Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
Aangezien de modjes in het nexus 10 topic boos worden
RoD in "Google Nexus 10-Tablet"
En er nog geen topic was waar de discussie over het kopen van de nexus 10.

Voila.

Alvast wat basisinfo:
Google gaat de tablet zelf verkopen via de Play Store.
Vooralsnog alleen in de volgende landen:
Australia
France
Germany
Japan
Spain
Canada
United Kingdom
United States

Om in de play store te bestelen moet je een creditcard uit een van deze landen hebben, alsmede een bezorgadres in datzelfde land.

Er zijn 2 manieren waarop de Nexus 10 hier te koop zou kunnen zijn
1) Google voegt NL toe aan het bovenstaande lijstje. Maar hier over is nog niets bekend.
2) Samsung gaat de nexus 10 zelf verkopen. Hier is ook nog niets over bekend. En in dit geval bestaat er ook nog de kans dat ze een flink hogere prijs vragen als Google.

De prijs van de Google Nexus 10 wordt door Google in de Europese landen vastgesteld op 399 euro (16 GB WiFi) of 499 euro (32 GB WiFi).

Tot nu toe is http://www.fonmarkt.de/ de enige winkel die naar Nederland verstuurd.
Vantevoren een mailtje sturen dat je graag vanuit NL wilt bestellen (in het duits).
€25 verzendkosten.

http://www.androidworld.n...n-in-nederland-en-belgie/

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 27-11-2012 02:25 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:51

IkWilbert

Het is mij!

Ik hoop dat de n10 hier verkocht gaat worden. Mooie opvolger van mijn transformer tf101

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35

13art

Moderator Mobile
Via via kan je hem hier ook wel krijgen natuurlijk. Zoals dat met wel meer google apparaten gedaan is. Er zijn genoeg bedrijven die namens jou aankopen kunnen doen, een Amerikaanse creditcard gebruiken, Amerikaans adres gebruiken en het daarna door sturen naar jou. Maar wordt er op die manier niet goedkoper op.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
l3art schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:43:
Via via kan je hem hier ook wel krijgen natuurlijk. Zoals dat met wel meer google apparaten gedaan is. Er zijn genoeg bedrijven die namens jou aankopen kunnen doen, een Amerikaanse creditcard gebruiken, Amerikaans adres gebruiken en het daarna door sturen naar jou. Maar wordt er op die manier niet goedkoper op.
En garantie kun je meestal ook wel vergeten dan.
Zeker gezien de prijzen die dat soort bedrijven vragen, dan kun je net zo goed een ipad kopen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:55

mphilipp

Romanes eunt domus

Jammer dat er nog niets bekend over eventuele winkelverkoop in de genoemde landen waar ie ook in de Play store te krijgen is. Maar ik heb een collega wiens vrouw regelmatig naar de UK gaat, dus wie weet dat ik wat met hem kan regelen. Hopelijk hebben ze een UK credit card. Anders ken ik nog iemand in de VS, maar dat wordt weer ingewikkeld met doorsturen (risico enzo).

Als ie nou gewoon in Duitsland ook voor die prijs in de winkel ligt, rij ik er wel een keer heen. Met de leasebak is dat alleen wat tijd.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Als ie in UK en duitsland ect in de winkel ligt, dan ligt ie hier waarschijnlijk ook (zeer kort later) ook in de winkel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-06 16:51
Weet iemand of je een google play account nodig heb om een device te kopen in de beschikbare landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:27
Lordsauron schreef op woensdag 07 november 2012 @ 07:48:
Weet iemand of je een google play account nodig heb om een device te kopen in de beschikbare landen?
Een Play account? Lijkt me niet, die maak je pas aan ná aanschaf van een Android toestel :+
Je hebt een verzendadres en CC nodig uit het land welke toegang heeft tot dat stukje Play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Lordsauron schreef op woensdag 07 november 2012 @ 07:48:
Een play account zit gewoon bij je gmail account ect. Kun je gratis maken.

Je hebt een play account nodig met een geactiveerde google wallet. En voor de wallet moet je een (niet virtuele) creditcard registreren.
Vervolgens lockt google je in de playstore van het land waar je creditcard vandaan komt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
RocketKoen schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:31:
[...]

Een play account zit gewoon bij je gmail account ect. Kun je gratis maken.

Je hebt een play account nodig met een geactiveerde google wallet. En voor de wallet moet je een (niet virtuele) creditcard registreren.
Vervolgens lockt google je in de playstore van het land waar je creditcard vandaan komt.
Thanx, dat dacht ik al. dan ga ik dat even regelen. Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

Ik vraag een familielid in de UK de N10 voor mij te kopen in de play store. Zij wil er echter zelf ook een hebben..iemand enig idee of je via play store ook 2 apparaten kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 19058 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:08:
Ik vraag een familielid in de UK de N10 voor mij te kopen in de play store. Zij wil er echter zelf ook een hebben..iemand enig idee of je via play store ook 2 apparaten kan kopen?
Ja, maximaal 10 per account/persoon

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:55

mphilipp

Romanes eunt domus

RocketKoen schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:08:
Als ie in UK en duitsland ect in de winkel ligt, dan ligt ie hier waarschijnlijk ook (zeer kort later) ook in de winkel.
Waar komt dat verhaal dan vandaan dat Samsung ze niet zelf wil verkopen in Nederland? Is dat alleen een gerucht of een onzinverhaal?

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
mphilipp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:49:
[...]

Waar komt dat verhaal dan vandaan dat Samsung ze niet zelf wil verkopen in Nederland? Is dat alleen een gerucht of een onzinverhaal?
Gerucht nadat Samsung aan de pers vertelde dat er nog geen plannen waren om de tablet zelf te verkopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:12:
[...]

Ja, maximaal 10 per account/persoon
goed te weten, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Offerte aangevraagd voor een Nexus 4 8GB en een Nexus 10 16GB bij WeShipUSAve.

Nexus 4 & 10$ 698
Verzendkosten$ 25
Belasting1.0825$ 59.64
Totaa$ 782.64
Verzendkosten NL$ 108.12
Totaal$ 890.76
Bankkosten$ 44.54
Totaal in $$ 935.30
Wisselkoers0.80675
Totaal in €€ 754.55
Fee€ 25,00
Totaalkosten€ 779.55
Kosten Paypal€ 31.58
Totaal betaling€ 811.13

Ik vind het veel geld... Teveel eigenlijk. Maar wellicht wel 'leuk' om te zien.
Heb hem besteld via XDA bij een Amerikaan (met dank aan een GOTter!). Nu hopen dat alles goed gaat en ik ze snel mag ontvangen :)

PS. Post staat ook in de Nexus 4 topic, bewust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjezus, da's 2 keer de prijs zie nu dat het om de N4 en N10 samen gaat..maar nog steeds veel.

....Ik laat mijn schoonzus in Schotland morgen de N10 voor me kopen, daar heb ik dus mazzel mee.

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 12-11-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Zojuist de Nexus 10 besteld (via via), alleen verzenden naar Nederland is duur :| 40 pond, omg. dat zorgt er dus voor dat ik de 16gb dadelijk voor € 500,- hier heb. ben erg benieuwd of hij het waart is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uwmoeder
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-06 12:39
Ik had een optie in Duitsland en één in Frankrijk, maar daar alle twee uitverkocht.
Zag rond de middag dat er nog waren in de UK, maar ook daar zijn ze nu uitverkocht.
Maar even wachten op nieuwe voorraden dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgeerolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-06 19:07
Ik kan momenteel eentje regelen via een vriendin in Frankrijk (heeft ook Franse cc), maar je kunt hem nu niet kopen in de Play Store, je moet e-mail adres ingeven. Zijn de orders daar nog niet gestart vandaag? Heeft iemand een idee of hij daar ook binnenkort gewoon in de winkel (dus in Frankrijk) zal te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
rgeerolf schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:13:
Ik kan momenteel eentje regelen via een vriendin in Frankrijk (heeft ook Franse cc), maar je kunt hem nu niet kopen in de Play Store, je moet e-mail adres ingeven. Zijn de orders daar nog niet gestart vandaag? Heeft iemand een idee of hij daar ook binnenkort gewoon in de winkel (dus in Frankrijk) zal te koop zijn?
Ze zijn al uitverkocht... Sommige zeggen dat ze binnen enkele dagen al weer bijgevuld worden, andere zeggen dat het weken gaat duren. Gewoon goed in de gaten houden, en hopen op het beste.

De mijne is onderweg naar "mijn contactpersoon" in Amerika, hopelijk gaat alles goed en komt ie volgende week ergens bij mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgeerolf
ah oké dacht al dat ze zouden uitverkocht zijn gezien ze dat elders ook al overal zijn. Spijtige zaak. Hopelijk komen er snel nieuwe, want mijn 'contactpersoon' blijft maar tot Kerstmis in Frankrijk ... Ze heeft alvast haar email adres opgegeven ...

edit: btw, als er een defectje is, dan ben je de klos zeker?

[ Voor 11% gewijzigd door rgeerolf op 14-11-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
rgeerolf schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:04:
ah oké dacht al dat ze zouden uitverkocht zijn gezien ze dat elders ook al overal zijn. Spijtige zaak. Hopelijk komen er snel nieuwe, want mijn 'contactpersoon' blijft maar tot Kerstmis in Frankrijk ... Ze heeft alvast haar email adres opgegeven ...

edit: btw, als er een defectje is, dan ben je de klos zeker?
Je zou google lief aan kunnen kijken en zeggen dat je geemigreerd bent vanuit Frankrijk nadat je de tablet hebt gekocht ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
RocketKoen schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:31:
[...]

Je zou google lief aan kunnen kijken en zeggen dat je geemigreerd bent vanuit Frankrijk nadat je de tablet hebt gekocht ;)
En dat even uitleggen in het frans ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lordsauron schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:53:
Zojuist de Nexus 10 besteld (via via), alleen verzenden naar Nederland is duur :| 40 pond, omg. dat zorgt er dus voor dat ik de 16gb dadelijk voor € 500,- hier heb. ben erg benieuwd of hij het waart is..
De N10 wordt door Google vanuit ierland verstuurd naar schotland voor 9 pond, ik neem aan dat dit traceerbaar gebeurd, dus ik kijk op van een bedrag 40 pond naar NL. Hoe wordt het pakket verzonden?

-edit: ik kom op dit bedrag, er vanuit gaande dat het pakket 1,5 kg weegt (is waarschijnlijk minder, mogelijk < 1 kg?)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rRpkq.png

http://www.royalmail.com/price-finder

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 14-11-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:42
Voor welke prijzen werd de N10 aangeboden in dePlay store? Kan dat worden toegevoegd aan de TS?
De prijs van de Google Nexus 10 wordt door Google in de Europese landen vastgesteld op 399 euro (16 GB WiFi) of 499 euro (32 GB WiFi).
dus

[ Voor 44% gewijzigd door Dijkhuis op 14-11-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpende
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-12-2023
Wordt de Nexus 10 eigenlijk ook gewoon verkocht in de Duitse Mediamarkt? Ik lees veel dat dat ding via de Play Store verkocht moet worden maar de Nexus 7 wordt ook in de Duitse Media verkocht, geldt dit ook voor de 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Anoniem: 19058 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:03:
[...]

De N10 wordt door Google vanuit ierland verstuurd naar schotland voor 9 pond, ik neem aan dat dit traceerbaar gebeurd, dus ik kijk op van een bedrag 40 pond naar NL. Hoe wordt het pakket verzonden?

-edit: ik kom op dit bedrag, er vanuit gaande dat het pakket 1,5 kg weegt (is waarschijnlijk minder, mogelijk < 1 kg?)

[afbeelding]

http://www.royalmail.com/price-finder
Omdat ik hem graag verzekerd verzend, en de tablet dus "vrij duur" is, kom ik op 40 pond.

**hmm ik zie idd dat dit ook verzekerd is en een stuk goedkoper.. ik ga het even na vragen.. Thanx!!

Zojuist het mailtje gehad dat hij word verzonden, ik had verwacht (ergens anders gelezen) dat ze 2 dagen nodig zouden hebben om alle orders te verwerken.

[ Voor 73% gewijzigd door Lordsauron op 14-11-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgeerolf
nodig schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:38:
[...]

En dat even uitleggen in het frans ja ;)
Frans lukt wel hoor, ik ben een Vlaming en dus 2talig ;)
anyway sta dus op mailinglist, zal hier ook rapporteren als hij weer beschikbaar wordt in Franse PlayStore

[ Voor 19% gewijzigd door rgeerolf op 14-11-2012 23:06 ]

• Lordsauron
het apparaat is zojuist ontvangen in engeland. morgen (postkantoor is daar tot 14:00 open, grrrr) op de bus naar nederland. W00t
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/305976_558281544198565_1783196984_n.jpg

Lordsauron schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:25:
het apparaat is zojuist ontvangen in engeland. morgen (postkantoor is daar tot 14:00 open, grrrr) op de bus naar nederland. W00t
Wat ben je nou uiteindelijk kwijt aan verzendkosten?

• Lordsauron
Anoniem: 19058 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:48:
[...]
Wat ben je nou uiteindelijk kwijt aan verzendkosten?
Weet nog niet zeker, maar denk het originele 40 pond, ik heb ondertussen gezien dat het goedkoper zou kunnen, maar wil niet 5 dagen wachten :)

Lordsauron schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:24:
[...]

Weet nog niet zeker, maar denk het originele 40 pond, ik heb ondertussen gezien dat het goedkoper zou kunnen, maar wil niet 5 dagen wachten :)
Het pakje blijkt bijna 3 kilo te wegen..het device zelf weegt 440 603 gram, hebben ze er soms een baksteen bij gestopt? Met zo'n gewicht kom je inderdaad aan 40 pond... :(

• Lordsauron
Anoniem: 19058 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:31:
[...]

Het pakje blijkt bijna 3 kilo te wegen..het device zelf weegt 440 603 gram, hebben ze er soms een baksteen bij gestopt? Met zo'n gewicht kom je inderdaad aan 40 pond... :(
Van het xda forum: on the delivery note it says "total weight :0.674kg"
Bij jou ook een onderweg?

[ Voor 10% gewijzigd door Lordsauron op 15-11-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lordsauron schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:26:
[...]

Van het xda forum: on the delivery note it says "total weight :0.674kg"
Bij jou ook een onderweg?
Ik had die vraag op XDA gesteld idd :)

Verzendkosten voor dit gewicht, verzekerd en aangetekend, zijn 13 pond.
Je kunt op royalmail kant en klare labels kopen, de verzender hoeft 'm enkel op de doos te plakken en af te geven.
Die van mij gaat maandag op de post.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 16-11-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Alvast gefeliciteerd mensen! Wacht vol spanning op de eerste Nederlandse gebruikservaringen :)

Mijn order is "uitgesteld", had ook een Nexus 4 besteld en daar zijn nogal wat leveringsproblemen mee, en Google wil alleen maar alles in 1 keer leveren (begrijpelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:20
FabianNL schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:43:
Alvast gefeliciteerd mensen! Wacht vol spanning op de eerste Nederlandse gebruikservaringen :)

Mijn order is "uitgesteld", had ook een Nexus 4 besteld en daar zijn nogal wat leveringsproblemen mee, en Google wil alleen maar alles in 1 keer leveren (begrijpelijk).
Ook besteld bij trsnparent?

Spijtig van de delay, zit er echt op te wachten! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
jannen schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:01:
[...]

Ook besteld bij trsnparent?

Spijtig van de delay, zit er echt op te wachten! 8)7
Jip, inderdaad... Maar nog geen 10 procent ofzo heeft daadwerkelijk de telefoon/tablet al ontvangen. Het gaat dus echt goed bij Google!
Ach, jammer, maar de wereld vergaat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Laat ik nou de mogelijkheid hebben om in DE een tablet te laten aanschaffen...

Zijn zowel de 16 and 32 GB variant in de Duitse Google Play store "ausverkauft" en is er nergens een notificatie-functie. -O-

Geduld hebben dus.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-06 21:20
Valt me nog mee hoeveel mensen in deze tablet geïnteresseerd zijn hier op Tweakers. Ik heb nu een Ipad 2 en zit te twijfelen om de Ipad te verkopen en de Nexus 10 te halen. Het enige nadeel van de Nexus 10 is wel dat de apps door de resolutie van de Nexus 10 niet goed tot hun recht komen. Ik wacht eerst wel een paar user reviews af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
giganielsie schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:53:
Valt me nog mee hoeveel mensen in deze tablet geïnteresseerd zijn hier op Tweakers. Ik heb nu een Ipad 2 en zit te twijfelen om de Ipad te verkopen en de Nexus 10 te halen. Het enige nadeel van de Nexus 10 is wel dat de apps door de resolutie van de Nexus 10 niet goed tot hun recht komen. Ik wacht eerst wel een paar user reviews af...
Komt vooral door de slechte beschikbaarheid.
Mij leek hij ook wel interresant, maar ik heb uiteindelijk toch maar een nexus 7 gekocht.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:20
JumpStart schreef op zondag 18 november 2012 @ 13:26:
Laat ik nou de mogelijkheid hebben om in DE een tablet te laten aanschaffen...

Zijn zowel de 16 and 32 GB variant in de Duitse Google Play store "ausverkauft" en is er nergens een notificatie-functie. -O-

Geduld hebben dus.
Ik en nog een paar andere mensen van hier en op XDA-dev hebben besteld via een man in amerika.
Nu is er wel een vertraging van google uit, maar daar kan die jongen niet aan doen.

Ik denk dat het op een 435 Euro komt, all-inc.
Enkel de lader moet aangepast worden aan het europese net natuurlijk.

Ben nieuwsgierig, wou al enkele maanden een tablet aanschaffen maar vond de huidige niet "goed" genoeg.
Zeker de resolutie en android 4.0 vond ik toch nog net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
Vanmiddag besteld bij fonmarkt.de, wordt verwacht in week 48-50 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Verkeerde thread..

[ Voor 89% gewijzigd door Lordsauron op 20-11-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:42

servies

Veni Vidi Servici

demisbr schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:55:
Ik vind het een beetje een wazige site... Je kunt de 10 daar kopen met een abonnement??????
Que??? waar wil je dat abonnement dan voor gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
Je hebt ook de optie om 'm los te kopen, dan komt ie op 470 inclusief verzendkosten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 08:59
Is dat dan de 3g versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05 17:16
Is het inmiddels bekend wanneer de Nexus 10 in Nederland verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Prev schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:29:
Is het inmiddels bekend wanneer de Nexus 10 in Nederland verkrijgbaar is?
Voorlopig nog niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Er is (nog) geen 3G versie uitgebracht of aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:19
Bericht van familie in NY : Nexus 10 16 GB werd er voor mij besteld voor 399$ + 36.65$ tax + 13.99$ shipping, totaal 449.64$. Levering binnen 3-5 werkdagen.

Nu nog zijn vliegtuigticket betalen naar huis en we zijn ons eerste Nexus toestel rijker.

Ben benieuwd om de mogelijkheden van dit toestel uit te testen (en er een review op tweakers voor te schrijven)

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
lukadad schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:52:
Bericht van familie in NY : Nexus 10 16 GB werd er voor mij besteld voor 399$ + 36.65$ tax + 13.99$ shipping, totaal 449.64$. Levering binnen 3-5 werkdagen.

Nu nog zijn vliegtuigticket betalen naar huis en we zijn ons eerste Nexus toestel rijker.

Ben benieuwd om de mogelijkheden van dit toestel uit te testen (en er een review op tweakers voor te schrijven)
En iedereen hier jaloers te maken natuurlijk ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

(Via Proxy) te lezen op de Duitse Google Play webstore:
Nexus 10
399,00 €
Nur WLAN
16 GB

Wird demnächst versandt
Wird in 2 bis 3 Wochen versandt
Versandkosten werden an der Kasse berechnet.

[...]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:09
Ik zie dat de Nexus 10 in de Duitse Play Store weer te bestellen is, maar dan wel met deze opmerking erbij:

WORDT BINNENKORT VERZONDEN
Wordt verzonden binnen 2 tot 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Zelfde in de uk store, probeer of een kennis voor mij dit juweeltje wil bestellen. :9~

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Weet iemand nog alternatieve webshops die in Nederland leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 19:18
Geen webshop gevonden nog maar ik zag er wel 1 Nexus 10 16GB op marktplaats staan .
NoFearz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:11:
Weet iemand nog alternatieve webshops die in Nederland leveren?

• Nfear
Ik koop nooit meer via marktplaats ;)

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Met dank, véél dank, aan een kennis in Duitsland is er voor mij een Nexus 10 16 GB besteld. Ik ben erg benieuwd hoe lang dit dan verder gaat duren... "2 tot 3 weken" plus per verzekerde post naar NL.

*O* *O* *O*

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 19:18
Zo is wel even geduld hebben maar goed je krijgt er wel iets moois voor terug ;) ..Mijn Precious word vandaag vanuit spanje naar ons huisje in Hoofddorp verstuurd ik verwacht zelf dat ik volgende week woensdag de Nexus 10 in mijn handen zal hebben :)
JumpStart schreef op donderdag 22 november 2012 @ 06:36:
Met dank, véél dank, aan een kennis in Duitsland is er voor mij een Nexus 10 16 GB besteld. Ik ben erg benieuwd hoe lang dit dan verder gaat duren... "2 tot 3 weken" plus per verzekerde post naar NL.

*O* *O* *O*

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-06 17:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik ga dit weekend naar Schotland (Edinburgh) en zit te twijfelen om vanuit daar een N10 mee te nemen.
Zijn ze daar eigenlijk in winkels te koop en hoe zit het met support in Nederland? Neem aan dat hij hier ook uit komt en ik dan in principe via NL gewoon support kan krijgen.
De taal is neem ik aan gewoon in elke android beschikbare taal in te stellen zodat hij gewoon op NL kan.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Kostentechnisch wordt het plaatje als volgt:

Google Nexus 10 16 GB: €399
Verzendkosten naar DE: €9,99
Verzekerd aangetekend verzenden (<10 kg) naar NL: €8,05

En ik maak die €417,04 dan 'rond' naar €425,- zodat mijn kennis taart/cake/fles wijn/bier o.i.d. kan kopen als bedankje voor hemzelf :D

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06 20:17
demisbr schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:55:
Versturen ze naar Nederland?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

ph4ge schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:54:
[...]

Van de site:
Lieferung in folgende Länder:

Deutschland

Weitere Länder nur auf vorherige Anfrage!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06 20:17
Als ik Duits kon lezen zou ik het niet gevraagd hebben.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:27:
Als ik Duits kon lezen zou ik het niet gevraagd hebben.
Volgens Google Translate:
Levering aan de volgende landen:
Duitsland
Andere landen op aanvraag!

Wasn't that hard to find out..

In ieder geval erg benieuwd wanneer 'ie naar NL komt, of zijn er nog andere omwegen behalve kennissen in andere landen? Kan verder nog niet echt iets vinden.

• demisbr
Volgens de site kan het idd niet. Maar dit was het antwoord op mijn vraag via de mail of het toch mogelijk was:

'Sehr geehrter Herr Demis,

die Versandkosten betragen 25 Euro und Sie können nur per Vorkasse bezahlen.

Sie können ganz normal bestellen, ihre Wohnadresse angeben und als Heimatland dann einfach Deutschland angeben.
Dann würde ich Sie bitten im letzten Bestellschritt im Feld Bemerkungen nochmal darauf hinzuweisen dass Sie in den Niederlanden wohnen, den Rest übernehmen wir und stellen Ihre Adresse um.
Sobald Ihre Zahlung bei uns eingegangen ist versenden wir Ihre Ware.

Ich wünsche Ihnen einen schönen Abend.'

8)
ph4ge schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:54:
[...]

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 11:11
ilhanko schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:36:
[...]

Volgens Google Translate:
Levering aan de volgende landen:
Duitsland
Andere landen op aanvraag!

Wasn't that hard to find out..

In ieder geval erg benieuwd wanneer 'ie naar NL komt, of zijn er nog andere omwegen behalve kennissen in andere landen? Kan verder nog niet echt iets vinden.
Je zou het kunnen proberen met borderlinx
http://www.borderlinx.com/

Hiermee kun je gratis een UK of US post adres aanmaken. Je krijgt dan een officieel geregisteerd afleveradres in deze landen toegewezen.
Dit ziet er dan zo uit:

Your US address
Borderlinx/DHL 0743-8640
4505 Honeywell Court (Door 31)
Dayton
45424-5760
OH
U.S.A
Telephone: +1 (480) 630 XXXXX

Your UK address
Borderlinx/DHL 0743-8640
Unit 7 Maidstone Road Kingston Business Park
Milton Keynes
MK10 0BY
United Kingdom
Telephone: +44 (01908) XXXXX

Het bedrijf borderlinx werkt samen met DHL. Zodra het pakketje op hun (jouw) adres is aangekomen gaan ze kijken of ze het opnieuw moeten verpakken (wellicht kan het kleiner, lichter ivm verzendkosten of als de verpakking beschadigd is pakken ze het gratis opnieuw in)

En daarna sturen ze het door naar jouw adres in Nederland. Het bedrijf zorgt ook voor de afhandeling bij de douane en regelt de btw afdracht en kosten.
Dit wordt natuurlijk wel allemaal aan jou doorberekent!

Zo zou een pakketje van 399(dollar) vanuit amerika naar jou het volgende kosten:
(als het pakketje tot 1kg is is het nog 8 euro goedkoper)

Dus kort samengevat.. Via een proxy naar de engelse google play store, bestellen laten afleveren op je UK adres en het keurig doorgestuurd.

Nu weet ik niet wat google zelfs aan verzendkosten rekent om het naar jouw UK adres te sturen. Die kosten komen er natuurlijk nog wel bij! (30 euro shipping cost?)

Als je het vanuit amerika laat komen heb je een voordeel uit de dollar/euro koers. Je ziet dat 399 dollar ongeveer 313 euro is! Dit voordeel ben je uiteraard kwijt aan de Nederlandse staat die er BTW en douane heffing voor vragen en natuurlijk.
Als je het via de UK laat komen komt het ongeveer op 428 euro uit. (plus de shipping costs van Google zelf nog)

[ Voor 9% gewijzigd door Tmaster op 26-03-2013 21:49 ]

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Maar je moet toch ook betalen met een UK of VS creditcard?

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Tmaster schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:48:
[...]

Hiermee kun je gratis een UK of US post adres aanmaken. Je krijgt dan een officieel geregisteerd afleveradres in deze landen toegewezen.

[...]
Ik denk dan dat de route via Google Play Deutschland een betere optie is. ( demisbr in "Google Nexus 10 tablet - levertijden en prijzen topic" )

€399 (voor de 16 GB variant uiteraard) en €25 euro voor versturen naar Nederland. Aangezien Duitsland in de Euro Zone ligt hoef je niet bang te zijn voor verdere heffing van douanerechten of BTW.

Zie hieronder. :F

• demisbr
JumpStart schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:04:
[...]

Ik denk dan dat de route via Google Play Deutschland een betere optie is. ( demisbr in "Google Nexus 10 tablet - levertijden en prijzen topic" )

€399 (voor de 16 GB variant uiteraard) en €25 euro voor versturen naar Nederland. Aangezien Duitsland in de Euro Zone ligt hoef je niet bang te zijn voor verdere heffing van douanerechten of BTW.
Is dus via www.fonmarkt.de!
Kosten €449+ verzenden €20

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

demisbr schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:13:
[...]

Is dus via www.fonmarkt.de!
Kosten €449+ verzenden €20
Oh, sorry. mijn fout. Had ik beter moeten lezen. :o

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05:26
In Duitsland is nu in de Playstore alleen nog de 32 GB te bestellen. Mijn broer er daar maar eentje voor me laten bestellen, 2 tot 3 weken levertijd. Kan hij me mooi op tijd een kerstkado geven. :)

• RocketKoen
demisbr schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:53:
Volgens de site kan het idd niet. Maar dit was het antwoord op mijn vraag via de mail of het toch mogelijk was:

'Sehr geehrter Herr Demis,

die Versandkosten betragen 25 Euro und Sie können nur per Vorkasse bezahlen.

Sie können ganz normal bestellen, ihre Wohnadresse angeben und als Heimatland dann einfach Deutschland angeben.
Dann würde ich Sie bitten im letzten Bestellschritt im Feld Bemerkungen nochmal darauf hinzuweisen dass Sie in den Niederlanden wohnen, den Rest übernehmen wir und stellen Ihre Adresse um.
Sobald Ihre Zahlung bei uns eingegangen ist versenden wir Ihre Ware.

Ich wünsche Ihnen einen schönen Abend.'

8)

[...]
Die gaat in de TS _/-\o_

TheS4ndm4n#1919

• demisbr
Voel me vereerd :*)

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dit is inderdaad veelbelovend! Ik ben erg benieuwd of dit zo gaat lukken. Uiteindelijk zou ik graag de tablet hebben, maar dan wel zakelijk afgerekend. Ben dus ook benieuwd hoe het zit met facturatie (het papiertje waar de BTW op vermeld staat) als Google direct het pakket naar Nederland verstuurt.

• Tmaster
JumpStart schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:04:
[...]

Zie hieronder. :F
Volgens mij komen er nog wel inklaringskosten bij van de vervoerder (DHL/UPS/POSTNL)
Volgens mij is dit zo'n 10,50 of 12,50.

lama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Tmaster schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:48:
[...]

<knip i.v.m. lengte>
Wauw mooie uitgebreide post, thanks voor de uitleg. Ga er nog even naar kijken, maar zo te zien scheelt het i.v.m. verzendkosten etc. niet heel veel met fonmarkt.de.

Of zijn we gewoon ongeduldig en willen we de tablet z.s.m. hebben? Lees: kunnen we niet een maandje wachten op de eventuele Nederlandse release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ilhanko schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 00:58:
[...]

Wauw mooie uitgebreide post, thanks voor de uitleg. Ga er nog even naar kijken, maar zo te zien scheelt het i.v.m. verzendkosten etc. niet heel veel met fonmarkt.de.

Of zijn we gewoon ongeduldig en willen we de tablet z.s.m. hebben? Lees: kunnen we niet een maandje wachten op de eventuele Nederlandse release?
Een maandje, of als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
Gezien de snelheid waarmee gadgets minder waard worden / verouderen, kun je beter nu die €50 extra verzendkosten betalen, dan wachten op een Nederlandse release.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
RocketKoen schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 01:10:
[...]
Een maandje, of als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
Gezien de snelheid waarmee gadgets minder waard worden / verouderen, kun je beter nu die €50 extra verzendkosten betalen, dan wachten op een Nederlandse release.
Oh dat is in 2013, dat komt goed uit :9

Maar je hebt gelijk! Snel bestellen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit: sorry verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 24-11-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Laatst online: 30-12-2023
Verkoopt de Marktkauf in Duitsland hem trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
tjaeuhm schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:26:
Verkoopt de Marktkauf in Duitsland hem trouwens?
Ziet er uit als een soort Aldi achtige winkel. .Lijkt me erg sterk dat zo'n winkel een nexus 10 gaat verkopen.
De MediaMarkt en eventueel een Saturn zullen denk ik de enige shops zijn in duitsland waarbij je een kans hebt dat ze te koop zijn. (en natuurlijk diverse webwinkeltjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Weet iemand of de Nexus 10 ook bij de Duitse mediamarkt te bestellen is? Anders ga ik dit weekend effe naar Aachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19547

De Duitse MediaMarkt verwacht de tablet de tweede week van december te ontvangen.
Dus ik zou nog even wachten mte naar Aachen gaan.. (benzine is wel de moeite waard overigens! In Gronau betaal ik nu 1,53 voor Euro95.. scheelt 17 cent 8)7 met de goedkoopste pomp hier in Enschede!)
Sorry offtopic.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
nog een leuke informatieve post van androidworld:
http://www.androidworld.n...n-in-nederland-en-belgie/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 06-06 18:39
Tmaster schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:34:
[...]

Ziet er uit als een soort Aldi achtige winkel. .Lijkt me erg sterk dat zo'n winkel een nexus 10 gaat verkopen.
Marktkauf is een soort kruising tussen een Aldi / Lidl en Makro / Sligro / Ikea.

De Lidl in Duitsland verkoopt overigens ook Coca Cola, Mars en andere "a-merken"; winkelformules zitten wat anders inelkaar bij onze oosterburen dan wat wij gewend zijn. :)

Ik ga volgende week richting Londen enkele dagen, iemand bekend of de Nexus 10 daar al in het wild is opgedoken?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 15:10
Hmmm...In de duitse google store is de Nexus 10, 32GB alweer uitverkocht. Het zou een paar dagen geleden goed gelopen hebben, maar nu is hij weer uitverkocht. Ik probeerde er via een duitse vriend één te bestellen. Ben benieuwd of het nog veranderd de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Laatst online: 30-12-2023
Tmaster schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:34:
[...]

De MediaMarkt en eventueel een Saturn zullen denk ik de enige shops zijn in duitsland waarbij je een kans hebt dat ze te koop zijn. (en natuurlijk diverse webwinkeltjes)
Dat is niet helemaal waar, de marktkauf dat zijn van die mega supermarkten waar ze ook A-merk electronica verkopen. Samsung flatscreens etc etc. Ik woon in Emmen, 20 minuten rijden zit zo'n tent..

[ Voor 4% gewijzigd door tjaeuhm op 28-11-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 20:25
Met oud en nieuw zit ik in berlijn. Nu maar hopen dat hij daar verkrijgbaar is bij saturn of een andere electronica zaak.

Weet iemand of hij te verkrijgen is tegen die tijd bij duitse retailers? (ik heb wel ergens half december gelezen maar nog niks definitiefs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 15:10
Weet iemand hoe ik vanuit NL kan checken in de google store of hij weer beschikbaar is in Duitsland? Als ik naar de algemene store ga (www.google.com/nexus/10) en daar dan Duitsland kies. Dan kom ik na het klikken van 'Jetzt kaufen' direct in een melding dat dit apparaat nog niet beschikbaar is mijn land (NL dus). Ik wil echter graag checken of hij er weer is zodat mijn vriend in Duitsland dat niet hoeft te doen. Ik kan hem dan een seintje geven. Hoe doe ik alsof ik in Duitsland ben met mijn PC ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
henk99 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:00:
Weet iemand hoe ik vanuit NL kan checken in de google store of hij weer beschikbaar is in Duitsland? Als ik naar de algemene store ga (www.google.com/nexus/10) en daar dan Duitsland kies. Dan kom ik na het klikken van 'Jetzt kaufen' direct in een melding dat dit apparaat nog niet beschikbaar is mijn land (NL dus). Ik wil echter graag checken of hij er weer is zodat mijn vriend in Duitsland dat niet hoeft te doen. Ik kan hem dan een seintje geven. Hoe doe ik alsof ik in Duitsland ben met mijn PC ;-)
Je kan een Duitse webproxy gebruiken. Er zijn er verschilende diensten, ik kijk meestal via 4proxy.de. Helaas geeft Google niet een termijn aan wanneer de voorraad weer is aangevuld ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uwmoeder
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-06 12:39
Om niet altijd via een proxy te hoeven gaan is dit nog wel een handige site.
http://www.n4checker.com/
Je kan sorteren per land of per device.

• mithras
  • Niet online
Die is best wel handig :) Nu dus de UK versie er nog wel is, maar de DE versie is uitverkocht, heb ik de deal met mijn Duitse vrienden afgebroken. Via andere vrienden in de UK de bestelling geplaatst.

Het is even spannend want 8 december komen zij naar NL. Waarschijnlijk is de Nexus daar dan nog niet afgeleverd, dus dan gaat dat via de post (en hopelijk nog met de kerst dan hier). Maar met een vlotte Google afhandeling dus 8 december :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Een N10 die op 21-11 besteld werd in de Duitse Play Store is vandaag door Google verzonden. Er wordt dus weer uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

marcelmg2 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:25:
Een N10 die op 21-11 besteld werd in de Duitse Play Store is vandaag door Google verzonden. Er wordt dus weer uitgeleverd.
Ook hier!
Thank you.

Great news! Your order on Google Play has shipped. Track the status of your package DHL #1234567890. Note that it may take 24 hours for your tracking number to return any information.

Order number:
11111111111111111111.1111111111111111

Order date: Nov 21, 2012 1:41:57 PM PST
Payment method: MASTERCARD xxx-xxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

En de tablet is in Dld afgeleverd, maandag wordt 'ie doorgestuurd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
Gaaf hoor!

Op fonmarkt.de is de verwachte levertijd van wk 49-50 naar 49-52 gegaan :-(

Afwachten maar :[
JumpStart schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:26:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
JumpStart schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:26:
Hier is ie ook al afgeleverd. Hij wordt morgen door zijn rechtmatige eigenaar opgehaald............
Ik kon nog net de verleiding weerstaan de doos te openen en m zelf te houden. O-)

Wel raar was dat de eigenaar meldde dat hij werd begroet door de Nexus10 met 'Hi Marcel'. En dat 'mijn' mailadres al voorgeconfigureerd was. Misschien iets om rekening mee te houden als je m voor een ander koopt.

[ Voor 22% gewijzigd door marcelmg2 op 02-12-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
marcelmg2 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:31:
[...]

Hier is ie ook al afgeleverd. Hij wordt morgen door zijn rechtmatige eigenaar opgehaald............
Ik kon nog net de verleiding weerstaan de doos te openen en m zelf te houden. O-)

Wel raar was dat de eigenaar meldde dat hij werd begroet door de Nexus10 met 'Hi Marcel'. En dat 'mijn' mailadres al voorgeconfigureerd was. Misschien iets om rekening mee te houden als je m voor een ander koopt.
Bij het bestellen is (als ik de verhalen mag geloven) standaard aangevinkt dat de tablet/telefoon voorgeconfigureerd wordt geleverd. Dan wordt inderdaad je e-mail al gekoppeld, zodat ie direct klaar is voor gebruikt. Mocht je dit niet willen, moet je dit zelf handmatig uitvinken tijdens het bestellen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste