Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makato2003
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-04 16:21
Gefeliciteerd! Het is echt een mooi en degelijk apparaat :-)

NB De factuur (van FeDEX) voor invoerrechten/BTW kreeg ik een paar weken later pas. Dus dat is nog even (een beetje) spannend. Tot die tijd: ENJOY!

[ Voor 3% gewijzigd door makato2003 op 05-04-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Hmmm dat zal het wel zijn. Hoeveel moest jij bij betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461211

heb je hun verzocht om 40 dollar als prijs op te geven of is dat eigen initiatief van hidevolution?
makato2003 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:02:
Inmiddels heb ik de Nexus 10 een paar weekjes (vanaf 19 maart) en hij bevalt prima.

Van Fedex een factuur gekregen tbv invoerrechten en BTW. Op hun factuur staat pakketwaarde van USD 40 aangegegeven en daarover moet ik nog EUR 12 betalen. Netjes _/-\o_
Totale kosten komen daarmee op 506+12 zeg afgerond euro 520.

Het meegeleverde adaptertje kan inderdaad 110-240 AC aan (staat erop in heeeel kleine lettertjes) en heb ik ook een 'platte stekker' netsnoer in gebruik :)

Thanx HIDEvolution ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makato2003
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-04 16:21
Hebben zij zelf opgegeven. Er staat alleen een waarde van usd 40 op, geen aanduiding wat voor artikel het betreft. HIDEvolution snapt het verhaal natuurlijk ook wel :-)

[ Voor 73% gewijzigd door makato2003 op 06-04-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510879

Na veel onderzoek uiteindelijk ook mijn Nexus 10 32gb via HIDEvolution gekocht.

Woensdag avond besteld en Vrijdag het pakket ontvangen via Fedex. Advies van andere opgevolgd en gevraagd of zijn een lager bedrag konden verzinnen op het pakket.

Totaal bedrag 501,47 + 12 euro invoer (krijg het factuur nog opgestuurd).

Conclusie als je via HIDEvolution je bestelling doet dan heb je een mooie Nexus 10 voor een leuk prijsje.

Let wel op dit kan goed fout gaan. De kans is klein maar als de Douane merkt dat het bedrag niet klopt dan zullen ze zowel de winkel als jouw vragen wat het echte bedrag is en dan kom je op ongeveer 200 euro extra..

Dit is mij wel eens vaker overkomen met het importeren vanuit het buitenland dus eigen risico.
Als je dat dus liever wil vermijden dan kan je voor ongeveer 50 euro extra bij amazon.co.uk 16gb aanschaffen of net als velen andere de Duitse google play store proberen.

Voor waaghalzen HIDEvolution.

Nu nog wachten op mijn Nexus 4 so now we play the waiting game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512298

Had deze in het andere nexus 10 topic gezet maar dat mag denk ik niet, dus dan maar hier:

Ik heb de laatste maanden heel wat research gedaan over tabletjes, heb een huawei 7" ideos s7 die prima werkte, totdat ik een update van huawei deed, nu werkt youtube bijvoorbeeld nog maar andere videos en filmpjes dikwijls niet en nog een hoop andere dingen. Ben er lang genoeg mee bezig geweest en heb geen zin om het allemaal op te lossen.

Ik was ondertussen aan het kijken naar een ipad. Maar heb liever iets origineels. Omdat ik de tablet zou gebruiken voor online tv en film wilde ik graag HD, stereo, 10" scherm ... veel keuze is er dan niet. Ik kwam de nexus 10 tegen maar had hier dan gevonden dat ie moeilijk te bestellen is. Ik probeerde via amazon.co.uk maar de shop had ook met google te maken en de nexus kon niet naar België verstuurd worden.

Vorige week nog eens rondgekeken, kwam ik uit bij een kleine shop op amazon.co.uk, ik dacht laat ik nog eens proberen, dus ik bestel ... en dat lukte. Het was toen wel de laatste in die shop, maar er zijn nog andere kleine shops die hem hebben. Ik heb besteld bij Avtree Ltd. Nexus is vandaag aangekomen! (moet hem zelfs nog opstarten)

Ben er zo blij mee dat dit is gelukt dat ik het toch hier moest melden.

Groetjes,
Nicky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 15:03
Ik zie nu dat een aantal Nederlandse shops hem in het assortiment hebben zitten.

16GB-versie

Afuture: € 525,45
Bol.com € 739,88

Wat een prijsverschil.

[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 22-04-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gewoon laten importeren. Voor de 32gb versie was ik € 502 kwijt.
Binnen 44 uur had ik de Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:18
Vandaag toch ook maar de stoute schoenen aangetrokken en de Nexus 10 32GB besteld via HIDevolution. Zal mijn bevindingen delen zodra hij binnen is.

Update: zojuist mail van FedEx. Verwachte bezorging is op maandag a.s.

[ Voor 21% gewijzigd door Master FX op 23-04-2013 19:47 . Reden: status update ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Heeft iemand ervaring met de site "http://www.tablet-world.nl/"?

De nexus 10 kost daar 499 16gb en 599 voor de 32gb versie
Ik kan geen reviews of andere referenties vinden van deze website, Ik kwam deze tegen op marktplaats.De site is een beetje twijfelachtig. Maar het kan ook een nieuw bedrijfje zijn.

Wij hebben ervoor gekozen om onze producten te importeren uit Duitsland. Op deze manier zijn wij ervan verzekerd dat de producten van hoge kwaliteit zijn en kunnen wij de mogelijkheid bieden op garantie, zonder te lange wachttijden. Ons hoofdproduct, de Google Nexus 10, wordt besteld uit de officiële play store van Google. Hierdoor krijgt de koper een origineel product met 1 jaar garantie door Google zelf.

Betaalmogelijkheden
Ons betaling systeem werkt via overschrijving. Nadat u uw product besteld heeft wachten wij totdat uw betaling binnen is voordat het product verzonden wordt. U wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de betalingsprocedure.
Op het moment zijn wij bezig om ook een ideal en PayPal betaling systeem te implementeren, deze zit nu in de testfase.

Vanwege het simplistisch betaalsysteem op het moment bieden wij u de mogelijkheid om u product te betalen bij levering. U bent dan verplicht om uw bestelling zelf op te halen op 1 van onze 2 afhaal locaties. Indien u hiervoor kiest vragen wij een aanbetaling van 50€. Hiervoor dient u persoonlijk contact met ons op te nemen via ons e-mail adres. (Zie "Klantenservice"). Het is op het moment niet mogelijk om afhaal te selecteren bij uw bestelling (wegens technische redenen), maar deze hoeven uiteraard niet betaald te worden.

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koop hem gewoon via amazon.co.uk:

http://www.amazon.co.uk/S...&sr=8-2&keywords=nexus+10

geen gedoe met andere kosten en goedkoper dan die 599 euro voor de 32 gb versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Anoniem: 512298 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:14:

Kan je bevestigen of ze inderdaad ook verzenden naar buiten de UK?

Want alleen maar de Nexus 10 op Amazon.co.uk zien betekent nog niet per sé dat ze ook "shipping" naar Nederland doen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Samsung Google Nexus 10 Wifi (BLACK 32GB WIFI)
£429.00 - In stock
Condition: New

We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. Learn more

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@jumpstart ik heb er pas ene gekocht via amazon.co.uk via winkel daar, had ik 4 dagen later in bezit, geen problemen. (heb het in een vorige post vermeld)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 512298 op 24-04-2013 16:23 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb eens getest, werkt nu inderdaad niet, hangt misschien af van winkel tot winkel dan? Of heb ik geluk gehad?

Heb even naar de verkoper gemaild waar ik hem vandaan heb om te vragen of er nog binnen komen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 512298 op 24-04-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had zelf besteld via amazon.co.uk bij Avtree Ltd, ze hebben nog enkele nexus 10 in voorraad, ik heb deze links van hun gekregen:

------------------------------------

We are glad that you received your order in good time. We do currently have stock of this item, both in the 16GB and 32GB versions. Our stock of both is quite low, but we expect to have more in the near future. You can find the listings for these items by following the below links:

16GB:
http://www.amazon.co.uk/g...87SUDW9&psc=1&s=computers

32GB:
http://www.amazon.co.uk/g...87SUDW9&psc=1&s=computers

Kind regards
Avtree Ltd

-----------------------------------------

Misschien zo eens proberen voor de geinteresseerden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:06
Heb zelf sinds half februari een N10 16GB, erg tevreden van! Geïmporteerd via DE (VPN - MailboxDE) werkte als een fluitje van een cent. Maar...

Een kennis van me wil er nu ook eentje bestellen en dat lukt niet meer. Ik heb het dan zelf ook nog eens geprobeerd en inderdaad, Google heeft de inlogprocedure gewijzigd waardoor de duitse 'vermomming' niet meer werkt. Je kan hem nog in het winkelmandje leggen, maar eens naar het uitchecken krijg je de melding dat deze toestellen in jouw land nog niet beschikbaar zijn. Ook nog m'n gegevens in mijn Google account aangepast naar DE maar heeft niet geholpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Drwho1 op 24-04-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:42
Anoniem: 512298 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:25:
Heb eens getest, werkt nu inderdaad niet, hangt misschien af van winkel tot winkel dan? Of heb ik geluk gehad?

Heb even naar de verkoper gemaild waar ik hem vandaan heb om te vragen of er nog binnen komen.
Je moet inderdaad een andere winkel kiezen. Die nu telkens naar voren komt werkt niet, hier is de lijst met overige verkopers (32 gb versie) http://www.amazon.co.uk/g...new?ie=UTF8&condition=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Anoniem: 512298 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:14:

Bedankt voor de tip. Ik heb er meteen eentje besteld

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
Ik ga over korte tijd naar Engeland maar weet iemand toevallig waar ik ze daar in de winkel kan krijgen?
Ik weet dat ze officieel natuurlijk niet in de winkel liggen maar er zijn natuurlijk in Nederland ook winkels die ze hebben dus neem aan daar ook ;)

Ik wil ook desnoods wel een keertje naar Duitsland rijden als ze niet in Engeland te krijgen zijn, iemand ene idee waar ze daar te krijgen zijn want kan niet vele vinden :'(

[ Voor 25% gewijzigd door XoReP op 26-04-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Gisteren een Nexus 10 besteld! Mijn ouders hebben een 2e huis in Duitsland en dat is dan wel erg makkelijk... ben daardoor ook in het bezit van een Nexus 4 en denk dat voor mijn werk een 7 ook nog wel gekocht gaat worden.
Bestellen was eigenlijk opmerkelijk makkelijk! Waar ik de Nexus 4 nog in de Mediamarkt heb gekocht moest ik dus nu via de playstore en dacht dat het een enorm gedoe zou worden maar niets was minder waar.

Voor het gemak even een nieuw Gmail adres gemaakt met als locatie Duitsland

Tunnelbear geïnstalleerd (kan waarschijnlijk ook wel op een andere manier maar dit is een makkelijke gratis VPN verbinding met onder andere Duitsland)

Gegevens ingetypt (gewoon in een nederlandse website vreemd genoeg.

Mijn nederlandse tel nummer op gegeven voor vragen

ING creditcard gebruikt (geen probleem)

En nu is ie onderweg, was letterlijk 3 minuten werk...

Ben aangezien ik alles online heb staan en thuis alles op mijn NAS heb die altijd aan staat en waarvan ik kan streamen voor de 16GB gegaan, was op deze manier 409 euro inclusief BTW en verzendkosten...
"And now we wait" aldus de heineken reclame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Van de week post gehad van ING. Of ik even de fraude afdeling wilde bellen. Ze hadden uit voorzorg mijn CC geblokkeerd ivm een ongebruikelijke transactie. Waar ik normaal eens een keer een Android app-je koop, was de aanschaf van de Nexus wel enigzins buitensporig. :-)

Vandaag zou de Nexus dan worden geleverd. Volgens de FedEx tegen 18:00. Online was te lezen dat de FedEx wagen al om 9:00 was vertrokken. Appje richten vrouwlief, maar die reageerde niet. Die was vanmorgen doodleuk naar de kapper, met de kids (Hij zou toch pas om 18:00 worden bezorgd?!?). Waren ze om 12:00 al geweest! grrrr
Nu dus wachten tot woensdag.

update:
Zojuist IM gekregen van vrouwlief: pakketje is afgeleverd! Vanavond unboxing feestje! :9~

update 2:
Wat een heerlijk apparaat. Nog niet eens zo heel veel mee gespeeld maar de eerste ervaringen zijn perfect. Grootste nadeel tot nu toe? Mijn S3 lijkt ineens zo klein....

[ Voor 19% gewijzigd door Master FX op 02-05-2013 09:08 . Reden: update ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428551

Ik heb hem gisteren besteld in US, via de playstore met mn belgische VISA.. (leveradres bij verre kennis).

Ik hoop dat het lukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Master FX schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:53:

update 2:
Wat een heerlijk apparaat. Nog niet eens zo heel veel mee gespeeld maar de eerste ervaringen zijn perfect. Grootste nadeel tot nu toe? Mijn S3 lijkt ineens zo klein....
Een 10" tablet is "disruptive". Het verdringt gebruik van andere apparaten die je ervoor gebruikte voor bepaalde activiteiten.

(Bij mij verdrong de laptop de vaste PC, behalve voor gamen. De N10 verdrong op zijn beurt weer internetten, wat ik op de laptop deed. Causal gamen kwam er bij, iets wat ik op PC eigenlijk nauwelijks deed, wat op zijn beurt weer het serieuzer gamen op de PC verdringt.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428551

Nexus 10 (16 GB)
$399.00
4 mei 2013
Wordt verzonden op 5 mei 2013.

net gekeken op US google store : D, ik denk dat het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Vandaag een 16GB versie N10 besteld via de Duitse Playstore. Heb de Shellfire/Mailboxde methode gebruikt. Kreeg daarna een mailtje dat hij 13 mei verstuurd wordt dus ben benieuwd hoe het loopt.

/EDIT1: Helaas niet gelukt :( CC/Adres combi werd niet geaccepteerd, dat word dus een andere methode zoeken...

/EDIT2: Uiteindelijk net hier besteld: http://www.amazon.co.uk/dp/B00A99NMMK ben benieuwd weer...

[ Voor 36% gewijzigd door XoReP op 13-05-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik weet niet of het al gezegd is hier maar ik was er trouwens achter gekomen dat je met je US N10 hier in de EU geen recht op garantie heb. Toch wel een belangrijk punt denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor wie toevallig langs HK komt, hij is daar in de winkels te koop voor:
16GB: 290 euro
32GB: 421 euro

http://www.price.com.hk/search.php?g=&q=nexus+10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

194673

De 16GB versie bij Amazon.co.uk (Digiplus) besteld.

Had hem binnen 4 dagen binnen en als extra service zat er een nederlandse oplader als extra bij!

Eindelijk een webshop die begrijpt wat service is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvr92
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-12-2022
Kan iemand mij vertellen of de Nexus 10 bij de Duitse Mediamarkt verkrijgbaar is?
Ben nl. van plan om zeer binnenkort naar Nordhorn te gaan.

Alvast bedankt

edit: niet dus!

[ Voor 5% gewijzigd door hvr92 op 19-06-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:16
Vreemd dat de Nexus 10 nog steeds nergens fysiek in de schappen ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

DaYwaLkUr schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:23:
Vreemd dat de Nexus 10 nog steeds nergens fysiek in de schappen ligt...
Vind je? Vanuit Google is het zo vreemd niet. Als er voldoende verkocht wordt via de Google Play store, waarom zou je dan nog fysieke verkooppunten willen hebben? Daar verdienen ze minder op.

De doelgroep voor de N10 zal toch verschillen van de N7, dus dat die laatste wel fysiek in winkels te koop is zegt niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:18

migros

Nooit meer een Samsung

Vindt het wel schandalig hoe bedrijven proberen te profiteren van het feit dat er vanuit Google niet rechtstreeks aan NL wordt geleverd. Gewoon gemiddeld 500 euro vragen, terwijl de Nexus 10 via Google 399 doller kost (ongeveer 300 euro). Gewoonweg een oplag van bijna 60 %, bijna diefstal te noemen!

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

migros schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:55:
Vindt het wel schandalig hoe bedrijven proberen te profiteren van het feit dat er vanuit Google niet rechtstreeks aan NL wordt geleverd. Gewoon gemiddeld 500 euro vragen, terwijl de Nexus 10 via Google 399 doller kost (ongeveer 300 euro). Gewoonweg een oplag van bijna 60 %, bijna diefstal te noemen!
Erhh, US$ prijzen zijn zonder 'sales tax'. Dus dan zou je, eerlijk is eerlijk, wel even moeten vergelijken met prijzen EX. BTW.

De praktijk is dat je, met alle belasting en import heffingen, ongeveer de US$ 1:1 over mag nemen naar €.

Van €400 naar €500 is nog wel flink, in feite voor kosten van grijze import, maar geen "bijna 60%".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 18:22
Via ebay kost de 16gb versie rond 350 euro (HK). IK heb al tientallen keren besteld via ebay maar nooit naheffing gehad. Weet niet of ik deze gok aan durf.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gac
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:02

gac

Voor de geïnteresseerden: Het blijkt dat de Nexus 10 (32GB) voor nog geen 400 euro te koop is in de Mediamarkt (bron: http://www.androidworld.n...t-verkrijgbaar-voor-397-/)
Ik heb het zelf niet geverifieerd, denk dat ik ga wachten op de opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:41
gac schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:13:
Voor de geïnteresseerden: Het blijkt dat de Nexus 10 (32GB) voor nog geen 400 euro te koop is in de Mediamarkt (bron: http://www.androidworld.n...t-verkrijgbaar-voor-397-/)
Ik heb het zelf niet geverifieerd, denk dat ik ga wachten op de opvolger.
Ik heb gisteravond even de Mediamarkt Arena gebeld, ze geven aan dat de Nexus 10 op zijn vroegst woensdag binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Ze worden gewoon verkocht en is dus geen actie. Dat heb ik begrepen.
Heeft MM vorig jaar september geen btw actie gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Anoniem: 256386 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:35:
Ze worden gewoon verkocht en is dus geen actie. Dat heb ik begrepen.
Heeft MM vorig jaar september geen btw actie gehad?
Tijdens de intro van de nieuwe btw % vorig jaar ja. Wat heeft dat met dit topic te maken? We kunnen lekker gaan speculeren of en wanneer MM weer een actie gaat houden, maar dat is behoorlijk offtopic.

Voor mij komt de intro van de N10 in Nederland te laat. Hopelijk pakken ze het beter aan met de opvolger. Nu google books al beschikbaar is denk ik dat het er beter uit gaat zien daarvoor. Mocht de N10 nog onder de €300 gaan komen zal ik er nog eens over nadenken. Voorlopig oordeel too little too late for NL.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rockhopper schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:06:
[...]

Tijdens de intro van de nieuwe btw % vorig jaar ja. Wat heeft dat met dit topic te maken? We kunnen lekker gaan speculeren of en wanneer MM weer een actie gaat houden, maar dat is behoorlijk offtopic.

Voor mij komt de intro van de N10 in Nederland te laat. Hopelijk pakken ze het beter aan met de opvolger. Nu google books al beschikbaar is denk ik dat het er beter uit gaat zien daarvoor. Mocht de N10 nog onder de €300 gaan komen zal ik er nog eens over nadenken. Voorlopig oordeel too little too late for NL.
Speculeren mag altijd. Ik vind het juist slim hiermee eventueel rekening mee te houden. Je zal maar begin september hebben gekocht. En hoezo too little too late? Het zijn specs die concurrenten nog niet hebben. Niet eens na een jaar. De sony tablet z 32 gb kost momenteel 540 euro met 1080p en qualcomm s4 pro. De nieuwe nexus 7 32 gb kan 270 euro kosten als je de dollar teken vervangt.
Doe je 125 euro erbij krijg je een 10 inch met 2560*1600. De nieuwe nexus 10 zal heus geen beter res krijgen maar wel een beter processor. Maar of de 32 gb versie ook voor 400 euro aangeboden zal worden betwijfel ik ten zeerste.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 30-07-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:41

rob_erwt

What does this button do?

Ik heb zojuist een (laten) kopen bij de MediaMarkt in Zwolle. Daar zijn ze dus nu per direct beschikbaar. Prijs was 399 euro (405,05 inclusief thuiskopieertoeslag).

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-05 13:21

vpm

Think, tinker, tank

Veel MM-en hebben ze nog steeds niet op voorraad. Haast u vooral niet...

Edit: Eindhoven de gekste! Ik was de tweede :')

[ Voor 29% gewijzigd door vpm op 02-08-2013 10:12 . Reden: meervoud van Mediamarkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Anoniem: 256386 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:21:
[...]
Speculeren mag altijd. Ik vind het juist slim hiermee eventueel rekening mee te houden. Je zal maar begin september hebben gekocht. En hoezo too little too late? Het zijn specs die concurrenten nog niet hebben. Niet eens na een jaar. De sony tablet z 32 gb kost momenteel 540 euro met 1080p en qualcomm s4 pro. De nieuwe nexus 7 32 gb kan 270 euro kosten als je de dollar teken vervangt.
Doe je 125 euro erbij krijg je een 10 inch met 2560*1600. De nieuwe nexus 10 zal heus geen beter res krijgen maar wel een beter processor. Maar of de 32 gb versie ook voor 400 euro aangeboden zal worden betwijfel ik ten zeerste.
Dit topic is niet voor speculatie bedoelt maar gaat over Nexus 10 prijzen. Als we gaan speculeren kan ik ook wel gaan schrijven dat als de opvolger uitkomt deze verder in prijs gaat dalen. 8)7

Maar om je spelletje even mee te spelen: we krijgen dit jaar niet weer een btw verandering via de overheid door onze keel geduwd, dus de volgende btw actie zal waarschijnlijk pas weer eind januari zijn, het moment dat traditioneel de restvoorraden worden opgeruimd. En dan mag je nog steeds afwachten of dit model bij de lange lijst van uitzonderingen hoort zodat je alsnog geen korting krijgt.

Met "too little too late" bedoel ik te zeggen dat we zo lang mochten wachten hier in Nederland dat ik inmiddels de neiging heb ze (google & samsung) de grote middelvinger te geven. En om het nou officieel in Nederland verkrijgbaar te noemen, ik denk dat het gewoon grijze import is via een Duits bedrijf (Mediamarkt dus).

Over de tablet zelf wilde ik daarmee geen uitspraken doen. Ik denk dat het inderdaad nog steeds een goede tablet is als je de prijs met specs vergelijkt. Dat er nog geen / weinig concurrentie is valt me tegen, te meer als je tempo bekijkt waarin mobieltjes worden uitgegeven. Persoonlijk had ik deze gekocht als deze in Nederland verkrijgbaar was geweest begin dit jaar, maar ik ben toen maar voor de N7 gesetteld. Ik heb geen zin om door allerlei import hoepels te springen om een tablet in huis te halen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
Zojuist via de webshop bij de Mediamarkt besteld. Is schijnbaar in Zwolle op voorraad! Hoewel hij al bijna een jaar oud is en binnenkort (?) een nieuw model zal verscchijnen, is 399 voor de 32gb versie nog steeds een briljante prijs-kwaliteit verhouding. Hoewel ook ik teleurgesteld ben dat het nu pas gebeurd, kun je momenteel voor dat bedrag nog steeds geen betere 10" Android tablet aanschaffen voor mijn gebruiksscenario. Daarnaast is het nog maar de vraag hoe lang het weer gaat duren totdat deze fatsoenlijk in Nederland verkrijgbaar is... Ik heb lang gewacht op de nieuwe Nexus7, omdat de 10 geen optie leek (importeren had ik geen zin in), hoewel ik gevoelsmatig liever een 10" wou (mijn One X is al best groot en een 7" is dan wel een stuk groter, maar nog geen volledige webervaring). Ineens is het dan toch mogelijk de 10" te kopen. Ik ben er gelijk vol in gesprongen!

KNIP

Inmiddels opgehaald en het is geen import, maar met NL snelstartgids en lader. Ter info...

[ Voor 5% gewijzigd door Gugger op 03-08-2013 18:41 ]

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreeman
  • Laatst online: 05-05 22:12
KNIP

Inmiddels opgehaald en het is geen import, maar met NL snelstartgids en lader. Ter info...
Klopt hij staat inmiddels ook gewoon netjes op de samsung.nl website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buur75
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-04 15:21
In de MM in Eindhoven liggen er tientallen in de grabbelbak naast de Demo-stand van Samsung, die gelijk bij de roltrap naar beneden is. 399 euro exclusief de compleet van de pot gerukte en tevens mongoloide thuiskopieertoeslag, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:08
de nexus 10 is inmiddels ook op de website van saturn te vinden.
http://www.saturn.nl/mcs/...55,836692.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-05 18:49
Ik ga waarschijnlijk overstappen van een Ipad 2 naar de Nexus 10 maar zat te kijken naar een goede cover. Zijn er mensen die een full cover hebben voor de Nexus die mooi slank is en de sleep/awake functie hebben? Tips of aanbevelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

giganielsie schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:39:
Ik ga waarschijnlijk overstappen van een Ipad 2 naar de Nexus 10 maar zat te kijken naar een goede cover. Zijn er mensen die een full cover hebben voor de Nexus die mooi slank is en de sleep/awake functie hebben? Tips of aanbevelingen?
Zie mm flyer: http://view.publit.as/media-markt/wk32/page/6-7

Echter hebben ze daar in een week €12 bovenop gegooid, was goedkoper: http://www.androidworld.n...t-verkrijgbaar-voor-397-/ (via play store, helaas niet in NL $29,99 hoezo 200% winst |:( )

[ Voor 4% gewijzigd door RobbyTown op 05-08-2013 15:25 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-05 18:49
Ah, thanks. Kon hem niet vinden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 07-05 17:34
Afbeeldingslocatie: http://mediamail.mediamarkt.nl/image?ci=508&mi=141789&name=wk32_hero_1.jpg
In de mediamarkt folder

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gisteren in de Mediamarkt in Utrecht een Nexus 10 gekocht. Kon direct meegenomen worden. In de winkel was niet zichtbaar wat de voorraad was, de apparaten lagen in het magazijn (en niet in een grabbelbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-edit-

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 06-08-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326401

Is er een mogelijkheid om een Nexus 10 van Mediamarkt Nederland naar Belgie te laten sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Anoniem: 326401 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:14:
Is er een mogelijkheid om een Nexus 10 van Mediamarkt Nederland naar Belgie te laten sturen ?
Had je ze zelf al een mailtje gestuurd/op de website gekeken of mogen wij dat voor je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326401

rockhopper schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:30:
[...]

Had je ze zelf al een mailtje gestuurd/op de website gekeken of mogen wij dat voor je doen?
Dat het rechtstreeks niet mogelijk was wist ik al, dat had ik al bekeken. Dat was eigenlijk ook mijn vraag niet.
Ik zal mijn vraag misschien iets duidelijker stellen.
Bestaat er in Nederland ook zoiets als mailboxde in Duitsland Of Forward2me in Engeland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij de Mediamarkt is de prijs verhoogd naar €469, maar op de website van Saturn staat ie nog voor €399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-04 18:15
easyriider schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:26:
Bij de Mediamarkt is de prijs verhoogd naar €469, maar op de website van Saturn staat ie nog voor €399.
ongelooflijk wat een mazzel ik heb gehad. zaterdag besloten dat de nexus 10 mijn eerste tablet ging worden, zondag naar MM Maastricht gefietst en meteen meegenomen voor 400. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:18

migros

Nooit meer een Samsung

knurk schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:30:
[...]

ongelooflijk wat een mazzel ik heb gehad. zaterdag besloten dat de nexus 10 mijn eerste tablet ging worden, zondag naar MM Maastricht gefietst en meteen meegenomen voor 400. :P
Zal binnenkort wel weer in de aanbieding komen als Google de opvolger heeft aangekondigd. Trouwens nog steeds te koop bij Saturn, dus zo een ramp is bovenstaande niet.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:02

Trackerfire

BTC HODLER

Vandaag bij Dagactie.nl in de aanbieding Klik € 399,00 + 5,95 verzendkosten :)

Pricewatch laagste prijs € 475,05: pricewatch: Google Nexus 10 32GB Zwart

[ Voor 41% gewijzigd door Trackerfire op 13-08-2013 12:15 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij Saturn betaal je echter nog steeds €399 zonder verzendkosten. ;)

Er komt nog wel €6,05 thuiskopieheffing bij, maar dat zal bij Dagactie ook wel betaald moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor 399 kan je beter bij saturn kopen.
Het afhandelen ivm garantie is een stuk makkelijker.
330 euro is inkoopprijs blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zo maar even de bestelling bij de Mediamarkt geannuleerd n.a.v. dit topic en bij de Saturn besteld! Scheelt gewoon 70 euro :X toch absurd, want het is onderdeel van hetzelfde bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:52
Ik blijf wachten op een nieuwe nexus 10. Zal hopelijk binnen paar maand uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en weer 399 bij MM online.
Blijkbaar een fout.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Vandaag bij de ibood de 16GB variant voor 339,95 + 5,95 verzendkosten. Jammer dat het niet de 32 versie is anders had ik 'm denk ik meegepakt.

• Wackmack
Hele goeie actie, ze worden steeds goedkoper zeg.

• RocketKoen
edit: oops, verkeerde nexus

[ Voor 89% gewijzigd door RocketKoen op 18-09-2013 13:50 ]

TheS4ndm4n#1919

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 10:14
Versteegrob schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:27:
Hele goeie actie, ze worden steeds goedkoper zeg.
Komt denk ik ook omdat waarschijnlijk in november de nieuwe nexus 10 uitkomt. Mensen gaan dan natuurlijk ook op die wachten.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Captain Obvious schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:33:
[...]
Komt denk ik ook omdat waarschijnlijk in november de nieuwe nexus 10 uitkomt. Mensen gaan dan natuurlijk ook op die wachten.
Eén van de voornaamste redenen dat ik niet heel enthousiast werd van de N10 is dat ie door Samsung gemaakt wordt. Ik heb helaas persoonlijk veel slechte ervaringen met dat merk, hoewel het er op lijkt dat ze met de N10 toch een fatsoenlijk product hebben neergezet. Tel daarbij al die import drama's en trage leveringen en garantie issues omdat ze lange tijd niet in NL verkocht werden en ik haakte al snel af.

Maar ik moet zeggen dat ik erg uitkijk naar een nieuwe versie en ik ben erg benieuwd naar de verbeteringen. En dat Asus 'm gaat maken lijkt me een voordeel (hoewel ik nou niet kan zeggen dat hun N7's nu bepaald foutloos zijn)
Verder verwacht ik dat er tegen die tijd een echte dump wat betreft prijs aankomt. Datzelfde is met de N7 gebeurt, de 2012 editie ging voor minder dan de helft weg.

• RocketKoen
Captain Obvious schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:33:
[...]

Ligt er aan hoe lang het duurt voordat die hier uit komt.

Maar de Nexus 10 is na bijna een jaar imo nog steeds de beste 10" tablet op de markt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tegenwoordig staat de prijs weer op 440 euro, wat zou er gebeurd zijn dat de prijs opeens weer omhoog is geschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Slashdotter schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 08:03:
Tegenwoordig staat de prijs weer op 440 euro, wat zou er gebeurd zijn dat de prijs opeens weer omhoog is geschoten?
Die 398 was gewoon een aanbieding. En die is afgelopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Niet om het een of ander, maar op zowel de mediamarkt als de saturn website staan ze nog steeds voor 398€

Als de prijs echt omhoog zou schieten komt dat omdat de voorraad op is en er geen nieuwe meer komen. Dit product is zo goed als end of life omdat er een nieuwe aankomt. Echter verwacht ik eerder dat er een verdere drop komt om van de voorraden af te komen.

[ Voor 13% gewijzigd door rockhopper op 24-09-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:51
Vorige week heb ik hem voor €398 bij de Mediamarkt gekocht. Zie ik hem nu op de site voor €617,50, zowel bij Saturn als Mediamarkt.
Blij dat ik hem toch vorige week als heb gekocht. Ben er zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deejeebv schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:13:
Vorige week heb ik hem voor €398 bij de Mediamarkt gekocht. Zie ik hem nu op de site voor €617,50, zowel bij Saturn als Mediamarkt.
Blij dat ik hem toch vorige week als heb gekocht. Ben er zeer tevreden over.
In MM Zoetermeer nog steeds voor €398 te koop hoor. Zal wel een foutje zijn

edit: MM online 399 euro incl bezorgen en kopieheffing.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 03-10-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:51
Zal inderdaad wel foutje geweest zijn, staat nu voor 396,50€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
€369,= is ie nu, heb je 30 euro teveel betaald dus 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door redparrotnl op 05-10-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
redparrotnl schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:02:
€369,= is ie nu, heb je 30 euro teveel betaald dus 8)7
Nee, prijzen gaan nu eenmaal naar beneden als technologie ouder wordt.
Zeker omdat verwacht wordt dat Google binnen 2 weken de opvolger van de Nexus 10 gaat aankondigen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
Ja ik druk me verkeerd uit inderdaad klopt. 366 is ie nu (saturn) prijs zakt weg nu, het ging me vooral om het vermelden van de prijs, zit soms zelf uren te zoeken naar de goedkoopste webwinkel naar bijv een camera en 2 weken later staat ie voor maar liefst 50 euro goedkoper in de winkel, dat voorkom je toch niet. Wel leuk dus om te zien dat de prijs voor deze superretina misschien superbetaalwaar wordt komende weken. Ik houd het wel in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:29
De prijs bij Saturn (en soms ook Mediamarkt) lijkt op en neer te gaan. Van het weekend gezien voor 369 euro, maandag was hij ineens weer 396,50. Gisteren was hij weer 369, maar toen ik een half uur later wilde bestellen was het weer bijna 400 euro. Vanochtend was de prijs weer terug naar 369 euro (incl. thuiskopieheffing, dus 366,50 op de site), dus meteen maar besteld. Scheelt toch weer 30 euro. Bij Mediamarkt staat hij nu al sinds maandag op 398 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gac
  • Laatst online: 23:02

gac

En nu is hij bij Saturn weer 20 euro goedkoper: 349,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

349 euro is spotgoedkoop. De nexus 10 2013 kan niet meer lang op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryceVL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-04 14:57
JumpStart schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:59:
Trouwens, vandaag op iBood de Nexus 10 16 GB voor €329,95 + €5,95 verzendkosten.

Zie http://www.ibood.com/extr..._met_2560x1600_resolutie/
Stond in t andere Nexus topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:53
346.50 bij Saturn (32 Gb)

[ Voor 42% gewijzigd door Cardwizard op 30-10-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa TRP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-11-2023
Ik heb hem voor 349 incl bij MM online gekocht, maar nu zie ik hem bij de MM Emmen voor 299 geadverteerd staan in hun blaadje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 10:57
Ben je zeker dat dit niet de Memopad is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 18:53
daflux schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:59:
Ben je zeker dat dit niet de Memopad is ?
Nee dat is de Nexus 10 (32GB) inderdaad , openingsaanbod in Emmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Goedkoper dan bij de ibood vandaag, mooie prijs daar in Emmen.

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 10:57
*knip* dit is hier offtopic.

[ Voor 105% gewijzigd door RoD op 14-11-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
Ik ben van plan om voor Sinterklaas een tablet voor het gezin te kopen en dat wordt waarschijnlijk een Samsung Nexus 10 32GB. Een MicroSD zit er zo te lezen niet in, maar ik lees ook dat er een Micro USB aansluiting op zit, betekent dit dat ik er USB disks/sticks op aan kan sluiten waar ik bijvoorbeeld DVD's voor de kindjes op kan zetten?

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 10:02

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Yanze schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:58:
Ik ben van plan om voor Sinterklaas een tablet voor het gezin te kopen en dat wordt waarschijnlijk een Samsung Nexus 10 32GB. Een MicroSD zit er zo te lezen niet in, maar ik lees ook dat er een Micro USB aansluiting op zit, betekent dit dat ik er USB disks/sticks op aan kan sluiten waar ik bijvoorbeeld DVD's voor de kindjes op kan zetten?
Ja dat is mogelijk, maar dan heb je wel een app nodig hiet het lezen mogelijk maakt. Maar de lees versie is gratis, dus gewoon erbij zetten.

Trouwens natuurlijk ook een micro-usb naar usb kabel erbij, maar die zijn nog geen 0,70 euro op ebay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
We gaan het zien, besteld bij MediaMarkt en vandaag in huis!

Maar kan en mag de doos pas 5 december open maken <+:)

Dit wordt mijn eerste Android ervaring zei de 100% Microsoft fanboy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Maak hem vooral nu open om te checken op dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Hmm, dat is wel een goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
De prijs bij Mediamarkt is nu geen 379 meer maar 545.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-05 08:53
Vandaag binnengekregen, 3 werkdagen nadat ik hem had besteld 32gb voor 299 euro op Amazon.de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Zo. Afgelopen woensdag besteld. Net binnengekomen. Amazon.de.
Kosten €299 + €24 voor een handige Geckocover.
Prachtig beeld. Reageert vlot. Net uitgepakt en ben er al helemaal blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
Nu! € 269 ibood.com
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste