Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
mytheory schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:03:
[...]

Heel vervelend en raar dat dit zo fout loopt bij jou.
HID heb ik ook aan zitten denken maar vind de garantie toch wel even belangrijker.
Tja, heb de bestelling bij Hidevolution ingeschoten, ook ik heb gevraagd of ze een waarde van ca. 40$ op de verpakking kunnen zetten... :P We gaan het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:24

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

mytheory schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:56:
[...]
Foutje :( de Nexus 10 heeft een micro USB en daar zijn nog geen memory sticks voor.
Dat wordt dus werken met een OTG kabel, maar ja zo erg is dat niet.
Lichtelijk offtopic maar kijk deze thread eens door op xda forum. Er zijn wel wat kleine en elegante oplossingen voor het OTG 'probleem'

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-04 19:58
rockhopper schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:01:
[...]

Lichtelijk offtopic maar kijk deze thread eens door op xda forum. Er zijn wel wat kleine en elegante oplossingen voor het OTG 'probleem'
Bedankt die had ik nog niet gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Vrijdag de 32gb besteld bij HIDevolution met een CC.

Order nog steeds pending en geen tracking nummer, wel balen. Had juist daar besteld vanwege de reacties dat ze zo snel opsturen.

Ticket ingeschoten en ook daar nog geen reactie op.

EDIT: Eindelijk de live chat gevonden en blijkt dat orderverwerking soms 2-5 dagen kan duren.

[ Voor 203% gewijzigd door Skimovic op 19-02-2013 21:48 ]

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2552

Oke, een laatste update.
Had de Tablet via de Duitse route besteld op 9 februari.
Zondag 17 februari veranderde in de Google Wallet (zonder dat ik hier mail van kreeg) de status naar received.
Maandag 18 februari is de tablet verstuurd, hiervan kreeg ik een mail met tracknummer. Tracknummer heeft echter nooit gewerkt maar ik denk dat dat eerder aan DHL dan aan Google ligt.
Dinsdag 19 februari is de tablet aangekomen bij een vriend van mij die em vandaag langs brengt. Alles in orde dus :)
Google Wallet:

Feb 18
Google Commerce Ltd charged your VISA xxx-xxxx for €408.99. "GOOGLE *Google Play" will appear on your billing statement.

Feb 18
Google Commerce Ltd shipped your order.
Track DHL package #7xxxxxxxxx

Feb 17
Google Commerce Ltd received your order.

Feb 9
You placed an order with Google Commerce Ltd on Feb 9. Google Wallet sent a copy of this receipt to xxxxx@gmail.com
Nou nog ff zoeken naar een mooie case met toetsenbord zodat ik optimaal kan spelen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 2552 op 20-02-2013 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaeminckske
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 08:52
Zonet de 32GB-versie besteld bij HIDevolution om te verzenden naar België.

€436.58 voor de tablet
€54.77 voor shipping and handling (FedEx: international priority)

dus totaal van €491.35

benieuwd wanneer ik hem zal ontvangen
(wel nog geen tracking nummer gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 17:04
Het enige wat me er nog van weerhoudt om er een via de Duitse Play store te kopen is het garantie verhaal. Ik vind het geen fijn idee dat het apparaat i.g.v. problemen naar Duitsland gestuurd moet worden.

_QW_ zou je als je hem binnen heb de bijgevoegde garantie papieren eens goed voor me willen bekijken of er iets in staat over garantie via samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-05 16:46
Mijn N10 16GB is inmiddels bezorg. Totaal €413 betaald, (tot nu toe) geen heffingen/btw/etc hoeven betalen. Totale tijd van bestellen tot bezorgen via hidevolution.com is 60 uur geweest.

Eerste indruk na een paar uurtjes: :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
En die van mij is nu vanuit mailboxde verstuurd.
Ben benieuwd of ik hem voor het weekend nog in handen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swishy
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Ook ik heb besteld via Duitsland, en ook bij mij duurt het langer dan verwacht:
Besteld op 11 februari, met een verwachte levertijd van 2-5 dagen. Op 19 februari gemaild met support, omdat de bestelling nog steeds op pending stond. Volgens de klantenservice zijn ze nu bezig met "a thorough investigation with our shipping provider"

Vreemd om te lezen dat sommige orders hier 'gewoon' binnen 2 dagen verstuurd werden. Ik heb mijn bestelling gedaan met een bestaand gmail account, niet met een nieuw aangemaakt (duits) account, zou dat van invloed kunnen zijn?

Ondertussen maar jaloers zijn op de mensen die hem al hebben.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaeminckske
zal nog even wachten worden :(
status is nog steeds: processing
op de website van HIDevolution staat inmiddels bij de nexus 10:
Availability: ETA late February.

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:24

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

vlaeminckske schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:53:
zal nog even wachten worden :(
status is nog steeds: processing
op de website van HIDevolution staat inmiddels bij de nexus 10:
Availability: ETA late February.
Het is alweer 21 februari, dus de laatste week van februari, dus valt iedere dag vanaf vandaag wel onder 'late february' Maar je mag het glas ook half leeg zien hoor ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Anoniem: 502736

Iemand nog iets vernomen over het Mediamarkt.de spoor?

Mijn broer kwam met het verhaal dat een vriend van hem in een Duitse Mediamarkt de Nexus 10 had zien liggen, en eentje gekocht. Ik heb gevraagd het eens te dubbelchecken, want ik geloof het eigenlijk niet.

Heb de afgelopen week een tiental Mediamarkten in de grensstreek gemaild en degenen die gereageerd hebben zeiden allemaal dat er niets bekend is over een eventuele leverdatum en dat voorbestellen dus niet mogelijk is.

Ik zou hem toch graag gewoon in een winkel kunnen kopen, ivm makkelijkere garantie afhandeling indien nodig.

Anoniem: 502779

Helaas is mijn order via Mailbox.de gecancelled. Ik kreeg dezelfde mail als eerdere forumgasten:

Eerst:
We were unable to verify the account information for your recent purchase with Google Wallet. As a result, your account has been temporarily suspended and your recent order has been cancelled.

Later:
Google Inc. has cancelled your order. You have not been charged.

This order was likely canceled for one of the following reasons:
•Details provided for your credit card do not match those on-file with your financial institution.
•The address information provided was incomplete and could not be verified.
•To block an attempt to purchase more than the maximum allowable devices

Wat kan er fout zijn gegaan? Moet de naam die op de creditcard staat per definitie terugkomen in het Mailboxde.com-adres? Je krijgt het adres:

Mailboxde.com
<zelf te bedenken>, ID <automatisch gegenereerd>
Dresdner Str. 9
02763 Zittau
GERMANY

Dat had ik namelijk niet gedaan, maar wel de creditcardgegevens in mijn wallet aangepast aan het verkregen adres.

Is mijn creditcard nu geblokkeerd, of alleen de wallet? Zou ik met een ander gmailaccount (waar de creditcard ook aan gekoppeld is), een nieuwe poging kunnen wagen door toevoeging van een mailboxde.comaccount met daarin exact de naam die op de creditcard staat, nadat ik die evt. heb laten deblokkeren?

Hopelijk kan iemand helpen, want nu wil ik hem hebben ook!

• mytheory
Anoniem: 502779 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:33:
Wat kan er fout zijn gegaan? Moet de naam die op de creditcard staat per definitie terugkomen in het Mailboxde.com-adres? Je krijgt het adres:

Mailboxde.com
Dresdner Str. 9
02763 Zittau
GERMANY

Dat had ik namelijk niet gedaan, maar wel de creditcardgegevens in mijn wallet aangepast aan het verkregen adres.

Is mijn creditcard nu geblokkeerd, of alleen de wallet? Zou ik met een ander gmailaccount (waar de creditcard ook aan gekoppeld is), een nieuwe poging kunnen wagen door toevoeging van een mailboxde.comaccount met daarin exact de naam die op de creditcard staat, nadat ik die evt. heb laten deblokkeren?

Hopelijk kan iemand helpen, want nu wil ik hem hebben ook!
Ik heb eerst een nieuw gmail account aangemaakt en daarmee in Google wallet mijn creditcard aan gekoppeld met het adres dat ik van mailboxde gekregen heb.

• JorisS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Anoniem: 502779 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:33:
Helaas is mijn order via Mailbox.de gecancelled. Ik kreeg dezelfde mail als eerdere forumgasten:

...

Mailboxde.com
Dresdner Str. 9
02763 Zittau
GERMANY
Heb je bij zelf te bedenken dezelfde naam als op je creditcard. Als je naar een willekeurige username hebt, kan het misschien misgaan.

Wie is het na de eerste meldingen wel gelukt via de Duitsland-route? En wat heb je dan anders gedaan dan de geblokkeerden?

Ik wil ook graag, maar heb niet zo'n trek in geblokkeerde accounts/credit cards.

JorisS

Goed, poging 1 mislukt, tijd voor poging 2.

Eerst creditcardmaatschappij gebeld, pas bleek niet geblokkeerd. Nu met ander bestaand gmailaccount geprobeerd, waar dezelfde creditcard ook al aan gekoppeld was. Nu niet eerst cc uit Wallet verwijderd, maar één toegevoegd met mailboxde.comadres onder vermelding van dezelfde naam als die op de cc staat. Dit adres had ik ervoor aangemaakt, zodat alles prima leek.

Dus via shellfireVPN Duitse server uitgekozen, playstore benaderd en Nexus 10 besteld. Helaas na half uur zelfde liedje als bij poging 1: bestelling geannuleerd! Nu een Nederlandstalige annulering: "We kunnen uw accountgegevens voor uw recente aanschaf met Google Wallet niet verifiëren. Als gevolg daarvan is uw account tijdelijk opgeschort en is uw recente bestelling geannuleerd".

Nogmaals, kan iemand mij uitleggen wat ik anders doe dan diegenen die het wel gelukt is? Verzendadres is:
Mailboxde.com
<mijn naam>, ID <verkregen ID>
Dresdner Str. 9
02763 Zittau
Germany

Waarbij <mijn naam> exact overeenkomt met naam op cc (was bij eerste poging niet zo).

Had ik er geen Mailboxde.com boven moeten zetten? Of ligt het aan een creditcard van Rabobank? Ik zie in een Androidworldartikel staan dat daar altijd een adrescheck plaatsvindt...

Ik weet het in ieder geval niet meer. Dank voor hulp alvast.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 502779 op 22-02-2013 00:30 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Mijn N10 is vanmorgen binnen gekomen.
Vorige week zaterdagavond besteld.

Hieronder vind je de track gegevens van DHL vanuit MailboxDE zodat jezelf een beetje een inschatting kunt maken hoelang het bij jou duurt. Zou ik handig hebben gevonden.

Dinsdag heeft Google hem naar Mailboxde verstuurd. De laatste track-regel zie je trouwens pas uren nadat je het pakje ontvangen hebt en bij mij bleef hij maar op 60% staan. Ik was dan ook aangenaam verrast toen hij aankwam :)

Date/time City Status
Wed, 20.02.2013 17:50 h
--
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Thu, 21.02.2013 17:39 h
Ottendorf-Okrilla, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin

Fri, 22.02.2013 05:49 h
Köln, Germany
The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: )

Fri, 22.02.2013 05:49 h
Köln, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center

Fri, 22.02.2013 16:15 h
Netherlands
The shipment has arrived in the destination country

Fri, 22.02.2013 20:55 h
Netherlands
The shipment has left the import parcel center in the destination country.

Sat, 23.02.2013 05:08 h
Netherlands
The shipment has left the import parcel center in the destination country.

Sat, 23.02.2013 10:50 h
Netherlands
The shipment has been successfully delivered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swishy
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Het is bij mij inmiddels gelukt, de nexus is volgens google verzonden maar moet nog aankomen bij mailboxde...

Voor wie het van nut kan zijn mijn bestelgegevens:

Ik heb een bestaand emailadres gebruikt, zonder gekoppeld adres en zonder gekoppeld cc. Ik heb niet van te voren in wallet een adres en cc gekoppeld, maar direct via de play store besteld en daarna de gegevens ingevuld. Het adres gebruikt zoals aangegeven door mailboxde:

Mailboxde.com
<mijn naam>, ID <mijn nummer>
Dresdner Str. 9
02763 Zittau
Germany

Ik heb betaald met een creditcard die op een andere naam en een ander adres stond (ABN Amro). Mijn traject komt in grote lijnen overeen met dat van _QW_:

Feb 22
Google Commerce Ltd charged your MASTERCARD for €408.99. "GOOGLE *Google Play" will appear on your billing statement.
-
Feb 22
Google Commerce Ltd shipped your order.
Track DHL package
-
Feb 21
Google Commerce Ltd received your order.
-
Feb 11
You placed an order with Google Commerce Ltd on Feb 11. Google Wallet sent a copy of this receipt to

Volgens mytheory's timeline zou ik hem donderdag in huis kunnen hebben *fingerscrossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
mytheory schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:15:
Mijn N10 is vanmorgen binnen gekomen.
Vorige week zaterdagavond besteld.
Gefiliciteerd met je N10. :9~ Zou je voor mij eens kunnen kijken of er in het bijgevoegde papierwerk ergens iets staat over garantie via Samsung in Nederland? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het idee dat bij Rabobankcreditcards een extra adrescheck wordt gedaan. Ik kom dit op fora meer tegen en verder heb ik het precies zo gedaan als alle anderen. Nu maar via Hidevolution aangeschaft. In preorder, zij verwachten hem eind deze maand weer te kunnen leveren (snel dus!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Een vriend neemt de N10 binnen uit de VS :)
Maar nu zei een collega tegen hem dat het misschien niet werkt ivm regio's enzo.
Dit is toch niet waar? Waarom zou de N10 niet werken in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40
Versteegrob schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:23:
Een vriend neemt de N10 binnen uit de VS :)
Maar nu zei een collega tegen hem dat het misschien niet werkt ivm regio's enzo.
Dit is toch niet waar? Waarom zou de N10 niet werken in NL?
Mijn US N10 werkt prima in NL. Out of the box.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Anoniem: 502779 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:11:
Ik heb het idee dat bij Rabobankcreditcards een extra adrescheck wordt gedaan. Ik kom dit op fora meer tegen en verder heb ik het precies zo gedaan als alle anderen. Nu maar via Hidevolution aangeschaft. In preorder, zij verwachten hem eind deze maand weer te kunnen leveren (snel dus!).
Ik heb ook een Rabocard gebruikt en had geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
ginkgo schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:42:
[...]

Gefiliciteerd met je N10. :9~ Zou je voor mij eens kunnen kijken of er in het bijgevoegde papierwerk ergens iets staat over garantie via Samsung in Nederland? Alvast bedankt.
Ik heb hem even ingescand:
Afbeeldingslocatie: http://www.debubs.nl/tweakers/garantie1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debubs.nl/tweakers/garantie2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debubs.nl/tweakers/garantie3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debubs.nl/tweakers/garantie4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
ik had laatst een vraag ingeschoten bij HIDevolution of ze weten wanneer mijn order afgestuurd wordt.

Antwoord:
We will be shipping out your order within the next 2 days. Thank you so much for your patience!
*O*

Zul je niet ziet dat hij op zaterdag afgeleverd wordt op m'n werk (waar dan niemand aanwezig is...) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Ik kan dit niet anders lezen dan dat de garantie ook via Samsung Nederland van toepassing is. Niks staat mij nu in de weg om een poging te doen er een via de Duitse playstore te halen. :)

Bedankt voor de moeite. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
ginkgo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:26:
[...]

Ik kan dit niet anders lezen dan dat de garantie ook via Samsung Nederland van toepassing is. Niks staat mij nu in de weg om een poging te doen er een via de Duitse playstore te halen. :)

Bedankt voor de moeite. _/-\o_
Geld dit ook als je de tablet vanuit de VS laat komen?

Ik heb een vriendin die volgende week naar de VS gaat, wil haar misschien vragen om deze tablet te laten halen. Maar twijfel over de garantie afhandeling.

Daarnaast kan ik nergens in de op de gebruiklijke webshobs (wallmart staples etc.) de 16 GB versie vinden. Alleen de 32 GB versie, ik stop die 100$ liever in eigen zak...

• vlaeminckske
op woensdag 27 feb om 23u bevestiging gekregen dat nexus 10 32GB van HIDevolution verzonden is.
benieuwd wanneer hij aankomt
geschatte tijd zou morgenavond moeten zijn (via FedEx priority shipping)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 16:30
Bij 4launch is hij ook te koop:
https://www.4launch.nl/sh...1---16gb--zwart-/tweakers

Misschien wel de zoveelste spuit 11 , maar kon het niet 1-2-3 terugvinden in de voorgaande posts.

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Iceman1987 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:04:
[...]

Geld dit ook als je de tablet vanuit de VS laat komen?

Ik heb een vriendin die volgende week naar de VS gaat, wil haar misschien vragen om deze tablet te laten halen. Maar twijfel over de garantie afhandeling.

Daarnaast kan ik nergens in de op de gebruiklijke webshobs (wallmart staples etc.) de 16 GB versie vinden. Alleen de 32 GB versie, ik stop die 100$ liever in eigen zak...
Nee de garantie geldt niet wanneer je hem in de VS koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Ze vragen wel de hoofdprijs, 120 euro meer dan ik betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vlaeminckske schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:00:
op woensdag 27 feb om 23u bevestiging gekregen dat nexus 10 32GB van HIDevolution verzonden is.
benieuwd wanneer hij aankomt
geschatte tijd zou morgenavond moeten zijn (via FedEx priority shipping)
Bij mij precies hetzelfde tijdspad, weliswaar voor de 16GB-versie. Eind van de ochtend daadwerkelijk afgeleverd, echt enorm snel!

Nu nog een goede cover zoeken. De Moko 360 is echt mooi, maar Amazon levert dan soort accessoires niet aan Nederland. Even een andere weg zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503938

Vanmiddag de 32GB in Duitsland besteld.
Ben benieuwd of dat gaat lukken!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Mijn poging om via de Duitslandroute een N10 te bestellen is tot nu toe op een fiasco uitgedraaid. ;(

Ik heb eerst een nieuwe Google aangemaakt en vervolgens geprobeerd hieraan mijn CC te koppelen met Duitsland als thuisbasis en de gegevens van mailboxde als adres. Helaas liep dat steeds vast op de autorisatie van mijn CC. Uiteindelijke heb ik geprobeerd mijn CC van mijn reguliere Google account los te koppelen in de hoop dat dit zou helpen. De situatie waarin in nu zit is dat ik mijn CC aan geen van beide accounts kan koppelen wegens een autorisatie probleem. Volgens de ING, die ik gebeld heb, is er geen probleem met mijn kaart. Ik ben nu al een paar dagen met de support van Google wallet aan het mailen, maar tot nu toe komen daar alleen antwoorden uit in de trant van installeer Chrome.

Voorlopig kan ik dus alleen maar dromen van een Nexus tablet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaeminckske
Vrijdagmorgen om 10u reeds geleverd thuis (belgië) via HIDevolution. was verzonden woensdagavond om 23u .
na 2 dagen met de tablet enorm onder de indruk. zeker een aanrader. Ik heb gekozen voor het 32GB model en standaard was er om en bij de 27 GB vrije ruimte op een 'lege' tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bericht van Google Play:
vandaag 13.33
Goed nieuws: uw bestelling via Google Play is verzonden. Houd de status van uw pakket DHL #7........... bij. Het kan tot 24 uur duren voordat uw trackingnummer informatie retourneert. :) ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
mytheory schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:26:
[...]

Ze vragen wel de hoofdprijs, 120 euro meer dan ik betaald heb.
Dan is deze die ik net tegenkwam niet veel beter,
http://gistron.nl/info/45480/info.html

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:12

servies

Veni Vidi Servici

Anoniem: 503938 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:23:
Bericht van Google Play:
vandaag 13.33
Goed nieuws: uw bestelling via Google Play is verzonden. Houd de status van uw pakket DHL #7........... bij. Het kan tot 24 uur duren voordat uw trackingnummer informatie retourneert. :) ;) :9
De mijne ook, zaterdag besteld, gisterenochtend afgeleverd bij Duitse vrienden en vandaag wordt de tablet opgehaald. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504828

28 feb nexus 10 besteld via Duitse Google Play shop (via Shellfire VPN). Van te voren in Google Wallet mijn ING card op Duits mailboxde postadres gezet. Op 1 maart bericht van Google dat pakket is verzonden. Op 4 maart bericht ontvangen dat pakket bij Maillboxde was ontvangen. Vandaag per selektvracht in NL op huisadres bezorgd. mailboxde route werkt prima en lijkt betrouwbaar.
Top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 16:14
Anoniem: 504828 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:07:
28 feb nexus 10 besteld via Duitse Google Play shop (via Shellfire VPN). Van te voren in Google Wallet mijn ING card op Duits mailboxde postadres gezet. Op 1 maart bericht van Google dat pakket is verzonden. Op 4 maart bericht ontvangen dat pakket bij Maillboxde was ontvangen. Vandaag per selektvracht in NL op huisadres bezorgd. mailboxde route werkt prima en lijkt betrouwbaar.
Top apparaat!
totale kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504828

Anoniem: 504828 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:07:
Top apparaat!
Totale kosten: 509 euro betaald aan Google (nexus 10 32gb), 19 euro betaald aan Mailboxde. Totaal dus 528 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vrijdag 1 maart in Duitsland besteld.
Vandaag om 12.00 uur de nexus 10 ook via mailboxde.com binnen gekregen.
Prachtig apparaat!!! :)F :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356981

Bij salland.eu te koop voor een redelijk bedrag:

16GB €496,99 http://www.salland.eu/pro...us-10-gt-p8110haadbt.html
32GB €639,99 http://www.salland.eu/pro...us-10-gt-p8110haedbt.html

Ik heb de 16GB maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Ik heb geprobeerd via Duitsland, maar liep vast. Ondanks Shellfire en aangepaste adresgegevens toch de melding dat nexus in mijn land niet beschikbaar was.

Daarom besteld bij HIDevolution.

JorisS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was het wachten op Duitse retail beu en heb gisteren via de Duitse playstore besteld. Ik had verwacht dat het zou mislukken zoals hier in recente posts, maar heb daarnet een mail gehad dat hij verzonden is, net geen 24u later.

Gevolgde procedure:

- via shellfire vpn een nieuwe gmail account aangemaakt, daar kon je dacht ik ook een land invullen, Duitsland dus. Het was ook verplicht een telnr op te geven, daar heb ik dat van mailboxde.com ingevuld.
- creditcard gekoppeld aan wallet, mijn naam ingegeven, maar adres van mailboxde.com. De kaart is van Argenta (België) en was nog niet eerder aan een wallet gekoppeld.
- mailboxde.com account aangemaakt.
- bestelling gedaan (nexus 10 32gb) en adres ingegeven volgens de richtlijnen van mailboxde.com (staat in de mail die ze u sturen na aanmaak account)
- nu is het denk wachten op een mail van mailboxde om de verzendmethode te kiezen wanneer hij bij hen aankomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Anoniem: 356981 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:51:
Bij salland.eu te koop voor een redelijk bedrag:

16GB €496,99 http://www.salland.eu/pro...us-10-gt-p8110haadbt.html
32GB €639,99 http://www.salland.eu/pro...us-10-gt-p8110haedbt.html

Ik heb de 16GB maar besteld.
Da's nog best OK, als ik eerlijk ben.

Nou heb ik de mijne via een bekende uit Dld laten komen voor aanzienlijk minder (N10 16 GB, €417,04 incl. verzekerd verzenden) maar als ik die connectie niet gehad zou hebben zou (bijna) 500 euro nog acceptabel zijn, voor een Nederlandse winkel.

... Behalve dan dat ik sinds 5 december 2012 al de gelukkige eigenaar ben, in plaats van 4 maanden later pas.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind die Salland en 4Launch prijzen er toch dik over hoor. Zou het moeten checken, maar daar komt waarschijnlijk nog shipping bij?
Hoe zouden die eigenlijk aan die toestellen komen?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 502736 op 12-03-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Nadat de problemen met mijn creditcard waren opgelost heb ik zondagavond een bestelling gedaan in de Duitse play store. Vrijdagmiddag is mijn Nexus afgeleverd. :9~

Iedereen in dit topic bedankt voor alle tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-04 17:30
Ik heb Maandag mijn bestelling gedaan bij de Duitse play store, echter staat er nog steeds dat ie in behandeling is, normale gang van zaken? Begin wat ongeduldig te worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Heb 'm nu 2 weken in huis vanuit Hidevolution en bevalt prima. Een hele vooruitgang ten opzichte van de iPad die ik hiervoor had. :) Nu zit ik alleen te proberen om de accu tijd te rekken. Ik merk dat het scherm de boel flink leeg trekt. Helderheid al omlaag gegooid, Screen Filter geïnstalleerd. Iemand nog meer tips waarmee ik de accu tijd kan rekken? Apparaat draait nu 20 uur op de accu, het scherm is verantwoordelijk voor 61% van het stroomverbruik en heeft, in totaal, 3,5 uur gebrand. Accu staat op 48%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
elbeannie schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:02:
Ik heb Maandag mijn bestelling gedaan bij de Duitse play store, echter staat er nog steeds dat ie in behandeling is, normale gang van zaken? Begin wat ongeduldig te worden :X
Ik heb even voor je gekeken. Ik heb zondagavond besteld en maandag heb ik een mail gekregen dat hij verstuurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-04 17:30
ginkgo schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:29:
[...]

Ik heb even voor je gekeken. Ik heb zondagavond besteld en maandag heb ik een mail gekregen dat hij verstuurd was.
Hmm dat is wel fijn, dat word gewoon aangegeven in je wallet neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deanhouben
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb mijn Nexus 10 vorige week donderdag besteld bij de Duitse playstore. Deze heb ik via Mailboxde richting nederland laten versturen. Heeft totaal een week gekost om hier aan te komen. Nexus 10 bevalt tot nu toe goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sardaukar
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-05 15:08
ginkgo schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:07:
Mijn poging om via de Duitslandroute een N10 te bestellen is tot nu toe op een fiasco uitgedraaid. ;(

Ik heb eerst een nieuwe Google aangemaakt en vervolgens geprobeerd hieraan mijn CC te koppelen met Duitsland als thuisbasis en de gegevens van mailboxde als adres. Helaas liep dat steeds vast op de autorisatie van mijn CC. Uiteindelijke heb ik geprobeerd mijn CC van mijn reguliere Google account los te koppelen in de hoop dat dit zou helpen. De situatie waarin in nu zit is dat ik mijn CC aan geen van beide accounts kan koppelen wegens een autorisatie probleem. Volgens de ING, die ik gebeld heb, is er geen probleem met mijn kaart. Ik ben nu al een paar dagen met de support van Google wallet aan het mailen, maar tot nu toe komen daar alleen antwoorden uit in de trant van installeer Chrome.

Voorlopig kan ik dus alleen maar dromen van een Nexus tablet :-(
Waarschijnlijk ben je vergeten je creditcard ook in te stellen op het buitenlandse adres. Dit is hoe ik het gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
T homass schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:36:
Na de goede ervaringen over HIDevolution.com die ik hier had gelezen, heb ik op vrijdag 8 januari de Nexus 10 16gb besteld. Maandag de 11e verzonden en op woensdag de 13e ontvangen.

Ik had gevraagd of ze er een waarde van 40$ op konden zetten, bij de description stond: PARTS

Kosten zijn:
Nexus 10 16gb$ 459.00
Shipping$ 75,92-
Omwisselkosten PayPal€ 12,-
BTW betalen aan de DHL bezorger€ 24
Totaal€ 436,-
Dit is wel erg aantrekkelijk zeg en niet duur. Alleen de nexus en shipping is toch al 440e? Dan kom je dus totaal op 480e uit. In Nederland is die nu 500e, scheelt niet heel veel. Ga hier maar is kijken. Wordt echt gek van mijn Ipad 1 hoe langzaam die wel niet is. Thnx voor de tip.

Op ebay is nu die 440e inclusief verzenden, valt ook wel mee.

http://www.ebay.nl/itm/Go...2c69c285e9#ht_1777wt_1139

[ Voor 15% gewijzigd door Wackmack op 19-03-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makato2003
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-04 16:21
Even mijn ervaring melden...

Na een en ander hier gelezen te hebben, besloten via HID evolution te bestellen. (via credit card)
Nexus 10 32Gb €445,63
Shipping & handling€ 60,52 (US Postal service - Express Mail)
totaal €506,15 $634,92

Geen verdere kosten bij aflevering. 8)
vrijdag 14 maart besteld, maandagochtend 18 maart 11:07 binnen.

Me happy! ;)

NB Overigens werd ik door de bank benaderd ivm mogelijke fraude met mijn credit card, 'omdat dit mogelijk een niet reguliere transactie betreft'. Credit card even geblokkeerd geweest, maar na eenvoudig telefonntje weer in orde gebracht. Ik bestel niet vaak iets uit USA :P

[ Voor 20% gewijzigd door makato2003 op 19-03-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dat is inderdaad een super deal zeg. Bestel het dan ook via HID Evolution.
Via welke partij heb jij je nexus gekregen, DHL, FEDex of USPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makato2003
Via FEDex verpakt en geleverd met mooie 'anti tamper' tape rond de naden.
NB Gezien het feit dat ik USPS had opgegeven wel vreemd, maar dat is hun keuze geweest. Misschien levert US Postal alleen in US?!?

[ Voor 47% gewijzigd door makato2003 op 19-03-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Apart.Ik wil nu de 32Gb bestellen alleen hoe hebben jullie het gedaan met de stekker? Een Nederlandse stekker via ebay gekocht? Heb zelf wel een een wereldstekker maar dat werkt toch niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Versteegrob schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:28:
Apart.Ik wil nu de 32Gb bestellen alleen hoe hebben jullie het gedaan met de stekker? Een Nederlandse stekker via ebay gekocht? Heb zelf wel een een wereldstekker maar dat werkt toch niet zo fijn.
Je kan de stekker loshalen van de adapter, daaronder/in zit een universele dubbele pin (een platte "8" zeg maar) en daar kan je een standaard stroomsnoer op aansluiten dat bij veel electronica apparaten zit.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Versteegrob schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:28:
hoe hebben jullie het gedaan met de stekker?
Dit is alles wat je nodig hebt:

Afbeeldingslocatie: http://static.tvkabels.nl//Files/3/8000/8361/ProductPhotos/Large/3142490.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickB
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:48
Ik heb op 16 maart een 32gb besteld op dezelfde manier als soobah (met shellfire via Duitse Google play), echter staat bij mij de status al een tijdje op 'vooraf besteld', wat vertaald naar het engels wel 'pre order' zal betekenen. Alleen in de Duitse playstore staat dat de 32 GB gewoon op voorraad is. Meer mensen die dit hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krikri
  • Laatst online: 08-11-2020
NickB schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:47:
Ik heb op 16 maart een 32gb besteld op dezelfde manier als soobah (met shellfire via Duitse Google play), echter staat bij mij de status al een tijdje op 'vooraf besteld', wat vertaald naar het engels wel 'pre order' zal betekenen. Alleen in de Duitse playstore staat dat de 32 GB gewoon op voorraad is. Meer mensen die dit hebben gehad?
Bij mij hetzelfde verhaal, op 15 maart de bestelling gedaan en nog steeds staat er als status in m'n wallet "In behandeling". Als ik meer details opvraag zie ik "Uw bestelling is verzonden naar Google Commerce Ltd.".

Nog even afwachten maar het duurt toch wel verdacht lang ivm sommige andere leden die hun tablet al binnen de week in handen hadden. Heb ook gebruik gemaakt van dezelfde werkwijze via sheffire en mailboxde.

In de tijd van de bestelling ook vernomen dat er een 2de versie zou uitkomen van de nexus 10 op redelijk korte termijn. Misschien annuleer ik de huidige bestelling nog en wacht ik nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makato2003
Wat betreft USB voeding:
Meegeleverd:
Afbeeldingslocatie: http://www.powerbookmedic.com/xcart1/images/D/nexus10-poweradapter.jpg

Lange tijd geleden heb ik een GEAR4 setje gekocht en dat werkt prima:
Afbeeldingslocatie: http://www.gear4.com/media/57/11657-accessories_spread_1_med.jpg

De oplossing met netkabel is mooier, maar ik heb nog niet gecontroleerd of het voedingsblok voor 220V geschikt is (mijn Nexus komt uit USA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:45
makato2003 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:20:
Wat betreft USB voeding:
Meegeleverd:
[afbeelding]

Lange tijd geleden heb ik een GEAR4 setje gekocht en dat werkt prima:
[afbeelding]

De oplossing met netkabel is mooier, maar ik heb nog niet gecontroleerd of het voedingsblok voor 220V geschikt is (mijn Nexus komt uit USA).
Het zijn geschakelde voedingen. Die zijn bijna allemaal geschikt voor 110-240V.
Wel even controleren natuurlijk.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394786

effe een vraagje

Als ik nou de nexus 10 via ebay uit de VS bestel. En het wordt verzonden met dhl.
Betaal ik sowieso belasting (customs) erover of alleen als het door de douane eruit gevist wordt?

danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:45
Anoniem: 394786 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:41:
effe een vraagje

Als ik nou de nexus 10 via ebay uit de VS bestel. En het wordt verzonden met dhl.
Betaal ik sowieso belasting (customs) erover of alleen als het door de douane eruit gevist wordt?

danku
Ligt er aan hoe eerlijk de verkoper is.
Sommige schrijven een "digitale fotolijst" twv $20 op het formulier. Of "gift". Dan heb je kans niets extra te betalen.

Anders betaal je BTW

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461211

Ik heb hem de 18e besteld en de status bij mij is hetzelfde als bij jullie of is er al verandering bij jullie?
krikri schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:30:
[...]

Bij mij hetzelfde verhaal, op 15 maart de bestelling gedaan en nog steeds staat er als status in m'n wallet "In behandeling". Als ik meer details opvraag zie ik "Uw bestelling is verzonden naar Google Commerce Ltd.".

Nog even afwachten maar het duurt toch wel verdacht lang ivm sommige andere leden die hun tablet al binnen de week in handen hadden. Heb ook gebruik gemaakt van dezelfde werkwijze via sheffire en mailboxde.

In de tijd van de bestelling ook vernomen dat er een 2de versie zou uitkomen van de nexus 10 op redelijk korte termijn. Misschien annuleer ik de huidige bestelling nog en wacht ik nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 507225

Hebben de Duitse retailers de nexus 10 ook al in de schappen liggen? Woon vlak bij de grens dus kan ik hem makkelijk gaan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickB
Anoniem: 461211 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:08:
Ik heb hem de 18e besteld en de status bij mij is hetzelfde als bij jullie of is er al verandering bij jullie?

[...]
Bij mij nog steeds hetzelfde helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krikri
Anoniem: 461211 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:08:
[...]
Gisteren stond de status ook nog altijd op "in behandeling". Ik heb mijn order geannuleerd. Ik vind de service van google alles behalve. Een product die in voorraad is heeft toch geen 2 weken nodig om verzonden te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-04 23:34
Als iemand die in Duitsland woont en bestelt bij Google, hoe lang duurt het dan voordat hij hem heeft. Ik kan het niet vinden, want als ik wil kijken bij Google store Duitsland dan lukt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

doggy1 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:36:
Als iemand die in Duitsland woont en bestelt bij Google, hoe lang duurt het dan voordat hij hem heeft. Ik kan het niet vinden, want als ik wil kijken bij Google store Duitsland dan lukt dat niet.
Kijken in de Google Play store Duitsland lukt prima via een webproxy. Kies een duitse proxy en dan naar http://play.google.com

Maar je bent afhankelijk van voorraad. Als er voorraad is is het een kwestie van dagen.

Ik checkte 21 november 2012, toen stond er "2 tot 3 weken levertijd", mijn connectie in Dld heeft die dag nog besteld.

30 november kwam vervolgens de melding dat de bestelling verstuurd was. 1 December was het in Duitsland aangekomen (dat was op een zaterdag), maandag 3 december ging het pakket naar mij op de post (werd in NL op de post gedaan, mijn contact woont dichtbij de grens) en 5 december had ik 'em in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Welke webproxy kan ik het beste gebruiken.
Ik kan bij mijn Imac bij netwerkinstellingen bij proxys ingeven of ik Socks-proxy wil gebruiken, maar ik weet niet wat ik bij Socks proxyserver kan invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

doggy1 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:00:
Welke webproxy kan ik het beste gebruiken.
Ik kan bij mijn Imac bij netwerkinstellingen bij proxys ingeven of ik Socks-proxy wil gebruiken, maar ik weet niet wat ik bij Socks proxyserver kan invullen
Erh... Een webproxy hoef je niet in te stellen bij je netwerkinstellingen, dat is gewoon een webpagina, waarbinnen een te bezoeken website wordt opgevraagd via een proxyserver.

Even zoeken op 'german web proxy list' en je vind een veelvoud aan bruikbare website proxies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Dan heb ik dit http://www.onemorething.n...pgelost-via-proxy-surfen/ zeker verkeerd begrepen

Het is gelukt.
Zie http://www.azproxies.com/proxy-lists/de-web-proxies.html.
Bedankt Jumpstart.

[ Voor 31% gewijzigd door doggy1 op 24-03-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb jij nog contact gehad met de servicedesk van google? ik kan trouwens wel zien dat de Nexus afgeschreven is van mijn creditcard krediet. in eerste instantie was mijn creditcard geblokkeerd door de rabo maar volgens hun gaat de betaling nu gewoon door
krikri schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:51:
[...]

Gisteren stond de status ook nog altijd op "in behandeling". Ik heb mijn order geannuleerd. Ik vind de service van google alles behalve. Een product die in voorraad is heeft toch geen 2 weken nodig om verzonden te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krikri
Anoniem: 461211 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:58:
Heb jij nog contact gehad met de servicedesk van google? ik kan trouwens wel zien dat de Nexus afgeschreven is van mijn creditcard krediet. in eerste instantie was mijn creditcard geblokkeerd door de rabo maar volgens hun gaat de betaling nu gewoon door
[...]
Heb geen contact meer gehad met de servicedesk. Bij mij was het geld wel nog niet van de kredietkaart gegaan, dus mss dat er bij jou wel hoop is dat de tablet op komst is. Normaal zou het volgens google maar van de rekening gaan bij verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Wat zijn bezorgkosten als iemand in Duitsland hem koopt? Zij betalen in Duitsland en ik betaal hen terug
Ik heb daar vrienden en die kunnen hem dan weer naar mij opsturen.
Heeft iemand dit al eens gedaan.
Op een Duitse site las ik dat ze leveren in 2 dagen(Duits adres dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

doggy1 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:43:
Wat zijn bezorgkosten als iemand in Duitsland hem koopt? Zij betalen in Duitsland en ik betaal hen terug
Ik heb daar vrienden en die kunnen hem dan weer naar mij opsturen.
Heeft iemand dit al eens gedaan.
Op een Duitse site las ik dat ze leveren in 2 dagen(Duits adres dus)
Beetje beter bij de les blijven ;) Dan had je kunnen lezen dat ik diezelfde route doorlopen heb.

Google rekent €8,99 aan verzendkosten in Dld. Let ook even op dat je vrienden verzekerd naar jou doorsturen. Kost ietsje meer dan regulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickB
Helaas is mijn order door Google gecancelled, ik vermoed door onjuiste adresgegevens bij credit card (en daar komen ze dan pas achter na 10 dagen wachten blijkbaar...). Ik ga het maar proberen via de Amerikaanse route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Vanavond besteld door vriend in Duitsland. Benieuwd wanneer hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 08:39
Jammer om te lezen dat de laatste tijd de bestelling via de duitse Google Store fout gaan! Ik heb ook met een "duits" google account, VPN via Shellfire, duitsafleveradres en een Nederlandse creditcard een bestelling geplaatst. Maar deze staat vanaf 22 maart nog steeds op "Pending". Ben benieuwd of mijn bestelling dan ook geannuleerd gaat worden.

/edit: Zojuist contact gehad met mijn creditcardmaatschappij en daar is de betaling geaccepteerd. Als er nu niet goed gaat, weet ik het ook niet meer :).

[ Voor 18% gewijzigd door zmaster op 27-03-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Great :( mijn bestelling is ook gecanceld omdat niet de juiste creditcard gegevens zijn ingevuld.
zmaster schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:53:
Jammer om te lezen dat de laatste tijd de bestelling via de duitse Google Store fout gaan! Ik heb ook met een "duits" google account, VPN via Shellfire, duitsafleveradres en een Nederlandse creditcard een bestelling geplaatst. Maar deze staat vanaf 22 maart nog steeds op "Pending". Ben benieuwd of mijn bestelling dan ook geannuleerd gaat worden.

/edit: Zojuist contact gehad met mijn creditcardmaatschappij en daar is de betaling geaccepteerd. Als er nu niet goed gaat, weet ik het ook niet meer :).

Niet te vroeg juichen, dat was bij mij ook het geval. Echter moet google de betaling nog accepteren.Bij mij duurde het 9 dagen totdat google besloot om het toch maar niet te doen en mijn account te blocken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-05 14:08
Net maar bij Azerty besteld. Via buitenland is me teveel moeite, geen creditcard etc. Levertijd is 10+ dagen, bij leverancier ook niets, dus ben benieuwd wanneer hij binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Dinsdagavond besteld door vriend in Duitsland en vandaag binnen(bij vriend). Hopelijk wordt er bezorgd op Goede Vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508672

Ik wil de nexus 10 bestellen bij hidevolution.com , maar als ik bij shipping Nederland invul, komen er geen extra kosten bij. Ook staat 'LOCAL PICK UP' geselecteerd bij bezorg methode, maar ik kan geen andere optie kiezen.

Betaal ik de shipping kosten later? of op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Ik zag vandaag op internet leverancier in Nederland die hem verkoopt voor 510 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
Anoniem: 508672 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:41:
Ik wil de nexus 10 bestellen bij hidevolution.com , maar als ik bij shipping Nederland invul, komen er geen extra kosten bij. Ook staat 'LOCAL PICK UP' geselecteerd bij bezorg methode, maar ik kan geen andere optie kiezen.

Betaal ik de shipping kosten later? of op een andere manier?
Je moet wel op die knop eronder klikken, iets van Get a quote ofzo. Dan berekent hij over je ingevulde adres wat de mogelijke shipping is en wordt Local Pickup vervangen door bv DHL, FedEx, etc.

Heb de order bij Azerty maar geannuleerd, stond opeens op 'Niet leverbaar'. Vanavond bestelling bij HidEvolution geplaatst voor de 32GB variant, was eerst In stock, maar nu is het weer een pre-order. ETA mid-april, dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoppa. Net de 32GB versie besteld via HIDevolution.com besteld. Ben benieuwd wanneer die binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SumBeam schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 00:14:
[...]

Je moet wel op die knop eronder klikken, iets van Get a quote ofzo. Dan berekent hij over je ingevulde adres wat de mogelijke shipping is en wordt Local Pickup vervangen door bv DHL, FedEx, etc.

Heb de order bij Azerty maar geannuleerd, stond opeens op 'Niet leverbaar'. Vanavond bestelling bij HidEvolution geplaatst voor de 32GB variant, was eerst In stock, maar nu is het weer een pre-order. ETA mid-april, dus ben benieuwd :)
Heb je al iets meer gehoord? http://www.hidevolution.com/google-nexus-10.html De tablet staat weer op in stock. Heb de bestelling gisteren gedaan maar nog een berichtje gehad over de status. Wel een standaard mail dat de order is verwerkt. Hopelijk komt de Nexus deze week binnen.

Update: het bestellen ging mis ivm verkeerde adres. Net betaald met paypal. Morgen wordt de nexus verzonden en ik heb hem binne 1-2 werkdagen. Hopelijk vrijdag.

[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 03-04-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
Versteegrob schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:36:
[...]

Heb je al iets meer gehoord? http://www.hidevolution.com/google-nexus-10.html De tablet staat weer op in stock. Heb de bestelling gisteren gedaan maar nog een berichtje gehad over de status. Wel een standaard mail dat de order is verwerkt. Hopelijk komt de Nexus deze week binnen.

Update: het bestellen ging mis ivm verkeerde adres. Net betaald met paypal. Morgen wordt de nexus verzonden en ik heb hem binne 1-2 werkdagen. Hopelijk vrijdag.
Ja, hij was weer op voorraad. Had een mail gestuurd en ze zeiden dat hij weer op voorraad was. Heb hem donderdag al besteld, alleen zit te wachten totdat Paypal mijn betaling afrond. Uitgestelde bankbetaling, omdat ik geen geld had staan op mijn Paypal. Dus moet wachten tot 8 april (volgens Paypal) tot dat de betaling rond is. Dus hoop hem eind volgende week te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 08:39
zmaster schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:53:

Vreemd verhaal maar ik heb mijn Nexus 10 vandaag toch nog ontvangen. Afgelopen dinsdag heb ik een contactformulier ingevuld bij Google met de vraag of ze een statusupdate konden geven over mijn bestelling, omdat het bedrag al van m'n creditcard was geboekt. Dit was rond 12:00. Om 17:00 kreeg ik een mailtje van Google Play Store en DHL dat m'n pakketje verzonden was! Later die dag pas een reactie van support. Erg vreemd verhaal maar volgens mij heb ik iemand wakker gemaakt bij Google. Hoe dan ook, ik ben blij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Amazon.co.uk "heeft" de Nexus 10 zo te zien nu ook. (Levering via een andere partij, zoals wel meer op Amazon.) De 32 Gb variant kost 449 pond. Ik heb alleen niet gekeken of "dit product naar buiten de UK verzonden wordt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SumBeam schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:56:
[...]

Ja, hij was weer op voorraad. Had een mail gestuurd en ze zeiden dat hij weer op voorraad was. Heb hem donderdag al besteld, alleen zit te wachten totdat Paypal mijn betaling afrond. Uitgestelde bankbetaling, omdat ik geen geld had staan op mijn Paypal. Dus moet wachten tot 8 april (volgens Paypal) tot dat de betaling rond is. Dus hoop hem eind volgende week te hebben?
Jammer van de vertraging. Woensdagavond de tablet besteld en morgen middag ontvang ik hem al, niet gek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makato2003
Inmiddels heb ik de Nexus 10 een paar weekjes (vanaf 19 maart) en hij bevalt prima.

Van Fedex een factuur gekregen tbv invoerrechten en BTW. Op hun factuur staat pakketwaarde van USD 40 aangegegeven en daarover moet ik nog EUR 12 betalen. Netjes _/-\o_
Totale kosten komen daarmee op 506+12 zeg afgerond EUR 520.

Het meegeleverde adaptertje kan inderdaad 110-240 AC aan (staat erop in heeeel kleine lettertjes) en heb ik ook een 'platte stekker' netsnoer in gebruik :)

Thanx HIDEvolution ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Klinkt erg goed Makato. 12 euro bij betalen is niet veel. Hopelijk is het bij mij ook zo weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makato2003
is ie binnen?

Zo ja, zit je natuurlijk niet op tweakers.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hij is net binnen gekomen, aan het werk dus kan hem nog niet echt testen. Heel even naar dailybase.nl gegaan en het ziet er super uit. Lekker snel en het beeld is echt mooi. Qua levering echt heel snel. Had hem woensdag avond besteld en nu al in huis, niet gek. Hoefde trouwens NIKS bij te betalen, heel apart maar wel relax. Totaal heeft de nexus 32GB mij 502 euro gekost.

[ Voor 17% gewijzigd door Wackmack op 05-04-2013 15:59 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste