Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 13:29
Versteegrob schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:38:
Kan iemand even kijken in de playstore van de US of de nexus 10 32 GB leverbaar is? Paar weken geleden was die nog uitverkocht. Wil hem laten mee nemen door iemand.
http://n4checker.com/?type=n10_32gb# }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 23:01
Yep, heb er net een via een vriend in Duitsland besteld. Volgende week hopelijk binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 17:17
henk99 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:07:
Yep, heb er net een via een vriend in Duitsland besteld. Volgende week hopelijk binnen!
Is die in Duitsland ergens behoorlijk te verkrijgen? Vanuit BE of NL ben je rap de grens over naar Aken ofzo. Maar ik ken geen duitse ketens buiten mediamarkt/saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-07 15:04

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je kan gebruik maken van prijsvergelijkings-sites en deze
Je kan via google translate Duitse fora afstruinen, of je zou zelf kunnen bellen (afhankelijk van hoe goed je Duits is) of mailen.
Ik woon zelf wat ver van de grens af dus ik kan je niet helpen met fysieke winkels.
Overigens is guenstiger zo'n beetje de duitse tweakers pricewatch, maar je hebt ook wat minder goede. Zo op het oog is het allemaal flink duurder dan via de google-store.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
henk99 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:07:
Wat is er precies voor nodig om via de Duitse Google Store een Nexus 10 te kunnen kopen? Mag je er als Nederlander kopen en hem in NL laten bezorgen? Of moet je een Duitse google account met een Duits afleveradres hebben?

Ik heb namelijk wel vrienden in Dsl waar ik de Nexus zou kunnen laten bezorgen, maar zij hebben geen (Duitse) Google account met daaraan gekoppelde credit card....

Enne...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je mag als Nederlander kopen als je vermomd gaat als Duitser en een Duits afleveradres hebt. (lees: bent ingelogd via een Duits ip)
Of je daar een Duits google account voor nodig hebt kan ik je niet beantwoorden, misschien iemand anders, maar die is zo aangemaakt toch? Je zult wel geld moeten overmaken via/naar de playstore, en de daar gebruikelijke betaal manieren gelden gewoon, hoewel ik meen gelezen te hebben dat bij hardware de debit-cards niet werken. (prepaid credit card zeg maar)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
rockhopper schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:01:
Je mag als Nederlander kopen als je vermomd gaat als Duitser en een Duits afleveradres hebt. (lees: bent ingelogd via een Duits ip)
Of je daar een Duits google account voor nodig hebt kan ik je niet beantwoorden, misschien iemand anders, maar die is zo aangemaakt toch? Je zult wel geld moeten overmaken via/naar de playstore, en de daar gebruikelijke betaal manieren gelden gewoon, hoewel ik meen gelezen te hebben dat bij hardware de debit-cards niet werken. (prepaid credit card zeg maar)
Dan moet je eigenlijk gewoon op zoek naar een Tunnelbear voor DE en een variant op de forward2me.

Als ik bestel haal ik hem uit de UK store via bovenstaande tools denk ik. De prijs blijft dan ook nog onder controle. Maar is momenteel dus niet op stock in de UK, de 32gb toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correctomundo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 17:38
Ik heb de Nexus 10 via de Duitse Play besteld. Om dit te doen zijn drie dingen van belang:
  • Benader de Play site via een Duits IP. Via ShellfireVPN is dit eenvoudig geregeld.
  • Bij bestelling moet je een Duits leveradres opgeven. Deze kan je via mailforwarder Mailboxde.com aanmaken.
  • Wanneer bij jouw (Nederlandse) creditcard een Nederlands adres staat, accepteert de Play store dit niet. Maak een nieuw betaaltype aan met hetzelfde creditcardnummer, maar met het adres van de mailforwarder om dit te omzeilen.
Hopelijk hebben jullie er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
cmdekleijn schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:04:
Ik heb de Nexus 10 via de Duitse Play besteld. Om dit te doen zijn drie dingen van belang:
  • Benader de Play site via een Duits IP. Via ShellfireVPN is dit eenvoudig geregeld.
  • Bij bestelling moet je een Duits leveradres opgeven. Deze kan je via mailforwarder Mailboxde.com aanmaken.
  • Wanneer bij jouw (Nederlandse) creditcard een Nederlands adres staat, accepteert de Play store dit niet. Maak een nieuw betaaltype aan met hetzelfde creditcardnummer, maar met het adres van de mailforwarder om dit te omzeilen.
Hmm interessant! Zou handig zijn als je een overzicht van de kosten kan geven? Leuk om te vergelijken met f2m in UK. Hoelang heeft jouw N10 erover gedaan tussen bestellen en aflevering?

Dat niet accepteren van een nederlands -of belgisch in mijn geval- adres is ook van toepassing in de UK playstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik begrijp hier dus uit dat je wel je (eigen) Nederlandse google account kan gebruiken? Dit kwam een aantal posts geleden nog even ter sprake, en ik heb nog geen echt duidelijk antwoord gekregen.
En @hierboven, de restricties gelden inderdaad per land waar de artikelen wel aanwezig zijn in de store. Dus voor UK heb je UK adres/ip nodig, voor Spanje spaanse ip & adres, USA idem.

[ Voor 32% gewijzigd door rockhopper op 02-02-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
rockhopper schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:46:
Ik begrijp hier dus uit dat je wel je (eigen) Nederlandse google account kan gebruiken? Dit kwam een aantal posts geleden nog even ter sprake, en ik heb nog geen echt duidelijk antwoord gekregen.
En @hierboven, de restricties gelden inderdaad per land waar de artikelen wel aanwezig zijn in de store. Dus voor UK heb je UK adres/ip nodig, voor Spanje spaanse ip & adres, USA idem.
Het shipadres dat was me helemaal duidelijk, maar die koppeling tussen creditcard en het daaraan gekoppelde adres nog niet. Ik heb mijn creditcard alweer zolang geleden eens gekoppeld aan de playstore, dat ik zoiets helemaal zou vergeten!

Je kan inderdaad je eigen play account gebruiken, maar je moet dus een nieuwe creditcard koppelen (kan gewoon je bestaande zijn blijkbaar) maar dan op de gegevens van je shipadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correctomundo
Drwho1 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:26:
[...]

Hmm interessant! Zou handig zijn als je een overzicht van de kosten kan geven? Leuk om te vergelijken met f2m in UK. Hoelang heeft jouw N10 erover gedaan tussen bestellen en aflevering?

Dat niet accepteren van een nederlands -of belgisch in mijn geval- adres is ook van toepassing in de UK playstore?
Kosten zijn:
Nexus 10400,-
Shipping vanuit Play10,-
Handling kosten mailforwarder2,80
Verzendkosten vanuit mailforwarder15,35
Totaal428,15

De Nexus werd dezelfde dag nog verzonden vanuit Play en is nu onderweg naar de mailforwarder. Ik laat nog wel weten wanneer ik 'm binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
cmdekleijn schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:39:
[...]

Kosten zijn:
Nexus 10400,-
Shipping vanuit Play10,-
Handling kosten mailforwarder2,80
Verzendkosten vanuit mailforwarder15,35
Totaal428,15

De Nexus werd dezelfde dag nog verzonden vanuit Play en is nu onderweg naar de mailforwarder. Ik laat nog wel weten wanneer ik 'm binnen heb.
Duidelijk overzicht, thx! Gaat aan de prijs te zien om de 16gb. Benieuwd wanneer je 'm binnen krijgt.

Uitgerekend aan uw lijstje hierboven komt een 32gb uit DE komt dus duurder uit dan eentje uit UK. In het overzicht van Jeffrey.vaneijk hierboven zit er nog een verzekering 23 euro bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Ik heb vandaag ook de stap genomen om hem te bestellen in de Britse play store via f2me.

Nexus 10 16GB£319373 euro
One time setup fee F2M£2.402.84 euro
Verzending naar F2M£9.9911.6 euro
Verzending naar mij£50,4260,94 euro
Totaal£381,81448 euro

Hij is vandaag besteld, dus ik zal laten weten wanneer hij binnenkomt en het bedrag van de forward naar mij aanpassen met hetgene dat ik op m'n visa kaart zie verschijnen...

[update]
Besteld op 02/02.
Verzonden van Google naar F2M op 04/02.
Ontvangen door F2M op 5/02.
Verzonden door F2M op 5/02.

[ Voor 14% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 05-02-2013 18:46 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bedankt voor het overzicht mensen. _/-\o_
Als je Nexus 10 post is het overigens erg handig om meteen even aan te geven of het de 16GB of de 32GB versie is. Inderdaad is het apart om te zien dat er dus nog best een prijsverschil zit tussen de UK en DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
cmdekleijn schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:04:
Ik heb net vanavond een Nexus 10 in Duitsland besteld. Ik heb vrienden in Duitsland waar ik het ding kan laten bezorgen.

- Ik heb CyberghostVPN gebruikt om een VPN met een server in Erfurt op te zetten.
- Hiermee heb ik met mijn google-gegevens ingelogd op de Duitse versie van play.google.com (gaat automatisch).
- Vervolgens heb ik bij het bestellen het adres van mijn vrienden zowel als factureer- als afleveradres gebruikt, maar dat in combinatie met mijn creditcard-gegevens.*
- Ik heb op het gebruikte gmail-adres een bevestiging van de bestelling gehad.

*= Nu ik echter lees dat ik misschien een ander betaaltype had moeten gebruiken, is het dus nog mogelijk dat google de deal weigert omdat de adressen van de creditcard-houder en van de ontvanger/gefactureerde verschillen. (Ik heb mijn creditcard echter nooit eerder aan mijn google-account gekoppeld). Eventueel probeer ik het nog een keer op de manier zoals door cmdekleijn beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik ga ook voor de Duitsland-route. Heb zojuist succesvol een bestelling geplaatst in Google Play. In mijn geval vervallen ook nog de verzendkosten naar Nederland, omdat ik 'm bij familie kan laten bezorgen, vlak over de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
rockhopper schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 20:51:
Bedankt voor het overzicht mensen. _/-\o_
Als je Nexus 10 post is het overigens erg handig om meteen even aan te geven of het de 16GB of de 32GB versie is. Inderdaad is het apart om te zien dat er dus nog best een prijsverschil zit tussen de UK en DE
Correct, ik heb er even aangegeven dat het de 16GB versie is.

Om aan een UK ip te komen was gemakkelijk voor me. Via de laptop van m'n werkgever kan ik kiezen waar de vpn me het uiteindelijk internet op laat gaan, even UK aanklikken en hupsakee: UK ip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 23:18
Zojuist bij een kennis in Duitsland de Nexus 10 32GB besteld! Man man sinds oktober gewacht op deze kans!
3-5 dagen levertijd... En nu op zoek naar de accessoires !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Ik sta op het punt te bestellen via DE, maar ik zoek alleen nog enkele betrouwbare comments op mailboxde. Over F2M heb ik wel wat gevonden, maar de duitse variant 'ziet' er wat vager uit.

Als je een -gratis- account aanmaakt bij mailboxde dan krijg je per mail een bevestiging afkomstig van 'myfreight.cz', dat lijkt de hoofdsite te zijn van deze dienst.

Iemand die mijn onzekerheid hierover kan wegnemen?

Ja dit is klote! Ik wil effectief de 32gb gaan bestellen...'onze voorraad is op, kom later nog eens terug'...F*CK!

Oké, zonet de 16gb besteld via mailboxde. Bevestigingsmail ontvangen, nu afwachten...

[ Voor 47% gewijzigd door Drwho1 op 03-02-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Drwho1 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:55:
Oké, zonet de 16gb besteld via mailboxde. Bevestigingsmail ontvangen, nu afwachten...
Succes!

Ik ben benieuwd wanneer ik van de Play store een mailtje ga krijgen dat hij verzonden is! Als dat morgen is, dan zal ik hem eind volgende week hebben!

Ondertussen ook al eens voor accesoires zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Yoshi schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:53:
[...]

Succes!

Ik ben benieuwd wanneer ik van de Play store een mailtje ga krijgen dat hij verzonden is! Als dat morgen is, dan zal ik hem eind volgende week hebben!

Ondertussen ook al eens voor accesoires zoeken. :)
Thx, ben ook benieuwd nu...had ook mijn creditcardgegevens op duits adres gezet, dus hopelijk verloopt die verwerking vlot als ik alle goed heb gedaan.

Hopelijk loopt bij Mailboxde ook alles vlotjes, echt een sprong in het ongewisse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
Bij mij ging het goed met mijn creditcardgegevens in combinatie met een Duits adres. Zojuist de bevestiging ontvangen dat de bestelling is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 14:19
Ik heb gisteren ook met mailboxde bij duitse playstore een N10 besteld, aankoop is in behandeling maar verder nog niks gehoord, ben benieuwd!

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Aha, ik zie net toevallig in m'n google Wallet dat mijn N10 verzonden is! :)

Ik kan de tracking number nog niet opvragen, maar het is een begin. Dus dat zal waarschijnlijk betekenen dat hij morgen of woensdag aankomt bij forward2me, dus waarschijnlijk zal hij dan begin volgende week hier zijn.

[update]
En de status van de verzending is nu "Out for delivery between the hours of 09:00 - 18:00"
8)

Dat gaat snel, dat verzenden bij Google.

[ Voor 20% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 05-02-2013 07:39 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
Ik heb de Nexus op 2 februari besteld en hoewel ik nog geen verzendbevestiging per mail heb gekregen zie ik in mijn wallet dat de geplande verzenddatum 4 februari is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
vandermark schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:02:
Ik heb gisteren ook met mailboxde bij duitse playstore een N10 besteld, aankoop is in behandeling maar verder nog niks gehoord, ben benieuwd!
En de bestelling (N10) is gisteren avond verstuurd vanuit Google naar mailboxde.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
vandermark schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:20:
[...]

En de bestelling (N10) is gisteren avond verstuurd vanuit Google naar mailboxde.com :)
Ik heb de mijne ook besteld op 03/02, maar buiten een orderbevestiging nog geen nieuws. Ook in mijn Wallet zie ik geen wijzigingen buiten het feit dat de bestelling staat bij 'in behandeling'... :|

[ Voor 7% gewijzigd door Drwho1 op 05-02-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrey.vaneijk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02 14:07
Yoshi schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:25:
Aha, ik zie net toevallig in m'n google Wallet dat mijn N10 verzonden is! :)

Ik kan de tracking number nog niet opvragen, maar het is een begin. Dus dat zal waarschijnlijk betekenen dat hij morgen of woensdag aankomt bij forward2me, dus waarschijnlijk zal hij dan begin volgende week hier zijn.

[update]
En de status van de verzending is nu "Out for delivery between the hours of 09:00 - 18:00"
8)

Dat gaat snel, dat verzenden bij Google.
Bij mij kreeg ik dezelfde dag een mailtje van forward2me met de bezorg opties. Na dit bevestigd te hebben en vervolgend betaald, is de tablet om 17.00 opgehaald door DHL bij forward2me en om 12.00 de volgende dag afgeleverd thuis.
Als het bij jou ook zo verloopt dan heb je hem dus vandaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
jeffrey.vaneijk schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:54:
[...]

Bij mij kreeg ik dezelfde dag een mailtje van forward2me met de bezorg opties. Na dit bevestigd te hebben en vervolgend betaald, is de tablet om 17.00 opgehaald door DHL bij forward2me en om 12.00 de volgende dag afgeleverd thuis.
Als het bij jou ook zo verloopt dan heb je hem dus vandaag :9
Vanochtend rond 11 zag ik op de TNT track n trace site dat hij was afgeleverd bij Forward2Me, ongeveer een kwartiertje later kreeg ik een mail van F2M met de opties voor verzending.

Ik heb direct bevestigd en kreeg een paar minuten geleden het bericht dat ze mijn pakketje gaan verwerken.

Ik had al gerekend op 3 dagen vanuit UK naar hier, maar dat het zo snel zou kunnen gaan had ik niet gedacht! Ik ben benieuwd!

[ Voor 8% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 05-02-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De Nexi (3 stuks) die mijn Duitse collega heeft besteld op 2 februari zijn vandaag binnengekomen via de Duitse Play Store. Dat lijkt dus vrij vlot te gaan. Rest van de orders zullen dus in de komende dagen ook wel uitgevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
vandermark schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:20:
[...]

Het gaat echt snel: net een mail gekregen van mailboxde dat de N10 bij hen is binnegekomen en ik heb aangegeven dat die tot 500 euro verzekerd doorgestuurd moet worden: alle kosten zijn 18,75 euro, waarvan 16 euro verzenden door DHL verzekerd en 2,75 euro commissie voor Mailboxde. Tot nu toe zeer goede ervaring met mailboxde, kost geen drol en zeer duidelijk website en panelboard. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19547

Jemig zeg, wat ik nu weer mee maak..
Ik heb zondagmiddag bij een kennis hier vlak over de grens bij Ochtrup (Duitsland) de Nexus 10 besteld. Gisteravond kreeg ik de track en trace code. Vanmorgen bleek het pakketje met mn nexus 10 al in Greven (Duitsland) te zijn.
De kennis heeft een webcam en stuurde mij vanmorgen rond 11:00 een screenshot dat de bezorger van DHL voor zijn deur stond! Helaas was er niemand thuis (de hele dag niet). Baal baal!
Op de site van DHL staat dat er 1x afgeleverd wordt en als je niet thuis bent kun je het ophalen bij een depot/winkel..
Maar wat blijkt nu.. Volgens de track en trace heeft DHL het pakketje afleverd! HUH WTF? Kan helemaal niet. Er heeft niemand getekend! Die kennis van mij woont letterlijk op het 'platte' land. Ze hebben geen buren oid. Dus daar kan het niet zijn afgeleverd.
Je gaat me toch niet vertellen dat mijn nexus a 500 euro nu daar voor de deur ligt de hele dag in de zeikende regen? Er hoeft maar een gek voorbij te komen en weg is ie!!

Bij zo'n zending is een handtekening toch verplicht? Zolang je geen handtekening zet is de vervoerder toch nog steeds aansprakelijk? Verdomme man, gebeurd mij weer..

Nederlandse DHL kan T&T code niet terug vinden in hun systeem. Wel in het duitse, maar moest maar met DHL duitsland bellen. DHL duitsland kan het nummer weer niet terug vinden en gaven mij een ander telefoon nummer te bellen. Dit nummer klopte niet en via wat google seach kwam ik er achter dat dit van fedex expres was... dat schiet dus niet op omdat het niet met fedex verstuurd is zucht.. En zo zit ik nu in mega spanning.. Ligt het pakketje voor de deur? Is het zeiknat geworden? etc etc... Nog 2 uur en dan weet ik het.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 19547 op 05-02-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
Alhoewel DHL Track and Trace nog aangeeft dat het pakket waarschijnlijk vandaag wordt afgeleverd, is dat in werkelijkheid zelfs al enkele uren geleden gebeurd, mailde mijn afleveradres me net. Vanavond na werktijd even met een omweg naar huis, en the fun can begin. Echt indrukwekkend snel, als je bedenkt dat het pakket pas gisteravond is verzonden door Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19547

*knip* deze discussie gaan we hier niet voeren.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 05-02-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 05-02-2013 20:59 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Ondertussen is hij bij mij verwerkt in Manchester, en m'n vader op het aflever adres alvast gewaarschuwd om vanaf morgenmiddag de voordeur in de gaten te houden! :-)

Ik heb ook de kosten even geupdate in mijn eerste post. De verzekerde verzending vanuit de UK naar thuis is iets duurder dan ik gedacht had. Daar heb ik nu 60euro voor betaald wat ik wel vrij veel vind tov enerzijds de £22 die op hun website stond, en anderzijds de 18.75 euro vanuit Duitsland.

Maarja, uiteindelijk heb ik hem dan voor 448euro waar ik ook nog tevreden mee ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Mijn kosten voor de N10 16 GB in euro's:

399,00 kosten aanschaf vie Playstore DE
9,99 verzendkosten naar Mailboxde.com
2,80 kosten Mailboxde.com
15,95 priority verzenden verzekerd (tot 500 euro) naar mijn adres in NL door DHL

Totaal 428,74 en zeer snel: Zondagavond besteld en waarschijnlijk woensdag of donderdag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-07 14:00
Zijn er ook al mensen die de N10 via Mailboxde.com hebben besteld en al ontvangen hebben?

Ben zelf erg aan het twijfelen tussen de UK of de DE route. DE heeft mijn voorkeur ivm de zekerheid dat er een fatsoenlijke (lees Europese) stekker bij zit :).
Echter hoor ik over f2m veel goede verhalen over de snelle afhandeling. Mailboxde.com staat het de afgelopen dagen ook vol van, maar tot nu toe nog niemand die hem daadwerkelijk in ontvangst heeft genomen.
keuzes keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik heb nu de track&trace code dat DHL de N10 komt bezorgen thuis vanuit mailboxde.com. Ik heb de tablet dus nog niet, maar het ziet er goed uit en de eerste indrukken qua informatievoorziening & snelheid zijn erg goed met ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Yep, het lijkt me ook dat DHL zeer snel is met verzenden zoals jeffrey.vaneijk al zei.

Hij is opgepikt gisteren om 16u opgepikt in Manchester, en op dit moment ligt hij al in Brussel te wachten om opgepikt te worden voor aflevering.

Dus vanavond met een Nexus 10 spelen *O*
Tenzij m'n vader niet thuis is als ze komen afleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
vandermark schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:01:
Mijn kosten voor de N10 16 GB in euro's:

399,00 kosten aanschaf vie Playstore DE
9,99 verzendkosten naar Mailboxde.com
2,80 kosten Mailboxde.com
15,95 priority verzenden verzekerd (tot 500 euro) naar mijn adres in NL door DHL

Totaal 428,74 en zeer snel: Zondagavond besteld en waarschijnlijk woensdag of donderdag in huis :)
Zondagavond eveneens besteld via zelfde route, maar tot op heden geen nieuws buiten een aankoopbevestiging van Google Play. Ook in de Wallet staat hij nog steeds bij 'in behandeling'.
Correctie: In de Wallet is op 5 februari een statusupdate toegevoegd: 'Google Commerce Ltd. heeft uw bestelling ontvangen'

Kans is klein dat ik hem dus dit weekend al in handen heb. Fingers crossed dat ik vandaag een verzendbevestiging naar Mailboxde zie verschijnen...

[ Voor 9% gewijzigd door Drwho1 op 06-02-2013 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Yoshi schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:11:
Yep, het lijkt me ook dat DHL zeer snel is met verzenden zoals jeffrey.vaneijk al zei.

Hij is opgepikt gisteren om 16u opgepikt in Manchester, en op dit moment ligt hij al in Brussel te wachten om opgepikt te worden voor aflevering.
Om 10u kreeg ik bevestiging dat hij afgeleverd is.
16u om van Manchester tot Limburg te geraken: impressive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Frustrerend als je het hier bij anderen vooruit ziet gaan en zelf elk uur gaat checken in de Wallet of er überhaupt nog iets gewijzigd is in de status... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Drwho1 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:03:
Frustrerend als je het hier bij anderen vooruit ziet gaan en zelf elk uur gaat checken in de Wallet of er überhaupt nog iets gewijzigd is in de status... |:(
I know the feeling, zo zat ik hier maandag ook :)

Veel succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Ja, bestelling voltooid in Wallet en pakket verzonden naar Mailboxde! Staat een track&trace van DHL bij.

Mijn vingers gaan nog in een kramp schieten van ze crossed te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
Zaterdagavond bij play.google.de besteld. Maandag de bestelbevestiging, gisteren de bevestiging gekregen dat het pakket verzonden was en vandaag via DHL aangekomen bij mijn vriend in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Ligt klaar bij Mailboxde.com om te verzenden. Prior DHL met verzekering tot 500 euro genomen (€18,75). Weet iemand of die ook op zaterdag leveren?

[ Voor 3% gewijzigd door Drwho1 op 07-02-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correctomundo
Mijn Nexus 10 16GB is gisteren bezorgd via Play DE en mailboxde.com. Levertijd = 6 dagen.

Mooi apparaat! Ben er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:18
Zojuist de N10 16GB besteld via de VPN en naar mailboxde.com laten sturen. Alleen staat er in de bevestiging

Gekocht bij:
Google Commerce Ltd
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Ierland
DE 283 139 298

Klopt dit? Hadden jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ook bij mij vandaag aangekomen: zondag besteld.

Direct ge-unlocked, geroot en paranoid android geflashed :)
Robbertvw1 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:17:
Zojuist de N10 16GB besteld via de VPN en naar mailboxde.com laten sturen. Alleen staat er in de bevestiging

Gekocht bij:
Google Commerce Ltd
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Ierland
DE 283 139 298

Klopt dit? Hadden jullie dit ook?
Ja, dat klopt, had ik ook.

[ Voor 64% gewijzigd door vandermark op 08-02-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Mijn Nexus (besteld op 3 feb) heeft het helaas niet gehaald voor dit weekend. Ligt in een magazijn van DHL Keulen te wachten op export naar België, dus vermoedelijk maandag levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 12:01

AtlonXP1800

Ondertitel?

Vraagje aan degenen die hem al hebben ontvangen: Hebben jullie het via http://www.mailboxde.com gedaan? Ik heb net een account aangemaakt, meet het komt allemaal nogal amateuristisch over, regematig texten in één of andere oostblok taal (url's zoals http://www.mailboxde.com/prikazce_potvrdit_nakladku_box.php) en alleen het feit al dat je je wachtwoord in plain text doorgemaild krijgt :F geeft mij niet echt een lekker gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-06 16:55
Ik zit in dezelfde fase,

Als ik de volgende stappen onderneem zou het moeten goed komen toch,
*Inloggen via de duitse playerstore, deze omzeilen via de VPN,
*Je nexus 10 bestellen, afleveradres invullen die je via mailboxde verkrijgt.
*Betalen met je credit-card, als dit niet lukt, een nieuw betaaltype aanmaken met hetzelfde creditcardnummer,
*Wachten tot je nexus is afgeleverd bij mailboxde, en daar invullen hoe en wat je je nexus 10 in Nederland wil krijgen.

Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
elbeannie schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:24:
Ik zit in dezelfde fase,

Als ik de volgende stappen onderneem zou het moeten goed komen toch,
*Inloggen via de duitse playerstore, deze omzeilen via de VPN,
*Je nexus 10 bestellen, afleveradres invullen die je via mailboxde verkrijgt.
*Betalen met je credit-card, als dit niet lukt, een nieuw betaaltype aanmaken met hetzelfde creditcardnummer,
*Wachten tot je nexus is afgeleverd bij mailboxde, en daar invullen hoe en wat je je nexus 10 in Nederland wil krijgen.

Mis ik iets?
Je kan in Google Wallet meteen een alternatief adres aan je creditcard koppelen, doe dit vóór je gaat bestellen in de play store. Als je creditcard gekoppeld is aan een BE of NL adres en je afleveradres is DE, dan is de kans groot dat Google je aankoop weigert.

Zodra afgeleverd bij Mailboxde krijg je daarvan melding en kan je inderdaad kiezen welke verzendoptie je wil. Hiervoor moet je dan nog even 'krediet' opladen via creditcard of paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 16:54
Eerder is in dit topic de zogenaamde 'EU Bloc Warranty' besproken. Deze aanduiding gebruikt Samsung voor Europesche garantie. Ze deze post voor details.

Vraag aan degenen die een N10 via de de Duitse play shop hebben gehaald: staat aangegeven dat bloc garantie van toepassing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
AtlonXP1800 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:29:
Vraagje aan degenen die hem al hebben ontvangen: Hebben jullie het via http://www.mailboxde.com gedaan? Ik heb net een account aangemaakt, meet het komt allemaal nogal amateuristisch over, regematig texten in één of andere oostblok taal (url's zoals http://www.mailboxde.com/prikazce_potvrdit_nakladku_box.php) en alleen het feit al dat je je wachtwoord in plain text doorgemaild krijgt :F geeft mij niet echt een lekker gevoel...
Mailboxde.com is van oorsprong Tsjechisch, mails die je ontvangt komen ook van afzender 'myfreight.cz', dus dat verklaart het rare oostbloktaaltje.
Mailboxde ziet er inderdaad niet zo gelikt uit als z'n UK tegenhanger forward2me en op de site liep het misschien niet zo intuïtief als je zou hopen (bij afhandeling van het pakket).
Toegegeven, ik heb ook effe een sprong gewaagd wat die Mailboxde betrof want ik had dezelfde indruk als jij, maar hier zijn al meerdere mensen die er een positieve ervaring mee hebben.

Ook een Google op mailboxde levert geen onrustwekkende resultaten op, moest dit je extra kunnen geruststellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800

AtlonXP1800

Ondertitel?

Ik kwam met wat gegoogle eigenlijk ook alleen maar positieve verhalen tegen, dus de gok maar gewaagd en net besteld :)

Netjes verbonden via shellfire vpn en nieuw google account aangemaakt. Wel grappig dat je alsnog gewoon een Nederlandstalige bestelbevestiging krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinadus
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 15:42
hidevolution.com heeft ze ook weer op voorraad, na bestelling binnen een week thuis bezorgd!
De mijne wordt morgen afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Crap, mijn N10 is echt verzonden op een ongelukkig moment. Donderdagavond verzendbevestiging van Mailboxde, maar pas vrijdag door DHL in behandeling genomen. Afleverstatus sinds zaterdagmorgen op 60%, ligt dus in Keulen te wachten als luchtpost naar BE. Vermoedelijk komt hij pas morgenavond weer in beweging, aangezien pakketdiensten 's nachts vliegen en niet/amper in het weekend. Dus dat zou betekenen pas dinsdag levering...dat noemen ze dan 'Prior' :P

Ondertussen ook op Amazon UK een Poetic slimline case besteld, kost iets van een 22 euro verzending incluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
Drwho1 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:59:
[...]

Mailboxde.com is van oorsprong Tsjechisch, mails die je ontvangt komen ook van afzender 'myfreight.cz', dus dat verklaart het rare oostbloktaaltje.
Mailboxde ziet er inderdaad niet zo gelikt uit als z'n UK tegenhanger forward2me en op de site liep het misschien niet zo intuïtief als je zou hopen (bij afhandeling van het pakket).
Toegegeven, ik heb ook effe een sprong gewaagd wat die Mailboxde betrof want ik had dezelfde indruk als jij, maar hier zijn al meerdere mensen die er een positieve ervaring mee hebben.

Ook een Google op mailboxde levert geen onrustwekkende resultaten op, moest dit je extra kunnen geruststellen.
En toen je besteld had bij Google het afleveradres die je krijgt van mailboxde ingevuld? and thats all?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
elbeannie schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:18:
[...]

En toen je besteld had bij Google het afleveradres die je krijgt van mailboxde ingevuld? and thats all?
Jep, zo simpel als dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800

AtlonXP1800

Ondertitel?

crap :(
Google Inc. has cancelled your order. You have not been charged.

This order was likely canceled for one of the following reasons:

Details provided for your credit card do not match those on-file with your financial institution.
The address information provided was incomplete and could not be verified.
To block an attempt to purchase more than the maximum allowable devices.
Vanavond maar eens kijken waar ik dit aan te danken heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDCBP
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07-2023
Mijn collega was vorige week in de states en heeft me een nexus 10 meegebracht!

406€ betaalt voor de 32GB versie! :9~

Heel het weekend al mee gespeeld en ik ben super tevreden ervan.
Wat een scherm!

Deze case nu besteld.
http://www.sfbags.com/pro...-cases/nexus-slipcase.php
Had ook een andere case waar je je nexus moet inklikken maar vond dat dat je nexus te dik en te lomp maakte. Vind hem super in de hand liggen zoals hem is dus deze case aangekocht voor als ik hem ergens mee naar toe moet nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unkie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 15:33
BigDCBP schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:57:
Mijn collega was vorige week in de states en heeft me een nexus 10 meegebracht!

406€ betaalt voor de 32GB versie! :9~

Heel het weekend al mee gespeeld en ik ben super tevreden ervan.
Wat een scherm!

Deze case nu besteld.
http://www.sfbags.com/pro...-cases/nexus-slipcase.php
Had ook een andere case waar je je nexus moet inklikken maar vond dat dat je nexus te dik en te lomp maakte. Vind hem super in de hand liggen zoals hem is dus deze case aangekocht voor als ik hem ergens mee naar toe moet nemen :)
Ik ga in juni naar de states. Waar heeft ie hem gehaald, gewoon in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Unkie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:10:
[...]

Ik ga in juni naar de states. eft ie hem gehaald, gewoon in de winkel?
zag hem een paar dagen geleden gewoon bij walmart liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
AtlonXP1800 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:57:
crap :(

[...]

Vanavond maar eens kijken waar ik dit aan te danken heb...
Same here, heb mn creditcard niet gekoppeld doordat ik te hebberig was...
Een andere account aangemaakt, echter onthoud Google wel je cc gegevens en zegt Google dat mn gegevens niet kloppen als ik mn cc wil koppelen aan mijn nieuwe account, ik denk dat je ( we ) nu 3 tot 5 dagen moeten wachter totdat ze de cc weer vrijgeven.. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800

AtlonXP1800

Ondertitel?

Als ik dat google account wat ik had aangemaakt voor de bestelling weer wil activeren moet ik een kopie van een legitimatiebewijs sturen. Dat gaat hem dus niet worden...

Ik had trouwens wel eerst de creditcard verwijderd uit mijn echte account, en daarna (via duitse vpn) een nieuw account aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDCBP
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07-2023
Jep, gewoon in de winkel gehaald.
Ik had voordat hij vertrok eens op de site van staples en walmart gekeken.
Bij walmart stonden ze niet overal in stock.
Maar bij Staples hadden ze ze wel bijna overal.
Dus hem geadviseerd om eerst bij staples te gaan zien en de eerste winkel waar hem binnenging had hem al :)
Unkie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:10:
[...]

Ik ga in juni naar de states. Waar heeft ie hem gehaald, gewoon in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800

AtlonXP1800

Ondertitel?

marinadus schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:19:
hidevolution.com heeft ze ook weer op voorraad, na bestelling binnen een week thuis bezorgd!
De mijne wordt morgen afgeleverd :)
Ben je niet bang dat je invoerheffing en zo moet betalen? kan je zo 100 euro extra kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Zaterdag ook de Nexus 10 besteld in Duitsland. De status staat nog steeds op 'pending'. Hoe lang duurt het voordat het afgestuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

r3v0ss schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:47:
Zaterdag ook de Nexus 10 besteld in Duitsland. De status staat nog steeds op 'pending'. Hoe lang duurt het voordat het afgestuurd wordt?
Volgens mij zijn wij hier niet van de helpdesk. Graag dus zelf even contact met de shop opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
De vraag was meer bedoeld om een algemeen beeld te krijgen van de gemiddelde levertijd vanuit de Duitse Playstore. Misschien dat de vraag anders geformuleerd had koeten worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
elbeannie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:20:
[...]

Same here, heb mn creditcard niet gekoppeld doordat ik te hebberig was...
Een andere account aangemaakt, echter onthoud Google wel je cc gegevens en zegt Google dat mn gegevens niet kloppen als ik mn cc wil koppelen aan mijn nieuwe account, ik denk dat je ( we ) nu 3 tot 5 dagen moeten wachter totdat ze de cc weer vrijgeven.. :( :(
Als je je bank belt dan wordt je cc direct weer vrijgegeven. Als ie niet permanent geblokkeerd is (in welk geval je een nieuwe cc krijgt). Heb het vorige week meegemaakt na mijn Nexus-bestelling bij Staples.com die als frauduleus werd aangemerkt. 1 telefoontje was genoeg om de blokkade op te heffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
r3v0ss schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:20:
De vraag was meer bedoeld om een algemeen beeld te krijgen van de gemiddelde levertijd vanuit de Duitse Playstore. Misschien dat de vraag anders geformuleerd had koeten worden. :)
Ik heb hem op 03/02 besteld in Play DE, op 05/02 is het verzonden door hen.

Krijg net bericht dat m'n pakket is aangekomen op het afleveradres, de tracering van DHL is niet de meest accurate, daar staat mijn pakket nog op 60% en zou het nog in een distributiecenter liggen.
Maar DHL heeft het pakket eens in België overhandigd aan Bpost (nationaal postbedrijf) welke de eigenlijke uitlevering ervan doet, dus dat zal de gebrekkige statusupdate verklaren.

Vanmiddag kan ik hem een eerste keer in handen nemen... spannend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Hebben jullie ook dat je na besteld te hebben via duitse playstore (en mailboxde.com) nu ook zonder vpn boeken, muziek en films kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
vandermark schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:41:
Hebben jullie ook dat je na besteld te hebben via duitse playstore (en mailboxde.com) nu ook zonder vpn boeken, muziek en films kan kopen?
Zelfde hier. Mijn account blijft ook in 'duitse modus' hangen. Als ik op m'n smartphone of N10 de Playstore open, dan kom ik in de DE variant terecht...vreemd! :? Nochtans mijn adresgegevens in wallet weer naar BE gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800

AtlonXP1800

Ondertitel?

Kreeg vandaag een brief van de bank dat mijn creditcard tijdelijk geblokkeerd was. Ga je bestellen bij de Duitse play store, geef dan dus NIET het adres van Mailboxde.com op als het adres voor je creditcard.

Ik heb inmiddels toch ook maar besteld bij hidevolution.com, ik neem de gok met de importheffing.

edit: Volgens FedEx komen ze hem morgen al brengen :o

[ Voor 8% gewijzigd door AtlonXP1800 op 13-02-2013 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2552

Oke, heb dus verschillende verhalen gelezen hierboven over hoe mensen via de Duitse route besteld hebben en aangezien ik er niet echt wijs uit kom zal ik ff uitleggen hoe ik het gedaan heb.

1. Ingelogd via Shellfire op de Duitse Google Play.
2. Creditcard aan mijn account gekoppeld met als factureeradres het adres van een vriend die in Duitsland woont. (Had nog niet eerder een creditcard gekoppeld aan mijn google-account)
3. Apparaat via Google Play besteld met als afleveradres hetzelfde adres als hierboven.
4. Dit alles afgelopen zaterdag gedaan, heb tot nu toe nog steeds alleen de status in Google Wallet waarin staat: "Your order has been sent to Google Commerce Ltd."

Heeft hier iemand met deze methode problemen gehad of is alles goed gegaan?
Zolang ik die tablet niet in m'n handen heb draaien mijn duimen overuren ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 2552 op 13-02-2013 08:15 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinadus
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 15:42
AtlonXP1800 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:44:
[...]

Ben je niet bang dat je invoerheffing en zo moet betalen? kan je zo 100 euro extra kosten
Moest 32 euro aan de deur betalen

[ Voor 30% gewijzigd door marinadus op 13-02-2013 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
AtlonXP1800 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:01:
Kreeg vandaag een brief van de bank dat mijn creditcard tijdelijk geblokkeerd was. Ga je bestellen bij de Duitse play store, geef dan dus NIET het adres van Mailboxde.com op als het adres voor je creditcard.

Ik heb inmiddels toch ook maar besteld bij hidevolution.com, ik neem de gok met de importheffing.

edit: Volgens FedEx komen ze hem morgen al brengen :o
Hmm, dat zal dan toch van bank tot bank schelen want hier is de procedure probleemloos verlopen.

In je Wallet kan je meerdere adressen koppelen aan je creditcard, het is noodzakelijk voor je de bestelprocedure doorloopt even het mailboxde-adres als standaard in te stellen. Zodat je verzend en creditcardgegevens overeenkomen, anders heb je 9 op 10 problemen.

Knap dat je hem zo snel al zou krijgen via HID-evolution, maar het kan zijn dat hij nog even blijft plakken bij verwerking op de douane. Laat zeker even weten wanneer je hem in handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beredikt
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-05 18:17
Kan iemand de komplett.nl link uit de nexus 10 pricewatch verwijderen?
Zal vele ontgoochelingen voorkomen ;-)

• AtlonXP1800

AtlonXP1800

Ondertitel?

Drwho1 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:25:
Knap dat je hem zo snel al zou krijgen via HID-evolution, maar het kan zijn dat hij nog even blijft plakken bij verwerking op de douane. Laat zeker even weten wanneer je hem in handen hebt.
Zal ik doen, Hij is nu in ieder geval al in Amersfoort, dus het lijkt razendsnel te gaan. Ben benieuwd of de douane nog roet in het eten gooit.

• T homass
  • Laatst online: 22-06 22:34
Na de goede ervaringen over HIDevolution.com die ik hier had gelezen, heb ik op vrijdag 8 januari de Nexus 10 16gb besteld. Maandag de 11e verzonden en op woensdag de 13e ontvangen.

Ik had gevraagd of ze er een waarde van 40$ op konden zetten, bij de description stond: PARTS

Kosten zijn:
Nexus 10 16gb$ 459.00
Shipping$ 75,92-
Omwisselkosten PayPal€ 12,-
BTW betalen aan de DHL bezorger€ 24
Totaal€ 436,-

• tukkerpaddy
Anoniem: 2552 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 07:47:
Oke, heb dus verschillende verhalen gelezen hierboven over hoe mensen via de Duitse route besteld hebben en aangezien ik er niet echt wijs uit kom zal ik ff uitleggen hoe ik het gedaan heb.

1. Ingelogd via Shellfire op de Duitse Google Play.
2. Creditcard aan mijn account gekoppeld met als factureeradres het adres van een vriend die in Duitsland woont. (Had nog niet eerder een creditcard gekoppeld aan mijn google-account)
3. Apparaat via Google Play besteld met als afleveradres hetzelfde adres als hierboven.
4. Dit alles afgelopen zaterdag gedaan, heb tot nu toe nog steeds alleen de status in Google Wallet waarin staat: "Your order has been sent to Google Commerce Ltd."

Heeft hier iemand met deze methode problemen gehad of is alles goed gegaan?
Zolang ik die tablet niet in m'n handen heb draaien mijn duimen overuren ;)
Zo heb ik het ook gedaan, met 1 afwijking onder punt 2: heb cc toegevoegd terwijl dezelfde cc al bestond met mijn echte Nederlandse adres. Op een zaterdag besteld, de volgende maandagavond werd ie verzonden. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van beschikbaarheid/voorrraad.

• AtlonXP1800

AtlonXP1800

Ondertitel?

Zojuist mijn nexus ontvangen van FedEx, had nooit verwacht het dat het zo snel zou gaan. Dinsdag om 20:00 besteld, donderdag om 15:30 binnen.

Gemaakte kosten:
Nexus 10 16gb$459.50
FedEx Shipping$59.50
Totaal € 370,73

Ik heb niets hoeven betalen aan de bezorger, nu maar hopen dat er ook geen naheffing komt.

[ Voor 14% gewijzigd door AtlonXP1800 op 14-02-2013 15:56 ]

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 11:44

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Die kun je drie weken na aflevering nog krijgen van Fedex.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2552

tukkerpaddy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:20:
Zo heb ik het ook gedaan, met 1 afwijking onder punt 2: heb cc toegevoegd terwijl dezelfde cc al bestond met mijn echte Nederlandse adres. Op een zaterdag besteld, de volgende maandagavond werd ie verzonden. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van beschikbaarheid/voorrraad.
Ik had nog niet eerder een cc gekoppeld aan m'n account dus dat is het probleem niet. In de email die ik van Google kreeg stond dat ze binnen 3-5 werkdagen de tablet zouden versturen, nog geen mail of bericht gehad dat ze ook daadwerkelijk iets verstuurd hebben. Hopelijk gebeurt dat vandaag en kan ik zaterdag of maandag de tablet in huis hebben.
Wordt gek van het wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Anoniem: 2552 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 00:30:
[...]

Ik had nog niet eerder een cc gekoppeld aan m'n account dus dat is het probleem niet. In de email die ik van Google kreeg stond dat ze binnen 3-5 werkdagen de tablet zouden versturen, nog geen mail of bericht gehad dat ze ook daadwerkelijk iets verstuurd hebben. Hopelijk gebeurt dat vandaag en kan ik zaterdag of maandag de tablet in huis hebben.
Wordt gek van het wachten ;)
same here, zit met samengeknepen billen te wachten tot dat ik het verlossende woord van Google krijg dat 'ie eindelijk verstuurd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-07 06:51

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Weer terug van m'n vakantie in Florida....
En terug gekomen met een Nexus 10 32GB :-)

In Miami Beach besteld bij Staples. 2 dgn later kon ik m ophalen. Gewoon daar met de pinpas betaald aan de kassa (van te voren).

Helaas wel wat last van backlightbleed. Maar dit is alleen zichtbaar bij hele donkere delen.
Mij de moeite niet waard om m daar voor retour te sturen (tenzij hij in NL komt, dan doe ik t wel).

Vind t een erg fijne en snelle tablet.
In t vliegtuig terug een film en 4 afleveringen van een serie gekeken (film @ 1080p en serie 720p) en t scherm op 40% (fel zat). Had nog 74% accu over :)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Vannacht via HIDevolution de 32gb Nexus 10 besteld. Twijfelde nog even om ook de Nexus4 te nemen maar ben nog erg tevreden over mijn HTC Sensation.

Heb nog geen tracking nummer maar die zullen in het weekend wel niet werken.

Ben benieuwd, gaat mijn eerste tablet worden.

Nu op zoek naar een goede flipcase als die er zijn, iemand enig idee of die covers van de Galaxy tab2 of de note ook op de Nexus passen? Of iemand die al iets gelijkaardigs heeft gevonden?

Ik zoek niet gewoon een cover maar zon hoes waarmee je hem ook rechtop kan zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door Skimovic op 16-02-2013 13:31 ]

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-07 06:51

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Aub ontopic. Accessoires horen hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:25
Toch vandaag maar de 16gb variant via de Duitse Google play en mailboxde besteld. Hiervoor heb ik een nieuw gmail account aangemaakt met het Duitse afleveradres dat ik van mailboxde heb gekregen. Dan kan ik die later weer verwijderen en heb ik hier later geen last meer van.

Ik wilde graag de 32gb versie maar ik zag dat je tegenwoordig wel heel erg kleine usb sticks kunt kopen die nauwelijks uit de tablet steken.

Blijf het vreemd vinden dat de nexus 10 zo slecht te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 16:54
mytheory schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:04:
Hiervoor heb ik een nieuw gmail account aangemaakt met het Duitse afleveradres dat ik van mailboxde heb gekregen. Dan kan ik die later weer verwijderen en heb ik hier later geen last meer van.
Je kunt een cc toch maar aan een google account tegelijk gekoppeld hebben? Hoe heb je dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
ginkgo schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:26:
[...]

Je kunt een cc toch maar aan een google account tegelijk gekoppeld hebben? Hoe heb je dat opgelost?
Is dat zo? Dat heb ik dus wel gedaan en lijkt mij ook logisch dat dat moet kunnen. Mijn zoon heeft een ander google account met mijn cc gekoppeld voor zijn smartphone. Anders zou je per gezin meerdere cc moeten aanschaffen en dat lijkt mij teveel van het goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
mytheory schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:04:
Ik wilde graag de 32gb versie maar ik zag dat je tegenwoordig wel heel erg kleine usb sticks kunt kopen die nauwelijks uit de tablet steken.
Foutje :( de Nexus 10 heeft een micro USB en daar zijn nog geen memory sticks voor.
Dat wordt dus werken met een OTG kabel, maar ja zo erg is dat niet.

Kreeg vanmiddag bericht dat hij verzonden is naar mailboxde :)
Gaat inderdaad snel, zaterdagavond besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
mytheory schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:56:
[...]

Kreeg vanmiddag bericht dat hij verzonden is naar mailboxde :)
Gaat inderdaad snel, zaterdagavond besteld.
Whut? :( Mijn bestelling stond nog steeds op 'pending'. Bestelling is op 9 februari al ingeschoten. Ik had afgelopen donderdag de Play store al gemaild waarom het zolang duurde. Kreeg een antwoord terug dat het naar een andere collega was doorgezet, deze zou het uitzoeken. Nu nog steeds niks gehoord, ik heb de bestelling geannuleerd.

Ik ga nu bij Hidevolution mijn geluk proberen. :P

[ Voor 0% gewijzigd door r3v0ss op 18-02-2013 19:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-05 21:59
Gisteravond laat besteld bij hidevolution.com (16GB versie), en krijg net tracking number al binnen van FedEx. Had gekozen voor USPS, beetje vreemd dus, maar al lang blij dat het snel verzonden is. Estimated delivery: Wed 2/20/2013 6:00 pm! :D

Ook gevraagd of ze er een waarde van $40 op konden zetten, en zouden ze doen stond in de mail. Ben benieuwd dus hoe het verder loopt.

€413 betaald via PayPal voor Nexus + verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
r3v0ss schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:40:
[...]

Whut? :( Mijn bestelling stond nog steeds op 'pending'. Bestelling is op 9 februari al ingeschoten. Ik had afgelopen donderdag de Play store al gemaild waarom het zolang duurde. Kreeg een antwoord terug dat het naar een andere collega was doorgezet, deze zou het uitzoeken. Nu nog steeds niks gehoord, ik heb de bestelling geannuleerd.

Ik ga nu bij Hidevolution mijn geluk proberen. :P
Heel vervelend en raar dat dit zo fout loopt bij jou.
HID heb ik ook aan zitten denken maar vind de garantie toch wel even belangrijker.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste