Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Dit weekend naar Berlijn geweest maar helaas nergens een nexus 10 kunnen vinden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
En inmiddels staat ie op wk 51 - 52 :'(
demisbr schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:23:

Op fonmarkt.de is de verwachte levertijd van wk 49-50 naar 49-52 gegaan :-(

Afwachten maar :[

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

"Ladies and gentlemen, we've got him!"

Nou ja, "it", en ik zit nu nog op m'n werk, dus vanavond pas... Puur toeval dat het Sinterklaasavond is vanavond. <+:)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
JumpStart schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:52:
"Ladies and gentlemen, we've got him!"

Nou ja, "it", en ik zit nu nog op m'n werk, dus vanavond pas... Puur toeval dat het Sinterklaasavond is vanavond. <+:)
Jij bent vast heel lief geweest dit jaar ;)

De rest van NL niet...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn enige hoop is dat ie in december toch ergens in een duitse MM te vinden is.
Dat gedoe met proxies bestellen werkt echt niet. Zodra je het in je winkelmandje hebt gaat het mis bij proxies..je komt dan in een soort loopje terecht.
Als iemand wel een goede proxy weet dat ik via de UK google kan bestellen (engels aflever adres heb ik wel) dan hoor ik dat graag.
Mij lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:36:
Mn enige hoop is dat ie in december toch ergens in een duitse MM te vinden is.
Dat gedoe met proxies bestellen werkt echt niet. Zodra je het in je winkelmandje hebt gaat het mis bij proxies..je komt dan in een soort loopje terecht.
Als iemand wel een goede proxy weet dat ik via de UK google kan bestellen (engels aflever adres heb ik wel) dan hoor ik dat graag.
Mij lukt het niet.
Mogelijk dat je via een UK-gebaseerde VPN service meer geluk hebt dan via een proxy.

Er zijn VPN service providers die gratis zijn. Bijvoorbeeld http://www.bestukvpn.com/ Eens proberen?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obiander
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:46
D

[ Voor 108% gewijzigd door obiander op 17-07-2022 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:18
kiezo schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:50:
*knip*

Let op: de playstore lijkt adressen van pakket-forwarders te blokkeren.
Waar haal je dat vandaag? Er zijn verschillende mensen (zeker in het Nexus 4 topic) welke het ondertussen gelukt is met bijvoorbeeld Borderlinx.

JumpStart, gefeliciteerd! Houd ons op de hoogte van alle ervaringen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

FabianNL schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:05:
[...]

JumpStart, gefeliciteerd! Houd ons op de hoogte van alle ervaringen! :)
Een ervaring is het zeker!

Te meer omdat ik (op deze 2 weken uitproberen na, plan: Tweakers.net zoekt testers Tablet S-testpanel ) nauwelijks bekend ben met Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
Indicatie is nu gewijzigd naar wk 51-02, terwijl in de US playstore een levertermijn staat van 3-5 dagen. Heb dus maar besloten een ei in een ander mandje te leggen:

(http://www.androidworld.n...n-in-nederland-en-belgie/)

Gekozen voor optie 2, alles via FromUS2EU. Wel wat duurder, maar ja.. als je zo weinig geduld hebt als ik moet je wat;)
demisbr schreef op maandag 03 december 2012 @ 18:36:
En inmiddels staat ie op wk 51 - 52 :'(
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
demisbr schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:05:
Indicatie is nu gewijzigd naar wk 51-02, terwijl in de US playstore een levertermijn staat van 3-5 dagen. Heb dus maar besloten een ei in een ander mandje te leggen:

(http://www.androidworld.n...n-in-nederland-en-belgie/)

Gekozen voor optie 2, alles via FromUS2EU. Wel wat duurder, maar ja.. als je zo weinig geduld hebt als ik moet je wat;)

[...]
Iemand enig idee wat de extra kosten aan belasting worden bij bestellen in USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
Gisteren betaald, verwachting is deze week binnen bij fromus2eu en dan direct verzenden naar Nederland. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:25
Grimmie187 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:23:
[...]

Iemand enig idee wat de extra kosten aan belasting worden bij bestellen in USA?
Ik wacht op de mijne, hij is wel particulier opgestuurd, maar ik denk dat dat weinig zal uitmaken.
Ik laat nog weten hoeveel ik erbij moet tellen. vrees voor de volle 21% :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
Net een mail van DHL gekregen waarin werd gemeld dat m'n N10 is opgehaald!

Hopelijk ergens volgende week mee spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Denk dat ik em hier ga bestellen:

http://www.ebay.com/itm/N...blets&hash=item337e7dd5eb

Is goedkoper dan fromus2eu, en bezorging gaat vrij snel?

Verwijderd

demisbr schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:51:
Net een mail van DHL gekregen waarin werd gemeld dat m'n N10 is opgehaald!

Hopelijk ergens volgende week mee spelen :-)
Lucky you! Heb dezelfde route voor de N4 gekozen, maar zal daar helaas nog minstens tot half januari op moeten wachten... Laat je even weten of je inderdaad nog btw moet betalen? Dank!

• RocketKoen
Grimmie187 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:25:
Denk dat ik em hier ga bestellen:

http://www.ebay.com/itm/N...blets&hash=item337e7dd5eb

Is goedkoper dan fromus2eu, en bezorging gaat vrij snel?
pas wel op dat je straks een rekening krijgt van de douane van ongeveer €150 euro aan importheffingen.

TheS4ndm4n#1919

• demisbr
I'll let you know ;)
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:30:
[...]

Lucky you! Heb dezelfde route voor de N4 gekozen, maar zal daar helaas nog minstens tot half januari op moeten wachten... Laat je even weten of je inderdaad nog btw moet betalen? Dank!

• Grimmie187
RocketKoen schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:42:
[...]

pas wel op dat je straks een rekening krijgt van de douane van ongeveer €150 euro aan importheffingen.
Die importheffing betaal je toch ook wanneer je bestelt bij fromus2eu? Ik neem aan dat dit *aankoopbedrag* + 21% wordt dan.

Ik kom uit op 700 dollar incl verzenden bij ebay = 535 euro. Fromus2eu = 560 euro. Beide exclusief importbelasting.

Incl. belasting kom ik dan uit op 647,- via ebay en 677,- via fromus2eu.

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:30
Is er een mogelijkheid te bestellen tijdens je vakantie in de usa? Of gaat het zoiezo niet lukken vanwege je creditcard?

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

• demisbr
Je betaalt BTW over aanschafprijs product ($499)

$499 = €382.51

382.51 * 21% = 72.67

Via fromus2eu kom je dan op 559+72.67= € 631.67

Scheelt toch ;)
[message=39439901,noline]Grimmie187 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:06[/m essage]:
[...]

Die importheffing betaal je toch ook wanneer je bestelt bij fromus2eu? Ik neem aan dat dit *aankoopbedrag* + 21% wordt dan.

Ik kom uit op 700 dollar incl verzenden bij ebay = 535 euro. Fromus2eu = 560 euro. Beide exclusief importbelasting.

Incl. belasting kom ik dan uit op 647,- via ebay en 677,- via fromus2eu.

• FabianNL
MarcelGo schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:13:
Is er een mogelijkheid te bestellen tijdens je vakantie in de usa? Of gaat het zoiezo niet lukken vanwege je creditcard?
En je dient wel een afleveradres te hebben... En nee, helaas werkt (officieel gezien) een hotel niet ;)
Je kan het natuurlijk wel altijd uitproberen!

• RocketKoen
FabianNL schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:58:
[...]

En je dient wel een afleveradres te hebben... En nee, helaas werkt (officieel gezien) een hotel niet ;)
Je kan het natuurlijk wel altijd uitproberen!
En een Amerikaanse Creditcard. Waarvoor je een Amerikaanse bankrekening nodig hebt. Waarvoor je in Amerika moet wonen of gewoond hebben.

Wat je wel kan doen is een vriend/kennis in Amerika de tablet laten bestellen. En dan op je vakantie ophalen (of door de kennis naar je hotel laten sturen).
Als je de tablet dan gewoon in je baggage stopt op de terugreis (zonder verpakking) dan betaal je geen importheffingen.

TheS4ndm4n#1919

• Grimmie187
demisbr schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:55:

$499 = €382.51

382.51 * 21% = 72.67

Scheelt toch ;)
[...]
Ahja, logisch :) In dat geval ga ik denk ik toch maar bij fromus2eu bestellen, heb het idee dat dit betrouwbaarder is dan via Ebay alhoewel ik dit niet echt kan onderbouwen verder.. :P

• demisbr
Check deze zin van onderaan het Androidworld artikel:

Wellicht zijn er goedkopere manieren om de Nexus 4 of Nexus 10 naar Nederland te halen, maar wij hebben voor FromUS2EU gekozen omdat dit een betrouwbare partij is, die gemaakte afspraken ook nakomt.
Grimmie187 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:13:
[...]

Ahja, logisch :) In dat geval ga ik denk ik toch maar bij fromus2eu bestellen, heb het idee dat dit betrouwbaarder is dan via Ebay alhoewel ik dit niet echt kan onderbouwen verder.. :P

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:30
RocketKoen schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:00:
[...]

En een Amerikaanse Creditcard. Waarvoor je een Amerikaanse bankrekening nodig hebt. Waarvoor je in Amerika moet wonen of gewoond hebben.

Wat je wel kan doen is een vriend/kennis in Amerika de tablet laten bestellen. En dan op je vakantie ophalen (of door de kennis naar je hotel laten sturen).
Als je de tablet dan gewoon in je baggage stopt op de terugreis (zonder verpakking) dan betaal je geen importheffingen.
Zo dat is wel balen zeg, net (4 mnd geleden) mijn account inclusief creditcard bij usunlocked opgezegd omdat ik het niet meer gebruikte/nodig had :(

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 10:07
Zijn er nog mensen die de N10 uit de engelse Paly store gekocht hebben? Of is hij daar nog nooit te koop geweest?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dijkhuis schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:40:
Zijn er nog mensen die de N10 uit de engelse Paly store gekocht hebben? Of is hij daar nog nooit te koop geweest?
Yes, ik heb hem uit de UK store (via familie). Dat was laatste week van november (toen in DE de Nexus 10 weer snel uitverkocht was).

• Grimmie187
Hmm, stond op het punt em te bestellen vanuit USA..

Zie nu op www.n4checker.com dat ze ook weer beschikbaar zijn in UK en Duitsland!

Heb alleen wel per mail van fromus2eu te horen gekregen dat ze 'waarschijnlijk' binnen 14 dagen kunnen leveren vanuit USA, zal wellicht sneller zijn dan de 6-7 weken waar UK en Duitsland nu op staan..

Of dit dan weer opweegt tegen de extra kosten.. moeilijk moeilijk! :)

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik weet niet hoe ze daar op komen maar als ik op de Duitse Play store kijk is de 10 ausverkauft

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
Heeft het nog zin om deze maand nog naar Duitsland te gaan om een Nexus 10 te scoren?.. En wat voor winkel heb ik dan het meeste kans om er 1tje te scoren?

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik zou als ik jouw was even vooruit bellen naar de dichtsbijzijnde Duitse MediaMarkt.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• frenkiew
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 12:26
Hallo..

Ik heb ook de Nexus 10 (16GB) via fromUS2EU bestelt
Vorige week donderdag ( 6-12-12) bestelt en als het ff meezit hoop ik um in ut weekend of anders begin volgende week ermee te kunnen spelen.
Maar ik heb het nog eens ff nagevraagd bij fromUS2EU hoe het zit omtrent de btw en/of invoerrechten,
maar dat schijnt steekproefsgewijs te gebeuren, dus die invoerrechten hoef je dus , als je geluk hebt, niet te betalen..
demisbr schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:55:

$499 = €382.51

382.51 * 21% = 72.67

Scheelt toch ;)
[...]

• demisbr
Ja, begreep ook dat je geluk kan hebben en geen BTW hoeft te betalen. Zou lekker zijn :P

Vorige week besteld? Ik de mijne dinsdagavond en volgens DHL bevindt ie zich inmiddels in Parijs..

Had jij de jouwe niet al binnen moeten hebben?
frenkiew schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:14:
Hallo..

Ik heb ook de Nexus 10 (16GB) via fromUS2EU bestelt
Vorige week donderdag ( 6-12-12) bestelt en als het ff meezit hoop ik um in ut weekend of anders begin volgende week ermee te kunnen spelen.
Maar ik heb het nog eens ff nagevraagd bij fromUS2EU hoe het zit omtrent de btw en/of invoerrechten,
maar dat schijnt steekproefsgewijs te gebeuren, dus die invoerrechten hoef je dus , als je geluk hebt, niet te betalen..
[...]

• frenkiew
demisbr schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:44:
Ja, begreep ook dat je geluk kan hebben en geen BTW hoeft te betalen. Zou lekker zijn :P

Vorige week besteld? Ik de mijne dinsdagavond en volgens DHL bevindt ie zich inmiddels in Parijs..

Had jij de jouwe niet al binnen moeten hebben?

[...]
Ja.. die van mij bevindt zich daar ook op dit moment volgens DHL .
Dat geluk heb jij dan weer dat je er wat minder lang op hoeft te wachten,
Laat mij het geluk dan hebben dat die invoerrechten er niet bij komen :9

• demisbr
Blijkbaar net besteld op een moment dat fromUS2EU een paar exemplaren binnen kreeg :)

En ik gun je het van harte dat de douane je pakketje met rust laat hoor, maar stiekem hoop ik op nog een mazzeltje 8)
frenkiew schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:21:
[...]

Ja.. die van mij bevindt zich daar ook op dit moment volgens DHL .
Dat geluk heb jij dan weer dat je er wat minder lang op hoeft te wachten,
Laat mij het geluk dan hebben dat die invoerrechten er niet bij komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
Ik heb hem vandaag gekregen!

Vanuit Amerika besteld via iemand die het wou bestellen voor mij, hij zoekt nog klanten denk ik (dus laat maar weten)

in totaal 450 euro betaald (verzekerd via paypal), moet er wel bijzeggen dat er op het pakketje een waarde van 20dollar stond waardoor eventuele douanekosten zijn omzeild. (maar is dus riskant bij defect tijdens verzending).

In ieder geval, het was goed ingepakt en het is zo een fantastisch toestel!
Echt blij met m'n nieuwe speelgoed =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
Net de mijne opgehaald bij het plaatselijke DHL servicepunt, was gisteren niet thuis toen ze 'm aanboden.

Hangt nu aan de lader, straks maar even kijken :-)

P. S. Helaas ontkwam ik niet aan 69,93 BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
Hij had 60% toen ik hem aanzette gisteren en na verscheidene uren speelplezier en enkele reboots na updates staat hij vandaag op 18%.

Dikke batterij dus =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenkiew
Heb um ook al binnen sinds gistermiddag (vrijdag), en heb al 'n acculading achter de rug..
Wat wil je ook als er 8 uur constant mee gespeeld wordt en met zo'n waanzinnig mooi scherm.
Met de accu duur daar is niets mis mee.
Eigenlijk jammer dat ik vanavond un feestje heb :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:34
jannen schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:03:
Ik heb hem vandaag gekregen!

Vanuit Amerika besteld via iemand die het wou bestellen voor mij, hij zoekt nog klanten denk ik (dus laat maar weten)

in totaal 450 euro betaald (verzekerd via paypal), moet er wel bijzeggen dat er op het pakketje een waarde van 20dollar stond waardoor eventuele douanekosten zijn omzeild. (maar is dus riskant bij defect tijdens verzending).

In ieder geval, het was goed ingepakt en het is zo een fantastisch toestel!
Echt blij met m'n nieuwe speelgoed =)
16 of 32 gb?

Overigens blijft de 16 gb onder de btw limiet als het goed is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ph4ge schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:20:
[...]

16 of 32 gb?

de BTW limiet is €22. vandaar dat de verzender een waarde van €20 op heeft gegeven.
Maar als je eerlijk bent moet je over zowel de 16 als de 32GB versie btw betalen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Volgens dit artikel: http://www.golem.de/news/...en-handel-1212-96230.html

Is het nog steeds onbekend wanneer de (duitse) Media Markt & Saturn het apparaat binnen krijgen.
De nexus 4 komt sowieso niet meer dit jaar. Die verwachten ze nu midden januari, maar goed dat terzijde..

Ik had stiekem gehoopt in mijn vakantie met dit apparaat te kunnen spelen, maar helaas dat gaat niet meer lukken.

Overigens vraagje voor diegen die hem importeren.. Als je pech hebt, komt er naast de BTW toch ook nog 12,50 inklaringskosten en een percentage importheffing bij?(ik dacht voor electronica iets van 6 of 8%)

Het is mij een te hoog risico.. Ik ben bij zoiets altijd de lul en kan het volle pond betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Tmaster schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:27:
Volgens dit artikel: http://www.golem.de/news/...en-handel-1212-96230.html

Is het nog steeds onbekend wanneer de (duitse) Media Markt & Saturn het apparaat binnen krijgen.
De nexus 4 komt sowieso niet meer dit jaar. Die verwachten ze nu midden januari, maar goed dat terzijde..

Ik had stiekem gehoopt in mijn vakantie met dit apparaat te kunnen spelen, maar helaas dat gaat niet meer lukken.

Overigens vraagje voor diegen die hem importeren.. Als je pech hebt, komt er naast de BTW toch ook nog 12,50 inklaringskosten en een percentage importheffing bij?(ik dacht voor electronica iets van 6 of 8%)

Het is mij een te hoog risico.. Ik ben bij zoiets altijd de lul en kan het volle pond betalen.
Als je 'em kan importeren uit Duitsland of Frankrijk (of Spanje) dan zit je al binnen de EU en zitten dit soort 'geintje' er, volgens de website van de Douane, niet op. Tenminste, niet voor de €399 voor de 16 GB N10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JumpStart schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:52:
[...]

Als je 'em kan importeren uit Duitsland of Frankrijk (of Spanje) dan zit je al binnen de EU en zitten dit soort 'geintje' er, volgens de website van de Douane, niet op. Tenminste, niet voor de €399 voor de 16 GB N10.
binnen de EU (en UK) heb je inderdaad vrije handel. Dus geen extra import heffing.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
ph4ge schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:20:
[...]

16 of 32 gb?

16GB, maar 22 Euro is idd de limiet...
Kopen we niet zoveel in het buitenland omdat het goedkoper is? Eerlijk zijn is in een echte winkel in je eigen land kopen. Niet iedereen heeft daar het geld voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Dit weekend ook de Nexus 10 binnen gekregen uit de VS, met inderdaad een lagere waarde op de doos ('digital photo frame') waardoor ik gelukkig geen BTW of andere heffingen/belastingen heb moeten betalen, meevaller!

Helaas nog niet veel mee kunnen spelen, maar scherm ziet er super uit en hij voelt heerlijk snel aan! Tot nu toe tevreden, vanavond maar snel verder mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
FabianNL schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:33:
Dit weekend ook de Nexus 10 binnen gekregen uit de VS, met inderdaad een lagere waarde op de doos ('digital photo frame') waardoor ik gelukkig geen BTW of andere heffingen/belastingen heb moeten betalen, meevaller!

Helaas nog niet veel mee kunnen spelen, maar scherm ziet er super uit en hij voelt heerlijk snel aan! Tot nu toe tevreden, vanavond maar snel verder mee spelen :)
Ik geloof dat wij bij dezelfde persoon een deal hebben gedaan ;)
Zeker eens GTA Vice city erop zetten, ziet er super uit!

• ETalker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10-2023
Ik wil ook graag een Nexus 10 gaan halen.
Iemand enig idee of hij al ergens in Duitsland te koop is ondertussen?
Mediamarkt/Saturn hebben hem nog niet op de website iig.

Ik weet dat de vraag al eerder gesteld is hierboven maar de situatie kan ondertussen weer anders zijn natuurlijk... ik hoop het hier te lezen zodra hij ergens te koop is in de winkel.

Overigens iemand een idee wat hij zou kosten in een fysieke winkel? 450 euro ofzo?

Zijn er ook al mensen die succesvol een nexus 10 ontvangen hebben via fonmarkt.de?
Als ik op hun website kijk staat er "nicht lieferbar KW 03-06 Der Artikel ist derzeitig nicht lieferbar. Kein Versand möglich." Klinkt dus helaas niet echt positief.

[ Voor 31% gewijzigd door ETalker op 20-12-2012 13:17 . Reden: extra vraag ]

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:12
Ik ga morgen t/m zondag naar Duitsland, ben benieuwd maar verwacht niet dat de tablet er al ligt

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:47
Als de Nexus 10 voor kerst in Duitsland te koop was in de Mediamarkt, hadden de dat al wel geweten. Weihnachten is big business, dus een Nexus 10 leg je niet onaangekondigd in de schappen.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:59

Termy

valt er nog wat te fragge?

Het ziet er inderdaad niet zo gunstig uit, maar ik heb 22 filialen net over de grens tussen Nordhorn en Aachen gemaild. Hopelijk krijg ik voor zaterdag nog antwoord :). Ik heb/had de hoop m'n ouders een nexus 10 cadeau te kunnen doen voor kerst, maar ja :/.

Edit:
Tot nu 3 antwoorden terug en allen luiden een resoluut "over de Nexus 10 hebben we nog niks gehoord van de fabrikant". Dat gaat hem dus niet worden :(.

Edit2:
Ik heb nu van meer dan de helft antwoord gekregen op 1 na zeiden ze allemaal dat ze nog niks wisten/hem niet hebben. Op 1 na dus, want die zei dit:

"Leider bekommen Sie dieses Jahr nur mit einer Vorbestellung bis 06.12.2012 ein LG Nexus 4. Auch beim Nexus 10 verschiebt sich aufgrund technischer Probleme bei Samsung die Lieferung auf nächstes Jahr."

Ik heb op XDA ook veel gelezen over light bleed en andere schermproblemen, dus misschien is er idd iets structureels aan de hand wat de boel vertraagt. Het ziet er iig naar uit dat hij niet binnen afzienbare tijd weer te koop zal zijn. Of dan iig niet buiten de play store.

[ Voor 66% gewijzigd door Termy op 21-12-2012 13:19 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
In de VS zijn ze nu in de winkels verkrijgbaar, daar zou je vast via zo'n verzend-agency nu alles kunnen regelen (en niet meer via de Play store).

Staples, Wallmart of Sam's club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
US2EU ken ik. Welke zijn er nog meer die betrouwbaar zijn? Of is het slimmer via Ebay te kopen?

Ik vraag me dan wel af hoe het met de garantie gaat als je via een verzend agency of via Ebay koopt. Iemand enig idee?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Eusebius schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:54:
[...]

US2EU ken ik. Welke zijn er nog meer die betrouwbaar zijn? Of is het slimmer via Ebay te kopen?

Ik vraag me dan wel af hoe het met de garantie gaat als je via een verzend agency of via Ebay koopt. Iemand enig idee?
Worst case moet je ze voor garantie terug sturen naar de winkel van aankoop.
Maar sommige fabrikanten willen de garantie ook wel voor je afhandelen, iemand met een kapotte nexus 7 op got kon hem naar Asus NL sturen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Laatst online: 07-09 20:22
USA2YOU heb je ook nog. Die versturen de NEXUS 10 vanuit amerika naar Nederland voor 468 Euro. Ze zetten de waarde op 199 dollar waardoor je aan de deur nog zo'n 53 Euro BTW verschuldigd bent.
Totaal dus zo'n 520 Euro.

Ik wacht nog maximaal 2 weken. Als dat ding dan nog niet in de Duitse MM ligt dan bestel ik het via deze gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:59

Termy

valt er nog wat te fragge?

Jammer dat mijn post blijkbaar niet gelezen wordt :p. Bijna alle filialen van MM die op mn email reageerden gaven aan niks van samsung gehoord te hebben. 1 dacht zelfs dat ik het over de note 10.1 had. Maar 1 zei dus dat het volgend jaar gaat worden vanwege technische problemen bij Samsung.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joram.agten
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-01 11:07
Ik zit momenteel in Spanje Madrid: "We are out of inventory. Please check back soon."
Voor zowel de 16Gb versie als de 32Gb versie.
Dus helaas kan ik er geen meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fboers
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 20:36
Hier kan je (als het goed is) zien wanneer de Nexus weer te koop is

Google Play: Nexus Checker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens een medewerker bij de Saturn in Oberhausen moest ik rekenen op eind januari / begin februari voordat de Nexus 10 bij de Duitse Saturn te krijgen zal zijn. For what it's worth.

Je zou trouwens denken dat in de huidige consumptiemaatschappij een product als de Nexus 10 (maar ook Nexus 4 en 7) met zulke leveringsproblemen als verloren beschouwd zou moeten worden voor de fabrikant / ontwikkelaar. De concurrentie straft dat immers onmiddellijk af. Maar niets is minder waar. Het is niet alsof je voor kerst zomaar een andere high-end 10" Android tablet had kunnen kopen met een dergelijk scherm / processor.

Mogelijke alternatieven die zich nog moeten aandienen zijn de Asus Padphone 2 (maar dat is het toch ook niet helemaal. De tablet doet niks als de telefoon van huis of in gebruik is) of de Archos Titanium HD (maar Archos heeft een vrij slechte naam + tablet draait Android 4.1 ipv 4.2). Mis ik nog een serieus alternatief in dit rijtje, buiten de Note 10.1 en de Asus Transformer?

Aldus, geduldig zal ik verder wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:44:
Volgens een medewerker bij de Saturn in Oberhausen moest ik rekenen op eind januari / begin februari voordat de Nexus 10 bij de Duitse Saturn te krijgen zal zijn. For what it's worth.
Zolang kan ik ook nog wel wachten... :)
Misschien dat we tegen dan ook kunnen pre-orderen in de MM, net zoals met de nexus 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fboers
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 20:36
Volgens deze app zijn ze in de USA weer op voorraad.
fboers schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:23:
Hier kan je (als het goed is) zien wanneer de Nexus weer te koop is

Google Play: Nexus Checker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
  • Laatst online: 11-09 16:20
Ik heb mijn Nexus 10 (32GB) besteld bij www.hidevolution.com. In het verleden zeer goede ervaringen met deze winkel gehad bij de aankoop van een Alienware laptop. Ik kwam uit op €505 in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Dat zijn de betere prijzen, ik kom op 828,- voor een Nexus 10 32 GB en een Nexus 4 16 GB.
Maar hoe gaat die shop om met garantie en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
Wooldoor schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:33:
Dat zijn de betere prijzen, ik kom op 828,- voor een Nexus 10 32 GB en een Nexus 4 16 GB.
Maar hoe gaat die shop om met garantie en dergelijke?
Garantie gaat via de shop, aangezien Google alleen garantie levert in landen waar ze N10 ook officieel verkopen. Houdt dus in dat je bij problemen via de shop te werk zal moeten gaan, zij hebben wel volledige garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:34
Pbure97 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:52:
Ik heb mijn Nexus 10 (32GB) besteld bij www.hidevolution.com. In het verleden zeer goede ervaringen met deze winkel gehad bij de aankoop van een Alienware laptop. Ik kwam uit op €505 in totaal.
Was dat inclusief import en BTW kosten?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
ph4ge schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:47:
[...]

Was dat inclusief import en BTW kosten?
Dat is inclusief verzendkosten, maar exclusief deze kosten.

Import kosten zijn er bij dit soort producten niet. Er moet enkel BTW afgedragen worden over de aangegeven waarde. Het is vast mogelijk om een ietwat lagere waarde aan te laten geven...

[ Voor 9% gewijzigd door Pbure97 op 03-01-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik heb een kennis wonen in Canada, kan mijn kennis in Canada een nexus 10 voor mij kopen en het verzenden? Komen er extra invoerkosten bij? Wat als het als cadeau verpakt wordt? Op wat voor manieren kan ik via een kennis in Canada een nexus 10 verkrijgen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
NeutraleGast schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:24:
Ik heb een kennis wonen in Canada, kan mijn kennis in Canada een nexus 10 voor mij kopen en het verzenden? Komen er extra invoerkosten bij? Wat als het als cadeau verpakt wordt? Op wat voor manieren kan ik via een kennis in Canada een nexus 10 verkrijgen?.
Zolang de waarde boven 22 Euro staat vermeld op het pakket, zal de douane zoizo 21% BTW + douanekosten aanrekenen. (bij mij stond er 22euro (digital photo frame) op het pakket en heeft het zo de douane omzeild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Een nexus 10 is 300 dollar toch? Dat zou betekenen dat ik ook met de btw en douanekosten rond 300 euro zou komen?

Wat als het als gift verstuurd wordt?

Kan mijn kennis het gewoon verzenden, of moeten extra acties ondernomen worden zoals formulieren invullen enzo? Wat als het gewoon verpakt in kadopapier verzonden wordt, ze gaan het toch niet openscheuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Laatst online: 11-09 15:31
Gift of niet, voor zendingen van particulieren geldt een maximale waarde van 45,- euro. Als je de daadwerkelijke waarde laat noteren op het formulier, dan zul je dus alsnog BTW moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik ga binnenkort zelf naar de VS toe, wat is dan de beste manier om aan een Nexus 10 te komen? Kun je ze gewoon in een winkel kopen of moet het online met een US credit-card? Die laatste heb ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Google's "retail partners" zijn Gamestop, Office Depot, Office Max, Staples en Walmart. Die vind je zo ongeveer op elke straathoek van grotere steden, check even on-line wat de beschikbaarheid is in de winkels bij jou in de buurt.

Als je door verschillende staten reist, kan het ook nog lonen om even te kijken in welke staat de sales tax het laagste is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Niet online
Ik zit in Florida, dus wat betreft de sales tax: daar kan ik weinig aan doen. Ik zal die winkels eens bezoeken als ik daar ben. Online vind ik alleen de Nexus 10 bij Staples overigens, de andere winkels tonen alleen een Nexus 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
HuHu schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:13:
Ik zit in Florida, dus wat betreft de sales tax: daar kan ik weinig aan doen. Ik zal die winkels eens bezoeken als ik daar ben. Online vind ik alleen de Nexus 10 bij Staples overigens, de andere winkels tonen alleen een Nexus 7.
Zorg wel dat je de tablet mee terug neem zonder de doos. Anders mag je bij aankomst op schiphol alsnog BTW betalen. (of ik moet iets gemist hebben)

Misschien kun je heel lief zijn en meteen wat bestellingen voor andere tweaker meenemen ;)
NeutraleGast schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:24:
Bij internationale verzendingen vragen ze je de inhoud en waarde van het pakket.
Je betaalt dan BTW en inklarings kosten.

Dit is inderdaad te omzeilen door een lage waarde op te geven. Maar als je pakketje kwijt raakt of beschadigd aankomt, ben je maar verzekerd voor de opgegeven waarde.
En als de douane besluit je pakketje toch te controleren dan krijg je in het beste geval alsnog de rekening. Maar je kan ook pech hebben dat het een paar weken wordt vastgehouden of zelfs helemaal in beslag genomen (als de verzender of ontvanger vaker op deze manier fraude pleegt)

[ Voor 45% gewijzigd door RocketKoen op 05-01-2013 14:56 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01
RocketKoen schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:50:
[...]

Zorg wel dat je de tablet mee terug neem zonder de doos. Anders mag je bij aankomst op schiphol alsnog BTW betalen. (of ik moet iets gemist hebben)

....
Valt mee, je mag tot 430 euro gratis meenemen uit het buitenland (buiten EU), en daar zit de nexus 10 gewoon onder. (Je moet alleen niet daarnaast nog een hoop gadgets/kleren meenemen met doos/label)

[ Voor 41% gewijzigd door FrankRicard op 05-01-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 16:18
Ik vrees van niet, maar is de nexus 10 ook in de UK in winkels te verkrijgen? Kan er iig niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Niet online
RocketKoen schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:50:
[...]

Misschien kun je heel lief zijn en meteen wat bestellingen voor andere tweaker meenemen ;)
Ja, ik las al dat als ik de verpakking e.d. daar weg gooi en 'm in m'n handbagage stop, er dan weinig aan de hand moet zijn. Maar ik wil ook nog een Nexus 4 en wat kleding kopen daar, dus die 430 euro vrijstelling zal ik wel overheen gaan.

En ik heb van het thuisfront al bestellingen gehad; ik moet bijna met een lege koffer heen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
HuHu schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:36:
[...]

Ja, ik las al dat als ik de verpakking e.d. daar weg gooi en 'm in m'n handbagage stop, er dan weinig aan de hand moet zijn. Maar ik wil ook nog een Nexus 4 en wat kleding kopen daar, dus die 430 euro vrijstelling zal ik wel overheen gaan.

En ik heb van het thuisfront al bestellingen gehad; ik moet bijna met een lege koffer heen :P.
Met een lege koffer aankomen voor een verblijf van een x aantal weken staat dan ook weer verdacht bij immigratie :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 10:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

@HuHu,

Is de Nexus 10 in Florida gewoon in een winkel te koop?

Ik ga 28 januari voor 2 weken naar Florida (Miami, Keys en Orlando) en zou (het liefst daar voor nog in een Duitse winkel, maar anders) graag daar de Nexus 10 willen kopen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Niet online
Ik zag 'm online alleen bij de Staples in Florida op voorraad, bij de andere winkels zag ik niets. Check 't even online voordat je weg gaat, dat is het beste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs888
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 11:32
HellStorm666 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:42:

het liefst daar voor nog in een Duitse winkel, maar anders) graag daar de Nexus 10 willen kopen.
In Duitsland zal niet lukken. Daar is het vooralsnog niet in de winkels te verkrijgen. Ik ben er net een week geweest en in de Google Play Store is ie de hele tijd uitverkocht geweest. Weinig geluk darbij dus en ik verwacht niet veel verandering, omdat heel veel Duitsers dat ding willen hebben. Moet geluk hebben dus. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
HuHu schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:13:
Online vind ik alleen de Nexus 10 bij Staples overigens, de andere winkels tonen alleen een Nexus 7.
Had toevallig een paar dagen geleden voor een kennis de Walmart site gecheckt, en daar staat hij gewoon op de site: klik.

Niet on-line te bestellen, maar je kunt de in-store availability checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:04
Ik heb mijn tablet besteld, word in UK op het werk bezorgt. Helaas was alleen de 16GB versie op voorraad maar dat moet eigenlijk ook wel genoeg zijn. Ga hem over 2 weken ophalen. Voor de andere als je CC niet geaccepteerd word kan dat misschien ook komen doordat je hem geregistreerd hebt als Nederlands, je kunt gewoon een extra CC toevoegen dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Eskimootje op 07-01-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan115
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09 10:05
Eskimootje schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:02:
Ik heb mijn tablet besteld, word in UK op het werk bezorgt. Helaas was alleen de 16GB versie op voorraad maar dat moet eigenlijk ook wel genoeg zijn. Ga hem over 2 weken ophalen. Voor de andere als je CC niet geaccepteerd word kan dat misschien ook komen doordat je hem geregistreerd hebt als Nederlands, je kunt gewoon een extra CC toevoegen dan.
Ik ga hem ook morgen in UK bestellen. Weet je of je er een Europese stekker bijkrijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:04
Daan115 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:06:
[...]

Ik ga hem ook morgen in UK bestellen. Weet je of je er een Europese stekker bijkrijgt?
Dat denk ik niet, maar volgens mij heeft de adapter een standaard stekker die ook te koop moet zijn in Nederland dus verwacht er niet te veel problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Daan115 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:06:
[...]

In Europa zijn er verschillende stekkers ;) Het is een UK stekker:

Afbeeldingslocatie: http://juriansluiman.nl/caps/d4c0d9.png

Die aansluiting (twee "oogjes" in een "achtje") is wel universeel voor veel laders. Ik heb een kabel daarvoor, dus kan ik hem opladen (geeft wel twee kabels 8)7 een van tablet naar oplader, een van lader naar stopcontact 8)7 ). Je kan ook een (Samsung) telefoonlader gebruiken, maar die levert 2x minder stroom, dus het duurt dan veel langer om te laden.

Als je ergens een adapter (online) vindt die in deze Samsung Nexus lader past en voor de Europlug aansluiting geschikt is: graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan115
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09 10:05
mithras schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:38:
[...]
In Europa zijn er verschillende stekkers ;) Het is een UK stekker:

Die aansluiting (twee "oogjes" in een "achtje") is wel universeel voor veel laders. Ik heb een kabel daarvoor, dus kan ik hem opladen (geeft wel twee kabels 8)7 een van tablet naar oplader, een van lader naar stopcontact 8)7 ). Je kan ook een (Samsung) telefoonlader gebruiken, maar die levert 2x minder stroom, dus het duurt dan veel langer om te laden.

Als je ergens een adapter (online) vindt die in deze Samsung Nexus lader past en voor de Europlug aansluiting geschikt is: graag :)
Ik weet dat er geen echte Europse stekker bestaat :)

Met Europese bedoelde ik degene die in de meeste landen in Europa, waaronder NL gebruikt wordt. Ik begrijp dat de adapter nu twee mogelijkheden heeft, via een rechtstreekse stekker (UK type) en via een extra aansluiting (oogjes) waarop je weer een snoer (met Europa stekker) kan aansluiten?

Ik begreep ook dat je het plaatje van de UK stekker zou kunnen wisselen voor een andere plaatje. Als de plaatjes ergens te krijgen zouden zijn. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• failboatz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 11:30
Ik ga er ook eentje door een vriend in de UK laten bestellen en ben ook wel geïnteresseerd in wat ik moet aanschaffen om hem hier te kunnen opladen. De levering en shipping hierheen geeft me nog genoeg tijd om dit uit te vogelen gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Heb mijn Nexus 10 32GB afgelopen maandag ontvangen via fromUS2EU. Moest helaas wel 80,- afrekenen bij DHL voor de BTW. Dit was echter niet geheel onverwacht aangezien bij de tracking informatie van DHL al stond vermeld als beschrijving: 'tablet computer'.

Achteraf toch een beetje spijt dat ik besteld heb vanuit de US, heb nu ca. 600,- betaald alles bij elkaar. Op het moment van bestellen (half december) was de Nexus 10 alleen leverbaar in de US en een dag nadat ik bestelde was de Nexus 10 ook in de US 'out of stock'. Uiteindelijk dus alsnog 3 weken moeten wachten..

M.b.t. de lader: Ik heb dus een US aansluiting, dit kan toch gewoon verholpen worden door een verloopstekker van US naar EU (NL)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Dan hoop ik voor je dat hij goed is en geen mankementen vertoond. Dat houdt mij eigenlijk een beetje tegen, stel dat er iets mis mee is en je moet hem terug gaan sturen naar USA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wooldoor schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:23:
Dan hoop ik voor je dat hij goed is en geen mankementen vertoond. Dat houdt mij eigenlijk een beetje tegen, stel dat er iets mis mee is en je moet hem terug gaan sturen naar USA....
Eens, gelukkig vertoont mijn Nexus geen gebreken! Denk overigens dat voor eventuele reparaties ik ook in Europa terecht kan. Mocht het echter een garantie verhaal worden ben ik wel de klos.. Fingers crossed dat mij dit bespaard zal blijven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
De Nexus10 heeft toch gewoon een micro USB aansluiting voor het opladen?
Dan koop je gewoon voor een paar euro een andere lader. Alleen even opletten dat de nieuwe ongeveer hetzelfde vermogen heeft.
Mijn telefoon heeft bijvoorbeeld een 0,5A lader en tablet een 2A lader. Ze werken wel op elkaar, maar de tablet opladen met de telefoonlader duurt 4 uur.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
RocketKoen schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:10:
De Nexus10 heeft toch gewoon een micro USB aansluiting voor het opladen?
Dan koop je gewoon voor een paar euro een andere lader. Alleen even opletten dat de nieuwe ongeveer hetzelfde vermogen heeft.
Mijn telefoon heeft bijvoorbeeld een 0,5A lader en tablet een 2A lader. Ze werken wel op elkaar, maar de tablet opladen met de telefoonlader duurt 4 uur.
Ja micro USB idd, gebruik nu mijn Galaxy S3 lader en dat duurt erg lang. Heb nog wel een verloopstekker van US naar EU liggen, lijkt mij makkelijker dan een nieuwe lader kopen ergens? Of zijn er andere nadelen/risico's verbonden aan het gebruik van een verloopstekker?

Anyway, dit is meer voor het reguliere topic i.p.v. hier.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 10:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Net even vrolijk met Staples US gechat.

Online is ie gewoon binnen 2 werkdagen te leveren. ($499,- voor de 32GB versie).
In 1940 US Highway 1 South is ie zelfs in de winkel gewoon leverbaar.
Mocht ie niet in de winkel zijn als ik er ben, kunnen ze m bestellen en reserveren en alsnog binnen 2 werkdagen leveren zodat ik hem kan afhalen.

Mocht ik hem voor de 26ste niet kunnen kopen hier in NL of DE, dan bestel ik hem de 27ste gewoon via staples online en laat ik m afleveren bij een van hun stores in Miami :)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik baal toch echt wel dat de Nexus 10 zo slecht leverbaar is. Heb afgelopen maandag maar een Note 10.1 gekocht, maar had toch liever een toestel gehad met kale Android er op. Dat zal dus een custom ROM worden. Jammer Google/Samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Een vriend van me studeert een semester in San Diego tot Juli.
Weet iemand waar ik zou kunnen vinden wat het kost om een Nexus 10
naar Nederland te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Captain Obvious schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:55:
Een vriend van me studeert een semester in San Diego tot Juli.
Weet iemand waar ik zou kunnen vinden wat het kost om een Nexus 10
naar Nederland te versturen?
Zal er aan liggen of die vriend netjes opgeeft wat er in het pakje zit of niet.
Verzend het als picture frame of gift, met een opgegeven waarde van onder de €21, en je betaalt alleen verzendkosten.
Geef netjes de echte inhoud en prijs op, en je krijgt een rekening voor €80 van de douane.

In het eerste geval ben je alleen wel de lul als het pakje kwijt raakt of beschadigd is, dan krijg je namelijk niks van de verzekering. En je hebt ongeveer 10% kans dat de doane je pakje controleert en je alsnog die €80 mag betalen. Eventueel met een boete erbij omdat de opgegeven informatie niet juist was.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Hmm, HIDevolution heeft nu de N10 op voorraad.
Incl. verzenden is het dan 479 euro.

Maar hoe berekenen ze dan de douane kosten? Gaat dat over die 479 of over de 426 euro (dus zonder verzenden).
En dan is het dus 21% + douane + inklaringskosten?
Iemand enig idee aan wat voor bedrag ik dan moet denken?

iRacing Profiel

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste