[Philips Hue] Ervaringen & discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 101 Laatste
Acties:
  • 990.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:52
DirectZ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:18:
Kan je een lightstrip ook monteren met bijvoorbeeld een punaise..?? Dus er iets doorheen prikken..
Zou ik niet doen, kans is erg groot dat je kortsluiting maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
bitflusher schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:22:
[...]

Er zit dubbelzijdig plakband aan de achterkant. Als je ondergrond goed schoon is moet dat gemakkelijk blijven zitten.
Mijn audiomeubel heb ik van MDF gemaakt... En de achterkant is dan ook de onbewerkte "open" zijkant van een MDF plaat... Dus ik verwacht dat dit slecht plakt... Vandaar mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:54
DirectZ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:27:
[...]
Mijn audiomeubel heb ik van MDF gemaakt... En de achterkant is dan ook de onbewerkte "open" zijkant van een MDF plaat... Dus ik verwacht dat dit slecht plakt... Vandaar mijn vraag...
Dan zou ik de strip eerder vastlijmen dan doorprikken...

Of een ledstrip profiel gebruiken. Deze kan je dan vastschroeven oid en daarin plak je dan de ledstrip.

[ Voor 81% gewijzigd door Scidd0w op 07-01-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Bobbus schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:00:
Ik zit met IFTTT te klooien en op het eerste gezicht lijkt dat allemaal leuk, maar bij het uitdiepen van wat recipes loop je dan toch tegen problemen aan. Als ik met mijn WiFi verbind gaan mijn lampen aan. Prima, behalve natuurlijk als het buiten licht is. Ik mis dan eigenlijk nog een extra 'if' die de voorwaarde stelt dat de zon bijna onder is(of zo). Ik heb net al zitten Googlen, maar als ik het goed heb gaat dat feest niet door omdat je gewoon geen extra 'if' kunt toevoegen en je, als ik het goed heb, ook niet een recipe als trigger kunt instellen om ze zo aan elkaar te rijgen. Tips?
Zoiets zit op de standaard Philips app! Onder geofencing :+

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477788

[...]

Kun je geen elektriciteit buis houder achterop schroeven of iets soortgelijks waarmee je de lightstrip vast kunt klemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

funske schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:46:
[...]

Zoiets zit op de standaard Philips app! Onder geofencing :+
Niet helemaal, dat is niet als je met je wifi verbind, maar die kijkt echt naar de locatie van je telefoon.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigie86
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-06 10:13
Ik heb nog een 'oude' livingcolors Iris lamp die ik op mijn hue bridge wil koppelen. Wat gegoogled maar krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand dit voor elkaar gekregen of is het gewoon niet mogelijk?
Is er (als het niet mogelijk is) misschien een stekker die werkt met Hue Bridge voor simpel aan en uit van de Iris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
rigie86 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:48:
Ik heb nog een 'oude' livingcolors Iris lamp die ik op mijn hue bridge wil koppelen. Wat gegoogled maar krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand dit voor elkaar gekregen of is het gewoon niet mogelijk?
Is er (als het niet mogelijk is) misschien een stekker die werkt met Hue Bridge voor simpel aan en uit van de Iris?
Zie onderstaande antwoorden uit het verleden die ik gevonden heb via de zoek functie van dit forum:

Tomba in "[Philips Hue] Ervaringen & discussie"

Hu2bPV in "[Philips Hue] Ervaringen & discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
Hooglander1 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:47:
[...]

Niet helemaal, dat is niet als je met je wifi verbind, maar die kijkt echt naar de locatie van je telefoon.
Dat klopt wel, ja!

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardtarget
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-05 16:19
[...]

met een paar spijkertjes een deksel van een K25 goot vastzetten en daarop de strip plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigie86
Scidd0w schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:01:
[...]

Zie onderstaande antwoorden uit het verleden die ik gevonden heb via de zoek functie van dit forum:

Tomba in "[Philips Hue] Ervaringen & discussie"

Hu2bPV in "[Philips Hue] Ervaringen & discussie"
Bedankt voor je reactie, maar als ik het goed begrijp hebben ze het daar over een tweede generatie. Ik heb volgens mij een eerste generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

[...]

Een nietpistool is ook een optie, en dan nietjes gebruiken die net iets breder zijn dan de strip.
Heb op die manier een strip onder de dakgoot van mn tuinhuisje vastgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen11
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:28
rigie86 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:51:
[...]
Bedankt voor je reactie, maar als ik het goed begrijp hebben ze het daar over een tweede generatie. Ik heb volgens mij een eerste generatie.
1e generatie lamp en afstandbediening zijn volgens mij niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
[...]
Ik weet zelf niks van die verschillende generaties maar heb die van mij gekoppeld met de lamp finder methode. Dit werkte prima met verschillende living white adapters en andere living color lampen. Ik zou dit iig even proberen.

[update]
Als je iOS gebruikt dan is iConnectHue ook een aanrader. Die heeft namelijk de lamp finder methode geïntegreerd in de app.

[ Voor 9% gewijzigd door Scidd0w op 07-01-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 14:54
Foto's zouden we leuk vinden van de toepassing :)
CyBeRSPiN schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:00:
[...]

Een nietpistool is ook een optie, en dan nietjes gebruiken die net iets breder zijn dan de strip.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

water_escape schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:17:
Foto's zouden we leuk vinden van de toepassing :)

[...]
Brakke telefoonpic:
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/2fl9td1kj2rwtzx/huisje.jpg?dl=1

Aansturing met de Dresden FLS-PP driver. Strip is een goedkope RGBW strip (5 meter voor 36 euro), presteert erg goed, komt mooi licht vanaf (in alle Hue kleuren).
Enige jammere is dat deze versie van de Dresden Driver nog geen aparte control had voor het Witte licht. De witte ledjes doen maar zeer beperkt mee nu. Voor het effect prima overigens, op vol vermogen had ik er een werklamp bij gehad om te klussen in de tuin ;)

[ Voor 30% gewijzigd door CyBeRSPiN op 07-01-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
CyBeRSPiN schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:00:
[...]

Dit is ook een goede optie... Thanks.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

[...]

Ik heb een eerste of tweede generatie LC lamp, die met de ovale touch-afstandsbediening:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2010/02/Philips_LivingColor_Lamp_SlashGear_4-540x476.jpg

Het kan wel, maar je hebt wel een nieuwere remote nodig dan die er bij zat. Dan doet hij het soms :P

In mijn geval staat hij altijd op niet bereikbaar in de app. Kleuren instellen kan sowieso niet, maar helderheid soms. Hij schakelt wel altijd mee met Hue Control als ik "alle lampen" inschakel, groep 0. Maar tegenwoordig doet hij het soms ook wel weer mee met de scenes. :D

Dus het is een beetje gokken of het werkt of niet, maar de laatste tijd lijkt het beter te zijn. Dat kan ook komen omdat ik LivingWhite plugs heb toegevoegd, die misschien bepaalde signalen langer herhalen of zo. 8)7

Maar goed, het kan dus wel, maar het is ff wat uitzoekwerk. Ik heb als tussenoplossing tijdlang de woonkamerlampen aangestuurd met een remote die bij een Iris zat, dan deed die lamp altijd prima mee :) En zo heb ik nu ook de kleur goed ingesteld op een warmwitte kleur, zodat het nooit misstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
vraag:

zijn er al mogelijkheden om een arduino aan te sluiten op een Philips hue netwerk?
code:
1
2
3
HomeKit(siri) >> hue bridge |> hue lampen 
                            |> arduino(draadloos) > RGBW
                            |> hue enzo...

tot heden kon ik alleen info vinden over arduino(PC/usb) >> hue lampen.

want ik heb een project idee met betrekking RGBW en steppenmotor. en het zal tof zijn met siri/hue ondersteuning.

[ Voor 3% gewijzigd door icegodd op 07-01-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nee, maar er zijn wel allerlei open source projectjes waarmee je een Siri hub kunt simuleren. Daar kun je dan vervolgens alles mee, o.a. Hue maar ook andere devices aansturen / uitlezen, bijv. temperatuur sensors.
Zie o.a. https://github.com/nfarina/homebridge

Met een opensource 'hub' ben je sowieso beter af dan de Hue bridge als centrale te gebruiken. Philips heeft laatst aangetoond dat het van het een op het andere moment ondersteuning voor third party kan stoppen en je hebt veel minder flexibiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:54
lowfi schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:45:
De theater mode daarvan is wel aan te raden. Gebruik het zelf ook.

Lampen dimmen tot X % als film start :)
Wat is jouw config? Heb 'm (met z'n depedency) geinstalleerd, en kan 'm prima koppelen met bridge. Hij werkt vooralsnog alleen niet in Ambilight mode, dimmen deed hij wel (toen ik 'm met één lamp had gekoppeld), maar heb t idee dat er ergens iets niet goed staat/zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
The_Admin schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:40:
[...]

Wat is jouw config? Heb 'm (met z'n depedency) geinstalleerd, en kan 'm prima koppelen met bridge. Hij werkt vooralsnog alleen niet in Ambilight mode, dimmen deed hij wel (toen ik 'm met één lamp had gekoppeld), maar heb t idee dat er ergens iets niet goed staat/zit?
Ik heb hem ook nog nooit aan de gang gekregen... In ieder geval niet in Ambilight mode... Volgens de ontwikkelaar vergt het nogal wat processorkracht... Dus ik neem maar aan dat het aan de kracht van mijn Minix X8 ligt... Terwijl hier overigens wel een Quadcore processor in zit...

De ontwikkelaar heeft het ook alleen maar getest met Kodi op X86 configuraties...

Theater mode werkt natuurlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 11:47

bitflusher

flushed die *** pc

CyBeRSPiN schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:31:

Met een opensource 'hub' ben je sowieso beter af dan de Hue bridge als centrale te gebruiken.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb een Raspberry pi2 draaien voor OA Logitech Media Server. Eigenlijk wilde ik deze ook als hub inzetten. Het inzetten van een zigbee shield of usb stick was niet alleen duur ik las dat het werkend krijgen niet altijd vanzelfsprekend is.
Ik heb van marktplaats voor 20 euro een v1 hub gekocht, had daar binnen 15 minuten 3 lampen en een dimmer switch mee werkend.
Nu ben ik naar harte lust bezig met de api, python scripts (led strip krijgt de kleur van een eventueel weeralarm) terwijl ik niet over hardware na hoef te denken.

zowiso beter was in mijn geval dus niet van toepassing. Ik zou gaan voor KAN beter zijn. Als je flink wil kunnen mixen en matchen (bijvoorbeeld een huis vol Zigbee, Zwave en KAKU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-06 09:18
Klein vraagje over de Philips hue app. Ik wil een bestaande scène kopiëren en daar vervolgens een aantal lampen aan toevoegen. Is dit mogelijk of moet ik dan weer een compleet nieuwe scène aan maken en alle lampen , kleurinstellingen en helderheid weer opnieuw instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:26
Een tijdje terug vroeg ik jullie om ervaringen met een hue lamp in een heel simpel, klein lampje zonder kap. Ondertussen kon ik er bij mijn ouders nog twee opduikelen en heb ik mooi twee indirecte lichtbronnen achter mijn speakers. Gaat prima zo!

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/uj0o20vuj/20160107_190508.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/i7m7hy26r/20160107_190517.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

bitflusher schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:23:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb een Raspberry pi2 draaien voor OA Logitech Media Server. Eigenlijk wilde ik deze ook als hub inzetten. Het inzetten van een zigbee shield of usb stick was niet alleen duur ik las dat het werkend krijgen niet altijd vanzelfsprekend is.
Ik heb van marktplaats voor 20 euro een v1 hub gekocht, had daar binnen 15 minuten 3 lampen en een dimmer switch mee werkend.
Nu ben ik naar harte lust bezig met de api, python scripts (led strip krijgt de kleur van een eventueel weeralarm) terwijl ik niet over hardware na hoef te denken.

zowiso beter was in mijn geval dus niet van toepassing. Ik zou gaan voor KAN beter zijn. Als je flink wil kunnen mixen en matchen (bijvoorbeeld een huis vol Zigbee, Zwave en KAKU).
Ik bedoelde: als je meer wilt aansturen dan enkel 'Hue certified' spullen (het ging over Arduino..) dan moet je niet teveel gaan klooien met de bridge. De bridge is puur een schakel in het geheel. Voor Siri hoef je dus ook niet per se de Hue bridge te hebben, al is het wel het nodige getweak om het werkend te krijgen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Best vet. Ga volgend haar tuinhuis verbouwen dus thx haha
CyBeRSPiN schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:50:
[...]

Brakke telefoonpic:
[afbeelding]

Aansturing met de Dresden FLS-PP driver. Strip is een goedkope RGBW strip (5 meter voor 36 euro), presteert erg goed, komt mooi licht vanaf (in alle Hue kleuren).
Enige jammere is dat deze versie van de Dresden Driver nog geen aparte control had voor het Witte licht. De witte ledjes doen maar zeer beperkt mee nu. Voor het effect prima overigens, op vol vermogen had ik er een werklamp bij gehad om te klussen in de tuin ;)

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lud70
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-07 19:27
netvista schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:01:
Klein vraagje over de Philips hue app. Ik wil een bestaande scène kopiëren en daar vervolgens een aantal lampen aan toevoegen. Is dit mogelijk of moet ik dan weer een compleet nieuwe scène aan maken en alle lampen , kleurinstellingen en helderheid weer opnieuw instellen?
Ik doe het altijd zo: scene die je wil kopieren kiezen (lampen staan dan in die scene stand), dan naar Lichten, en daar kiezen voor Creeeren, dan opslaan onder nieuwe scene naam. Terug naar Scenes, dan de nieuwe scene (dan nog kopie) bewerken, en dan de 'nieuwe lichten' toevoegen door aan te vinken.
Hopelijk heb je hier wat aan (of begrijp ik je vraag verkeerd?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-07 21:54
Vraagje:

Heb nu de nodige lichtschakelaars in huis, waarvan sommigen overbodig worden met Hue. Kan ik deze van de wand halen / schroeven en zonder elektra aan te passen de Hue Dimmer of Hue Tab op de doos erachter schroeven? Of zijn bevestigingsmaten anders, waardoor schakelaars aanwezig dienen te blijven (of vervangen door afdekplaatje)?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
VincentG schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:31:
Vraagje:

Heb nu de nodige lichtschakelaars in huis, waarvan sommigen overbodig worden met Hue. Kan ik deze van de wand halen / schroeven en zonder elektra aan te passen de Hue Dimmer of Hue Tab op de doos erachter schroeven? Of zijn bevestigingsmaten anders, waardoor schakelaars aanwezig dienen te blijven (of vervangen door afdekplaatje)?
Bruin en zwart met elkaar verbinden met lasdop.

1op1 over het gat past niet. Zie dit forum voor andere oplossingen. Ik heb andere schakelaars en ik heb de dimmer erop geplakt (na aanpassing muur) of met afdekplaatje ;).

Heel simpel allemaal iig.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:16
water_escape schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:06:
[...]

1op1 over het gat past niet. Zie dit forum voor andere oplossingen. Ik heb andere schakelaars en ik heb de dimmer erop geplakt (na aanpassing muur) of met afdekplaatje ;).

Heb je dan niet het probleem dat na bijv. een stroomstoring de Hue lampen op volle sterkte aanspringen (ook al staan ze uit) omdat er altijd spanning op staat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

[...]
Bruin en zwart met elkaar verbinden met lasdop lasklem.
<>
Lasdoppen en kroonsteentjes zijn zo 2001 ...

wat dat volle sterkte betreft na een stroomstoring, ik heb de originele schakelaars nog en boeien als ze eens vol aan gaan (heb ze dan wel weer niet in de slaapkamer, daar alleen zo een kleurenpaddenstoel ding waarvan ik niet op de naam kom van Hue en die gaat braaf naar de laatste stand)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
[...]

Ah ok. Zag net wat oplossingen. Zo een rechthoekig Attema afdekplaatje waar de dimmer mooi op past ziet er wel fraai uit. Wordt later dan nog eens kijken hoe/waar ik dat bij mij ga toepassen.

Gaat wel een dure hobby worden. Even een lamp of strip erbij en het tikt snel aan. :p

PS:
Past de Lightstrip Plus in elk LEDstrip profiel met afdekking? In de keuken wil ik dan bovenop m'n kastjes een strip in profiel plaatsen, omdat het daar vettig is/blijft/wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door VincentG op 07-01-2016 23:34 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-04 00:24
Bobbus schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:13:
Een tijdje terug vroeg ik jullie om ervaringen met een hue lamp in een heel simpel, klein lampje zonder kap. Ondertussen kon ik er bij mijn ouders nog twee opduikelen en heb ik mooi twee indirecte lichtbronnen achter mijn speakers. Gaat prima zo!

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja leuk, ik had in hoogte verstelbare lampvoeten van de Ikea achter mijn speakers staan. Omdat ik inmiddels speakers heb die smal aan de achterkant zijn werkt dit niet meer omdat je dan de lamp ziet.
Maar binnenkort hoop ik foto's te laten zien van de lightstrip plus die ik in zessen geknipt heb en die achter mijn speakers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-06 09:18
lud70 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:09:
[...]

Ik doe het altijd zo: scene die je wil kopieren kiezen (lampen staan dan in die scene stand), dan naar Lichten, en daar kiezen voor Creeeren, dan opslaan onder nieuwe scene naam. Terug naar Scenes, dan de nieuwe scene (dan nog kopie) bewerken, en dan de 'nieuwe lichten' toevoegen door aan te vinken.
Hopelijk heb je hier wat aan (of begrijp ik je vraag verkeerd?).
Dat is precies wat ik bedoelde inderdaad. Thanks! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:32
Iemand een idee of je de dimmerstappen kunt instellen?
Die staat standaard op 12% ingesteld. Zou liever 5% hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 09:36
Bobbus schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:13:
Zorg er maar voor dat ze niet omvallen want daar kunnen de glazen kapjes van de Hue lampen nogal slecht tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04
Hebben jullie nog leuke websites met uitleg/tips/fotos voor Hue? Uiteraard lees ik hier regelmatig mee, maar ik probeer mijn vriendin te overtuigen van een volledige Hue inrichting en dat lukt nog niet echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
gewoon kopen heb ik ook gedaan ;)
je moet het ook gewoon in het echt zien eigenlijk merk je dan pas echt hoe mooi het is en merk je al snel dat je toch meer gebruikt als jij/zij misschien vooraf had gedacht.

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:38

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Inderdaad gewoon kopen.

Nu 2 jaar later wilt mijn vriendin niet meer zonder hue lampen. Normale lampen vind ze maar saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
M'n vrouw was vooraf ook niet overtuigd (duur), maar nu toch wel handig dat de lampen 's ochtends aan staan als ze beneden komt en om 07:30 vanzelf uit gaan zodat je met lampen aan naar buiten kunt sjokken :)

Alleen de dimmer had wat handiger gekund wat mij betreft: bijvoorbeeld een met 10 knoppen, zodat je elke lamp met een knop aan en uit kunt zetten... En als je dan toch bezig bent: een schuifje eronder om mee te dimmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:34
matthijst schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:14:
M'n vrouw was vooraf ook niet overtuigd (duur), maar nu toch wel handig dat de lampen 's ochtends aan staan als ze beneden komt en om 07:30 vanzelf uit gaan zodat je met lampen aan naar buiten kunt sjokken :)

Alleen de dimmer had wat handiger gekund wat mij betreft: bijvoorbeeld een met 10 knoppen, zodat je elke lamp met een knop aan en uit kunt zetten... En als je dan toch bezig bent: een schuifje eronder om mee te dimmen :)
Ik denk niet dat dat de WAF zou verhogen, 10 knoppen... Het grappige is wel dat in dit topic van smartphone gestuurde lampen de meeste vragen gaan over het zonder smartphone aansturen van de lampen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:38

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

arjandijk162 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:20:
[...]

Ik denk niet dat dat de WAF zou verhogen, 10 knoppen... Het grappige is wel dat in dit topic van smartphone gestuurde lampen de meeste vragen gaan over het zonder smartphone aansturen van de lampen :)
Maar je lampen aanzetten met je telefoon is ook gewoon te veel moeite. Daar maak je je leven niet makkelijker mee.
Tenzij je op de bank zit en niet wilt opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Inderdaad.
Telefoon pakken, swipen, klikken (of meer acties voor dimmen).
Heb nu 4 hue lampen, soms wil je er gewoon 1 aan en uit klikken, of even snel dimmen. Dat gaat met een tastbare knop gewoon makkelijker :)

Zou ook wel hue's in de rest van het huis willen hebben, maar moet er niet aan denken om elke keer als je in de gang/slaapkamer/badkamer het licht aan wilt doen je een telefoon bij je moet hebben, in plaats van op een lichtknop te drukken....
Ze zijn (vind ik) vooral handig in de woonkamer, of andere kamers waar je veel op voorspelbare tijden bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik gebruik thuis wel veel de widgets van de Android Hue Control app.

Simpele aan/uit switches voor je lampen. En dan gaan ze terug naar hun laatste status, dus om "ff" iets aan of uit te zetten vanaf de bank is helemaal niet zo verkeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
matthijst schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:14:

Want nu heb je nog per lamp zo'n schakelaar nodig, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:38

DarkSide

theres no place like ::1

Outlandos schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:39:
[...]

Want nu heb je nog per lamp zo'n schakelaar nodig, toch?
De dimmer kan je koppelen aan de lampen die jij wilt.
Dus als jij 3 groepen van 5 lampen maakt. Heb je 3 dimmers nodig en geen 15.
Tenzij je elke lamp afzonderlijk wilt dimmen met een fysiek apparaat.

Overigens zouden ze de dimmer wel slimmer kunnen maken.
Door er idd meer knoppen op te zetten waardoor je zelf makkelijker meerdere groepen kunt bedienen bv.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Misschien ook een kwestie van wennen :)
Had voorheen normale lampen en een dimbare uplight (alle lampen met een knop aan, de uplighter een losse dimmer). Dimmer werkt met hue niet lekker meer, omdat hij gaat brommen, dus die wil ik er eigenlijk tussenuit hebben, maar: kan je de dimmer ook zo programmeren dat de aan- en uitknop voor alle lampen gelden, maar de dimknoppen alleen voor de uplight? Nog niet voor elkaar gekregen, denk dat je nu een losse dimmer nodig hebt voor de uplight?

[ Voor 24% gewijzigd door matthijst op 08-01-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:47:
Misschien ook een kwestie van wennen :)
Had voorheen normale lampen en een dimbare uplight...

Kan je de dimmer ook zo programmeren dat de aan en uit voor alle lampen gelden, maar de dimknoppen alleen voor de uplight? Nog niet voor elkaar gekregen, denk dat je nu een losse dimmer nodig hebt voor de uplight...
Volgens mij kun je via de API de dimmer wel op die manier instellen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je de dimmer via kort én lang indrukken verschillende functies kunt geven, maar ik kan het even niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
juptache schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:49:
[...]

Volgens mij kun je via de API de dimmer wel op die manier instellen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je de dimmer via kort én lang indrukken verschillende functies kunt geven, maar ik kan het even niet terugvinden.
Klopt je, zal er 's mee gaan klooien.
http://www.developers.mee...dimmer-switch-programming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scidd0w
Je kan de dimmer switch of tap ook goed programmeren met scenes, extra button acties, etc via ondertsaande apps ipv dat je met de API moet gaan klooien.

Android:
Google Play: all 4 hue (for Philips Hue)

iOS:
www.iconnecthue.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Scidd0w schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:53:
Je kan de dimmer switch of tap ook goed programmeren met scenes, extra button acties, etc via ondertsaande apps ipv dat je met de API moet gaan klooien.

Android:

iOS:
www.iconnecthue.com
Is die app beter dan de Hue Pro van 1,11 EUR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:34
All4Hue (android) maakt dat nog gemakkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigie86
Hooglander1 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:17:
[...]

Ik heb een eerste of tweede generatie LC lamp, die met de ovale touch-afstandsbediening:

[afbeelding]

Het kan wel, maar je hebt wel een nieuwere remote nodig dan die er bij zat. Dan doet hij het soms :P

In mijn geval staat hij altijd op niet bereikbaar in de app. Kleuren instellen kan sowieso niet, maar helderheid soms. Hij schakelt wel altijd mee met Hue Control als ik "alle lampen" inschakel, groep 0. Maar tegenwoordig doet hij het soms ook wel weer mee met de scenes. :D

Dus het is een beetje gokken of het werkt of niet, maar de laatste tijd lijkt het beter te zijn. Dat kan ook komen omdat ik LivingWhite plugs heb toegevoegd, die misschien bepaalde signalen langer herhalen of zo. 8)7

Maar goed, het kan dus wel, maar het is ff wat uitzoekwerk. Ik heb als tussenoplossing tijdlang de woonkamerlampen aangestuurd met een remote die bij een Iris zat, dan deed die lamp altijd prima mee :) En zo heb ik nu ook de kleur goed ingesteld op een warmwitte kleur, zodat het nooit misstaat.
Bedankt voor je reactie, maar ik het wil helaas niet werken.

Ik loop nog wel tegen een ander probleem aan. Ik heb nog 2 Hue lampen die met de app perfect werken. Alleen als ik Siri gebruik en zeg dat alle lampen uit moeten gaat er maar eentje uit. Doe ik dit met de app dan werkt het goed. 1 van de 2 lampen reageert totaal niet op Siri. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:16
Oh, ik ben echt hooked aan iConnectHue O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:26
Jermaine schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:12:
[...]

Oh, ik ben echt hooked aan iConnectHue O+
Hier hetzelfde, echt een top appje d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Ik ook. Eén van mijn meest gebruikte apps en mijns inziens z'n geld meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

iOS:
www.iconnecthue.com
iConnectHue gisteren gekocht. Mooie app inderdaad, daar zag ik ook dat de +/- knop met 12% stappen werkt. Kon het daarmee echter niet instellen op bv. 5% per druk.
Geld wel waard, alleen jammer dat het geen universal app is en je op iPad opnieuw moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hue Tap bij Conrad 35 euro: https://www.conrad.nl/nl/...e-schakelaar-1388651.html
niet een referral code voor eigen gewin plaatsen :/

Elders vanaf 54 euro volgens Tweakers PW: pricewatch: Philips Hue Tap lichtschakelaar

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 08-01-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bull71
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:10
matthijst schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:51:
[...]

iConnectHue gisteren gekocht. Mooie app inderdaad, daar zag ik ook dat de +/- knop met 12% stappen werkt. Kon het daarmee echter niet instellen op bv. 5% per druk.
Geld wel waard, alleen jammer dat het geen universal app is en je op iPad opnieuw moet betalen.
Ik heb de app nog niet gekocht, maar 'delen met gezin' is toegstaan volgens de details in de Appstore.
Mischien even met een ander of hetzelfde appleID inloggen?

m2c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Je kan de iPhone app zelf gewoon op de iPad draaien. Ik heb dit een tijd gedaan maar heb uiteindelijk toch de iPad app gekocht om de ontwikkelaar te 'sponsoren'. Gebruik hem alleen bijna nooit op de iPad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-06 12:44
Al sinds begin November 2015 voor die prijs bij Conrad, maar voor de mensen die de afgelopen 2 maanden niet opgelet hebben... Het is inderdaad de beste prijs ooit voor de Tap.

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 08-01-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Laatst online: 01-07 20:12

Android:
Het enigste probleem dat ik heb met All 4 Hue is dat hij niet werkt als ik een Osram Lightify Plug bij mijn lampen heb staan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
Ik zie nu pas dat er een plug is van osram :) werkt die goed met de nieuwe hue bridge en met de standaard app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

transformer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:14:
Ik zie nu pas dat er een plug is van osram :) werkt die goed met de nieuwe hue bridge en met de standaard app?
Hij werkt er wel mee, maar hij kan niet dimmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
Nee oké helemaal mooi en ik maar zoeken naar de oude Philips voor een schappelijke prijs :)
Bedankt voor de info d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241568

Weer een andere schakelmogelijkheid: zie hier
Heeft iemand die al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
Hooglander1 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:15:
[...]

Hij werkt er wel mee, maar hij kan niet dimmen...
De Osram Lightify Plug werkt dus goed samen (als aan- uitschakelaar) met Hue en de app en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juptache
  • Niet online
Anoniem: 241568 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:39:
Wel prijzig zeg. Aan de andere kant wel mooi onopvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Zo, eindelijk Hue besteld. Nu hopen dat het morgen beetje bijtijds bezorgd wordt. :)
En dan gaan testen waar ik het beste kan beginnen met de strip (misschien dat er meer volgen).

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Clubbtraxx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:27:
[...]

Al sinds begin November 2015 voor die prijs bij Conrad, maar voor de mensen die de afgelopen 2 maanden niet opgelet hebben... Het is inderdaad de beste prijs ooit voor de Tap.
Wat is dan het verschil met deze?

https://www.conrad.nl/nl/...e-schakelaar-1295616.html
Nieuwe generatie? De een hebben ze namelijk wel op voorraad en de andere niet.

[ Voor 94% gewijzigd door ThinkPad op 09-01-2016 11:57 . Reden: Referral weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:56
Ik heb gisteren de MM hierover gemaild. Dat bij conrad hij veel voordeliger is (25 euro verschil). Ik krijg nu het bedrag terug (die 25 euro).

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Outlandos schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 20:01:
[...]

[...]

Geen verschil, is ook een paar paginas terug voorbij gekomen en besproken. En het model wat nu niet op voorraad is komt met regelmaat gewoon binnen.

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 08-01-2016 20:31 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Outlandos schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 20:01:
[...]

[...]

Er is geen verschil, ik heb er zelf een paar en ze zijn exact gelijk aan de oude (dure) die ik al had.
Ik gebruik ze voor ombouw van Eltako wandschakelaars en ook het binnenwerk is 100% gelijk.

Andere retailers snappen ook niet hoe Conrad ze voor die prijs kan verkopen.
Ik zou zeggen vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!

[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 08-01-2016 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Anoniem: 241568 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:39:
Het is ZLL, maar ik zie dit niet snel in de HUE App terecht komen.
Wel een interessante schakelaar aangezien hij ook autonoom werkt en scenes kan opslaan etc.
Ik denk dat je het zou kunnen vergelijken met de werking van een Gen2 Living Colors remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Clubbtraxx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 20:20:
[...]

Er is geen verschil, ik heb er zelf een paar en ze zijn exact gelijk aan de oude (dure) die ik al had.
Ik gebruik ze voor ombouw van Eltako wandschakelaars en ook het binnenwerk is 100% gelijk.

Andere retailers snappen ook niet hoe Conrad ze voor die prijs kan verkopen.
Ik zou zeggen vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!
Dank!

Dan ga ik er gelijk een paar bestellen.

We (vriendin en ik) zijn nog wel opzoek naar een leuk appartement met 3 of 4 kamers. Ik probeer in kaart te brengen wat ik nu alvast zou kunnen kopen als leuke aanbiedingen (zoals deze) zich voordoen.

De starterspack color V2 heb ik dus al besteld met 35% kortingscode. Ik denk verder nog aan 3 schakelaars en 4 dimmers. Verder nog 4 witte lampen en 3 color lampen. Mis ik dan nog iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Outlandos schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 20:28:
[...]

Dank!

Dan ga ik er gelijk een paar bestellen.

We (vriendin en ik) zijn nog wel opzoek naar een leuk appartement met 3 of 4 kamers. Ik probeer in kaart te brengen wat ik nu alvast zou kunnen kopen als leuke aanbiedingen (zoals deze) zich voordoen.

De starterspack color V2 heb ik dus al besteld met 35% kortingscode. Ik denk verder nog aan 3 schakelaars en 4 dimmers. Verder nog 4 witte lampen en 3 color lampen. Mis ik dan nog iets?
Met wat je daar allemaal noemt ben je een aardig eind onderweg denk ik.
Misschien een ledstrip hier of daar... en je kan dus overwegen om Hue Tap om te bouwen naar wandschakelaars. Werkt perfect, zoek maar eens op Eltako in dit forum voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 18:18
Heeft er iemand eigenlijk ervaring met Philips Hue Ledstrips in een computer case? In mijn nieuwe appartement komt er een nieuwe bureau en aan de achterkant ga ik dit opvangen met led strips. Maar in mijn 900D ben ik ook opzoek naar een led strip oid. Lekker makkelijk en goed aan te sturen.

Iemand ervaring hiermee en zijn er nog mogelijke problemen waar ik tegen aan kan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tja Hue strip of een ander merk RGB strip, komt op hetzelfde neer. Hue is niet iets magisch.

[ Voor 11% gewijzigd door Fietsbel op 09-01-2016 04:44 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:35
Ik heb de laatste tijd een probleem met mijn tap. Deze wil zo nu en dan niet meer werken. Bridge is connected en lampen zijn aan/werken ook gewoon via de app. Echter, druk ik op de knoppen van de tap, dan gebeurt er niks. Is de tap makkelijk te resetten of reconnecten? Ik heb nooit updates ingelezen, is het tijd dat ik dat eens ga doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
GustavSan schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:06:
Ik heb de laatste tijd een probleem met mijn tap. Deze wil zo nu en dan niet meer werken. Bridge is connected en lampen zijn aan/werken ook gewoon via de app. Echter, druk ik op de knoppen van de tap, dan gebeurt er niks. Is de tap makkelijk te resetten of reconnecten? Ik heb nooit updates ingelezen, is het tijd dat ik dat eens ga doen?
De Tap zelf is fysiek niet te resetten, vergewis jezelf ervan dat je voldoende ferm drukt op de tap aangezien het piezo elementje anders niet voldoende werkt. je kunt eventueel proberen de tap te verwijderen uit de Hue App en later opnieuw toevoegen. Als dat niet helpt zou je nog het ZLL channel kunnen veranderen.
Volg daarvoor de aanwijzingen in de app onder settings>my bridge>ZigBee channel change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 18:18
Fietsbel schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 04:43:
Tja Hue strip of een ander merk RGB strip, komt op hetzelfde neer. Hue is niet iets magisch.
Ja nee, behalve dan de stroomkabel/adapter. Maar dat is nog wel ergens weg te werken. Het voordeel is wel dat het gewoon allemaal met 1 app te bedienen is. Dan nog een keer de hue lampen zelf, en dan ben je compleet. Ik vond alleen nog niet iemand die de led strip op dezelfde toepassing gebruikt heeft. Dus dan denk je, waarom niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

GustavSan schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:06:
Die van mij deed ook bijzonder weinig. Vaker niet dan wel. Ik heb hem teruggestuurd.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDirk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09-2024
Starter hier! :-)
Vandaag set geïnstalleerd; bridge, 3 color, 1 white, light strip. super gaaf allemaal

maar krijg Siri niet aan de praat... blijft maar melden:
'Hmm, ik zie geen aangesloten apparaten. Maar ik kan je helpen zodra je er een hebt ingesteld.

Bridge is verbonden en bij instellingen 'Siri stembediening' lijkt alles goed te staan.

wat kan ik doen? hoe fix ik dit? wie weet meer? aub?

[ Voor 6% gewijzigd door iDirk op 10-01-2016 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
ATS schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:27:
[...]

Die van mij deed ook bijzonder weinig. Vaker niet dan wel. Ik heb hem teruggestuurd.
Fijn, dit lees ik terwijl ik net 3 van die dingen op conrad heb besteld voor 100 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juptache
  • Niet online
outlandos schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 21:35:
[...]

Fijn, dit lees ik terwijl ik net 3 van die dingen op conrad heb besteld voor 100 euro :+
Bij mij doen ze het tot nu toe prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
[...]

Don't worry!
Bij Conrad heb je 30 dagen zichttermijn, kosteloos retourneren en natuurlijk 2 jaar garantie.
Mocht de tab dus niet goed werken of bevallen dan kun je hem laten omruilen of binnen de zichttermijn laten crediteren.

ps. Natuurlijk heb ook ik er gelijk een besteld! Zeer nette prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
[...]

Hoef je je niet druk om te maken... werkt prima. Dat sommige mensen die knopjes te zacht indrukken of hun hub ergens in de meterkast verstopt hebben en dan klagen dat de tap het op zolder niet doet moet je je niks van aantrekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 15:14
[...]

Ik heb hier 8 taps door heel het huis hangen en deze werken allemaal zonder problemen. (Bridge op BG en verste TAP's op zolder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 22:11
Weet niet of elke personeelsvoordeelwinkel hetzelfde is, maar die van mij heeft de huelampen in de aanbieding:

https://www.personeelsvoordeelwinkel.nl/

GU10 voor 19.95 euro
Kleur lampen voor 19.95 euro

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VedGgkA.png

Helaas, uitverkocht.

[ Voor 5% gewijzigd door grote_oever op 10-01-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Mooi!!! Werk bij KLM en wij doen mee.

Dat worden ff flink wat Hue lampen inslaan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
*knip*, dit is niet de bedoeling, staat ook duidelijk in de topicwarning! :N

[ Voor 111% gewijzigd door ThinkPad op 10-01-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc.
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-11-2024
Wilde net op de personeelsvoordeelwinkel wat Hue lampen inslaan voor mijn nieuwe huis, nu uitverkocht. Hoe zal dat toch komen... Gelukkig de laatste 3 weten te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:56
Jochemd13 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:15:
[...]

Binnenkort zit hij met 15 Hue lampen thuis :P
Er zijn gelukkig ook nog eerlijke Tweakers.
Terug sturen kan altijd. Ik zal maandag ook is ff opzoek naar de aanmeldlink op het intranet.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ik realiseer me wel dat mijn post over mijn aangeboden lampen hier niet thuis hoort. Dus begrijp zeer goed dat deze post gekicked zal worden door een mod. _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door _Bailey_ op 10-01-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:52
Geert1976 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:20:
Ik realiseer me wel dat mijn post over mijn aangeboden lampen hier niet thuis hoort. Dus begrijp zeer goed dat deze post gekicked zal worden door een mod. _/-\o_
Doe het dan ook niet! Volgende keer heb je een ban te pakken

Modbreak:Nogmaals, het is niet de bedoeling om hier een koop/verkooptopic van te maken. Blijkbaar heeft iemand een interessante aanbieding gevonden. Prima, maar regel dat dan verder via privébericht (DM) of V&A, i.p.v. het topic hier mee vol te spammen.
Zeker de mensen die hier voor het eigen gewin lopen te spammen kunnen volgende keer op een tempban rekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Clubbtraxx schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 21:55:
[...]

Hoef je je niet druk om te maken... werkt prima. Dat sommige mensen die knopjes te zacht indrukken of hun hub ergens in de meterkast verstopt hebben en dan klagen dat de tap het op zolder niet doet moet je je niks van aantrekken :+
Die van mij lag op 3m van de bridge en werkte ook met heel stevig indrukken niet goed.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hoi hier een tevreden gebruikers.

Alleen na de nieuwste update krijg ik vaak de melding van Siri dat hij de lampen niet kan vinden. En als ik dan naar de hue app ga werken de lampen en staan ook goed gekoppeld met HomeKit. Geen uitroep tekens. Dat de verbinding verbroken is.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben/ hadden en hoe hebben jullie dit opgelost.

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Laatst online: 21:19
@xbeam: Jazeker die ervaring heb ik ook. Mijn conclusie: Leuk speeltje dat homekit, en leuk om een keer je lampen met je stem aan te zetten. Het werkt helaas meer niet dan wel. Zonde van mijn upgrade. Heb nu een bridge V1.0 over die niks ligt te doen maar uiteindelijk hetzelfde kan dan wat ik nu ook met V2.0 doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 22:12

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

grote_oever schreef op zondag 10 januari 2016 @ 08:49:
Weet niet of elke personeelsvoordeelwinkel hetzelfde is, maar die van mij heeft de huelampen in de aanbieding:

https://www.personeelsvoordeelwinkel.nl/

GU10 voor 19.95 euro
Kleur lampen voor 19.95 euro

[afbeelding]
Uitverkocht. :'(
Pagina: 1 ... 98 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.