[Philips Hue] Ervaringen & discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 991.111 views

• mbitter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 21:57
jip_86 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:41:
[...]

Innr:
- Lichthoek: 36 °
- Helderheid: 350 Lumen

Hue
- Lichthoek: 160 °
- Helderheid: 600 Lumen

Vind het vrij mager eerlijk gezegd.
Voor 25% van de prijs, met de helderheid van 3 Aura's/Blooms (maar dan gericht), maar wél met dezelfde bedieningsmogelijkheden als Hue*? Zolang Philips geen GU10 versie van de Hue Whites biedt, lijkt me dit de gok best waard**. Uiteraard wel sterk afhankelijk van wat je wil verlichten.

*: Afstandsbedieningen van LivingColors zullen waarschijnlijk niet werken, maar domoticasystemen en de Hue apps wel.
**: Ik ga er hierbij vanuit dat de kleurtemperatuur en lichtopbrengst inderdaad is wat ze beloven, en dat "warm sfeervol licht" niet de lichtopbrengst van een aansteker is.

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09 17:23
VincentG schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:40:
Kun je met Hue de wake up light simuleren, of kan een Hue lamp niet zo goed 'van uit naar langzaam aan' gaan? Een wake up light kopen is een optie, maar het is jammer dat er nog geen (goede) connectie is tussen beide systemen.
Ja en nee, je kan er prima een wakeuplight van maken alleen de lamp begint met +-25% aan en gaat vanafdaar feller branden tot 100%
Een echte wakeup light begint bij zo'n 5% en gaat tot 100%.
Dus als je een Hue ervoor gebruikt kan het zijn dat je al wakker wordt zodra hij aan gaat.
Wat je wel zou kunnen doen, om het starten minder fel te maken is beginnen met een diep rode kleur en zo in stapjes naar wit en feller.
mbitter schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:42:
[...]

Voor 25% van de prijs, met de helderheid van 3 Aura's/Blooms (maar dan gericht), maar wél met dezelfde bedieningsmogelijkheden als Hue*? Zolang Philips geen GU10 versie van de Hue Whites biedt, lijkt me dit de gok best waard**. Uiteraard wel sterk afhankelijk van wat je wil verlichten.

*: Afstandsbedieningen van LivingColors zullen waarschijnlijk niet werken, maar domoticasystemen en de Hue apps wel.
**: Ik ga er hierbij vanuit dat de kleurtemperatuur en lichtopbrengst inderdaad is wat ze beloven, en dat "warm sfeervol licht" niet de lichtopbrengst van een aansteker is.
Persoonlijk zou ik dan toch liever wachten op een aanbieding op Amazon ofzo voor de Philips Hue GU10 spotjes of een Starterset, de Hue Bridge kan je weer proberen te verkopen voor een paar tientjes.
Een Starterset met nieuwe Bridge kost nu "maar" €149,00 bij Amazon.es, 3x zo'n kloon lampje á €37,50 komt uit op €112,50 en nog eventuele verzendkosten.
Dan is het verschil toch wel erg klein aan het worden, en je loopt geen risico dat ze het straks na een update van de Bridge niet meer doen.

[ Voor 57% gewijzigd door Goldwing1973 op 24-12-2015 14:59 ]

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Goldwing1973 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:51:
[...]

Ja en nee, je kan er prima een wakeuplight van maken alleen de lamp begint met +-25% aan en gaat vanafdaar feller branden tot 100%
Dus als je een Hue ervoor gebruikt kan het zijn dat je al wakker wordt zodra hij aan gaat.
Wat je wel zou kunnen doen, om het starten minder fel te maken is beginnen met een diep rode kleur en zo in stapjes naar wit en feller.
De Hue Go alleen niet. Die begint wel bij 5% of nog minder...

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 11:38

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

[...]

Ik kan mijn lampen dimmen tot 10%. Dus het kan denk ik prima.

Heb zelf nog nooit een wake-up light gebruikt overigens.

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Ik ben mijn scenes aan het instellen maar de standaard alle kleuren spectrum die ik wil gebruiken voor diverse scenes zijn te groot om in het standaard vierkante kader te passen, ik kan wel croppen maar dan heb ik weer zwarte balken, dit terwijl de standaard bluerain scene deze wel gewoon heeft, hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:24

DarkSide

theres no place like ::1

Scidd0w schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:55:
[...]
De Hue Go alleen niet. Die begint wel bij 5% of nog minder...
Ok dat is dan wel mooi.
Vond de wakeup light altijd zonde.Maar als ik met de go er een kan maken is het mooi meegnomen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• mbitter
Persoonlijk zou ik dan toch liever wachten op een aanbieding op Amazon ofzo voor de Philips Hue GU10 spotjes of een Starterset, de Hue Bridge kan je weer proberen te verkopen voor een paar tientjes.
Een Starterset met nieuwe Bridge kost nu "maar" €149,00 bij Amazon.es, 3x zo'n kloon lampje á €37,50 komt uit op €112,50 en nog eventuele verzendkosten.
Dan is het verschil toch wel erg klein aan het worden, en je loopt geen risico dat ze het straks na een update van de Bridge niet meer doen.
Uitgaande van jouw berekening ben ik het zeker met je eens; het verschil tussen €38 en €45 is te klein. Echter is dit de prijs voor twee kloon-lampen. Met Hue bridges die voor €20 al te koop staan, scheelt het je naast de moeite zo'n €65 bij een set van 3. Of dat voldoende is, hangt puur af van de kwaliteit en de manier waarop je ze wil gebruiken. Ik overweeg ze zelf om twee buitenspots (nu nog halogeen, met fysieke schakelaar) te vervangen. Kleur maakt daar niet uit, en ik verwacht dat 350lm ruim voldoende zal zijn.

Verzendkosten doet Coolblue overigens niet aan, en als de kwaliteit tegenvalt is terugsturen ook gewoon mogelijk.

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

Zojuist even 3x E27 HUE Color & White lampjes besteld voor 33,20 p/stuk op Amazon.es

Scheelt een hoop! Met dank voor de tips van diverse mede-tweakers :)

[ Voor 24% gewijzigd door Hokkie op 24-12-2015 16:13 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Hokkie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:13:
Zojuist even 3x E27 HUE Color & White lampjes besteld voor 33,20 p/stuk op Amazon.es

Ik ook maar gedaan. Ik moest eerst even goed zoeken op de Philips website om te achterhalen of het wel de juiste was..maar dat lijkt wel gewoon het geval adhv het typenummer. Deze is 8718696461730 en er is ook een die op 55 eindigd..maar de specificaties zijn verder exact hetzelfde. Iemand enig idee wat het verschil is?

Gaan in de 3 lampen boven de eettafel. Mooie deal!

[ Voor 10% gewijzigd door GustavSan op 24-12-2015 16:34 ]

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:33

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik ben een lamp aan het creëren met fillament pitten erin welke ik eigenlijk toch wel graag in mijn Hue netwerk zou willen opnemen. Is er een soort inbouwdimmer die met Hue kan werken?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Beekforel schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:34:
Ik ben een lamp aan het creëren met fillament pitten erin welke ik eigenlijk toch wel graag in mijn Hue netwerk zou willen opnemen. Is er een soort inbouwdimmer die met Hue kan werken?
Heb je toegang tot de stekker van de lamp of wil je het echt inbouwen in een plafonddoos?

In het eerste geval zijn er (slecht verkrijgbare) Philips LivingWhite Stekker dimmers of de Osram Lightify variant. In het tweede zul je zelf moeten knutselen met de onderdelen van die producten.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hooglander1 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:37:
[...]

Heb je toegang tot de stekker van de lamp of wil je het echt inbouwen in een plafonddoos?

In het eerste geval zijn er (slecht verkrijgbare) Philips LivingWhite Stekker dimmers of de Osram Lightify variant. In het tweede zul je zelf moeten knutselen met de onderdelen van die producten.
Beetje knutselen is niet erg, maar ik dacht dat beide niet konden dimmen?

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Beekforel schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:40:
[...]

Beetje knutselen is niet erg, maar ik dacht dat beide niet konden dimmen?
Zeker wel. De Livingwhites zit er een schakelaartje achterop, die van Osram doet het standaard geloof ik (maar dat ga ik nu dus nazoeken).

[ Voor 6% gewijzigd door Hooglander1 op 24-12-2015 17:45 ]

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dan begrijp ik nu pas waarom sommigen hier zo enthousiast waren en baal ik dat ik niet naar de Praxis ben gegaan om die dingen te kopen. |:(

• GustavSan
Beekforel schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:44:
Dan begrijp ik nu pas waarom sommigen hier zo enthousiast waren en baal ik dat ik niet naar de Praxis ben gegaan om die dingen te kopen. |:(
Die lagen ook niet bij elke Praxis. Heb er in die tijd meerdere bezocht...niks

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Hooglander1 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:41:
[...]

Zeker wel. De Livingwhites zit er een stekkertje achterop, die van Osram doet het standaard geloof ik (maar dat ga ik nu dus nazoeken).
Een 2 standen schakelaar keuze aan/uit of dim.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1feecw.jpg
Beekforel schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:44:

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.

• Hokkie

Hokkie

Hello

GustavSan schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:32:
[...]

Ik ook maar gedaan. Ik moest eerst even goed zoeken op de Philips website om te achterhalen of het wel de juiste was..maar dat lijkt wel gewoon het geval adhv het typenummer. Deze is 8718696461730 en er is ook een die op 55 eindigd..maar de specificaties zijn verder exact hetzelfde. Iemand enig idee wat het verschil is?

Gaan in de 3 lampen boven de eettafel. Mooie deal!
Ik twijfelde ook! Maar inderdaad, als je de productcode en Google translate gebruikt, moet dit de huidige versie zijn die ook bij de 2.0 bridge word geleverd.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

Nicap

Tsssk....

Tnx voor de tip. Heb er ook 3 besteld. Heb alleen nog maar Lux versies(9 stuks). Eens kijken of deze wat accenten kunnen brengen in de woonkamer. Wil het voor deze prijs wel proberen.

• Hokkie

Hokkie

Hello

Nicap schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:08:
Tnx voor de tip. Heb er ook 3 besteld. Heb alleen nog maar Lux versies(9 stuks). Eens kijken of deze wat accenten kunnen brengen in de woonkamer. Wil het voor deze prijs wel proberen.
Dat had ik ook, totdat ik onlangs 2x een Bloom had gekocht en die kleurtjes toch wel een erg mooi effect geeft. Vrouwlief is ook om. De LUX verhuizen naar hal en slaapkamer (als wake-up light).

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 17:08
Hokkie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:13:

Vreemd, ik zie als ik je link gebruik een absurde prijs van 121,96 euro.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/6ep6ys.jpg

iRacing Profiel

• Hokkie

Hokkie

Hello

frizti schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:04:

Dat is raar inderdaad!! Kijk:
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/6pxwmn2sf/Schermafdruk_2015_12_24_20_07_50.jpg

Zullen ze deze nu snel verwijderd hebben?

[ Voor 36% gewijzigd door Hokkie op 24-12-2015 20:12 ]

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 00:13
frizti schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:04:
[...]

[afbeelding]
Dat zie je wel vaker op meerdere websites als ze uitverkocht zijn, zodat mensen ze niet meer bestellen.

• GustavSan
Iemand ervaring met Toon icm Hue lampen? Wat kan ik precies met Toon icm Hue? Ik krijg Toon binnenkort geinstalleerd en ben erg benieuwd naar de mogelijkheden...

Edit: nvm met wat speurwerk al flink wat erover gelezen...

[ Voor 16% gewijzigd door GustavSan op 25-12-2015 07:33 ]

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 00:13
Ik ben bezig met de kerstsfeer in huis. Heb 3 x e27 (nieuw type) 2 x lightstrip plus en gen2 livingcolor.
Het volgende valt mij op, dat de kleur groen van de e27 niet het zelfde zijn als van de lightstrip plus die een mooie groene kleur weergeven. Het val mij ook op dat in de app Iconnecthue een andere kleuren spectrum word weergegeven, tussen de e27 en de lightstrip plus. Zie ik nu een instelling over het hoofd, of is hier niks aan te doen ?

E27
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/14m97k3.png
Lightstrip Plus
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/otqna8.png
Orignele philips hue app
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2cgbmae.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Ik merk nu dat ik in de woonkamer toch het grootste deel van de dag 1 scene gebruik met daarin alle lampen met warm wit gedimd aan.

Ik heb schakelmateriaal van Gira (f100 serie) en zat ruimte aan de muur (raam 5 schakels met maar 1 in gebruik). Ik heb nu een Tap op de eettafel liggen en een dimmer aan de koelkast geplakt. Toch schakel ik die ene scene het liefst aan/uit via een van de schakels in de muur bij de woonkameringang. Is dit nu (makkelijk) mogelijk? Wat moet ik er allemaal voor kopen en is het eindresultaat veilig en degelijk?

Ik vind de Tap of dimmer aan de muur bij het schakelmateriaal lelijk, plus; ik heb vier vensters over in dat raam...

[ Voor 10% gewijzigd door GustavSan op 25-12-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 16:40
GustavSan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 07:38:
Ik merk nu dat ik in de woonkamer toch het grootste deel van de dag 1 scene gebruik met daarin alle lampen met warm wit gedimt aan.

Ik heb schakelmateriaal van Gira (f100 serie) en zat ruimte aan de muur (raam 5 schakels met maar 1 in gebruik). Ik heb nu een tab op de eettafel liggen en een dimmer aan de koelkast geplakt. Toch schakel ik die ene scene het liefst aan/uit via een van de schakels in de muur bij de woonkameringang. Is dit nu (makkelijk) mogelijk? Wat moet ik er allemaal voor kopen en is het eindresultaat veilig en degelijk?
Wat voor soort lampen gebruik je?
De Lux/White of de gekleurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Jochemd13 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 08:40:
[...]

Wat voor soort lampen gebruik je?
De Lux/White of de gekleurde?
Voorlopig zitten in die scene:

1 Go
1 Lightstrip Plus van 3 mtr
3 Hue White in 1 staande lamp (met lampenkap erom heen)

Er komt in de nabije toekomst nog eettafelverlichting bij, bestaande uit 3 Hue Colors in drie lampen.

Maakt dit uit voor wat ik wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
GustavSan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 08:45:
[...]

Voorlopig zitten in die scene:

1 Go
1 Lightstrip Plus van 3 mtr
3 Hue White in 1 staande lamp (met lampenkap erom heen)

Er komt in de nabije toekomst nog eettafelverlichting bij, bestaande uit 3 Hue Colors in drie lampen.

Maakt dit uit voor wat ik wil?
Ja, want als het een scene is met alleen maar witte lampen schieten we niks op :P
Al een Hue Tap geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Jochemd13 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 08:46:
[...]

Ja, want als het een scene is met alleen maar witte lampen schieten we niks op :P
Al een Hue Tap geprobeerd?
Ja, ligt hier op de eettafel (schreef het verkeerd in mijn post). Werkt prima, maar wil ik niet los naast het schakelmateriaal aan de muur hebben. Vind het ding niet zo fraai en heb zat lege schakels in het raam
..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:53
Patrick80 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:51:
Ik ben bezig met de kerstsfeer in huis. Heb 3 x e27 (nieuw type) 2 x lightstrip plus en gen2 livingcolor.
Het volgende valt mij op, dat de kleur groen van de e27 niet het zelfde zijn als van de lightstrip plus die een mooie groene kleur weergeven. Het val mij ook op dat in de app Iconnecthue een andere kleuren spectrum word weergegeven, tussen de e27 en de lightstrip plus. Zie ik nu een instelling over het hoofd, of is hier niks aan te doen ?

E27
[afbeelding]
Lightstrip Plus
[afbeelding]
Orignele philips hue app
[afbeelding]
De E27 en GU10 kunnen minder intense kleuren weergeven dan de strip.
Ligt aan de kleur van de gebruikte LEDs.
In de iConnecthue app wordt dat ook netjes weergegeven. In de Philips app helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 08:46
Heel makkelijk. Zoek maar eens op eltako in dit forum. Ik heb alles daarmee vervangen en werkt super!!
GustavSan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 07:38:
Ik merk nu dat ik in de woonkamer toch het grootste deel van de dag 1 scene gebruik met daarin alle lampen met warm wit gedimd aan.

Ik heb schakelmateriaal van Gira (f100 serie) en zat ruimte aan de muur (raam 5 schakels met maar 1 in gebruik). Ik heb nu een Tap op de eettafel liggen en een dimmer aan de koelkast geplakt. Toch schakel ik die ene scene het liefst aan/uit via een van de schakels in de muur bij de woonkameringang. Is dit nu (makkelijk) mogelijk? Wat moet ik er allemaal voor kopen en is het eindresultaat veilig en degelijk?

Ik vind de Tap of dimmer aan de muur bij het schakelmateriaal lelijk, plus; ik heb vier vensters over in dat raam...

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
GustavSan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 08:54:
[...]

Ja, ligt hier op de eettafel (schreef het verkeerd in mijn post). Werkt prima, maar wil ik niet los naast het schakelmateriaal aan de muur hebben. Vind het ding niet zo fraai en heb zat lege schakels in het raam
..
https://www.elektroshop.n...led-dimmer-eltako-nl.html

10% korting op dit moment.

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:47

CyBeRSPiN

sinds 2001

Eltako is wel aardig, maar dan blijf je beperkt tot het Hue ecosysteem. Mocht je ooit iets meer willen doen met domotica dan kun je overwegen om met zwave inbouwmodules te beginnen.
Dan kun je je huidige schakelaars houden (evt bij aantal het mechaniek vervangen door zogenaamde 'pulsdrukkers' die terugveren).
Is wel een behoorlijke investering in geld en tijd:
1-2 modules a 50 euro
1 zwave stick 50 euro
Een raspberry pi of vergelijkbaar 60 euro
Domoticasoftware gratis, maar uren/dagen zoet ;)

Vervolgens kun je in de domoticasoftware instellen wat er moet gebeuren bij het indrukken (of dubbel- of trippelklikken) van de schakelaars.
Als je een module kiest die zelf ook iets kan schakelen of dimmen kun je er dus meteen een niet-Hue apparaat extra mee bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

GustavSan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 08:54:
[...]

..
Even Dutchgrover in "[Philips Hue] Ervaringen & discussie" en domoticasmurf in "[Philips Hue] Ervaringen & discussie" lezen, dan kom je een heel eind lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
Dan is Amazon.de met hun gewone prijs nog goedkoper dan de aanbiedingsprijs van Electroshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
GustavSan schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:27:
Iemand ervaring met Toon icm Hue lampen? Wat kan ik precies met Toon icm Hue? Ik krijg Toon binnenkort geinstalleerd en ben erg benieuwd naar de mogelijkheden...

Edit: nvm met wat speurwerk al flink wat erover gelezen...
Weinig meer dan je lampen aan en uit zetten ... handig voor de oppas die geen app hebben :-)

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroymk
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10-2022
frizti schreef::
Net gekeken, hier alles normaal. Cache legen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
elroymk schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:08:
[...]
Net gekeken, hier alles normaal. Cache legen misschien?
Hier zijn ze ook weer voor €33,20 zichtbaar.
Bij mij was het gisteren ook die absurde prijs maar blijkbaar is het weer aangepast.
Gelijk maar 2 besteld voor in de tuinverlichting ipv de Hue Lux lampen.

Ik zat even op Amazon.de te speuren, en tot mijn verbazing zag ik een nieuwe Philips Hue lamp.
Een lamp van E27 formaat alleen met een bajonet fitting.
Kijk maar

[ Voor 24% gewijzigd door Goldwing1973 op 25-12-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-09 23:44

TRaSH

koffie ?

er zijn landen die daar gebruik van maken,
verder niks nieuws aan

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
TRaSH schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:05:
er zijn landen die daar gebruik van maken,
verder niks nieuws aan
De bajonetfitting op zich is niet nieuw nee, maar wel dat Philips deze lamp als Hue lamp uitgebracht heeft.
Hij is ook nergens te vinden op de site van Philips.

Correctie, op de Duitse meethue site is hij wel te vinden als B22 fitting.

[ Voor 10% gewijzigd door Goldwing1973 op 25-12-2015 14:14 . Reden: Correctie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Laatst online: 24-09 22:57

doc

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 26-09 23:44

TRaSH

koffie ?

niet op de NL site nee,
maar misschien wel op de site van die landen die zulke aansluitingen gebruiken.
volgens mij in de US/UK.
http://www2.meethue.com/e...-ambiance-starter-kit-b22
http://www2.meethue.com/n...-ambiance-starter-kit-b22

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Goldwing1973 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:08:
[...]

De bajonetfitting op zich is niet nieuw nee, maar wel dat Philips deze lamp als Hue lamp uitgebracht heeft.
Hij is ook nergens te vinden op de site van Philips.
Zijn al een dik jaar beschikbaar op diverse amazon sites, was ze vorig jaar al wel eens op de UK variant tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:30
Weer beschikbaar op Amazon.es voor 34€ en wat tax. Ik heb er drie besteld voor 105€ incl tax etc.

http://www.amazon.es/gp/product/B016151IW6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 00:14
Goldwing1973 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:06:
[...]

Dan is Amazon.de met hun gewone prijs nog goedkoper dan de aanbiedingsprijs van Electroshop.
Klopt, maar let erop dat deze niet spierwit is, en je krijgt er geen afdekraampje bij.
Geen probleem voor mensen die dezelfde schakelmateriaal serie al gebruiken maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
Clubbtraxx schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:53:
[...]

Klopt, maar let erop dat deze niet spierwit is, en je krijgt er geen afdekraampje bij.
Geen probleem voor mensen die dezelfde schakelmateriaal serie al gebruiken maar toch.
Im Lieferumfang enthalten sind eine Wippe, eine Doppelwippe, ein Befestigungsrahmen, eine Halteplatte (alle gleiche Farbe), das Funkmodul und eine Klebefoli
En ze zijn voor deze prijs ook in het spierwit te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
laredo schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:35:
Weer beschikbaar op Amazon.es voor 34€ en wat tax. Ik heb er drie besteld voor 105€ incl tax etc.

http://www.amazon.es/gp/product/B016151IW6?
Helaas weer 121 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Goldwing1973 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 18:59:
[...]

[...]

En ze zijn voor deze prijs ook in het spierwit te krijgen
Befestigungsrahmen is de plaat die je op de WCD vastschroeft, niet het abdeckrahmen wat er dus niet bij zit.
Dit staat tegenwoordig ook in de tekst dat je daarvoor de Busch-Jeager Reflex of Duro serie kunt gebruiken.
Ik spreek uit ervaring, want heb er recentelijk een paar besteld en later dus apart afdek plaatjes van Busch Jaeger bij moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 16:47
Is de nieuwste firmware al uit voor de hub zodat je andere lampen kan aansturen? Heb zelf alleen maar Lightify lampen aan de philips hue hub hangen, kan anders dus niks meer bedienen :P

// edit: release notes gevonden: http://www2.meethue.com/en-us/release-notes/

[ Voor 17% gewijzigd door Helox-in-a-box op 26-12-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
Zijn er hier mensen die de Hue gebruiken met goedkopere RGB led lampen?
60 euro is best veel geld en volgens mij zijn er goedkopere oplossingen maar ik vind niets via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
wout1976 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:42:
60 euro is best veel geld en volgens mij zijn er goedkopere oplossingen maar ik vind niets via Google.
Hoe bedoel je?
Zelf gebruik ik het systeem Milight, bedoel je dat misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
wout1976 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:42:
Ik denk dat je niks kan vinden omdat dit niet kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
xxxneoxxx schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:56:
[...]

Ik denk dat je niks kan vinden omdat dit niet kan. :P
Via Zigbee zijn er toch ook andere lampen die werken?
Er zijn mensen die de Lightify gebruiken met de Hue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
wout1976 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:20:
[...]

Via Zigbee zijn er toch ook andere lampen die werken?
Er zijn mensen die de Lightify gebruiken met de Hue.
Ik denk dat als je een antwoord zoekt, je dan gerichter moet zijn met je vraag. In dit topic worden regelmatig alternatieven besproken. Het enige wat jij aangeeft is dat je via Google niets vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
xxxneoxxx schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:44:
[...]

Ik denk dat als je een antwoord zoekt, je dan gerichter moet zijn met je vraag. In dit topic worden regelmatig alternatieven besproken. Het enige wat jij aangeeft is dat je via Google niets vind.
Klopt, na lang zoeken heb ik iets gevonden in China maar het is de vraag of het werkt.
Maar in plaats van melden dat het hier al eens genoemd is had je me dat ook kunnen vertellen.
375 pagina's doorspitten hiero is best veel. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
wout1976 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:00:
[...]

Klopt, na lang zoeken heb ik iets gevonden in China maar het is de vraag of het werkt.
Maar in plaats van melden dat het hier al eens genoemd is had je me dat ook kunnen vertellen.
375 pagina's doorspitten hiero is best veel. ;-)
De echte Philips Hue E27 lampen zijn (weer) in de aanbieding bij Amazon.es voor €33,20.
Dus als je goedkoper een paar lampen wil, dan zou ik snel wezen want voor dat je het weet is de aanbieding weer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

tozzke schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:08:
[...]

Met bijvoorbeeld Domoticz kun je ook een combinatie maken van geofence en aanwezigheid op basis van wifistatus. Dat het licht aangaat als je zowel binnen je geofence zit én je telefoon met wifi verbonden is maar dat het licht uitgaat als je buiten de geofence zit. Zo heb je geen last van dat het licht uitgaat als je niet meer verbonden bent met wifi bijv doordat je telefoon in slaapstand gaat en de wifi even uitschakelt.
Ik heb inmiddels een domoticz servertje draaien, maar ik heb nog nergens kunnen vinden hoe ik bovenstaande voor elkaar krijg. Heb je daar meer info over?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 09:51

tozzke

aka tozzert

Isniedood schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:39:
[...]

Ik heb inmiddels een domoticz servertje draaien, maar ik heb nog nergens kunnen vinden hoe ik bovenstaande voor elkaar krijg. Heb je daar meer info over?
Om dit topic Domoticz-vrij te houden een linkje:
tozzke in "Domoticz - open source domotica systeem - deel 2"
;)

[ Voor 78% gewijzigd door tozzke op 26-12-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:17
Zojuist ook een begin gemaakt met de Hue's. Gewoon begonnen met de White Starter kit. Ik had al een Living Colors 2 gen staan, maar deze krijg ik niet gekoppeld. Na wat Google'n blijk ik de 1 gen remote erbij te hebben, waarmee deze niet is de koppelen. Beetje jammer. Zijn die remotes ook los te krijgen, of kan ik dan net zo goed een Bloom / Iris kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door Froggle op 26-12-2015 16:21 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik heb er ooit een los gekocht, dus het is mogelijk geweest, het is even googlen waard.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 12:19
Je vindt ze geregeld op eBay, deze user heeft ze geregeld maar helaas op het moment van schrijven niets... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbitter
Froggle schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 16:21:
Zojuist ook een begin gemaakt met de Hue's. Gewoon begonnen met de White Starter kit. Ik had al een Living Colors 2 gen staan, maar deze krijg ik niet gekoppeld. Na wat Google'n blijk ik de 1 gen remote erbij te hebben, waarmee deze niet is de koppelen. Beetje jammer. Zijn die remotes ook los te krijgen, of kan ik dan net zo goed een Bloom / Iris kopen?
De Gen3-remotes kun je via de spare-parts store van Philips krijgen: https://www.spareparts.li...egories/22/livingcolors/2

Ik weet niet of deze compatible zijn met de Gen2-lampen, ik verwacht van wel (maar dit zou je even uit moeten zoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:07
mbitter schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 19:34:
[...]

De Gen3-remotes kun je via de spare-parts store van Philips krijgen: https://www.spareparts.li...egories/22/livingcolors/2

Ik weet niet of deze compatible zijn met de Gen2-lampen, ik verwacht van wel (maar dit zou je even uit moeten zoeken).
Dit dan? Werken hier aardig goed met hue. Wel reageert een toets hier wel eens minder goed.

http://www.ebay.com/itm/P...ain_0&hash=item3aa44d4436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-07 20:20
mbitter schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 19:34:
[...]

'Also compatible with Generation 2 LivingColors.'

Dus zou wel moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:17
Thanks guys.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Onwijs bedankt!

Hier ga ik zeker mee aan de slag nadat ik de basics onder de knie heb! gaat gestaag vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik heb paar vragen/bevestiging.

dus de werking van hue is:

* hue app >(via wifi)> philips hub 2.0 >(via ZigBee)> hue rgb lamp.

* maar hoe zit het met buitenhuis gebruikt? meenemen naar een BBQ feest
hue app > (zonder hub 2.0) > hue go. is de "hue go" dan bedienaar via (alleen) mn telefoon? (kleuren, aan/uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:47

CyBeRSPiN

sinds 2001

Standalone via button op de lamp zelf, niet via mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
icegodd schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:39:
ik heb paar vragen/bevestiging.

dus de werking van hue is:

* hue app >(via wifi)> philips hub 2.0 >(via ZigBee)> hue rgb lamp.

* maar hoe zit het met buitenhuis gebruikt? meenemen naar een BBQ feest
hue app > (zonder hub 2.0) > hue go. is de "hue go" dan bedienaar via (alleen) mn telefoon? (kleuren, aan/uit).
Heb zelf geen Go maar waarschijnlijk is die wel te linken aan een living colors remote.
Dan kan je die remote meenemen met de Go naar je BBQ voor de kleurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 20:04
Ik ben op zoek naar een vrij simpele schakeling:

1. Ik ben verbonden met de wifi thuis / ben thuis op basis van GPS
2. EN: de zon is onder

Hue Pro, IFTT etc. kunnen dit allemaal los, maar niet samen. Als ik niet thuis ben hoeft het licht ook niet aan als de zon onder is. Heeft iemand ervaring met een app waarbij je dus eenvoudige regels kunt combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleujelle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Hark_k schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:30:

Hue Pro, IFTT etc. kunnen dit allemaal los, maar niet samen. Als ik niet thuis ben hoeft het licht ook niet aan als de zon onder is. Heeft iemand ervaring met een app waarbij je dus eenvoudige regels kunt combineren?
Domoticz gaan gebruiken :) kan je alles instellen/configueren zoals jij het wilt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Jelleujelle schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:44:
[...]

Domoticz gaan gebruiken :) kan je alles instellen/configueren zoals jij het wilt:)
Nog mooier is combineren met een lichtsensor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleujelle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Isniedood schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:17:
[...]

Nog mooier is combineren met een lichtsensor :P
Zonsondergang kan Domoticz toch doen? Dan is een lichtsensor een beetje overbodig... Een bewegingsensor is dan een mooiere toevoeging (bovenop de GPS),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Jelleujelle schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:20:
[...]

Zonsondergang kan Domoticz toch doen? Dan is een lichtsensor een beetje overbodig... Een bewegingsensor is dan een mooiere toevoeging (bovenop de GPS),
In deze tijd van het jaar is het bij mij thuis zo donker dat ik bijna de hele dag mijn lichten aan heb. Dat kun je momenteel los zien van zonsopgang of ondergang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 17:24

iConnectHue op IOS kan het ook, maar afgaand op je verhaal (Hue Pro) vermoed ik dat je Android hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 11:54

ATS

Jelleujelle schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:20:
[...]

Nee, zonsondergang en -opkomst zijn niet voldoende om te bepalen of het tijd is de lichten aan te doen. Het weer heeft daar ook een grote impact op. Bij dikke bewolking of mist wil je veel eerder/tot langer het licht aan dan op een heldere dag. Een lichtsensor is dan echt een stuk praktischer.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 12:30
Goldwing1973 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:05:
[...]

De echte Philips Hue E27 lampen zijn (weer) in de aanbieding bij Amazon.es voor €33,20.
Dus als je goedkoper een paar lampen wil, dan zou ik snel wezen want voor dat je het weet is de aanbieding weer voorbij.
Gracias, has realizado tu pedido.

Heb er drie besteld; scheelt toch weer een flink bedrag zo :)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 19:06
ATS schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:04:
[...]

Nee, zonsondergang en -opkomst zijn niet voldoende om te bepalen of het tijd is de lichten aan te doen. Het weer heeft daar ook een grote impact op. Bij dikke bewolking of mist wil je veel eerder/tot langer het licht aan dan op een heldere dag. Een lichtsensor is dan echt een stuk praktischer.
Klopt, maar dan heb je weer een systeem nodig die voor jou licht intensiteit bijhoud en als het donker is voor jou het licht aan doet :)

Voor mensen zoals mijn buren die et kerst de HUE hebben gekocht is zons opgang ondergang voldoende.. Ik heb dan hun telefoon ingesteld IFFT en de dimmer..

Dat geeft voldoende mogelijkheden om het licht aan en uit te doen..

Ik heb domoticz draaien en ik merk dat bij mij net allemaal net wat handiger is met aan en uitgaan gezien domoticz ook weet of er iemand thuis is of niet :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Goldwing1973 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:05:
[...]

Bedankt voor de tip, 2 besteld voor de slaapkamer :D

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:36
Dat is even wat anders dan 60 euro.

Hoe zit het qua verzendkosten/-tijd?
Google Translate is ook niet alles. :p

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 19:06
VincentG schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:58:

vandaag besteld de 30e in huis.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Geweldig, ik had de aanbieding al een paar keer aangeklikt, maar was telkens weer weg als ik wilde bestellen. Nu 2 laten komen. Dan gaat de staterskit van €139 naar Amazon DLD weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
wel 12,- verzendkosten. Ben je alsnog bij 40,- per stuk kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:40
NRG-81 schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:41:
Ik heb drie lampen besteld en betaal 5 euro verzendkosten.
VincentG schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:58:

Ik heb destijds een account aangemaakt op amazon.de en deze is ook geldig voor amazon.se. Dat scheelt je de registratie alweer. Als je CC gekoppeld hebt is het gewoon drie keer klikken en één keer afronden.

[ Voor 48% gewijzigd door grote_oever op 28-12-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
NRG-81 schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:41:
Nee hoor, ik heb zelf ook nog een paar lampen besteld en was €5 aan verzendkosten kwijt.
Ik verwacht ze morgen binnen te krijgen (volgens PostNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
Mijn Spaans is niet zo best (:+) en Google Translate was ook niet helemaal duidelijk. Dacht dat je alleen kon kiezen voor de duurste verzendoptie. Net 2 besteld, met € 5,74 verzendkosten. Verwachte levering tssen 31/12 en 5/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
De mijne als het goed is ook morgen binnen. Net ook nog even 2 erbij besteld. Lukte niet onder mijn reguliere account (max 3 per klant), maar ik bedacht mij dat ik nog een Skrill cc heb liggen die ik normaal gesproken alleen voor mijn verre reizen gebruik. Kon ik makkelijk nog een account mee aanmaken, het lijkt te zijn gelukt.

[ Voor 76% gewijzigd door GustavSan op 28-12-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

+1 Morgen binnen!! HueHue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:17

Pierre

Van nature lui!

Heeft het zin om een Starters Kit V1 met Bridge 1.0 te kopen via MP

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 09:51

tozzke

aka tozzert

heb je apple devices of wil je apple homekit opties gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had graag 2x Bloom gekocht voor mijn bureau uit te lichten achter mijn schermen. Nu is de 'nieuwe' reeks blijkbaar enkel maar beschikbaar in het wit, terwijl ik ze in het zwart moet hebben. Zijn deze ergens in het zwart verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Pierre schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:16:
Heeft het zin om een Starters Kit V1 met Bridge 1.0 te kopen via MP
Ligt er natuurlijk aan. Om welke kit v1 gaat het precies? Een losse bridge v1 kost hoogstens €25 op MP. En daarbij nu dus 3 e27 kleurenlampen voor €105 via Amazon.es (er zitten er toch drie in de kit?). Hoeveel moet je voor de kit via MP betalen? Daarbij inderdaad: tenzij homekit essentieel is kun je nog prima uit de voeten met de v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:30:
Ik had graag 2x Bloom gekocht voor mijn bureau uit te lichten achter mijn schermen. Nu is de 'nieuwe' reeks blijkbaar enkel maar beschikbaar in het wit, terwijl ik ze in het zwart moet hebben. Zijn deze ergens in het zwart verkrijgbaar?
Living Colors kan toch prima? Die is wel in het zwart verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 09:02
Kan een (losse) bewegingssensor gekoppeld worden aan de hue bridge of heb je een bijkomende controler nodig? Zo ja, iemand advies m.b.t. bewegingssensor voor in de hal & overloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Wie heeft ervaring met Elgato Eve iOS app? Ik heb vanmiddag 2x gu10 spot gekocht (€19,00 bij Gamma; kleur wit) van het merk Innr. De spotjes worden herkend door Philips HUE app en door iConnect HUE, maar niet door Eve.

Binnen deze app kan ik beter zones toevoegen die ook weer goed door Homekit en Siri worden ondersteund.

Iemand een idee? App verwijderen en opnieuw installeren/includen met de 2.0 bridge werkt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Hokkie op 28-12-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GustavSan schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:33:
[...]

Living Colors kan toch prima? Die is wel in het zwart verkrijgbaar...
Klopt, maar dan heb ik het gevoel dat ik een ouder type koop.. Kan ik zo'n 2 Living Colors besturen met 1 smartlink controller? (dus geen wireless bridge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:37:
[...]

Klopt, maar dan heb ik het gevoel dat ik een ouder type koop.. Kan ik zo'n 2 Living Colors besturen met 1 smartlink controller? (dus geen wireless bridge).
Dunno. Ik heb een ouder type Iris draaien via de bridge.

Iemand een tip waar ik de Lightstrip Plus 2mtr eventueel net wat goedkoper dan de goedkoopste kan vinden (bv een tip mbt een kortingscode oid)? Goedkoopste die ik gevonden heb is €71-nogwat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Nu online

Tasker met Autohue en Twilight

[ Voor 3% gewijzigd door peptalk op 28-12-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Zouden die LivingWhites Plug of stekkers met Franse penaarde in Nederland ook interessant zijn?

* Hooglander1 kan er misschien aan een aantal komen.

Werkt in principe prima met ongeaarde stopcontacten en eurostekkers (die lampen toch vaak hebben).

[ Voor 25% gewijzigd door Hooglander1 op 28-12-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 11:54

ATS

Hooglander1 schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:43:
Zouden die LivingWhites Plug of stekkers met Franse penaarde in Nederland ook interessant zijn?

* Hooglander1 kan er misschien aan een aantal komen.
Lijkt me van wel. Pen eraf slijpen en klaar; die wordt AFAIK toch niet gebruikt in dat ding... >:)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.