Scidd0w schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:30:
Krijg de mijn bestelling ook dinsdag geloof ik. Als ik dan alles heb hangen is mijn gehele beneden verdieping verHue'ed

1x Dimmer switch, 2x Tap, Go, Iris, 2x E27 RGB, 5x RGB GU10, 5 LivingWhite Plugs en 5 E27 Whites

Het begin is er dus, de verslaving is begonnen.
Hier het hele huis voorzien van Hue, en LivingWhites, zelfs het toilet beneden en de badkamer en tuin
12 LivingWhites Plugs
13 E27 Hue Color lampen
16 GU10
2 Hue Blooms
2 Hue Lux
2 Hue Whites
4 Lightstrip
2 Lightstrip+
2 Dresden FLS-PP
8 Hue Tap's
2 Hue Bridge V2
2 Hue Bridge V1
En 2 Dimmer Switches
Iedere lamp hier in huis is nu bedienbaar via de Hue App of via de Taps gemonteerd in die kamer.
Met iedere Tap kan je ook de verlichting in de hal aan en uitzetten.
Wat ik nog graag wil, tijdschema's voor verlichting (als je na b.v. 11 uur s'avonds de verlichting in de badkamer aan zet dat het op 20% aan gaat ipv de 100% normaal)
En, de Hue bewegingsensors dat ijkt me helemaal geweldig, dat als je een ruimte binnenkomt en het is na zonsondergang dat de verlichting automagisch aan gaat.
De verlichting is ondertussen wel al gekoppeld aan m'n Nest thermostaat en via de Nest aan m'n Kwikset Kevo deursloten, deur op slot en de thermostaat gaat laag en de verlichting (op een lamp na) gaat uit.
Voor de slaapkamer is Hue gekoppeld aan m'n Logitech Harmony Hub, zodra je s'avonds de TV uit zet gaat de slaapkamerverlichting ook uit na 30 seconden.