[Philips Hue] Ervaringen & discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste
Acties:
  • 991.215 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-10 23:44
arjandijk162 schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:53:
Je kunt lampen ook weer ontkoppelen met de AB, belangrijkste is dat ze na koppelen hetzelfde netwerk ID hebben en dus gemakkelijk te vinden zijn door de bridge. Of het nu Hue, LC of LW lampen zijn, ik koppel alles met de remote. Gaat veruit het snelst
Hoezo is dat sneller?
Via de hue app is het een kwestie van zoek lamp en dan word ie al toegevoegd. Met de remote moet je hem eerst vlakbij houden, I een tijdje ingedrukt en dan via de app toevoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Wat ik wel jammer vind, is dat ik geen scenes kan verwijderen. Als ik Hue Widget opstart zie ik rechtsonder dat ik 56 scenes heb. Sommige met een nummer andere meerdere keren met dezelfde omschrijving.
Oftewel m.i. gewoon vervuiling die ik graag kwijt wil.

Iemand een suggestie??

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

funske schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:35:
Wat ik wel jammer vind, is dat ik geen scenes kan verwijderen. Als ik Hue Widget opstart zie ik rechtsonder dat ik 56 scenes heb. Sommige met een nummer andere meerdere keren met dezelfde omschrijving.
Oftewel m.i. gewoon vervuiling die ik graag kwijt wil.

Iemand een suggestie??
Ik kan er gewoon weggooien...

In het scherm met de scene icoontjes staat rechtboven een potloodje. Die klik je aan, en ze gaan bewegen. Dan klik je een scene aan, en krijg je een menutje inclusief de optie "wis".

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Zijn er al meer winkels naast coolblue waar je de nieuwe starterskit kan preorderen? Ik heb ze nog niet gevonden.

Volgens mij was deze nog niet gepost:
http://i.imgur.com/eDTzIyQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Ik ben inmiddels ook overstag gegaan, en heb een Hue Lux starterset aangeschaft. Leuke prijs om in te stappen in de wereld van Hue. Voor de e27 hanglamp in de woonkamer; daar moest toch warm wit licht in komen en dimbaar zijn. Voldoet de Lux dus prima voor. Heb ik nog een reservelamp, voor in een armatuurtje..

Voor op de slaapkamer van de kleine een Livingcolors Bloom aangeschaft. De niet-'friends of Hue' variant. Was toevallig in de aanbieding. Allemaal weten te koppelen aan de bridge dus dat is alvast goed gegaan. Werkt erg leuk allemaal. :)

1 kleine uitdaging waar we later pas aan dachten; in vakantieperiodes past er iemand op het huis en de huisdieren.. En ook komt er wel eens een oppas een avondje langs om op de kleine te passen. De meesten hiervan zijn niet zo "tech minded" dus dat gaat in de woonkamer met het bedienen van de lichten sowieso geheid fout als er geen fysieke schakelaar is. Blijft er dus een "dedicated remote" over voor in ieder geval de Hue Lux in de woonkamer. Er zijn 3 remotes welke volgens mij zouden voldoen:

* de Hue tap;
* Living Whites remote;
* de nieuwe Wireless dimming switch.

De laatste is wat mij betreft de mooiste, maar daar kan je weer geen "scenes" aan koppelen volgens mij.. Dat maakt hem wat mij betreft vrij nutteloos?
De hue tap is volgens mij het meest flexibel qua settings (functie van de knoppen aanpasbaar via webinterface zover ik gelezen heb?) - alhoewel de living whites remote dan weer lampen kan dimmen, wat de tap alleen kan dmv vooraf gedefineerde scenes als ik het goed begrepen heb. Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan? Ik neig toch sterk naar de ouderwetsche living whites remote - vanwege de prijs t.o.v. de tap en het feit dat er in eerst instantie voornamelijk witte Hue lampen in de woonkamer komen. Lijkt qua vorm ook op de livingcolors remote, welke ook op de slaapkamer van de kleine gebruikt wordt. Dat werkt eigenlijk wel prima.
Mochten in de woonkamer tzt wat normale/gekleurde hue bulbs bijkomen dan is het allicht weer.. niet zo handig. Hmm. Mis ik iets belangrijks of zie ik iets over het hoofd qua mogelijkheden? Wat zijn jullie ervaringen/irritatiepunten met julie remotes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

xxxneoxxx schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:49:
Ik ben inmiddels ook overstag gegaan, en heb een Hue Lux starterset aangeschaft. Leuke prijs om in te stappen in de wereld van Hue. Voor de e27 hanglamp in de woonkamer; daar moest toch warm wit licht in komen en dimbaar zijn. Voldoet de Lux dus prima voor. Heb ik nog een reservelamp, voor in een armatuurtje..

Voor op de slaapkamer van de kleine een Livingcolors Bloom aangeschaft. De niet-'friends of Hue' variant. Was toevallig in de aanbieding. Allemaal weten te koppelen aan de bridge dus dat is alvast goed gegaan. Werkt erg leuk allemaal. :)

1 kleine uitdaging waar we later pas aan dachten; in vakantieperiodes past er iemand op het huis en de huisdieren.. En ook komt er wel eens een oppas een avondje langs om op de kleine te passen. De meesten hiervan zijn niet zo "tech minded" dus dat gaat in de woonkamer met het bedienen van de lichten sowieso geheid fout als er geen fysieke schakelaar is. Blijft er dus een "dedicated remote" over voor in ieder geval de Hue Lux in de woonkamer. Er zijn 3 remotes welke volgens mij zouden voldoen:

* de Hue tap;
* Living Whites remote;

De laatste is wat mij betreft de mooiste, maar daar kan je weer geen "scenes" aan koppelen volgens mij.. Dat maakt hem wat mij betreft vrij nutteloos?
De hue tap is volgens mij het meest flexibel qua settings (functie van de knoppen aanpasbaar via webinterface zover ik gelezen heb?) - alhoewel de living whites remote dan weer lampen kan dimmen, wat de tap alleen kan dmv vooraf gedefineerde scenes als ik het goed begrepen heb. Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan? Ik neig toch sterk naar de ouderwetsche living whites remote - vanwege de prijs t.o.v. de tap en het feit dat er in eerst instantie voornamelijk witte Hue lampen in de woonkamer komen. Lijkt qua vorm ook op de livingcolors remote, welke ook op de slaapkamer van de kleine gebruikt wordt. Dat werkt eigenlijk wel prima.
Mochten in de woonkamer tzt wat normale/gekleurde hue bulbs bijkomen dan is het allicht weer.. niet zo handig. Hmm. Mis ik iets belangrijks of zie ik iets over het hoofd qua mogelijkheden? Wat zijn jullie ervaringen/irritatiepunten met julie remotes?
Aan de dimmer kun je een scene of een x aantal lampen koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:52
Met Google Play: Hue TapApp kan je wel dim commando's toewijzen aan de knoppen van de Hue Tap.

De wireless dimmer kan 1 scene aan/uit zetten of een of meerdere lampen. Volgens mij is dat voor de Hue Lux wel afdoende. Met kleuren kan ik me indenken dat je nog een film present wilt bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial

* de Hue tap;
* Living Whites remote;

Hue tap zou ik aanraden. Makkelijk in te stellen en met de app veel meer opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 10:08

ranzige pad

kwaaak kwaak

ik heb hiervoor de fysieke schakelaars gehouden met daarbij een Hue tab.
Voor de tafel lamp komt er nog een dimming switch, blijkt toch handiger.

IFTTT wil ook nog wel eens voor vervelende situaties zorgen als je "vreemden" in je huis heb, om 00:15 gaat alles uit ;)

HT & NAS & Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:11

* de Hue tap;
* Living Whites remote;

De Hue lamp blijft toch ook gewoon werken met de gewone schakelaar (met een kleine vertraging begreep ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 10:08

ranzige pad

kwaaak kwaak

NRG-81 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:46:
[...]

De Hue lamp blijft toch ook gewoon werken met de gewone schakelaar (met een kleine vertraging begreep ik)?
verwaarloosbaar klein iig.

HT & NAS & Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Yep, aan, uit. Wel gaat de Lux bulb dan direct op de felste stand. Maar zou voor visite in zulke gevallen geen groot probleem zijn. Toch lijkt mij een losse remote "handiger", met vorgedefineerde scenes of een dimmer..
Beekforel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:55:
[...]

Aan de dimmer kun je een scene of een x aantal lampen koppelen.
jip_86 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:57:
Met Google Play: Hue TapApp kan je wel dim commando's toewijzen aan de knoppen van de Hue Tap.

De wireless dimmer kan 1 scene aan/uit zetten of een of meerdere lampen. Volgens mij is dat voor de Hue Lux wel afdoende. Met kleuren kan ik me indenken dat je nog een film present wilt bijv.
Kijk, dit kon ik dus online niet terugvinden. (scenes aan dimmer koppelen) Misschien omdat de dimmer nog te nieuw is en er nog niet al te veel ervaringen mee zijn. E.e.a. zal ook ligggen ana mijn zoekskills vrees ik.

Denk dat de TAP toch het meest flexibel is qua oplossing, met redelijk wat opties voor verschillende scenes. M.b.t. mogelijke uitbreiding met kleurtjes allicht het handigst. helaas wel weer het duurst. :+ Thanks voor het meedenken in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
ATS schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:08:
[...]

Ik kan er gewoon weggooien...

In het scherm met de scene icoontjes staat rechtboven een potloodje. Die klik je aan, en ze gaan bewegen. Dan klik je een scene aan, en krijg je een menutje inclusief de optie "wis".
Klopt helemaal, maar op de bridge blijven er gewoon staan. Kijk maar eens met Hue Widget Die ontwikkelaar heeft er rechtsonder ook 29 staan; overblijfselen van scenes die getest zijn of zo……..

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
Je kunt via de app toch ook regels uit de bridge verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
chefspecial schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:43:
Je kunt via de app toch ook regels uit de bridge verwijderen?
Ja, wel regels maar geen scenes! Tenminste ik zou niet weten hoe, vandaar mijn vraag ook :+

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

paul-s83 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:32:
[...]

Geen enkel probleem, heb hier 2 LivingColors Aura's staan in de woonkamer. Deze kunnen naadloos geintegreerd worden in je Hue setup. Het is zelfs mogelijk om naast de Aura ook ander Hue lampen, zoals de Lux te koppelen aan de afstandsbediening.

De 1e AB heb ik gekoppeld aan mijn 2 Aura's + 3 hue lux lampen. De 2e heb ik alleen gekoppeld aan de 3 Lux lampen, omdat je niet altijd sfeerverlichting aan wilt hebben.

check de instructie hier: "Hoe verbind ik Philips Living Colors, Philips Living Whites of Philips Living Ambiance lampen met de Hue Bridge?"

http://www.beaumotica.nl/...mpen-aan-op-de-hue-bridge
Hoe koppel je twee AB's aan 1 bridge dan? Dat begrijp ik niet uit dat stappenplan, en ik krijg het ook niet anders voor elkaar... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 10:58
Beekforel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:04:
[...]

Hoe koppel je twee AB's aan 1 bridge dan? Dat begrijp ik niet uit dat stappenplan, en ik krijg het ook niet anders voor elkaar... :/
Als je een willekeurige LivingColors manual download daar staat alles in. bv. http://www.everyhue.com/w.../02/7099730ph_dfu_slv.pdf

Je moet de remotes tegen elkaar leggen en dan op beide 10 seconden de aan knop ingedrukt houden.
(Eerst natuurlijk de eerste remote aanmelden bij de bridge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

hondapower schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:31:
[...]

Als je een willekeurige LivingColors manual download daar staat alles in. bv. http://www.everyhue.com/w.../02/7099730ph_dfu_slv.pdf

Je moet de remotes tegen elkaar leggen en dan op beide 10 seconden de aan knop ingedrukt houden.
(Eerst natuurlijk de eerste remote aanmelden bij de bridge).
Ah, een stapje verder, thanks!

Nu 1 LivingColors die onbereikbaar geeft in de app maar wel reageert op de beide AB's. :) Mooi projectje voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:38
Dan zitten de AB allebei op hetzelfde netwerk en de Bridge op een ander, eerst 1 AB met de bridge koppelen en dan de 2 AB's met elkaar waarbij je degene die niet gekoppeld is moet resetten voordat je ze koppelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:30
Ik moet de lamp met de schakelaar een keer aan/uit doen voor ik licht heb.
Is dus een handeling extra.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
Misschien dat we toch geen nieuwe bridge moeten kopen!!!

http://9to5mac.com/2015/0...ober-new-brighter-lights/

quote:
"We are also told that Philips is working on ways to bring HomeKit support to existing Philips Hue bridges. This means current Hue customers would not have to buy any additional equipment to work with HomeKit, but this may not be ready as soon as October."

[ Voor 49% gewijzigd door Mothergoose op 29-09-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
funske schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:04:
[...]

Ja, wel regels maar geen scenes! Tenminste ik zou niet weten hoe, vandaar mijn vraag ook :+
Hmm ja als je een hue tap hebt, en je de tap app opent staan er ook vele andere scenes onder de button ' scene '... Klopt dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjandijk162
arjandijk162 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:09:
Ik zou wachten. Misschien dat ze na de hue lux ook de rgb nog wel aanpassen.
Dus toch "The new lights, of type E27 and GU10, will have an improved color spectrum over current bulbs meaning they can more accurately depict a wide range of hues. In particular, the green and turquoise color reproduction will “look much better”. The new lights are also brighter, maxing out at 800 lumens compared to the current range that tops out at 750 lumens with the Hue Lux."

Ben wel benieuwd hoe "better" samenspeelt met de oude lampen en kleuren. Denk overigens niet dat ze veel voorraad oude RGB lampen hebben, anders hadden we daar ook wel aanbiedingen gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Nog niet genoemd in dit topic, maar je kan de Hue ook bedienen vanuit je Google Chrome: https://chrome.google.com...aomaoilmnmfhmdoekoaeclkoa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:22
Beekforel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:04:
[...]

Je koppelt de LC-afstandbediening niet aan de bridge. Je geeft de afstandbediening of lamp een netwerksleutel door. Als je de afstandbediening reset en dan bij de bridge houdt en I ingedrukt houdt, dan neemt ie de netwerksleutel van de bridge over. Hij kan dan dezelfde lampen bedienen die de bridge ook bedient. Maar de bridge weet niks van die afstandbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
PhilipsFan schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:29:
[...]

Je koppelt de LC-afstandbediening niet aan de bridge. Je geeft de afstandbediening of lamp een netwerksleutel door. Als je de afstandbediening reset en dan bij de bridge houdt en I ingedrukt houdt, dan neemt ie de netwerksleutel van de bridge over. Hij kan dan dezelfde lampen bedienen die de bridge ook bedient. Maar de bridge weet niks van die afstandbediening.
Dus de remote neemt gegevens over van de bridge? Waarom kan de bridge dan de lampen niet meer automatisch vinden? Daarvoor heb je namelijk de remote nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:22
chefspecial schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:33:
[...]

Dus de remote neemt gegevens over van de bridge? Waarom kan de bridge dan de lampen niet meer automatisch vinden? Daarvoor heb je namelijk de remote nodig
Het kan ook andersom. Als je de bridge reset en je hebt nog een afstandbediening met je netwerksleutel, dan neemt de bridge de netwerksleutel van de afstandsbediening over. Dat is eigenlijk de handigste manier als je verschillende lampen door het hele huis met verschillende netwerksleutels hebt (bv hue white uit de dimmerkit, die deelt een netwerksleutel met de bijgeleverde dimmer). Eerst slurp je door het hele huis alle lampen op (in feite deel je de netwerksleutel uit aan de lamp) en dan geef je vervolgens het hele riedeltje door aan de bridge.

Mocht je in de problemen komen dan kun je de bridge altijd de lampen laten vinden op serienummmer. Maar meestal gaat het prima zo...

[ Voor 7% gewijzigd door PhilipsFan op 29-09-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:02

L23

chefspecial schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:33:
[...]

Nee, gaat puur om dat de netwerksleutel van al je remotes en de bridge (eigenlijk ook een remote) gelijk moeten zijn. Als je met de bridge de lampen niet meer automatisch kan vinden dan heb ik het idee dat de netwerksleutel van de bridge anders is dan je remote. Als de remote de lampen kan bedienen met zijn eigen netwerksleutel dan kan de bridge die een andere netwerksleutel gebruikt de lampen niet meer vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 29-09-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:31

Decennia

VECTORHEAD

Ligt het aan mij of is de Pre-order van de CoolBlue site verdwenen?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-10 16:35

lampie1979

Hoepla!

MmarkM schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:24:
Nog niet genoemd in dit topic, maar je kan de Hue ook bedienen vanuit je Google Chrome: https://chrome.google.com...aomaoilmnmfhmdoekoaeclkoa
Nice! Werkt echt top. handig als je achter de laptop zit.

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
ATS schreef op zondag 27 september 2015 @ 06:53:
[...]

Ballontruc of filter werkt niet?
Wat beddoel je hier precies mee? Zijn er ballonnen die de kleurtemperatuur net iets veschuiven dan? Vooropgesteld dat je hem er overheen krijgt?

En welk filter kun je gebruiken?

Goede tips wellicht

• ATS

ATS

Bert003 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 00:29:
[...]

Wat beddoel je hier precies mee? Zijn er ballonnen die de kleurtemperatuur net iets veschuiven dan? Vooropgesteld dat je hem er overheen krijgt?

En welk filter kun je gebruiken?

Goede tips wellicht
Als het voor de milights werkt, waarom dan niet voor Hue's?

[Milight] Ervaringen & discussie

[ Voor 9% gewijzigd door ATS op 30-09-2015 07:50 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:02
ATS schreef op woensdag 30 september 2015 @ 07:48:
[...]

Als het voor de milights werkt, waarom dan niet voor Hue's?

[Milight] Ervaringen & discussie
Is het niet zo dat dan de kleuren van de Hue ook anders zijn ;)
Want de Hue heeft ook gekleurde leds die je niet moet bedekken.

• ATS

ATS

Jochemd13 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:14:
[...]

Is het niet zo dat dan de kleuren van de Hue ook anders zijn ;)
Want de Hue heeft ook gekleurde leds die je niet moet bedekken.
Het ging over de Lux. Voor zover mij bekend heeft die geen kleurenleds... 8)

[ Voor 9% gewijzigd door ATS op 30-09-2015 08:17 ]

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 22:13
Geen idee of dit hier al eerder voorbij is gekomen maar ik vond het persoonlijk wel goed nieuws! :)
We are also told that Philips is working on ways to bring HomeKit support to existing Philips Hue bridges. This means current Hue customers would not have to buy any additional equipment to work with HomeKit, but this may not be ready as soon as October. If this software update is released, the new box would differ mostly on its cosmetics. A rough picture of the product surfaced earlier in the month.
bron

• ATS

ATS

Nano2009 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:03:
Geen idee of dit hier al eerder voorbij is gekomen maar ik vond het persoonlijk wel goed nieuws! :)

[...]

bron
Eerder langs zien komen. Maar het lijkt me sterk. Voor homekit was toch een speciale chip nodig? Die zit niet in de huidige bridge (die is ouder dan homekit), en dus zie ik niet hoe ze dat gaan doen. Maar ik zou het graag mis hebben... :P

• arjandijk162
Ik heb ook al homekit support bij Domoticz langs zien komen, geen idee wat er precies achter zit, maar het is te programmeren. Misschien mag je er dan geen stickertje op plakken.

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:31

Decennia

VECTORHEAD

Mijn starterkit terug gebracht naar CoolBlue. Goede service! Helaas kon de beste man zelf ook de pre-order niet vinden, dus kon hij hem niet meteen bestellen voor mij. Even afwachten tot hij op de site komt, dus! :)

Gegroet!

• Adekka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 12:30
arjandijk162 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:34:
Ik heb ook al homekit support bij Domoticz langs zien komen, geen idee wat er precies achter zit, maar het is te programmeren. Misschien mag je er dan geen stickertje op plakken.
Domoticz werkt ook met homebridge (https://github.com/nfarina/homebridge) die tegen HomeKit aanpraat.

• xxxneoxxx
We zullen het wel zien. Zelfs als er extra hardware nodig is, is het allicht mogelijk iets aan te sluiten op de bestaande bridge o.i.d.. Zou mooi zijn als Philips er een mouw aan weet te passen. :)

• RAW1973
  • Laatst online: 19-02-2021
Is het mogelijk om lampen in een groep te plaatsen? Op dit moment gaan alle lampen met zonsondergang aan, via IFTTT. Dit is niet nodig. IFTTT biedt alleen de mogelijkheid per lamp of alle lampen te schakelen. Zou fijn zijn als je lampen in een groep kan plaatsen, en de groep kan aanroepen via IFTTT.

Remco

• funske
RAW1973 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:42:
Is het mogelijk om lampen in een groep te plaatsen? Op dit moment gaan alle lampen met zonsondergang aan, via IFTTT. Dit is niet nodig. IFTTT biedt alleen de mogelijkheid per lamp of alle lampen te schakelen. Zou fijn zijn als je lampen in een groep kan plaatsen, en de groep kan aanroepen via IFTTT.
Of je maakt er gewoon 2, 3 of 4 aparte regels voor……. :+
Doe ik ook en is geen probleem.

Have Fun Funske

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:27
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/dqsdg4fwx/Screen_Shot_2015_09_30_at_19_19_09.png
op meethue.com staat deze staande lamp

Iemand enig idee waar die te verkrijgen is?

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

goodfella schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:40:
Iemand enig idee waar die te verkrijgen is?
Het is een lamp van het Nederlandse merk 'zuiver'.
http://www.zuiver.com/collection/

"Te koop bij de betere interieurzaak"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:53
Starterset in de aanbieding bij bol.com: http://www.bol.com/nl/p/p...-bridge/9200000023269501/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
Ik heb gisteren al mijn lampen op de beneden verdieping vervangen voor Hue. Echt super!

Ik wil alleen nog dat mijn lampen (als het donker is) automatisch aan gaan (als ze uit zijn) als ik de woonkamer in kom. Dit kan dus ook zijn als ik in de morgen naar beneden kom. Geoforcing werkt dus helaas niet, de lampen gaan dan namelijk niet aan als ik al in huis ben en 's ochtends beneden kom.

Wat dan wel?

Nu heb ik een bewegingsmelder gevonden (https://www.smarthomesupp...producten/bewegingsmelder), maar die kost 75 euro. Das mij net iets te veel geld om lampen automatisch aan te laten gaan.

Zijn er andere goedkopere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ik heb ze nu zelf op een tijdschema gezet. Door de weeks ben ik toch elke ochtend om dezelfde tijd beneden. De lampen gaan een paar minuten voor de tijd dat ik normaal beneden ben vast rustig aan. Dat kan gewoon vanuit de app. Dat is natuurlijk geen oplossing voor als je 's avonds thuis komt.

Is een oplossing op basis van een iBeacon o.i.d. misschien een idee?

* ATS is ook een recente instapper met Hue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
ATS schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:41:
Ik heb ze nu zelf op een tijdschema gezet. Door de weeks ben ik toch elke ochtend om dezelfde tijd beneden. De lampen gaan een paar minuten voor de tijd dat ik normaal beneden ben vast rustig aan. Dat kan gewoon vanuit de app. Dat is natuurlijk geen oplossing voor als je 's avonds thuis komt.

Is een oplossing op basis van een iBeacon o.i.d. misschien een idee?

* ATS is ook een recente instapper met Hue
Dit kun je in de Hue app van Philips zelf toch instellen; dat de lampen aangaan als je thuiskomt? Tenminste op mijn iPhone wel onder Geofencing!

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

funske schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

Dit kun je in de Hue app van Philips zelf toch instellen; dat de lampen aangaan als je thuiskomt? Tenminste op mijn iPhone wel onder Geofencing!
Vast wel, ik heb nog niet alle mogelijkheden ontdekt, en met de API is nog veel meer mogelijk dan met de App heb ik al gezien.

Wat het lastiger maakt is dat ik niet alleen ben thuis. Geofencing zou dus al op twee telefoons moeten werken, en je wil niet dat als de een al thuis TV zit te kijken en je partner komt thuis ineens al je lichten veranderen naar de "ik kom thuis" setting van de partner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
funske schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

Dit werkt dus niet als je boven bent en 's morgens naar beneden komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:54
marchanekamp schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:31:
Misschien een wemo bewegingsmelder met iftt, maar veel goedkoper zal niet gaan lukken.
De bewegingsmelder die jij aangeeft werkt alleen met een controller en dan weet ik niet zeker of die weer met hue samen werkt/kan werken. Dan ga je dus naar home automation, wordt het weer wat prijziger, maar is er wel héél veel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

ATS schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:24:
[...]

Vast wel, ik heb nog niet alle mogelijkheden ontdekt, en met de API is nog veel meer mogelijk dan met de App heb ik al gezien.

Wat het lastiger maakt is dat ik niet alleen ben thuis. Geofencing zou dus al op twee telefoons moeten werken, en je wil niet dat als de een al thuis TV zit te kijken en je partner komt thuis ineens al je lichten veranderen naar de "ik kom thuis" setting van de partner.
In combinatie met bijvoorbeeld Domoticz is dit wel te doen. Ik heb het zelf ook. Als er al iemand thuis is gebeurd er niets. Als er niemand thuis is en er komt iemand thuis gaan de lampen aan(mits voldaan aan de voorwaarden). Zodra er iemand weg is gaat de buitenlamp aan, als die nog niet aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
Nicap schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:58:
[...]

In combinatie met bijvoorbeeld Domoticz is dit wel te doen. Ik heb het zelf ook. Als er al iemand thuis is gebeurd er niets. Als er niemand thuis is en er komt iemand thuis gaan de lampen aan(mits voldaan aan de voorwaarden). Zodra er iemand weg is gaat de buitenlamp aan, als die nog niet aan is.
Dank! Welk product heb je hier concreet voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:25
marchanekamp schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:01:
[...]

Dank! Welk product heb je hier concreet voor?
Kan draaien op een NAS de je misschien al hebt (op een syno NAS zeker andere merken weet ik niet)
Of je draait het op een Raspberry Pi die je misschien ook al hebt als media player.
maar anders kost het iets van €40

Edit:
Ik gebruik zelf een HomeWizard om alles aan te sturen, echter ben je met Domoticz wel een stukje goedkoper uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Tinusvolkel op 01-10-2015 11:34 ]

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Nicap schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:58:
[...]

Ik heb al eens een tijdje naar Domoticz zitten staren en wil graag een Hue set aanschaffen. Echter moet ik dit ook aan mijn vriendin kunnen uitleggen en wil ik het graag knopen met IFTTT. Is er ergens een soort van manual te vinden? Ik wil graag eerst een ontwerp maken, voordat ik 200E aan spullen naar binnen fiets en later spijt krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
Weet iemand of het kleurverschil tussen de E27'jes en de hue bloom is te voorkomen? Diepzee blauw bij de peertjes is mooi, diep blauw. Bij de bloom is dit lichtblauw. Veel fletser... Of is het een gevalletje 'deal with it?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

:*) Blooms de deur uit doen en gewoon Hue's in een leuk armatuurtje gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Segura: Als je een eigen domotica systeem gaat toepassen als Domoticz / OpenHAB / whatever, dan zou ik geen IFTTT meer gebruiken. Voegt niks toe en is alleen maar irritant om om meerdere plekken te definieren wat wanneer gebeurt. Bovendien biedt IFTTT heel weinig mogelijkheden en ben je afhankelijk van internet.
Mocht je perse IFTTT gebruiken, en OpenHAB hebben, dan kun je IFTTT aan OpenHAB knopen: nieuws: Domoticasoftware Openhab ondersteunt nu IFTTT (weet niet of dat met Domoticz ook kan)

Je kunr trouwens gratis beginnen door de domotica software eerst op je pc te draaien en mee te klooien, en te doen alsof je Hue al hebt ;)

@chefspecial: deal with it.. E27 heeft ander spectrum, dus is onmogelijk gelijk te krijgen.

@hieronder: nee, friends of hue is idem qua spectrum.

[ Voor 23% gewijzigd door CyBeRSPiN op 01-10-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
ATS schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:39:
:*) Blooms de deur uit doen en gewoon Hue's in een leuk armatuurtje gebruiken?
Hehe. Dat kan... Maar ik heb hem naast de bank gezet om een staande plant mooi op te lichten. Een peertje past daar niet echt bij, denk ik. Daarachter staat een staande sierlamp met E27 peer. Het is de afstandsbediening versie btw, ik weet niet of de nieuwe ´friends of hue´ variant (zonder remote) wel de kleuren kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
@CyBeRSPiN
Ik heb de software al geïnstalleerd, maar was een beetje opzoek naar een quick start guide, omdat ik door tijdgebrek nog niet ver gekomen ben met de documentatie door te lezen. En je hebt een punt over Domoticz icm IFTTT.
Ik probeer alleen even te achterhalen of ik iets kan maken dat vrouwvriendelijk en stabiel is. Je verlichting moet niet over z'n nek gaan, omdat een app besluit te stoppen met werken. Ik zal eens naar OpenHab kijken. thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Was deze al voorbij gekomen? Starterpakket GU10 voor 160 euro.
https://www.50five.com/sh...e-starterspakket-gu10-113

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 10:05
En bol.com heeft de Philips Hue e27 starterset in de aanbieding voor €149,95
http://www.bol.com/nl/aanbiedingen/index.html

[ Voor 5% gewijzigd door Goldwing1973 op 01-10-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
Goldwing1973 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:22:
En bol.com heeft de Philips Hue e27 starterset in de aanbieding voor €149,95
http://www.bol.com/nl/aanbiedingen/index.html
Beaumotica.nl nu ook, 149 euro voor de e27 set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Wehkamp doet dat ook, en wel voor €159,20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
En bij onze oosterburen is de Philips Hue Wireless Dimming Kit in de aanbieding voor €36,33 met gratis verzending
http://www.amazon.de/Phil...03501&sr=8-2&keywords=hue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
Goldwing1973 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:46:
En bij onze oosterburen is de Philips Hue Wireless Dimming Kit in de aanbieding voor €36,33 met gratis verzending
Hele stomme vraag misschien, maar is die afstandbediening van de dimming kit ook probleemloos te gebruiken voor de hue lux lampen en per lamp in te stellen welke wel en niet mee mogen dimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chefspecial schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:48:
[...]

Hele stomme vraag misschien, maar is die afstandbediening van de dimming kit ook probleemloos te gebruiken voor de hue lux lampen en per lamp in te stellen welke wel en niet mee mogen dimmen?
Ja, hoor, dat is geen enkel probleem. Alles wat op de bridge past, kan er mee gedimd (en aan- en uitgezet) worden.
Uiteraard een prima prijs, maar bij de Praxis voor € 29,99 te krijgen door middel van de 25% kortingscoupon van de Formido. Die kun je zo van de website halen, printen en dan bij de kassa van de Praxis laten zien, dan krijg je de kit voor € 29,99 in plaats van € 39,99.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

never mind, spuit 11

[ Voor 92% gewijzigd door ATS op 01-10-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Wordt niet naar Nederland verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
peptalk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Wordt niet naar Nederland verzonden.
Heel raar, ik heb amazon.de in Firefox open staan, en daar kan hij zonder problemen naar NL verstuurd worden.
Open ik dezelfde link in Chrome, dan kan het niet naar NL verzonden worden.

Links is Chrome, rechts is Firefox.

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/ccg40phu9/raar.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Op één of andere manier kiest hij in firefox verzending en verkoop door amazon en in chrome verkoop door een ander, maar wel verzending door amazon(wat meestal wel gewoon naar het buitenland kan). Er is ook een prijsverschil van 2 cent.
Overigens wordt de totaalprijs 36,94 euro door het BTW verschil.

Link voor chrome: http://www.amazon.de/gp/p...psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Segura schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:47:
@CyBeRSPiN
Ik heb de software al geïnstalleerd, maar was een beetje opzoek naar een quick start guide, omdat ik door tijdgebrek nog niet ver gekomen ben met de documentatie door te lezen. En je hebt een punt over Domoticz icm IFTTT.
Ik probeer alleen even te achterhalen of ik iets kan maken dat vrouwvriendelijk en stabiel is. Je verlichting moet niet over z'n nek gaan, omdat een app besluit te stoppen met werken. Ik zal eens naar OpenHab kijken. thnx
Domoticz kan erg vrouwvriendelijk worden, maar dat ligt ook deels aan degene die het instelt denk ik. Ik gebruik hier Domoticz i.c.m. Hue en Zwave. Benedenverdieping is alles Hue en nagenoeg compleet geautomatiseerd. Lampen gaan automatisch aan. De lamp in de hal en overloop zitten op een sensor(zwave). Met de Android app Dromotica kan alles makkelijk bedient worden wil je het handmatig doen. Met 1 druk op het scherm alle lampen uit kan erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
Nicap schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:15:
[...]

Domoticz kan erg vrouwvriendelijk worden, maar dat ligt ook deels aan degene die het instelt denk ik. Ik gebruik hier Domoticz i.c.m. Hue en Zwave. Benedenverdieping is alles Hue en nagenoeg compleet geautomatiseerd. Lampen gaan automatisch aan. De lamp in de hal en overloop zitten op een sensor(zwave). Met de Android app Dromotica kan alles makkelijk bedient worden wil je het handmatig doen. Met 1 druk op het scherm alle lampen uit kan erg handig zijn.
Is er niet iets simpels wat plug and play is? Gewoon kamer in als het donker is = lampen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ik ben meteen met drie benen in het Hue verhaal gesprongen... drie startersetjes bij Bol en drie dimmers bij Amazon, ben benieuwd!

[ Voor 5% gewijzigd door itsgreen op 01-10-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

marchanekamp schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:31:
[...]

Is er niet iets simpels wat plug and play is? Gewoon kamer in als het donker is = lampen aan.
Nog niet echt, maar ik vermoed dat er binnenkort lichtsensors voor Hue zullen uitkomen; de bridge is er namelijk al op voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
CyBeRSPiN schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:35:
[...]

Nog niet echt, maar ik vermoed dat er binnenkort lichtsensors voor Hue zullen uitkomen; de bridge is er namelijk al op voorbereid.
Ik weet het zelfs wel zeker dat deze binnenkort uit gaan komen.
nieuws: Philips toont drie sensoren voor zijn Hue-platform voor smart homes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:27
Waarom stunten alle webshops met 25% korting ineens?
Vanwege die nieuwe Hue Bridge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

goodfella schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:57:
Voornamelijk betere lampen geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:21
goodfella schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:57:
Het gerucht is dat 6 oktober de nieuwe bridge, lampen en nog wat andere dingen worden geintroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Timmy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:01:
[...]

Het gerucht is dat 6 oktober de nieuwe bridge, lampen en nog wat andere dingen worden geintroduceerd.
Dan zullen iig alle normale fittinglampen vervangen worden.

Viel mij op dat de Lux nu maar 20 euro is ipv 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunderNerd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:50
Vraagje! Ik woon samen met een huisgenoot en wij delen het internet. Wel hebben we elk een eigen huiskamer en slaapkamer (inderdaad, een vreemd gebouw). Ik heb meerdere Hue lampen (5). Hij is zo verlieft op mijn systeem geworden, dat hij dit ook wil aanschaffen. Het gaat om een starterspack. Hoe zorgen we dat we niet elkaars lampen gaan bedienen? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

TunderNerd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:28:
Vraagje! Ik woon samen met een huisgenoot en wij delen het internet. Wel hebben we elk een eigen huiskamer en slaapkamer (inderdaad, een vreemd gebouw). Ik heb meerdere Hue lampen (5). Hij is zo verlieft op mijn systeem geworden, dat hij dit ook wil aanschaffen. Het gaat om een starterspack. Hoe zorgen we dat we niet elkaars lampen gaan bedienen? Iemand hier ervaring mee?
Elk een eigen bridge nemen, dan zit je elkaar niet in de weg.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunderNerd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:50
Hooglander1 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:31:
[...]

Elk een eigen bridge nemen, dan zit je elkaar niet in de weg.
Dus wanneer dit bij het aanmelden van de lampen goed gaat, dan is het verder geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
Als je de lampen van je huisgenoot laat koppen met de tweede bridge, en jouw lampen op je eigen bridge is er geen vuiltje aan de lucht. Dan hebben ze aparte netwerkcodes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

marchanekamp schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:31:
Ik heb gisteren al mijn lampen op de beneden verdieping vervangen voor Hue. Echt super!

Ik wil alleen nog dat mijn lampen (als het donker is) automatisch aan gaan (als ze uit zijn) als ik de woonkamer in kom. Dit kan dus ook zijn als ik in de morgen naar beneden kom. Geoforcing werkt dus helaas niet, de lampen gaan dan namelijk niet aan als ik al in huis ben en 's ochtends beneden kom.

Wat dan wel?

Nu heb ik een bewegingsmelder gevonden (https://www.smarthomesupp...producten/bewegingsmelder), maar die kost 75 euro. Das mij net iets te veel geld om lampen automatisch aan te laten gaan.

Ik heb ditzelfde gedaan met IFTT, ik heb voor elke dag een schemaatje waarop mijn lampen aangaan op bepaalde plekken in huis op een bepaalde tijd.
Mijn buitenverlichting heb ik geschakeld met de zonsondergang.
Mijn vijverfontein gaat aan op een bepaalde tijd, gaat uit bij harde wind, en op een bepaalde tijd.

Kijk naar IFTT, kun je heel veel 'recipes' kiezen en maken en schakelen.
Succes!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Goldwing1973 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

Heel raar, ik heb amazon.de in Firefox open staan, en daar kan hij zonder problemen naar NL verstuurd worden.
Open ik dezelfde link in Chrome, dan kan het niet naar NL verzonden worden.

Links is Chrome, rechts is Firefox.

[afbeelding]
Ik heb deze net besteld, met Chrome bij Amazon.de, wordt zonder problemen naar NL geleverd met kostenloze verzending.
[complot aan] riekt naar willekeur[/complot uit]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
De reden dat die starterspacks overal in de uitverkoop gaan is dat ze (volgens mij) de oude voorraden met oude bridges kwijt willen voor de nieuwe packs met nieuwe bridge in de winkel liggen.

Philips medewerkers kunnen 3xE27(of gu10) +bridge kopen voor €99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enki
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 11:27
Binnenkort? Je link dateert al van januari... ;w

Het zou tijd worden dat het assortiment nu eens een keer serieus uitgebreid wordt. Ik wacht op E14 en de beweginsmelder, dan pas ziet Philips mijn centen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:52
Bewegingsmelder wil ik ook voor in de gang ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
Weet iemand of de nieuwe variant van de bloom hetzelfde kleurbereik heeft als de gewone Hue lampen? Diegene van mij geeft dus andere kleuren weer,fletser. Anders verkoop ik hem en haal ik de nieuwe...
Wil eigenlijk ook zo'n strip bestellen maar dan moet hij wel dezelfde kleuren geven als de peertjes en niet van de bloom

[ Voor 7% gewijzigd door chefspecial op 02-10-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Laatst online: 12:19
chefspecial schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:57:
Weet iemand of de nieuwe variant van de bloom hetzelfde kleurbereik heeft als de gewone Hue lampen? Diegene van mij geeft dus andere kleuren weer,fletser. Anders verkoop ik hem en haal ik de nieuwe...
Wil eigenlijk ook zo'n strip bestellen maar dan moet hij wel dezelfde kleuren geven als de peertjes en niet van de bloom
Dus de kleuren van de Bloom zijn fletser dan van de gewone Hue lampen?
Dat is vreemd, het zou eigenlijk andersom moeten zijn.
De Bloom (zowel de oude als de nieuwe) gebruiken normale RGB leds, dus de kleuren zouden vrij 'hard' moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
remmuz schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 08:12:
[...]

Dus de kleuren van de Bloom zijn fletser dan van de gewone Hue lampen?
Dat is vreemd, het zou eigenlijk andersom moeten zijn.
De Bloom (zowel de oude als de nieuwe) gebruiken normale RGB leds, dus de kleuren zouden vrij 'hard' moeten zijn.
Blauw is bij de peertjes dieper blauw, terwijl het bij de bloom licht blauw is. De kleuren die je via de app instelt, komen met de bloom niet overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
vie de persoonlijke Philips shop krijg je nu 50% korting op verschillende Hue lampen , en uiteraard heb ik net vorige maand een hoop van dat spul gekocht :( meeste is ook al weg , alleen GU10 startpakket voor 99 euro zie ik zo staan

[ Voor 20% gewijzigd door Cardwizard op 03-10-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

cardwizard schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:02:
vie de persoonlijke Philips shop krijg je nu 50% korting op verschillende Hue lampen , en uiteraard heb ik net vorige maand een hoop van dat spul gekocht :( meeste is ook al weg , alleen GU10 startpakket voor 99 euro zie ik zo staan
99 euro voor de g10 set?

Ik zie alleen staan voor 199 euro ( http://www.philipsstore.n...NL_SHOPPUB/NL/nl?pfilter= )

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
klopt , dit is via de persoonlijke shop

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/md0adj.png

ze moeten er vanaf zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
cardwizard schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:02:
Da's weer eens wat anders als 60 euro per lampje.. Als ze de standaard losse GU10 bulbs nou eens flink opruimen voor een leuke prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
29 euro , maar ook al uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
xxxneoxxx schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:25:
[...]

Da's weer eens wat anders als 60 euro per lampje.. Als ze de standaard losse GU10 bulbs nou eens flink opruimen voor een leuke prijs..
Momenteel 50 euro dus eigenlijk te weinig verschil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:12
Volgens informatie die ik heb komen de starter sets vanaf a.s. dinsdag in de aanbieding met nieuwe voorraad voor 99;-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

cardwizard schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:21:
klopt , dit is via de persoonlijke shop

[afbeelding]

ze moeten er vanaf zo te zien
Hoe kom je in de persoonlijke shop? wanneer ik via de aanmeld knop rechtsbovenin wilt aanmelden lukt me dat niet.

39

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.