[Philips Hue] Ervaringen & discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste
Acties:
  • 991.209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 16:55
En toch werkt ie gewoon nog hoor :P probeer maar, dit staat trouwens op de site van bol.com zelf:
Zo werkt het:
- Plaats een bestelling van minimaal 75 euro en klik bij betalen op ‘Kortingscode invoeren'
- Voer de kortingscode WOONACTIE2015 in en klik op activeren, de korting wordt direct verrekend.

Actievoorwaarden
De actie is geldig 2 juni t/m 1 september 2015
Actie is geldig bij een besteding vanaf 75,- euro

De actie geldt niet voor artikelen van externe bol.com verkopers en i.c.m. andere kortingsacties.
Omdat de actie geldig is op een gedeelte van het Wonen & Slapen assortiment wordt een groot gedeelte van de artikelen via onderstaande linkjes niet getoond. Ga naar de homepage van Wonen & Slapen voor het gehele assortiment.

[ Voor 66% gewijzigd door NoFearWizz op 14-07-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 15:06

Dylantje2

sorry Bricklayere here :-)

NoFearWizz schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:27:
[...]

En toch werkt ie gewoon nog hoor :P probeer maar, dit staat trouwens op de site van bol.com zelf:

[...]
koop 1 lamp bij philips online..
Daarna 25% .... op alles..

zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Dylantje2 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:31:
[...]
Dat werkt idd ook, feit is wel dat ik dan eerst iets anders moet kopen en heb verder nu niks nodig. Ga die 25% wel gebruiken voor extra HUE lampen zodra ik ze nodig heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 19:35
Vraagje aan de experts.

Situatie:
- 4 officiële Hue lampen (3x E27 en 1x GU10)
- 1 Dresden lightstrip
- 1 startsetje LivingWhites plugs (2 plugs en 1 afstandsbediening, ronde versie)

Ik wil nu graag een lamp aansluiten die alleen E14 fittingen heeft middels de LivingWhites plugs. Na wat research kwam ik erachter dat ik eerst die plugs moet aansluiten en deze moet koppelen aan de LivingWhites afstandsbediening. Daarna moet ik alle Hue lampen "stealen" zodat ze gekoppeld worden aan die LivingWhites ab in plaats van de Hue Bridge. Nu ging dat prima deluxe, totdat ik probeerde de Dresden ballast te stealen. Dat werkte niet. De afstandsbediening van de LivingWhites ziet hem simpelweg niet en maakt zo'n error geluidje.

Hoe nu verder?
- Alles op de LW ab zetten, de LW ab koppelen met de bridge en de Dresden ballast op een andere manier overhalen? Wat is dan die manier?
- Ik weet even geen andere optie :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AXN01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09-2023
Waar lezen jullie dat van 25% korting in de Philips online shop?

Dus is het dan mogelijk om 1 Hue Lux lamp te kopen, en daarna met 25% korting nog 2 Hue Lux lampen en een Hue Starterkit te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 22:52
Dylantje2 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:31:
[...]

25% op alles behalve Hue....

Om mezelf maar even te quoten:
arjandijk162 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:12:
[...]

Deze actie is 1 jaar geldig, kan niet worden gecombineerd met andere actiecodes en is niet geldig voor Philips hue-producten. Als er meer dan één actiecode actief is, wordt de gunstigste promotie automatisch voor u geactiveerd.

[ Voor 47% gewijzigd door arjandijk162 op 14-07-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Sluuz schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:01:
Vraagje aan de experts.

Situatie:
- 4 officiële Hue lampen (3x E27 en 1x GU10)
- 1 Dresden lightstrip
- 1 startsetje LivingWhites plugs (2 plugs en 1 afstandsbediening, ronde versie)

Ik wil nu graag een lamp aansluiten die alleen E14 fittingen heeft middels de LivingWhites plugs. Na wat research kwam ik erachter dat ik eerst die plugs moet aansluiten en deze moet koppelen aan de LivingWhites afstandsbediening. Daarna moet ik alle Hue lampen "stealen" zodat ze gekoppeld worden aan die LivingWhites ab in plaats van de Hue Bridge. Nu ging dat prima deluxe, totdat ik probeerde de Dresden ballast te stealen. Dat werkte niet. De afstandsbediening van de LivingWhites ziet hem simpelweg niet en maakt zo'n error geluidje.

Hoe nu verder?
- Alles op de LW ab zetten, de LW ab koppelen met de bridge en de Dresden ballast op een andere manier overhalen? Wat is dan die manier?
- Ik weet even geen andere optie :)
Ik denk dat de volgorde verkeerd is. Je moet zorgen dat de AB in het Hue netwerk zit, je hebt nu alle Hue lampen naar het LW netwerk gebracht. Als je AB eenmaal een link met de Hue heeft dan kun je de plugs zo aansluiten.

De Dresden werkt sowieso niet met je AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 10-10 19:35
arjandijk162 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:23:
[...]

Ik denk dat de volgorde verkeerd is. Je moet zorgen dat de AB in het Hue netwerk zit, je hebt nu alle Hue lampen naar het LW netwerk gebracht. Als je AB eenmaal een link met de Hue heeft dan kun je de plugs zo aansluiten.

De Dresden werkt sowieso niet met je AB
Die pagina heb ik gebruikt en daar staat juist dat je al je lampen eerst naar de LW AB moet brengen. Dat heb ik gedaan, maar de Dresden gaat dus niet op de AB. Daarna staat er dat je de AB config naar de bridge moet brengen, maar als ik het dan goed begrijp, is de verbinding met de Dresden dan weg. Hoe voeg ik dan de Dresden weer toe aan de bridge?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Excuses, volgorde is idd andersom. Ik vermoed dat de dresden op dezelfde manier moet worden gekoppeld als dat je dat de eerste keer deed aan de Hue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40

CyBeRSPiN

sinds 2001

Resetten van de Dresden kan je doen door de stroom er in bepaalde sequence aan te hangen/af te halen, zie https://www.dresden-elekt...d-philips-hue-bridge/?L=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
arjandijk162 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:18:
[...]

25% op alles behalve Hue....

Om mezelf maar even te quoten:

[...]
Ik had hem sowieso al bij Bol.com gehaald met 10% korting. dus ging er al niet meer voor. Maar dit vermoeden had ik idd al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:20
Is een al een Android app, waarmee het mogelijk is scenes te maken waarbij een Hue GO in een actieve modes (zoals candle light) staat?

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Voor de geinteresseerden, heb eindelijk antwoord van Dresden over het gebrek aan 'W' in een RGBW strip
Sorry for waiting that long for an answer but your original email was in the junk-mail-folder.

First of all your FLS-PP lp is working correctly. We know the issue you described. There will be an software-update available at the beginning of August. After updating it will be possible to control the white channel separately with a brighter white color.

The problem for you is that the update for Zigbee devices will only run with the Gateway of the manufacturer. As you wrote you extended your Hue-System I think you don't have our RaspBee Gateway. But that is a problem of all manufacturers who want to bring out an update for their devices.

At the moment you have two choices:
1. to buy our complete Raspbee Gateway or
2. if you have got a Raspberry Pi, to buy our RaspBee Shield and build a gateway by yourself

Sorry that I can't give you better information but at the moment we don't have other solutions for updating the FLS.
Heeft iemand hier zo'n Raspbee gateway toevallig?
Moet straks dus eenmalig updaten, beetje jammer om daarvoor dan die gateway (50 euro+) te moeten aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Laatst online: 09-10 00:38
Mocht je iemand kennen die bij Philips werkt of zelf voor Philips werken, via de medewerker online shop is er momenteel een actie van 30% korting op alle Hue producten met de code HUEGO2015. Net via een vriend twee losse Hue lampen besteld voor 62,99. De lampen hadden al een korting en daar bovenop kwam nog de 30 procent. Dus 31,50 voor een Hue lamp waar ze volgens de pricewatch minimaal 54,55 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:30
AXN01 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:09:
Waar lezen jullie dat van 25% korting in de Philips online shop?

Dus is het dan mogelijk om 1 Hue Lux lamp te kopen, en daarna met 25% korting nog 2 Hue Lux lampen en een Hue Starterkit te kopen?
mensen blijven dit helaas maar quoten en zeggen, maar volgens vele is deze aktie allang afgelopen. Ik kon een paar weken geleden al niks vinden op de site van philips hierover.

De philips hue lampen kopen met 10 procent korting vind ik eigenlijk nog steeds behoorlijk weinig korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:53
Nu bij Amazon.de het Philips hue - Starter Pack (E27) voor 129,99. Moet je je wel eerst even aanmelden voor Amazon Prime maar daar kun je je weer meteen voor afmelden, dan kost het in de proefperiode niets. Wel een serieuze korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 10:00
rk74 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:01:
Nu bij Amazon.de het Philips hue - Starter Pack (E27) voor 129,99. Moet je je wel eerst even aanmelden voor Amazon Prime maar daar kun je je weer meteen voor afmelden, dan kost het in de proefperiode niets. Wel een serieuze korting!
Deze zojuist besteld :)

Nu heb ik dus wel 3 E27 fittingen nodig. Ben aan het googelen naar zo simpel mogelijke vloerlampjes.
Iemand toevallig tips?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Ah, dank voor de tip. Ook net nog een starter set besteld op Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 15:44
Maverick! schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:44:
[...]

Nu heb ik dus wel 3 E27 fittingen nodig. Ben aan het googelen naar zo simpel mogelijke vloerlampjes.
Iemand toevallig tips?
Wat voor vloerlampen bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Maverick! schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:44:
[...]

Iemand toevallig tips?
Wij hebben zelf deze 3x: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10207750/
Door het witte melkglas krijgt de lamp zelf ook een kleurtje.

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com//nl/nl/images/products/resele-staande-lamp-uplight__0138822_PE298638_S4.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
NoFearWizz schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:10:
[...]

Wij hebben zelf deze 3x: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10207750/
Door het witte melkglas krijgt de lamp zelf ook een kleurtje.

[afbeelding]
Ikea heeft heel veel ;)
Lampen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ja dat wel, alleen deze geven wel een leuk effect door het melkglas (dat krijgt de kleur van het licht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 14:58
Dank voor de tip, is een behoorlijke korting, inderdaad niet vergeten lidmaatschap weer te beëindigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Thanks voor de adviezen :)
Ik ben eigenlijk op zoek naar een simpel blokje met een fitting die je op de vloer kan zetten, maar kan zover nog niets vinden.

Wel een goede tip van het melkglas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 10:58
Maverick! schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:59:
Thanks voor de adviezen :)
Ik ben eigenlijk op zoek naar een simpel blokje met een fitting die je op de vloer kan zetten, maar kan zover nog niets vinden.

Wel een goede tip van het melkglas!
Ik heb deze op de vloer staan:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80096372/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Zoiets zoek ik idd! Tafellamp dus... ik was aan het zoeken naar vloerlamp :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
oeh thx honda!! ik heb nu een nieuw setje besteld voor mijn eigen huis :P dus mss ga ik ook voor deze lampen :P of een combinatie van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 10:05
Grrrrrrr weet iemand hoe ik me weer kan uitschrijven met Amazon Prime?
Loop me rot te zoeken op de site, maar nergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Goldwing1973 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:20:
Grrrrrrr weet iemand hoe ik me weer kan uitschrijven met Amazon Prime?
Loop me rot te zoeken op de site, maar nergens te vinden.
Nu is mijn Duits ook niet zoals mn Limburgs :)
Maar als ik het goed heb kan dat hier.

Aan de linkerkant staat 'Am 14. August 2015 werden EUR 49 abgebucht'.
Hier kan je klikken op 'Nicht verlängern'.

In het volgende scherm weer klikken op 'Nicht verlängern'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
Maverick! schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:49:
[...]

Nu is mijn Duits ook niet zoals mn Limburgs :)
Maar als ik het goed heb kan dat hier.

Aan de linkerkant staat 'Am 14. August 2015 werden EUR 49 abgebucht'.
Hier kan je klikken op 'Nicht verlängern'.

In het volgende scherm weer klikken op 'Nicht verlängern'.
Bedankt, het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Kijk dit is mooi. Waar meld je je aan voor de Amazon Prime? Afmelden zie ik reactie hierboven :)

[edit]

owh wacht.... google bestaat ook nog :)

www.amazon.de/gp/prime

[ Voor 8% gewijzigd door grote_oever op 15-07-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
grote_oever schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:53:
[...]

Kijk dit is mooi. Waar meld je je aan voor de Amazon Prime? Afmelden zie ik reactie hierboven :)
Om de aanbiedingsprijs te krijgen moet je je aanmelden voor Prime, ik kan me niet voorstellen dat je dat zou kunnen missen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
arnoud_h schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:54:
[...]

Om de aanbiedingsprijs te krijgen moet je je aanmelden voor Prime, ik kan me niet voorstellen dat je dat zou kunnen missen. >:)
Vond hem al op google, maar aan je reactie te lezen krijg je hem ook bij de check-out aangeboden.

owh god, soms voel ik me zo ontzettend stom. 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door grote_oever op 15-07-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Ik zit door de andere Prime aanbiedingen te kijken, maar ik zie dat ze ook korting op de Lux en Hue lampen aanbieden voor Prime leden (€23,99 en €46,99). En de Lux starter set voor €69,99... Misschien vandaag nog even de aanbiedingen in de gaten houden voordat ik mezelf af meld.

Sterker nog, misschien even wachten tot ik een verzendbevestiging heb voordat ik me afmeld.. Je weet maar nooit...

[ Voor 4% gewijzigd door arnoud_h op 15-07-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
arnoud_h schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:03:
Ik zit door de andere Prime aanbiedingen te kijken, maar ik zie dat ze ook korting op de Lux en Hue lampen aanbieden voor Prime leden (€23,99 en €46,99). Misschien vandaag nog even de aanbiedingen in de gaten houden voordat ik mezelf af meld.

Sterker nog, misschien even wachten tot ik een verzendbevestiging heb voordat ik me afmeld.. Je weet maar nooit...
Hoe ben jij trouwens bij 129,99 euro gekomen? ik zie de hue lampen voor 199 euro - 49 euro. Kom ik nog niet aan mijn 129,99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
grote_oever schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:07:
[...]

Hoe ben jij trouwens bij 129,99 euro gekomen? ik zie de hue lampen voor 199 euro - 49 euro. Kom ik nog niet aan mijn 129,99 euro.
Volgens mij is de prijs van de Hue kit al weer omhoog gegaan, want ik zie dit op mijn rekening:

Zwischensumme: EUR 146,21
Verpackung & Versand: EUR 0,00
Summe ohne MwSt.: EUR 146,21
Anzurechnende MwSt.: EUR 30,70
Summe: EUR 176,91
Gutschein eingelöst: -EUR 47,01
Gesamtsumme: EUR 129,90

Vanmiddag was de prijs 176 ipv de huidige 199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
arnoud_h schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:11:
[...]

Vanmiddag was de prijs 176 ipv de huidige 199.
ahh, zie het al. Tis idd duurder geworden en het product kan niet meer naar Nederland verzonden worden. Ik kan hem in ieder geval niet bestellen omdat het geen geldig adres is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
Is een losse GU10 nog +/- 45 Euro of gaat dat ook niet meer lukken? Je kunt de aanbiedingen pas zien als je aangemeld bent neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
grote_oever schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:16:
[...]

ahh, zie het al. Tis idd duurder geworden en het product kan niet meer naar Nederland verzonden worden. Ik kan hem in ieder geval niet bestellen omdat het geen geldig adres is.
Het ging ze bij Amazon iets te hard denk ik...hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 11:33
Is deze al voorbij gekomen? Xbox One game die een integratie heeft met Hue. Goede vooruitgang.

http://arstechnica.co.uk/...hting-with-xbox-one-game/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Laatst online: 22:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
WaSteiL schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:35:
Is deze al voorbij gekomen? Xbox One game die een integratie heeft met Hue. Goede vooruitgang.

Komt net een artikel langs in het nieuws:

nieuws: Xbox One-game Chariot maakt gebruik van Philips Hue-lampen
Je was me voor :P

[ Voor 24% gewijzigd door NoFearWizz op 16-07-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
WaSteiL schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:35:

Nice die game heb ik :)
Kan ik dat meteen uitproberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Zag een artikel van iemand die minecraft gekoppeld had aan Hue. :P ook leuk om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
NoFearWizz schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:45:
Zag een artikel van iemand die minecraft gekoppeld had aan Hue. :P ook leuk om te proberen.
Zag ook al zoiets. Tijd om Minecraft ook weer op te pakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Maverick! schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:58:
[...]

Zag ook al zoiets. Tijd om Minecraft ook weer op te pakken >:)
Filmpje: YouTube: hueCraft
Pagina: http://minecraft.curseforge.com/mc-mods/224893-huecraft

Ik ga het nog wel even proberen denk ik als ik mijn lampjes binnen heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 13:25
Maverick! schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:24:
[...]

Zoiets zoek ik idd! Tafellamp dus... ik was aan het zoeken naar vloerlamp :)
Thanks!
Misschien is dit iets voor je?
http://www.rietveldlicht....iek-glas-staal_-_rvs-rond

Ik heb niet gekeken of je opzoek bent naar een bolletje of iets dergelijks ;). Dit hebben wij in ons huis staan en daarvan ook 2 tafel varianten. Heeft een mooie kleur weergave naar het plafond, en zacht rondom met de philips hue e27.

Edit:
rechtstreekse link naar de tafelvariant
http://www.rietveldlicht....paalglas-staal_-_rvs-rond

[ Voor 15% gewijzigd door nickko op 16-07-2015 20:34 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
De tafelvariant heb ik hier ook staan. Ik heb wel de lamp iets omhoog gebracht met 2 verloopfittingen maar ze doen het erg goed met Hue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik snap Amazon Prime niet helemaal. Heb me aangemeld maar krijg maar een hele kleine korting. Wat bepaald de korting?

Preis: EUR 187,12 Kostenloser Versand für Prime-Mitglieder
Sie sparen: EUR 12,83 (6%)
Alle Preisangaben inkl. MwSt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 15:21
Die actie van 129.99 was alleen eergisteren, als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
arjandijk162 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:56:
Ik snap Amazon Prime niet helemaal. Heb me aangemeld maar krijg maar een hele kleine korting. Wat bepaald de korting?

Preis: EUR 187,12 Kostenloser Versand für Prime-Mitglieder
Sie sparen: EUR 12,83 (6%)
Alle Preisangaben inkl. MwSt.
Als je mijn reactie verder op leest dan lees je dat de aktie afgelopen is. Het was afgelopen maandag prime day ( www.amazon.com/primeday ). Aktie op amazon is nu niet meer interessant.. tenzij je er nu ééntje wil hebben. 187,12 is nog steeds goedkoper dan 199 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
grote_oever schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:15:
[...]

Als je mijn reactie verder op leest dan lees je dat de aktie afgelopen is. Het was afgelopen maandag prime day ( www.amazon.com/primeday ). Aktie op amazon is nu niet meer interessant.. tenzij je er nu ééntje wil hebben. 187,12 is nog steeds goedkoper dan 199 euro :)
Dan is de bol.com 10% aktie goedkoper ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Blijft gewoon wel een nadeel van de lampen + bridge. Vind ze gewoon net 50 a 75 euro te duur :(

Dus maar even wachten totdat iemand hier weer een leuke aanbieding heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Laatst online: 09-10 04:37
Zijn de Osram Lightify-lampen ondertussen een volwaardig alternatief in combinatie met de Hue Bridge? Die zijn op Amazon.de een heel stuk goedkoper dan de Hue-lampen van hetzelfde formaat. Iemand enig idee hoe compatibel die zijn? Weinig recente info over te vinden online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalaamaazoo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04-2022

Kaalaamaazoo

Blackstone

AmbroosV schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 19:55:
Zijn de Osram Lightify-lampen ondertussen een volwaardig alternatief in combinatie met de Hue Bridge? Die zijn op Amazon.de een heel stuk goedkoper dan de Hue-lampen van hetzelfde formaat. Iemand enig idee hoe compatibel die zijn? Weinig recente info over te vinden online...
Mind you dat dat lamp is voor wit licht als ik het goed begrijp. Dus geen kleuren, vergelijkbaar met Hue Lux en dus niet goedkoper volgens mij. Overigens zou je in theorie deze osram lampen moeten kunnen combineren met Hue aangezien het op Zigbee LightLink is gebaseerd. Bij nader inzien is het misschien toch wel kleur. Ik ben verward nu.

Ik heb vandaag een LivingWhites lamp geprobeerd, deze kon ik zonder al teveel moeite koppelen met de Hue bridge. Is toch weer 10 euro goedkoper dan de Hue Lux lampen met hetzelfde resultaat. Enige nadeel wat ik tot nu toe kon vinden is dat de lamp niet naar 100% gaat als je de lichtknop aan en uit zet.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaalaamaazoo op 18-07-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Kaalaamaazoo schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:04:
[...]
Bij nader inzien is het misschien toch wel kleur. Ik ben verward nu.
Osram heeft ze in wit-only en RGBW. Zelfs de RGBW-variant is echt een stuk goedkoper bij Osram, en dat zou me toch al 80 tot 110 euro schelen op 3-4 lampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalaamaazoo

Kaalaamaazoo

Blackstone

Ik heb er twee bestelt om uit te proberen hoe ze werken met de HUE bridge, ze zouden er woensdag of donderdag moeten zijn. Dus dan laat ik wel weer van me horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 11:08
Kaalaamaazoo schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:21:
Ik heb er twee bestelt om uit te proberen hoe ze werken met de HUE bridge, ze zouden er woensdag of donderdag moeten zijn. Dus dan laat ik wel weer van me horen.
Ik ben benieuwd, aangezien ik het hele idee van Hue wel leuk vind maar ik zou alleen voor mijn slaapkamer al een kleine €250 kwijt zijn. Dat vind ik dan toch weer wat zonde van mijn zuurverdiende minimumloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kaalaamaazoo schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:04:
[...]

Ik heb vandaag een LivingWhites lamp geprobeerd, deze kon ik zonder al teveel moeite koppelen met de Hue bridge. Is toch weer 10 euro goedkoper dan de Hue Lux lampen met hetzelfde resultaat. Enige nadeel wat ik tot nu toe kon vinden is dat de lamp niet naar 100% gaat als je de lichtknop aan en uit zet.
Bij mijn weten zit een living white op een ander protocol dus wordt sneller gestoord door bijvoorbeeld wifi, zoals bij mij thuis. :(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

mmm'

lees ik nu goed dat een livingwhitnes ook op een bridge te leren zijn?

Dan is die helpdesk van Philips niet echt professioneel te noemen....

Van osram een livingwhitness? kan ik niet vinden, maar ook die op de bridge te leren?

Ervaringen?
Ook zichtbaar in domoticz?
Verder alles teleren met de app enz enz

zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:43
Dylantje2 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:52:
mmm'

lees ik nu goed dat een livingwhitnes ook op een bridge te leren zijn?

Dan is die helpdesk van Philips niet echt professioneel te noemen....

Van osram een livingwhitness? kan ik niet vinden, maar ook die op de bridge te leren?

Ervaringen?
Ook zichtbaar in domoticz?
Verder alles teleren met de app enz enz
Originele livingwhites van Philips, de spaarlampen van 15 of 20 watt, zijn 100% werkzaam met de bridge. Je kunt ze ook gewoon zien en aansturen via domoticz. Ze werken op hetzelfde systeem als de hue lampen. Enige verschil is dat hue lampen een extra (nieuwer) systeem hebben (zigbee light link) ipv alleen touchsmartlink. Merk je als gebruiker verder niks van, omdat bridge ook beide systemen heeft en de lamp aanstuurt via de een of andere weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Ik heb ze ook binnen en ben er erg content mee. Zelfs de vrouw die het eigenlijk niet zag zitten gaf toe dat het toch wel een goede aanschaf is :)

Iemand Chariot al werkend gekregen? De game vindt de Hue niet, ook niet na IP manueel invoeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Ronster op 19-07-2015 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

mmm als ik dat iets eerder had ....
Geven ze ook meer licht dan een hue?

En wat zijn die rgbw van osram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
Dylantje2 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 09:13:
mmm als ik dat iets eerder had ....
Geven ze ook meer licht dan een hue?

En wat zijn die rgbw van osram?
Wat, livingwhites? De 20 watt geeft 1160 of 1200 lumen. Dus een stuk meer dan 750 van de lux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
HBSVDK schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:46:
[...]

Wat, livingwhites? De 20 watt geeft 1160 of 1200 lumen. Dus een stuk meer dan 750 van de lux.
En ook iets meer verbruik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
Jochemd13 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:09:
[...]

En ook iets meer verbruik :/
Klopt. Maar als je m dimt is ie stuk zuiniger. Ohja, de levensverwachting is wel stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
HBSVDK schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:17:
[...]

Klopt. Maar als je m dimt is ie stuk zuiniger. Ohja, de levensverwachting is wel stuk lager.
Ik heb allebei ( of beter gezegd alledrie )
De Living Whites in 15 en 20 watt uitvoering en de Hue RGB lampen en de Hue Lux.
Mij valt vooral op dat als ik de Living Whites dim ze "vies blauw" licht geven terwijl ik de Hue ( en de Lux ) prima tot 0 kan dimmen zonder dat de kleurtemperatuur veranderd.
Ook zijn de Hue ledlampen behoorlijk wat zuiniger dan de Living Whites spaarlampen dus in aantal Lux per Watt opgenomen vermogen winnen de Hue's het van de Living Whites.

De Living Whites worden dan ook bij mij alleen nog toegepast in de keuken (plafoniere), in de badkamer en in de berging. Hier gaan de lampen niet uren achter elkaar aan en met de kleur bij dimmen heb ik daar geen probleem aangezien de lampen daar alleen in- of uitgeschakeld worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 22:03
Gaat Philips de E27 Lux lamp ook uitbrengen in GU10 versie ?

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
VetCool schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:42:
Gaat Philips de E27 Lux lamp ook uitbrengen in GU10 versie ?
Het zou wel de bedoeling zijn volgens Philips, als je de Facebook pagina volgt kom je er wel achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

@ All..
Thanks...
Ga maar eens een livingwithe bestellen.. [ heb wel geen plek meer voor hem, maar omdat het kan :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

HBSVDK schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 22:20:
Originele livingwhites van Philips, de spaarlampen van 15 of 20 watt, zijn 100% werkzaam met de bridge. Je kunt ze ook gewoon zien en aansturen via domoticz. Ze werken op hetzelfde systeem als de hue lampen. Enige verschil is dat hue lampen een extra (nieuwer) systeem hebben (zigbee light link) ipv alleen touchsmartlink. Merk je als gebruiker verder niks van, omdat bridge ook beide systemen heeft en de lamp aanstuurt via de een of andere weg.
Als de Bridge met de LivingColors of LivingWhites moet communiceren gaat dat toch via SmartLink? Dus op 2.4GHz? Daar merk ik als gebruiken dan nogal wat van.

Bij mijn weten heeft het protocol ook geen mogelijkheid om te controleren of een lamp daadwerkelijk aan is gegaan, dus bestaat de kans dat één van de LivingWhites niet meeschakelt. Iets wat mij nu met de SmartLink remote regelmatig overkomt.

Overigens is het integreren van LivingWhites wel een mooie optie, het stelt je in staat gewone armaturen te gebruiken door de LivingWhites Plug te gebruiken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

mmm...
Moet ik er toch een Smartlink bij kopen?
Of kunnen de lampen rechtstreeks op de bridge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 00:41
Gonadan schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:02:
[...]

Bij mijn weten heeft het protocol ook geen mogelijkheid om te controleren of een lamp daadwerkelijk aan is gegaan, dus bestaat de kans dat één van de LivingWhites niet meeschakelt. Iets wat mij nu met de SmartLink remote regelmatig overkomt.
Ik heb het idee dat dat met een bridge wel gebeurd, er is bij mij nog nooit een Living White Plug niet aan gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Van lang geleden meen ik mij vaag iets te herinneren dat het simpelweg niet in het protocol zit dus kan het gewoon niet. De bridge zou dat kunnen omzeilen door het signaal drie keer te sturen bijvoorbeeld. Om dat zeker te weten zou ik weer eens flink moeten gaan googlen.

Overigens hoop ik dat jij gelijk hebt, dan zou ik eerder overwegen een Bridge te gaan halen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:28
Gonadan schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:02:
[...]
Hoe zit het dan met Hue lampen, op het moment dat ik de kleuren via Homeseer, Domoticz of de LC remote aanpas zie ik na x aantal seconden de kleuren in Hue app veranderen. Er zit dan toch iets van een polling op iedere lamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

De apps lezen toch gewoon uit de bridge? Je telefoon zal niet zelf het Zigbee-protocol kunnen verzenden.

Maar ik had het over de SmartLink hè? Zigbee heeft die mogelijkheid wellicht wel, zou wel prettig zijn. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Gonadan op 20-07-2015 11:13 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Gonadan schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:56:
Van lang geleden meen ik mij vaag iets te herinneren dat het simpelweg niet in het protocol zit dus kan het gewoon niet. De bridge zou dat kunnen omzeilen door het signaal drie keer te sturen bijvoorbeeld. Om dat zeker te weten zou ik weer eens flink moeten gaan googlen.

Overigens hoop ik dat jij gelijk hebt, dan zou ik eerder overwegen een Bridge te gaan halen. :P
De status kan iig wel opgehaald worden, al kan dat uit het geheugen van de bridge komen, voor zowel uit/aan als de stand v/h dimbare gedeelte op mijn verschillende foon's/tab's. Plugs worden ook gewoon als lampen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat betekent dan nog steeds dat als de plug niet correct heeft gedaan wat de bridge hem verteld heeft je de situatie kunt krijgen dat je schema niet correct is uitgevoerd. Terwijl de bridge denkt van wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Als ze idd zelf geen status terug sturen heb je helemaal gelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalaamaazoo

Kaalaamaazoo

Blackstone

Dylantje2 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:05:
mmm...
Moet ik er toch een Smartlink bij kopen?
Of kunnen de lampen rechtstreeks op de bridge?
Het koppelen gaat iets minder makkelijk, maar verder werken ze prima. Je hebt geen afstandbediening of wat dan ook nodig. Alleen de lamp is genoeg.

Koppelen werkt alsvolgt:
Je hebt Philips Hue Lamp finder nodig, die vind je hier: http://www2.meethue.com/en-us/support/general/, scroll naar de vraag: 'I cannot identify or connect my lights?'. Daar kun je een download vinden voor mac/linux of voor windows.

Philips Hue Lamp Finder, instructies
  • Start het programma
  • Accepteer de voorwaarden en klik op start
  • Indien nodig zal de applicatie vragen om Java te installeren
  • Wanneer daarom wordt gevraagd klikt u op de ronde knop op de Bridge
  • Volg de instructies op het scherm om lampen toe te voegen
Belangrijk is dat de de lamp en de bridge voor het koppelen heel dicht bij elkaar moeten liggen (minder dan 30cm). Daarna kun je zeg gewoon overal in je huis hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:13
AmbroosV schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 19:55:
Ik heb de RGB tuinspots van Lightify gekoppeld met Hue. Werkt op zich prima samen, de kleuren wijken wel af van de twee RGBW gu10 spots die ook in de tuin staan, dat is wel jammer, ook omdat het geen RGBW variant is.

In iConnectHue lukt het overigens niet om deze tuinspots goed mee te laten draaien in de random kleuren aansturing. Ze stoppen er na een paar kleurenwisselingen mee.

Even wat anders: Op de Hue Facebook staat een link naar een enquête (duurt lang om in te vullen) maar daarin wordt gehint naar nieuwe producten waaronder goedkopere lampen (Lux).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zie ook de reviews van die Osram lamp op Amazon.
- keine technischen Probleme beim Einbinden in Philips-Hue-System, aber:
- beim Herumspielen z.B. über Hue-App "hakelt" es manchmal, da die Lampe bestimmte RGB-Wertebereiche nicht annimmt (z.B. kräftiges Grün, s.o.)
- die Lampe ignoriert die übermittelten Farbwerte einfach, wenn sie ihr nicht passen
- vielleicht "versteckt" das die Osram-App, indem sie nicht darstellbare Werte umrechnet, aber da ich weder Osram-Bridge noch -App nutze, kann ich dazu nichts sagen
- funktionierende RGB-Werte lassen sich aber normalerweise problemlos wieder einstellen
- nur an den Grenzbereichen der darstellbaren Farben treten manchmal Einstellfehler auf: manchmal wird der betreffende Farbwert korrekt gesetzt, manchmal z.B. weiß (habe aber noch kein System entdecken können)
In het kort: het werkt prima, maar niet 100% identiek aan een Hue lamp. Kleurbereik is anders en lamp negeert de waarde als ie deze niet aan kan ipv de dichtsbijzijnde kleur te kiezen.

Ook deze lamp gaat standaard op wit branden als de stroom er af is geweest lees ik.
(de Dresden RGBW controller doet dat wel beter, de laatste stand blijft onthouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
[b]CyBeRSPiN schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:40

Ook deze lamp gaat standaard op wit branden als de stroom er af is geweest lees ik.
(de Dresden RGBW controller doet dat wel beter, de laatste stand blijft onthouden).
Ik lees dit vaker als argument en ik kan daar zelf niet echt inkomen. Misschien omdat ik geen last van stroomuitval heb.

Het grootste nadeel van Livingwhites die de laatste stand onthouden is dat ze met geen mogelijkheid aan te zetten zijn met een normale lichtschakelaar als ze uit zijn gezet met de app of ab.

De Hue lampen gaan gewoon branden als je de schakelaar aanzet. Dat maakt het veel gemakkelijker als Domoticz/AB/Hue app/Wifi een keer weigert.

Vooral als je niet kan aflezen aan de schakelaar of een lamp aan of uitstaat is het vervelend als de lamp zijn laatste stand(uit) onthoud.

Wat mij betreft is de Hue manier handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ben het met je eens en dat is m.i. ook de reden waarom de Hue werkt zoals nu, maar wordt idd vaak als tekortkoming genoemd, vooral de gebrek aan controle over standaard de kleur/helderheid.
Kortom, het zou configureerbaar moeten zijn net als je in je BIOS kunt instellen of je PC weer moet opstarten na een power failure.

[ Voor 50% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-07-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Kleintje pils schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:11:
[...]

Ik heb de RGB tuinspots van Lightify gekoppeld met Hue. Werkt op zich prima samen, de kleuren wijken wel af van de twee RGBW gu10 spots die ook in de tuin staan, dat is wel jammer, ook omdat het geen RGBW variant is.

In iConnectHue lukt het overigens niet om deze tuinspots goed mee te laten draaien in de random kleuren aansturing. Ze stoppen er na een paar kleurenwisselingen mee.
Hm. Dan vraag ik me af of er een verschil is met de standaardlamp. Heb je de Lightify Hub ook? Er zijn blijkbaar updates voor de lampen geweest die de compatibiliteit met Hue etc verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Denk je goedkoop uit te zijn, moet je voor elke fabrikant weer de bijbehorende bridge hebben om firmware updates uit te voeren (Lightify, Dresden). Terwijl Zigbee standaarden heeft om vendor onafhankelijke OTA firmware upgrades uit te voeren heeft ieder dat blijkbaar toch weer anders aangepakt.. jammer..

Heb antwoord van Dresden: ze willen mn controller tzt wel voor me updaten, maar niet gratis.. Ze zien het amper gebruik maken van het W-kanaal in RGBW niet als 'defect', maar komen wel met een update om het 'issue' te verhelpen.
Dus dat schiet alsnog niet op (alleen verzendkosten heen en weer naar DE zal al zo'n 30 euro zijn).

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-07-2015 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

iemand al de minecraft icm HUE werkend...

Ik vakantie, en de verrasing zou groot zijn voor mijn zoontjes...[ papa aan de game met alle lampen aan...]
Heb een eigen minecraft server voor ze...

Dus.... zou mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Dylantje2 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 07:51:
iemand al de minecraft icm HUE werkend...

Ik vakantie, en de verrasing zou groot zijn voor mijn zoontjes...[ papa aan de game met alle lampen aan...]
Heb een eigen minecraft server voor ze...

Dus.... zou mooi zijn
Had je deze al gezien? http://www.curse.com/mc-mods/minecraft/224893-huecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

Ja gezien, ....vandaar de wens

Maar ja nog niet werkend. Ik weet niet hoe ik een mod moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Volgens mij als je de curse client gebruikt doen zij het voor jou :P
Ik heb zelf nog geen tijd gehad om te kijken jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2

Dylantje2

NoFearWizz schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:10:
Volgens mij als je de curse client gebruikt doen zij het voor jou :P
Dit snap ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Je kan deze downloaden: http://www.curse.com/client (gratis) en dan kan je daarmee de mod opzoeken en installeren, volgens mij maar wat ik al zeg geen tijd gehad zelf om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09-2016
NoFearWizz schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:16:
[...]

Je kan deze downloaden: http://www.curse.com/client (gratis) en dan kan je daarmee de mod opzoeken en installeren, volgens mij maar wat ik al zeg geen tijd gehad zelf om het te proberen.
Op het officiële developers forum van HUE een post gevonden, met meer uitleg. Daar staat dat je Forge 1.7.10 moet instaleren en hueCraft.jar in de mod directory plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Amazon.de heeft de Hue Starterkit met 3 standaard E27's in aanbieding voor 170 euro (ipv 199). Komt daarmee goedkoper uit dan de drie lampen alleen (3 * 59) in de meeste winkels en je krijgt er een extra hub bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
En om even op het onderwerp Amazon te blijven, Amazon.it heeft sinds kort "Gen 1 2014" achter de meeste Philips Hue producten staan...
Blijkbaar krijgen we binnenkort "Gen 2 2015 of 2016"
Persoonlijk denk ik dat dit met de komst van Apple's HomeKit te maken heeft, Bridge met HomeKitchip = gen 2

[ Voor 24% gewijzigd door Goldwing1973 op 23-07-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat denk ik ook. Hopelijk brengen ze gelijk ook meer nieuwe type producten uit.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:58

Ethirty

Who...me?

Zoals E14 bijvoorbeeld. Er schreeuwen hier 2 lampen om vervanging. :+

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:30

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Goldwing1973 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:02:
En om even op het onderwerp Amazon te blijven, Amazon.it heeft sinds kort "Gen 1 2014" achter de meeste Philips Hue producten staan...
Blijkbaar krijgen we binnenkort "Gen 2 2015 of 2016"
Persoonlijk denk ik dat dit met de komst van Apple's HomeKit te maken heeft, Bridge met HomeKitchip = gen 2
Ik hoop echt dat die bridge los te krijgen is, ik heb echt geen zin om weer een nieuwe starter kit te kopen.
Bovendien zou ik niet weten waar ik de extra bulbs zou moeten ophangen. Heel mijn huis is inmiddels voorzien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:43:
[...]

Ik hoop echt dat die bridge los te krijgen is, ik heb echt geen zin om weer een nieuwe starter kit te kopen.
Bovendien zou ik niet weten waar ik de extra bulbs zou moeten ophangen. Heel mijn huis is inmiddels voorzien :+
Meestal bij V&A of Marktplaats zijn er wel te vinden. Genoeg mensen die een extra starterkit kopen en de bridge niet gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:13

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

De losse bridge staat ook al als "wordt verwacht" in de pricewatch: pricewatch: Philips Hue Bridge
En ja ik ben ook zo iemand die nog een bridge heeft slingeren vanwege een aanbieding en dus de aanschaf van 2 starterkits :)

[ Voor 26% gewijzigd door Mystic Spirit op 24-07-2015 09:12 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.