[Philips Hue] Ervaringen & discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste
Acties:
  • 991.141 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 23:35
Erik1971 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:08:
Ik heb 3 remote controls gekoppeld aan mijn hue systeem, inclusief 3 Living Colors lampen en het werkt perfect.
Drie? Ik heb er eentje gekoppeld (aan alle lampen). Maar er kunnen er dus zonder problemen meerdere mee werken? Lijkt me ideaal voor in de hal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 20:57
Klopt, je moet de andere remotes eerst koppelen aan de 'master' remote en vervolgens koppel je de lampen aan de nieuwe remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvandeven
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-08-2022
mmm heel benieuwd naar de schakelaars. Ik heb overigens begrepen dat Fibaro z-wave relais heeft die je achter je bestaande lichtschakelaars kan inbouwen en buiten dat ze een ontvanger zijn voor z-wave ook een zender.

Het zou dus technisch mogelijk zijn spanning voor de lichtschakelaar dmv laskapje naar de lamp en de schakelaar te sturen, achter de schakelaar de relais te hangen en de neutral van beide weer met een laskapje aan te sluiten. Schakelaar staat dan parallel aan de lamp en geeft dan enkel aan, uit commando aan een z-wave centrale die de commando's door kan zetten via ethernet aan de hue bridge.

Ze hebben ook een dubbel relais waardoor je het zelfs zo zou kunnen maken dat 1 knop de spanning killed, handig voor b.v. werkzaamheden en de ander voor dagelijks gebruik enkel commando's stuurt maar de spanning richting de hue laat aan staan.

Toch hoop ik op iets wat eenvoudiger is en gericht is op ter vervanging van huidige inbouw schakelaren ipv gewoon opplak schakelaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat een opbouwbox is met alleen een display om de lampen te bedienen is dat overbodig voor mij.ik heb op diverse plekken in huis de vogels steuntjes opgehangen en kan daar een tablet aan bevestigen.Tablets zijn dan mobiel en liggen ook niet overal te slingeren.
En dan nog de vraag wat dit kastje gaat kosten.Een tablet met toegang tot de playstore kost ook geen vermogen meer,en kan uiteindelijk meer.
Ik ben persoonlijk meer voor mooie schakelaars aan de wand ter vervanging van de huidige aan/uit schakelaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Johnvh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:05:
[...]

Drie? Ik heb er eentje gekoppeld (aan alle lampen). Maar er kunnen er dus zonder problemen meerdere mee werken? Lijkt me ideaal voor in de hal! :)
weeraanmelden in "[Philips Hue] Ervaringen & discussie"
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvandeven
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-08-2022
als ze niet snel met een fatsoenlijke schakelaar op de proppen ga ik dat ook maar doen, aantal van die remotes en dan houdertje laten 3d printen, in beide gevallen duur geintje nu ik ze al in de meeste vertrekken van mijn appartement heb hangen. Kwamen vlak voordat ik naar nieuwbouw verhuisde uit, dus maar gelijk overstap naar zoveel mogelijk led gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jambon
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Radiodurans schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:54:
Zo, net even 3 van die GU:10 lampjes opgehaald bij de Apple Store hier op het Leidseplein :D Duur grapje wel, ik zat echter al een tijdje te wachten op HUE lampjes met deze fitting.
Op de foto lijkt de verlichtingshoek niet groot, maar dat kan ook vertekend beeld zijn. Is de mogelijke hoeveelheid licht te vergelijken met een standaard 50W halogeen spot? Heeft iemand hier al ervaring mee?

Duurt nog wel even voor ik alle 15 spots in de woonkamer vervangen heb gezien de prijs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 21:37
Toevallig iemand al ergens de GU5.3/MR16 of E14 varianten al opgedoken? :+
Hoop dat deze toch ook nog wel voor het einde van het jaar komen.. Die BR30 wordt ik nog niet erg gelukkig van..

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Ik heb het geprobeerd maar de hoofd-remote verliest hiermee de koppeling met de lamp, waardoor ik lampen aan een remote koppel maar dus niet een lamp met twee remotes.
Doe ik iets verkeerd of kan dit gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:31
jambon schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:40:
Op de foto lijkt de verlichtingshoek niet groot, maar dat kan ook vertekend beeld zijn. Is de mogelijke hoeveelheid licht te vergelijken met een standaard 50W halogeen spot? Heeft iemand hier al ervaring mee?
Ze halen het niet echt bij een 50W halogeen spot nee. Ze lijken mij niet geschikt om iets echt hard wit uit te lichten. Ik hou absoluut niet van die hel wit verlichte ruimtes en deze geven bij maximaal wit licht een helderwitte maar sfeervolle verlichting.

Ik laat m'n lampen overigens bedienen door f.lux, sinds de laatste update kan deze HUE lampen aansturen (wel admin rechten vereist). Dit programma past de kleurtemperatuur van je monitor aan de tijd van de dag aan. 's Avonds kun je bijv. 2700K kiezen waardoor je ogen rust krijgen en je wellicht beter kunt slapen vlak na het stoppen met werken achter je PC. F.lux kan tegelijkertijd je HUE lampen van kleurtemp laten veranderen :)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Johnvh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:57:
[...]

Ik heb het geprobeerd maar de hoofd-remote verliest hiermee de koppeling met de lamp, waardoor ik lampen aan een remote koppel maar dus niet een lamp met twee remotes.
Doe ik iets verkeerd of kan dit gewoon niet?
Ik heb er ook even mee moeten worstelen maar volgens mij is dit de volgorde:

Remote 1 aan bridge koppelen.
Remote 1 koppelen aan alle lampen.
Remote 1 naar bridge versturen.
Remote 2 resetten.
Remote 1 en Remote 2 met elkaar koppelen.
Remote 2 aan de gewenste lampen koppelen.

Lukt dit niet.. let me know dan haal ik het weer weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Ok, het resetten is een cruciale stap! ;)
Maar de een kan dus niet aan de bridge gekoppeld worden? Ik weet al niet meer welke oud was :D
Maar het werkt! Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Er kan er maar 1 aan de bridge gekoppeld worden inderdaad; dat is, zoals ik hem genoemd heb, de 'master remote'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:20
Zojuist de Apple store maar eens bezocht en 8 GU10 lampen gekocht. Ze hebben nog voldoende ;)

De lampen zijn ongeveer 2 centimeter groter (hoger) dan de oorspronkelijke halogeen spotjes. De kleuren zijn, voor zover ik kon zien, gelijk aan die van de E27 lampen en het automatisch installeren werkte niet maar door het serienummer op te geven was het uiteindelijk toch nog snel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je dat precies, de serienummers opgeven? Klinkt niet echt als "Friends". Kan je meer vertellen over wat je hebt moeten doen want ik wil er binnenkort ook een paar gaan halen.

Ik was ook benieuwd of je een inschatting kan maken van de voorraad? En als laatst of er ook de lightstrips liggen voor Hue? Ik moet flink een stuk rijden naar Amsterdam, vandaar.

Tip: Bol.com heeft de (tweede generatie) Iris meegenomen bij de Sinterklaasaanbiedingen. Heeft nu een zacht prijsje van € 69,99. Heb er meteen een besteld. :)

http://www.bol.com/nl/p/p...led-wit/9200000010035972/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:42

Sabbi

je denkt aan mij.

Zou je eigenlijk ook Livingcolors/Hue lampen aan een LivingWhites remote kunnen koppelen? Je kan dan natuurlijk geen kleuren instellen, maar als ik nou via de app een kleur instel en daarna een favoriet op de Livingwhites remote opsla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
@JPLC: als de nieuwe lampen niet worden gevonden krijg je de mogelijkheid om het serienummer in de voeren (6 karakters lang). Het nummer vind je op de fitting van de lamp.

Wat de voorraad betreft... Vandaag lag er nog van alles. De twee versies van de starterskit (E27 & GU10), meer dan voldoende losse lampen, de Disney lampen, bloom en strips. Ik kan alleen niet inschatten hoe veel voorraad ze daadwerkelijk hebben en hoeveel ze verkopen. Overigens begreep ik dat je ze voor het einde van de maand online kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top Timmy! Dank je!

Voer je het nummer dan via de app in?

Nog een vraag:
Werken living whites wel icm de disco App's? Ik kan me voorstellen dat ze een stuk minder snel reageren omdat het geen LED is?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:31
Ik kon mijn 3 GU:10's gewoon automatisch opzoeken via de de officiële Philips Hue app op android, hij vond ze alle drie tegelijk. Wel kon ik daarna geen 'OK' knop o.i.d. vinden, beetje vreemd. Uiteindelijk met de 'terug' knop de settings verlaten en toen waren de spots alsnog toegevoegd.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond nog een test gedaan met de verlichting achter de panelen. We hebben een ruime acht meter aan raampartij in de woonkamer met vensterbank. Daarvoor hangen panelen die licht doorlaten. Door de lampen achter de panelen te plaatsen crëeer je een mega lichtbak en verander je de hele huiskamer in een lichtshow. Daarnaast kan je met een dergelijke opstelling simuleren dat de zon buiten schijnt. Echt bovenverwachting.

Misschien dat ik nog eens een filmpje ga delen. Ik weet nu zeker dat ik alleen al voor de vensterbank vier lampen ga regelen. Kan niet wachten om het uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 09:40

El Martino

Zo niet, dan toch.

Sabbi schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:40:
Zou je eigenlijk ook Livingcolors/Hue lampen aan een LivingWhites remote kunnen koppelen? Je kan dan natuurlijk geen kleuren instellen, maar als ik nou via de app een kleur instel en daarna een favoriet op de Livingwhites remote opsla?
Ja, dat werkt prima. Ook bijv. de 'Color loop' van een Hue-lamp kun je daarmee als preset instellen.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:16:
Misschien dat ik nog eens een filmpje ga delen. Ik weet nu zeker dat ik alleen al voor de vensterbank vier lampen ga regelen. Kan niet wachten om het uit te proberen!
Doet mij denken aan de verlichte tafel die ik een tijdje geleden zag. Geeft een mooi effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kwam ik ook tegen op Youtube. Erg mooi en subtiele toepassing inderdaad!

Dat is dan ook wat mij zo aanspreekt in dit systeem. De mogelijkheden zijn eindeloos. Door creatief te zijn kan je zelf het maximale er uit halen. Je gaat ineens heel anders naar je inrichting en verlichting kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:54
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:16:
Graag! ben erg benieuwd naar het effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat budget bij elkaar schrapen en dan laat ik weer van me horen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Iemand toevallig al GU10's gezien ergens rondom Venlo? Het is zo'n lang tripje om daarvoor naar Amsterdam te moeten rijden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
TranceSetter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:44:
Iemand toevallig al GU10's gezien ergens rondom Venlo? Het is zo'n lang tripje om daarvoor naar Amsterdam te moeten rijden ;-)
Is er geen Apple store vlak over de grens? Ik begreep dat het nog tot rond de maandwisseling duurt alvorens de online store ze gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:44:
Ik zit ook in die omgeving en heb alles al afgespeurd. Zo heb ik Saturn Venlo aan de lijn gehad en die weten van niks. MediaMarkt heeft sowieso niks met een Hue logo. Ik ben ook nog naar Saturn in Duitsland geweest (Kleve) maar daar lag ook helemaal niks. Zelfs geen LivingColors producten...

Hue is amper te koop, laat staan de GU10's. Je ontkomt er helaas niet aan om een ritje Amsterdam te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Ah thanks. Dan kan ik me dat allemaal besparen. Is de Apple Store in Oberhausen geen optie? Dat is voor mij zo'n 65km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:44
Ik ben aan het twijfelen tussen een Philips wake up light of Philips Hue te gaan gebruiken om makkelijker wakker te worden in deze donkere dagen. Heeft iemand hier misschien ervaring met beide die kan mij vertellen of Hue net zo goed werkt als de wake up light?

Helaas is hierover op internet vrij weinig (lees niks) te vinden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Zelf gebruik ik een combinatie van beide, maar als ik 1 van de 2 moet kiezen dan zou het de wake up light worden. Waarom? Er zit meteen een alarm/radio bij op het juiste tijdstip, en een wake up light kan er 30 minuten over doen om het licht te laten worden, waar het bij Hue vooralsnog max. 9 minuten is.

Verder is de Wake Up light veel makkelijker in te stellen, snoozen, uit te zetten wanneer niet nodig etc. Hue is vooral goed voor Mood Lighting of gewoon kamerverlichting.

Let wel: nu ik het beide heb, gebruik ik ze ook beide. Ik laat de Hue in warme tinten oplichten in de morgen, waar de Wake Up light veel feller witgeel licht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Helemaal eens met TranceSetter. Ik heb ook beide en ben het er mee eens dat de wake up light makkelijker in het gebruik is. Daarnaast kan je de wake up light ook als radio gebruiken (misschien afhankelijk van het type).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Iris is inmiddels binnen en aangesloten. Het was even puzzelen maar de powerknop icm de sceneknop hielpen me op weg om alles te koppelen. De living whites lamp doet nu ook vrolijk mee bij Ambify. Had ik al eerder gekocht maar ik ontdekte thuis pas dat ik de startersset nodig had. Deze kon ik nu meteen koppelen mbv de Iris afstandsbediening. Het effect is wel grappig maar veel te fel vergeleken met de rest. De timing is dik in orde.

Ik had ook het plan om de plafondlamp op de slaapkamer te gebruiken als wake-up light. Toch lijkt het alsof de lamp op de slaapkamer geen bereik heeft. Weet iemand of er nog mogelijkheden zijn voor het uitbreiden of versterken van het signaal? Ik heb iets gelezen over dat de lampen zelf een netwerk maken. Dat zou betekenen dat ik de hal ook moet voorzien van Hue lampen...

De wake-up lights vind ik persoonlijk niet mooi. Daarom zou een Hue wake-up light app een uitkomst zijn!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Klopt, de lampen creeeren een mesh-netwerk wat betekent dat je lampen direct of via een andere lamp contact hebben met de hub. Ik heb ook een paar lampen die zelfstandig niet de hub kunnen bereiken maar door er een lamp tussen te plaatsen werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws! Dank je wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Zo, ik ben ook aan de HUE. Is er geen mogelijkheid om de standaard opstartkleur anders in te stellen. Ik ben nu bijna blind als ik de schakelaar omzet.

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
(Nog) niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Er zou een nieuwe versie van de lamp software komen wat dit mogelijk zal moeten maken maar ik vermoed dat deze vertraagd is...

Verwijderd

Hallo,

misschien een domem vraag, maar als ik de hue GU10 gewoon aansluit op mijn bestaande armituren, kan ik die dan ook aan en uitzetten met mijn bestaande schakelaar? Of moet dat altijd via de app?

Thanks!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
@spenky, @Ash2Dust
Hue gaat er vanuit dat je lampen altijd spanning hebben, en dat je alles via de bridge regelt. Als spanning weg is geweest en weer terug komt, gaat de lamp naar een default setting. Aan en uit schakelen door stroom te schakelen is een nogo dus. Daarom wachten ook zoveel mensen op hardware schakelaars, die eigenlijk de bridge besturen.

Verwijderd

bedankt voor de info @ultrasub. Is het schadelijk als ik het toch aan en uit zou zetten, of is het gewoon dat de default waarde steeds wordt gebruikt?

• la_fusion
Nee dat is niet schadelijk.

• Timmy
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:43:
bedankt voor de info @ultrasub. Is het schadelijk als ik het toch aan en uit zou zetten, of is het gewoon dat de default waarde steeds wordt gebruikt?
Dat is niet schadelijk. Je lampen springen alleen terug naar vol wit.

Verwijderd

Okay! super bedankt voor jullie antwoorden.

Een vriend komt langs van amsterdam, heb hem al gevraagd om een set me tebrengen :)

Verwijderd

Ik heb gisteren de GU10, lightstrips en nog 9 lampen in de Apple Store Amsterdam gekocht. Was wel even slikken met afrekenen maar we hebben nu echt elke lamp in de woonkamer onder controle. De vier lampen achter de panelen zijn werkelijk fantastisch!

En ik wil nog even uitlichten hoe goed de app Ambify werkt met meer lampen. Elk nummer dat je luisterd is een cadeautje dat je uitpakt. :) Het is opvallend hoe mooi meerdere lampen samenwerken. Ambify lijkt te begrijpen wanneer lampen in een groep staan en dat levert erg leuke resultaten op. Misschien dat dit komt omdat ik de lampen in groepen dezelfde naam heb gegeven opvolgend met een nummer. De app is in ieder geval slim genoeg om er iets mee te doen.

De living whites is inmiddels naar de slaapkamer verhuisd.

Ik zal binnnenkort proberen om het op film te zetten. De eerst poging was niet echt super omdat het niet goed overkwam.

• TranceSetter
  • Nu online
Beetje onlogisch antwoord om aan te geven dat Hue lampen met een schakelaar aan/uit te zetten een no-go is. Ja, bepaalde dingen zijn dan niet mogelijk, zoals geofencing, want de lampen hebben heen stroom. Echter als je ze als accent lampen gebruikt is het niet heel raar om ze gewoon te schakelen.

Als je bijvoorbeeld een lamp boven je eettafel hangt, dan wil je die vast snel en makkelijk kunnen schakelen dmv. een hardware schakelaar. Als je dan 's avonds tv kijkt kan je hem flauw oranje/rood laten branden bv.

Dat een schakelaar die de Hue bediend beter zou zijn ben ik het mee eens. Dan heb je altijd alle mogelijkheden wat het licht betreft. Echter die bestaan nog niet, en verder heeft iedereen 'normale' schakelaars in huis. Het maakt dan ook helemaal niets uit om ze gewoon te schakelen met de schakelaar. Let wel: ze gaan inderdaad naar een default setting, en zullen dus fel wit branden als je ze zo schakelt.

• UltraSub
Als in TL wit..
Nogo ben ik met je eens, ietwat foute woordkeuze. Maar het is in mijn ogen wel onbruikbaar licht. :)

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
UltraSub schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:47:
Als in TL wit..
Nogo ben ik met je eens, ietwat foute woordkeuze. Maar het is in mijn ogen wel onbruikbaar licht. :)
Imho is het een beetje 'standaardlicht'. Prima bruikbaar voor wanneer je in het donker thuis komt en even wat boodschappen opgeruimd moeten worden of 's-morgens als je door je huis vliegt voordat je naar je werk gaat.

Zelf gebruik ik vrijwel het zelfde soort licht (iets minder fel) regelmatig. Als sfeerverlichting is het uiteraard niet echt bruikbaar maar daar heb je dan (in rustige momenten of tijden) dan ook gewoon de app voor.

Overigens moet ik zeggen dat ik Hue Pro een stuk prettiger vind werken dan de Hue app van Philips zelf. Scenes maak je een stuk sneller en zijn qua kleur veel beter naar je hand te zetten. Nu ik er op terug kijk had ik hem eigenlijk al veel eerder moeten aanschaffen.

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 20:15
Als je een soort van hardwarematige schakelaar wenst, dan neem je toch een living colors remote? Werkt prima bij mij, inclusief 3 presets. Meer van deze remotes neerleggen /hangen op strategische plaatsen in huis en je bent volgens mij aardig van t probleem af toch? Works for me..

PV Output

Verwijderd

Ik merk ook aan alles dat dit systeem is ingericht om met de app te bedienen. Dat werkt prima. Misschien dat het wennen is maar aan- en uitzetten via de app is de beste manier.

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 20:15
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:47:
Ik merk ook aan alles dat dit systeem is ingericht om met de app te bedienen. Dat werkt prima. Misschien dat het wennen is maar aan- en uitzetten via de app is de beste manier.
Ik gebruik beiden, de app op zowel telefoon als tablet en de philips remote ab. Werkt als een zonnetje! Aan-en uitzetten, scenes, allemaal mogelijk op de app en remote zonder conflicten. Als de remote geintegreerd zou zitten in de muur was t een prima touch schakelaar :) ben benieuwd naar de Goldee unit..

PV Output

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02-2023
Bvelleko schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:44:
[...]

Overigens moet ik zeggen dat ik Hue Pro een stuk prettiger vind werken dan de Hue app van Philips zelf. Scenes maak je een stuk sneller en zijn qua kleur veel beter naar je hand te zetten. Nu ik er op terug kijk had ik hem eigenlijk al veel eerder moeten aanschaffen.
Hue Pro...?
Kan hem niet vinden in de appstore!

Verwijderd

Android app misschien?

• TranceSetter
  • Nu online
Juist, voor Android inderdaad.

Zelf vind ik op iOS Lightbow wel handig. Ook goede presets te maken, al komen ze wel in een lijst te staan dus als je er veel wilt is het niet altijd even overzichtelijk. En Goldee mag niemand missen.

Net even naar Oberhausen gereden. Daar hadden ze zat van de GU10 lampen staan. Heb er 2 gekocht, maar heb er uiteindelijk 6 nodig. Net snel provisorisch aangesloten, morgen maar eens fatsoenlijk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locque
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 20:42
Ik ben erg benieuwd naar foto's van de Hue GU10 lampen. Ik overweeg deze aan te schaffen, maar wil eigenlijk eerst zien hoe het licht valt. Hoe is de lichtopbrengst vergeleken met de normale HUE bulbs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GU10 Hue heeft bij ons een GU10 50w halogeen vervangen. Het ziet er goed uit en lijkt net dezelfde lichtopbrengst te geven. Niet meer dan dat maar wel meer dan voldoende. De verspreiding van het licht is erg mooi. Ik had ook snel een mooie kleurtemperatuur te pakken waardoor je niet zou kunnen zien dat er nu een GU10 Hue in zit. De kleuren zien er goed uit. Dat deze lamp iets uitsteekt pakt hier per ongeluk goed uit. De plafondspot is ook zilverkleurig en het uitstekende gedeelte heeft nu subtiel iets weg van een lens in een compactcamera.

Hij bevalt goed!

Ik heb een paar foto's met mijn iPad gemaakt van de kleuren. Licht en sfeer is wel lastig om vast te leggen.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5533/10861420546_134fb9ab31_b.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
leuk allemaal hoor! keuken in ons (hopelijk) nieuwe huis heeft ook spotjes in de keuken. Maar eens kijken of ik die ook kan vervangen... al ga ik ze dan niet allemaal vervangen!

Echter ben ik bang, omdat je de spotjes met een dimmer bedient dat dat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Ik heb zelf ook spotjes op dimmer, en de Philips GU10 lampen gingen al bij een kleine stroom aan. Wel volledig fel trouwens, dus je kan ze niet dimmen. Of het schadelijk voor de lampjes is weet ik niet. Ik heb dus direct de dimmer er tussenuit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
TranceSetter schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:57:
Ik heb zelf ook spotjes op dimmer, en de Philips GU10 lampen gingen al bij een kleine stroom aan. Wel volledig fel trouwens, dus je kan ze niet dimmen. Of het schadelijk voor de lampjes is weet ik niet. Ik heb dus direct de dimmer er tussenuit gehaald.
ben wel benieuwd of het schadelijk is... zou het fijn vinden om niks te hoeven aanpassen namelijk. Dan kan ik een paar livingcolors tussen de gewone spotjes gooien. om nu alle 12 spotjes x 50 euro per lamp, is me wat te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De US 110v-versie werkt ook op 220v, maar het is volgens Philips absoluut niet aan te raden voor de levensduur.
In omgekeerde richting zal wel minder erg zijn natuurlijk, maar ik denk niet dat het bevorderlijk is voor de hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
@waah, wat je wel krijgt dan is dat je de spotjes aan moet hebben staan als je de Philips spots wil kunnen gebruiken, dus gaat het effect wel gedeeltelijk verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locque
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 20:42
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:19:
De GU10 Hue heeft bij ons een GU10 50w halogeen vervangen. Het ziet er goed uit en lijkt net dezelfde lichtopbrengst te geven. Niet meer dan dat maar wel meer dan voldoende. De verspreiding van het licht is erg mooi. Ik had ook snel een mooie kleurtemperatuur te pakken waardoor je niet zou kunnen zien dat er nu een GU10 Hue in zit. De kleuren zien er goed uit. Dat deze lamp iets uitsteekt pakt hier per ongeluk goed uit. De plafondspot is ook zilverkleurig en het uitstekende gedeelte heeft nu subtiel iets weg van een lens in een compactcamera.

Hij bevalt goed!

Ik heb een paar foto's met mijn iPad gemaakt van de kleuren. Licht en sfeer is wel lastig om vast te leggen.

[afbeelding]
Ziet er goed uit! Ondanks dat de Hue GU10 een lagere lichtsterkte (250 lumen) heeft dan de variant met E27 fitting, lijkt de lichtopbrengst nog dik in orde te zijn. Hoeveel ruimte heb je tussen de individuele spotjes zitten? Iemand de GU10's trouwens ook al met de Hue Disco app getest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het spotje heb ik er maar een. De lampen heb ik wel in groepen naast of boven elkaar staan. De GU10 doet hier lekker mee met Ambify en disco. Net zo sterk en snel als de Hue lampen.

Leuke ontdekking. We hebben in huis een oud stoplicht aan de muur als eyecatcher. Daar zitten gekleurde rode en groene glazen in. Nu heb ik het hele stoplicht voorzien van Hue lampen en groen kan ineens knalblauw worden. Of rood paars. Ons oude stoplicht heeft door de lampen een tweede leven gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Ik zie trouwens dat in de online Apple store de GU10 starterset staat. Nu nog wachten op de individuele lampjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:17:
Ik zie trouwens dat in de online Apple store de GU10 starterset staat. Nu nog wachten op de individuele lampjes.
Weer een kleine stap vooruit... Leuk detail, hij staat nog niet in de Amerikaanse Apple store. Zouden we in Nederland toch profijt hebben van Philips als eigen merk?

Het loopt hier een beetje uit de hand. Inmiddels een nieuwe lamp voor boven de eettafel gekocht waar de Hue nog beter tot hun recht komen. Eenmaal opgehangen besloten om de woonkamer van een nieuwe laag verf te voorzien. Alles is klaar en nu genieten van het resultaat. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:05:
[...]

Weer een kleine stap vooruit... Leuk detail, hij staat nog niet in de Amerikaanse Apple store. Zouden we in Nederland toch profijt hebben van Philips als eigen merk?
Daar hebben ze BR30 wel, en wij niet. Waarschijnlijk gebruiken ze in de VS vooral de br30 en niet de GU10. Hier is het namelijk precies andersom.
Het loopt hier een beetje uit de hand. Inmiddels een nieuwe lamp voor boven de eettafel gekocht waar de Hue nog beter tot hun recht komen. Eenmaal opgehangen besloten om de woonkamer van een nieuwe laag verf te voorzien. Alles is klaar en nu genieten van het resultaat. :)
Whoops :) nu worden kamers aan de verlichting aangepast. Ik ken de tijd nog dat het andersom was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Even een vraagje, is er een manier om van de Hue lampen een discotheek te maken zonder al te veel poespas? Nu moet je eerst naar je iPhone, Ambify aanzetten en je iPhone continu draaiende houden. Is er geen simpele Mac app die dit kan?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 21:37
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:11:
Tip: Bol.com heeft de (tweede generatie) Iris meegenomen bij de Sinterklaasaanbiedingen. Heeft nu een zacht prijsje van € 69,99. Heb er meteen een besteld. :)

http://www.bol.com/nl/p/p...led-wit/9200000010035972/
Thnx voor de tip. Heb er twee besteld, mooi mee spelen als ik terug ben van vakantie :)

@iApp hier ben ik ook wel benieuwd naar. Zijn vast scripts voor te schrijven die dan meteen compatible zijn met spotify etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Tiestor op 17-11-2013 07:47 ]

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Trancesetter - Inderdaad! :)

Over muziek App's gesproken. Jullie weten dat ik erg te spreken ben over Ambify. Deze app steekt met kop en schouders boven de rest uit omdat de app geen gebruik maakt van de microfoon, maar vooraf het licht afstemt op de muziek en deze samen streamt naar luidspreker en lampen. App's die een microfoon gebruiken zijn veel minder gedetailleerd en de timing is ook stukken minder.

Nu vroeg ik mij af of er meer App's zijn als Ambify. Ik wil er best wel iets voor betalen als dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Ik weet nog van de Muesic app; voor zover ik weet gebruikt die ook gewoon de muziek zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:39:
@Trancesetter - Inderdaad! :)

Over muziek App's gesproken. Jullie weten dat ik erg te spreken ben over Ambify. Deze app steekt met kop en schouders boven de rest uit omdat de app geen gebruik maakt van de microfoon, maar vooraf het licht afstemt op de muziek en deze samen streamt naar luidspreker en lampen. App's die een microfoon gebruiken zijn veel minder gedetailleerd en de timing is ook stukken minder.

Nu vroeg ik mij af of er meer App's zijn als Ambify. Ik wil er best wel iets voor betalen als dat moet.
Ik heb Ambify zojuist gekocht, maar bij mij reageert hij totaal niet op de muziek die ik afspeel; de lampen knipperen maar wat!
Waarschijnlijk doe ik iets niet goed, maar ik zou zo niet weten wat.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet de bovenste schuif van gevoeligheid eens op 90% naar rechts...

Wat mij wel opviel is dat het vooral goed werkt wanneer er drums in een nummer zitten. Maakt niet uit of het dance of rock is.

@ la_fusion Thanks!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Weet iemand of deze Philips LivingWhites Starter Set ook te combineren is met de Hue-bridge??

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 09:51

tozzke

aka tozzert

funske schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:44:
Weet iemand of deze Philips LivingWhites Starter Set ook te combineren is met de Hue-bridge??
werkt perfect ;)

heb er zelf ook 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
tozzke schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:55:
werkt perfect ;)

heb er zelf ook 3
Mooi!! :9~
Thanks! _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het was even aftasten met mijn camera maar het is gelukt:

http://youtu.be/O0JTk29OvOc

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele mooie setup! Serieus kapitaal aan lampen heb je daar :P

Maar ik vind die Ambify niet speciaal beter omgaan met de muziek dan Hue Disco wat ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel. :)

Het lijkt een kapitaal maar het koste toch echt niet veel meer dan een designlamp. Daar leg je ook snel €1000,- voor neer. Het was de investering hoe dan ook waard. Dat gespeel met disco apps is leuk natuurlijk maar alleen al voor de sfeer, totale controle en alle mogelijkheden is het de moeite waard. Dat er kleurtjes en effecten bij komen kijken is alleen maar leuk meegenomen!

Het is echt moeilijk om het totaalplaatje vast te leggen. Dan komt de app + timing een stuk beter uit de verf. En ook de sfeer natuurlijk. In het echt komt allkes veeeeel mooier over. Ik merk echt veel verschil met Hue Disco. Alleen al de sequences van Ambify zijn af en toe verrassend mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Fire69 schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:09:

Maar ik vind die Ambify niet speciaal beter omgaan met de muziek dan Hue Disco wat ik gebruik.
Dat wilde ik net vragen. Nou heb ik het idee dat mijn iPad (1st gen) veel te langzaam is voor die app.
De strobe functie werkt nagenoeg niet, de app loopt vaak vast en het ritme is af en toe ver te zoeken..

Hebben jullie last van bovenstaande?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Bij Ambidy gebruik ik zelf de Flash functie niet, want die vind ik best irritant, maar de "standaard" Cycle mode doet het echt goed. Het lijkt er zelfs op dat als je 2 beats snel achter krijgt, dat hij dan dezelfde lamp laat switchen. Lastig uit te leggen, maar hij doet niet zomaar willekeurig een lamp omzetten op de beat. Ik ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Bij Ambify gebruik ik zelf de Flash functie niet, want die vind ik best irritant, maar de "standaard" Cycle mode doet het echt goed. Het lijkt er zelfs op dat als je 2 beats snel achter krijgt, dat hij dan dezelfde lamp laat switchen. Lastig uit te leggen, maar hij doet niet zomaar willekeurig een lamp omzetten op de beat. Ik ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ spenky - De app is behoorlijk buggy inderdaad. Ik heb vooral last van het versnelde afspelen van muziek. Op de site van Ambify zijn er meer mensen met dit probleem.

Het syncroon lopen met de beat is natuurlijk onmisbaar omdat het anders nergens op slaat. Ik kan me voorstellen dat een 1st generatie iPad dat net niet trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk! Het filmpje staat inmiddels op de site van Ambify! :)

http://gallery.ambifyapp.com/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Wie kan mij helpen, ik heb ook deze fantastiche lampen van philips gekocht.
Alles aangesloten en het werkt perfect met de app op m'n iPad en foon.
Tot dat ik er een philips living colliers lamp bij aan wilde sluiten.
M'n iPad en m'n mobiel herkenen op geen enkele manier meer m'n lampen....
Ik heb alles gereset ziggo modem de bridge. Lampen er uit gedraaid alles weer opnieuw geïnstalleerd.
Ook de app's van m'n telefoon en iPad maar niks helpt. M'n iPad hij herkent de bridge niet er komt alleen te staan. Waarom is het zo donker.geen lampen gevonden via bridge plaece conext some ligts. HELP
Ik heb nu alle lampen via de afstandsbediening van living coller lamp. Niet ideaal maar ik heb in iedergeval gekleurde lampen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Je moet de living colors remote nog synchroniseren met je bridge:

1. Reset je Living Colors remote (via de reset knop als je de achterkant er vanaf haalt.
2. Link al je lampen met de remote.
3. Reset je bridge:
a. Druk op de link knop op je bridge
b. Houdt je LC remote dichtbij de bridge en houdt de "aan" en "scene 1" knop tegelijk ingedrukt.
c. de bridge zal nu gaan knipperen en de middelste LED gaat uit.
4. Link je remote aan de bridge:
a. Druk op de link knop op je bridge
b. Houdt je LC remote dichtbij de bridge en houd de "aan" knop ingedrukt.
c. Wanneer de middelste LED op de bridge weer aan is, heb je hem correct ingesteld.

Als je dan via de App de bridge zoekt, dan kun je hem weer toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Trance Setter.

Super joh het is gelukt, de laatste stap was niet bij mij bekend.
Nog geen minuutje werk super bedankt hoor.

Gr panino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt dit ook voor de Livingwhites afstandbediening? (Bij een Hue/Livingwhites combinatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:
Geldt dit ook voor de Livingwhites afstandbediening? (Bij een Hue/Livingwhites combinatie)
Yep!
Toevallig heb ik vandaag een LivingWhites starterset met 1 losse schakelaar binnengekregen.
Allereerst alle lampen (ook de Hue-lampen) laten connecten met de bijgeleverde remote.
Daarna op bovenstaande wijze de bridge laten koppelen met de remote,
En nu is alles beschikbaar voor de iPhone-app, voor IFTTT, voor de meethue.com site, etc.

Bij zonsondergang automatisch (m.b.v. IFTTT) een lampje laten aangaan; geweldig!!!!!

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Das inderdaad cool. Heb ik ook. However, wat ik jammer vind aan IFTT is dat je niet een AND of OR kunt doen. Een if en dat is het dan. Jammer. Zonsondergang is doordeweeks niet interessant hier, behalve op donderdag. En daar heb je het al, dat kan dus niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
funske schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:53:
[...]

Yep!
Toevallig heb ik vandaag een LivingWhites starterset met 1 losse schakelaar binnengekregen.
Allereerst alle lampen (ook de Hue-lampen) laten connecten met de bijgelevrde remote.
Daarna op bovenstaande wijze de bridge laten koppelen met de remote,
En nu is alles beschikbaar voor de iPhone-app, voor IFTTT, voor de meethue.com site, etc.

Bij zonsondergang automatisch (m.b.v. IFTTT) een lampje laten aangaan; geweldig!!!!!
Nice :) Maar hoe gaat dan dan als je meerdere Living Whites en Living Colors remotes hebt?
Moet je die allemaal aan de bridge linken of maak je een "Master-remote" aan waarbij je alle "Living.. remotes" aan elkaar linkt en dan de bridge aan de "Master-remote" :?
Ik heb twee Living Whites en een Living Colors remote ( en zeer binnenkort <+:) een Hue startset ) vandaar mijn vraag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
Je hebt één master remote gelinkt met de bridge, de andere remotes link je met deze master remote. Vervolgens kun je in de 'andere' remote(s) ook eventueel lampen wegdoen (0 inhouden bij de lampen die je niet ermee wil bedienen).

Livingwhites (2 adapters) toevoegen aan een set met 3 HUE's, 1 living whites adapter, 2 LC's en nog 1 additionele remote ging overigens verbazingwekkend simpel: gewoon de master remote met de nieuwe livingwhites linken, vervolgens in de app zoeken naar nieuwe lampen en daar stonden ze meteen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reacties alhier....een andere vraag, de tijd op mijn bridge blijft op zomertijd staan, en ook niet heel precies...kan ook geen tijdschema's maken, krijg dan de foutmelding:Your bridge clock is not set correctly. etc. ook na het resetten van de bridge geen verandering.
Gr. Tooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Blijkbaar zit er trouwens wel een maximum van 16 lampen op deze "koppel je master remote met de Hue bridge" methode. Ik zie nog geen oplossing voor als je meer dan 16 LC of LW lampen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
UltraSub schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:43:
Das inderdaad cool. Heb ik ook. However, wat ik jammer vind aan IFTT is dat je niet een AND of OR kunt doen. Een if en dat is het dan. Jammer. Zonsondergang is doordeweeks niet interessant hier, behalve op donderdag. En daar heb je het al, dat kan dus niet. :)
Daar zou je beter Hue Lights Controller voor kunnen gebruiken. Die heeft veel uitgebreidere mogelijkheden.
Op deze site is heel veel te lezen over Hue; dus ook over Hue Lights Controller.
Alleen de links die er op staan om die te kunnen kopen, werken (momenteel) niet.
Maar als je een mailtje stuurt naar huecontroller@gmail.com, zal hij je wel vertellen hoe en wat.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Ik kom er net achter dat de GU10 lampen ook in de Online NL Apple Store staan: Link

Meteen de rest besteld die nog boven mijn bureau moeten komen. Wanneer ze binnen zijn en zijn geïnstalleerd zal ik wel eens wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
funske schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:24:
[...]

Daar zou je beter Hue Lights Controller voor kunnen gebruiken. Die heeft veel uitgebreidere mogelijkheden.
Op deze site is heel veel te lezen over Hue; dus ook over Hue Lights Controller.
Alleen de links die er op staan om die te kunnen kopen, werken (momenteel) niet.
Maar als je een mailtje stuurt naar huecontroller@gmail.com, zal hij je wel vertellen hoe en wat.
Hmm..
Your Website is down, your shop is down, and postings are ignored..
I guess this project is being discontinued?

On www.huelightsapp.com:
403 Forbidden

Code: AccessDenied
RequestId: BE87B40D96F3C7C1
HostId: ZGxIvluaRwdao5/bPaGvi4UobSaDcDS4Snzmq80sgsS1qRrQnA4sDIVVD+0QUfub
An Error Occurred While Attempting to Retrieve a Custom Error Document

Code: AccessDenied
klsoren November 15
Can anybody tell what happened to this project?

It looks like it's "gone", maybe @Zanker is releasing it under another name?
The domainname is in "ClientTransferProhibited" status, which basically means that it's canceled and available for registration within 30 days.
Though I don't think the app is discontinued as it's a good app with lots of features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Tja, dat laatste zag ik later ook. Het zou jammer zijn als hij hier mee stopt, want het werkt prima.
Ik ben er in ieder geval blij mee.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Het werkt hier ook redelijk goed. Maar er is aardig wat te verbeteren nog aan de applicatie.

En ik heb nog wel geld gedoneerd...

• UltraSub
Zag net een linkje dat er een Hue event is vandaag ergens?
Misschien weer nieuwe spulleboel aankondigen? :)

/edit
Never mind, gaat om een webinar.. -O-

[ Voor 18% gewijzigd door UltraSub op 21-11-2013 11:51 ]

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik ben redelijk ver in het denkproces om eens aan een Hue starter kit te beginnen. Nu heeft mijn Philips wake up light zijn beste tijd ook wel gehad en vroeg mij af hoe de ervaringen zijn bij het gebruiken van de Hue als wake-up light.

Gebruiken jullie ook een Hue als wake-up light en bevalt dat een beetje?
Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.