Ook geen problemen met de battery drain.De Cheetah schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:03:
Ik heb ook kitkat ota geinstalleerd, geen problemen met battery drain maar wel de volgende twee problemen:
- Ik krijg erg vaak de melding: 'Email app is gestopt'. Deze verschijnt een aantal keer achter elkaar (bv +-15 keer in 3 minuten) en daarna gaat het weer 1 tot meerdere uren goed. Het vervelendste is dat deze app vaak tijdens het typen naar voren komt en je hem elke keer weg moet drukken. Deze melding heeft betrekking op de 'exchange app' van google, en kan dus niet verwijderd worden. Ook heb ik de cache al een aantal keer leeggehaald, maar dat haalt niks uit. Ook wordt nog maar ongeveer de helft van mijn berichten gesynct en krijg ik geen meldingen meer bij nieuwe email. Op android 4.3 werkte de app super, nooit problemen mee gehad.
8< knip >8
Waar ik wel problemen mee heb is zoals jij zegt dat een app ermee ophoudt. Maar niet enkel de email app maar schijnbaar willekeurig. Soms geeft hij een 10tal boodschappen achter elkaar van apps die ermee ophouden
Ik heb ik gigantisch veel spontane reboots. Gisterenavond had ik er 5 na elkaar. Telkens na het ingeven van de pin: pats terug een freeze en reboot.
Zou een reset to factory settings helpen? Of wachten op de 4.4.1?
Heeft iemand tips om zoveel mogelijk settings te behouden bij een reset?