Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:27
Ligt het aan de provider of je een broadcast hebt gehad? Ik heb een Nexus 4 met T-mobile, alle opties mbt cell broadcasts aangevinkt, maar ik heb geen bericht mogen ontvangen. Ik bevond mij op een signaal sterke locatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mijn Nexus 4 geeft de laatste tijd wat problemen. Laatste weken rede ik al geen 2 uur schermtijd meer in 2 dagen. Toen maar een factory reset gedaan om te kijken of het hielp.

Daarna werd het helemaal erg. Eerst ging hij toen ik sliep van 60% naar 0%. Terwijl er dus niets met de telefoon gedaan werd. Net had ik een tentamen en zette ik de telefoon met nog 30% batterij uit. Na het tentamen (1,5 uur later) zette ik hem weer aan en had hij nog 3% batterij!

Nu lijkt me de accu stuk, blijkbaar zit daar maar 6 maand garantie op. Ik weet niet of ik het aandurf om hem zelf te vervangen. Iemand een indicatie hoeveel zoiets kost als ik hem opstuur naar LG?

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/2439/wj58.png

[ Voor 4% gewijzigd door RegularJohn op 05-11-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ruben1075 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:01:
Nu lijkt me de accu stuk, blijkbaar zit daar maar 6 maand garantie op. Ik weet niet of ik het aandurf om hem zelf te vervangen. Iemand een indicatie hoeveel zoiets kost als ik hem opstuur naar LG?
Als je niet heel handig bent, niet zelf vervangen. Ik heb het gedaan en het is echt een verrotte klus, omdat hij er best stevig in vastgeplakt zit en omdat het openmaken van je Nexus sowieso een *&$#% klus is.
6 maanden garantie is trouwens onzin als je hem in NL gekocht hebt hoor, wettelijk minimum is een jaar volgens mij.
Contact LG Nederland gewoon ff, bij mij deden ze helemaal niet moeilijk en kreeg ik direct een accu opgestuurd van ze.

... ik wacht ondertussen geduldig maar met smart op KitKat OTA ... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
TheLemon schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:39:
[...]

Als je niet heel handig bent, niet zelf vervangen. Ik heb het gedaan en het is echt een verrotte klus, omdat hij er best stevig in vastgeplakt zit en omdat het openmaken van je Nexus sowieso een *&$#% klus is.
6 maanden garantie is trouwens onzin als je hem in NL gekocht hebt hoor, wettelijk minimum is een jaar volgens mij.
Contact LG Nederland gewoon ff, bij mij deden ze helemaal niet moeilijk en kreeg ik direct een accu opgestuurd van ze.

Die van mij komt helaas uit Duitsland. Zal eens kijken of ik er wat over kan vinden hoe het daar zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Volgens mij heeft Duitsland zelfs wettelijk 2 jaar garantie minimaal. Ik hoop dat je Duits goed is jawohl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Ruben1075 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:01:
Iemand een indicatie hoeveel zoiets kost als ik hem opstuur naar LG?
't Eerste aanspreekpunt is de verkoper, niet de fabrikant.
TheLemon schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:02:
Volgens mij heeft Duitsland zelfs wettelijk 2 jaar garantie minimaal.
Twee jaar garantie is de EU-richtlijn. Lidstaten mogen daarvan afwijken, zolang 't maar in 't voordeel van de consument is.

[ Voor 43% gewijzigd door 8088 op 05-11-2013 18:15 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
TheLemon schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:39:
[...]

Handig, scheelt veel tijd als je handig bent.

Op het plakgedeelte na is het verwisselen van de batterij van een Nexus 4 redelijk haalbaar.

Alleen ik heb wel ervaring met het uit elkaar halen van iPhones, dus dan is zo'n Nexus 4 een eitje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 12:31
Waarom zou er maar zes maanden garantie op de accu zitten?
De Nexus 4 is zo ontworpen dat je als consument niet eenvoudig de accu kan verwisselen.
Ik lees nergens, of ik moet daar overheen hebben gelezen, dat de accu van een nexus 4 is uitgesloten van één of twee jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Mabili schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:37:
Waarom zou er maar zes maanden garantie op de accu zitten?
De Nexus 4 is zo ontworpen dat je als consument niet eenvoudig de accu kan verwisselen.
Ik lees nergens, of ik moet daar overheen hebben gelezen, dat de accu van een nexus 4 is uitgesloten van één of twee jaar garantie.
Het zou kunnen dat het gewoon een defect is, die accu's moet bij zwaar gebruik (in mijn ogen 2x volledig opladen per dag) gewoon minimaal 1,5 jaar meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 12:31
@Mizgala28, Ik zou ook inderdaad eerder denken aan een defect.

@Ruben1075 zie je geen mogelijkheid om je nexus toch ter reparatie aan te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 13:35
Wanneer wordt Android KitKat verwacht voor de Nexus 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 09:29
Drossie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:28:
Wanneer wordt Android KitKat verwacht voor de Nexus 4?
ergens in de komende weken :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:01
Ik hoop dat hij heel snel komt, ik word echt schijtziek van al dat gekloot met virtuele providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Luapper schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:49:
Ik hoop dat hij heel snel komt, ik word echt schijtziek van al dat gekloot met virtuele providers.
Tip voor de volgende keer: update niet meteen! Ik draai zelf nog steeds 4.2 op mijn Nexus 4, dat werkt prima en Android 4.3 heeft genoeg problemen dus voorlopig ga ik zeker niet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Cubic X schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:09:
[...]

Tip voor de volgende keer: update niet meteen! Ik draai zelf nog steeds 4.2 op mijn Nexus 4, dat werkt prima en Android 4.3 heeft genoeg problemen dus voorlopig ga ik zeker niet updaten.
Och, dat valt allemaal wel mee. Indien noodzakelijk kun je altijd weer een oude versie flashen

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
MegaTronics schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:40:
[...]

Och, dat valt allemaal wel mee. Indien noodzakelijk kun je altijd weer een oude versie flashen
Ik zit nog met 4.3, maar als 4.4 hetzelfde problemen heeft of erger ga ik vrolijk naar 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Mizgala28 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:25:
[...]

Ik zit nog met 4.3, maar als 4.4 hetzelfde problemen heeft of erger ga ik vrolijk naar 4.2.2.
de simlock issues zouden gefixed moeten zijn in 4.4...
Raindeer schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:43:
Kitkat fixt ook de Nexus 4 en Android 4.3 bug genoemd in deze thread https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=58317 (De bug waarbij de foon de verbinding met MVNO netwerken kwijt raakt)
of bedoel je andere problemen?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 23:22
Bestaat er een app die je dataverbruik weergeeft per SSID?
Mijn situatie:
- Wifi gebruik thuis
- Wifi gebruik op m'n school

Zou interessant zijn om te vergelijken. Tot nu toe enkel apps gezien die maar 1 SSID optellen qua verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Cubic X schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:09:
Dat heb je vaker geroepen in het topic, maar kan je concreet benoemen waar je dan tegen aan loopt? Dat heb ik nog niet gelezen in je posts. ;)

Ik ben namelijk wel benieuwd. Zelf heb ik weinig problemen maar ben wel blij met de 4.3 vanwege de permissiemogelijkheden. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb hier ook geen probleem met 4.3 (zowel bij mijn vorige provider Vodafone als ook nu bij Simyo). Ik denk dat Cubic X alleen de probleemgevallen leest en niet de gevallen waar het allemaal wel goed werkt en daarom niet wil updaten.

Ikzelf merk geen verschil tussen 4.2.x en 4.3 en ga 4.4 er ook wel opzetten zodra die beschikbaar is.

[ Voor 15% gewijzigd door MegaTronics op 07-11-2013 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01-2022
hier de custom PA 3.99 RC2 met 4.3.1.

Nog nooit vastgelopen, geen FC, altijd minstens 3u screentime.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
MegaTronics schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:27:
Ik heb hier ook geen probleem met 4.3 (zowel bij mijn vorige provider Vodafone als ook nu bij Simyo). Ik denk dat Cubic X alleen de probleemgevallen leest en niet de gevallen waar het allemaal wel goed werkt en daarom niet wil updaten.

Ikzelf merk geen verschil tussen 4.2.x en 4.3 en ga 4.4 er ook wel opzetten zodra die beschikbaar is.
Ik had zelf problemen met de accu in het begin, maar nu valt het mee.

En dat onder 4.3, al was het inderdaad beter onder 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 08:47

Wurtul

simon says.....

TheCeet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:58:
Bestaat er een app die je dataverbruik weergeeft per SSID?
Mijn situatie:
- Wifi gebruik thuis
- Wifi gebruik op m'n school

Zou interessant zijn om te vergelijken. Tot nu toe enkel apps gezien die maar 1 SSID optellen qua verbruik
Traffic Monitor Plus kan van 2 locaties de Wifi bijhouden

Google Play - Traffic Monitor Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Wurtul schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:57:
[...]

Traffic Monitor Plus kan van 2 locaties de Wifi bijhouden

Google Play - Traffic Monitor Plus
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: verkeerd account.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Frietsaus schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:28:
Komt het vaker voor dat de "verf" van het chromen randje afbladdert? Ik zag gisteren op mijn 3 weken oude Nexus 4 een vuiltje zitten, althans dat dacht ik. Ik veeg het vuiltje weg blijkt dat het een stuk verf van de chromen rand is.

Ik weet 100% zeker dat mijn toestel nergens tegenaan gekomen is en zeker niet is gevallen. En het lijkt mij een beetje vreemd als een toestel na 3 weken al zodanig slijt. Ik heb hem RMA gestuurd, maar ik ben bang dat ze er niet zoveel aan zullen doen maar we zullen het zien.
Zo dit keer onder m'n juiste account. Om hier nog even op terug te komen, Belsimpel.nl heeft mij een splinternieuw toestel toegestuurd zonder enige aarzeling, kortom uitstekend opgelost!

Nu maar wachten op KitKat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:59
MaZeLe schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:32:
Ligt het aan de provider of je een broadcast hebt gehad? Ik heb een Nexus 4 met T-mobile, alle opties mbt cell broadcasts aangevinkt, maar ik heb geen bericht mogen ontvangen. Ik bevond mij op een signaal sterke locatie...
Wil ik ook wel eens weten. Hier ook het T-Mobile netwerk, en heb ook geen broadcast gehad afgelopen maandag.
Heb toen alle opties maar eens aangevinkt, maar hij kwam ook niet alsnog ietsjes na twaalven toen.

Zou het probleem met virtuele providers in 4.4 opgelost zijn?
Waarom duurt een uitrol voor een ouder toestel eigenlijk langer, terwijl de Nexus 5 hem nu al heeft? Zit er nou echt zoveel verschil tussen de ROM voor een Nexus 5 en een Nexus 4?
Volgens het Youtube filmpje is het allemaal niet zo'n verschil lijkt het namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-09 09:41
Nee natuurlijk niet. Prima methodiek om consumenten ertoe te bewegen om toch maar de Nexus 5 aan te schaffen.

[ Voor 3% gewijzigd door partyondude op 07-11-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Jorn1986 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:03:
[...]
Zit er nou echt zoveel verschil tussen de ROM voor een Nexus 5 en een Nexus 4?
Volgens het Youtube filmpje is het allemaal niet zo'n verschil lijkt het namelijk.
Ho wacht even, dit is een Nexus 5 ROM die is geport naar de Nexus 4. Deze ROM is niet 100% representatief voor wat de Nexus 4 krijgt, in elk geval zal de launcher anders zijn op de Nexus 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Frietsaus schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:03:
[...]

Ho wacht even, dit is een Nexus 5 ROM die is geport naar de Nexus 4. Deze ROM is niet 100% representatief voor wat de Nexus 4 krijgt, in elk geval zal de launcher anders zijn op de Nexus 4.
Klopt, het schijnt dat de transparante bar niet aanwezig zal zijn op de nexus 4.

Niet dat ik het erg vind, ik gooi toch de stock launcher overheen ALS ik die ergens vind, die van KitKat bevalt mij niet, ben niet blind.

Trouwens, opnieuw de vraag (ik kreeg nog steeds geen antwoord erop).

Ik merk dat de proces van Android Besturingssysteem veel van mijn accu verbruikt de laatste tijd, hoe kan ik nakijken waarom dat zo is?

[ Voor 16% gewijzigd door Mizgala28 op 07-11-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:07:
[...]

Ik merk dat de proces van Android Besturingssysteem veel van mijn accu verbruikt de laatste tijd, hoe kan ik nakijken waarom dat zo is?
Heb ik ook last van. GSAM Battery Monitor kan je precies vertellen waardoor dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
zo... sinds vandaag weer helemaal stock!

laat die OTA naar 4.4 maar komen!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:53
Ik zit ook op het puntje van mijn stoel. Nergens een hint tav een releasedatum. Geen sterk optreden van Google imo.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:44:
[...]

Heb ik ook last van. GSAM Battery Monitor kan je precies vertellen waardoor dit komt.
Supertip, bedankt.

Het is AlarmManager, binnen 4 uur 585 wake-ups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
mijn vriendin heeft haar nexus laten vallen, en het scherm is gebarsten... ze heeft wel nog beeld maar kan er niet meer mee werken.

Waar kun je dit laten vervangen? (we wonen in Sint-Niklaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:13
laatst zelf gedaan, geimporteerd via LG portugal. En op youtube staat een prima filmpje hoe dit te doen.

YouTube: Nexus 4 Teardown - Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement - Drop Test Repair
cplatinck schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:57:
mijn vriendin heeft haar nexus laten vallen, en het scherm is gebarsten... ze heeft wel nog beeld maar kan er niet meer mee werken.

Waar kun je dit laten vervangen? (we wonen in Sint-Niklaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:18:
[...]

Supertip, bedankt.

Het is AlarmManager, binnen 4 uur 585 wake-ups...
Ik heb ook ineens een battery drain door OF Android OS of Google Play Services.
Weer van alles gehackt, maar wat een troep is het toch eigenlijk. Google Play Services staat er ook om bekend om je databundel ineens op te maken door OS updates binnen te halen (gelukkig had ik datalimiet ingesteld, anders was ik heel veel geld kwijt).
Hopelijk is alles in Android 4.4 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLuca schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:54:
zo... sinds vandaag weer helemaal stock!

laat die OTA naar 4.4 maar komen!
Hele domme vraag, maar ik zie even het bos niet meer. Ik heb een custom recovery, custom kernel, etc. Ik ben echter vergeten NAND backup te maken 8)7
Ik draai nu wel een stock 4.3 ROM, maar OTA werkt bijv. niet door custom recovery. Wat is de beste manier om weer helemaal naar stock te gaan? Is het nog een probleem dat ik geen NAND backup heb gemaakt voor het hele custom flashing feest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:01
http://www.ncry.eu/?cry=download
N-Cry Toolkit 3.4.2 (.zip) downloaden, 1 click menu en dan de factory image van 4.3 flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luapper schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:43:
http://www.ncry.eu/?cry=download
N-Cry Toolkit 3.4.2 (.zip) downloaden, 1 click menu en dan de factory image van 4.3 flashen.
Factory images van hier toch?

En, gemis aan NAND backup is dus niet erg? Waarom zou je die uberhaupt maken, dat is me nooit helemaal duidelijk geweest...

Wel irritant dat ik dan ALLES kwijt ben inclusief sdcard inhoud....

Bedankt iig!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:09:
[...]
En, gemis aan NAND backup is dus niet erg? Waarom zou je die uberhaupt maken, dat is me nooit helemaal duidelijk geweest...
Een NAND backup maak ik altijd voordat ik grote upgrade/kernel wijzigingen doe. Merk je binnen een aantal dagen dat het niet goed/stabiel werkt kun je super makkelijk terug naar de oude situatie. NAND backup is niet echt geschikt om bv. een half jaar later terug te gaan van custom alles naar stock 4.3 ofzo, dat heeft weinig zin. Het is meer bedoelt om een paar dagen te testen en bevalt het je niet dan kun je terug gaan naar de oude situatie.
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:09:
[...]
Wel irritant dat ik dan ALLES kwijt ben inclusief sdcard inhoud....
Je had het ff met de hand moeten flashen en niet het batch bestand moeten draaien, want zoals de image als zegt is het een FACTORY IMAGE! Dat betekent dus dat je GEHEEL naar factory defaults gaat, inclusief een wipe van alles. Als je dat niet had gewild had je alle onderdelen apart moeten flashen en USERDATA.IMG moeten skippen. Die wiped alle data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
nandroid backup is leuk voor een snelle restore als er iets mis gaat met flashen (eventueel inc data/app data dus).

zelf gebruik ik zelden de restore functie, maar pak meerstal een cleane rom install (dus met een factory reset vooraf) en zet dan mijn apps + app data terug met titanium backup. Je restored dan (als je daar voor kiest) echt alleen je userapps en data, en geen vage systeem instellingen die op dezelfde partitie staan die misschien niet compatible zijn met je nieuwe rom.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elpino.rv schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:36:
[...]
Je had het ff met de hand moeten flashen en niet het batch bestand moeten draaien, want zoals de image als zegt is het een FACTORY IMAGE! Dat betekent dus dat je GEHEEL naar factory defaults gaat, inclusief een wipe van alles. Als je dat niet had gewild had je alle onderdelen apart moeten flashen en USERDATA.IMG moeten skippen. Die wiped alle data.
Ik heb nog niks gedaan, niet boos worden... O+

Ik heb 101 keer custom ROM's geinstalleerd, maar ik wil eigenlijk weer terug naar Stock ROM, maar wel met behoud van ROOT (voor o.a. Titanium). Gaat dat wel lukken met factory image, en dan zonder USERDATA.IMG?
Of, factory image flashen (zonder userdata.img) => unlock en root => titanium restore?

Tx voor uitleg NAND backup.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:44:
[...]

Ik heb nog niks gedaan, niet boos worden... O+

Ik heb 101 keer custom ROM's geinstalleerd, maar ik wil eigenlijk weer terug naar Stock ROM, maar wel met behoud van ROOT (voor o.a. Titanium). Gaat dat wel lukken met factory image, en dan zonder USERDATA.IMG?

Tx voor uitleg NAND backup.
nee, dan moet je gewoon de stock images flashen en los rooten (eventueel via een toolkit)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:46:
[...]

nee, dan moet je gewoon de stock images flashen en los rooten (eventueel via een toolkit)
Ok thanks.
Nu zie ik wel dat Open Kang officieel uit is voor Mako, wellicht die ROM eerst nog eens proberen voordat we naar stock gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al 2 keer synchronisatieproblemen gehad met mijn nexus 4. De eerste keer had ik "mobiele gegevens" toevallig aan en uit gezet en de 2de keer ben ik naar Frankrijk gereisd. Bij elk kreeg ik mijn telefoon op geen enkele manier gesynchroniseerd. Ik heb alles geprobeerd. Accounts verwijderd en terug toegevoegd, gegevens gewist van bepaalde apps die niet wilden synchroniseren, enz. Het enige dat werkte was de telefoon resetten naar fabrieksinstellingen. Dit vind ik geen goede oplossing omdat je dan alles terug moet instellen en veel tijd beroofd en het zou eigenlijk niet mogen gewoon.
Heeft iemand al iets gelijkaardige meegemaakt en daarvoor een simpelere oplossing voor gevonden?

Alvast bedank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 19:16

Len

Leeg

Nog nooit van gehoord Nele1980.. En ik ben ook in Frankrijk geweest. Geen problemen gehad met de sync

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
Megupe schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:18:
laatst zelf gedaan, geimporteerd via LG portugal. En op youtube staat een prima filmpje hoe dit te doen.

YouTube: Nexus 4 Teardown - Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement - Drop Test Repair

[...]
op welke site heb je het scherm gekocht? sparesLG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:28
denial1986 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:07:
Er is bij mijn nexus 4 een barst in het scherm ontstaan. Het is niet groot en het zit rechtsboven in de hoek. Ik heb geen flauw idee hoe dit is gekomen, de telefoon is ook nooit op de grond gevallen (eerlijk waar! en er zijn ook geen sporen van). Ik heb dit toestel ongeveer een half jaar geleden bij belsimpel gekocht. Kan hier nou garantie voor claimen? Zo niet, hoeveel zou me dit grapje kosten, voor iemand die er al ervaring mee heeft?
Zojuist gebeld door belsimpel. Een nieuw scherm gaat me 75 euro kosten. Vind ik nog meevallen. Ik vind natuurlijk dat het onder garantie zou moeten vallen, maar ik kan nooit hard maken dat ik hem niet heb laten vallen helaas. Hoe dan ook is het goedkoper dan de telefoon verzekeren dus wat dat betreft vind ik het nog ok. Ik moet helaas alleen nog twee weken wachten voordat ik hem terug heb. Al met al zal het dan een maand geduurd hebben. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 21:07
Ik heb vandaag van een medetweake een Nexus 4 gekocht voor 210 euro omdat mijn samsung galaxy gio heel erg aan vervanging toe was, en tuurlijk begon ik langdurig allemaal onzin te doen zoals veel te veel apps downloaden en stomme dingen op te zoeken in google now. Alleen als ik iets op google now zeg, zoals 'How tall is Barack Obama' of 'set the timer for 5 minutes' dan begint hij bij google te zoeken en toont hij geen leuk boxje. Weet iemand waardoor dat komt?

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:58
Waarschijnlijk omdat Google Now nogal specifieke commands wil. Hier een lijstje; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1961636

Ik kan zo niet direct iets vinden over een timer. (al zou ik het raar vinden als het er niet in zit :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Thmz159 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:20:
Waarschijnlijk omdat Google Now nogal specifieke commands wil. Hier een lijstje; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1961636

Ik kan zo niet direct iets vinden over een timer. (al zou ik het raar vinden als het er niet in zit :? )
Dan kan ik je uit de droom helpen, bij mij werkt het niet ZELFS met die specifieke commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Hebben jullie je telefoon op Engels staan?
Vergeet ook niet de zoekopdrachten uit te voeren in google.com
Te vinden bij instellingen - Google - zoeken of search - search on Google.com

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
cplatinck schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:00:
[...]
op welke site heb je het scherm gekocht? sparesLG?
ja klopt, die link is als het goed is in dit topic al voorbij gekomen. spareslg.com als het goed is.
denial1986 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:44:
[...]
Zojuist gebeld door belsimpel. Een nieuw scherm gaat me 75 euro kosten. Vind ik nog meevallen. Ik vind natuurlijk dat het onder garantie zou moeten vallen, maar ik kan nooit hard maken dat ik hem niet heb laten vallen helaas. Hoe dan ook is het goedkoper dan de telefoon verzekeren dus wat dat betreft vind ik het nog ok. Ik moet helaas alleen nog twee weken wachten voordat ik hem terug heb. Al met al zal het dan een maand geduurd hebben. :S
tegenover mij hadden ze het alleen al over 50 euro onderzoekskosten destijds(2 maanden terug)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Laatst online: 26-09 13:37
Ik heb een vraag, De nexus 4 ondersteund wel 4g maar gaat dit ook werken in nederland?

Kan er nou niet echt goed achterkomen welke frequentie band 4 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Volgens mij met een oude radio module had je 4G, maar bij mijn weten niet geschikt voor Nederland.

The LTE will only work if you’re on a wireless carrier that uses spectrum on Band 4 including Telus and Rogers & Bell in Canada. AT&T in the U.S. is not on Band 4, so U.S. users will have no luck with this.

[ Voor 53% gewijzigd door MegaTronics op 13-11-2013 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Laatst online: 26-09 13:37
Ja had dit gevonden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2358931 maar denk inderdaad niet dat dit gaat werken in nederland aangezien ze een afwijkende band gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 16:45
markdm schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:43:
Ik heb vandaag van een medetweake een Nexus 4 gekocht voor 210 euro omdat mijn samsung galaxy gio heel erg aan vervanging toe was, en tuurlijk begon ik langdurig allemaal onzin te doen zoals veel te veel apps downloaden en stomme dingen op te zoeken in google now. Alleen als ik iets op google now zeg, zoals 'How tall is Barack Obama' of 'set the timer for 5 minutes' dan begint hij bij google te zoeken en toont hij geen leuk boxje. Weet iemand waardoor dat komt?
Gebruik je wel Google Now, en niet Google Voice Search? :+

@tdm850ed
De Nexus4 ondersteund geen 4G
De hardware is wel aanwezig, maar dit is in software uitgeschakeld omdat de licentie/vergunning ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
markdm schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:43:
Voor die leuke boxjes moet je telefoon op Engels staan.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 21:07
frickY schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:50:
[...]

Gebruik je wel Google Now, en niet Google Voice Search? :+

[...]
The_Fes schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:25:
[...]

Ik gebruik gewoon google now, zover ik weet. Ik heb tenminste google now ingeschakeld bij instellingen bij de google zoekbalk en mijn spreektaal staat op Engels, alhoewel mijn telefoon op Nederlands staat. Wat ik ook doe (ook al zeg ik letterlijk wat er bij de voorbeelden staat die Thmz159 door gestuurd heeft) hij googled alles wat is zeg. 8)7

-edit-
Ik had per ongeluk The_Fes twee keer gequote.

[ Voor 14% gewijzigd door markdm op 13-11-2013 09:34 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 27-09 15:09
Vandaag komt eindelijk Kitkat voor n4! Op deze link kan je hem downloaden wanneer hij gereleased is: https://developers.google.com/android/nexus/images#occam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beun92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-09 01:42
jostefa schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:40:
Vandaag komt eindelijk Kitkat voor n4! Op deze link kan je hem downloaden wanneer hij gereleased is: https://developers.google.com/android/nexus/images#occam
het is nog niet zeker he dat hij vandaag komt. google zij vanmorgen dat hij binnenkort komt (link)
vandaag komt wel voor nexus 7 en 10 uit .

I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen MIUI geinstalleerd. Ik weet niet waar het aan ligt, maar battery life is een stuk beter... 9 uur 35 minuten => 75% resterend, met 1 uur 4 minuten screen time. Stuk beter dan stock...
En, ik vind het mooier, wel wat meer iOS-achtig. En prachtige themes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik mag de MIUI ROM eigenlijk ook wel, maar ik heb altijd wel weer hinderlijke bugs waardoor ik er weer vanaf moet stappen. De laatste keer dat ik het probeerde zat er een rare bug in verbinding maken met openbare Wifi netwerken, het toestel startte dan telkens opnieuw op.

Ik blijf voortaan maar gewoon stock, de meeste ROMs zijn zo extreem verbouwd dat ik ze echt niks vind en andere ROMs hebben weer vervelende bugs. Uiteindelijk moet het toestel gewoon 100% werken en dat lijkt in mijn ogen alleen maar haalbaar met stock.

[ Voor 32% gewijzigd door Frietsaus op 13-11-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frietsaus schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:29:
Ik mag de MIUI ROM eigenlijk ook wel, maar ik heb altijd wel weer hinderlijke bugs waardoor ik er weer vanaf moet stappen. De laatste keer dat ik het probeerde zat er een rare bug in verbinding maken met openbare Wifi netwerken, het toestel startte dan telkens opnieuw op.

Ik blijf voortaan maar gewoon stock, de meeste ROMs zijn zo extreem verbouwd dat ik ze echt niks vind en andere ROMs hebben weer vervelende bugs. Uiteindelijk moet het toestel gewoon 100% werken en dat lijkt in mijn ogen alleen maar haalbaar met stock.
Klopt, ik heb vage dingen gehad met custom ROM's, van huge data traffic over 3G tot niet werkende flits op de camera (elke foto met flits werd zwart).
MIUI werkt hier als een trein, betere batterij en ik vind het mooier. Als dit niks wordt, dan gaan we weer terug naar stock ROM... Denk ik :)

• Mizgala28
The_Fes schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:25:
[...]

EINDELIJK! Hij doet het THX ;)

Gisteren kreeg een vriend zijn 4.4 update voor de nexus 10, werkt smooth, hij was bang dat het laggy zou worden maar dat lag dus aan de mod die hij ervoor gebruikte.

Vraag mij af waarom er voor alle nexus producten op de nexus 4 na, de update is uitgekomen?

Hadden ze problemen met 4.4 dat hij niet voor de N4 uit is?

• Megupe
Mizgala28 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 06:52:
[...]

Vraag mij af waarom er voor alle nexus producten op de nexus 4 na, de update is uitgekomen?

Hadden ze problemen met 4.4 dat hij niet voor de N4 uit is?
Nexus 5 exclusiviteit?

• Mizgala28
Nou gisteren is 4.4 voor de beide nexus 7 en nexus 10 uitgekomen, maar niet voor de nexus 4.

Dat bedoelde ik.

• Megupe
Nexus 7 en 10 zijn geen telefoon. De 4 wel, mogelijk willen ze de 5 nog ff pushen.

• Mizgala28
Megupe schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:44:
Nexus 7 en 10 zijn geen telefoon. De 4 wel, mogelijk willen ze de 5 nog ff pushen.
-_-

Google pusht te veel de laatste tijd, voornamelijk Google+ en andere zooi die ik niet hebben wil.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Mizgala28 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 07:29:
[...]

Nou gisteren is 4.4 voor de beide nexus 7 en nexus 10 uitgekomen, maar niet voor de nexus 4.

Dat bedoelde ik.
Hij is alleen voor de WiFii modellen uitgekomen, niet voor de 3G modellen. Mogelijk is dat wat lastiger om klaar te krijgen? Wanneer ook de radio aangepast moet worden?

Home Assistant configuratie

• jostefa
Helemaal gelijk in mizgala! Ik lees de voorwaarden meestal wel even aangezien ik geen google+ wil. Helaas heb ik nu ook een google plus account nadat ze het 100 keer hebben geprobeerd aan te smeren...

• Mizgala28
jostefa schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:46:
Helemaal gelijk in mizgala! Ik lees de voorwaarden meestal wel even aangezien ik geen google+ wil. Helaas heb ik nu ook een google plus account nadat ze het 100 keer hebben geprobeerd aan te smeren...
De leukste is hoe ik erachter kwam dat ik Google+ heb zonder mijn toestemming, via gmail kreeg ik een mail voor vriendschap via Google+, nou mijn bloed kookt nog steeds.

• Prulleman
O noooooo.... ik heb google+ het einde is nabij

/einde sarcasme..

afgezien van het feit dat dit vrij weinig met de N4 te maken heeft, waar maak je je druk om? als je niks mee doet komt er ook niks op te staan. Als je hier al niet tegen kan, kan je maar beter je hele google account opheffen en al je apps sideloaden.. Google weet alles van je, met of zonder +

Strava

• Mizgala28
Prulleman schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:27:
O noooooo.... ik heb google+ het einde is nabij

/einde sarcasme..

afgezien van het feit dat dit vrij weinig met de N4 te maken heeft, waar maak je je druk om? als je niks mee doet komt er ook niks op te staan. Als je hier al niet tegen kan, kan je maar beter je hele google account opheffen en al je apps sideloaden.. Google weet alles van je, met of zonder +
Off-Topic:

Gaat om het feit, ik wil het niet dus ik hoef het niet, zou jij het leuk vinden als jij (stom voorbeeld) als man een T-Shirt koopt en een paar strings bij krijgt die je niet wilt? En als je ze alsnog laat liggen ze achter je aan rennen en alsnog in je tas doen?

Ja heel erg dom voorbeeld maar wel hetzelfde probleem. Punt uit, Google pusht te veel en te brutaal.

On-Topic:

Het klopt dat de 3G modellen van de Nexus 7 geen 4.4 hebben gekregen, maar de LTE versie wel, dus is daar soms iets anders aan dat die wel 4.4 kreeg?

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:34
Iemand die hier de franco kernel gebruikt en wat zijn de bevindingen?

Ik heb de kernel gisteren geinstalleerd op mijn Nexus 10 en mijn Wifi snelheid is zomaar even verdubbeld!
Maar ik zou nu willen weten wat het juist doet met het batterij verbruik.

• TheCeet
daflux schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:52:
Iemand die hier de franco kernel gebruikt en wat zijn de bevindingen?

Ik heb de kernel gisteren geinstalleerd op mijn Nexus 10 en mijn Wifi snelheid is zomaar even verdubbeld!
Maar ik zou nu willen weten wat het juist doet met het batterij verbruik.
Kun je denk ik ebst hier vragen 9liver :)
[Google Nexus 4 - LG Nexus] Rooten & Custom ROM's

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:25
Zijn er ook nog meer mensen die last hebben van het (te)laat binnen krijgen van Whatsapp berichten? Het duurt tussen de 5-30 minuten als ik op Wifi zit, bij 3G heb ik nergens last van...

Ik zit gewoon op Stock 4.3 ROM (geüpgraded van 4.2). Zou het helpen als ik een keer een reset doe?

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:12
Wel van bellen.. Geeft de afgelopen tijd vaak een piepje en verbreekt de verbinding. Na even in vliegmodus zetten gaat het vaak weer goed..

• elpino.rv
  • Laatst online: 15-09 15:15
drpeer_holland schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:51:
Zijn er ook nog meer mensen die last hebben van het (te)laat binnen krijgen van Whatsapp berichten? Het duurt tussen de 5-30 minuten als ik op Wifi zit, bij 3G heb ik nergens last van...

Ik zit gewoon op Stock 4.3 ROM (geüpgraded van 4.2). Zou het helpen als ik een keer een reset doe?
ik zou zeggen: zoek hier eens en misschien vind je wel wat hier over
(ik kan al wel verklappen dat je zeker te weten wat gaat vinden)

• Frietsaus
  • Niet online
KitKat duurt niet lang meer, de link voor de factory image staat er maar is nog dood helaas hier.

https://developers.google.com/android/nexus/images

Edit: werkt! Happy Flashing. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Frietsaus op 14-11-2013 21:26 ]

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:06
Hier download hij nu :-)

Ik zie alleen dat de procedure om hem te installeren dus anders is dan die voor de Nexus 7. Toestel wordt volledig leeggehaald als je hem installeert, dat is wel balen eigenlijk.

[ Voor 79% gewijzigd door Shinji op 14-11-2013 21:40 ]

Verwijderd

als je deze flashed krijg je dan nog wel gewoon ota updates heren?

• Frietsaus
  • Niet online
Tuurlijk, het is een factory image (= 100% stock).

• Shinji
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:40:
als je deze flashed krijg je dan nog wel gewoon ota updates heren?
Lijkt me wel, anders zouden alle stock android installaties geen OTA meer krijgen. Dit is de officiële release namelijk. Nu nog kijken hoe ik deze installeer vanaf Windows 8.1 zonder al mijn data kwijt te zijn.

Verwijderd

heb nog nooit een nexus toestel geflashed (nooit nodig) wel 20 a 30 andere soorten telefoons dus ff kijken hoe of wat.

• Frietsaus
  • Niet online
Launcher is inderdaad 100% gelijk aan die van Jelly Bean, geen transparantie en geen nieuwe vormgeving. Dat wordt dus zelf de GEL er eventueel op zetten.

Verwijderd

frietsaus heb je ergens een link met de benodigde tools voor me

• Frietsaus
  • Niet online
Sorry ik heb een Mac dus je hebt niks aan de tools die ik heb denk ik. Je hebt de juiste driver nodig en fastboot meer niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 14-11-2013 21:51 ]

• Shinji
Frietsaus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:48:
Launcher is inderdaad 100% gelijk aan die van Jelly Bean, geen transparantie en geen nieuwe vormgeving. Dat wordt dus zelf de GEL er eventueel op zetten.
En heb je hem nu met behoud van data/instellingen gedaan of een lege installatie?

• Frietsaus
  • Niet online
Schoon, maar ik heb wel de backup van Google teruggezet. Ik ga hem nu factory resetten want ik wil toch schoon beginnen. Maar ik verwacht geen verandering in de launcher.

Hangouts staat als default in het dock, Berichten staat er ook nog op, in de menubalk wordt je verzocht om SMS in Hangouts aan te zetten. Er is dus nog keuze voor ons. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Frietsaus op 14-11-2013 21:53 ]

• Shinji
Frietsaus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:52:
Schoon, maar ik heb wel de backup van Google teruggezet. Ik ga hem nu factory resetten want ik wil toch schoon beginnen. Maar ik verwacht geen verandering in de launcher.

Hangouts staat als default in het dock, Berichten staat er ook nog op, in de menubalk wordt je verzocht om SMS in Hangouts aan te zetten. Er is dus nog keuze voor ons. :)
Ik nu ook maar dan, moest hem nog unlocken en was even vergeten dat hij hem dan ook leeg gooit.

• Frietsaus
  • Niet online
Ja helaas wel. Goed ik heb hem nu 100% schoon en behalve de witte icoontjes in de statusbalk is de launcher echt 100% identiek.

• TheCeet
Binnen paar dagen komt de OTA update dan waarschijnlijk?

• Frietsaus
  • Niet online
Nieuwe launcher werkt overigens prima, je hoeft enkel de launcher APK te installeren, niks meer. Voor mijn gevoel kunnen de icoontjes wel wat scherper, dus hij is zeker niet geoptimaliseerd voor de resolutie van de Nexus 4 lijkt het.

• jostefa
DOWNLOAAAAAAAAAADING! Sorry kon het niet laten mijn avond duurt nog iets langer ;)

• Shinji
Ik merk ook dat er iets veranderd aan of de widgets of de indeling daarvan. Had altijd die default balk met toggles voor wifi, bt, GPS, nog iets en brightness staan gecentreerd maar dat kan nu niet meer. Moet of links of rechts.

De power control widget heet die zo te zien. Nu kan ik mijn launcher niet meer symmetrisch indelen :o

[ Voor 18% gewijzigd door Shinji op 14-11-2013 22:47 ]

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Frietsaus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:59:
Ja helaas wel. Goed ik heb hem nu 100% schoon en behalve de witte icoontjes in de statusbalk is de launcher echt 100% identiek.
En toch vind ik dat écht jammer...
Maargoed, staat erop.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Frietsaus
  • Niet online
Shinji schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:43:
Ik merk ook dat er iets veranderd aan of de widgets of de indeling daarvan. Had altijd die default balk met toggles voor wifi, bt, GPS, nog iets en brightness staan gecentreerd maar dat kan nu niet meer. Moet of links of rechts.

De power control widget heet die zo te zien. Nu kan ik mijn launcher niet meer symmetrisch indelen :o
In de standaardlauncher? Zo ja, dan hebben ze die widget aangepast. Als het in de GEL is kan ik me voorstellen dat die launcher niet helemaal lekker schaalt op non-Nexus 5 apparatuur.

• Shinji
Frietsaus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:50:
[...]

In de standaardlauncher? Zo ja, dan hebben ze die widget aangepast. Als het in de GEL is kan ik me voorstellen dat die launcher niet helemaal lekker schaalt op non-Nexus 5 apparatuur.
Nee in GEL inderdaad, overigens vind ik de icons wel goed scherp. Heb overigens ook geen google now bij swipe naar rechts waar ik dat op Nexus 7 wel heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Shinji op 14-11-2013 22:57 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]