Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04 10:29
Hartstikke bedankt voor de snelle reacties!

Nog 2 kleine vraagjes:

- Ik lees van de S3 veel problemen van sudden death, en plotseling uitvallen. Is de Nexus 4 hier ook "berucht" om, of staat deze bekend als een degelijk toestel?

- Als ik telefoons vergelijk (wat is er enorm veel keuze zeg :o ) dan zijn er ook plenty telefoon van € 250 etc. Maar zoals ik het begrijp is de Nexus 4 dus echt wel waar voor je geld, omdat deze qua hardware etc. niet onder doet voor duurdere telefoons zoals de One X bijvoorbeeld? De LG Optimus 4X HD is dan wel weer flink goedkoper?

Tnx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
kevinspui schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:28:
Hartstikke bedankt voor de snelle reacties!

Nog 2 kleine vraagjes:

- Ik lees van de S3 veel problemen van sudden death, en plotseling uitvallen. Is de Nexus 4 hier ook "berucht" om, of staat deze bekend als een degelijk toestel?

- Als ik telefoons vergelijk (wat is er enorm veel keuze zeg :o ) dan zijn er ook plenty telefoon van € 250 etc. Maar zoals ik het begrijp is de Nexus 4 dus echt wel waar voor je geld, omdat deze qua hardware etc. niet onder doet voor duurdere telefoons zoals de One X bijvoorbeeld? De LG Optimus 4X HD is dan wel weer flink goedkoper?

Tnx alvast :)
Klopt, de N4 is inderdaad echt waar voor je geld. Een soortgelijke telefoon vindt je niet wat snelheid betreft voor die prijs. Die €400 (wat je ervoor betaald via MM Duitsland) is het in mijn optiek in ieder geval helemaal waard. De N4 doet niet zozeer onder voor de One X en de S3 qua snelheid, hij is sneller. De 4XHD heb ik geen kennis van.
Sudden deaths heeft de N4 voor zover ik weet geen last van, het enige wat je volgens mij zou kunnen overkomen is een barst in het glas aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04 10:29
Oke, duidelijk.

Qua aanschaf, ik koop hem liever in NL i.v.m. BTW teruggave. Valt er in Nederland nog een prijsdrop te verwachten de komende tijd ?

Ik zag dat de adviesprijs bij de introductie 299 was, waarom is dit overal zoveel hoger !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
De 8gb versie kost nog steeds 299, maar deze is alleen te krijgen via bijvoorbeeld de Duitse play store. Nederlandse price drop lijkt me gezien het aanbod niet aannemelijk. Het toestel wordt hier alleen via de grijze import geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

kevinspui schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:32:
Wat ik jammer vind is de accu die niet verwisselbaar is, en het ontbreken van een extra geheugenslot.
Met een beetje moeite is de accu wel vervangbaar en niet duur.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernametaken
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:35
Ik stel sinds kort vast dat ik vaak problemen heb met het surfen op 3g. In chrome ea browsers time outs, terwijl overige apps (gmail, etalk, netspeed - 5 mb/s) gewoon goed werken. Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
usernametaken schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:36:
Ik stel sinds kort vast dat ik vaak problemen heb met het surfen op 3g. In chrome ea browsers time outs, terwijl overige apps (gmail, etalk, netspeed - 5 mb/s) gewoon goed werken. Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?
Had ik ook met mijn Nexus, wellicht een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
usernametaken schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:36:
zo maar een wild idee: mss je toegangspunten eens bekijken? Kan zijn dat hij voor internetten een proxy gebruikt van je provider die niet stabiel is en voor de rest geen proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernametaken
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:35
Probleem lijkt opgelost... Enkel nog chrome updates verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Beste mensen, ik twijfel op het moment nog steeds erg tussen de LG N4 en de SGS3, de SGS3 heeft problemen met "sudden death" en de N4 heeft "veel" problemen met scheuren die zomaar in de achterkant komen? Hoe word hier mee omgesprongen? Valt dit gewoon onder de garantie normaal gesproken? En komt het ook echt zo vaak voor?

Het "kale" Android bevalt me wel erg goed wat betreft de N4 maar hij is net even iets duurder dan de SGS3 (in Nederland in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:00
Ik geloof niet dat spontane scheuren vaak voorkomen bij de N4. Op bijvoorbeeld XDA staan inderdaad een stuk of wat topics van mensen die beweren een achterkant is stuk gesprongen zonder duidelijke reden. Volgens mij gaat het hier in totaal niet om een hoog aantal klachten over een gesprongen achterkant. Een glazen telefoon zal natuurlijk altijd kwetsbaarder zijn dan een (no offence) plastic Samsung.

Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn N4. Perfecte vervanging voor mijn oude HTC Senstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel_716
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 08:15
Mijn nexus ligt op dit moment bij LG voor reparatie. De kapotte achterkant viel niet onder de garantie, of ik even €80,- ging betalen. Nu heeft MediaMarkt een protest daarop ingediend. Heb daar alleen nog geen reactie op.

Zodra ik daar meer over hoor laat ik het hier weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Oké, ik ben nog even aan het afwegen of het de moeite is om naar Duitsland te rijden voor de N4 of hem gewoon in NL te bestellen, zeker met betrekking tot de garantie ga ik liever naar bijv. Belsimpel maar daar kost hij 440 tegenover 395 in Duitsland... ik ben nooit goed geweest met keuzes maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Xevoo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:15:
Oké, ik ben nog even aan het afwegen of het de moeite is om naar Duitsland te rijden voor de N4 of hem gewoon in NL te bestellen, zeker met betrekking tot de garantie ga ik liever naar bijv. Belsimpel maar daar kost hij 440 tegenover 395 in Duitsland... ik ben nooit goed geweest met keuzes maken :9
Via V&A zijn er wel een aantal opties om hem nieuw voor €400 in NL te krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Jurgen schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:17:
[...]

Via V&A zijn er wel een aantal opties om hem nieuw voor €400 in NL te krijgen :-)
Thanks! heb gelijk even gereageerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Laatst online: 15-09 15:15
Xevoo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:15:
vkeerde topic.. zie [LG Google Nexus 4] Beschikbaarheid en levertijden en zoek op Ralf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Hij is vandaag bij de ibood voor 390 euro, voor wie nog interesse heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 07:01
TheTMC schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:59:
Hij is vandaag bij de ibood voor 390 euro, voor wie nog interesse heeft.
Goed dat ik hier nog even keek, stond hem op het punt te bestellen bij Ralph! Dank voor de tip, wat een toeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Ja idd. Heb hem daar ook net besteld. Ben benieuwd of je dan ook volledige garantie kan krijgen via ibood, dat zou helemaal handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Op ibood staat gewoon 2 jaar garantie :)
Ik heb 'm ook maar even besteld :D

Word over 2 weken verstuurd, dus nog eventjes geduld.

[ Voor 27% gewijzigd door Peter91 op 28-03-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 07:01
Ik verwacht geen wereldwonderen bij de aftersales van Ibood, weet niet hoe LG zijn garantie en repararaties doet... Iemand ervaring mee?
TheTMC schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:19:
Ja idd. Heb hem daar ook net besteld. Ben benieuwd of je dan ook volledige garantie kan krijgen via ibood, dat zou helemaal handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:11

IkWilbert

Het is mij!

Ik heb hem ook besteld, had hem gepeorderd bij de MM in nordhorn maar die annuleer ik nu zo even.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
X-plosive schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:30:
Ik verwacht geen wereldwonderen bij de aftersales van Ibood, weet niet hoe LG zijn garantie en repararaties doet... Iemand ervaring mee?
[...]
NIet persoonlijk, maar heb een hoop gehoord van ex-collega's ed dat die echt bagger is. Verwacht er idd niet teveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Kan je anders alsnog je garantie (mocht die nodig zijn) rechtstreeks via google/LG laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

TheTMC schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:31:
Kan je anders alsnog je garantie (mocht die nodig zijn) rechtstreeks via google/LG laten lopen?
Nee !

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij ibood zijn die leveringstijden soms echt zo slecht!!!! soms wacht je echt een maand langer als beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:26:
bij ibood zijn die leveringstijden soms echt zo slecht!!!! soms wacht je echt een maand langer als beloofd.
Verkeerd topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef het alleen maar aan omdat er gesproken werd over ibood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 21:40
Welke ibood staat hij? Ik zie alleen pogoplug oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
jostefa schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:06:
Welke ibood staat hij? Ik zie alleen pogoplug oid..
Scroll eens naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lmt
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:16

Lmt

Heeft iemand een Nexus met de nieuwe design wijziging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:12
Hallo, bedankt voor de tip van ibood. Had het nog niet gezien. Ik heb net een Nexus 4 bij de Mediamarkt in Duitsland gekocht en nu wil mijn vriendin er ook één. Komt erg goed uit. Ik heb nog wel een vraag over die van mij. Ik heb een beetje waterschade gehad en toen heeft de telefoon het een tijdje niet gedaan.
Gelukkig startte hij daarna weer op en alles lijkt goed te werken. Echter kan ik erg moeilijk verbinding houden met Hi. Daarvoor werkte dat goed. Zou iemand zijn APN instellingen van Hi hier neer kunnen zetten, zodat ik kan kijken of het daaraan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Lmt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:59:
Heeft iemand een Nexus met de nieuwe design wijziging?
Nope, heb "helaas" een oude versie.
Ben wel heel tevreden met het toestel, kom van een Desire af en sommige dingen zijn wat wennen. Minpunten vind ik de plaats van de powerbutton (zijkant ipv boven) aangezien ik linkshandig ben is dit echt een onhandige plek voor mij, en dat de dialer niet in je contacten zoekt als je de 'naam' intikt (cijfers waar normaal een letter achter hangt).
Verder nog geen echte minpunten kunnen ontdekken. Heb m 2 maanden oud 2ehands gekocht voor 300 euro dus zeer tevreden met de prestaties voor de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

AgeOfPanic schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:35:
Hallo, bedankt voor de tip van ibood. Had het nog niet gezien. Ik heb net een Nexus 4 bij de Mediamarkt in Duitsland gekocht en nu wil mijn vriendin er ook één. Komt erg goed uit. Ik heb nog wel een vraag over die van mij. Ik heb een beetje waterschade gehad en toen heeft de telefoon het een tijdje niet gedaan.
Gelukkig startte hij daarna weer op en alles lijkt goed te werken. Echter kan ik erg moeilijk verbinding houden met Hi. Daarvoor werkte dat goed. Zou iemand zijn APN instellingen van Hi hier neer kunnen zetten, zodat ik kan kijken of het daaraan ligt?
Bij deze:

http://db.tt/Sguqv6HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:26:
precies, watch out!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
Bedankt voor de reactie. Jij zit dus ook bij Hi? Ik ben met name benieuwd naar de settings onder de APN KPN internet. Zou je die eens kunnen laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

AgeOfPanic schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:58:
[...]

Bedankt voor de reactie. Jij zit dus ook bij Hi? Ik ben met name benieuwd naar de settings onder de APN KPN internet. Zou je die eens kunnen laten zien?
http://db.tt/srLiiBQ1
http://db.tt/wvrbI68J
http://db.tt/eMRPK9YP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
Zijn dit de gegevens van Hi, want op hun site staat dat je nooit iets hoeft in te vullen bij username?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:10
Als je inlogt op de site van Hi, kun je ook de juiste instellingen dmv een smsje naar je telefoon laten sturen. Die worden dan automatisch opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

AgeOfPanic schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:47:
[...]

Zijn dit de gegevens van Hi, want op hun site staat dat je nooit iets hoeft in te vullen bij username?
Dit zijn idd de default settings, heb nooit wat in hoeven vullen zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:00
mark-k schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:50:
[...]

Nope, heb "helaas" een oude versie.
Ben wel heel tevreden met het toestel, kom van een Desire af en sommige dingen zijn wat wennen. Minpunten vind ik de plaats van de powerbutton (zijkant ipv boven) aangezien ik linkshandig ben is dit echt een onhandige plek voor mij, en dat de dialer niet in je contacten zoekt als je de 'naam' intikt (cijfers waar normaal een letter achter hangt).
Verder nog geen echte minpunten kunnen ontdekken. Heb m 2 maanden oud 2ehands gekocht voor 300 euro dus zeer tevreden met de prestaties voor de prijs :)
Daar kon ik ook echt niet aan wennen bij stock Android 4.2.2. Uiteindelijk custom rom (Cyanogenmod 10.1 geinstalleerd). Hier zit zo'n T9-dialer wel standaard in. Mogelijk zijn er ook apps waarmee je de standaard dialer kunt vervangen die ook een T9 zoekfuntie bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:48

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om ergens in NL een nexus 4 in je handen te hebben en de foon gewoon ff daadwerkelijk te bekijken ??
Ik heb nu een Note maar ben zeer geintereseerd in een Nexus, ik wil alleen ff zien hoe hij er in het echt uit ziet.
Alvast bedankt voor de reactie's.

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

robotjoek schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:30:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om ergens in NL een nexus 4 in je handen te hebben en de foon gewoon ff daadwerkelijk te bekijken ??
Ik heb nu een Note maar ben zeer geintereseerd in een Nexus, ik wil alleen ff zien hoe hij er in het echt uit ziet.
Alvast bedankt voor de reactie's.
Misschien als je zegt wat je woonplaats is?
In je profiel staat het niet.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

Ik woon in Alphen aan den Rijn........
mucuracat schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:43:
[...]

Misschien als je zegt wat je woonplaats is?
In je profiel staat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
manutdboy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:30:
Hey,

Iemand al volgend probleem met de nexus 4 ondervonden.

Meestal gebeurt het terwijl hij snachts aan het opladen is. Wanneer ik hem s'morgens wil unlocken dan reageert de nexus niet meer. Soms flikkert het LED lampje wel, maar wekker is bvb niet afgegaan.

Enige manier om de telefoon weer aan de praat te krijgen, is lang op de power button te drukken. En zo de telefoon weer her op te starten.

Iemand hier ervaring mee ? Oplossingen ?
Sorry voor de late quote. Ik heb dit ook gehad, had het bijna elke dag. Maar sinds een paar weken gebeurt het niet meer, erg vreemd. Ook komen notificaties sneller (maar niet instant) binnen. Ik draai stock 4.2.2 met franco kernel R111, welke ik elke week upgrade via xda.

Ik had ook dat ik mij versliep omdat de wekker dus niet af ging...dus gebruik nog steeds mijn ouderwetse wekker. Die doet 't tenminste altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
Convoy schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:28:
[...]

Dit zijn idd de default settings, heb nooit wat in hoeven vullen zelf. ;)
Dank je voor de hulp. Ben er nu achter dat 2g netwerken het prins doen, alleen 3g doet het niet. Even verder zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheProf82 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:13:
[...]

Sorry voor de late quote. Ik heb dit ook gehad, had het bijna elke dag. Maar sinds een paar weken gebeurt het niet meer, erg vreemd. Ook komen notificaties sneller (maar niet instant) binnen. Ik draai stock 4.2.2 met franco kernel R111, welke ik elke week upgrade via xda.

Ik had ook dat ik mij versliep omdat de wekker dus niet af ging...dus gebruik nog steeds mijn ouderwetse wekker. Die doet 't tenminste altijd :P
hard reset via d/l modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirateStef
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:21
OK heb net mijn nexus 4 ontvangen, als ik het goed bekijk heb ik de redesign versie.
Get is me eerste smartphone dus ik he nog been aantal vragen. Bij data usage is dat book de data van de provider? Of is dat data is get algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Soms ook goed, mijn vader koopt er regelmatig prulletjes, maar de ene keer zeggen ze 2 weken en hij is morgen in huis andere keer moet je weer langer wachten. Je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:59

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Het valt me de laatste tijd op dat ik notifications pas krijg op het moment dat ik m'n telefoon 'aan' zet. Dat zijn dan berichten van een uur geleden, maar toen is er geen geluidje of wat dan ook geweest. Behoorlijk irritant, aangezien ik nu dus zelf om de zoveel tijd even moet kijken of er misschien nog berichten zijn geweest.

Iemand anders die dit ook heeft? Uiteraard met 4.2.2 :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
Kaastosti schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:21:
Het valt me de laatste tijd op dat ik notifications pas krijg op het moment dat ik m'n telefoon 'aan' zet. Dat zijn dan berichten van een uur geleden, maar toen is er geen geluidje of wat dan ook geweest. Behoorlijk irritant, aangezien ik nu dus zelf om de zoveel tijd even moet kijken of er misschien nog berichten zijn geweest.

Iemand anders die dit ook heeft? Uiteraard met 4.2.2 :)
Yes... Veel voorkomend probleem, voornamelijk probleem met WhatsApp en dan op WiFi. Op 3G komt het eigenlijk bijna nooit voor. Zijn op XDA al hele topics over geschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:59

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Razer schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:26:
[...]
Yes... Veel voorkomend probleem, voornamelijk probleem met WhatsApp en dan op WiFi. Op 3G komt het eigenlijk bijna nooit voor. Zijn op XDA al hele topics over geschreven ;)
Aaah dus daar zit het verschil in. Thanks, weet ik in ieder geval waar het vandaan komt.
* Kaastosti zet wifi uit :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
Ik blijf toch zitten met een probleem. Mijn telefoon wilde een tijdje niet opstarten ivm waterschade. Nu doet alles het weer, behalve dat ik geen 3G verbinding kan opzetten. 2G werkt prima, maar zodra ik het vinkje bij alleen 2G verbindingen gebruiken uitzet, valt mijn hele verbinding weg. Heb dus al met de APN instellingen gespeeld, maar dat heeft tot nu toe niks opgeleverd. Kan dit een hardware probleem zijn? Volgens mij zit er maar één modem in, die zowel 2G als 3G doet, maar helemaal zeker ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

Nou ik heb me Galaxy Note dan toch maar ingeruild voor een Nexus4, en moet zeggen heb nog geen spijt van me keus, al moet ik wel ff wennen aan t stuk kleinere scherm, maar dat komt goed.
De foon voelt iig een stuk steviger/mooier/lekkerder aan, en das ook wat waard !!
Gelijk update naar Android 4.2.2 gehad en uitgevoerd dus daar ben ik heel blij en das voor mij 1 van de redenen om een Nexus4 te willen, alleen 1 ding is me niet duidelijk :

Is het mogelijk om de snelkoppelingen die onder de neerhaalbare balk bovenin het scherm zitten, aan te passen, want gps staat er bij mij niet bij en dat ik erg onhandig, ik heb t hele topic doorgenomen maar kan t niet vinden ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 13:39
Nee dit kan niet met de stock rom

Handigheidje gevonden:
Als je meerder actieve notificaties hebt en je wilt van eentje de details zien (bijvoorbeeld whatsapp) houd je vinger dan op de notificatie en dan kan je hem naaronder trekken en de berichten lezen

[ Voor 77% gewijzigd door twowheeler op 31-03-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

robotjoek schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:23:
Nou ik heb me Galaxy Note dan toch maar ingeruild voor een Nexus4, en moet zeggen heb nog geen spijt van me keus, al moet ik wel ff wennen aan t stuk kleinere scherm, maar dat komt goed.
De foon voelt iig een stuk steviger/mooier/lekkerder aan, en das ook wat waard !!
Gelijk update naar Android 4.2.2 gehad en uitgevoerd dus daar ben ik heel blij en das voor mij 1 van de redenen om een Nexus4 te willen, alleen 1 ding is me niet duidelijk :

Is het mogelijk om de snelkoppelingen die onder de neerhaalbare balk bovenin het scherm zitten, aan te passen, want gps staat er bij mij niet bij en dat ik erg onhandig, ik heb t hele topic doorgenomen maar kan t niet vinden ???
Je kan wel zo'n balk widget plaatsen war je wifi en gps enz aan en uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een vreemde vraag, maar ben aan het zoeken voor een Nexus 4 .
Nu is hij bij amazon amerika te koop voor 320 euro, is dit niet mogelijk of werkt die niet in Nederland.
Ben benieuwd naar een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Laatst online: 19-09 13:39
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:01:
Wellicht een vreemde vraag, maar ben aan het zoeken voor een Nexus 4 .
Nu is hij bij amazon amerika te koop voor 320 euro, is dit niet mogelijk of werkt die niet in Nederland.
Ben benieuwd naar een reactie.
Ze werken overal, de nexus 4 is niet locatie afhankelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
Vanmorgen viel mij ineens iets op in Chrome op de N4. Het lijkt erop dat ik sinds een tijdje geen afbeeldingen meer kan opslaan vanuit de browser. Eerder hield je je vinger lang op een afbeelding, waarna een menuutje omhoog kwam waarmee je de afbeelding kon opslaan etc. Ik krijg dat nu met geen mogelijkheid meer voor elkaar. Heeft dit te maken met een update van Chrome in de playstore of is dit sinds de 4.2.2 update al niet meer mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 10:59
Dus, na een klote dag, dropte mijn allerliefste nexus ook nog eens op de betonnen stenen voor m'n huis, hij gaat nog wel aan, maar daar houd het ook mee op, dikke en diepe krassen in het voorste scherm...

Iemand enig advies what to do?

Thnx already

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Scherm vervangen?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 10:59
Jupp, sowieso, iemand enig ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

elbeannie schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:57:
[...]

Jupp, sowieso, iemand enig ervaring ermee?
Jij wordt onze ervaringsdeskundige :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 09:52
marnix007 schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:09:
Vanmorgen viel mij ineens iets op in Chrome op de N4. Het lijkt erop dat ik sinds een tijdje geen afbeeldingen meer kan opslaan vanuit de browser. Eerder hield je je vinger lang op een afbeelding, waarna een menuutje omhoog kwam waarmee je de afbeelding kon opslaan etc. Ik krijg dat nu met geen mogelijkheid meer voor elkaar. Heeft dit te maken met een update van Chrome in de playstore of is dit sinds de 4.2.2 update al niet meer mogelijk?
Dit heb ik ook bij mijn Galaxy Nexus op 4.2.2.
Afbeeldingen kan vaak nog wel, maar via Google Afbeeldingen niet meer.
Inmens irritant als je een afbeelding wilt gebruiken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Dubrillion schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:51:
[...]

Dit heb ik ook bij mijn Galaxy Nexus op 4.2.2.
Afbeeldingen kan vaak nog wel, maar via Google Afbeeldingen niet meer.
Inmens irritant als je een afbeelding wilt gebruiken |:(
N4 v4.2.2
Zowel google chrome als google chrome beta geen probleem. Lang gedrukt houden en je krijgt keuze om op te slaan, te openen of te openen in een nieuwe tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbots
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik heb net hetzelfde gehad, en dit was precies ook verholpen bij de laatste patch... weirdness maar wel anbetant als je je verslaapt dankzij deze bug..
TheProf82 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:13:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbots
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik heb hetzelfde voorgehad en ik heb deze gevonden:

http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1497.l2649

Nog een 2-tal weken tot die aankomt, hopelijk kan ik mijn scherm zonder veel problemen vervangen, ik hou jullie in ieder geval op de hoogte! In een winkel in Antwerpen vroegen ze er trouwens 187 euro voor om die te vervangen... laat maar, lol!
mucuracat schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:35:
[...]

Jij wordt onze ervaringsdeskundige :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbots schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:04:

Nog een 2-tal weken tot die aankomt, hopelijk kan ik mijn scherm zonder veel problemen vervangen, ik hou jullie in ieder geval op de hoogte! In een winkel in Antwerpen vroegen ze er trouwens 187 euro voor om die te vervangen... laat maar, lol!

[...]
Even gezocht op Youtube.

YouTube: replace screen nexus 4

Genoeg instructies filmpjes hoe je scherm zelf vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Hier staat ook nog handige informatie: Nexus 4 Repair Manual - iFixit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 11:30
Nou, na 2 maanden met een half gare volume down knop toch maar besloten om er wat aan te gaan laten doen. Vandaag terug gestuurd naar Belsimpel (hoefde na wat onderhandelen gelukkig niet naar Dynafix). Benieuwd wat ze er aan gaan doen.

Mijn volume down knop leek af en toe gewoon vast te zitten.. En dan werkte hij weer weken prima. Erg vaag, maar toch wel irritant genoeg om te laten fixen. Nu dus weer even me Galaxy Nexus gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Mogelijk een ontzettende noob vraag, geen idee. Hoe kan het dat ik YT filmpjes op mijn N4 (en N7) vaak niet vloeiend kan kijken, er moet dus, terwijl ik verbonden ben met internet via mijn Wifi thuisnetwerk, geladen worden? Ontzettend irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Turbots schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:04:

[...]
Een 3-tal weken geleden een scherm aangeschaft bij spareslg mede omdat daar ook het frame op zit.
Die eBay actie ziet er uit zonder frame en ik heb geen zin in rommelen met een föhn.
Uiteindelijk het scherm binnen een 6 werkdagen binnen gekregen en het scherm met behulp van een teardown youtube filmpje probleemloos kunnen vervangen in een uurtje werk. Uiteraard wel gebruik gemaakt van zo'n reparatiekitje met wat plastic tools en een torx 5 schroevendraaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

partyondude schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:35:
Mogelijk een ontzettende noob vraag, geen idee. Hoe kan het dat ik YT filmpjes op mijn N4 (en N7) vaak niet vloeiend kan kijken, er moet dus, terwijl ik verbonden ben met internet via mijn Wifi thuisnetwerk, geladen worden? Ontzettend irritant :/
Kan ook aan je provider zitten.. Weet niet welke je hebt,

Maar wijzig je dns naar google dns..
8.8.8.8
8.8.4.4

Wil wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een Nexus 4 16gb heeft iemand goede ervaring en tips met het kopen ervan via een buitenlandse zaak.
Alvast bedankt, Groeten Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:17:
Ik ben op zoek naar een Nexus 4 16gb heeft iemand goede ervaring en tips met het kopen ervan via een buitenlandse zaak.
Alvast bedankt, Groeten Bas
Dit hoort hier niet, zie topic waarschuwing.
partyondude schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:35:
Op andere apparaten gaat het wel goed?
Kan zijn dat standaard een bepaalde content server wordt gebruikt die minder vlot is.
Of heb je toevallig IPv6 in gebruik? Ik had hier een keer problemen daarmee omdat er ergens op de route een tunnel lijkt te zitten, waardoor ik de MTU van mijn IPv6 tunnel wat naar beneden bij moest stellen, toen deed YT het goed.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Ik heb hier het Z2 abonnement van Ziggo, waar ik met downloaden altijd fors hogere snelheden haal, ik ga dus dik over de snelheidslimiet heen.

Jullie uitleg/tips over dns betreft mijn router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds zojuist problemen met de volume button. Volume down werkt niet meer, tenzij ik heel hard druk. Er lijkt dus iets tussen te zitten.
De telefoon is 1 week uit...
Enig idee hoe ik dit kan fixen? Kan ik de telefoon eenvoudig openmaken om te kijken waar het tussenzit?

Op Google vind ik niet echt mensen met dit probleem.

Gekocht bij mm, valt toch onder garantie Nederlandse mm?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat is hier eergister nog ter sprake geweest, 6 posts boven het jouwe.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 05-04-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

Weet iemand of er al een originele docking station in NL te krijgen is voor de Nexus 4, zo ja waar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
robotjoek schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:23:
Weet iemand of er al een originele docking station in NL te krijgen is voor de Nexus 4, zo ja waar???
http://www.dessinemoiunob...ck-avec-kisskissbankbank/

Ook te gebruiken voor de Nexus 4. ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

Thx voor je reactie, maar das niet helemaal wat ik zoek! !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
robotjoek schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:55:
Thx voor je reactie, maar das niet helemaal wat ik zoek! !!

[...]
Was ook geen serieuze tip... :+

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Is er een manier om de accu te calibreren van de Nexus 4?

Er zit namelijk in de laatste 30% een enorme dip en dan gaat hij van 30 naar 24 in nog geen minuut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 21:46
Knamix schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:14:
Is er een manier om de accu te calibreren van de Nexus 4?

Er zit namelijk in de laatste 30% een enorme dip en dan gaat hij van 30 naar 24 in nog geen minuut..
Paar keer "leeg" laten lopen en weer volledig laten opladen. Er zijn wel wat programma's welke beweren te calibreren, maar deze blijken niet echt te werken, als we enkele Android developers mogen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik weet dat de ''Bluetooth problemen'' redelijk bekend zijn.
Toch heb ik zelf geen last van het inschakelen na dat ik mijn WiFi uit zet.

Wel heb ik tegenwoordig steeds vaker (vanaf me GNex meegeteld) dat de bluetooth minder word.
Van de kwaliteit die uit me speakers komt, tot de verbinding ervan. Vaak zegt me autoradio dat hij verbonden is, maar zodra ik gebeld word hoor ik niks over de speakers. De persoon aan ''de andere kant'' hoort niks of als ik zelf bel vanaf de telefoon / radio is de Mic van de radio niet in gebruik.

Dit was zowel bij mijn GNex als mijn Nexus 4.
Mijn N97 en Incredible S hadden dan weer nergens last van.
Ligt dit aan Android 4.2.2. of toch aan mijn radio (die al 3jaar uit is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arg heb hem dus ook laten vallen scherm is nog in tact alleen op de zilveren rand zitten 2 deukjes (zeg maar die zilveren lijnen waar het scherm in zit? iemand een idee of dit std bij een nieuw scherm zit als je die besteld?

edit * zo te zien via sparelg zit die rand gewoon op het scherm als ik het goed zie* iemand die dit kan bevestigen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:52:
Dat is hier eergister nog ter sprake geweest, 6 posts boven het jouwe.
Ah, stom.
Bij mij heeft het probleem zichzelf ook opgelost... Al vind ik het knopje nog wel stroef gaan. 2-4 weken wachten heb ik niet zo'n trek in, ik heb een Torx5 besteld op internet, ga zelf wel even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdc
  • Laatst online: 02-12-2024

rdc

Ben sinds kort in het gelukzalige bezit van een Nexus 4 en ben eigenlijk wel tevreden over het toestel. De Accu zou wat mij betreft wat langer mee kunnen gaan maar dat komt misschien wel met een paar laadcycli en/of een softwareupdate. Hier staat tegenover dat hij in vergelijking met mijn HTC-Sensation ongelofelijk snel is! Maar dan mijn probleem:

Heb deze app geïnstalleerd:

Google Play: SyPressure (Barometer)

en de drukmeter geeft na een paar uur goed werken constant exact dezelfde waarde aan. Ook in andere apps die de drukmeter gebruiken doet dit probleem zich voor. Na een reset werkt de sensor weer. Iemand anders hier ook last van? De problematiek lijkt eerder te wijzen op een software- dan een hardwareprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het scherm aan kan laten staan tijdens opladen. Bij m'n vorige phone was daar een instelling voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik denk dat daar Daydream voor is bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een sms bericht typ, moet ik elk contact intypen bij "aan". Hoe kan ik hier een lijst krijgen met al mijn contacten om uit te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:18:
Weet iemand hoe je het scherm aan kan laten staan tijdens opladen. Bij m'n vorige phone was daar een instelling voor.
Developer options => Stay Awake.
Developer krijg je door 7 x te drukken op het build nummer.
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:33:
arg heb hem dus ook laten vallen scherm is nog in tact alleen op de zilveren rand zitten 2 deukjes (zeg maar die zilveren lijnen waar het scherm in zit? iemand een idee of dit std bij een nieuw scherm zit als je die besteld?

edit * zo te zien via sparelg zit die rand gewoon op het scherm als ik het goed zie* iemand die dit kan bevestigen?
Die zit er op.
Het is het deel bij step 21:
http://www.ifixit.com/Tea...4+Teardown/11781/3#s42137

[ Voor 46% gewijzigd door DarkFire1985 op 08-04-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFire1985 schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:18:
[...]

[...]

Die zit er op.
helemaal top dan bestel ik hem want vind het te lame om een deukje te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bijna een maand gelukkige bezitter van mijn Nexus 4, al Stoor ik me wel enorm aan 1 dingetje.. Mijn telefoon rammelt enorm bij de camera. Dit is de autofocus. Het geratel bij de sim card tray is al opgelost dmv een stukje rubber, dus het is echt het autofocus mechaniek.
Ik snap dat er altijd een beetje speling moet zijn in dit mechaniek, maar bij mij is het echt heel erg. Wanneer ik hem alleen al neer leg hoor je dit gerammel..
Ik zit bij bel simpel, zou ik hier garantie over kunnen krijgen?

Hebben jullie ook last van deze rattle? En zo ja, hoe erg? Mijn oude Desire HD had het ook, maar heel erg licht, dus ook niet wanneer je hem enkel neerlegt.

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
[b][message=40067702,noline]
(...)
Hebben jullie ook last van deze rattle? En zo ja, hoe erg? Mijn oude Desire HD had het ook, maar heel erg licht, dus ook niet wanneer je hem enkel neerlegt.

Ik hoor het graag!
Ik hoor het vrijwel alleen als ik de telefoon een tik geef of hem flink stevig schud.. Maar als ik hem wat beweeg tijdens het bellen helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:49:

Ik hoor het graag!
Ik snap eerlijkgezegd niet wat het probleem precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Mijn Nexus 4 heeft hier ook ''last'' van.
Opzich vind ik het niet heel erg.

Heeft iemand ook problemen dat zijn autoradio vaak niet goed
verbindt? Vaak hoor ik de ander niet of pakt hij de speakers niet, maar de telefoon zelf.
Of ligt dit aan mijn autoradio (ook al bijna 4 jaar oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
tuk2008 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 02:16:
[...]

Ik snap eerlijkgezegd niet wat het probleem precies is?
Als in "waar maken mensen zich druk om"? Vind ik ook, stoor me absoluut niet aan die kleine ratel.
Ik hoor het alleen als ik het toestel neer leg, boeiend... Ding is verder super degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFire1985 schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:18:
[...]

Hartelijk dank, dat is de oplossing. ;)

[...]

Die zit er op.
Pagina: 1 ... 26 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]