Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallodokter
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-01 09:10
Vind het toch wel leuk dat ik er een hele tijd geen last van heb gehad dat mn whatsapp vertraagd binnenkwam, en dat ik daar nu weer last van en zo te zien met mij een aantal andere mensen. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand een oplossing weet om het normaal binnen te krijgen zonder dat ik mn nexus moet gaan rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Hallodokter schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:18:
Vind het toch wel leuk dat ik er een hele tijd geen last van heb gehad dat mn whatsapp vertraagd binnenkwam, en dat ik daar nu weer last van en zo te zien met mij een aantal andere mensen. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand een oplossing weet om het normaal binnen te krijgen zonder dat ik mn nexus moet gaan rooten.
Dit is geen specifiek probleem voor de Nexus 4, ik en de meeste anderen hebben er namelijk geen last van. Lijkt me dus ook niet nodig dat je je phone moet rooten. Ik denk dat je het probleem ergens anders moet zoeken. Waar? Dat antwoord heb ik helaas niet... ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
JunkO schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:07:
..
- ik mis de MENU knop om direct bij m'n settings te komen. Klopt het dat om bij de settings te komen je de notificatiebalk naar beneden moet vegen (2 vingers) en vervolgens op instellingen moet klikken?

Ik draaide Jellytime (kale android, dus zonder Sense) met Nova Launcher en hiermee kon dit gewoon.
..
Ik wilde ook graag snel in de settings komen en heb Nova Launcher Prime (betaalde versie dus) zo ingesteld dat ik op een desktop met 1 vinger omhoog swypen in de settings kom. 2 vingers omhoog = settings Nova. 1 vinger omlaag (maakt niet uit waar op de desktop) = app drawer, 2 vingers omlaag = alle applicaties.
Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 13:39
Over whatsapp is hier al meermalen geschreven. Dit hoeft helemaal niets met de nexus te maken te hebben. Ik had met m'n xperia ook al op wifi, op 3g komt hier alles gewoon meteen binnnen.

Heb nu trouwens battery guru geinstalleerd, benieuwd of het wat gaat schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
elpino.rv schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:00:
[...]

Ik wilde ook graag snel in de settings komen en heb Nova Launcher Prime (betaalde versie dus) zo ingesteld dat ik op een desktop met 1 vinger omhoog swypen in de settings kom. 2 vingers omhoog = settings Nova. 1 vinger omlaag (maakt niet uit waar op de desktop) = app drawer, 2 vingers omlaag = alle applicaties.
Ideaal!
De gestures functie heb je helaas niet in de gratis versie van Nova Launcher, maar ik ben er inmiddels al helemaal aan gewend. Ik gebruik ook al jaren "Quicker" om de meest gebruikte functies te bedienen.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:50
aangezien ik eigenlijk mar bar weinig ervaring heb met de import van zon telefoon, en deze vraag meer technisch is,

Als ik mn telefoon laat meenemen uit de vs is deze dan gewoon bruikbaar in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
Ja, in tegenstelling tot de Galaxy Nexus is er van deze slechts 1 variant, die het iig in Europa doet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
Prulleman schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:26:
Ja, in tegenstelling tot de Galaxy Nexus is er van deze slechts 1 variant, die het iig in Europa doet
een variant zeg je?
Moet ik dan nog ergens specifiek op letten?
serial oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Totaal maar 1 variant dus

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

JunkO schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:44:
[...]

De gestures functie heb je helaas niet in de gratis versie van Nova Launcher, maar ik ben er inmiddels al helemaal aan gewend. Ik gebruik ook al jaren "Quicker" om de meest gebruikte functies te bedienen.
Heb betaalde versie, dus weet niet of het kan bij de gratis versie...
Kun je ook niet bij menu< Gebaren en knoppen> de home knop aanpassen?
Heb daar 'uitklappen snelle instellingen' op gezet. Je kunt ook andere apps of snelkoppelingen kiezen.

Wanneer je op home knop drukt, terwijl je scherm niet op 'home' staat, ga je naar de home scherm.
Sta je al op home scherm en druk je op home knop, krijg je instellingen of wat je gekozen heb te zien.
Dus max 2 klikken nodig om in je instellingen menu te komen.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
mucuracat schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:11:
[...]

Heb betaalde versie, dus weet niet of het kan bij de gratis versie...
Kun je ook niet bij menu< Gebaren en knoppen> de home knop aanpassen?
Heb daar 'uitklappen snelle instellingen' op gezet. Je kunt ook andere apps of snelkoppelingen kiezen.

Wanneer je op home knop drukt, terwijl je scherm niet op 'home' staat, ga je naar de home scherm.
Sta je al op home scherm en druk je op home knop, krijg je instellingen of wat je gekozen heb te zien.
Dus max 2 klikken nodig om in je instellingen menu te komen.
Thanks! Die optie had ik nog niet eerder gebruikt, best handig! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen tolereren we niet op GoT.

[ Voor 80% gewijzigd door AmbroosV op 08-03-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Don't feed the troll.
En Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand_unread.gif Rapporteer bovenin.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
bedankt, voor het antwoord :)
dan ga ik dit topic maar eens mooi doornemen voor tips en tops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 15:48
Sinds de laatste systeemupdate (naar 4.2.2) kan ik mijn Nexus niet meer benaderen als media device in Windows. Ik open het apparaat meestal via My Computer, maar vervolgens duurt het laden van het apparaat heel lang en dan crasht de explorer. Bij mijn apparaten staat hij ook aangegeven als unknown device..

Het probleem lijkt te zijn ontstaan na de Android-update, maar het zal waarschijnlijk opgelost moeten worden in Windows met een nieuwe driver o.i.d.? Iemand die dit eerder heeft meegemaakt?

[Edit] Oké, nog even aan het puzzelen gegaan. Het probleem leek inderdaad in de USB driver te zitten, die heb ik opnieuw moeten installeren. De generic MTP driver bleek niet meer te werken. Dus, via de Android SDK de Google OEM USB Driver geïnstalleerd en hij werkt weer O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Cyclonist op 09-03-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:54
Pfoe, vandaag een kleine hartaanval gekregen. M'n Nexus viel uit trainingsbroek met niet zo hele diepe zakken. Hij viel met het scherm facedown, waarna ik het met trillende handen ging oppakken. Resultaat: helemaal niets aan de hand, geen krasje oid (gelukkig).

Ik raad ook anderen aan om het folie op de achterkant niet weg te halen. Het is een zeer handige 'backprotector'. Het heeft bij mij in ieder geval een aantal krasjes opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
chengbondkwok schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:12:
Ik raad ook anderen aan om het folie op de achterkant niet weg te halen. Het is een zeer handige 'backprotector'. Het heeft bij mij in ieder geval een aantal krasjes opgevangen.
Ik heb hem ook zo lang mogelijk laten zitten, maar hij kwam al vanzelf los na een week of zo. Ik merk wel dat de achterkant vrij snel krast... Maarja, deze is dan ook niet van gorilla glass gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Vandaag kon ik opeens m'n notification tray niet meer omlaag slepen, in welke orientatie ik m'n Nexus ook hield. Gelukkig verhielp een reboot het probleem :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Dat had ik vandaag ook voor het eerst. Op andere toestellen (niet Nexus 4) met 4.2.2 heb ik dat nog niet meegemaakt.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
Eergisteren een Nexus besteld in de play store, gisteren lag ie bij mijn tante in de bus en vandaag mijn simkaart bijgeknipt en gaan spelen. Paar dingen die me opvielen:

GPS werkt. Al mijn telefoons van de afgelopen jaren hadden op zijn best een matige gps (sgs1, sgs2 en de sgn), de nexus 4 heeft snel een fix en lijkt redelijk nauwkeurig.

Het scherm, na 3 keer amoled zijn de natuurgetrouwe kleuren nogal wennen. Ondanks dat het geen amoled is is het verschil in zwart tussen de sgn en nexus 4 met het blote oog niet te zien (overdag, maar 't is verre van helder weer).

Voor de rest nog niet echt veel verschil gemerkt, in Android zelf en met browsen was de processor meestal ook al niet de bottleneck (alleen geheugen was af en toe een probleem). Verder lijken de sgn en de n4 als 2 druppels water op elkaar en draaien ze allebei 4.2.2, maar voelt de n4 minder goedkoop aan.

In ieder geval leuk toestel voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Heb net mijn bestelde back cover ontvangen. Helaas zit de NFC antenne/inductiespoel zodanig aan de oude achterkant geplakt, dat ik hem onmogelijk los krijg en kan verplaatsen naar de nieuwe cover.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/xnsohz_th.jpg Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2ufvbqe_th.jpg

Als de cover nog heel zou zijn zou je het waarschijnlijk vrijwel probleemloos los kunnen krijgen, maar aangezien mijn achterkant grotendeels uit scherven bestaat (bijeengehouden met duct tape in afwachting van de nieuwe achterkant) kan ik beter op zoek gaan naar een nieuwe antenne/spoel.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-03-2023
Kan je hem niet los föhnen?
Toen ik het scherm ging vervangen van mijn vorige telefoon moest ik ook van alles los Föhnen om het van elkaar te krijgen.

[ Voor 70% gewijzigd door sjefke9 op 11-03-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippypower
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09-2017
Sinds een maandje of anderhalf ben ik ook de trotse bezitter van mijn Nexus 4. Hij is zowaar zonder BTW-naheffing de grens gepasseerd (wel correct aangegeven).

Heeft iemand een scherm dat soms niet compleet ontwaakt na slaapmodus? Als ik mijn pattern in wil voeren lijkt het alsof niet alle pixels van het touchscreen 'wakker' zijn: hij herkent niet al mijn aanrakingen. Na mijn scherm een paar keer aan en uit te zetten, doet hij het weer. Dit is alleen het probleem bij slaapstand, voor de rest werkt hij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdm88
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
hoera, ik heb nu een dure paperwheight!

Nadat de telefoon gister niet meer wilde opstarten (vast in het X scherm) , heb ik in recovery mode een wipe+reset uitgevoerd in de hoop een "blanco" telefoon terug te krijgen.
Echter na deze wipe reageert de telefoon niet meer op de power button.
De telefoon was nooit geroot en draaide alleen maar Stock OTA 4.2.2, geen custom roms oid
Ik heb hem orgineel gekocht bij de duitse saturn.

wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:54
rvdm88 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:16:
hoera, ik heb nu een dure paperwheight!

Nadat de telefoon gister niet meer wilde opstarten (vast in het X scherm) , heb ik in recovery mode een wipe+reset uitgevoerd in de hoop een "blanco" telefoon terug te krijgen.
Echter na deze wipe reageert de telefoon niet meer op de power button.
De telefoon was nooit geroot en draaide alleen maar Stock OTA 4.2.2, geen custom roms oid
Ik heb hem orgineel gekocht bij de duitse saturn.

wat nu?
Heel lang de powerbutton ingedrukt houden al geprobeerd? Dit eventueel aan de oplader proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdm88
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
Dat in combinatie van een muur power adapter ipv een computer usb poort deed de trick.
Nu maar weer alles terug zetten... blanco telefoon, beter dan een bricked telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Als je hem niet aan de praat krijgt zul je naar de Saturn moeten (bel ze in ieder geval even) en dan gaan zij het vast (laten) fixen binnen de garantie.

Je kunt nog even proberen de accu eruit te halen en er weer in te doen, weet niet of dat gaat bij de Nexus 4 (misschien zit ie gesoldeerd?) en daarnaast wat cheng hierboven zegt.

edit: geregeld, top! :D

[ Voor 4% gewijzigd door NinjaTuna op 11-03-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
8088 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:35:
Heb net mijn bestelde back cover ontvangen.
Nadat mijn backprotector van mijn achterkant is gegaan heb ik gemerkt dat het toestel toch snel overal van af glijd :(. Sindsdien is mijn toestel een aantal keer gevallen van +-halve meter hoog. Alle keren gelukkig niks aan de hand, totdat die gister van een hoogte van 2m viel. Achterkant direct kapot en je hoorde het glas nog enkele minuten zachtjes doorbreken/kraken. :'( :'(

N.a.v. tip van mucuracat direct een nieuwe achterkant besteld bij SparesLG. Het lijkt erop dat die achterkant compleet geleverd wordt (met NFC en Qi), in tegenstelling tot achterkant van ETrade Supply die 8088 heeft besteld. Kosten bedragen €40.47 + €8,61 verzendkosten. Wordt verzonden binnen Europa; ze geven zelf een levertijd van 5-7 dagen. Hopelijk is die er een beetje snel.

Daarna wordt er wel direct een back protector opgeplakt om 'm iets stroever te maken, zodat die niet overal afglijd (waarschijnlijk een dbrand).

Beetje jammer trouwens dat de achterkant eigenlijk niet leverbaar is via eBay (tegen goedkopere tarieven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Ik vermoed van niet. Het glas zit zo stevig vastgeplakt dat het (in nog kleinere stukjes) breekt voordat het loskomt. Bovendien heb ik de spoel zeer waarschijnlijk (licht) beschadigd, waardoor het de moeite niet zal lonen. En ik heb geen föhn om het te proberen :)
Teuling schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:00:
N.a.v. tip van mucuracat direct een nieuwe achterkant besteld bij SparesLG. Het lijkt erop dat die achterkant compleet geleverd wordt (met NFC en Qi), in tegenstelling tot achterkant van ETrade Supply die 8088 heeft besteld.
Klopt, dit viel me ook pas op toen ik vanmiddag ging vergelijken. En omdat ik nergens de benodigde losse onderdelen kon vinden en het gepruts beu ben, heb ik vanmiddag dezelfde bestelling als jij gedaan. Kreeg daarna direct een bevestiging van een van de medewerkers dat 'ie morgen op de post gedaan wordt.

Een ander verschil dat me opviel is dat de cover van ETrade Supply niet van glas lijkt te zijn. Hij voelt goedkoop en niet zo kwetsbaar aan (een voordeel, maar of het de hoge prijs rechtvaardigt is nog maar de vraag), en er zit een lichte vervorming in (aan de reflectie te zien). Als ik de cover van Spares LG ontvangen heb zal ik m'n huidige eens door midden breken om te kijken of mijn vermoeden klopt.
Daarna wordt er wel direct een back protector opgeplakt om 'm iets stroever te maken, zodat die niet overal afglijd (waarschijnlijk een dbrand).
Die ziet (zien) er mooi uit, ik hoor graag hoe 'ie bevalt. Wel vraag ik me af of dat enige valschade beperkt, en niet alleen krassen (waar ik me echt niet druk om kan maken). Alhoewel ik een hekel aan protectors heb, acht ik het in dit geval toch noodzakelijk.

Nog een tip: verwijder de SIM tray alvorens de cover los te halen. Dat scheelt een hoop ergenis O-) Dit filmpje geeft goed aan waar op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Ik heb ook wel dat hij super glad is sinds ik de back cover eraf heb gehaald. In het begin was het even wennen, zoals niet meer boven op m'n portefeuille leggen op het werk zoals ik met m'n vorige gsm altijd deed. Maar sindsdien is hij niet meer gevallen.
Ik moet wel zeggen dat ik hem altijd boven op m'n neplederen pouch leg, en deze schuift zelf heel wat minder erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeFreeze
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 12:34
Wat mij bij toeval opviel, als het beeld van de TV (of iets anders) reflecteert in het display van mijn Nexus 4 dan valt op dat er aan de onderkant van de voorzijde het scherm niet helemaal vlak is, zoals dat bij de rest van de voorkant wel is.
Aangezien ik geen reden kan verzinnen waarom dit bewust gedaan zou zijn vraag ik me af of dat alleen bij die van mij is.. een productiefoutje ofzo, of is dat bij iedereen zo?
Een fotootje ter illustratie, de bubble zit rechts :) :
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2rm9kev.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:58
HenkDeFreeze schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:46:
Wat mij bij toeval opviel, als het beeld van de TV (of iets anders) reflecteert in het display van mijn Nexus 4 dan valt op dat er aan de onderkant van de voorzijde het scherm niet helemaal vlak is, zoals dat bij de rest van de voorkant wel is.
Aangezien ik geen reden kan verzinnen waarom dit bewust gedaan zou zijn vraag ik me af of dat alleen bij die van mij is.. een productiefoutje ofzo, of is dat bij iedereen zo?
Een fotootje ter illustratie, de bubble zit rechts :) :
[afbeelding]
het zal aan jouw toestel liggen. Net even getest bij mij en dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i968.photobucket.com/albums/ae164/TheCeet/DSC00772.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:09
Ik twijfel om de Nexus 4 alsnog te kopen. Het lijkt me een fantastisch toestel. Heb eerder een Samsung Galaxy Nexus gehad en die beviel prima. Nu de HTC One, de Xperia Z er zijn en de S4 er aan komt wordt het wel moeilijker. Maar ja, die zijn ook een stuk duurder. Ik vraag me af of er tweakers zijn die de Nexus 4 nu een tijd hebben en het de moeite waard vinden om over te gaan overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

lowizi schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:29:
Ik twijfel om de Nexus 4 alsnog te kopen. Het lijkt me een fantastisch toestel. Heb eerder een Samsung Galaxy Nexus gehad en die beviel prima. Nu de HTC One, de Xperia Z er zijn en de S4 er aan komt wordt het wel moeilijker. Maar ja, die zijn ook een stuk duurder. Ik vraag me af of er tweakers zijn die de Nexus 4 nu een tijd hebben en het de moeite waard vinden om over te gaan overstappen.
Jah, wil je altijd de nieuwste? Dan zullen er zat zijn die van nexus 4 af willen. Wil je langer doen met je toestel? Prijs/kwaliteit is goed. Vooral bij mij :) Zonder BTW uit UK :*) €290 gekost.. :9~

Heel veel oude HTC Desire's naar Nexus 4, valt me op :+

[ Voor 4% gewijzigd door mucuracat op 12-03-2013 16:16 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik kom van een HTC Desire, maar heb geen seconde sijt gehad van de aanschaf van een Nexus 4. Ik heb de mijne bij Saturn Duitsland vandaan voor €395,- en volgens mij kan je voor die prijs niets vergelijkbaars krijgen! Plus natuurlijk het feit dat het een Nexus is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

lowizi schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:29:
Ik denk dat het wat lastig is om voor jou te bepalen of het de moeite waard is om over te stappen. Dat hangt namelijk nog van je gebruikspatroon, de staat van je huidige telefoon en hoe tevreden jij op dit moment bent af. Daarnaast weet ik niet hoe jij tegenover de merken staat en wat je belangrijk vind.

Uit het lijstje wat jij presenteert is voor mij bijvoorbeeld alleen de Xperia Z een serieuze kandidaat, mooi ding is dat! Dat geldt voor mij omdat ik iemand ben die waarde hecht aan de houding van een fabrikant ten opzichte van open source en de community. HTC en Samsung geven niets om die community. Sony doet het wat dat betreft een stuk beter. Die waren vroeger juist erg van de locking, weinig updates en zelfs rechtzaken richting developers. Maar hebben afgelopen jaar een vrijwel 180 graden draai gemaakt en zijn eind vorige jaar door XDA OEM of the year genoemd. Ze dragen actief bij aan AOSP voor hun devices en hebben recent ook een complete alpha build de deur uit gedaan inclusief kernel sources.
En volgens mij is er afgelopen maand ook weer een tool gedeeld om apps te fine-tunen.

Als jij dat ook belangrijk vind zou ik dat zeker meenemen in je oordeel.

Als geld geen issue was en ik mocht kiezen dan ging op dit moment ik voor de Xperia Z. Maarja... geld speelt meestal toch wel mee en ten tijde van mijn aanschaf was hij nog niet op de markt.
Qua performance zijn ze vrijwel gelijk (zelfde processor), maar de Nexus 4 kost volgens mij 200 euro minder.

Ik heb hier verder veel plezier van mijn Nexus 4 mocht dat je interesseren.

Maar als je goed advies wilt zul je denk ik gerichte vragen moeten stellen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ultraman op 12-03-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:09
Ultraman schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:16:
[...]

Ik denk dat het wat lastig is om voor jou te bepalen of het de moeite waard is om over te stappen. Dat hangt namelijk nog van je gebruikspatroon, de staat van je huidige telefoon en hoe tevreden jij op dit moment bent af. Daarnaast weet ik niet hoe jij tegenover de merken staat en wat je belangrijk vind.

Uit het lijstje wat jij presenteert is voor mij bijvoorbeeld alleen de Xperia Z een serieuze kandidaat, mooi ding is dat! Dat geldt voor mij omdat ik iemand ben die waarde hecht aan de houding van een fabrikant ten opzichte van open source en de community. HTC en Samsung geven niets om die community. Sony doet het wat dat betreft een stuk beter. Die waren vroeger juist erg van de locking, weinig updates en zelfs rechtzaken richting developers. Maar hebben afgelopen jaar een vrijwel 180 graden draai gemaakt en zijn eind vorige jaar door XDA OEM of the year genoemd. Ze dragen actief bij aan AOSP voor hun devices en hebben recent ook een complete alpha build de deur uit gedaan inclusief kernel sources.
En volgens mij is er afgelopen maand ook weer een tool gedeeld om apps te fine-tunen.

Als jij dat ook belangrijk vind zou ik dat zeker meenemen in je oordeel.

Als geld geen issue was en ik mocht kiezen dan ging op dit moment ik voor de Xperia Z. Maarja... geld speelt meestal toch wel mee en ten tijde van mijn aanschaf was hij nog niet op de markt.
Qua performance zijn ze vrijwel gelijk (zelfde processor), maar de Nexus 4 kost volgens mij 200 euro minder.

Ik heb hier verder veel plezier van mijn Nexus 4 mocht dat je interesseren.

Maar als je goed advies wilt zul je denk ik gerichte vragen moeten stellen.
Dank je voor je uitgebreide antwoord! Heir kan ik al heel veel mee :)
Wilde er niet te ver op in gaan, want anders overlap ik misschien weer het aankoop advies topic.
Maar vooral de pure Google ervaring vind ik persoonlijk erg veel waard.
Ik kan me ook helemaal vinden in wat je schrijft over de support die Sony geeft aan de devs van XDA.
Ooit eens een Xperia Arc gehad waarbij dat al goed merkbaar was aan de enorme community.

De enige reden voor mij om van de Galaxy Nexus naar de S3 over te stappen was destijds dat ik het idee had dat de processor het wat moelijk had bij het streamen van films en de camera die wat te wensen overliet. Maar dat zit beide wel goed in de Nexus 4 denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
Heeft iemand al ervaring met USB OTG? Ik heb een filmpje gevonden waarin het blijkt te werken, alleen met een powered USB hub dan. (XDA topic)
Blijkbaar toch een hardware probleem dan?

[ Voor 4% gewijzigd door DoubleTo op 12-03-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
8088 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:28:
Die ziet (zien) er mooi uit, ik hoor graag hoe 'ie bevalt. Wel vraag ik me af of dat enige valschade beperkt, en niet alleen krassen (waar ik me echt niet druk om kan maken). Alhoewel ik een hekel aan protectors heb, acht ik het in dit geval toch noodzakelijk.

Nog een tip: verwijder de SIM tray alvorens de cover los te halen. Dat scheelt een hoop ergenis O-) Dit filmpje geeft goed aan waar op te letten.
Protector heeft geen invloed op valschade, het is alleen zo dat de achterkant veel stroever wordt en dus niet overal afglijd. Een hele lichte hoek zonder protector is al voldoende om 't toestel te laten glijden. Had hiervoor een XtremeGuard.com back protector erop en dat scheelt een hoop.

Dat filmpje had ik al gezien. Ook ifixit geeft aan dat sim-tray er als eerste uit moet :).

Zodra m'n achterkant binnen is laat ik het hier ook weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hmm, ik zit een beetje in Dubio. (crosspost vanuit xperia Z topic, maar dat gaat zo hard dat het binnen 5 minuten 3 pagina's naar achteren zit)

Heb thuis een nexus 4 liggen maar er zit nu ook een paarse XZ met als het goed is koptelefoon in de pijplijn.
Probleem is dat het hebben van 2 van zulke telefoons totaal onnodig is en ik eigenlijk helemaal geen persoon ben voor fancy producten ( impuls aankoop iemand? ).

Toch merk ik dat mijn oude HTC Dream of G1 wel zijn beste tijd heeft gehad.

Even opsommend:

Nexus 4:
+ goedkoper (400 euro)
+ altijd nieuwste android

- niet waterdicht

Batterij van de nexus 4 vind ik persoonlijk prima en ook het scherm heb ik totaal geen moeite mee.

Xperia Z
+ waterdicht
+ mooie kleuren recht van voren.
+ ( schijnbaar??) Stevig

Waar tel ik aan:
- zo lang mogelijk batterij duur, dit is natuurlijk relatief.
- Zo degelijk en stevig mogelijk. Voor mij nooit een Iphone die is binnen 3 dagen compleet stuk.
- Liefst toch niet te groot, al merk ik dat dit erg lastig is. Persoonlijk vind ik het formaat xperia P perfect, echter de batterij duur houdt mij tegen. Er zijn eigenlijk geen "kleine" of kleinere High end telefoons. ( iphone is voor mij echt geen optie ).

De opties:
Nexus 4 houden, annuleren van XZ
XZ annuleren bestellen bij Belcompany ( 530 euro ipv 630 maar zonder koptelefoon )
Nexus 4 verkopen en houden van XZ + koptelefoon.

Wie oh wie heeft wat subjectieve of objectieve motiveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeFreeze
  • Laatst online: 08-09 12:34
TheCeet schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:16:
[...]

het zal aan jouw toestel liggen. Net even getest bij mij en dit is het resultaat:
Bedankt voor het checken, en fijn dat de jouwe er geen last van heeft.
Het stoort me niet verder, dus vindt het wel prima zo.. denk alleen dat als ie ooit een keer valt bij mij dat dat wel een zwak puntje zal zijn waar ie eerder barst.
Voorlopig maar even niet laten vallen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

streafer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:33:
Hmm, ik zit een beetje in Dubio. (crosspost vanuit xperia Z topic, maar dat gaat zo hard dat het binnen 5 minuten 3 pagina's naar achteren zit)

Heb thuis een nexus 4 liggen maar er zit nu ook een paarse XZ met als het goed is koptelefoon in de pijplijn.
Probleem is dat het hebben van 2 van zulke telefoons totaal onnodig is en ik eigenlijk helemaal geen persoon ben voor fancy producten ( impuls aankoop iemand? ).

Even opsommend:

Nexus 4:
+ goedkoper (400 euro)

- niet waterdicht

Batterij van de nexus 4 vind ik persoonlijk prima en ook het scherm heb ik totaal geen moeite mee.

Xperia Z
+ waterdicht
+ ( schijnbaar??) Stevig

Waar tel ik aan:
- Zo degelijk en stevig mogelijk. Voor mij nooit een Iphone die is binnen 3 dagen compleet stuk.
- Liefst toch niet te groot, al merk ik dat dit erg lastig is. Persoonlijk vind ik het formaat xperia P perfect, echter de batterij duur houdt mij tegen. Er zijn eigenlijk geen "kleine" of kleinere High end telefoons. ( iphone is voor mij echt geen optie ).

De opties:
XZ annuleren bestellen bij Belcompany ( 530 euro ipv 630 maar zonder koptelefoon )

Ik zou die review van de de XZ maar eens bekijken, batterij ligt namelijk nog lager dan die van N4 zonder de update naar 4.2.2. Persoonlijk vind ik die full hd en waterdichtheid geen meerwaarde. Gewoon annuleren ;) Daarentegen is N4 lekker goedkoop en qua kwaliteit heeel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Even opsommend:

Nexus 4:
+ goedkoper (400 euro)

- niet waterdicht

Xperia Z
+ waterdicht
+ ( schijnbaar??) Stevig

Waar tel ik aan:

De opties:

Dacht dat het met waterdicht wel mee valt :) voor dat je het in een plas water laat vallen, moet je wel alle gaten dicht maken met dopjes/klepjes 8)7

http://www.androidworld.nl/143808/review-sony-xperia-z/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
mucuracat schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:19:
[...]

Dacht dat het met waterdicht wel mee valt :) voor dat je het in een plas water laat vallen, moet je wel alle gaten dicht maken met dopjes/klepjes 8)7

http://www.androidworld.nl/143808/review-sony-xperia-z/
Klepjes is voor mij het probleem niet. Batterij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnixHobbelink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Beste tweakers,

sinds kort als ik bestanden van mijn PC naar mijn Nexus 4 of 7 wil kopiëren houdt mijn windows verkenner ermee op. kan het iets te maken hebben met de update naar 4.2.2?

Als iemand een oplossing weet houd ik mij aanbevolen.

Bvd,

Marnix Hobbelink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Wat bedoel je met 'houdt ermee op'? Verdwijnt het proces waarna je explorer.exe weer moet starten? Of reageert explorer niet meer? Gebeurt het alleen bij grote bestanden (hoe groot dan?) of ook bij kleine?

[ Voor 4% gewijzigd door 8088 op 13-03-2013 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manutdboy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 09:38
Hey,

Iemand al volgend probleem met de nexus 4 ondervonden.

Meestal gebeurt het terwijl hij snachts aan het opladen is. Wanneer ik hem s'morgens wil unlocken dan reageert de nexus niet meer. Soms flikkert het LED lampje wel, maar wekker is bvb niet afgegaan.

Enige manier om de telefoon weer aan de praat te krijgen, is lang op de power button te drukken. En zo de telefoon weer her op te starten.

Iemand hier ervaring mee ? Oplossingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik heb eens een keer een widget gehad die niet helemaal correct werkte waardoor mijn Nexus 4 geregeld met lag wakker werd. Dus ik drukte op de power button en dan duurde het dik 5 seconden voor hij reageerde. Na verwijderen van de widget was alles weer normaal.

Wat heb je al geprobeerd om te achterhalen waar het aan ligt? Al een factory reset gedaan en daar een paar dagen mee gedaan?
Waarmee laad je op? Meegeleverde lader? Andere lader? Draadloos (Qi)?

Reageert de telefoon wel op bijvoorbeeld aansluiten aan een computer. Zo ja, dan zit hij dus niet helemaal vast maar wellicht alleen de UI. En op zo'n moment is het ook interessant om te kijken of je er in kunt komen met adb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

manutdboy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:30:
Meestal gebeurt het terwijl hij snachts aan het opladen is. Wanneer ik hem s'morgens wil unlocken dan reageert de nexus niet meer. Soms flikkert het LED lampje wel, maar wekker is bvb niet afgegaan.

Enige manier om de telefoon weer aan de praat te krijgen, is lang op de power button te drukken. En zo de telefoon weer her op te starten.

Iemand hier ervaring mee ? Oplossingen ?
Mijn collega en ik hebben dat allebei ook gehad. Twee andere collega's weer niet... Ik draai nu al een paar weken aLogRec om te kijken of ik logs kan krijgen voor het moment dat het gebeurt -- maar het lijkt erop dat aLogRec het probleem voorkomt. :( Een heisenbug, dus. Heb nog niet geprobeerd om gewoon met adb te attachen als ie hangt, misschien moet ik dat log-ding maar uitzetten.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:32

MazeWing

The plot thickens...

MarnixHobbelink schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 02:32:
Beste tweakers,

sinds kort als ik bestanden van mijn PC naar mijn Nexus 4 of 7 wil kopiëren houdt mijn windows verkenner ermee op. kan het iets te maken hebben met de update naar 4.2.2?

Als iemand een oplossing weet houd ik mij aanbevolen.

Bvd,

Marnix Hobbelink
Ik heb bovenstaande probleem af en toe als ik een nieuwe map aanmaak op mijn telefoon (via explorer). Heel explorer hangt, terwijl de telefoon zelf het gewoon uitstekend doet en ES File Explorer wel degelijk aangeeft dat er een nieuwe map is aangemaakt.

Ik zelf heb het vermoeden dat dit aan windows 8 ligt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnixHobbelink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
8088 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 03:08:
Wat bedoel je met 'houdt ermee op'? Verdwijnt het proces waarna je explorer.exe weer moet starten? Of reageert explorer niet meer? Gebeurt het alleen bij grote bestanden (hoe groot dan?) of ook bij kleine?
Mijn PC geeft aan dat windows verkenner niet meer reageert en dan start hij hem opnieuw op. ik kan zo dus geen bestanden (lees: films) overzetten naar mijn telefoon. Heb net geprobeerd hetzelfde op de pc van mijn vader te doen en die geeft geen problemen. Ik kom er zo dus niet 1,2,3 uit wat het probleem is. Ga windows 7 maar eens even opnieuw installeren, werd toch al tijd dat ik dat weer ging doen!

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Hippypower schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:06:
Heeft iemand een scherm dat soms niet compleet ontwaakt na slaapmodus? Als ik mijn pattern in wil voeren lijkt het alsof niet alle pixels van het touchscreen 'wakker' zijn: hij herkent niet al mijn aanrakingen. Na mijn scherm een paar keer aan en uit te zetten, doet hij het weer. Dit is alleen het probleem bij slaapstand, voor de rest werkt hij perfect.
Ik heb ook dat hij niet altijd de eerste keer mijn veeg patroon herkent.
Als ik dus druk op de power-on knop en ik veeg mijn patroon METEEN dan ziet hij dit niet, je voelt ook geen trillingen. Als ik hem daarna herhaal voel ik wel de trillingen en is het goed.
Vaak is het als ik niet meteen het patroon teken maar even wacht (2 seconden ofzo) is het wel goed.

Dit is niet altijd, maar 1 op de 5 keer ofzo (als ik het meteen doe).
Ik hoef nooit, in tegenstelling tot jouw bericht, het scherm uit en aan te zetten. Gewoon nog een keer vegen en het lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FttH
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-02 00:29
Hallo medenexusers,

Mischien vraag ik naar een kwestie die al een x uitgelegd is, maar kon het niet vinden op t forum.

Als ik bel naar iemand, krijg vaak te horen van de andere partij dat ik heel ver klink of dat het geluid erg laag staat.

Is dat een bekende probleem?
Of Ben ik de enige die er last van heeft.?
Toestel is nog geen 24uur terug geactiveerd en ben tevreden op t geluid na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallodokter
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-01 09:10
FttH schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:26:
Hallo medenexusers,

Mischien vraag ik naar een kwestie die al een x uitgelegd is, maar kon het niet vinden op t forum.

Als ik bel naar iemand, krijg vaak te horen van de andere partij dat ik heel ver klink of dat het geluid erg laag staat.

Heb je al geprobeerd het geluid harder te zetten met de geluidsknopjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FttH
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-02 00:29
Hallodokter schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:31:
[...]

Heb je al geprobeerd het geluid harder te zetten met de geluidsknopjes? :)
Als ik naar iemand bel, klink ik ver en dat heeft niets te maken met de geluidsknopjes(eerder microphone) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
FttH schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:26:
Hallo medenexusers,

ik heb nooit klachten gehad..
vraag anders even of iemand je wilt helpen, ruil van toestel en bel elkaar op kun je het zelf testen/luisteren
of ander idee: download een voicerecorder app en spreek wat in, kun je kijken of het aan de microfoon ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:48
Meer mensen die soms via de geluidsknoppen alleen de audio bedienen en niet meer de beltoonhoogte of trillen?

Als ik een game speel en daarna in hoofdmenu telefoon de telefoon op trilstand probeer te zetten doet hij dit niet. Dan bediend hij alleen de game/mp3 audio. Erg irritant, alleen een reboot helpt.

Ik draai stock, 4.2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Brammos85 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:52:
Meer mensen die soms via de geluidsknoppen alleen de audio bedienen en niet meer de beltoonhoogte of trillen?

Als ik een game speel en daarna in hoofdmenu telefoon de telefoon op trilstand probeer te zetten doet hij dit niet. Dan bediend hij alleen de game/mp3 audio. Erg irritant, alleen een reboot helpt.

Ik draai stock, 4.2.2
Dat komt doordat die game dan nog open staat. Als je die game dan uit het multitaskmenu weghaalt is het probleem ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Nou..een game hoort dat niet te doen op de achtergrond, alleen op de voorgrond, tenzij er ook nog geluid gespeeld wordt (eigenlijk alleen wenselijk bij een mp3 player).
Mijn galaxy Nexus heeft hier geen last van

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers

Heb een vraagje. Zetten jullie je gps altijd aan of niet? Of loopt je batterij dan veel vlugger leeg? Omdat dat wel handig is voor google now en om die battery guru app te gebruiken, heb je ook locatie nodig.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Mijn GPS staat altijd "Aan" en ik doe toch makkelijk 2 dagen.

This niet omdat u GPS aan staat dat die constant gebruikt word e.
Aan wilt eigenlijk zeggen beschikbaar indien nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:08
Hij is mooi hoor die Nexus 4, net even van mijn collega gezien (hier in Spanje gekocht via Playstore maandag besteld woensdag binnen!!!) Heb zelf de S2 maar qua grootte scheelt het amper. Ga er toch ook maar eentje halen eind van de maand ;-)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel_716
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 08:15
Nou ik heb me Nexus4 (Achterkant was spontaan gebarsten) opgestuurd naar Mediamarkt. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. En dat er een beetje tempo in zit want heb geen zin om weken te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even opsommend:

Nexus 4:
+ goedkoper (400 euro)

- niet waterdicht

Xperia Z
+ waterdicht
+ ( schijnbaar??) Stevig

Waar tel ik aan:

De opties:

Ik heb de Z, en de batterij duur is echt uitstekend. Misschien dat je alleen de revieuw van tweakers hebt gelezen, en ja een test model dat niet eens ingewerkt is .... Niet echt het bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

MarnixHobbelink schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:59:
Mijn PC geeft aan dat windows verkenner niet meer reageert en dan start hij hem opnieuw op. ik kan zo dus geen bestanden (lees: films) overzetten naar mijn telefoon. Heb net geprobeerd hetzelfde op de pc van mijn vader te doen en die geeft geen problemen. Ik kom er zo dus niet 1,2,3 uit wat het probleem is. Ga windows 7 maar eens even opnieuw installeren, werd toch al tijd dat ik dat weer ging doen!

In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Ik kan nog steeds niet uit je verhaal opmaken of het aan de grootte of het soort bestanden ligt, of dat kopiëren überhaupt niet kan vanaf jouw pc. 'Films' is ook te weinigzeggend, dat kan een .avi of .mkv zijn, maar ook een complete VIDEO_TS folder van 1 of 1024 MB. Hier vind je in ieder geval een topic waar men problemen (o.a. crashende explorers) ondervindt met het kopiëren van .mkv bestanden en verschillende oplossingen en workarounds: http://forums.androidcent...sfer-mkv-video-files.html

https://www.google.com/search?q=copy+mkv+android levert ook veel hits op die over een crashende explorer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Na een weekje met de nexus 4 moet ik wel zeggen dat, hoewel het een nadeel is dat ie door het gebruik van glas zo fragiel is, de nexus 4 wel veel fijner voelt dan de galaxy nexus. Bij de galaxy nexus had ik altijd een beetje het gevoel dat ik een cheap ass budgetbak telefoon in mijn handen had (de slechte gps en het matige scherm hielpen daarbij ook niet echt). De looks en materialen van de nexus 4 geven je veel meer het gevoel dat je iets degelijks en moois in je handen hebt en besef je dat als Frodo een nexus 4 had gehad, de LOTR reeks er heel anders had uitgezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Bastard schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:51:
De looks en materialen van de nexus 4 geven je veel meer het gevoel dat je iets degelijks en moois in je handen hebt en besef je dat als Frodo een nexus 4 had gehad, de LOTR reeks er heel anders had uitgezien.
Die vat ik ff niet... :/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Had 'ie hem nooit in het vuur geflikkerd.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijker door de goede GPS wellicht? :P

Hier een vergelijkingsvideootje van de cameras van de N4, iPhone 5, HTC One en Lumia 920. Lijkt me vrij accuraat, de N4 wordt nog vrij goed beoordeeld vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Ik dacht zelf vooral aan een frodo die zijn precious ring wegsmijt en in plaats daarvan met zijn nexus 4 gaat lopen spelen ;).

Ff tussendoor met al het geweld wat wordt gereleased de afgelopen dagen, de s600 is toch gewoon een s4pro met lpddr3 ipv 2 en wat hogere clocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Teuling schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:00:
Wordt verzonden binnen Europa; ze geven zelf een levertijd van 5-7 dagen. Hopelijk is die er een beetje snel.
Maandagavond besteld, vrijdagmiddag ontvangen. Heb 'm net vervangen met de achterkant zonder spoel en contactpunten en tot mijn opluchting doet NFC 't weer. Draadloos opladen kan ik nog niet testen; de lader moet ik nog ontvangen (die ligt momenteel bij de douane).
8088 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:28:
Als ik de cover van Spares LG ontvangen heb zal ik m'n huidige eens door midden breken om te kijken of mijn vermoeden klopt.
Alhoewel ik graag dingen sloop doe ik dit toch maar niet. 't Lijkt (toch) een exacte kopie van de andere achterkant en aangezien ik 'm onbeschadigd heb kunnen verwijderen houd ik 'm als liever als reserve. En aangezien Spares LG sneller, completer en goedkoper is zou de opgedane kennis uiteindelijk toch niet nuttig zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door 8088 op 16-03-2013 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
In het begin was ik niet zo heel erg tevreden over de accuduur, toen maar wat gaan spelen met custom kernel (Franco R102) en lichte undervolt en dan de accuduur is nu zeker netjes, langers als dat ik met mijn Galaxy S3 op een dag haalde. Hier overzichtje van gisteren:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/21334742/2013-03-16%2001.07.03.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/21334742/2013-03-16%2001.07.10.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
8088 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 02:39:
[...]

Maandagavond besteld, vrijdagmiddag ontvangen. Heb 'm net vervangen met de achterkant zonder spoel en contactpunten en tot mijn opluchting doet NFC 't weer. Draadloos opladen kan ik nog niet testen; de lader moet ik nog ontvangen (die ligt momenteel bij de douane).
Ik kom morgen pas weer op 't afleveradres, hopelijk ligt er briefje van PostNL dat ik 'm ergens kan ophalen! Werd de achterkant wel geleverd als pakketje, of werd deze door de brievenbus gepropt?

Waarschijnlijk vervang ik de achterkant pas aan het eind van de week, maar ik laat daarna mijn bevindingen weten mbt draadloos opladen met mijn Philips Qi lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:32

MazeWing

The plot thickens...

Razer schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:58:
In het begin was ik niet zo heel erg tevreden over de accuduur, toen maar wat gaan spelen met custom kernel (Franco R102) en lichte undervolt en dan de accuduur is nu zeker netjes, langers als dat ik met mijn Galaxy S3 op een dag haalde. Hier overzichtje van gisteren:

[afbeelding]

[afbeelding]
Zou je je settings eens kunnen delen?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Teuling schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:18:
Werd de achterkant wel geleverd als pakketje, of werd deze door de brievenbus gepropt?
't Was een pakketje dat aangetekend was verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zit nu ook te overwegen de Nexus 4 te nemen met sim-only. Vond het een nadeel dat de telefoon geen 4G ondersteuning had, maar dat lijkt voorlopig niet echt een punt en aangezien deze telefoon zo weinig kost is het een goede keus tot er echt iets veel beters is. De nieuwe generatie Android telefoons heeft me een beetje teleurgesteld en ik wil nu wachten tot de volgende Google telefoon (of een andere Android die echt weet te overtuigen), maar mijn HTC Desire is nu echt aan vervanging toe.

Zit in Engeland en daar kost deze telefoon maar 239 GBP. Iemand nog een goed argument waarom ik dit niet zou doen?

[ Voor 4% gewijzigd door CorteX op 17-03-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 22:31

Fresh

nee is nee

Gonadan schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:46:
Had 'ie hem nooit in het vuur geflikkerd.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
CorteX schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:00:
Zit nu ook te overwegen de Nexus 4 te nemen met sim-only. Vond het een nadeel dat de telefoon geen 4G ondersteuning had, maar dat lijkt voorlopig niet echt een punt en aangezien deze telefoon zo weinig kost is het een goede keus tot er echt iets veel beters is. De nieuwe generatie Android telefoons heeft me een beetje teleurgesteld en ik wil nu wachten tot de volgende Google telefoon (of een andere Android die echt weet te overtuigen), maar mijn HTC Desire is nu echt aan vervanging toe.

Zit in Engeland en daar kost deze telefoon maar 239 GBP. Iemand nog een goed argument waarom ik dit niet zou doen?
Heb hem nu een week en het is de eerste telefoon van de afgelopen 2 jaar die ik na een week gebruik niet in zou willen ruilen/in het vuur zou willen flikkeren . Enige punt wat ik me zo kan bedenken is dat garantie claimen een lastig verhaal zou kunnen zijn, maar dat is het in Nederland meestal ook al met die ratten bij reparatiecentra die alles op waterschade gooien :X .

[ Voor 8% gewijzigd door Bastard op 17-03-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:08
Welke winkel is dat?
Mijn Samsung Galaxy S is ondertussen ook wel aan vervanging toe.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Ansenyi schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:55:
[...]

Welke winkel is dat?
Mijn Samsung Galaxy S is ondertussen ook wel aan vervanging toe.
Waarschijnlijk de play store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:53

Voor ca. 275,- euro zijn er niet echt alternatieven als je het mij vraagt... ik zeg doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:08
Ah natuurlijk, dat is voor de 8 GB versie. (Ik dacht even dat het om de 16 GB ging)
Ik zou overigens wel voor de 16 GB versie kiezen.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 15:12
Ik heb nog steeds een probleem met mijn accelerometer. Wanneer ik het programma "GPS Status & Toolbox" open dan staat mijn middelpunt scheef. Wanneer dan via tools -> calibrate pitch en roll doe wordt hij weer goed geijkt. Maar na een dag in gebruik staat hij weer helemaal scheef. Weet iemand waarom dit gebeurd? Hoe kan ik het oplossen? Zijn er andere programma's die mijn telefoon steeds verkeerd calibreren oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

jostefa schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:22:
Ik heb nog steeds een probleem met mijn accelerometer. Wanneer ik het programma "GPS Status & Toolbox" open dan staat mijn middelpunt scheef. Wanneer dan via tools -> calibrate pitch en roll doe wordt hij weer goed geijkt. Maar na een dag in gebruik staat hij weer helemaal scheef. Weet iemand waarom dit gebeurd? Hoe kan ik het oplossen? Zijn er andere programma's die mijn telefoon steeds verkeerd calibreren oid?
net geïnstalleerd en hoefde niet eens te kalibreren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Iemand enige ervaring met de app: Sidebar Pro? Gebruik nu een dag al Sidebar lite, gratis versie en die vind ik niet zo goed, als ik een app namelijk start in de sidebar duurt het wel ff een seconde of 2 voordat een app is opgestart. Als dit bij Sidebar Pro ook is, dan is het kopen het niet waard, dus iemand die die app heeft en er wat over kan uit laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

ionn schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:32:
Iemand enige ervaring met de app: Sidebar Pro? Gebruik nu een dag al Sidebar lite, gratis versie en die vind ik niet zo goed, als ik een app namelijk start in de sidebar duurt het wel ff een seconde of 2 voordat een app is opgestart. Als dit bij Sidebar Pro ook is, dan is het kopen het niet waard, dus iemand die die app heeft en er wat over kan uit laten?
Ik gebruik Swapps: https://play.google.com/s...zY2hpenRlY2guc3dhcHBzIl0.

Binnenkort komt er ook een groot update.. ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 15:12
mucuracat schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:31:
[...]

net geïnstalleerd en hoefde niet eens te kalibreren..
Nee maar mijn sensor staat dus snel scheef en dan moet ik hem weer calibreren anders werk landscape mode niet (iedere dag 1 keer = moeite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

mucuracat schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:26:
[...]

Ik heb het even gebruikt, maar deze app is net zo langzaam als sidebar met opstarten van een app via de de sidebar. Ik doe het zelf veel sneller, dus heb er niet zoveel aan. Ook al is sidebar mooi en overzichterlijk, het is gewoon te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zit nu ook te overwegen de Nexus 4 te nemen met sim-only. Vond het een nadeel dat de telefoon geen 4G ondersteuning had, maar dat lijkt voorlopig niet echt een punt en aangezien deze telefoon zo weinig kost is het een goede keus tot er echt iets veel beters is.
Waarom is dat geen LTE hebben toch zo'n struikelblok voor velen? De hele techniek is nog niet eens beschikbaar in het overgrote deel van Nederland. Daarnaast zijn vrijwel alle mobiele internetabo's gecapped in snelheid, en dan wel op snelheden die met HSDPA nog makkelijk gehaald kunnen worden. En de prijs van abonnementen met LTE zijn hoog en zullen voorlopig nog wel hoog blijven.
En dan komt nog de vraag of je het uberhaupt benut, dat verschilt voor ieder. Voor mij heeft het nog geen meerwaarde, want ik loop niet tegen de limieten van phase 1 HSDPA (7.2Mbit) aan, laat staan DC-HSDPA (42 Mbit, wat de Nexus 4 aan kan). Ik verwacht dat dat januari 2014 niet anders zal zijn, dan loopt mijn 1 jarige SIM-only af.

Dus ik zeg lekker doen. Krachtige telefoon voor weinig geld combineren met een goedkope SIM-only is in deze tijden een goede keuze vanuit "bang/buck" opzicht.
En dan neem je nu een 1 jarig abonnement. Mocht de markt in 2014 dan heel anders zijn, of er een toffe aanbieding zijn, dan kun je zo instappen. En als het allemaal weinig veranderd is dan laat je lekker je abo doorlopen en kun je in geval van een leuke aanbieding direct over omdat je dan elke maand kunt opzeggen, of je neemt nog wat goedkopers/interessants. Net hoe de situatie dan is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ultraman schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:58:
[...]
Waarom is dat geen LTE hebben toch zo'n struikelblok voor velen? De hele techniek is nog niet eens beschikbaar in het overgrote deel van Nederland. Daarnaast zijn vrijwel alle mobiele internetabo's gecapped in snelheid, en dan wel op snelheden die met HSDPA nog makkelijk gehaald kunnen worden. En de prijs van abonnementen met LTE zijn hoog en zullen voorlopig nog wel hoog blijven.
En dan komt nog de vraag of je het uberhaupt benut, dat verschilt voor ieder. Voor mij heeft het nog geen meerwaarde, want ik loop niet tegen de limieten van phase 1 HSDPA (7.2Mbit) aan, laat staan DC-HSDPA (42 Mbit, wat de Nexus 4 aan kan). Ik verwacht dat dat januari 2014 niet anders zal zijn, dan loopt mijn 1 jarige SIM-only af.

Dus ik zeg lekker doen. Krachtige telefoon voor weinig geld combineren met een goedkope SIM-only is in deze tijden een goede keuze vanuit "bang/buck" opzicht.
En dan neem je nu een 1 jarig abonnement. Mocht de markt in 2014 dan heel anders zijn, of er een toffe aanbieding zijn, dan kun je zo instappen. En als het allemaal weinig veranderd is dan laat je lekker je abo doorlopen en kun je in geval van een leuke aanbieding direct over omdat je dan elke maand kunt opzeggen, of je neemt nog wat goedkopers/interessants. Net hoe de situatie dan is. :)
Kan het hier alleen maar heel erg mee eens zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 19:08
mucuracat schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:26:
[...]

Werkt perfect gewoon!!! Ipv elke keer op die home knop drukken (op een S2 is ie niet zo lekker). :)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Teuling schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:18:
Waarschijnlijk vervang ik de achterkant pas aan het eind van de week, maar ik laat daarna mijn bevindingen weten mbt draadloos opladen met mijn Philips Qi lader.
Heb net de orb (wat een fijn ding!) in ontvangst genomen en de telefoon laadt zonder morren op met de nieuwe achterkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee (nieuwsbericht, gerucht, etc.) wanneer er een officieel bericht over de Nexus 5 gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:09:
Iemand al enig idee (nieuwsbericht, gerucht, etc.) wanneer er een officieel bericht over de Nexus 5 gaat komen?
Zoiezo niet voor 15 mei (Google I/O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:11:
[...]

Zoiezo niet voor 15 mei (Google I/O)
En dan verwacht ik alsnog niet dat we van een nieuwe Nexus wat gaan horen. Google releaset zijn Nexus-telefoons meestal in Q4, daarnaast is de Nexus 4 pas een paar maanden uit en is nog lang niet aan vervanging toe. Nieuw model van de Nexus 7 om Android 4.3 mee te showen lijkt me aannemelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04 10:29
Hallo allemaal,

Ik ben al wat weken flink aan het speuren voor een mooie opvolger voor mijn Galaxy S1. Heb deze 2 jaar naar volle tevredenheid gebruikt, maar ben nu wel toe aan iets anders.

Het trio HTC One, Galaxy S4, en Xperia Z vind ik simpelweg wel érg duur voor mij persoonlijk ;) .

Ik heb veel rondgekeken op div. forums en reviews gelezen, en waar ik momenteel tussen twijfel zijn de Galaxy S3 en de Nexus 4.

Het kale android concept spreekt mij erg aan, en ook de prestaties van de Nexus 4 schijnen de S3 te overtroeven. Wat ik jammer vind is de accu die niet verwisselbaar is, en het ontbreken van een extra geheugenslot.

De S3 heeft deze wel, en heeft daarbij ook nog een AMOLED-scherm, wat ik persoonlijk erg fijn vind. Wel zit ik dan (jammer genoeg) weer vast aan de Touch-Wiz interface. Dit zou evt. verholpen kunnen worden door rooten enz ? Daar ben ik nog niet zo in thuis.

Iemand die mij over één van de 2 strepen kan trekken ? Ik kan niet kiezen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Laatst online: 19:03
kevinspui schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:32:
Hallo allemaal,

Ik ben al wat weken flink aan het speuren voor een mooie opvolger voor mijn Galaxy S1. Heb deze 2 jaar naar volle tevredenheid gebruikt, maar ben nu wel toe aan iets anders.

Het trio HTC One, Galaxy S4, en Xperia Z vind ik simpelweg wel érg duur voor mij persoonlijk ;) .

Ik heb veel rondgekeken op div. forums en reviews gelezen, en waar ik momenteel tussen twijfel zijn de Galaxy S3 en de Nexus 4.

Het kale android concept spreekt mij erg aan, en ook de prestaties van de Nexus 4 schijnen de S3 te overtroeven. Wat ik jammer vind is de accu die niet verwisselbaar is, en het ontbreken van een extra geheugenslot.

De S3 heeft deze wel, en heeft daarbij ook nog een AMOLED-scherm, wat ik persoonlijk erg fijn vind. Wel zit ik dan (jammer genoeg) weer vast aan de Touch-Wiz interface. Dit zou evt. verholpen kunnen worden door rooten enz ? Daar ben ik nog niet zo in thuis.

Iemand die mij over één van de 2 strepen kan trekken ? Ik kan niet kiezen :P .
Nexus 4!

Scherm v/d nexus 4 is écht mooi. Erg goede zwart waardes, hoog contrast, en het scherm ligt dicht op de oppervlakte. Heb de schermen nooit 1 op 1 vergelijken, wel met de HTC one X die op papier mooier is dan de S3. Vond de Nexus 4 niet onderdoen voor de One X.

Opslag: met steeds meer diensten in de cloud wordt opslag steeds minder belangrijk. Keuze die ieder voor zichzelf moet maken. 16 GB is voor mij prima.

Batterij: heb zelf nog nooit een accu van mijn telefoon te moeten vervangen. Verwacht niet dat het nu opeens nodig zal zijn.

Volgens mij zijn er niet veel custom roms voor de S3 beschikbaar omdat ze broncodes niet vrijgeven bij Samsung. CM is niet beschikbaar voor de S3, en daar zijn veel roms op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
Ik kom zelf van een HTC One X af en het scherm van de Nexus 4 kan inderdaad prima meekomen.

Het enige voordeel wat het super trio (One, XPeria Z, S4) heeft is dat de schermen full-HD zijn (waarbij de S4 eigenlijk buiten de boot valt omdat het pentile is).

Xperia Z vind ik persoonlijk een heel mooi toestel maar die draait nog op 4.1 . God mag weten wanneer Sony de update vrijgeeft. Zelf heb ik puur voor de Nexus gekozen vanwege de nieuwe Android versie en omdat je zeker weet dat het toestel de komende jaren up-to-date is. Mijn One X (daarvoor de S2 en Xperia X10) waren allemaal voorzien van custom firmware om de nieuwste Android versie te kunnen draaien. Bij al die toestellen was het nooit 100% klaar, altijd weer viel de accuduur tegen, deden bepaalde onderdelen het niet etc. Zo kon ik geen 4.2 op mijn One X draaien omdat MHL niet werkte (dit gebruik ik in de auto). Dat was ik zat en dus gekozen voor de Nexus.

Verder vind ik Sense en Touchwizz spuug lelijk, de software van Sony valt nog wel mee, maar ik wil mijn Android telefoon gewoon hebben zoals Google het ontworpen heeft, zonder tussenkomst van de fabriekanten die allemaal features inbouwen waar ik niet warm van word. Verder wil ik de vrijheid om van alles aan te passen (bijvoorbeeld met AOKP romcontrol), en de firmware moet stabiel zijn. Voeg daarbij de prijs van de Nexus 4 (380 euro net over de grens) en ik was er snel uit.

EDIT: Het enige nadeel van de Nexus 4 is dat er LG op staat, had nooit gedacht dat ik ooit een LG zou kopen ..

[ Voor 3% gewijzigd door Vin87 op 23-03-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je bleeding edge wel als voordeel moet zien, ik heb een Nexus device, de Nexus 7 en met Android 4.1.2 was hij smoother, maar met Android 4.2 was hij echt merkbaar langzamere geworden plots.

Zelfs nu ik Android 4.2.2 draai vind ik hem nog een beetje langzamere dan Android 4.1.2, dus heb ik mijn Nexus 7 maar over geclockt met 300Mhz zodat hij wat snellere is.

Een Nexus device krijgt altijd de nieuwste Android versies, maar eigenlijk zijn we de Guinea pigs van Google, we krijgen als eerste de nieuwste Android versie en die zijn niet altijd even goed getuigen Android 4.2.

Ik heb daarom bij mijn Nexus 7 ook een hele tijd Android 4.1.2 gedraait
Pagina: 1 ... 25 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]