Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ook in het bezit van de Nexus 4. Top toestel! Een hele verbetering t.o.v. de Desire HD.
Heeft iemand enig idee hoe het mogelijk is de foto´s van de contacten te synchroniseren met Facebook of Whatsapp? Dit lukt mij namelijk wel op de DHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
T homass schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:49:
Mijn accu duur is ook sterk verbeterd:

Uitgezet:

- NFC
- Google Now
- Google Currents
- Locations

Verder ben ik de instellingen van elke app gaan controleren en zo heb ik nog enkele instellingen kunnen aanpassen.

Android OS zat bij mij altijd rond de 39% en is nu gezakt naar gemiddeld 20%
Waar stel je al die dingen in dan? Ben niet rooted btw.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:33:
Heeft iemand enig idee hoe het mogelijk is de foto´s van de contacten te synchroniseren met Facebook of Whatsapp?
Volgens mij kan je sinds jelly bean niet meer de contacten via de facebook app syncen.

Download haxsync of bv. friendstream en sync, ga vervolgens naar je contacten app (personen) en bij instellingen koppel je de profielen (whatsapp, facebook en het contact) aan elkaar.
Peter_Aragorn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:40:
[...]

Waar stel je al die dingen in dan? Ben niet rooted btw.
Uitzetten bij de instellen --> apps
En anders gewoon bij de instellingen van de app zelf kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Hi, dolgelukkig draai ik de stock-rom. Nu kan je zo leuk met de home toets Google Now starten (http://support.google.com...2&topic=2800371&ctx=topic) maar kan je daar ook nog andere functionaliteit mee bereiken? Want er komt zo'n leuke cirkel op je scherm, daar moet je dan toch meer mee kunnen?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVincythe2nd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-02-2021
Als die telefoon nu weer eens op mediamarkt.de verscheen... Ik wil hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Sinds 3 dagen ook een Nexus 4. Op zich erg tevreden maar merkte dat het glas aan de achterkant vandaag opeens gebarsten was. Het toestel is niet gevallen of wat dan ook. Ik denk door de temperatuur verschillen, er zijn namelijk meer gevallen te vinden op internet. Gelukkig bij een nederlandse winkel gekocht. Hij gaat dus terug. Geld terug en maar kijken wat ik ga kopen.

LG |:( |:(

Afbeeldingslocatie: http://xoror.iloki.nl/~xoror/IMG_5963.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door xoror op 18-01-2013 09:28 ]

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
xoror schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:13:
Sinds 3 dagen ook een Nexus 4. Op zich erg tevreden maar merkte dat het scherm vandaag opeens gebarsten was. Het toestel is niet gevallen of wat dan ook. Ik denk door de temperatuur verschillen, er zijn namelijk meer gevallen te vinden op internet. Gelukkig bij een nederlandse winkel gekocht. Hij gaat dus terug. Geld terug en maar kijken wat ik ga kopen.

[afbeelding]
Dat is de achterkant, niet het scherm.

Leg 'temperatuurverschillen' eens uit, wat heb je gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Oei....daar wordt ik toch wel een beetje nerveus van...Hoe ga je straks bewijzen dat het door tempverschil komt en niet door een val... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 21:25

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
Nou dat is het leuke. Ik heb niets gedaan. Het toestel zat in mijn broekzak. Buiten is het -6 en binnen 21 graden.
De achterkant kan niet goed tegen temp verschillen.

Zie: http://blog.gsmarena.com/...-with-temperature-change/

[ Voor 6% gewijzigd door xoror op 17-01-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:05

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik vind jouw barst meer lijken op een geval van flex waar hij niet tegen kon. Omdat het precies zo'n hoek is waar mogelijk druk op is komen te staan en hij in de richting haaks daar op is gebarsten.

Dat van die temperatuurverschillen vind ik zelf wat vaagjes. Want ik leg elke nacht mijn warme telefoon op mijn tamelijk koude nachtkastje. Het is op dit moment zo'n 11 graden C in mijn slaapkamer, dus dat nachtkastje zal ook zoiets zijn. En ik lig soms makkelijk een half uur te browsen of iets te bekijken in bed voordat ik ga slapen, waarbij de sensor in de batterij boven de 30 graden C uit komt.
Richting de 40 krijg ik hem zelf nauwelijks, mogelijk lukt het met gamen of benchmarken. Dan zou het verschil nog groter zijn.

Hoe dan ook: het blijft klote. Succes met de afhandeling en houd je ons op de hoogte?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xoror schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:13:
Sinds 3 dagen ook een Nexus 4. Op zich erg tevreden maar merkte dat het glas aan de achterkant vandaag opeens gebarsten was. Het toestel is niet gevallen of wat dan ook. Ik denk door de temperatuur verschillen, er zijn namelijk meer gevallen te vinden op internet. Gelukkig bij een nederlandse winkel gekocht. Hij gaat dus terug. Geld terug en maar kijken wat ik ga kopen.

[afbeelding]
Ik vraag me af of het door temperatuurverschillen komt, de verschillen zijn niet verschrikkelijk groot en het is ook niet zo dat het glas ineens de volle laag krijgt. Natuurlijke luchtstroming is een van de beste manieren om iets gelijkmatig op te warmen, het glas zal iets uitzetten als het warm wordt maar dit is zo gering dat ik betwijfel of dit uberhaupt enig effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
Toen ik van het werk thuis kwam was alles goed. Heb nog toestel gebruikt om foto te maken van mijn oude toestel ivm verkoop. Ik heb de achterkant van de nexus goed gezien, was prima. Heb hem daarna weg gelegd op een houten tafel. Later weer opgepakt en opeens zag ik de barsten in het glas.

Er heeft in de tussen tijd niemand aangezeten, dus hij is "uit zichzelf" gebarsten.
Ik heb Belsimpel gebeld en ik mocht terug sturen, en zou een nieuwe krijgen. Maar ik vertrouw het glas alleen niet meer.

Kijk als ik het gedropt had oid, maar hij is 3 dagen oud en is niet gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
xoror schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:10:
Toen ik van het werk thuis kwam was alles goed. Heb nog toestel gebruikt om foto te maken van mijn oude toestel ivm verkoop. Ik heb de achterkant van de nexus goed gezien, was prima. Heb hem daarna weg gelegd op een houten tafel. Later weer opgepakt en opeens zag ik de barsten in het glas.

Er heeft in de tussen tijd niemand aangezeten, dus hij is "uit zichzelf" gebarsten.
Ik heb Belsimpel gebeld en ik mocht terug sturen, en zou een nieuwe krijgen. Maar ik vertrouw het glas alleen niet meer.

Kijk als ik het gedropt had oid, maar hij is 3 dagen oud en is niet gevallen.
Had je er iets van een hoesje/case om heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heb je huisdieren of kabouters? Het lijkt mij erg sterk dat het zomaar springt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Op de foto lijkt het erop dat je dat plastic vliesje er nog op hebt zitten..Klopt dat? Kan me niet voorstellen dat dat de boosdoener is, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Laatst online: 21-08 19:11
Het kan zijn dat er al een heel klein (nauwelijks zichtbaar) scheurtje bij de inkeping van de flits of de rand van het glas zat. Elke klein schokje kan zo'n scheurtje laten groeien door de grote spanningsconcentratie in dat punt. Op een gegeven moment kan dat kritiek worden en dan scheurt ie in een keer door, door bijvoorbeeld de schok van hem op tafel leggen... Zou niet mogen gebeuren imo

[ Voor 5% gewijzigd door Bruinbaard op 18-01-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
martynvs schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:10:
[...]

Ik heb mijn Nexus 4 sinds gisteren ook binnen en bij mij werkt gesture typing in het Nederlands ook niet. Ik las dat je als oplossing een aantal keer een full wipe had gedaan, maar daar heb ik niet zo veel zin in. Heeft iemand anders dit ook ervaren en weet iemand een oplossing?
Ik had dit eerst ook, maar bij mij was dit opgelost door het toetsenbord te verbergen (back toets) en opnieuw te openen (weer opnieuw tekstvak focusen). Dus dat zou je kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hoewel de N4 een pracht van een toestel is om te zien, heb ik voor de eerste keer in mijn leven een case voor mijn telefoon gekocht, en ik denk nog over (roze? :P) fluwelen handschoenen.

Ik kom van een 3.7 inch Milestone; 12mm dik, 161 gram, en een metalen behuizing. Dat ding voelt aan als een tank. Ik kan me zelfs niet voorstellen dat hij defect raakt. (En toch was plotseling zijn touchscreen deels kapot, zonder enige aanleiding :/ ) Tegenover deze telefoon voelt de N4 aan als een glasplaat....

Ik was er denk ik blijer mee geweest als LG het ding 10mm dik had gemaakt met een magnesium behuizing en een gewicht van 160-170 gram.

Maar ja, dat KAN toch niet meer, tegenwoordig? Nou, als je zoals ik "destijds" met een Siemens S10 ( http://www.gsmarena.com/siemens_s10-86.php ) begonnen bent, dan is een N4 van 10mm en 160 gram een zegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Weet niet wat er is gebeurd met mijn mobiel maar toen ik klaar was met mijn examen natuurkunde op school moest ik mijn pin van mijn sim opnieuw invoeren. De datum was gereset naar 2 januari 1970:
Met dit als gevolg, een wel hele lange accutijd.
Afbeeldingslocatie: http://i1012.photobucket.com/albums/af244/Lennart95/Screenshot_2013-01-18-15-13-34.png

[ Voor 5% gewijzigd door Lennart95 op 18-01-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31
data gecleared van google services framework?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:13
Een sim kaart die niet helemaal lekker contact maakt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag en gisteren ook een aantal keren mijn pin opnieuw in moeten voeren, heeft verder geen consequenties gehad.. Ik draai overigens de Minco rom, weet niet hoe dat bij jou zit Lennart95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Heb mijn Nexus vanaf afgelopen zaterdag en draai dus nog gewoon originele 4.2.1
Heb mijn sim laten knippen bij de plaatselijke telefoonwinkel. Dus weet niet wat het is.
Volgens mij is hij al meerdere keren gescrasht, want toen ik bij de snackbar stond keek ik even op mijn telefoon en moest opnieuw pin invoeren en Android assistant gaf de opstart tijd.

[ Voor 35% gewijzigd door Lennart95 op 18-01-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:00
Ga gewoon naar de winkel van je provider krijg je gratis een nano-sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 22:54
jostefa schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:16:
Ga gewoon naar de winkel van je provider krijg je gratis een micro-sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
AmonTobin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:15:
Op de foto lijkt het erop dat je dat plastic vliesje er nog op hebt zitten..Klopt dat? Kan me niet voorstellen dat dat de boosdoener is, maar toch...
Nee plastic was verwijderd.
Gonadan schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:09:
Heb je huisdieren of kabouters? Het lijkt mij erg sterk dat het zomaar springt.
Nee ik heb geen kabouters en/of dieren in huis.

Op zich heeft belsimpel aangeboden om het toestel te vervangen met een nieuwe. Maar ik vertrouw LG gewoon niet. Heb ook een ghosting mac book pro gehad. wat een bout bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
xoror schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:18:
[...]

Nee plastic was verwijderd.

[...]

Nee ik heb geen kabouters en/of dieren in huis.

Op zich heeft belsimpel aangeboden om het toestel te vervangen met een nieuwe. Maar ik vertrouw LG gewoon niet. Heb ook een ghosting mac book pro gehad. wat een bout bedrijf.
Ff wachten hoor, koppel je nu een MacBook Pro aan LG? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Pino112 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:23:
[...]

Ik denk dat hij doelt op belsimpel met boutenbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 22:00

Len

Leeg

Belsimpel levert ook MacBooks? :o

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
Pino112 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:23:
[...]

Ja batches met LG schermen in de mac book pro retinas vertonen ghosting. Zie hier.

Belsimpel is juist goed bezig door (voorlopig) niet moeilijk te doen, LG niet.

[ Voor 4% gewijzigd door xoror op 18-01-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 10:59
Klopt het dat je een micro sim moet hebben voor de nexus 4? of is een normale simkaart ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 22:54
elbeannie schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 10:58:
Klopt het dat je een micro sim moet hebben voor de nexus 4? of is een normale simkaart ook goed?
Slechts een paar posts boven je:
chengbondkwok schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:18:
Ga gewoon naar de winkel van je provider krijg je gratis een micro-sim
Ja, je hebt een micro-sim nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Ik ging gister naar Aken om nog 2 toestellen op te halen voor een buurman. Ik navigeerde er heen met mijn nieuwe Nexus 4, althans dat wilde ik. Ondertussen was de batterij nogal snel leeg gegaan en ik wilde hem opladen via een kabel (van marktplaats gekocht) en zo'n 12v usb stekker voor in de auto. Het toestel maakte de hele tijd die geluidjes die je hoort als je een usb kabel aansluit of er uit haalt, heel snel achter elkaar. Wat blijkt, hij laadt niet goed op omdat het heel snel aan / uit / aan / uit ging zeg maar. Met als gevolg dat ik op goed geluk naar de MM in Aken en weer terug naar Ehv moest. Gelukkig lukte dat nog redelijk.

Maar goed, ik zal eens checken of het aan de kabel kan liggen, wel vreemd want mijn Desire HD had nergens last van als ik 'm op deze manier ging opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
op laders en met name die autoladers kan je beter niet besparen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slujje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 16:21
Damn, tijdens het bestellen uitverkocht .... nu weer van de mm.de site afgehaalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:56
Ik weet niet of ik er helemaal overheen kijk in me telefoon maar ik krijg me toestel niet als diskdrive zichtbaar in Windows 7.
Hier in het forum gezocht en daarnaast nog wel een ding tegen gekomen over het aanzetten van developer options maar ook daar zie ik het niet. Ik wil graag me whatsapp chats overzetten maar nu lukt dat niet ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb precies hetzelfde! Ik dacht dat ik gek werd maar ik kan alleen foto's overzetten of media eropzetten maar kan het toestel niet benaderen als usb apparaat..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Nou ik zie hem helemaal niet dat hij verbonden is met me computer.

edit:
net even los gehad en nu weer aangesloten en hij herkend hem in ieder geval als Nexus

[ Voor 43% gewijzigd door The-Source op 19-01-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Iemand nog tips hoe ik mijn contact personen kan importeren? Ik heb nu een speciale groep aangemaakt in gmail of in google contacts. Maar nergens in de phone app kan ik een optie vinden op te importeren uit die specifieke groep...

Zucht blijkbaar laat de phone app alleen contacten met nummers zien. Zit ook wat in :P

[ Voor 16% gewijzigd door Wooldoor op 19-01-2013 17:43 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 23:08
Heb de originele adapter van belsimpel net per post thuis gekregen. Fijne service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-03-2023
Wooldoor schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:05:
Iemand nog tips hoe ik mijn contact personen kan importeren? Ik heb nu een speciale groep aangemaakt in gmail of in google contacts. Maar nergens in de phone app kan ik een optie vinden op te importeren uit die specifieke groep...

Zucht blijkbaar laat de phone app alleen contacten met nummers zien. Zit ook wat in :P
Heb je contacten synchroniseren aan staan?
Ik heb ze niet eens in een groep staan, maar gmail pakt zelf alles over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

The-Source schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:29:
Nou ik zie hem helemaal niet dat hij verbonden is met me computer.

edit:
net even los gehad en nu weer aangesloten en hij herkend hem in ieder geval als Nexus
En je kan hem ook benaderen via de pc? Dat wilt hier nog niet..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Hoeveel opslag geheugen geeft die van jullie aan?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 20:58
Wooldoor schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:05:

Vóór ICS/JB was er iig een optie om ook contacten zonder telefoonnummer weer te geven... ik kan 'm niet meer terugvinden in ICS (betwijfel dus ook of het nog in JB zit).

De speciale groepen waar je het over hebt kun je vinden via People -> Menu -> Contacts to Display -> Customize -> Google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 20:58
The-Source schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:59:
Ik weet niet of ik er helemaal overheen kijk in me telefoon maar ik krijg me toestel niet als diskdrive zichtbaar in Windows 7.
Hier in het forum gezocht en daarnaast nog wel een ding tegen gekomen over het aanzetten van developer options maar ook daar zie ik het niet. Ik wil graag me whatsapp chats overzetten maar nu lukt dat niet ;)
http://support.google.com...r.py?hl=en&answer=2812526

(To change your phone's USB connection options, touch Settings > Device > Storage > Menu > USB computer connection.)

[ Voor 10% gewijzigd door Tuktop op 19-01-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Wooldoor schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:36:
van de 16GB die op het toestel gebakken zit blijft ongeveer 13GB over voor eigen gebruik.
om exact te zijn op mijn toestel: "Total Space: 12.92GB"

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Wooldoor schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:36:
Hier nog een met een aangave van 12.92 GB aan opslag die je zelf kunt gebruiken.

Als je muziek of films op de telefoon wil zetten dan is het niet zoveel, maar zelf doe ik dat niet. Films kijken op een dergelijk klein scherm vind ik niet prettig, en voor mijn ondertussen bijna 100 GB 320 kBit mp3 muziekcollectie (zelf geript 8) ) heb ik een.... een... i... *kuch* i... iPod Classic 160GB. Eerlijk gezegd gebruik ik mijn telefoon niet voor vermaak, omdat hij dan naar alle waarschijnlijkheid leeg is als ik iets nuttigs moet doen, zoals bellen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Katsunami op 19-01-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Katsunami schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:16:
[...]

Hier nog een met een aangave van 12.92 GB aan opslag die je zelf kunt gebruiken.

Als je muziek of films op de telefoon wil zetten dan is het niet zoveel, maar zelf doe ik dat niet. Films kijken op een dergelijk klein scherm vind ik niet prettig, en voor mijn ondertussen bijna 100 GB 320 kBit mp3 muziekcollectie (zelf geript 8) ) heb ik een.... een... i... *kuch* i... iPod Classic 160GB. Eerlijk gezegd gebruik ik mijn telefoon niet voor vermaak, omdat hij dan naar alle waarschijnlijkheid leeg is als ik iets nuttigs moet doen, zoals bellen :P
Een...een wat!? <valt flauw>

Ik denk erover om zoiets te kopen/doen dat je telefoon van een USB-apparaat kan lezen. Weet niet meer precies hoe dat werkt, maar het kan, en dan is die 13 GB okee voor als ik een film wil kijken in de trein of zo. Niet optimaal natuurlijk. En dat streamen, daar begrijp ik niets van, gezien alle datalimieten. Alleen als je Wifi hebt in de trein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Bananenspin schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:08:
[...]

En je kan hem ook benaderen via de pc? Dat wilt hier nog niet..
Ja ik krijg een mappen te zien en kan er ook wat naar toe kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 21:16
Cerberus_tm schreef op zondag 20 januari 2013 @ 05:04:
[...]

Een...een wat!? <valt flauw>

Ik denk erover om zoiets te kopen/doen dat je telefoon van een USB-apparaat kan lezen. Weet niet meer precies hoe dat werkt, maar het kan, en dan is die 13 GB okee voor als ik een film wil kijken in de trein of zo. Niet optimaal natuurlijk. En dat streamen, daar begrijp ik niets van, gezien alle datalimieten. Alleen als je Wifi hebt in de trein...
Je bedoelt USB on the go (OTG).

Volgens mij is de hardware van de nexus 4 niet geschikt om USB OTG te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Net terug van skivakantie!

Ik had een beetje bang voor de batterij duur aangezien ik runkeeper de hele dag wou laten opstaan! En vermits hij bij normaal verbruik tegen de avond nog maar een 20% batterijduur over heeft, had ik me op coolblue al een noodbatterij gekocht om hem op de piste te kunnen opladen.

Voor de zekerheid had ik hem al in airplane modus gezet, en hij ging een hele dag mee met gps aan, en hij had 's avonds nog een 50% over! Het meeste batterij zal hij dan verbruiken met het zoeken naar gsm en 3g netwerken vermoed ik.

Dit is een screenshot 's middags, dus een halve dag met de gps chip aan.

Afbeeldingslocatie: http://i1273.photobucket.com/albums/y401/benhinssen/Screenshot_2013-01-18-12-53-23_zps35b0f0b4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Sparkiezz schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:01:
[...]

Je bedoelt USB on the go (OTG).

Volgens mij is de hardware van de nexus 4 niet geschikt om USB OTG te gebruiken.
Ik denk het ook niet...
De [root] Stickmount app van Chainfire kan ik niet op de N4 installeren, waar dit wel op mijn N7 kan en mijn SGN kon.

Het zou dus wel moeten kunnen
Wat meer info hier

[ Voor 14% gewijzigd door Dawn op 20-01-2013 12:30 . Reden: linkje toegevoegd ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit 1 meter van de router af met een muur ertussen, en heb maar 2 streepjes wifi, soms 3. Is dat normaal? Of wat zou ik daar aan kunnen veranderen, heb me WLAN channel al veranderd maar dat hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:18:
Ik zit 1 meter van de router af met een muur ertussen, en heb maar 2 streepjes wifi, soms 3. Is dat normaal? Of wat zou ik daar aan kunnen veranderen, heb me WLAN channel al veranderd maar dat hielp niet.
Niet normaal. Als ik op zolder zit heb ik 4/5 streepjes terwijl de router in de meterkast hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:18:
Het is een combinatie van channels (de lagere 1-6 werken beter met phones), beveiliging van je netwerk en het soort muur ertussen (gewapend beton is niet nice voor je signaal sterkte)

---
Betreffende OTG Host en external flash drives het volgende resultaat:

Eerst USB Host Diagnostics gedownload in de play store (root needed) en een test uitgevoerd.
Het resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/17455696/T.net/Screenshot_2013-01-20-13-51-06.png

Ondanks dat hier al staat dat het niet mogelijk is heb ik Stickmount gedownload in de XDA topic in mijn vorige post en geprobeert of ik met een OTG cable mijn 8GB flashdrive aan de gang kreeg. Helaas niet. De USB stick werd ook niet aangestuurd mbt power (lampjes bleven uit).

Hopelijk komt dit nog wel gezien er geruchten gaan dat het een softwarematige edit vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruffzz schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:31:
[...]

Niet normaal. Als ik op zolder zit heb ik 4/5 streepjes terwijl de router in de meterkast hangt
Beetje snelle conclusie, kan ook aan je router liggen. De een heeft er een van een paar tientjes, de ander een van een paar honderd euro. Verschil in bereik is daarin ook nogal groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de ergste nachtmerrie is nu waarheid geworden.Na een ongelukkige botsing met een vriend is mijn Nexus uit de hand gevallen.En ondanks een bumper viel de telefoon face down op een betonnen vloer.Resultaat scherm totaal in barsten.

Reageren doet hij ook niet meer.Gaat nog wel aan e.d maar vegen over het scherm geeft geen resultaat.
Verbinden via usb gaat nog wel althans zover dat de Nexus wel gezien word maar ik hier verder niet in kan.

Morgen maar eens met LG bellen over wat de mogelijkheden zijn omtrent reparatie of wat dan ook.

hoop dat het geen problemen op gaat leveren omdat de telefoon bij Saturn in Bocholt gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Sucks :(

Breekbaarheid.... De prijs die we betalen voor steeds dunnere apparaten met een steeds stijlvoller (hipper) ontwerp.

Ik zou er niet raar van opkijken als een herstel je €200 kost :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belangrijker zal ik vinden dat hij gerepareerd KAN worden in NL.

Rest zal toch via de verzekering van tegenpartij lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Wat dat betreft denk ik dat LG Nederland je waarschijnlijk naar LG Duitsland gaat verwijzen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 15:04
Zonder twijfel. De mijne is opgestuurd naar Google Duitsland VIA een Duitser. (MOEST voor het ontvangen van een service/reparatielabel enz.) :S

Maar bovenal: geen bumpers kopen mensen? :>

[ Voor 14% gewijzigd door Bwlian op 20-01-2013 22:48 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:40:
Zo de ergste nachtmerrie is nu waarheid geworden.Na een ongelukkige botsing met een vriend is mijn Nexus uit de hand gevallen.En ondanks een bumper viel de telefoon face down op een betonnen vloer.Resultaat scherm totaal in barsten.

Reageren doet hij ook niet meer.Gaat nog wel aan e.d maar vegen over het scherm geeft geen resultaat.
Verbinden via usb gaat nog wel althans zover dat de Nexus wel gezien word maar ik hier verder niet in kan.

Morgen maar eens met LG bellen over wat de mogelijkheden zijn omtrent reparatie of wat dan ook.

hoop dat het geen problemen op gaat leveren omdat de telefoon bij Saturn in Bocholt gekocht is.
Katsunami schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:27:
Sucks :(

Breekbaarheid.... De prijs die we betalen voor steeds dunnere apparaten met een steeds stijlvoller (hipper) ontwerp.

Ik zou er niet raar van opkijken als een herstel je €200 kost :'(
105 Dollar dus ik zou zeggen, zelf maken... http://www.etradesupply.c...d-digitizer-assembly.html (ff snel gegoogled)

Weet niet of ze naar nederland zenden maar vind de prijs behoorlijk meevallen.

Edit: Nederland staat in de lijst me landen.
Economy Shipping 5-7 Business Days $19.41.

[ Voor 48% gewijzigd door Gohan040 op 20-01-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
onderschat niet hoe moeilijk het is om een scherm te vervangen tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Is die "Digitizer and screen assembly" effectief de hele bovenkant van de N4? Dan vind ik de prijs nog wel meevallen. 125 dollar is ongeveer 93 euro. Er zitten zo te zien een paar connecties aan die ingeprikt moeten worden. Als dat inderdaad alles is en de achterkant onbeschadigd is, lijkt dit een haalbare kaart.

Vergeet niet dat bij een herstel de meeste kosten in de arbeid gaan zitten. Mijn 200 euro lijkt me niet zo ver ernaast.

[ Voor 8% gewijzigd door Katsunami op 21-01-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:41
Tegenwoordig is het glas+lcd vaak verlijmd dus kan je niet altijd meer glass only vervangen... net als bij de iphone 4 en de galaxy s3. Helaas kost de eerste assembly maar 25 euro, de laatste bijna 200 euro ;) Dus 105 dollar voor de nexus 4 valt inderdaad erg mee.

Met zo'n complete assembly is het peanuts om het scherm te vervangen..tenzij er echt veel lijm bij komt kijken ;)

Valt het niet onder inboedelverzekering/WA? Als het thuis gebeurd is of als het de schuld van je vriend was? :)

[ Voor 13% gewijzigd door maarud op 21-01-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 09:19
dhhdante schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:02:
Maar goed, ik zal eens checken of het aan de kabel kan liggen, wel vreemd want mijn Desire HD had nergens last van als ik 'm op deze manier ging opladen.
Kan goed aan je kabel liggen. Tenminste ik heb ook usb kabels besteld via ebay waarmee de nexus 4 ook continue onderbroken werd bij het opladen. Gelukkig van de verkoper wel vervangende usb kabels mogen ontvangen die wel normaal werken, maar het blijkt dus dat de Nexus 4 een beetje kieskeurig kan zijn qua kabels.
Volgens mij ligt het eraan of de ground-shielding van beide usb connectoren met elkaar verbonden zijn; bij mijn eerste kabels was dit niet het geval, bij de nieuwe die wel fatsoenlijk werken zijn deze wel verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarud schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:02:

Valt het niet onder inboedelverzekering/WA? Als het thuis gebeurd is of als het de schuld van je vriend was? :)
Ja dat zal het probleem ook wel niet zijn het zal ook best wel vergoed worden maar hoe snel en op welke manier kan dit snel gerepareerd worden? Als het al zoveel problemen geeft om die "dingen" uit te leveren laat staan hoe het zit met reparaties en reserve onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katsunami schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:41:
Wat dat betreft denk ik dat LG Nederland je waarschijnlijk naar LG Duitsland gaat verwijzen....
Inmiddels contact gehad met LG nederland en volgens hen kan ik naar een Phonehause/Belcompany gaan.Hier gaan ze kijken of het idd alleen het scherm betreft.
Zoja dan word deze in NL gerapereerd/vervangen.Maar is het probleem ook software matig dan moet ik de stappen gaan volgen via het land waar deze gekocht is.

dus zo maar eens naar zo'n winkel rijden als ze open zijn.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Yoshi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:14:
Net terug van skivakantie!

Ik had een beetje bang voor de batterij duur aangezien ik runkeeper de hele dag wou laten opstaan!
Nice! Nexus gewoon de hele dag in de ski/broek gehouden? Doe normaal gesproken hetzelfde, maar met al die verhalen over gebarsten schermen door temperatuursverschillen etc. was ik een beetje huiverig geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
418O2 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 00:28:
onderschat niet hoe moeilijk het is om een scherm te vervangen tegenwoordig
Ik doe dit o.a. voor mijn werk, dus maak me daar niet zo druk over. Als je een disassembly op YouTube opzoekt dan kan je vrij snel beoordelen of je het zou kunnen of niet. Denk je in de problemen te komen dan moet je het idd door iemand laten doen die er genoeg kaas van gegeten heeft. Je kan tenslotte ook meer kapot maken dan dat al kapot was. Maar voor de wat handigere Tweakers onder ons denk ik dat het best te doen is. Ik zal mijn toestel iig niet zo gauw opsturen als het toch buiten de garantie valt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan040 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:17:
[...]

Ik doe dit o.a. voor mijn werk, dus maak me daar niet zo druk over. Als je een disassembly op YouTube opzoekt dan kan je vrij snel beoordelen of je het zou kunnen of niet. Denk je in de problemen te komen dan moet je het idd door iemand laten doen die er genoeg kaas van gegeten heeft. Je kan tenslotte ook meer kapot maken dan dat al kapot was. Maar voor de wat handigere Tweakers onder ons denk ik dat het best te doen is. Ik zal mijn toestel iig niet zo gauw opsturen als het toch buiten de garantie valt. ;)
Zit er idd zo uit dat je er geen raket geleerde voor hoeft te zijn.
Ja dit zou dan een optie kunnen zijn om het alsnog zelf te doen.
Maar goed eerst maar eens vragen omdat het toch verzekerings werk is
of het in NL mogelijk is bij een LG repair te laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ik heb in zo'nn video gezien dat de Nexus uit twee helften bestaat die met wat draadjes aan elkaar zitten en met clips op elkaar worden gehouden (zoals een iPod). Als die assembly simpelweg de hele bovenste helft is, dan moet het vervangen wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is volgens mij wel te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Op ifixit staat volgens mij een sloopsessie, maar daar is inderdaad een filmpje van op de youtube.

http://www.ifixit.com/Teardown/Nexus+4+Teardown/11781/1

Best leuk, mijn favoriete plaatje is deze:
http://guide-images.ifixit.net/igi/FgdSk6CZhyKbOiBw.medium

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels wezen informeren en kan idd gerepareerd worden in NL bij KPN buisness center.
Kosten komen idd zoals voorheen gemeld richting de 200 euro!!!

Omdat het toch een verzekering kwestie betreft kies ik toch voor deze optie omdat ik hierna ook nog de garantie blijf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:13:
Inmiddels wezen informeren en kan idd gerepareerd worden in NL bij KPN buisness center.
Kosten komen idd zoals voorheen gemeld richting de 200 euro!!!

Omdat het toch een verzekering kwestie betreft kies ik toch voor deze optie omdat ik hierna ook nog de garantie blijf houden.
Toevallig, ik werk o.a. in een KPN BC ;) . Ik zal morgen eens kijken of het onderdeel überhaupt al wel te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan040 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:26:
[...]

Toevallig, ik werk o.a. in een KPN BC ;) . Ik zal morgen eens kijken of het onderdeel überhaupt al wel te bestellen is.
idd toevallig maar vandaag naar een phonehouse winkel in Zevenaar geweest.Deze jongen had daar een oud collega en heeft het bij hem nagevraagd.En voor zover hij melde was dit wel het geval.Laat me aub even weten over het hoe en wat van de mogelijkheden.Het betrof BC in Arnhem.

Kan zelf er woensdag pas heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Na het kijken van die teardownvideo krijg ik echt inspiratie om te kijken of ik die telefoon ook in minder dan 30 minuten uit elkaar kan halen en in elkaar kan zetten.

NOT.

Het lijkt erop dat die digitizer niet de gehele voorkant is. Er komt nog aardig wat werk bij kijken, zeker als je hier geen of weinig ervaring mee hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
ben erover aan het denken om een MP3 als ringtone te gaan gebruiken. (Voor de geïnteresseerden: een hoge kwaliteitsversie van dit stuk: YouTube: Booker T and the MG's - Space Nuts )

Het is oude muziek (8)), dus die MP3's kunnen niet echt hoger dan 89 dB in MP3Gain, omdat er anders clippinggevaar gaat bestaan.

Echter, de speaker van de Nexus 4 is niet hard, en een 89 dB MP3 is op dit toestel dus niet luid. Als hij op zijn rug ligt, met de speaker op de tafel, is het nog minder, laat staan wanneer hij in een case zit. (Een Bugatti Perfect Velvety, voor de S3.)

Hoe erg zou het zijn om het eerste stuk van die MP3 te pakken en op te voeren naar 100 dB....? Kan ik daarmee de speaker opblazen, als de telefoon lang zou overgaan, bijvoorbeeld als hij toevallig ergens ligt waar ik niet ben op dat moment?

De ringtone Orion is bijvoorbeeld een van de luidste uit de lijst, en VEEL luider dan een 89 dB MP3.

[ Voor 7% gewijzigd door Katsunami op 21-01-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katsunami schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:39:
ben erover aan het denken om een MP3 als ringtone te gaan gebruiken. (Voor de geïnteresseerden: een hoge kwaliteitsversie van dit stuk: YouTube: Booker T and the MG's - Space Nuts )

Het is oude muziek (8)), dus die MP3's kunnen niet echt hoger dan 89 dB in MP3Gain, omdat er anders clippinggevaar gaat bestaan.

Echter, de speaker van de Nexus 4 is niet hard, en een 89 dB MP3 is op dit toestel dus niet luid. Als hij op zijn rug ligt, met de speaker op de tafel, is het nog minder, laat staan wanneer hij in een case zit. (Een Bugatti Perfect Velvety, voor de S3.)

Hoe erg zou het zijn om het eerste stuk van die MP3 te pakken en op te voeren naar 100 dB....? Kan ik daarmee de speaker opblazen, als de telefoon lang zou overgaan, bijvoorbeeld als hij toevallig ergens ligt waar ik niet ben op dat moment?

De ringtone Orion is bijvoorbeeld een van de luidste uit de lijst, en VEEL luider dan een 89 dB MP3.
Zou ik me niet druk om maken, ik luister bijna alleen maar oude mp3'tjes en ik heb daar nooit last van gehad. En ja, die gaan/gingen voluit.

Maar heb je 100dB echt nodig? Dat is erg veel hoor, de motorcross is bijv. begrensd op 94dB sinds vorig seizoen. Van 89 naar 100 is bijna 4 (!) keer zo hard.

Probeer anders eens te kijken of dat nummer niet nog een keer gemasterd is met de moderne technieken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geïnteresseerd in dit toestel. Maar ik vraag mij af hoe het met de houdbaarheidsdatum van de nexus 4 zit.

Hij is al 3 maanden uit en nog steeds is hij niet leverbaar in nederland. Er zijn maar weinig toestellen in de omloop en ik vraag mij dan af hoe lang de community dit toestel zal ondersteunen. Vanwege de tegenvallende populariteit. Daarnaast heeft hij ook geen LTE chip en is de camera redelijk slecht.

Ik vraag mij af of het dan niet beter is om op de nieuwe generatie android toestellen te wachten? Omdat we al 3 maanden van zijn levensduur erop hebben zitten en nog steeds is hij niet leverbaar en valt de populariteit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:15:
Ik ben geïnteresseerd in dit toestel. Maar ik vraag mij af hoe het met de houdbaarheidsdatum van de nexus 4 zit.

Hij is al 3 maanden uit en nog steeds is hij niet leverbaar in nederland. Er zijn maar weinig toestellen in de omloop en ik vraag mij dan af hoe lang de community dit toestel zal ondersteunen. Vanwege de tegenvallende populariteit. Daarnaast heeft hij ook geen LTE chip en is de camera redelijk slecht.

Ik vraag mij af of het dan niet beter is om op de nieuwe generatie android toestellen te wachten? Omdat we al 3 maanden van zijn levensduur erop hebben zitten en nog steeds is hij niet leverbaar en valt de populariteit tegen.
Je denkt toch niet dat ze zo moeilijk te krijgen zijn vanwege ""tegenvallende populariteit"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
Hij is al 3 maanden uit en nog steeds is hij niet leverbaar in nederland.
Hij is helemaal niet uit...in Nederland. Daarom is hij hier niet of nauwelijks leverbaar en zal dat naar alle waarschijnlijkheid ook nooit veranderen.

Het ding is juist razend populair, maar Google heeft hem gewoon niet op de markt gebracht; wij hebben hem vrijwel allemaal geimporteerd. Er zijn ook wat mensen die hem via BelSimpel hebben gekregen, maar ook dat is gewoon grijze import door BelSimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Gisterenavond mijn Nexus uitgezet (batterij: 30%). Vanmorgen wou hij niet meer aangaan. Deed er niet toe hoe lang ik de power button indrukte. Een kwartiertje later nog eens geprobeerd, en toen ging het wel. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:34:
Probeer anders eens te kijken of dat nummer niet nog een keer gemasterd is met de moderne technieken :)
Mijn versie *is* een moderne remaster, maar men heeft de recording hiss erin laten zitten omdat anders teveel van het geluid verloren zou gaan. Vandaar het clippinggevaar.

En ja; 100 dB is wel nodig, want als hij met dit nummer overgaat terwijl hij op het bureau ligt, dan hoor je meer trilfunctie dan muziek :P

Straks eens proberen als hij in de case zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Katsunami op 22-01-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouver
  • Laatst online: 18-03-2022
Zijn er nog mensen waarbij de nexus niet automatisch overschakelt op het mobiele internet wanneer je uit de range van wifi gaat?

Ik moet telkens vliegtuigmodus on/off doen om mobiel internet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:45
Ja morgen komt hij dan eindelijk, gedoe met huisnummertoevoeging waardoor de aanmelding bij Tele2 wat moeilijk ging. Morgen meteen maar even unlocken voordat ik er mee aan de slag ga en dan als eerste even een andere kernel erop zetten. Denk franco.kernel r50 want daar hoor ik wel goede dingen over. Ga denk ik maar ParanoidAndroid testen want dat lijkt me ook wel een interessante rom voor een telefoon met zo'n groot scherm en hoge resolutie.
Gebruik de laatste tijd op mijn desire Z eigenlijk alleen nog maar swype of het 4.2 toetsenbord dus ik ben al wel redelijk gewend geraakt aan typen met een touchscreen terwijl ik eerst dacht dat ik het maar bagger zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
bouver schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:29:
Zijn er nog mensen waarbij de nexus niet automatisch overschakelt op het mobiele internet wanneer je uit de range van wifi gaat?

Download/koop APNDroid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040

Houdbaarheidsdatum: Langer dan andere android toestellen vanwege rechtstreekse updates van Google.
Na 3 maanden niet leverbaar in Nederland: Toestel word niet in Nederland uitgebracht officieel.
Community ondersteuning: JUIST een Nexus toestel heeft een gigantische community ondersteuning.
Tegenvallende populariteit: De vraag is 10x hoger dan Google en LG kunnen leveren.
Geen LTE chip: Hij heeft WEL een LTE chip, echter is deze niet op alle frequenties bruikbaar. en LTE in Nederland ?? In de randstad een beetje verder echt nog niet interessant.
Camera redelijk slecht: Merk ik niks van, gewoon 8mp camera uit een telefoon. Wat verwacht je?
Al 3 maanden van zijn levensduur: Vanaf 13 november pas leverbaar via de Playstore. Dat is dus 2 maanden en 9 dagen. Bovendien heeft een toestel geen levensduur van 1 jaar....... :F

Het lijkt me verstandig als je eerst eens wat huiswerk doet voordat je dit soort conclusies trekt....
en al helemaal conclusies als "niet populair". |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Gohan040 op 22-01-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
die lte chip kan niet gaan werken en zit er in omdat dat in de chip zit toch? is niet aangesloten iirc

lg verwachtte dat de krapte mid feb werd opgelost, misschien komt hij dan ook naar nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
418O2 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:19:
die lte chip kan niet gaan werken en zit er in omdat dat in de chip zit toch? is niet aangesloten iirc

lg verwachtte dat de krapte mid feb werd opgelost, misschien komt hij dan ook naar nl
Toets maar eens *#*#4636#*#*

Verander "Preferred Network Type" in LTE of een combinatie hiervan.
Afbeeldingslocatie: http://tctechcrunch2011.files.wordpress.com/2012/11/screenshot_2012-11-23-07-03-04.png?w=384&h=640

Zie hier het verschil tussen HSPA+ en LTE:
Afbeeldingslocatie: http://tctechcrunch2011.files.wordpress.com/2012/11/screenshot_2012-11-23-07-55-04.png?w=384&h=640 Afbeeldingslocatie: http://tctechcrunch2011.files.wordpress.com/2012/11/screenshot_2012-11-23-09-15-18.png?w=384&h=640

Voor meer LTE info: http://www.anandtech.com/...ort-for-lte-on-band-4-aws

[ Voor 6% gewijzigd door Gohan040 op 22-01-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 13:17

RedFox

Heb je een OV ofzo?

bouver schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:29:

Heb het juist andersom eigenlijk: als ik eenmaal in de range van WiFi kom schakelt hij hier niet op over, ook het scannen lijkt niet te werken. Ik moet dan WiFi uit en aan zetten en dan werkt het wel. Extra vervelend omdat het batterijgebruik op 3G stukken hoger lijkt te zijn.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Gohan040 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:28:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Zal in Nederland niet gaan werken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Verschil tussen 3G en 4G is inderdaad wel groot hoor! Maar 4G is mij veeeel te duur momenteel. Daarnaast heb ik thuis, op het werk, op school en vaak in de trein gewoon WiFi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Pino112 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:48:
[...]

Zal in Nederland niet gaan werken helaas.
Nope, trucje werkt in Nederland niet nee......
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:49:
Verschil tussen 3G en 4G is inderdaad wel groot hoor! Maar 4G is mij veeeel te duur momenteel. Daarnaast heb ik thuis, op het werk, op school en vaak in de trein gewoon WiFi :)
Ik mis het ook echt niet. H+ is snel genoeg en idd, tegenwoordig is bijna overal wifi beschikbaar.
Bovendien kost het meer batterij voor zover ik weet.....
sjefke9 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:58:
[...]

Als ik dat doe dan krijg ig niet eens bereik..
:F :F :F :F :F :F :F :F :F :F :F :F :F :F

Je meent het.......

[ Voor 62% gewijzigd door Gohan040 op 22-01-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-03-2023
Gohan040 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:28:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Als ik dat doe dan krijg ig niet eens bereik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan040 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:14:
[...]

Houdbaarheidsdatum: Langer dan andere android toestellen vanwege rechtstreekse updates van Google.
Na 3 maanden niet leverbaar in Nederland: Toestel word niet in Nederland uitgebracht officieel.
Community ondersteuning: JUIST een Nexus toestel heeft een gigantische community ondersteuning.
Tegenvallende populariteit: De vraag is 10x hoger dan Google en LG kunnen leveren.
Geen LTE chip: Hij heeft WEL een LTE chip, echter is deze niet op alle frequenties bruikbaar. en LTE in Nederland ?? In de randstad een beetje verder echt nog niet interessant.
Camera redelijk slecht: Merk ik niks van, gewoon 8mp camera uit een telefoon. Wat verwacht je?
Al 3 maanden van zijn levensduur: Vanaf 13 november pas leverbaar via de Playstore. Dat is dus 2 maanden en 9 dagen. Bovendien heeft een toestel geen levensduur van 1 jaar....... :F

Het lijkt me verstandig als je eerst eens wat huiswerk doet voordat je dit soort conclusies trekt....
en al helemaal conclusies als "niet populair". |:(
Nou op een gegeven moment houdt Google er ook mee op maar als je een gigantische community voor je telefoon hebt dan zit er altijd wel een gek tussen die nog roms voor je in elkaar timmert. Jaren nadat Google de stekker eruit heeft getrokken.

Tegenvallende populariteit? Nou volgens mij heeft de Nexus maar 500.000 stuks verkocht in 3 maanden tijd. De Galaxy S3 heeft meer dan 40 miljoen stuks verkocht. Toch een gigantisch verschil. En als het zo doorgaat vraag ik mij wel af het aantal gebruikers wel gaat groeien of dat men overstapt naar de volgende lichting android toestellen. Dat het een nexus apparaat is zegt daarom natuurlijk helemaal niets

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:01:
[...]

Nou op een gegeven moment houdt Google er ook mee op maar als je een gigantische community voor je telefoon hebt dan zit er altijd wel een gek tussen die nog roms voor je in elkaar timmert. Jaren nadat Google de stekker eruit heeft getrokken.

Tegenvallende populariteit? Nou volgens mij heeft de Nexus maar 500.000 stuks verkocht in 3 maanden tijd. De Galaxy S3 heeft meer dan 40 miljoen stuks verkocht. Toch een gigantisch verschil
Verdiep je nou eens in de wereld van de Nexus toestellen en de community daarvan voordat je conclusies trekt.

Hier een linkje naar XDA van de Nexus one waar nog steeds leven in het forum is. Sterker nog , hier een link naar een 4.2.1 rom voor de nexus one. (ik lijk wel gek)
Dus..... als er een toestel is waar je niet bang hoeft te zijn dat er geen custom roms zijn dan is het wel bij een Nexus toestel.

En je vergelijkt appels met peren,
De Nexus heeft leverings problemen door de GROTE VRAAG!!! Officiële verkoop cijfers zijn er niet.
De N4 is "slechts" in 8, 7 landen beschikbaar terwijl de S3 bijna in heel de wereld beschikbaar is.

The S III was released by approximately 300 carriers in nearly 150 countries at the end of July 2012

Check your facts before posting................

[ Voor 7% gewijzigd door Gohan040 op 22-01-2013 21:26 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]