Waarom zou je in hemelsnaam door de 'fans' in dit topic overtuigd willen worden middels argumenten dat het wél een leuke serie is? Als jij het 5x hebt geprobeerd, moet je misschien gewoon de conclusie trekken dat je het niet leuk vindt. Daar is helemaal niks mis mee. Ik drink geen koffie en niemand die mij kan overtuigen het wel te doen. Ik hoef andermans argumenten ook niet te horen waarom het wél lekker is, want dat verandert mijn smaak, mijn mening echt niet. Misschien sta je niet 100% sterk in je schoenen en ben je nu opzoek naar argumenten om tóch te gaan kijken, zodat je iets hebt om over mee te praten, maar daar mag ik niet over oordelen op basis van een paar berichten. Een discussie aanslingeren over waarom GoT wel of niet een leuke serie is, d.m.v. 'ons' anderen uit de tent te lokken met een vage post, lijkt mij hier niet zo'n goed plan.Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:57:
nou dat weet ik niet
ik kan mij best voorstellen dat jullie zich dieper in het verhaal en de materie verdiept zouden hebben dan dat ik dat gedaan heb
de reden dat ik "vaag" ben in mijn eerste post is juist om een discussie uit te lokken in plaats van allemaal in een cirkeltje zitten ja knikken en elkaars poepjes genieten
misschien een verfrissende wind onder dit "fan topic" in het fan clubje
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2