Enorme spoilers in de comments van dat filmpje-tom-562 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:15:
Een tijdje geleden werd hier ook het e.e.a. gespeculeerd over de ouder(s) van Jon Snow. Ik kwam net dit filmpje tegen, best interessant
http://9gag.tv/p/a9z3OA/t...ents-of-jon-snow?ref=fbl9
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Vaak bu'j te bang!
Awesome!
Ik kijk nu al uit naar die nieuwe Martells
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Ik zou zelfs durven zeggen dat Hollywood zijn jeugd verspeeld heeft.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
[ Voor 41% gewijzigd door T0ny op 26-07-2014 11:03 ]
Ik heb hier toch heel erg hard om moeten lachen.
Gisteren heb ik eindelijk de laatste delen van seizoen 4 gekeken. Alles wat ik eigenlijk niet zo snel verwachte dit seizoen is wel uitgekomen. Ik kan eigenlijk niet wachten totdat het volgende seizoen begint.
-Te huur
Peter Dinklage heeft eigenlijk ook altijd de "dwerg" bijrol gespeeld in 50 films.Leo1010 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:28:
Die man heeft veel teveel kleine bijrolletjes gehad. Hij is time and time again als "bijrol oosterling" gecast.
Ik zou zelfs durven zeggen dat Hollywood zijn jeugd verspeeld heeft.
vind je het heel gek?RocketKoen schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:47:
[...]
Peter Dinklage heeft eigenlijk ook altijd de "dwerg" bijrol gespeeld in 50 films.

Wel grappig. Ik kwam er vandaag achter dat Tywin Lanister een rol krijgt in de film over Michiel de Ruyter

[ Voor 31% gewijzigd door Webgnome op 27-07-2014 19:31 ]
Verwijderd
Hahaha, uit de blooper reel. Awesome
Je bedoelt natuurlijk Charles DanceWebgnome schreef op zondag 27 juli 2014 @ 19:28:
[...]
offtopic:
Wel grappig. Ik kwam er vandaag achter dat Tywin Lanister een rol krijgt in de film over Michiel de Ruyter [afbeelding]
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2014 20:44 ]
De beperkte groei en grootte van de direwolves heeft een reden:Niku schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:33:
Zag net weer een stuk van een aflevering voorbij komen bij een vriend die ze nog nooit gezien had, maar wel de boeken had gelezen. Over een ding waren we het roerend eens: MAAK DIE SCHRIKWOLVEN GROTER. Wie ooit bedacht heeft dat de monsters uit de boeken weergegeven moeten worden als doorgeschoten Jack Russells.. ongelofelijk.
The Stark’s direwolves are a different story. While they are meant to grow to epic proportions, there’s a limit to how far the creators are willing to go to stay true to the novels. Weiss said the reason is evolution – we know wolves are real and what they’re supposed to look like. “We did some testing and at a certain point they look unreal,” he said. “We reached a nice balance with them. And frankly, no matter how much money you spend on CG wolves — and we’ve seen the best that’s out there, state of the art, and some of it looks great — it still doesn’t look move and feel like a real animal.” http://www.themarysue.com/dragons-direwolves-got/
Een beetje een zwak excuus. Ik weet niet wat ze nu gebruiken, maar ze kunnen die wolf/hond toch digitaal vergroten. Dan hoef je geen cg wolf te maken, maar dan is hij wel groot en heeft hij wel echte natuurlijke bewegingen.tweaker2010 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:55:
[...]
De beperkte groei en grootte van de direwolves heeft een reden:
[...]
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat een waardeloos excuus. Draken kunnen wel, maar schrikwolven niet? Afknappert.tweaker2010 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:55:
[...]
De beperkte groei en grootte van de direwolves heeft een reden:
[...]
Als je er even logisch over nadenkt is het best een goed argument.Niku schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:13:
[...]
Wat een waardeloos excuus. Draken kunnen wel, maar schrikwolven niet? Afknappert.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee vind ik absoluut niet. Zoals ze er nu uitzien zijn ze (ook) totaal ongeloofwaardig. Dat horen mythische schepsels te zijn die op het slagveld ridders en paarden verscheuren, dat lukt deze hamsters niet. Met draken gebruiken ze die techniek ook, dat kan met schrikwolven uit. En als ze er niet helemaal realistisch uit zien, wat dan? Die beesten bestaan ook niet, dus dat maakt toch ook niks uit?Tsurany schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:31:
[...]
Als je er even logisch over nadenkt is het best een goed argument.
Jawel, dat is het juist. Wolven bestaan wel, en wij maken er grote monsters van. En dat klopt niet met ons perspectief dat wij hebben over wolven.Niku schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:48:
[...]
Nee vind ik absoluut niet. Zoals ze er nu uitzien zijn ze (ook) totaal ongeloofwaardig. Dat horen mythische schepsels te zijn die op het slagveld ridders en paarden verscheuren, dat lukt deze hamsters niet. Met draken gebruiken ze die techniek ook, dat kan met schrikwolven uit. En als ze er niet helemaal realistisch uit zien, wat dan? Die beesten bestaan ook niet, dus dat maakt toch ook niks uit?
Ik heb trouwens nooit een probleem gehad met de geloofwaardigheid van de wolven in de serie. Ik vind het een goede keuze. Een schrijver heeft meer opties dan een tv natuurlijk.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
What the fuck is een "schrikwolf"?Niku schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:48:
[...]
Nee vind ik absoluut niet. Zoals ze er nu uitzien zijn ze (ook) totaal ongeloofwaardig. Dat horen mythische schepsels te zijn die op het slagveld ridders en paarden verscheuren, dat lukt deze hamsters niet. Met draken gebruiken ze die techniek ook, dat kan met schrikwolven uit. En als ze er niet helemaal realistisch uit zien, wat dan? Die beesten bestaan ook niet, dus dat maakt toch ook niks uit?
Als letterlijk vertaald, dan eerder iets als 'verschrikkelijke wolf'. Maar ik heb geen idee hoe het in de vertaalde versie van het boek staat, want vind vertalingen gemiddeld genomen erg slecht en lees veel liever Engels. Zeker bij van origine Engelstalige boeken.
Het zijn in de serie nog steeds erg grote beesten. Ik zou er iig behoorlijk bang van worden als er een in de achtertuin loopt
Edit: herstel, een dire wolf is een (uitgestorven) bestaand dier: de reuzenwolf. Wikipedia: Reuzenwolf = Wikipedia: Dire wolf. Oeps

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 02-08-2014 13:29 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het boek heeft verwachtingen over de beesten geschapen waaraan de serie totaal niet voldoet, dus dat is voor mij erg teleurstellend.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
True that. Zoals ik al eens eerder gezegd heb, voor mij is de serie vermakelijk, maar kan niet tippen aan de boeken.MrVegeta schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:35:
Dat zal vast niet de eerste, en niet de laatste keer zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door muhda op 02-08-2014 13:55 ]
Ben ooit een jaar of zes geleden begonnen met lezen van de boeken in het Nederlands, dus ik weet niet beter wat deze serie betreftmat.hi.as schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:50:
Je knapt wel af op wolven die niet groot genoeg zijn, maar niet op het woord schrikwolf? Bij mij zou het omgekeerd zijn(engels lezer, blz 72x van het 1e boek)
Ben nu het eerste boek aan het lezen en snap nu wel waarom er hier een goede scheiding tussen de boeken en de serie geldt. Een serie zit natuurlijk met een budget en ze maken er best iets moois vanNiku schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:41:
[...]
True that. Zoals ik al eens eerder gezegd heb, voor mij is de serie vermakelijk, maar kan niet tippen aan de boeken.
¯\_(ツ)_/¯
Oeh dat was wel een mega rol voor haar geweest. Ik denk dat ze behoorlijk spijt van heeft dat ze die toentertijd niet aan heeft genomen of kon aannemen.Trivia
Carice van Houten (Melisandre) had previously been asked to audition for the role of Cersei Lannister but was unable to because she was filming Intruders (2011)
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Ik ben ergens wel blij dat ze die rol niet heeft gekregen...MrFl0ppY schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:26:
Wat me ineens opvalt op imdb.com
[...]
Oeh dat was wel een mega rol voor haar geweest. Ik denk dat ze behoorlijk spijt van heeft dat ze die toentertijd niet aan heeft genomen of kon aannemen.
Op de link die je geeft staat anders dat hij gewoon even groot is dan de hedendaagse grijze wolf.F_J_K schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:25:
[ot]
Edit: herstel, een dire wolf is een (uitgestorven) bestaand dier: de reuzenwolf. Wikipedia: Reuzenwolf = Wikipedia: Dire wolf. OepsZo te zien ongeveer even groot als een mens, maar omdat de mens is gegroeid toen vast nog een stuk groter dan de gemiddelde mens.
The dire wolf is estimated to have been 8% shorter at the shoulder than the modern Northwestern wolf, and of equal height to the typical gray wolf, but more heavily built.
Melisandre is ook zeker geen kleine rol in de reeks.MrFl0ppY schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:26:
Wat me ineens opvalt op imdb.com
[...]
Oeh dat was wel een mega rol voor haar geweest. Ik denk dat ze behoorlijk spijt van heeft dat ze die toentertijd niet aan heeft genomen of kon aannemen.
Ik denk eerlijk gezegd dat er te weinig naakt zit in die rol voor Cariesje.SaN schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:48:
[...]
Ik ben ergens wel blij dat ze die rol niet heeft gekregen...
Niet als je naar de boeken kijkt, dan is het volgens mij eerder andersomRub3s schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:52:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat er te weinig naakt zit in die rol voor Cariesje.
Dat lijkt me wel normaal , een boek heeft pakken meer details dan een serie ooit kan hebben. Een serie/film kan nooit gelijk zijn. Al is het maar de manier dat de POV's zijn geschreven. Maar ze doen wel een goede poging hier om het niveau van details hoog te houden. En daarom is de voor mij de serie een perfecte aanvulling. En als je dan een stuk van de boeken leest, merk je dat je fantasie automatisch een stuk van het uiterlijk van de serie erin voegt.Niku schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:41:
[...]
True that. Zoals ik al eens eerder gezegd heb, voor mij is de serie vermakelijk, maar kan niet tippen aan de boeken.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
True, en ik denk ook wel dat ze iets langer leeft dan CerseiulTimaS schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:51:
[...]
Melisandre is ook zeker geen kleine rol in de reeks.
Maar ik vind de huidige casting overigens erg sterk dus ik ben er wel blij mee.
[ Voor 90% gewijzigd door sjaak88 op 06-08-2014 11:16 ]
Enjoy en verken the World of Ice and Fire!
Let op: bij de versie met sigils/familiewapens staan (naar eigen interpretatie) de grotere families op. Het gaat hierbij om de oorspronkelijke thuisbasis van de familie, dus niet waar ze momenteel uithangen. Ook families die verder in de serie groter worden zijn opgenomen hierin. Dus beslis zelf welke versie je wilt bekijken! Ik vind persoonlijk dat het niet echt spoilers zijn, maar just in case
Versie met sigils/familiewapens:http://sjefke-04.devianta...gils-All-Houses-473464194
Versie zonder sigils/familiewapens:http://sjefke-04.devianta...=gallery%3ASjefke-04&qo=1
Je kunt rechts het bestand downloaden en beter bekijken ( á 75 mb +/- ).
Edit: link-fix, thanx Jogai.
[ Voor 10% gewijzigd door Fruitschaal op 07-08-2014 16:30 ]
PSN: Fruitschaaltje
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik kwam bij toeval dit filmpje tegen waarin met wat creatief knip en plakwerk en eigen teksten een trailer is gemaakt voor een nieuwe serie. Hij zit mijn inziens zo goed in elkaar dat je zou willen dat ze daadwerkelijk zo'n serie zouden maken.
Nog wat deleted scenes
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Dit soort series biedt schijnbaar genoeg inspiratie voor de meest creatieve/vreemde uitspattingen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat komt waarschijnlijk omdat hij pas in seizoen 5 tevoorschijn komt.squaddie schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:10:
Ik las het nieuws en moest eerlijk gezegd even zoeken om te weten wie het was.

Er staat met dikke Spoiler waarschuwing voor het gedeelte waar de verhaal relevantie uit de doeken wordt gedaan, daarvoor alleen van wie het niet mag
bron, klik
[ Voor 6% gewijzigd door burgt op 28-08-2014 10:39 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
De kerk waar "The scept of Baylor" scenes worden gefilmd mogen ze ook al niet meer in. Die waren niet zo blij met de seks/rape scene tussen Jamie en Cercei.burgt schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:38:
Nog wat nieuws van de sets, Cersei mag niet op locatie uit de kleren van de Kroatische kerk![]()
Er staat met dikke Spoiler waarschuwing voor het gedeelte waar de verhaal relevantie uit de doeken wordt gedaan, daarvoor alleen van wie het niet mag
bron, klik
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RhDGkSqtOzE]
Bevat geen spoilers
If the map doesn't appear within a few seconds, you may have JavaScript disabled. Often, this has been caused by a popup-blocker extension in your browser. This website does NOT display popup ads, but it does use JavaScript to send you to a wiki site if you click on a town (this is probably what confuses the extension). To see the map, please allow popup windows for this website.
Zowel in Fx als in blanco IE11
[ Voor 83% gewijzigd door Mx. Alba op 04-09-2014 09:56 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Mx. Alba op 04-09-2014 09:52 ]
Zit net ff op facebook te kijken en dan krijg je "Game of Thrones was mentioned in an article"
Ellendige spoilers
Zijn bron:
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
[ Voor 96% gewijzigd door Mx. Alba op 04-09-2014 09:53 ]
Het is niet lastig.gebruik spoilertags bij trailers, gelekte afleveringen en al het overige behalve officieel uitgezonden afleveringen
[ Voor 93% gewijzigd door Mx. Alba op 04-09-2014 09:53 ]
Ik vind het niet zo erg, een verhaallijn minder zal er voor gaan zorgen dat de overige verhaallijnen juist wat meer aandacht gaan krijgen. Geheel persoonlijk is het voor mij nu juist ook de minst boeiende verhaallijn die afvalt.MrFl0ppY schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:24:
Lol, ik had het idee dat zijn storyline juist nu belangrijk zou worden. Maar goed, ik heb de boeken ook dan nog niet helemaal gelezen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Mijns inziens is dit geen spoiler want dit is bekendgemaakt door de Game of Thrones pagina op Facebook en andere al dan niet officiële (social) media.horizon1978 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:50:
Zeer waarschijnlijk geen Hodor en Bran Stark in seizoen vijf.
(Een bronvermelding zou overigens wel zo handig zijn geweest want dat zou de hele nutteloze off topic discussie erna voorkomen hebben.)
[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 04-09-2014 10:20 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Same hereMrFl0ppY schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:24:
Lol, ik had het idee dat zijn storyline juist nu belangrijk zou worden. Maar goed, ik heb de boeken ook dan nog niet helemaal gelezen.
Mja, ik denk ook dat zijn verhaallijn belangrijker wordt, maar blijkbaar gebeurt dat dan pas later in de tijdlijn. Zou dus best kunnen dat er in Seizoen 6 enorm veel over Bran gaat.MrFl0ppY schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:24:
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

You know nuthing, Albantar! Jon Snow zal zeker wel belangrijk blijken maar Bran is niet voor niks bij een soort van orakel aangekomen in een soort van destiny. Bovendien zal hij straks leren vliegen!Mx. Alba schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:00:
Ik vermoed juist dat Bran helemaal niet zo belangrijk is. (Qua boek lezen ben ik ongeveer bij met waar de serie geëindigd is in seizoen 4, trouwens; heb de afgelopen maanden weinig tijd gehad om te lezen.) Mijn sterke vermoeden is dat Jon Snow de sleutelfiguur is in het hele verhaal en dat de rest daar maar een beetje omheen draait als het ware.
En Hodor hoekt The Mountain straks met één rechtse neer
Neuh, eerst nog iets heel belangrijks doen, waardoor we gaan denken dat hij onmisbaar isMx. Alba schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:17:
Tja... JRRM kennende gaat Jon Snow in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen dood of zo...
Ik denk niet dat hij als persoon uiteindelijk heel belangrijk is, maar zijn connectie met the children of the forrest, en daarmee misschien ook het verhaal achter the white walkers is wel belangrijk. Dus ik denk dat hij nog wel veel in beeld zal komen.Mx. Alba schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:00:
Ik vermoed juist dat Bran helemaal niet zo belangrijk is. (Qua boek lezen ben ik ongeveer bij met waar de serie geëindigd is in seizoen 4, trouwens; heb de afgelopen maanden weinig tijd gehad om te lezen.) Mijn sterke vermoeden is dat Jon Snow de sleutelfiguur is in het hele verhaal en dat de rest daar maar een beetje omheen draait als het ware.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dit filmpje belooft iig veel goeds:
spoiler bevat, volgens imdb, de rol die hij gaat spelen.tweaker2010 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:12:
http://www.ad.nl/2014/09/25/Derde-Nederlander-in-hitserie-Game-of-Thrones
Dit filmpje belooft iig veel goeds:![]()
[video]
Not bad, not bad at all.Tijdens de opnames mocht Cardozo overigens de trailer delen met de Nederlandse Carice van Houten
Reactie op spoiler:ulTimaS schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:34:
[...]
spoiler bevat, volgens imdb, de rol die hij gaat spelen.
spoiler:Volgens imdb is hij een brothel guard, de vraag is natuurlijk of dit echt zo is.
YouTube: Lightning Bolt!
Alsof hij zo van de set afgelopen is na een gevecht.

Wordt dit wel wat minder naarmate de serie vordert of blijft het net zulke softcore porn als in het begin?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Emilia Clarke wil niet meer helaas en Carice hebben we nu ook wel genoeg gezien. Nathalie Emmanuel was dan wel weer nice.
Ik had geen idee dat ze zo ver van huis gingen voor een bepaalde locatie te gebruiken. En best wel jammer dat ik niet de hele tuin vh Alcazar kon bezichtigen, het is een leuke plek.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ze filmen over de hele wereld. Beyond the wall scenes worden bijvoorbeeld in ijsland gefilmd, Esos in Marokko??, King's landing in Kroatië, en meer naar het noorden toe wordt gefilmd in Belfast Noord-Ierland en nu dus Dorne in Spanje (Seizoen 5).Kapoen schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:48:
Ik was afgelopen week de toerist aan het uithangen in Sevilla, en blijkbaar waren er opnames aan de gang voor het 5e seizoen van GoT. Het Alcazar was gedeeltelijk afgesloten, meer bepaald de tuin. Komende week gaan ze ook het paleis zelf inpalmen.
Ik had geen idee dat ze zo ver van huis gingen voor een bepaalde locatie te gebruiken. En best wel jammer dat ik niet de hele tuin vh Alcazar kon bezichtigen, het is een leuke plek.
[ Voor 10% gewijzigd door ulTimaS op 12-10-2014 10:16 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Heb je daar een bron van? Het enige dat ik weet is:tweaker2010 schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:10:
[...]
Emilia Clarke wil niet meer helaas en Carice hebben we nu ook wel genoeg gezien. Nathalie Emmanuel was dan wel weer nice.
.
Zo ver ik weet is er nooit bevestigd dat het Emilia is geweest die dit heeft gezegd.Chaplin reportedly told The Telegraph, “One of the girls in the show who got her kit off the most in the first couple of seasons now doesn’t at all because she said, ‘I want to be known for my acting not for my breasts.’”
The Sun notes that Chaplin “refused to name the actress,” but adds, “There has been speculation that it could be Emilia Clarke – who plays the former king’s daughter Daenerys Targaryen.”
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ik heb toch de 2 lichtpuntjes gezien nadat die berichten naar buiten waren gekomen. Sowieso leende het verhaal er nou niet echt voor in de latere seizoenen. Ik had ergens weer gelezen dat het die hoer Ros was en dat ze daarom nogal vrij bruut is vermoord door Joffrey.Spooksel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:02:
Nee klopt, maar als je haar verschijningen in het afgelopen seizoen vergelijkt met die in het begin. 1+1=2
Dat lijkt me toch wel zo goed als zeker, als je de afleveringen in de seizoenen daarvoor en nu vergelijkt...OkkE schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:31:
[...]
Heb je daar een bron van? Het enige dat ik weet is:
.
[...]
Zo ver ik weet is er nooit bevestigd dat het Emilia is geweest die dit heeft gezegd.
De rest was op Carice na eigenlijk niet opmerkelijk vaak naakt te zien, en Carice heeft er niet zo'n probleem mee lijkt het, die was het ook niet.
En Cersei ook niet....
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
.
In fact, Clarke just did live full-frontal nudity as Holly Golightly in “Breakfast at Tiffany’s” on Broadway — stripping naked and taking a bath on stage in front of hundreds of viewers for almost every night for two months.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ik heb die serie net een maand geleden afgerond en ik denk hetzelfde als mensen over "naakt" beginnen in GOT. Meestal is het nix meer als topless en ik kan me geen volle naakt scenes herinneren waar ook echt alles te zien is.MrFl0ppY schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:15:
Ben nu Spartacus aan het kijken dus mijn opmerking zou zijn: "welke naaktheid?"
Wat wil je precies in detail dan zien? Schaamhaar, schaamlippen? Ik zie echt wel naakte vrouwen rondlopen. En mannen, denk maar aan Hodor en Theon in S01 nadat hij Ross een beurt gegeven had. Naakter dan dat wordt het niet, en heeft ook weinig zin imo.noil schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:43:
[...]
ik heb die serie net een maand geleden afgerond en ik denk hetzelfde als mensen over "naakt" beginnen in GOT. Meestal is het nix meer als topless en ik kan me geen volle naakt scenes herinneren waar ook echt alles te zien is.
Ik denk dat ik de serie maar weer opnieuw ga kijken, ik zit nu met een leegte. Weinig series voldoen voor mij op dit moment (bezig met Tyrant en Fringe). Wellicht ga ik nog meer van het verhaal begrijpen.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ik kan je wel wat adresjes geven als je ermee zit?cbr600f4i schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:56:
Maar goed, we zitten op een tweakers forum dus die zullen dat IRL wel niet zo vaak zien
Dit topic is gesloten.
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic