[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:13:
Daarnaast verklaard dit ook waarom Jon uiterlijke kenmerken van een Stark heeft.
Het is volgens mij alom bekend dat Ned Jon's echte vader was. Dus dan heeft dit toch geen verdere verklaring nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:18:
Het is volgens mij alom bekend dat Ned Jon's echte vader was. Dus dan heeft dit toch geen verdere verklaring nodig?
Dat is de officiële lezing, maar past totaal niet bij het karakter van Ned en allerlei andere geruchten/theorieën.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:18:
[...]

In Westeros wel, maar ik denk ook niet dat Ned Jon's echte vader is. Hij is veel te eervol om vreemd te gaan, daarnaast, wie zegt dat Lyanna echt ontvoerd was misschien was ze wel naar Rhaegar gegaan en de rebellion brak uit. Deze rebellion zou best lang hebben geduurt. (Langer dan 9 maanden als Ned van bil zou zijn gegaan en hij terug kwam met een zoon).

Daarnaast zou het eervoller zijn om Jon als 'zoon' aan te nemen en hem te verzorgen alsof het zijn zoon zou zijn in plaats van het kind aan Robert te geven zodat hij hem zou executeren. Daarnaast wou Ned het nooit met Jon over zijn moeder hebben wat voor mij vreemd is als het gewoon zomaar iemand zou zijn geweest waarmee Ned van bil is gegaan.

De optie Lyanna en Rhaegar zou goed kunnen in mijn ogen. Daarnaast de boekenserie waarop Game of Thrones gaat heet A Song of Ice and Fire. Ice (Lyanna) en Fire (Rhaegar).

[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 01-07-2014 10:26 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:22:
[...]
Dat is de officiële lezing, maar past totaal niet bij het karakter van Ned en allerlei andere geruchten/theorieën.
Fan-theorieen interesseren me eigenlijk weinig. Het is zo geschreven, dus ik ga er momenteel vanuit dat Jon in bloede een Stark is. Hoezo past het niet bij het karakter van Ned? Ned is uitzonderlijk goed voor bastaarden, kijk maar naar de moeite die hij deed voor Gendry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:25:
[...]

Fan-theorieen interesseren me eigenlijk weinig. Het is zo geschreven, dus ik ga er momenteel vanuit dat Jon in bloede een Stark is. Hoezo past het niet bij het karakter van Ned? Ned is uitzonderlijk goed voor bastaarden, kijk maar naar de moeite die hij deed voor Gendry.
nou eerder omdat Ned zo eervol is als het maar kan en dat hij Catelyn nooit zou "verraden" op z'n manier door een bastaard te verwekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:39
Ik weet niet of het in de boeken staat of dat het uit de extra's van de dvd's komt maar de laatste woorden van Lyanna tegen Ned waren "Promise me..."

Maar stel nou dat Lyanna en Rhaegar zijn ouders zijn, wat zijn dan de gevolgen? Dan heeft hij dus meer recht op de Troon dan Danarys, maar hij heeft een eed bij de night's watch afgelegd dus hij heeft afstand gedaan (net als die oude man daar, die had ook aanspraak op de troon van Tangaryan ooit, boek2)

Mijn theorie is nadat de wall wordt overlopen in seizoen/boek 7 of 8 door de white walkers (er er dus geen geen knight's watch meer is), Jon, Danarys en Bran de 3 draken bereiden en daarmee het rijk terug winnen, Jon zal daarna de koning worden.

Dit sluit ook mooi aan met de geschiedenis waarin Aegon the Conqueror met 3 draken Westeros veroverd. Jon zal die ontsnapte woeste draak bereiden net als Aegon de grootste bereed. Bran zal er dan 1 wargen.

[ Voor 72% gewijzigd door Malt007 op 01-07-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
Alvanosa schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:25:
[...]
De optie Lyanna en Rhaegar zou goed kunnen in mijn ogen. Daarnaast de boekenserie waarop Game of Thrones gaat heet A Song of Ice and Fire. Ice (Lyanna) en Fire (Rhaegar).
Ehh, gaat dat Ice and Fire gedoe niet over die vuurgod en die white walkers? Of zeg ik hier nu iets stoms? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 01-07-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:25:
[...]

Het wordt elke keer wel gezegd, maar ik denk dat het meer een soort omslagpunt in de serie wordt waarvan iedereen dan denkt: oh ja! Tussen de regels door kon je het elke keer lezen/zien maar het is totaal aan me voorbij gegaan. Beetje zoals de rol van snape in harry potter, die uiteindelijk ook een sleutelfiguur blijkt te zijn in de serie.
Caelorum schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:05:
[...]

Ehh, gaat dat Ice and Fire gedoe niet over die vuurgod en die white walkers? Of zeg ik hier nu iets stoms? :?
Je zou het ook kunnen zien als de strijd van het noorden (ice) tegen het zuiden (fire). Ik denk dat je er veel theorieën op los kunt laten.

[ Voor 20% gewijzigd door Bartske op 01-07-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
Bartske schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:11:
[...] Beetje zoals de rol van snape in harry potter, die uiteindelijk ook een sleutelfiguur blijkt te zijn in de serie.[...]
Niet helemaal een terechte vergelijking, want van Snape was het in de boeken al een stuk duidelijker en kon je het eigenlijk gewoon niet missen. De films daarentegen zijn gewoon ruk en hebben nog niet eens een tiende van de diepte die de boeken hebben...
Eigenlijk toch wel een beetje als deze serie als ik de boeklezers mag geloven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Denk dat al die theorie dingen ook juist de bedoeling is van GRRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Ik denk persoonlijk ook niet dat Ned Jon's vader is. Ik ben meer voorstander van de Reagar en Lyanna theorie.

Het feit dat Dany de draken niet onder controle kan houden, zou ook kunnen betekenen dat dit niet voor haar voorbestemd is. Wie weet is zij alleen maar "Mother of Dragons" en geven ze gehoor aan iemand anders.

Als het inderdaad blijkt dat Jon de zoon van Reagar is, zou hij een Targaryan zijn en dus ook de Dragon kunnen zijn. Misschien wat vergezocht, maar het is een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Shrake schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:29:
Ik denk persoonlijk ook niet dat Ned Jon's vader is. Ik ben meer voorstander van de Reagar en Lyanna theorie.

Het feit dat Dany de draken niet onder controle kan houden, zou ook kunnen betekenen dat dit niet voor haar voorbestemd is. Wie weet is zij alleen maar "Mother of Dragons" en geven ze gehoor aan iemand anders.

Als het inderdaad blijkt dat Jon de zoon van Reagar is, zou hij een Targaryan zijn en dus ook de Dragon kunnen zijn. Misschien wat vergezocht, maar het is een mogelijkheid.
Net even gegoogled en je zou je verbazen hoeveel theorie sites er zijn :-) Sommige gaan echt ver en gebruiken quotes uit de boeken om theorien te onderbouwen en gebruiken van alles om de timing van de oorlog in kaart te brengen. Geconcludeerd wordt dat het prima mogelijk is qua timing dat Ned daar in het zuiden aankomt op het moment dat Lyanna net bevallen is. De timing dat hij 9 maanden ervoor niet thuis was klopt ook.

Volgens mij is er ook maar 1 persoon in Westeros die nog weet wie de moeder is en ik kan me niet herinneren in welke vorm hij voorkomt in de serie, hij heet Howland Reed. Hij was een van de beste vrienden van Ned en hij was bij hem toen ze bij Lyanna aankwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Malt007 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:36:
[...]

Volgens mij is er ook maar 1 persoon in Westeros die nog weet wie de moeder is en ik kan me niet herinneren in welke vorm hij voorkomt in de serie, hij heet Howland Reed. Hij was een van de beste vrienden van Ned en hij was bij hem toen ze bij Lyanna aankwamen.
Sterker nog, het is niet 'die nog weet, maar de enige die het behalve Ned uit de eerste hand heeft geweten!

En hoewel Howland geen actief karakter is (in serie noch boek), bestaat natuurlijk de mogelijkheid dat hij het wel aan Jojen of Meera verteld heeft. En die zwerven in de buurt van Jon rond (in de serie nu bij de three eyed raven).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Jojen zweeft niet meer rond denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
dutchgio schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:55:
Kan het me even niet meer heugen maar in Jojen ooit gevonden?

Kan me voorstellen dat hij namelijk nog wel terug komt op een of andere manier. In het 1e boek wordt er zoveel aandacht aan geschonken dat ik me bijna niet kan voorstellen dat er nooit antwoord komt op alle vragen wat er met hem gebeurd is.

Edit: Denk dat ik Benjen bedoel.

[ Voor 39% gewijzigd door Malt007 op 01-07-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

dutchgio schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:55:
Ow fuck, ja, da's een van de grotere verschillen met de boeken :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub3s schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:09:
[...]

Ik had moeten weten dat je er iets anders mee bedoelde :D
Volgens mij wordt er over het algemeen gewoon meid/vrouw bedoeld met chick? Nou ja, whatever.

Ik vind de Targaryen/Stark speculatie wel een goede, eigenlijk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Maaruh Robert zei toch in seizoen 1 al dat Ned niet zo moeilijk moest doen over zijn slippertje. Ik kreeg het idee dat Robert erbij was. Volgens mij is Ned dus gewoon de vader, of dat hele gesprek heb ik verkeerd begrepen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MrFl0ppY schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:32:
Maaruh Robert zei toch in seizoen 1 al dat Ned niet zo moeilijk moest doen over zijn slippertje. Ik kreeg het idee dat Robert erbij was. Volgens mij is Ned dus gewoon de vader, of dat hele gesprek heb ik verkeerd begrepen.
Robert was er niet bij en Ned heeft het verhaal de wereld in gebracht dat hij een slippertje gemaakt heeft. Zodoende dat Robert dat dus veronderstelt en accepteert, omdat slippertjes voor hem niet al te vreemd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:34:
[...]

Robert was er niet bij en Ned heeft het verhaal de wereld in gebracht dat hij een slippertje gemaakt heeft. Zodoende dat Robert dat dus veronderstelt en accepteert, omdat slippertjes voor hem niet al te vreemd waren.
Meer gewoonte dan uitzondering. :+

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Malt007 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:13:
Om nog op die Targaryen optie terug te komen, Ned was woest dat alle vrouwen en kinderen van de Targaryens vermoord werden. Hierom kreeg hij grote ruzie met Robert die het wel prima vond wat de Lannisters met ze deden (oa een baby met zijn hoofd kapot geslagen tegen de muur terwijl de moeder moest toekijken).
Niet alleen Ned was boos
Afbeeldingslocatie: http://www.brandsynario.com/images/uploads/a9add741b3740579956d4be2c098e07da64167bd.gif
Alvanosa schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:31:
[...]

Meer gewoonte dan uitzondering. :+
Ook de voorspelling die Cersei kreeg (in spoilers want ik weet niet zeker of die al geweest is)
spoiler:
Hoeveel kinderen zullen Robert en ik krijgen?
Jij 3, Robert 40

[ Voor 24% gewijzigd door RocketKoen op 01-07-2014 14:56 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ja dat was zijn zus Elia Martell die getrouwd was met Rhaegar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

RocketKoen schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:49:
[...]
Ook de voorspelling die Cersei kreeg (in spoilers want ik weet niet zeker of die al geweest is)
spoiler:
Hoeveel kinderen zullen Robert en ik krijgen?
Jij 3, Robert 40
Volgens mij is dat uit het boek, kan me niet herinneren dat dit in de serie voorbij is gekomen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
komt inderdaad (nog) niet voor in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 23:21

SaN

Ik kwam deze tegen op 9gag, vond hem wel leuk.

http://9gag.com/gag/a8WZqg3

[ Voor 32% gewijzigd door SaN op 01-07-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
SaN schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:55:
Ik kwam deze tegen op 9gag, vond hem wel leuk.

http://9gag.com/gag/a8WZqg3
Gelukkig voor ons is the Mountain (nog) niet dood. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:03:
[...]

Gelukkig voor ons is the Mountain (nog) niet dood. :p
Oberyn zal toch wel niet zo stom zijn geweest om een gif te gebruiken waar een antigif voor bestaat?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

Die Targaryens zijn allemaal helblond en de Starks zijn rossig ... Jon Snow heeft ravenzwart haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
Goner schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:06:
[...]

Die Targaryens zijn allemaal helblond en de Starks zijn rossig ... Jon Snow heeft ravenzwart haar.
Castingsfoutje :+ (en je kan mijn ongelijk toch niet bewijzen want je mag het boek niet noemen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 20:32
[...]

Je weet dat het rossige komt van moeders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tully's zijn rossig, Starks donker haar en Targaryens... geblondeerd? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:20:
[...]
Tully's zijn rossig, Starks donker haar en Targaryens... geblondeerd? :p
Emilia Clarke is in ieder geval wel geblondeerd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 20:32
tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:24:
[...]

Emilia Clarke is in ieder geval wel geblondeerd :9~
Nope, is pruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09

Robtimus

me Robtimus no like you

Mwah, als er al een enkele Dragon is, dan is het Dany wel. Die heeft in seizoen 1 zich meerdere malen niet gebrand waar anderen dit wel deden. Twee voorbeelden:
1) Ze zat met de hete drakeneieren te spelen, een bediende pakt ze af en heeft daarna brandblaren op haar handen. Dany had niks.
2) Dany liep naar Drogo's lijk toen die in de fik stond, en liep er met alleen wat roet op haar lichaam (en 3 draken) van weg.

* Robtimus heeft pas geleden seizoen 1 weer gezien ;)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Beter gezegt ze hebben eigenlijk Wit haar en Paarse ogen, maar dat is een klein detail :P
[...]

Vaak heeft zwart haar de overwinnende gen.

[ Voor 59% gewijzigd door Mektheb op 01-07-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Robtimus schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:37:
[...]

Mwah, als er al een enkele Dragon is, dan is het Dany wel. Die heeft in seizoen 1 zich meerdere malen niet gebrand waar anderen dit wel deden. Twee voorbeelden:
1) Ze zat met de hete drakeneieren te spelen, een bediende pakt ze af en heeft daarna brandblaren op haar handen. Dany had niks.
2) Dany liep naar Drogo's lijk toen die in de fik stond, en liep er met alleen wat roet op haar lichaam (en 3 draken) van weg.

Dan vergeet je dat 'brandoffer' van die 'Heks' nog waar ook de draakjes voor het eerst in beeld zijn ;)
Of is dat seizoen 2? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Dat is 'ie niet vergeten: in de laatste aflevering van het eerste seizoen werden Drogo en de heks tegelijkertijd verbrand.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Mektheb schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:53:
Beter gezegt ze hebben eigenlijk Wit haar en Paarse ogen, maar dat is een klein detail :P

[...]

Vaak heeft zwart haar de overwinnende gen.
Haarkleur werkt niet zo. De kleur van je haar wordt bepaald door een hele berg genen.
Elk gen produceert een beetje haarpigment.
Stel dat H een gen is dat "aan staat en pigment produceert en h is een gen dat uit staat.
Iemand met zwart haar heeft HHHHHHHH, iemand met blond haar hhhhhhhh en donkerblond is bijvoorbeeld HHHhhhhh

Iedere ouder geeft random de helft van die genen aan hun kind (4 in het voorbeeld).
Robert (HHHHHHHh) en Cersei (HHhhhhhh) kunnen bijvoorbeeld geen kinderen krijgen met hoogblond haar. Hooguit HHHhhhhh. En helemaal geen 3.
spoiler:
Volgens de genetica kan R+L=J dus ook niet btw ;)

Maar er bestaat een kans dat GRRM niet zoveel van genetica af weet.
Of dat genetica in Westeros anders werkt ;)

Er zijn zelfs studenten gepromoveerd op het berekenen van hoe het zonnestelsel er uit moet zien om seizoenen te krijgen zoals in GoT :P

[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 01-07-2014 23:37 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Toch even droppen voor de ekte fans.

https://www.etsy.com/shop/GOTLeatherGoods

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RocketKoen schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:08:
[...]

Haarkleur werkt niet zo. De kleur van je haar wordt bepaald door een hele berg genen.
Stel dat H een gen is dat "aan staat en pigment produceert en h is een gen dat uit staat.
Iemand met zwart haar heeft HHHHHHHH, iemand met blond haar hhhhhhhh en donkerblond is bijvoorbeeld HHHhhhhh

Iedere ouder geeft random de helft van die genen aan hun kind (4 in het voorbeeld).
Robert (HHHHHHHh) en Cersei (HHhhhhhh) kunnen bijvoorbeeld geen kinderen krijgen met hoogblond haar. Hooguit HHHhhhhh. En helemaal geen 3.
spoiler:

Er zijn zelfs studenten gepromoveerd op het berekenen van hoe het zonnestelsel er uit moet zien om seizoenen te krijgen zoals in GoT :P
Dank u voor het ophelderen i will reteurn to my cave :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Robtimus schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:37:
[...]

Mèh.. Targaryens zijn niet immuun voor vuur/hitte.. Ze kunnen er alleen beter tegen dan andere mensen.
Viserys ( broer van Daenarys ) kon bijvoorbeeld ook niet tegen de hitte van zijn gouden kroontje..

1) Is dus dat ze beter tegen de hitte kan, maar dit betekent niet dat ze immuun is voor de hitte.
2) Ze is levend uit die brandstapel gekomen omdat die Mirri Maz Muzzy Duur daarnaast stond met haar blood/black magic. Dat heeft haar uiteindelijk haar kindje gekost, maar wel drie draakjes uitgekomen.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Fruitschaal schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:20:
[...]

Mèh.. Targaryens zijn niet immuun voor vuur/hitte.. Ze kunnen er alleen beter tegen dan andere mensen.
Viserys ( broer van Daenarys ) kon bijvoorbeeld ook niet tegen de hitte van zijn gouden kroontje..

1) Is dus dat ze beter tegen de hitte kan, maar dit betekent niet dat ze immuun is voor de hitte.
2) Ze is levend uit die brandstapel gekomen omdat die Mirri Maz Muzzy Duur daarnaast stond met haar blood/black magic. Dat heeft haar uiteindelijk haar kindje gekost, maar wel drie draakjes uitgekomen.
Werd die Mirri niet in datzelfde vuur verbrand? Ik denk niet dat zij er iets mee te maken had. Daenarys is immuun voor vuur maar volgens mij niet voor drakenvuur.

Jon is zeker niet immuun voor vuur gezien zijn verbrande hand in S01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

[...]
Tja, je moet tegenwoordig toch ergens op promoveren... ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Malt007 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:24:
[...]

Werd die Mirri niet in datzelfde vuur verbrand? Ik denk niet dat zij er iets mee te maken had. Daenarys is immuun voor vuur maar volgens mij niet voor drakenvuur.

Jon is zeker niet immuun voor vuur gezien zijn verbrande hand in S01.
Weet ik even niet uit mijn hoofd. Ik weet wel dat in de scenes ervoor ( in die tent) Mirri allemaal wazige dingen aan het doen is qua spreuken en bezweringen. Dit is de reden dat de draken kunnen uitkomen: door middel van magie.

En Dany is niet immuun voor vuur. Net als Viserys niet..

Spoiler met betrekking tot bovenstaande:
spoiler:
het ontbreken van immuniteit is in ieder geval bevestigd door GRRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Fruitschaal schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:38:
[...]

Weet ik even niet uit mijn hoofd. Ik weet wel dat in de scenes ervoor ( in die tent) Mirri allemaal wazige dingen aan het doen is qua spreuken en bezweringen. Dit is de reden dat de draken kunnen uitkomen: door middel van magie.
Tja, dat is allemaal aanname van jouw kant. Het is nooit uitgelegd op tv. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Fruitschaal schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:38:
[...]

En Dany is niet immuun voor vuur. Net als Viserys niet..

Spoiler met betrekking tot bovenstaande:
spoiler:
het ontbreken van immuniteit is in ieder geval bevestigd door GRRM
Die wazige dingen in de tent was verboden bloedmagie om Khal Drogo in leven te houden. Dit kwam voor de prijs van het leven van het ongeboren kind. Vervolgens bleek de Khal nog wel te leven maar was verder gewoon een plant. Daenarys heeft hem vervolgens laten stikken en Mirri ter dood veroordeeld.

Ik weet niet hoe je erbij komt dat de draken uitkwamen door magie maar dat is nergens genoemd. Je zag in s01 dat Daenerys steeds beter tegen hitte kon. Ze nam kokend hete baden en ze hield een ei vast wat in het vuur gelegen had.

Vervolgens werd Khal Drogo gecremeerd terwijl Daenarys op nog geen meter afstand stond van het vuur met de eieren in haar hand. Ze merkte dat het vuur haar niks deed en dat er iets gebeurde met de eieren waarop ze het vuur in liep. Hier kwam geen magie aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
1 waarschuwing wel:

Etsy is een site die helaas onder de groep crafty mensen bekend staat als zeer onbetrouwbaar. Verkopers hebben daar zo'n beetje vrij spel, en tegen fraude en andere dingen worden nauwelijks stappen ondernomen :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Malt007 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Die wazige dingen in de tent was verboden bloedmagie om Khal Drogo in leven te houden. Dit kwam voor de prijs van het leven van het ongeboren kind. Vervolgens bleek de Khal nog wel te leven maar was verder gewoon een plant. Daenarys heeft hem vervolgens laten stikken en Mirri ter dood veroordeeld.

Ik weet niet hoe je erbij komt dat de draken uitkwamen door magie maar dat is nergens genoemd. Je zag in s01 dat Daenerys steeds beter tegen hitte kon. Ze nam kokend hete baden en ze hield een ei vast wat in het vuur gelegen had.

Vervolgens werd Khal Drogo gecremeerd terwijl Daenarys op nog geen meter afstand stond van het vuur met de eieren in haar hand. Ze merkte dat het vuur haar niks deed en dat er iets gebeurde met de eieren waarop ze het vuur in liep. Hier kwam geen magie aan te pas.
Exact zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Bij het verbranden van Mirri Maz Duur kan best haar magische kracht zijn vrijgekomen...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Blistimo schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:37:
Bij het verbranden van Mirri Maz Duur kan best haar magische kracht zijn vrijgekomen...
Sja dat zou best kunnen, helaas wordt daar geen enkele referentie naar gemaakt. Misschien kwam er ook wat van haar magie vrij toen ze elkaar nog niet ontmoet hadden en ze het ei uit het vuur pakte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

[...]

spoiler:

Offtopic maar zwart haar is toch juist het gebrek een pigment?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Dreanor schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:16:
[...]

Offtopic maar zwart haar is toch juist het gebrek een pigment?
Nee... Gebrek aan pigment = wit.
Zie bijvoorbeeld albino's. Die hebben een afwijking waardoor ze geen pigment kunnen produceren. resultaat is een wit huidje en wit haar.

Overigens was mijn uitleg een versimpelde versie. Het verklaart bijvoorbeeld rood haar niet. Maar zover zijn we helaas nog niet met het menselijk genoom. En dingetjes als kanker genezen hebben gelukkig nog voorhang op je haarkleur :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Malt007 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Misschien niet door Mirri maar:

niet echt een spoiler, maar toch:
spoiler:
Zie het volgende interview met GRRM, duw op ctrl F en zoek naar dragon. Bij de 7e en 8e 'dragon' wordt door GRRM bevestigd dat het magisch ( en eenmalig) is en dat Targs niet immuun zijn voor vuur. http://web.archive.org/we...s/transcripts/031899.html

You're welcome :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat het magisch was dat die eieren toch uitkwamen in de hitte, wisten we allemaal, dat is geen spoiler en ondersteunt jouw aannames niet.
Het is een bijzondere gebeurtenis, that's all. Er is geen link met de heks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Algemeen bekend dat voor die draken een leven gegeven moest worden: die heks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Algemeen bekend bij jou? Is volgens mij niet uit de series gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Osiris schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:52:
Algemeen bekend dat voor die draken een leven gegeven moest worden: die heks.
Hoe kom je erbij ? Ze werd verbrand voor haar misdaad, het vergiftigen van Drogo en het bedriegen van Dany, door Drogo als een kasplantje terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:17
Er moest wel een leven gegeven worden om Drogo te genezen.
Waarvoor Daenarys haar ongeboren zoon voor opoffert, maar wat Drogo in een vegetatieve staat achterlaat. Was een wraakactie van de heks, die uiteindelijk daarvoor mee op de brandstapel sterft (seizoen 1).

De drakeneieren (correct me if I'm wrong) worden geplaatst in dezelfde brandstapel waarmee Drogo verbrand wordt. Daenarys kruipt ook "gezellig" in dezelfde brandstapel om daarna ongeschonden met de draken weer tevoorschijn te komen als het vuur gedoofd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

wiemelen schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:41:
Er moest wel een leven gegeven worden om Drogo te genezen.
Waarvoor Daenarys haar ongeboren zoon voor opoffert, maar wat Drogo in een vegetatieve staat achterlaat. Was een wraakactie van de heks, die uiteindelijk daarvoor mee op de brandstapel sterft (seizoen 1).

De drakeneieren (correct me if I'm wrong) worden geplaatst in dezelfde brandstapel waarmee Drogo verbrand wordt. Daenarys kruipt ook "gezellig" in dezelfde brandstapel om daarna ongeschonden met de draken weer tevoorschijn te komen als het vuur gedoofd is.
Nee, dat leven werd gegeven door het paard te gebruiken... Wel opletten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
KillerAce_NL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:46:
[...]

Nee, dat leven werd gegeven door het paard te gebruiken... Wel opletten ;)
Helaas, als je het boek leest is het duidelijk dat haar zoon daarvoor geoffert is. Al kwam het wel levend ter wereld als een soort van beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

We hebben het hier niet over de boeken... Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?!
If it didn't happen on tv...it never happened.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Sja ik heb het boek onlangs gelezen en de s01 op tv is alweer een jaartje of 4 geleden dus weet niet of het daar ter sprake is gekomen. Lijkt me wel enigszins essentiele informatie voor dat gedeelte van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
@Malt007: Voor wie over de boeken wil praten zie: [Boek] A Song of Ice and Fire ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Malt007 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:51:
[...]

Helaas, als je het boek leest is het duidelijk dat haar zoon daarvoor geoffert is. Al kwam het wel levend ter wereld als een soort van beest.
Dit is volgens mij ook zo verwerkt/te zien in de serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Laatst online: 21:17
Dit is volgens mij ook zo verwerkt in de serie!
Dat was ook mijn gedacht want ik heb de boeken nooit gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Malt007 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:07:
Sja ik heb het boek onlangs gelezen en de s01 op tv is alweer een jaartje of 4 geleden dus weet niet of het daar ter sprake is gekomen. Lijkt me wel enigszins essentiele informatie voor dat gedeelte van het verhaal.
LFA ook:
Daar heb je de Game of Thrones series WIKI voor...
Kun je alles nalezen wat wél of niet gebeurd is in de serie. ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

spoiler:

Vergeet je dominant en recessief niet in je verhaal?

Oh, en albino's hebben altijd rode ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Wil het zeker niet over de boeken hebben, die lees ik nu om het verhaal en achtergronden beter te begrijpen. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om hier te speculeren over de toekomst.

Maar gelukkig stond de info die ik gaf dus niet alleen in de boeken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:13:
Algemeen bekend bij jou? Is volgens mij niet uit de series gebleken.
Uit de serie ja :) "A life in exchange for a life". Ik lees de boeken niet, mocht je daar bang voor zijn, volgde alleen dit topic of lees de spoilervrije GoT Wikia.
KillerAce_NL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:41:
[...]
Hoe kom je erbij ? Ze werd verbrand voor haar misdaad, het vergiftigen van Drogo en het bedriegen van Dany, door Drogo als een kasplantje terug te brengen.
Inderdaad, verrekte handig toch dat ze daar op die brandstapel aanwezig was ;)

Ik zei niet dat 't een bewuste keus was, ik zei alleen dat voor 't uitkomen van drakeneieren een leven gegeven dient te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Osiris schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:54:
Ik zei niet dat 't een bewuste keus was, ik zei alleen dat voor 't uitkomen van drakeneieren een leven gegeven dient te worden :)
Hoe weet je dat zo zeker? Misschien was het wel gewoon de hitte? Of misschien was de tijd rijp?

[ Voor 4% gewijzigd door Rub3s op 02-07-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Osiris schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:54:

Nogmaals, dat is niet zo, dat is jouw aanname. Het enige waarvoor een leven gegeven diende te worden, was het redden van Drogo. Iets anders is niet besproken in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KillerAce_NL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:47:
[...]
Nogmaals, dat is niet zo, dat is jouw aanname. Het enige waarvoor een leven gegeven diende te worden, was het redden van Drogo. Iets anders is niet besproken in de serie.
Klopt, maar vlak na de uitleg daarvan kwamen die drakeneieren uit terwijl er een ander leven gegeven werd. De implicatie dat het daardoor kwam is zeker wel aanwezig en het lijkt me dus een veilige aanname.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
KillerAce_NL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:47:
[...]
Dit ben ik op een non spoiler wiki tegengekomen er moet een leven gegeven worden om draken eieren uit te laten komen. Dit is alleen niet naar voren gekomen tijden de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Waarom is die implicatie er dan ? Als er al een reden is waarom haar kind dood is, dan is dat doordat deze in de tent was terwijl het bloedritueel zich afspeelde. Daardoor was hij misvorm en stierf hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

KillerAce_NL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:03:
Waarom is die implicatie er dan ? Als er al een reden is waarom haar kind dood is, dan is dat doordat deze in de tent was terwijl het bloedritueel zich afspeelde. Daardoor was hij misvorm en stierf hij.
Exactlijk!

Het leven van het paard werd geofferd voor Drogo. Mirri had alleen even vergeten te zeggen dat kasplantje in haar boek ook als leven staat genoteerd. Tja... Omdat Dany zich tijdens het ritueel bedacht tegelijkertijd ook maar te gaan bevallen werd ze door Jorah de tent in gesleept. Rhaego kwam wel ter wereld, maar als een gedrocht en ging vervolgens dood. Of de bevalling is beïnvloed door de blood magic weten we niet, maar we kunnen ervan uitgaan dat het niet helemaal kosher ging.

De drakeneieren waren petrified, versteend. Die dingen komen niet zomaar uit omdat het tijd is. Daar moet magie aan te pas komen, zoals dat er vroeger in Valyria aan toe ging (wat seriekijkers zonder achtergrondinformatie niet direct hoeven te weten). En hoe toevallig, Mirri + Drogo + nog een leven (Rhaego misschien?) == drie draken!

Sowieso gaan eieren stollen als ze warm worden, nooit een eitje gekookt? :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen drakenei zover ik weet :+
Had ze niet een vloek of iets dergelijks uitgesproken waardoor dat kind doodging?

[ Voor 58% gewijzigd door dutchgio op 02-07-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
dutchgio schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:13:
Geen drakenei zover ik weet :+
Had ze niet een vloek of iets dergelijks uitgesproken waardoor dat kind doodging?
Die Muzzy Maz zei dat ze de tent niet mocht ingaan: slecht voor de kiddo.. Dat blijkt.

Nouja, als we het er niet over eens worden, laat iedereen er maar zijn eigen interpretatie bij hebben. 't blijft een film/serie/boek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Maar iemand nog leuke zelf bedachte theorien over wat komen gaat? Wat verwachten jullie van Bran, wat gaat Daenarys doen, wat gaat Tyrion doen, wordt Arya echt een assassin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Malt007 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:32:
Maar iemand nog leuke zelf bedachte theorien over wat komen gaat? Wat verwachten jullie van Bran, wat gaat Daenarys doen, wat gaat Tyrion doen, wordt Arya echt een assassin?
Als je zoiets vraagt, krijg je waarschijnlijk 'theoriën' die gewoon regelrecht uit de boeken komen.

Maar goed, ik hou je niet tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 18-09 14:46
Rub3s schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:34:
[...]

Als je zoiets vraagt, krijg je waarschijnlijk 'theoriën' die gewoon regelrecht uit de boeken komen.

Maar goed, ik hou je niet tegen :+
Die boeken verpesten ook alles 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Malt007 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:32:
bran: vrij weinig
Dany: alles en iedereen doodmaken
Tyrion: alles en iedereen naaien
Arya: waarschijnlijk nog irritanter worden!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen weet dat drakeneieren door hitte uitkomen 8-). Dat is in Harry Potter ook zo, mama draken spuwen vuur over hun eieren :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Pfsh. Rowling-eieren zijn totally anders dan Martin-eieren. Duh!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:18:
Pfsh. Rowling-eieren zijn totally anders dan Martin-eieren. Duh!
Kennelijk niet, de eieren kwamen uit in het vuur :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Kwam door die heks }:| :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het geloofwaardiger dat ze door het vuur uit zijn gekomen. Maar laten we eerlijk zijn, het is fantasy, daar is sowieso niks geloofwaardig aan :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
In A Golden Crown had ze d'r eentje allang in een vuurtje gelegd, maar toen gebeurde er geen moer ;) Pas in Fire and Blood, met een dood zieltje extra, gebeurde d'r wél wat *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuur was niet heet genoeg :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Precies, pas toen er een naakte Dany bij kwam was het "heet' genoeg :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Om een einde te maken over een elle lange discussie die tot nu toe nog geen eind in zicht heeft spoiler vrije info over draken in GoT als je niet verder dan de foto's scrollt.

[ Voor 10% gewijzigd door ArgantosNL op 04-07-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Dus geen magie van die heks :-)

Vlammen plus het verbranden van een levend wezen (wat dan toevallig die heks was...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
't Is dan ook niet de magie van die heks zelf, maar het feit dat het leven van 't ene wezen naar 't andere wezen gaat is magie genoeg hè 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, want dat is natuurlijk toevallig wat er bedoeld werd steeds :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o9-rppIZcMk]

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 10-07-2014 01:13 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
Helaas is de video verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Afgelopen zondag op EpiCon eens op The Iron Throne gezeten, prima stoeltje :+

En nu wil ik deze Ygritte ergens vinden: http://www.amightygirl.com/pop-ygritte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Niku schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:28:
Afgelopen zondag op EpiCon eens op The Iron Throne gezeten, prima stoeltje :+

En nu wil ik deze Ygritte ergens vinden: http://www.amightygirl.com/pop-ygritte
Ah nice! Nog geprikt aan de zwaarden?

Waarom niet gewoon bij Amazon.com bestellen (link staat op de pagina)? Incl verzending naar nederland heb je haar voor rond de 13 euro. Dat bedrag is ook onder de drempelwaarde van de douane voor invoerrechten.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Joshua schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:19:
[...]

Helaas is de video verwijderd.
Ik heb er een andere in gezet die wel werkt.

edit:
Hm.. ze blijven hem verwijderen. :( Ik hoop dat die hieronder wel blijft staan. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 11-07-2014 21:14 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Filmpje over hoe de visuele effecten tot stand zijn gekomen in Game of Thrones.

[Vimeo: http://vimeo.com/100095868]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:52

-tom-562

Oliesjeik

Een tijdje geleden werd hier ook het e.e.a. gespeculeerd over de ouder(s) van Jon Snow. Ik kwam net dit filmpje tegen, best interessant
http://9gag.tv/p/a9z3OA/t...ents-of-jon-snow?ref=fbl9

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1 ... 73 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic