[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 15:25
Er is toch wel meer af dan alleen zijn ballen? Gezien dat stukje toen met die 'worst' die Ramsay zat te eten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Haha, briljant gifje idd. 'He's got it, he's got the sausage' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
tweaker2010 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:25:
Haha, briljant gifje idd. 'He's got it, he's got the sausage' _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
<spoiler>

Ik begrijp niet goed wat Stannis ineens komt doen bij Mance. En ook niet hoe hij ineens kan winnen zonder problemen van 100,000 man. </spoiler>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
HgnX schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:39:
<spoiler>

Ik begrijp niet goed wat Stannis ineens komt doen bij Mance. En ook niet hoe hij ineens kan winnen zonder problemen van 100,000 man. </spoiler>
Hij weet dat het geen nut heeft om de troon te winnen als er geen troon meer is.

En hij de mannis en hij met heavy armored cavalary Mance leger in de flanken aanvalt, waar de wildlings vooral gekleed zijn in fur etc en massaal gaan routen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

HgnX schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:39:
<spoiler>

The real war is in the North (wordt in seizoen 3 ergens gezegd of iig iets in die trant)

100.000 wildlings, waarvan een groot deel kind/vrouw(sommige daarvan vechten dan weer wel)/oud is. Tevens zijn de wildings ongeorganiseerd en hebben geen battle training. Daartegen over staat Stannis met een leger doorgewinterde krijgers. En Stannis heeft the element of surprise.

Hoewel ik het wel een beetje zwak vind hoe het is laten zien in de serie.

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 20-06-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
ulTimaS schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:44:
[...]

The real war is in the North (wordt in seizoen 3 ergens gezegd of iig iets in die trant)

100.000 wildlings, waarvan een groot deel kind/vrouw(sommige daarvan vechten dan weer wel)/oud is. Tevens zijn de wildings ongeorganiseerd en hebben geen battle training. Daartegen over staat Stannis met een leger doorgewinterde krijgers. En Stannis heeft the element of surprise.

Hoewel ik het wel een beetje zwak vind hoe het is laten zien in de serie.
Doorgewinterd beetje het verkeerde woord, het zijn tenslote southron knights :p. Zoals Mance al zei "and you're not dressed for this weather".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

tweaker2010 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:55:
[...]

Hij is niet zo doordacht en zeker als het lijkt. Bij Moat Cailin met Roose liep het dun hem zowat in de broek.
Hij was niet bepaald bang, logisch natuurlijk, de ironborn waren maar met een kleine groep, hij heeft een heel garnizoen. En wat dacht je van de bedachte mindfuck met theon die hij zogenaamd hielp ontsnappen. In wrede spelletjes is hij goed, maar instabiliteit heb ik niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week vrijdag las ik op nu.nl " Regisseur belooft zinderend seizoensslot Game of Thrones" ....ok, ik versta blijkbaar niet hetzelfde onder " zinderend" dus :| Vond aflevering 8 en 9 echt zoveel beter, en sowieso was gewoon het hele 4e seizoen goed. Maar nu is Stannis opeens in het noorden, imo best vanuit het niets, en de in mijn ogen bizarre wending (heb de boeken niet gelezen) in Bran's verhaal, zat eigenlijk te wachten op een uitwerking van de white walkers, maar nee, daar hebben we the children, tja, vond de skelettenscene ook best sneu, deed me denken aan " Xena, Warrior Princess" :/ Verder was het best slow paced, jammer dat die Brienne om een belofte aan een dooie ff The Hound half vermoord, blij dat Arya besloot alleen verder te gaan, stoer wijffie, en leukste scene van de hele aflevering, maar ondanks saaie finale toch wel weer benieuwd naar volgend jaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shrake schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:31:
Hij is een typische sadist, dus echt psychologisch in orde kan je hem ook niet noemen.
Dit, inderdaad :D. Twisted as fuck. Narcistisch, ook nog eens. En goed doordacht wat hij doet... Nee, volgens mij niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoezo is de wending van Bran bizar? Hij is sinds seizoen 2 bezig om er achter te komen wat hij moet doen (naar the three eyed raven) north of the wall. Ook alle verhalen van Nan blijken nu meer waarheid te hebben dan gedacht.
Maar nu is Stannis opeens in het noorden,
Einde van seizoen 3 zegt Melisandra
I see another battle, snow red with blood
Of iets in die richting. Ook had Davos toen een brief van Maester Aemon gekregen van the wall waar een oproep stond dat de Wall ging vallen. En in een vorige scene heeft hij geld gebedeld om een leger te kopen, tel dat bij elkaar op en ja the Wall.

De reden dat ze dat ze niet expliciet hebben verteld wat Stannis ging doen was om het een verassing te houden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:13:
Vorige week vrijdag las ik op nu.nl " Regisseur belooft zinderend seizoensslot Game of Thrones" ....ok, ik versta blijkbaar niet hetzelfde onder " zinderend" dus :| Vond aflevering 8 en 9 echt zoveel beter, en sowieso was gewoon het hele 4e seizoen goed. Maar nu is Stannis opeens in het noorden, imo best vanuit het niets, en de in mijn ogen bizarre wending (heb de boeken niet gelezen) in Bran's verhaal, zat eigenlijk te wachten op een uitwerking van de white walkers, maar nee, daar hebben we the children, tja, vond de skelettenscene ook best sneu, deed me denken aan " Xena, Warrior Princess" :/ Verder was het best slow paced, jammer dat die Brienne om een belofte aan een dooie ff The Hound half vermoord, blij dat Arya besloot alleen verder te gaan, stoer wijffie, en leukste scene van de hele aflevering, maar ondanks saaie finale toch wel weer benieuwd naar volgend jaar :-)
Het is allemaal heel logisch, de red priester weet dat het echte probleem van de andere kant van the wall komt.
En die heeft het in S3 er al over dat Stannis daar heen moet.

Ook het gedeelte met de children was vrij logisch, de children zijn namelijk nogal tegenhangers van the White walkers ( the others ).
En die skeleten worden "wights" genoemd en hebben een rede, maar goed dat weten de serie kijkers niet en DAT is wel erg sneu. ( dat ze de serie kijkers zo in het duister laten )

Bran's verhaal is eigenlijk nu pas begonnen, en als boeken lezer vond ik juist de scene met de oude man in de wortels nogal triest, dat is in het boek toch even wat dikker en gaver en hadden ze kwa CGI veel beter kunnen doen.
En ja Arya die snapt het wel en kon ik echt onwijs van genieten om dat te zien met die coin.

Ik kan zelf niet wachten tot het verder gaat, want ook ik heb nog niet verder gelezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hindsight is 20/20, en maybe dat ik zo traag van begrip ben dat ik niet echt doorhad dat Stannis opeens in het noorden zou zijn, dat ie een leger wilde opzetten, en dat Melis het over rood in de sneeuw had, ook leuk, maar ikzelf had gewoon ff totaal niet verwacht dat ie niet via het zuiden over land en over de muur naar het noorden zou gaan, maar dat ie erheen vaart en vanuit het noorden attacked :-)
En ja, Bran had het over een 3 eyed raven, dacht dat het over wijsheid ( het 3e oog ) zou gaan, en niet in de vorm van een oude daadwerkelijke man, maar goed, like i said, heb de boeken niet gelezen, dus alles is nieuw :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Dat Stannis naar het noorden zou gaan was wel duidelijk, maar hoe en wanneer nog niet. De signalen zoals hierboven genoemd waren er wel, daar eindigde S3 notabene mee. (Melissandre)

Van de white walkers en Wights is in de serie niet veel bekend.
Maar die raaf met 3 ogen is wel heeel vaak voorbijgekomen, volgens mij zelfs al in seizoen 2/3 als het niet het eerste seizoen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:04:
Dat Stannis naar het noorden zou gaan was wel duidelijk, maar hoe en wanneer nog niet. De signalen zoals hierboven genoemd waren er wel, daar eindigde S3 notabene mee. (Melissandre)

Van de white walkers en Wights is in de serie niet veel bekend.
Maar die raaf met 3 ogen is wel heeel vaak voorbijgekomen, volgens mij zelfs al in seizoen 2/3 als het niet het eerste seizoen was.
In seizoen 1 al, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vanaf seizoen 1 is de three-eyed raven al een terugkomend fenomeen met Bran die zijn val in zijn dromen herleeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zeg niet dat voor mij the three eyed raven uit het nix kwam, totaal niet, give me some credit, hahaha, zei gewoon dat ik dacht dat the three eyed raven uiteindelijk een metafoor of symbool zou blijken te zijn :-) en dat ik niet had verwacht dat Stannis vanuit die hoek opeens zou verschijnen, ieder ander ging nl the hard way, i.e. OVER de muur, that's all :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:19:
Ja, zeg niet dat voor mij the three eyed raven uit het nix kwam, totaal niet, give me some credit, hahaha, zei gewoon dat ik dacht dat the three eyed raven uiteindelijk een metafoor of symbool zou blijken te zijn :-) en dat ik niet had verwacht dat Stannis vanuit die hoek opeens zou verschijnen, ieder ander ging nl the hard way, i.e. OVER de muur, that's all :-)
Ik moet wel toegeven dat als je de serie alleen kijkt als hij uitkomt en dan een jaar moet wachten tot je weer verder kan kijken dat je sommige verhaallijnen wat lastig zijn om te volgen. Het is dan ook wel aan te raden om de season recaps van HBO bekijken.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik heb net seizoen 1 weer zitten kijken, en ik weet niet wie het zei maar de brandwond van de hound is inderdaad minder erg geworden.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

YouTube: The Game of Thrones - Complete History and Lore

The Game of Thrones - Complete History and Lore, in een uurtje heb je de hele (ontstaans)geschiedenis van GoT gehoord (gesproken door de originele acteurs(!) en wordt er ook wat meer duidelijk. Mooie tekeningen ook.

[ Voor 5% gewijzigd door _matt_ op 21-06-2014 23:36 . Reden: aanvulling stemmen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Robtimus schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:01:
Ik heb net seizoen 1 weer zitten kijken, en ik weet niet wie het zei maar de brandwond van de hound is inderdaad minder erg geworden.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de reden daarvoor was dat het aanbrengen van al die grime en makeup best lang duurde, en dat de acteur daarom had gevraagd of het minder rigoureus kon. In S1 zien we de Hound niet zo gek veel, maar in de latere seizoenen zien we hem bijna elke aflevering, wat veel meer shoot-dagen betekent.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 13:35
Ook grappig dat in de fan art de brandwond juist aan de andere kant van zijn gezicht zit.
In seizoen 1 zag het er inderdaad anders uit dan we afgelopen seizoen hebben gezien:
Afbeeldingslocatie: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20110411062931/gameofthrones/images/thumb/2/28/Sandor_Clegane_1x05.jpg/640px-Sandor_Clegane_1x05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mooi fan-art:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sCENgGa.jpg

Jammer dat het verpest wordt met:

spoiler: Wat er werkelijk gebeurde
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tawZWMv.gif

:D :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Omdat heel Nederland en België waarschijnlijk in WK stemming is presenteer ik jullie de voetbal tenues van een paar houses in Westeros: http://imgur.com/QLbTVGt

De beste is House Targaryen :P

[ Voor 22% gewijzigd door ulTimaS op 23-06-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_matt_ schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:18:
YouTube: The Game of Thrones - Complete History and Lore

The Game of Thrones - Complete History and Lore, in een uurtje heb je de hele (ontstaans)geschiedenis van GoT gehoord (gesproken door de originele acteurs(!) en wordt er ook wat meer duidelijk. Mooie tekeningen ook.
Dankje! Ik was helemaal vergeten hoe het ookalweer zat met Andalls, First Men en Children of the Forest. Ook leuk om te zien welke familie welke kant koos per conflict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
It's all quiet on the Westeros front..
( nog maar 39 weken oid)

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Geen idee of dit al voorbij gekomen is, maar vond het wel interessant:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ulTimaS schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:04:
Omdat heel Nederland en België waarschijnlijk in WK stemming is presenteer ik jullie de voetbal tenues van een paar houses in Westeros: http://imgur.com/QLbTVGt

De beste is House Targaryen :P
Doet me denken aan de Black Milk shirts die ze verkopen. Die van Stark is echt gaaf :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Fruitschaal schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:07:
It's all quiet on the Westeros front..
( nog maar 39 weken oid)
Ik ga heel de serie maar weer opnieuw kijken, zo heb ik toch elke maandag avond mijn weekly fix. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:51
Het moeilijkste is dan om niet nog een aflevering te kijken. Of gewoon alle tien op een zondag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

ChuckyDevil schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:02:
Het moeilijkste is dan om niet nog een aflevering te kijken. Of gewoon alle tien op een zondag...
Hier heb ik ook moeite mee, als ik van plan ben elke week een aflevering te kijken kom het er uiteindelijk op uit dat ik binnen 2 weken alle 40 afleveringen heb gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ulTimaS schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:37:
[...]

Hier heb ik ook moeite mee, als ik van plan ben elke week een aflevering te kijken kom het er uiteindelijk op uit dat ik binnen 2 weken alle 40 afleveringen heb gezien :+
2 weken :+

Ik kijk al bijna een season per dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Mektheb schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:39:
[...]

2 weken :+

Ik kijk al bijna een season per dag :+
Ik heb een rewatch van S1 - S3 in een weekend gedaan voordat seizoen 4 begon :P, maar toen heb ik ook helemaal niks anders gedaan dat weekend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Series schieten er doorheen hé... Ben begonnen met de serie toen de eerste aflevering van S4 uit was, heb toen ook in zo'n 10 dagen de rest van de seizoenen doorgekeken... Prison Break keek ik ook elke avond steevast 4 afleveringen o.i.d. :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik heb eigenlijk nooit een rewatch gedaan.. Maar 40 weken geen GoT en het ontbreken van een serie waar ik aan verslaafd ben, is dit een goede oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Laatst online: 17:14
Thomasx4 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:49:
Series schieten er doorheen hé... Ben begonnen met de serie toen de eerste aflevering van S4 uit was, heb toen ook in zo'n 10 dagen de rest van de seizoenen doorgekeken... Prison Break keek ik ook elke avond steevast 4 afleveringen o.i.d. :').
Series zijn echt slecht voor je productiviteit ja... :D Als ik een nieuwe serie ontdek kijk ik ook steevast dagelijks meerdere afleveringen... :')

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

WernerL schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:57:
[...]

Series zijn echt slecht voor je productiviteit ja... :D Als ik een nieuwe serie ontdek kijk ik ook steevast dagelijks meerdere afleveringen... :')
Daarom denk ik eerst goed na voordat ik met een serie begin die al meerdere afleveringen heeft gereleased. Ik moet eerst goed bedenken of ik ook daadwerkelijk de tijd heb om ze allemaal te bekijken zonder mijn andere verplichtingen te beïnvloeden mocht ik niet kunnen stoppen met kijken (wat meestal het geval is).

Fargo is daar één van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook een rewatch doen. Wel handig om weer even helemaal up to date te zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Toch maar weer een WK referentie:

Ligt het aan mij of heeft Daley Blind wel een beetje een Jon Snow (Kit Harrington) vibe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

het enige overeenkomst is lang krul haar, maar verder zie ik het niet

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Lol, normaal zijn die testjes op Facebook erg irritant, maar hier kon ik wel om lachen

http://theoatmeal.com/quiz/got_character

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:29:
Ik ga ook een rewatch doen. Wel handig om weer even helemaal up to date te zijn :+.
Ik ben voor dit seizoen ook even helemaal opnieuw begonnen. Dan word alles wel een stuk beter volgbaar! Voor volgend seizoen gaan de vrouw en ik ook weer een complete rewatch doen. Es kijken of ik tegen die tijd geen xbox one en alle seizoenen op bluray kan scoren. Ziet er toch net wat beter uit dan de ripjes:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Woy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:11:
Lol, normaal zijn die testjes op Facebook erg irritant, maar hier kon ik wel om lachen

http://theoatmeal.com/quiz/got_character
Ik had het niet verwacht. Maar ik ben:

Afbeeldingslocatie: http://theoatmeal.com/img/quizzes/generated/18_hodor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitschaal schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:12:
[...]

Ik had het niet verwacht. Maar ik ben:

[afbeelding]
Toevallig! Ik ook :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ik niet... DUN-DUN-DUUUUUUUUUN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
ulTimaS schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:46:
[...]

Hodor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
ulTimaS schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:46:
[...]

wat je zegt klopt, je hebt inderdaad niet toevallig Hodor als resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:22:
[...]

wat je zegt klopt, je hebt inderdaad niet toevallig Hodor als resultaat
Oh dear :') __!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
ulTimaS schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:38:
Toch maar weer een WK referentie:

Ligt het aan mij of heeft Daley Blind wel een beetje een Jon Snow (Kit Harrington) vibe?
Haha, ja, dat dacht ik gisteren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ze hebben inderdaad een beetje dezelfde vage blik en dezelfde haren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Zo deze week begonnen met kijken van het vierde seizoen. In 3 avonden alles erdoor heen gejaagd. Heel veel verhaallijnen waardoor er niet veel lijkt te gebeuren. Wat me sowieso opvalt, dat waarop je hoopt dat het verder uitgewerkt wordt in het volgende seizoen, daar zie je bijna niks van terug.
Had wel een grotere impact verwacht op de dood van Rob Stark. Waar is zijn oom gebleven?
Wel weer enorm veel cliffhangers. Gaat de hound dood? Gaat Tywin dood? Eerste pijl was in zijn buikstreek, 2e in zijn schouders? Lijkt mij niet fataal, maar toch hoorde je de klokken luiden.
En ik was lichtjes teleurgesteld door de reactie van Aria. Hoe je het wendt of keert. The Hound was best goed voor haar. Hem daar laten liggen om een langzame pijnlijke dood te ondergaan lijkt me niet nodig.

Wat ik niet helemaal begrijp is hoe het leger nou in het noorden gekomen is. Over land kan niet, dus over zee? Als dat zo makkelijk is, waarom bouwen de wildlings dan geen boten?

Over de in depth YouTube video's. Ik had een aantal bekeken en ze waren idd erg waardevol. Werd gepresenteerd door een meid genaamd videogirl ofzo. Linkje van deze thread.
Echter ging ze ook speculeren, tja..... Speculeren door iemand met boekenkennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De cliffhangers die je noemt zijn in mijn ogen geen cliffhangers. Ik heb het idee dat sommigen niet durven geloven wat er gebeurt. Je ziet duidelijk dat Tywin dood is, die zal echt niet op magische wijze overleven.

Dat leger kan makkelijk naar het noorden komen. Stannis kan naar Eastwatch by the Sea varen en daar via de poort buiten de wall komen. Dan is het een snelle tocht richting Castle Black.

De wildlings raiden ook met schepen maar hebben niet de kunde en kennis om een vloot te bouwen. Blijven dus kleine aantallen op kleine bootjes, die zijn niet lastig tegen te houden.

Impact van Robb Stark zn dood komt in seizoen vijf meer naar voren. Het noorden is nu verslagen en enkel de Greyjoy opstand moet nog worden neergelagen. Pas als Stannis het noorden gaat claimen zal je merken wat voor effect de dood van Robb had.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 25-06-2014 08:47 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Russel88 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:35:
Zo deze week begonnen met kijken van het vierde seizoen. In 3 avonden alles erdoor heen gejaagd. Heel veel verhaallijnen waardoor er niet veel lijkt te gebeuren. Wat me sowieso opvalt, dat waarop je hoopt dat het verder uitgewerkt wordt in het volgende seizoen, daar zie je bijna niks van terug.
Had wel een grotere impact verwacht op de dood van Rob Stark. Waar is zijn oom gebleven?
Wel weer enorm veel cliffhangers. Gaat de hound dood? Gaat Tywin dood? Eerste pijl was in zijn buikstreek, 2e in zijn schouders? Lijkt mij niet fataal, maar toch hoorde je de klokken luiden.
En ik was lichtjes teleurgesteld door de reactie van Aria. Hoe je het wendt of keert. The Hound was best goed voor haar. Hem daar laten liggen om een langzame pijnlijke dood te ondergaan lijkt me niet nodig.

Wat ik niet helemaal begrijp is hoe het leger nou in het noorden gekomen is. Over land kan niet, dus over zee? Als dat zo makkelijk is, waarom bouwen de wildlings dan geen boten?
Via de zee en dan bij Eastwatch by the Sea aan land gegaan. De wildlings bouwen geen boten omdat ze ten eerste de know-how waarschijnlijk niet hebben, ten tweede de materialen niet en ten derde 100.000 mensen per boot vervoeren is nogal een klus.
Over de in depth YouTube video's. Ik had een aantal bekeken en ze waren idd erg waardevol. Werd gepresenteerd door een meid genaamd videogirl ofzo. Linkje van deze thread.
Echter ging ze ook speculeren, tja..... Speculeren door iemand met boekenkennis.
Comicbookgirl19 bedoel je? Deze vergelijkt inderdaad met boeken. Speculeren over de show met boekenkennis kan overigens best. Er zijn best veel dingen veranderd en tevens zijn ze inmiddels al zo ver met de show dat er best verhaallijnen tussen zitten die aan het einde van de huidige boeken zitten. Natuurlijk wil ze ook gewoon de kijkers een beetje hypen over toekomstige gebeurtenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Idd Comicgirl. Haar theory is volgens mij een theorie wat alle boekenlezers hebben. Echter hebben de seriekijkers niet zoveel achtergrond info om tot zo'n conclusie te komen. Idd ikke niet. Had wel een vermoeden, maar 1 zin in s01 gooide m'n vermoeden in de prullenbak, totdat comigirl ermee kwam.

Btw, m'n vrouw en ik hadden hetzelfde. Tot nu toe vinden we de magische gedeeltes toch het minste. De WW verhaal boeit ons niet, door de weinige info die je ervan krijgt. S04 zit erop en nog weet je niks van hun af, behalve dat iedereen bang voor hun is.
Dat elfje die vuurbommen gooit en de skeletten was wel over the top. Volgens mij is dat in de boeken beter uitgewerkt omdat je meer achtergrond info hebt. Dus ook een en ander uitgelegd aan haar.

Wat ik me wel afvroeg aan het eind van aflevering 10. Was Shae al vanaf het begin ingehuurd door Tywin? Hopelijk wordt die vraag in s05 beantwoord.
En little finger.... Wow, wat een ambitie en hij trekt toch aan wat meer touwtjes dan ik had durven te vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russel88 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:05:
Dat elfje die vuurbommen gooit en de skeletten was wel over the top.
Als White Walkers niet over the top zijn (het zijn in feite zombies) waarom vinden mensen wandelende skeletten dan te ver gaan? En vuurbommen zoals je het al mooi verwoord i.p.v. vuurballen. Lijkt me niet heel raar. Mensen irl hebben ook al sinds honderden jaren terug bommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

...

Btw, m'n vrouw en ik hadden hetzelfde. Tot nu toe vinden we de magische gedeeltes toch het minste. De WW verhaal boeit ons niet, door de weinige info die je ervan krijgt. S04 zit erop en nog weet je niks van hun af, behalve dat iedereen bang voor hun is.
Dat elfje die vuurbommen gooit en de skeletten was wel over the top. Volgens mij is dat in de boeken beter uitgewerkt omdat je meer achtergrond info hebt. Dus ook een en ander uitgelegd aan haar.

...
Ik ben het met je eens dat de Children of the Forest met vuurbommen gaan gooien een beetje too much is. De skelletjes vond ik ook over the top en totaal niet nodig, ze hadden volgens mij beter gewoon de zombie achtige wights kunnen laten zien. Hoef je ook neit zo veel te besteden aan de CGI. Dit geld hadden ze better kunnen besteden aan het uiterlijk van de 3-eyed Raven wat zwaar teleurstellend is te noemen (als boeklezer).

Ik ben zelf wel een fantasy fan, maar deze serie heeft dat op een laag pitje weten te houden en vind ik persoonlijk helemaal niet erg. Integendeel zelfs, ik vind het verhaal en de intriges juist de kracht van deze serie.

Het WW gedeelte boeit mij dan juist weer wel ook omdat het juist een mysterie is wat de rol van de WW zijn in dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Uiteindelijk is Game of Thrones toch echt gebaseerd op een fantasy-reeks. Misschien is het een idee dat jullie de begeleidende Youtube filmpjes van HBO mbt geschiedenis van Westeros. Dan krijg je wat meer achtergrond verhalen en wellicht ook over Children of the Forest ( not for sure). En spoilervrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:23:
[...]

Ik ben het met je eens dat de Children of the Forest met vuurbommen gaan gooien een beetje too much is. De skelletjes vond ik ook over the top en totaal niet nodig, ze hadden volgens mij beter gewoon de zombie achtige wights kunnen laten zien.
Zombies, vuurgoden, dragons, tovenaars, heksen, shapeshifting assassins = oke.
Kinders met elfachtig uiterlijk die zelfgemaakte bommetjes gooien en een paar lopende skeletten = too much

wat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:09:
[...]

Zombies, vuurgoden, dragons, tovenaars, heksen, shapeshifting assassins = oke.
Kinders met elfachtig uiterlijk die zelfgemaakte bommetjes gooien en een paar lopende skeletten = too much

wat :')
Bij de skeletten doelde ik op het feit dat het raar is dat ze skeletten gebruiken (en niet de usual wights).
Bij de CotF vind ik het elfactige niet too much, maar de vuurballen wel. Misschien zijn het ook wel vooraf gemaakte bommetjes, maar ik heb het idee dat ze deze vuurballen zelf uit hun handen kunnen produceren.

En alle dingen die jij in je eerste zin heb opgesomd zijn allemaal vrij subtiel qua fantasie gehalte (en veel daarvan zijn vaak gewoon illussies en tricks). Tevens snap ik de vuurgoden niet aangezien het gewoon een god is die door mensen wordt vereerd net zoals de goden van de hedendaagse maatschappij.

Misschien ben ik wel bevooroordeeld omdat ik de boeken heb gelezen. Ik vind namelijk dat het er in de boeken allemaal wat subtieler uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:00
Ik kan het verkeerd gezien hebben maar ik kreeg de indruk dat ik ook gewoon bommetjes zag in de handen van die Children of the Forest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil Cowman schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:38:
Ik kan het verkeerd gezien hebben maar ik kreeg de indruk dat ik ook gewoon bommetjes zag in de handen van die Children of the Forest?
Ja, als je goed kijkt staan ze ook niet in de fik op het moment dat ze nog in de hand liggen, ze gaan pas volledig aan mid-flight. Het is dus gewoon vuurwerk on steroids, geen fire magic.

En aan UltimaS, er is wel degelijk fire magic (ookal gebruikte dat elfje het niet), dus ik neem aan dat er wel een soort van basis zit aan die vuurgod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:41:
[...]

Ja, als je goed kijkt staan ze ook niet in de fik op het moment dat ze nog in de hand liggen, ze gaan pas volledig aan mid-flight. Het is dus gewoon vuurwerk on steroids, geen fire magic.

En aan UltimaS, er is wel degelijk fire magic (ookal gebruikte dat elfje het niet), dus ik neem aan dat er wel een soort van basis zit aan die vuurgod.
Ik zeg ook niet dat er geen magic is alleen dat het in deze serie veelal subtiel en niet too obvious is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:47:
[...]

Ik zeg ook niet dat er geen magic is alleen dat het in deze serie veelal subtiel en niet too obvious is.
De boeken laten je een eigen interpretatie aan het verhaal en de details creeren.. Bij de serie is dat weer wat lastiger om subtiel te doen. Maar ik geef je gelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

Was Shae al vanaf het begin ingehuurd door Tywin?
Je bedoelt vanaf het moment dat hij haar ontmoet ? Dat kan ik me bijna niet voorstellen ... ze is pas 'overgelopen' nadat Tyrion haar had verteld dat hij niet van haar hield en had weggestuurd (Hell hath no fury like a woman scorned).
Bovendien had Tywin hem gewaarschuwd dat hij de eerste hoer die hij in zijn bed zou aantreffen, zou laten ophangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Goner schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Je bedoelt vanaf het moment dat hij haar ontmoet ? Dat kan ik me bijna niet voorstellen ... ze is pas 'overgelopen' nadat Tyrion haar had verteld dat hij niet van haar hield en had weggestuurd (Hell hath no fury like a woman scorned).
Bovendien had Tywin hem gewaarschuwd dat hij de eerste hoer die hij in zijn bed zou aantreffen, zou laten ophangen.
Ja.
Lijkt mij dat ze wel wist dat Tyrion van haar hield en dat alleen maar zei, zodat ze zou vertrekken. En waarom zou Tywin nou net het bed moeten delen met Tyrion's grote liefde?
Tywin is een baas, maar geen sadist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

*knip* Eerst leren lezen, dan de topicwaarschuwing lezen en dan pas posten hier.

[ Voor 72% gewijzigd door argro op 27-06-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat we geen boeken spul zouden vermelden ;) En ik dacht dat we daar een TR over zouden maken, in plaats van daarover in het topic te gaan discussiëren.

[ Voor 49% gewijzigd door argro op 27-06-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Was Shae al vanaf het begin ingehuurd door Tywin? Hopelijk wordt die vraag in s05 beantwoord.
Volgens mij in aflevering 2, tijdens de bruiloft van Joffrey zitten Cersei en Tywin naast elkaar.
Een van Cersei's "spionnen" had toen net de verhitte conversatie tussen Shae en Tyrion gehoord.

Cersei wees daar naar Shae en zei tegen Tywin "Dat is die hoer waar ik je over verteld heb".
Waarop Tywin zei: "Laat haar naar mijn kamer komen".

Er is geen enkele aanleiding in de serie om te denken dat Tywin daarvoor iets met Shae te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Russel88 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:35:
...
...
Ik vond de reactie van Aria ook erg vreemd overkomen, ze had hem in de serie gewoon moeten doden. Aangezien die in de serie, door het geweldige acteerwerk een geliefd karakter werd. Door hem niet te doden, kwam nu een beetje vreemd over. Comicbookgirl19 legde al uit dat je hem in de boeken haat en dan is het begrijpelijker dat ze hem laat lijden, maar nu voelde het niet goed.

Ik ben overigens geen boekenlezer, maar juist door die vergelijking van serie en boek, begrijp ik het wel beter en dat zonder spoilers, het is me toch wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel door Tyrion gezegd dat Tywin slimmer is dan hij. Hoewel ik niet denk dat Shae idd vanaf moment 0 is ingehuurd door Tywin zullen er vast nog wel dingen naar voren komen die Tywin opzette en waar Tyrion geen weet van had.

Overigens, en dat durf ik niet te googlen ivm spoilers, welke boeken kan ik nu veilig lezen zonder op de serie vooruit te gaan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:00:
Overigens, en dat durf ik niet te googlen ivm spoilers, welke boeken kan ik nu veilig lezen zonder op de serie vooruit te gaan lopen?
Zover ik weet boek 1-3 sowieso, maar de boeken en de serie zijn verschillend. Volgens mij bevat de serie ook al stukjes uit boek 4 en zijn er bijvoorbeeld ook dingen weggelaten uit de boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Martijn19 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:02:
[...]

Zover ik weet boek 1-3 sowieso, maar de boeken en de serie zijn verschillend. Volgens mij bevat de serie ook al stukjes uit boek 4 en zijn er bijvoorbeeld ook dingen weggelaten uit de boeken.
Er zijn nog een dingen die in boek 3 zitten die nog niet in de serie zijn geweest. De show en de boeken verschillen qua tijdslijn sterk van elkaar, dus de vergelijking van seizoen naar boek en andersom kan je niet zo simpel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Grofweg komt seizoen 1 overeen met boek 1, seizoen 2 met boek 2, seizoen 3 met boek 3 ..... en seizoen 4 met het eerste deel van boek 4 en het eerste deel van boek 5. Seizoen 5 zou dan dus logischerwijs de laatste delen van de boeken 4 en 5 moeten zijn.

Grofweg dan hè... Want in de boeken wordt ook veel gewerkt met flashbacks, de serie gebruikt weer andere flashbacks, waardoor het best kan zijn dat iets wat in boek 2 al is langsgekomen, in de serie pas in seizoen 5 duidelijk wordt, of dat iets wat in boek 6 moet komen te staan (welk nog moet worden uitgegeven) al in seizoen 4 langs komt...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Mx. Alba schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:08:
Grofweg komt seizoen 1 overeen met boek 1, seizoen 2 met boek 2, seizoen 3 met boek 3 ..... en seizoen 4 met het eerste deel van boek 4 en het eerste deel van boek 5. Seizoen 5 zou dan dus logischerwijs de laatste delen van de boeken 4 en 5 moeten zijn.

Grofweg dan hè... Want in de boeken wordt ook veel gewerkt met flashbacks, de serie gebruikt weer andere flashbacks, waardoor het best kan zijn dat iets wat in boek 2 al is langsgekomen, in de serie pas in seizoen 5 duidelijk wordt, of dat iets wat in boek 6 moet komen te staan (welk nog moet worden uitgegeven) al in seizoen 4 langs komt...
Seizoen 3 is meer eerste helft boek 3 en seizoen 4 tweede helft van boek 3 met stukken van boek 4 en 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Nou ja, grofweg, zei ik ook... ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Russel88 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:03:
[...]

Ja.
Lijkt mij dat ze wel wist dat Tyrion van haar hield en dat alleen maar zei, zodat ze zou vertrekken. En waarom zou Tywin nou net het bed moeten delen met Tyrion's grote liefde?
Tywin is een baas, maar geen sadist.
Niet? Die dude heeft de Red Wedding bedacht.. :') ..
ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:09:
[...]

Seizoen 3 is meer eerste helft boek 3 en seizoen 4 tweede helft van boek 3 met stukken van boek 4 en 5.
Precies dit dus..

Dus:

Seizoen 1: boek 1
Seizoen 2: boek 2
Seizoen 3: boek 3
Seizoen 4: boek 3, gedeelte 4, stukje 5.
Seizoen 5: boek 4,5 (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

spoiler: Boek en show vergelijkings chart qua hoofdstukken en afleveringen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lceExOP.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan doe ik vrolijk boek 1T/M 3 en dan zit ik snor :) Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:18:
Dan doe ik vrolijk boek 1T/M 3 en dan zit ik snor :) Bedankt
Dan zitten er dus wel een aantal spoilers in die waarschijnlijk pas in seizoen 5 worden behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
wel grappig om te zien hoe verder ze komen hoe verder ze van de volgorde afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ArgantosNL schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:01:
wel grappig om te zien hoe verder ze komen hoe verder ze van de volgorde afwijken.
Ja minder in mijn optiek maar goed, snap het wel en dat is de andere kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

*knip* Zie topicwaarschwuwing.

[ Voor 96% gewijzigd door argro op 27-06-2014 12:10 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Nog 1 keer de topic warning herhalen dan:

- het boek mag in dit topic op geen enkele wijze ter sprake worden gebracht, bespreken van het boek kan in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dit gaat specifiek over vragen die mensen hebben om zichzelf niet voor de show te spoileren. Als die mensen het boektopic betreden worden ze direct gespoilerd, dus is het logisch dat de vraag hier gesteld wordt, in een spoilervrije omgeving.

Je kan ook doorslaan...

Of je auto-delete iedere post waarin het woord boek voorkomt...

[ Voor 11% gewijzigd door Blistimo op 25-06-2014 17:35 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of je gewoon aan "De spelregels" houden ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

BtM909 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:51:
[...]

Of je gewoon aan "De spelregels" houden ;)
Je snapt toch wel dat je iemand met zo'n vraag het boektopic niet instuurt? Beetje logisch nadenken kan geen kwaad hoor.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
De oplettende kijker had overigens al het één en ander aan kunnen zien komen :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bq-987ZIgAAZ4aN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:06:
[...]

Je snapt toch wel dat je iemand met zo'n vraag het boektopic niet instuurt? Beetje logisch nadenken kan geen kwaad hoor.
Dat is wel ongeveer de inschatting die ik maakte. Nou ja, bij dezen mijn excuses voor het opbrengen van de boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Nu is het wachten tot er iemand een boek schrijft over de serie ;)

offtopic:
Zo is er bijvoorbeeld een boek uitgekomen over de film Noah die dit jaar in de bios was

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
dutchgio schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:29:

[afbeelding]
Wahaha, wow wat een subtiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 15:53

[afbeelding]
Damn :P Heerlijke subtiele hint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Russel88 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:15:
[...]

Wahaha, wow wat een subtiliteit.
Hij was nog vergeten hoe gevaarlijk deuren zijn.
Zeker als je Lysa Tully of Han Solo heet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[afbeelding]
Je had natuurlijk nooit aan kunnen zien komen dat Tywin de pijp uit ging :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:19:
[...]

Je had natuurlijk nooit aan kunnen zien komen dat Tywin de pijp uit ging :p
In principe zouden de dood van Robb en Joffry een indicatie moeten zijn, ja :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Nou ja je moet dan nog wel zelf interpreteren wie er op de WC zit :+
Ik weet ook niet of dat gesprek nog verder gaat, maar vond het wel mooi om te zien dat het ook gewoon in en doodgewone conversatie zit verwerkt, over wat nog motet komen, al kun je er op t moment niets mee, achteraf is het wel grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Twee van de drie usurpers zijn al dood. Rest nog de vader van Reek. Ik had echt niet verwacht dat ze echt dood zouden gaan toen ik de 3 namen hoorde.
Melisandre heeft serieuze krachten. Ben benieuwd wat er met John Snow gaat gebeuren. Haar blik richting John voorspelt dat er iets met hem gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jon wordt de 'baas' op Castle Black, denk ik :). Nou ja, dat lijkt mij de meest logische ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Ze kijkt echt alsof hij 'speciaal' is. Misschien is hij wel the chosen one waar ze naar opzoek was of is. En dat het niet stannis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:53:
Jon wordt de 'baas' op Castle Black, denk ik :). Nou ja, dat lijkt mij de meest logische ontwikkeling.
Of in Winterfell. Aangezien Stannis als koning hem (net als Ramsey) een Stark kan maken.
En Stannis denkt dat alle andere Staks dood zijn.
Russel88 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:20:
Twee van de drie usurpers zijn al dood. Rest nog de vader van Reek. Ik had echt niet verwacht dat ze echt dood zouden gaan toen ik de 3 namen hoorde.
Melisandre heeft serieuze krachten. Ben benieuwd wat er met John Snow gaat gebeuren. Haar blik richting John voorspelt dat er iets met hem gaat gebeuren.
Papa Reed is ook de laatste die weet wie de moeder van Jon is. Ik hoop niet dat die dood gaat voordat hij dat vertelt.
Aangezien hij nog niet in beeld is gekomen is hij nog veilig ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
RocketKoen schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:18:
[...]

Papa Reed is ook de laatste die weet wie de moeder van Jon is. Ik hoop niet dat die dood gaat voordat hij dat vertelt.
Aangezien hij nog niet in beeld is gekomen is hij nog veilig ;)
Hoe kom je daar nou bij? Is volgens mij nog nooit naar voren gekomen in de serie?
Pagina: 1 ... 71 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic