[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.588 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:21
Nah, hij had die gast ook wel kunnen vermoorden met wat gif of iets dergelijks. Blijkbaar vind die Tyrion toch best leuk/zielig. Of hij moet iets kunnen winnen met het redden van Tyrion. Hoe dan ook is een 1 op 1 gevecht met die dude wellicht niet geheel uit eigenbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Caelorum schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 00:25:
Nah, hij had die gast ook wel kunnen vermoorden met wat gif of iets dergelijks. Blijkbaar vind die Tyrion toch best leuk/zielig. Of hij moet iets kunnen winnen met het redden van Tyrion. Hoe dan ook is een 1 op 1 gevecht met die dude wellicht niet geheel uit eigenbelang.
Maar vergif is een vrouwen/lafaards wapen, bovendien niet leuk/rechtvaardig. Een mountain 1op1 neerhalen geeft veel meer een "I'm here for revenge" indruk.
Ook niet geheel onbelangrijk: het is een "legale" "moord", met vergif kan je zelf nog achter de tralies belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:36

SomerenV

It's something!

Caelorum schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 00:25:
Hij ziet Tyrion niet als een typische Lannister denk ik. Hij ziet in Tyrion iemand die onrecht aangedaan is, heel z'n leven lang, vanaf het moment dat ie geboren is. En hij ziet ook dat Tyrion door blijft knokken ondanks dat onrecht en volgens mij respecteert ie dat :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

NRG-81 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:19:
Ben ook benieuwd of Brienne en Poddick nog een keer tussen de lakens belanden. In deze aflevering trekken ze al wat meer naar elkaar toe...
Ik dacht precies hetzelfde :+
DinX schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Is ook 1 van m'n favoriete karakters (ik heb er zoveel :X). Maar ik probeer me niet teveel meer te "hechten" aan karakters in GoT, dat is in de afgelopen seizoenen al genoeg teleurstellend geëindigd :+
Eens, elk personage met een hoge gunfactor legt het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 01:07:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde :+

[...]

Eens, elk personage met een hoge gunfactor legt het loodje.
Daarom leeft John Snow nog. Wat is die gast 'vervelend' op het moment :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwiep
  • Laatst online: 26-08 13:14
SomerenV schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 01:02:
[...]

Hij ziet Tyrion niet als een typische Lannister denk ik. Hij ziet in Tyrion iemand die onrecht aangedaan is, heel z'n leven lang, vanaf het moment dat ie geboren is. En hij ziet ook dat Tyrion door blijft knokken ondanks dat onrecht en volgens mij respecteert ie dat :)
Vergeet de belangrijkste factor niet: door nu het op te nemen tegen de mountain en hem misschien te vermoorden gooit hij roet in het eten van Cersei en vooral Tywin, die hij ook verantwoordelijk acht voor de moord op zijn zus. En hoe meer Lannisters hij in 1 klap kan pesten, hoe beter. Persoonlijk denk ik dat het weinig met empathie voor Tyrion te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Osiris schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:05:
[...]

Was dat niet die/dat faggot broer(tje) van Margaery? :P
Ja, maar je mag 'm ook best gewoon homo noemen ipv faggot hoor. :w
NRG-81 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:19:
Ben ook benieuwd of Brienne en Poddrick nog een keer tussen de lakens belanden. In deze aflevering trekken ze al wat meer naar elkaar toe...
Lijkt me stug. Een held op sokken van, wat, 15 ofzo? Met een "warrior princess" van 15 jaar ouder? Neuh, lijkt me niet.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 13:57
Vergeet niet dat Podrick wel een natuurtalent is he :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
godofal schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 00:48:
[...]

Maar vergif is een vrouwen/lafaards wapen, bovendien niet leuk/rechtvaardig. Een mountain 1op1 neerhalen geeft veel meer een "I'm here for revenge" indruk.
Ook niet geheel onbelangrijk: het is een "legale" "moord", met vergif kan je zelf nog achter de tralies belanden.
Oberyn staat wel bekend als een meester met vergif toch? Daarom keek iedereen ook even naar hem of hij niet Joffrey had vermoord. Hij kan natuurlijk ook zijn zwaard of speer ff in vergif dompelen om het gevecht naar zijn hand te zetten en lijkt het een eerlijk gevecht, dat zou ik doen, the mountain is huge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:44
Deze scene begreep ik niet helemaal, ik vond het ook overkomen van are you sure? toen zei Poddrick nee, maar toen liepen ze een richting op. Ik dacht dat Brienne een gok deed en voor de keuze van Poddrick ging.

Met het idee we zijn toch niet zeker laten we er maar op gokken.
Maar als ik nu dit plaatje zien gaan ze toch de verkeerde kant op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:22
zwiep666 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:46:
[...]

Vergeet de belangrijkste factor niet: door nu het op te nemen tegen de mountain en hem misschien te vermoorden gooit hij roet in het eten van Cersei en vooral Tywin, die hij ook verantwoordelijk acht voor de moord op zijn zus. En hoe meer Lannisters hij in 1 klap kan pesten, hoe beter. Persoonlijk denk ik dat het weinig met empathie voor Tyrion te maken heeft.
dat is ook wat ik alsmaar zeg, Tywin kan het zich niet veroorloven om Oberyn te verliezen, of hij wint omdat hij beter is dan de mountain of via een twist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostje123 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:39:

Deze scene begreep ik niet helemaal, ik vond het ook overkomen van are you sure? toen zei Poddrick nee, maar toen liepen ze een richting op. Ik dacht dat Brienne een gok deed en voor de keuze van Poddrick ging.

Ging dat niet over het feit dat ze oorspronkelijk naar The Wall gingen maar nadien toch besloten om naar the Eyrie te gaan (Sansa & mss Arya) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

[...]

Wall is rechtdioor naar het noorden, the Eyrie is naar het oosten.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Volgens de kaart van Westeros ligt The Eyrie natuurlijk enigszins in het oosten, dus wellicht dat een afslag naar rechts, aannemende dat ze naar het noorden liepen, wel logisch. Alleen de interactieve kaart zegt dat ze naar 't noord-oosten liepen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Is dit al voorbij gekomen?

Schijnt dat Lena Headey (Cersei Lannister) een enorme spoiler heeft weggegeven op haar Instragram profiel.

spoiler:
De 40-jarige Britse actrice postte in april een foto op haar Instagramaccount. Op het plaatje is een hart van bij elkaar geraapte stenen te zien. Het bijschrift luidt: 'My stone heart' (Mijn hart van steen).

Niets bijzonders, zo zou je denken. Maar nu, vier weken later, denken enkele 'die hard-fans' van Game of Thrones daar heel anders over. De foto zou een geniepige actie van Headey zijn. Indachtig haar karakter Cersei Lannister bespeelt ze iedereen. Het stenen hart zou wel eens een enorme spoiler kunnen zijn voor de laatste afleveringen van het vierde seizoen van Game of Thrones.

'Google niet op Stoneheart als je de boeken niet hebt gelezen', waarschuwt een instagramgebruiker onder Headeys foto. 'Lady Stoneheart bevestigd', schrijft een ander.

Voor meer over het bericht en het boek gedeelte: Link

Edit: Aangepast zonder boek-spoiler

[ Voor 48% gewijzigd door Mon0lith op 21-05-2014 10:07 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best niet uitwijden over Lena Headey's tweet. Komen problemen van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:57
Ahh, ik heb de boeken niet gelezen dus ik snap er toch geen snars van :+. Misschien als ik de aflevering zie, en hier ik het topic weer genoemd wordt, denk ik 'ohja' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Bra-Jo schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:20:
[...]

Lijkt me stug. Een held op sokken van, wat, 15 ofzo? Met een "warrior princess" van 15 jaar ouder? Neuh, lijkt me niet.
Een held op sokken van 15?! Denk dat de meeste dames in Kings Landing daar wel anders over denken.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:59:
Best niet uitwijden over Lena Headey's tweet. Komen problemen van :)
Hoezo niet? Staat in spoiler blokje en staat gewoon op meerdere nieuwssites...
En dan mag ik het niet posten?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Mon0lith schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Voornamelijk omdat niet-boek lezers niet eens weten waarom het een spoiler is. En boek referenties mogen hier niet.

edit: dmn, dat ik diegene ben die zegt dat hier geen boek referenties mogen staan 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door ulTimaS op 21-05-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:53
Mon0lith schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Zolang je het maar in spoilertags houdt vind ik het allemaal best ;) Hij bedoelt uitweiden als dat er nu een hele discussie over ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
ulTimaS schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:04:
[...]

Voornamelijk omdat niet-boek lezers niet eens weten waarom het een spoiler is. En boek referenties mogen hier niet.

edit: dmn, dat ik diegene ben die zegt dat hier geen boek referenties mogen staan 8)7
Klopt, die spoiler zegt me eigenlijk niet zoveel. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Neeeeeeee, niet dit weer. Staat in spoilertags, dus volgens regels, want gaat over serie. Dus niks mis mee.

Ontopic:
Podrick heeft zijn uiterlijk en zijn manier van doen niet mee zitten. Maar naar het schijnt bevalt hij goed bij de vrouwtjes. Aangezien Brienne nauwelijks vrouw is, zie ik ook niet echt iets groeien tussen deze twee. Eerder een moeder-zoon of broer-zus relatie dan iets anders.. Of misschien wel een ridder-schildknaap relatie :+ ( oh ja, dat hebben ze ook )

[ Voor 11% gewijzigd door Fruitschaal op 21-05-2014 10:10 ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:20
Osiris schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:58:
[...]

Volgens de kaart van Westeros ligt The Eyrie natuurlijk enigszins in het oosten, dus wellicht dat een afslag naar rechts, aannemende dat ze naar het noorden liepen, wel logisch. Alleen de interactieve kaart zegt dat ze naar 't noord-oosten liepen.. :P
Je kunt uit die scene onmogelijk afleiden welke richting ze opliepen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Awsom schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:19:
[...]

Je kunt uit die scene onmogelijk afleiden welke richting ze opliepen. :P
Strikt gezien helemaal waar natuurlijk. De kans dat zo'n bospaadje 100 % alleen maar recht-toe-recht-aan loopt precies in de richting die je wil is natuurlijk ernstig klein.. Maarja, 't is wel een serie en je moet 't ook niet te ver over-denken. Soms is een simpele hint ook gewoon dat: een simpele hint: ze gingen naar het noorden, ze sloegen af richting het oosten, ze zullen wel naar The Eyrie gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Fruitschaal schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:07:
Neeeeeeee, niet dit weer. Staat in spoilertags, dus volgens regels, want gaat over serie. Dus niks mis mee.

Ontopic:
Podrick heeft zijn uiterlijk en zijn manier van doen niet mee zitten. Maar naar het schijnt bevalt hij goed bij de vrouwtjes. Aangezien Brienne nauwelijks vrouw is, zie ik ook niet echt iets groeien tussen deze twee. Eerder een moeder-zoon of broer-zus relatie dan iets anders.. Of misschien wel een ridder-schildknaap relatie :+ ( oh ja, dat hebben ze ook )
Misschien bezwijkt Brienne wel voor Podrick als ze weet wat hij onder de gordel heeft hangen 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 20:49
Ben ik nou die enige die het meest benieuwd is naar wat er gebeurt rondom The Wall?
Het leger van 100.000 man is er bij de volgende volle maan.
Jon snow heeft gezegd dat er 1000 man zijn op castle Black, maar in werkelijkheid zijn het er veel minder.
Daarnaast is er ook een grote groep wildlingen al over de muur...

Dus wat zal er gebeuren als het grootste vuur wat de mensheid ooit heeft gezien ontstoken word?

Ik bedenk ineens:
Wall of ice + fire = no wall of ice!
Shittt, hadden jullie die ookal bedacht?

Hoe gaat dit aflopen...?
Komt het zombie leger er nog mee bemoeien?
Komt er nog wat support uit het zuiden?
The red women zei dat de grootste strijd in het noorden zal plaats vinden.
Dus dat word sws niet zombies vs wildlingen, dat zou voor ons niet cool genoeg zijn omdat ze beide niet favoriet zijn. Dus zal Jon snow doodgaan? Het zou me niet verbazen...

En daarna is er een enorm leger binnen de muur... Wat gaan die wildlingen doen?
Als ik een leukgokje mag doen dan denk ik dat ze een bondgenootschap met varys sluiten(hij heeft namelijk overal contacten dus bij de wildlingen vast ook), en dat hij met dat enorme leger gaat proberen op de Iron Throne te zitten?
(Waardoor Lannisters vluchten, LF niks kan doen, stannis + iron bank gek worden en dat hun dan onze moeder van dranken in huurt om iron troon terug te veroveren. Maar dan blijkt er ook een enorm zombieleger in de aantocht is. En verder kan ik niks verzinnen :+ )

Maar hoe dan ook, ik denk dat LF snel actie moet ondernemen wil hij koning worden aangezien er nu dreiging is van meerdere kanten... Of zal hij de volgende koning 'steunen' waardoor hij in de gratie komt bij hem en nog een stuk grond krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

levik7 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:23:
Ben ik nou die enige die het meest benieuwd is naar wat er gebeurt rondom The Wall?
Het leger van 100.000 man is er bij de volgende volle maan.
Jon snow heeft gezegd dat er 1000 man zijn op castle Black, maar in werkelijkheid zijn het er veel minder.
Daarnaast is er ook een grote groep wildlingen al over de muur...

Dus wat zal er gebeuren als het grootste vuur wat de mensheid ooit heeft gezien ontstoken word?

Ik bedenk ineens:
Wall of ice + fire = no wall of ice!
Shittt, hadden jullie die ookal bedacht?
Daar hoef je je denk ik niet druk over te maken. :P Die muur is 200+ meter hoog en 15-30 meter dik (taps toelopend, en bovenop kunnen 12 ruiters naast elkaar rijden). Dat ding smelt nog niet misschien.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 16:57
levik7 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:23:
Je hebt hele goede argumenten. Helaas heb ik genoeg in de boeken gelezen zodat ik weet wat er gaat gebeuren, dus het is lastig mee speculeren! :-) Maar naar mijn mening heb je goed opgelet. Ook je referentie naar "de red woman", ofwel Melisandre, is eentje waar niet veel mensen meer erg in hebben, denk ik. Ik vind Stannis z'n verhaallijn er sowieso beetje vaag doorheen verweven. Vind het niet goed uit de verf komen. Ook laatste aflevering was weer vaag.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik verwacht dat er op de muur nog spannend kan worden. Die Thenn's en Ygritte zitten achter de muur, voor de muur zijn er al flink wat onderweg. Als het zover komt, ben ik benieuwd hoe de Nightwatch het allemaal gaat verdedigen met 100 man ( ipv 1000 wat Jon heeft gezegd tegen de Wildlings). And now his watch has ended?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 20:49
Bra-Jo schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:28:
[...]

Daar hoef je je denk ik niet druk over te maken. :P Die muur is 200+ meter hoog en 15-30 meter dik (taps toelopend, en bovenop kunnen 12 ruiters naast elkaar rijden). Dat ding smelt nog niet misschien.
Het GROOTSTE vuur wat de mensheid zou hebben gezien hea
Eerder zei de wildlingleider(hij is te weinig in beeld geweest om zijn naam te onthouden) dat de night's watch hun taak niet meer zo goed uitvoerde als vroeger, namelijk dat er nog nooit zoveel BOMEN zo DICHTBIJ de muur hebben gestaan...
De muur hoeft echt niet helemaal gesmolten zijn om er doorheen te kunnen, als ze zich concentreren op 1 punt...?
Ik hoop alleen dat wat er daar gaat gebeuren dit seizoen nog komt... Niet dat het het de kliffhanger word van episode 10, want ik kan echt niet wachten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Er staan toch wel een paar wachters op de muur om dat te voorkomen? Buiten dat, zo goed branden levende bomen niet. Hoe gaan ze dat vuur bouwen? Litertje benzine tanken bij de plaatstelijke Esso/BP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ja. Jon en Samwell.. Sinds kort.. 24/7 ofzo geloof ik.. Veel iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Het is trouwens geen leger van 100.000 man. Het is een groep met 100.000 wildlings, maar niet iedereen daarvan gaat vechten. Er zitten een heleboel vrouwen en kinderen bij. (neemt niet weg dat het alsnog veel is :P)

[ Voor 11% gewijzigd door ulTimaS op 21-05-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

En wildling vrouwen en kinderen kunnen niet vechten natuurlijk... :)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
burgt schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:48:
En wildling vrouwen en kinderen kunnen niet vechten natuurlijk... :)
Kannonenvoer die vrouwen en kids!

Maar Jon en Sam lopen nu de wacht. Die houden die 100k wel tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:19
ze zetten Sam gewoon in de tunnel , tunnel blocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Fruitschaal schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:50:
[...]

Ik verwacht dat ze Jon proberen te lozen, die is te lastig... er gaat iig iets gebeuren bovenop die wall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 23:47
sommigen denken dat het voldoende is om de wall of ice te laten smelten om er door te kunnen. De muur bestaat uit meer dan alleen ijs. Onder het ijs bevindt zich een stenen bouwwerk. Het ijs is er alleen op gekomen doordat het zo freaking koud is daar.
Kortom: je hebt ietsje meer nodig dan vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Dat ze Jon proberen te lozen werd toch al duidelijk toen ze hem op een zelfmoord missie naar die verraders bij Krasters stuurde. Kijk persoonlijk wel het meest uit naar Jon z'n verhaal. Wie z'n moeder nu echt is etc... verwacht er veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
levik7 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:38:
[...]

Het GROOTSTE vuur wat de mensheid zou hebben gezien hea
Eerder zei de wildlingleider(hij is te weinig in beeld geweest om zijn naam te onthouden) dat de night's watch hun taak niet meer zo goed uitvoerde als vroeger, namelijk dat er nog nooit zoveel BOMEN zo DICHTBIJ de muur hebben gestaan...
De muur hoeft echt niet helemaal gesmolten zijn om er doorheen te kunnen, als ze zich concentreren op 1 punt...?
Ik hoop alleen dat wat er daar gaat gebeuren dit seizoen nog komt... Niet dat het het de kliffhanger word van episode 10, want ik kan echt niet wachten! _/-\o_
Die bomen werden gekapt zodat je niet ongezien naar de muur kon sneaken.
Je kan met pijl en boog bijvoorbeeld makkelijk iemand neerschieten die nog 500m van de muur af is.
Maar iemand die omhoog moet schieten heeft misschien pas vanaf 50 meter een kans.

Als er dan bomen staan tot 50m van de muur om achter te schuilen heeft de nights watch niks aan dit voordeel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Dennis van der Stelt schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:29:
[...]

Je hebt hele goede argumenten. Helaas heb ik genoeg in de boeken gelezen zodat ik weet wat er gaat gebeuren, dus het is lastig mee speculeren! :-) Maar naar mijn mening heb je goed opgelet. Ook je referentie naar "de red woman", ofwel Melisandre, is eentje waar niet veel mensen meer erg in hebben, denk ik. Ik vind Stannis z'n verhaallijn er sowieso beetje vaag doorheen verweven. Vind het niet goed uit de verf komen. Ook laatste aflevering was weer vaag.
Ik vind de Stannis/Melisandre stukken wat te hard uitgespreid over de seizoenen. Vanaf seizoen 2 komt die verhaallijn blijkbaar voor in 5 afleveringen per seizoen, en voor zover ik mij herinner is het altijd maar 1 scene. Dit seizoen zijn er al enkele afleveringen geweest waar amper iets gebeurt, kunnen ze beter Stannis verhaallijn wat uitdiepen. Voorlopig blijft het allemaal vrij vaag, iets met een opkomst van een nieuwe religie en dergelijke. Het is ook wel wat moeilijker volgen als Melisandre met haar tetten bloot staat.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:53
Shrake schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:06:
Dat ze Jon proberen te lozen werd toch al duidelijk toen ze hem op een zelfmoord missie naar die verraders bij Krasters stuurde. Kijk persoonlijk wel het meest uit naar Jon z'n verhaal. Wie z'n moeder nu echt is etc... verwacht er veel van.
Hier ben ik ook benieuwd naar, ik verwacht dat dit een grote (misschien wel grootste?) rol gaat spelen in de komende seizoenen.

Ik weet niet of dit in spoilers moet, maar ik zal het voor de zekerheid maar doen:

spoiler:
Het zou mooi zijn als Jon Snow uiteindelijk de zoon blijkt van Rhaegar Targaryen, die samen met Lyanna Stark naar die toren is gevlucht en dat toen Ned Stark bij haar sterfbed kwam zij hem het babytje heeft gegeven en dat Ned heeft gedaan dat het zijn bastard is. Als dat zo is zou hij de laatst levende mannelijke Targaryen zijn en zou 'a song of ice and fire' wel heel letterlijk uitkomen! Heb ik overigens uit dit filmpje: YouTube: Epic History: House Stark. P1 of 2. Game of Thrones.

[ Voor 40% gewijzigd door Bartske op 21-05-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 13:57
RocketKoen schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:09:

Je kan met pijl en boog bijvoorbeeld makkelijk iemand neerschieten die nog 500m van de muur af is.
voordeel.
Inderdaad een eitje, ik doe het dagelijks :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Denk wel verstandig van die spoiler tags ja :)

Maar dat is inderdaad ook mijn vermoeden en als het blijkt te kloppen kan ik alleen maar meer uitkijken naar de rest van het verhaal.

Het is ook zo verleidelijk om zijn verhaal op internet op te zoeken, maar ik moet sterk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

levik7 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:38:
[...]
Eerder zei de wildlingleider(hij is te weinig in beeld geweest om zijn naam te onthouden)
Maar er wordt genoeg over 'm gepraat ... als je Mance Rayder bedoelt. The King beyond the wall ...
[...]
You know nothing, Fruitschaal :+

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 21-05-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

[...]

The Antler (wo)men and children :P

[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 21-05-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
avec_style schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:05:
sommigen denken dat het voldoende is om de wall of ice te laten smelten om er door te kunnen. De muur bestaat uit meer dan alleen ijs. Onder het ijs bevindt zich een stenen bouwwerk. Het ijs is er alleen op gekomen doordat het zo freaking koud is daar.
Kortom: je hebt ietsje meer nodig dan vuur.
Volgens mij is de Wall wel een solide stuk ijs? Helemaal in het begin van seizoen 1 wordt dit gezegd geloof ik, maar correct me if i'm wrong!

Neemt trouwens niet weg dat het sowieso lastig is om door de Wall te komen, de enige optie lijkt mij erover heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ja, ik verwacht dat ze de vrouwen en kinderen leren vuurspuwen. Met grote katapulten schieten ze de kiddo's op de muur af. Bijna bij de muur spuwen ze vuur met als resultaat: smeltende muur, muur valt, rijk wordt overlopen door Wildlings, chaos en paniek ( was uiteindelijk een plan van Littlefinger), Hodor beklimt de ladder van chaos, king Hodor I (His Grace, Hodor of the houses Hodor and Stark, the First of His Name, King of the Hodors and the First Hodor, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm), vrede!

* Fruitschaal 's verwachting!

[ Voor 7% gewijzigd door Fruitschaal op 21-05-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Fruitschaal schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:09:
Ja, ik verwacht dat ze de vrouwen en kinderen leren vuurspuwen. Met grote katapulten schieten ze de kiddo's op de muur af. Bijna bij de muur spuwen ze vuur met als resultaat: smeltende muur, muur valt, rijk wordt overlopen door Wildlings, chaos en paniek ( was uiteindelijk een plan van Littlefinger), king Hodor I (His Grace, Hodor of the houses Hodor and Stark, the First of His Name, King of the Hodors and the First Hodor, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm), vrede!

* Fruitschaal 's verwachting!
Haha, en dan wordt het Daenaerys vs. Hodor? Epic battle! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 01:57
Fruitschaal schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:09:
Hodor I (His Hodor, Hodor of the houses Hodor and Stark, the First of His Hodor, Hodor of the Hodors and the First Hodor, Hodor of the Seven Hodors, and Hodor of the Realm),
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 10:11
HUGE SPOILER

spoiler:
Hodor wordt king of the seven kingdoms en protector of the realm. Hij zal alle draken vermoorden en uiteindelijk opeten om hun draken krachten te consumeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

iFap schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:54:
HUGE SPOILER

spoiler:
Hodor wordt king of the seven kingdoms en protector of the realm. Hij zal alle draken vermoorden en uiteindelijk opeten om hun draken krachten te consumeren.
Nee, gewoon nee :F :O

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Grimmie187 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:06:
[...]

Volgens mij is de Wall wel een solide stuk ijs? Helemaal in het begin van seizoen 1 wordt dit gezegd geloof ik, maar correct me if i'm wrong!

Neemt trouwens niet weg dat het sowieso lastig is om door de Wall te komen, de enige optie lijkt mij erover heen..
Er was ooit iemand in het Noorden die onder de wall door wilde graven, liep niet goed voor hem af ;). Verder is het inderdaad ijs infused met steen en spells van de Children of the Forrest.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 21-05-2014 16:04 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zit na tijden weer te kijken. Ben nu bij S04E04, en die John Snow begint me nogal te irriteren zeg.. "You break a rule and you get punished" Is de regel van de Wall.. Maar nee, Jon Snow is de unique snowflake, hij komt overal mee weg. Echt wtf..
Daenerys is dan wel weer grappig, gewoon de manier waarop ze de "masters" in de steden aanpakt bevalt me wel.

Maar serie is nog wel leuk, gaat nog beetje traag op het moment, maar dat is meer om te focussen op het hele Tyrion plot.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

lanerios schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:44:
Zit na tijden weer te kijken. Ben nu bij S04E04, en die John Snow begint me nogal te irriteren zeg.. "You break a rule and you get punished" Is de regel van de Wall.. Maar nee, Jon Snow is de unique snowflake, hij komt overal mee weg. Echt wtf..
Daenerys is dan wel weer grappig, gewoon de manier waarop ze de "masters" in de steden aanpakt bevalt me wel.

Maar serie is nog wel leuk, gaat nog beetje traag op het moment, maar dat is meer om te focussen op het hele Tyrion plot.
Hij is niet de enige die regels breekt daaro. Volgens mij wordt er op de wall veel dingen gewoon gedoogd. Desertion daarentegen is well punishable by death en wordt ook gehandhaafd (aller eerste scene s01e01).

[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 21-05-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat hij doet was nog net geen Desertion, maar het scheelde niet veel :P maar jij, hij weet toch niks :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

lanerios schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:51:
Wat hij doet was nog net geen Desertion, maar het scheelde niet veel :P maar jij, hij weet toch niks :+
In opdracht van Qhorin Halfhand, alleen is lastig mensen te overtuigen zonder Qhorin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Over het vuur gesproken. Die bomen zijn levend, branden niet zo goed.

Maar, Alliser Thorne (de baas in Castle Black), zegt aan het einde van de vergadering:
First Builder, we'll need a 100 barrels of pitch brought atop the wall
Pitch... Pek, dat brandt wel aardig volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Maar ik denk niet dat de NW hun eigen muur gaat afbranden. Zou natuurlijk niet heel slim zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Mance Rayder blaast één keer op de Horn of Joramun en de muur ligt plat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Tk55 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:20:
Over het vuur gesproken. Die bomen zijn levend, branden niet zo goed.

Maar, Alliser Thorne (de baas in Castle Black), zegt aan het einde van de vergadering:

[...]

Ik vind Alliser Thorne wel wat weg hebben van Louis van Gaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Van een Pek fikke zal de muur niet smelten, want neem ook aan dat ze de muur niet zelf af gaan branden. Wie weet hebben de wildlings een goedje dat veel beter en heter brand. Mijn vermoeden is dat ze gewoon de tunnel doorslaan.

Maar aangezien Jon Snow zich graag onmogelijk maakt zal hij de tunnel wel opblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Niku schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:29:
[...]

Ik vind Alliser Thorne wel wat weg hebben van Louis van Gaal :9
Ik hoop niet dat Alliser Thorne de zelfde ( verwachte ) resultaten gaat boeken als van Gaal. Schade Nightwatch alles ist vorbei, alles ist vorbei.. .

Oh ja, die tuba van Mance hebben we ook nog he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Fruitschaal schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:35:
[...]

Ik hoop niet dat Alliser Thorne de zelfde ( verwachte ) resultaten gaat boeken als van Gaal. Schade Nightwatch alles ist vorbei, alles ist vorbei.. .

Nee joh. Wir sind die beste von das Noorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Tk55 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:20:
Het gaat daar over de verdediging van Castle Black, dacht ik. En dat is van steen ... hij verwacht een bestorming en wil pek op de aanvallers gieten, vermoed ik (zoals ze hier in de middeleeuwen ook deden met kokende olie en pek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

n.v.m. mijn fout.

[ Voor 95% gewijzigd door KillerAce_NL op 22-05-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Fruitschaal schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:35:
[...]

juichen als het wel lukt >:)

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 22-05-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
KillerAce_NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:48:
[...]

Gaan we nu boek info plaatsen ? Ik lees geen boeken, maar dit komt niet in de serie voor tot nu toe, dus lijkt me van de boeken afkomstig.
Doe ff spoileren, zodat men niet in de verleiding komt om dit te googlen.
Of, je moet beter opletten. Het wordt ergens besproken als Jon bij de Wildlings zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

KillerAce_NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:48:
[...]

Gaan we nu boek info plaatsen ? Ik lees geen boeken, maar dit komt niet in de serie voor tot nu toe, dus lijkt me van de boeken afkomstig.
Doe ff spoileren, zodat men niet in de verleiding komt om dit te googlen.
Nee.. dit komt namelijk WEL voor in de show. Wat mensen gaan googlen moeten ze zelf weten, daar kan ik niks aan veranderen.

[ Voor 9% gewijzigd door ulTimaS op 22-05-2014 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 19:35
Volgens mij kan je nu beter ook al geen dingen meer plaatsen die enigszins vaag zijn in de serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Als jullie niet willen dat dit topic op slot gaat, moet dat geneuzel over spoilers afgelopen zijn. De regels zijn duidelijk, en als je vindt dat iemand de regels overtreedt maak je een TR aan.
dutchgio schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:50:
[...]

juichen als het wel lukt >:)
'The Iron Tulip' zou ook prima staan tussen de rest van de characters. Als oom van de bloemenriddert ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Fruitschaal schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:53:
[...]

Of, je moet beter opletten. Het wordt ergens besproken als Jon bij de Wildlings zit.
Enig idee wanneer, want dat moet zo kort zijn, anders wist ik het wel. Heb namelijk laatst s3 rewatched.
Maar goed, i stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 16:57
m4yall schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:31:
Van een Pek fikke zal de muur niet smelten, want neem ook aan dat ze de muur niet zelf af gaan branden. Wie weet hebben de wildlings een goedje dat veel beter en heter brand. Mijn vermoeden is dat ze gewoon de tunnel doorslaan.
De muur smelt al, dus wat dat betreft is het niet erg dat het winter wordt. 8) Maar die stukken ijs braken niet voor niets af van de muur toen ze omhoog klommen.

En Mance "is going to light the biggest fire The North has ever seen", maar wordt volgens mij niet uitgelegd waarom. Ook de muur smelten zal toch wel even in beslag nemen. Gaan ze dan marshmellows roosteren ofzo terwijl ze wachten?!

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 14:39
Dennis van der Stelt schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:05:
[...]

En Mance "is going to light the biggest fire The North has ever seen", maar wordt volgens mij niet uitgelegd waarom. Ook de muur smelten zal toch wel even in beslag nemen. Gaan ze dan marshmellows roosteren ofzo terwijl ze wachten?!
Waarom zou mance dat doen? Het is juist de bedoeling dat ze "The Wall" over kunnen, omdat ze schrik hebben van de White Walkers, dus de muur afbreken is hun zekerheid afbreken. Ze willen toch Castle Black innemen om de tunnel te kunnen gebruiken om te vluchten.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tc982 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:40:
[...]

Waarom zou mance dat doen? Het is juist de bedoeling dat ze "The Wall" over kunnen, omdat ze schrik hebben van de White Walkers, dus de muur afbreken is hun zekerheid afbreken. Ze willen toch Castle Black innemen om de tunnel te kunnen gebruiken om te vluchten.
Of gewoon als dreigement.
"Als wij niet veilig achter de muur mogen schuilen, breken we hem af"

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

RocketKoen schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:46:
[...]

Of gewoon als dreigement.
"Als wij niet veilig achter de muur mogen schuilen, breken we hem af"
"Als wij het niet mogen gebruiken dan niemand niet!" * godofal schopt muur om
Beetje kinderachtig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
godofal schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:05:
[...]

"Als wij het niet mogen gebruiken dan niemand niet!" * RocketKoen schopt muur om
Beetje kinderachtig :+
Amerika en Rusland deden in de koude oorlog precies hetzelfde.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt gewoon met die meuk dat ook bij Blackwater is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Wildfire heet dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat fijn. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Matthias94 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:47:
Weet niet of deze al gepost was hier, maar het is een geweldig samenvatting van de laatste aflevering: http://imgur.com/a/GUBms
Featuring dezelfde referentie naar Frozen :P
Heeft de maker ervan dit ook bij de vorige afleveringen gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Vraaag schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:30:
[...]

Heeft de maker ervan dit ook bij de vorige afleveringen gedaan? :P
er staat een URL in de plaatjes he :)
http://captainofalltheshi...ed/chrys-watches-got-full

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Klopt inderdaad.. :p Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Wildfire is vrij schaars, niet goedkoop. Ik vraag me af waar Mance dit uit weet te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Fruitschaal schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:08:
Wildfire is vrij schaars, niet goedkoop. Ik vraag me af waar Mance dit uit weet te halen?
De vraag is al voorbij gekomen, maar waarom zou hij dit uberhaupt willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Dan komt hij in ieder geval over/door de muur.. Maar het lijkt me niet echt interessant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik denk dat ze uiteindelijk toch iets met die tunnel gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Niet dus, dit is wel erg vergezochte speculatie.....
Mance gaat de muur aanvallen, met vuur lijkt me onwaarschijnlijk. Het wordt gewoon 100.000 man tegen 100 + 230 mtr muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
KillerAce_NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:14:
Niet dus, dit is wel erg vergezochte speculatie.....
Mance gaat de muur aanvallen, met vuur lijkt me onwaarschijnlijk. Het wordt gewoon 100.000 man tegen 100 + 230 mtr muur.
Je vergeet Ghost.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dus die arme lieve tante is nu aan het leren vliegen. De Hound is met Arya op weg naar haar om een beloning te krijgen. Komt daar aan en treft geen lieve tante meer aan. Vervolgens komt Brienne er aan, verslaat de Hound. Heeft beide Stark dames en vertrekt naar het noorden?

Nee geen spoilers want ik heb geen boek gelezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Xavier op 22-05-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Er zal ongetwijfeld een fanfic bestaan waarin Brienne en the Hound op dat moment wat met elkaar beginnen :D

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat worden grote kinderen.... /puke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
Xavier schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:17:
Dus die arme lieve tante is nu aan het leren vliegen. De Hound is met Arya op weg naar haar om een beloning te krijgen. Komt daar aan en treft geen lieve tante meer aan. Vervolgens komt Brienne er aan, verslaat de Hound. Heeft beide Stark dames en vertrekt naar het noorden?

Nee geen spoilers want ik heb geen boek gelezen.
Waarom zou Brienne naar het noorden vertrekken? Om naar Winterfell te gaan dat niet meer bestaat?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nee, die moest in een kooi :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Link up met Snow in Castle Black? Er zal trouwens verder nog wel wat familie zijn? De Karstarks misschien.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Leo1010 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:26:
Link up met Snow in Castle Black? Er zal trouwens verder nog wel wat familie zijn? De Karstarks misschien.
Is geen rechtstreekse familie, maar die zullen ze wel onder hun hoede nemen als het er op aan komt.

edit: was even in de war met een andere house.

[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 22-05-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik denk niet dat de Karstarks daarop zitten te wachten aangezien Robb, (weet zijn voornaam niet meer) Karstark heeft onthoofd.

When shit hits the fan, zal Ghost wel eruit mogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Fruitschaal schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:27:

When shit hits the fan, zal Ghost wel eruit mogen :)
Nee joh, ze gaan wildvuur door de tunnel meenemen om de kooi van Ghost in de fik te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Niku schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Nee joh, ze gaan wildvuur door de tunnel meenemen om de kooi van Ghost in de fik te steken.
Wie?

Pagina: 1 ... 54 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic