[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.519 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:23
Tsurany schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:35:
[...]

Je kiest dan de verkeerde serie uit vrees ik, hier loopt echt helemaal niks goed af en ik vrees alweer het ergste uiteindelijk :'(
Duurt niet lang of alle hoofdrolspelers leggen het loodje :+ Niet echt een chick serie idd :P
MrVegeta schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:25:
[...]
Anyway, ik zag het niet aankomen dat Robb de pijp uit ging en al helemaal niet zo... wat een verraad.
Inderdaad, die zag ik niet aankomen bij die psycho.
En het feit dat Lord Bolton laatst Half Hand (há) liet gaan... pff. Gewoon zo'n beetje het hele oorlog verhaal weg nu. Behalve voor Danny maar die is duizenden kilometers weg.
Vond het ook een beetje vreemde zet, hele oorlogs gebeuren om zeep. Zou het wel plezant vinden als die draken zich te goed doen aan Joffrey straks >:)

Die gast die gehuwd werd zag je ook verder niet, zal ook wel omgelegd zijn.
Mektheb schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:13:
[...]

Dus ja nog genoeg uur te gaan voor " de nieuwe boeken er zijn "
Mogen ze wel is opschieten, elke keer 10 afleveringen en dan weer 10 maanden moeten wachten is wel erg lang.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:14
Maar niet geheel vreemd, gebeurt bij heel veel serie's helemaal van dit kaliber.

Een season van 24 afleveringen zie ik niet snel gebeuren, en helaas kwaliteit zoals dit duurt lang om te maken.
Helemaal met al die promo's etc er tussen door en of time dat acteurs nog in andere films / series kunnen spelen.

ik verwacht tot en met 2018 nog zeker wel gebakken te zitten met GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:16:
[...]

Duurt niet lang of alle hoofdrolspelers leggen het loodje :+ Niet echt een chick serie idd :P

[...]

Inderdaad, die zag ik niet aankomen bij die psycho.
Wat nou geen chick serie?

En zag je het echt niet aankomen? Of ben je sarcastisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Sjah schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:50:
Dit was wel de alf. met de meeste actie, denk ik?
Jon, wat ben je dan voor verrader, Ygritte achterlaten, pffff.
Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/3up60f.jpg

Verder heb ik niks te zeggen, ik ga even in een hoekje boos zitten zijn op George :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:34
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:27:
[...]

Wat nou geen chick serie?

Ik zag het ook niet aankomen, was volledig in shock. Maar dat heeft ook te maken dat ik Walder Frey ook beter ken als Filch, de concierge van Hogwarts (in de Harry Potter films) en die zou zoiets niet doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:32:
[...]

Ik zag het ook niet aankomen, was volledig in shock. Maar dat heeft ook te maken dat ik Walder Frey ook beter ken als Filch, de concierge van Hogwarts (in de Harry Potter films) en die zou zoiets niet doen :')
Nee, dat is echt zo'n vriendelijke man :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Heh. Heheh. :-)

Tja, verkeerde auteur om hoop bij te hebben :P Alles wat reikt naar zaken boven het maaiveldwordt afgemaakt :P

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Oke dat einde was weer onverwacht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virtuozzo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:41:
[...]

Heh. Heheh. :-)

Tja, verkeerde auteur om hoop bij te hebben :P Alles wat reikt naar zaken boven het maaiveldwordt afgemaakt :P
Ik heb geen hoop, totaal niet. Zo geweldig vind ik Ygritte niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:45:
[...]

Ik heb geen hoop, totaal niet. Zo geweldig vind ik Ygritte niet :P.
:(

Maar 't is 'n leuk karakter .. los van dat lief, rood en andere synoniemen.

[ Voor 17% gewijzigd door Virtuozzo op 03-06-2013 19:50 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Blote vrouwen en veel bloed en geweld. Niet echt materiaal voor een vrouw-vriendelijke serie ;)
Zag het wel aankomen maar niet in deze vorm en zo abrupt.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
Wow, toen dat lied begon te spelen en de deur dicht ging had ik al een vermoeden, maar dat ging er vrij gruwelijk aan te pas... :/ Op deze manier gaat het vrij rap met de neergang van een house..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:42
Enige wat ik nog kan zeggen is WTF?! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de aflevering net gezien.
WTF :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:52:
Wow, toen dat lied begon te spelen en de deur dicht ging had ik al een vermoeden, maar dat ging er vrij gruwelijk aan te pas... :/ Op deze manier gaat het vrij rap met de neergang van een house..
Huis, persoon. Dat is een van de centrale punten van de serie. Wie het spel speelt, neemt bewust dat risico. Dat heeft altijd consequenties. De geschiedenis zelf gaat echter gewoon door, is groter dan het individu of huis.

Degenen die het spel niet spelen, dat is wel interessant, als ze te dicht bij diegenen komen die het wel spelen, die nemen dat risico onbewust. Af en toe lijkt het erop dat hoe meer ze zich er bewust van worden, hoe groter de kans dat George ze een kopje kleiner maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:35

jpiwf

licenced pepernootaddict

Mektheb schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:13:
[...]

Boek 1 = S1
Boek 2 = S2
Boek 3 = S3
Boek 3 = S4
Boek 4 = S5
Boek 4 = S5 ( verwachten we dat ze dit ook opsplitsen )
Boek 5 = S6
Boek 5 = S7

Dus ja nog genoeg uur te gaan voor " de nieuwe boeken er zijn "
Je moet boek 4 en 5 als 1 (heel dik) boek zien. Als ze er meer dan 2 a 3 seizoenen uithalen zou ik dat knap vinden. Tot seizoen 6 zitten we dus nog goed, heeft george dus nog 3 jaar om het volgende boek af te maken.

[ Voor 43% gewijzigd door jpiwf op 03-06-2013 20:06 ]

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
ik moet echt even iets kwijt na het kijken van de nieuwe aflevering..

what.. the fuck.. dafak, dufek, whatDAFAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:51
Ik stop met kijken, ik trek dit niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Pffff, ik moet echt even bijkomen van deze aflevering.

Halverwege de aflevering, zat ik bijna te juichen toen John geholpen werd door de wolfen (Bran en zijn maat). Wat een geweldig moment was dat en ik dacht ook dat ze elkaar zouden vinden, maar helaas ...

Na die scene dacht ik nog, dit is een geweldige aflevering zeg. Vervolgens nog wat actie bij onze drakenmoeder en ik keek eens op de klok hoe land deze aflevering nog duurt.

En toen, WTF!!!

Nee, dit zag ik echt totaal niet aankomen (heb geen enkel boek gelezen).

Ja, ik zag wel dat er iets slechts aan zat te komen, toen de deur dicht ging, Catelyn bang in het rond keek en de muziek ineens een ander toontje ging spelen. Maar dit ... :o

Vervolgens wordt Rob's liefde 4 of 5 keer ongelovelijk bruut in der buik gestoken (alsof ze wisten dat ze zwanger was) en vanaf dat moment tot ruim voorbij de aftiteling heb ik met mijn handen in het haar en met mijn mond open op de bank gezeten. En om heel eerlijk te zijn had ik zelf natte ogen

Als klap op de vuurpijl wordt nog even de wolf afgemaakt en eindigd de aflevering met een aftiteling zonder geluid (wat overigens een geweldige zet was van de makers).

En dit ... is niet ... de finale? Wat moetde finale volgende week wel niet brengen?

On the side note;
Ik snap wel dat er met Sansa weinig schot zit in het verhaal. Ze is immers pas 14 en daarom is ze zo ... besluiteloos. Dat realiseerde ik mij vorige aflevering (pas) en daardoor snapte ik haar karakter ook veel beter.

Ygritte vond ik een leuk vrouwtje, qua accent en uiterlijk. Alleen heb ik foto's van haar gezien in het "echt" en ze is toch bijna eng mager. Maargoed, ik dacht dat John haar "redde" omdat hij haar omver duuwde voordat zij een mede wildling kon schieten waardoor ze niet als verrader gezien wordt door de rest. Hierdoor kan John haar later "redden"?

Ik ga nog even bijkomen van deze intense aflevering!!!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wat een eind zeg :/ bye ye house Stark dus... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb de hele aflevering volle concentratie zitten kijken. Ik voelde gewoon dat er wat ging gebeuren omdat het aflevering 9 was. Telefoon uit, en kijken maar. Geen moment gekeken hoe lang ie nog duurde.

En dan dit. Wat een zooitje. Wat een hel.

Ik zat met open mond en tranen in m'n ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Hier ook vol verbazing zitten kijken. Dit is verreweg een van de beste afleveringen geweest van de serie. Er was een constante boog van spanning, vrolijkheid en humor met een gruwelijk einde. Ik moet zeggen dat ik me over het algemeen aan geen enkel personage stoor, ik kan me redelijk inleven in hun beslissingen. Vond het dan ook erg jammer om Rob en zijn moeder te zien sterven.

Ik vraag me wel af wat er nu met house Stark gaat gebeuren want er blijft niet veel meer over op deze manier.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 10:17
Freshnezz schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:43:
denk het niet. Hoop dat aya (hoe je dat schrijft) assasin wordt en ze allemaal in hun slaap dood? ik ga nu helemaal de boeken halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Freshnezz schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:43:
Jups, gok van wel. Weinig kans om nog iets groots te verwachten. Gok dat de kinderen wel rollen blijven spelen maar niet meer op het niveau van naties vs naties.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat een ellende. Mn vriendin heeft de boeken gelezen en zat opeens met de handen in het haar dus ik was me al zorgen aan het maken.....Zelfs dit had ik niet verwacht....Echt te sneu voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:28
Tk55 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:46:
Ik heb de hele aflevering volle concentratie zitten kijken. Ik voelde gewoon dat er wat ging gebeuren omdat het aflevering 9 was. Telefoon uit, en kijken maar. Geen moment gekeken hoe lang ie nog duurde.

En dan dit. Wat een zooitje. Wat een hel.

Ik zat met open mond en tranen in m'n ogen.
Youre not only one. Damn wat een aflervering ;(

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:18
tJa ik heb me met niemand in de serie verbonden gevoeld. Nog het meest met de randfguren ala Samwell en Jon. En Joffrey..... wat zou het mooi zijn als hij een goede Koning wordt, zijn goede kanten ontdekt.. :+ :X

Beste afl. van all the seasons.

[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 03-06-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
OMG wat een aflevering. Nooit verwacht dat dit zou gebeurden.
Had wel verwacht dat Robb dood zou gaan (door Melisandre) maar ook zijn moeder en vrouw...

Wat is niet begrijp is dat Roose Bolton opeens achter de Lanisters staat.
Heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

KillerDream schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:20:
OMG wat een aflevering. Nooit verwacht dat dit zou gebeurden.
Had wel verwacht dat Robb dood zou gaan (door Melisandre) maar ook zijn moeder en vrouw...

Wat is niet begrijp is dat Roose Bolton opeens achter de Lanisters staat.
Heb ik wat gemist?
Hij ziet het niet meer zitten dat Robb de oorlog kan winnen, vorige aflevering zag je ook dat hij een deal maakte met Jaime.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Robb had hem nodig om te Lannisters überhaupt te kunnen weerstaan. Dat zou betekenen dat hij ook enorme verliezen zou lijden terwijl winst absoluut niet zeker was. Nu steunt hij iemand waarvan de winst wel praktisch zeker is omdat de grootste vijand van de Lannisters uit de weg geruimd is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38
Wat een aflevering :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Sjah schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:12:
tJa ik heb me met niemand in de serie verbonden gevoeld. Nog het meest met de randfguren ala Samwell en Jon. En Joffrey..... wat zou het mooi zijn als hij een goede Koning wordt, zijn goede kanten ontdekt.. :+ :X

Beste afl. van all the seasons.
Je kunt je het beste niet zo binden aan characters, voor je het weet zijn ze er niet meer.
Kan hard gaan in Game of Thrones..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Heldere uitleg. Dank.
Als mijn voorspelling uitkomt gaat volgende week Joffrey dood.
Daar heb ik minder moeite mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
KillerDream schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:34:
Heldere uitleg. Dank.
Onkruid vergaat niet :P Zal me niks verbazen als die eikel nog wel even blijft zitten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
dutchgio schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:33:
[...]

Je kunt je het beste niet zo binden aan characters, voor je het weet zijn ze er niet meer.
Kan hard gaan in Game of Thrones..
Yup, maar sommigen zie ik niet zo snel sterven, zoals Tyrion of Bran. Dan zouden best wat kijkers/lezers weg kunnen lopen. Verder... Daenerys, maakje die dood, dan is een hele verhaallijn pleitte.

[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 03-06-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:36:
[...]

Yu, maar sommigen zie ik niet zo snel sterven, zoals Tyrion of Bran. Dan zouden best wat kijkers/lezers weg kunnen lopen.
dat dachten mensen die boek 1 niet gelezen hebben ook met Ned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:21

boesOne

meuh

:X Holy Fuckballs! Wat een slachtpartij..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Alwinonline schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:40:
[...]

dat dachten mensen die boek 1 niet gelezen hebben ook met Ned
Zeker, er zitten verrassende wendingen in, absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Even verder denkende wat er is gebeurd.
Wie is nu de nieuwe 'eigenaar' van Winterfell. Dat is Brandon.

Maar de Lanisters denken dat Sansa dat nu is toch?
Wat betekend dit voor Tyrion? Zal hij met Sansa naar Winterfell gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroaS
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Nu ik van de schok bekomen ben doe ik ff een potje lof toejuichen aan HBO dat ze dit met zo'n serie aandurven. Geweldig, je bent je leven inderdaad niet zeker in dit spel der tronen. Zelfs niet als het een TV-serie is.

Gelukkig zijn we nu wel van die Catelyn af, die kwam me ondertussen de strot uit met haar trieste-opbiechtingen-met-trillende-stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
KillerDream schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:34:
Heldere uitleg. Dank.
Mijn voorspelling: weer een bruiloft, dit keer in King's Landing, en wel die van Cersei :o :P
Of er net zulke onverwachte gebeurtenissen plaats gaan vinden weet ik niet, maar het belooft een leuk einde te worden.

Zoals hierboven genoemd: HBO heeft natuurlijk het script gebaseerd op het boek en zal daar niet van afwijken, maar de manier waarop ze het verfilmen tot nu toe is indrukwekkend.

"The rains of castamere"
Klopt dus wel wat al voor het verschijnen van de aflevering al voorspeld werd dat de starks eraan gingen.

[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 03-06-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Mooie verzameling reacties: https://twitter.com/redweddingtears

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramash
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 01:01
Sowieso, next wedding: all Lannisters must die :) dan houden we we alleen dany over ( en tyrion, want die is cool :P ( die zou george nooit afmaken, toch? TOCH????!!!!!)

oh help :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Kansloos zeg :') Mensen die de hele show gelijk haten om een plottwist. Juist die plottwists zijn wat de serie interessant maakt/houdt 8)7

Haal de plottwists weg en je houdt een saaie hersenloze hollywoodserie over alleen maar voorspelbare verhaallijnen en happy endings.

Ik hoop dat de makers van de serie zich absoluut niks aantrekkelijk van dergelijke droeftoeterij en gewoon lekker zo verder gaan :P Kennelijk is niet iedereen intelligent genoeg om een serie als deze te kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Schokkende aflevering voor de mensen die de boeken nog niet hebben gelezen.
De teaser van de grand finale (ep10) zat goed in elkaar, eigenlijk geen spoilers, meer wie we de volgende keer te zien zullen krijgen.

Overigens een tijdje terug had iemand een link gepost van allemaal leuke gifs: zou iemand die nogmaals kunnen posten, kan het niet zo 123 vinden en er zijn nogal wat pagina's op dit topic :P
Ik lag namelijk in een deuk van: "Crows before Hoes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zo, ook net de aflevering gekeken. Wat mij betreft beste aflevering van GoT tot nu toe (en niet alleen van dit seizoen). Hoewel ik ook al wist dat er doden zouden vallen aan de kant van de Starks*, toch erg indrukwekkend.

* Met dank aan een paar behoorlijke spoilers in dit topic, die niet in spoilertags stonden!!! Heel erg bedankt sjaak88 en de overige spoilers. :(

Heb nu ook al weer het vermoeden dat er al weer behoorlijke spoilers tussen staan voor de aflevering van volgende week, ook weer zonder spoilertags. Voor de mensen die de boeken hebben gelezen (of al meer weten over het verhaal door bijv. internet): prima dat je hier post, maar zou je wel heel erg goed willen opletten of wat je post geen dikke spoiler is? Zo ja, gebruik alsjeblieft de spoilertags! Dank.

[ Voor 53% gewijzigd door DarkFly op 03-06-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:58

RBH

Twitter over capacity. :(

Overigens vind ik die plottwists juist echt geweldig van GOT. Stelletje helden bij HBO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
MADG0BLIN schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:52:
leuk detail: Dat lied was The Rains of Castamere

Het huis Rains of Castamere ging in opstand tegen de Lannisters. De Lannisters hebben ze niet alleen verslagen, maar ook hun hele bloedlijn afgeslacht.

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 03-06-2013 22:27 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 13:59
Nou, wat een kut aflevering, fucking plot twists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
FastFred schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:29:
Nou, wat een kut aflevering, fucking plot twists
houdt het wel interessant :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ja, nou ik ben er klaar mee... Shift + Delete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

FastFred schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:32:
Ja, nou ik ben er klaar mee... Shift + Delete
Hahahaha!

Ik zat ook met opengevallen mond naar mijn tv te staren... Er bekroop mij al een gevoel dat er wat ging gebeuren, maar dit...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
En niet in de 1e plaats omdat het verhaal rond de Starks zo'n beetje het enige verhaal was waarvan ik nog enigzins kon volgen waar het over ging...

Nu is als enige intressante verhaallijn die van Daenerys nog over, maar die heeft, like, 5 minuten per aflevering, daar doe ik het niet voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Wat een heftige meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ondanks de 'shock' rolden de tranen over mijn wangen :')

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:14
RocketKoen schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:26:
[...]

leuk detail: Dat lied was The Rains of Castamere
[video]
[video]
Het huis Rains of Castamere ging in opstand tegen de Lannisters. De Lannisters hebben ze niet alleen verslagen, maar ook hun hele bloedlijn afgeslacht.
Ring Tone sinds het begin dat de serie er aan kwam :D, epic Tywin is epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 00:07
Man man ik snap er geen kloot meer van. Waar gaat dit heen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Ahahah stelletje kinderen:D Vind dit juist een geweldig punt van de serie, hoofdpersonen afslachten en gewoon keihard doorgaan.

Nog even terug over het aantal seizoenen, wat ik bedoelde was dat Benioff en Weiss de serie afmaken ook al is het laatste boek er niet. GRRM heeft in grote lijnen verteld wat er gebeurt, dus een einde zien we hoe dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 20:12
Smitovic schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:50:
Ahahah stelletje kinderen:D Vind dit juist een geweldig punt van de serie, hoofdpersonen afslachten en gewoon keihard doorgaan.
Voila, heb je tenminste het gevoel dat geen enkel character safe is en dat ze op elk moment dood kunnen gaan.

Dit in tegenstelling tot eender andere serie waar de goeie NOOIT sterven.

Laat maar komen die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:50:
[...]

Blote vrouwen en veel bloed en geweld. Niet echt materiaal voor een vrouw-vriendelijke serie ;)

[...]

Zag het wel aankomen maar niet in deze vorm en zo abrupt.
Ach houd toch op man, geen serie geschikt voor vrouwen... Ik geniet er iedere aflevering weer van en ik heb toch echt een kut en twee tieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tywin laat maar weer eens zien dat pen > zwaard

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:01:
[...]

Ach houd toch op man, geen serie geschikt voor vrouwen... Ik geniet er iedere aflevering weer van en ik heb toch echt een kut en twee tieten.
En charme.

/internetsarcasme.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:01:
[...]

Mijn god. Daar kwam een slok door m'n neus terug naar buiten. Heerlijke reactie ondanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:03:
[...]

En charme.

/internetsarcasme.
You don't know half of it :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RocketKoen schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:02:
Tywin laat maar weer eens zien dat pen > zwaard
Je bedoelt kruisboog > zwaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Sjah als Rob die Karstark niet had onthoofd, dan had hij zijn oom niet hoeven uithuwelijken en had hij daar nooit heen gehoeven > Eigen schuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
gebruikershaes schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:43:
Man man ik snap er geen kloot meer van. Waar gaat dit heen?!?!
Het gaat gewoon door totdat òf de winter echt komt, òf mensen de lessen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Laten we het daar maar bij houden dan.
FastFred schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:37:
En niet in de 1e plaats omdat het verhaal rond de Starks zo'n beetje het enige verhaal was waarvan ik nog enigzins kon volgen waar het over ging...

Nu is als enige intressante verhaallijn die van Daenerys nog over, maar die heeft, like, 5 minuten per aflevering, daar doe ik het niet voor
Zoveel interessant karakters en verhalen en je wil alleen weten hoe het met de Starks afloopt? Anyway, er zijn er nog 4, waarvan Jon en Arya sowieso nog een toffe rol gaan spelen. Brand krijgt natuurlijk ook nog veel te doen straks.

Ik ben benieuwd hoe/of ze het oorlog gedeelte van de serie wat in leven (há) houden. Het was toch wel een grootte drijfveer in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Met deze verrassende plotwendingen zal ik niet meer vreemd opkijken als Hodor over een paar seizoenen gekroond wordt tot Lord of the Seven Kingdoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tsurany schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:05:
[...]

Je bedoelt kruisboog > zwaard?
Nee. Dat bedoeld hij niet.
Rev! schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:05:
Sjah als Rob die Karstark niet had onthoofd, dan had hij zijn oom niet hoeven uithuwelijken en had hij daar nooit heen gehoeven > Eigen schuld ;)
Dan had hij dus een verrader in zijn leger, niet te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Robb zijn eed niet had gebroken, dan was er niks aan de hand geweest, dus inderdaad, eigen schuld.

Ik stond er ook helemaal niet van te kijken dat Frey ze een kopje kleiner heeft gemaakt, Catelyn heeft er in seizoen 1 nog voor gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:07:
[...]

[...]

Dat is - voor mij in ieder geval - juist het interessante. Realpolitik toegepast niet in abstractie, maar direct op het individu. Als je aan het spel deelneemt, is er nul mogelijkheid om aan de consequenties daarvan te ontsnappen. Een continue dans. Zelfs voor diegenen die aan de randen daarvan intrigeren.

De enige voor wie ik echt hoop heb, is Arya. Zij lijkt me nog het meest in staat om te leren, om de keuze te maken om niet aan het spel deel te nemen en een eigen pad te kiezen. Maar ja, de schrijver helpt mensen ook voor minder om zeep, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Dan vraag ik me af welke pen hier bedoelt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
[...]

[...]

Die verrader had hij nu ook hoor, niet in Rickard Karstark maar in Roose Bolton of the Dreadfort. (Leuke vaandel trouwens, The Flayed Man:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 14:16
Was dit trouwens seasons finale?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Nope, nog ééntje, aflevering 10. Volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virtuozzo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:12:
[...]

Dat is - voor mij in ieder geval - juist het interessante. Realpolitik toegepast niet in abstractie, maar direct op het individu. Als je aan het spel deelneemt, is er nul mogelijkheid om aan de consequenties daarvan te ontsnappen. Een continue dans. Zelfs voor diegenen die aan de randen daarvan intrigeren.

De enige voor wie ik echt hoop heb, is Arya. Zij lijkt me nog het meest in staat om te leren, om de keuze te maken om niet aan het spel deel te nemen en een eigen pad te kiezen. Maar ja, de schrijver helpt mensen ook voor minder om zeep, we zullen zien.
Ik hoop dat Sansa een wat actievere rol gaat spelen nu ze getrouwd is met O+ Tyrion O+. Van alle Starks heeft zij het tot nu toe het beste getroffen, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Smitovic schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:15:
Nope, nog ééntje, aflevering 10. Volgende week.
Idd, en dan weer ontwenningsverschijnselen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Virtuozzo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:17:
[...]

10 maanden lang. Zucht. Gelukkig heb ik de boeken nog _/-\o_
Oh nee, nog zo'n 300 pagina's van het laatste uitgebrachte boek. Nog 2 weken dus. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virtuozzo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:17:
[...]

Kindje toch ;(. Supportgroepje oprichten dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Wat een epische aflevering .
Echt veruit de leukste serie van het moment :)
Ik vind juist de plot wisselingen het leukste van de serie anders krijg je zo'n statisch verhaal.
Jammer dat we na volgende week weer een jaar moeten wachten :'(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:16:
[...]

Ik hoop dat Sansa een wat actievere rol gaat spelen nu ze getrouwd is met O+ Tyrion O+. Van alle Starks heeft zij het tot nu toe het beste getroffen, vind ik.
Hm. Ik weet het zo net nog niet. Ik vind het wel zo jammer dat ze nog steeds gewoon een pion blijft. Het karakter is behoorlijk getekend door ervaringen, en ze zit zo vast in de rollenpatronen van dat hof - ondanks dat het (wat inmiddels wel duidelijk is) ze op haar eigen stille manier best slim is.

Ik denk dat van alle Starks Arya het beste af is, of af zal worden.

Maar goed, ik weet het niet. Krijg de indruk dat het hele huwelijk Tyrion in een positie doet manoeuvreren wat uiteindelijk zal leiden tot of zijn eigen val (lang leve die zus met ingebouwd wannabee machiavelli complex - eigenlijk enkel in toom gehouden door dat gruwelijke man / vrouw rollenpatroon) of hij geeft ze de vinger en gaat wieberen. Sansa een actievere rol zou interessant zijn, maar zoveel ruimte voor verhaallijnen is er eigenlijk niet echt in een TV serie, keuzes moeten gemaakt worden. Tyrion in dat opzicht staat inmiddels zo veel sterker om verhaal op / om te bouwen, als je begrijpt wat ik bedoel, en Sansa is vooralsnog enkel interessant als munt aan de zijlijn.
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:18:
[...]

Kindje toch ;(. Supportgroepje oprichten dan maar?
Snif, ja :)

[ Voor 8% gewijzigd door Virtuozzo op 03-06-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het wegvallen van twee toch wel aardig belichtte karakters, is er meer ruimte om de overgebleven karakters meer inhoud te geven.

We gaan het zien, ik zou het ergens wel leuk vinden wanneer Sansa wat meer ballen gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Liever niet, Sansa is een van de meeste irritante personages uit de series. Die mag met haar hoofd op het hakblok wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:25:
Met het wegvallen van twee toch wel aardig belichtte karakters, is er meer ruimte om de overgebleven karakters meer inhoud te geven.

We gaan het zien, ik zou het ergens wel leuk vinden wanneer Sansa wat meer ballen gaat krijgen.
Dan zal ze waarschijnlijk daar toch eerst eens mee in aanraking moeten komen, wil dat gebeuren. Dan hoop ik in ieder geval dat dat op een nog redelijk prettige manier zal gebeuren. Menselijkheid is wel erg beperkt in King's Landing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 00:07
Conclusie: altijd luisteren naar je moeder. Winterfell was anders ook niet in vuur opgegaan als die had geluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg gave aflevering. Ik blijf me verbazen over de shockfactor die de makers in de serie weten te houden. Het tofste personage afmaken midden in het eerste seizoen, babies die afgeslacht worden, incest, lichaamsdelen die afgehakt worden alsof het niets is...

En dan denk je dat je alles hebt gehad... think again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouKoe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-12-2024
Reiben schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:07:
Met deze verrassende plotwendingen zal ik niet meer vreemd opkijken als Hodor over een paar seizoenen gekroond wordt tot Lord of the Seven Kingdoms.
Haha!

Maar allemachtig, ik ben nog nooit zo in shock geweest van een TV-serie. Alles ook zo goed opgebouwd en vervolgens gruwelijk in beeld gebracht... Bij elke Stark die stierf (inclusief de wolf ;() voelde ik 'm echt. Ik zat me al helemaal te verkneukelen om de wraak van Rob en nu dit... Onvoorspelbaar en dus geweldig gedaan.

Ik hoop voor volgende week wel op wat FUCK YEAH momentjes in plaats van fuck neeee... Meer ellende kan mijn stoere mannenhart niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
DouKoe schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:42:
[...]

Haha!

Maar allemachtig, ik ben nog nooit zo in shock geweest van een TV-serie. Alles ook zo goed opgebouwd en vervolgens gruwelijk in beeld gebracht... Bij elke Stark die stierf (inclusief de wolf ;() voelde ik 'm echt. Ik zat me al helemaal te verkneukelen om de wraak van Rob en nu dit... Onvoorspelbaar en dus geweldig gedaan.

Ik hoop voor volgende week wel op wat FUCK YEAH momentjes in plaats van fuck neeee... Meer ellende kan mijn stoere mannenhart niet aan.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O- Ik kom niet meer bij hier.
Stond trouwens ook te kijken dat Jon z'n meissie zo liet staan en keihard weghuppelde op z'n paard.
Zo'n meid had ik niet laten staan hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Jon is sowieso dom, hij ziet 2 direwolves. Dan moet je toch weten dat je broertjes dichtbij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

Dafuq wat een aflevering zeg pffff. Prachtig gedaan dus :Y)
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:47:
Stond trouwens ook te kijken dat Jon z'n meissie zo liet staan en keihard weghuppelde op z'n paard.
Zo'n meid had ik niet laten staan hoor. ;)
Een meid die er geen enkele moeite mee heeft om een onschuldig paardenboertje om te leggen? Lekker laten staan die magere rooie feeks :+

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vid van reacties van kijkers _O-

http://youtu.be/xmWCqrMdqE0

Ik dacht al de hele tijd, waarom is die Frey niet zo pissig joh? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:30

3DDude

I void warranty's

HamburgerHenk schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:48:
Jon is sowieso dom, hij ziet 2 direwolves. Dan moet je toch weten dat je broertjes dichtbij zijn?
Mee eens, ik dacht ook.. Nou Jon moet ik mijn captain obvious hoed dan meer weer afzetten omdat je het nie snapt? :X 8)7

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hahaha aflevering 9. Elke aflevering 9 van deze serie is absurd. Game of thrones begint wel voorspelbaar te worden zo.

Ze bleven erg lang bij die wedding hangen en het zag er allemaal heel gezellig uit. Alleen volgens de GoT logica kan gezelligheid en goedheid niet bestaan, dus ik zat echt heel de tijd al te wachten tot er wat mis zou gaan. Maar alsnog was ik verrast door de bruutheid :o. Ook heel droog dat de rains of castamere gespeeld werd.

Wel jammer dat de Starks nu zo goed als uitgeschakeld zijn, ze waren gewoon te dom voor het spel om de troon. Ned was te goedgelovig en Robb wandelt gewoon het kasteel in van een zeer sluw iemand, die hij ook nog eens persoonlijk verraden heeft. Catherine laat de kingslayer vrij... Zelfs de bastard stark John Snow is een idioot want hij herkent de dire wolves waar hij mee is opgegroeid niet eens... he knows nothing indeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:53:
Even een vid van reacties van kijkers _O-

http://youtu.be/xmWCqrMdqE0

Ik dacht al de hele tijd, waarom is die Frey niet zo pissig joh? >:)
Dat had ik dus ook,dit gaat te gemakkelijk,ik voelde al aankomen dst er wat ging gebueren,alleen idt had ik niet verwacht 8)7 .Erg mooi en gruwelijk gedaan en ze hebben weer een goed shock moment gecreert.

Grappig ook dat filmpje,haha,die reacties :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
HamburgerHenk schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:48:
Dat was net zo'n moment waarbij meneer Sam uit het niets een White walker vermoord, maar vervolgens het wapen laat liggen: dom! Net las het achterlaten van die ginger wildling waarvan ik de naam niet weet. ;)
Overigens was bij Sam zo'n domme actie te verwachten maar bastard Snow had ik toch hoger ingeschat. Net als Rob die dacht dat hij met het verraad wel heel makkelijk weg kon komen. Mooi niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat een aflevering zeg, ik lees de boeken niet dus zag dit pas aankomen toen de deuren dicht gingen.

Ongeveer op de helft dacht ik nog, wat een ruk seizoensfinale finale, weinig actie, niets gebeurt en toen ineens het laatste blok. Jammer dat we weer tot 2014 moeten wachten maar acties zoals deze maakt de serie wel geweldig.

Edit: Jottum er komt er nog eentje volgende week, dacht dat dit al de laatste was :)

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 04-06-2013 00:13 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virtuozzo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:27:
[...]

Dan zal ze waarschijnlijk daar toch eerst eens mee in aanraking moeten komen, wil dat gebeuren. Dan hoop ik in ieder geval dat dat op een nog redelijk prettige manier zal gebeuren. Menselijkheid is wel erg beperkt in King's Landing.
Ze heeft de meest menselijke Lannister getroffen.
Donstil schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 00:12:
Wat een aflevering zeg, ik lees de boeken niet dus zag dit pas aankomen toen de deuren dicht gingen.

Ongeveer op de helft dacht ik nog, wat een ruk seizoensfinale finale, weinig actie, niets gebeurt en toen ineens het laatste blok. Jammer dat we weer tot 2014 moeten wachten maar acties zoals deze maakt de serie wel geweldig.
Het is niet de seizoensfinale :+.
Pagina: 1 ... 21 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic