Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 52 ... 55 Laatste
Acties:

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06-01 16:38
Anoniem: 91868 schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:14:
Odendaal zit daar ook en die is allesbehalve een hoogvlieger. Dus ik zie niet in waarom hij niet bij Ten Kate terecht zou kunnen komen.
TenKate heeft plannen om het wereldkampioenschap in de wss te winnen en niet om met middelmatige coureurs rond te rijden .

Beetje afhankelijk van wat er gebeurd met covid19 denk ik dat er bij TenKate de komende jaren bekende namen gaan rijden en geen afdankers van de GP's .

"Beautiful Clean Coal"

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08:19
TenKate zal ook hard sponsoring nodig hebben. Loris Baz gaf aan nog niet zeker te zijn voor volgend jaar.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 07:52

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

leekers schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 05:28:
[...]

TenKate heeft plannen om het wereldkampioenschap in de wss te winnen en niet om met middelmatige coureurs rond te rijden .

Beetje afhankelijk van wat er gebeurd met covid19 denk ik dat er bij TenKate de komende jaren bekende namen gaan rijden en geen afdankers van de GP's .
En met welke motor dan? Die R6 van hun komt vermogen te kort. Ik ken rijders die alsnog naar Ahnendorp gaan omdat TenKate niet het vermogen kan leveren wat ze beloven.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• leekers
Tylen schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:11:
[...]

En met welke motor dan? Die R6 van hun komt vermogen te kort. Ik ken rijders die alsnog naar Ahnendorp gaan omdat TenKate niet het vermogen kan leveren wat ze beloven.
Ik ben er zeker van dat TenKate niet in staat is om een Yamaha op het niveau te brengen om een gooi naar het kampioenschap te doen 8)7

Misschien maken ze zelf wel een reis naar Ahnendorp deze winter zover is Bocholt niet vanaf Zwolle |:(

"Beautiful Clean Coal"

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

leekers schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:17:
[...]

Ik ben er zeker van dat TenKate niet in staat is om een Yamaha op het niveau te brengen om een gooi naar het kampioenschap te doen 8)7
Precies.
Misschien maken ze zelf wel een reis naar Ahnendorp deze winter zover is Bocholt niet vanaf Zwolle |:(
_/-\o_ _/-\o_

Anoniem: 1455912

.

[Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:44]

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 1455912 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:48:
Het lijkt erop dat Gerloff komend weekend Rossi moet gaan vervangen. Gisteren testte Rossi weer positief en vandaag ondergaat hij test 2.
Eens kijken of ie het dan "net zo goed" gaat doen als MvdM destijds.... :+

A smile a day (doesn't keep Corona away) ...

• Zamorano
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
leekers schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:46:
Het zou zo maar eens kunnen dat de laatste wedstrijden in Spanje en Portugal niet doorgaan .
Valencia is in een lockdown en er geldt een reisverbod in de provincie terwijl Portugal ook nieuwe maatregelen heeft afgekondigd .

Misschien is Mir al kampioen zonder het te weten .
Dorna houdt vooral rekening met problemen met het hosten van de GP in Portugal.
Gerucht gaat dat er al een plan B klaar ligt: dat weekend uitwijken naar Jerez.
Wel praktisch, want dat ligt maar een paar honderd km uit elkaar.

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 14:57
Anoniem: 1455912 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:48:
Het lijkt erop dat Gerloff komend weekend Rossi moet gaan vervangen. Gisteren testte Rossi weer positief en vandaag ondergaat hij test 2.
Helaas weer een positieve test van Rossi. 'Gelukkig' waren zijn kampioenschap kansen al vrijwel verkeken anders was dit nog zuurder geweest.
Lecuona heeft ook positief getest en zal dit weekend dus missen.

Covid: Iker Lecuona forced to withdraw from Valencia MotoGP

Specs

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08:06
My-life schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:32:
[...]

Helaas weer een positieve test van Rossi. 'Gelukkig' waren zijn kampioenschap kansen al vrijwel verkeken anders was dit nog zuurder geweest.
Lecuona heeft ook positief getest en zal dit weekend dus missen.

Covid: Iker Lecuona forced to withdraw from Valencia MotoGP
Hij is mogelijk toch onderweg :)
https://nl.motorsport.com...pese-gp-valencia/4904082/

Mir was al bijna kampioen maar nu misschien nu nog eerder:

https://nl.motorsport.com...-motoronderdelen/4904349/

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 07:10
De punten aftrek is alleen voor de constructeurs- en teamkampioenschappen, niet voor de rijders.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Willem30
Vinales heeft een nieuw motorblok nodig dit weekend en start zondag vanuit de pit.

.

[Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:44]

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 07:43
Anoniem: 1455912 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:09:
Rossi rijdt dit weekend weer gewoon mee.

27 juni staat Assen op het programma voor het seizoen 2021. Ik ben benieuwd of dat doorgaat, ik hoop het wel weer! Passe-partout is in ieder geval binnen (ik ga er gemakshalve vanuit dat 2020 kaarten dan geldig zijn).
De 2020 kaarten zijn volgend jaar gewoon geldig. Heb ze al voor de Strubbentribune.

.

• Joris748
Anoniem: 1455912 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:50:
[...]

Prima plek volgens mij! Wij zitten al jaren op de Wintersdijk.
Zeker een goede plek. Zitten daar al sinds de laatste grote verbouwing. Vak BS, net hoog genoeg om geen last van mensen op de balkonnetjes te hebben. Zien ze dus over het rechte stuk aankomen en over de Veenslang weer vertrekken.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:12

v8power67

Turbo goes whoeshhhhh!!

(begin rant) Pfff word zo moe van eurosport.. weer geen quali live op tv. Maar wel op 2 zender iets met fietsen(alleen de motorloze versie).. vind de tijd dat sport 1 destijds het had echt veel fijner. Alles beter dan Eurosport. (Einde rant)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

v8power67 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:54:
(begin rant) Pfff word zo moe van eurosport.. weer geen quali live op tv. Maar wel op 2 zender iets met fietsen(alleen de motorloze versie).. vind de tijd dat sport 1 destijds het had echt veel fijner. Alles beter dan Eurosport. (Einde rant)
(begin Hint) er is een streaming service voor Eurosport, die is echter niet gratis, maar daarmee zijn de (gemotoriseerde)fietsen wel te bekijken. Sport1 was destijds ook niet gratis, dus wellicht....? (einde Hint) ;)

• alesandro_46
v8power67 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:54:
Tot vorig jaar had ik vaak dezelfde irritaties. Toen tijdens black friday een abonnement op Eurosport player afgesloten voor 50% van de normale prijs (€20 i.p.v. €40). Voor dat geld bespaar je je een hoop irritatie en kan je ook nog andere motorsport kijken zoals WSBK en BSB.

Anoniem: 91868

alesandro_46 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:14:
[...]

Tot vorig jaar had ik vaak dezelfde irritaties. Toen tijdens black friday een abonnement op Eurosport player afgesloten voor 50% van de normale prijs (€20 i.p.v. €40). Voor dat geld bespaar je je een hoop irritatie en kan je ook nog andere motorsport kijken zoals WSBK en BSB.
Precies.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:12

v8power67

Turbo goes whoeshhhhh!!

Thnx voor de tips maar ik ga niet nog keer extra betalen bovenop de extra kosten voor eurosport 2. Vind gewoon bizar dat op 2 zender er fietsen moet uitgezonden worden.. maja kijk fe herhaling wel. Weiger eurosport meer te betalen voor een app.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

v8power67 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:23:
Thnx voor de tips maar ik ga niet nog keer extra betalen bovenop de extra kosten voor eurosport 2. Vind gewoon bizar dat op 2 zender er fietsen moet uitgezonden worden.. maja kijk fe herhaling wel. Weiger eurosport meer te betalen voor een app.
Tja vraag en aanbod he. Er is meer vraag naar wielrennen dan motorsport.

• Shadow_Agent
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08:16
Op zowel E1 als 2 wielrennen? Welke koers dan? Vuelta en? Lijkt mij geen noemenswaardige rit om de kwalificatie van de motoGP van het scherm te drukken

Hoi :)

• Nivado
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:11

Nivado

Metabo UHE 2250 te koop

Tylen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:43:
[...]

Tja vraag en aanbod he. Er is meer vraag naar wielrennen dan motorsport.
Als MotoGP wel en dat dopefest niet op 628.334 zenders zou kunnen kijken, zou je helemaal gelijk hebben!

Ik vind dat ze mijn plezier stelen door eerst het alleen recht op MotoGP te kopen, en vervolgens iets anders uit te zenden. In mijn ogen zitten aan dat exclusieve recht ook verlichtingen!

Metabo Combihamer te koop

• leekers
v8power67 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:23:
Je betaald niet extra voor die app met het betalen voor de eurosport player krijg je automatisch eurosport 2 erbij dus je kan je extra pakket voor europort 2 opzeggen en goedkoper uit zijn .

werkelijk ik begrijp niet dat er elke keer weer mensen zijn die klagen er zijn weekenden dat ik de hele zondag moet zappen om alles te kunnen zien .

gooi die extra pakketten er gewoon uit en betaal voor wat je wilt kijken ipv nutteloze rants te posten .

"Beautiful Clean Coal"

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

leekers schreef op zondag 8 november 2020 @ 05:32:
[...]

Je betaald niet extra voor die app met het betalen voor de eurosport player krijg je automatisch eurosport 2 erbij dus je kan je extra pakket voor europort 2 opzeggen en goedkoper uit zijn .

werkelijk ik begrijp niet dat er elke keer weer mensen zijn die klagen er zijn weekenden dat ik de hele zondag moet zappen om alles te kunnen zien .

gooi die extra pakketten er gewoon uit en betaal voor wat je wilt kijken ipv nutteloze rants te posten .
Tja nogmaals, vraag en aanbod. Als ik ceo eurosport zou zijn deed ik exact hetzelfde.

Maar de echte fam heeft toch een eurosport player of motogp abonnement???

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online
Tylen schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:09:
[...]

Tja nogmaals, vraag en aanbod. Als ik ceo eurosport zou zijn deed ik exact hetzelfde.

Maar de echte fam heeft toch een eurosport player of motogp abonnement???
Gaat er wel komen ja, hoop op een interessante black friday actie :)

Hier (Delta) hebben ze een paar jaar terug heel Eurosport er af gegooid, gelukkig kon ik via het ziggogo account van mijn schoonmoeder kijken.

• leekers
Syahrin op de NTS volgend jaar samen met Barry Baltus

https://www.racesport.nl/...tus-bij-nts-rw-racing-gp/

"Beautiful Clean Coal"

Jammer dat het droog is.

.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:00

steveman

Comfortabel ten onder

Oef, Rossi staat weer stil... Ook een 6e blok nodig?

Die hartslagmeter op chef-Suzuki Davide Brivio _O- _/-\o_

[Voor 40% gewijzigd door steveman op 08-11-2020 14:30]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Joris748
Mir is hard aan het trappen. Mooi om te zien.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

9e winnaar dit seizoen 8)7

Allemaal een tientje doneren aan MM zodat ie met pensioen kan?

Op zich wel mooi dat je ten minste een keer gewonnen heeft, als je kampioen wordt :+

[Voor 29% gewijzigd door steveman op 08-11-2020 14:44]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Zamorano
  • Niet online
Joan Mir _/-\o_

Niet echt een spannende race, maar Mir laat wel zien uit welk hout hij gesneden is. Gewoon een foutloze race rijden als het echt moet.

.

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 20:54
Geen spannende race, maar wel mooi dat de aanstaande kampioen in ieder geval een race heeft gewonnen. Met 37 punten voorsprong kan het al bijna niet meer mis gaan voor Mir. Dan zou hij al 2 x niet moeten finishen. Maar goed, zolang er nog kansen zijn.

.

• Shadow_Agent
Anoniem: 1455912 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:38:
[...]

En dan moet Rins of Quartaro ook nog eens goed finishen in beide races. Ik zie het eigenlijk niet meer gebeuren dat iemand anders kampioen wordt van dit seizoen.

In ieder geval fijn dat er na vier jaar Marquez eindelijk iemand anders de titel pakt. Dat staat in ieder geval vast.
Met dien verstande dat MM überhaupt niet meerijdt natuurlijk. Het is niet zo dat hij verslagen is door Mir.

Maar ik vind het ook prachtig hoor!

.

[Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:45]

• Willem30
Weer top races gezien _/-\o_

Wat me opviel:
  • Wel erg jammer van Quartararo
  • Suzuki ijzersterk
  • Beetje vreemde valpartij van Alex Marquez
  • Aleix Espargaro had best goed weekend maar door simpele fout in eerste ronde eraf.
  • Yamaha weer heel slecht
  • Francesco Bagnaia en Cal Crutchlow vielen weer eens....
  • Onzichtbare Dovizioso wat niet heel gek is gezien zijn situatie.

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

Als MM weer terug komt laat hij wel weer zien wie de echte Kampioen is ;)

Maar nu kunnen andere ook even snuffelen aan overwinningen en en kampioenschap hahaha.

• alesandro_46
Tylen schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:05:

Maar nu kunnen andere ook even snuffelen aan overwinningen en en kampioenschap hahaha.
Totdat hij zichzelf weer verslaat zoals in Jerez. ;)
Verder wel eens met wat je zegt, MM is zo dominant (geweest?) dat hij het "wel even laat zien". Wel ben ik benieuwd of hij zijn rijstijl aan gaat passen vanwege hetgeen hem begin dit jaar overkomen is.

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:21

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Tylen schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:05:

Vermoed van wel, dit was een jaar waar degene die het minst tegenvalt kampioen wordt lijkt het wel.
De Yamaha's laten continu steken vallen.
De Ducs laten zich zoekrijden, de Dovi die met MM streed in vorige jaren lijkt te zijn verdwenen.
Niemand krijgt de Honda echt onder controle zoals MM dat kan.
De Suzuki is de enige vooraan die het nivo heeft weten vast te houden.
De KTM is goed in opkomst en begint er nu ook echt bij te horen

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

.

• UTwizard
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 00:23
Willem30 schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:45:
Weer top races gezien _/-\o_

Wat me opviel:
• Beetje vreemde valpartij van Alex Marquez
In de replay was te zien dat AM echt maar op enkele centimeters langs het achterwiel van AD schoof. AD zette hem er ook heel krap voor, ik denk dat AM net iets meer voorrem moest pakken dan hij wou omdat ze anders bij elkaar in de wielen hadden gezeten.

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Bo naar EAB en niet naar Ten Kate in de WSS.
Ben benieuwd...

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Willem30
Oogje schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:30:
Bo naar EAB en niet naar Ten Kate in de WSS.
Ben benieuwd...
Ik las het ook net: https://www.racesport.nl/...sport-world-championship/ :P

• Willem30
Andrea Dovizioso heeft de aanbiedingen om komend seizoen aan de slag te gaan als MotoGP testcoureur naast zich neergelegd. De Ducati neemt in 2021 een sabbatical om vervolgens te proberen om in 2022 op 36-jarige leeftijd weer terug te keren als coureur in het MotoGP wereldkampioenschap.

https://www.racesport.nl/...ureur-sabbatical-in-2021/

Ik ben benieuwd of hij nog terug kan komen dan, of dat iedereen hem vergeten is en er geen plekjes meer zijn voor 2022.

• Zamorano
  • Niet online
YakuzA schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:25:
[...]

Vermoed van wel, dit was een jaar waar degene die het minst tegenvalt kampioen wordt lijkt het wel.
De Yamaha's laten continu steken vallen.
De Ducs laten zich zoekrijden, de Dovi die met MM streed in vorige jaren lijkt te zijn verdwenen.
Niemand krijgt de Honda echt onder controle zoals MM dat kan.
De Suzuki is de enige vooraan die het nivo heeft weten vast te houden.
De KTM is goed in opkomst en begint er nu ook echt bij te horen
Ik denk ook dat de kans groot is dat MM zijn dominantie weer oppakt. Maar zo'n tussenjaar is niet alleen vermakelijk, het geeft andere coureurs en fabrikanten ook de kans om momentum te genereren.
Met name bij Suzuki natuurlijk.

Ik kijk vooral heel erg uit naar duels tussen MM en Mir volgend jaar.
Mir is een hele interessante jongen. Pas op z'n 10e begonnen met motorrijden, wat super laat is. Eigenlijk uit het niets Moto3 kampioen geworden, in pas z'n 2e GP jaar. En 3 jaar later waarschijnlijk zomaar MotoGP kampioen.
Die Moto3 titel is interessant om eens goed te bekijken: op papier domineerde hij zoals we in de afgelopen 25 jaar alleen MM en VR hebben zien doen. Maar bijna al zijn overwinningen kwamen uit gevechten in de laatste ronde met 1 of meerdere tegenstanders, met minieme verschillen. Daar zit een grote kwaliteit van Mir: in een direct gevecht een goed resultaat boeken.

Als Mir en Suzuki volgend jaar (hoogstwaarschijnlijk) met de titel op zak het gevecht aan kunnen gaan met MM en Honda, dan wordt dat smullen.

En dan hebben we nog Pol op de 2e Honda. Kan ook vuurwerk opleveren.

Van Yamaha verwacht ik eigenlijk weinig. Daar zijn ze het spoor volgens mij bijster.
Ze hebben 2 coureurs die op een goede dag onnavolgbaar snel zijn, maar waar ik van betwijfel of ze het een heel seizoen lang kunnen. Daarnaast zie ik weinig in de ondersteuning/begeleiding van de coureurs en maken ze bijzondere keuzes m.b.t. personeel. Ze hebben nu bijvoorbeeld hun hoogst gewaarderde en meest ervaren crew chief (Ramón Forcada) gekoppeld aan de enige coureur zonder fabrieksmachine (Morbidelli).

Ducati heeft m.i. een coureurs-probleem. Dall'Igna is volgens mij heel ambitieus, maar heeft eigenlijk geen coureur aan boord die het niveau heeft om voor de titel te strijden. Zou me niets verbazen als hij het ook gewoon niet zag zitten in Dovi, en dat het daarom nu stuk loopt. Misschien dat Pecco of Martín het over een paar jaar kunnen, maar m.i. niet direct de mega-toppers in wording.

Ben wel benieuwd wat KTM kan. Die hebben een duidelijke stijgende lijn en een consistent beleid met coureurs die ze zelf opleiden. Binder is nog een beetje een ruwe diamant en Oliveira lijkt een beetje type Dovi, niet een 'alien' qua snelheid, maar houdt z'n kop erbij en is lekker opportunistisch.

• kaos001
  • Laatst online: 23-06 18:18
Zamorano schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:29:
[...]

Ik denk ook dat de kans groot is dat MM zijn dominantie weer oppakt.
Vergis je niet, een jaar lang niks doen hakt er behoorlijk in hoor.
Nu is MM een klasse apart en verwacht ik ook wel dat hij goed zal rijden, maar of hij direct dominant zal zijn?
Ik weet het zo net nog niet. B)

Soundcloud

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

kaos001 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:09:
[...]

Vergis je niet, een jaar lang niks doen hakt er behoorlijk in hoor.
Nu is MM een klasse apart en verwacht ik ook wel dat hij goed zal rijden, maar of hij direct dominant zal zijn?
Ik weet het zo net nog niet. B)
Tuurlijk wel. Dat verleer je niet :9

• Oogje
  • Niet online
Tylen schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:45:
[...]

Tuurlijk wel. Dat verleer je niet :9
Klopt, net zoals de kans op wederom een flinke crash en uit de running zijn. Dat zit nu eenmaal in zn rijstijl, als t goed gaat houdt niemand em bij, gaat het mis dan kan het pijn doen.
Bloed of bloemen :+

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

Oogje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:07:
[...]

Klopt, net zoals de kans op wederom een flinke crash en uit de running zijn. Dat zit nu eenmaal in zn rijstijl, als t goed gaat houdt niemand em bij, gaat het mis dan kan het pijn doen.
Bloed of bloemen :+
Idd Podium of Jodium.

https://www.racesport.nl/...ordt-vier-jaar-geschorst/
F

Die zien we nooit meer terug. Grappig is wel dat drostanolone aka masteron/mast als het meestal wordt genoemd in het bodybuild en lift wereldje nou niet echt gebruikt wordt om de prestratieverhogende kwaliteiten maar vaak puur om cosmetische redenen. Het geeft een drogere en strakkere look, wat juist perfect past bij Iannone en zijn plastisch chirurgische verleden. Daarbij geloof ik niet echt dat in een stukje vlees al genoeg kan zitten om je tegen de lamp te laten lopen.

• kaos001
Toch jammer, ik vond het wel een kleurrijk figuur! :D

Dit moment blijft me nog heel goed bij ook.
Kijken vanaf 06:32.

https://twitter.com/motogp/status/1058464836475125760

[Voor 53% gewijzigd door kaos001 op 10-11-2020 13:20]

Soundcloud

• Willem30
Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:11:
https://www.racesport.nl/...ordt-vier-jaar-geschorst/
F

Die zien we nooit meer terug. Grappig is wel dat drostanolone aka masteron/mast als het meestal wordt genoemd in het bodybuild en lift wereldje nou niet echt gebruikt wordt om de prestratieverhogende kwaliteiten maar vaak puur om cosmetische redenen. Het geeft een drogere en strakkere look, wat juist perfect past bij Iannone en zijn plastisch chirurgische verleden. Daarbij geloof ik niet echt dat in een stukje vlees al genoeg kan zitten om je tegen de lamp te laten lopen.
Jammer maar helaas..... :/

• My-life
Willem30 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:45:
Andrea Dovizioso heeft de aanbiedingen om komend seizoen aan de slag te gaan als MotoGP testcoureur naast zich neergelegd. De Ducati neemt in 2021 een sabbatical om vervolgens te proberen om in 2022 op 36-jarige leeftijd weer terug te keren als coureur in het MotoGP wereldkampioenschap.

https://www.racesport.nl/...ureur-sabbatical-in-2021/
Het zou mij niet verbazen als Dovi al in gesprek is voor 2021-2022 met bijvoorbeeld KTM en mede daarom voor de baan als testrijder heeft bedankt. Als dit niet het geval is dan lijkt het me moeilijk om terug te komen in de MotoGP wereld als hij er een jaar helemaal uit is.

Crutchlow komend jaar hoogstwaarschijnlijk op de Yamaha als testrijder. Ik ben zeer benieuwd wat hij kan doen met een wildcard, er vanuit gaande dat hij die krijgt.
Valencia MotoGP: Cal Crutchlow confirms 'advanced discussions' with Yamaha

Specs

• Willem30
Dat denk ik ook.

Cal is wel beetje over zijn houdbaarsheiddatum heen in de MotoGP als je ziet wat er allemaal voor jonge gasten gaan rond rijden volgend jaar. Hij heeft wel leuke dingen laten zien in het verleden maar ook te vaak valpartijtjes en zo.

• My-life
En Lorenzo naar Aprilia? Dat klinkt niet als iemand die met pensioen wilde gaan.
Five-time world champion Lorenzo - who only took part in two tests for Yamaha this season, both on year-old machinery - has been linked with a testing role for Aprilia.
Official: Cal Crutchlow replaces Jorge Lorenzo as Yamaha MotoGP test rider

Specs

• Shadow_Agent
Willem30 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:09:
Dat denk ik ook.

Cal is wel beetje over zijn houdbaarsheiddatum heen in de MotoGP als je ziet wat er allemaal voor jonge gasten gaan rond rijden volgend jaar. Hij heeft wel leuke dingen laten zien in het verleden maar ook te vaak valpartijtjes en zo.
Cal Crashlow :X

.

[Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:45]

.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yup maar toch vond ik hem vaak wel een smaakmaker. Die man ragde z'n motor altijd alle kanten op, erg mooie mooie manier van rijden iig.

I am the great Cornholio!

• Joris748
Mooie laatste ronde tussen Morbidelli en Miller. Zo spannend hebben we ze lang niet gezien.

.

[Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:45]

• Joris748
Die snor van Miller _O-

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online
In combinatie met die zonnebril is het echt geen zicht 7(8)7

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

https://uk.movember.com/

Movember, snor voor het goede doel.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Joris748
Maar deze slaat wel heel ver uit op de porn-o-meter :P

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Joris748 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:15:
Maar deze slaat wel heel ver uit op de porn-o-meter :P
Ook pornstaches zijn toegestaan :p

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 1455912 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:12:
Uiteindelijk is hij 8e geworden. Prima prestatie voor hem. Het podium was wel verrassend in de laatste ronde. Altijd naar als je als leider wegglijdt, maar in zo’n laatste ronde is dat natuurlijk nog zuurder.
De voorzijde gaf hem nooit het vertrouwen dit seizoen? Blijkbaar heeft ie het licht gezien de laatste paar races op dit circuit, of ze hebben wat gevonden wat werkt voor hem. Jammer genoeg is het wel te laat voor zijn Moto2 zitje, toch sterk gereden vind ik.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

hardware-lover schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:25:
[...]

De voorzijde gaf hem nooit het vertrouwen dit seizoen? Blijkbaar heeft ie het licht gezien de laatste paar races op dit circuit, of ze hebben wat gevonden wat werkt voor hem. Jammer genoeg is het wel te laat voor zijn Moto2 zitje, toch sterk gereden vind ik.
Ga maar uit van dat laatste, overigens geeft RW èn NTS aan wijzigingen te hebben willen maken dit seizoen aan het frame maar dat dit reglementair niet toegestaan was. En dat zegt mij dat er een structureel probleem was, kleine wijzigingen zijn immers toegestaan. Anyheu, jammer voor Bo. Die gaat naar 'n andere klasse. Weer een stukje talent kapot gemaakt door mijn favoriete team :+

[Voor 4% gewijzigd door HaterFrame op 15-11-2020 18:08]

I am the great Cornholio!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Mir & Suzi súper! _/-\o_

Op naar volgend jaar, waar hopelijk de baan weer kan worden binnengevallen en ene MM weer 100% meedoet.

En laten we hopen dat Yamaha de fietsjes voor wat meer rijders competitief kan maken...

• Willem30
Tuurlijk is het niet te vergelijken maar de MotoGP gaat elke bocht met de knie aan de grond op circuit van Portimao en al die F1 coureurs maar klagen over geen grip op het nieuwe asfalt. :P

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

(wtf?)

Kneedown hoeft ook niet zo moeilijk te zijn :+

Maar al wel wat mooie beelden langs zien komen zo met een schuin oog :)

[Voor 38% gewijzigd door steveman op 20-11-2020 16:07]

• Oogje
  • Niet online
Willem30 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:41:
Tuurlijk is het niet te vergelijken maar de MotoGP gaat elke bocht met de knie aan de grond op circuit van Portimao en al die F1 coureurs maar klagen over geen grip op het nieuwe asfalt. :P
Denk dat je schrikt van t snelheidsverschil in de bochten ;)

Voor de liefhebbers van Eurosport, de black friday aanbieding voor de Eurosport Player is dit jaar 29.99. Vorig jaar was het 19.99

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000

Laguna

Connaisseur

Heeft iemand een verklaring waarom Morbidelli ipv Zarco in Q1 zit? Kijkende naar de uitslag van FP3.

Zie het al FP3 toont natuurlijk niet de gecombineerde tijden, die je op TV tijdens FP3 altijd wel ziet en Zarco reed nu in FP2 een snellere ronde.

[Voor 44% gewijzigd door Laguna op 21-11-2020 16:12]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Valentino-46
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 23:23
Oogje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 06:59:
[...]

Denk dat je schrikt van t snelheidsverschil in de bochten ;)
Kijk alleen maar eens naar het verschil in pole position tijden:

MotoGP Miguel Oliveira1m38,892s
F1 Lewis Hamilton1m16,652s

Toen de F1 op Mugello aan t rijden was, was ik ff benieuwd naar het verschil in rondetijden vergeleken met de MotoGP. Dat was ff schrikken, niet gedacht dat dat zoveel (30 sec) was.

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Valentino-46 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:29:
[...]

Toen de F1 op Mugello aan t rijden was, was ik ff benieuwd naar het verschil in rondetijden vergeleken met de MotoGP. Dat was ff schrikken, niet gedacht dat dat zoveel (30 sec) was.
De motor trekt harder op. Aanremmen en bochten snelheid is bij de f1 een stuk hoger. Maarja, wat wil je met een omgekeerde vliegtuig met 4 wielen er onder.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• kaos001
Valentino-46 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:29:
[...]

De grip van die grote wielen (en dan hebben ze ook nog 2 extra) is bizar. De topsnelheden liggen in de MotoGP hoger, maar de aerodynamica van die F1 bakken is niet te vergelijken.

Alsnog vind ik er geen reet aan dat paraderijden van Max en co. :')

Soundcloud

• kaos001
Dacuuu schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:36:
[...]

De motor trekt harder op. Aanremmen en bochten snelheid is bij de f1 een stuk hoger. Maarja, wat wil je met een omgekeerde vliegtuig met 4 wielen er onder.
Met al die restricties die ze tegenwoordig hebben valt het allemaal nog mee. Als ze niet hadden ingegrepen in het verleden konden ze er inmiddels mee naar de maan.

Soundcloud

Mooie strijd voor het Moto3 kampioenschap. Hopelijk wordt zo de Moto2 wedstrijd ook een beetje leuk.

• Joris748
Nummer 2 en 3 op hetzelfde puntenaantal en de nummer 1 maar 4 punten meer.

* Joris748 maakt geen vergelijk met F1 :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Moto2 is ook spannend, maar Lowes zou eigenlijk niet moeten rijden, zijn pols is goed gebroken. Maar ja, WK kansen krijg je niet vaak.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

"S.low" heeft het, tegen m'n verwachtingen in, erg netjes gedaan. Maar van een megacrash waarbij hij iemand anders mee zou nemen, had ik ook niet opgekeken. Bleef gelukkig uit.

Ben benieuwd wat ie, naast adrenaline, nog meer door de aderen had pompen.

Vale voorbij aan Kwartje zowaar. Quatararo heeft ook een diep verval meegemaakt zeg, wat een verschil met begin dit jaar.

[Voor 20% gewijzigd door steveman op 22-11-2020 15:41]

• Joris748
Net de MotoGP race terug zitten kijken. Mooie inhaalacties, paar keer opgeveerd uit de bank. Vooral het gevecht tussen Nakagami en Quartararo was _/-\o_

Miller in de laatste ronde erg sterk, jammer dat hem dat vorige wedstrijd niet lukte.

• Zamorano
  • Niet online
Ik vond het een vreemde laatste GP, maar het is een bijzonder seizoen geweest!

Niet alleen Mir breekt door en gaat er met de wereldtitel vandoor, maar ook Oliveira en Morbidelli laten echt wel even wat zien. Daarnaast (geen overwinningen maar) zie ik ook Pol en Miller een stap maken dit jaar. Tof dat we die twee ook volgend jaar gaan zien in een (ander) fabrieksteam!

Quartararo is echt wel een bijzonder verhaal in negatieve zin. Ik ben heel benieuwd of hij volgend jaar een frisse start kan maken bij het fabrieksteam. 19 punten in de laatste 6 races, en dan 8e in het kampioenschap worden, terwijl je de eerste helft van het seizoen titelkandidaat nummer 1 bent. Ouch!

• Willem30
Joris748 schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:07:
Net de MotoGP race terug zitten kijken. Mooie inhaalacties, paar keer opgeveerd uit de bank. Vooral het gevecht tussen Nakagami en Quartararo was _/-\o_

Miller in de laatste ronde erg sterk, jammer dat hem dat vorige wedstrijd niet lukte.
Alle races waren weer mooi. _/-\o_ Ik vind Moto3 ook altijd wel gaaf met dat dit op elkaar rijden.

• Joris748
Voor 20 euro per jaar kun je nu een abonnement op Dplay afsluiten. Kun je ook Eurosport 1 en 2 mee kijken.

Lijkt me interessanter dan Eurosport Player? Wat zie ik over het hoofd?

Ik dacht dat Dplay niet echt livetv is. Dus dan krijg je alleen een selectie denk ik. En bij Eurosport dus een docu over Federer of weet ik veel wat.
https://www.dplay.nl/over-dplay

• Valentino-46
Joris748 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:24:
Voor 20 euro per jaar kun je nu een abonnement op Dplay afsluiten. Kun je ook Eurosport 1 en 2 mee kijken.

Ik weet niet hoe letterlijk je de tekst (als je met je muis over de plaatjes hovert) op https://www.dplay.nl/zenders moet nemen, maar zoals ik het begrijp heb je dan alleen de Eurosport 1 & 2 livestreams en niet alle streams die je via de Eurosport Player kunt kijken. Als MotoGP dus niet uitgezonden wordt op Eurosport 1 & 2 (zoals laatst een keer het geval was met wielrennen op beide zenders), dan heb je ook niks aan Dplay volgens mij.

CMIIW

[Voor 4% gewijzigd door Valentino-46 op 24-11-2020 18:03]

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

Joris748 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:24:

Maar met eurosportplayer kan je ook motogp kijken als het niet word uitgezonden. En terug kijken etc etc.

• Joris748
Even wat verder gezocht. Met Dplay kun je:
  • Live tv kijken
  • Tot 7 dagen terug en tot 7 dagen vooruit kijken
Voor mijn gebruik/wensen ruim voldoende.

Echter Live TV kijken kan niet via een Apple TV app. Dat kan alleen via een browser of iPhone app (en dan naar Apple TV streamen).

Niet wat ik ervan verwacht had dus. Is het nu zo moeilijk om een fatsoenlijke Apple TV app te maken met de complete functionaliteit? 8)7 Met een fatsoenlijke Apple TV app, hadden we ons TV abbo op kunnen zeggen. Kijken nu ook al veel TV via NLZiet.

[Voor 10% gewijzigd door Joris748 op 24-11-2020 20:37]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Joris748 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:28:
Even wat verder gezocht. Met Dplay kun je:
  • Live tv kijken
  • Tot 7 dagen terug en tot 7 dagen vooruit kijken
Voor mijn gebruik/wensen ruim voldoende.

Echter Live TV kijken kan niet via een Apple TV app. Dat kan alleen via een browser of iPhone app (en dan naar Apple TV streamen).

Niet wat ik ervan verwacht had dus. Is het nu zo moeilijk om een fatsoenlijke Apple TV app te maken met de complete functionaliteit? 8)7 Met een fatsoenlijke Apple TV app, hadden we ons TV abbo op kunnen zeggen. Kijken nu ook al veel TV via NLZiet.
Eerst maar eens uitproberen (en gelukkig kan dat voor een weekje), of de Dplay kwaliteit wel naar wens is?

Op een Mi box S of gelijke vwb hardware is dit namelijk DRAMATISCH slecht (en daarvan zijn ze op de hoogte bij Dplay, echter geen oplossing), op een Shield (2019 Pro) ziet het er flink beter uit en is het prima te doen.

Ik zie van Eurosport enkel de Live kanalen, via browser live TV steeds beschikbaar, via de Android TV app enkel indien MotoGP live is?

• Valentino-46
Joris748 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:28:
Met Dplay kun je:
  • tot 7 dagen vooruit kijken
Ja maar, ja maar...... dan weet je een week van tevoren al wie de race wint. :+

• alesandro_46
Valentino-46 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:41:
[...]

_O-

Maar als M. Marquez weer met het spelletje mee doet dan weten de mensen zonder dplay het ook van tevoren. :P

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Valentino-46 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:41:
[...]
Ik kijk naar je Avatar..... :'(

Ik zou lekker voor de Eurosport player gaan. Niet alleen gegarandeerd MotoGP, maar ook World Superbikes (met alle feeder classes) en MotoAmerica. Het bevalt me supergoed. Het is dat ik een enorme vrek ben en na maart niet verleng
spoiler:
omdat ik ook alles kan zien via torrents en gratis streams
. Sowieso zit je op al die extra meuk te wachten van Dplay?
Pagina: 1 ... 52 ... 55 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True