Crashes crashes!
Beide officiele Honda's en beide Ducati's ook.
Vage race idd.
Wel een leuk gevecht tussen Bautista en Zarco om P4, maar of die er beide op blijven zitten?
Vage race idd.
Wel een leuk gevecht tussen Bautista en Zarco om P4, maar of die er beide op blijven zitten?
[ Voor 42% gewijzigd door Zamorano op 09-04-2017 21:27 ]
Was een mooie race. Vaag van de vele crashjes. Wel mooi al die Yamahas
.
Zarco was weer lekker bezig. 👍🏻
Zarco was weer lekker bezig. 👍🏻
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Op zich genoten van een vreemde race in de MotoGP. In het begin voldoende spanning, echter naarmate er steeds meer de grond gingen knuffelen vielen er de nodige gaten in de groepjes. Dovizioso ook weer onfortuinlijk, deels eigen schuld door wijd te gaan waardoor Aleix Espargaro zijn rempunt miste en op het vuile deel onderuit schoof?
Veel valpartijen over de voorkant gezien, zal Michelin over twee weken (Texas) de verbeterde voorband mee nemen? Of komt die later pas?
. Ik vind dat Kervin en Frank het goed doen, zeker in vergelijking met Diederick de Vries en Patrick van den Goorbergh. Daar kon ik regelmatig aan storen door het "koffietafel" gehalte. Die zaten meer te keuvelen over wat ze allemaal weten (en m.i. hebben ze meer dan voldoende kennis), maar dat ging ten koste van goede verslaggeving van de race.
Veel valpartijen over de voorkant gezien, zal Michelin over twee weken (Texas) de verbeterde voorband mee nemen? Of komt die later pas?
Om even terug te komen op je vraagDeTjuk schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:23:
[knip]
En wat zijn de meningen over het 'nieuwe' commentaarduo voor de MotoGP; Kervin Bos en Frank Weeink, met als grid/paddock reporter (nog steeds) Samantha
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Viñales is echt wel goed bezig zeg! Had ik niet verwacht dat hij zo snel boven Rossi zou staan
Yamaha MT-09
Idd Kervin en Frtank doen het leuk. Ook ik ergerde mij aan (vooral) Patrick. Samatha mag ook wel geschrapt worden. Wat een muts is dat. Ik kan maar niet wegkijken van dat rare handje van der als ze praat.
Zoals dat item over de Ducati welke Kervin deed. Dat vond ik leuk en vermakelijk.
Volgens mij heeft Eurosport heel klachten gehad dat ze daarom maar de duo's hebben gewisseld.
Zoals dat item over de Ducati welke Kervin deed. Dat vond ik leuk en vermakelijk.
Volgens mij heeft Eurosport heel klachten gehad dat ze daarom maar de duo's hebben gewisseld.
Leuke race, mooi om te zien dat die oude Duc zo hard ging
.
Rossi is ook goed constant bezig nog, vorig jaar had ie teveel fouten...maar ja, was pas race 2.
Het commentaar vind ik ook prima. Goed duo waar de een de ander nog wel eens verbeterd, dat is ook goed.
Rossi is ook goed constant bezig nog, vorig jaar had ie teveel fouten...maar ja, was pas race 2.
Het commentaar vind ik ook prima. Goed duo waar de een de ander nog wel eens verbeterd, dat is ook goed.
Tja, hij moet het dit jaar wel gaan laten zien want er zijn genoeg andere goede Moto3 rijders die allemaal wachten op een plaatsje bij de topteams, en dus ook op een plaatsje bij KTM.R0y. schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:17:
Ik blijf toch altijd hopen dat Bo een soort Max word.
Denk dat we moeten gaan wachten op een nieuwe Nederlander in de motogp
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Bij Pedrosa zag je hem net vantevoren flink happen(achterband)Japser schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:24:
Bizar...die 2 Repsols op t zelfde punt eraf. Zonder noemenswaardige druk of wat dan ook...vaag!
Dovizioso ook crashed...wat n race!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QeG5HsQYjnU]
@20 seconden ongeveer
Wat een heerlijke drie wedstrijden waren dat gister!
Bizar dat vooral de Honda op de Michelin banden zo'n aan en uit reactie hebben met de grip van de banden. Grip is ineens weg...
Bizar dat vooral de Honda op de Michelin banden zo'n aan en uit reactie hebben met de grip van de banden. Grip is ineens weg...
Ik ben bang dat Bo het op een Moto3 machine niet waar gaat maken, ook vanwege zijn bouw. Misschien dat hij een kans rijgt in de Moto2 als BiB een operatie moet ondergaan? Ik denk dat hij daar beter uit de voeten komt.
Wegens andere verplichtingen alleen de MotoGP gekeken. Jammer van de vele partijen. Tot het moment dat Espargaro een bowlingbal werd en Dovi als kegel gebruikte was het lekker spannend. Knap van Espargaro dat ie bij kon komen. Voor zijn teamgenoot Lowes hoeft ie niet te vrezen in ieder geval.
Wat een wedstrijd van Rossi zeg. Eerst doorstoten na de laatste kwalificatie en dan gewoon een P2 pakken. Het mannetje van Ohlin werd wel even goed door hem bedankt.
Abraham viel in racepace toch tegen, maar was wel beetje te verwachten. De Tech3 rookies daarentegen laten weer een sterk indruk achter P 5 en P 6.
Ben benieuwd of de pannen op het dak rabbelden bij het fabrieks Ducati team. Verslagen worden door de niet fabrieksmotoren zou niet moeten kunnen.
En dan Lorenzo... Mijn inziens deed ie hetzelf. Eigen schuld, dikke bult of zijn de meningen daarover verdeeld?
Maar dan de stand in het kampioenschap. Die Vinalez is lekker op weg hoor zo. Als MM in Texas op zijn baan (4x gewonnen) niet als eerste over de streep komt, dan heeft ie echt een groot probleem.
MM is pas terug te vinden op P7! 50 -13 = 37 punten achterstand.
1 Maverick Vinales Movistar Yamaha MotoGP 50
2 Valentino Rossi Movistar Yamaha MotoGP 36
3 Andrea Dovizioso Ducati Team 20
4 Scott Redding OCTO Pramac Racing 17
5 Jonas Folger Monster Yamaha Tech 3 16
6 Jack Miller EG 0,0 Marc VDS 15
7 Marc Marquez Repsol Honda Team 13
8 Alvaro Bautista Pull&Bear Aspar Team 13
9 Johann Zarco Monster Yamaha Tech 3 11
10 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 11
11 Aleix Espargaro Aprilia Racing Team Gresini 10
12 Dani Pedrosa OCTO Pramac Racing 9
13 Loris Baz Reale Avintia Racing 9
14 Karel Abraham Pull&Bear Aspar Team 8
15 Aleix Rins Team SUZUKI ECSTAR 7
16 Hector Barbera Reale Avintia Racing 6
17 Jorge Lorenzo Ducati Team 5
18 Tito Rabat EG 0,0 Marc VDS 5
19 Pol Espargaro Red Bull KTM Factory Racing 2
20 Bradley Smith Red Bull KTM Factory Racing 1
1 Yamaha 50
2 Ducati 33
3 Honda 29
4 Aprilia 10
5 Suzuki 7
6 KTM 2
Wat een wedstrijd van Rossi zeg. Eerst doorstoten na de laatste kwalificatie en dan gewoon een P2 pakken. Het mannetje van Ohlin werd wel even goed door hem bedankt.
Abraham viel in racepace toch tegen, maar was wel beetje te verwachten. De Tech3 rookies daarentegen laten weer een sterk indruk achter P 5 en P 6.
Ben benieuwd of de pannen op het dak rabbelden bij het fabrieks Ducati team. Verslagen worden door de niet fabrieksmotoren zou niet moeten kunnen.
En dan Lorenzo... Mijn inziens deed ie hetzelf. Eigen schuld, dikke bult of zijn de meningen daarover verdeeld?
Maar dan de stand in het kampioenschap. Die Vinalez is lekker op weg hoor zo. Als MM in Texas op zijn baan (4x gewonnen) niet als eerste over de streep komt, dan heeft ie echt een groot probleem.
MM is pas terug te vinden op P7! 50 -13 = 37 punten achterstand.
MOTOGP RIDERS' CHAMPIONSHIP 2017 - Round 2 (Argentina)
POSITION RIDER TEAM POINTS1 Maverick Vinales Movistar Yamaha MotoGP 50
2 Valentino Rossi Movistar Yamaha MotoGP 36
3 Andrea Dovizioso Ducati Team 20
4 Scott Redding OCTO Pramac Racing 17
5 Jonas Folger Monster Yamaha Tech 3 16
6 Jack Miller EG 0,0 Marc VDS 15
7 Marc Marquez Repsol Honda Team 13
8 Alvaro Bautista Pull&Bear Aspar Team 13
9 Johann Zarco Monster Yamaha Tech 3 11
10 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 11
11 Aleix Espargaro Aprilia Racing Team Gresini 10
12 Dani Pedrosa OCTO Pramac Racing 9
13 Loris Baz Reale Avintia Racing 9
14 Karel Abraham Pull&Bear Aspar Team 8
15 Aleix Rins Team SUZUKI ECSTAR 7
16 Hector Barbera Reale Avintia Racing 6
17 Jorge Lorenzo Ducati Team 5
18 Tito Rabat EG 0,0 Marc VDS 5
19 Pol Espargaro Red Bull KTM Factory Racing 2
20 Bradley Smith Red Bull KTM Factory Racing 1
MOTOGP MANUFACTURERS' CHAMPIONSHIP 2017 - Round 2 (Argentina)
POSITION MANUFACTURER POINTS1 Yamaha 50
2 Ducati 33
3 Honda 29
4 Aprilia 10
5 Suzuki 7
6 KTM 2
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Hoe zit het eigenlijk met de kampioenschappen? In F1 heb je rijder en team, dat is lekker duidelijk.
Maar wordt bij MotoGP gekeken naar rijder, team en merk of rijder en merk of rijder en team?
Maar wordt bij MotoGP gekeken naar rijder, team en merk of rijder en merk of rijder en team?
Je hebt rijder en merk.
Rijders en teams toch? link
Wel vreemd, aangezien er veel verschil is in aantallen qua merk. Er rijden veel Ducati's rond en bijna geen KTM's.
Goeie vraag. Ducati zou dan de meeste kansen hebben. Zal vast wat op bedacht zijn.TheBrut3 schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:24:
Wel vreemd, aangezien er veel verschil is in aantallen qua merk. Er rijden veel Ducati's rond en bijna geen KTM's.
Ik ben benieuwd wat Bo Bendsneyder dit weekend laat zien
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En ik wat "George" gaat doen.
Vooral weer een lekkere slipstream creëren voor zijn "aanhang" op dat hele lange rechte stuk ben ik bangHackus schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:54:
Ik ben benieuwd wat Bo Bendsneyder dit weekend laat zien
Testing, one, two ...
Pakt Marquez weer de winst? Of toch Viñales?
https://www.motorsport.co...tin-motogp-streak-895332/
Marquez heeft wel wat pech gehad tot nu toe dit seizoen, maar is altijd sterk op dit circuit... wat denken jullie?
https://www.motorsport.co...tin-motogp-streak-895332/
Marquez heeft wel wat pech gehad tot nu toe dit seizoen, maar is altijd sterk op dit circuit... wat denken jullie?
Ik verwacht dit weekend de eerste head to head battle tussen Marquez en Viñales.
Zal Marquez in de kwalificatie weer een sprintje moeten trekken om daarna zijn motor over het circuit te "smijten" naar de pole?
Zal Marquez in de kwalificatie weer een sprintje moeten trekken om daarna zijn motor over het circuit te "smijten" naar de pole?
Beetje aan de late kant, maar volgens mij is voor het merk alleen het resultaat van de beste rijder van de race wat telt.DeTjuk schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:29:
[...]
Goeie vraag. Ducati zou dan de meeste kansen hebben. Zal vast wat op bedacht zijn.
En dan liefst één van de fabrieksrijders, want zij krijgen als eerste het 'betere' materiaal. Ze hebben niet zo echt graag dat de fabrieksrijder achter een satelliet rijder van hetzelfde merk aankomtVFRRijder schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:36:
[...]
Beetje aan de late kant, maar volgens mij is voor het merk alleen het resultaat van de beste rijder van de race wat telt.
Mooie actie was dat inderdaadalesandro_46 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:28:
Ik verwacht dit weekend de eerste head to head battle tussen Marquez en Viñales.
Yamaha MT-09
Oei, ziet er niet goed uit voor Rins. Pols gebroken of anders zware blessure, ben benieuwd of ie gaat rijden.
Veel valpartijen in MotoGP FP3 zeg... Denk dat het een record is.
Veel valpartijen in MotoGP FP3 zeg... Denk dat het een record is.
[ Voor 68% gewijzigd door DeTjuk op 22-04-2017 17:39 ]
Papa, doet ie vallen boem, zegt de kleine hier
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dan kon ie zijn lol op.
Ze zeiden dat het door de autoraces kwam, F1, LMP2 en andere klasses.
Maar ja, wat ga je daar aan doen? Ieder keer nieuw asfalt er op draaien als de MotoGP langs komt?
Nou ze moeten er sowieso wel nieuw asfalt neer leggen. Wat een bobbels.
Blijft een crashfest dit....
Wat een gave quali.
Mooie safe van Baz.
En een professionele reactie van Vinales op het momentje met Rossi.
Mooie safe van Baz.
En een professionele reactie van Vinales op het momentje met Rossi.
Ben benieuwd vanavond.....kijken of Marquez het ook kan volhouden in de race als Vinales op z'n achterwiel zit....
Hij zal wel moeten. Kan zich nu ook echt geen crash meer veroorloven. Staat 8e in de standings nu...VFRRijder schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:01:
Ben benieuwd vanavond.....kijken of Marquez het ook kan volhouden in de race als Vinales op z'n achterwiel zit....

Edit: En hij heeft het ook gedaan! Weer een mooie race!
[ Voor 8% gewijzigd door caesar1000 op 23-04-2017 23:38 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Mooie overwinning van Marquez, en daarachter leuke strijd met Rossi(2) en Zarco(5)
Alweer een shit weekend voor Bo. Niet goed voor zijn zelfvertrouwen dit.
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 24-04-2017 01:46 ]
Testing, one, two ...
De saaiste race tot nu toe.Hackus schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:52:
Mooie overwinning van Marquez, en daarachter leuke strijd met Rossi(2) en Zarco(5)
Was idd mooier geweest om Vinales en MM te zien vechten om p1, maar helaas.
Voor de strijd in het kampioenschap is dit echter geweldig!
Zo zie je maar weer dat je niet hoeft te winnen als je maar constant bent. Rossi aan kop in de stand om het wereldkampioenschap.
Nog mensen hier die aanstaand weekend naar WSBK gaan in Assen op het TT-circuit? Ben er waarschijnlijk beide dagen bij, dus geef maar een gil als je ook gaat.
Eigenlijk kunnen ze niks lezen op die borden als het afwijkt van hetgeen er normaal op staat haha:
http://www.crash.net/moto...the-problem-is-zarco.html
Ik hoop niet dat er een nieuwe Rossi vs Zarco clash aan het ontstaan is, zoals destijds met MM.
[ Voor 17% gewijzigd door DeTjuk op 24-04-2017 11:26 ]
Mogguh mannen.
Allemaal niet vergeten te kijken naar SBK op Assen
DeTjuk schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:29:
[...]
Nog mensen hier die aanstaand weekend naar WSBK gaan in Assen op het TT-circuit? Ben er waarschijnlijk beide dagen bij, dus geef maar een gil als je ook gaat.
[...]
Ik ben zaterdag en zondag ook van de partij bij het WSBK!Tylen schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:14:
Mogguh mannen.
Harde crash van Lowes vandaag! Gelukkig tijdig van de motor afgekomen.
Leuke eerste race gezien vandaag, mooie volle tribunes.
Jammer dat Van der Mark werd gesandwichd en later eraf ging. Hopelijk kan ie zondag zijn revanche pakken.
En dan Davies die stuk gaat... zo jammer voor hem. Was een mooie strijd tussen hem en Rea.
Jammer dat Van der Mark werd gesandwichd en later eraf ging. Hopelijk kan ie zondag zijn revanche pakken.
En dan Davies die stuk gaat... zo jammer voor hem. Was een mooie strijd tussen hem en Rea.
Slecht nieuws ( voor de Zeeuwse motogp fans )... Delta stopt met het aanbieden van Discovery, Eurosport 1 en TLC ( say Yes to the dress
). Het is niet zo dat ze naar een betaald pakket verhuizen maar ze stoppen gewoon met het aanbieden van deze zenders. We krijgen er fox eredivisie ( ik heb niets met voetbal!) en motorsport tv en wat ( voor mij ) onbekende zenders terug.
Klopt het dat motorsport tv de motogp niet live uitzend en dat mijn enige optie Eurosport player is als ik de GP live wil volgen ( of later wil terug kijken)?
Klopt het dat motorsport tv de motogp niet live uitzend en dat mijn enige optie Eurosport player is als ik de GP live wil volgen ( of later wil terug kijken)?
Ja. Motorsport tv zend dat niet uit. Je kan ook een videopass kopen op de motogp site. Dat werkt oom supergoed.
Maar andere provider is niet mogelijk? Eurosport 1 uit het pakket is toch echt wel een rede dat ik zou opstappen. Dat is wel een minimum. (Eurosport 2 ook maar dat is een andere discussie)
Maar andere provider is niet mogelijk? Eurosport 1 uit het pakket is toch echt wel een rede dat ik zou opstappen. Dat is wel een minimum. (Eurosport 2 ook maar dat is een andere discussie)
Net een jaar abbo afgesloten voor een internet + TV abbo.Tylen schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 21:53:
Ja. Motorsport tv zend dat niet uit. Je kan ook een videopass kopen op de motogp site. Dat werkt oom supergoed.
Delta (Zeelandnet) heeft hier een soort monopoly, het is of een abb. van hun met een goede internetverbinding. Of ADSL (hallo 20mbit).
Edit:
- Moto GP Videopass: €124,99 (special discount
), enkel MotoGP
- Eurosport Player €59,88 voor het bekijken van Eurosport
[ Voor 28% gewijzigd door R0y. op 29-04-2017 22:24 ]
Wat een heerlijke tweede dag was het met toffe races.
Van der Mark wist vandaag zijn revanche te nemen en pakte een vierde plek in Assen. Hij haalde de een na de ander in, maar wist helaas net niet door te stoten naar P3.
Ook de andere races waren mooi om te zien met close racing. Wel was het ongeluk van Marvin Fritz in de STK1000 een vervelende gebeurtenis. Dat zag er niet goed uit. http://www.rtvdrenthe.nl/...itz-zwaargewond-naar-UMCG
Van der Mark wist vandaag zijn revanche te nemen en pakte een vierde plek in Assen. Hij haalde de een na de ander in, maar wist helaas net niet door te stoten naar P3.
Ook de andere races waren mooi om te zien met close racing. Wel was het ongeluk van Marvin Fritz in de STK1000 een vervelende gebeurtenis. Dat zag er niet goed uit. http://www.rtvdrenthe.nl/...itz-zwaargewond-naar-UMCG
Hey die player is een slim idee. Ik heb nu alleen even een videopass voor worldsbk gekocht (van 1 maand) omdat ik alles wilde zien van assen. Eurosport deed de vrije trainingen niet uitzenden.R0y. schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 21:55:
[...]
Net een jaar abbo afgesloten voor een internet + TV abbo.
Delta (Zeelandnet) heeft hier een soort monopoly, het is of een abb. van hun met een goede internetverbinding. Of ADSL (hallo 20mbit).
Edit:Nu kijk ik persoonlijk alleen de races en zoek info over kwalificaties op het internet, ik denk dus (even het prijsverschil weg gelaten) dat de Eurosport player beter bij mij aansluit omdat ik het ook wel eens leuk vind om andere races met een schuin oog te bekijken.
- Moto GP Videopass: €124,99 (special discount
), enkel MotoGP
- Eurosport Player €59,88 voor het bekijken van Eurosport
En vergeet Rob Hartog niet. Gewoon P10 in de WSS 👍🏻👍🏻DeTjuk schreef op zondag 30 april 2017 @ 19:55:
Wat een heerlijke tweede dag was het met toffe races.
[ Voor 26% gewijzigd door Tylen op 01-05-2017 07:55 ]
Kan je met de Videopass van het WSBK ook beelden (van dit weekend) terugkijken?Tylen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 07:53:
[...]
Hey die player is een slim idee. Ik heb nu alleen even een videopass voor worldsbk gekocht (van 1 maand) omdat ik alles wilde zien van assen. Eurosport deed de vrije trainingen niet uitzenden.
[...]
En vergeet Rob Hartog niet. Gewoon P10 in de WSS 👍🏻👍🏻
Ja, helemaal waar. Erg goed gereden. En wat dacht je van Scott Deroue. Die liep op krukken rond, maar wist toch de overwinning te pakken.Tylen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 07:53:
En vergeet Rob Hartog niet. Gewoon P10 in de WSS 👍🏻👍🏻
Dominantie van Kawasaki is wel behoorlijk hoor. Dat maakt het voor het kampioenschap niet leuker.
Hopelijk kan Tenkate nog wat doen met de Honda's.
Dit weekend weer MotoGP op Circuito de Jerez.
[ Voor 16% gewijzigd door DeTjuk op 02-05-2017 12:39 ]
Nee helaas niet. Bij MotoGP kan dit wel, die lopen wat dat betreft echt voorop.caesar1000 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:25:
[...]
Kan je met de Videopass van het WSBK ook beelden (van dit weekend) terugkijken?
Ja, klopt. Naast World Superbike hebben ze dit weekend ook bij het SSP, SSP300 en STK1000 gewonnen.DeTjuk schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:34:
[...]
Ja, helemaal waar. Erg goed gereden. En wat dacht je van Scott Deroue. Die liep op krukken rond, maar wist toch de overwinning te pakken.
Dominantie van Kawasaki is wel behoorlijk hoor. Dat maakt het voor het kampioenschap niet leuker.
Hopelijk kan Tenkate nog wat doen met de Honda's.
Dit weekend weer MotoGP op Circuito de Jerez.
Ah okay! Dacht dat ze eenzelfde systeem hebben als bij de MotoGP met Videopass, maar zit dus nog wel wat verschil in de beschikbare content. Volgens mij valt er wel terug te kijken via Eurosport.Tylen schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:52:
[...]
Nee, helaas niet. Bij MotoGP kan dit wel, die lopen wat dat betreft echt voorop.
Maar wel onderlinge strijd af en toe gelukkig, wat scheelde het de tweede race? 25 duizendste ofzo toch? Was een mooie finishDeTjuk schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:34:
[...]
Gister werd bekend dat Danny Kent testrijder wordt bij KTM en een wildcard krijgt voor Le Mans.
http://www.dutchmotorspor...ildcard-red-bull-ktm-ajo/
Kent reed al eerder bij het het moto3 team van KTM en werd in 2015 kampioen in die klasse.
Vorige week werd de Engelsman nog uit het team van Kiefer (moto2) gezet.
Ik was wel verbaasd om dit te lezen aangezien hij niet de makkelijkste is en dat een belangrijke reden is dat hij niet langer welkom was bij Kiefer. Aan de andere kant hebben ze bij KTM al eerder met hem gewerkt, dus weten ze wat ze binnen halen.
Dit betekent wel extra druk voor Bendsneyder en zijn teammaatje. Bo moet echt gaan presteren wil hij zijn plaats kunnen behouden of promoveren naar Moto2.
Hoe kijken we tegen Jerez aan? Eerste Europese wedstrijd. Vinalez zal gebrand zijn om zijn zege reeks weer op te pakken. Lorenzo vond ik goed op COTA. Benieuwd of hij die lijn kan doorzetten.
Kent reed al eerder bij het het moto3 team van KTM en werd in 2015 kampioen in die klasse.
Ik was wel verbaasd om dit te lezen aangezien hij niet de makkelijkste is en dat een belangrijke reden is dat hij niet langer welkom was bij Kiefer. Aan de andere kant hebben ze bij KTM al eerder met hem gewerkt, dus weten ze wat ze binnen halen.
Dit betekent wel extra druk voor Bendsneyder en zijn teammaatje. Bo moet echt gaan presteren wil hij zijn plaats kunnen behouden of promoveren naar Moto2.
Hoe kijken we tegen Jerez aan? Eerste Europese wedstrijd. Vinalez zal gebrand zijn om zijn zege reeks weer op te pakken. Lorenzo vond ik goed op COTA. Benieuwd of hij die lijn kan doorzetten.
[ Voor 4% gewijzigd door DeTjuk op 05-05-2017 08:49 ]
Regen in Jerez dus nog niet veel te zeggen. Bo begint iig niet heel slecht, maar hoop idd dat hij toch nu kan beginnen met punten pakken.
Ik zet m'n geld in de MotoGP op Marquez.
Vergeet niet dat Bo nu in z'n 2e jaar zit bij het Red Bull KTM Ajo team. Hij zal toch echt dit jaar moeten laten zien wat hij in z'n mars heeft, anders neemt Danny Kent (of een van de andere goede Moto3 rijders) zijn plekje in. Misschien is een overstap naar het RW Racing team in de Moto2 iets voor volgend jaar voor hem?VFRRijder schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:47:
Regen in Jerez dus nog niet veel te zeggen. Bo begint iig niet heel slecht, maar hoop idd dat hij toch nu kan beginnen met punten pakken.
Ik ben er ook een beetje bang voor. Bo is eigenlijk veel beter geschikt voor de zwaardere klassen. Dan kan ie met zijn lengte ook wat extra spiermassa op gaan bouwen in plaats van nu op een houtje te moeten bijten omdat ie zijn lengte (en gewicht) niet mee heeft voor de laagste Moto klasse. En hij moet niet alleen in de punten rijden maar vooraan meedoen wil het nog een beetje resultaat hebben, ze spugen je zo uit als je niet presteert.caesar1000 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:12:
[...]
Vergeet niet dat Bo nu in z'n 2e jaar zit bij het Red Bull KTM Ajo team. Hij zal toch echt dit jaar moeten laten zien wat hij in z'n mars heeft, anders neemt Danny Kent (of een van de andere goede Moto3 rijders) zijn plekje in. Misschien is een overstap naar het RW Racing team in de Moto2 iets voor volgend jaar voor hem?
Testing, one, two ...
Roelof Waninge heeft wel een voorkeur voor Nederlandse rijders, maar aan de andere kant wil de man ook waar voor zijn geld zien.caesar1000 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:12:
[...]
Vergeet niet dat Bo nu in z'n 2e jaar zit bij het Red Bull KTM Ajo team. Hij zal toch echt dit jaar moeten laten zien wat hij in z'n mars heeft, anders neemt Danny Kent (of een van de andere goede Moto3 rijders) zijn plekje in. Misschien is een overstap naar het RW Racing team in de Moto2 iets voor volgend jaar voor hem?
Moto2 volg ik iets minder goed, dus heb nu geen idee wat rijders van het RW team tot nu toe hebben gepresteerd.
Bo 22e in de tweede vrije training
. Kom op...je kan het echt wel!
Helemaal een top team als Red Bull KTM Ajo die vorig seizoen nog wonnen met Brad Binder.hardware-lover schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:24:
[...]
Ik ben er ook een beetje bang voor. Bo is eigenlijk veel beter geschikt voor de zwaardere klassen. Dan kan ie met zijn lengte ook wat extra spiermassa op gaan bouwen in plaats van nu op een houtje te moeten bijten omdat ie zijn lengte (en gewicht) niet mee heeft voor de laagste Moto klasse. En hij moet niet alleen in de punten rijden maar vooraan meedoen wil het nog een beetje resultaat hebben, ze spugen je zo uit als je niet presteert.
@R0y.
Ik heb inmiddels de Eurosport Player, maar bij het terugkijken duurt het echt een eeuwigheid voordat de video laadt en de player blijft ook continue hangen. Is dit normaal?
Dat lijkt me niet he... of adverteren ze er mee?caesar1000 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:32:
[...]
Ik heb inmiddels de Eurosport Player, maar bij het terugkijken duurt het echt een eeuwigheid voordat de video laadt en de player blijft ook continue hangen. Is dit normaal?
Gewoon contact opnemen met de support!
I am the great Cornholio!
kracht, maar niet direct spiermasa, dan wordt ie te zwaar.hardware-lover schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:24:
[...]
Ik ben er ook een beetje bang voor. Bo is eigenlijk veel beter geschikt voor de zwaardere klassen. Dan kan ie met zijn lengte ook wat extra spiermassa op gaan bouwen in plaats van nu op een houtje te moeten bijten omdat ie zijn lengte (en gewicht) niet mee heeft voor de laagste Moto klasse. En hij moet niet alleen in de punten rijden maar vooraan meedoen wil het nog een beetje resultaat hebben, ze spugen je zo uit als je niet presteert.
hoe ging het vandaag over het algemeen, ben nu net thuis en heb niks gezien
Weet ik niet. Wij krijgen om "het leed te verzachten " morgen 1 maand Eurosport player dus dan weet ik meer... ik hoop het niet iig!caesar1000 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:32:
[...]
Helemaal een top team als Red Bull KTM Ajo die vorig seizoen nog wonnen met Brad Binder.
@R0y.
Pedrosa verslaat Marquez in de kwalificatie van Jerez. Maar wat was dat laatste alles of niets rondje van Marquez toch weer gaaf om te zien.
Helaas niet live gezien, maar begreep net van eurosport commentaar dat het inderdaad gaaf was om gezien te hebben.Erapaz schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:02:
Pedrosa verslaat Marquez in de kwalificatie van Jerez. Maar wat was dat laatste alles of niets rondje van Marquez toch weer gaaf om te zien.
Cool om te zien dat Lorenzo in de warmup aardig kan meekomen
Mooi hersteld door Bo. Moto2 was zoals gewoonlijk alweer een stuk saaier.Zamorano schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:57:
Lekkere Moto3 race weer. Ouderwets knokken in een groepje.
Ben benieuwd naar de MotoGP race.
MetaFrame schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:13:
[...]
Dat lijkt me niet he... of adverteren ze er mee?
Gewoon contact opnemen met de support!
Werkte tijdens de Moto3 en Moto2 races prima dus denk dat het gewoon even wat drukte was ofzo.R0y. schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:59:
[...]
Weet ik niet. Wij krijgen om "het leed te verzachten " morgen 1 maand Eurosport player dus dan weet ik meer... ik hoop het niet iig!

Ging niet helemaal goed met de safetycar vanmorgen
I am the great Cornholio!
Inderdaad, podium voor Lorenzo!DeTjuk schreef op zondag 7 mei 2017 @ 10:27:
[...]
Helaas niet live gezien, maar begreep net van eurosport commentaar dat het inderdaad gaaf was om gezien te hebben.
Cool om te zien dat Lorenzo in de warmup aardig kan meekomenMisschien dat ie voor een verassing kan zorgen (in het begin van de race)?
Het leek of er wat mis was met Rossi of hij kreeg de banden niet aan de praat. Had geen snelheid vandaag in ieder geval.
Wat een rare race zeg.
In ieder geval was het weer een echt Pedrosa weekendje, die hij zo af en toe heeft.
Enorme zeperd van Rossi, zoals we ze eigenlijk zelden zien.
En Lorenzo zat er toch wel lekker bij. Ook duidelijk de sterkste Duc.
Prima race ook weer van Zarco.
Mooi voor het kampioenschap.
In ieder geval was het weer een echt Pedrosa weekendje, die hij zo af en toe heeft.
Enorme zeperd van Rossi, zoals we ze eigenlijk zelden zien.
En Lorenzo zat er toch wel lekker bij. Ook duidelijk de sterkste Duc.
Prima race ook weer van Zarco.
Mooi voor het kampioenschap.
Net de race terug gekeken maar wat een frustratie. Wat je al aangeeft...continu haperingen etc...caesar1000 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:15:
[...]
[...]
Werkte tijdens de Moto3 en Moto2 races prima dus denk dat het gewoon even wat drukte was ofzo.
Ja, volgens mij heeft het puur met drukte en terugkijken te maken. Heb het ook in de ochtend geprobeerd en toen ging het terugkijken wat vlotter. Live kijken gaat zonder problemen tot dusver.R0y. schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:56:
[...]
Net de race terug gekeken maar wat een frustratie. Wat je al aangeeft...continu haperingen etc...
Mooie race voor het kampioenschap vandaag 
Dit weekend tickets geboekt voor de laatste race (valencia), hopen dat het eind ook zo spannend is qua puntenstand
Dit weekend tickets geboekt voor de laatste race (valencia), hopen dat het eind ook zo spannend is qua puntenstand
Cool! Vorige keer was dat echt de grote finale idd. Ergens denk ik dat het dit jaar niet zo gaat zijn, maar ik hoop van wel.Grolsch schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:11:
Mooie race voor het kampioenschap vandaag
Hoe ga je heen en slaap je op de camping daar of toch in hotel? En eerste keer?
Ga met het vliegtuig, voor mij 2e x Valencia, vorige keer camping, nu met 7 man huisje gehuurd in de buurt.
Veel plezier man. Ben benieuwd hoe het feest daar is. Wie weet in de toekomst!Grolsch schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:45:
Ga met het vliegtuig, voor mij 2e x Valencia, vorige keer camping, nu met 7 man huisje gehuurd in de buurt.
Bij het circuit was destijds niet zoveel te beleven, maar in het stadje Cheste was het destijds wel 1 groot feest
Ik had al even gespiekt of Stoner in Jerez ging testen. Dat blijkt niet het geval, maar.......... wel in Barcelona!
http://www.crash.net/moto...xt-test-in-barcelona.html
http://www.crash.net/moto...xt-test-in-barcelona.html
Even hier op terugkomend, Kent heeft er zelf de stekker uitgetrokken? Hij wilde de race in Amerika niet rijden omdat hij zich niet veilig voelt op die motor. Nog wel na aandringen van het team de warmup gedaan maar daarna via zijn manager laten weten niet te willen racen en er mee te stoppen. Die heeft zich geen goede dienst verleend door dit gedrag.DeTjuk schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:47:
Gister werd bekend dat Danny Kent testrijder wordt bij KTM en een wildcard krijgt voor Le Mans.
Goede race gisteren van Bo, had een prima tempo en kon de groep waarin hij reed ook nog wat op achterstand rijden. Nu maar hopen dat het niet te laat is maar misschien is Kent alleen maar als testrijder aangetrokken.
Testing, one, two ...
Ik weet niet wat Aleix Espargaro als ontbijt heeft gehad, maar die gaat lekker op Jerez tijdens de test.
Deze is ook wel interessant:
Rossi, who slumped to 10th with tyre problems in Sunday's race, is only 19th fastest after 23 laps (+1.8s). Yamaha's main concern will be to work on their race pace issues and there is talk of a possible new chassis to try today. Rossi denied it earlier in the weekend, but it wouldn't be a crazy idea to try the 2016 chassis of Zarco and Folger...
Zal wel een zwaktebod zijn, maar goed.
Rossi, who slumped to 10th with tyre problems in Sunday's race, is only 19th fastest after 23 laps (+1.8s). Yamaha's main concern will be to work on their race pace issues and there is talk of a possible new chassis to try today. Rossi denied it earlier in the weekend, but it wouldn't be a crazy idea to try the 2016 chassis of Zarco and Folger...
[ Voor 67% gewijzigd door DeTjuk op 08-05-2017 14:02 ]
Naja, als hij sneller is met het 2016 chassis, waarom niet?
edit: typo
edit: typo
[ Voor 13% gewijzigd door VFRRijder op 08-05-2017 14:21 ]
Tuurlijk, maar als fabrikant wil je natuurlijk niet hoeven toegeven dat je oude materiaal beter is dan het nieuwe spul.VFRRijder schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:09:
Naja, als hij sneller is het met 2016 chassis, waarom niet?
Dat zou Rossi een worst zijn, die wil nog zijn 10e titel pakken en als hij sneller is op oud materiaal dan gaat ie daarvoor, alhoewel ik niet 100% durf te stellen dat hij die keuze maakt...

True, voor Yamaha kan ik het me voorstellen dat het niet heel goed overkomtDeTjuk schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:18:
[...]
Tuurlijk, maar als fabrikant wil je natuurlijk niet hoeven toegeven dat je oude materiaal beter is dan het nieuwe spul.
Dat zou Rossi een worst zijn, die wil nog zijn 10e titel pakken en als hij sneller is op oud materiaal dan gaat ie daarvoor, alhoewel ik niet 100% durf te stellen dat hij die keuze maakt...
Overigens goed om te zien dat KTM en Aprilia toch wel wat aan snelheid aan het winnen zijn. Daarnaast valt Suzuki me dit seizoen nog wel tegen, snelheid leek redelijk maar Iannone hielt 'm niet uit de grindbak....en uiteindelijk kijken we naar de punten aan het einde van het seizoen.
Ja, Suzuki leek goed, maar lijkt toch wat achter te blijven.VFRRijder schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:25:
[...]
True, voor Yamaha kan ik het me voorstellen dat het niet heel goed overkomt.
Overigens goed om te zien dat KTM en Aprilia toch wel wat aan snelheid aan het winnen zijn. Daarnaast valt Suzuki me dit seizoen nog wel tegen, snelheid leek redelijk maar Iannone hielt 'm niet uit de grindbak....en uiteindelijk kijken we naar de punten aan het einde van het seizoen.
P. Espargaro leek ook af te stevenen op zijn beste prestatie tot nu toe op de KTM, totdat hij viel...
En wat dacht je van Crutchlow dan. Die had echt op het podium kunnen staan, maar neemt dan teveel risico(?) en vergooit daarmee een top klassering. Volledig Honda podium had gekund.
Hopelijk komt Michelin met wat beter rubber op de proppen, daar zijn ze als goed is nu mee aan het testen op Jerez (of gaan ze doen).
Ze hebben daar als het goed is ook een aantal nieuwe banden van Michelin mogen testen dus ben benieuwd of dat nog veranderingen gaat brengen in de komende races.DeTjuk schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:41:
Ik weet niet wat Aleix Espargaro als ontbijt heeft gehad, maar die gaat lekker op Jerez tijdens de test.
Sowieso ben ik erg tevreden met het resultaat van KTM tot nu toe. Ze maken echt grote stappen als je ziet dat Smith (en helaas inderdaad niet Pol) als 14e finishte. Mochten ze in hun eerste jaar al een keer in de top 10 eindigen dan doen ze het echt goed.DeTjuk schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:40:
[...]
Ja, Suzuki leek goed, maar lijkt toch wat achter te blijven.
P. Espargaro leek ook af te stevenen op zijn beste prestatie tot nu toe op de KTM, totdat hij viel...
En wat dacht je van Crutchlow dan. Die had echt op het podium kunnen staan, maar neemt dan teveel risico(?) en vergooit daarmee een top klassering. Volledig Honda podium had gekund.
Hopelijk komt Michelin met wat beter rubber op de proppen, daar zijn ze als goed is nu mee aan het testen op Jerez (of gaan ze doen).
En niet te vergeten Miguel Oliveira als 3e op het podium bij de Moto2 en onze Jeffrey Herlings winnaar van de MXGP van Letland. Jammer dat daar toch veel minder aandacht voor is.
Bizar om Rossi zover onderaan te zien staan. Het is me niet helemaal duidelijk of ze gisteren nu al met een nieuw/ander/oud chassis hebben getest.
One of the main tasks for today was to re-evaluate the stiffer front tyre construction, as used at last year's Valencia season-finale.
The construction was made softer after 'chatter' (vibration) problems at other tracks, however the likes of Valentino Rossi, most Honda riders and Andrea Iannone have since suggested the stiffer front would be better.
The stiffer tyre was available in medium and hard compounds for each rider.
1. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 38.635s [Lap 23/84]
2. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 38.637s +0.002s [26/96]
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 38.716s +0.081s [48/52]
4. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 38.999s +0.364s [12/69]
5. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 39.030s +0.395s [27/44]
6. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 39.124s +0.489s [4/50]
7. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 39.319s +0.684s [19/70]
8. Hector Barbera ESP Reale Avintia Racing (Desmosedici GP16) 1m 39.460s +0.825s [59/60]
9. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 39.528s +0.893s [5/42]
10. Scott Redding GBR Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16) 1m 39.536s +0.901s [50/61]
11. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 39.548s +0.913s [29/86]
12. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 39.576s +0.941s [28/71]
13. Andrea Iannone ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 39.654s +1.019s [92/92]
14. Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 39.797s +1.162s [4/39]
15. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Racing (Desmosedici GP17) 1m 39.879s +1.244s [8/57]
16. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 39.959s +1.324s [7/64]
17. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 40.111s +1.476s [4/46]
18. Takuya Tsuda JPN Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 40.163s +1.528s [93/95]
19. Loris Baz FRA Reale Avintia Racing (Desmosedici GP15) 1m 40.377s +1.742s [57/58]
20. Mika Kallio FIN KTM Test Rider (RC16) 1m 40.382s +1.747s [18/76]
21. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 40.463s +1.828s [22/62]
22. Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 40.572s +1.937s [54/64]
23. Sylvain Guintoli FRA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 41.260s +2.625s [30/37]
One of the main tasks for today was to re-evaluate the stiffer front tyre construction, as used at last year's Valencia season-finale.
The construction was made softer after 'chatter' (vibration) problems at other tracks, however the likes of Valentino Rossi, most Honda riders and Andrea Iannone have since suggested the stiffer front would be better.
1. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 38.635s [Lap 23/84]
2. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 38.637s +0.002s [26/96]
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 38.716s +0.081s [48/52]
4. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 38.999s +0.364s [12/69]
5. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 39.030s +0.395s [27/44]
6. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 39.124s +0.489s [4/50]
7. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 39.319s +0.684s [19/70]
8. Hector Barbera ESP Reale Avintia Racing (Desmosedici GP16) 1m 39.460s +0.825s [59/60]
9. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 39.528s +0.893s [5/42]
10. Scott Redding GBR Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16) 1m 39.536s +0.901s [50/61]
11. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 39.548s +0.913s [29/86]
12. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 39.576s +0.941s [28/71]
13. Andrea Iannone ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 39.654s +1.019s [92/92]
14. Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 39.797s +1.162s [4/39]
15. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Racing (Desmosedici GP17) 1m 39.879s +1.244s [8/57]
16. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 39.959s +1.324s [7/64]
17. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 40.111s +1.476s [4/46]
18. Takuya Tsuda JPN Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 40.163s +1.528s [93/95]
19. Loris Baz FRA Reale Avintia Racing (Desmosedici GP15) 1m 40.377s +1.742s [57/58]
20. Mika Kallio FIN KTM Test Rider (RC16) 1m 40.382s +1.747s [18/76]
21. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 40.463s +1.828s [22/62]
22. Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 40.572s +1.937s [54/64]
23. Sylvain Guintoli FRA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 41.260s +2.625s [30/37]
Schijnbaar hebben ze een nieuw chassis getest. Rossi heeft zelf aangegeven dat hij denkt dat het probleem is opgelost. Ik hoop het voor hem en ook voor het publiek. De afgelopen race vond ik, ondanks de prestatie van Pedrosa, namelijk niet een van de spannendste.DeTjuk schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:22:
Bizar om Rossi zover onderaan te zien staan. Het is me niet helemaal duidelijk of ze gisteren nu al met een nieuw/ander/oud chassis hebben getest.
[knip]
Top, bedankt voor de aanvulling en link. Hier ook nog wel een interessant stuk over de zng. bandenoorlog.alesandro_46 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:17:
[...]
Schijnbaar hebben ze een nieuw chassis getest. Rossi heeft zelf aangegeven dat hij denkt dat het probleem is opgelost. Ik hoop het voor hem en ook voor het publiek. De afgelopen race vond ik, ondanks de prestatie van Pedrosa, namelijk niet een van de spannendste.
Ducati zou eerst niet blijven om te testen, maar direct naar Mugello afreizen, maar hebben die plannen gecancelled: https://motomatters.com/a...st_round_up_the_tire.html
Hmm, lijkt een politiek spelletje te gaan worden of de stijvere band wel of niet komt. Hopelijk eindigt het niet in een soap...DeTjuk schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:27:
[...]
Top, bedankt voor de aanvulling en link. Hier ook nog wel een interessant stuk over de zng. bandenoorlog.
Ducati zou eerst niet blijven om te testen, maar direct naar Mugello afreizen, maar hebben die plannen gecancelled: https://motomatters.com/a...st_round_up_the_tire.html
Wat een oliespoor bij de superbikes! Tot nu toe hebben de vlaggenzwaaiers het wel druk. Bij de Superpole al een rode vlag vanwege de crash van Laverty en Lowes, daarna bij het SSP en nu dus weer...
Lees het net, hij is vol op de voorruit/dak geklaptTylen schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:43:
https://www.racesport.nl/...g-gewond-verkeersongeval/
Wtf. Kop op Nicky. ✊🏻✊🏻
http://www.riminitoday.it...oinvolto-in-un-incidente/
[ Voor 12% gewijzigd door Hackus op 17-05-2017 17:14 ]
Stond iets meer dan 2 weken geleden nog naast 'm op de grid. Hopelijk komt hij er bovenop en kan hij blijven rijden. Let's hope for the best.Tylen schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:43:
Wtf. Kop op Nicky. ✊🏻✊🏻
Triest bericht zeg. Een van de weinigen die ik volg op internet. Hij zet zich op de baan altijd 100,% in. Maakt de meeste rondjes bij trainingen etc. Leuke familiefoto's op Instagram. Ik hoop dat hij het overleefd, en weer de oude wordt..Tylen schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:43:
Wtf. Kop op Nicky. ✊🏻✊🏻
T#ring man, dat is even heftig. Als ik de updates lees is het niet best. Oei, hopen dat hij er iig nog redelijk uit kan komen, maar ik vrees het ergste
Dat soort wegen zijn ook zo gevaarlijk om te fietsen. 80km en niemand die op fietsers is ingesteld.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Moet echt een nare klap zijn geweest, zelfs het dak is nog gedeukt
Hopelijk wordt ie weer de oude!

Hopelijk wordt ie weer de oude!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
50km zegt het verkeersbord, doet er verder niet aan af.PjotrStroganov schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:10:
Dat soort wegen zijn ook zo gevaarlijk om te fietsen. 80km en niemand die op fietsers is ingesteld.
Lekkere FP3 in de MotoGP, opdrogende baan altijd leuk.
Pedrosa en Lorenzo erg matig, maar beide KTM rijders gewoon in de top 10.
Miller maakt hele weekend al een sterke indruk. Rossi doet ook leuk mee, Vinalez lijkt wat meer moeite te hebben.
Pedrosa en Lorenzo erg matig, maar beide KTM rijders gewoon in de top 10.
Miller maakt hele weekend al een sterke indruk. Rossi doet ook leuk mee, Vinalez lijkt wat meer moeite te hebben.