Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nette Twitter client. En leuk dat hij veel lijkt op de app voor Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Wat mij betreft een fail app van Twitter.
1 PC - Werkt niet
1 Laptop werk - Werkt niet
1 Laptop werk - Werkt wel
1 Surface RT - Werkt niet

Lijkt volledige willekeur te zijn, de beide werk laptops zijn Windows 8 Enterprise. Eén van de reviews in de store geeft het zelfde probleem aan en een andere review vind het weer prima werken. Precies mijn ervaring.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:56
Gé Brander schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:53:
1 PC - Werkt niet

Lijkt volledige willekeur te zijn, de beide werk laptops zijn Windows 8 Enterprise. Eén van de reviews in de store geeft het zelfde probleem aan en een andere review vind het weer prima werken. Precies mijn ervaring.
Bij mij werkt hij op de Surface RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Twitter app werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Twitter app werkt prima hier op Windows 8 . Ligt denk ik toch echt aan je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
Oeh een nieuwe lekkere app gevonden waar ik erg blij mee ben. De officiële 8tracks app. Deze applicatie is om muziek te luisteren. Eerst ging ik altijd naar de website maar nu gebruik ik deze app. Het lekkere hieraan is ook dat de muziek controlls gebruikt worden. Dus gewoon volgende en vorige met de sneltoetsen op je toetsenbord.

Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/7e475438-fd0c-4f64-9338-ed8baae04bdd/Screenshot.93656.1000000.jpg

Link naar applicatie: http://apps.microsoft.com...21-419e-98a6-be86500523a8
Alternatieve beschrijving: http://www.addictivetips....dio-app-for-windows-8-rt/
officiële website: http://8tracks.com/windows8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42

danplo

The Force is strong with me

Gé Brander schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:53:
1 PC - Werkt niet

Ik kom ook niet in het Twitter App, zowel mijn PC als mijn Surface RT. Vage shit :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
walletje-w schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:29:
Oeh een nieuwe lekkere app gevonden waar ik erg blij mee ben. De officiële 8tracks app. Deze applicatie is om muziek te luisteren. Eerst ging ik altijd naar de website maar nu gebruik ik deze app. Het lekkere hieraan is ook dat de muziek controlls gebruikt worden. Dus gewoon volgende en vorige met de sneltoetsen op je toetsenbord.

[afbeelding]

Alternatieve beschrijving: http://www.addictivetips....dio-app-for-windows-8-rt/
Mooi die heb ik ook op m'n iPad. Mooie App bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42

danplo

The Force is strong with me

danplo schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:51:
[...]

Ik kom ook niet in het Twitter App, zowel mijn PC als mijn Surface RT. Vage shit :P
Na een update van Twitter lukt het dit keer wel om normaal en zonder problemen in te loggen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Is er al iets voor nieuwsgroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ronvgs schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:05:
Is er al iets voor nieuwsgroepen?
Kirbee

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
De Windows Store start bij mij echt belachelijk traag op, iets van 45 seconden voor de apps getoond worden. Heb geen zin om heel Windows 8 opnieuw te installeren voor dit probleem, iemand anders die dit ook heeft (gehad) en hiervoor een oplossing? Via Google wel een paar tips, maar komt uiteindelijk toch uit op opnieuw installeren. Heeft de optie "PC vernieuwen zonder dat invloed heeft op uw bestanden" ook invloed op geïnstalleerde desktop programma's. Adobe en Office opnieuw installeren duurt ook zo lang..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ik heb tot nu toe alleen maar gratis apps geïnstalleerd, omdat ik er een beetje huiverig voor ben om mijn CC aan mijn Windows account te koppelen. Voordat ik de stap zet, heb ik nog twee vragen:
1. Kun je alleen met een CC iets kopen?
2. Als je een app koopt in de store, wordt dan iedere keer om het wachtwoord van je account gevraagd?
3. Als je in een app wat koopt, wordt dan iedere keer om het wachtwoord van je account gevraagd?

(ik hoop dat het antwoord op laatste twee vragen 'Ja' is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
Toms_88 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:18:Heeft de optie "PC vernieuwen zonder dat invloed heeft op uw bestanden" ook invloed op geïnstalleerde desktop programma's. Adobe en Office opnieuw installeren duurt ook zo lang..
Ja, dit is gewoon een nieuwe Windows-installatie zonder complete format van je hardeschijf, dus alle geïnstalleerde programma's moet je opnieuw installeren.

Ik weet verder niet waar die opstarttijd van de Windows Store aan ligt; ik heb hetzelfde op mijn laptop (alleen de eerste keer na een boot, daarna is-ie wel normaal snel), maar op mijn desktop is er geen probleem. Misschien een update van een app dat niet goed gepakt wordt en een timeout geeft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
Ik zie hem niet staan in de nederlandse store.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Toms_88 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:18:
De Windows Store start bij mij echt belachelijk traag op, iets van 45 seconden voor de apps getoond worden. Heb geen zin om heel Windows 8 opnieuw te installeren voor dit probleem, iemand anders die dit ook heeft (gehad) en hiervoor een oplossing? Via Google wel een paar tips, maar komt uiteindelijk toch uit op opnieuw installeren. Heeft de optie "PC vernieuwen zonder dat invloed heeft op uw bestanden" ook invloed op geïnstalleerde desktop programma's. Adobe en Office opnieuw installeren duurt ook zo lang..
Bij mij is hij ook extreme traag, maar heb de tablet net dus even format.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Cyrus The Virus schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:32:
[...]

Ik zie hem niet staan in de nederlandse store.
Staat ie toch echt in: http://apps.microsoft.com...d7-4ebf-a3d1-64684a791386
(Klik de link eens aan op je Surface :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

joi-c schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:54:
Ik heb tot nu toe alleen maar gratis apps geïnstalleerd, omdat ik er een beetje huiverig voor ben om mijn CC aan mijn Windows account te koppelen. Voordat ik de stap zet, heb ik nog twee vragen:
1. Kun je alleen met een CC iets kopen?
2. Als je een app koopt in de store, wordt dan iedere keer om het wachtwoord van je account gevraagd?
3. Als je in een app wat koopt, wordt dan iedere keer om het wachtwoord van je account gevraagd?

(ik hoop dat het antwoord op laatste twee vragen 'Ja' is)
1. Apps betaal ik hier via PayPal.
2. Hier alleen als je een app voor het eerst opstart en de app toegang tot het Internet wil. In dit geval via mijn netwerk verbinding.
3. Zie 2.
walletje-w schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:29:

[afbeelding]

Om eerlijk te zijn had ik nog nooit van 8tracks gehoord. App bekeken en sindsdien draait hij hier heel erg veel. Bedankt voor de tip :)

[ Voor 39% gewijzigd door SandsOfArrakis op 26-03-2013 08:46 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Tomba schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:35:
[...]

Staat ie toch echt in: http://apps.microsoft.com...d7-4ebf-a3d1-64684a791386
(Klik de link eens aan op je Surface :) )
Ja ik had hem nu gevonden via jouw link, de store search gaf niks. Nu alleen ff betalen uitzoeken, heb Paypal toegevoegd (account gebruik ik al langer) maar kan geen apps kopen. Krijg foutmelding.

[ Voor 11% gewijzigd door Cyrus The Virus op 26-03-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
SandsOfArrakis schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:43:
[...]
1. Apps betaal ik hier via PayPal.
2. Hier alleen als je een app voor het eerst opstart en de app toegang tot het Internet wil. In dit geval via mijn netwerk verbinding.
3. Zie 2.
Dank je wel SandsOfArrakis! Ik heb vraag 2 en 3 niet goed gesteld denk ik. Ik wil weten of je iedere keer als je een app koopt om je Microsoft Account gegevens wordt gevraagd. Dus niet dat je als je betaalgegevens eenmaal hebt ingevoerd bij je account dan zonder bevestiging apps kan kopen in de store of extra aankopen kan doen in een app. Als dat wel zo is, ga ik geen betaalgegevens invoeren, omdat ik niet per ongeluk aankopen wil doen. (of als er toevallig een kind op mijn account een spelletje aan het doen is, dat deze van alles kan kopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
joi-c schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:36:
[...]

Dank je wel SandsOfArrakis! Ik heb vraag 2 en 3 niet goed gesteld denk ik. Ik wil weten of je iedere keer als je een app koopt om je Microsoft Account gegevens wordt gevraagd. Dus niet dat je als je betaalgegevens eenmaal hebt ingevoerd bij je account dan zonder bevestiging apps kan kopen in de store of extra aankopen kan doen in een app. Als dat wel zo is, ga ik geen betaalgegevens invoeren, omdat ik niet per ongeluk aankopen wil doen. (of als er toevallig een kind op mijn account een spelletje aan het doen is, dat deze van alles kan kopen.)
Op dit moment gaat dat nog zonder extra bevestiging (wel een "weet je het zeker, maar niet meer dan dat") en zonder beveiligingscode. Bij Windows Phone 8 heb je wel de mogelijkheid om de aankopen met een pin te beschermen, maar dat zit er nu dus nog niet in. Zal ook wel komen denk ik.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:32:
[...]

Op dit moment gaat dat nog zonder extra bevestiging (wel een "weet je het zeker, maar niet meer dan dat") en zonder beveiligingscode. Bij Windows Phone 8 heb je wel de mogelijkheid om de aankopen met een pin te beschermen, maar dat zit er nu dus nog niet in. Zal ook wel komen denk ik.
Thanks! Dan doe ik het voorlopig nog maar even met de gratis apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
joi-c schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:06:
[...]

Thanks! Dan doe ik het voorlopig nog maar even met de gratis apps.
Je kunt natuurlijk altijd enkele aankopen doen en vervolgens je betaalmiddel verwijderen van je account. Mocht je toch wat dingen aan willen schaffen, maar verder geen risico willen lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Martinspire schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:35:
[...]

Je kunt natuurlijk altijd enkele aankopen doen en vervolgens je betaalmiddel verwijderen van je account. Mocht je toch wat dingen aan willen schaffen, maar verder geen risico willen lopen ;)
Ik moet elke keer als ik iets koop wel m'n wachtwoord invoeren.
Zal ergens in de setting van de store staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ronvgs schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 18:11:
[...]

Ik moet elke keer als ik iets koop wel m'n wachtwoord invoeren.
Zal ergens in de setting van de store staan.
Nee dat staat daar niet. Wel bij Windows Phone 8, maar niet bij Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Ik heb Windows rt en daar kan het gelukkig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ik heb nu een hele waslijst aan apps die ik wil installeren maar die blijven hangen bij in behandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:12:
ik heb nu een hele waslijst aan apps die ik wil installeren maar die blijven hangen bij in behandeling
Kan soms wel even duren, maar ik heb in het begin ook wel eens gehad dat ze wel aan het updaten waren maar de voortgang niet werd weergegeven. Anders moet je de app even sluiten en weer opnieuw opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Martinspire schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:41:
[...]

Kan soms wel even duren, maar ik heb in het begin ook wel eens gehad dat ze wel aan het updaten waren maar de voortgang niet werd weergegeven. Anders moet je de app even sluiten en weer opnieuw opstarten...
Hmm hij heeft zowat alles geinstalleerd op Extern Bureablad na. Windows updates gaat ook extreme sloom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
Caelorum schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:59:
[...]

Gezien googles laatste antwoord op die vraag zou ik het niet voor het eind van het jaar verwachten. Je bent waarschijnlijk beter af met alles onder te brengen in outlook.com met deze 5 stappen.

Joblanie, je hebt een MS account nodig voor de store. Als je met je google account een MS account aanmaakt krijg je daar automatisch een mail inbox voor bij outlook.com :) Maar ja je hebt niet perse een Hotmail account nodig nee.
Hiermee heb ik wel iets vaags. Met mijn meest gebruikte gmail adres kan ik niet inloggen (heb hem altijd voor MSN gebruikt) maar ook wanneer ik hier mijn account wil koppelen aan Microsoft (door op "Of gebruik een bestaand e-mailadres" te klikken) wordt mij het volgende verteld "xxxxxxx@gmail.com is niet beschikbaar." Wanneer ik dit echter probeer met een gmail adres dat ik minder vaak gebruik lukt het wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie google agenda synchroniseert via agenda app, kan beter niet updaten want werkt niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
Kan je van de apps uit de Windows Store de naam weghalen / weglaten op de tile? Ik vind het er alles bij elkaar mooier uitzien als ik geen namen zie, op geen een tile dus.

Het zou moeten kunnen als ik dit zo bekijk, maar ik weet begod niet hoe ik dit zou moeten uitvoeren; http://stackoverflow.com/...emove-text-and-small-icon

Eerst dit maar eens lezen: MSDN: The tile template catalog (Windows Store apps) (Windows)

Mja, moet niet eens zo heel moeilijk zijn:

Eerst dit: http://www.samlogic.net/a...-8-windowsapps-folder.htm dan dit: MSDN: Using the Manifest Designer (Windows Store apps)

[ Voor 75% gewijzigd door Joster op 28-03-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb gisteren Alex gekocht, wat een soort Siri was. Echter het zou met 75% korting zijn, echter de afrekening bleek toch het volle pond te zijn (12,50). Ik heb hem gedeïnstalleerd en een mail gestuurd naar de makers, maar niets gehoord. Is er ergens nog een meldpunt van Windows zelf?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mystikal schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:05:
Ik heb gisteren Alex gekocht, wat een soort Siri was. Echter het zou met 75% korting zijn, echter de afrekening bleek toch het volle pond te zijn (12,50). Ik heb hem gedeïnstalleerd en een mail gestuurd naar de makers, maar niets gehoord. Is er ergens nog een meldpunt van Windows zelf?
Als er korting is dan moet dat al van de prijs afgehaald zijn. Als applicaties tijdelijk gratis zijn en je ziet dat je er toch geld voor moet betalen, dan is ie dus (nog) niet gratis.

Of je je geld terug kunt krijgen vraag ik me af, maar ik geef het weinig kans. Was de app verder dan ook niet veel soeps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Martinspire schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:08:
[...]

Als er korting is dan moet dat al van de prijs afgehaald zijn. Als applicaties tijdelijk gratis zijn en je ziet dat je er toch geld voor moet betalen, dan is ie dus (nog) niet gratis.

Of je je geld terug kunt krijgen vraag ik me af, maar ik geef het weinig kans. Was de app verder dan ook niet veel soeps?
In de market wordt geadverteerd met 75% korting, maar de prijs is 12.99 ipv 2.49. Ik zag het te laat. De app is zelf ook niet veel soeps nee. Dus heb hem gedeinstalleerd. Bij de google-market heb je een bedenk-tijd (van 30?min), is dat in de windows marketplace ook?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mystikal schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:16:
[...]

In de market wordt geadverteerd met 75% korting, maar de prijs is 12.99 ipv 2.49. Ik zag het te laat. De app is zelf ook niet veel soeps nee. Dus heb hem gedeinstalleerd. Bij de google-market heb je een bedenk-tijd (van 30?min), is dat in de windows marketplace ook?
Niet dat ik weet, maar ik heb dan ook nog geen foute aankoop gedaan :> . Meeste apps hebben vaak toch wel een trial, dus dat scheelt je vaak ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Mystikal schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:16:
[...]

Ja dat kan inderdaad en wel via https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/Help/
Kiezen voor contact opnemen met klantondersteuning en dan kiezen voor Chatten:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yYqLk9VYyE4FNeK8WoXvqhqZ/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door Tomba op 28-03-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Thanks! En opgelost! Binnen 1 minuut iemand aan de lijn en ze hebben het bedrag terug gestort.

Ik had zelf ook zitten zoeken, maar kon dit niet goed vinden. Het staat dus onderaan de pagina.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Mystikal schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:41:
Thanks! En opgelost! Binnen 1 minuut iemand aan de lijn en ze hebben het bedrag terug gestort.

Ik had zelf ook zitten zoeken, maar kon dit niet goed vinden. Het staat dus onderaan de pagina.
Graag gedaan :) Ik heb ook 2x contact met ze gehad (1x voor een WP app en 1x voor een Windows 8 app) en beiden keren uitstekend geholpen. Wat dat betreft heeft MS het wel voor mekaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ik probeer windows media center te kopen maar hij blijft hangen bij betalingsgegevens, ik heb paypal geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
Forecast HD vind ik de ideale weer-app voor Windows 8. :D Laat grafieken zien met de temperatuur en neerslag voor de komende uren of dagen (naast normale weersvoorspelling), heeft een strak uiterlijk, een ideale live tile, en ondersteund alle eenheden die ik wil (millibar voor druk, beaufort voor windsnelheid, Celsius voor temperatuur etc.)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oozaCdpl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Fred-Erik schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:08:
Forecast HD vind ik de ideale weer-app voor Windows 8. :D Laat grafieken zien met de temperatuur en neerslag voor de komende uren of dagen (naast normale weersvoorspelling), heeft een strak uiterlijk, een ideale live tile, en ondersteund alle eenheden die ik wil (millibar voor druk, beaufort voor windsnelheid, Celsius voor temperatuur etc.)

[afbeelding]
Dat is wel een betaalde app met beperkte trial (na verloop van tijd werkt ie niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:33:
[...]

Dat is wel een betaalde app met beperkte trial (na verloop van tijd werkt ie niet meer)
Maar voor €1,69 heb je dan ook een prima app. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:08

The_Scarabial

MTB for life!

Iemand nog een goede tip voor een gratis eReader app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Gratis games:
http://majornelson.com/20...ese-free-windows-8-games/

[ Voor 8% gewijzigd door punisher007 op 11-04-2013 22:08 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 16:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kwam toevallig deze tegen via mailing van stardock
http://www.stardock.com/products/modernmix

Mogelijkheid om Apps ook gewoon op je desktop te draaien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Windows 8 versie van MetroTube is gelanceerd

Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/e4158a26-63c3-4a9f-8835-d658f16133e2/Screenshot.141750.1000000.jpg
Access your personal YouTube account
Afbeeldingslocatie: http://wscont1.apps.microsoft.com/winstore/1x/e4158a26-63c3-4a9f-8835-d658f16133e2/Screenshot.141750.1000001.jpg
Customize the main hub with content you want to see
Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/e4158a26-63c3-4a9f-8835-d658f16133e2/Screenshot.141750.1000002.jpg
Use semantic zoom to quickly jump around the main hub
Afbeeldingslocatie: http://wscont1.apps.microsoft.com/winstore/1x/e4158a26-63c3-4a9f-8835-d658f16133e2/Screenshot.141750.1000003.jpg
Effortless, efficient browsing experience
Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/e4158a26-63c3-4a9f-8835-d658f16133e2/Screenshot.141750.1000004.jpg
All related video content is at your fingertips
Afbeeldingslocatie: http://wscont1.apps.microsoft.com/winstore/1x/e4158a26-63c3-4a9f-8835-d658f16133e2/Screenshot.141750.1000005.jpg
Watch videos in Full HD
Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/e4158a26-63c3-4a9f-8835-d658f16133e2/Screenshot.141750.1000006.jpg
A great experience on a tablet in portrait mode
Afbeeldingslocatie: http://wscont1.apps.microsoft.com/winstore/1x/e4158a26-63c3-4a9f-8835-d658f16133e2/Screenshot.141750.1000007.jpg
Watch videos while you surf the web

Download: http://apps.microsoft.com...ad-436b-b410-690365559df6

---------------
Ziet er geweldig uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik vind dit ook wel een fijne app:
Chameleon

Met deze app kun je een mooi plaatje voor je lock screen instellen en binnen een bepaalde interval laten veranderen.

[ Voor 18% gewijzigd door Turdie op 04-05-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:00
SinergyX schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:48:
Kwam toevallig deze tegen via mailing van stardock
http://www.stardock.com/products/modernmix

Mogelijkheid om Apps ook gewoon op je desktop te draaien.
Dat ziet er goed uit! Begrijp niet dat dat geen standaard optie is als je Windows 8 op de desktop draait.
Start menu heb ik nog geen moment gemist, maar dat je apps altijd maar fullscreen draaien vind ik veel irritanter en daar lijkt dit een goede workaround voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
RFdeGroot schreef op zondag 05 mei 2013 @ 07:44:
[...]

Dat ziet er goed uit! Begrijp niet dat dat geen standaard optie is als je Windows 8 op de desktop draait.
Start menu heb ik nog geen moment gemist, maar dat je apps altijd maar fullscreen draaien vind ik veel irritanter en daar lijkt dit een goede workaround voor.
Ik vond ModernMix anders ook maar brak. Alles wordt in een apart venster geopend en daarbij niet lettend op de afmetingen ervan. Daarnaast neemt ie ook echt alles over, dus dat voelt gewoon niet fijn en je kunt ook niet bepalen of ze automatisch naar full-screen gaan (minus de taakbalk). Verder merk je gewoon dat het hele systeem er niet op gebouwd is, waardoor je allemaal rare dingen krijgt.

Nee, dan liever wennen aan Win 8 en zonder dat soort domme tools gaan werken. Het is niet alsof je metro moet gebruiken met 50 applicaties tegelijk.

Ik gebruik het voornamelijk om dingen op te zoeken en als ik naar een andere applicatie wil dan klik ik wel linksboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waar iedereen juist van de Metro af wil, wil ik er juist meer mee gaan doen. Gisteren mijn auto PC omgezet naar Win8, ondanks resistive scherm werkt het bijzonder goed (mits je een HID digitizer driver kan vinden).

Nu alleen de hele store nog afstruinen naar een goede muziekplayer, waar je gewoon je opgeslagen MP3 makkelijk en direct kan afspelen. De standaard musicplayer kan je niet direct uit een lijst nummer selecteren en spelen maar, plus dat je met dat hele xbox music zit.

Mooiste oplossing zou ook via WP8 zijn, dat je op je mobiel ook je medialijst kan zien en ze remote kan laten afspelen. Maar gros van de programma's die ik daarin vind, zijn of desktop based of werken niet met de metro-player commando's, of juist via internet lopen (wat ik natuurlijk niet heb).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
SinergyX schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:57:
Waar iedereen juist van de Metro af wil, wil ik er juist meer mee gaan doen. Gisteren mijn auto PC omgezet naar Win8, ondanks resistive scherm werkt het bijzonder goed (mits je een HID digitizer driver kan vinden).

Nu alleen de hele store nog afstruinen naar een goede muziekplayer, waar je gewoon je opgeslagen MP3 makkelijk en direct kan afspelen. De standaard musicplayer kan je niet direct uit een lijst nummer selecteren en spelen maar, plus dat je met dat hele xbox music zit.

Mooiste oplossing zou ook via WP8 zijn, dat je op je mobiel ook je medialijst kan zien en ze remote kan laten afspelen. Maar gros van de programma's die ik daarin vind, zijn of desktop based of werken niet met de metro-player commando's, of juist via internet lopen (wat ik natuurlijk niet heb).
Je kunt wel lijsten afspelen volgens mij hoor met de standaard Music app? Gewoon je muziek in My Music zetten en daar de afspeellijsten dan pak de Music app ze automatisch op.

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 05-05-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat kan inderdaad wel en gebruik ik nu ook gewoon, maar wil juist zoiets als een XMBC remote gebruiken, dat ik ook via hotstop wifi de media via mijn telefoon kan bedienen. Alleen XMBC is weer een desktop programma, die probeer ik juist te ontwijken :P En via het auto scherm zelf werkt XMBC vrij slecht.

Daarnaast heeft Music het probleem dat de controls verdwijnen en moet je via 'swipe up' weer terug halen.

De standaard PC remote app voor WP8 kan je wel volgende/vorige etc, maar die XBMC variant kan je zelfs door al je media browsen en deze laten afspelen.
Die heeft hetzelfde probleem, nummer selecteren, kies afspelen etc.

Mischien wat ik wil, is niet beschikbaar, dat kan ook nog :)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-05-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:00
Martinspire schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:51:
[...]

Ik vond ModernMix anders ook maar brak. Alles wordt in een apart venster geopend en daarbij niet lettend op de afmetingen ervan. Daarnaast neemt ie ook echt alles over, dus dat voelt gewoon niet fijn en je kunt ook niet bepalen of ze automatisch naar full-screen gaan (minus de taakbalk). Verder merk je gewoon dat het hele systeem er niet op gebouwd is, waardoor je allemaal rare dingen krijgt.

Nee, dan liever wennen aan Win 8 en zonder dat soort domme tools gaan werken. Het is niet alsof je metro moet gebruiken met 50 applicaties tegelijk.

Ik gebruik het voornamelijk om dingen op te zoeken en als ik naar een andere applicatie wil dan klik ik wel linksboven.
Zou kunnen hoor, baseer me ook alleen maar op de screenshotjes.
't is meer dat ik dat nou een functionaliteit vind die ms zou moeten toevoegen op het moment dat het systeem detecteert dat je op een pc werkt. Ik heb zelf een 27 inch scherm met een resolutie van 2560x1440, dan vind ik al die fullscreen apps gewoon zonde van mijn schermruimte.. Maar goed, we gaan een beetje off-topic nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:18
With beautiful design,
Ik vind het altijd zo kansloos als apps over zichzelf zeggen dat ze mooi zijn gedesigned :')

In dit geval vind ik de app dus echt spuuglelijk. Fullscreen foto als achtergrond met onduidelijke tekst ervoor :/

[ Voor 7% gewijzigd door Avalaxy op 05-05-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
Ik heb nog geen problemen met ModernMix gehad. Als ik eenmaal heb aangegeven dat een bepaalde applicatie fullscreen moet dan opent die de volgende keer ook fullscreen. Alle andere applicaties lopen lekker in een apart venster.
Ben er alleen nog niet over uit of ik het daadwerkelijk ga aanschaffen. Eigenlijk de enige applicatie waarbij ik het echt iets vind toevoegen is mijn mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Nokia Music is echt geweldig gebruik nu de 7 dagen trial, en het werkt geweldig die mixes. WAAROM heb ik een 8S gekocht, want op me Windows 8 PC werkt Nokia Music geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds vandeweek zijn oa. Rabo Bankieren en Adobe PhotoShop Express beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Beetje dood hier :)

Niels heeft weer een nieuwe update gemaakt voor Regenmeter voor Windows 8. De update is nu beschikbaar in de store!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Fred-Erik schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:08:

[afbeelding]
Wauw, die ziet er goed uit. Voorlopig gebruik ik regenmeter nog, maar deze is er ook voor Windows Phone alleen niet in het Nederlands helaas....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
CAP-Team schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:46:

Niels heeft weer een nieuwe update gemaakt voor Regenmeter voor Windows 8. De update is nu beschikbaar in de store!
Komt goed uit met al die regen vandaag ;) Ik gebruik ForecastHD ook trouwens naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
CokeZero schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:42:
Nokia Music is echt geweldig gebruik nu de 7 dagen trial, en het werkt geweldig die mixes. WAAROM heb ik een 8S gekocht, want op me Windows 8 PC werkt Nokia Music geweldig.
Waarom kan ik die niet vinden?

Ik wil ook graag de autodesk sketchbook app. Kan ik ook al niet vinden.

Wel in de browserversie van de store:

http://apps.microsoft.com...72-4ffc-866d-cf964def6ddf

http://apps.microsoft.com...64-487a-9e20-8d6f6d41cb54

[ Voor 33% gewijzigd door eeNer op 03-07-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
CAP-Team schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:46:

Je haalt me de woorden uit m'n mond :).

Regenmeter 3.0 is inderdaad vanaf nu te downloaden! Deze update (het heeft even geduurd sinds de laatste, ik weet het ;)) brengt de features van de Windows Phone versie ook naar Windows.
De nieuwe UI is te zien, de vernieuwde weerinformatie, de radar is aanzienlijk verbeterd (gebruik je muis of vinger en ga over de radarbeelden om voor- en achteruit door de tijd te gaan, of gebruik de afspeelknop om de radar af te spelen), en een hele hoop kleine verbeteringen + features (e-mailadres is toegevoegd bijv.).

Ik wil vandaag of morgen nog een kleine minor update uitbrengen: de in-app purchases schijnen niet te werken, en bij de snapped view verdwijnt de plaatsnaam.

EDIT Op de webversie van de Store is de laatste versie nu ook te zien.. Wat screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/ec391f93-c800-46ae-8f63-2e491d6d7c66/Screenshot.56545.100000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wscont1.apps.microsoft.com/winstore/1x/ec391f93-c800-46ae-8f63-2e491d6d7c66/Screenshot.56545.1000000.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Niels9001 op 03-07-2013 14:28 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Waarom zie ik die update niet Niels? Als ik in de store zoek op mijn Surface vind ik versie 2.1.

Heb em al.. ff zoeken naar updates via charms heeft geholpen.

[ Voor 25% gewijzigd door eeNer op 03-07-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Op Windows 8.1 doet Regenmeter het overigens niet (iig niet bij mij in VirtualBox)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
CAP-Team schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:38:
Op Windows 8.1 doet Regenmeter het overigens niet (iig niet bij mij in VirtualBox)
Zonder VirtualBox werkt hij perfect. Bij mij in ieder geval ook Windows 8.1 :)

Mooie update Niels. :D
Binnenkort ook de extra grote live tile ondersteunen in Windows 8.1? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
CokeZero schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:47:
[...]Zonder VirtualBox werkt hij perfect. Bij mij in ieder geval ook Windows 8.1 :)

Mooie update Niels. :D
Binnenkort ook de extra grote live tile ondersteunen in Windows 8.1? O-)
Ik hoorde inderdaad van een andere gebruiker dat de 2.1 versie niet wilde opstarten in 8.1. Zelf heb ik dit weekend 8.1 in een VM geinstalleerd met de 8.1 ontwikkel SDK.

Blijkt dat als je je app beschikbaar moet maken voor 8.1 je 'm moet 'refactoren'. Hierdoor kan je niet meer terug naar 8.

Wat ik ga doen is een tweede branch maken, en daar de kleinere + grotere live tiles ondersteunen. Komt 8.1 dan uit de preview, stop ik die code in de eerste branch en publish ik die. Dusja, de grote live tile staat wel op de planning :)!

Ben globaal op de hoogte van de nieuwe 8.1 ontwikkelingen.. Zijn er volgens jullie nog nieuwe API's toegevoegd waar Regenmeter iets aan zou kunnen hebben? (3D printennnn :)).

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Microsoft Research heeft nu een leuke app uitgebracht om de snelheid van je verbinding te testen:

Test your internet connection speed with these apps from Microsoft Research

[ Voor 31% gewijzigd door Turdie op 11-07-2013 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een idee wanneer de Facebook app zal uitkomen? Soon zeiden ze, maar jah....

Nu gebruik ik deze app: http://apps.microsoft.com...49-4c0d-be7b-017d828b7153 Ziet er mooi uit maar het is toch weer niet een officiële

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die Facebook app is al lang uit hoor? Als je de update niet krijgt moet je zelf even de app opzoeken in de store waarna je op bijwerken kunt drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De echte officiële?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jup. Zoek maar gewoon op Facebook:
http://www.windowsphone.c...d9-df11-a844-00237de2db9e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Denk eerder dat hij de windows 8 applicatie bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ow wacht, haha. Whoops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
heb het probleem ook wel eens als ik teveel verschillende topics kom haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Weet er iemand exact wanneer Google Chrome voor Windows RT gaat verschijnen? Want op deze site van google staat enkel dat die nog niet beschikbaar is

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
KoensSocialL schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:40:
Weet er iemand exact wanneer Google Chrome voor Windows RT gaat verschijnen? Want op deze site van google staat enkel dat die nog niet beschikbaar is
Ik denk dat Google Chrome RT ook nooit zal komen, dat heeft Google ook al gezegd van dat ze geen Windows 8 apps gaan maken. Dus Chrome RT komt er niet.

Maar waarom? IE10/11 werkt net zo goed, en meestal nog sneller ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
De huidige Chrome werkt toch wel in Metro? Of kun je die dan niet installeren?

Overigens werkt IE inderdaad net zo goed en je kunt ook op andere manieren je bookmarks naar IE synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48

BM

Moderator Spielerij
CokeZero schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:04:
[...]

Ik denk dat Google Chrome RT ook nooit zal komen, dat heeft Google ook al gezegd van dat ze geen Windows 8 apps gaan maken. Dus Chrome RT komt er niet.
Aangezien 'browsers' op Win RT alleen de Trident render engine mogen gebruiken (geloof ik) denk ik dat google weinig zin heeft om een schil voor die engine te gaan maken :) Al geloof ik dat Fx wel met een W8 versie kwam, maar hoe die dat dan doen weet ik niet :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
BM schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:16:
[...]

Aangezien 'browsers' op Win RT alleen de Trident render engine mogen gebruiken (geloof ik) denk ik dat google weinig zin heeft om een schil voor die engine te gaan maken :) Al geloof ik dat Fx wel met een W8 versie kwam, maar hoe die dat dan doen weet ik niet :)
Klopt maar ook in het algemeen. YouTube app zal wel komen via Microsoft. Alleen apps zoals Gmail, Google Maps, Google Play (Music & Video) enzo zullen nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
CokeZero schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:43:
[...]

Klopt maar ook in het algemeen. YouTube app zal wel komen via Microsoft. Alleen apps zoals Gmail, Google Maps, Google Play (Music & Video) enzo zullen nooit komen.
totdat Microsoft flink wat marktaandeel pakt, dan kunnen ze niet eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Weet iemand goede sites met nieuws over Windows 8 apps? Voor phone heb je wp7.nl, wpcentral.com, wmpoweruser.com, maar voor Windows 8 kan ik niet echt vergelijkbare sites vinden. wpcentral doet een beetje Windows 8, maar richt zich nog vooral op WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:33:
Weet iemand goede sites met nieuws over Windows 8 apps?
www.windowsinfo.nl (van Hardwareinfo) doet ook af en toe aan Windows 8 apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Volgens mij doet WPCentral vooral games met het Xbox Live logo erbij (zoals nu ook weer met Halo). Overige games en apps worden inderdaad sporadisch aangemerkt. Eigenlijk alleen als het een grote app (bv Facebook) betreft.

Er zijn inderdaad weinig Windows 8 sites, maar naarmate er meer apps komen komt dat ook vast wel. Heb er zelf overigens nog niet naar gezocht, daar ik het meeste boeiende nieuws wel via WPCentral of WMPoweruser verneem en ik zelf ook nog maar weinig boeiends heb gezien in de store.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 19-07-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
De Twitter app doet het bij mij niet meer :/ Bij jullie wel?

Ik was plots uitgelogd, en nu kan ik niet meer inloggen... OAuth error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Twitter werkt gewoon bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Hallo, ik heb deze vraag ook al in een ander topic gesteld maar ik probeer het hier ook nog even: Mijn laptop (Lenovo y500, i7, GT650M) geeft de store niet meer goed weer. De resolutie lijkt veel lager en als ik een app open komen er allemaal 'zwarte balken'. Hier wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/joknxbns9/windows8_probleem.png

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/jyey5qrdd/windows8_probleem1.png

Iemand bekend met dit probleem? Of een mogelijke oplossing weet? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Binnenkort krijg ik een WRT. Helaas kan ik nu niet kijken in de Store welke apps er beschikbaar zijn. Dit kan wel in de Play Store van Google. Zonder dat je op de tablet zit en dan in de browser zit van de laptop. Hoe kom ik in de Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Krasloos schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:49:
Binnenkort krijg ik een WRT. Helaas kan ik nu niet kijken in de Store welke apps er beschikbaar zijn. Dit kan wel in de Play Store van Google. Zonder dat je op de tablet zit en dan in de browser zit van de laptop. Hoe kom ik in de Store?
Natuurlijk kan dit wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Raz3r schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:55:
Hallo, ik heb deze vraag ook al in een ander topic gesteld maar ik probeer het hier ook nog even: Mijn laptop (Lenovo y500, i7, GT650M) geeft de store niet meer goed weer. De resolutie lijkt veel lager en als ik een app open komen er allemaal 'zwarte balken'. Hier wat screenshots:

[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand bekend met dit probleem? Of een mogelijke oplossing weet? Alvast bedankt!
al geprobeerd opnieuw connectie te maken met je account ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
vali schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:12:
[...]

al geprobeerd opnieuw connectie te maken met je account ?
Zojuist geprobeerd, geen resultaat helaas. Bedankt voor de suggestie :)

edit: probleem opgelost door de resolutie opnieuw in te stellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Raz3r op 08-08-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ha top, thanks. Kan ik eindelijk even in de store kijken. But het is wel een beetje onoverzichtelijk in eerste opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Ik heb een vraag over aankopen doen je Windows 8 PC worden die overgezet als je inlogt op een Windows 8 RT tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Overgezet niet, je moet ze wel zelf installeren. Maar je koopt iets per account, dus je hoeft niet opnieuw te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Sinus_rhythm schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:24:
Ik heb een vraag over aankopen doen je Windows 8 PC worden die overgezet als je inlogt op een Windows 8 RT tablet?
ja natuurlijk. Applicaties werken op beide platvormen en je kan ze tot en met 5 apparaten installeren. Ze werken net zo goed op mijn tablet als op mijn desktop/laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinus_rhythm schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:24:
Met Windows 8.1 en Windows 8.1 RT gaat dat wel goed. Je kunt dan gewoon aangeven dat hij geinstalleerde apps ook moet syncen. Er komt dan een soort van placeholder op je Start scherm (op je 2e device) en dan tap je er 1x op...en dan download hij hem (progress bar zit in de tile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Somehow blijven verwijderde apps bij mij bij 8.1 telkens terugkomen :/ Dat zijn dan voornamelijk apps die niet via de store zijn gedeployed maar via Visual Studio (eigen apps dus). Ik kan ze verwijderen, en dan blijven ze even weg, maar een tijdje later staan ze er gewoon weer.

Verwijderd

Iemand de app Torrex al gedownload? Hij lijkt te werken, maar geeft wel veel foutmeldingen. Ergens ben ik er toch een beetje huiverig voor om deze app te blijven gebruiken...

Verwijderd

Ik heb Torrex (lite) al een tijdje in gebruik en werkt bij mij zonder problemen. Het enige nadeel (van de gratis versie) is dat hij stop als de app niet actief in beeld is. De betaalde versie zou background-downloads ondersteunen.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]