Revive the guild!
aanzetten kan iig met win+x -> y -> Advanced System Settings (linker kolom) -> Hardware-tab -> Device Installation SetingsdeTuinman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:28:
[...]In het begin van m'n installatie kreeg ik de vraag om windows automatisch al m'n hardware drivers te installeren en ik heb toen nee geklikt. Kan ik deze optie alsnog opvragen? Misschien te gebruiken als soortgelijke driver updater als driverchecker
Maar de drivers die die automatisch installeert hoeven niet de nieuwste te zijn. Sterker nog. Als je bijv. de laatste AMD drivers hebt geïnstalleerd en bij MS zijn alleen iets oudere WHQL drivers beschikbaar zal die alsnog kunnen besluiten te gaan 'up'daten. Daarnaast installeert die dus ook alleen drivers die WHQL zijn goedgekeurd bij MS.
[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 17-01-2013 23:24 ]
Hoezo?Jelte,89 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:17:
Ik mis de Facebook app!?
Revive the guild!
Ik 'mis' het niet hoor.
Facebook Touch
Mine for Facebook
Fliptoast
[ Voor 6% gewijzigd door Yanze op 18-01-2013 08:22 ]
Heel simpel, die is er niet.Jelte,89 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 00:05:
Lijkt me duidelijk, gezocht in de store maar niet te vinden?!
Facebook is geintegreerd in de People/Personen app.Jelte,89 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:17:
Ik mis de Facebook app!?
Verwijderd
Ik mis ook losse apps, vooral het feit dat die een melding kunnen maken bij nieuwe reactie en dergelijke is erg prettig. Geld ook voor Twitter, linkedin en Google plus overigens.shadowman12 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:20:
[...]
Facebook is geintegreerd in de People/Personen app.
Kent iemand hier een goede muziek app? De standaard Xbox app lust mijn id3tag info niet, terwijl ik een zeer nette muziekbiblio heb. Daarnaast wil in alleen mijn muziek in die app hebben, niet allerlei muziek die ik kan kopen.
Wow, die Clouder app is cool, thanks!Jefrim schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:26:
Ik gebruik eigenlijk maar echt twee apps uit de store. En dat zijn Clouder! (om livesetjes van Soundcloud te luisteren) en Tweetro+ (voor twitter)
Verwijderd
Voor Tweetro+ moet je tegenwoordig betalen, daar heb ik niet zoveel zin in. Ook omdat Twitter zelf ook bezig is met een app. Als die over 2 maanden uitkomt is die 4 euro voor Tweetro+ een beetje teveel.Jefrim schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:26:
Ik gebruik eigenlijk maar echt twee apps uit de store. En dat zijn Clouder! (om livesetjes van Soundcloud te luisteren) en Tweetro+ (voor twitter)
Opgelost:
Een herstart van mijn pc deed wonderen
[ Voor 39% gewijzigd door Turdie op 21-01-2013 13:43 ]
Je hebt een full blown browser op je device. Who needs een FB app?Jelte,89 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:17:
Ik mis de Facebook app!?
Na ongeveer twee weken - en tussentijdse volledige systeemscans met NIS 2012 - kreeg ik plots een pop-up melding van Norton Internet Security 2012 dat het malware was. Ik had de app niet gebruikt/geopend in die week:
Info van NIS 2012:
Bedreiging: Suspicious.Cloud.7.F Dit bestand heeft een hoog risico.
Bedreigingsdetails: Bedreigingstype: Heuristisch virus. Detectie van een bedreiging gebaseerd op malware-heuristiek.
Bestandsacties
Bestand: c:\program files\windowsapps\a....0.perfect365_1.2.0.41_x86__.... .... \p365dll.dll Verwijderd
Ik heb gelijk de app direct verwijderd en na opnieuw opstarten een volledige systeemscan gedaan met NIS2012. Deze scan vond geen bedreigingen o.i.d..
Misschien was het een "false positive" van Symantec, maar ik wilde het risico niet lopen.....
Iemand soortgelijke ervaringen met deze app of met NIS i.c.m. Windows 8 (apps / Store)?
Off Topic: Komt er een nieuw Windows 8 Ervaringen & discussies topic??
Na het sluiten van [Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 3, mis ik de algemene ervaringen en discussies van Windows 8-gebruikers op GoT.
PS: het verfraaien van mijn lelijke kop is niet echt gelukt.....
[ Voor 3% gewijzigd door Shmoopy op 25-01-2013 14:44 ]
- Tweetro+, echt een waanzinnig strak gedesignde app
- Todo app van telerik, zelfde
- Code writer, waanzinnig gave text editor
- Skitch touch, handige app om dingen aan te geven op foto's
- Fotor, ook best een mooie app om foto's te bewerken
Nope....er komt geen ervaringen en discussies topic, het is gebruikelijk dat er een aantal maanden na het live gaan van een Windows versie het algemene topic stopt.Shmoopy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:26:
[..]
Off Topic: Komt er een nieuw Windows 8 Ervaringen & discussies topic??
Na het sluiten van [Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 3, mis ik de algemene ervaringen en discussies van Windows 8-gebruikers op GoT.
Waarom gebruiken jullie nog een viruspakket van derden? In Windows 8 zit een volledig pakket die zeer regelmatig zijn updates krijgt.Shmoopy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:26:
kreeg ik plots een pop-up melding van Norton Internet Security 2012 dat het malware was.
Dat is ook mijn enige commentaar van de Windows Update nu;
Ik heb Windows Update op waarschuwen staan en niet automatisch omdat ik zelf wil bepalen wanneer ik updates wilt installeren (Eigenlijk wanneer ik eventueel wil/kan rebooten).
Nu krijg ik een paar keer per week een update van Defender binnen. Gelukkig hoeft het systeem dan nooit opnieuw op te starten...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
[ Voor 182% gewijzigd door soundtrack op 26-01-2013 17:59 ]
Ik heb verbinding via het WiFi thuis-netwerk. Maar mijn Windows Live Tiles krijgen geen verbinding.
Firewalls allemaal nagekeken, hier ligt het niet aan. De schone opstart ook al gedaan.
Van de windows support werd ik ook niet veel wijzer.
Iemand ideeën?
Ik wil zonder toetsenbord dingen kunnen "unpinnen" of verwijderen maar dat lukt me niet.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik had een dergelijk probleem met de apps die gingen connecten met Xbox Live. De oplossing was om de klok handmatig te syncen met time.windows.com. Dat doe je als volgt:AlexMar schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:20:
Gister overgestapt van windows 7 naar windows 8.
Ik heb verbinding via het WiFi thuis-netwerk. Maar mijn Windows Live Tiles krijgen geen verbinding.
Firewalls allemaal nagekeken, hier ligt het niet aan. De schone opstart ook al gedaan.
Van de windows support werd ik ook niet veel wijzer.
Iemand ideeën?
- Rechtermuisknop op de klok rechtsonder in de taakbalk, kies voor "Adjust date/time".
- Vervolgens Tabblad "Internet time"
- Druk dan "Change settings"
- Tenslotte "Update now"
Voor mij fixte dat de inlogproblemen van bepaalde apps
Omhoog swipen op het icoontje op je scherm, dan selecteer je hem.yzf1kr schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:44:
Weet iemand hoe op een tablet de "rechter muisknop" doe?
Ik wil zonder toetsenbord dingen kunnen "unpinnen" of verwijderen maar dat lukt me niet.
Als je het menu bedoelt om zaken vervolgens te kunnen doen, is dat omhoog swipen vanuit de onderrand van het beeldscherm (menu)
Heb me rot gegoogled, maar niets kunnen vinden, er zijn schijnbaar nog te weinig windows 8 tablets.
De link erheen is: http://apps.microsoft.com...ee-4263-8944-6e6ae3b12d50
De Tweakers.net app zou het weer moeten doen na een update. Tweakers vond het leuk om een Advertentie tussen de nieuwsitems te zetten waar de app nog niet mee overweg kon.krotwijk schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:18:
Tweakers.net app doet het ook niet meer na auto update vandaag

erg leuke RPG game voor op je windows 8 tablet.....
neevedr schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:40:
[...]
De Tweakers.net app zou het weer moeten doen na een update. Tweakers vond het leuk om een Advertentie tussen de nieuwsitems te zetten waar de app nog niet mee overweg kon.
Verwijderd
elke keer als ik op start krijg ik het verzoek om een standaard browser te installeren (google chrome) en dit doe ik dus elke dag opnieuw...
wireless communicatie met mijn tv is opeens lastig geworden omdat mijn philips tv niet windows gecertificeerd is (welke tv wel vraag ik me dan af). Met veel pijn en moeite en zoeken naar de goede schermen in windows 8 heb ik dit weer voor elkaar gekregen.
De meerwaarde van windows 8 zie ik nog niet zo.
Verder valt het mij op dat als ik tweakers open met google chrome en naar beneden scroll ik die zwarte balk met algemene voorwaarden en website van het jaar vast zit en mee scrollt omhoog... iemand een idee?
Ga dit weekend pc back-uppen en clean install maken met windows 8 misschien lost dat een hoop ellende op.
ik ben wel blij dat microsoft zichzelf een beetje kent en alleen de start knop heeft verwijderd en niet ook de ctrl alt del functie
Ja hoor, werkt prima.breagor schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:13:
nog een vraagje ove betalingen: iemand hier die een prepaid CC gebruikt voor de betalingen (bijv 3v), werkt dit gewoon?
iemand een idee wat dat kan zijn?Deze betaalmethode kan niet worden toegevoegd omdat deze al bestaat bij uw account. Probeer een andere methode toe te voegen of selecteer een bestaande methode.
Ik heb de laatste pagina doorgelezen maar kan niks van jou vinden, heb je al een betaalmethode toegevoegd?D-rez schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:24:
als ik wil betalen krijg ik deze melding:
[...]
iemand een idee wat dat kan zijn?
http://apps.microsoft.com...29-4a6c-8607-58336d84c12d

Groeten,
Niels
[ Voor 24% gewijzigd door Niels9001 op 31-01-2013 22:24 ]
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Als ik namelijk smart dj of speel af van artiest doe krijg ik nummers te horen die ik niet heb. Hoe zit dit precies? Krijg ik straks een rekening van alle nummers die ik afgespeeld heb? Of is dit gewoon een gratis service?
Ik heb een kaal MS account zonder ergens adres- of betaalgegevens te hebben ingevuld
Dan heb ik ook nog een vraag over 'Muziek'
Ik heb de map op mijn NAS in documenten ingesteld bij 'Mijn Muziek'. Maar ik kan in xbox music mijn nummers niet in de library krijgen.
[ Voor 1% gewijzigd door TheVMaster op 01-02-2013 10:29 . Reden: Kom op zeg......het is MS ]
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Dit is gewoon een gratis service (volgens mij voor de eerste 6 maanden, maar dat weet ik niet zeker). Je gaat zeker geen rekening krijgen en als je nergens betaalmiddelen hebt toegevoegd, dan hoef je je nergens druk over te maken lijkt me.Tusk schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:17:
Iemand die kort xbox music kan samenvatten?
Als ik namelijk smart dj of speel af van artiest doe krijg ik nummers te horen die ik niet heb. Hoe zit dit precies? Krijg ik straks een rekening van alle nummers die ik afgespeeld heb? Of is dit gewoon een gratis service?
Ik heb een kaal MS account zonder ergens adres- of betaalgegevens te hebben ingevuld
Dan heb ik ook nog een vraag over 'Muziek'
Ik heb de map op mijn NAS in documenten ingesteld bij 'Mijn Muziek'. Maar ik kan in xbox music mijn nummers niet in de library krijgen.
Wat voor melding geeft hij als je die muziek in je library probeert te zetten?
GratisTusk schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:17:
[...] Als ik namelijk smart dj of speel af van artiest doe krijg ik nummers te horen die ik niet heb. Hoe zit dit precies? Krijg ik straks een rekening van alle nummers die ik afgespeeld heb? Of is dit gewoon een gratis service? [...]
Wat betreft de muziek library. Ik ben er vrij zeker van dat die alleen lokaal opgeslagen muziek uit de library kan pakken. Hier doet die het ook niet. In de app kan je feedback geven. Mocht je je er dus erg aan ergeren kan je het via die manier laten weten (wel netjes blijven he
[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 01-02-2013 10:41 ]
dank voor de uitleg! Ik ben trouwens ontzettend blij met windows 8, apps en metro.
Het is zo intuïtief dat ik al een paar keer bijna m'n scherm als touchscreen wilde gebruiken
Alleen jammer dat ik een hotmail account nodig heb. Ik heb alles bij google zitten. Hopelijk komen ze snel met eigen apps!
Sinds wanneer heb je een hotmail account nodig?Tusk schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:54:
uiteraard
dank voor de uitleg! Ik ben trouwens ontzettend blij met windows 8, apps en metro.
Het is zo intuïtief dat ik al een paar keer bijna m'n scherm als touchscreen wilde gebruiken
Alleen jammer dat ik een hotmail account nodig heb. Ik heb alles bij google zitten. Hopelijk komen ze snel met eigen apps!
Gezien googles laatste antwoord op die vraag zou ik het niet voor het eind van het jaar verwachten. Je bent waarschijnlijk beter af met alles onder te brengen in outlook.com met deze 5 stappen.Tusk schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:54:
[...] Alleen jammer dat ik een hotmail account nodig heb. Ik heb alles bij google zitten. Hopelijk komen ze snel met eigen apps!
Joblanie, je hebt een MS account nodig voor de store. Als je met je google account een MS account aanmaakt krijg je daar automatisch een mail inbox voor bij outlook.com
Ik denk dat reclame voor je eigen app niet in dit topic thuishoort. Er is een speciaal topic om je eigen app in te posten: Post hier je eigen Windows 8 App!Niels9001 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:23:
Regenmeter heeft een update gekregen naar 2.1.0.0. Helemaal top!
http://apps.microsoft.com...29-4a6c-8607-58336d84c12d
[afbeelding]
Groeten,
Niels
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Misschien niet de juiste plaats hiervoor maar wat is nou een goede app voor windows 8 om je adressen in op te slaan (een offline programma) . Ik gebruikte hiervoor Davilex (Ik weet het, heel erg oud ) maar ik kan geen geschikt programma hiervoor vinden. Ik zie alleen mailprogrammas. Contactpersonen of het mailprogramma zijn niks.
De standaard People App die kun je laten syncen met je Microsoft account als je daarmee inlogt.Rockvee2 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 19:34:
Beste tweakers,
Misschien niet de juiste plaats hiervoor maar wat is nou een goede app voor windows 8 om je adressen in op te slaan (een offline programma) . Ik gebruikte hiervoor Davilex (Ik weet het, heel erg oud ) maar ik kan geen geschikt programma hiervoor vinden. Ik zie alleen mailprogrammas. Contactpersonen of het mailprogramma zijn niks.
Krijg wel het groene beeld, maar het logo schiet naar de linker bovenhoek samen met het wacht icoontje dat maar oneindig blijft tollen.
Hoe doe je in hemelsnaam een windows store herinstallatie. Er is al een systeemherstel gedaan en volledige systeemscan via cmd waar hij een aantal repairs zegt gedaan te hebben, maar geen succes.
Ik neem ook aan dat je de computer opnieuw hebt opgestart?jesper86 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:20:
Weet iemand wat te doen als de store niet meer opstart ?
Krijg wel het groene beeld, maar het logo schiet naar de linker bovenhoek samen met het wacht icoontje dat maar oneindig blijft tollen.
Hoe doe je in hemelsnaam een windows store herinstallatie. Er is al een systeemherstel gedaan en volledige systeemscan via cmd waar hij een aantal repairs zegt gedaan te hebben, maar geen succes.
Grapje zeker.Swerfer schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:44:
[...]
Ik neem ook aan dat je de computer opnieuw hebt opgestart?
Voor Win8 & WP8 graag!
er moeten helemaal niet meer apps komen....er moeten goede apps komen! Ik erger me dood aan al die crap in de store (zoals idd ook apps voor sites...WTH!..we kunnen toch gewoon naar de site zelf (met windows 8 kun je zelfs een favoriete site rechtstreeksop je start pagina plakken)...elke Jan Doedel maakt tegenwoordig een of andere onzinnige app en pleurt het in de store, het is om te huilen.....Avalaxy schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:54:
Ik ben namelijk samen met Microsoft aan het kijken naar oplossingen hiervoor omdat er meer apps moeten komen,
Hier ben ik het mee eens. Microsoft wil zo veel mogelijk apps in de store hebben omdat een hoop mensen afhaken doordat ze horen dat er zo weinig apps zijn. Elke app wordt uitgebreid gecontroleerd, zowel automatisch als door mensen voordat de app in de store wordt geplaatst. Op het developer platform van Microsoft staat een stuk over de gebruikersinterface en gebruikerservaring van de Windows Store apps, maar dan laten die Miscrosoft medewerkers die de apps controleren voordat de app in de store komt toch al die crap door. Ik vind dat ze daar best wat strenger kunnen worden zonder developers te ontmoedigen.breagor schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:12:
[...]
er moeten helemaal niet meer apps komen....er moeten goede apps komen! Ik erger me dood aan al die crap in de store (zoals idd ook apps voor sites...WTH!..we kunnen toch gewoon naar de site zelf (met windows 8 kun je zelfs een favoriete site rechtstreeksop je start pagina plakken)...elke Jan Doedel maakt tegenwoordig een of andere onzinnige app en pleurt het in de store, het is om te huilen.....
Ik kwam bijvoorbeeld gisteren deze app tegen: http://apps.microsoft.com...8c-473f-bbfa-9cd49998a0a0
Moet je die eens voor de gein installeren. Wat een 'Commodore Amiga' niveau is dat zeg. Geen gebruik van de appbar, geen gebruik van de charmsbar, niks, maar dan ook niks anders dan 1 scherm met Amiga zooi. (Ik zou eigenlijk C-64 zooi zeggen, maar daar had je nog geen muis...)
Maar aan de andere kant kan je schitterende apps maken die hun input van websites krijgen. Maar ik ben het met je eens dat je geen RSS-feed viewer moet gaan maken van elke website die je maar tegenkomt. De app moet een duidelijke meerwaarde hebben ten opzichte van de daadwerkelijke website.
Zo vind ik de Tweakers app nog steeds zo'n app van 'Hé laat ik eens even een dagje aankloten en ik heb een Tweakers app'. Je zou er zo veel meer uit kunnen halen dan alleen een simpel nieuws en reviews readertje. Ik heb het gevoel dat ze bij Tweakers dachten dat ze wel een app moesten maken omdat ze als technologie website niet achter kunnen blijven. Wacht dan 2 weken langer met het plaatsen van de app en maak er in die tijd een goede volledige app van. Nu lijkt het wel zo van 'Zo, we hebben een app. Nu hoeven we ons daar voorlopig niet druk over te maken'
Zo zwart-wit is het allemaal niet.breagor schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:12:
[...]
er moeten helemaal niet meer apps komen....er moeten goede apps komen!
Ok, thanks.Martinspire schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:14:
@swerfer, de tweakers app komt niet van tweakers zelf, maar van een tweaker op het forum hier. Is dus niet officieel en daarom ook niet echt erg uitgebreid ook. Hoop overigens dat ze er zelf wel mee bezig zijn, maar ga dan eerder uit van een Win8/WP8 app
Dan begrijp ik nu ook de 'Shop' button in de appbar.
De Tweakers app is voor mensen die alleen nieuws en reviews willen zien natuurlijk voldoende. Maar het lijkt net of de app van Tweakers zelf afkomt, en daarom vond ik de app ondermaats.
Mja dat gebeurd bij meer apps. De McDonalds Windows Phone app is bv ook door iemand anders gemaakt waarbij je zelfs een betaalde versie (zonder reclame) hebt. Daar waar het eigenlijk alleen een kaart met restaurants en adressen is die niet eens navigatie oid heeft.Swerfer schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:21:
[...]
Ok, thanks.
Dan begrijp ik nu ook de 'Shop' button in de appbar.
De Tweakers app is voor mensen die alleen nieuws en reviews willen zien natuurlijk voldoende. Maar het lijkt net of de app van Tweakers zelf afkomt, en daarom vond ik de app ondermaats.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 09-02-2013 18:17 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat heb ik ook wel eens gehad wanneer ik de Store vlak na het opstarten opende, wanneer ik dan terugkwam in het Startscherm was de update-teller ook weer weg (zonder updates geinstalleerd te hebben). De oplossing voor mij was om de PC even tijd te geven (zodat het opnieuw kan checken voor de updates), en dan opnieuw te proberen wanneer de teller weer opnieuw verschenen is.gws24 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 23:05:
Ik heb het idee dat updates in de store bij mij niet doorkomen. Elke keer als ik mijn pc start geeft de tile van de store 10 updates aan maar als ik de store open zie ik er geen. Hebben jullie dit ook?
Ik heb nog geen tijd eraan besteed, maar zal dat binnenkort eens doen. De 9 updates zijn ook echt updates, omdat ik de versies van een aantal apps bij hem en mij heb vergeleken, en die verschilden.
Vinkjes bij de settings staan uit en taal/regio staat goed?Swerfer schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:13:
Ik heb hetzelfde gezien op de laptop van mijn neefje. In de livetile staat 9 maar in de store komt er geen link naar de updates te staan. Sluit je daarna de store, dan is de livetile weer 'leeg', maar na een tijdje staan ze er weer.
Ik heb nog geen tijd eraan besteed, maar zal dat binnenkort eens doen. De 9 updates zijn ook echt updates, omdat ik de versies van een aantal apps bij hem en mij heb vergeleken, en die verschilden.
Daar heeft het niet mee te maken, de vinkjes kloppen wel. Hij geeft aan dat er 9 updates zijn voor de geïnstalleerde apps. Als je dan de store opent komt de link naar de 9 updates niet naar voren. Je kan de updates dus niet installeren.Martinspire schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:04:
[...]
Vinkjes bij de settings staan uit en taal/regio staat goed?
Ik ga dat vandaag wel even uitzoeken hoe dat zit. Wordt vervolgd...
De teller verschijnt niet vanzelf opnieuw maar pas als de pc wordt opgestart de volgende keer.RadiusK schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 23:55:
[...]
Dat heb ik ook wel eens gehad wanneer ik de Store vlak na het opstarten opende, wanneer ik dan terugkwam in het Startscherm was de update-teller ook weer weg (zonder updates geinstalleerd te hebben). De oplossing voor mij was om de PC even tijd te geven (zodat het opnieuw kan checken voor de updates), en dan opnieuw te proberen wanneer de teller weer opnieuw verschenen is.
Nee dus.Martinspire schreef op zondag 10 februari 2013 @ 01:48:
Hier geen problemen, maar je krijgt dus geen linkje met app updates rechtsboven?
Bedankt, dit werkt dus maar om dit elke keer te moeten doen...... Qua tijd stelt het niets voor maar het is gewoon irritant dat iets niet werkt zoals het hoort.Anders moet je eens naar settings en dan app updates om vervolgens voor check updates te kiezen. Misschien dat ie ze dan wel weergeeft?
EDIT: Het heeft dus wel goed gewerkt in het begin dus of microsoft heeft iets gedaan of een ander programma wat ik geinstalleerd heb is iets raars aan het doen. Ik heb het probleem denk ik een aantal weken.
[ Voor 44% gewijzigd door gws24 op 10-02-2013 13:36 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tips hoe het beter kan hoor ik graag.Swerfer schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:39:
[...]
Zo vind ik de Tweakers app nog steeds zo'n app van 'Hé laat ik eens even een dagje aankloten en ik heb een Tweakers app'. Je zou er zo veel meer uit kunnen halen dan alleen een simpel nieuws en reviews readertje. Ik heb het gevoel dat ze bij Tweakers dachten dat ze wel een app moesten maken omdat ze als technologie website niet achter kunnen blijven. Wacht dan 2 weken langer met het plaatsen van de app en maak er in die tijd een goede volledige app van. Nu lijkt het wel zo van 'Zo, we hebben een app. Nu hoeven we ons daar voorlopig niet druk over te maken'
(Hier alleen maar lopen klagen heeft natuurlijk geen zin.)
En voor alles geld: je hoeft het niet te gebruiken.
Ik ben bang dat mijn app-wensen ook voor de grote jongens zijn:Avalaxy schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:54:
Eventjes een vraagje aan alle Windows 8 desktop/tablet gebruikers: zijn er sites die jullie graag bezoeken maar waar nog geen app voor is? Ik ben namelijk samen met Microsoft aan het kijken naar oplossingen hiervoor omdat er meer apps moeten komen, dus er valt e.e.a. te regelen als jullie met suggesties komen (hoe klein dan ook!).
-IMDB
-Calibre
-Livenation / andere concertwebsites
Beter zou zijn als het forum (& bookmarks) zou ondersteunen, zoals al eerder aangegeven...neevedr schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:01:
[...]
Tips hoe het beter kan hoor ik graag.
(Hier alleen maar lopen klagen heeft natuurlijk geen zin.)
En voor alles geld: je hoeft het niet te gebruiken.
Laat jij nu ook weten wat je met die feedback doet? Alleen klagen dat men niet schrijft wat er beter kan, heeft natuurlijk geen zin
Verwijderd
Wat ik zelf een mooie Concert app vond op WP7 is GiguAnjavH schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:25:
[...]
Ik ben bang dat mijn app-wensen ook voor de grote jongens zijn:
-IMDB
-Calibre
-Livenation / andere concertwebsites
maar een app voor de website http://www.concertagenda.nl/ zou ook mooi zijn.
Ik ben een beetje aan het zoeken naar leuke games voor op mijn Tablet.
Casual games genoeg, maar ik zoek iets met wat meer diepgang zoals RPG's, en Puzzelgames (Myst achtig).
Het eerste wat ik tegen kwam met wat zoeken naar een RPG was: http://apps.microsoft.com...44-4112-8d2e-c257c3b93f72
Of is het misschien beter om hier aan appart topic voor te openen, en dit topic voor de meer "serieuze" apps te laten?
---RAWE CEEK!!!---
Staat bij de instellingen van je (mail)account. Net als wat je wil synchroniseren en hoe vaak.NoFearCreations schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:48:
Weet niet of het hier goed staat, maar is het mogelijk om in de standaard mail app, de tekst "Verzonden met Windows" permanent weg te halen bij een nieuwe mail. Vind de app verder prettig werken, wordt er alleen een beetje moe van dat ik dat elke handmatig weg moet halen.
---RAWE CEEK!!!---
Ik heb mijn store instellingen zo staan dat ik alle apps kan zien. Helaas kan ik nu - ondanks dat taal op Nl's staat - de Nl'se apps als Nos, radio 538 etc niet meer vinden. Ook niet als ik de vinkjes weer aan zet.
Iemand een tip?
Op internet kom ik het spel Carcassonne tegen, die helaas nog niet in de store staat. Er staat op de site dat ie wel compatible is met Windows 8. Ik kan 'm vervolgens wel downloaden, maar bij het openen krijg ik de melding dat ik geen xap bestand kan openen. Iemand enig idee hoe ik dit kan openen? Google geeft nog niet veel bruikbare info.
http://www.windowsphone.c...e-4653-85ae-0ca9b6e9965e#
Windows Phone apps zijn niet compatibel met Windows RT.Too5 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:44:
2 vragen (tablet gebruiker);
Ik heb mijn store instellingen zo staan dat ik alle apps kan zien. Helaas kan ik nu - ondanks dat taal op Nl's staat - de Nl'se apps als Nos, radio 538 etc niet meer vinden. Ook niet als ik de vinkjes weer aan zet.
Iemand een tip?
Op internet kom ik het spel Carcassonne tegen, die helaas nog niet in de store staat. Er staat op de site dat ie wel compatible is met Windows 8. Ik kan 'm vervolgens wel downloaden, maar bij het openen krijg ik de melding dat ik geen xap bestand kan openen. Iemand enig idee hoe ik dit kan openen? Google geeft nog niet veel bruikbare info.
http://www.windowsphone.c...e-4653-85ae-0ca9b6e9965e#
Je moet naar je confuguratiescherm in je bureaublad gaan en dan bij land/taal/klok of iets dergelijks Nederland invullen en op het 2e tabblad ook Nederland invullen. Dan toepassen en ok. Je zult nu wel de Nederlandse apps vinden.Too5 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:44:
2 vragen (tablet gebruiker);
Iemand een tip?
Hoogstwaarschijnlijk staan nu de betaalde apps ook niet in euro' s maar in ponden??
Dit krijg ik al ruim een dag te zien als ik een app in de Windows store wil downloaden.
Ook kan ik de Xbox Mahjong game niet meer spelen omdat ik mij niet meer kan aanmelden met mijn Microsoft account. Als ik mijn account uitlog en weer aanmeld met het Microsoft account doet hij niet raar, maar inname kan hij niet meer aanmelden.
Ik heb al even gespeurd op het internet maar kan nergens een duidelijke oplossing vinden.
Iemand?
Persoonlijk vind ik glƏƏk! een fijnere Twitter client (heb m ook op Windows RT/8 én mijn Windows Phone)RonXP schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:03:
Vandaag een paar mooie Apps ontdekt.
Rowi een Twitter cliënt.
[..]
http://community.spotify....r-windows-RT/idi-p/173980
En moest windows opnieuwe activeren.
Maar de apps die ik installed heb. (nos en buienradar) moest ik reinstallen daarna.
Stond een kruisje bij op startscreen.
Via google ben ik nog niets zonder een pc client tegengekomen. En het is sowieso lastig zoeken met Windows 8 erbij, omdat hij dan apps zoekt die ook ondersteund worden op een Windows 8 telefoon/tablet.
Je zou ook kunnen zoeken naar Windows 7 en Mediacenter. Mediacenter is namelijk een desktop programma en zou met dezelfde programma's overweg moeten kunnen als voor Windows 7...Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:20:
Is er een app waarmee ik mijn Windows 8 with Media Center kan bedienen via mijn iPhone of Android tablet? Het liefst iets waarbij ik niet zo'n client op de pc hoef te installeren die op de achtergrond werkt (als dat bestaat). Het hoeft niet heel uitgebreid, in principe is play/pauze en eventueel volume al voldoende.
Via google ben ik nog niets zonder een pc client tegengekomen. En het is sowieso lastig zoeken met Windows 8 erbij, omdat hij dan apps zoekt die ook ondersteund worden op een Windows 8 telefoon/tablet.
Deze bijvoorbeeld:
http://www.digitalgeekery...e-app-for-android-phones/
Volgens mij moet je altijd een plugin installeren...
[ Voor 9% gewijzigd door Swerfer op 08-03-2013 21:44 . Reden: App gevonden ]
Waarom zou je die willen kopen in de Amerikaanse store...hij staat toch ook in de Nederlandse Store?autje schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:57:
Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd, maar hoe kan ik bijv. Mobile HD kopen in de Amerikaanse store zonder een Amerikaans adres te moeten opgeven?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Op mijn Surface RT werkt de app goed.Gé Brander schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:51:
Iemand de officiele Twitter app al geprobeerd? Op 1 pc start de app, ik voer mijn login gegevens in en de app sluit af na bevestigen op knopje authoriseren. Op een andere pc blijft er vrolijk "Hallo. Welkom op Twitter." samen met login knop en als je daar op klikt gebeurt er niets...
Hmmm... Zal ik hem daar eens op proberen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]