Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-07 11:33
Om 1 of andere reden krijg ik nu wel de native screen resolution bij splashtop werkend! Denk dat dit door de laatste update is gekomen van windows (of van beide kanten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 22:41
Ik heb nu een aantal dagen de mediaspelers van de modern app store gebruikt en het valt eigenlijk allemaal enorm tegen. Ik vond BSPlayer op de Android al matig, maar na wennen werkte het verder prima. Ik begrijp niet waarom basale functies als:

- verder waar je gebleven was
- aangeven wat je al wel/niet gezien hebt
- dubbeltap voor pauze
- playlist op volgorde van aflevering (in plaats van op alfabetisch - wie bedenkt het!).

Het enige dat VLC en Mobile.HD goed doen is het afspelen van .mkv's zonder haperingen; maar ook dat mag je toch gewoon verwachten.

Nu dan mijn vraag: zijn er alternatieven die wel lekker werken. Ik heb de tablet voor een groot deel (heb een Dell Venue Pro 8) gekocht voor mediaconsumptie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Probeer gewoon xbmc. Geen modern app, maar zou op de venue pro prima moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-07 11:33
Onlangs ben ik opzoek gegaan naar een ide voor web.
Helaas niets echt kunnen vinden voor windows rt.

Totdat ik de volgende website tegen kwam:
http://www.codio.com

Dit is een IDE in je web browser, verrassend genoeg werkt het nog goed ook op de surface 2 RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Apps die ik ook handig vind:

OneCalendar: http://apps.microsoft.com...66-4a15-9235-d46feba049a2
Goeie vervanger van standaard Agenda app.

Network speed test: http://apps.microsoft.com...43-4878-ae6e-5e9f72d4eb58
Voor het controleren van mijn internetverbinding.

App Radio: http://apps.microsoft.com...d6-444f-8a52-6d4ee81c99f5
App met veel radiostations, makkelijk te streamen.

Ik gebruik een HP ElitePad 900.

Als er vragen over zijn, stuur gerust een berichtje.

[ Voor 8% gewijzigd door Jeroennie777 op 07-05-2014 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-07 10:26

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Jeroennie777 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:19:
Apps die ik ook handig vind:

Als er vragen over zijn, stuur gerust een berichtje.
Waar over? :+

EDIT: Gisteravond op zowel mijn HTC 8X als ook de Surface 2 de kaarten (maps) van HERE geupdate. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 08-05-2014 09:35 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-07 00:08

LDVC

Let's get it over with

Update voor de store zelf! (binnenhalen via windows update)
Nieuwe layout waarin nu ook universal apps getoond worden

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Inderdaad, vanavond voor zo'n 568 MB aan updates. Vreemd dat ik in de store de app 'Regenmeter' nergens meer kan vinden. Als ik op regenmeter zoek krijg ik HomeSense. Geen idee wat dat met Regenmeter te maken heeft.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 14:34

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Misschien heeft Niels de app tijdelijk gepulled?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

CAP-Team schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:27:
Misschien heeft Niels de app tijdelijk gepulled?
Lijkt me sterk en/of toevallig, maar het kan natuurlijk. Overigens mooie update van de store. Er bleek nog veel meer informatie het scherm te passen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Regenmeter staat al een tijdje niet meer in de store, waarom weet ik niet. Een gok zou zijn omdat die bezig is om het een universele app te maken.

[ Voor 32% gewijzigd door Rips10 op 14-05-2014 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Rips10 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 07:25:
Regenmeter staat al een tijdje niet meer in de store, waarom weet ik niet. Een gok zou zijn omdat die bezig is om het een universele app te maken.
Tsja, daar is Niels wel mee bezig maar wil nog niet echt vlotten zegt hij zelf in een andere topic. Ik zie alleen geen reden om de bestaande app dan uit de store te halen. Maar, wie ben ik. De nieuwe store geeft wel netjes aan welke app universele apps zijn, dus dat is mooi.

EDIT: klopt, Niels heeft de app tijdelijk uit de store i.v.m. wijzigen van zijn account.

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 16-05-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Meer mensen problemen met de store?
Als ik een zoekterm invul en vervolgens de zoekresultaten getoond krijg, dan zijn deze resultaten niet aan te klikken. Probleem speelt zowel op mijn Surface als op mijn Laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 20:53
Nope, geen problemen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

LDVC schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:46:
Meer mensen problemen met de store?
Als ik een zoekterm invul en vervolgens de zoekresultaten getoond krijg, dan zijn deze resultaten niet aan te klikken. Probleem speelt zowel op mijn Surface als op mijn Laptop.
:Y , heb ik ook regelmatig. Alleen opnieuw opstarten helpt. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Laatst online: 30-07 22:41
Ben nu een maandje verder met HDmobile en met VLC W8 app.

Jammerlijk dat de apps verplicht via de Video map van W8 syncen. Verschrikkelijk onhandig ook erg buggy.

Dan de programma's zelf. Heb eigenlijk dezelfde problemen, dus weet niet of het aan W8, aan de hardware of aan de apps ligt. Het gebeurt regelmatig dat na het kijken van een film of serie de app automatisch afsluit. Stom genoeg blijft de app daarna na afsluiten crashen. Ik moet de app dan hard afsluiten, om het geheel weer aan de praat te krijgen.

HDmobile heeft de meeste problemen. Sinds een crash wil de app nu helemaal niet meer starten, tenzij ik de app eerst deinstalleer, en vervolgens weer installeer. Afgevoerd dus een week frustratie.

VLC werkt net wat beter, maar crasht ook regelmatig. Onhandig is dat de laatst afgespeelde files zichtbaar zijn op de mainpage, maar de 'volgende' niet...waardoor je telkens tig keer moet tikken op het scherm om in het geval van een aflevering de volgende te zien. Nog steeds wacht ik op een update waarbij de aflevering verder gaat waar deze gebleven was, waar afleveringen die al gezien zijn gemarkeerd worden zodat je weet waar je gebleven was, en waar de app gewoon netjes opstart, zonder zo nu en dan eerst tig keer te resetten. Ik heb overigens een Dell Venue Pro 8, en tablet waarvan je zou aannemen dat de hardware in orde is voor mijn gebruik (standaard 700mb mkv's etc).

Kortom, ik deed mijn Android de deur uit omdat ik het OS niet prettig vond. Windows 8.1 werkt in de modern omgeving heerlijk, maar de losse apps zijn in veel gevallen verschrikkelijk. Mijn hoofdgebruik is media consumptie; en wat dat betreft stellen vooral de apps enorm teleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 10:53

Ursamajor

Astrofotograaf

Zelf vind ik VLC ook een beetje te vroeg uitgebracht, zo vaak crasht ie en er lijkt ook weinig nagedacht over de bediening...
Maar sowieso heb ik het idee dat er maar weinig wordt ontwikkeld aan nieuwe goede apps of updates voor bestaande apps...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 19:55
Voor Wordfeud wacht ik ook al heel lang op een update, maar betwijfel of die nog wel komt.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Voor Tune-in ook. Sinds het begin al een bug gemeld betreft de favorieten, maar hij wordt maar niet opgelost. Op Android heeft de app een complete redesign gehad...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Net een xml 2.2 error (Windows 8.1) gemeld aan Fidme via Twitter. Ze reageren vrijwel direct. Kijken of het opgelost wordt.

Ik krijg ook steeds een netwerk error bij de WPCentral app maar daar wordt ook niks mee gedaan. Paar keer gemeld. :(

[ Voor 38% gewijzigd door GerCor op 10-06-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 07:43
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/6cb09156-7ca4-49de-a810-6f779a86da03?imageType=ws_icon_large
News Live Tiles door Koode
Met deze app kun je RSS feeds pinnen op je start screen als live tile die automatisch geupdate wordt! Tweakers.net is gratis beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Goed, Fidme was duidelijk een zaak van opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou volledig scheel of heeft de officiële Facebook app geen log-out functie? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:37
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:47:
Ben ik nou volledig scheel of heeft de officiële Facebook app geen log-out functie? :S
Die staat bij de charm Instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 533149

remco8264 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:33:
[...]

Bij Android is het ook zo ;) ik heb nu 2dagen een Nokia Lumia 630 had direct door makkelijk OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remco8264 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:33:
[...]

:F Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag mij af of de geen app is die de accutijd opmeet dat je tablet actief is zoals in Android tablets is ingebouwd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Misschien omdat geen hond dat interesseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Anoniem: 533149 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:11:
Ik vraag mij af of de geen app is die de accutijd opmeet dat je tablet actief is zoals in Android tablets is ingebouwd ?
Geen app, maar via onderstaande link is te zien hoe je wel meer inzicht kan krijgen in het energieverbruik van je apparaat:

MSDN: Connected standby SleepStudy (Windows Drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GerCor schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:36:
Misschien omdat geen hond dat interesseert?
Jou niet maar een ander wel namelijk . Vindt het raar dat de app niet bestaat dat die het verbruik kan motoren van de apps etc zoals bij Android is ingebakken

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 533149 op 24-07-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:04
Nvm verkeerde subforum.. Ach met de eenwording van Windows Phone en Windows zal het er vanzelf wel komen :)

[ Voor 66% gewijzigd door Caelorum op 24-07-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Anoniem: 533149 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 21:11:
[...]

Jou niet maar een ander wel namelijk . Vindt het raar dat de app niet bestaat dat die het verbruik kan motoren van de apps etc zoals bij Android is ingebakken
Want? Wordt het daar dan anders van? Laten we zeggen dat app A. veel gebruikt. En dan? Kijk misschien vindt een ander het ook wel raar dat er geen app bestaat die de hoeveelheid licht van het klokje op de magnetron kan meten. Voor Android zal die vast al wel bestaan .....

Mijn nichtje heeft een LG met Android. Als ze in een WhatsApp groep zit loopt haar telefoon vast. Kijk, dat is raar, of misschien, omdat het Android is, ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 25-07-2014 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mja, ik kan me wel voorstellen dat het bij een tablet handig is. Ik kijk ook regelmatig naar de accuverbruik van apps in WP8(.1). Als een app namelijk buitensporig veel verbruikt (data/accu) en ik het niet echt nodig heb dan gaat die er gewoon af en komt die niet meer terug. Kijk op een vaste PC zou het me iets minder boeien, maar ook daar is het wel interessant om in de gaten te houden.

[ Voor 17% gewijzigd door Caelorum op 25-07-2014 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GerCor schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 07:26:
[...]

Want? Wordt het daar dan anders van? Laten we zeggen dat app A. veel gebruikt. En dan? Kijk misschien vindt een ander het ook wel raar dat er geen app bestaat die de hoeveelheid licht van het klokje op de magnetron kan meten. Voor Android zal die vast al wel bestaan .....

Mijn nichtje heeft een LG met Android. Als ze in een WhatsApp groep zit loopt haar telefoon vast. Kijk, dat is raar, of misschien, omdat het Android is, ook niet.
Wat er anders, kan je dat zelf niet invullen , namelijk een accu die lange mee kan gaan als ik het vebruik goed kan monitoren ;)

En ik kan dan bepaalde apps/ programma's verwijder of niet automatisch laten opstarten met Windows 8,1 op mijn tablet en laptop , bij een vaste pc maak het geen ruk uit voor daar heb je geen accu in zitten die leeg loopt ,

En dat je nichtjes LG vastloopt zou wel te maken hebben dat er veel meuk op staat of dat het een goedkoop model is , bij Android bestaan er apps maar het zit ook zelf ingebakken in het Os :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Gisteren 2 mooie app updates gehad:
-Xbox Video: interface is nu gelijk getrokken met Xbox Music, interface is daardoor een stuk overzichtelijker geworden
-HERE Maps: aangepaste interface met ook nieuwe functies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

LDVC schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:39:
Gisteren 2 mooie app updates gehad:
-Xbox Video: interface is nu gelijk getrokken met Xbox Music, interface is daardoor een stuk overzichtelijker geworden
-HERE Maps: aangepaste interface met ook nieuwe functies
Yep, ziet er allemaal goed uit.

Edit: gisteren trouwens een uppdate van Facebook (gebruik ik niet, maar mijn vriendin wel) en vandaag MetroTube. Die laatste gebruik ik wel en video doet het nu weer volledig. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 09-08-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 01:01
Iemand tips voor een goede Voice Recording App op WP8.1? Ik heb 3 geprobeerd, VoiceRecorderPro lijkt het handigst en die synced ook gelijk met OneDrive, ideaal. Maar je moet €1.29 betalen voor meer dan 8min opnemen.. voor zo een basic functie die elke dumb phone vroeger gratis had vind ik dat het gratis moet kunnen.

En voor muziek op WP8.1:
XBox Music is de standaard app, ik mis echter een Folder View. Hoe zijn de ervaringen hier met XBox Music? En het lijkt ook niet mogelijk om eigen lokale nummers te syncen naar OneDrive. Ik wil graag muziek in haar OneDrive plaatsen zodat ze het op haar mobiel heeft.. tips voor een andere music app? Of zie ik wat over hoofd in deze Music app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Die VLC player voor RT mag nu ook wel eens een keertje uitkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jazco2nd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 08:49:
Iemand tips voor een goede Voice Recording App op WP8.1? Ik heb 3 geprobeerd, VoiceRecorderPro lijkt het handigst en die synced ook gelijk met OneDrive, ideaal. Maar je moet €1.29 betalen voor meer dan 8min opnemen.. voor zo een basic functie die elke dumb phone vroeger gratis had vind ik dat het gratis moet kunnen.
Geen ervaring mee, maar misschien de geluidsrecorder app van Microsoft zelf?

http://apps.microsoft.com...b-4ed8-9bc8-c2f256375490/

Er zit volgens mij ook een geluidsrecorder in Windows 8 zelf, niet als metro-app maar als desktop-toepassing. Als ik zoek op geluidsrecorder in het start-menu krijg ik zowel de app als de desktopversie als resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Jazco2nd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 08:49:
Iemand tips voor een goede Voice Recording App op WP8.1? [...]. voor zo een basic functie die elke dumb phone vroeger gratis had vind ik dat het gratis moet kunnen.
En voor muziek op WP8.1: [...]
Probeer het hier even voor WP8.1 (dit is het windows 8 topic, niet het Windows Phone 8 topic ;)) -> Windows Phone Store en applicaties
Oh enneh... De OneNote app in WP8 (en 7) kan geluid opnemen en direct naar OneDrive syncen. Geheel gratis ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 11-08-2014 10:25 ]

• GerCor

GerCor

Kan iemand nog de 538 app vinden in de store?

Trouwens: YouTube: 538 over Agile Software en Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:31
Ik zal eens ff zoeken....ja hoor, hier staat hij nog in de store.

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 15-08-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vreemd, gelijk weer gekeken maar mooi niet.

En nog eens wat. Niet voor mezelf maar iemand probeert op zijn RT tablet Skype te installeren. In de store wordt de app uiteindelijk, na ruimte vrij gemaakt te hebben op zijn harde schijf, gevonden, wordt ook geïnstalleerd zegt de store maar vervolgens nergens te vinden. Hetzelfde geldt voor Skype WiFi.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

[ Voor 81% gewijzigd door GerCor op 16-08-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of en wanneer Regenmeter terugkomt in de Store? Ik zou deze graag willen installeren op Windows 8.1 op een laptop, maar kan de app niet in de Store vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:26:
Weet iemand of en wanneer Regenmeter terugkomt in de Store? Ik zou deze graag willen installeren op Windows 8.1 op een laptop, maar kan de app niet in de Store vinden.
Of vandaag nog en anders morgen: Niels9001 in "Post hier je eigen Windows Phone App!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de link daar ook even gereageerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Ik kan nog steeds niet echt wennen aan de store. In het overzicht zie je niet de naam van de ontwikkelaar en het plaatsen van een review is mij niet intuïtief.
Ook vind ik de store traag en had ik net bij het bekijken van populaire apps dat ie niet reageerde op m'n vinger, de pagina om de app te downloaden opende niet.
Het gros van de apps is maar half functioneel, traag en updates komen weinig tot niet (zoals de TuneIn app waar ik meerdere malen een reproductie vann een toch wel belangrijke bug heb gemeld).

Nee, ik zou mijn moeder geen windows 8 tablet aanbevelen.
Qua gebruik vind ik de tablet voor mezelf wel te doen overigens (Asus T100)

Ik ben benieuwd of er nog een keer een ommekeer komt, want mijn gevoel is dat het een beetje dood aan het bloeden is...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-07 13:00
Het is vooral het opstarten wat gewoon te lang duurt. Ik heb hier een surface 1 RT en daar duurt het gewoon een halve minuut (oid) om de NOS app op te starten of de store te openen en dat ie ook daadwerkelijk klaar is met alles.

Op mn pc gaat het wel sneller, maar nog niet echt vlot. Ik snap ook niet waarom, want het is ook weer niet zoveel informatie. Web hoeft ook helemaal niet zo traag te zijn als dit.

En qua apps. Tjah, er komt inderdaad weinig uit, maar met die RT wordt je toch wel wat beperkt door de snelheid overal. En zelf mis ik ook wel de precizie van het Pro-scherm zodat je erop kunt tekenen e.d. Dat gaat met die RT dus niet.
Notuleren of aantekeningen maken, gaat daardoor ook niet echt sneller.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 20-08-2014 22:59 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• GerCor

GerCor

Het irritante van de store op zowel Windows als op WP vind ik dat je gewoon een dag moet wachten op de recensie die je hebt geschreven. En maak je dan een kleine aanvulling dan kun je weer een dag wachten. Dus, snel aanpassen is er niet bij. Daarbij zit er ontzettend veel zooi in uit, noem eens wat, Koeweit. Leuk voor die ene buitenlander die hier woont maar voegt weinig toe anders dan ordinair vullen.
Op Windows is het schrijven van een recensie vaak ook volstrekt zinloos. Op Wp zie je je eigen recensie altijd, op Windows staan er maar een paar. Waardeloos en niet uitdagend.

Op mijn Surface 2 is trouwens niks langzaam op soms Twitter na. S2 start snel op en alles gaat rap genoeg. NOS app start in 5 seconden. Store zelf (op Windows) zit op 4 seconden.

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 21-08-2014 01:04 ]

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

GerCor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:58:
Het irritante van de store op zowel Windows als op WP vind ik dat je gewoon een dag moet wachten op de recensie die je hebt geschreven. En maak je dan een kleine aanvulling dan kun je weer een dag wachten. Dus, snel aanpassen is er niet bij. Daarbij zit er ontzettend veel zooi in uit, noem eens wat, Koeweit. Leuk voor die ene buitenlander die hier woont maar voegt weinig toe anders dan ordinair vullen.
Op Windows is het schrijven van een recensie vaak ook volstrekt zinloos. Op Wp zie je je eigen recensie altijd, op Windows staan er maar een paar. Waardeloos en niet uitdagend.

Op mijn Surface 2 is trouwens niks langzaam op soms Twitter na. S2 start snel op en alles gaat rap genoeg. NOS app start in 5 seconden. Store zelf (op Windows) zit op 4 seconden.
Waar ik me aan erger is dat er vaak oude reviews getoond worden, terwijl er wel nieuwere recensies zijn. Dan staat er bijvoorbeeld een negatieve recensie over functionaliteit die ontbreekt of een bug die aanwezig. Die bug is dan echter al lang verholpen en de genoemde functionaliteit is ook al aanwezig.

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

De store doet er op mijn i7 desktop met SSD er 12 seconden over om op te starten en alle plaatjes geladen te hebben. Oké, 10 seconden voor de basis dan ;-) (oke, de 2e keer is ie wel sneller (3 seconden))
Dat is niet te vergelijken met Android iig.
Ik heb ook OneCalendar draaien, maar als je m start, duurt dat ook even en dan moet ie eerst gaan synchroniseren eer ie pas iets weergeeft.
Zo zijn zo'n beetje alle apps wel ontworpen volgens mij. Op die manier kun je nooit even snel kijken wat je volgende afspraak is.

En het lijkt me dat als zo'n store niet goed werkt of niet de juiste/meest recente dingen weergeeft... Dan zal het ook niet aanslaan.
Als je in de supermarkt ook niet op een normale manier je producten kunt vinden, omdat er zoveel zooi is, kom je er ook geen 2e keer meer.

Gadgets FTW!

• Martinspire
  • Laatst online: 29-07 13:00

Surface 2 Pro zeker? Die RT-devices zijn erg sloom imo.

Maar zoals ik zeg: ik heb het ook op mn i5 desktop machine. Misschien nog verschil tussen NL of US?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• GerCor

GerCor

Nou, in mijn handtekening en tekst staat toch duidelijk Surface 2. Dus geen PRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Martinspire schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:01:
[...]

Surface 2 Pro zeker? Die RT-devices zijn ...
Van de RT (Surface 1) kon je dat zeggen, maar van de Surface 2 zeker niet.
Heb je ervaring of roep je maar wat op basis van de RT (Surface 1) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Ligt het aan mij, Maar als ik op Categorieën klik en dan voor Muziek/video, krijg ik wel apps te zien, maar als ik erop druk, opent ie niet.
Begin er langzamerhand wel erg spijt van te krijgen voor een windowstablet te hebben gekozen...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ursamajor schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:24:
Ligt het aan mij, Maar als ik op Categorieën klik en dan voor Muziek/video, krijg ik wel apps te zien, maar als ik erop druk, opent ie niet.
Begin er langzamerhand wel erg spijt van te krijgen voor een windowstablet te hebben gekozen...
Nee hoor, dat ligt niet aan jou. Meerdere mensen, waaronder ikzelf, kennen dat probleem. Vaak is het opnieuw opstarten de oplossing, en ik heb nog geen moment spijt van mijn aankoop. Mijn advies: de tablet zo snel mogelijk verkopen, ben je er vanaf. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Op mijn Surface 2 (dus ook niet Pro) vind ik de Store anders gewoon lekker snel werken. Niks wachttijden of vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik denk dat de volgende vraag hier in dit topic hoort. Zo niet, hoor ik dat graag.

Zojuist mijn tablet (Surface) opnieuw ingesteld. Nu moet ik Outlook opnieuw instellen met Gmail. Echter krijg ik dit als error:

''Test-e-mailbericht verzenden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de SMTP-server voor uitgaande berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeerder of internetprovider (ISP).''

Weet niet hoe ik nu verder moet. Heb deze site gebruikt om Gmails in te stellen: http://office.microsoft.c...le-gmail-HA001148898.aspx

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Een timeout komt meestal bij een verkeerd poortnummer of een verkeerde smtp server.
Gebruik je smtp.google.com en poort 587 TLS?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Nee, dat gebruik ik niet. Check die site voor de gegevens die ik heb ingevoerd. Zal nu jouw gegevens even in voeren.

Edit: Lukt niet. Weet niet wat ik nu nog moet doen, zodat ik het weer net als eerst kan krijgen...

[ Voor 30% gewijzigd door Krasloos op 03-09-2014 19:28 ]

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:01
ik had in januari een nieuwe Surface 2 RT gekocht, die helaas al snel 4x teruggestuurd is naar de fabriek. ik heb toen niet veel kunnen kijken op mijn gemak in de store, maar, ik vraag mij af of er voor de RT de volgende Apps zijn die ik veel gebruik op mijn iPad, dan wil ik weer overstappen.

- Pioneer navigator
- Spotify
- VLC
- Facebook
- Netflix
- Sonos

zijn deze gewoon te downloaden?

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-04 03:27
http://windows.microsoft....search#q=top+free&s=Store

Hier een overzicht. Op de eerste pagina zie ik fb, vlc, netflix en Spotify al staan. De rest kan je zelf zoeken ;)

Vlc is volgens mij wel nog bèta, heeft ook maar 3 sterren. Zelf nog niet gebruikt.

• CAP-Team

CAP-Team

vlc is er (nog) niet voor RT

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:01
Pfff nog steeds niet, was in Februari/maart al zo. Waarom blijven de programmeurs zo ver achter

• Krasloos
Ja erg zonde, duurt wel lang, mgoed.. Zijn ook wel alternatieven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
Ik weet niet of dit de goede plek is maar ik heb samen met anderen in het windows phone subforum het idee gekregen om een GoT alliantie te starten voor age of empires.

link naar spel: http://apps.microsoft.com...5c-488e-83a6-67c787ea25e8

De alliantie zelf heet "GoTweakers", we hopen jullie daar ook te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik zal jullie straks eens joinen, als mijn kasteel nog staat tenminste :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:20
Ik ben echt een n00b in dat soort spellen dus ik heb me bij de alliance aangemeld zodat ik wat van jullie opstellingen kan leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Laatst online: 30-07 17:37

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Vreemd, ik heb nog nooit de bovengenoemde problemen ondervonden in de Windows Store (phone) mbt snelheid. Welke apparaten gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awosome
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-03 15:14
Kraanmachinist schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:58:
...
De alliantie zelf heet "GoTweakers", we hopen jullie daar ook te zien!
Gejoined als WarmerDesert2 (standaard naam, te lui om te veranderen)
Wie is trouwens KingNixo? Hij shared wel heeel veel replays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
De Chameleon app is echt geweldig, iedere 15 minuten, mijn lock screen en wallpaper laten veranderen naar bijvoorbeeld Bing Picture of Day of mooie plaatjes van Interfacelift. Wie gebruikt deze app nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
shadowman12 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:48:
De Chameleon app is echt geweldig, iedere 15 minuten, mijn lock screen en wallpaper laten veranderen naar bijvoorbeeld Bing Picture of Day of mooie plaatjes van Interfacelift. Wie gebruikt deze app nog meer?
Welke chameleon ap?

Overigens gebruik ik Readit (Reddit app) voor mijn lockscreen. Deze wisselt tussen Earthporn foto's (dat is een subreddit die gaat over mooie natuurfoto's). Altijd een mooi lockscreen! Voor Reddit gebruik is deze app trouwens fenomenaal.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
enomiss schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:34:
[...]

Welke chameleon ap?

Overigens gebruik ik Readit (Reddit app) voor mijn lockscreen. Deze wisselt tussen Earthporn foto's (dat is een subreddit die gaat over mooie natuurfoto's). Altijd een mooi lockscreen! Voor Reddit gebruik is deze app trouwens fenomenaal.
http://apps.microsoft.com...1d-4e3a-a2de-db7adf81eef0

Je kunt een image source kiezen en een interval (Bing Picture of the Day bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
shadowman12 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:59:
[...]

Je kunt een image source kiezen en een interval (Bing Picture of the Day bijvoorbeeld)
Oja oops dit topic is voor de windows store en niet voor de windows phone store. Op WP gebruikte ik Papercut Free voor bing image of the day. Werkte altijd geweldig.

[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 03-05-2015 13:58 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul76
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
shadowman12 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:59:
[...]

Leuke app Chameleon. Alleen wil die mijn wallpaper niet automatisch vernieuwen omdat Chameleon Desktop Service niet werkt volgens de app. Deze draait echt op de achtergrond op mijn pc... Jammer, hopelijk snel een fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 13:58

icecreamfarmer

en het is

Werkt bij jullie tune in ook niet?
Hij wil maar niet connecten naar enig zender of het nu een buitenlandse is of niet.
Verder krijg ik geen goede flickr app gevonden?

[ Voor 17% gewijzigd door icecreamfarmer op 08-05-2015 21:58 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 22:30

Wom

Wat is de beste QR code scanner app die jullie kennen? Heb er een aantal geprobeerd, maar allemaal erg matige apps of slechte performance van de camera. QR Scanner 8 werkt nog het beste, maar die opent de links niet automatisch. Heb een tablet met ingebouwde camera waarbij ik het nodig heb.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Is er een leuke rts base building game net als bijvoorbeeld command & conquer?

• CAP-Team

CAP-Team

Ik zag dat RTL voor de RTL XL app tegenwoordig een andere vormgeving hanteert, terwijl de Windows (Phone) app nog de oude vormgeving heeft. Dus ik vroeg maar even wanneer deze voor Windows wordt geupdate. Kreeg dus als antwoord dat RTL de stekker eruit trekt.. Dus.. :(

• GerCor

GerCor

CAP-Team schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:05:
Ik zag dat RTL voor de RTL XL app tegenwoordig een andere vormgeving hanteert, terwijl de Windows (Phone) app nog de oude vormgeving heeft. Dus ik vroeg maar even wanneer deze voor Windows wordt geupdate. Kreeg dus als antwoord dat RTL de stekker eruit trekt.. Dus.. :(
En ik wilde gisteren Roy Donders (RTL 4 app) via mijn Surface 2 via de display adapter op mijn TV kijken. Niet dus..... :N

• TheVMaster
CAP-Team schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:05:
PARDON!? :( Tja...als ze dat ding niet actief promoten op hun websites, tja...dan gaat ook niemand aan Windows beginnen......dat doen meer bedrijven, wel een Windows (Phone) app hebben...hem niet noemen op de site, tja...hoe moeten mensen (behalve de Windows fanboys) hem dan vinden? |:(

Tja...en consoles zijn ook dood als ik de website mag geloven
We ondersteunen geen consoles meer zoals Xbox en Playstation, omdat we een betere gebruikerservaring kunnen bieden op bovenstaande apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik geloof niet dat RTL zijn apps hoeft te promoten. Sommige dingen in het leven zijn vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

ja precies, je verwacht dat juist dit soort apps er gewoon zijn. Ik ben alleen wel benieuwd of ze straks de "oude" app actief gaan blokkeren of dat deze wel blijft werken. Anders kan de RTL gemist app (ben ff kwijt wie die ook weer gemaakt had) weer de lucht in worden geschopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Uhm, ik heb op mijn Windows Phone 8.1 een Nederlandstalige versie van Dropbox en op mijn Surface 2 een Engelstalige versie. Mis ik een instelling bij de RT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

De RTL XL app is op Windows 10 Mobile inmiddels geblokkeerd. De app roept dat hij een nieuwere versie moet hebben, die er niet is. Gelukkig is er dus: Gemist XL :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

CAP-Team schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:37:
De RTL XL app is op Windows 10 Mobile inmiddels geblokkeerd. De app roept dat hij een nieuwere versie moet hebben, die er niet is. Gelukkig is er dus: Gemist XL :7
O, oké. Maar waarom meld je dat in de Windows Store topic? Ik denk dat het een 'ongelukkige' keuze van jou is. >:) ;)

Hier lijkt mij gelukkiger: Windows Phone Store en applicaties

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 15-03-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik neem aan (maar dat weet ik niet zeker) dat de Windows Store app voor tablets ook geblokkeerd zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Mooi hoor, de nieuwe Twitter-app (versie 5). Maar .................. hoe log je weer uit?

Zitten nog wel wat schoonheidsfoutjes in. Als je een wijziging wilt doen aan je profiel dan verschijnt dat 'bevestigenknopje' nog net in beeld, blijkt. Want ik zag maar een gekleurd streepje en dacht: ach, dat zal het zijn. Dus, sommige schermen zijn niet scrollbaar. 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door GerCor op 17-03-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van WindowsCentral, maar ik post 'm hier ook maar even, want dit zullen velen een mooie vinden.

Dynamic Theme:
https://www.microsoft.com...(259740)(2542549)(d_wp)()

Kan je zowel lockscreen(kan al naar Bing) als ook de achtergrond aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 23:14:
Van WindowsCentral, maar ik post 'm hier ook maar even, want dit zullen velen een mooie vinden.

Dynamic Theme:
https://www.microsoft.com...(259740)(2542549)(d_wp)()

Kan je zowel lockscreen(kan al naar Bing) als ook de achtergrond aanpassen.
Ja..heb hem gelijk maar ff op mijn Lumia 950 XL en laptop geinstalleerd. Zou fijn zijn als je hem op de foon ook als 'bron' kunt selecteren bij je lockscreen instellingen......maar voor de rest mooie app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:47
GerCor schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:00:
Mooi hoor, de nieuwe Twitter-app (versie 5).
De nieuwe universal Twitter-app is in beginsel prachtig. Er valt nog veel aan te schaven. Hopelijk gaat dat ook gebeuren. Ik schreef er vandaag al eerder over... FreshM in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Zelf heb ik een Windows RT Surface tablet en waar ik me al tijden over verbaas is hoe slecht de reviews van de apps zijn georganiseerd in de Windows Store. Ik krijg steeds reviews te zien van maximaal 4 gebruikers. Ter vergelijking, in de Ovi store van Nokia kon je er tientallen lezen, en ook eventueel van gebruikers uit andere landen.

Daarnaast zijn de reviews soms enorm kort, niet meer dan een woord lang (Gaaf!!!!!).
Okay, je kunt weliswaar aangeven dat een review wel of niet nuttig was, maar dat lijkt niet veel effect te hebben op de selectie van de vier reviews die je te zien krijgt.

Waarom krijgt Microsoft dit na al die jaren nog steeds niet geregeld?

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Inmiddels staat Kodi in de store als UWP via de Desktop app converter. Helaas enkel nog X86/PC, maar kan me voorstellen dat hier enige actie op ondernomen gaat worden om deze ook op Windows phone te kunnen installeren in de toekomst. En wie weet wordt de app ook nog wel geaccepteerd voor de Xbox one.

• Swerfer
mcetweaker schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:48:
Inmiddels staat Kodi in de store als UWP via de Desktop app converter. Helaas enkel nog X86/PC, maar kan me voorstellen dat hier enige actie op ondernomen gaat worden om deze ook op Windows phone te kunnen installeren in de toekomst. En wie weet wordt de app ook nog wel geaccepteerd voor de Xbox one.
Xbox gaat wel snel kunnen lukken vanwege x86, maar voor Windows 10 Mobile moeten ze toch echt de app geheel opnieuw programmeren...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
TheVMaster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:55:

Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen en discussies te voeren over de Windows Store en de Apps die hierin verkrijgbaar zijn.

Welke Apps kun je maar beter links laten liggen en welke Apps zijn echte Must Haves.

Een goede Store valt of staat met goede Apps. Hieronder zie je een aantal Must Haves die al in de Windows Store te vinden zijn.

Must Have AppsMust Have Games

Created by TheVMaster

Aanvullingen alsmede complete vervanging van teksten zijn altijd welkom, svp via DM of e-mail!
Wordt het niet eens tijd om de topic start te vernieuwen/aan te passen en misschien zelfs de topic-titel aan te passen in [Windows 10 Store] Ervaringen en discussies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Swerfer schreef op Saturday 17 December 2016 @ 13:39:
[...]

Wordt het niet eens tijd om de topic start te vernieuwen/aan te passen en misschien zelfs de topic-titel aan te passen in [Windows 10 Store] Ervaringen en discussies?
Voel je je geroepen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Als je mij toevoegt als mede-topicstarter... Of heb je liever dat ik dan een nieuw topic aanmaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Swerfer schreef op Saturday 17 December 2016 @ 14:59:
[...]

Als je mij toevoegt als mede-topicstarter... Of heb je liever dat ik dan een nieuw topic aanmaak?
Maak maar een nieuw topic aan.....dan koppel ik ze wel aan elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
TheVMaster schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:43:
[...]

Maak maar een nieuw topic aan.....dan koppel ik ze wel aan elkaar
Ok, wordt wel morgen pas...

Vandaag dus al: [Windows 10 Store] Ervaringen en discussie

[ Voor 17% gewijzigd door Swerfer op 17-12-2016 16:29 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]