Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:21

Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen en discussies te voeren over de Windows Store en de Apps die hierin verkrijgbaar zijn.

Welke Apps kun je maar beter links laten liggen en welke Apps zijn echte Must Haves.

Een goede Store valt of staat met goede Apps. Hieronder zie je een aantal Must Haves die al in de Windows Store te vinden zijn.

Must Have AppsMust Have Games

Created by TheVMaster

Aanvullingen alsmede complete vervanging van teksten zijn altijd welkom, svp via DM of e-mail!

[ Voor 116% gewijzigd door TheVMaster op 06-12-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Het werkt allemaal erg prettig en verwacht ook mooie apps de komende tijd. Heb ook al een verzoek neergelegd bij Ziggo voor de ZiggoTV app.

Vindt wel dat er een aantal apps erg overprized zijn atm!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
Wat ik mis in de Store is een soort AutoUpdate functie (of wellicht integratie met Windows Update).

Te pas en te onpas komen er updates op Metro apps die ik allemaal handmatig moet installereren. Aangezien ik drie laptops heb met op alle laptops een Microsoft Account voor al mijn gezinsleden (4) is dit best tijdrovend om het allemaal te updaten.

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 18:40
Ik zie een groot Skype blok bij de store maar kan de applicatie niet downloaden. Meer mensen met dit probleem, of had die daar nog niet mogen staan en pas overmorgen? Mn Store staat tegenwoordig wel op Nederlands ivm Xbox integratie. Die begint te zeuren als ie op een andere locatie staat.

Misschien wel handig om in de TS te zetten hoe je switched van location om andere apps te kunnen downloaden en hoe je ervoor zorgt dat je alle apps ook ziet (de vinkjes weghalen in de store settings dus)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Yanze schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:34:
Wat ik mis in de Store is een soort AutoUpdate functie (of wellicht integratie met Windows Update).

Te pas en te onpas komen er updates op Metro apps die ik allemaal handmatig moet installereren. Aangezien ik drie laptops heb met op alle laptops een Microsoft Account voor al mijn gezinsleden (4) is dit best tijdrovend om het allemaal te updaten.
Ik heb maar 1 Windows 8 machine, maar eh....het lijkt iOS wel...idd op random momenten komen er updates voor Apps en die installeren volgens mij ook automatisch..?

Windows Store - App Updates 02

Windows Store - App Updates 01
Martinspire schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:53:
Ik zie een groot Skype blok bij de store maar kan de applicatie niet downloaden. Meer mensen met dit probleem, of had die daar nog niet mogen staan en pas overmorgen? Mn Store staat tegenwoordig wel op Nederlands ivm Xbox integratie. Die begint te zeuren als ie op een andere locatie staat.

Misschien wel handig om in de TS te zetten hoe je switched van location om andere apps te kunnen downloaden en hoe je ervoor zorgt dat je alle apps ook ziet (de vinkjes weghalen in de store settings dus)
Hmm..ik zie dat Skype blok niet..screenshot misschien? Ik zal de TS nog wel even aanvullen, had gisteravond ineens het idee om een apart topic te maken :+ had om uur of 12 geen zin meer om het gelijk al helemaal vol te stoppen..

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 24-10-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Nee, die installeren (in ieder geval bij mij) niet automagisch!

Ik zie dan op op Store tile een getal, bijvoorbeeld een 4. Dan klik ik op de Store tile en dan staat er rechtsboven in het groen ook een getal. Dat kan 4 zijn maar ook meer. Dan moet ik daar op klikken en dan zie ik de apps waar een update voor is. Dan onderaan op Install klikken en dan gaan ze downloaden en installeren.

Hierna moet ik als mijn vrouw inloggen en dit herhalen. Hierna moet ik als mijn dochter inloggen en dit herhalen. Hierna moet ik als mijn zoon inloggen en dit herhalen.

Daarna dit herhalen op laptop2

En tenslotte laptop3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Martinspire schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:53:

De Skype app komt officieel toch pas morgen in de Store?

http://blogs.skype.com/en/2012/10/skype_for_windows8.html

"Skype for Windows 8 will be available on October 26. You can find it on your new Windows 8 device and or download it from the Windows Store. To learn more details and to get tips about how to make your experience with Skype better than ever, follow us on Twitter and Facebook, or join us and other Skype for Windows 8 users on the Skype Support Network. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheVMaster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:56:
[...]

Hmm..ik zie dat Skype blok niet..screenshot misschien? Ik zal de TS nog wel even aanvullen, had gisteravond ineens het idee om een apart topic te maken :+ had om uur of 12 geen zin meer om het gelijk al helemaal vol te stoppen..
Ik krijg deze als startpagina
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MF5P9.jpg

Gevolgd door
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/krlJs.jpg

als ik erop klik

Ik heb overigens ook niet dat updates automatisch gaan. Moet telkens handmatig dingen updaten. Heb wel die setting goed staan, maar die doet op beide systemen niets.

Apps die wat mij betreft ook wel in de TS mogen staan:
Rain Alarm - buienradar met voorspellingen als notificaties
Inrix - verkeersinformatie
Metrotwit - bekende twitter/facebook client

Diverse (gratis) xbox spellen:
-Wordament
-Microsoft Sollitaire Collection
-Microsoft Minesweeper
-Microsoft Mahjong
-Pinball FX2
-Wordsearch
-Cut The Rope
-Air Soccer Fever

Misschien de spellen wel opdelen in spellen die meer op touch zijn gericht en spellen die ook prima met desktopbesturing werken. Zo kan Sollitaire prima met de muis bedient worden, maar is het bij Wordament toch wel een handicap.

Het valt me trouwens op dat je in Chrome geen linkje naar de windows store ziet. Is dat bewust gedaan door MS of is dat meer een beperking van het systeem? Ik volg namelijk wel eens diverse websites, maar moet voor de linkjes telkens naar IE gaan.

Ook mis ik inderdaad de recent apps tile bij de store

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 24-10-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Zie dat bij jou de "new releases" tiles ook weg zijn, erg jammer.

Wat betreft updates van apps, gaat hier ook niet automatisch. Wordt alleen gecheckt of er updates zijn lijkt het, waarna je ze zelf moet updaten.

Wat ik persoonlijk ook een fijne app vind is "MovieGuide", trailers, goede info, door klikken op acteur voor andere films van hem/haar, etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 24-10-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 15:46
Is het eigenlijk mogelijk om de Windows Store online te bekijken als je geen Windows 8 hebt?

Ik ben wel benieuwd welke apps er al zijn, en ik weet dat je individuele app pagina's kunt bekijken (zoals hier voor de Uitzending Gemist app), maar ik kan geen overzichtspagina vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Martinspire schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:04:
[...]

Het valt me trouwens op dat je in Chrome geen linkje naar de windows store ziet. Is dat bewust gedaan door MS of is dat meer een beperking van het systeem? Ik volg namelijk wel eens diverse websites, maar moet voor de linkjes telkens naar IE gaan.

Ook mis ik inderdaad de recent apps tile bij de store
Ik ga trouwens de TS vanavond wel ff verder bijwerken met Apps en Games ;) ik denk dat ik ff afstap van 2 screenshots per App..anders wordt het wel een enorme TS :+

Dat linkje naar de Store zie je volgens mij alleen in de Metro versie van IE, in de desktop versie zie je dat ook niet. Zal wel met integratie/veiligheid te maken hebben ofzo. Ik neem trouwens aan dat je de Metro versie van Chrome bedoeld?

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 24-10-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheVMaster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:18:
[...]

Ik ga trouwens de TS vanavond wel ff verder bijwerken met Apps en Games ;) ik denk dat ik ff afstap van 2 screenshots per App..anders wordt het wel een enorme TS :+

Dat linkje naar de Store zie je volgens mij alleen in de Metro versie van IE, in de desktop versie zie je dat ook niet. Zal wel met integratie/veiligheid te maken hebben ofzo. Ik neem trouwens aan dat je de Metro versie van Chrome bedoeld?
Alles via desktop. Ik zie hem hier gewoon wel in IE10 desktop modus hoor?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/INZnW.png
Mottebelke schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:13:
Is het eigenlijk mogelijk om de Windows Store online te bekijken als je geen Windows 8 hebt?

Ik ben wel benieuwd welke apps er al zijn, en ik weet dat je individuele app pagina's kunt bekijken (zoals hier voor de Uitzending Gemist app), maar ik kan geen overzichtspagina vinden.
De apps zijn al wel te benaderen via weblink, maar er is nog geen overzichtspagina beschikbaar. Die zal de 26e wel komen denk ik

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 24-10-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Martinspire schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

[afbeelding]

[...]

De apps zijn al wel te benaderen via weblink, maar er is nog geen overzichtspagina beschikbaar. Die zal de 26e wel komen denk ik
Eh...my bad :+ Ik zit op de desktop ook in Chrome |:( |:(

Maar eh..ik zie Skype nu ook staan in de store, maar idd kan er niet op klikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

[afbeelding]

[...]

Alleen een XML bestand met alle links naar alle apps, maar een overzicht in de store zelf nog niet geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-07 20:25
Hier maar ns proberen. Scheen in verkeerde topic te zitten nu.

Ik heb totaal geen geluid met de Muziek en Video app, op de desktop doet Media player het wel. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik had hier eerst ook last van, maar wat bleek, ik had de N versie van windows geïnstalleerd. Dat kan je oplossen door deze Media Feature Pack te installeren:
DOWNLOAD

Anders zou ik niet weten wat het zou kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414003

TheVMaster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:18:
Volgens mij werkt het linkje ook in Firefox.. heeft te maken de werking van protocol handlers (wordt niet ondersteund in Chrome op de manier zoals dat is geregeld bij de link naar de store). zie zdnet artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Update : Ik heb van dit topic ook even een alias in Overige Tablets gezet, dan kunnen onze vrienden van de tablet fora ook zien wat voor mooie Apps er zijn voor Windows 8 en Windows RT :)

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 24-10-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
tweeny schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:34:
Ik had hier eerst ook last van, maar wat bleek, ik had de N versie van windows geïnstalleerd. Dat kan je oplossen door deze Media Feature Pack te installeren:
DOWNLOAD

Anders zou ik niet weten wat het zou kunnen zijn
Helaas, die kan ik niet installeren.

"De update geldt niet voor uw computer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
jantjezoepenman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:27:
[...]

Helaas, die kan ik niet installeren.

"De update geldt niet voor uw computer"
Eh....welke versie van Windows 8 heb jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
TheVMaster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:17:
[...]

Eh....welke versie van Windows 8 heb jij dan?
Ik heb WIndows 8 Pro build 9200..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Good news everyone, Skype is nu beschikbaar. Bij mij kreeg ik nu de store-pagina te zien en kon ik hem downloaden.
Ziet er niet verkeerd uit en lijkt prima te werken. Wel zie ik geen manier om facebook en messenger te koppelen wat ik bi jde 5.11 beta van de normale versie wel kon doen. Ik zie dus nu wel gewoon mijn facebook en messenger contacten staan, maar volgens mij kun je die niet zonder de Skype Beta toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Martinspire schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:25:
Good news everyone, Skype is nu beschikbaar. Bij mij kreeg ik nu de store-pagina te zien en kon ik hem downloaden.
Ziet er niet verkeerd uit en lijkt prima te werken. Wel zie ik geen manier om facebook en messenger te koppelen wat ik bi jde 5.11 beta van de normale versie wel kon doen. Ik zie dus nu wel gewoon mijn facebook en messenger contacten staan, maar volgens mij kun je die niet zonder de Skype Beta toevoegen.
Volgens mij kun je in de Personen App Skype koppelen aan je bestaande contactpersonen, althans zo ging het bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Ik heb ook mijn Skype aan mijn Microsoft Account gekoppeld en dat is inderdaad zichtbaar in de People app. Maar als ik dan Skype opstart zie ik maar een stuk of 10 contactpersonen en niet al mijn Facebook vrienden (of zou je alleen de vrienden zien die ook een Skype account hebben?)

Verder werkt het mergen van contacts niet echt lekker in Skype, mijn vrouw staat er drie keer tussen met drie verschillende emailadressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479294

Yanze schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:06:
Ik heb ook mijn Skype aan mijn Microsoft Account gekoppeld en dat is inderdaad zichtbaar in de People app. Maar als ik dan Skype opstart zie ik maar een stuk of 10 contactpersonen en niet al mijn Facebook vrienden (of zou je alleen de vrienden zien die ook een Skype account hebben?)

Verder werkt het mergen van contacts niet echt lekker in Skype, mijn vrouw staat er drie keer tussen met drie verschillende emailadressen.
Ik heb dat ook gehad, mijn grootste ergenis was dat ik ALLE MSN contacts in mijn skype kreeg.
Moest ze met de hand verwijderen. Uiteindelijk had ik 2 contacts in Skype die niet eens aanwezig waren...
Ik kon ze niet verwijderen, alleen maar toevoegen.

Dan maar terug naar de Desktop versie, wacht wel even tot er een aantal updates komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Volgens mij zie je alleen contactpersonen die online zijn. Dus online bij facebook en online bij messenger. Maar ik zie nu inderdaad dat ie ook bij de people-hub erbij staat. Misschien dat dat sinds de laatste update van die app is, maar daarvoor was dat volgens mij nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Ik heb ook een Windows 7 VM op mijn laptop staan en daar heb ik nu de full Skype desktop geinstalleerd. In deze versie zie ik gewoon al mijn Facebook, Messenger en Skype contacts.

In de Metro, sorry Modern UI, Skype op Windows 8 zie ik alleen Messenger en Skype contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Ook de App van BNR Nieuwsradio staat nu in de store. Hmm..ik mis nog steeds de RTL, SBS en NU.nl Apps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
TheVMaster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:24:
Ook de App van BNR Nieuwsradio staat nu in de store. Hmm..ik mis nog steeds de RTL, SBS en NU.nl Apps :(
Relax, morgen komt Windows pas officieel uit ;) de apps volgen dan vanzelf wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
jantjezoepenman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Relax, morgen komt Windows pas officieel uit ;) de apps volgen dan vanzelf wel toch?
:+ Dat weet ik wel zeker, maar ik had ze voor de launch al verwacht (net als de NOS, Uitzendinggemist en BNR Apps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:24

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

TheVMaster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:49:
[...]

:+ Dat weet ik wel zeker, maar ik had ze voor de launch al verwacht (net als de NOS, Uitzendinggemist en BNR Apps).
inderdaad, de hoeveelheid apps die nu in de store staan is echt karig. Ik had gedacht dat er een groot aantal apps er al in zouden staan om te testen voordat ze in het wild worden losgelaten.
Wel kan je bij preferences het "make it easier to find apps in my preferred languages" uitzetten. hier krijg je dan wel veel meer apps te zien.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7jpKALLmX07f6sWjZR9p4dxm/medium.jpg

vs

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nLaUYz68ZelLSRnYdOLTgQRm/medium.jpg

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
kKaltUu schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:28:
[...]

inderdaad, de hoeveelheid apps die nu in de store staan is echt karig. Ik had gedacht dat er een groot aantal apps er al in zouden staan om te testen voordat ze in het wild worden losgelaten.
Wel kan je bij preferences het "make it easier to find apps in my preferred languages" uitzetten. hier krijg je dan wel veel meer apps te zien.

[afbeelding]

vs

[afbeelding]
:+ Inderdaad, dat is hier ook al een aantal keren langsgekomen. Moet wel zeggen dat het nu wel hard gaat, er komen er 1000 per week bij ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 478159

De certificering van nieuwe apps is de afgelopen week bijna tot stilstand gekomen als je het betreffende MSDN forum erop na leest. Er zijn apps die al 30 uur op dezelfde certificatiestap staan, terwijl die stap normaal gesproken hooguit 3 uur duurde. Dat klinkt alsof er op het laatste moment nog een hoop apps zijn gesubmit. Dus wie weet wat er deze week allemaal uitkomt.

Gelukkig staat er al een fraaie app voor bol.com in de store. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:40
Als je naar nu.nl gaat zie je aan de rechterkant reclame voor windows 8 met... een nu.nl tile. Dus ik denk dat de nu.nl app niet lang meer gaat duren.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Harmsen schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:47:
Als je naar nu.nl gaat zie je aan de rechterkant reclame voor windows 8 met... een nu.nl tile. Dus ik denk dat de nu.nl app niet lang meer gaat duren.
Ik begreep dat hij vorige week al is ingediend, dus waarom dat nu zo lang moet duren....dat weet niemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:40
TheVMaster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

Ik begreep dat hij vorige week al is ingediend, dus waarom dat nu zo lang moet duren....dat weet niemand :)
Misschien dat ze een soort stuwdam opgezet hebben om zo in de release week erg veel apps te kunnen releasen in de store?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Harmsen schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

Misschien dat ze een soort stuwdam opgezet hebben om zo in de release week erg veel apps te kunnen releasen in de store?
Zou inderdaad best kunnen...het gaat nu ERG hard met nieuwe apps. Gisteravond 4406 en op dit moment 4550. Dat is dus meer dan 1000 per week en dat voor de Nederlandse Store! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Omdat ze niet de enigste zijn met het insturen van een app?

Ik kan me voorstellen dat de afgelopen 2 weken en de komende maand enorm druk zullen zijn omdat iedereen snel zijn app in de winkel wil hebben. Het levertje gewoon goede PR op als je er al meteen in staat en de kans is groot dat als een tablet wordt gedemonstreerd, dat je app dan te zien is (zoals een nu.nl app bv).

Ben benieuwd wat er nog uit gaat komen, maar verwacht wel wat leuke dingen. Al moet ik zeggen dat ik de afgelopen dagen/weken nog weinig boeiends voorbij heb zien komen. Veel nutteloze 1-feature apps in vele onleesbare talen. Ik vind het niet erg dat je dingen kunt filteren voor je eigen taal, maar laat me er dan gewoon Engels bij kiezen.

Edit:

Angry Birds Space nu in de store:
http://apps.microsoft.com...e0-4f2f-b7e5-b0b7944ced2d
Kosten: €3,99 en geen trail!

Ook interessant:
Microsoft makes a U-turn on PEGI-18 games for the Windows Store, will now allow those rated mature
Microsoft has told Kotaku that popular games which are rated PEGI 18 in Europe will in fact be allowed into the Windows Store. The news presents a U-turn from their previous position, which was that such rated games will be banned from Microsoft’s Windows 8 App Store.

In USA ESRB Adult games are often sex-related, and exclude most games, while popular games like Skyrim or Call of Duty: Modern Warfare 3 are rated PEGI 18 in Europe due to violence. Microsoft will now allow those games that are rated PEGI 18 in as long as they are not rated Adult in USA.

"It basically ends up disqualifying games that would be ESRB Mature," said Windows Corporate VP of Web Services Antoine Leblond.

"This is to give developers a heads up that that’s where we’re going," Leblond said, "So they can have the peace of mind around developing the kinds of games that will have those ratings."

The change will however only come into play in December – until then those 18-rated games will remained banned from the App Store.

Of course most of these games can also be side-loaded onto Windows 8 PCs, a point Leblond wanted to emphasize.

"We want the world of desktop apps to to keep existing [outside of the Windows Store]," he said. "There’s no reason to get in the way of that. Valve can keep being Valve." And you can keep buying Skyrim from it.”
en
360 panorama op Bing Search:
http://www.bing.com/?cc=au

Ziet er wel gaaf uit.

[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 466963

Mijn store is helemaal leeg, wanneer ik bijvoorbeeld naar Sociale Netwerken ga, staat er 'geen apps gevonden'... Ik weet van anderen dat er hier gewoon een zooi apps moeten staan. Ik zag hier nog iemand met hetzelfde probleem, zijn er al oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Meer mensen last van een Lege store?
Alles wat ik kies geeft "geen apps" of "1 app" aan.

Edit: Oke boven me dus meer problemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 26-10-2012 16:56 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:03
Eerst moet windows niks weten van een store... zelfs windows kon vroeger alleen in zijn eigen browser updaten..

beetje apple* look a like... niet dat ik apple* het ver gaat redden met Tim cook...

*apple - Osx

zou bijna zeggen , iedereen aan het linux distrubutie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:44
HELP, mijn windows 8 apps werken niet meer na installatie van kaspersky pure, chrome werkt nog wel, maar mail en agenda en store enz werken niet meer, ik kan er niks over op internet vinden, zijn er meer mensen die er last van hebben, en is er een oplossing voor? Als ik kaspersky uitschakel werken de apps wel, dus het moet wel daardoor komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Quas op 26-10-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 22:08
Waar blijft mijn verzendings notificatie :@ Eerst zeggen ze dat ze mijn Surface op de 26e leveren, na gebeld te hebben werd mij verteld dat hij op de 26e verstuurd wordt en nu heb ik vooralsnog geen e-mail ontvangen.

Anyone else meer geluk dan ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjavH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-12-2022
Ja daar heb ik ook last van...

Als ik inlog bij de Store staat er bij de productspecificaties dat mijn Surface geleverd wordt op de 26e (vandaag) maar ik heb nog geen e-mail ontvangen dat hij verzonden is.Ook de bestelstatus is nog: in behandeling.

Had er graag mee willen spelen van het weekend, maar ben pas donderdag jarig, als hij er dan maar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Excuses, reageer in de MSFT Store ipv Surface topic.

[ Voor 75% gewijzigd door Regenbui op 26-10-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Klopt het dat Linkjes naar Engelse programma's in de store niet werken op een Nederlandse installatie?

Ik zat een Artikeltje te lezen op WPCentral met nieuwe W8 Apps maar ondanks dat het gratis apps zijn loopt de Storelink dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:35
Dit topic ook maar eens gaan volgen! :) Want ik verwacht dat er heel wat goede apps aan gaan komen, dus kan ik hier mooi in de gaten houden wat de toppers zijn. :)

edit: Kan de NOS app trouwens niet vinden in de Store.. Zie nu dat ik een Nederlandse Languague pack kan toevoegen. Wel mooi dat zoiets gewoon gratis kan (heb mijn versie van msdnaa) Misschien dat dat het probleem oplost.

[ Voor 42% gewijzigd door Gynnad op 27-10-2012 11:17 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-07 21:44
Ik weet niet of het helemaal dezelfde store is, maar vanmorgen Windows 8 Pro (download only) aangeschaft in de Microsoft Store. Deze zou volgens de site 'direct beschikbaar' moeten zijn, maar ondanks dat de bestelling als afgerond wordt weergegeven, verschijnt er nog geen download of productkey op de daarvoor bestemde pagina.

Volgens de chat support medewerker zou het nog 'in verwerking' moeten zijn, maar toen ik vroeg hoe lang dat nog nog zou duren leek de verbinding wel verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Weet iemand waarom je geen apps kan downloaden van de site http://www.windows8apps.com?

Bij deze bijvoorbeeld zie ik geen link naar de store
http://www.windows8apps.c...ts/sports/tile-livescore/

Heeft dat misschien te maken dat je hier in Nederland zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
wielracer schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:38:
Weet iemand waarom je geen apps kan downloaden van de site http://www.windows8apps.com?

Ik kan de NOS app dan weer niet downloaden, maar jou link wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-07 10:42
wielracer schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:38:

Ik heb het opgelost door in de store naar instellingen te gaan -> voorkeuren -> en dan 'Makkelijker maken om apps in mijn taal te vinden' uitzetten.
Hopelijk werkt het ook bij jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-07 13:46
Bij mij crasht de store zodra ik hem open. Krijg wel het splash screen te zien maar daarna CTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17
Herstart hem eens? Is bij Windows Phone vaak ook de oplossing als je niet op Zune of de Marketplace op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
enderbram schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:00:
[...]

Ik heb het opgelost door in de store naar instellingen te gaan -> voorkeuren -> en dan 'Makkelijker maken om apps in mijn taal te vinden' uitzetten.
Hopelijk werkt het ook bij jou :)
Dat was idd de oplossing, bedankt hiervoor :)
Nu zijn er veel meer te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07 12:44

Pykow

Angelo OTR

Ik ga morgen maar eens een andere beeldscherm aansluiten met grote resolutie ;)
ik vindt sommige metro apps nog best wel irritant om te gebruiken.

Vraagje hoe zit het met MSN ? heb je gewoon Live messanger zoals in W7 of moet je voortaan de app Personen gebruiken ?

Heeft iemand nog een goede twitter app gezien.
Tweetro werkt hier niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 27-10-2012 19:36 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:04
Pykow schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:34:

Vraagje hoe zit het met MSN ? heb je gewoon Live messanger zoals in W7 of moet je voortaan de app Personen gebruiken ?
Je hebt ook de Berichten app. Niet gebruikt nog, maar ben hier op ingelogd met Facebook en mijn Live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:04:
Klopt het dat Linkjes naar Engelse programma's in de store niet werken op een Nederlandse installatie?

Ik zat een Artikeltje te lezen op WPCentral met nieuwe W8 Apps maar ondanks dat het gratis apps zijn loopt de Storelink dood.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

agoNITE schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:39:
[...]

Je hebt ook de Berichten app. Niet gebruikt nog, maar ben hier op ingelogd met Facebook en mijn Live account.
Ik ga er eens even naar kijken of dat iets is.

EDIT: nee berichten is geen succes je komt dan gewoon teru in de personen app.
Daar kan je wel twitter update ophalen.

ik heb liever een twit app zoals tweetdeck, maar die is er dus nog niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 27-10-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Pykow schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:34:

Je kan "gewoon" Live Essentials 2012" downloaden en dan installeren/gebruiken wat je wil. (op de desktop uiteraard)

http://windows.microsoft....dows-live/essentials-home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-07 10:42
Hopelijk werkt het ook bij jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
Is het nu zo dat wanneer iemand een app maakt voor Windows 8, deze automatisch geschikt is voor desktop, tablet en phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste apps in de store bevallen me wel, zeker de youtube+ app is een metro-based youtube player, waar je ook gewoon je subs, favo's en playlists kan afspelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-07 03:05
Hey,

Ik krijg Facebook en Twitter niet gekoppeld. Als ik ze koppel, krijg ik een melding met dat het binnen een paar minuten gereed is. Na een paar minuten zie ik al die mensen wel in Personen, maar ik zie geen statussen/updates. En ik zie allen dat ie gelinkt is met Messenger. Hier doet Messenger ook raar, ik kan naar sommige mensen geen berichten sturen. Krijg ik de melding "bericht kan niet verzonden worden". PC is al herstarted en ik heb hem al verschoond.

Edit: Ik kan zelfs niet inloggen op Skype, ik krijg een melding met dat ik te jong ben. Ik heb mijn leeftijd veranderd, van 16 naar 18. Nog steeds krijg ik de melding.

http://tinypic.com/r/2z67dwp/6

[ Voor 18% gewijzigd door karimmm op 28-10-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het is nu wachten op RTL XL app, Steam App en een Origin app.
Misschien zelfs battlelog in de nieuwe interface :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 478159

Passeridae schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:52:
Is het nu zo dat wanneer iemand een app maakt voor Windows 8, deze automatisch geschikt is voor desktop, tablet en phone?
Phone niet direct (het hele WP8 verhaal is nog een beetje een mysterie), maar een Windows Store App draait in theorie zowel op destops (muis en toetsenbord) als op tablets (touch). Dingen als scrollen met page-up/scrollwiel of touch wordt door het framework zelf geregeld, daar hoeven developers inderdaad niks aparts voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:08
Hallo,

ik heb sinds 1 dag Windows 8 Pro op een desktop en vind het helemaal top! Ik heb wel nog één prangende vraag:
- De meeste apps zie ik niet in de App store. Op deze pagina http://www.techradar.com/...s-available-today-1075175 zijn de 15 beste apps die er zijn voor Windows. Ik kan de app wel zien op een internet pagina http://apps.microsoft.com...2c-4f68-9edd-dd201bfcb4e3 maar dan is er geen download knop.

Weet iemand waarom dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ligt het aan mij of zijn er maar weinig apps in de windows store? dan bedoel ik dus de store die je in windows 8 aan kan klikken. zie bijvoorbeeld geen facebook app of een twitter app of zoiets. ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wanneer komt die grote lijst met Xbox games nou eigenlijk online? Op dit moment is er alleen Angry Birds bijgekomen, maar ze hadden er toch een heleboel die zouden lanceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 12:15:
Wanneer komt die grote lijst met Xbox games nou eigenlijk online? Op dit moment is er alleen Angry Birds bijgekomen, maar ze hadden er toch een heleboel die zouden lanceren?
Op dit moment zijn er 15 xbox games online

Fruit Ninja

http://apps.microsoft.com...66-471a-bcff-c48bbbb83ad4
Jetpack Joyride
http://apps.microsoft.com...58-4a95-a74a-4ffe587d2d83

De andere games weet ik even niet zo snel te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
enderbram schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:04:
[...]

Hopelijk werkt het ook bij jou
Dat was hem, Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemonW
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-07 21:52
voor de mensen die problemen hebben met downloads uit de store:
Het viel mij op dat recensies in het Engels waren, dus dacht ik dat mijn regio verkeerd stond. En jawel, geswitched naar locatie "Nederland" en alles is nu zichtbaar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/spJrE.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Rockvee2 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

Op dit moment zijn er 15 xbox games online

Fruit Ninja

http://apps.microsoft.com...66-471a-bcff-c48bbbb83ad4
Jetpack Joyride
http://apps.microsoft.com...58-4a95-a74a-4ffe587d2d83

De andere games weet ik even niet zo snel te vinden. :)
Maar de meeste games waren toch al langer online?

Maar van deze lijst zie ik er nog maar weinig: http://www.gamer.nl/nieuw...rt-met-40-xbox-live-games

Waar is trouwens een aparte tile bij games voor Xbox Games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
RemonW schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 13:49:
Het viel mij op dat recensies in het Engels waren, dus dacht ik dat mijn regio verkeerd stond. En jawel, geswitched naar locatie "Nederland" en alles is nu zichtbaar.

[afbeelding]
Bedankt hiervoor haha, was me al rot aan het zoeken ;) Bij mij stond hij op united states inderdaad, maar goed had toch netflix app nodig :) dus heb die gedownload daarnaar op nederlands gezet en nu zijn nederlandse dingen ook zichbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zal vanavond dan ook maar eens kijken, want heb echt maar bar weinig apps in de store, vond het al zo vreemd. Wel vreemd overigens dat zoiets gebeurt.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Kah wel apart inderdaad, nou ja wel fijn dat je wel kan switchen en amerikaanse apps er uit kan halen (als je dat wil natuurlijk), maar standaard zou ik hem wel op nederlands zetten en laten staan.

Maar goed die NOS app is echt mooi gedaan, erg gelikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:04

[afbeelding]
Link naar je wallpaper zou ook fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451726

Mijn favorieten zijn nu de Telegraaf en de Volkskrant app. Vooral die laatste is echt super, je hebt wel het digitale abonnement nodig. Ziet er compleet anders uit dan op de iPad en ook alles in high res. Erg fraaie navigatie, daar kan een website niet tegenop meer.

Wanneer komt er een Tweakers app? Als de Telegraaf het kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad

[afbeelding]
Thnx dat lost het inderdaad op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Anoniem: 451726 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:01:
Mijn favorieten zijn nu de Telegraaf en de Volkskrant app. Vooral die laatste is echt super, je hebt wel het digitale abonnement nodig. Ziet er compleet anders uit dan op de iPad en ook alles in high res. Erg fraaie navigatie, daar kan een website niet tegenop meer.

Wanneer komt er een Tweakers app? Als de Telegraaf het kan..
Hebben die apps ook live-tiles? Zoek zelf namelijk nog een nieuws-app in NL met berichten op de live-tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453925

Het lijkt wel alsof Microsoft tot na het weekend wacht met het toelaten van nieuwe apps. Ik heb namelijk amper nieuwe apps in de Store zien verschijnen sinds vrijdag, toen ik Win8 Pro heb geïnstalleerd. Misschien omdat ze weekend hebben, maar misschien ook wel, zoals ook eerder in dit topic werd genoemd, om in één keer een hele boel apps tegelijkertijd online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Smartglass ziet er trouwens wel leuk uit met een xbox:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qPmcN.jpg
Linkerscherm Smartglass in Metro, rechterscherm Aver Mediacenter met Xbox in de HDMI-In van mn pc. Daarnaast ook nog even mn WP7.5 telefoon waar het ook op draait haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:29:
Smartglass ziet er trouwens wel leuk uit met een xbox:
[afbeelding]
Linkerscherm Smartglass in Metro, rechterscherm Aver Mediacenter met Xbox in de HDMI-In van mn pc. Daarnaast ook nog even mn WP7.5 telefoon waar het ook op draait haha
Vind het jammer dat het centrale punt dus Xbox is geworden, had graag WP->Win8 ook gezien, dat je je mobiel wat makkelijker als remote kan gebruiken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:33:
[...]

Vind het jammer dat het centrale punt dus Xbox is geworden, had graag WP->Win8 ook gezien, dat je je mobiel wat makkelijker als remote kan gebruiken.
Is teamviewer of teamviewer touch dan daar niet beter voor geschikt? Het heet trouwens Xbox Smartglass dus vind dat nog wel redelijk logisch, maar windows besturen met vpn ofzo kan al wel langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:51:
Is teamviewer of teamviewer touch dan daar niet beter voor geschikt? Het heet trouwens Xbox Smartglass dus vind dat nog wel redelijk logisch, maar windows besturen met vpn ofzo kan al wel langer
Mijn games-hub op mijn WP7 toestel heet ook 'Xbox Live', net als de games op Windows 8, zo logisch vind ik dat dan ook weer niet.

Maar dit is niet puur even je PC bedienen, maar de makkelijkheid waarmee je films etc kan laten afspelen, als je kijkt naar de beschikbare WMP/WMC remotes voor WP7, moet je altijd weer vage software PC-side installeren om het uberhaubt te laten werken, werkt het weer niet door gescheiden netwerken (draad/wifi - grappig dat Zune sync wel weer werkt), het wil allemaal niet bepaald makkelijk werken.

Daarnaast is Smartglass meer dan iets remote als TV, het is een compleet 2de scherm die voor vele dingen kan dienen bij games (en films/muziek). Beetje hoe Samsung het heeft gedaan bij het Android platform, dat werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Update: Heb net even de Shazam App toegevoegd aan de TS.

[ Voor 44% gewijzigd door TheVMaster op 29-10-2012 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik krijg steeds een foutmelding als ik een nummer probeer af te spelen in Xbox Music. Dan stuurt ie me naar deze pagina: http://support.xbox.com/e.../windows-8-error-c00d1353

Ik heb alles al op Nederland staan, snap er niets van... anyone?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
enomiss schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 01:02:
Ik krijg steeds een foutmelding als ik een nummer probeer af te spelen in Xbox Music. Dan stuurt ie me naar deze pagina: http://support.xbox.com/e.../windows-8-error-c00d1353

Ik heb alles al op Nederland staan, snap er niets van... anyone?
En je XBOX account....? Was dat toevallig een Amerikaans account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
TheVMaster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 01:11:
[...]

En je XBOX account....? Was dat toevallig een Amerikaans account?
Ik heb een account gemaakt op xbox.com... of moet je een echte account hebben waar je moet betalen? Want alleen onder account > betalings opties beheren kan ik mijn woonplaats aangeven..

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
enomiss schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 01:32:
[...]

Ik heb een account gemaakt op xbox.com... of moet je een echte account hebben waar je moet betalen? Want alleen onder account > betalings opties beheren kan ik mijn woonplaats aangeven..
De woonplaats van betaling gaat meer om de factuuradres dan de locatie. In principe kun je elke Microsoft account koppelen, maar sommige mensen hebben een US account aangemaakt om daar de voordelen van te hebben (vooral op xbox live heb je daar erg veel applicaties erbij).

Bovenin de pagina van die error staat in ieder geval de melding "Error: Account/location mismatch error" dus ik denk dat je even wat verder moet zoeken. En anders een nieuwe Nederlandse aanmaken. Maar mogelijk werkt het ook al als je de locatie in het configuratiescherm aanpast van Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-07 03:05
Ik wacht nog steeds met smart op een twitter app. MetroTwit doet het na 'n tijdje het niet meer en is niet fijn. Tweetro blijft alleen maar laden. Verder zijn er geen andere apps. En ik wacht ook op Facebook app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Vewrkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door Regenbui op 29-10-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

karimmm schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:05:
Ik wacht nog steeds met smart op een twitter app. MetroTwit doet het na 'n tijdje het niet meer en is niet fijn. Tweetro blijft alleen maar laden. Verder zijn er geen andere apps. En ik wacht ook op Facebook app.
Geen probleem hier met Tweetro. Heb je Tweetro al even verwijderd en weer toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Tweetro doet het hier echt pefect, super mooie app, en werkt erg goed :D vind het nu wel weer leuk om te twitteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480389

Ik heb bij de app "personen" al mijn contacten 3x dubbel staan. In een contact staat de gegevens van het contact en dit contact kan ik ook verwijderen. de 2 eronder staat alleen de naam in en is niet verwijderbaar. Ook koppelen van contact lukt niet. Iemand een idee hoe hiermee om te gaan? Heb geen andere media gekoppeld alleen Microsoft/hotmail account.

Vriendelijke groet, Thijs

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 480389 op 29-10-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Anoniem: 480389 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:45:
Ik heb bij de app "personen" al mijn contacten 3x dubbel staan. In een contact staat de gegevens van het contact en dit contact kan ik ook verwijderen. de 2 eronder staat alleen de naam in en is niet verwijderbaar. Ook koppelen van contact lukt niet. Iemand een idee hoe hiermee om te gaan? Heb geen andere media gekoppeld alleen Microsoft/hotmail account.

Vriendelijke groet, Thijs
Je moet je contacten laten combineren. Volgens mij kan dat nog niet automatisch gebeuren vanuit de people hub, maar als je naar http://people.live.com gaat dan kun je daar in het menu voor "Manage" kiezen en "Clean Up Contacts" waardoor ie zelf dingen gaat zoeken en kun je het erg snel doen.

Je kunt wel in de people hub handmatig mensen selecteren en dan rechtermuisknop (of vegen vanuit onder) en dan op koppelen drukken om daar meerdere accounts samen te voegen (staan ook suggesties bij).

Ben je even zoet mee, maar dan is het vervolgens wel overal waar je je accounts gebruikt de gebruikers gekoppeld.

Het lukt me ook niet om vanuit de people hub de foto te veranderen, maar dat kan online dus wel

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480389

Martinspire schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:18:
[...]

Je moet je contacten laten combineren. Volgens mij kan dat nog niet automatisch gebeuren vanuit de people hub, maar als je naar http://people.live.com gaat dan kun je daar in het menu voor "Manage" kiezen en "Clean Up Contacts" waardoor ie zelf dingen gaat zoeken en kun je het erg snel doen.

Je kunt wel in de people hub handmatig mensen selecteren en dan rechtermuisknop (of vegen vanuit onder) en dan op koppelen drukken om daar meerdere accounts samen te voegen (staan ook suggesties bij).

Ben je even zoet mee, maar dan is het vervolgens wel overal waar je je accounts gebruikt de gebruikers gekoppeld.

Het lukt me ook niet om vanuit de people hub de foto te veranderen, maar dat kan online dus wel
Dit heb ik reeds geprobeerd maar er werden geen dubbellingen gevonden. Contacten staan via explorer goed. Ieder contact 1 keer. In de app "personen" staat Klaas Vaak er bijvoorbeeld 3 keer in en alleen de bovenste Klaas Vaak bevat email en andere gegevens en deze kan ik ook verwijderen. De 2 eronder staat alleen de naam in en verder geen gegevens. En verwijderen is niet mogelijk en koppelen werkt niet. Vind dit wel erg vervelend. Heb account al eens verwijderd en opnieuw ingesteld maar geeft geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Anoniem: 480389 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:17:
[...]

Dit heb ik reeds geprobeerd maar er werden geen dubbellingen gevonden. Contacten staan via explorer goed. Ieder contact 1 keer. In de app "personen" staat Klaas Vaak er bijvoorbeeld 3 keer in en alleen de bovenste Klaas Vaak bevat email en andere gegevens en deze kan ik ook verwijderen. De 2 eronder staat alleen de naam in en verder geen gegevens. En verwijderen is niet mogelijk en koppelen werkt niet. Vind dit wel erg vervelend. Heb account al eens verwijderd en opnieuw ingesteld maar geeft geen verbetering.
Heb je wel de laatste versie van de People app? Zoek in de Store eens op updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:03
[...]

In de T.net review van Windows 8 wordt genoemd dat Nu.nl er al zou zijn. Ik kan hem vandaag nog steeds niet vinden in de Store. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
bilgy_no1 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:00:
[...]

In de T.net review van Windows 8 wordt genoemd dat Nu.nl er al zou zijn. Ik kan hem vandaag nog steeds niet vinden in de Store. Mis ik iets?
Nope...die staat op het moment ter goedkeuring te wachten, heb ik uit betrouwbare bron. Het is even afwachten....maar die komt er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fir3Fli3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04-2023
Sinds gister heb ik Windows 8, vind het super, maar toch ook wel even wennen.
Maar ik heb ook een probleem, alle Metro apps van Microsoft werken niet (m.u.v. Bing Maps), onder andere de store.
Als ik erop klik komt er even een startscherm van, in dit geval, de Windows Store, maar gaat die na een seconde weer terug naar het Metro/Tiles scherm. Er wordt geen enkele foutmelding of iets dergelijks weer gegeven.
Nou zou het probleem Avast kunnen zijn; Er kwam een melding dat er een rootkit gevonden was toen ik Windows net had geïnstalleerd, en ik koos ervoor om hem te verwijderen, een beetje uit schrik.

Iemand ideeën?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]