Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Fir3Fli3 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:51:
Sinds gister heb ik Windows 8, vind het super, maar toch ook wel even wennen.
Maar ik heb ook een probleem, alle Metro apps van Microsoft werken niet (m.u.v. Bing Maps), onder andere de store.
Als ik erop klik komt er even een startscherm van, in dit geval, de Windows Store, maar gaat die na een seconde weer terug naar het Metro/Tiles scherm. Er wordt geen enkele foutmelding of iets dergelijks weer gegeven.
Nou zou het probleem Avast kunnen zijn; Er kwam een melding dat er een rootkit gevonden was toen ik Windows net had geïnstalleerd, en ik koos ervoor om hem te verwijderen, een beetje uit schrik.

Iemand ideeën?
Hoe heb je Win8 geïnstalleerd? En een virusscanner is eigenlijk niet nodig.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fir3Fli3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04-2023
warhamstr schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Hoe heb je Win8 geïnstalleerd? En een virusscanner is eigenlijk niet nodig.
Ik heb Windows 8 via de Upgrade Assistant geïnstalleerd, waarbij ik alle programma's en instellingen van Windows 7 heb behouden.

EDIT: naar aanleiding van jouw post, heb ik even alle Avast schilden geprobeerd uit te zetten, Avast blokkeerde de apps blijkbaar! Nu doen ze het allemaal perfect, mijn dank is groot. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Fir3Fli3 op 29-10-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Hoe erg verschillend zijn apps voor Windows 8 mobile en pc?
Kunnen we misschien in de nabije toekomst bijvoorbeeld een app als Whatsapp voor mobile 8 op de pc installeren?

edit: misschien iets voor de TS:

Windows 8 Media Center Pack is gedurende een beperkte periode gratis verkrijgbaar voor mensen met Windows 8 Pro
De aanbieding geldt van 26 oktober 2012 tot en met 31 januari 2013
Bron

[ Voor 46% gewijzigd door JoSoFijn op 29-10-2012 16:17 ]

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fir3Fli3 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:55:
[...]

Ik heb Windows 8 via de Upgrade Assistant geïnstalleerd, waarbij ik alle programma's en instellingen van Windows 7 heb behouden.

EDIT: naar aanleiding van jouw post, heb ik even alle Avast schilden geprobeerd uit te zetten, Avast blokkeerde de apps blijkbaar! Nu doen ze het allemaal perfect, mijn dank is groot. _/-\o_
Bekend probleem met Avast :)

Jongens, een ander vraagje. Ben ik nu blind of worden er gewoon amper nieuwe apps in de Store gezet. Als ik kijk bij 'Nieuw' in de store, dan zie ik eigenlijk niks nieuws erbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:41:
[...]

Bekend probleem met Avast :)

Jongens, een ander vraagje. Ben ik nu blind of worden er gewoon amper nieuwe apps in de Store gezet. Als ik kijk bij 'Nieuw' in de store, dan zie ik eigenlijk niks nieuws erbij komen.
Avast updaten naar de laatste versie, alle (nieuwe) apps werken hier (nu) prima.

Win8 is net 1 weekend uit, die apps komen echt wel.... relax.. ;)

<edit>
Had net (heel even) "new releases" terug in de store, toen ik even naar mijn mail ging en weer terug naar de store was het weer weg.. :|

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Martinspire schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 02:01:
[...]

De woonplaats van betaling gaat meer om de factuuradres dan de locatie. In principe kun je elke Microsoft account koppelen, maar sommige mensen hebben een US account aangemaakt om daar de voordelen van te hebben (vooral op xbox live heb je daar erg veel applicaties erbij).

Bovenin de pagina van die error staat in ieder geval de melding "Error: Account/location mismatch error" dus ik denk dat je even wat verder moet zoeken. En anders een nieuwe Nederlandse aanmaken. Maar mogelijk werkt het ook al als je de locatie in het configuratiescherm aanpast van Windows 8.
Ik heb van voor tot achter alles afgezocht en aangepast wat ik maar op nederlands kon zetten, zowel op w8 als op de mail site en de xbox site. Werkt nog steeds niet. Verder zie ik op die xbox site nergens een plek waar je je regio kan aangeven. Alleen een vakje locatie bij profiel, en bij die betalings opties. Maar die kan ik niet bevestigen omdat ik ik dat menu nooit afrond door op Ok te klikken. (Want ik betaal niets)

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
weet iemand trouwens of je apps die je gekocht hebt kunt share over meerdere windows 8 machines (tablet) ? Lijkt me dat dat wel mogelijk zou moeten zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door SiNisTrAD op 29-10-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

Verder nog mensen die problemen hebben met het installeren vanuit de App store?

Sinds gisteravond krijg ik de melding dat een aankoop niet kan worden voltooid als ik een app wil installeren, daarvoor geen probleem. Maakt niet uit of het een betaalde of gratis app is. Geen idee of het er mee te maken heeft, maar het is begonnen toen ik voor de eerste keer een app wou kopen en ik daarvoor mijn creditcard had toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiNisTrAD schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:29:
weet iemand trouwens of je apps die je gekocht hebt kunt share over meerdere windows 8 machines (tablet) ? Lijkt me dat dat wel mogelijk zou moeten zijn.
Zijn gekoppeld aan je microsoft account waar je mee inlogt, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb een raar probleem met de App store.
Ik heb Windows 8 zowel op de PC als de Laptop gezet en nu kan ik op de Laptop de NOS app niet vinden.
Op de PC staat hij gewoon in de store en werkt hij prima, op de Laptop is hij helemaal niet te vinden.

Heb het makkelijker maken van apps in jouw taal uitgezet en verder staan de instellingen voor zover mogelijk gelijk op beide systemen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 07:56:
[...]

Zijn gekoppeld aan je microsoft account waar je mee inlogt, dus ja.
Huh? Applicaties, worden die fysiek geïnstalleerd op je schijf of als het ware "uit de cloud" geladen? Want als je overal kunt inloggen met behoud van apps, dan moeten die toch eerst worden geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Huh? Applicaties, worden die fysiek geïnstalleerd op je schijf of als het ware "uit de cloud" geladen? Want als je overal kunt inloggen met behoud van apps, dan moeten die toch eerst worden geïnstalleerd?
Als je op een andere pc inlogt met je Microsoft account worden al je apps niet meteen geïnstalleerd nee. Maar je kan ze wel weer gewoon downloaden uit de store, uiteraard zonder ze opnieuw te moeten kopen.

Overigens worden, als je een app op een tweede PC installeert, de settings die je al eerder had wel automatisch uit de cloud geladen. (Zolang de app dat ondersteunt en je dat (onder "Sync your settings" bij instellingen) hebt aangezet.

Overigens hoeven dat niet alleen settings te zijn. Zo synchroniseert bij mijn eigen app de winkelwagen vanzelf: als je spullen in je shopping cart hebt staan en je installeert de app op een tweede pc, dan verschijnt diezelfde winkelwagen ook op die tweede pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
SiNisTrAD schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:29:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat je deze apps op 5 verschillende machines mag installeren?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
DFKT schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

Ik meen ergens te hebben gelezen dat je deze apps op 5 verschillende machines mag installeren?
Dat heb ik inderdaad ook ergens voorbij zien komen. Niet zo gek natuurlijk aangezien MS hoopt dat W8 op meer dan een apparaat gebruikt gaat worden: pc/laptop, phone, tablet, x-box (neem aan dat daar ook apps op zijn/zullen komen) + een reserve. Zou raar zijn als je meerdere malen moet betalen voor een app op de verschillende platformen.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Bij mij is vandaag de gehele store niet meer zichtbaar als tile.
Zelfs zoeken op de pc geeft geen resultaat

Iemand zoiets al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Store is er ook half mee opgehouden. Ik kom nog wel in de Store, kan applicaties bekijken, maar zodra ik er één wil installeren blijft-ie maar laden om vervolgens uit te komen op "Kan aankoop niet voltooien". Updates net zo: bij het inladen van de beschikbare updates blijft-ie maar laden.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:47:
Mijn Store is er ook half mee opgehouden. Ik kom nog wel in de Store, kan applicaties bekijken, maar zodra ik er één wil installeren blijft-ie maar laden om vervolgens uit te komen op "Kan aankoop niet voltooien". Updates net zo: bij het inladen van de beschikbare updates blijft-ie maar laden.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik zou bijna zeggen dat Sandy er misschien wat mee te maken heeft
nieuws: Datacenters in New York gaan offline door orkaan Sandy

had ik zelf ook, misschien een moment van drukte geweest, want een uurtje later werkte het prima

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Markus schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:50:
[...]

Ik zou bijna zeggen dat Sandy er misschien wat mee te maken heeft
nieuws: Datacenters in New York gaan offline door orkaan Sandy

had ik zelf ook, misschien een moment van drukte geweest, want een uurtje later werkte het prima
Niet eens aan gedacht. Zou inderdaad kunnen ja, of gewoon algemene drukte op de servers, zoals je zegt. Ik houd het even in de gaten, wie weet lost het zich over korte tijd vanzelf op. Bedankt voor je antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:55
Nog meer 'Sandy' problemen...

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/10xa6oy.png

Edit: Inmiddels weer verholpen.

[ Voor 17% gewijzigd door Wietsee. op 30-10-2012 16:34 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Nieuwe apps gaan idd maar mondjesmaat... Nu net boven de 5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warhamstr schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:05:
Waar kun je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warhamstr schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:05:
Net "ineens" van 5151 naar 5203.

Komt vanzelf goed, ze hebben in Redmond meer te doen dan enkel apps goed te keuren...(en er liggen er nu zat te wachten op goedkeuring denk ik)

Voor hetzelfde geldt zijn ze daar ook geëvacueerd.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Iemand een oplossing voor dit probleem:

Heb een upgrade gedaan van windows 7 naar windows 8. Nu heb ik geen full screen meer. Heb een AMD Radeon HD 7670 grafische kaart. Heb op de site van Ati de laatste updates geinstalleerd. Hoe dan ook kan het scherm niet volledig krijgen Heb om het beeld zwarte balken en krijg dat dus niet full screen. Met de opties van het beeldscherm zelf lukt het ook niet.

Ook kan ik Catalyst Control center niet openen als ik rechtermuisknop doe op bureaublad ( sterker nog staat er niet meer tussen wat bij windows 7 wel gewoon was.

Iemand bekend met dit probleem en met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.E schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:52:

Heb een upgrade gedaan van windows 7 naar windows 8. Nu heb ik geen full screen meer. Heb een AMD Radeon HD 7670 grafische kaart. Heb op de site van Ati de laatste updates geinstalleerd. Hoe dan ook kan het scherm niet volledig krijgen Heb om het beeld zwarte balken en krijg dat dus niet full screen. Met de opties van het beeldscherm zelf lukt het ook niet.

Ook kan ik Catalyst Control center niet openen als ik rechtermuisknop doe op bureaublad ( sterker nog staat er niet meer tussen wat bij windows 7 wel gewoon was.

Wat heeft dat te maken met "[Windows Store] ervaringen & discussies"?

Je kan beter naar [Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 3 gaan, daar is "jouw" probleem al vaker langs gekomen, en opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
T.E schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:52:

Trokken in "[Windows 8] Vervelende problemen."

een paar topics terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:59
laat maar

[ Voor 94% gewijzigd door kokorico op 31-10-2012 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:46
kokorico schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:54:
ik heb deze avond Windows 8 64bit geïnstalleerd op mijn pc (nieuwe installatie). Ik heb het van usb gedaan omdat ik geen dvd meer heb.
Nu is alles geinstalleerd maar kan ik windows niet opstarten zonder die usb stick dat in de usb poort zit van de pc!

Als ik hem eruit haal krijg ik melding dat de hardware gewijzigd is. Iemand oplossing?
Ook voor jou: [Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 3 Daar moet je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de Store werkt weer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Viel me wel op dat aantal apps in de store helemaal geen Win8 apps zijn, maar gewoon standalone 'windows 7' programma's. Kwam 1 foto-bewerkingsprogramma (zoeken op 'phaseone') tegen die enkel link naar website van de maker had, deze had een 404. Report gedaan afgelopen maandag, vanochtend netjes een (engelse) mail dat het gefixed was, best netjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:54
hoe zit het met betalen via paypal, ik moet namelijk een creditcard koppelen aan me paypal account. maar heb helemaal geen creditcard.
nu krijg telkens de melding dat de app moet betalen.

weet iemand of ideal ook als betalingsoptie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook je bankrekening koppelen aan Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
In je appstore zoeken op " * " Dan krijg je het totaal aantal apps bovenin je scherm.

5382 atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"YouVue" is ook erg leuk/goed.

Playlists op genre, handmatig items toevoegen aan playlist en zelfs mijn multimedia toetsen worden herkend door de app. (terwijl die op de achtergrond draait)

Leuke bijkomende app als je weer eens wat anders wil horen dan je "eigen" opgeslagen mp3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:30:
Je kunt ook je bankrekening koppelen aan Paypal.
yep dat heeft tot heden ook nooit gewerkt omdat me rekenig al in gebruik is:S
stort altijd geld op me PayPal.
zal is mailen met PayPal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Edit, antwoord in topic gevonden.

[ Voor 93% gewijzigd door Regenbui op 31-10-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:03
Die waar je Windows 8 zelf kan kopen nog niet helaas. Zaterdag gekocht (de download) vandaag nog altijd niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58

BiLo

PSN: toiletcleaner

FiscBiker schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Die waar je Windows 8 zelf kan kopen nog niet helaas. Zaterdag gekocht (de download) vandaag nog altijd niet beschikbaar.
je kunt de iso toch gewoon als torrent downloaden?

Excuus btje offtopic!

[ Voor 5% gewijzigd door BiLo op 31-10-2012 13:59 ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Weet iemand toevallig of Windows Store eerst kijkt of je windows wel legaal is voordat je op de store mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:03
DylanE schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:59:
[...]

je kunt de iso toch gewoon als torrent downloaden?

Excuus btje offtopic!
Ook de productkey is nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 20:01
Ozhan99 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:33:
Weet iemand toevallig of Windows Store eerst kijkt of je windows wel legaal is voordat je op de store mag?
Maakt het uit? Je hoort Windows 8 toch al legaal te gebruiken, dus een fatsoenlijke licentie kopen of verkrijgen. Voor de prijs van 140E voor een Retail versie of 30E (of zelfs 15E) voor een upgrade versie hoef je het in ieder geval niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Hoe kan het dat ik maar een paar apps in de store zie? Ik zie bijv. maar 14 apps als ik op Games klik. Bij Sociale Netwerken staat alleen Skype. Terwijl er 5000+ apps zouden moeten zien? Kan het niet vinden hoe ik dit op moet lossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy669 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:27:
Hoe kan het dat ik maar een paar apps in de store zie? Ik zie bijv. maar 14 apps als ik op Games klik. Bij Sociale Netwerken staat alleen Skype. Terwijl er 5000+ apps zouden moeten zien? Kan het niet vinden hoe ik dit op moet lossen!
Je hoeft maar 20 posts omhoog te gaan om het antwoord te vinden.. Je kan bij 'opties' de regionalisatie van apps uitzetten. Raar genoeg krijg je er dan een stuk meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Rubman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:20:
Ik heb een raar probleem met de App store.
Ik heb Windows 8 zowel op de PC als de Laptop gezet en nu kan ik op de Laptop de NOS app niet vinden.
Op de PC staat hij gewoon in de store en werkt hij prima, op de Laptop is hij helemaal niet te vinden.

Heb het makkelijker maken van apps in jouw taal uitgezet en verder staan de instellingen voor zover mogelijk gelijk op beide systemen.
Niemand met een vergelijkbaar probleem, of de oplossing?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier en daar mensen voorbij komen met getallen apps die momenteel in de Store zouden staan. Waar is dat te vinden? Best interessant om te volgen namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:03:
Ik zie hier en daar mensen voorbij komen met getallen apps die momenteel in de Store zouden staan. Waar is dat te vinden? Best interessant om te volgen namelijk. :)
12 reacties boven de jouwe..

warhamstr in "[Windows Store] ervaringen & discussies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och jee, en nog wel als reactie op mijn eigen vraag. :D Ik ben echt blind. 8)7 Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu.nl app:
http://apps.microsoft.com...a0-47bf-813b-7db542c17cbb
(gebruik IE of Firefox om de link te openen of zoek op "nu.nl" in de store)

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2012 11:07 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:06:
Nu.nl app:
http://apps.microsoft.com...a0-47bf-813b-7db542c17cbb
(gebruik IE of Firefox om de link te openen of zoek op "nu.nl" in de store)
Ziet er goed uit! Enige minpuntje is de grote witruimte op grotere schermen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:17:
[...]

Mja dat heb ik ook al als feedback ingestuurd, maar fijn dat ie er is inclusief live-tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:17:
Veel witruimte.. waar had ik daar eerder gezien? Hmm... :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een twitter app die twitter berichten laat zien in een actieve tile (net als mail bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28
Update : Vandaag is de NU.nl App in de store verschenen. Naast de NOS App is deze app, wat mij betreft, ook een van de betere Nederlandse nieuws Apps in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:55:
Update : Vandaag is de NU.nl App in de store verschenen. Naast de NOS App is deze app, wat mij betreft, ook een van de betere Nederlandse nieuws Apps in de store.
offtopic:
Had ik al gemeld enkele reacties hierboven

Dat er een live-tile bij zit is al erg fijn en ik had de maker al een mailtje gestuurd en kreeg dit terug:
Ten eerste, bedankt voor uw bericht.
Leuk om te horen dat u de nieuwe app mooi vindt! Het is een eerste versie, en we gaan deze nog verder aanpassen natuurlijk.
Filteren gaan we in een latere update mogelijk maken, net als het personaliseren met uw favoriete rubrieken.
Fijn om te horen dat ze actief ermee bezig zijn en ook reageren op mailtjes (mobielsupport apenstaart nu.nl)

Zelf ook maar meteen een 5 sterren review gegeven om hem omhoog te boosten in de lijst.

Het valt me overigens wel op dat apps.microsoft.com nog steeds een error geeft. Had fijn geweest als die index ook al zou werken om ook online te kunnen zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Mooie nu.nl app, ia het ook mogelijk om comments te lezen? Ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Nog steeds problemen dat mn scherm maar 80% van het beeld heeft. Krijg het niet voor elkaar om dit in orde te krijgen. Heel dat CCC heb ik geinstalleerd op mn pc maar krijg dat programma maar niet ge opend. Morgen gaat windows 7 er weer op. Windows 8... verschrikkelijke update als ze gvd niet eens voor elkaar krijgen om een driver er fatsoenlijk op te krijgen zijn ze bij mij bij de verkeerde. Jammer van de 15 euro. Geef het nog geen 50 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:38
T.E schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:40:
Nog steeds problemen dat mn scherm maar 80% van het beeld heeft. Krijg het niet voor elkaar om dit in orde te krijgen. Heel dat CCC heb ik geinstalleerd op mn pc maar krijg dat programma maar niet ge opend. Morgen gaat windows 7 er weer op. Windows 8... verschrikkelijke update als ze gvd niet eens voor elkaar krijgen om een driver er fatsoenlijk op te krijgen zijn ze bij mij bij de verkeerde. Jammer van de 15 euro. Geef het nog geen 50 cent.
Wat heeft dat uberhaupt met de Windows Store te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Is het iemand anders al opgevallen dat je niet kan slepen in de mail app?

Als ik bijvoorbeeld wat mailtjes uit m'n spam naar mijn postvak in wilt hebben kan ik deze niet gewoon oppakken als normaal. Hier voor moet ik eerst rechterklik, verplaatsen en dan klik je op de map waar je het naar toe wilt verplaatsen..

Doe ik nou iets verkeerd of is dit de normale manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DylanE schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:39:
Is het iemand anders al opgevallen dat je niet kan slepen in de mail app?

Als ik bijvoorbeeld wat mailtjes uit m'n spam naar mijn postvak in wilt hebben kan ik deze niet gewoon oppakken als normaal. Hier voor moet ik eerst rechterklik, verplaatsen en dan klik je op de map waar je het naar toe wilt verplaatsen..

Doe ik nou iets verkeerd of is dit de normale manier?

Mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds problemen dat mn scherm maar 80% van het beeld heeft.
Klagen op een OS als je nog niet eens een driver kan installeren. Tsss, en in het verkeerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zoals al gemeld, je zit in het verkeerde topic.
Daarnaast is het en een fout van AMD als het niet werkt, niet van Microsoft. Verder heb ik twee systemen één met een HD5850 en één met een FirePro M5950 Mobility (niet één van de makkelijkste kaarten wat betreft nieuwe OS'en) en ik heb nog nooit problemen gehad met CCC in Windows 8. Zorg er gewoon voor dat je de juiste drivers installeert en als het dan nog niet werkt open een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:06:
[...]

Mods?
Vragen over de Windows Store of Apps? Stel ze nu in het [Windows Store] ervaringen & discussies topic!

|:( Dude het gaat hier natuurlijk met name om de inhoud van de store!

[ Voor 9% gewijzigd door BiLo op 02-11-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Martinspire schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:00:
[...]

offtopic:
Had ik al gemeld enkele reacties hierboven

Dat er een live-tile bij zit is al erg fijn en ik had de maker al een mailtje gestuurd en kreeg dit terug:
Had ik niet gezien 8)7 maar eh...'k heb hem ook ff in de TS opgenomen :+
DylanE schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:29:
[...]

Vragen over de Windows Store of Apps? Stel ze nu in het [Windows Store] ervaringen & discussies topic!

|:( Dude het gaat hier natuurlijk met name om de inhoud van de store!
Op zich is het wat betreft de ingebakken Apps (Mail/People/Messaging/etc) een beetje raar, want die maken standaard onderdeel uit van Windows 8.

Om onduidelijkheid te voorkomen lijkt het me handig dat ook vragen over die apps gewoon in dit topic thuis horen. Anders hebben we straks op twee plekken vragen over Apps in Windows 8 en dan moeten we denk ik proberen te voorkomen.

[ Voor 69% gewijzigd door TheVMaster op 02-11-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
TheVMaster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:21:
[...] Op zich is het wat betreft de ingebakken Apps (Mail/People/Messaging/etc) een beetje raar, want die maken standaard onderdeel uit van Windows 8.[...]
Mwoah. Ze staan ook in de store dus zo vreemd is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Caelorum schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:57:
[...]

Mwoah. Ze staan ook in de store dus zo vreemd is het niet ;)
Tuurlijk, maar ik snap de onduidelijkheid die daardoor kan ontstaan, dus eh...die apps horen natuurljk ook gewoon hierbij (ook omdat ze ook in de store staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Synchroniseert de agenda app bij jullie (degenen die het gebruiken) goed? Ik heb in die app wat zaken voor as week ingevuld, die zijn wel in mijn Outlook agenda gesynchroniseerd, maar niet in mijn liveaccount via live.nl en ook niet op mijn telefoon.

En die skydrive app die geïnstalleerd staat werkt puur vanuit de cloud? Ik heb die bestanden namelijk gewoon op mijn schijf staan en wil vanaf daar openen, maar hij opent ze vanaf de cloud en ik zie geen instellingen die er iets aan kunnen veranderen. Heb wel een andere skydrive app uit de store gedownload, volgens mij is het dezelfde die je via de site kunt downloaden. Die maar gebruiken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
JSt1983 schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:54:
Synchroniseert de agenda app bij jullie (degenen die het gebruiken) goed? Ik heb in die app wat zaken voor as week ingevuld, die zijn wel in mijn Outlook agenda gesynchroniseerd, maar niet in mijn liveaccount via live.nl en ook niet op mijn telefoon. [...]
Veranderingen die anderen aanbrengen in een gedeelde agenda worden vaak binnen een seconde of 3 door gepushed naar de Calendar app. De andere kant op, dus mijn wijzigingen naar de gedeelde agenda, duurt soms wat langer. Tot een seconde of 15. Heel af en toe blijft het even hangen (lees eens in de maand) waarbij niets meer wordt gesynced. Dat verhelp ik dan zelf door de app af te sluiten en opnieuw op te starten. Moet er wel bij zeggen dat ik sinds ik de RTM van windows 8 gebruik en dus de laatste app updates heb kunnen downloaden ik geen problemen meer heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11:50
Kunnen de gebruikers hier iets aangeven over het feit hoe je een app kan kopen? Ik weet dat je op account niveau een betalingsmethode moet toevoegen. Echter wat zijn hierin de mogelijkheden. Ik ben op dit moment nog niet in het bezit van een win7/8 telefoon of tablet, maar ik ben er zeker voor in de markt. Het feit wat denk ik de appstore van apple ook tot een succes maakt zijn bijvoorbeeld het tegoed wat je bijvoorbeeld bij de AH kan kopen. Nu verwacht ik niet dat dit voor de Windows Store ook al beschikbaar is maar iDeal, direct debit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
KraveN schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:23:
[...] Het feit wat denk ik de appstore van apple ook tot een succes maakt zijn bijvoorbeeld het tegoed wat je bijvoorbeeld bij de AH kan kopen. Nu verwacht ik niet dat dit voor de Windows Store ook al beschikbaar is maar iDeal, direct debit?
Voor WP7: Creditcard
Voor WP8: Creditcard en PayPal (en via PP dus direct van bank of met geld dat je zelf op je PP zet)

Er is ook nog de optie voor mobile payments via je operator, maar zo ver ik weet kan dat niet in Nederland.

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 05-11-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjavH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-12-2022
Veel dank nog voor de opmerking over het instellen van de regio voor het downloaden van de nos.nl en uitzending gemist apps. Ergens wel maf dat ik mijn regio gewoon anders kan instellen zonder dat er een ip-check oid gedaan wordt, maar aan de andere kant ook maf dat die apps alleen in NL beschikbaar zijn.

Ik ben wel blij dat ik na enig zoeken de zoek-functie van de store te pakken had (gewoon via de charms-bar) maar ik vind het nog wel irritant dat de apps op zo weinig nuttige manieren te sorteren zijn. Ik had bijvoorbeeld per taal of op alfabet wel fijn gevonden. Ik heb trouwens bij de taalinstellingen extra talen toegevoegd, nederlands, engels en duits en dan werkt het vinkje 'help me apps in mijn voorkeurstalen te vinden' wel beter. Ik krijg nog steeds engelstalige apps die ik wil, maar geen chinese of koreaanse meer, dat filtert er dus alweer wat onnuttige zaken uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
Caelorum schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:38:
[...]

Er is ook nog de optie voor mobile payments via je operator, maar zo ver ik weet kan dat niet in Nederland.
Er is ook nog de optie voor mobile payments via je operator, maar zo ver ik weet kan dat nog niet in Nederland.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:28

Audione0

Strijdt der titanen

Ik kan geen apps meer downloaden uit de apps store. Ook mijn reeds geinstalleerde apps krijgen de melding dat deze hersteld moeten worden, en ook dat krijg ik niet voor elkaar.

[ Voor 61% gewijzigd door Audione0 op 06-11-2012 17:50 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:20:
[...] Er is ook nog de optie voor mobile payments via je operator, maar zo ver ik weet kan dat nog niet in Nederland.
:)
oOo Kunnen we dat nog dit jaar verwachten? Of wordt het komend voorjaar (of nog later)?
AnjavH schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:29:
Veel dank nog voor de opmerking over het instellen van de regio voor het downloaden van de nos.nl en uitzending gemist apps. Ergens wel maf dat ik mijn regio gewoon anders kan instellen zonder dat er een ip-check oid gedaan wordt, maar aan de andere kant ook maf dat die apps alleen in NL beschikbaar zijn. [...]
Ip=checks gaan wel eens fout. Ze zijn in ieder geval lang niet zo nauwkeurig als dat het zou moeten. MS heeft ook al ervaren wat er gebeurd als je het op basis van CC-gegevens doet en mensen dan verhuizen...
Dat de NOS niet inziet dat deze apps ook voor geëmigreerde Nederlanders e.d. handig is snap ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Niet online
AnjavH schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:29:

Ik ben wel blij dat ik na enig zoeken de zoek-functie van de store te pakken had (gewoon via de charms-bar)
Je kunt ook gewoon je zoekwoord intikken zonder de charms bar in te gaan.

Edit: Is er een manier om die wiki app in het Engels te krijgen of downloaden?

[ Voor 12% gewijzigd door Cartoon op 07-11-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Niet online
edit

[ Voor 89% gewijzigd door Cartoon op 07-11-2012 10:01 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Weet niet helemaal of dit hier thuis hoort, maar chrome staat ook in de windows store.

Sinds vanochtend ben ik de metro versie van chrome kwijt. Opnieuw installeren heeft geen zin. Ik heb chrome als default browser ingesteld (via default programs ook nog eens opnieuw). Als ik nu op het icoon in het startmenu klik, gaat hij naar de desktop variant. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Edit: Er zit in het menu een knop die aangeeft: opnieuw openen in windows 8 stijl, na die aangeklikt te hebben doet hij het weer normaal.

[ Voor 15% gewijzigd door M3rcury op 07-11-2012 10:39 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjavH
Voor de Engelse wiki zou je kunnen proberen je regio tijdelijk op VK / US te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De keuze van regio/locatie vind ik persoonlijk een .... keuze van MS. Geef dan gewoon in de app zelf mogelijkheid tot taalkeuze (of land) of geef desnoods voorkeur welke taal/landen je wil zien.

Ik heb al een ... hekel dat wikipedia.org standaard naar NL gaat en niet EN (sorry, maar kwaliteit NL is gewoon laag, zeker internationale items), maar ook aantal MS games zijn dus blijkbaar in EN en NL variant, geef mij gewoon zelf de keuze ipv steeds via regio/taal die opties te moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
SinergyX schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:37:
De keuze van regio/locatie vind ik persoonlijk een .... keuze van MS. Geef dan gewoon in de app zelf mogelijkheid tot taalkeuze (of land) of geef desnoods voorkeur welke taal/landen je wil zien.

Ik heb al een ... hekel dat wikipedia.org standaard naar NL gaat en niet EN (sorry, maar kwaliteit NL is gewoon laag, zeker internationale items), maar ook aantal MS games zijn dus blijkbaar in EN en NL variant, geef mij gewoon zelf de keuze ipv steeds via regio/taal die opties te moeten instellen.
Stel gewoon de Engelse taal in als standard dan fix je dat gedrag ook meteen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjavH
Engels als standaardtaal instellen helpt niet, dat is nou juist het probleem. Ik had bijvoorbeeld ook Nederlands als taal ingesteld toen ik de uitzending gemist app wilde, maar pas toen ik de regio had ingesteld op Nederland kon ik ook echt bij de app. Zelfs via de website van uitzendinggemist kon ik niet bij de app toen mijn regio nog op Duitsland stond.

Ik ben het dus met SinergyX eens dat voor zover het met auteursrechten geen probleem is, men zelf moet kunnen kiezen in welke talen / uit welke landen men apps wil zien in de store. Ik weet alleen niet of het een keuze van de ontwikkelaars is een app alleen in een bepaalde regio aan te bieden of een keuze van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Caelorum schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:00:
Stel gewoon de Engelse taal in als standard dan fix je dat gedrag ook meteen ;)
Dan ben je nu.nl weer kwijt uit de store ;)

En ik weet altijd wel een omweg, daar niet van, maar als ze nu ook zo belachelijk zitten kutten met locatie, taal en andere instellingen, komt die store ook nergens. Ik bedoel, settings op Nederlands heeft nu wat? 300 apps beschikbaar, nee daar wordt je vrolijk van.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
M3rcury schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:15:
Weet niet helemaal of dit hier thuis hoort, maar chrome staat ook in de windows store.

Sinds vanochtend ben ik de metro versie van chrome kwijt. Opnieuw installeren heeft geen zin. Ik heb chrome als default browser ingesteld (via default programs ook nog eens opnieuw). Als ik nu op het icoon in het startmenu klik, gaat hij naar de desktop variant. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Edit: Er zit in het menu een knop die aangeeft: opnieuw openen in windows 8 stijl, na die aangeklikt te hebben doet hij het weer normaal.
Dat is nieuw in Google Chrome versie 23.0.1271.64.
Nu nog maar één profiel voor Metro en Desktop en overschakelen via het menu item en deze "stand" wordt ook onthouden. Dus gemakkelijk altijd Metro of Desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Caelorum schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:59:
[...]

Maakt het uit? Je hoort Windows 8 toch al legaal te gebruiken, dus een fatsoenlijke licentie kopen of verkrijgen. Voor de prijs van 140E voor een Retail versie of 30E (of zelfs 15E) voor een upgrade versie hoef je het in ieder geval niet te laten.
dat weet ik. Maar als je een analyse wilt doen naar je mogelijke doel groep die een app uit de appstore gaat gebruiken, is het wel handig om te weten wie je als doelgroep kan berekenen.

Dus vandaar mijn vraag of iemand die Windows 8 op een illegale manier heeft geïnstalleerd, ook toegang heeft tot de appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Must have App natuurlijk!

Afbeeldingslocatie: http://i945.photobucket.com/albums/ad297/UltraBrain/musthave.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Muziek wil niet updaten, en de Store doet vaak stug iemand dezelfde problemen. Meestal de foutmelding ''Je hebt geen internetverbinding...''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Ik lees hier van alles over de Nederlandse taalinstellingen van de store, zou goed kunnen dat ik daar ook last van heb (het zijn vreselijk weinig apps). Naast het uitvinken (of sliden) van de optie binnen de app om apps aan je taal aan te passen moet er kennelijk nog wat gebeuren (met regio)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie nu Angry Birds Star Wars in de store staan? Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:32

DDX

AnjavH schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:01:
Engels als standaardtaal instellen helpt niet, dat is nou juist het probleem. Ik had bijvoorbeeld ook Nederlands als taal ingesteld toen ik de uitzending gemist app wilde, maar pas toen ik de regio had ingesteld op Nederland kon ik ook echt bij de app. Zelfs via de website van uitzendinggemist kon ik niet bij de app toen mijn regio nog op Duitsland stond.
Kan je instellen bij store -> prefs.
En dan beide opties op no zetten.

Ik heb hier alles op en-us ingesteld staan en kan gewoon nederlandse apps vinden.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerundion
  • Laatst online: 24-08-2023
Fir3Fli3 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:51:
Sinds gister heb ik Windows 8, vind het super, maar toch ook wel even wennen.
Maar ik heb ook een probleem, alle Metro apps van Microsoft werken niet (m.u.v. Bing Maps), onder andere de store.
Als ik erop klik komt er even een startscherm van, in dit geval, de Windows Store, maar gaat die na een seconde weer terug naar het Metro/Tiles scherm. Er wordt geen enkele foutmelding of iets dergelijks weer gegeven.
Nou zou het probleem Avast kunnen zijn; Er kwam een melding dat er een rootkit gevonden was toen ik Windows net had geïnstalleerd, en ik koos ervoor om hem te verwijderen, een beetje uit schrik.

Iemand ideeën?
--------------------------------------------------------------------------------

Zelfde probleem als hierboven een paar keer genoemd: in die Metro-schil doen alléén de Apps van mijn eigen software het goed. Na aanklikken van een standaard app zoals "Store" of "Mail" ," Video" van Windows 8 Pro verschijnt het even groot op beeld om meteen weer te verdwijnen zonder info.

Naar ik lees , laat zich dat kennelijk oplossen door externe virusscanner uit te zetten
Maar ik heb geen externe virusscan of firewall. (Dus kan ik ook niet uitzetten)
Ik heb alleen de standaard Windows Defender en Windows Firewall die meekwamen met de installatie. (als ik die uitzet, verandert er trouwens niets)

1.Kun je ergens de eigenschappen van deze apps vinden (zoals vroeger bij rechts klikken) om ze bij te kunnen stellen?
2.Kun je de apps ergens instellen bij "Systeem" o.i.d.?
3. Of kun je die Apps ergens (mee deleten en) opnieuw initialiseren / opnieuw toevoegen aan Metro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:43
Hoe kan ik mijn app list leegmaken in de store?

Heb een lange lijst met app die niet geinstalleerd zijn, maar wil die lijst weg halen. De knop wissen heeft geen effect.
Dit geld ook voor app die ik wil verwijderen, als ik dit via uw apps doe heeft de wissen knop ook geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ozhan99 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:43:
[...] dat weet ik. Maar als je een analyse wilt doen naar je mogelijke doel groep die een app uit de appstore gaat gebruiken, is het wel handig om te weten wie je als doelgroep kan berekenen.

Dus vandaar mijn vraag of iemand die Windows 8 op een illegale manier heeft geïnstalleerd, ook toegang heeft tot de appstore.
Dan pak je de Enterprise versie die je 90dagen kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Angry Birds Star Wars is behoorlijk wat duurder in de Store dan waar dan ook. Voor iOS is ie €. 2,69, Android ook zoiets en voor Win 8 is ie €. 3,99. Dat is toch even 50% duurder dan de rest. En er is geen trial versie of Free versie in deze store. Dat vind ik toch wel een beetje een misser en weinig kans hebben. Overigens is dit niet de enige app die duurder is dan in andere appstores. Willen we dat Windows 8 beter gaat slagen, dan zullen denk ik de apps toch wat meer concurrerende prijzen moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:03
TV gids app eindelijk in de store. Het is een hele mooie app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Poops_McGhee schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:14:
[...] En er is geen trial versie of Free versie in deze store.[...]
Die Is er wel. Zoals bij veel apps als je er op klikt zie je een trial button
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/230931/tweakers.net/Store%20trial%20mode.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ik de game kocht, had ik ook die knop niet, maar nu zal de trial er wel bij staan. Had het met draw something op WP7 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Martinspire schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:08:
Toen ik de game kocht, had ik ook die knop niet, maar nu zal de trial er wel bij staan. Had het met draw something op WP7 ook.
Ah de dag voordat hier werd gemeld dat die in de store stond, stond er bij mij al een trial knopje bij. Ging er dus vanuit dat dat al sinds die in de Store stond mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Martinspire schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:08:
Same, en die try knop staat er bij mij nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Poops_McGhee schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:14:
[...] Same, en die try knop staat er bij mij nog steeds niet...
Ah, dat is jammer. Kan je zeggen dat die minstens zo leuk is als Angry Birds Space. De trial bevat de gehele eerste wereld zoals gebruikelijk. Erg vermakelijk. Heb het spel dan ook maar gekocht. Voor die 12 uur aan tijd die ik er in ga stoppen (alles moet 3 sterren natuurlijk) vind ik 4E absoluut niet veel. Ook vind ik zelf dit spel op een groot scherm leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Caelorum schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:18:
[...]

Ah, dat is jammer. Kan je zeggen dat die minstens zo leuk is als Angry Birds Space. De trial bevat de gehele eerste wereld zoals gebruikelijk. Erg vermakelijk. Heb het spel dan ook maar gekocht. Voor die 12 uur aan tijd die ik er in ga stoppen (alles moet 3 sterren natuurlijk) vind ik 4E absoluut niet veel. Ook vind ik zelf dit spel op een groot scherm leuker :P
Ik heb hem nu op de Android tablet. Daar is ie gratis, al heb je dan geen HD versie en reclames erbij, maar het is inderdaad erg leuk.
Het is inderdaad niet duur, die €.4. Maar wel in vergelijking met andere appstores. Het prijsverschil is niet terug te vinden in de game zelf. Uiteraard kan je het dan wel op een PC spelen en niet op een klein schermpje. Dat is helemaal waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op android heb je toch advertenties? Daardoor is ie gratis. Dat heb je in de Windows versie niet.
Maar Space is voor Windows ook net nieuw, dus daarom wat duurder.

Kun je beter Angry Birds Star Wars (HD) vergelijken:
Android:2,69
Apple: 2,99
Windows: 4.99

Je hebt nog diverse gratis en smartphone versies die nog goedkoper zijn. Daar is het volgens mij Android/iPhone 89 cent en WP8 99 cent.

Is overigens wel te verwachten dat ie wat duurder is op Windows, omdat daar wat meer geld terug verdiend moet worden. Dat er gratis varianten zijn voor Android en iPhone is ook wel opvallend, want in Windows moet dat ook kunnen. Anyways, duurder, maar ook weer geen rib uit je lijf.

Ik denk dat ze hebben gekeken naar het feit dat het platform nog niet zo groot is en daar de hogere prijs toch al sneller geaccepteerd wordt. Zal in de toekomst wel wat meer gelijk trekken denk ik zo, maar het is wel opvallend ja.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:06
Ik zit te kijken voor een wachtwoord manager voor de RT tablet. Tot nu toe enkel LastPass tegen gekomen. Prima ding alleen heeft dat programma enkel een eigen Basic browser. Is de kans ooit aanwezig dat LastPass geïntrigeerd wordt in IE10? Want IE10 werkt een stukkie beter op de tab.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]