Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Robkazoe schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:06:
Ik zit te kijken voor een wachtwoord manager voor de RT tablet. Tot nu toe enkel LastPass tegen gekomen. Prima ding alleen heeft dat programma enkel een eigen Basic browser. Is de kans ooit aanwezig dat LastPass geïntrigeerd wordt in IE10? Want IE10 werkt een stukkie beter op de tab.
Volgens mij is de huidige lastpass een uitgebreide port van de WP7 applicatie. Zal nog wel een Win8/WP8 applicatie aankomen, maar dat zal wel wat langer duren ivm ontwikkeling.

Overigens heb je lastpass ook gewoon als addon voor diverse browsers, maar ik weet niet of daar IE10 al voor ondersteund wordt. Anders kun je de addon voor Firefox of Chrome ook proberen. Dr is in ieder geval wel een addon voor IE10+ maar ik gok dat dat de desktop versie is en niet RT compatible

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2012 17:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astnagrath
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:16
Kan het kloppen dat ik de meeste Nederlandse apps niet kan terugvinden in de Store met Windows 8 RC? Ik heb mijn regio al op Nederland gezet, taal op Nederlands en in de preferences aangegeven dat het niet makkelijker hoeft te zijn om apps in mijn taal te vinden. Dingen als de NOS-app en de NU.nl-app kan ik niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:41
nos is featured en staat dus in de spotlight. ik kan me dan ook bijna niet voorstellen dat je erover heen gekeken hebt. Je weet zeker dat je locatie op Nederland staat?

Dus naar desktop --> klikken op het icoontje naast het klokje --> Language preferences

Dan kom je in het configuratie scherm, daar druk je op de bovenste balk op Clock, Language, and Region --> change location ---> Home Location: Netherlands.

Anders denk ik dat het met de RC inderdaad echt niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tahnee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10-2023
Hallo iedereen,

Ik heb sinds 27 oktober windows 8pro . Ik zie nieuws berichten op het internet '' windows store heeft xx.xxx apps''. Maar als ik in mijn windows store kijk, kom ik op niet meer dan 20-40 apps. Weet iemand hoe dit komt?
Want tot nu toe is het echt teleurstellend

met vriendelijke groet,

Tahnee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:09
Tahnee schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:13:
[...] Weet iemand hoe dit komt?[...]
Zoek eens in dit topic? ;) hint: kKaltUu in "[Windows Store] ervaringen & discussies"
Oh en of je dezelfde vraag nu in twee topics moet stellen....? Tahnee in "[Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 3"

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 11-11-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:30
Toptip, aantal apps is nu ineens verhonderdvoudigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Tahnee schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:13:
Hallo iedereen,

Ik heb sinds 27 oktober windows 8pro . Ik zie nieuws berichten op het internet '' windows store heeft xx.xxx apps''. Maar als ik in mijn windows store kijk, kom ik op niet meer dan 20-40 apps. Weet iemand hoe dit komt?
Want tot nu toe is het echt teleurstellend

met vriendelijke groet,

Tahnee
Dan moet je onder "preferences" allebei de opties op 'no' zetten. Is nog maar 2k keer besproken in dit topic :z
Robkazoe schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:12:
[...]

Toptip, aantal apps is nu ineens verhonderdvoudigd!
Uitleggen hoe het moet is te moeilijk? :X

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astnagrath
  • Laatst online: 04-06 19:16
LeVortex schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:23:
nos is featured en staat dus in de spotlight. ik kan me dan ook bijna niet voorstellen dat je erover heen gekeken hebt. Je weet zeker dat je locatie op Nederland staat?

Dus naar desktop --> klikken op het icoontje naast het klokje --> Language preferences

Dan kom je in het configuratie scherm, daar druk je op de bovenste balk op Clock, Language, and Region --> change location ---> Home Location: Netherlands.

Anders denk ik dat het met de RC inderdaad echt niet kan.
Yup, staat gewoon op Netherlands. Ik krijg er wel een hoop Engelstalige apps bij als ik die preferences-opties van de store zelf op No zet, maar Nederlandse apps helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Astnagrath schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:53:
[...]

Yup, staat gewoon op Netherlands. Ik krijg er wel een hoop Engelstalige apps bij als ik die preferences-opties van de store zelf op No zet, maar Nederlandse apps helaas niet :(
Die zijn er ook (nog) niet zo veel hej :>

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Is er een app waar ik een melding/pop-up kan krijgen op vaste tijdstippen iedere week, en die ook pas weg gaan als ik ze aanklik?

In Win7 gebruikte ik daar Desktop Reminder voor, maar die werkt niet op Win8. Als app heb ik al To-Do-Prime geprobeerd, maar daar blijft de melding niet bij staan.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:33

DDX

Ik heb aan Microsoft support gevraagd of er een manier is om apps automatisch/centraal te updaten :
As mentioned before, the only way to update these apps is by manually installing the updates through the Store. I also re-confirmed with our product team that the automatic install is not currently supported, and neither is providing a centralized management solution for app updates. I am sorry for any convenience it may cause.

However, since those updates are neither “security” nor “critical” like we get from Windows Update for regular maintenance, generally, the apps will function normally without immediate updates.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandersmander
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 16:31
warhamstr schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:15:
[...]

Dan moet je onder "preferences" allebei de opties op 'no' zetten. Is nog maar 2k keer besproken in dit topic :z

[...]

Uitleggen hoe het moet is te moeilijk? :X
Zoeken op * in de appstore werkt ook, krijg je alle aps te zien. Leuk om te tracken hoeveel apps er per dag bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
Sandersmander schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:09:
[...]

Zoeken op * in de appstore werkt ook, krijg je alle aps te zien. Leuk om te tracken hoeveel apps er per dag bij komen.
Ik denk dat ik pas aan de Windows Store toe ben als ik 65+ ben en een leesbril met +10 heb.

Jeezz.. wat een armoede met die full screen apps op een 23" HD scherm. Nog erger is dat bv. MP3 en .JPGs standaard naar een full screen Metro app wijzen.

Gelukkig is de Windows baas vandaag opgestapt, dus misschien is er nog hoop voor Windows 9.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
loekf2 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:37:
[...] Nog erger is dat bv. MP3 en .JPGs standaard naar een full screen Metro app wijzen.[...]
Kan je natuurlijk gewoon zelf instellen. Sterker nog als je een .mp3 of jpg bestand opent op de desktop krijg je een melding dat er meer programma's zijn die je kan gebruiken. Als je daar op klikt kan je meteen aangeven dat je de plain old photoviewer en WMP/Zune/Whatever wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjavH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-12-2022
DDX schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:28:
Ik heb aan Microsoft support gevraagd of er een manier is om apps automatisch/centraal te updaten :

[...]
Ik krijg het bij de opties (bij apps installeren half naar beneden swipen) in elk geval wel voor elkaar om alle apps te selecteren en de updates dan in een keer te doen. Dat scheelt in elk geval een klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Een klein beetje ja, maar als je 3 laptops met op elk 4 gebruikers hebt moet je elke app 12 x updaten!

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31
Yanze schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:11:
Een klein beetje ja, maar als je 3 laptops met op elk 4 gebruikers hebt moet je elke app 12 x updaten!
Ze moeten toch echt met een oplossing komen, al zijn er wel wat PowerShell cmdlets om e.e.a. te kunnen scripten. Mogelijk zit daar iets nuttigs tussen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Gebruikers gaan niet zo snel op store icoontje klikken omdat er getalletje bijstaat.
Dus zullen nooit de updates zelf gaan installeren..

Leuk excuus van Microsoft dat er geen “security” en “critical” updates tussen zitten.
Maar dat zal in de toekomst toch echt wel eens zijn....

• TheVMaster
DDX schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:46:
Gebruikers gaan niet zo snel op store icoontje klikken omdat er getalletje bijstaat.
Dus zullen nooit de updates zelf gaan installeren..

Leuk excuus van Microsoft dat er geen “security” en “critical” updates tussen zitten.
Maar dat zal in de toekomst toch echt wel eens zijn....
Ach..dat heeft de iPad ook niet. Mijn vrouw heeft met regelmaat 20-30 updates staan die ze niet zelf installeert :+

• Martinspire
Mwoah, ik denk dat het getalletje bij de store gebruikers wel beter verteld dat er daar iets nieuws is, maar vervolgens staat het weer een beetje verstopt rechtsboven.

Het feit dat windows update gewoon standaard automatisch gaat, zal wat meer problemen schelen denk ik zo.

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:17

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Martinspire schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:14:
Mwoah, ik denk dat het getalletje bij de store gebruikers wel beter verteld dat er daar iets nieuws is, maar vervolgens staat het weer een beetje verstopt rechtsboven.

Het feit dat windows update gewoon standaard automatisch gaat, zal wat meer problemen schelen denk ik zo.
Het getal, dat op de live tile staat van de Store, geeft toch aan hoeveel updates er zijn voor geinstalleerde apps?

Automatisch updaten zou idd wel handig zijn, maar denk toch dat de meeste mensen het zelf in de hand willen houden. Voor desktop applicaties gebruikte ik Secunia PSI onder Win7, heb deze tool nog niet getest onder Win8.

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
Sinds vandaag zegt mijn windows store dat windows niet beschikbaar is in de windows to go werkruimte.
Weet iemand wat dit inhoud en of ik dit dan uit kan zetten?

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vandaag is zo'n beetje de 3e grote naam verschenen in de Windows Store; Winzip. Best prijzig voor 6,49 maar mooi dat er weer een naam bij is na Box.net en Teamviewer (meer kan ik er niet bedenken).

Het wachten is natuurlijk op Spotify, Facebook, Twitter, Instagram, Dropbox, LogMeIn en YouTube.

• Robkazoe
Youtube app is niet echt nodig of wel? Website werkt prima.

• joblamie
  • Niet online
Robkazoe schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:42:
True, maar het is toch wel handig om het los te hebben van je browser. Alleen voor multitasking al.

[ Voor 20% gewijzigd door joblamie op 15-11-2012 16:45 ]

• TheVMaster
Robkazoe schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:42:
Ja, maar ik zou dan wel graag een Smartglass optie willen...dat ik Youtube filmpjes kan pushen naar m'n XBOX :)

• Robkazoe
Ik ben zelf nog niet helemaal gelukkig met de koppeling tussen de Xbox. De Xbox 360 is een mooi apparaat wat aansluit bij Windows. Maar er kleven gewoon een flink aantal nadelen aan:
1. Verbruik. Mijn Boxee Box verbruikt 20x zo weinig als de Xbox 360.
2. Spotify draait wel op Boxee Box, Windows Phone 7.5 en binnenkort Windows, maar niet op de Xbox 360. En betwijfel of dat ooit gaat gebeuren. Spotify heeft offline downloaden voor de mobiel wat gewoon crusiaal is voor je dataverbruik. Xbox Music biedt dat nog niet aan en ik gok ook niet dat Windows Phone 7.5 Xbox Music gaat krijgen.
3. Als we dan toch aan het dromen zijn, laat dan de Xbox 360 ook Netflix smartglass ondersteuning krijgen :D
joblamie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:44:
[...]

True, maar het is toch wel handig om het los te hebben van je browser. Alleen voor multitasking al.
Das ook nog een wens, multitasking van de Windows RT browser. Dat zou tof zijn!

En nog een wens, een goede gratis IRC client :P

[ Voor 20% gewijzigd door Robkazoe op 15-11-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
fransf schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:27:
Sinds vandaag zegt mijn windows store dat windows niet beschikbaar is in de windows to go werkruimte.
Weet iemand wat dit inhoud en of ik dit dan uit kan zetten?
Weet niemand een antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

TheVMaster schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:12:
[...]

Ze moeten toch echt met een oplossing komen, al zijn er wel wat PowerShell cmdlets om e.e.a. te kunnen scripten. Mogelijk zit daar iets nuttigs tussen....
Ook nog even nagevraagd :
I have confirmed the “powershell or commandline” option with our product team, and there is not currently. I feel sorry for any convenience it brings, your understanding is appreciated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Kan het zijn dat indien ik met mijn windows 8 pc ben ingelogd... ik met mijn wp7-telefoon niet de store kan benaderen?
Ik probeer een update van Shazam te downloaden maar krijg al 2 dagen de foutcode: c101a006 en kan niet updaten....

[Updateje]
Mmmmmm... nadat ik een andere app heb gedownload op mijn Lumia800.... kan ik opeens ook de update van Shazam downloaden en installeren ;)

[ Voor 24% gewijzigd door peerke63 op 16-11-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
joblamie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:38:
Vandaag is zo'n beetje de 3e grote naam verschenen in de Windows Store; Winzip. Best prijzig voor 6,49 maar mooi dat er weer een naam bij is na Box.net en Teamviewer (meer kan ik er niet bedenken).

Het wachten is natuurlijk op Spotify, Facebook, Twitter, Instagram, Dropbox, LogMeIn en YouTube.
Ik snap niet helemaal waarom je een facebook app wilt, de ingebouwde facebook werkt toch veel sneller en stabieler ? Dit merk ik op mijn wp7 tenminste..

Als ze het uitbrengen, hoop ik dat het uiterlijk niet zo wordt als de ipad/iphone en android, de wp7 versie is echt vele malen mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
vali schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:53:
[...]

Ik snap niet helemaal waarom je een facebook app wilt, de ingebouwde facebook werkt toch veel sneller en stabieler ? Dit merk ik op mijn wp7 tenminste..

Als ze het uitbrengen, hoop ik dat het uiterlijk niet zo wordt als de ipad/iphone en android, de wp7 versie is echt vele malen mooier.
Redenen om toch een app te verkiezen ondanks een goede websie:

- Notificaties
- Side by side multitasking
- Deelmogelijkheden
- Een beter op touch gerichte ervaring
- Reputatie van Windows (zonder grote namen geen succes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Die eerste 4 dingen worden toch afgehandeld door de bij default meegeleverde people en messaging apps?
Reputatie van MS moet je overigens niet naar kijken. Tegenwoordig is het sowieso allemaal anders. DArnaast maakt die reputatie ook niet uit als de apps die worden meegeleverd het gewoon doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

NoFearCreations schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 00:19:
Is er een app waar ik een melding/pop-up kan krijgen op vaste tijdstippen iedere week, en die ook pas weg gaan als ik ze aanklik?

In Win7 gebruikte ik daar Desktop Reminder voor, maar die werkt niet op Win8. Als app heb ik al To-Do-Prime geprobeerd, maar daar blijft de melding niet bij staan.
Iemand hier al tips voor, krijg nog steeds niks gevonden in de store wat precies dit doet?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:19
Heeft iemand al een manier gevonden om "play to" te gebruiken vanaf de standaard muziek app?

Met losse mp3's via de verkenner werkt het gewoon, maar ik zie geen mogelijkheid binnen de muziek app. Misschien is het wel helemaal niet mogelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Hurray! Ik keek toevallig vandaag naar hoeveel apps er zijn and guess what: 10.000 !!
Haha, toch wel een leuke timing dat ik dit zag, dus maar een screenshotje genomen:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/35mo9jb.jpg

https://opensea.io/seaart

• TheVMaster
En ik krijg net ingestraald dat ook de RTL XL App in de store is verschenen :+ Yeah!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33
TheVMaster schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:27:
En ik krijg net ingestraald dat ook de RTL XL App in de store is verschenen :+ Yeah!
Cool!
Dan wordt het tijd om komend weekend mijn HTPC up te graden naar Windows 8. Dit was de enige app waar ik nog op zat te wachten.

What a fine day for Science! | Specs

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
TheVMaster schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:27:
YEAAAAH!!! Daar zat me vrouwtje op te wachten. Is die ook te downloaden voor de RT?

• Martinspire
bangsat schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:35:
[...]

YEAAAAH!!! Daar zat me vrouwtje op te wachten. Is die ook te downloaden voor de RT?
Er staat bij: x86, x64, ARM

Dus denk van wel.

Zie nu overigens in Chrome wel de knop erbij staan van "weergeven in de store" maar helaas doet de link nu niets. Eerst werd die knop helemaal niet getoond, maar nu is ie dus ook aardig nutteloos. Iemand een addon of userscript wat dat fixed?

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 22-11-2012 10:42 ]

Verwijderd

Het is vooral spijtig dat je als een 'niet windows 8 gebruiker', niet kan kijken in de store. Want ik ben serieus aan het overwegen om een Surface te kopen maar alleen de apps houden me toch wat tegen. Zijn er al echt killerapps en Games aanwezig op de tablet?

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Martinspire schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:41:
[...]

Er staat bij: x86, x64, ARM

Dus denk van wel.

Zie nu overigens in Chrome wel de knop erbij staan van "weergeven in de store" maar helaas doet de link nu niets. Eerst werd die knop helemaal niet getoond, maar nu is ie dus ook aardig nutteloos. Iemand een addon of userscript wat dat fixed?
Top!!! Bedankt voor de heads up. De store vult zich wel dagelijks redelijk aan. Gaat de goede kant op.

• G.Scholtens
  • Laatst online: 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:08:
Het is vooral spijtig dat je als een 'niet windows 8 gebruiker', niet kan kijken in de store. Want ik ben serieus aan het overwegen om een Surface te kopen maar alleen de apps houden me toch wat tegen. Zijn er al echt killerapps en Games aanwezig op de tablet?
Qua gratis games vind ik het tegenvallen, wordfeud is wel mogelijk maar hier moet je van houden.
Zitten wel free2play games in, die aardig zijn zo speel ik veel Guns4Hire.

Betaal games als angry birds starwars, rocket riot 3d etc staan er ook in.

Qua normale apps is het aanbod redelijk. RTLXL, UItzending gemist, AD,Telegraaf,NOS en NU.nl
Althans qua nederlands top apps.

Heb zelf ingesteld dat ik alle apps te zien krijg en zit nu boven de 12000.
Aanbod is helaas nog niet zo goed als playstore en istore. Maar voor een store wat bijna een maand bestaand word het met de week beter ;)

• TheVMaster
bangsat schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:35:
[...]

Ik draai hem op m'n Surface RT enneh..werkt gewoon goed. Hij is volgens mij nog niet voor de Surface geoptimaliseerd, aangezien hij wel een keer crashte..maar dat gaat vast goed komen!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Erg fijn dat rtl-xl er is, maar de app speelt geen videos af en crasht vaak (windows rt).

• TheVMaster
Regenbui schreef op donderdag 22 november 2012 @ 20:48:
Erg fijn dat rtl-xl er is, maar de app speelt geen videos af en crasht vaak (windows rt).
Hm...hier werkt hij goed (al crashte de eerste keer wel) op Windows RT (Surface)

• G.Scholtens
TheVMaster schreef op donderdag 22 november 2012 @ 21:18:
[...]

Hm...hier werkt hij goed (al crashte de eerste keer wel) op Windows RT (Surface)
App werkt hier ook prima (laptop met win 8 pro) echter vind ik de kwaliteit slecht van de video's en een hoop reclame vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33
Hij is nu niet meer te vinden in de Store. Misschien toch nog teveel problemen?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Harmsen schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:03:
Ik denk het. De af speelt zo nu en dan een video af, maar als ik maar iets geks doe (snel links/rechts swipen) heeft de app al de neiging om te crashen.

Enorm jammer, want deze app heeft voor mij veel toegevoegde waarde. Ook hoop ik dat zowel bij de uitzendinggemist en rtl-xl app de resolutie omhoog gaat.

Goede start RTL, nu nog even de puntjes op de i. Ohw, en beging aub aan een rlt365 app :) TY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Harmsen schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:03:
Krijg net een update voor RTL XL...voor m'n gevoel reageert hij nu wat soepeler..maar dat kan ik me ook verbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Naar aanleiding van de newspost op de FP over de gegroeide hoeveelheid apps ben ik nog maar eens op mijn Win8 install gaan kijken, maar net als vorige keer dat ik keek zijn er bij mij een zeer teleurstellend kleine hoeveelheid apps beschikbaar. In totaal kan ik er 271 vinden, zoekend op "*".
Iemand enig idee hoe dat kan? Ik neem toch aan dat dit out-of-the-box hoort te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
CherandarGuard schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:52:
Naar aanleiding van de newspost op de FP over de gegroeide hoeveelheid apps ben ik nog maar eens op mijn Win8 install gaan kijken, maar net als vorige keer dat ik keek zijn er bij mij een zeer teleurstellend kleine hoeveelheid apps beschikbaar. In totaal kan ik er 271 vinden, zoekend op "*".
Iemand enig idee hoe dat kan? Ik neem toch aan dat dit out-of-the-box hoort te werken.
En heb je alle 'truukjes' om meer apps zichtbaar te krijgen al uitgevoerd? Wat voor landinstellingen heb je overigens op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Jammer dat die RTL XL app er nu niet meer in staat (althans bij mij niet, en ik heb de vinkjes op nee-nee). Hopelijk komt die snel weer.

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Lurge schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:01:
Jammer dat die RTL XL app er nu niet meer in staat (althans bij mij niet, en ik heb de vinkjes op nee-nee). Hopelijk komt die snel weer.
Deze heb je alleen je je regio op NL set. Anders is de app niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
TheVMaster schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:00:
[...]

En heb je alle 'truukjes' om meer apps zichtbaar te krijgen al uitgevoerd? Wat voor landinstellingen heb je overigens op je pc?
Ik weet van geen truukjes (waar had ik die moeten zoeken? Ik zie iig niks in de TS). Mijn lokatie staat op NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Er staat een update voor RTL XL in de Store overigens.

RTL XL Update
CherandarGuard schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:18:
[...]

Ik weet van geen truukjes (waar had ik die moeten zoeken? Ik zie iig niks in de TS). Mijn lokatie staat op NL.
Je kunt in de Store (Charms bar) --> Settings --> Preferences aangeven dat je meer apps wilt zien, maar dat is pas tig keer uitgelegd.

[ Voor 55% gewijzigd door TheVMaster op 23-11-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjavH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-12-2022
Ik ga de RTL App vanavond gelijk downloaden :)

Ik hoop dat er snel een IMDB App komt. Ik vraag me ook af of er een AllShare App komt zodat ik naar mijn Samsung TV kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
TheVMaster schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:40:
Er staat een update voor RTL XL in de Store overigens.

[afbeelding]

[...]

Je kunt in de Store (Charms bar) --> Settings --> Preferences aangeven dat je meer apps wilt zien, maar dat is pas tig keer uitgelegd.
Bedankt voor je vriendelijke tip. Voor jou ook een vriendelijke tip: zet dat dan in de TS, als je het niet steeds wilt herhalen.

Het probleem bleek overigens een niet-geactiveerde Windows te zijn. Kennelijk krijg je dan een behoorlijk beperkt aanbod voorgeschoteld.

Enterprise vraagt tijdens installatie niet om een licentiesleutel, en heeft ook geen GUI mogelijkheid om die aan te passen. De oplossing is "slmgr.vbs -ipk [key]" óf "slui 3" in een elevated cmd prompt.
Activeren gaat daarna wel, waarop er ineens zo'n 12k apps beschikbaar blijken te zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door CherandarGuard op 23-11-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
CherandarGuard schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:43:
[...] Bedankt voor je vriendelijke tip. Voor jou ook een vriendelijke tip: zet dat dan in de TS, als je het niet steeds wilt herhalen.[...]
Voor jou nog een vriendelijke tip: Gebruik dan die grote zoekbalk onder het menu hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hmm ik zie nu bijna 12000 apps in de store, regio op NL, vinkjes op uit enz. maar hij zegt dat de RTL XL app niet meer beschikbaar is :S

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Volgens mij zijn de schuifjes van eenmalige waarde. Standaard staat hij aan, maar als je ze uit zet dan is dat vrij permanent. Met de schuifjes aan heb je een paar honderd apps. Zet je de schuifjes uit, dan heb je 10.000+ apps. Zet je de schuifjes weer aan, dan blijft hij bij mij 10.000+ apps zien. Oftewel, als je de schuifjes eenmaal aanpast, kun je het volgens mij niet meer terugdraaien.

En ik vermoed dat de RTL app ivm copyrights enkel in de Nederlandse app store te krijgen is. En aangezien ik nu enkel de internationale apps zie, kan ik die van RTL niet meer downloaden. Dat is even mijn gedachtegang.

Andere optie is dat hij ondertussen uit de app store weer verwijderd is. Want anders had je hem ook wel via de website kunnen vinden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
RTL XL had last van een vervelende bug, dus tijdelijk de app even offline gehaald. Wordt snel gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Toch vreemd dat hij dan toch in eerste instantie door het certificatie proces komt ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
CAP-Team schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:26:
Toch vreemd dat hij dan toch in eerste instantie door het certificatie proces komt ... :?
Hangt van de bug af :P
Ga er niet vanuit dat ze bij dat proces alle video's en programma's gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Op Usenet kwam ik een tooltje (wscrack_32 of wscrack_64) tegen dat het mogelijk maakt om Trials die je vanuit de store kan downloaden volledig versie van te maken. Zoals ik nu kan lezen werkt dit goed en zijn dit de eerste haarscheurtjes van de windows 8 App store ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Uiteindelijk worden deze wel weer gepatcht. Das het voordeel dat bijna alle apparaten online staat en dat iedereen de appstore in moet op apps te downloaden. bedankt over de rtl update. Hopelijk snel weer terug in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
danplo schreef op zondag 25 november 2012 @ 11:45:
Op Usenet kwam ik een tooltje (wscrack_32 of wscrack_64) tegen dat het mogelijk maakt om Trials die je vanuit de store kan downloaden volledig versie van te maken. Zoals ik nu kan lezen werkt dit goed en zijn dit de eerste haarscheurtjes van de windows 8 App store ?
MS kan natuurlijk ook wel uitlezen welke apps je wel en niet betaald hebt om je vervolgens gewoon een account-ban te geven. Dus als je vervolgens een update krijgt en jij wil de full updaten maar het systeem vind dat jij de trial hebt, dan gaat er volgens mij wel een belletje branden. Misschien al bij het zoeken naar updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Als ik heel eerlijk ben vind ik tooltjes/cracks/hacks om betaalde content op niet-legitieme wijze gratis te verkrijgen niet meer van deze tijd. Er is niet voor niets een probeer-versie in het leven geroepen om toch even aan een app of spel te kunnen snuffelen en te bepalen of het de aankoop waard is.

Als je iets graag wil hebben, betaal er dan gewoon voor. Het zijn geen wereldschokkende bedragen. Kun je het vervolgens ook nog eens zonder poespas en extra kosten op eventuele andere Windows 8 apparaten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik begin er ook niet aan, want ik betaal ook gewoon voor de apps. En deze tooltjes zitten vaak vol met spyware, virussen, Trojan virussen enzovoort, maar vond het wel nieuws om te vermelden, omdat het wel mogelijk is en we er nog niks over hebben gelezen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Leuke app gevonden genaamd Music Quiz, vraagt vragen over je muziekcollectie.

http://apps.microsoft.com...86-4e6d-9bcf-92d5c879acbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Guys, ik heb een groot probleem. Ik wil mijn nieuwe app submitten, maar daarvoor moet ik eerst mijn PC 'trusten' (in windows klikken op Trust this PC, dan ga je naar die webpagina, etc.). Nu hoor je daar dus een scherm te krijgen waar je een code in moet vullen (die je krijgt via mail of SMS), maar dat scherm krijg ik met geen mogelijkheid. Ik krijg heel de tijd dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gUrDNloSzBW3fvTQqvDE41Ng/full.png

Ik kan dan op OK klikken, en dan ga ik naar dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ykepIC84Zxd0a6UFL6QMqXuu/full.png

Ik kan echt op geen enkele manier mijn PC trusten... Ik heb het ook al in IE 10 geprobeerd en zelfs die rommel van een windows live geïnstalleerd, maar ik blijf maar hetzelfde krijgen.

Hoe los ik dit op? Want ik wil mijn app eigenlijk met spoed submitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Misschien een rare vraag maar heb je wel een mobiel nummer gekoppeld of alternatief emailadres? Want dat lijkt me gewoon een scherm wat je krijgt voordat je daar verder mag gaan. Beetje vergelijkbaar met het niet hebben van een mobielnummer voor een ING tan-code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:58
enig idee of er binnenkort meer opties komen om in de windows store te betalen (bijv. met opwaardeer kaarten of ideal? Ik haat mijn creditcard gegevens aan een account te koppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Martinspire schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:15:
Misschien een rare vraag maar heb je wel een mobiel nummer gekoppeld of alternatief emailadres? Want dat lijkt me gewoon een scherm wat je krijgt voordat je daar verder mag gaan. Beetje vergelijkbaar met het niet hebben van een mobielnummer voor een ING tan-code.
Mja, dat had ik eerst allemaal ingevoerd, maar dat gaf hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

breagor schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:19:
enig idee of er binnenkort meer opties komen om in de windows store te betalen (bijv. met opwaardeer kaarten of ideal? Ik haat mijn creditcard gegevens aan een account te koppelen
Ik betaal via PayPal, en mijn PayPal gekoppeld aan mijn bankrekening, dan heb je geen last van de CC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
danplo schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:07:
[...]

Ik betaal via PayPal, en mijn PayPal gekoppeld aan mijn bankrekening, dan heb je geen last van de CC :)
Hij wil zijn bankrekenin gegevens niet aan aan dienst koppelen zoals Paypal . Ik wacht ook totdat Ideal of iets met opwaardeerkaarten komt of als je een Xbox in bezit heb dat je het met MSP kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Rockvee2 schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:54:
[...]

Hij wil zijn bankrekenin gegevens niet aan aan dienst koppelen zoals Paypal . Ik wacht ook totdat Ideal of iets met opwaardeerkaarten komt of als je een Xbox in bezit heb dat je het met MSP kan kopen
Je hoeft toch niet je bankrekening te koppelen? Je kan een bedrag overmaken naar je PayPal account of gebruik maken van ideal om geld erop te storten (vanaf 15 euro kan dit alleen geloof ik).

Zelf heb ik alleen mijn PayPal account gekoppeld aan mijn live account en dat tot nu toe perfect bij het kopen van apps. Zodoende hoef ik ook niet mijn bankrekening tekoppelen aan mijn PayPal account.

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 25-11-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Avalaxy schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:11:
Guys, ik heb een groot probleem. Ik wil mijn nieuwe app submitten, maar daarvoor moet ik eerst mijn PC 'trusten' (in windows klikken op Trust this PC, dan ga je naar die webpagina, etc.). Nu hoor je daar dus een scherm te krijgen waar je een code in moet vullen (die je krijgt via mail of SMS), maar dat scherm krijg ik met geen mogelijkheid. Ik krijg heel de tijd dit:

[afbeelding]

Ik kan dan op OK klikken, en dan ga ik naar dit scherm:

Hoe los ik dit op? Want ik wil mijn app eigenlijk met spoed submitten.
Kan je in dat scherm geen e-mailadres of telefoonnummer selecteren? Enneh..blijkbaar heb je al een trusted pc in je lijst staan? Kun je die pc niet gebruiken...om deze te trusten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nee, ik kan alleen maar kiezen uit 'Use my trusted PC' en 'I no longer have access to these', maar het maakt eigenlijk niet uit welke ik kies want ik beide gevallen gebeurt er niks.

Maar elke keer als ik iets doe waarvoor ik een trusted PC nodig heb kom ik bij dit scherm, hij is dus nog niet trusted. Hij staat dan ook niet bij 'Trusted PC' in het overzicht (zie 2e screenshot) maar nog daarboven bij 'This info will automatically be added to your account on 12/24/2012.'.

Niet echt een duidelijk systeem als je het mij vraagt. Het lijkt er dus op dat m'n PC pas over een maand toegevoegd wordt als trusted PC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Skype video app doet het niet
Uitzending gemist app doet video het niet
Camera App doet webcam het niet en afspelen van bestanden het niet....

Alle apps zwart scherm (geluid doet het wel)

Verder kan ik uiteraard prima bestanden bekijken met VLC speler

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 7% gewijzigd door P-Nut op 30-11-2012 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
VLC is een kickstarter gestart om VLC voor Windows 8 Store te ontwikkelen. De reden dat ze dit niet met de community doen is omdat het gewoon veel tijd kost en ze ook wel wat beter willen aanpassen op de Metro look&feel. Kans is overigens aanwezig dat de ontwikkeling ook gebruikt kan worden voor een WP8 port.

Hier de link naar de kickstarter:
www.kickstarter.com/proje...s-8-user-experience-metro

Het gaat om 40.000 pond, waarvan nu ongeveer 20% is opgehaald en ze verwachten daarna binnen 3 maanden een versie uit te kunnen brengen. Dit kan vooral voor de tablets een groot voordeel zijn en een start om meerdere mediaplayers in Windows 8 Store te krijgen. Zelf hoop ik dat ze een MKV player kunnen leveren die ook ondertiteling kan weergeven. Iets wat dus nog niet mogelijk is op een RT dacht ik

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 30-11-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Crosspost: Mijn eerste Windows 8 app is gepubliceerd :)

http://apps.microsoft.com...d1-4e36-b167-a8f9c673808d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Wordt gek van die Windows Store kan geen apps meer installeren die groene dots blijven de hele tijd rond en rond gaan maar gebeurd niks. Systeemherstel gedaan stond in de Community forum van Microsoft, deed iets meer die groene dots gingen niet de hele tijd rond en rond maar nu blijft er staan downloaden...
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files6/159329/pFUkiVn.png

Update :Op wonderbaarlijke wijze, en na 2 dagen lopen vloeken enzo. Doet de Store het opeens. :D

[ Voor 11% gewijzigd door CokeZero op 02-12-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Martinspire schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:36:
VLC is een kickstarter gestart om VLC voor Windows 8 Store te ontwikkelen. De reden dat ze dit niet met de community doen is omdat het gewoon veel tijd kost en ze ook wel wat beter willen aanpassen op de Metro look&feel. Kans is overigens aanwezig dat de ontwikkeling ook gebruikt kan worden voor een WP8 port.

Hier de link naar de kickstarter:
www.kickstarter.com/proje...s-8-user-experience-metro

Het gaat om 40.000 pond, waarvan nu ongeveer 20% is opgehaald en ze verwachten daarna binnen 3 maanden een versie uit te kunnen brengen. Dit kan vooral voor de tablets een groot voordeel zijn en een start om meerdere mediaplayers in Windows 8 Store te krijgen. Zelf hoop ik dat ze een MKV player kunnen leveren die ook ondertiteling kan weergeven. Iets wat dus nog niet mogelijk is op een RT dacht ik
Hopelijk haalt het project het, maar het loopt nog niet echt storm. Alleen heb ik het KickStarter project nooit helemaal gesnapt. Je legt dus geld in voor de investering, je wordt niet medeeigenaar en je krijgt je geld ook niet meer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Robkazoe schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:48:
[...]

Hopelijk haalt het project het, maar het loopt nog niet echt storm. Alleen heb ik het KickStarter project nooit helemaal gesnapt. Je legt dus geld in voor de investering, je wordt niet medeeigenaar en je krijgt je geld ook niet meer terug?
Volgens mij hebben ze nog amper aan promotie gedaan, dus dat is idd mager, maar ze zitten al over de 25% heen. En het hangt maar van het kickstarter project aan wat je krijgt. Bij games is het vaak toegang tot dede game daardoor. Betaal je meer dan krijg je toegang tot de beta, alpha, forum, etc.

Bij deze is het zo te zien alleen je naam als sponser en een plek op de website. Niet echt boeiend, maar daar moet je het eigenlijk toch niet voor doen. Het is dan ook geen echt/groot bedrijf, maar een community die dit probeert uit te voeren. Denk overigens wel dat ze het gaan redden, maar goed. VLC is overigens niet mijn mediaplayer, maar het zou wel de eerste voor de Windows Store zijn en dat juich ik wel toe. Zelf liever KMPlayer of Potplayer, maar die hadden nog geen plannen.

Ik denk dat vooral een full featured mediaplayer die dus ook MKV met subs kan afspelen, erg gewenst is

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 03-12-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Nog mooier zou zijn als ze óók een Windows Phone app gingen maken met MKV en subtitle support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
CAP-Team schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:48:
Nog mooier zou zijn als ze óók een Windows Phone app gingen maken met MKV en subtitle support
Ik had gevraagd of die er ook nog kwam en het zat nog niet in de pijpleiding, maar de app kon wel als opstart dienen voor WP8. Het hangt even van het resultaat af en of ze de kickstarter halen denk ik. Als ze er bv overheen gaan, denk ik wel dat die er vrijwel na zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Martinspire schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:07:
[...]

Ik had gevraagd of die er ook nog kwam en het zat nog niet in de pijpleiding, maar de app kon wel als opstart dienen voor WP8. Het hangt even van het resultaat af en of ze de kickstarter halen denk ik. Als ze er bv overheen gaan, denk ik wel dat die er vrijwel na zal komen.
Opzich zou dat niet moeilijk zijn omdat ze dezelfde code delen, voor 7.8 zou het dan moeilijk zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Worden apps per land/regio uitgerold? De ESPN app is namelijk uitgekomen, maar op de link klikkende kom ik gewoon bij de Store zelf uit, ook zoekend op 'the espn app' of 'espn' levert niet die app op. En ja, ik heb in de Store preferences beide zaken op 'nee' staan. ;) Kan iemand anders hem wel vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Sagaris schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:46:
Worden apps per land/regio uitgerold? De ESPN app is namelijk uitgekomen, maar op de link klikkende kom ik gewoon bij de Store zelf uit, ook zoekend op 'the espn app' of 'espn' levert niet die app op. En ja, ik heb in de Store preferences beide zaken op 'nee' staan. ;) Kan iemand anders hem wel vinden?
ESPN zal wel beperkt zijn tot US-only. Dat is met meer apps zo. Heeft gewoon met rechten te maken. ESPN heeft het recht om uit te zenden in de states maar niet in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Martinspire schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:56:
[...]

ESPN zal wel beperkt zijn tot US-only. Dat is met meer apps zo. Heeft gewoon met rechten te maken. ESPN heeft het recht om uit te zenden in de states maar niet in Nederland
I hate you world! -O- Logische verklaring though, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik lees net dat de Tweetro+ app een whopping 10 euro moet gaan kosten :o
Daag :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Sagaris schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:58:
[...]

Mja blijft balen. Al heb je ook dat sommige devvers de rest niet aan willen hebben ofzo. Maar ESPN zou in principe wel het geheel zonder de video en foto's kunnen delen, maar dat doen ze denk ik niet. Wachten op 3rd party dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
CAP-Team schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:57:
Ik lees net dat de Tweetro+ app een whopping 10 euro moet gaan kosten :o
Daag :w
8,49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
Heb ook maar de gok gewaagd, en windows 8 geinstalleerd. Alleen ik heb nu 15 updates in de store, en die blijven maar op "In behandeling" staan. Iemand een idee hoe ik daar een beetje tempo in kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Farid_A schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:57:
Heb ook maar de gok gewaagd, en windows 8 geinstalleerd. Alleen ik heb nu 15 updates in de store, en die blijven maar op "In behandeling" staan. Iemand een idee hoe ik daar een beetje tempo in kan krijgen?
Gewoon lekker laten staan, gaan vanzelf wel door. En anders herstarten forceren door de updates te verwijderen en opnieuw te laten downloaden. Komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Farid_A schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:57:
Ik had zelf na installatie bij eerste boot dat het ook lang duurde, vervolgens faalde het en had ik met de probleemoplosser iets automatisch laten fixen, waarna het vervolgens wel lukte om ze binnen te halen. Mocht ie dus problemen geven, dan even die oplosser runnen (met adminrechten) en vervolgens opnieuw proberen.

Geen idee waarom het gebeurd was overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Sagaris schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:58:
[...]

Als je configuratiescherm-->land/regio-->locatie-->Verenigde Staten instelt, is de ESPN app wel in de Marketplace te vinden. Ik had hetzelfde probleem met magazine subscription apps als Zinio. Als je de regio na het installeren weer terugzet blijven de apps volgens mij gewoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Martinspire schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:37:
[...]

Volgens mij hebben ze nog amper aan promotie gedaan, dus dat is idd mager, maar ze zitten al over de 25% heen. En het hangt maar van het kickstarter project aan wat je krijgt. Bij games is het vaak toegang tot dede game daardoor. Betaal je meer dan krijg je toegang tot de beta, alpha, forum, etc.

Bij deze is het zo te zien alleen je naam als sponser en een plek op de website. Niet echt boeiend, maar daar moet je het eigenlijk toch niet voor doen. Het is dan ook geen echt/groot bedrijf, maar een community die dit probeert uit te voeren. Denk overigens wel dat ze het gaan redden, maar goed. VLC is overigens niet mijn mediaplayer, maar het zou wel de eerste voor de Windows Store zijn en dat juich ik wel toe. Zelf liever KMPlayer of Potplayer, maar die hadden nog geen plannen.

Ik denk dat vooral een full featured mediaplayer die dus ook MKV met subs kan afspelen, erg gewenst is
Ze zitten al op 30% nu. Ik ga het zeker in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Crosspost: mijn tweede Windows 8 app is ook eindelijk gepubliceerd: een Wordfeud solver (de eerste in de store) :)

http://apps.microsoft.com...f4-4419-8dda-19bdfd1d8c60
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]