Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Megalo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:18:
[...]

Als je configuratiescherm-->land/regio-->locatie-->Verenigde Staten instelt, is de ESPN app wel in de Marketplace te vinden. Ik had hetzelfde probleem met magazine subscription apps als Zinio. Als je de regio na het installeren weer terugzet blijven de apps volgens mij gewoon beschikbaar.
Ding ding ding! We have a winner! ESPN app installed. Na het terugzetten naar Nederland kan ik iemand logischerwijs niet meer vinden, maar hij werkt wel gewoon. Mijn dank is groot! _/-\o_

*edit: Eens zien wat die Amerikaanse Store nog meer te bieden heeft. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Sagaris op 04-12-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Avalaxy schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:06:
Crosspost: mijn tweede Windows 8 app is ook eindelijk gepubliceerd: een Wordfeud solver (de eerste in de store) :)

http://apps.microsoft.com...f4-4419-8dda-19bdfd1d8c60
Kun jij als developer misschien eens aangeven waarom bijna alle apps voor Windows 8 er hetzelfde uitzien? Met al die blokjes enzo? Ik begrijp natuurlijk dat dit de metro interface is, maar is het soms verplicht om alles in blokken te stoppen? Of is het gewoon makkelijk? Ik ben namelijk gisteren, buiten spellen natuurlijk, de allereerste app tegen gekomen die NIET dezelfde interface heeft als alle andere apps; Amazon. Een ware verademing, hoewel ie wel vrij traag scrolt. Ben oprecht benieuwd of jij hier soms duidelijkheid over kunt scheppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Robkazoe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:59:
[...]

Ze zitten al op 30% nu. Ik ga het zeker in de gaten houden.
Hmm, dan is het gewoon traag. Bij mij bleven ze namelijk op 0% hangen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:13
Alle controls zijn by default inderdaad al rechthoekig, dus het is gemakkelijk om daar op voort te borduren en er tiles van te maken. Ook zijn er standaardcontrols waarmee je zo'n lijst van tegeltjes kunt maken.

Maar dat hoort er ook gewoon bij, rounded corners past gewoon niet bij deze hele stijl. Net als gradients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
De rijmwoorden app is wel makkelijk zo voor Sinterklaas en ook docked goed bruikbaar.
En ja ik weet dat je net zo goed de website kan snappen aan de linker of rechter kant...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Avalaxy schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:22:
Alle controls zijn by default inderdaad al rechthoekig, dus het is gemakkelijk om daar op voort te borduren en er tiles van te maken. Ook zijn er standaardcontrols waarmee je zo'n lijst van tegeltjes kunt maken.

Maar dat hoort er ook gewoon bij, rounded corners past gewoon niet bij deze hele stijl. Net als gradients.
Wat vind jijzelf van de Amazon app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
joblamie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:51:
[...]

Wat vind jijzelf van de Amazon app?
Qua startscherm erg goed (maar heel traag), maar die buttons met ronde randjes en gradient lijken gewoon van het web gekopieerd en dat vind ik niet staan bij de metro-filosofie. Het 'mag' officieel ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:21
Ik zou toch wel graag willen zien dat er veel klassieke Windows games naar de Store komen. Point & Click adventures die nu ook op iOS beschikbaar zijn kunnen net zo makkelijk naar Win 8 (RT) geport worden. Zou me echt fantastisch lijken om die weer op WIndows te kunnen spleen. Grim Fandango....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
Robkazoe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:26:
[...]

Gewoon lekker laten staan, gaan vanzelf wel door. En anders herstarten forceren door de updates te verwijderen en opnieuw te laten downloaden. Komt vanzelf goed.
Ik heb me laptop gewoon opnieuw herstart, en toen deed alles het ineens heel rap.
Sagaris schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:17:
[...]

Ding ding ding! We have a winner! ESPN app installed. Na het terugzetten naar Nederland kan ik iemand logischerwijs niet meer vinden, maar hij werkt wel gewoon. Mijn dank is groot! _/-\o_

*edit: Eens zien wat die Amerikaanse Store nog meer te bieden heeft. >:)
Bedankt voor de tip. Werkt heel makkelijk, gewoon locatie veranderen, terug naar de store en alles verandert direct. En schijnbaar heeft elk land een eigen store.

Trouwens, de engelse store heeft de ESPN FC app, speciaal voor voetbal. Misschien nog wat interessanter voor meerdere van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:20:
Ik zou toch wel graag willen zien dat er veel klassieke Windows games naar de Store komen. Point & Click adventures die nu ook op iOS beschikbaar zijn kunnen net zo makkelijk naar Win 8 (RT) geport worden. Zou me echt fantastisch lijken om die weer op WIndows te kunnen spleen. Grim Fandango....
Je wilt dus een port van ScummVM voor windows RT?
ScummVM is open source dus ergens zou het wel moeten kunnen om dat voor elkaar te krijgen. Alleen gaat het veel tijd kosten ben ik bang.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31
Update: lijst met Must Haves in de openingspost is geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheVMaster schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:06:
Update: lijst met Must Haves in de [i]openingspost[i] is geupdate.
Geen Inrix? Mijn favo file-app?
http://apps.microsoft.com...49-45e7-af41-5c1ca4028dd7

Prima lijst verder, jammer dat ie nog zo kort is (ligt niet aan de lijst maar aan de store)

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 06-12-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
TheVMaster schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:06:
Update: lijst met Must Haves in de [i]openingspost[i] is geupdate.
Mijn apps zijn ook must-have -O-

* Avalaxy heeft zojuist zijn eerste dollar verdiend met de wordfeud solver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Iemand anders die vanaf deze middag een problem heeft met de app van Nu.nl?
Bij mij houdt ie er ineens mee op en laat zich ook niet uninstallen en reinstallen. Op zich niet zo'n punt, want je kunt gewoon een bookmark op je desktop zetten, maar ik mis mijn live tile toch wel een beetje.
Op zowel mijn Vivo Tab als pc en laptop werkt ie niet meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-12-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Yup, same here. Had ik bij de WP7versie ook af en toe. Zal wel een artikel tussenzitten waarbij (bijvoorbeeld) een plaatje mist waardoor er een nullreferenceexception wordt gegooid ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Avalaxy schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:50:
Yup, same here. Had ik bij de WP7versie ook af en toe. Zal wel een artikel tussenzitten waarbij (bijvoorbeeld) een plaatje mist waardoor er een nullreferenceexception wordt gegooid ofzo.
Okee, dan komt het vanzelf weer goed, dus. Jammer dat ik net een overtuigd iPad gebruiker wil demonstreren dat Windows 8 beter werkt ;)
Gelukkig is er nog genoeg over om dat alsnog voor elkaar te krijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ach, third-party apps zeggen natuurlijk helemaal niks over het besturingssysteem zelf. Ik kan voor iPad ook apps bouwen die er om de haverklap mee kappen :P

Ik zou trouwens cocktailflow downloaden als je een mooi voorbeeld wilt laten zien van een Windows 8 app.

[ Voor 25% gewijzigd door Avalaxy op 07-12-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Poops_McGhee schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 17:06:
[...]

Okee, dan komt het vanzelf weer goed, dus. Jammer dat ik net een overtuigd iPad gebruiker wil demonstreren dat Windows 8 beter werkt ;)
Gelukkig is er nog genoeg over om dat alsnog voor elkaar te krijgen :*)
dat is toch niet heel moeilijk ? Als ik de gebruikerservaring van ie10 laat zien op mijn surface naar een ios of android gebruiker, zijn ze al overtuigd :) Vooral chrome op een android tablet laat veel minder op het scherm zien.

Daarnaast ben ik steeds minder geneigd om een app te openen van een bepaalde website (youtube is een goed voorbeeld).

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 07-12-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
vali schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 17:37:
[...]

dat is toch niet heel moeilijk ? Als ik de gebruikerservaring van ie10 laat zien op mijn surface naar een ios of android gebruiker, zijn ze al overtuigd :) Vooral chrome op een android tablet laat veel minder op het scherm zien.

Daarnaast ben ik steeds minder geneigd om een app te openen van een bepaalde website (youtube is een goed voorbeeld).
Is ook niet moeilijk om te overtuigen, maar het is wel jammer dat je app dan net op dat moment hangt en niet meer werkt.
Full blown browser is natuurlijk een mooi item om te showen en de multitasking evenzo. Korte demo was inderdaad voldoende om een hap uit de iPad overtuiging te halen :)

Apps zijn inderdaad van minder belang als je gewoon een volledig werkend OS hebt. Apps zijn vaak handige tools om het gemis daarvan op te lossen. Wat bij sommige apps wel fijn is, bijvoorbeeld van Nu.nl, is de live tile. Daar gaat het me dan ook meer om dan de toegang tot Nu.nl zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-12-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gbrugman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2024
Sinds vandaag wil de nu.nl app niet meer starten. Na het nu.nl logo scherm sluit de app weer. Heb dat zowel op de desktop als de tablet. Heb de app al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Op http://www.nu.nl/socialtools.html wordt deze app ook niet genoemd. Rara wat is er aan de hand?
Vandaag zondag de 9e doet nu.nl app het weer. Ergens toch een server fout.

[ Voor 11% gewijzigd door gbrugman op 09-12-2012 11:03 ]

gbrugman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:35

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

gbrugman schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:27:
Sinds vandaag wil de nu.nl app niet meer starten. Na het nu.nl logo scherm sluit de app weer. Heb dat zowel op de desktop als de tablet. Heb de app al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Op http://www.nu.nl/socialtools.html wordt deze app ook niet genoemd. Rara wat is er aan de hand?
Is hier ook het geval. Ook in de Store worden er nu negatieve reviews geplaatst met meldingen dat de app crasht. Ik heb hem hier verwijdert. Vind de NOS app stukken beter, en deze heeft ook geen irritante reclame erin zitten.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de NU.nl app het ook niet, maar het meest gekke is, dat ik de NOS app zelfs niet in de store kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:04:
Bij mij doet de NU.nl app het ook niet, maar het meest gekke is, dat ik de NOS app zelfs niet in de store kan vinden.
Vreemd. Is de eerste app die ik tegenkom als ik zoek naar NOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandsOfArrakis schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:28:
[...]

Vreemd. Is de eerste app die ik tegenkom als ik zoek naar NOS.
Ik zie niet eens een enkele nederlandse app in de store, tenzij ik er naar zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:04:
Nu.nl app doet het bij mij nu weer. Hij heeft er even uitgelegen vanaf vrijdagmiddag, maar nu doet ie het weer. Hij heeft nog wel wat moeite met nieuwsberichten ophalen.
De NOS app staat bij mij direct in de Spotlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Ik zie dat er weer een aantal nieuwe interessante apps zijn bijgekomen :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Jammer dat Baldur's Gate er niet bij zit en alleen voor iOS is uitgebracht......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Poops_McGhee schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:51:
Jammer dat Baldur's Gate er niet bij zit en alleen voor iOS is uitgebracht......
Er is gewoon een PC versie van de remake hoor :) Het is alleen een normaal desktop programma, geen app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
TheVMaster schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:55:
Ik zie dat er weer een aantal nieuwe interessante apps zijn bijgekomen :
538 is er al geruime tijd. Plex een aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gbrugman
De Nu.nl app van de Windows Store ziet er op de openingspagina ook beter en cleaner uit. Vooral die reclame op de iPad is te weinig onderscheidend van de artikelen. Sowieso werkt de Windows UI prettiger en natuurlijker dan iOS. Alleen jammer dat er nog geen native twitter, facebook en yammer apps in de Windows Store staan.

gbrugman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Veel belangrijker: Ze hebben die achterlijke reclame uiting uit de nu.nl app gehaald. Stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
SandsOfArrakis schreef op zondag 09 december 2012 @ 08:37:
[...]

Er is gewoon een PC versie van de remake hoor :) Het is alleen een normaal desktop programma, geen app.
Die PC remake is er al, als het goed is, maar dat gaat me op een Windows 8 RT tablet niet helpen.
Ik heb volgens mij de originele discs nog wel ergens liggen. Met een paar modjes kan je hem op de pc ook wel weer spelen, maar daar gaat het in dit geval nou net niet om.
Ik bekijk het nu even puur voor de tablets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gbrugman
Keurig antwoord van mobielsupport@nu.nl over het Nu.nl app probleem.

Dank voor je mail. Er waren problemen met een data feed die geen respons gaf. Als gevolg daarvan startte de app niet op. Inmiddels is het verholpen.
Dank voor je mail.
Met vriendelijke groet,
Jurriaan Bernson
Productmanager NU.nl

Op 9 dec. 2012 om 10:48 heeft "Mobiel Support" <mobielsupport@nu.nl> het volgende geschreven:

Verzonden: zaterdag 8 december 2012 19:53
Aan: Mobiel Support
Onderwerp: Windows 8 App Nu.nl wil niet starten

Op beide Windows 8 systemen, desktop en tablet wil de nu.nl app niet meer staten. Draai op beide systemen Windows 8 Pro. Wat is er aan de hand?

gbrugman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gbrugman schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:34:
Keurig antwoord van mobielsupport@nu.nl over het Nu.nl app probleem.
Bedankt voor de terugkoppeling. Nu.nl werkt inderdaad nu weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:43
Vraagje over de store, zodra ik deze open zie ik bij spotlight en bij de games netjes de afbeeldingen van de nieuwste games.

Maar bij entertainent,muziek etc. blijft altijd maar de standaard afbeelding staan. Als ik mijn regio op vs zet heb ik hier geen last van.
Hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G.Scholtens schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:58:
Vraagje over de store, zodra ik deze open zie ik bij spotlight en bij de games netjes de afbeeldingen van de nieuwste games.

Maar bij entertainent,muziek etc. blijft altijd maar de standaard afbeelding staan. Als ik mijn regio op vs zet heb ik hier geen last van.
Hoort dit zo?
Nee, dit hoort natuurlijk niet zo, maar ik heb het nu ook. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:43
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:14:
[...]

Nee, dit hoort natuurlijk niet zo, maar ik heb het nu ook. :(
Hopen dat iemand ons kan vertellen hoe we dit kunnen oplossen. Is bij mij altijd al zo geweest als ik mijn regio dus op NL zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
G.Scholtens schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:51:
[...]

Hopen dat iemand ons kan vertellen hoe we dit kunnen oplossen. Is bij mij altijd al zo geweest als ik mijn regio dus op NL zet.
Ja dit is voorlopig zo. Voor de NL store worden op dit moment alleen de generieke en het games stuk gevuld, de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Matthijs Hoekstra schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:23:
[...]

Ja dit is voorlopig zo. Voor de NL store worden op dit moment alleen de generieke en het games stuk gevuld, de rest niet.
Wel jammer..maar duidelijk ;-) Ach...dat gaat vanzelf veranderen.....toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:49

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon mooi de US store gebruiken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Sick Nick schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:07:
Gewoon mooi de US store gebruiken dus ;)
Volgens mij mis je dan wat Nederlandse Apps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:30
De VLC kickstarter loopt nog niet echt storm. http://www.kickstarter.co...s-8-user-experience-metro

Ik denk niet dat dit een succesje gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Robkazoe schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:06:
De VLC kickstarter loopt nog niet echt storm. http://www.kickstarter.co...s-8-user-experience-metro

Ik denk niet dat dit een succesje gaat worden.
Mja had het ergens ook wel verwacht. Komt voornamelijk omdat je er als backer helemaal geen fluit voor terug krijgt. Toegang tot de beta was bv al wel fijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:50

FaceDown

Storende factor.

Ik heb een probleempje met de app store, icm een Sony Vaio Duo en W8 pro. Vaak als ik apps zoek via de zoekfunctie dan worden deze niet gevonden. Bijv zoeken op commander levert 0 resultaat op. Maar ga ik zoeken met google op Metro Commander dan kom ik wel op een pagina die een link naar de appstore bevat. Dan werkt het wel. Sketchbook Express kan ik helemaal niet vinden en ook de links werken niet. Wie heeft hier nog meer last van?

Edit: al gelukt met de zoekfunctie in dit topic, ironisch genoeg..

[ Voor 7% gewijzigd door FaceDown op 12-12-2012 00:53 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste tweakers,

Ik had gisteren een knopje nieuw in de store van windows 8 maar nu kan ik die nergens meer vinden, bij mij staat de store gewoon op de custom instellingen van dat ik alle apps kan vinden, niet alleen Nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Hi All,

Even een vraagje over de RTL XL app. Geweldige app, maar het scherm locked na enige tijd. Ben ik de enige of gaat dit worden verhoplen in een toekomstige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Regenbui schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:09:
Hi All,

Even een vraagje over de RTL XL app. Geweldige app, maar het scherm locked na enige tijd. Ben ik de enige of gaat dit worden verhoplen in een toekomstige versie?
Grappig..dat was ook altijd het issue met de RTL XL App op de iPad..daar is het opgelost. Uitzendinggemist heeft hier geen last van trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
TheVMaster schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:58:
[...]

Grappig..dat was ook altijd het issue met de RTL XL App op de iPad..daar is het opgelost. Uitzendinggemist heeft hier geen last van trouwens...
De NOS app weer wel. Ik zet altijd chat of mail aan de zijkant, dan valt hij niet in slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werken de meeste apps niet.
ze installeren goed maar openen even en sluiten dan meteen af.

wat kan ik proberen?

ik heb een full hd resolutie dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Zelf vind ik dit wel een mooie app:

Dutch Train Planner

En ik mis nog de Ziggo app eigenlijk om Live-TV te kunnen kijken, dat zou wel erg gaaf zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Turdie op 14-12-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
shadowman12 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:53:
Zelf vind ik dit wel een mooie app:

Dutch Train Planner

En ik mis nog de Ziggo app eigenlijk om Live-TV te kunnen kijken, dat zou wel erg gaaf zijn.
Ik verwacht dat die (ongeveer) gelijk met de Xbox App gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
Bing my lock screen is wel een handige app :)

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:06
Is er eigenlijk al een ING Internet bankieren app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
MarkoAlmelo schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:49:
Bing my lock screen is wel een handige app :)
Als ik deze wil installeren krijg ik de melding dat deze niet geinstalleerd kan worden.

Error Code = 0x80200013

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Yanze schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:42:
[...]

Als ik deze wil installeren krijg ik de melding dat deze niet geinstalleerd kan worden.

Error Code = 0x80200013
http://answers.microsoft....dd-45f7-aa41-24cfc83d8c9d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cap-team/got/vlc.png

Yes! Kickstarter voor VLC Windows 8 app gehaald! Hopelijk ook goed nieuws voor Windows Phone 8!

[ Voor 3% gewijzigd door CAP-Team op 23-12-2012 20:08 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nice, hebben ze toch nog maar even mooi gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Weet iemand een goede soortgelijke app als pocket (http://getpocket.com/) voor Windows 8?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Werkt toch prima onder Windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Avalaxy schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:41:
Werkt toch prima onder Windows 8?
Er is toch geen pocket app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Maar wel een Chrome tabblad met m'n hele queue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Tweakers App is nu ook beschikbaar zie ik ineens \o/ Nice!

http://apps.microsoft.com...a1-4e6f-97bf-28ce99c60e1f

Looks nice, maar er zijn zeker nog genoeg verbeter punten, maar begin is er. :P

[ Voor 27% gewijzigd door danplo op 25-12-2012 03:01 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
danplo schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 03:00:

Beetje magere app, mis de reviews en de pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
danplo schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 03:00:

Sorry, maar dit vind ik geen app. Dit is mijn inziens het typische voorbeeld van een app die beter nog niet gesubmit had kunnen worden en waarvan er nog tienduizend in de Windows Store staan. Apps die niks, maar dan ook niks anders bevatten dan een logo en blokjes met daarin de titel van het artikel en waar je eindeloos naar rechts moet scrollen of vegen om bij het onderdeel van je keuze te komen, dat is veel te makkelijk en alleen maar vervuiling van de Windows Store.

Ik heb geen flauw idee hoe moeilijk of tijdrovend programmeren voor Windows 8 is, maar dit moet toch stukken beter kunnen lijkt me. Tevens vraag ik me af, losstaand van deze specifieke app, of er ooit apps gaan komen die er wat anders uit zien dan de rest. Ik weet dat de blokken en naar rechts scrollen/vegen helemaal Windows 8 is, maar het begint wel nu al een beetje te vervelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Zag net dat Citrix de GoToMeeting App heeft uigebracht:

GoToMeeting App

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
joblamie schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:20:
[...]

Sorry, maar dit vind ik geen app. Dit is mijn inziens het typische voorbeeld van een app die beter nog niet gesubmit had kunnen worden en waarvan er nog tienduizend in de Windows Store staan. Apps die niks, maar dan ook niks anders bevatten dan een logo en blokjes met daarin de titel van het artikel en waar je eindeloos naar rechts moet scrollen of vegen om bij het onderdeel van je keuze te komen, dat is veel te makkelijk en alleen maar vervuiling van de Windows Store.

Ik heb geen flauw idee hoe moeilijk of tijdrovend programmeren voor Windows 8 is, maar dit moet toch stukken beter kunnen lijkt me. Tevens vraag ik me af, losstaand van deze specifieke app, of er ooit apps gaan komen die er wat anders uit zien dan de rest. Ik weet dat de blokken en naar rechts scrollen/vegen helemaal Windows 8 is, maar het begint wel nu al een beetje te vervelen...
Dit ^ ^ ^

Van Tweakers mag je verwachten dat ze een degelijke app neerzetten. Maar helaas is dit niet altijd waar. De android app van GoT is bar en bar slecht. Jullie kunnen beter. Helaas is de windows app ook niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Deze app is niet van tweakers zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Klopt, gemaakt door een developer die werkt bij Avanade (20% Microsoft en 80% Accenture).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Is dat niet een app die meedoet aan die Tweakers App ontwikkeltwedstrijd?
shadowman12 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 19:08:
[...]

Klopt, gemaakt door een developer die werkt bij Avanade (20% Microsoft en 80% Accenture).
Eh...waarom moet dat erbij, 20% MSFT en 80% Accenture? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 19:36:
[...]
Eh...waarom moet dat erbij, 20% MSFT en 80% Accenture? :?
Geen idee.Altijd als ik iets over Avanade zeg, zeg ik dat erbij.

[ Voor 12% gewijzigd door Turdie op 25-12-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
shadowman12 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 19:08:
[...]

Avanade (20% Microsoft en 80% Accenture).
Waar staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Hier o.a:
Microsoft en Accenture richten Belgisch kantoor van Avanade op

Wist je dat niet Matthijs?

In het begin van de joint-venture was het 49% Microsoft en 51% Accenture, maar dat is later veranderd.

[ Voor 86% gewijzigd door Turdie op 26-12-2012 06:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 05:36
Misschien overbodig, maar als je een app wilt zoeken vanuit google of bing, gebruik dan de zoekterm in combinatie met: site:apps.microsoft.com

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
shadowman12 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 01:23:
[...]

Hier o.a:
Microsoft en Accenture richten Belgisch kantoor van Avanade op

Wist je dat niet Matthijs?

In het begin van de joint-venture was het 49% Microsoft en 51% Accenture, maar dat is later veranderd.
Uiteraard wel maar ik dacht dat de MS deelname al helemaal afgebouwd was. Ik kan die 20% nergens vinden. Bovenstaand artikel is van 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:40:
[...]

Uiteraard wel maar ik dacht dat de MS deelname al helemaal afgebouwd was. Ik kan die 20% nergens vinden. Bovenstaand artikel is van 2006.
Ik heb er zelf een paar maanden gewerkt, en dat is best recent (begin 2012) en toen was Microsoft nog steeds 20% eigenaar van Avanade.

[ Voor 39% gewijzigd door Turdie op 26-12-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een erg leuk spel dat in de US store staat is Adera! Soort puzzelspelletje die werkt met de gyroscoop (om je heen kijken).

http://apps.microsoft.com...6-87d5-76b75afcb6db/m/ROW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
joblamie schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:20:
[...]
k weet dat de blokken en naar rechts scrollen/vegen helemaal Windows 8 is, maar het begint wel nu al een beetje te vervelen...
Sorry, dit vind ik weer zo een belachelijke redenatie. Dat jij dit als iets ziet wat gaat vervelen, geeft al aan dat je er met de verkeerde ogen naar kijkt. Gaat het je ook vervelen dat je op dit tweakers forum al jaren naar beneden moet scrollen? Antwoord: nee. Het probleem zit hem niet in het naar links en rechts scrollen, maar hoe je het scherm en de navigatie indeelt. Dit kan perfect in een metro app, maar men weet alleen nog niet goed hoe. Sommige apps hebben het door, maar men moet het nog leren. Uiteindelijk heeft het alleen maar voordelen als het goed gedaan wordt. Want met alle breedbeeld schermen van nu wordt tenminste alle ruimte benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeuf
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 10:31
Wat mij echt geholpen heeft was : gsync manager, eindelijk mijn gedeelde agenda's van google op mijn surface rt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tidaku schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:43:
Een erg leuk spel dat in de US store staat is Adera! Soort puzzelspelletje die werkt met de gyroscoop (om je heen kijken).

http://apps.microsoft.com...6-87d5-76b75afcb6db/m/ROW
Die is inderdaad erg gaaf. Maar op een bepaald moment zit ik 'vast' en heb alles al wel 2x langsgelopen maar weet niet meer hoe ik verder moet :p Het lijkt een beetje op het bekende Myst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Magnetic_Man schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:44:
[...]

Die is inderdaad erg gaaf. Maar op een bepaald moment zit ik 'vast' en heb alles al wel 2x langsgelopen maar weet niet meer hoe ik verder moet :p Het lijkt een beetje op het bekende Myst.
Waar zit je vast? Met Myst bedoel je deze? http://apps.microsoft.com...a0-4a23-b0bd-d33f9aab08aa

[ Voor 16% gewijzigd door Tidaku op 03-01-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Lijkt mij dat hier meer mensen over denken, waarom begonnen we niet een actie om Google te boycotten?? Dit soort praktijken mogen anno 2013 gewoon niet meer voorkomen. Nu ze door de FTC niet meer vervolgd worden, kunnen ze gewoon vrolijk hun gang gaan. Dit geldt tegenwoordig niet alleen voor wp8, maar ook voor Windows 8 tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:13
Ik ben net overgestapt van een iPad naar een Surface. En verder ben ik helemaal tevreden, maar ik vroeg me af of er een manier is om PDF boeken te indexeren. Ik heb er zo`n 60 en in de reader is het gewoon niet lekker geordend.

Ik heb gekeken naar bijvoorbeeld Freda en Ebook HD. Maar geen van alle lijken PDF te ondersteunen. hebben jullie nog een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Powergrim schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:28:
Ik ben net overgestapt van een iPad naar een Surface. En verder ben ik helemaal tevreden, maar ik vroeg me af of er een manier is om PDF boeken te indexeren. Ik heb er zo`n 60 en in de reader is het gewoon niet lekker geordend.

Ik heb gekeken naar bijvoorbeeld Freda en Ebook HD. Maar geen van alle lijken PDF te ondersteunen. hebben jullie nog een ideetje?
Heb je adobe reader al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:13
vali schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:38:
[...]

Die was ik niet tegen gekomen in mijn zoektocht, ik ga eens even kijken. Maar zo te zien is dat ook geen geweldige index-applicatie. Ik zoek meer een soort Calibre/iBooks maar dan voor de Surface RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb iets raars. Ik kan sinds een week geen apps meer installeren of updaten. Hij blijft in het updatescherm hangen op downloaden (klaar met downloaden en voortgang op 80%) of in behandeling. Klinkt dit iemand bekend?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeuf
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 10:31
Dropbox voor Windows RT / 8 is nu beschikbaar!

Skydrive ondersteunt nog geen "upload when connected to wifi" , weet nog niet of dit wel bij de dropbox versie van RT/8 is. Zal het straks uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Adera episode 1 uitgespeeld, nu wachten op episode 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS het aantal apps in de Windows store al gegroeid?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook met microsoft points apps\games kopen ?
en is het aantal xbox games al gegroeid ?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:56:
IS het aantal apps in de Windows store al gegroeid?
Sinds...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Uh ja? Lijkt me logisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Hoe word onderscheid gemaakt tussen de apps voor Win8 en Win8 RT? Of worden hier alleen de RT apps besproken?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik hoorde van iemand dat het aanbod nog steeds zo laag was en van iemanders hoorde ik dat het aanbod juist groot is geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelte,89 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:39:
Hoe word onderscheid gemaakt tussen de apps voor Win8 en Win8 RT? Of worden hier alleen de RT apps besproken?
Alle apps uit de windows store
werken op zowel windows 8 als windows rt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
vali schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:38:
[...]

Misschien heb je hier wat aan:

iFilter PDF search stops working on Windows 8 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 05:36
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:08:
[...]

Alle apps uit de windows store
werken op zowel windows 8 als windows rt
Hoeft volgens mij niet zo te zijn hoor. Niet alle apps zijn geschikt voor ARM.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:08:
[...]

Ja maar ik hoorde van iemand dat het aanbod nog steeds zo laag was en van iemanders hoorde ik dat het aanbod juist groot is geworden ;)
26 October waren er maar een paar duizend apps... Tegenwoordig groeit het aantal apps met een paar duizend per week.
punisher007 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:16:
[...]

Hoeft volgens mij niet zo te zijn hoor. Niet alle apps zijn geschikt voor ARM.
Inderdaad, ook desktop software (ik noem het geen apps bij een bloedhekel aan dat woord) die voor x86 is gecompileerd kan via de store worden aangeboden.

[ Voor 32% gewijzigd door Avalaxy op 13-01-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
Ik vind het jammer dat de windows store alleen in de spotlight en game slide wat leuke voorbeelden visueel laat zien.

Ik vind die applijsten erg onoverzichtelijk en niet uitdagend om allemaal bij langs te gaan om te kijken of het wat is. Play store en de app store doen dit veel leuker, of zie ik iets over het hoofd?

ps.

In het begin van m'n installatie kreeg ik de vraag om windows automatisch al m'n hardware drivers te installeren en ik heb toen nee geklikt. Kan ik deze optie alsnog opvragen? Misschien te gebruiken als soortgelijke driver updater als driverchecker
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]