Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Je vergeet voor het gemak even dat er ook best wel wat functionele verschillen zijn tussen wat SkyDrive deed, en wat OneDrive nu doet? Ze hebben de naamswijziging samen laten vallen met een flinke update.enomiss schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:27:
[...]
Nou toch zou het handig zijn als men de naam makkelijk vervangbaar zou maken. Hier zou je vanaf het begin af aan rekening mee kunnen houden. Vooral grote bedrijven met belangrijke diensten moeten dit doen. Dat zoiets onnozels als een naamsverandering je 'timing' van de lancering van een 'nieuw' product kan beschadigen is gewoonweg belachelijk.
Ik kan me een makkelijke truc voorstellen.
Je zet gewoon een code voor de naam, dus zoiets als #$%$4fg34SkyDrive. Dan kun je gewoon zoeken op #$%$4fg34SkyDrive, en vervangen door #$%$4fg34OneDrive. En voordat je de source code door de compiler heen haalt gooi je er een script overheen om het stuk #$%$4fg34 te verwijderen.
Maar er zullen vast makkelijkere trucs zijn.
UPDATE: HERE Maps nu in de store. Nice.
UPDATE: updates voor zo'n beetje alle BING apps en Music.
[ Voor 36% gewijzigd door GerCor op 25-02-2014 14:28 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Of is er een app voor?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Hmm, dus eigenlijk een zinloze app. Delete .....
Afhankelijk welke Wifi camera het is, MyCamera werkt op aardig wat modellen (de aziatische merken hebben meestal wel een 'bekend' merk waarop ze werken), IPCam heb ik zelf nooit werkend gekregen (mijne werd niet ondersteund).Ryatzu schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:43:
Weet er iemand of een camera met een WIFI sd kaart goed te benaderen is via windows rt?
Of is er een app voor?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
op 2 minuten: YouTube: ASUS Supernote App in Action
Ik heb een app voor ios gevonden die hetzelfde maar eigenlijk nog beter en geavanceerder kan:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Alx2DNYJZyo]
Kent iemand een app waarmee dit kan?
Ziet er voor mij op het eerste gezicht uit als een beperkte variant van OneNote.Frozen schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:48:
Ik zit al dagen te zoeken naar een app op windows die hetzelfde werkt als supernote op de asus vivotab:
Ik heb een app voor ios gevonden die hetzelfde maar eigenlijk nog beter en geavanceerder kan:
[video]
En via WPCentral:
One of our personal favorite applications for both Windows Phone and Windows 8, Nextgen Reader, is being listed free on the latter platform’s store. The Windows Store will have what is quite possibly the best RSS reader for the platform free, and it is only rumored to last for the remainder of today. As the app normally runs for $2.99 USD, it cannot hurt to pick it up now.
[ Voor 38% gewijzigd door Tomba op 11-03-2014 10:26 ]
Probleem met onenote: je kan niet inzoomen, ik moet dus altijd heel erg priegelig schrijven, wat op zijn beurt niet kan aangezien de stylus niet active is of palmrejection heeftTomba schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:23:
[...]
Ziet er voor mij op het eerste gezicht uit als een beperkte variant van OneNote.
En via WPCentral:
[...]
Welke berichten?CAP-Team schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:07:
Volgens de berichten zou sinds gisteren VLC in de Store staan, maar tot op heden kan ik nog niks vinden?
App zit nog in certification process. Zie: https://twitter.com/videolanCAP-Team schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:07:
Volgens de berichten zou sinds gisteren VLC in de Store staan, maar tot op heden kan ik nog niks vinden?
Nog even afwachten dus...
Edit: Typo
Ik heb hier mijn Surface niet bij de hand, maar in de 'gewone' One Note kan ik prima zoomen (CTRL+muiswiel) Zal straks thuis ook nog even met de touch versie checkenFrozen schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:56:
[...]
Probleem met onenote: je kan niet inzoomen, ik moet dus altijd heel erg priegelig schrijven, wat op zijn beurt niet kan aangezien de stylus niet active is of palmrejection heeft
Klopt....VLC is nu voor x64 en x86 only. Downloaden kan hier.GerCor schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:40:
VLC beschikbaar in de store volgens WPCentral, alleen niet voor Surface 2.
Pff..wat een K* App.....niet helemaal mooi in de 'Windows 8 looks'...maar goed hij is er...
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 12-03-2014 23:39 ]
Kan nergens de afsluiten knop vinden ?
Apps sluit je door ze naar beneden te vegen.Albert020 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:36:
Weet iemand of je Skype kunt uitzetten als je het gebruikt hebt met Windows 8 RT,
Apps hoef je niet af te sluiten. Als ze niet op de voorgrond zijn, worden ze op non-actief gezet. Is er te weinig geheugenruimte over om een nieuwe app te openen, dan sluit Windows 8 automatisch de 'oudste' app af...Albert020 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:36:
Weet iemand of je Skype kunt uitzetten als je het gebruikt hebt met Windows 8 RT,
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Geeft een error bij downloadenTheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:38:
[...]
Klopt....VLC is nu voor x64 en x86 only. Downloaden kan hier.
Pff..wat een K* App.....niet helemaal mooi in de 'Windows 8 looks'...maar goed hij is er...
Bug in de app?
http://apps.microsoft.com...ea-4842-8706-77e89cecda16
Tapatalk staat in de store!
Ik zou me even verdiepen in Microsofts eigen OneNote. Deze kan dit, en nog een stuk beter naar mijn mening. Als je het hebt over de geschreven equations, onenote kan deze herkennen en zelfs omzetten naar daadwerkelijke vergelijkingen in plaats van plaatjes die op letters lijkenFrozen schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:48:
Ik zit al dagen te zoeken naar een app op windows die hetzelfde werkt als supernote op de asus vivotab:
[video]
(zie insert > equasion > ink equasion)
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Yup, staat er al een tijdje in. Maar alleen beschikbaar voor RT...SkyThes schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:44:
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben:
http://apps.microsoft.com...ea-4842-8706-77e89cecda16
Tapatalk staat in de store!
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Nee hij is er nu dus ook voor x86. Heb hem hier op m'n Dell Venue 8 Pro draaien.LDVC schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:39:
[...]
Yup, staat er al een tijdje in. Maar alleen beschikbaar voor RT...
VLC is er nog niet, is daar een goed alternatief voor dat goed overweg kan met alle formaten en ondertitels?
Mobile.HD kost € 2,99 en kan met de meeste formaten overweg en kan subtitles aan...popcorn schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:45:
Welke apps missen jullie in de Store voor ARM-apparaten? Ik zie de 'grote' apps wel staan.
VLC is er nog niet, is daar een goed alternatief voor dat goed overweg kan met alle formaten en ondertitels?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ach ja. ABN-AMRO en Ziggo tot nu toe.popcorn schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:45:
Welke apps missen jullie in de Store voor ARM-apparaten? Ik zie de 'grote' apps wel staan.
En een Ziggo app zou handig zijn, ik mis af en toe even de mogelijkheid om tv te kijken (journaal ofzo) omdat die bezet is (kinderen
Alleen flash games zoals bijv op Facebook draaien niet helemaal soepel. Dan mis je eigenlijk een native app zoals Angry Birds Friends.
Rabo wel een app?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Zelf gebruik ik thuis op mijn pc Windows 8.1 Basic (dus niet pro), hier zit geen remote desktop (naar toe connecten) op.
Ik heb als alternatief de volgende 2 geprobeerd:
* Splashtop (helaas is de resolutie niet instelbaar waardoor het beeld nogal blurry is)
* Teamviewer (blijkbaar worden kleuren niet overgenomen, helaas geen configuratie mogelijk)
Overigens heb ik nog niets kunnen vinden met VNC,
Iemand een tip? Een upgrade naar Windows 8.1 Pro kost 159 euro....
Ik gebruik ook splashtop en de resolutie is zeker instelbaar.Ryatzu schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:50:
IK ben op zoek naar een goed werkende remote desktop app.
Zelf gebruik ik thuis op mijn pc Windows 8.1 Basic (dus niet pro), hier zit geen remote desktop (naar toe connecten) op.
Ik heb als alternatief de volgende 2 geprobeerd:
* Splashtop (helaas is de resolutie niet instelbaar waardoor het beeld nogal blurry is)
* Teamviewer (blijkbaar worden kleuren niet overgenomen, helaas geen configuratie mogelijk)
Overigens heb ik nog niets kunnen vinden met VNC,
Iemand een tip? Een upgrade naar Windows 8.1 Pro kost 159 euro....
Voordat je connect kan je hem installeren. Ik gebruik dat best vaak.
bij splashtop kan ik alleen kiezen best fit of native resolution.icecreamfarmer schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:07:
[...]
Ik gebruik ook splashtop en de resolutie is zeker instelbaar.
Voordat je connect kan je hem installeren. Ik gebruik dat best vaak.
Ik gebruik het op mijn telefoon en windows 7 laptop om te verbinden met mijn desktop en zover ik weet kan ik gewoon de resolutie instellen.Ryatzu schreef op maandag 24 maart 2014 @ 21:52:
[...]
bij splashtop kan ik alleen kiezen best fit of native resolution.
Ik zal eens kijken vanavond.
Net gekeken en heb echt keuze uit 8 resoluties Inc native. Wel op een android phone.icecreamfarmer schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:31:
[...]
Ik gebruik het op mijn telefoon en windows 7 laptop om te verbinden met mijn desktop en zover ik weet kan ik gewoon de resolutie instellen.
Ik zal eens kijken vanavond.
Ja ik heb het echt over de Windows rt pap en dus niet android.icecreamfarmer schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 22:43:
[...]
Net gekeken en heb echt keuze uit 8 resoluties Inc native. Wel op een android phone.
Nee, mobile.HD speelt deze gelijk afpopcorn schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:38:
Als ik mkv af wil spelen met PressPlay Video moet hij ze eerst een seconde of tien inladen. Dat is natuurlijk irritant. Is dit bij mobile.HD ook zo?
Ik heb sinds kort namelijk een Surface 1 RT en zit even te kijken wat ik er nou allemaal bij wil gaan zetten. Tips zijn dus nog welkom
Als ik kijk naar de recensies, staat het er al sinds december 2012 in. Kan me niet herinneren deze eerder te hebben gezien. Maar staat nu op mijn startscherm.
Edit: best een slechte app.
[ Voor 56% gewijzigd door GerCor op 07-04-2014 11:29 ]
In de store heb ik altijd het idee dat updates eerder beschikbaar zijn dan de store tegel mij doet melden.
[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 08-04-2014 00:29 ]
Ik heb data-verkeer al aan staan bij mobiel gebruik (~2,5GB bundel), maar toch wil hij niets updaten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verder vroeg ik mij af of er een app is waarmee je makkelijk het management van Wordpress MU installaties kan doen vanuit de metro-omgeving? Ik bedoel hiermee vooral de publishing kant; dus het typen van nieuwe berichten/artikelen etc.
Ook leek het mij handig om een mailap te hebben die puur mail inleest. Reageren doe ik als het nodig is wel vanaf de laptop; maar het kunnen lezen om te bepalen of er actie moet volgen op de tablet zou wel handig zijn...kwestie van alle accounts toch invoeren in de mail app op de metro-omgeving (heb 50+ mailaccounts)...
Dacht dat die standaard niet over "metered connections" auto-update. Is het verder niet zo dat je, net als bij WP8, om apps en updates boven een bepaalde grootte te installeren de tablet via wifi moet zijn verbonden?SinergyX schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:26:
Win8 lijkt alleen mobiel internet niet leuk te vinden voor App-updates. Al mijn apps hebben updates, maar blijft elke keer hangen bij 'in behandeling'. Kan wel browsen/music streamen etc. Thuis op de wifi, probleem opgelost en draait weer. Dataverkeer binnen apps werkt ook gewoon (netflix, youtube HD).
Ik heb data-verkeer al aan staan bij mobiel gebruik (~2,5GB bundel), maar toch wil hij niets updaten.
Gebruik zelf Win8 alleen op mijn laptop en desktop, maar kan niet zonder de desktop Skype app. Die is echt in zowat alle aspecten superieur voor niet-tablet gebruik. Eigenlijk gebruik ik bijna geen enkele Modern UI-app. Alleen mail, calender en de music app.GustavSan schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:57:
Gebruiken jullie uiteindelijk alleen de apps uit de store, zijn er nog must-have programma's die je vanuit de desktop gebruikt? Ik krijg eind van de week mijn eerste w8 tablet en ben benieuwd of jullie uiteindelijk de desktop modus nog wel gebruiken.
[...]
En dan met name IE, Facebook, Twitter.
Daarnaast wat weer-apps, een epub lezer en dat soort dingen.
Alleen apps uit de store, ik heb een Surface 2. Desktop wordt alleen opgestart als ik Office apps gebruik zoals Word en Excel. Ik heb al jaren niks meer met desktop, nergens voor nodig. De Surface 2 is dus precies wat ik nodig heb.GustavSan schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:57:
Gebruiken jullie uiteindelijk alleen de apps uit de store, zijn er nog must-have programma's die je vanuit de desktop gebruikt? Ik krijg eind van de week mijn eerste w8 tablet en ben benieuwd of jullie uiteindelijk de desktop modus nog wel gebruiken.
In de settings van je verbinding kan je 'set as metered connection' aan en uit zetten, mijn geval dus uitgezet.Caelorum schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:07:
[...]
Dacht dat die standaard niet over "metered connections" auto-update. Is het verder niet zo dat je, net als bij WP8, om apps en updates boven een bepaalde grootte te installeren de tablet via wifi moet zijn verbonden?
Via de appbar onder kan je subtitles toevoegen.popcorn schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:14:
Kan iemand me vertellen hoe ik ondertitels laad met mobile.HD?
Wat is de appbar?
De appbar kan je in veel apps oproepen door van onderaf of bovenaf het scherm in te swipen, of met een rechtermuisklik...
Ik zie alleen audio track en lock screen staan...Swerfer schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:48:
[...]
Via de appbar onder kan je subtitles toevoegen.
Wat is de appbar?
De appbar kan je in veel apps oproepen door van onderaf of bovenaf het scherm in te swipen, of met een rechtermuisklik...
Hmm... ik heb daar ook 'add subtitles' bij staan, direct naast 'audio track'.popcorn schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:01:
[...]
Ik zie alleen audio track en lock screen staan...
Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd en nu staat het er wel. Bedankt!Swerfer schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:44:
[...]
Hmm... ik heb daar ook 'add subtitles' bij staan, direct naast 'audio track'.
Kan iemand bevestigen hoe VLC momenteel werkt? Zijn de kinderziektes daar inmiddels al uitgehaald?
[ Voor 92% gewijzigd door GustavSan op 16-04-2014 15:34 ]
- verder waar je gebleven was
- aangeven wat je al wel/niet gezien hebt
- dubbeltap voor pauze
- playlist op volgorde van aflevering (in plaats van op alfabetisch - wie bedenkt het!).
Het enige dat VLC en Mobile.HD goed doen is het afspelen van .mkv's zonder haperingen; maar ook dat mag je toch gewoon verwachten.
Nu dan mijn vraag: zijn er alternatieven die wel lekker werken. Ik heb de tablet voor een groot deel (heb een Dell Venue Pro
Helaas niets echt kunnen vinden voor windows rt.
Totdat ik de volgende website tegen kwam:
http://www.codio.com
Dit is een IDE in je web browser, verrassend genoeg werkt het nog goed ook op de surface 2 RT.
OneCalendar: http://apps.microsoft.com...66-4a15-9235-d46feba049a2
Goeie vervanger van standaard Agenda app.
Network speed test: http://apps.microsoft.com...43-4878-ae6e-5e9f72d4eb58
Voor het controleren van mijn internetverbinding.
App Radio: http://apps.microsoft.com...d6-444f-8a52-6d4ee81c99f5
App met veel radiostations, makkelijk te streamen.
Ik gebruik een HP ElitePad 900.
Als er vragen over zijn, stuur gerust een berichtje.
[ Voor 8% gewijzigd door Jeroennie777 op 07-05-2014 01:40 ]
Waar over?Jeroennie777 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:19:
Apps die ik ook handig vind:
Als er vragen over zijn, stuur gerust een berichtje.
EDIT: Gisteravond op zowel mijn HTC 8X als ook de Surface 2 de kaarten (maps) van HERE geupdate.
[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 08-05-2014 09:35 ]
Nieuwe layout waarin nu ook universal apps getoond worden
Lijkt me sterk en/of toevallig, maar het kan natuurlijk. Overigens mooie update van de store. Er bleek nog veel meer informatie het scherm te passen.CAP-Team schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:27:
Misschien heeft Niels de app tijdelijk gepulled?
[ Voor 32% gewijzigd door Rips10 op 14-05-2014 07:25 ]
Tsja, daar is Niels wel mee bezig maar wil nog niet echt vlotten zegt hij zelf in een andere topic. Ik zie alleen geen reden om de bestaande app dan uit de store te halen. Maar, wie ben ik. De nieuwe store geeft wel netjes aan welke app universele apps zijn, dus dat is mooi.Rips10 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 07:25:
Regenmeter staat al een tijdje niet meer in de store, waarom weet ik niet. Een gok zou zijn omdat die bezig is om het een universele app te maken.
EDIT: klopt, Niels heeft de app tijdelijk uit de store i.v.m. wijzigen van zijn account.
[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 16-05-2014 09:31 ]
Als ik een zoekterm invul en vervolgens de zoekresultaten getoond krijg, dan zijn deze resultaten niet aan te klikken. Probleem speelt zowel op mijn Surface als op mijn Laptop.
LDVC schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:46:
Meer mensen problemen met de store?
Als ik een zoekterm invul en vervolgens de zoekresultaten getoond krijg, dan zijn deze resultaten niet aan te klikken. Probleem speelt zowel op mijn Surface als op mijn Laptop.

Jammerlijk dat de apps verplicht via de Video map van W8 syncen. Verschrikkelijk onhandig ook erg buggy.
Dan de programma's zelf. Heb eigenlijk dezelfde problemen, dus weet niet of het aan W8, aan de hardware of aan de apps ligt. Het gebeurt regelmatig dat na het kijken van een film of serie de app automatisch afsluit. Stom genoeg blijft de app daarna na afsluiten crashen. Ik moet de app dan hard afsluiten, om het geheel weer aan de praat te krijgen.
HDmobile heeft de meeste problemen. Sinds een crash wil de app nu helemaal niet meer starten, tenzij ik de app eerst deinstalleer, en vervolgens weer installeer. Afgevoerd dus een week frustratie.
VLC werkt net wat beter, maar crasht ook regelmatig. Onhandig is dat de laatst afgespeelde files zichtbaar zijn op de mainpage, maar de 'volgende' niet...waardoor je telkens tig keer moet tikken op het scherm om in het geval van een aflevering de volgende te zien. Nog steeds wacht ik op een update waarbij de aflevering verder gaat waar deze gebleven was, waar afleveringen die al gezien zijn gemarkeerd worden zodat je weet waar je gebleven was, en waar de app gewoon netjes opstart, zonder zo nu en dan eerst tig keer te resetten. Ik heb overigens een Dell Venue Pro 8, en tablet waarvan je zou aannemen dat de hardware in orde is voor mijn gebruik (standaard 700mb mkv's etc).
Kortom, ik deed mijn Android de deur uit omdat ik het OS niet prettig vond. Windows 8.1 werkt in de modern omgeving heerlijk, maar de losse apps zijn in veel gevallen verschrikkelijk. Mijn hoofdgebruik is media consumptie; en wat dat betreft stellen vooral de apps enorm teleur.
Maar sowieso heb ik het idee dat er maar weinig wordt ontwikkeld aan nieuwe goede apps of updates voor bestaande apps...
Gadgets FTW!
Gadgets FTW!
Ik krijg ook steeds een netwerk error bij de WPCentral app maar daar wordt ook niks mee gedaan. Paar keer gemeld.
[ Voor 38% gewijzigd door GerCor op 10-06-2014 17:08 ]
News Live Tiles door Koode
Met deze app kun je RSS feeds pinnen op je start screen als live tile die automatisch geupdate wordt! Tweakers.net is gratis beschikbaar!
Die staat bij de charm InstellingenVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:47:
Ben ik nou volledig scheel of heeft de officiële Facebook app geen log-out functie?
Verwijderd
Bij Android is het ook zo
Verwijderd
Geen app, maar via onderstaande link is te zien hoe je wel meer inzicht kan krijgen in het energieverbruik van je apparaat:Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:11:
Ik vraag mij af of de geen app is die de accutijd opmeet dat je tablet actief is zoals in Android tablets is ingebouwd ?
MSDN: Connected standby SleepStudy (Windows Drivers)
Verwijderd
Jou niet maar een ander wel namelijk . Vindt het raar dat de app niet bestaat dat die het verbruik kan motoren van de apps etc zoals bij Android is ingebakkenGerCor schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:36:
Misschien omdat geen hond dat interesseert?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2014 21:16 ]
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]