Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:00

DDX

Ru__ schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:08:
De standard instelling in Windows 8.1 is dat apps automatisch worden geupdated. Je kan dat uitzetten in de settings van de store (bij app updates).
Ah duidelijk en wel zo handig voor gebruikers die nooit op appstore icoon klikken.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:27

GerCor

Zonder dallen geen pieken

DDX schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:09:
[...]

Ah duidelijk en wel zo handig voor gebruikers die nooit op appstore icoon klikken.
Bij werkt het anders helemaal niet. Er is vandaag een update van 'leeslijst'. Maar dan moet ik er toch zelf naar zoeken, naar updates dus.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
GerCor schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:57:
[...]

Bij merkt het anders helemaal niet. Er is vandaag een update van 'leeslijst'. Maar dan moet ik er toch zelf naar zoeken, naar updates dus.
Als er een update beschikbaar komt wil dat niet zeggen dat je Store Tile dat direct aangeeft. Dit kan best een dag of 2 duren.

Dus als je elke dag zelf naar updates zoekt in de Store, dan zal je ook nooit een nummer zien verschijnen in de Tile.

Bij Windows 8.1 zal je sowieso geen nummer in de Tile zien verschijnen, omdat daar de apps automatisch worden geupdate. Of je moet dit hebben uitgeschakeld...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nee, dat heb ik ingeschakeld. Zal het eens uitschakelen en geduld proberen uit te oefenen. Al was het maar om te kijken of het werkt. :9

Ben ook te spreken over de app Media Smart (dlna). Ben al een tijdje in gesprek met de maker om geforceerd een IP-adres van een device in te kunnen voeren omdat de app mijn Samsung internet TV niet ziet. Maar ondanks het beloven, nog steeds niet geïmplementeerd.

[ Voor 49% gewijzigd door GerCor op 16-11-2013 11:13 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Zijn er meer mensen bij wie de RTL XL app crasht bij het opstarten? Heel kort verschijnt nog het oranje RTL scherm, waarna de app kennelijk zichzelf uitschakelt en je automatisch op de Metro interface uitkomt. (Microsoft Surface tablet, Windows RT). Opnieuw installeren van bewuste app maakt geen verschil.

[ Voor 18% gewijzigd door choogen op 17-11-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bij mij crasht hij nu ook. Van de week deed hij het nog wel.
Zal wel iets met de achterliggende site zijn, en dat de app daar niet mee om kan gaan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

^ dit. Moet zeggen dat de Tv-Gids (prachtige app) ook moeite heeft met starten. De app verwijderen helpt 1 keer, daarna weer hetzelfde. Misschien iets in de store waar de Apps de gegevens vandaan halen?

Edit: RTL gaat er naar kijken...

[ Voor 102% gewijzigd door GerCor op 18-11-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
choogen schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:47:
Zijn er meer mensen bij wie de RTL XL app crasht bij het opstarten? Heel kort verschijnt nog het oranje RTL scherm, waarna de app kennelijk zichzelf uitschakelt en je automatisch op de Metro interface uitkomt. (Microsoft Surface tablet, Windows RT). Opnieuw installeren van bewuste app maakt geen verschil.
Crasht hier ook inderdaad...vreemd eerder werkte hij inderdaad nog wel. Ach...ze moeten hem toch nog even 'Windows 8.1 compatible' maken...dus nieuwe versie is sowieso wel nice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Voor diegene die in de nabije toekomst een Ziggo (TV app) verwachten. Forget It, uit een Twitterbericht blijkt dat men bij Ziggo Webcare geen enkel zicht heeft op een Win8(.1) of Windows Phone 8 app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik hoor trouwens dat de RTL XL app niet alleen op Windows 8 crasht maar ook op andere platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Werkt weer prima, de RTL XL app.

Update voor Skype en Mail/Personen. Geen idee wat, maar heb het geïnstalleerd. :9

Update: vandaag updates van Nieuws en Video.

[ Voor 73% gewijzigd door GerCor op 20-11-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:53
GerCor schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:11:
Voor diegene die in de nabije toekomst een Ziggo (TV app) verwachten. Forget It, uit een Twitterbericht blijkt dat men bij Ziggo Webcare geen enkel zicht heeft op een Win8(.1) of Windows Phone 8 app.
kwestie van tijd... als steeds meer en meer mensen overgaan naar 8(.1) komt dat vanzelf wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

xFeverr schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:05:
[...]

kwestie van tijd... als steeds meer en meer mensen overgaan naar 8(.1) komt dat vanzelf wel goed.
Je moet ook wat hebben om naar uit te kijken. ;)

Edit: weer een paar updates, Music en NOS maar ook Nokia MixRadio in de store terwijl ze net bekend hebben gemaakt een update te brengen voor de Windows Phone store.

Ik ben zelf een fervent volger van WPCentral en het lijkt er erg op dat er binnenkort (met kerst) een Windows 8.1 app beschikbaar komt.

[ Voor 37% gewijzigd door GerCor op 26-11-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Facebook app is bijgewerkt. Zo weer een stukje beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er nu al iets in de vorm van een navigatie app? style van CoPilot of Tomtom? CoPilot had zijn Win8 versie begin van het jaar aangekondigd, maar is sinds die tijd nog bar weinig nieuws van gekomen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Surface 2. Ik heb gekeken in de Windows Store, maar ik zag daar geen Facebook app, ook niet via de zoekfunctie. Wel een of andere "Facebook Forever" app. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie/verkeerd doe? Of moet ik mijn regio veranderen naar US?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Jozz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:26:
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Surface 2. Ik heb gekeken in de Windows Store, maar ik zag daar geen Facebook app, ook niet via de zoekfunctie. Wel een of andere "Facebook Forever" app. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie/verkeerd doe? Of moet ik mijn regio veranderen naar US?
Even de optie uitzetten voor taal specifieke apps, dan zou je hem wel gewoon moeten kunnen vinden. Zit in de settings van de windows store.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Precies, in het Nederlands: Ga naar de store, veeg op je scherm van rechts naar links zodat het menu in beeld komt. Dan: instellingen > voorkeuren > alles uitschakelen (onderste mag aan blijven)

Ook een vraag: Skype (app) gaat na verloop van tijd offline. Ik kan dat zelf nergens instellen. Mijn telefoon staat, volgens mij, 24/7 aan wat Skype betreft maar omdat beide versies WP8 W8.1 samenwerken, blijk ik op mijn telefoon dus ook offline.

Best irritant.

Verder,

De Twitter app is ook nog niet je van het. Op een bericht kun je niet eens reageren, hooguit retweeten. Ook gewoon slecht. Of ik zie iets over het hoofd natuurlijk.

[ Voor 53% gewijzigd door GerCor op 04-12-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:09:
De Twitter app is ook nog niet je van het. Op een bericht kun je niet eens reageren, hooguit retweeten. Ook gewoon slecht. Of ik zie iets over het hoofd natuurlijk.
Je kan toch gewoon op de 'pijl naar links' klikken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dan krijg je het bericht niet maar alleen de Twitternaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:48
Dat is gewoon reply hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Bij mij niet. Een reply is dat je kunt quoten, dan staat wat de ander heeft geschreven tussen ". Als ik dat pijltje naar links kies staat er alleen @avalaxy. Meer niet. Waar reply ik dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
GerCor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 04:46:
Bij mij niet. Een reply is dat je kunt quoten, dan staat wat de ander heeft geschreven tussen ". Als ik dat pijltje naar links kies staat er alleen @avalaxy. Meer niet. Waar reply ik dan op?
Dat is hetzelfde als bij de website van Twitter. Daar krijg je ook alleen de @naam te zien in je invoerveld. Waar je wel gelijk in hebt is dat je het oorspronkelijke bericht niet meer ziet staan, maar het is wel daadwerkelijk een reply...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maar niet hetzelfde als op mijn telefoon. Ik heb liever dat het op beide hetzelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
GerCor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 04:46:
Sorry maar dat is gewoon niet hoe twitter werkt? Quoten zou vrij achterlijk zijn, je hebt maar 140 tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Quoten is helemaal niet achterlijk. Ik gebruik dat vrij vaak als er berichten staan waarop ik wil reageren. En dan is zo'n quote 'bewijs' dat iemand iets geschreven heeft. Kan hij of zij het bericht zelf wel verwijderen, maar mijn reactie niet.

En bepaal jij, voor mij, hoe Twitter werkt? Of dat als ik iets quote, ik vrij achterlijk ben? Zo doe ik dat al jaren op mijn telefoon, alleen met de Windows 8.1 app kan het niet.

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 05-12-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
:') :') :')

Sorry, maar het slaat gewoon echt nergens op :P Je kunt op een tweet klikken, en dan zie je gewoon waar men op gereageerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
I'm with you GerCor, ik quote om dezelfde redden ook vaak terwijl ik reply op een tweet (en dan krijg ik van followers te horen of ik gehacked ben en mijn quote tweet button misbruikt wordt).

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Weet iemand een voip app die ik kan gebruiken met mijn kpneen sip account? Gebruik op mijn mac en iphone het programma isoftphone. Maar die staat niet in de Windows Store voor mijn Surface2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Avalaxy schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:49:
:') :') :')

Sorry, maar het slaat gewoon echt nergens op :P Je kunt op een tweet klikken, en dan zie je gewoon waar men op gereageerd heeft.
Kun je nou niet lezen, of leg ik het niet goed uit? Op mijn telefoon kan het wel, op de Windows 8 app niet.

Dus, wat jij er verder van vindt, dat doet er toch helemaal niet toe. Begrijp me niet verkeerd, jij mag vinden wat je vindt, je mag quoten zelfs achterlijk vinden, feiten zijn: WP8 ja, Win8 nee.

Meer is het niet.

Symbool: pijltje links omhoog, rechts omlaag

Op Windows Phone: 1. retweeten 2. tweet kopiëren
Op Windows 8.1: 1. retweeten 2. annuleer

[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 05-12-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Pathé Thuis via Twitter gevraagd naar de Windows 8 app. Antwoord van Pathé Thuis: Stay tuned For Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
GerCor schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:05:
Pathé Thuis via Twitter gevraagd naar de Windows 8 app. Antwoord van Pathé Thuis: Stay tuned For Windows 8.
Fijn, als ze dan ook een w(p) 8 app maken voor de bioscopen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Ik ben opzoek naar een app zoals Inssider, maar als wat ik gelezen heb kan dit niet.
Windows Phone geeft aps de mogelijkheid niet om het kanaal te zien?

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Sir_Markus schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:33:
Ik ben opzoek naar een app zoals Inssider, maar als wat ik gelezen heb kan dit niet.
Windows Phone geeft aps de mogelijkheid niet om het kanaal te zien?
Windows Phone is niet het juiste topic.

Voor W8 is het wel mogelijk een app te maken die directer gebruik maakt van de hardware, echter vergt dit meer programmeerkennis omdat je dan bijna altijd bent aangewezen op C++. De standaard api's zijn wat beperkter. Misschien dat er nog een keer een app komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Swerfer schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:54:
[...]

Windows Phone is niet het juiste topic.

Voor W8 is het wel mogelijk een app te maken die directer gebruik maakt van de hardware, echter vergt dit meer programmeerkennis omdat je dan bijna altijd bent aangewezen op C++. De standaard api's zijn wat beperkter. Misschien dat er nog een keer een app komt...
oeps, ja nu je het zegt, dit is het verkeerde topic 8)7 maar toch bedankt voor je antwoordt

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Ben op zoek naar een FTP app voor de Surface 2, heb mFTP geprobeerd, maar die kon de dir listing niet laten zien en crashte ook nog eens. Kan verder bijna niets vinden in de Store, behalve paar betaalde. Iemand ervaring met een betaalde app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Betaalde varianten kan je toch eerst proberen? Of kon dat enkel mobiel?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Niet alle betaalde varianten kun je eerst uitproberen. Had je kunnen weten als je even in de store had gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Een vraagje over kaarten van Bing. Ik wil graag het bedrijf waar ik werkzaam ben op de kaart plaatsen. Ik kan alleen nergens vinden hoe je dat moet doen? Moet je ergens lid van worden o.i.d. En ik bedoel dan dat het voor iedereen zichtbaar wordt dus niet je eigen favorieten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:56
Wellicht op https://www.bingplaces.com/ ?
Moet er overigens wel bij zeggen dat MS Bing Places nog niet heeft geïntroduceerd in Nederland. Het beste wat je waarschijnlijk kan doen is MS Nederland bellen en vragen hoe je het bedrijf kan toevoegen en/of waar zij hun data vandaan halen. Kan best zijn dat ze bijv. eens in de zoveel tijd een aanvraag bij kvk indienen.

[ Voor 79% gewijzigd door Caelorum op 16-12-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Oké dan, zag een veelvoud aan zangkoren en onze lokale goochelaar er namelijk op staan, en wat kroegen. Echt bedrijven staan er niet veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat vandaag te kijken in Maps en zag nu heel veel POIs en kon er ook op klikken en suggesties doen. Blijkbaar onlangs sterk verbeterd.

• GerCor

GerCor

De WPCentral app laat op zich wachten (weken). Maar wordt wel erg mooi.

EDIT: SBS Broadcasting heeft de App 'Utopia' in de store gezet. Zelf volg ik het programma niet maar hulde dat er al snel een App beschikbaar is.

[ Voor 56% gewijzigd door GerCor op 10-01-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 betaalde Disney apps zijn tijdelijk gratis!

Geldt trouwens ook voor de gelijknamige apps voor Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 02:50:
7 betaalde Disney apps zijn tijdelijk gratis!

Geldt trouwens ook voor de gelijknamige apps voor Windows Phone.
Om welke Apps gaat het precies, want ik vind er maar 1 die gratis is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Toy Story: Smash It, Wreck-It Ralph, Where's My Water 1 en 2, Where's My Perry en Monsters University en Where's My Mickey XL zo te zien.

[ Voor 54% gewijzigd door Bundin op 14-01-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:56
Bundin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:36:
[...] en Where's My Mickey XL zo te zien.
Die heet 'Where's My Mickey?' Zoals alles in die serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik krijg de laatste tijd eigenlijk geen app updates meer binnen (ik heb ze op mijn desktop op handmatig staan). Meer mensen hier last van of wordt er gewoon weinig geüpdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

CAP-Team schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:55:
Ik krijg de laatste tijd eigenlijk geen app updates meer binnen (ik heb ze op mijn desktop op handmatig staan). Meer mensen hier last van of wordt er gewoon weinig geüpdate?
Ik heb het ook op handmatig gezet. Wil wel eens zien of ik een melding krijg op de LiveTile. Maar inderdaad, komt niks binnen. Waarschijnlijk geen updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
CAP-Team schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:55:
Ik krijg voldoende updates binnen, zeker 2-5 per week. Gisteren nog een update van de UtopiaTV App en tijdje terug van de Facebook app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Wanneer komt VLC player in de store? Duurt inmiddels wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semitweakert
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Krasloos schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:03:
Wanneer komt VLC player in de store? Duurt inmiddels wel erg lang.
Het laatste bericht komt van Neowin: http://www.neowin.net/new...eenshots-show-revamped-ui

Dus duurt nog wel paar weekjes op z'n minst in ieder geval. De app moet eerst nog weer ingestuurd worden en dan door de molen heen bij Microsoft. En eigenlijk geloof ik er niet zo in dat de app volgende week al naar Microsoft gestuurd wordt. Elke keer lijkt het dichtbij, maar wordt het toch weer uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

De WPCentral app staat op het randje van de store. Nog een zetje en morgen valt het in de store. Zal voor ons wel in de middag gebeuren. Wordt mooi. _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 29-01-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
semitweakert schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:21:
[...]

Het laatste bericht komt van Neowin: http://www.neowin.net/new...eenshots-show-revamped-ui

Dus duurt nog wel paar weekjes op z'n minst in ieder geval. De app moet eerst nog weer ingestuurd worden en dan door de molen heen bij Microsoft. En eigenlijk geloof ik er niet zo in dat de app volgende week al naar Microsoft gestuurd wordt. Elke keer lijkt het dichtbij, maar wordt het toch weer uitgesteld.
Hmm, oke, dat duurt inderdaad nog wel eventjes. Heb de proefversie van mobile.HD Media Player gehad, werkt prima met ondertiteling.. Denk dat ik die aanschaf, als het nog lang gaat duren voordat VLC zijn app uitrolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Interessant nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:40:
De WPCentral app staat op het randje van de store. Nog een zetje en morgen valt het in de store. Zal voor ons wel in de middag gebeuren. Wordt mooi. _/-\o_
http://apps.microsoft.com...f2-4a91-8e75-fb820103970c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Yep, zojuist geïnstalleerd. Het is een eerste versie en de maker belooft alles in het werk te stellen gebruikers tevreden te houden. Ik hoop zelf op het zo snel mogelijk beschikbaar zijn van een advertentieloze versie en dat de kleur is aan te passen aan themakleur. Dat roze de kleur is van WPCentral is prima, maar ik ben geen 13 jarig meisje. Verder vind ik het lettertype ook niet mooi, maar daar kan ik mee leven. De app mist veel opties die in de WP8 versie wel zitten maar als die er uiteindelijk allemaal in komen, prima.

Ik ben wel blij dat de app er eindelijk is. Het duurde even voor MS de app eindelijk publiceerde in de store.

Update: De eerste update i.v.m. connectieproblemen is al naar MS gestuurd. Begint niet echt goed.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 31-01-2014 01:45 . Reden: Iets te vaak het woord 'stellen' gebruikt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19

LDVC

Let's get it over with

GerCor schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:29:
....verhaal over WPCentral app...
Volgens WPC is de app ook nog redelijk in het beta stadium. Ze wilden de app eigenlijk ook als beta uitbrengen, maar dat kan/mag blijkbaar niet binnen de Windows store. Daarom hebben ze de belangrijkste zaken werkend gemaakt en vervolgens zo snel mogelijk de store in gegooid.

Er moet inderdaad nog wel een hoop gebeuren aan deze app, maar het begin is! Ik vind het roze overigens niet heel storend, maar zou wel mooi zijn als je net als op WP de thema kleur kan aanpassen. Één van gaafste onderdelen van de WP8 app is wel dat ze zo ongeveer alle WP8 app-mogelijkheden gebruiken in hun app door bijna alles instelbaar te maken.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Krijg regelmatig een server error. Ik weet niet of dat nou aan de app ligt of aan de server van WPCentral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:01
wat een verrassing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 22:56
Of microsoft is kritisch met goedkeuren.
Weet natuurlijk niet of ze ook codechecks doen of dergelijke bij een RT App submit aan de store.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Code? Nee, daar hebben ze geen toegang toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Er staan meerdere apps in de store die mkv kunnen afspelen incl. geluid, dus zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
GerCor schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:31:
Krijg regelmatig een server error. Ik weet niet of dat nou aan de app ligt of aan de server van WPCentral.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ondertussen 2 updates verder met WPCentral maar nog steeds server error en ook niet altijd een geüpdatete Tegel en beginscherm van de app zelf. Moest net ook weer refreshen.

Gisteravond wel een update van de NOS app

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 07-02-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Ik krijg al tijden geen updates binnen, hoe kan dat? Terwijl hierboven staat dat NOS haar app heeft geüpdatet. Ik zie nergens een update-knop. Daarnaast staat er in de store, deze app is voor het laatst bijgewerkt op 23 november 2013....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Krasloos schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 23:29:
Ik krijg al tijden geen updates binnen, hoe kan dat? Terwijl hierboven staat dat NOS haar app heeft geüpdatet. Ik zie nergens een update-knop. Daarnaast staat er in de store, deze app is voor het laatst bijgewerkt op 23 november 2013....
Bij mij staat: Laatst bijgewerkt op deze pc 6-2-2014.

Dus, Krasloos. Je gaat naar de store, vervolgens veeg je op je scherm van rechts naar links en krijg je een menu met de keuze: Instellingen >> App-updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
GerCor, dankjewel voor de reactie. Ik heb het kunnen vinden, ik heb 4 applicaties kunnen updaten. Echter stond mijn knopje van ''automatisch bijwerken'' wel aan, vreemd dat hij dan niet automatisch updatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Krasloos schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 09:13:
GerCor, dankjewel voor de reactie. Ik heb het kunnen vinden, ik heb 4 applicaties kunnen updaten. Echter stond mijn knopje van ''automatisch bijwerken'' wel aan, vreemd dat hij dan niet automatisch updatet.
Maar zat de NOS er nou ook bij? Zelf heb ik het ook op automatisch updaten staan maar heb daar geen geduld voor. Vaak ik heb ik dan al gelezen dat er een update is, ga ik als een raket naar de store en hoppa, updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
De NOS app moest ik ook handmatig updaten. Wel vreemd dan, als ik in de instellingen de automatisch bijwerken heb ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Oke. Gisteren updates Xbox Music en Xbox Video, vandaag Skype.

Edit: Waarschijnlijk na het installeren van de updates locatieproblemen met de app Regenmeter. Kon de locatie niet vinden, zelfs niet handmatig. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en ja hoor, alles weer normaal.

[ Voor 63% gewijzigd door GerCor op 13-02-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:01
kijk ik er nu trouwens echt overheen of is de (thirth party) app van spotify er ook niet meer?
voor zover ik me kon herinneren stond spotlite toch in de windows store...

iemand nog een andere leuke oplossing, want de website is ook verre van ideaal (erg traag), al kan hij in de desktop versie wel op de achtergrond doordraaien ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:23
Toen ik de Surface 2 kocht, had ik het idee dat er op termijn wel veel populaire apps naar RT zouden komen, maar dit blijkt helaas niet helemaal waar te zijn. Oorzaak zijn vooral de strenge toelatingseisen van Microsoft. Wat ik dan wel ongelooflijk belachelijk vind, is dat ik in de App store zo ontiegelijk veel apps tegenkomen die van erg lage kwaliteit zijn; lelijk vormgegeven en weinig functionaliteit.

Ik vraag me dan af hoe het mogelijk is dat bijvoorbeeld VLC player telkens afgekeurd wordt door Microsoft, maar dat al die beschamend slechte apps er wel door heen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Binscow schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:24:
Ik vraag me dan af hoe het mogelijk is dat bijvoorbeeld VLC player telkens afgekeurd wordt door Microsoft, maar dat al die beschamend slechte apps er wel door heen komen.
De eisen van Microsoft zijn niet heel hoog of bijzonder. Als ik naar mijn eigen app kijk, dan merk ik dat de keren dat hij afgekeurd is vooral komt omdat de app niet stabiel was, dus bugs bevatte wat crashes veroorzaakte, of dat de app niet aan de functies voldeed zoals ik had omschreven in de tekst in de store.

VLC kampt ook met onstabiliteit vooral omdat de API's vrij dichtgetimmerd zijn en daarom, om alle codecs en zo aan te spreken, ze om de API's heen moeten programmeren wat nog al eens conflicten kan geven en onstabiliteit kan veroorzaken.

Omdat Microsoft ook 'echte mensen' de apps laat keuren, kan een crash meteen afkeur betekenen. Maar ook als je app niet duidelijk is voor die 'keurder' dan kan hij afgekeurd worden omdat hij bijvoorbeeld een bepaalde functie niet kan vinden in de app. verander je eigenlik niks, en je bied de app opnieuw aan en een andere persoon keurt, dan kan het zomaar zijn dat hij wel door de keuring heen komt.

Al met al moet je 'gewoon' zorgen dat je app doet wat je zegt wat hij doet en hij mag niet crashen. Die crap apps worden goed gekeurd omdat de developer zegt wat de app kan, ook al is het crap, en dat ook daadwerkelijk doet zonder te crashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Swerfer schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 01:02:
[...]

De eisen van Microsoft zijn niet heel hoog of bijzonder. Als ik naar mijn eigen app kijk, dan merk ik dat de keren dat hij afgekeurd is vooral komt omdat de app niet stabiel was, dus bugs bevatte wat crashes veroorzaakte, of dat de app niet aan de functies voldeed zoals ik had omschreven in de tekst in de store.

VLC kampt ook met onstabiliteit vooral omdat de API's vrij dichtgetimmerd zijn en daarom, om alle codecs en zo aan te spreken, ze om de API's heen moeten programmeren wat nog al eens conflicten kan geven en onstabiliteit kan veroorzaken.

Omdat Microsoft ook 'echte mensen' de apps laat keuren, kan een crash meteen afkeur betekenen. Maar ook als je app niet duidelijk is voor die 'keurder' dan kan hij afgekeurd worden omdat hij bijvoorbeeld een bepaalde functie niet kan vinden in de app. verander je eigenlik niks, en je bied de app opnieuw aan en een andere persoon keurt, dan kan het zomaar zijn dat hij wel door de keuring heen komt.

Al met al moet je 'gewoon' zorgen dat je app doet wat je zegt wat hij doet en hij mag niet crashen. Die crap apps worden goed gekeurd omdat de developer zegt wat de app kan, ook al is het crap, en dat ook daadwerkelijk doet zonder te crashen...
Zo zie je maar, eerlijkheid loont altijd. :+
Dus eigenlijk gewoon in de app omschrijving zetten "this app crashes once in a while to deliver a thrilling unstable experience!" en klaar. 8)

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Updates voor zo'n beetje alle Bing XX apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

GerCor schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:53:
Updates voor zo'n beetje alle Bing XX apps.
Het is nu mogelijk om je instellingen tussen devices te syncen middels je microsoft account. De apps voor WP zijn ongeveer gelijktijdig bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
LDVC schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:00:
[...]

Het is nu mogelijk om je instellingen tussen devices te syncen middels je microsoft account. De apps voor WP zijn ongeveer gelijktijdig bijgewerkt.
Ik zie het inderdaad...erg nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik had op mijn WP de nieuws app ingesteld met eigen bronnen toch zie ik dat op mijn laptop met Windows 8.1 niet terug :?

• semitweakert
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Goed nieuws over VLC:

http://wmpoweruser.com/vlc-for-windows-rt-finally-passes-certification/

Hopelijk dat de release voor ARM architectuur niet te lang op zich laat wachten..

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:39
Iemand al onedrive op z'n surface.
iPad en iPhone wel updates maar hier nog niks.

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
nieuws: Microsoft introduceert OneDrive na verplichte naamswijziging
Woensdagochtend wordt de naam SkyDrive overal aangepast, behalve in de client voor de nieuwe Windows 8-interface, laat marketingmanager Coen Nijkrake van Microsoft weten aan Tweakers. Die naam zal later worden gewijzigd; daarvoor moet een update voor Windows 8.1 worden uitgevaardigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ronvgs schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:02:
Iemand al onedrive op z'n surface.
iPad en iPhone wel updates maar hier nog niks.
Kan nog wel maanden duren, las ik gisteren. Van mij mag het vandaag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
GerCor schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:46:
[...]

Kan nog wel maanden duren, las ik gisteren. Van mij mag het vandaag natuurlijk.
Dat gaat ook nog wel even duren. Ik verwacht zelf met Windows 8.1 Update 1 overigens...lijkt me een logische stap overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

TheVMaster schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:50:
[...]

Dat gaat ook nog wel even duren. Ik verwacht zelf met Windows 8.1 Update 1 overigens...lijkt me een logische stap overigens.
Ik zou niet weten waarom het zo lang moet duren. Gewoon updaten die handel. Ik krijg bijna dagelijks updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
GerCor schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 02:28:
[...]

Ik zou niet weten waarom het zo lang moet duren. Gewoon updaten die handel. Ik krijg bijna dagelijks updates.
Ik ook.....zal wel wat 'complexer' zijn vermoed ik, zal vast geen zoek-en-vervang SkyDrive --> OneDrive zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ach, een paar dagen terug leek het ook of we nog weken op de update van gisteren moesten wachten. En toen was het er ineens, net voor de bekendmaking van de overname van WA door FB. Zou me niks verbazen als er straks wat updates klaar staan voor download en install.

Vandaag trouwens een update van OneNote.

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 21-02-2014 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
GerCor schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 03:11:
Ach, een paar dagen terug leek het ook of we nog weken op de update van gisteren moesten wachten. En toen was het er ineens, net voor de bekendmaking van de overname van WA door FB. Zou me niks verbazen als er straks wat updates klaar staan voor download en install.

Vandaag trouwens een update van OneNote.
Ja..ik zag het, maar eh....geen idee wat er 'gefixt' is? Ik weet overigens 100 % zeker dat OneDrive een onderdeel gaat zijn van Windows 8.1 Update 1.

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 21-02-2014 04:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik blijf het jammer vinden dat je in de Windows Store niet, zoals bij Windows Phone, iets van releasenotes kunt zien als je updates hebt.
Ik vind het namelijk altijd leuk om even te lezen wat er verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

TheVMaster schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 04:06:
[...]

Ja..ik zag het, maar eh....geen idee wat er 'gefixt' is? Ik weet overigens 100 % zeker dat OneDrive een onderdeel gaat zijn van Windows 8.1 Update 1.
Dan weten 'we' ook 100% zeker dat het nog maanden gaat duren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
CAP-Team schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:54:
Ik blijf het jammer vinden dat je in de Windows Store niet, zoals bij Windows Phone, iets van releasenotes kunt zien als je updates hebt.
Ik vind het namelijk altijd leuk om even te lezen wat er verbeterd is.
Als er een update is, en je klikt op de app, ga je naar de 'Details' van de app. Daar staat ook bij wat er aangepast is, als de maker dat tenminste heeft ingevuld.

Je kan het ook nu nog zien, maar dan moet je handmatig even naar details scrollen. Voor OneNote bijvoorbeeld:
Ondersteuning voor meer talen.
Mogelijkheid om vanaf de weergave Recente notities naar de pagina te gaan.
Aanbrengen van inkt en verbeteringen van regellijnen.
Verbeteringen van de prestatie.
Verbeteringen van de toegankelijkheid.
Opgeloste problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:09
Weet iemand of er al een Telegram windows RT app is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
TheVMaster schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 02:41:
[...]

Ik ook.....zal wel wat 'complexer' zijn vermoed ik, zal vast geen zoek-en-vervang SkyDrive --> OneDrive zijn :+
Nou toch zou het handig zijn als men de naam makkelijk vervangbaar zou maken. Hier zou je vanaf het begin af aan rekening mee kunnen houden. Vooral grote bedrijven met belangrijke diensten moeten dit doen. Dat zoiets onnozels als een naamsverandering je 'timing' van de lancering van een 'nieuw' product kan beschadigen is gewoonweg belachelijk.

Ik kan me een makkelijke truc voorstellen.

Je zet gewoon een code voor de naam, dus zoiets als #$%$4fg34SkyDrive. Dan kun je gewoon zoeken op #$%$4fg34SkyDrive, en vervangen door #$%$4fg34OneDrive. En voordat je de source code door de compiler heen haalt gooi je er een script overheen om het stuk #$%$4fg34 te verwijderen.

Maar er zullen vast makkelijkere trucs zijn. :P

[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 21-02-2014 12:30 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Werkt de store de apps automatisch bij? Eerst (voor 8.1) moest ik de updates altijd zelf downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Dat kun je instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Maar staat standaard op automatisch...

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]