Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Eerste bijeenkomst Store Apps User Group
http://www.wp7.nl/37315/eerste-bijeenkomst-storeappsug/

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Sinds vorige week deze 4 updates :
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/5mwlt5.png

Leuk maar die apps heb ik bewust uninstalled en hoef ik niet terug te krijgen.
Installeer ik de updates en haal ik ze er daarna weer vanaf krijg ik de updates opnieuw aangeboden...

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hier ook. Misschien poging deze apps te pushen. Ik vraag me ook af of apps echt verwijderd worden als je ze deïnstalleert. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat deze apps wel op je schijf blijven staan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 15:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hallo, even een tip. Torrex is een van de beste torrent download cliënt in de store en t/m 11 september zijn alle in-app purchases gratis voor deze app. Downloaden in background is een van deze in app aankopen. Aanrader dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 15:08
Thanks, gelijk even gedownload! :)

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Ik kwam er net achter dat als je een review in de store plaatst in Windows 8.1 dat de review niet zichtbaar wordt in Windows 8.

De review geplaatst in de store van Windows 8.1 had ik al een paar dagen geleden geplaatst, en vandaag zag ik dus dat de review niet in de store in Windows 8 zichtbaar was. Als ik 'Review updaten' aanklikte in de store van Windows 8, dan was de review gewoon leesbaar. Ik heb hem nu ook in de Windows 8 store gesubmit, dus ik verwacht dat hij nu wel zichtbaar wordt in de Windows 8 store...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

De Netflix app is nu ook in de store te vinden, en werkt uitmate goed, erg blij mee!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Nauw bij mij wil het scherm wel eens vervelend flikkeren. ook haperen de kleuren soms. Verder is het qua snelheid en kwaliteit wel ok idd.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:48
Ik ben op zoek naar mensen die mijn in ontwikkeling zijnde Google Analytics app willen beta-testen vanaf 1 oktober! https://www.facebook.com/Googalytics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 19:25
Ligt het aan mij of zijn er, na bijna een jaar, nog steeds amper officiële apps?

Spotify? Tapatalk? Tweakers? Facebook? YouTube? Gmail? Drive? Google Earth? VLC? Photoshop? Tumblr? Flickr? Lightroom? 9292? Uitzending gemist? Etc...

Zelfs Office 2013 start nog op via de desktop, terwijl je zou zeggen dat MS het voor haar eigen diensten wel voor elkaar zou moeten hebben. Maarja, hetzelfde kun je zeggen voor het feit dat Windows Phone en Modern UI voor developers nog niet samengevoegd zijn.

Als je anno 2013 een 'dienst' via het internet aanbiedt dan moet je wel de volgende zaken op orde hebben:
- Website (met responsive design)
- Android app (native phone & tablet layout)
- iOS app (native iPhone & iPad layout)
- Windows (native Modern UI & Phone)
- Chrome OS Packaged app
Belangerijk daarbij is dat er niets geport wordt, alles touch optimized is en dat elk platform van alle features gebruik kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet in de Store properties de voorkeur zoeken voor NL uit.
Dan zie je ineens veel meer apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:40:
[...]

Zet in de Store properties de voorkeur zoeken voor NL uit.
Dan zie je ineens veel meer apps.
737 Freak had het over officiële apps... Die missen hier en daar nog...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 15:08
Photoshop en Uitzending gemist hebben al een app ;)

• CAP-Team

CAP-Team

En Google apps kun je vergeten, Google steekt geen moeite in het Windows (Phone) platform.

Verwijderd

Precies, meer dan de Google App die nu in de store staat zal er niet komen. Daarnaast is MetroTube een mooie youtube app. De Facebook en VLC app worden toch ontwikkeld nu..

Verwijderd

Vandaag een hele mooie 'Uitzending Gemist' app update.
Mooier en sneller. Nu zeer snel ook op tragere Windows 8/RT hardware.

En nog mooier nieuws:
Het aantal devices (PC's, laptops en tablets) waarop je een app kan installeren onder 1 account, is naar 81 gegaan.
Dus 1 app kopen en op 81 devices kunnen gebruiken!
http://www.wpcentral.com/...es-with-microsoft-account
Directe link:
http://blogs.windows.com/...e-app-roaming-limits.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:28
Gebruik nu nog Google Calendar Agenda sidebar gadget op Windows 7.
Maar wil over stappen naar Windows 8, weet iemand of deze gadget ook,
als metro app voor Win8 bestaat ?

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/M7F8ofo5nv/c8df4bb04a62e6c045bce77d83ce6bfe.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Albert020 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:59:
Gebruik nu nog Google Calendar Agenda sidebar gadget op Windows 7.
Maar wil over stappen naar Windows 8, weet iemand of deze gadget ook,
als metro app voor Win8 bestaat ?

[afbeelding]
Dan zou je in de store moeten kijken, maar zover ik weet kan je je Google account ook synchroniseren met de standaard mail en kalender apps van Windows 8, dus waarom niet die gewoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:28
Swerfer schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:45:
[...]

Dan zou je in de store moeten kijken, maar zover ik weet kan je je Google account ook synchroniseren met de standaard mail en kalender apps van Windows 8, dus waarom niet die gewoon gebruiken?
Zie ik de afspraken dan staan op een tegel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Swerfer schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:45:
[...]

Ik heb geen optie om de agenda te laten synchroniseren met mijn Google account. Hoe is dit wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 06:15
Krasloos schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:31:
[...]

Ik heb geen optie om de agenda te laten synchroniseren met mijn Google account. Hoe is dit wel mogelijk?
Ik heb dat als volgt gedaan.

1) In Google Calander (driehoekje naast de agenda -> agenda instellingen) kan je je gewenste agenda's exporteren als ICAL formaat. Kies wel de "Privé-adres" optie.
2) In de webversie van Outlook agenda van je Microsoft Account (waarmee je in Windows 8 bent ingelogd), kan je de ICAL importeren.

Verder duurt het best een tijdje voordat nieuwe afspraken weergeven worden in de Windows 8 app, deze wordt niet instant bijgewerkt bij mij...

[ Voor 16% gewijzigd door baba420 op 08-10-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
baba420 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:02:
[...]

Ik heb dat als volgt gedaan.

1) In Google Calander (driehoekje naast de agenda -> agenda instellingen) kan je je gewenste agenda's exporteren als ICAL formaat. Kies wel de "Privé-adres" optie.
2) In de webversie van Outlook agenda van je Microsoft Account (waarmee je in Windows 8 bent ingelogd), kan je de ICAL importeren.

Verder duurt het best een tijdje voordat nieuwe afspraken weergeven worden in de Windows 8 app, deze wordt niet instant bijgewerkt bij mij...
Is gelukt, maar in de Agenda App duurt het zeker lang.. na 15 minuten is ie nog niet gesynchroniseerd..

Bedankt in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Ik ben bezig mijn Lumia 925 in te richten. Nu heb ik deze () handleiding gevolgd maar bij een groot deel van de apps staat " App is not available in this region ". Dat vind ik vreemd, mede omdat de apps gewoon al op mijn Windows 7.8-phone staan. Beide toestellen staan ingesteld op Nederland.

Ik heb het over apps als Wordament, Weekview, Boxfiles for Dropbox, Handyscan, Harbor Master, P2000, Xbox Companion, Halo Waypoint, ANWB Verkeer, 7Pass, Buienradar...

:?

[ Voor 21% gewijzigd door Eagle Creek op 12-10-2013 15:17 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gebruikt ook hetzelfde Microsoft account?
Je Lumia 925 staat als device onder je account?

Zo ja, dan is dat erg wazig. Al eens herstart?
Het lijkt er dan op dat je Lumia 925 nog niet helemaal gesynced is. Zou dan met tijd goed moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:14:
Ik ben bezig mijn Lumia 925 in te richten. Nu heb ik deze () handleiding gevolgd maar bij een groot deel van de apps staat " App is not available in this region ". Dat vind ik vreemd, mede omdat de apps gewoon al op mijn Windows 7.8-phone staan. Beide toestellen staan ingesteld op Nederland.

Ik heb het over apps als Wordament, Weekview, Boxfiles for Dropbox, Handyscan, Harbor Master, P2000, Xbox Companion, Halo Waypoint, ANWB Verkeer, 7Pass, Buienradar...

:?
Ehh...dit is het topic van de Windows Store, niet de Windows Phone Store... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

:|

:z

Sorry :+

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Mocht iemand nog een goede Google Analytics app zoeken, de mijne is vandaag gelanceerd:

http://apps.microsoft.com...41-4362-80b6-62f61733f0a9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PlYLWcr.jpg

De app heeft o.a. mooie en vooral handige live tiles:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6eHmbwu.png

Hij zal de komende maanden nog een hoop grote updates krijgen met nieuwe features, het doel is om aan de hand van feedback van gebruikers te bepalen welke functionaliteit we het eerst toe moeten voegen, in plaats van er maar zomaar op los te gaan.

Meer info kun je vinden op mijn blog: http://leoncullens.nl/pos...app-for-Windows-8-RT.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avalaxy schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:14:
Mocht iemand nog een goede Google Analytics app zoeken, de mijne is vandaag gelanceerd:

http://apps.microsoft.com...41-4362-80b6-62f61733f0a9

[afbeelding]

De app heeft o.a. mooie en vooral handige live tiles:

[afbeelding]

Hij zal de komende maanden nog een hoop grote updates krijgen met nieuwe features, het doel is om aan de hand van feedback van gebruikers te bepalen welke functionaliteit we het eerst toe moeten voegen, in plaats van er maar zomaar op los te gaan.

Meer info kun je vinden op mijn blog: http://leoncullens.nl/pos...app-for-Windows-8-RT.aspx
Ziet er erg goed uit, vind hem alleen wel wat prijzig :( Geen 'versie met reclame'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
TheVMaster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 02:03:
[...]

Ziet er erg goed uit, vind hem alleen wel wat prijzig :( Geen 'versie met reclame'?
Nee, dat zou bij lange na niet kostendekkend zijn.

Je moet overigens wel bedenken dat het hier niet bij blijft, dit is slechts versie 1.0, maar er komen nog een hoop grote updates met heel veel nieuwe functionaliteit.

[ Voor 24% gewijzigd door Avalaxy op 16-10-2013 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avalaxy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 02:05:
[...]

Nee, dat zou bij lange na niet kostendekkend zijn.

Je moet overigens wel bedenken dat het hier niet bij blijft, dit is slechts versie 1.0, maar er komen nog een hoop grote updates met heel veel nieuwe functionaliteit.
;-) Ik ga hem de komende 7 dagen eens even testen....en misschien koop ik hem wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
TheVMaster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 02:08:
[...]

;-) Ik ga hem de komende 7 dagen eens even testen....en misschien koop ik hem wel :p
Ik ben heel benieuwd naar je feedback, ik hoor heel graag van gebruikers welke functionaliteit ze graag willen zien in de volgende major release. Als je vragen of feedback hebt kun je altijd een mailtje droppen op googalytics@gmail.com :)

Gaaf blog-design heb je trouwens :) Zo te zien ben je Windows 8 fan :P

[ Voor 7% gewijzigd door Avalaxy op 16-10-2013 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Avalaxy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 02:18:
[...]

Ik ben heel benieuwd naar je feedback, ik hoor heel graag van gebruikers welke functionaliteit ze graag willen zien in de volgende major release. Als je vragen of feedback hebt kun je altijd een mailtje droppen op googalytics@gmail.com :)

Gaaf blog-design heb je trouwens :) Zo te zien ben je Windows 8 fan :P
Ik vind hem ook prijzig. Als je hem voor het laagste bedrag in de store plaatst, en je krijgt wereldwijd downloads, dan denk ik dat je meer verdient. Je kan hem altijd later nog in prijs verhogen.

Ik acht de kans groot dat hij wereldwijd kan aanslaan, hij ziet er goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Swerfer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:27:
[...]

Als je hem voor het laagste bedrag in de store plaatst, en je krijgt wereldwijd downloads, dan denk ik dat je meer verdient.
Nee, daar is de markt te klein voor, en de kosten te hoog. Er is een API quota die dat niet toelaat, en peperdure licenties die zichzelf terug moeten betalen.

We willen ook niet de goedkoopste zijn, daar heb je al andere apps voor. Wij willen voor kwaliteit gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Avalaxy op 16-10-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avalaxy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:52:
[...]

Nee, daar is de markt te klein voor, en de kosten te hoog. Er is een API quota die dat niet toelaat, en peperdure licenties die zichzelf terug moeten betalen.

We willen ook niet de goedkoopste zijn, daar heb je al andere apps voor. Wij willen voor kwaliteit gaan.
Hij is voor mijn gevoel op het moment (nog) wel erg beperkt om die 6,49 te rechtvaardigen denk ik. Gebruik nu Modern Web Analytics, die is meer uitgebreid en is ook nog gratis...ik wil best betalen voor software, maar niet voor een 'beta' versie met alleen basisfunctionaliteit. Ziet er zeker goed overigens....maar ik denk dat ik hem nu nog niet aanschaf.

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 16-10-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 22:08
TheVMaster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:36:
[...]

Hij is voor mijn gevoel op het moment (nog) wel erg beperkt om die 6,49 te rechtvaardigen denk ik. Gebruik nu Modern Web Analytics, die is meer uitgebreid en is ook nog gratis...ik wil best betalen voor software, maar niet voor een 'beta' versie met alleen basisfunctionaliteit. Ziet er zeker goed overigens....maar ik denk dat ik hem nu nog niet aanschaf.
Ben het hiermee eens, en vind het eigenlijk nog mild. De app is op dit moment echt heel beperkt in functionaliteit. Daarnaast voelt hij traag aan (Surface RT). Op dit moment weegt de €6,50 absoluut niet op tegen de mogelijkheden. Voor dat bedrag verwacht ik heel wat meer.

Vind 't wel overzichtelijk en mooi weergegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Nog meer mensen waarbij de store beetje kapot is? Zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/qx7913.jpg

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:05
TheVMaster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:36:
[...] Hij is voor mijn gevoel op het moment (nog) wel erg beperkt om die 6,49 te rechtvaardigen denk ik. [...] ik wil best betalen voor software, maar niet voor een 'beta' versie met alleen basisfunctionaliteit. [...]
Tommiiee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:28:
[...] Ben het hiermee eens, en vind het eigenlijk nog mild. De app is op dit moment echt heel beperkt in functionaliteit. [...] Voor dat bedrag verwacht ik heel wat meer.[...]
Denk dat deze dingen al weg zouden worden genomen met een openbare planning van functionaliteiten en eventuele inbreng daarin? Ben daar sowieso voorstander van bij software. Als eindgebruiker en klant wil ik wel enige inbreng hebben ^^

@boven: werkt allemaal normaal hier hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er bij mij gewoon normaal uit. Net trouwens >20 app updates gekregen.
Met name updates zodat een app in het Nederlands is. Zoals de app 'Weer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:34:
Ziet er bij mij gewoon normaal uit. Net trouwens >20 app updates gekregen.
Met name updates zodat een app in het Nederlands is. Zoals de app 'Weer'.
Kreeg inderdaad net ook 20+ App updates, waaronder alle meegeleverde Apps. Daarnaast ook Netflix, Hulu en nog een paar anderen...en natuurlijk de Facebook App.

Ze ondersteunen nu allemaal de nieuwe snap-formaten.....daarnaast hebben ze de Mail App weer voorzien van nieuwe zaken....en inderdaad ook in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
enomiss schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:14:
Nog meer mensen waarbij de store beetje kapot is? Zie screenshot:
[afbeelding]
Ben er al achter..

Win+R
wsreset.exe (store reset)

heeft het opgelost. :)

MS moet wel echt wat doen eraan zodat mensen kunnen herkennen welke app officieel is. Als je op Facebook zoekt zie je er 100. Hoe wil Jan met de pet de officiële app vinden? Dit geldt wel bij meer apps..

Huh, merk net, wanneer ik in de store kijk naar mijn geïnstalleerde apps zoals Mail etc, dat deze allemaal geüpdatet zijn vandaag. Betekent dit dat de store nu automatisch updates doet?

edit: zie inderdaad dat er nu een setting is in de store via charm car, dat je automatisch updates kan laten installeren.

[ Voor 49% gewijzigd door enomiss op 17-10-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Een vraag over de échte Windows Store;

Ik heb 2 producten in de bestelling, 1 wordt aldus de orderstatus 21e verstuurd. Maar 't andere onderdeel staat nog geen levertijd bij (maar bij 't product zelf op hun website staat 29e).

Wordt bij MS de onderdelen apart verstuurt, of wachten ze tot beide tegelijk leverbaar zijn?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Als ik probeer in te loggen ind e Facebook app, blijft ie maar eeuwig bolletjes draaien, nog meer mensen met problemen met inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Caelorum schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:34:
[...]

Denk dat deze dingen al weg zouden worden genomen met een openbare planning van functionaliteiten en eventuele inbreng daarin? Ben daar sowieso voorstander van bij software. Als eindgebruiker en klant wil ik wel enige inbreng hebben ^^
Die inbreng zijn we zelf juist heel erg actief naar op zoek. Het blijft hier absoluut niet bij qua features, we zijn erg hard aan het werk om de app uit te breiden. Om te weten welke functionaliteit de gebruikers willen zijn we dus actief aan het vragen welke features mensen willen zien.

Zodra het duidelijk is wat prioriteit #1 is voor klanten komt die planning zeker openbaar, de beste manier om daarvan op de hoogte gehouden te worden is op Facebook: https://www.facebook.com/Googalytics.

Dus nogmaals, als iemand feedback heeft, we ontvangen het zeer graag op info@googalyticsapp.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Netjes van Microsoft. In 5 uur tijd is mijn app voor Windows 8.1 in de store geplaatst!

Ik had niet verwacht dat ze zo snel waren. Ik had eerder verwacht dat het enkele dagen ging duren, omdat veel developers pas vandaag hun Windows 8.1 app konden submitten.

Grote kans dus dat er morgen al heel veel (nieuwe) Windows 8.1 apps te vinden zijn in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swerfer schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:34:
Netjes van Microsoft. In 5 uur tijd is mijn app voor Windows 8.1 in de store geplaatst!

Ik had niet verwacht dat ze zo snel waren. Ik had eerder verwacht dat het enkele dagen ging duren, omdat veel developers pas vandaag hun Windows 8.1 app konden submitten.

Grote kans dus dat er morgen al heel veel (nieuwe) Windows 8.1 apps te vinden zijn in de store.
Ja, alleen wel jammer dat je niet meer als app naam '*' in kunt vullen om zo de nieuwste apps te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
TheVMaster schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:43:
[...] Ja, alleen wel jammer dat je niet meer als app naam '*' in kunt vullen om zo de nieuwste apps te zien :(
Ja, al doet "" het wel, maar kan je nog steeds niet sorteren op newest (want dan doet ie het niet meer) '&&' precies hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor een goede kalender, op WP gebruik ik Simple Calendar. De stamdaard app is net net niet, wordt te weinig gebruik gemaakt van de grote live tile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Caelorum schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 01:01:
[...]

Ja, al doet "" het wel, maar kan je nog steeds niet sorteren op newest (want dan doet ie het niet meer) '&&' precies hetzelfde verhaal.
Zoeken naar een spatie. Daarna kan je sorteren op newest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Swerfer schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:50:
[...] Zoeken naar een spatie. Daarna kan je sorteren op newest...
Alleen geeft die dan bij mij echt enkel applicaties met een spatie in de naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Caelorum schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:25:
[...]

Alleen geeft die dan bij mij echt enkel applicaties met een spatie in de naam...
Bij mij ook apps zonder spatie in de titel... Spaties in de tekst gelden natuurlijk ook. En ik krijg ook niet perse eerst de apps met spatie in de titel te zien en dan pas zonder. Gewoon alles door elkaar...

[ Voor 24% gewijzigd door Swerfer op 18-10-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Hij doet het hier nu ook ^^ Zal wel vanwege een reboot komen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ik kom echt met geen mogelijkheid ingelogd in de nieuwe Facebook app voor Windows 8.1. Na het invullen van mijn email en wachtwoord, en het op Enter rammen, blijven die witte bolletjes eeuwig draaien. Heb de app al 5x eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het allemaal wel mooi en aardig maar, ik zelf vind de store maar een beetje onoverzichtelijk er staan zoveel apps in waarvan de kwaliteit gewoon vreselijk is. Naar mijn gevoel is het gewoon willen opvullen van die store en erg gehaast, Maar van mij mag het beleid wel nog wat strenger.

Tegenover Windows 8.0 natuurlijk een verbetering maar het is nog niet zo zoals ik het zou willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Naar aanleiding van alle feedback is Googalytics nu €1,19 geprijsd: http://apps.microsoft.com...41-4362-80b6-62f61733f0a9. Dit houdt in dat alle grote nieuwe functionaliteit in de vorm van in-app purchases zal verschijnen. Mensen die de app al gekocht hebben voor de volledige prijs hebben daarmee gelijk alle in-app purchases gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar een dikke topper op andere platforms (nr1 in ios app store) is er nu ook in de Windows Store en wat later ook in de Windows Phone Store.
http://wmpoweruser.com/fi...ne-and-windows-8-version/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Blijkt maar weer dat er ook gewoon veel troep in de App Store staat :+
Sorry, maar ik vind dit niet bepaald een topper. Sure, het ziet er wel geinig uit, maar er zijn al zat van dit soort games op WP

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 11:02
Is opzicht wel een geinig spelletje voor nutteloze tijd om te krijgen, maar het slaat stiekem nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Martinspire schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:24:
Blijkt maar weer dat er ook gewoon veel troep in de App Store staat :+
Sorry, maar ik vind dit niet bepaald een topper. Sure, het ziet er wel geinig uit, maar er zijn al zat van dit soort games op WP
ken serieus mensen die dat spel dagelijks spelen. Niet denigrerend bedoelt of iets dergelijks, iedereen moet spelen wat ze leuk vinden. Maar met zulke games vind ik het niet raar dat een store snel in aantallen oploopt.

Makkelijk te maken in vergelijking met bijvoorbeeld Halo

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 25-10-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Zijn er meer mensen bij wie de RTL XL app tijdens het afspelen (op een Surface RT tablet) zichzelf al na enkele minuten afsluit?

Het lijkt er op dat dat komt door een vorm van energiebesparing; eerst zie je het scherm namelijk al minder helder worden en als je niet snel daarna het scherm even aanraakt, stopt hij volledig met afspelen. Je komt dan weer uit bij programma-overzicht van alle mogelijk beschibare programma's, ipv bij de uitzending die je aan het bekijken was.

Bij de Uitzending Gemist app van de NPO gebeurt me dit trouwens niet, dus het lijkt niet met mijn eigen instellingen te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
enomiss schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:10:
Ik kom echt met geen mogelijkheid ingelogd in de nieuwe Facebook app voor Windows 8.1. Na het invullen van mijn email en wachtwoord, en het op Enter rammen, blijven die witte bolletjes eeuwig draaien. Heb de app al 5x eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Nog meer mensen met dit probleem?
Ben ik nou echt de enige die niet kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
enomiss schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:47:
[...]

Ben ik nou echt de enige die niet kan inloggen?
Blijkbaar wel... Wat zegt Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:24:
[...]

Misschien kan je het op een Windows device beter aan Microsoft (+Bing) vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

choogen schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:28:
Zijn er meer mensen bij wie de RTL XL app tijdens het afspelen (op een Surface RT tablet) zichzelf al na enkele minuten afsluit?

Het lijkt er op dat dat komt door een vorm van energiebesparing; eerst zie je het scherm namelijk al minder helder worden en als je niet snel daarna het scherm even aanraakt, stopt hij volledig met afspelen. Je komt dan weer uit bij programma-overzicht van alle mogelijk beschibare programma's, ipv bij de uitzending die je aan het bekijken was.

Bij de Uitzending Gemist app van de NPO gebeurt me dit trouwens niet, dus het lijkt niet met mijn eigen instellingen te maken te hebben.
Heb ik ook gemerkt. De NOS doet of deed hetzelfde als de RTLXL app.
Daarom kijk ik het journaal in de Uitzendinggemist app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die FB app, maar eerlijk gezegd had ik liever gehad dat ze de messaging app erin gelaten hadden. Strak uiterlijk en ook daar kon je FB chatten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb vorige week een Fitbit Flex aangeschaft om mijn beweging en slaap te monitoren. Er is een officiele app voor beschikbaar, maar als ik de link aan klik op mijn Surface/laptop (beiden met 8.1) kom ik gewoon in de store terecht, ik kan hem dus niet installeren. (vermoedelijk omdat ie niet in de NLse store zit? Why MS Why?) Is er een foefje om deze toch te kunnen installeren?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Als je je regio op de VS of UK zet kan je hem waarschijnlijk wel installeren. Daarna kan je gewoon de regio weer naar Nederland zetten.

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Beneveerg schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:20:
Als je je regio op de VS of UK zet kan je hem waarschijnlijk wel installeren. Daarna kan je gewoon de regio weer naar Nederland zetten.
Hmm dat klinkt inderdaad wel heel logisch ;) Vanavond even kijken als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:51:
[...]
Hmm dat klinkt inderdaad wel heel logisch ;) Vanavond even kijken als ik thuis ben!
Net even voor je geprobeerd (Surface 2 op het werk) en de region verandering werkt. Zelfs zonder herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:28:
[...]

Net even voor je geprobeerd (Surface 2 op het werk) en de region verandering werkt. Zelfs zonder herstart.
Ey tx, dan werkt het op mijn Surface RT vast ook ;)

[update]
Yup werkt inderdaad ook op mijn surface RT 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 29-10-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

Deze al bekend:

http://apps.microsoft.com...3a-4743-a263-d6f85a834a5f

De 3voor12 Luisterpaal app... Ideaal als je het mij vraagt voor op elke win8 pc. geen geklooi meer in je browser maar gewoon een dedicated player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:54
Wellicht reeds een keer beantwoord, maar kon niets vinden op 'gift' of 'kado'.

Is het ook mogelijk om apps kado te doen aan andere mensen, net zoals dat nu kan in de Apple AppStore? Ik heb namelijk wat geld op een account van me staan en dat wil graag een app 'geven' aan een ander account van me dat ik gebruik om in Windows in te loggen.
Zou ook al mooi zijn als ik (tijdelijk) met een ander account in de Store kan inloggen, maar dat is iets minder fraai.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Niet dat ik weet. Het enige wat MS heeft is een gift card, maar daar heb je nu niets meer aan. Misschien dat je met dat hele parental gebeuren nog iets kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Swerfer schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:24:
[...]

Zoekmachines zeggen helemaal niks. Ik lijk wel de enige met dit vreemde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:29:
Wellicht reeds een keer beantwoord, maar kon niets vinden op 'gift' of 'kado'.

Is het ook mogelijk om apps kado te doen aan andere mensen, net zoals dat nu kan in de Apple AppStore? Ik heb namelijk wat geld op een account van me staan en dat wil graag een app 'geven' aan een ander account van me dat ik gebruik om in Windows in te loggen.
Zou ook al mooi zijn als ik (tijdelijk) met een ander account in de Store kan inloggen, maar dat is iets minder fraai.
Ehh....waarom zou je niet met je 'Store Account' inloggen? Zo installeer ik Apps onder het account van m'n vrouw. In de Store koppel ik 'mijn account' en zo kunnen we beide dezelfde apps installeren en hoeven we ze maar 1x aan te schaffen, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

TheVMaster schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:30:
[...]

Ehh....waarom zou je niet met je 'Store Account' inloggen? Zo installeer ik Apps onder het account van m'n vrouw. In de Store koppel ik 'mijn account' en zo kunnen we beide dezelfde apps installeren en hoeven we ze maar 1x aan te schaffen, werkt perfect.
Zo zit ik ook. Heb 2 MS accounts, 1 met CC/Store, en 1 zonder, maar ik wil alles oversluizen naar 't account zonder CC (Creditcard) etc. Dit account is namelijk Gmail en zou graag álles onder 1 dak willen.

En inloggen in je MS Surface Tablet, dat moet of met een MS account, of gewoonl lokaal. Beetje omslachtig en onhandig imo...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

TheVMaster schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:30:
[...]

Hoe werkt dat precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Vreselijk irritant in de Windows Store:

Hoe kan je in hemelsnaam het versienummer van een app zien, of op welke datum deze voor het laatst geüpdatet is?

Sommige apps schrijven het versienummer wel in de beschrijving, maar ik vind dat het toch echt op een vaste plek hoort te staan.

[ Voor 29% gewijzigd door enomiss op 02-11-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
enomiss schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:30:
[...] Sommige apps schrijven het versienummer wel in de beschrijving, maar ik vind dat het toch echt op een vaste plek hoort te staan.
Kan je inderdaad niet zien. Overigens weet ik niet waarom je het versienummer zou willen zien. Daar heb je uiteindelijk toch niets aan. Wanneer die voor het laatst is geüpdatet is dan weer wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
enomiss schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:30:
Vreselijk irritant in de Windows Store:

Hoe kan je in hemelsnaam het versienummer van een app zien, of op welke datum deze voor het laatst geüpdatet is?

Sommige apps schrijven het versienummer wel in de beschrijving, maar ik vind dat het toch echt op een vaste plek hoort te staan.
Dat kan je inderdaad niet altijd zien. Maar waarom zou je dat willen weten? Je kan altijd met update kijken of er een nieuwe versie is en met Windows 8.1 worden alle apps automatisch geupdate naar de laatste versie als je dat niet hebt uitgeschakeld...

De meeste apps laten de versie wel zien in de charms, maar daarvoor moet je de app eerst installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Swerfer schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:46:
[...]

Dat kan je inderdaad niet altijd zien. Maar waarom zou je dat willen weten? Je kan altijd met update kijken of er een nieuwe versie is en met Windows 8.1 worden alle apps automatisch geupdate naar de laatste versie als je dat niet hebt uitgeschakeld...

De meeste apps laten de versie wel zien in de charms, maar daarvoor moet je de app eerst installeren.
Ik vind het juist een zeer belangrijk iets om te zien. Als ik naar een app zoek, en er zijn 20 varianten van, dan kijk ik graag naar welke app nog recent geüpdatet is. Dit zegt toch wel veel over een app. Als er bijvoorbeeld staat: laatst geüpdatet in 2012, dan is de app voor mij al bijna afgeschreven. Ik ben gewend ernaar te kijken en daarop apps te beoordelen. Ik ben niet van mening dat het aan mijn gewenning ligt, maar dat het een fundamenteel iets is. Het aller liefst zou ik ook nog een klein lijstje willen zien wat je kan uitklappen met de volledige (of van het laatste jaar) update geschiedenis. Ik schat een app A die bijvoorbeeld in maart, april, juli en september 2013 geüpdatet is hoger in, dan een app B die voor het laatst in april is geüpdatet. In combinatie met het aantal sterren en enkele reviews kan ik dan bepalen welke app ik ga installeren. Het helpt mij dus wel degelijk bij mijn beoordelingscriteria. Want ook al is app B een klein beetje beter dan app A, dan toch zou ik voor app A kiezen omdat ik zie dat er meer aandacht aan wordt besteed, en met mijn support zal de app dan naar alle waarschijnlijkheid voorbij app B gaan qua kwaliteit, omdat je kan verwachten dat er nog regelmatig updates komen. Ik kan er dus niet bij hoe deze informatie kan ontbreken in de store.

[ Voor 39% gewijzigd door enomiss op 02-11-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
+1, ik kijk ook altijd naar versienummers en/of last updated. Echt gaar dat de Windows Store dat niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Ik wist toevallig dat er een nieuwe versie van een app released was en mijn Windows 8.1 had deze dus NIET automatisch geüpdate en moest alsnog handmatig de update check uitvoeren. Ik heb dus ook graag die versie gegevens erbij staan :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:51:
[...]

Hoe werkt dat precies dan?
De store openen en dan bij de settings aanloggen met een ander account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
punisher007 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:56:
Ik wist toevallig dat er een nieuwe versie van een app released was en mijn Windows 8.1 had deze dus NIET automatisch geüpdate en moest alsnog handmatig de update check uitvoeren. Ik heb dus ook graag die versie gegevens erbij staan :)
Een app wordt ook niet direct als hij gereleased wordt geupdate. Dat kan zo een aantal dagen duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:27

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik heb nu een Surface 2 en ik kan nu genieten van de Regenmeter apps op zowel de HTC 8X als ook op de Surface 2. Prachtig hoor, die meldingen van Regenmeter op mijn scherm van de Surface 2. Vooral met het huidige weer. Werkt TOP.

Prachtig OS, dat Windows.

Ik heb even dit topic doorgelezen en ik zie dat mezelf heel wat ellende heb bespaard door de Surface2 pas laat aan te schaffen. Ik heb geen enkel probleem met de Store en trof er gelijk al prachtige apps aan, zoals:

Skype,
Twitter,
BNR,
Tv Gids
Treinplanner
Metrotube,
RTL XL
NPO (Uitzending gemist)
Yoep
MobileHD
Media Smart
Funda
NOS

De standaard apps van Bing (nieuws en economie) zijn ook prachtig. De mooiste tot nu vind ik Treinplanner. Reis zelf nooit met het OV maar live file en twitterberichten in een app vind ik toch wel super gedaan.

Nadeel van de store is dat ik nu al een week tegen dezelfde apps zit kijken als ik de store open. Ik heb ook niet het idee dat recensies worden bijgewerkt.

EDIT: voor de liefhebbers: een update vandaag van de FB app.

[ Voor 64% gewijzigd door GerCor op 12-11-2013 11:37 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 19:49

Cogency

Ginnunga

Ik kan een heel hoop Apps niet vinden in de store die wel bestaan/er in staan. Ik zoek bijvoorbeeld Kindle, 500px, etc. De store zoek functie zegt dan dat hij ze niet kan vinden, als ik dan naar de website ga van het programma dat ik zoek en ga naar downloads, dan krijg je bv een link naar de App store (open deze app in de store of iets in die strekking) en dan opent de app dus wel gewoon in de store en kan ik hem zo installeren.

Is dit een setting die verkeerd staat? Heb ik met Surface2pro 8.1 niet de complete store? Ik heb namelijk hetzelfde met mijn desktop.

• CAP-Team

CAP-Team

Als ik op mijn Surface 2 zoek op Kindle vind ik aardig wat apps, inclusief de Kindle app.
Misschien even dat vinkje uitzetten dat je alleen landspecifieke apps wilt vinden?

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
Ik heb in dit topic een aantal opmerkingen voorbij zien komen over de NOS app (en andere apps) die het scherm niet actief houden tijdens het afspelen van video. Vandaag is er een Windows 8.1 update voor de NOS app verschenen waarin dit probleem is opgelost.
tomverhoeff schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:28:
Ik heb in dit topic een aantal opmerkingen voorbij zien komen over de NOS app (en andere apps) die het scherm niet actief houden tijdens het afspelen van video. Vandaag is er een Windows 8.1 update voor de NOS app verschenen waarin dit probleem is opgelost.
Cool...even installeren. Wel grappig....als je de NOS App installeert (had hem verwijderd) krijg je de 'oude' versie, maar als je dan geforceerd naar updates laat zoeken krijg je wel de update :)

• enomiss
NOS heeft nu ook een live tile met deze update.

• GerCor

GerCor

Inderdaad, mooi hoor. Mocht ook wel want ze liepen aardig achter met Bing Nieuws/Economie en BNR nieuws radio. Nu nog even de WP8 app updaten met notificatie die je ook ergens terug kunt vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door GerCor op 14-11-2013 19:23 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Cogency schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:13:
Ik kan een heel hoop Apps niet vinden in de store die wel bestaan/er in staan. Ik zoek bijvoorbeeld Kindle, 500px, etc. De store zoek functie zegt dan dat hij ze niet kan vinden, als ik dan naar de website ga van het programma dat ik zoek en ga naar downloads, dan krijg je bv een link naar de App store (open deze app in de store of iets in die strekking) en dan opent de app dus wel gewoon in de store en kan ik hem zo installeren.

Is dit een setting die verkeerd staat? Heb ik met Surface2pro 8.1 niet de complete store? Ik heb namelijk hetzelfde met mijn desktop.
Ik heb ook exact dit probleem op mijn surface 2
Zo kon ik bijvoorbeeld Citrix receiver niet vinden, die toch echt bestaat.

• GerCor

GerCor

Psycho_Mantis schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:03:
[...]

Ik heb ook exact dit probleem op mijn surface 2
Zo kon ik bijvoorbeeld Citrix receiver niet vinden, die toch echt bestaat.
Maar er is ook al uitgelegd (door CAP-Team) hoe je die kunt vinden. Ik ga naar de store, tik Citrix in en ik heb 4 apps: Citrix Receiver, GoToMeeting, XenApp Manager en ShareFile.

Misschien even dat vinkje uitzetten dat je alleen landspecifieke apps wilt vinden?

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 14-11-2013 23:43 ]

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Sinds ik geupgrade ben naar Windows 8.1 krijg ik geen updates meer bij store ?
En ik lees hierboven dat er bijvoorbeeld voor de NOS app een update is.

Dus geen getalletjes meer bij store icoon of moet je dit nu op andere manier door hebben ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De standard instelling in Windows 8.1 is dat apps automatisch worden geupdated. Je kan dat uitzetten in de settings van de store (bij app updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

GerCor schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:25:
[...]

Maar er is ook al uitgelegd (door CAP-Team) hoe je die kunt vinden. Ik ga naar de store, tik Citrix in en ik heb 4 apps: Citrix Receiver, GoToMeeting, XenApp Manager en ShareFile.

Dat was het dus, bedankt!
Gaat hier gelijk een wereld voor me open :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ru__ schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:08:
De standard instelling in Windows 8.1 is dat apps automatisch worden geupdated. Je kan dat uitzetten in de settings van de store (bij app updates).
Ik heb dat ook aanstaan maar mijn Surface 2 zegt dat ik een beperkt netwerk (data limiet) heb en aan downloads mogelijk kosten verbonden zijn en daarom niet automatisch download. Ik weet echter niet hoe de Surface 2 aan die 'wijsheid' komt. Kan het ook nergens vinden om uit te schakelen. En weer iemand schrijft dat de apps pas automatisch worden gedownload nadat je de store hebt geopend.''
'
EDIT: gevonden en opgelost. Data limiet / beperkt netwerk uitgeschakeld. ;w

http://windows.microsoft....-internet-connections-faq

PS. De Surface is een geweldig apparaat en nodigt uit, vooral als je de Surface net hebt aangeschaft, wat instellingen uit te proberen maar de beschrijvingen zijn soms, wat mij betreft, summier in hun uitleg en als je iets te enthousiast instellingen aanpast dan word je soms spoorzoeker naar hoe je iets weer herstelt. Wijze les voor mijzelf. :)

[ Voor 27% gewijzigd door GerCor op 15-11-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperjoey
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:54
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
~[html]Ook vragen over de <b>default geinstalleerde</b> Windows 10 Apps (Mail/People/Messaging/etc) horen gewoon thuis in <b>dit</b> topic.~[/html]