• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:50

neevedr

Dat was ik niet!

Topicstarter
In navolging van de Post hier je eigen Windows Phone 7 App! ben ik ook wel benieuwd naar de Windows 8 apps die door de Tweakers zijn gebouwd. Welke Windows 8 applicatie staat er van jou in de Windows Store?

De TS trapt af, zelf staat sinds kort mijn eerste applicatie in de Store namelijk FC Knudde Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/835ae1b1-bbd1-43a9-8004-594dd5d6fc8d/Screenshot.51256.1000000.jpg

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
Kan TS de app hier uploading zodat ik eens kan kijken of het sideloaden van apps me lukt? Heb het wel geäctiveerd allemaal maar kon vervolgens geen app vinden om het te testen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 07:35
Voor de Tweakers Apprace heb ik een applicatie gemaakt voor 1001primarygames.com

Hier staan allemaal spellen op (in de trend van zakdoekje leggen) die je als bijvoorbeeld leraar met een basisschool klas kunt doen.

Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/d0f3395b-9fe1-41c0-8902-5e3ea60460ab/Screenshot.75967.1000000.jpg

Hij staat hier in de store. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Mijn app is Recipe4share. Zoals de naam al aangeeft, een app om recepten in op te slaan die automatisch worden geshared met andere gebruikers van de app.

Recipe4share in de Store
Recipe4share Website

Ook ik doe mee met de apprace, met Recipe4share.

Mijn andere app is Chilibase. Een app met een online database met ruim 300 verschillende chilipeper soorten (ook een hobby).

[url=ms-windows-store:PDP?PFN=27452DennisBakker.Chilibase_j7m1vj59st4m6]Chilibase in de Store[/url]
Chilibase in de Store Website
Chilibase.nl Website

[ Voor 4% gewijzigd door Swerfer op 09-11-2013 10:52 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Mijn app is Kitch'n'Control. Een handige app waarmee je meerdere kookwekkers kunt instellen.

Kitch'n'Control in de Store

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Je kan ook echt rechtstreeks naar de store linken, en niet naar de website:

ms-windows-store:PDP?PFN=CoathooksIT.KitchnControl_xenmf438xy03g

in jouw geval...

Hmm... kom er net achter dat de directe link vanuit internet explorer niet werkt. Wel als je hem kopieerd en plakt in de adres bar... Is een Tweakers ding. Tweakers herkent de url niet, ook niet in de [url ][/url] tags. Ik zal wel even een melding maken...

[ Voor 34% gewijzigd door Swerfer op 08-01-2013 18:34 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Swerfer schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:28:
[...]
...snip....
Hmm... kom er net achter dat de directe link vanuit internet explorer niet werkt. Wel als je hem kopieerd en plakt in de adres bar... Is een Tweakers ding. Tweakers herkent de url niet, ook niet in de [url ][/url] tags. Ik zal wel even een melding maken...
:) Dat had ik ook gezien maar dacht dat het aan mij lag... 8)7

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxit
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-09 11:19
Mijn bijdrage aan de Apprace is ShuffleWords:

ShuffleWords Store Website
ShuffleWords Free Store Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Ziet er goed uit! Hoe heb je 150.000 woorden gevonden?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxit
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-09 11:19
marrik schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:12:
[...]

Ziet er goed uit! Hoe heb je 150.000 woorden gevonden?
De Nederlands lijst komt van OpenTaal.

[ Voor 26% gewijzigd door boxit op 14-01-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als liefhebber van woordspelletjes: leuk gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59

J27

Hier de link naar mijn spelletje, ik heb hem ook gesubmit voor de apprace, maar verwacht daar niet zoveel van omdat het niet erg metro-like is.

http://apps.microsoft.com...87-420c-b74d-05b295b58e2b

Gemaakt in html5/javascript en de eerste 13 levels zijn gratis te spelen in de trial versie.
Het leukst is het om dit spel op een tablet te spelen, maar met de muis werkt het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:50

neevedr

Dat was ik niet!

Topicstarter
Al enige tijd in de store maar nog niet hier gepost: Tweakers.net voor Windows 8

Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/cde7ad1e-9702-48d1-ab8a-c105f3d5fc30/Screenshot.75666.1000000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Regenmeter heeft een update gekregen naar 2.1.0.0. Helemaal top!

http://apps.microsoft.com...29-4a6c-8607-58336d84c12d

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/812690_10151397132802521_373921766_o.jpg

Groeten,
Niels

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightlion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11-2018
Ik heb een eigen spel gemaakt genaamd: Picture Logic. Door logisch na te denken moet je de levels proberen door te komen. Over 100 levels zijn gratis speelbaar, wil je er meer dan kan je het levelpack erbij kopen. Daarnaast komt er met de komende update (live met een paar uur) de mogelijkheid om je eigen levels te maken en die op te sturen.

Een paar screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img803/4185/screenshot0117201322593.png
http://imageshack.us/a/im...reenshot0117201322582.png
http://imageshack.us/a/im...reenshot0117201322581.png

De link naar de app:
http://apps.microsoft.com...ee-4263-8944-6e6ae3b12d50

[ Voor 33% gewijzigd door nightlion op 04-02-2013 13:12 . Reden: link naar screenshots ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
neevedr schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:47:
Al enige tijd in de store maar nog niet hier gepost: Tweakers.net voor Windows 8

[afbeelding]
Top app! Draait super op de Surface! (al moet ik zeggen dat het in de browser ook lekker werkt).
Zijn er plannen om hem te poorten naar WP8? De Windows Phone app vind ik een stuk minder namelijk.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Nadat de Windows Phone variant al een aantal updates heeft gekregen, werd het ook tijd om Regenmeter voor Windows 8/RT te updaten.

Ik moet zeggen dat alles voorspoedig loopt, en ik versie 3.0.0.0 voor het einde van de maand online hoop te hebben :)!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Getriggerd door @hierboven kan ik melden dat mijn app Recipe4share inmiddels de 19e release heeft met versienummer 1.2.2.121

Met meer dan 5200 downloads heb ik vooral redelijk wat Nederlandse gebruikers, die toch wel aardig wat recepten hebben geplaatst in de app. Inmiddels zo'n 260 waarvan er 180 in het Nederlands. Meer recepten zijn altijd welkom (hint ;) )

Release 20 is onderweg met kleine aanpassingen. Vanaf dan ga ik ondersteuning voor meer talen toevoegen. Spaans is één van de talen die op mijn verlanglijstje staat. Lekkere grote markt wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 10:57
Swerfer schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:04:
Getriggerd door @hierboven kan ik melden dat mijn app Recipe4share inmiddels de 19e release heeft met versienummer 1.2.2.121

Met meer dan 5200 downloads heb ik vooral redelijk wat Nederlandse gebruikers, die toch wel aardig wat recepten hebben geplaatst in de app. Inmiddels zo'n 260 waarvan er 180 in het Nederlands. Meer recepten zijn altijd welkom (hint ;) )

Release 20 is onderweg met kleine aanpassingen. Vanaf dan ga ik ondersteuning voor meer talen toevoegen. Spaans is één van de talen die op mijn verlanglijstje staat. Lekkere grote markt wereldwijd.
In navolging op deze post ben ik toch wel benieuwd naar het aantal downloads van deze apps. Geeft misschien een beetje een beeld van de populariteit van de windows store.
Misschien is het daarom een idee om het aantal downloads er bij te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Om dit topic maar weer wat op te rakelen:

Mijn app Recipe4share staat sinds vandaag met versie 2.0.0.3 in de store. Ik heb de layout totaal aangepast en 'professioneler' gemaakt.

Inmiddels zo'n 6000 downloads en ik hoop dat met de update de downloads wat sneller gaan stijgen...

Afbeeldingslocatie: http://wscont1.apps.microsoft.com/winstore/1x/e8a3c1c2-38d7-4b1e-96a2-095463d81047/Screenshot.74039.1000000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
neevedr schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:47:

[afbeelding]
en ik gebruik hem iedere dag met plezier, maar misschien toch nog een paar opmerkingen/vragen
- bij mij komen alleen de nieuwe berichten er te staan en niet de oude, misschien een idee om de laatste X altijd te laten staan?
- als ik video afspeel en deze op full-screen zet, kan ik hem niet meer minimaliseren zonder de app af te suiten
- heb je nog plannen voor reacties? O-)

@ Niels: regenmeter ziet er goed uit! hoop dat je trein ook nog gaat uitbrengen, want vind het op WP8 fantastisch werken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Mijn app Recipe4share staat inmiddels 1 jaar in de store. In die tijd heb ik 6700 downloads wereldwijd en 439 mensen die de app 5x of meer hebben gestart en 123 mensen 10x of meer.

In de app zitten inmiddels 219 Nederlandstalige, 70 Engelstalige en 22 Duitstalige recepten.

Omdat ik de cijfers tegen vind vallen wil ik uitzoeken waarom en daar heb ik jullie hulp bij nodig en heb ik een aantal vragen;
  1. Wat vinden jullie van de UI van de app?
  2. Werkt de app intuïtief?
  3. Wat missen jullie in de app?
  4. Is het de zoveelste recepten app of bied deze app een duidelijke meerwaarde?
  5. Geeft de naam van de app aan wat de app te bieden heeft?
  6. Nodigt de tile in de store uit om de app te proberen?
  7. Nodigt de omschrijving in de store uit om de app te proberen?
  8. Wat zijn de beste kanalen om de app (liefst gratis) te promoten?
Om de meeste van de bovenstaande vragen te kunnen beantwoorden zal je de app moeten installeren, maar ik hoop dat dat jullie niet weerhoud om mij te helpen met het beantwoorden van de vragen die ik heb.

Ik zal hier op Tweakers waarschijnlijk niet veel mensen treffen die van koken houden, maar ik denk dat ik daarmee juist ook mensen tref die in eerste instantie niet naar het inhoudelijke van de recepten kijken, maar juist naar de UI en dergelijke.

Alvast hartelijk dank voor diegene die de app willen 'reviewen' door bovenstaande vragen te beantwoorden.

Een rechtstreekse link naar de app in de store staat hieronder:

Recipe4share in de Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 18:05
Misschien niet juiste topic :) Maar is er nu geen goede site waar je dagelijks kunt zien wat voor een nw app's er zijn en het laatste nieuws? Beetje vloeken in de kerk maar zoiets als de iPhoneclub voor Apple.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13
Mijn nieuwe app Gamestreams staat sinds 2 dagen in de marketplace. het is een app om Twitch.tv streams te kijken. dit is de eerste versie met basic functionaliteit maar meer features komen binnenkort:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1502237_700036250020935_1079882576_o.png

download link: http://apps.microsoft.com...45-4545-8e35-abe50f1281bb

app is gratis natuurlijk.

features in de pipeline voor toekomst:
*Chat
*search streams
*login bij Twitch om je followed streams op te halen.
*meerdere talen

sta open voor andere feature requests.
Swerfer schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:56:
Mijn app Recipe4share staat inmiddels 1 jaar in de store. In die tijd heb ik 6700 downloads wereldwijd en 439 mensen die de app 5x of meer hebben gestart en 123 mensen 10x of meer.

In de app zitten inmiddels 219 Nederlandstalige, 70 Engelstalige en 22 Duitstalige recepten.

Omdat ik de cijfers tegen vind vallen wil ik uitzoeken waarom en daar heb ik jullie hulp bij nodig en heb ik een aantal vragen;
  1. Wat vinden jullie van de UI van de app?
  2. Werkt de app intuïtief?
  3. Wat missen jullie in de app?
  4. Is het de zoveelste recepten app of bied deze app een duidelijke meerwaarde?
  5. Geeft de naam van de app aan wat de app te bieden heeft?
  6. Nodigt de tile in de store uit om de app te proberen?
  7. Nodigt de omschrijving in de store uit om de app te proberen?
  8. Wat zijn de beste kanalen om de app (liefst gratis) te promoten?
Om de meeste van de bovenstaande vragen te kunnen beantwoorden zal je de app moeten installeren, maar ik hoop dat dat jullie niet weerhoud om mij te helpen met het beantwoorden van de vragen die ik heb.

Ik zal hier op Tweakers waarschijnlijk niet veel mensen treffen die van koken houden, maar ik denk dat ik daarmee juist ook mensen tref die in eerste instantie niet naar het inhoudelijke van de recepten kijken, maar juist naar de UI en dergelijke.

Alvast hartelijk dank voor diegene die de app willen 'reviewen' door bovenstaande vragen te beantwoorden.

Een rechtstreekse link naar de app in de store staat hieronder:

Recipe4share in de Store
Ik zal je mijn mening geven, misschien helpt dat:

- Zodra ik de app start krijg ik "this is only displayed once blabla" en daarover heen komt direct een blauwe overlay over toestemming geven blabla. Klik ik die weg dan kom ik terug bij de "this is only displayed once" pagina. Raar ook dat recepten automatisch gedeeld worden toch? Dat is niet lief.

Autsj en dan druk ik op de knop en dan krijg ik een fel blauw scherm (niet in MUI style) van HEY ALS JE NIET permission to auto sign in geeft blabla.

En dán pas kan ik EINDELIJK recepten zien... dat is de verkeerde volgorde! Mensen moeten recepten kunnen zien en invullen en voor zichzelf opslaan en raten en alles, en pas als ze denken -- nu wil ik dit recept delen, dán moet je mensen lastig gaan vallen met registratie en wat al niet meer.....

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0ps8Jbc.png

Toen ik van Firefox terugwisselende naar de app kreeg ik wéér dit scherm (en véél te lange laadtijd??? tombstoning niet in orde ofzo?) : Dit krijg ik nu iedere keer als ik de app actief maak .... en ook twee keer dat blauwe dialoogvenster gezien.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X5d57VU.png

Raar ook dat ik op de overzichtpagina op de category "Amuse Bouche" kan klikken waarna er in het volgende venster dan geen resultaten te zien zijn. Haal die category daar dan weg als er geen aanbod is.....

Het receptenscherm zou ook onder handen genomen kunnen worden denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wz9NKor.png

Kijk naar de app Gamestream hierboven. Install, klik, BAM streams. Klaar.

Zo moet een recepten app ook werken. Install, klik, BAM recepten. dan kan je op het overzichtscherm wel een blokje maken met een call-to-action van "Registreer je nu want dan kan je x, y, z doen", maar dat zijn bijzaken.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 26-12-2013 15:06 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
@Ramon: Bedankt voor de kritische blik.
Ramon schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:00:
Raar ook dat recepten automatisch gedeeld worden toch? Dat is niet lief.
[...]
Dat is de hele opzet van de app. Zie het als de website Smulweb. Elk recept waar daar geplaatst wordt, wordt ook automatisch zichtbaar voor anderen.
Autsj en dan druk ik op de knop en dan krijg ik een fel blauw scherm (niet in MUI style) van HEY ALS JE NIET permission to auto sign in geeft blabla.
80% van de bezoekers geeft direct toestemming om automatisch in te loggen en krijgen die melding nooit te zien. Een aantal geven alsnog toestemming bij een volgend bezoek. De app is functioneel voor diegene die geen toestemming geven met een kijk functie. Door bij elk vervolg bezoek weer de melding te geven, gaan die bezoekers misschien toch toestemming geven. Misschien irritant, maar dat is een keus.

Misschien moet ik het minder 'dwingend' maken. Ik kan de melding misschien beter laten zien als de gebruiker een recept wilt plaatsen,wil raten of van commentaar voorzien.

Ik ga daar mee aan de slag.
Ik heb het vriendelijker gemaakt. De gebruiker die geen toestemming heeft gegeven om automatisch in te loggen krijgt de melding niet meer te zien. Alleen als hij/zij een recept wilt toevoegen komt er een melding met de vraag of hij/zij automatisch wilt inloggen.
En dán pas kan ik EINDELIJK recepten zien... dat is de verkeerde volgorde! Mensen moeten recepten kunnen zien en invullen en voor zichzelf opslaan en raten en alles, en pas als ze denken -- nu wil ik dit recept delen, dán moet je mensen lastig gaan vallen met registratie en wat al niet meer.....
Zie vorig commentaar.
Raar ook dat ik op de overzichtpagina op de category "Amuse Bouche" kan klikken waarna er in het volgende venster dan geen resultaten te zien zijn. Haal die category daar dan weg als er geen aanbod is.....
Ondanks dat de categorie nog geen recepten bevat wil ik de categorie toch laten zien. Het maakt het beginscherm completer en de mensen kunnen direct zien wat voor categorieën er zijn, voor als ze zelf recepten willen plaatsen.

Overigens heb jij de taalvoorkeur van Windows 8 waarschijnlijk op Engels ingesteld staan waardoor je de Engelse versie en recepten te zien kreeg. Als je de taalvoorkeur op Nederlands instelt krijg je automatisch de Nederlandse recepten te zien (en de Nederlandse UI). Je kan via de instellingen in de Charms ook de taal wijzigen. Je veranderd daarmee niet de UI taal, maar je krijgt dan de recepten van een andere taal te zien (geen vertaling van de recepten, maar recepten die in een andere taal geplaatst zijn).

Het teveel aan witruimte in je eerste screenshot, dat komt waarschijnlijk omdat je geen 16:9 beeldschermverhouding hebt maar 16:10. Klopt dat? Dit is bij mij een screenshot in de 16:9 verhouding:
Screenshot mainpage Recipe4share
Ik zal kijken of ik voor andere beeldschermverhoudingen de UI kan aanpassen.

Voor de laatste screenshot: Ik heb ook zonder de 'witte blokken' geprobeerd en het verschil aan een aantal mensen laten zien, en de meeste vonden met de 'witte blokken' beter. Het is een kwestie van smaak denk ik.

Dat de ingrediënten niet uitgelijnd waren met de afbeelding erboven heb ik gefikst.

Nogmaals bedankt voor de kritische blik. Je heb mij weer aan het werk gezet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Swerfer op 27-12-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Niels9001 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:50:
Regenmeter heeft een update gekregen naar 2.1.0.0. Helemaal top!

http://apps.microsoft.com...29-4a6c-8607-58336d84c12d

[afbeelding]

Groeten,
Niels
Prima app!
Alleen heb ik nog een vraagje:
Ik kan alleen de naam van mijn locatie veranderen en ik kan kiezen om de getoonde info te vernieuwen.
Zijn er nog ergens instellingen die ik kan veranderen, kan ze zelf nl.. niet vinden.
Vervelende is dat ik vrij regelmatig zo'n geluidje hoor over een melding hoeveel regen er valt.
Als ik dat wil weten dan kijk ik zelf wel even naar de app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
ronaldinho schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:48:
[...]
Vervelende is dat ik vrij regelmatig zo'n geluidje hoor over een melding hoeveel regen er valt.
Als ik dat wil weten dan kijk ik zelf wel even naar de app ;)
Je kan in de opties de 'meldingsgevoeligheid' verlagen naar 5mm neerslag. Dan krijg je alleen nog meldingen als het echt hard regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Swerfer schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:44:
[...]

Je kan in de opties de 'meldingsgevoeligheid' verlagen naar 5mm neerslag. Dan krijg je alleen nog meldingen als het echt hard regent.
Heb bij mijn Windows 8.1 geen optie kunnen ontdekken.
Hij begon, terwijl ik de browser in de desktop mode had geopend en het virtuele toetsenbord te voorschijn haalde, mij te irriteren. Hij was zo brutaal om zichzelf te openen wanneer ik het virtuele toetsenbord op de taakbalk aan klikte (ook wanneer ik de app helemaal had afgesloten). Heb nog geprobeerd om de live tile uit te schakelen, maar dit verhielp mijn probleem ook niet, dus toen heb ik hem maar verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
ronaldinho schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:58:
[...]
Heb bij mijn Windows 8.1 geen optie kunnen ontdekken.
In naar de Charms en dan opties.

Verder kan je in PC-instellingen (Modern UI) naar 'Zoeken en apps' en dan 'Meldingen' en daar aan-/uitschakelen welke app meldingen mag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Swerfer schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:32:
[...]

In naar de Charms en dan opties.

Verder kan je in PC-instellingen (Modern UI) naar 'Zoeken en apps' en dan 'Meldingen' en daar aan-/uitschakelen welke app meldingen mag geven.
Dom van mij! Gebruik de Charms nog te weinig. Alleen nog in desktop mode en als ik in metro style zit waar alle apps te zien zijn. Nog maar eens installeren dan ;)
Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
@Ramon:

De app met de eerste wijzigingen is te vinden in de store: http://bit.ly/Recipe4share

Iemand die geen toestemming geeft om automatisch in te loggen krijgt niet meer de irritante meldingen te zien tenzij hij/zij op 'Nieuw Recept' klikt/tapt.

Edit:

Het kan zijn dat je handmatig naar app updates moet gaan omdat de store niet zo snel is...

[ Voor 11% gewijzigd door Swerfer op 27-12-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

middelsluis schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:53:
Misschien niet juiste topic :) Maar is er nu geen goede site waar je dagelijks kunt zien wat voor een nw app's er zijn en het laatste nieuws?
Weliswaar primair voor Windows Phone, maar daar zijn ook regematig app en met name game updates voor Windows 8.
WPcentral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:07
Crysania schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:33:
Mijn nieuwe app Gamestreams staat sinds 2 dagen in de marketplace. het is een app om Twitch.tv streams te kijken. dit is de eerste versie met basic functionaliteit maar meer features komen binnenkort:

[afbeelding]

download link: http://apps.microsoft.com...45-4545-8e35-abe50f1281bb

app is gratis natuurlijk.

features in de pipeline voor toekomst:
*Chat
*search streams
*login bij Twitch om je followed streams op te halen.
*meerdere talen

sta open voor andere feature requests.
Kijk dat is nou nog is een app die ik zou kunnen gebruiken op de Surface. Vond het al jammer dat ik via IE moest gaan kijken. Ik ga hem zeker proberen!

[ Voor 71% gewijzigd door Aschtra op 02-01-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Kokoryuu schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Kijk dat is nou nog is een app die ik zou kunnen gebruiken op de Surface. Vond het al jammer dat ik via IE moest gaan kijken. Ik ga hem zeker proberen!
Mooi om te horen.

Heb gisteren een update gesubmit met chat functionaliteit, search en snap view. Hopelijk komt hij snel door de keuring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Crysania schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:19:
[...]
Heb gisteren een update gesubmit met chat functionaliteit, search en snap view. Hopelijk komt hij snel door de keuring
Search dat miste ik al. Mijn neefje vind de app te gek en zal hem met search functionaliteit alleen maar beter vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Swerfer schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:06:
[...]

Search dat miste ik al. Mijn neefje vind de app te gek en zal hem met search functionaliteit alleen maar beter vinden...
Search was iets wat hoog op de prio lijst stond maar we wilden gewoon zo snel mogelijk releasen met dus een basis set aan features. Nu gaan we die langzaam uitbreiden met focus op waar users naar vragen.

Heb een knop gemaakt met "submit feedback" die naar onze facebook pagina wijst. Daarop heeben al 650+ useres geklikt in de eerste week 😉 dus dat gaat goede kant op.

Vergeet niet een review achter te laten in de store en ook je neefje niet :)

edit: de update is nu goedgekeurd door microsoft en staat nu dus in de marketplace

[ Voor 5% gewijzigd door Crysania op 06-01-2014 12:30 ]

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:33

Rhapsody

In Metal We Trust

Niels9001 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:36:
Nadat de Windows Phone variant al een aantal updates heeft gekregen, werd het ook tijd om Regenmeter voor Windows 8/RT te updaten.

Ik moet zeggen dat alles voorspoedig loopt, en ik versie 3.0.0.0 voor het einde van de maand online hoop te hebben :)!
Mooie app Niels!

Ik heb nu enkel op de LiveTile een '1' staan links onder. Dit betekent volgens mij dat er een notification is, maar die zie ik nergens?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Ik heb mijn Windows 8 app Recipe4share nu ook in een universele app uitgevoerd. Dus nu is de app ook voor het eerst op Windows Phone 8.1 te installeren...

Windows 8 (V2.0.7.2) Windows 8.1 (V2.3.0.1)

http://apps.microsoft.com...27-49aa-ae5a-b4164af1b55a

Afbeeldingslocatie: http://wscont2.apps.microsoft.com/winstore/1x/91994ef1-8b1e-4084-aae3-6c5e984303ad/Screenshot.246122.100000.jpg

Windows Phone 8.1 (V2.3.0.1)

http://www.windowsphone.c...8e-4d20-aac9-d96c925455af

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8fdc63ca-a88d-4b99-84fd-2831071ad560?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

[ Voor 14% gewijzigd door Swerfer op 01-06-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Hmm...

Het valt me op dat de laatste tijd het submitten (updaten) van een app in het Dev Center voor Windows Store apps binnen een uur geregeld is zonder dat een controle door een mens wordt toegepast. Zelfs op zondag!

Het kan zijn dat ze na 40 probleemloze releases 'het wel geloven'...

Windows Store

[ Voor 14% gewijzigd door Swerfer op 06-07-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al mensen die hun app hebben geupdate voor Windows 10?

Ben in de Store nog geen app tegenkomen zonder het "charm" menuutje linksboven :/

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Zomervakantie projectje van mij:

De app geeft elk uur een ander spreekwoord op je lockscreen en is daarmee vooral gericht op mensen die hun werkplek vaak locken

Laat me weten wat jullie er van vinden :)

https://www.microsoft.com...kwoorden-app/9nblggh628hc

Afbeeldingslocatie: https://store-images.microsoft.com/image/apps.8684.13510798886369978.44fb8bf3-867c-46e3-a624-0d1f257bb22d.2f42e17b-54bd-450c-97bd-3f81e60b73f9?w=712&h=400&mode=letterbox&background=black

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
speedydown schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:47:
Zomervakantie projectje van mij:

De app geeft elk uur een ander spreekwoord op je lockscreen en is daarmee vooral gericht op mensen die hun werkplek vaak locken

Laat me weten wat jullie er van vinden :)

https://www.microsoft.com...kwoorden-app/9nblggh628hc

[afbeelding]
Post hem ook in het volgende topic: [W10] Post hier je Universal Windows Platform app (UWP app)
Ik heb je app daar al toegevoegd aan de topicstart...

[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 30-08-2015 20:50 ]

Pagina: 1