Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
vali schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:05:
[...]

Je krijgt er geen oplader bij, misschien heeft het daarmee te maken?
Dat lijkt me sterk, een draadloze oplader bedoel je waarschijnlijk :)
Maar daar heb ik eigenlijk ook geen nood aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciaal voor dit een accountje gemaakt maar zal dit kloppen

http://www.centralpoint.n...rt-a00008955-num-1673537/

427,- excl.btw 516,67 incl.btw Dat is zeer mooi prijsje tegenover de Htc 8X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Quint3n schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:37:
[...]

Dat lijkt me sterk, een draadloze oplader bedoel je waarschijnlijk :)
Maar daar heb ik eigenlijk ook geen nood aan.
Ja die bedoelde ik :+ Ik ga morgen in ieder geval het bedrijf bellen. Mocht het zo zijn dat ze hem de 25ste op voorraad hebben, dan bestel ik hem gelijk.

Heb onderhand al genoeg gewacht vind ik zelf :+

[ Voor 25% gewijzigd door vali op 18-12-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Centralpoint heeft wel eens vaker een foute prijs op de site. Je ziet ze regelmatig in het kortingen en aanbiedingen topic staan waarna helaas alle orders geannuleerd worden.

Als de prijs wel klopt, zou dat heel mooi zijn! Alleen krijg je waarschijnlijk geen gratis lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gratis oplader vind ik eigenlijk niet zo heel belangrijk omdat ik altijd me toestel oplaad als ik op bed ligt.
Dan zou ik hem niet kunnen opladen en gebruiken tegelijk daarom die ik nog liever met een draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Bij Coolblue doen ze inderdaad moeilijk voor de Vodafone actie, ze konden mij wel vertellen dat de vodafoneactie van januari 3GB is ipv 10GB. Opzich prima, de keuze voor CB is vanwege de draadloze lader. Ik denk dat het verkopen van het toestel toch net wat aantrekkelijker is met zo een lader volgend jaar.

Mijn abonnement:
Bel+SMS+Web 1GB € 47,50

Waarschijnlijke kosten
Prijs toestel: €282
Totaal prijs abo: €498,78

Totale prijs = 780,78
gem p/m = €65,-

Verkoop van lumia800: €150
Volgendjaar verkoop Lumia 920: 250

Totaleprijs-verkoop = €380,78
gemiddelde maandprijs na verkoop = 31.70

Kortom als je je telefoons goed verkoopt dan valt het allemaal best mee, wel een kwestie van je spullen netjes onderhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Bij centralpoint.nl is de L920 voor maar € 516,67 in voorbestelling te plaatsen. Hij is niet op voorraad maar als je bereid bent om daarop te wachten dan heb je de L920 in januari lekker goedkoop binnen. :9

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet hi en KPN alleen nog maar aan dat domme toestel lease? Ik zie niks anders op hun site
Toestel leasen en nog de hoofdprijs betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Hahaha ... de prijs is al weer een 'beetje' aangepast ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Ik heb gisteren de Lumia 920 voor €508 besteld (en betaald) bij 4Launch :D hij is nu helaas weer €582...

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:02

NSG

Je weet niks!

jimmeh22 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:39:
Ik heb gisteren de Lumia 920 voor €508 besteld (en betaald) bij 4Launch :D hij is nu helaas weer €582...
Leuk bedrag, maar géén gratis draadloze oplader.
bhorvers schreef op woensdag 19 december 2012 @ 07:58:
[...]

Hahaha ... de prijs is al weer een 'beetje' aangepast ...
Ik vond het toch geen bijzonder prijs, gezien centralpoint ook géén verkooppartner van Nokia is, dus ook hier géén gratis draadloze oplader.

----------------
Op deze pagina staan de verkooppartners : http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/

[ Voor 44% gewijzigd door NSG op 19-12-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22

jimmeh22

HALLO?!

Waarschijnlijk niet, maar ik heb 'm met een beetje geluk dit jaar nog (begin 2013 is waarschijnlijker) en als ik achteraf een draadloze lader koop ben ik alsnog goedkoop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
De mat grijze versie ziet er geweldig uit; ik ga toch daarop wachten. Maar het gaat nog wel een maandje duren vooraleer deze er is me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 00:27:
Doet hi en KPN alleen nog maar aan dat domme toestel lease? Ik zie niks anders op hun site
Toestel leasen en nog de hoofdprijs betalen
Dit klopt inderdaad, daarom ga ik ook overstappen van t-mobile naar vodafone. Anders had ik zeker naar Hi of kpn overgestapt. Maar vind dat leasen toch niet leuk. En ik heb met prijzen uitgeregekend dat het geen eens zoveel goedkoper is uiteindelijk. En dat je dan je toestel weer moet inleveren na 1 of 2 jaar (of een onbekend bedrag moet bijlaggen om het toestel te houden)

[ Voor 5% gewijzigd door MarcHealthy op 19-12-2012 11:46 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel jammer dat als ik mijn mobiel wil verlengen dat ik voor het toestel zo 100 euro meer betaal dan een bestaande klant

Nieuw 42,50
10000
MB
90
min
€ 42,50
€ 31,88
per maand
12 maanden
actietarief
Toestel
€ 115,- en bij verlenging 163

Waar op een andere site hij van 112 naar 220 ging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:02
Enes_81 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:54:
[...]

Leuk bedrag, maar géén gratis draadloze oplader.

[...]

Ik vond het toch geen bijzonder prijs, gezien centralpoint ook géén verkooppartner van Nokia is, dus ook hier géén gratis draadloze oplader.

----------------
Op deze pagina staan de verkooppartners : http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/
Het aantal partners is uitgebreid. Goed nieuws!
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-C1ePsGYd6FM/Tx9CqbOE5KI/AAAAAAAAAiE/jE9o7LMHg1c/s1600/303690-good_news_everyone.jpg
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:27:
Ik vind het wel jammer dat als ik mijn mobiel wil verlengen dat ik voor het toestel zo 100 euro meer betaal dan een bestaande klant

Nieuw 42,50
10000
MB
90
min
€ 42,50
€ 31,88
per maand
12 maanden
actietarief
Toestel
€ 115,- en bij verlenging 163

Waar op een andere site hij van 112 naar 220 ging :(
Verlengen en toestellen lease zijn de grootste naaiacties die je kunt bedenken. In vele gevallen ben je veel voordeliger uit met Sim-only + lostoestel.

[ Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 19-12-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:36:
[...]

Verlengen en toestellen lease zijn de grootste naaiacties die je kunt bedenken. In vele gevallen ben je veel voordeliger uit met Sim-only + lostoestel.
Sterker nog, volgens mij ben je in alle gevallen voordeliger uit met sim-only + los toestel. Ik ben naar mijn idee nog nooit een toestel met abbo tegen gekomen dat goedkoper was dan een los toestel met sim-only, zelfs niet met de mooiste aanbieding die er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja maar dan moet ik nog 4 maanden wachten:( dan betaal ik liever bij het toestel en dan jaar abbo, maarja ik vind nergens opslaan dat verlengers meer betalen dan nieuw komers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:06:
[...]

Sterker nog, volgens mij ben je in alle gevallen voordeliger uit met sim-only + los toestel. Ik ben naar mijn idee nog nooit een toestel met abbo tegen gekomen dat goedkoper was dan een los toestel met sim-only, zelfs niet met de mooiste aanbieding die er is...
Bij wat voor wokkie-tokkie boer heb je dan een sim only abo? Want bij de "grote" providers valt dit dus zodanig mee dat ik gewoon en HI lease constructie genomen heb. Het gemak van verlengen, een rete goed netwerk en geen kopzorgen. Dat is mij wel een paar tientjes over 2 jaar waard. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er wel redelijk uit dat ik deze telefoon wil hebben! Nu nog eens kijken hoe... Via gsmwijzer kwam ik met een ben-abonnement wel echt goedkoop uit, moet wel redelijk wat bijbetalen (472 euro), maar vervolgens 24 maanden een actietarief van 13,98 euro. Best een mooie prijs, maar zoveel goedkoper dan bij elders, zit er geen addertje onder het gras? Iemand een idee hoe dit zo veel goedkoper kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:35
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:31:
Ik ben er wel redelijk uit dat ik deze telefoon wil hebben! Nu nog eens kijken hoe... Via gsmwijzer kwam ik met een ben-abonnement wel echt goedkoop uit, moet wel redelijk wat bijbetalen (472 euro), maar vervolgens 24 maanden een actietarief van 13,98 euro. Best een mooie prijs, maar zoveel goedkoper dan bij elders, zit er geen addertje onder het gras? Iemand een idee hoe dit zo veel goedkoper kan?
Het addertje is dat je bijna de volle prijs betaald en 2 jaar aan een abo vast zit denk ik. 8)7

Dan kun je net zo goed bijvoorbeeld een jaarabo van Simyo (=KPN) nemen en het toestel los kopen. Er zijn vast wel wat webshops die flink onder de winkelprijs van 599 gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
Ik hou ook vast aan mijn huidige sim-only abo bij Vodafone. 2 jaar geleden afgesloten en ik betaal 12.50 p/m voor 400min of sms + 1gb data. Als ik zou verlengen zou dat honderden Euro's schelen. Ook met de huidige duurdere sim-only's denk ik dat je alsnog goedkoper uit bent. Ook wel logisch natuurlijk, daar je met een regulier abo + telefoon de gsm op afbetaling neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 18:41
chaoscontrol schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:19:
[...]

Bij wat voor wokkie-tokkie boer heb je dan een sim only abo? Want bij de "grote" providers valt dit dus zodanig mee dat ik gewoon en HI lease constructie genomen heb. Het gemak van verlengen, een rete goed netwerk en geen kopzorgen. Dat is mij wel een paar tientjes over 2 jaar waard. :)
Ben ik op zich mee eens. Ik heb februari dit jaar b.v. een abo afgesloten voor een lumia 800 (net uit toen)met 1 jarig VF Smart a 50 euro per maand. 4 maanden 50%
Toestel: Gratis. M.a.w. Totaal 400 euro kwijt voor een jaar dikke bundel inclusief toestel, 1300MB, onbeperkt sms, 180 minuten, en bundel in alle VF Passport landen geldig (met een max van 4 maanden in het buitenland total oid en 400 smsjes per maand in het buitenland)

Dus het kan wel! Die actie was toen 1 dag geldig volgens mij, bij the Phone house. Via de thread op tweakers erop gewezen :) maar je moet dan dus wel een beetje geduld hebben en de zaak goed in de gaten houden

Had ook bijna Lease gedaan, maar bedacht me op het laatste moment (had even in de voorwaarden zitten spitten)
Risico zit er namelijk wel in: (Als ik het goed begrepen heb tenminste) Als je je telefoon kwijtraakt, vernielt door eigen schuld, of gejat zonder aantoonbare inbraak schade, moet je dus *zelf* opdraaien voor de kosten van een nieuw toestel van datzelfde type. :X op zich begrijpelijk vanuit de kant van de provider, maar ik heb over een maand of 10 echt geen x00 euro retail prijs voor dat ondertussen verouderde model over als het mis gaat. In de echte wereld zou ik dan gewoon een tweedehands modelletje halen / reservetoestel gebruiken tot mijn abo weer zou verlopen oid.

Doe mij dan maar een paar 100 euro aanbetaling. Kun je hem daarna altijd nog verkopen voor ongeveer dat bedrag, of houden als reserve, als je een nieuwe koopt

[ Voor 4% gewijzigd door jkommeren op 19-12-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
jimmeh22 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:39:
Nice ik heb hem daar van de week ook besteld voor 582, alleen nog niks van een update gezien. Denk niet dat ze hem nog dit jaar leveren.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyraclyon
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik heb vandaag mijn zwarte lumia ontvangen van Handyshop.de na ruim een maand wachten. De eerste indruk is echter goed en de telefoon lijkt de lange wachttijd waard te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:10

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:06:
[...]Sterker nog, volgens mij ben je in alle gevallen voordeliger uit met sim-only + los toestel. Ik ben naar mijn idee nog nooit een toestel met abbo tegen gekomen dat goedkoper was dan een los toestel met sim-only, zelfs niet met de mooiste aanbieding die er is...
Mmm, wat denk je van:

Coolblue, Vodafone Vaak 500MB 42,50 (140 minuten), 1 jaar verlenging:
Toestel €342,00, 8x€31,88+4*€42.50 = totaal €767,04

SIM Only verlengen bij Vodafone, Bel+Sms+Web Vaak € 27, 1 jaar, 500MB, 125minuten:
Toestel €599,00, 6x€13,50+6x€27,00 = totaal € 842,00

Abbo is goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:35
beschuit schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:00:
[...]
SIM Only verlengen bij Vodafone, Bel+Sms+Web Vaak € 27, 1 jaar, 500MB, 125minuten:
Toestel €599,00, 6x€13,50+6x€27,00 = totaal € 842,00

Abbo is goedkoper..
Omdat Vodafone gewoon duur is tegenwoordig. Volgens mij hebben ze in 10/15 jaar zoveel mogelijk klanten binnengehaald en nu de prijzen omhoog gegooid. Bij andere sim only abo's ben je rond de 10 euro klaar voor 500mb + 125min. Dus 120 euro per jaar.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
jkommeren schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:12:
[...]

Ben ik op zich mee eens. Ik heb februari dit jaar b.v. een abo afgesloten voor een lumia 800 (net uit toen)met 1 jarig VF Smart a 50 euro per maand. 4 maanden 50%
Toestel: Gratis. M.a.w. Totaal 400 euro kwijt voor een jaar dikke bundel inclusief toestel, 1300MB, onbeperkt sms, 180 minuten, en bundel in alle VF Passport landen geldig (met een max van 4 maanden in het buitenland total oid en 400 smsjes per maand in het buitenland)

Dus het kan wel! Die actie was toen 1 dag geldig volgens mij, bij the Phone house. Via de thread op tweakers erop gewezen :) maar je moet dan dus wel een beetje geduld hebben en de zaak goed in de gaten houden

Had ook bijna Lease gedaan, maar bedacht me op het laatste moment (had even in de voorwaarden zitten spitten)
Risico zit er namelijk wel in: (Als ik het goed begrepen heb tenminste) Als je je telefoon kwijtraakt, vernielt door eigen schuld, of gejat zonder aantoonbare inbraak schade, moet je dus *zelf* opdraaien voor de kosten van een nieuw toestel van datzelfde type. :X op zich begrijpelijk vanuit de kant van de provider, maar ik heb over een maand of 10 echt geen x00 euro retail prijs voor dat ondertussen verouderde model over als het mis gaat. In de echte wereld zou ik dan gewoon een tweedehands modelletje halen / reservetoestel gebruiken tot mijn abo weer zou verlopen oid.

Doe mij dan maar een paar 100 euro aanbetaling. Kun je hem daarna altijd nog verkopen voor ongeveer dat bedrag, of houden als reserve, als je een nieuwe koopt
Even ontopic, goede aanbiedingen kunnen wel. Maar het is wel een unicum. Heb in maart 1 jarig abbo bij typhone afgesloten voor de HTC one X Totale kosten inclusief toestel 430,-

Het kan dus wel.

Al denk ik dat het bij de lumia 920 niet zo snel zal gebeuren vanwege de populariteit van het toestel.

https://www.youtube.com/@droommotor

• MarcHealthy
Vraagje, Wat is het verschil om nu een abbo te nemen via Pdashop met vodafone
http://www.pdashop.nl/abo...ok​ia-lumia-920-rood.html (rood)

Of te wachten tot januari en dan via vodafone zelf ?. Of zijn er geen verschillen ?

Vodafone heeft wel net bekend gemaakt hem aan te kondigen vanaf begin januari. En pdashop is ook geschikt voor de gratis oplader.

• Robkazoe
Het kan zijn dat PDAshop eigen afspaken/kortingen heeft met Vodafone en heel soms kan dat voordeliger zijn.

Ik ben overigens heel benieuwd of we de Lumia in januari gaan krijgen. Volgens mij is hij in Duitsland nog steeds dik uitverkocht. Daarnaast is hij in Duitsland 650 euro. Als hij dan hier in Nederland voor 600 euro wordt verkocht met gratis oplader, dan heb je groot kans dat de mensen van Duitsland naar Nederland toe gaan. En dat zou Nokia ook niet willen lijkt mij.

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 09:59
Aan de ene kant is dat natuurlijk zo, maar toen ik coolblue maandag aan de lijn had verzekerden ze mij dat ik m voor het eind van de week van 10 januari had, dus daar ga ik dan maar even vanuit, Nokia probeert natuurlijk ook te zorgen dat hun vlaggenschip toch wel wat bekendheid hier in nederland gaat krijgen om zich wat beter in de markt te plaatsen, dus ik kan me niet voorstellen dat er op 10 januari nog steeds geen toestellen beschikbaar zijn. Dat de toestellen weer snel uitverkocht gaan zijn denk ik wel

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Robkazoe
Wat is eigenlijk de kans dat ik een Lumia 920 in mijn handen krijg als ik op de bonnevoi naar Duitsland ga?

• Cyrus The Virus
Robkazoe schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:18:
Wat is eigenlijk de kans dat ik een Lumia 920 in mijn handen krijg als ik op de bonnevoi naar Duitsland ga?
Klein. behalve vodafone branded toestellen heb je kans op.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Robkazoe
Die motten we niet, dan ga ik maar even verder kijken. Wordt het waarschijnlijk de 8X.

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:38
Robkazoe schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:18:
Ik was afgelopen weekend nog in Duitsland en de L920 was nergens te verkrijgen, ook geen branded versies. :(
Dus ik geef je weinig kans.

• Boomlaars
Ben toch maar naar OMT in Den Bosch gereden; geen zin om langer te wachten. Heb een unbranded rode gekocht voor 639; wissel die case later wel voor een andere kleur. Ze hadden ook 2 zwarte voor 599 maar die zijn vodafone branded. 1 jaar garantie via Dynafix, wat niet zo'n betrouwbare partner is maar so be it.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Boomlaars schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:01:
Ben toch maar naar OMT in Den Bosch gereden; geen zin om langer te wachten. Heb een unbranded rode gekocht voor 639; wissel die case later wel voor een andere kleur. Ze hadden ook 2 zwarte voor 599 maar die zijn vodafone branded. 1 jaar garantie via Dynafix, wat niet zo'n betrouwbare partner is maar so be it.
Je hebt garantie via je winkel, niet via Dynafix.

Phoneshop heeft ze wel voorradig :') maar dan voor 689,-

• Boomlaars
De winkel verwijst in de factuur naar Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Cheeky schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:44:
[...]
Omdat Vodafone gewoon duur is tegenwoordig. Volgens mij hebben ze in 10/15 jaar zoveel mogelijk klanten binnengehaald en nu de prijzen omhoog gegooid. Bij andere sim only abo's ben je rond de 10 euro klaar voor 500mb + 125min. Dus 120 euro per jaar.
Is maar hoe je t bekijkt. Bereikbaarheid van Vodafone is voor mij zeer goed. Ik hoor best wel vaak mensen klagen over bereikbaarheid van andere providers (in mijn omgeving waar ik woon) Dit kan ook voor iedereen anders zijn.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
krijg zojuist een mail van 4launch dat de lumia pas 2/3 week van januari geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-10 21:10
Bij ons bedrijf krijgen wij ook allemaal de nieuwe lumia 920 als zakelijke telefoon. De iPhone 3G word vervangen voor een Nokia Lumia 920 na 3 jaar. Deze zou ook eerst omstreeks december geleverd worden, maar de +- 300 Lumia 920's zijn nu ook vertraagd naar januari helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door Senaxx op 21-12-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22

jimmeh22

HALLO?!

Cyrus The Virus schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:41:
[...]

Nice ik heb hem daar van de week ook besteld voor 582, alleen nog niks van een update gezien. Denk niet dat ze hem nog dit jaar leveren.
Ik krijg net een mail van 4Launch dat ze de telefoon pas in de 2e of 3e week van januari kunnen leveren -_- Heb jij ook bericht gehad? Zo nee, chat/bel/mail ze even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
jimmeh22 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:36:
[...]

Ik krijg net een mail van 4Launch dat ze de telefoon pas in de 2e of 3e week van januari kunnen leveren -_- Heb jij ook bericht gehad? Zo nee, chat/bel/mail ze even :)
check hier onder/hierboven :+ dan ga ik hem gewoon halen bij de MM, dan krijg ik er nog een adapter bij.

Laat de bestelling wel staan voor het geval dat.

[ Voor 17% gewijzigd door Cyrus The Virus op 21-12-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22

jimmeh22

HALLO?!

Cyrus The Virus schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:05:
[...]

check hier onder/hierboven :+ dan ga ik hem gewoon halen bij de MM, dan krijg ik er nog een adapter bij.

Laat de bestelling wel staan voor het geval dat.
My bad :D ja ga ik ook doen denk ik... hopen dat de MM pre-orders niet te vol zitten en ze meteen door de voorraad heen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:18
Overigens, voor branded toestellen, kun je daar niet gewoon de unbranded firmware op flashen met navifirmplus? Ik ben zo ook van een 'Duits' naar een 'Belgisch' toestel gegaan, maar een NL toestel was ook mogelijk. Daar was alleen de nieuwe firmware nog niet voor beschikbaar.

Zie ivibes in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1"

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 21:05
Wat is nu de beste plek om men L920 te gaan halen? Ik wil hem absoluut niet branded, gezien mijn vorige telefoon dit wel was en het me redelijk irriteerde. Wat is wijsheid om waar dit toestel te kopen, ik hoop op wat advies thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:02

NSG

Je weet niks!

Wimbjorno schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:04:
Wat is nu de beste plek om men L920 te gaan halen? Ik wil hem absoluut niet branded, gezien mijn vorige telefoon dit wel was en het me redelijk irriteerde. Wat is wijsheid om waar dit toestel te kopen, ik hoop op wat advies thx!
Nog drie weekjes wachten tot deze in Nederland verkrijgbaar is, hier zijn de toestellen meestal zonder brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
ik ben echt benieuwd met wat voor een strategie Nokia op de proppen komt.Gaan ze een degelijke voorraad naar Nederland sturen, stellen ze de lancering verder uit, of krijgen we een hele kleine sumiere voorraad en duurt het (net als duitsland) nog maanden voordat hij algemeen verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:18
Robkazoe schreef op maandag 24 december 2012 @ 00:20:
ik ben echt benieuwd met wat voor een strategie Nokia op de proppen komt.Gaan ze een degelijke voorraad naar Nederland sturen, stellen ze de lancering verder uit, of krijgen we een hele kleine sumiere voorraad en duurt het (net als duitsland) nog maanden voordat hij algemeen verkrijgbaar is?
Ben ik ook benieuwd naar. Maar de verwachtte leverdatum bij Bol.com blijft nog steeds hetzelfde.....als ze nu al weten dat er maar 10 binnen gaan komen lijkt me dat ze die leverdatum toch wel naar achter gaan schuiven (ik vind Bol altijd wel erg goed met leverdatum). 4Launch is (misschien nu wel) geen officiele Nokia launch partner...dus die moet denk ik gewoon maar zien hoeveel ze er binnen gaan krijgen...Bol en Coolblue zullen vast wel soort van afspraken hebben.

We zullen zien......ik hoop dat ik gelijk heb ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 21:05
Zojuist de mijne ook maar besteld bij Bol.com. Maakt qua prijs nergens verschil en ook de leverdatum was redelijk. Nu zoals iedereen al hoopt, een beetje optijd geleverd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Ik zie dat Vodafone de lumia 920 nu ook op de site heeft staan, met extra draadloos lader. Alleen maar in de kleuren wit en zwart. Laat ik nu net een rode willen. :-(

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vodafone heeft geen rode 920? Dat is nota bene hun kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:18
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:24:
Vodafone heeft geen rode 920? Dat is nota bene hun kleur.
Komt vast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald-Jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 19:42
Met de kerstdagen zijn er bij GSMEasy/Typhone kortingsacties en hoef je bij nieuwe Vodafone-abonnementen veel minder voor je Lumia 920 bij te betalen. Het scheelt veel met de concurrenten, maar de actie geldt ook maar tot donderdag. Ze melden overigens dat je abonnement direct in gaat, waardoor je in principe nog het 10GB abonnement kunt afsluiten.

GSMEasy

Fijne kerstdagen! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ronald-Jan op 25-12-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb nog 40,- tegoed bij Typhone maar heb zelf net een nieuw abbonement afgesloten en wil mijn Lumia920 ergens anders halen. Als de voorwaarden het toelaten mag iemand me wel contacteren als die de 40,- wil gebruiken bij een bestelling.

• MarcHealthy
Heb net de prijzen vergeleken met PDAshop en vodafone zelf.

Maar via PDAshop krijg ik de vodafone 1gig met een bijbetaling van € 79,-
http://www.pdashop.nl/abo...nokia-lumia-920-rood.html

En via vodafone zelf moet ik € 189,88 bij betalen.

Vind dit verschil behoorlijk. Ga deze week toch maar via PDAshop pre-orderen. Overigens kan ik via PSAshop ook al de rode bestellen en niet via vodafone.

Enige voordeel met vodafone is dat je waarschijnlijk de 10gb hebt. Maarja, heb laatst uitgerekend dat ik maximaal 700mb per maand gebruik.

Hoe zijn jullie ervaringen met PDAshop ? ook ivm nummer behoud aangezien ik overstap vanaf t-mobile.

De gratis oplader is ook verkrijgbaar via pdashop.

[ Voor 5% gewijzigd door MarcHealthy op 27-12-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Hmmmm ook ik zit mijzelf te verdiepen in de nieuwe Abo's van verschillende providers. Allereerst valt mij op (misschien een persoonlijk iets) dat de websites van Vodafone, KPN, Hi etc... totaal niet overzichtelijk zijn. Het lijkt dat inderdaad KPN en HI alleen nog maar aan lease doen, ik vraag mij dan ook meteen af in hoe verre zo iets aan slaat bij de consument. Zijn daar al bronnen van of moeten we wachten tot het eerste kwartaal van de respectievelijke bedrijven?

Zoals al eerder vermeld vind ik de reguliere website onoverzichtelijk en krijg constant het idee dat er een addertje onder het gras zit, zeker bij KPN en HI. Via Belsimpel.nl wordt het mij wat meer duidelijk, maar!!

Zie het voorbeeld hieronder:

Nokia Lumia 920 Black
+ 1 jaar Vodafone Bel+SMS+Web Altijd abonnement:
maandprijs: 42.50
actie: €31,88 gedurende 8 maanden
looptijd: 12 maanden
Toestelprijs: €312,-
Bel+SMS+Web Altijd 90 min
+ Onbeperkt SMS en MMS
+ Mobiel Internet 10 GB (14.4 Mb/s)

Boven beschreven Abo spreek mij wel aan. Echter ben ik al Vodafone klant sinds uhmmmm, Vodafone nog libertel heette! Dus ik moet vernieuwen, lees het onderstaande voorbeeld maar:

Nokia Lumia 920 Black
+ 1 jaar Vodafone Bel+SMS+Web Altijd abonnement (verlenging):
Toestelprijs: €408,-
+ Onbeperkt SMS en MMS

De kosten van het toestel zijn voor trouwe klanten ineens heel wat duurder geworden, belachelijk! Heeft iemand een verklaring voor de in mijn ogen rare manier van klantenbinding? Heeft iemand ervaringen met de klantenservice van Vodafone zelf, of een tip om af te dingen?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 18:41
Zat een beetje rond te klikken op pdashop.nl, wat interessants gevonden!

Bij nieuwe tele2 1 jaar abo's krijg je meer geld terug in de vorm van korting op je toestel voor duurdere internet abo's dan dat je er totaal extra voor betaalt :D

Voorbeeld:

1 jaar tele2, bundel XL 1500mb (17,50 p/mnd) + 300 min/sms => totaal 47,50 pmnd, + 164 euro eenmalig
http://www.pdashop.nl/abo...emplate=ServicePlanGroups

versus

http://www.pdashop.nl/abo...emplate=ServicePlanGroups
1 jaar tele 2, bundel 500 mb (10 euro per maand) + 300 min/sms => totaal 40 euro per maand + 261 eenmalig

Dus je krijgt 97 (261 - 164) euro korting voor 7,50 x 12 = 90 euro. En daarnaast dus 1000mb extra internet.

(bij allerduurste bundel gaat het niet meer op)

= Profit! Nu is het opeens goed mogelijk om minder dan 200 euro te betalen voor een fatsoenlijke 1 jarige bundel onder de 50e bij de nokia 920. Nu nog hopen dat ie in mijn hand past _/-\o_

En internet is ook 14mb ipv 7 zie ik nu.

[ Voor 49% gewijzigd door jkommeren op 28-12-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bunta schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:10:
Hmmmm ook ik zit mijzelf te verdiepen in de nieuwe Abo's van verschillende providers. Allereerst valt mij op (misschien een persoonlijk iets) dat de websites van Vodafone, KPN, Hi etc... totaal niet overzichtelijk zijn. Het lijkt dat inderdaad KPN en HI alleen nog maar aan lease doen, ik vraag mij dan ook meteen af in hoe verre zo iets aan slaat bij de consument. Zijn daar al bronnen van of moeten we wachten tot het eerste kwartaal van de respectievelijke bedrijven?
KPN en Hi doen inderdaad alleen aan Lease. Ze schijnen daar behoorlijk winst op te maken. Ik ben maar een simpele ziel maar volgens mij kan die winst toch alleen maar bij ons klanten vandaan komen...
Zelf dreigde ik mijn contract bij Kpn op te zeggen omdat ze alleen nog maar aan lease-toestellen doen. Daarna was er ineens een heleboel mogelijk. Zo kun je bijvoorbeeld kijken naar MTV-mobile. Dit is precies hetzelfde als Kpn/hi alleen zonder lease-toestellen.
Het leasen staat me (na uitgebreid bestuderen van de voorwaarden) tegen omdat je als klant altijd rijp voor de slacht bent zodra je telefoon kapot is.

Het valt me sowieso op dat weinig providers hun best doen om klanten te binden. Mijn abbonement is al tijden afgelopen bij kpn maar van hun kant geen enkele intentie om een aanbieding te doen. Vroeger belde ze al 3 maanden voor m'n abbo afgelopen was.
Van andere mensen hoor ik gelijke verhalen bij andere providers.

Voorlopig kijk ik ook voor ongeveer hetzelfde abbonement als jij doet; veel M'b's weinig minuten. Belsimpel is de enige bruikbare site momenteel voor zover ik weet. Bij T-mobile kwam ik als goedkoopste uit maar pas op; onbeperkt internet is daar bijzonder beperkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:45:
[...]

KPN en Hi doen inderdaad alleen aan Lease. Ze schijnen daar behoorlijk winst op te maken. Ik ben maar een simpele ziel maar volgens mij kan die winst toch alleen maar bij ons klanten vandaan komen...
Zelf dreigde ik mijn contract bij Kpn op te zeggen omdat ze alleen nog maar aan lease-toestellen doen. Daarna was er ineens een heleboel mogelijk. Zo kun je bijvoorbeeld kijken naar MTV-mobile. Dit is precies hetzelfde als Kpn/hi alleen zonder lease-toestellen.
Het leasen staat me (na uitgebreid bestuderen van de voorwaarden) tegen omdat je als klant altijd rijp voor de slacht bent zodra je telefoon kapot is.

Het valt me sowieso op dat weinig providers hun best doen om klanten te binden. Mijn abbonement is al tijden afgelopen bij kpn maar van hun kant geen enkele intentie om een aanbieding te doen. Vroeger belde ze al 3 maanden voor m'n abbo afgelopen was.
Van andere mensen hoor ik gelijke verhalen bij andere providers.

Voorlopig kijk ik ook voor ongeveer hetzelfde abbonement als jij doet; veel M'b's weinig minuten. Belsimpel is de enige bruikbare site momenteel voor zover ik weet. Bij T-mobile kwam ik als goedkoopste uit maar pas op; onbeperkt internet is daar bijzonder beperkt...
Vodafone belde mij altijd ruim van te voren om mij te laten weten dat het abootje ten einde liep, dit is al sinds een jaar of 3 niet meer gebeurd. Ik zit er ook al weer een tijdje over heen, niet echt problemen mee aangezien het nog allemaal volgens de ouderwetse FUP loopt. Met dat in gedachten zag ik wel dat er een 10GB dataplan is in combinatie met belminuten en gratis SMS/MMS. Een Sim-only via Vodafone is dan misschien nog niet eens zo gek, een euro of 15 per maand al dan niet zonder toestel. Die Lumia gaat er komen hoe dan ook, deze combi is waarschijnlijk nog goedkoper ook, het enige nadeel is dat het total bedrag niet verspreid is over een 12 tal maanden.

Weet iemand tot wanneer die 10GB actie loopt?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en de Lumia 920 rood besteld bij Coolblue (met gratis draadloos oplader) met abo verlenging vodafone. (140 min, gratis sms, 500 mb en bellen naar vodafone abonees gratis)
Nu maar wachten tot 10 januari. :P

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:17
Bunta schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:48:
[...]

Vodafone belde mij altijd ruim van te voren om mij te laten weten dat het abootje ten einde liep, dit is al sinds een jaar of 3 niet meer gebeurd. Ik zit er ook al weer een tijdje over heen, niet echt problemen mee aangezien het nog allemaal volgens de ouderwetse FUP loopt. Met dat in gedachten zag ik wel dat er een 10GB dataplan is in combinatie met belminuten en gratis SMS/MMS. Een Sim-only via Vodafone is dan misschien nog niet eens zo gek, een euro of 15 per maand al dan niet zonder toestel. Die Lumia gaat er komen hoe dan ook, deze combi is waarschijnlijk nog goedkoper ook, het enige nadeel is dat het total bedrag niet verspreid is over een 12 tal maanden.

Weet iemand tot wanneer die 10GB actie loopt?
Loopt tot 6 januari 2013

Vraag me trouwens af waarom ze niet de blauwe/cyan 920 leveren, die is zo mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Bunta schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:10:

Zoals al eerder vermeld vind ik de reguliere website onoverzichtelijk en krijg constant het idee dat er een addertje onder het gras zit, zeker bij KPN en HI. Via Belsimpel.nl wordt het mij wat meer duidelijk, maar!!

Zie het voorbeeld hieronder:

Nokia Lumia 920 Black
+ 1 jaar Vodafone Bel+SMS+Web Altijd abonnement:
Toestelprijs: €312,-
+ Onbeperkt SMS en MMS

Boven beschreven Abo spreek mij wel aan. Echter ben ik al Vodafone klant sinds uhmmmm, Vodafone nog libertel heette! Dus ik moet vernieuwen, lees het onderstaande voorbeeld maar:

Nokia Lumia 920 Black
+ 1 jaar Vodafone Bel+SMS+Web Altijd abonnement (verlenging):
Toestelprijs: €408,-
+ Onbeperkt SMS en MMS

De kosten van het toestel zijn voor trouwe klanten ineens heel wat duurder geworden, belachelijk! Heeft iemand een verklaring voor de in mijn ogen rare manier van klantenbinding? Heeft iemand ervaringen met de klantenservice van Vodafone zelf, of een tip om af te dingen?
Als je klant bent, dan ben je natuurlijk een heel stuk minder interessant voor Vodafone/KPN/T-Mobile. Meeste mensen blijven toch wel zitten dus waarom je klanten een service leveren met lagere prijzen? Enige wat je kunt doen is een nieuw abo afsluiten, oude meteen opzeggen en ondertussen nummer laten overzetten. Kost veel moeite, je hebt een enkele maand dubbele lasten maar tis wel goedkoper. Met wat rompslomp kan het dus wel...
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:45:
[...]
Leasen levert nu nog niet zo heel veel op, maar zometeen aan het einde van de abo moet er opeens toestellen ingeleverd worden of afkoopbedragen betaald worden. Dan harkt KPN megaveel geld op voor feitelijk "lucht".

Leasen was leuk geweest als het ala auto's was gebeurd:
- Je mag na 2 jaar een nieuw toestel uitkiezen als je de oude inlevert.
- Toestel wordt meteen meeverzekerd. Bij schade wordt er kosteloos gerepareerd, bij diefstal krijg je een vervangend toestel terug.

Maar dat wordt niet gedaan omdat de verzekeringen op toestellen nu al knetterduur zijn en er al veel gejat wordt of als vermist worden opgegeven om een nieuw toestel te krijgen. Daarom is toestel leasen zoals bovenstaand beschreven niet interessant voor providers. En de huidige constructie is niet interessant voor consumenten. Dat mensen er toch in trappen is een ander verhaal.
Worsteneter schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 17:27:
[...]

Loopt tot 6 januari 2013

Vraag me trouwens af waarom ze niet de blauwe/cyan 920 leveren, die is zo mooi!
De Cyan werd niet aan het begin aangekondigd. Daarnaast staat hij maar op een paar websites van Nokia. Ik denk dat je hier voorlopg niet op hoeft te rekenen.

Overigens vind ik Sim Only met los toestel vaak een betere deal hebben. Enig nadeel is dat je wel een bult geld moet hebben om het toestel in een keer te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De 920 is nu ook te koop in Oman. Een of andere golf staat waar ik alleen door de Battlefield 3 map, Gulf of Oman, van heb gehoord.

Ben benieuwd wat de voorraad in Nederland gaat worden. Nokia gaat de 920 ook per januari 2013 in oa India uitbrengen. Nou leeft volgens mij het gros daar onder de armoede grens, maar met 1 miljard inwoners heb ik nog steeds het idee dat de 920 daar fors meer over de toonbank zal gaan dan hier.

Denk zelf dat de 920 pas goed in de winkels zal liggen per half februari. Hoeveel fabrieken had Nokia ook alweer gesloten? Denk dat ze bij lange na niet aan de vraag kunnen voldoen en dat de levering voor velen uit zal lopen op een klein drama.

http://wmpoweruser.com/no...lable-in-oman-on-omantel/

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 30-12-2012 17:29 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
MRELynx schreef op zondag 30 december 2012 @ 17:28:
De 920 is nu ook te koop in Oman. Een of andere golf staat waar ik alleen door de Battlefield 3 map, Gulf of Oman, van heb gehoord.

Ben benieuwd wat de voorraad in Nederland gaat worden. Nokia gaat de 920 ook per januari 2013 in oa India uitbrengen. Nou leeft volgens mij het gros daar onder de armoede grens, maar met 1 miljard inwoners heb ik nog steeds het idee dat de 920 daar fors meer over de toonbank zal gaan dan hier.

Denk zelf dat de 920 pas goed in de winkels zal liggen per half februari. Hoeveel fabrieken had Nokia ook alweer gesloten? Denk dat ze bij lange na niet aan de vraag kunnen voldoen en dat de levering voor velen uit zal lopen op een klein drama.

http://wmpoweruser.com/no...lable-in-oman-on-omantel/
Nokia heeft 2 fabrieken gesloten, 1 in Salo en 1 in Roemenië. De laatste maakte alleen nog maar featurephones en die in Salo deed wel het inpakken van high-end toestellen maar er werd niks feitelijk gemaakt, althans de laatste jaren niet meer geloof ik. Nokia heeft wel een nieuwe fabriek in Vietnam gebouwd, of die al operationeel is weet ik echter niet.

Daarnaast maken ze de 920 dus in China maar ook in Mexico. Capaciteit zullen ze genoeg hebben, vermoed eerder dat ze niet teveel willen maken en liever just-in-time delivery doen of out-of-time in sommige gevallen. Ze zijn natuurlijk blijven zitten met een flinke voorraad 1st gen. Lumia's en daarom maken ze nu niet teveel en hebben ze eigenlijk de vraag onderschat. Daarbij vermoed ik ook dat het allemaal deels express is om zo de 'uitverkocht' headlines in het nieuws te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 21:55
Oke, nou ben ik even aan het rekenen geslagen. Ik wil dolgraag een Lumia 920 en ik zit momenteel bij Hi. Nu heb ik op de site even het verleng lijstje ingevuld om te kijken wat het mij zou kosten om de Lumia voor 1 jaar te verlengen en dat levert het volgende lijstje op:

Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/1032/schermafbeelding2012123.png

Nu krijg ik dus:
  • De 1ste twee maanden 50 procent korting op de toestel lease (€19,50 i.p.v. €39,-).
  • De 1ste negen maanden 50 procent korting op de abonnementskosten.
  • De gehele looptijd €5,- studenten korting.
Dit zou dus het volgende kostenplaatje moeten opleveren:
  • [table border=1 width=350 cellpadding=2 bordercolor=#000000] [tr] [td]
  • Maand 1-2: €34,50 (Totaal: €69,-)
  • [/td] [/tr] [tr] [td]
  • Maand 3-9: €37,- (Totaal: €259,-)
  • [/td] [/tr] [tr] [td]
  • Maand 10-12: €74,- (Totaal: €222,-)
  • [/td] [/tr] [tr] [/tr] [tr] [td]
  • Totaal 1 jaar: €550,- (Gemiddeld €45,83 p.m.)
  • [/td] [/tr] [/table]
Dit lijkt mij, ondanks dat ik het toestel weer zal moeten inleveren of afkopen, helemaal niet zo'n slechte prijs.
Dit omdat ik er zeer snel internet, gratis sms, gratis Hi naar Hi, een gratis draadloze lader en een jaar Spotify Premium bij krijg. Zie ik hier iets over het hoofd? Zo nee, dan denk ik dat ik hier voor ga. :+

Alleen jammer dat ze de rode niet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 16:50
9 maanden 50% korting op een 1-jarig abonnement? Bij een nieuw abonnement is het maar 2.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Het staat er toch echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:21
zal ook een ff kijken...bij 1 jaar is het inderdaad maar 2 maanden 50% korting.

waar heb je dat screenshot gemaakt?..welke pagina?

[ Voor 10% gewijzigd door Michel242186 op 31-12-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Ja ik zie het nu ook, er zit dus een bug in de website. Als je switcht tussen 2 en 1 jaar in het bestel scherm blijft de korting staan op 9 maanden. Misschien dat ik daar misbruik van kan maken.. >:)

Nee, het staat er toch echt. Nadat ik het lijstje invul en op "Verlengen" druk, staat er toch écht onderin de pagina "Contractverlengen" dat ik 9 maanden 50% korting heb. Die 2 maanden geldt voor de toestel lease? :?
Tenminste, op basis daarvan had ik mijn berekening gemaakt. Het is in ieder geval erg onduidelijk.

De ene pagina zeggen ze 2 maanden 50% korting, maar niet specifiek waar op. De volgende pagina staat duidelijk in het geel gedrukt dat ik "9 maanden 50% korting krijg, daarna betaal ik €74 per maand." en dan onder het informatie tekentje dat de korting op de toestel lease 2 maanden geld.
Ik interpreteer dit als maand 1-2: €34,50, maand 3-9: €37,- en maand 10-12: €74,-.

Dinsdag maar eens langs de Hi winkel om dit uit te zoeken..

[ Voor 87% gewijzigd door dubbeldekkert op 31-12-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
dubbeldekkert schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:08:
Ja ik zie het nu ook, er zit dus een bug in de website. Als je switcht tussen 2 en 1 jaar in het bestel scherm blijft de korting staan op 9 maanden. Misschien dat ik daar misbruik van kan maken.. >:)

Nee, het staat er toch echt. Nadat ik het lijstje invul en op "Verlengen" druk, staat er toch écht onderin de pagina "Contractverlengen" dat ik 9 maanden 50% korting heb. Die 2 maanden geldt voor de toestel lease? :?

Dinsdag maar eens langs de Hi winkel om dit uit te zoeken..
ik krijg het wel voorelkaar maar als ik dan op verlengen druk staat er alsnog 2 jaar boven het contract. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Ik doe het als volgt:
  1. https://verlengshop.www.hi.nl
  2. Klikken op wijzig abonnement.
  3. 1 jaar, Hi XL en 150 min / sms aanvinken en Nokia Lumia 920 selecteren.
  4. In het scherm wat je dan krijgt op grote "VERLENGEN" drukken. (eventueel studentenkorting aanvinken)
  5. Voila
Ook getest met bijv. een Samsung SIII en ook daar staat in de uiteindelijke "Contractverlengen" pagina in het geel "* 9 maanden 50% korting, daarna betaal je €79,00 per maand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
dubbeldekkert schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:37:
Ik doe het als volgt:
  1. https://verlengshop.www.hi.nl
  2. Klikken op wijzig abonnement.
  3. 1 jaar, Hi XL en 150 min / sms aanvinken en Nokia Lumia 920 selecteren.
  4. In het scherm wat je dan krijgt op grote "VERLENGEN" drukken. (eventueel studentenkorting aanvinken)
  5. Voila
Ook getest met bijv. een Samsung SIII en ook daar staat in de uiteindelijke "Contractverlengen" pagina in het geel "* 9 maanden 50% korting, daarna betaal je €79,00 per maand."
ik ga even proberen en anders bestel ik hem gewoon... 8)

je link werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Michel242186 schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:42:
[...]

ik ga even proberen en anders bestel ik hem gewoon... 8)

je link werkt niet
Misschien moet je al ingelogt zijn? Anyway, goedkoper gaat het niet worden lijkt mij toch? Denk dat ik het ook gewoon doe, in principe zijn ze zich verplicht hier aan te houden toch? Het staat er duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
dubbeldekkert schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:55:
[...]

Misschien moet je al ingelogt zijn? Anyway, goedkoper gaat het niet worden lijkt mij toch? Denk dat ik het ook gewoon doe, in principe zijn ze zich verplicht hier aan te houden toch? Het staat er duidelijk..
ik zou het gewoon doen....je link werkt wel maar zodra ik op 1 jaar klik gaat hij naar 2 maanden 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Klik dan eens door tot de contract pagina, daar staat bij mij gewoon 9 maanden.

Edit: Ik denk dat ik het gewoon doe. Ik heb een screenshot gemaakt, niet dat dat écht bewijsmateriaal is, maar mijn vriendin is getuige. Ik neem aan dat ze zich hier gewoon aan moeten houden als er duidelijk staat dat ik 9 maanden 50% korting krijg? Anders heb ik uiteraard een week de tijd om te annuleren.

Hun voorwaarden zeggen het volgende:
"5. Voor de bepaling van de verschuldigde bedragen zijn de gegevens van Hi beslissend, tenzij wordt aange-
toond dat deze gegevens niet juist zijn. Hi dient bij de vaststelling van deze gegevens de zorgvuldigheid in acht te nemen die daarbij verlangd mag worden."

[ Voor 79% gewijzigd door dubbeldekkert op 31-12-2012 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
dubbeldekkert schreef op maandag 31 december 2012 @ 01:06:
Klik dan eens door tot de contract pagina, daar staat bij mij gewoon 9 maanden.
ja rechtsboven wel (maar dat is gewoon algemeen) maar in die gele balk eronder gewoon 2 maanden 50% en dat klopt wel volgens mij.
gaat niet lukken...ik ga pitten...wordt een beetje slowchat zo..hehe.

in jou eerder geposte screenshot stond het wel goed!!

ik heb het nu wel voorelkaar ligt volgens aan die snelle internet bundel...die xl had ik niet gekozen.

[ Voor 16% gewijzigd door Michel242186 op 31-12-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Ik heb hem besteld, bij mijn bevestiging stond er nog steeds in de gele balk "9 maanden 50% korting".
Echter daaronder stond ook "Op alle Hi Messaging abonnnementen en bundels met korting geldt: 9 maanden 50% korting bij een 2 jarig contract en 2 maanden 50% korting bij een 1 jarig contract."

Morgen maar even bellen om te annuleren dus. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Ik heb mijn abo ook verlengt bij HI. Je moet ALTIJD verlengen via de afdeling opzeggingen want dan krijg je extra kortingen.

Ik heb mijn abo voor 1 jaar verlengt met het volgende:
Nokia Lumia 920 Wit
Hi Large 1000MB
75 Belminuten

1ste 2 maanden 50% korting
Toestelleaase = 12
Hi large 1000MB = 11.25
75 belmin = 3.75
Studentenkorting = 3.50
klantbehoudkorting = 10.00
Totaal = 13.50

Overige 10 maanden

Toestelleaase = 24
Hi large 1000MB = 22.50
75 belmin = 7.50
Studentenkorting = 3.50
klantbehoudkorting = 10.00
Totaal = 40.50

Dus totaal zit ik voor 1 jaar op 432 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Instatic op 31-12-2012 12:37 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 16:50
Wow dat helpt idd. KPN gebeld:
1e 4 maanden 12,50 overige 8 maanden 60,50.
1000MB 250 minuten.

Levering wordt vrijdag verwacht.
Edit: Bevestigingsmail staat verwacht 9 januari...

[ Voor 31% gewijzigd door Toms_88 op 31-12-2012 14:44 ]

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:26
Ik heb donderdag besteld via algebeld.nl, zij verwachten ook levering op 4 januari. Ben benieuwd of het gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:22
Nou, net besteld bij PDAshop.nl, laten we hopen dat ze de datum op de site (10 januari) waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pdashop.nl/pro...elector_template=Overview

Ik sta op het punt om dit abonnement te nemen. €26 per maand voor 1,5GB data. (Het verschil tussen 1 en 1.5GB is €2) Hopelijk kan ik dan ook op het 4G netwerk dat Tele2 gaat opzetten.

Iemand anders nog een betere gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rataplan2 schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:28:
Ik heb mijn abo ook verlengt bij HI. Je moet ALTIJD verlengen via de afdeling opzeggingen want dan krijg je extra kortingen.
Hoe kom je met de afdeling opzeggingen in contact dan? Bellen met de klantenservice en zeggen dat je je abo wil opzeggen? Of is er een direct tel.nr.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:48:

Ik sta op het punt om dit abonnement te nemen. €26 per maand voor 1,5GB data. (Het verschil tussen 1 en 1.5GB is €2) Hopelijk kan ik dan ook op het 4G netwerk dat Tele2 gaat opzetten.

Iemand anders nog een betere gevonden?
hoe kan het dat ik als ik naar t-mobile 2 jaar 300 kijk,

je zo veel minder MB krijgt voor zelfs iets meer geld? Waar gaat dat verschil in zitten? Kwaliteit netwerk? Hoorde van een collega dat tele2 een lag heeft bij het internetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:13:
[...]

Hoe kom je met de afdeling opzeggingen in contact dan? Bellen met de klantenservice en zeggen dat je je abo wil opzeggen? Of is er een direct tel.nr.?
Ze bellen jou ongeveer 3 maanden voor het einde van je abo.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

le dj schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:32:
[...]

hoe kan het dat ik als ik naar t-mobile 2 jaar 300 kijk,

je zo veel minder MB krijgt voor zelfs iets meer geld? Waar gaat dat verschil in zitten? Kwaliteit netwerk? Hoorde van een collega dat tele2 een lag heeft bij het internetten....
Tele2 zit op het netwerk van T-Mobile, dus lag lijkt me sterk. Verder weet ik niet waar het verschil in zit, maar ik ga er dankbaar gebruik van maken! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22

jimmeh22

HALLO?!

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:57:
[...]

Tele2 zit op het netwerk van T-Mobile, dus lag lijkt me sterk. Verder weet ik niet waar het verschil in zit, maar ik ga er dankbaar gebruik van maken! :9
Ga voor de gein eens Googlen op "tele2 bereik" ;) ze mogen dan wel gebruik maken van het T-mobile netwerk, maar de dekking is kennlijk dramatisch op veel plekken. Mijn advies: vermijden en voor KPN gaan (evt Telfort of Simyo, maken gebruik van KPN netwerk). KPN heeft meer dan een miljard geinvesteerd in 4G frequenties. Tele2 heeft ook frequenties gekocht maar komt nog maar net om de hoek kijken wat betreft mobiele telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmeh22 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:27:
[...]

Ga voor de gein eens Googlen op "tele2 bereik" ;) ze mogen dan wel gebruik maken van het T-mobile netwerk, maar de dekking is kennlijk dramatisch op veel plekken. Mijn advies: vermijden en voor KPN gaan (evt Telfort of Simyo, maken gebruik van KPN netwerk). KPN heeft meer dan een miljard geinvesteerd in 4G frequenties. Tele2 heeft ook frequenties gekocht maar komt nog maar net om de hoek kijken wat betreft mobiele telefonie.
KPN maakt ook gebruik van toestellease, dus lekker voor Vodafone (of evt. Hollandsnieuwe of Sizz) gaan zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij toestel lease van KPN mag je na je contract periode het toestel overnemen voor 10% van de dagwaarde van het toestel. Dat lijkt me nog wel te doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook een leuke, er wordt vooral gespeculeerd over de levertijd van de 920. Nu heb ik mijn (gele) 920 een tijdje geleden via de wehkamp besteld. En vanochtend kreeg ik een mail binnen dat de levertijd van de gele 920 onbekend is!!! Verder geven ze aan dat de rode en de witte 920 nog wel een optie is, maar dan wel met een kleine kantekening dat daar tot 3 weken levertijd aan vast zit :/ . Gelukkig heb ik niet al mijn eieren in dat wehkamp mandje geplaatst, en ook nog op 2 andere plekken besteld. Better to be safe than sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:35:
Bij toestel lease van KPN mag je na je contract periode het toestel overnemen voor 10% van de dagwaarde van het toestel. Dat lijkt me nog wel te doen toch?
Je moet uitgaan van de tweedehands prijs van het toestel als je contract afloopt. Als richtwaarde geven ze 35% van de nieuwprijs op de dag van aankoop na 1 jaar en 15% van de nieuwprijs na 2 jaar. Ik zou ervan uitgaan dat je 100 euro moet betalen om het toestel na twee jaar over te nemen (tenzij WP8 een enorme flop wordt en die toestellen sneller worden afgeschreven).

Dit zijn waardes die wij als telefoonverkopers meekrijgen in de info over toestellease. Na heel veel rekenen is toestellease + overnemen toestel vrijwel altijd duurder dan een telefoon los kopen, en toestellease + inleveren altijd nét goedkoper. Het voordeel is vooral gespreid betalen en voor mensen die elke twee jaar een nieuw toestel willen en de oude in een stoffige la flikkeren.

Over de providers: partijen als Tele 2, Hollandsche Nieuwe, Simyo, Simpel bla bla noem de hele bende maar op kopen gewoon een soort 'restfrequentie' in bij de grote partijen als KPN, Vodafone en T-Mobile. De abo's zijn alleen via internet af te sluiten en de bedrijven kennen amper klantenservice of iets dergelijks. Veel storingen en veel klachten, maar wél goedkoop. Het is ook zo dat deze aanbieders er als eerste worden uitgegooid op drukke momenten op het netwerk bij voetbalwedstrijden en oud en nieuw en dergelijke. KPN gooit bijvoorbeeld als eerste de online zooi eruit zoals Simyo, daarna eigen stuntmerken als Telfort, daarna Hi en particuliere abonnementen en als laatste KPN Zakelijk.

Concurrentie is groot, je krijgt dus nooit gratis kwaliteit, maar over het algemeen zul je ook niet vaak te veel betalen :). Beter dus een paar euro meer voor een fatsoenlijk en betrouwbaar netwerk met snel internet (grootste probleem bij die online meuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:55:
[...]

Je moet uitgaan van de tweedehands prijs van het toestel als je contract afloopt. Als richtwaarde geven ze 35% van de nieuwprijs op de dag van aankoop na 1 jaar en 15% van de nieuwprijs na 2 jaar. Ik zou ervan uitgaan dat je 100 euro moet betalen om het toestel na twee jaar over te nemen (tenzij WP8 een enorme flop wordt en die toestellen sneller worden afgeschreven).

Dit zijn waardes die wij als telefoonverkopers meekrijgen in de info over toestellease. Na heel veel rekenen is toestellease + overnemen toestel vrijwel altijd duurder dan een telefoon los kopen, en toestellease + inleveren altijd nét goedkoper. Het voordeel is vooral gespreid betalen en voor mensen die elke twee jaar een nieuw toestel willen en de oude in een stoffige la flikkeren.

Over de providers: partijen als Tele 2, Hollandsche Nieuwe, Simyo, Simpel bla bla noem de hele bende maar op kopen gewoon een soort 'restfrequentie' in bij de grote partijen als KPN, Vodafone en T-Mobile. De abo's zijn alleen via internet af te sluiten en de bedrijven kennen amper klantenservice of iets dergelijks. Veel storingen en veel klachten, maar wél goedkoop. Het is ook zo dat deze aanbieders er als eerste worden uitgegooid op drukke momenten op het netwerk bij voetbalwedstrijden en oud en nieuw en dergelijke. KPN gooit bijvoorbeeld als eerste de online zooi eruit zoals Simyo, daarna eigen stuntmerken als Telfort, daarna Hi en particuliere abonnementen en als laatste KPN Zakelijk.

Concurrentie is groot, je krijgt dus nooit gratis kwaliteit, maar over het algemeen zul je ook niet vaak te veel betalen :). Beter dus een paar euro meer voor een fatsoenlijk en betrouwbaar netwerk met snel internet (grootste probleem bij die online meuk).
Toestellease is wat mij betreft altijd onvoordelig! Vooral wanneer je dit vergelijkt met andere providers als bijvoorbeeld een Vodafone. Ik verkoop bv altijd mijn telefoons waardoor je dat bedrag dus kan aftrekken van het totale abonnementsprijs waardoor de kosten dus altijd lager zijn dan een lease constructie.

En daarbij is de smartcare achtig iets niet iets waar ik extra voor zou willen betalen zeker omdat ik daar veel slechte verhalen van hoor. Wat ik persoonlijk wel mis is HD-voice dat belt toch wat lekkerder, maargoed door het leasen ben ik overgestapt naar vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
Omdat dit toch wel een heel actief topic is en ik de 920 als de volgende phone zie die 4G compatible is. Weet iemand hoe de abonnementen voor 4G gaan lopen (via t-mobile)? Als ik bv nu een 2 jaar contract neem, kan ik dan wel later (eind 2103, begin 2014) gebruik maken van 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dewaterweg: Dat klopt vaak wel inderdaad. Zou het zelf misschien daarom ook niet doen, alleen als je niet bereid bent om in een keer een paar honderd euro af te tikken. Vodafone en T-Mobile zullen binnenkort vermoedelijk ook volgen met leaseconcepten, het is gewoon voordeliger voor ze. Providers willen niet meer de rol hebben van telefoonuitdeler maar puur de contracten regelen. Iedereen heeft toch al een toestel waarmee ie (te veel) kan bellen, dus dat is niet meer interessant.

@le dj: Nee 4G wordt vanaf februari door KPN in de noordelijke Randstad gelanceerd en rolt het dan gefaseerd uit. Ook T-Mobile en Vodafone zullen volgen. De 4G abonnementen zullen denk ik vanaf de zomer grootschalig worden aangeboden, maar dat zijn nieuwe aansluitingen. Bestaande klanten zullen wellicht wél profiteren vanwege de mindere belasting van het 3G netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Concurrentie is groot, je krijgt dus nooit gratis kwaliteit, maar over het algemeen zul je ook niet vaak te veel betalen . Beter dus een paar euro meer voor een fatsoenlijk en betrouwbaar netwerk met snel internet (grootste probleem bij die online meuk).
Helaas komt die "paar euro" neer op €200 bij T-Mobile en €400 bij Vodafone. Ik begrijp dat je er eerder vanaf zal gegooid worden maar het heeft ook met een verwachtingspatroon te maken. Ik verwacht sowieso niet dat ik op de drukste momenten de beste service krijg, want daar betaal ik dan niet voor.

Het verschil in geld is imo te groot om het eventuele ongemak te vergoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Net contact gehad met de Klantenservice van Hi, afdeling opzeggen. De beste meneer kon mij 5 euro extra korting per maand geven, toch beter dan niks. Heb nu het volgende afgesloten:
  • 2 Jaar
  • Hi XL 2000mb (14Mb/s), gratis sms, gratis Hi naar Hi, gratis Spotify Premium
  • 150 min
  • €5,- studenten korting
  • €5,- klantbehoud korting
De eerste 9 maanden betaal ik €22,- p/m en daarna €54,- p/m.
Dit komt op een gemiddelde prijs van €39,75, ik betaal momenteel ongeveer hetzelfde voor een kleinere bundel. Na afloop van het contract kan ik het toestel voor 10% van de dagwaarde overnemen, wat op een paar tientjes neer komt. Niet slecht dus, nu wachten tot 9 januari :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:13:
[...]

direct nummer is 0800-2626257 of je kan idd via de klantenservice zeggen dat je je abo wil opzeggen
dubbeldekkert schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:28:
Net contact gehad met de Klantenservice van Hi, afdeling opzeggen. De beste meneer kon mij 5 euro extra korting per maand geven, toch beter dan niks. Heb nu het volgende afgesloten:
  • 2 Jaar
  • 150 min
  • €5,- studenten korting
Dit komt op een gemiddelde prijs van €39,75, ik betaal momenteel ongeveer hetzelfde voor een kleinere bundel. Na afloop van het contract kan ik het toestel voor 10% van de dagwaarde overnemen, wat op een paar tientjes neer komt. Niet slecht dus, nu wachten tot 9 januari :) .
Wel raar dat ik 10 euro korting kreeg en jij maar 5euro.

[ Voor 53% gewijzigd door Instatic op 02-01-2013 16:37 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:02:
@Dewaterweg: Dat klopt vaak wel inderdaad. Zou het zelf misschien daarom ook niet doen, alleen als je niet bereid bent om in een keer een paar honderd euro af te tikken. Vodafone en T-Mobile zullen binnenkort vermoedelijk ook volgen met leaseconcepten, het is gewoon voordeliger voor ze. Providers willen niet meer de rol hebben van telefoonuitdeler maar puur de contracten regelen. Iedereen heeft toch al een toestel waarmee ie (te veel) kan bellen, dus dat is niet meer interessant.

@le dj: Nee 4G wordt vanaf februari door KPN in de noordelijke Randstad gelanceerd en rolt het dan gefaseerd uit. Ook T-Mobile en Vodafone zullen volgen. De 4G abonnementen zullen denk ik vanaf de zomer grootschalig worden aangeboden, maar dat zijn nieuwe aansluitingen. Bestaande klanten zullen wellicht wél profiteren vanwege de mindere belasting van het 3G netwerk.
Ik denk juist niet dat andere providers volgen, na 12 / 24 maanden zullen de eerste klachten komen van het toestellease als blijkt dat het restbedrag schandalig hoog is en mensen waarvan hun telefoongestolen opeens een 'boete' moeten betalen.

Wat betreft 4G, vlak Tele2 niet uit die zijn al jaren heel erg aan het testen met 4G. Het zal me niks verbazen wanneer zij als eerste een volledig operationerende 4G netwerk hebben. KPN is wat dat betreft ook goed bezig met de verschillende pilots (surfnet) en andere tests (Amsterdam), echter zal KPN geen leuk pakket aanbieden als ik de laatste 'geruchten' mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbeldekkert schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:28:
  • 2 Jaar
  • 150 min
  • €5,- studenten korting
Ik vrees dat de verkoper je een beetje teveel in de watten heeft gelegd. Die 10% wordt nergens vastgelegd in een contract, ze kunnen dus doen wat ze willen.
Hoe bepaalt Hi het overnamebedrag?
Het overnamebedrag is gebaseerd op de dan geldende tweedehandswaarde en wordt maandelijks bepaald. Die verschilt per toestel en is afhankelijk van het moment waarop je het toestel overneemt. Het definitieve overnamebedrag wordt bepaald op het moment dat je de retour envelop hebt ontvangen.
De verkoper kan dus nooit nu al weten wat een toestel kost over 1 of 2 jaar, tenzij hij daar in jouw specifieke geval een notitie van heeft gemaakt. Je hebt het echter nergens zwart op wit staan, dus pas er goed mee op!

Voorbeeld: een Nokia N8 met een nieuwwaarde van 460 euro wordt nu twee jaar later overgenomen voor 24% van de waarde destijds: 114 euro. Vooral door de camera waarschijnlijk is er nog best vraag naar. Een Nokia N97 met een nieuwwaarde twee jaar geleden van 440 euro is nu over te nemen voor 9%: 38 euro. Vooral door een afgeschreven besturingssysteem denk ik. Het verschilt dus volledig op basis van hoe de markt zich ontwikkeld.

Meer info over de officiële policy van Hi in de algemene voorwaarden hier: http://hi.custhelp.com/ap...2L3NpZC8zZ0REbGlmbA%3D%3D

Nogmaals: Een succesvol WP8 houdt de waarde van een 920 hoog, ook over twee jaar. Trap niet in verkooppraatjes en ga echt uit van een overnamesom van 100 euro voor de zekerheid, tenzij je gelooft in een failliet Nokia en een mislukt WP8. De hoge waarde van de N8 is extra alarmerend. Ook een iPhone 3GS kost vandaag nog 100 euro om over te nemen. Reken jezelf dus niet te rijk!
Pagina: 1 ... 9 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.