Ik las dat ze in Engeland nakijken dmv IMEI code..
Ja precies, dus ik hoop dat mijn toestel op basis van dat nummer ook in aanmerking komt voor zo'n gratis charging pad.phoenix_555 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:31:
Ik las dat ze in Engeland nakijken dmv IMEI code..
Ik heb ondertussen een email gestuurd naar Nokia Nederland.
en in nederland alleen als je hem bij nieuwe abbonement koopt of bij de aangeschreven winkels. Als je hem bijvoorbeeld bij 4launch koopt krijg je er ook geen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:29:
[...]
Je moet het er apart bij kopen.
Die gratis charging pad is een actie en die is niet geldig in duitsland.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Zijn er ook (pre-order) winkels die hem los verkopen en recht geven op de charging pad?
Tot nu toe willen ze je er steeds een abo bij aansmeren, maar dat heb ik al.
Ja werd inderdaad ook wel getriggerd door het feit dat jij ernaar refereerde; nog bedankt daarvoor!Marly schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:01:
[...]
Dan heb jij dus die mooie rode, uit de Marktplaats advertentie, waarvan ik in mijn post van vrijdag de link geplaatst had, leuk, dat hij naar een tweaker is gegaan.
Ding werkt nog naar volle tevredenheid, mis iOS nog geen moment
Behalve op die momenten dat ik een app nodig heb welke er nog niet is... Calendar Week View en Whatsapp bijvoorbeeld. Zijn wel wat alternatieven te vinden maar die doen het toch weer net niet zo goed als die het deden. Maarja; dat zijn problemen voor een ander topic ;-)
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
geen Whatsapp? Serieus...ik heb hem net besteld...had ik dat geweten...
Meende dat er al lang whatssapp voor dat ding was.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
5 sec googlen en ik krijg http://www.whatsapp.com/download/RawChild schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:42:
geen Whatsapp? Serieus...ik heb hem net besteld...had ik dat geweten...
Whatsapp bestaat dus wel voor WP
Dat is voor WP7.5, en dus niet voor WP8Beejee0 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:44:
[...]
5 sec googlen en ik krijg http://www.whatsapp.com/download/
Whatsapp bestaat dus wel voor WP
nee, je krijgt de charging pad alleen bij Kpn/hi, bol.com, coolblue, kijkshop, phonehouse, MM, saturn.BounceMeister schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:37:
Zijn er ook (pre-order) winkels die hem los verkopen en recht geven op de charging pad?
Of je er een abbo bij moet kopen weet ik niet zeker. Aangezien MM en saturn daar weinig mee doen volgens mij.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik Heb 4 dagen geleden de lumia opgehaald.
Ik vind het een prachtig toestel.
Ik heb whatsapp gewoon uit de Windows store kunnen downloaden. het werkt nog net niet helemaal zoals het moet heel soms komt een melding van een bericht eerder binnen als het bericht zelf.
Het enige probleem waar ik tegenaan loop is dat de trilfunctie nog al veel geluid produceert. maar voor de rest werkt het toestel als een zonnetje.
Ik vind het een prachtig toestel.
Ik heb whatsapp gewoon uit de Windows store kunnen downloaden. het werkt nog net niet helemaal zoals het moet heel soms komt een melding van een bericht eerder binnen als het bericht zelf.
Het enige probleem waar ik tegenaan loop is dat de trilfunctie nog al veel geluid produceert. maar voor de rest werkt het toestel als een zonnetje.
Wanneer gaat Vodafone NL hem aanbieden?
Is niets over gezegd door nokia, dus denk het niet, gewoon bij alle 920sCyrus The Virus schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:06:
[...]
nee, je krijgt de charging pad alleen bij Kpn/hi, bol.com, coolblue, kijkshop, phonehouse, MM, saturn.
Of je er een abbo bij moet kopen weet ik niet zeker. Aangezien MM en saturn daar weinig mee doen volgens mij.
Mwa, er staat:
http://www.nokia.com/nl-nl/producten/telefoon/lumia920/* Deze actie loopt t/m 28 februari 2013 en is geldig bij geselecteerde verkooppartners
Ik zie nu dat mediamarkt er niet gelijk een abo aan koppelt. Misschien daar maar halen dan. Maar ik wil hem eerst eens bekijken en vasthouden.
Ook twijfel ik nog vanwege het geringe apps aanbod. De standaard dingen zullen wel komen, maar specifieke zaken voor bv sony camera is nog maar de vraag.
Ook twijfel ik nog vanwege het geringe apps aanbod. De standaard dingen zullen wel komen, maar specifieke zaken voor bv sony camera is nog maar de vraag.
ja precies, dat bedoel ik, bij alle 920s uit die winkels, niet alleen bij aanschaf van een abonnement.
Dat was het dus al. Toen ik mijn Lumia 920 had gehaald, kon ik WhatsApp gewoon downloaden uit de Store.las3r schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:04:
[...]
Dat is voor WP7.5, en dus niet voor WP8- de software moet aangepast worden zodat hij ook op WP8 werkt, en dan opnieuw in de store plaatsen, even afwachten dus.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Heb er zelf een via price-guard.de (Ebay) besteld vorige week toen ze nog in voorraad waren en deze is vandaag geleverd verneem ik net van het thuisfront ik ben benieuwd!
Weet iemand hoe het nu zit met de sim? Op de site van Nokia staat namelijk "Dual Sim"?? En het type simkaart? (micro dus)
[ Voor 104% gewijzigd door marrik op 05-12-2012 11:22 ]
Marrik
Normaal een enkele Micro Simmarrik schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:19:
Weet iemand hoe het nu zit met de sim? Op de site van Nokia staat namelijk "Dual Sim"??
Heb netjes antwoord van Nokia betreffende mijn vraag of de actie (gratis charging pad) ook van toepassing is op mijn Duitse Lumia 920. Het antwoord is 'Nee'.
De actie geldt dus alleen voor Lumia 920's die hier in NL zijn gekocht.
Wel komt mijn Duitse Lumia 920 in aanmerking voor Duitse acties. Maar die zijn er niet...
De actie geldt dus alleen voor Lumia 920's die hier in NL zijn gekocht.
Wel komt mijn Duitse Lumia 920 in aanmerking voor Duitse acties. Maar die zijn er niet...
Haha 4launch heeft 2 gele onderweg van de leverancier voor....€ 729. Nieuw recordje?
https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-129010
Mag toch hopen dat niemand die gaat bestellenFolkifoon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:51:
Haha 4launch heeft 2 gele onderweg van de leverancier voor....€ 729. Nieuw recordje?
Sinterklaas heeft me vandaag blij gemaakt met een gele 920, bedankt ouwe!!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Op centrailpoint staat verwachtte datum 17/12, En hij is daar het goedkoopst, namelijk: € 588,-
Zie:
http://www.centralpoint.n...tm_campaign=tweakersclick
Zie:
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Kijk dat zijn al betere prijzen..
Gewoon wachten tot ie echt uit is, dan gaan ze concurreren..
Gewoon wachten tot ie echt uit is, dan gaan ze concurreren..
Verwijderd
Tja, je kunt ook een klein maandje wachten, 11 euro meer betalen en er een wireless charger bij krijgen. Beetje prioriteiten afwegen. Het kan trouwens ook maar zo zijn dat CentralPoint klanten lokt met de verwachte voorraad datum van 17-12 en steeds de levering uitstelt tot 10 januari, wanneer hij overal leverbaar is...GokuSsj schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:43:
Op centrailpoint staat verwachtte datum 17/12, En hij is daar het goedkoopst, namelijk: € 588,-
Zie:
volgens mij klopt het niet hoorVoorraad 0
Datum op voorraad * maandag 17 december 2012
[ Voor 38% gewijzigd door defcon84 op 05-12-2012 16:42 ]
Verder zullen ze het eerste toestel wel voor die prijs aanbieden en dan, net als die andere webshop, prijs steeds verder opvoeren.
hmmm ik vraag me af of vodafone voor dit toestel ook zo'n vreemde launch actie doet (vooral ziende de rare launch van de lumia 920).
wie niet weet wat ik bedoel wat uitleg :
bij de launch van de HTC one-X was er bij GSMeasy voor 3 dagen een actie van vodafone, gratis toestel bij een 1 jarig vodafone abbo met 140min + limietloos sms + 1000MB data. totale prijs op het einde van het abbo (30e april voor mij) 455 euro (toestel was overigens 600+ euro op launch en ik heb een one-X van de 1e of 2e batch).
deze actie heb ik later ook nog voorbij zien komen voor de samsung galaxy S3 (andere website, zelfde abbo type, zelfde prijs).
vriend van me heeft interesse in de limia 920 maar de launch van dit toestel lijkt veel chaotischer dan bij de one-X en SGS3 (hoofdzakelijk omdat omringende landen hem al beschikbaar hebben)
wie niet weet wat ik bedoel wat uitleg :
bij de launch van de HTC one-X was er bij GSMeasy voor 3 dagen een actie van vodafone, gratis toestel bij een 1 jarig vodafone abbo met 140min + limietloos sms + 1000MB data. totale prijs op het einde van het abbo (30e april voor mij) 455 euro (toestel was overigens 600+ euro op launch en ik heb een one-X van de 1e of 2e batch).
deze actie heb ik later ook nog voorbij zien komen voor de samsung galaxy S3 (andere website, zelfde abbo type, zelfde prijs).
vriend van me heeft interesse in de limia 920 maar de launch van dit toestel lijkt veel chaotischer dan bij de one-X en SGS3 (hoofdzakelijk omdat omringende landen hem al beschikbaar hebben)
Tips voor mensen die vlak bij de grens wonen met Duitsland en hem los willen.
Vandaag in Aken geweest, en iedere Vodafone winkel waar ik heb gevraagd was die in de meeste kleuren op voorraad. 600 euro. Bij de saturn en mediamarkt uitverkocht, bij alle vodafone winkels gewoon volop los op voorraad!
Vandaag in Aken geweest, en iedere Vodafone winkel waar ik heb gevraagd was die in de meeste kleuren op voorraad. 600 euro. Bij de saturn en mediamarkt uitverkocht, bij alle vodafone winkels gewoon volop los op voorraad!
Ja maar wel vodafone branded, van het weekend ook in aken geweest. Er was 1 winkel die een zwarte had maar mochten alleen incombinatie met abonnementen verkopen.alwaysleft schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:33:
Tips voor mensen die vlak bij de grens wonen met Duitsland en hem los willen.
Hmmm heb aan 2 vodafone winkels iets gevraagd of ze los verkocht mochten worden en op voorraad waren. Ja op beide vragenCyrus The Virus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:01:
[...]
Ja maar wel vodafone branded, van het weekend ook in aken geweest. Er was 1 winkel die een zwarte had maar mochten alleen incombinatie met abonnementen verkopen.
Klopt maar er was een ander winkel iets met groen logo mobile nog iets. Die mochten niks los verkopen.alwaysleft schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:48:
[...]
Hmmm heb aan 2 vodafone winkels iets gevraagd of ze los verkocht mochten worden en op voorraad waren. Ja op beide vragen
Wat is het verschil met een Vodafone branded Lumia 920 en een "normale" Lumia 920? Alleen een logo bij het opstarten of ook een simlock? Of beperkte updates? Een logo op de tel?
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Ik zou zeggen lees dit en het Ervaringen topic even grondig door. Jouw vraag is al ten minste tien keer langs gekomen.
Nu ook bij KPN en Hi te bestellen, KPN alleen in het zwart, Hi ook wit. Helaas niet meer hetzelfde truukje als vorig jaar waardoor je een gratis toestel bij een jaarcontract van iets meer dan 35 p/m kreeg.
Tele2 lijkt me opzich wel interessant via pdashop.nl. Jaarcontract 40 p/m + 261 voor toestel. Kan Lumia 800 nog wel voor 150 verkopen.
Tele2 lijkt me opzich wel interessant via pdashop.nl. Jaarcontract 40 p/m + 261 voor toestel. Kan Lumia 800 nog wel voor 150 verkopen.
:9
Ik blijf die aanbiedingen zoals bij KPN met die tijdelijke kortingen, vervelend vinden.
Eerst 9 maanden 25 euro p/m en dan 15 maanden 60 euro.
Is incl. 30 euro aansluitkosten, 1155 euro en dan mag je je telefoon weer inleveren.
Ik hoop dat er betere aanbiedingen komen.
Is incl. 30 euro aansluitkosten, 1155 euro en dan mag je je telefoon weer inleveren.
Verwijderd
Niet dat het op dit bedrag van belang is, maar die 30 euro aansluitkosten mag je er vanaf halen want die hoef je sinds de invoering van de zogenoemde toestellease (sonna schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:29:
Ik blijf die aanbiedingen zoals bij KPN met die tijdelijke kortingen, vervelend vinden.

Vreemd. Kijk eens hier;Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 07:44:
[...]
Niet dat het op dit bedrag van belang is, maar die 30 euro aansluitkosten mag je er vanaf halen want die hoef je sinds de invoering van de zogenoemde toestellease () niet meer te betalen wist een Hi callcentermedewerker me afgelopen week te vertellen...
Je telefoon + abonnement bestellen
337 stuks op voorraad
Op werkdagen voor 17.00 besteld = morgen in huis
Abonnement
Hi Medium 2 jaar
500 MB
€17,50 €8,75
Minuten of SMS'jes
150 min / sms
€10,00 €5,00
Hi ToestelLease cat. M €33,00 €16,50
Aansluitkosten €29,95 Eenmalig via 1e factuur
Extra diensten
Hi Spotify 500 MB
1e 6 maanden 50% korting
€10,00
€
Verwijderd
Ah Hi belde mij over abbo-verlenging, vandaar dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen lijkt me. Hij deed het overkomen alsof de aansluitkosten afgeschaft zijn toen Hi/KPN overgingen op de leasemethode, dit is dus niet het geval. Excuus voor de foute infoverstrekking
is het al bekend wanneer de cyan 920 uitkomt? zit echt te twijfelen tussen de witte en de cyan kleur
Even een kort en misschien wel dom vraagje, maar ik zag bij de review de pricewatch kolom en daarin stond dat de zwarte lumia 920 bij de Saturn te Rotterdam al te bestellen is en binnen 24 uur geleverd. In hoeverre is dit waar gezien hij in Januari pas uit hoort de komen. Anders bestel ik hem daar gewoon, wilde toch de zwarte hebben!

Thanks!

Thanks!
Verwijderd
Als je naar de site klikt staat er: ''in bestelling over 4 weken verwacht''.Webcustoms schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:07:
Even een kort en misschien wel dom vraagje, maar ik zag bij de review de pricewatch kolom en daarin stond dat de zwarte lumia 920 bij de Saturn te Rotterdam al te bestellen is en binnen 24 uur geleverd. In hoeverre is dit waar gezien hij in Januari pas uit hoort de komen. Anders bestel ik hem daar gewoon, wilde toch de zwarte hebben!
[afbeelding]
Thanks!
Ik wist wel dat ik een domme vraag aan het stellen was hahaha. Thanks voor het opmerken, had het niet gezienVerwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:09:
[...]
Als je naar de site klikt staat er: ''in bestelling over 4 weken verwacht''.
Zelfs de kijkshop gaat de L920 verkopen, dus ik verwacht niet dat er problemen zullen zijn met voorraad.Wimbjorno schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:13:
[...]
Ik wist wel dat ik een domme vraag aan het stellen was hahaha. Thanks voor het opmerken, had het niet gezienAlsnog wel een aanrader om nu alvast te bestellen, gezien hij anders in no-time weg is waarschijnlijk?
Verwijderd
Dat lijkt mij ook niet. Voorraadproblemen zoals in Duitsland en andere 'first wave'-landen zijn niet echt representatief in vergelijking met Nederland. Het aantal telefoons dat hier verkocht zal worden ligt een stuk lager dan bij bijvoorbeeld onze oosterburen. Hierdoor denk ik niet dat het voor Nokia een probleem is om hier de schappen vol te houden...Enes_81 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:34:
[...]
Zelfs de kijkshop gaat de L920 verkopen, dus ik verwacht niet dat er problemen zullen zijn met voorraad.
Tenzij ze natuurlijk eerst aan de vraag in Duitsland willen voldoen en daardoor minder lumias naar Nederland verschepenVerwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:12:
[...]
Dat lijkt mij ook niet. Voorraadproblemen zoals in Duitsland en andere 'first wave'-landen zijn niet echt representatief in vergelijking met Nederland. Het aantal telefoons dat hier verkocht zal worden ligt een stuk lager dan bij bijvoorbeeld onze oosterburen. Hierdoor denk ik niet dat het voor Nokia een probleem is om hier de schappen vol te houden...
ik wacht nog steeds op me lumais van cyberport, wacht nog tot donderdag en dan cancel ik hem en bestel ik hem lekker in NL
Ik heb mijn vorige bestelling geannuleerd, het was niet duidelijk wanneer ik het toestel zou ontvangen. Vandaag bij 4 launch weer een gele besteld, ze hadden er twee op voorraad. Morgen in huis als het goed is, ik ben benieuwd!
Net bij Hi mijn abo verlengt. 9 Januari verwachten ze te beginnen met uitleveren! Grootste voordeel van de bestelling vind ik dat de draadloze lader er gewoon bijgeleverd wordt. Dat is het maandje wachten meer dan waard!
*Trauma heeft aan gare micro-usb connector van Desire HD
*
*Trauma heeft aan gare micro-usb connector van Desire HD

Verwijderd
Ik zit ook te denken om mijn abbo te verlengen bij Hi. Heb je een beetje een goede deal kunnen krijgen? Toch wel net zo makkelijk om te verlengen ipv aansluiten bij een andere provider en heb goede ervaringen bij Hi...chaoscontrol schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:30:
Net bij Hi mijn abo verlengt. 9 Januari verwachten ze te beginnen met uitleveren! Grootste voordeel van de bestelling vind ik dat de draadloze lader er gewoon bijgeleverd wordt. Dat is het maandje wachten meer dan waard!
*Trauma heeft aan gare micro-usb connector van Desire HD*
Ik had hetzelfde, het zal allicht ergens goedkoper zijn maar ik ben altijd zeer tevreden geweest over Hi en het netwerk van ze.
Ik heb het gebruikelijke "ik ben al 100 jaar klant ik wil meer korting"-verhaal opgehangen maar er kon niet veel vanaf. Uiteindelijk € 2.50 p/m korting gekregen over de hele 2 jaar (uiteraard bovenop de 9 maanden actie korting).
Ik heb het gebruikelijke "ik ben al 100 jaar klant ik wil meer korting"-verhaal opgehangen maar er kon niet veel vanaf. Uiteindelijk € 2.50 p/m korting gekregen over de hele 2 jaar (uiteraard bovenop de 9 maanden actie korting).
Verwijderd
Weet iemand misschien hoe vodafone is met verlengen?
Ik wil graag de lumia 920 gaan halen i.c.m. een nieuw abonnement en zit al lang bij Vodafone, maar Vodafone is zeker niet de goedkoopste of de beste en als ik bij verlengen kijk zie ik geen voordelen t.o.v. een nieuw abonnement eventueel bij een concurrerende leverancier.
Op 1 vergelijkingsite moest ik met verlengen zelfs meer bijbetalen voor het toestel dan wanneer ik een nieuw abonnement afsluit.
Of wordt KPN voorlopig de enige die de Lumia gaat opnemen in zijn assortiment?
Ik wil graag de lumia 920 gaan halen i.c.m. een nieuw abonnement en zit al lang bij Vodafone, maar Vodafone is zeker niet de goedkoopste of de beste en als ik bij verlengen kijk zie ik geen voordelen t.o.v. een nieuw abonnement eventueel bij een concurrerende leverancier.
Op 1 vergelijkingsite moest ik met verlengen zelfs meer bijbetalen voor het toestel dan wanneer ik een nieuw abonnement afsluit.
Of wordt KPN voorlopig de enige die de Lumia gaat opnemen in zijn assortiment?
Wordt ie echt meteen meegeleverd?chaoscontrol schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:30:
*Trauma heeft aan gare micro-usb connector van Desire HD*
ik las eerder dat je'm achteraf zelf moest aanvragen
Dit weet ik niet precies.defcon84 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:05:
[...]
Wordt ie echt meteen meegeleverd?
Verwijderd
Denk het niet.. Zul je wel gewoon moeten aanvragen met je IMEI..defcon84 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:05:
[...]
Wordt ie echt meteen meegeleverd?
Wat heb je aan spotify zonder windows app???Skann schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:27:
[...]
Vreemd. Kijk eens hier;
Je telefoon + abonnement bestellen
337 stuks op voorraad
Op werkdagen voor 17.00 besteld = morgen in huis
Abonnement
Hi Medium 2 jaar
500 MB
€17,50 €8,75
Minuten of SMS'jes
150 min / sms
€10,00 €5,00
Hi ToestelLease cat. M €33,00 €16,50
Aansluitkosten €29,95 Eenmalig via 1e factuur
Extra diensten
Hi Spotify 500 MB
1e 6 maanden 50% korting
€10,00
€
Verwijderd
Misschien werkt de windows 7.5 app wel, maar is deze nog niet optimaal in windows ph 8? Ook is spotify op de laptop te gebruiken, waar ik er ook erg van geniet 
bvbal79 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:37:
[...]
Wat heb je aan spotify zonder windows app???
Iemand anders ook een email gehad van Saturn dat de verwachting is dat de bestelling (in mijn geval een rode l920) pas 19 Januari uitgeleverd kan worden, zo heeft hun leverancier gemeld....
zit nu te twijfelen om hem elders te bestellen....
zit nu te twijfelen om hem elders te bestellen....
Ik ga van het weekend maar eens een tripje wagen richting Duitsland. Kijken of ik er daar eentje op de kop kan tikken. Ik dacht ook wel te kunnen wachten tot half januari, maar het begint nu toch echt te kriebelen.
[ Voor 28% gewijzigd door CrashandBurn76 op 12-12-2012 15:53 ]
ik denk dat je weinig zult vinden hooguit bij de VF stores. Saturn en MM hebben nog niks.CrashandBurn76 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:51:
Ik ga van het weekend maar eens een tripje wagen richting Duitsland. Kijken of ik er daar eentje op de kop kan tikken. Ik dacht ook wel te kunnen wachten tot half januari, maar het begint nu toch echt te kriebelen.
Als dat het geval is, is het jammer. De hoofdreden voor de trip naar Duitsland is het bezoeken van de Kerstmarkt.Cyrus The Virus schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:21:
[...]
ik denk dat je weinig zult vinden hooguit bij de VF stores. Saturn en MM hebben nog niks.
Ik ben vorige week geweest, nergens iets (ook voor de kerst marktCrashandBurn76 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:28:
[...]
Als dat het geval is, is het jammer. De hoofdreden voor de trip naar Duitsland is het bezoeken van de Kerstmarkt.
Mijn vriendin heeft hem vanochtend besteld bij Hi. Morgen komt hij binnen :-)
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Kan Hi hem al leveren dan ? Mijn vriendin heeft ook Hi zal vanavond eens bellen met Hi.
[ Voor 22% gewijzigd door Cyrus The Virus op 13-12-2012 14:12 ]
Ja blijkbaar
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Verwijderd
Heeft je vriendin hem telefonisch besteld? Dan vrees ik vrees dat ze een verkoper aan de telefoon heeft gehad die niet zo goed heeft opgelet op de status van het product. Denk dat die verkoper uit automatisme heeft gezegd dat ze de telefoon morgen binnenkrijgt als ze haar abbo nu verlengt... Maar als het wel zo is ga ik Hi ook maar gauw bellen. Graag een update morgen
We'll do ;-)
Ik weet niet waar HI mee bezig is maar tegen mij zeiden ze dat ze nog geen verlenging konden doen voor de lumia 920. Verder heb ik ook een beetje hetzelfde verhaal opgehangen en tegen mij zei de medewerker ze dat iedereen evenveel korting geven en dat zou dan 5 euro per maand zijn.chaoscontrol schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:35:
Ik had hetzelfde, het zal allicht ergens goedkoper zijn maar ik ben altijd zeer tevreden geweest over Hi en het netwerk van ze.
That Is The Question
Hi heeft toch wel het voorrecht om meer informatie eerder te geven. Hebben ze toch een betere deal gemaakt met Nokia dan vodafone.
Ik wil overstappen van t-mobile naar vodafone. Maar vodafone geeft nog helemaal geen pre-order informatie. Ik heb gewoon geen zin om een toestel te leasen, anders was ik wel naar hi gegaan. Dus moet nog even geduld hebben. Wel jaloers op de mensen die hem al hebben hoor!. Ik kan niet wachten!. Gelukkig heb ik nu nog de 4s, dus die extra weken wachten kunnen nog wel.
Ik wil overstappen van t-mobile naar vodafone. Maar vodafone geeft nog helemaal geen pre-order informatie. Ik heb gewoon geen zin om een toestel te leasen, anders was ik wel naar hi gegaan. Dus moet nog even geduld hebben. Wel jaloers op de mensen die hem al hebben hoor!. Ik kan niet wachten!. Gelukkig heb ik nu nog de 4s, dus die extra weken wachten kunnen nog wel.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Misschien is de hoogte van de korting afhankelijk van je abbonoment kosten?rataplan2 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:21:
[...]
Ik weet niet waar HI mee bezig is maar tegen mij zeiden ze dat ze nog geen verlenging konden doen voor de lumia 920. Verder heb ik ook een beetje hetzelfde verhaal opgehangen en tegen mij zei de medewerker ze dat iedereen evenveel korting geven en dat zou dan 5 euro per maand zijn.
Tevens kan Hi pas begin januari leveren. De 9e word de 1e lading verwacht.
Saturn.de heeft er weer een paar op voorraad...
Zojuist een witte Lumia 920 besteld levertijd 6 tot 10 werkdagen bij 4launch. bevestigd door medewerker.
Voor 583 euro.
Voor 583 euro.
Bij Coolblue kan je hem gewoon pre-orderen met een Vodafone abonnement.GokuSsj schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:35:
Ik wil overstappen van t-mobile naar vodafone. Maar vodafone geeft nog helemaal geen pre-order informatie.
Ik zie 4Launch vaak langs komen, maar haalt deze de 6 tot 10 werkdagen? Want dan bestel ik hem daar want ben het zat om te wachten op de order bij Cyberport. Want die zeggen nu dat ze totaal geen zicht hebben op levering. En meer dan een maand wachten ben ik nu meer dan zat.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Ze zeiden tegen mij dat ze hem binnen twee weken hadden. Maarja het is maar een indicatie.
Over 2 weken is het al januari.....Cyrus The Virus schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:06:
Ze zeiden tegen mij dat ze hem binnen twee weken hadden. Maarja het is maar een indicatie.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
klopt maar kon goed zijn dat ze hem volgende week al hebben. Gisteren ook nog in de Hi winkel geweest voor mijn vriendin daar kon ze hem nog niet eens bestellen icm abbo.
Ik was van plan de 920 als pre order te bestellen bij coolblue icm een vodafone abbo. Blijkt dit alleen niet te kunnen zoals ik in gedachten had. Had graag het abbo per direct in willen laten gaan ivm de tijdelijke 10GB actie en de Lumia als back order afgewacht. Dit kan dus na navraag niet. Zowel toestel als abbo komen dan tegelijk, als de 10GB actie is afgelopen, en heb ik dus niet het abbo wat ik er bij wil...
Iemand nog een knappe webshop in gedachten waar dit eventueel wel mogelijk is?
Snap niet zo goed waarom dit niet mogelijk is en valt me een beetje tegen. Coolblue was altijd mijn eerste keus in het verleden.
Snap niet zo goed waarom dit niet mogelijk is en valt me een beetje tegen. Coolblue was altijd mijn eerste keus in het verleden.
Probeer in elk geval belsimpel.nl ! Daar bestelde ik altijd de eerste nieuwe Nokia's....conodihno1 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 18:50:
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Helaas ook niet mogelijk, denk dat het te maken heb met toestel korting etc.fewips schreef op maandag 17 december 2012 @ 00:06:
[...]
Probeer in elk geval belsimpel.nl ! Daar bestelde ik altijd de eerste nieuwe Nokia's....
Jammer dat wel. Nu lijkt een keus te worden tussen een knappe data bundel of de 920...
Verwijderd
Afgelopen weekend was er een vriend uit Amerika over en die had hem al een tijdje. Hij is wel iets groter dan ik in gedachte had maar de besturing is echt relaxed.
Is er al iets meer bekend over de release of is het nog steeds begin januari in Nederland?
Is er al iets meer bekend over de release of is het nog steeds begin januari in Nederland?
Heb vandaag een lumia 920 besteld bij coolblue, gelijk iemand aan de telefoon gehad, en die heeft me gezegd dat de ze waarschijnlijk wat eerder komen, en ik ga m dus als ik t telefoontje heb dat ze m hebben ophalen(is alleen via de telefoon te fixen) wel even zeggen anders verzenden ze m vanuit het centrale magazijn.
edit:
hoop m eigenlijk op mijn verjaardag op te kunnen halen:D 7jan,
edit:
hoop m eigenlijk op mijn verjaardag op te kunnen halen:D 7jan,
[ Voor 10% gewijzigd door kaasplank1 op 17-12-2012 17:39 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Voor 639 op te halen bij OMT Telecom in Den Bosch. Vertrouw hun advertenties niet zo (bol van de spelfouten); iemand ervaring met die winkel?
Heeft iemand een idee of ze bij de Mediamarkt in Aachen beschikbaar zijn?
Had wel verwacht dat de leverproblemen in Duitsland inmiddels opgehouden zouden zijn...
Had wel verwacht dat de leverproblemen in Duitsland inmiddels opgehouden zouden zijn...
Ik heb hetzelfde probleem als jou ik heb studentmobiel gemaild of de 10GB actie geld met een latere levering van het toestel zie hun bericht:conodihno1 schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:16:
[...]
Helaas ook niet mogelijk, denk dat het te maken heb met toestel korting etc.
Jammer dat wel. Nu lijkt een keus te worden tussen een knappe data bundel of de 920...
Dank voor uw email. Als u het contract voor 1 januari naar ons heeft toegestuurd, en wij deze in goede orde hebben ontvangen dan komt u in aanmerking voor de netwerkactie. Vandaag kregen wij te horen dat er geen gratis draadloze oplader bij zit.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Verwijderd
Hey mensen, een vraag, ik zie in de pricewatch de lumia 920 voor ~520 euro staan bij Centralpoint, is dit bedrijf een beetje te vertrouwen? Vind het nogal apart dat je een telefoon voor 80 euro minder kan aanbieden dan de rest van Nederland?
Verwijderd
Ik had ze gebeld, omdat ik in de buurt was. In erg gebrekkig Nederlands wist hij me te vertellen dat ze nog op voorraad waren. Je kunt daar niet pinnen, en hij kon me niet uitleggen waar dat in de buurt kon.Boomlaars schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:27:
Voor 639 op te halen bij OMT Telecom in Den Bosch. Vertrouw hun advertenties niet zo (bol van de spelfouten); iemand ervaring met die winkel?
Ik ben maar niet gegaan...
Er is wel iemand van hier die er daar 1 gehaald heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:43:
[...]
Ik had ze gebeld, omdat ik in de buurt was. In erg gebrekkig Nederlands wist hij me te vertellen dat ze nog op voorraad waren. Je kunt daar niet pinnen, en hij kon me niet uitleggen waar dat in de buurt kon.
Ik ben maar niet gegaan...
De prijs bij Central Point is ook niet verkeerd, alleen is de service niet geweldig te noemen als je de winkel reviews leest.
Klopt, heb ik ook gekregen alleen waren ze bij iets minder stellig/zeker in hun respons. Ik gok het er niet op dus ben nu in afwachting van een 820 via belsimpel.Dewaterweg schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:50:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jou ik heb studentmobiel gemaild of de 10GB actie geld met een latere levering van het toestel zie hun bericht:
Dank voor uw email. Als u het contract voor 1 januari naar ons heeft toegestuurd, en wij deze in goede orde hebben ontvangen dan komt u in aanmerking voor de netwerkactie. Vandaag kregen wij te horen dat er geen gratis draadloze oplader bij zit.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Niks? ik neem aan dat dit gewoon de prijs is die het ongeveer gaat worden in januari, andere zullen ook wel ruim onder de 600 gaan zakken. De kans zit er wel in dat je nog wel een ruime maand moet wachten op je toestel.Quint3n schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:29:
Wat is hier het addertje jongens?
hmmm ja dat vermoedde ik al. Dan kan ik beter nog even afwachten, nietwaar?sonna schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:35:
[...]
Niks? ik neem aan dat dit gewoon de prijs is die het ongeveer gaat worden in januari, andere zullen ook wel ruim onder de 600 gaan zakken. De kans zit er wel in dat je nog wel een ruime maand moet wachten op je toestel.
Je krijgt er geen oplader bij, misschien heeft het daarmee te maken?Quint3n schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:29:
Wat is hier het addertje jongens?
Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.