Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Soeski schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:23:
Mensen die Nokia een prutsbedrijf vinden omdat hij in Nederland "pas" in januari komt; jullie gaan even voorbij aan de commerciele kant. Wij Tweakers zijn niet echt een representatieve doelgroep, maar daarbuiten is het toestel nog niet enorm populair te noemen in Nederland. Ken jij mensen in je omgeving met een Lumia nu? Ik niet. Zelfs bedrijven die voor 80 medewerkers een nieuwe telefoon bestellen, neemt 70% een iPhone, 25% Android en 5% Windows Phone. Ok, misschien ook geen gemiddelde doelgroep, maar in mijn kennissen en vriendenkring zie ik het niet anders.
Wij zijn voor Nokia zo klein dat het commercieel veel interessanter is om aan de vraag te blijven voldoen in Duitsland e.d., waar er meer (bij wijze van spreken misschien) Lumia's verkocht gaan worden dan er in heel NL mensen wonen.
Leuke actie dat wij dan de lader erbij krijgen overigens; ik wacht wel tot januari. Al zag ik wel dat de abo prijzen met 920 nog erg duur zijn. Hopelijk komen er nog leuke aanbiedingen.
Kip en ei verhaal. Er is niet zoveel vraag naar de 920 onder non-tweakers omdat ze het bestaan ervan niet weten. Ze weten niet dat het bestaat omdat er nog geen reclame is voor de 920, er is geen winkel die ze verkoopt en de massa is nog niet bekend gemaakt met de 920 en WP8.

Nederland mag wel een kleine land zijn, maar met 20.5 miljoen telefoons en een modaal salaris van 32.000 euro zijn we een heel interessante land. Daarnaast zijn we koploper met smartphone gebruik.

http://www.elsevier.nl/we...hone-en-tabletgebruik.htm

Nokia is dom geweest om de een telefoon op 5 september aan te kondigen zonder productiecapaciteit of het vertrouwen in hun eigen product om voldoende te produceren.

Het is niet alleen Nederland! Nokia is te laat met de nieuwe Lumia's in heel veel landen. De focus lijkt 100% gericht op de VS.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Met een 7.8 update voor mijn Lumia 800 kan ik de tijd wel even doden...kans is er dat deze begin december uitkomt, anders ff zoeken naar een custom rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat sommigen ook vergeten, het is een hele dikke vette middelvinger naar de Lumia800 gebruikers van het eerste uur. Die zijn toch een beetje de early adopters die Nokia op weg hebben geholpen. NL was een van de eerste landen waar de 800 te koop was en nu zegt Nokia gewoon: bedankt dat jullie ons in het zadel geholpen hebben met WP7, nu het echte spel gaat beginnen (WP8) laten we jullie links liggen en bedienen we de markten die voor ons het meest interessant zijn.

Laten we eerlijk zijn, WP7 was een proefballonnetje voor zowel MS als Nokia en WP7 was nooit echt af, het miste nog te veel functionaliteit, kleine dingetjes etc etc. WP8 mag volgens mij best als volwassen worden beschouwd als ik de reviews zo bekijk, maar we krijgen gewoon een dikke vette middelvinger van Nokia.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 09:08
* Martinspire geeft MRE de middelvinger van Nokia :+

ow wacht
/me geeft MRE de middelvinger :+

Ik vraag me overigens af hoeveel de late release van Microsoft voor het vrijgeven van het OS hebben meegedragen aan het feit dat Nokia zo weinig telefoons op voorraad heeft en of het aan de productiecapaciteit ligt op dit moment of de beperkte voorraad/levering van onderdelen dat ze het niet snel genoeg kunnen bij produceren

[ Voor 90% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2012 09:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beejee0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09-2023
Martinspire schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:56:
* Martinspire geeft MRE de middelvinger van Nokia :+

ow wacht
/me geeft MRE de middelvinger :+

Ik vraag me overigens af hoeveel de late release van Microsoft voor het vrijgeven van het OS hebben meegedragen aan het feit dat Nokia zo weinig telefoons op voorraad heeft en of het aan de productiecapaciteit ligt op dit moment of de beperkte voorraad/levering van onderdelen dat ze het niet snel genoeg kunnen bij produceren
En hoe komt het dan dat HTC wel met dit probleem overweg kon?
Je kan de productie toch starten en daarna de update van OS pushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genfried
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:37
Je kan hem nu reserveren* op Bol.com voor 599,- in de kleuren: Zwart,Wit,Geel,Rood

[ Voor 7% gewijzigd door Genfried op 28-11-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Genfried schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:35:
Je kan hem nu kopen op Bol.com voor 599,- in de kleuren: Zwart,Wit,Geel,Rood
reserveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdugernier
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-10-2021
Op Ebay zijn er nog zwarte (nieuw) op voorraad voor 628 euro (price-guard.de). Gisteren een besteld wordt vrijdag geleverd als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 09:08
Beejee0 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:16:
[...]

En hoe komt het dan dat HTC wel met dit probleem overweg kon?
Je kan de productie toch starten en daarna de update van OS pushen?
Volgens mij is de vraag bij HTC een stuk lager. Geen idee of het echt zo is, maar ik hoor er weinig over. Maar die laten volgens mij ook wel wat markten liggen, echter hebben die een veel betere launch omdat ze niet met gatenkaas-verdeling werken.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2012 11:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er ligt al drie weken een HTC 8X in onze voorraadkast en niemand heeft er nog naar gevraagd. Dat, terwijl er dagelijks mensen vragen naar de 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 16:38
Ik heb de gele lumia 920 net bij 4launch besteld :) als ze binnen 4 dagen kunnen leveren zoals ze dat aangeven, zal ik het niet terug sturen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 10:43
Je kan hem nu reserveren* op Bol.com voor 599,- in de kleuren: Zwart,Wit,Geel,Rood
ik zie hier alleen Beschikbaar op 14.01.2013 bij staan....

baar der een beetje van dat ik bij de nederlandse sites nu al moet betalen voor een telefoon die pas over 5 weken beschikbaar is.
En die 10 euro betalen bij phonehouse zou alleen een optie zijn als dit niet icm een abbo was....

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genfried
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:37
Ashaman schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:17:
[...]

ik zie hier alleen Beschikbaar op 14.01.2013 bij staan....

baar der een beetje van dat ik bij de nederlandse sites nu al moet betalen voor een telefoon die pas over 5 weken beschikbaar is.
En die 10 euro betalen bij phonehouse zou alleen een optie zijn als dit niet icm een abbo was....

:/
Je kan hem reserveren staat ernaast aan de rechterkant bij het zoeken in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:17
staat er wel zo ja, maar als je verder gaat, bestel je hem, nadat je € 599,- hebt afgerekend. Je betaald dus net als bij pda shop voor iets, maar weet nog niet wanneer je het exact krijgt. Hans gaat dus niet 600 euri voorschieten voor een maand of 1,5 of 2.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
ozzynator schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:31:
[...]

staat er wel zo ja, maar als je verder gaat, bestel je hem, nadat je € 599,- hebt afgerekend. Je betaald dus net als bij pda shop voor iets, maar weet nog niet wanneer je het exact krijgt. Hans gaat dus niet 600 euri voorschieten voor een maand of 1,5 of 2.
Plus dat je niet weet wat de prijs in januari zal zijn. Je koopt en betaalt nu al 599 euro. En wat gebeurt er als de prijs op 14-01-2013 zakt naar 549 euro. Geeft Bol.com je 50 euro terug?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Dat denk ik niet, maar als het 650 word hoef je die ook niet bij te betalen neem ik aan.

Het is een beetje gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Omniferious schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:16:
Ik heb de gele lumia 920 net bij 4launch besteld :) als ze binnen 4 dagen kunnen leveren zoals ze dat aangeven, zal ik het niet terug sturen =p
Zal wel goed komen, ik heb al enkele weken een 920 via 4Launch en werd keurig geleverd zoals ze hadden aangegeven. Ben het van 4Launch niet anders gewend ook.

Ze worden wel steeds duurder bij 4Launch, ik heb nog 641 betaald voor een toestel uit de eerste zending. Werd elke zending een paar euro duurder en is nu dus al 699,-

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Tsja, wat een gek er voor geeft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:03
Gewoon lekker wachten op januari....waarom nu al bestellen en je geld aftikken? Die draadloze lader actie is dan toch ook nog geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:19
Ik had pdashop.nl gemailed over de gratis lader, dit is de reactie:

"Momenteel is het nog niet bekend of wij de draadloze lader er direct bij leveren, of dat u dit gratis kunt nabestellen bij Nokia. Op het moment dat wij dit zeker weten, zeten wij dit op onze website "
Wel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrolNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-01-2024
Bij the Phonehouse, kun je hem voor 10,- "priority" reserveren met geld terug als ze hem niet kunnen leveren binnen 1 maand na release. Ism abbonement (hoef je nu nog niet te kiezen, evenals de kleur).

Goede nieuws is dat zij de gratis oplader noemen en je ook nog 20,- extra accesoirekorting krijgt. Net dus even mezelf op de priolijst gezet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Dat is leuk en aardig maar geldt alleen in samenwerking met een abbonement. Voor mij nooit meer een abbonement i.s.m. een toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:57
Ik kreeg net een mailtje van Coolblue (aka PDAShop.nl) dat de wireless charger niet direct met je order meegeleverd wordt, maar achteraf gratis via Nokia aan te vragen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ik kon het niet laten, net bij Poppe besteld...Anders komt de Sint met lege handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:52
PatrolNL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:49:
Bij the Phonehouse, kun je hem voor 10,- "priority" reserveren met geld terug als ze hem niet kunnen leveren binnen 1 maand na release. Ism abbonement (hoef je nu nog niet te kiezen, evenals de kleur).

Goede nieuws is dat zij de gratis oplader noemen en je ook nog 20,- extra accesoirekorting krijgt. Net dus even mezelf op de priolijst gezet :-)
Geld het ook voor verlengen van een abbo?

Coole actie btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:17
[b][message=39360451,noline]Goede nieuws is dat zij de gratis oplader noemen en je ook nog 20,- extra accesoirekorting krijgt. Net dus even mezelf op de priolijst gezet :-)
dus die €20,- aan extra's heeft je over de streep getrokken? Is echt een vet iets ja, op een telefoon van 600€.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
ozzynator schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:46:
[...]

dus die €20,- aan extra's heeft je over de streep getrokken? Is echt een vet iets ja, op een telefoon van 600€.
Haha, is hetzelfde als €50,- korting geven op een reis van € 2000,-. en toch werkt het erg goed bij ons, opeens gaan ze boeken. Mensen houden gewoon van extra's

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 08:58
Krijg net van getgoods.de mailtje dat mijn 2 dagen geleden bestelde gele 920 onderweg is :) :)
Alleen hopen dat DHL bij de grens TNT post wordt, maar ben bang van niet. Moet ik ander afleveradres zien te regelen want ben overdag niet thuis en weet vaak ook niet waar ik dan voor mijn werk zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kogel door de kerk
Heb toch gereserveerd bij phonehouse na lange twijfel..
Dan maar 5 weken extra wachttijd.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:15

RawChild

PSN: Rawchild

Omniferious schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:16:
Ik kan de lumia 920 niet vinden op de site?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:51
Zojuist de zwarte besteld. Volgens pricewatch levertijd verwacht binnen 5 dagen. Ben benieuwd

pricewatch: Nokia Lumia 920 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Laatst online: 12-01-2024
RawChild schreef op woensdag 28 november 2012 @ 21:39:
[...]

Ik kan de lumia 920 niet vinden op de site?
yep, ik heb de laatste gekocht. sorry...

• jdejonge1991
  • Laatst online: 23:44
Ik heb hem bij belsimpel.nl besteld. Levertijd 2-4 werkdagen, ik verwacht een foutje maar toch op goede hoop besteld :)

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
Kaasje123 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:18:
Zojuist de zwarte besteld. Volgens pricewatch levertijd verwacht binnen 5 dagen. Ben benieuwd

pricewatch: Nokia Lumia 920 Zwart
helaas geen witte

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Kaasje123
Klopt maar ik wilde de zwarte dus voor mij was dat mazzel. :9

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 17:08
Ik krijg binnenkort (binnen een week) ook een zwarte maar dan met het vodafone opstart scherm
Ben benieuwd. Voorkeur ging uit naar een rode maar was niet verkrijgbaar.

• jdejonge1991
Net gebeld met belsimpel.nl om te vragen of ze hun 2-4 werkdagen kunnen waarmaken. Belsimpel koopt Europees in en de batch (waar ik ook in zit) is momenteel onderweg naar hun. Lijkt erop dat ik mazzel heb :) Momenteel is hun levertijd 5-7 dagen, dit kunnen ze ook waarmaken zei de man. Echter, de prijs is 50 euro omhoog gegaan..

http://www.belsimpel.nl/n...lumia-920-black/overzicht

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Na lang wikken en wegen een gele besteld bij Amazon.de. Staat nu op Shipping Soon :D. Gistermiddag besteld. Ben benieuwd wanneer ik hem heb.

• Beejee0
Cyberport heeft de datum opgeschoven met 2 weken zoals gewoonlijk

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 14:30

Ryceck

Constants and Variables

Bah... ben nu echt op een punt aangekomen dat ik in staat ben maar gewoon een zwarte te bestellen voor 50 euro meer daar waar hij snel geleverd kan worden ipv dat ik op een rode moet gaan zitten wachten waarvan niemand weet of hij dit jaar nog komt -.-

Matig Nokia.,... Matig

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• phoenix_555
Dan kan je hem net zo goed in Nederland halen, 50 euro goedkoper en gratis lader!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

En "leverbaar" vanaf Januari... Dat lees ik als zijnde dat de eerste in Januari eruit gaan, de 2 sectie pre-orders in februari en dat het ding vanaf maart goed leverbaar is. Word ik ook niet bijzonder vrolijk van :)

Anyway; heb er de pee in. Had het ding al een maand willen hebben maar doordat er ergens aan de Nokia kant iemand een fuckup heeft gemaakt met pre-manufacturing zit er 2 miljoen man op een telefoon te wachten. Heb weinig geduld met zulke stupiditeit vandaag :P

[ Voor 38% gewijzigd door Ryceck op 29-11-2012 13:34 ]

• phoenix_555
Genoeg tijd om de bugs eruit te halen! ;)

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 01:53
Volgens Gsminfo.nl is hij dus toch wel voor januari te krijgen :).

Klik!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Samjung schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:49:
Volgens Gsminfo.nl is hij dus toch wel voor januari te krijgen :).

Klik!
Toch maar even goed in de gaten gaan houden dan. Wel jammer dat ook hier alleen de zwarte en de witte leverbaar zijn en nog steeds niet de rode :(

Ga die site iig maar ff in de bookmarks mikken en iedere dag begluren om te zien of er ergens een rode bovendrijft met 4 dagen levertijd :)
Thanks!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 14-10 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ryceck schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:33:
En "leverbaar" vanaf Januari... Dat lees ik als zijnde dat de eerste in Januari eruit gaan, de 2 sectie pre-orders in februari en dat het ding vanaf maart goed leverbaar is. Word ik ook niet bijzonder vrolijk van :)

Anyway; heb er de pee in. Had het ding al een maand willen hebben maar doordat er ergens aan de Nokia kant iemand een fuckup heeft gemaakt met pre-manufacturing zit er 2 miljoen man op een telefoon te wachten. Heb weinig geduld met zulke stupiditeit vandaag :P
Ik heb er ook de pee in hoor. Echter het was te verwachten dat het Q1 zou worden voor ons.

Wat ik dan wel vaag vind is dat de release van de 920 op 8 december van start gaat in Singapore.

Overigens heb ik eens even het twitter account van Steven Elop bekeken. Op 25 oktober was hij in Brazilië en in zijn tweet zegt hij dat Nokia de 920 vanaf Q1 in Brazilië gaat leveren.

https://twitter.com/selop

Even hem een berichtje sturen met uitleg waarom wij zolang moeten wachten....

Denk dat de levering in Q1 ook nog flink gaat tegen vallen als de rest van de wereld dan ook de release heeft. Wedden dat de 920 de eerste 3 weken van januari kampt met grote leverings problemen en net wat hierboven gezegd is, dat de 920 vanaf maart pas echt goed leverbaar is. Krijg je het zelfde als de Lumia 900 kopers. 1 maand nadat zij die gekocht hadden, werd WP8 aangekondigd en was de 900 ineens een oud toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 29-11-2012 13:58 ]

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Pfff januari pas... Denk niet dat ik zo lang ga wachten.

• Kaasje123
jdejonge1991 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:00:
Net gebeld met belsimpel.nl om te vragen of ze hun 2-4 werkdagen kunnen waarmaken. Belsimpel koopt Europees in en de batch (waar ik ook in zit) is momenteel onderweg naar hun. Lijkt erop dat ik mazzel heb :) Momenteel is hun levertijd 5-7 dagen, dit kunnen ze ook waarmaken zei de man. Echter, de prijs is 50 euro omhoog gegaan..

http://www.belsimpel.nl/n...lumia-920-black/overzicht
Ha net nog gisteren voor 50€ minder besteld :)

• The Crow200
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-12-2021
gisteren bij http://www.phoneshop.nl/ mijn Lumia 920 besteld en vanmorgen opgehaald is er wel wat duurder namelijk €689 maar kon niet meer wachten. Had al vanaf begin deze maand bij cyberport besteld maar blijft maar uitgesteld worden.

Ze hebben de gele nog op voorraad bij phoneshop dus voor wie interesse heeft.

Eerste bevindingen zijn echt super had al een HTC Trophy en LG 7 maar dit is echt veeeeel sneller.

• Folkifoon
The Crow200 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:44:
gisteren bij http://www.phoneshop.nl/ mijn Lumia 920 besteld en vanmorgen opgehaald is er wel wat duurder namelijk €689 maar kon niet meer wachten. Had al vanaf begin deze maand bij cyberport besteld maar blijft maar uitgesteld worden.

Ze hebben de gele nog op voorraad bij phoneshop dus voor wie interesse heeft.

Eerste bevindingen zijn echt super had al een HTC Trophy en LG 7 maar dit is echt veeeeel sneller.
Nope gebeld, uitverkocht. Over 2-3 weken weer...

• The Crow200
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-12-2021
dan is de voorraad status op de website niet realtime

[ Voor 6% gewijzigd door The Crow200 op 29-11-2012 18:10 ]

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Op site van Cyberport.de staat 13.12.12 op voorraad. Maar op mijn status staat 29.11.12. Zelfs vandaag nog bevestigingsmail gekregen. Klote is dat als ik nu voorinteken in nl, dan zal ik natuurlijk bij de 2e batch zitten. Klotezooi dat Nokia.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Folkifoon

• Ryoma_Kun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12-2020
voor degene die nog een gele willen voor 689 op voorraad bij http://www.phoneshop.nl/nokia-lumia-920/

succes!

• Rebelhein
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-12-2020
Ryoma_Kun schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:53:
voor degene die nog een gele willen voor 689 op voorraad bij http://www.phoneshop.nl/nokia-lumia-920/

succes!
Die zijn uitverkocht maar dat zie je pas als je doorklikt...
Ondertussen ben ik al vanaf 8 november op mijn gele van cyberport aan het wachten :(
Ben er intussen wel intens klaar mee met het wachten! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:50
Wat is dat toch wat met die lumia zeg :( Ik wil gewoon zo graag zo'n ding hebben, en zelfs duitsland blijft mailen dat de voorraad "sofort" aangevuld wordt - de gele blijft lastig te krijgen en marktplaats staat ook vol oplichters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
't Zijn niet allemaal oplichters op Marktplaats, hoor, deze is echt:
(link naar advertentie verwijderd, toestel is verkocht aan een mede-tweaker).
Heb een tijdje geleden tot volle tevredenheid zijn N9 overgenomen :).
Ook Poppe Electronics is een bestaande zaak.

[ Voor 36% gewijzigd door Marly op 03-12-2012 19:21 . Reden: link verwijderd ivm verkoop toestel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdugernier
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-10-2021
price-guard.de via ebay heeft zwarte op voorraad - zelf dinsdag daar een besteld wordt vandaag geleverd (628 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
nu zijn ze op ebay al gestegen naar 699..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
Wat zijn de actievoorwaarden voor die gratis lader?
De lumia 920 die ik via Ebay gekocht heb is oorspronkelijk op 5 november in de MediaMarkt in Munchen gekocht.
Zou ik met dit toestel wel zo'n lader kunnen krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-10 17:44

WWJD

*pluh*

Vannacht mijn lumia besteld via belsimpel.nl :)
Hopelijk kunnen ze de 5-7 dagen waar maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zijn er al plekken waar de Lumia 920 als showmodel te bekijken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Christiaann

Jazeker, in de landen waar die uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers!

Zal ik jullie eens goed nieuws vertellen? Vandaag heb ik op http://www.belsimpel.nl/n...lumia-920-black/overzicht de lumia 920 besteld.
De levertijd is 5-7 dagen! Ik geloofde dit eerst ook niet dus ik heb ze eerst een mail gestuurd met de vraag of de levertijd wel klopt i.v.m. de mededeling van nokia dat de Phone 10 januari pas beschikbaar is.

Omdat belsimpel actief is op de europese markt kunnen zij eerder aan de lumia's komen :)

Voor de volledigheid vermelden wij hieronder de details van uw order:

Aantal product
1 SmartMix 450 2 jaar
1 Internet X-Large (1500 MB) - 2 jaar
1 Nokia Lumia 920 Black
1 Verzekerd Versturen

Zal jullie laten weten of de levertijd daadwerkelijk binnen 5-7 dagen is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 17:51
Iemand enig idee of er nog franse of duitse shops zijn waar je de 920 ook effectief kan bekijken voor je hem koopt? Wil graag eerst een eigen mening vormen over de afmetingen/gewicht voor ik hem koop :)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Vandaag heb ik op http://www.belsimpel.nl/n...lumia-920-black/overzicht de lumia 920 besteld.
Los toestel: €695,-

:+

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Vind het te duur. Ook al wil je toevallig een zwarte...nog iets langer dan een maand wachten en je bespaart jezelf zo'n €150 (ervanuit gaande dat zo'n draadloze lader om en nabij de €50 kost).

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

€ 695 is te veel van het goede. Ben nu toch al bijna een maand aan het afzien, dus voor die 100-150 euro wacht ik nog maar een maandje.

[ Voor 64% gewijzigd door Wim-Bart op 30-11-2012 16:40 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
jimmeh22 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:38:
[...]

Vind het te duur. Ook al wil je toevallig een zwarte...nog iets langer dan een maand wachten en je bespaart jezelf zo'n €150 (ervanuit gaande dat zo'n draadloze lader om en nabij de €50 kost).
Ik niet...je hebt ook volgende maand geen garantie wanneer je hem precies hebt. Dat matje is leuk, maar heb liever de fatboy. Zullen steeds meer imitatie matjes komen die goed te betalen zijn.

Hoe zit het eigenlijk met stroom verlies? Kan mij voorstellen dat er stroom verloren gaat...dat zou een reden kunnen zijn om gewoon bedraad op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald-Jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 19:42
Zo te zien loopt het aantal pre-orders flink op. Volgens The Phone House en Coolblue is het aantal voorbestellingen gelijk aan of groter dan de voorbestellingen voor de iPhone 5.

Bron: Nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
Ik heb hem woensdagavond besteld bij belsimpel.nl, ligt nu ingepakt te wachten op TNT als ik de site mag geloven. Overigens nog voor de 'goede' prijs, 645 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Folkifoon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:41:
[...]

Ik niet...je hebt ook volgende maand geen garantie wanneer je hem precies hebt. Dat matje is leuk, maar heb liever de fatboy. Zullen steeds meer imitatie matjes komen die goed te betalen zijn.

Hoe zit het eigenlijk met stroom verlies? Kan mij voorstellen dat er stroom verloren gaat...dat zou een reden kunnen zijn om gewoon bedraad op te laden.
De 'gratis' lader die je er straks bij krijgt is anders precies dezelfde als een Fatboy, er zit alleen een kussen omheen dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem besteld met een abonnement dus die prijs gaat niet meer echt op. Bij coolblue krijg ik hem gratis bij een abo van 46 euro en bij belsimpel ook dus daar is zit geen verschil in. Het enige verschil was dat ik bij coolblue de tel ook gratis kan krijgen bij een iets goedkoper abo (minder belminuten), maar dan praten we over een paar euro.

Voor mij was het sowieso een lastige situatie, omdat mijn huidige abo 11 november afgelopen was. Had coolblue gebeld en die vragen het abonnement pas 11 januari op(als zij de lumia daadwerkelijk in het assortiment hebben) dat betekend voor mij dat ik tot 11 feb (met inachtneming van een maand opzegtermijn) te veel betaal voor alleen belminuten van mijn huidige doorlopende abo(heb die tel al afbetaald, maar die voorwaarden gaan maandelijks door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Beanie schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:03:
[...]

De 'gratis' lader die je er straks bij krijgt is anders precies dezelfde als een Fatboy, er zit alleen een kussen omheen dat is alles.
Ja weet ik, dus misschien ook verlies van stroom...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Jeej morgen tussen 11:30 en 13:30 krijg ik mijn zwarte lumia 920 van belsimpel.nl bezorgd en dat ook nog voor 50€ minder dan waar hij nu voor opstaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:10
Ook voorbesteld...

Ik wacht wel lekker tot januari. Alle bugs eruit, 599,- eur. Gratis lader + gratis 20euro tegoed voor accessoires!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Folkifoon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:04:
[...]

Ja weet ik, dus misschien ook verlies van stroom...?
Meer verlies van stroom tussen de Fatboy en de standaard Plate? Lijkt me toch niet, maar het draadloze laden ansich is naar het schijnt 80-85% efficient. Kan ook best kloppen, laden via de plate zou ergens tussen een half uur en een uur langer duren.

[ Voor 4% gewijzigd door Beanie op 30-11-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond m'n zwarte 920 opgehaald bij Poppe Electronics. Prima bevallen en nu lekker aan het spelen :)

En wat is het gewicht en dikte van de telefoon vreselijk overdreven. Dik is ie helemaal niet in verhouding tot de breedte en hoogte en het verschil in gewicht met m'n iPhone 4 merk ik alleen als ik ze beide vasthoud.

Maak me wel een beetje zorgen of de batterij het even lang uit gaat houden als m'n iPhone 4, percentage gaat best hard naar beneden, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:55:

Voor de volledigheid vermelden wij hieronder de details van uw order:

Aantal product
1 SmartMix 450 2 jaar
1 Internet X-Large (1500 MB) - 2 jaar
1 Nokia Lumia 920 Black
1 Verzekerd Versturen

Zal jullie laten weten of de levertijd daadwerkelijk binnen 5-7 dagen is :)
1500mb en 450 minuten... Hoeveel betaal je daarvoor wel niet per maand? Dat is volgens mij echt een heel vies duur abonnement ?

Mag ik vragen wat voor baan je heb? Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Hier in aken is hij overal uitverkocht. Hij is wel groot voor mijn kleine handen :P gewicht merk je niks van. Ze wisten ook niet wanneer die binnen kwam bij mediamarkt was hij 599

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag al een maand een nieuwe telefoon, wilde wachten op de 920... Het liefst heb ik snel een nieuwe maar ik zie mijzelf niet met een samsung S3 of Iphone... Gewoon nog maar een maandje wachten dan maar en hopen dat hij begin januari uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdejonge1991 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:20:
Ik heb hem woensdagavond besteld bij belsimpel.nl, ligt nu ingepakt te wachten op TNT als ik de site mag geloven. Overigens nog voor de 'goede' prijs, 645 euro :)
En, heb je de telefoon inmiddels binnen gekregen? Ben erg benieuwd, ik heb hem zelf ook bij Belsimpel.nl besteld op donderdagmiddag met een abonnement. Hopelijk zit ik in dezelfde levering. Voorlopig staat er bij mijn bestelstatus dat Belsimpel moet wachten op levering van de 920.
Verder valt op dat de levertijd woensdag stond op 5-7 dagen maar inmiddels is dit veranderd naar 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
Heb hem net binnen :)
Het is een Vodafone DE, werkt wel gewoon met m'n kpn simkaart.

Op het startscherm na (en wat apps) nog niet veel gemerkt van het vodafone gedeelte.

Hoop alleen niet dat eventuele updates nu later komen oid.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:01:
[...]

En, heb je de telefoon inmiddels binnen gekregen? Ben erg benieuwd, ik heb hem zelf ook bij Belsimpel.nl besteld op woensdagmiddag met een abonnement. Hopelijk zit ik in dezelfde levering. Voorlopig staat er bij mijn bestelstatus dat Belsimpel moet wachten op levering van de 920.
Verder valt op dat de levertijd woensdag stond op 5-7 dagen maar inmiddels is dit veranderd naar 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algemeen WP vraagje: ik loop nu tegen een aantal apps aan die niet beschikbaar zijn in de Nederlandse store (Feed me oil, Cracked.com reader). Kan ik simpelweg m'n regio/land veranderen om de US store te gebruiken? Zo ja, heeft dat verder nog nadelige effecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
Gister vodafone branded lumia 920 opgehaald bij OMT telecom. Krijg nieuwste updates gewoon binnen van Nokia in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:01:
Algemeen WP vraagje: ik loop nu tegen een aantal apps aan die niet beschikbaar zijn in de Nederlandse store (Feed me oil, Cracked.com reader). Kan ik simpelweg m'n regio/land veranderen om de US store te gebruiken? Zo ja, heeft dat verder nog nadelige effecten?
De regio van de Marketplace is gekoppeld aan de regio van je Microsoft Account. Het is sinds kort mogelijk om deze te veranderen, echter is dit een vrij omslachtige procedure die enige tijd kost en de nodige beperkingen kent. Informeer je goed voordat je deze wijziging laat doorvoeren want het heeft de nodige gevolgen niet alleen voor de Marketplace maar ook voor Xbox Live, Xbox Music en alle diensten die aan je Microsoft Account gekoppeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Rebelhein schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:59:
[...]

Die zijn uitverkocht maar dat zie je pas als je doorklikt...
Ondertussen ben ik al vanaf 8 november op mijn gele van cyberport aan het wachten :(
Ben er intussen wel intens klaar mee met het wachten! |:(
Ik ken het probleem..... Zelfde dag besteld.... En nog steeds niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Hij staat nu ook op de coolblue website voor pre-orders. 599€

http://www.coolblue.be/zo...aryid%3A3&query=lumia+920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Nou order by Cyberport is gecancelled omdat ik afgelopen zaterdag via Marktplaats een Rode Lumia 920 heb gevonden (nog bedankt Marc!). Was uiteindelijk 700 kwijt nu maar in vergelijking met de huidige bedragen welke gevraagd worden op sommige sites welke hem pre direct kunnen leveren (belsimpel, expansys) vond ik het wel best.

Ben in ieder geval zeer tevreden met het OS, de telefoon an sich en het feit dat het toch allemaal weer anders werkt dan een Apple. Byebye iOS, hello WP8 :)
Owja en het ding is rood.... :9~ ROOD! :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beejee0
Ik hoop gewoon dat cyberport eindelijk is iets laat weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
the Phonehouse in duitsland verwachte hem deze week of volgende week.
Mij MM of Saturn konden ze niks zeggen over de levertijd. Wil zelf de witte (eigenlijk grijs maar die zal voorlopig nog niet komen).

[ Voor 22% gewijzigd door Cyrus The Virus op 03-12-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Cyrus The Virus schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:46:
the Phonehouse in duitsland verwachte hem deze week of volgende week.
Mij MM of Saturn konden ze niks zeggen over de levertijd. Wil zelf de witte (eigenlijk grijs maar die zal voorlopig nog niet komen).
Heb hem ook twee weken geleden gereserveerd bij de Saturn. Toen zeiden ze dat het ongeveer een week zou duren. Als je het ze nu vraagt kunnen ze niets zeggen over de levertijd -____-

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 11:35
Bij de Mediamark.de staat dat de rode direct leverbaar is: http://www.mediamarkt.de/...,48353,365283,526837.html

[ Voor 3% gewijzigd door VicSmurf op 03-12-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-10 17:44

WWJD

*pluh*

Iemand ervaring met price-guard op ebay?
Mijn bestelling is uitgesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ryceck schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:14:
Nou order by Cyberport is gecancelled omdat ik afgelopen zaterdag via Marktplaats een Rode Lumia 920 heb gevonden (nog bedankt Marc!). Was uiteindelijk 700 kwijt nu maar in vergelijking met de huidige bedragen welke gevraagd worden op sommige sites welke hem pre direct kunnen leveren (belsimpel, expansys) vond ik het wel best.
Dan heb jij dus die mooie rode, uit de Marktplaats advertentie, waarvan ik in mijn post van vrijdag de link geplaatst had, leuk, dat hij naar een tweaker is gegaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Dat had je gedacht, dit staat eronder nu: Leider zu spät! Dieser Artikel ist im Onlineshop nicht mehr verfügbar.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
Wat ik me afvraag, mijn Lumia 920 is op 05-11 in de MediaMarkt te Munchen aangeschaft. Zou ik met dit toestel ook een gratis charging pad kunnen opvragen?
Of hoe krijg je zo'n ding graties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:21:
Wat ik me afvraag, mijn Lumia 920 is op 05-11 in de MediaMarkt te Munchen aangeschaft. Zou ik met dit toestel ook een gratis charging pad kunnen opvragen?
Of hoe krijg je zo'n ding graties?
Je moet het er apart bij kopen.

Die gratis charging pad is een actie en die is niet geldig in duitsland.
Pagina: 1 ... 7 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.