Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:51:
[...]

Ik vrees dat de verkoper je een beetje teveel in de watten heeft gelegd. Die 10% wordt nergens vastgelegd in een contract, ze kunnen dus doen wat ze willen.
Inderdaad ik zou opzeggingen nog even bellen en zeggen dat je ook 10 euro per maand korting wil omdat je zo verkeerd bent voorgelicht. >:)

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^Ja je kunt ze inderdaad gewoon confronteren met hun eigen policy :). Gratis compensatie!
Dewaterweg schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:45:
[...]
Ik denk juist niet dat andere providers volgen, na 12 / 24 maanden zullen de eerste klachten komen van het toestellease als blijkt dat het restbedrag schandalig hoog is en mensen waarvan hun telefoongestolen opeens een 'boete' moeten betalen.

Wat betreft 4G, vlak Tele2 niet uit die zijn al jaren heel erg aan het testen met 4G. Het zal me niks verbazen wanneer zij als eerste een volledig operationerende 4G netwerk hebben. KPN is wat dat betreft ook goed bezig met de verschillende pilots (surfnet) en andere tests (Amsterdam), echter zal KPN geen leuk pakket aanbieden als ik de laatste 'geruchten' mag geloven.
In het geval van een gestolen telefoon kun je twee dingen doen:
1. Aangifte doen, provider bellen, direct (hoge) overnameprijs betalen en een vervangend (slechter) leentoestel krijgen waar je vervolgens je contract mee uitzit.
2. Niks zeggen, zelf vervangend toestel kopen en aan het eind van je contract het toestel overnemen tegen een goedkopere overnamesom. Wel ervoor zorgen dat je een nieuwe SIMkaart krijgt.

Optie 2 vooral handig als je telefoon aan het begin van je contract nog een paar honderd euro waard is.

In de telecomsector gaan die geruchten in ieder geval wel, hoewel er inderdaad nog niets officieels naar buiten is gebracht. KPN gaat vermoedelijk (op basis van berichtgeving op Tweakers) de Lumia 920 aanbieden in combinatie met 4G abo in Amsterdam. Verschil is dat Tele2 zelf allemaal nieuwe masten moet gaan bouwen, terwijl die van KPN al bijna operationeel zijn met een aanpassing.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:22
rataplan2 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:33:
[...]

Wel raar dat ik 10 euro korting kreeg en jij maar 5euro.
Waarschijnlijk had jij een hogere klantwaardering. Ik kreeg een printje van de Hi winkel waarop stond dat mijn klantwaarde 'B' was, op een schaal waar waarde A 'niets waard' betekend en F 'veel waard'.
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:51:
[...]

Ik vrees dat de verkoper je een beetje teveel in de watten heeft gelegd. Die 10% wordt nergens vastgelegd in een contract, ze kunnen dus doen wat ze willen.
Ik heb het gesprek opgenomen, dus wat dat betreft heb ik bewijsmateriaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^Slim, goed bewaren die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:52

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

dubbeldekkert schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:23:
[...]Ik heb het gesprek opgenomen, dus wat dat betreft heb ik bewijsmateriaal :+
Heb je de andere partij geïnformeerd dat je het gesprek opnam? Zo niet, niks bewijs en zelfs illegaal.
EIDT: Ik reageer te snel... Opnemen schijnt wel te mogen. Wat links:
https://www.nemop.nl/page/faq/%3E%20Juridisch.html
http://www.iusmentis.com/...gevens/#opnemengesprekken

[ Voor 27% gewijzigd door beschuit op 02-01-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
beschuit schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:52:
[...]

Heb je de andere partij geïnformeerd dat je het gesprek opnam? Zo niet, niks bewijs en zelfs illegaal.
Nee, dat niet. Ik word volgende week woensdag nogmaals opgebeld om het allemaal definitief te regelen, zal dan wederom opnemen en dit van de voren laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Leverdatum bij pdashop.be is verschoven naar 11-02-2013... terwijl die op de Nederlandse website nog 10 januari is :s. Geen enkele mail ontvangen hierover ofzo.

EDIT: gebeld naar coolblue en blijkbaar is de levering van de Belgische toestellen uitgesteld (andere serienummers dan de Nederlandse toestellen). Ik heb een refund aangevraagd en ga hem dan alsnog bestellen maar via een andere weg... erg jammer.

Heb dan naar bol.com gebeld omdat zij de Nederlandse toestellen ook gewoon naar België verzenden, maar ik vermoed dat je met het Nederlands IMEI-nummer dan enkel op nokiapromotion.nl zal kunnen registreren voor je gratis draadloze oplader, met tot gevolg dat ze enkel in Nederland zullen leveren.

De klantendienst van bol.com stuurde mij door naar Nokia omdat ze het ook niet duidelijk vonden... morgen maar eens doen dan tijdens de kantooruren.

[ Voor 90% gewijzigd door glvn op 02-01-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even Hi aan de telefoon gehad over verlengen en proberen nog wat extra korting te krijgen, maar er werd me niks aangeboden toen ik moeilijk ging doen over het 'hoge bedrag dat ik maandelijks kwijt ben aan de L920'. Hoe doen jullie dit als je ze aan de telefoon hebt? Gewoon brutaal zijn en vragen om extra korting of wordt het aangeboden als je moeilijk doet?

Korte toevoeging over een heel ander onderwerp:
De rode Lumia is nu ook bij Belsimpel te krijgen zie ik net, ik wil zelf de zwarte maar dacht dat het interessant kon zijn voor sommigen onder ons.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:54:
Net even Hi aan de telefoon gehad over verlengen en proberen nog wat extra korting te krijgen, maar er werd me niks aangeboden toen ik moeilijk ging doen over het 'hoge bedrag dat ik maandelijks kwijt ben aan de L920'. Hoe doen jullie dit als je ze aan de telefoon hebt? Gewoon brutaal zijn en vragen om extra korting of wordt het aangeboden als je moeilijk doet?

Korte toevoeging over een heel ander onderwerp:
De rode Lumia is nu ook bij Belsimpel te krijgen zie ik net, ik wil zelf de zwarte maar dacht dat het interessant kon zijn voor sommigen onder ons.
Het laatste is wel interessant. Niet lullig bedoeld, maar lijkt wel of het hier meer over abonnementen gaat en hoe je korting kan krijgen ipv de levertijd van de telefoon. Tuurlijk is het dan indirect de prijs.....misschien ben ik de enige die dit een beetje teveel "vervuiling" vind hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Hier ook eindelijk de knoop doorgehakt, heb zojuist via coolblue de rode besteld. Met een overstap van T-Mobile naar Vodafone. Heb 3 iphone generaties gehad bij T-Mobile en ga nu even 2 jaar kijken hoe Vodafone het doet :-)

Heb 79,- bij betaald bij een 47.50 abbo. heb niet super haast omdat ik nog de 4s heb, maar 10 januari zou natuurlijk nog erg mooi zijn :-). Kan niet wachten!

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VFRRijder schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:16:
[...]

Het laatste is wel interessant. Niet lullig bedoeld, maar lijkt wel of het hier meer over abonnementen gaat en hoe je korting kan krijgen ipv de levertijd van de telefoon. Tuurlijk is het dan indirect de prijs.....misschien ben ik de enige die dit een beetje teveel "vervuiling" vind hoor.....
Tja ik heb eerlijk gezegd ook wel getwijfeld voordat ik het in dit topic plaatste, maar het gaat toch echt over de prijs van de telefoon als je bij de ene provider nog eens 5 of 10 euro extra korting kunt krijgen in de maand. Lijkt mij heel interessant om dit te weten als je twijfelt tussen providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Net ook gelijk al gebeld door coolblue n.a.v. mijn bestelling. En volgens hun is de leverdatum nog steeds 10 januari, dus we gaan het zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:54:
[...]
Ik heb in het keuzemenu van de klantenservice gekozen voor de afdeling 'opzeggen'. Direct met de deur in huis gevallen met dat ik wil opzeggen, tenzij hij me een goed aanbod kon doen. En hij kwam direct met twee aanbiedingen, ééntje bij KPN en één bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de zwarte L920 besteld op Coolblue. Heb ook lang zitten twijfelen tussen los toestel met sim only of een toestel met abbo. Heb toch maar het toestel met abbo gekozen. Het kost misschien iets meer over de lange termijn, maar ik vind 600 euro aftikken iets teveel van het goede. Nu maar hopen dat er genoeg geleverd worden de 10e _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Was je veel goedkoper uit bij Coolblue i.t.t. direct verlengen bij Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
GokuSsj schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:36:
Net ook gelijk al gebeld door coolblue n.a.v. mijn bestelling. En volgens hun is de leverdatum nog steeds 10 januari, dus we gaan het zien :-)
In Nederland is er niets veranderd :) het gaat over België waar de leverdatum naar medio februari verlegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Ter info: Een relatie van mij heeft in Haarlem een Tele2 wifi-router op kantoor staan voorzien van 4G verbinding, is een pilot die Tele2 aan het draaien is om netwerk te testen. Internet is echt razensnel, vergelijkbaar met een goede adsl verbinding. Ze zitten er de hele dag met 4 pc's op te internetten, weinig klachten tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbeldekkert schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:46:
Was je veel goedkoper uit bij Coolblue i.t.t. direct verlengen bij Hi?
Bij Hi betaal ik voor 2000MB+75 minuten (met studentenkorting) gemiddeld 37,90 euro per maand.
Bij Vodafone (besteld bij Coolblue) betaal ik voor 10GB+90 minuten gemiddeld 37,19 euro per maand, maar betaal ik nog wel 115 euro voor de telefoon.

Ten eerste doet de datahoeveelheid van Vodafone wat mij betreft de meerprijs al verbleken. Ten tweede vind ik bijbetalen niet opwegen tegen de toestellease constructie van Hi, waar ik steeds meer bezwaar tegen begin te krijgen. Ik heb nu namelijk een Nokia N8 welke na 2 jaar intensief gebruik nog steeds in heel goede staat verkeerd. Hiervoor krijg ik nog steeds 90 euro bij "inleversites" als Zonzoo en misschien via Marktplaats of Tweakers Vraag & Aanbod nog wel meer. Ik hoop dat dit bij de L920 ook zo is, wat het bijbetalen ook teniet doet.

Ik zie dus enkel voordelen bij het overstappen naar Vodafone, maar mocht iemand toch nadelen zien, ik hoor ze graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Ok, dat is op zich niet verkeerd. Ik ga nu gemiddeld €39,75 per maand betalen voor 2000MB en 150 minuten. Ik vind persoonlijk de gratis sms, gratis bellen van Hi naar Hi en gratis Spotify Premium wel een meerwaarde hebben. De 2000Mb moet ruim voldoende zijn, daar ik nu met m'n N8 nog niet boven de 500MB uitkom. Alleen hopen dat ik straks de Lumia voor een zacht prijsje kan overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook gezien dat de levertijd veranderd is naar 11 februari. Kheb direct mailke gestuurd naar coolblue maar doe morgen vroeg ook wel een telefoontje.
Ik hoop dat het is voor nieuwe bestellen en die dat al besteld waren gewoon op 10 januari geleverd worden we wachten er al lang genoeg op denk ik :)

kzal weten te zeggen wat ze antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 04:13:
Ik heb ook gezien dat de levertijd veranderd is naar 11 februari. Kheb direct mailke gestuurd naar coolblue maar doe morgen vroeg ook wel een telefoontje.
Ik hoop dat het is voor nieuwe bestellen en die dat al besteld waren gewoon op 10 januari geleverd worden we wachten er al lang genoeg op denk ik :)

kzal weten te zeggen wat ze antwoorden
De leverdatum in je bestelling zal ook veranderd zijn (was bij mij ook zo). Ik had gebeld naar de Belgische helpdesk en hij zei letterlijk dat de leverdatum verschoven was.

Maar laat zeker weten wat ze jou weten te zeggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:13:
[...]

Bij Hi betaal ik voor 2000MB+75 minuten (met studentenkorting) gemiddeld 37,90 euro per maand.
Bij Vodafone (besteld bij Coolblue) betaal ik voor 10GB+90 minuten gemiddeld 37,19 euro per maand, maar betaal ik nog wel 115 euro voor de telefoon.

Ten eerste doet de datahoeveelheid van Vodafone wat mij betreft de meerprijs al verbleken. Ten tweede vind ik bijbetalen niet opwegen tegen de toestellease constructie van Hi, waar ik steeds meer bezwaar tegen begin te krijgen. Ik heb nu namelijk een Nokia N8 welke na 2 jaar intensief gebruik nog steeds in heel goede staat verkeerd. Hiervoor krijg ik nog steeds 90 euro bij "inleversites" als Zonzoo en misschien via Marktplaats of Tweakers Vraag & Aanbod nog wel meer. Ik hoop dat dit bij de L920 ook zo is, wat het bijbetalen ook teniet doet.

Ik zie dus enkel voordelen bij het overstappen naar Vodafone, maar mocht iemand toch nadelen zien, ik hoor ze graag :)
Helaas kan Coolblue die 10GB niet leveren, ik heb mijn order daar geannuleerd. De nieuwe voorwaarde gaan in wanneer de telefoon verstuurd wordt. De huidige 10GB actie loopt op 6 januari af, nieuwe acties van Vodafone zijn iets minder leuk: 6maanden korting en 3GB internet.

Ik heb van het weekend bij GSMeasy bestel, wel met 10GB (contract ondertekend 8) ) en het toestel voor 209 euro _/-\o_ icm een 1 jarig 47,50 abonnement.

[ Voor 5% gewijzigd door Dewaterweg op 03-01-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dewaterweg schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:01:
[...]

Helaas kan Coolblue die 10GB niet leveren, ik heb mijn order daar geannuleerd. De nieuwe voorwaarde gaan in wanneer de telefoon verstuurd wordt. De huidige 10GB actie loopt op 6 januari af, nieuwe acties van Vodafone zijn iets minder leuk: 6maanden korting en 3GB internet.

Ik heb van het weekend bij GSMeasy bestel, wel met 10GB (contract ondertekend 8) ) en het toestel voor 209 euro _/-\o_ icm een 1 jarig 47,50 abonnement.
Dat hebben ze mij niet verteld. Hebben zij daar contact met jou over opgenomen? Ik heb gisteravond de bestelling geplaatst, weet niet wanneer ze erachter zijn gekomen dat ze het 10GB abo niet kunnen leveren, maar ik vind het wel vreemd dat ze dat niet meteen melden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ik heb gisteren ook afgesloten bij Coolblue, en ik had al zo'n vermoeden van die 10gb. Maar ben ook al tevreden met mijn 1gb. en alle kortingen zijn meegenomen, dus dat zie ik straks wel.

Ik zit zelf thuis op wifi en op werk op wifi met mijn mobiel, sinds mijn 4 iphones ben ik nooit boven de 700mb per maand gekomen. Dus die 10gb is ook echt niet nodig voor mij om daar een order voor te gaan annuleren. Zit je nooit op wifi, ja, dan zou ik het wel snappen.

Ik had ook op http://www.gsmeasy.nl/ gekeken, overigens moet ik daar voor hetzelfde abbo 149,- bijbetalen terwijl dit op coolbue 79,- is. Ook zie ik nergens of gsmeasy in aanmerking komt voor de gratis oplader. Coolblue heeft dit wel. Dus op dit moment laat ik mijn order wel staan :-)

[ Voor 23% gewijzigd door MarcHealthy op 03-01-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 10gb data die minder zou zijn is ook niet mijn probleem, maar de actie hield ook in dat men 12 maanden lang 25% korting krijgt. Uit het verhaal van Dewaterweg maak ik op dat die ook een stuk minder wordt. Dit vind ik wel een reden om nog eens verder te kijken.
Dewaterweg schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:01:
[...]

...nieuwe acties van Vodafone zijn iets minder leuk: 6maanden korting en 3GB internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Tja, zolang er nog niks bevestigd is, zelfde geld krijg je nu 12 maanden 25% korting en straks 6 maanden 50%. Als je echt twijfeld kan je uiteraard ook je order annuleren en bestellen op die andere site.

Al moest ik daar al wel 70,- meer betalen voor mijn toestel dus dan zou mijn totale korting uiteindelijk toch minder zijn. Ook wil ik de gratis oplader van 69,99 die er bij coolblue in elk geval wel bijzit.

Keuzes vs keuzes :P :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het toestel was hier wel het goedkoopst met dit abo, toch ga ik maar wel even naar Coolblue bellen vanavond om opheldering te krijgen. Wil in ieder geval weten waar ik aan toe ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:58
Heb hier een leuk overzichtje gemaakt van de prijzen van Coolblue, met Vodafone als provider en verschillende data paketten (500 en 1.000 MB) en verschillende hoeveelheden minuten (90, 140, 200 en 300) voor zowel 1 als 2 jaar. Zowel de maandelijkse abonnementskosten, aanschafkosten en gemiddelde kosten staan erin vermeld.

Prijs valt me niet tegen van dit toestel, na het horen 'dat het €600,- ging kosten'. Hoop niet dat dit alleen de prijzen zijn voor de pre-order.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:28:
Ja het toestel was hier wel het goedkoopst met dit abo, toch ga ik maar wel even naar Coolblue bellen vanavond om opheldering te krijgen. Wil in ieder geval weten waar ik aan toe ben.
Of je dan morgen nog wilt posten wat eruit is gekomen, ben toch eigenlijk ook wel benieuwd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredman159
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:17

fredman159

There are no frogs here ...

Zo, ik heb hem ook ge pre-ordered met de 10gb versie. Eens zien of dat goed komt :D

The revenge of the mutant signature of doom is upon us!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikeau
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09-2024
Heb hem ook bij coolblue besteld, ze verwachten nog steeds dat ie de 10e binnen is :).

Werd echter wel gebeld dat de vodafone aanbieding van 10gb data maar tot maandag geld, en omdat de telefoon daarna pas komt deze aanbieding wijzigt van 10gb /maand, wat op de site vermeld staat, naar 3gb / maand. Ik kom nu zelden aan de 1gb limiet dus dat zal verder geen probleem zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:22
Ik heb ze net op Twitter een bericht gestuurd met de vraag of hij 10e binnen is.
Ze zeggen dat ze hem alsnog op de 10e verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seikeau schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:13:
Heb hem ook bij coolblue besteld, ze verwachten nog steeds dat ie de 10e binnen is :).

Werd echter wel gebeld dat de vodafone aanbieding van 10gb data maar tot maandag geld, en omdat de telefoon daarna pas komt deze aanbieding wijzigt van 10gb /maand, wat op de site vermeld staat, naar 3gb / maand. Ik kom nu zelden aan de 1gb limiet dus dat zal verder geen probleem zijn neem ik aan.
Oh als de prijs verder hetzelfde blijft en alleen de datalimiet naar 3gb gaat vind ik het geen probleem. Ik bel ze ook nog maar even vanavond (als ze mij dan nog niet hebben gebeld) om ff zeker te stellen dat ik wel 3gb krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 15:28
Is het niet raar dat Coolblue dan iets aanbiedt op hun website wat ze bij voorbaat al niet kunnen waarmaken?

Er wordt helaas geen eens een melding over gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:22:
[...]

Dat hebben ze mij niet verteld. Hebben zij daar contact met jou over opgenomen? Ik heb gisteravond de bestelling geplaatst, weet niet wanneer ze erachter zijn gekomen dat ze het 10GB abo niet kunnen leveren, maar ik vind het wel vreemd dat ze dat niet meteen melden dan.
Als je een bestelling plaatst word je teruggebeld door een medewerker. Die dan aangeeft dat de voorwaarde pas bekend zijn wanneer de telefoon verstuurd wordt. De medewerker gaf toen aan dat de korting en GB dus minder worden na 6 januari.

Ja GSMeasy is nu ineens een stuk duurder, gelukkig was ik optijd. Ze leveren de lader niet maar ik bespaar die lader door een lagere telefoonprijs + 2 maanden extra korting + 10GB ipv 3GB. Die lader koop ik over een maand of 2 wel wanneer de prijs ook wat lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik ook vreemd. Ik was al van plan om dat vanavond maar eens even duidelijk te maken aan de telefoon. Misschien valt er nog een vergoeding te regelen voor de 7gb die mij extra is toegezegd, mag van mij best een tegoedbon zijn oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Rubs schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:25:
Is het niet raar dat Coolblue dan iets aanbiedt op hun website wat ze bij voorbaat al niet kunnen waarmaken?

Er wordt helaas geen eens een melding over gemaakt.
Klopt ik zat er nog aan te denken om er werk van te maken in de zin van een klacht. Uiteindelijk vond ik het toch zonde van mijn tijd om me hier druk over te maken, als is het natuurlijk behoorlijk schofterig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Heeft iemand al een link wat de nieuwe aanbieding is vanaf 7 januari ?. Of is alleen de 3gb nog bekend die coolblue bekend heeft gemaakt ?. Ben vooral benieuwd naar de korting die erbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvanhaeren schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 04:51:
[...]

De leverdatum in je bestelling zal ook veranderd zijn (was bij mij ook zo). Ik had gebeld naar de Belgische helpdesk en hij zei letterlijk dat de leverdatum verschoven was.

Maar laat zeker weten wat ze jou weten te zeggen! :)
Idd mijn levertijd is opgeschoven. Hij vertelde aan de telefoon dat dit ook voor nederland het geval zou zijn (omdat ik had gevraagd mij dan een nederlands toestel te sturen) de reden van de opschuiving is dat ze geen toestellen hebben geleverd gekregen door nokia om de vraag in andere landen te groot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
@davyken Geld dat voor alle kleuren? want als ik nu op PDAshop.nl en .be kijk dan staan ze er nog gewoon voor 10 en 11 januari.

Ik heb een witte bestelt, dus hoop dat die in Nederlands wel gewoon op de 10e komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahi20 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:25:
@davyken Geld dat voor alle kleuren? want als ik nu op PDAshop.nl en .be kijk dan staan ze er nog gewoon voor 10 en 11 januari.

Ik heb een witte bestelt, dus hoop dat die in Nederlands wel gewoon op de 10e komt.
dat weet ik niet, op de site staat idd ng 10 januari maar aan de telefoon zei die gast dat de vertraging er ook was voor nederland.

er is blijkbaar nog veel onduidelijk want op bol staan ze nog altijd 14 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
Vreemd.

Coolblue blijft dit beweren op Facebook:
Coolblue:
Beste Bram, de leverdatum in Nederland blijft gelijk voor alle kleuren. Helaas kunnen we je nog niets vertellen over de kleur grijs en of wij die gaan leveren.
8 uur geleden
Maar idd veel onduidelijkheid nu, een dikke week voor de zogezegde release. En dat is wel jammer.

[ Voor 51% gewijzigd door glvn op 03-01-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 15:28
Man man man,

Wat een opstapeling aan problemen en teleurstellingen heeft deze telefoon. Het begon al in september dat de prijs en de releasedatum uitbleef, toen de trieste mededeling dat we niet bij de eerste release zaten, na 'januari' te horen hebben gekregen als pre-order datum, nu weer een uitstel...

Je gaat je bijna afvragen of dit het wachten nog wel waard is. Toen ik hoorde dat de iPhone 5 een levertijd had van 5 a 7 weken had moest ik wel een beetje lachen, maar dat ziet er in vergelijking met de Nokia eigenlijk nog erg goed uit!

Het vervelende is nog wel het onduidelijke allemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Reaper.JA2 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:58:
Heb hier een leuk overzichtje gemaakt van de prijzen van Coolblue, met Vodafone als provider en verschillende data paketten (500 en 1.000 MB) en verschillende hoeveelheden minuten (90, 140, 200 en 300) voor zowel 1 als 2 jaar. Zowel de maandelijkse abonnementskosten, aanschafkosten en gemiddelde kosten staan erin vermeld.

Prijs valt me niet tegen van dit toestel, na het horen 'dat het €600,- ging kosten'. Hoop niet dat dit alleen de prijzen zijn voor de pre-order.
Bedankt voor het overzicht, ik was vanmiddag ook al begonnen met een soortgelijk overzicht. Ik vind wel dat het behoorlijk hoog geprijsd is. Ik ben zelf in de gangpaden van 500 MB en 150-200 minuten aan het zoeken, maar is Vodafone dan de goedkoopste of is deze om andere redenen alleen in dit overzicht te vinden?

Ik zag dat Vodafone gratis naar andere abonnees laat bellen en gratis SMS'n, beiden zijn interessant, maar kan het niet goedkoper dan 40 euro per maand voor 500 MB en 140 minuten (op 24 maanden basis)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:58
Dronefang schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:05:
[...]

Bedankt voor het overzicht, ik was vanmiddag ook al begonnen met een soortgelijk overzicht. Ik vind wel dat het behoorlijk hoog geprijsd is. Ik ben zelf in de gangpaden van 500 MB en 150-200 minuten aan het zoeken, maar is Vodafone dan de goedkoopste of is deze om andere redenen alleen in dit overzicht te vinden?

Ik zag dat Vodafone gratis naar andere abonnees laat bellen en gratis SMS'n, beiden zijn interessant, maar kan het niet goedkoper dan 40 euro per maand voor 500 MB en 140 minuten (op 24 maanden basis)?
Nee, vanwege de hoge internetsnelheden van Vodafone en omdat ik, vanwege het kleine prijsverschil, niet bij T-Mobile wil verlengen. Meer vertrouwen in Vodafone :) Maar zal binnenkort ook nog zo'n overzichtje maken voor de andere merken, zo gepiept.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Ach zo, interessant. Misschien dat je dan in het overzicht (als dat niet teveel gevraagd is) ook de internetsnelheden kunt vermelden?

Ik las net Tele2 de volgende snelheden heeft:
De bundels van 200 MB en 500 MB hebben een downloadsnelheid tot 7.2 Mbit/s. De overige internetbundels tot 14.4 Mbit/s. De uploadsnelheid is bij alle bundels tot 384 Kbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:01
Tele2 schijnt niet zo`n lekkere dekking en snelheid overal te hebben. Ik heb zelf daarom mijn bestelling gewijzigd van tele2 naar vodafone. Ik heb liever 500 mb met een snel en betrouwbaarder netwerk dan 1 GB met een minder betrouwbaar netwerk

Tip: Als je toch voor een tele2 abbo gaat, bij 1,5 gb en 100 min/sms is de totaalprijs lager dan bij 1 gb en 100 min/sms :+

[ Voor 20% gewijzigd door reinier.sr op 03-01-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik zou Coolblue en hun levertijden met een hele grote korrel zout nemen. Ik volg al een poosje ook de ontwikkelingen van de levering van de Samsung Ativ S en bij Coolblue zetten ze de leverdatum elke maandagochtend op 'deze week' en vrijdagavond staat deze op 'leverdatum onbekend'.

Dit doen ze al sinds begin november. Heb nog eens gebeld hoe dat zat en kreeg, zoals ik al had verwacht, een erg vaag en afwijkend antwoord.

Zit nog te twijfelen of het de Ativ S of de Lumia 920 wordt...maar het lijkt erop dat de doorslaggevende factor een kwestie van 'wie is er eerder' wordt....Wat een gekut met dat WP8 zeg. Mijn huidige abbo is al sinds begin november afgelopen en zit nog steeds te wachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
AmonTobin schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:33:
Ik zou Coolblue en hun levertijden met een hele grote korrel zout nemen. Ik volg al een poosje ook de ontwikkelingen van de levering van de Samsung Ativ S en bij Coolblue zetten ze de leverdatum elke maandagochtend op 'deze week' en vrijdagavond staat deze op 'leverdatum onbekend'.

Dit doen ze al sinds begin november. Heb nog eens gebeld hoe dat zat en kreeg, zoals ik al had verwacht, een erg vaag en afwijkend antwoord.

Zit nog te twijfelen of het de Ativ S of de Lumia 920 wordt...maar het lijkt erop dat de doorslaggevende factor een kwestie van 'wie is er eerder' wordt....Wat een gekut met dat WP8 zeg. Mijn huidige abbo is al sinds begin november afgelopen en zit nog steeds te wachten... :(
Dat is zacht uitgedrukt. We zijn nu ruim een half jaar verder en nog steeds niets van de Lumia 920 en ATIV S. Zometeen de CES en de Barcelona conferentie en dan worden alweer de nieuwe toestellen aankondigd. Lopen we in Nederland gewoon een generatie achter. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
Coolblue:
Glenn, in Nederland verwachten wij de Nokia Lumia 920 volgende week binnen te krijgen. In België verwachten wij vooralsnog dat dit de maand erna zal zijn.
Geen zorgen over de leverdatum in NL dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:14
De 31ste hele dag aan de gang geweest met vodafone en mij is toegezegd dat hij tussen de 1e en de 6e januari verlengbaar zou worden voor bestaande klanten als pre-order en dus met 10gb actie. Ik zou dit zwart op wit krijgen maar dat hebben ze dus weer nagelaten helaas. Morgen maar even langs gaan maar ze zouden mij dus bellen, nog 2 dagen de tijd voor dus.

lumia 920 + 10gb actie vodafone zou wel top zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
glennvanhaeren schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:30:
Coolblue:

[...]

Geen zorgen over de leverdatum in NL dus.
Ligt eraan, indien jij in je vraag hebt aangegeven dat je hebt gelezen dat er problemen zijn in Belgie en of dat invloed heeft op de levering in Nederland. Dan kunnen zij meegaan in jou verhaal en mooi weer spelen door te bevestigen dat Belgie problemen heeft maar Nederland niet.

Ik hou vooralsnog rekening met begin februari, dan kan je nooit teleurgesteld zijn als je 10Feb niet gebeld wordt dat hij wordt opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook vandaag heeft Coolblue nog aan de telefoon bevestigd dat ze de hem gewoon de 10e leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:59:
Ook vandaag heeft Coolblue nog aan de telefoon bevestigd dat ze de hem gewoon de 10e leveren!
is dat met of zonder 10gb ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met Tele2 gedaan. Ik neem het risico van een slechter bereik, zeker omdat ik over enkele maanden in de stad ga wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonazzo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-08 14:41
Dronefang schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:05:
[...]

Overweeg ook eens Telfort:
t/m 6 januari in de winkels: 300 min 100 sms 500 MB Lumia 920 lease = 39 p/mnd volledige looptijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 23:44
Voor de mensen die nog hopen op de grijze Lumia:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v293/tha_brute/public/grijze_zps3d8cf4ff.png

Inmiddels hebben ze gezegd dat het waarschijnlijk ook van de website af wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Ik word het een beetje zat met dit toestel. In begin November in Duitsland besteld en nog niet binnen (Cyberport) en in December bij 4Launch nog 1 besteld (twee stuks in totaal). En geen van beide is binnen, en het is Januari, wat is Nokia voor klote bedrijf.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Worsteneter schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:01:
[...]

is dat met of zonder 10gb ding?
Zonder, aangezien die actie loopt tot 6 januari. En coolblue levert de nokia vanaf 10/1. En het contract word pas getekend bij bezorging. Dus die actie loop je dan helaas mis. Maar vodafone heeft toch wel weer een nieuwe actie vanaf 7 januari.

En ja, ik kan zonder die 10gb aangezien ik maar 700mb per maand gebruik, maar er zijn uiteraard mensen die het vreselijk vinden en die actie echt moeten hebben :P.

[ Voor 17% gewijzigd door MarcHealthy op 04-01-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
GokuSsj schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:45:
[...]

Zonder, aangezien die actie loopt tot 6 januari. En coolblue levert de nokia vanaf 10/1. En het contract word pas getekend bij bezorging. Dus die actie loop je dan helaas mis. Maar vodafone heeft toch wel weer een nieuwe actie vanaf 7 januari.

En ja, ik kan zonder die 10gb aangezien ik maar 700mb per maand gebruik, maar er zijn uiteraard mensen die het vreselijk vinden en die actie echt moeten hebben :P.
Hmm ik ga toch proberen hem bij VF zelf te tekenen voor 6 januari, het is me in elk geval toegezegd door VF!
Ik moet die 10GB, ik zit rond de 3/4GB per maand :P
Wim-Bart schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 07:32:
Ik wordt het een beetje zat met dit toestel. In begin November in Duitsland besteld en nog niet binnen (Cyberport) en in December bij 4Launch nog 1 besteld (twee stuks in totaal). En geen van beide is binnen, en het is Januari, wat is Nokia voor klote bedrijf.
ik wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10 10:57

defcon84

Multipass?

Wim-Bart schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 07:32:
Ik wordt het een beetje zat met dit toestel. In begin November in Duitsland besteld en nog niet binnen (Cyberport) en in December bij 4Launch nog 1 besteld (twee stuks in totaal). En geen van beide is binnen, en het is Januari, wat is Nokia voor klote bedrijf.
zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist telefoontje gehad van KPN dat mijn toestel binnen is en klaar ligt in de winkel. Had hem eigenlijk pas volgende week verwacht. Nu als een speer naar de winkel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uit de Vodafone winkel en verkoper kwam net uit gesprek met vertegenwoordiger van Nokia. Vodafone krijgt de Lumia 920 volgens hem pas eind januari/begin februari voor zowel pre-order nieuwe klanten als mensen die willen verlengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:00:
Zojuist telefoontje gehad van KPN dat mijn toestel binnen is en klaar ligt in de winkel. Had hem eigenlijk pas volgende week verwacht. Nu als een speer naar de winkel :-)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:01:
Net uit de Vodafone winkel en verkoper kwam net uit gesprek met vertegenwoordiger van Nokia. Vodafone krijgt de Lumia 920 volgens hem pas eind januari/begin februari voor zowel pre-order nieuwe klanten als mensen die willen verlengen :(
Lijkt erop dat KPN misschien toch een deal heeft met Nokia

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:01:
Mij is toegezegd dat ik hem kan preorderen als verlengen en voor nieuwe klanten staat hij zelfs al in de webstore sinds vorig jaar. Weet niet wat voor gare winkel jij bent geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Vodafone winkel in Den Haag. Telefonisch hadden ze vorige week zelfde gezegd als jij hierboven. Maar hij kon me vertellen dat voor Vodafone winkels geld dat de telefoon er niet de 10e is maar eind van de maand pas. Dont shoot the messenger....ow en in de webstore staat ie alleen voor nieuwe klanten, verlengen kunnen pas orderen als ie er daadwerkelijk is (dus niet pre-order)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Wauw, jullie maken het wel spannend :P. gelukkig ben ik een geduldig persoon en zou ik zelfs met eind januari kunnen leven. Misschien ook omdat ik een 4s nog heb.

Maar ik hoop het niet hoor!! :P. We gaan het zien de 10e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:47:
Wauw, jullie maken het wel spannend :P. gelukkig ben ik een geduldig persoon en zou ik zelfs met eind januari kunnen leven. Misschien ook omdat ik een 4s nog heb.

Maar ik hoop het niet hoor!! :P. We gaan het zien de 10e!
Ja had ze gebeld nadat ik hem op de webshop van vodafone had gezien maar toch ook nog even langs winkel gelopen. Daar dus die gast tegen en die vertelde dit...vond wel apart :S Maar ja uiteindelijk wil ik hem toch..even afwachten tot de 10e en dan maar beslissen of ik wacht of ergens anders in kop (of dat Vodafone wel gewoon levert natuurlijk de 10e...dan helemaal blij) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks de duidelijke release-datum in Nederland is er toch een hoop onduidelijk en angst voor een verlate levering. Vraag me af we daadwerkelijk later geleverd gaan krijgen en dat het net zo'n zooitje wordt als in andere landen of dat dit gevoel onterecht is.
Zelf heb ik echt al een hele tijd geleden gepreorderd bij de Phonehouse. Sinds mijn aanmelding daar echt helemaal niets meer gehoord. Opzich best vreemd en slordig met nog 5 dagen voor de officiële release. Vraag me af of dit nou de fout van de Phonehouse (en andere telefoonaanbieders) is of van Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:26:
Ondanks de duidelijke release-datum in Nederland is er toch een hoop onduidelijk en angst voor een verlate levering. Vraag me af we daadwerkelijk later geleverd gaan krijgen en dat het net zo'n zooitje wordt als in andere landen of dat dit gevoel onterecht is.
Zelf heb ik echt al een hele tijd geleden gepreorderd bij de Phonehouse. Sinds mijn aanmelding daar echt helemaal niets meer gehoord. Opzich best vreemd en slordig met nog 5 dagen voor de officiële release. Vraag me af of dit nou de fout van de Phonehouse (en andere telefoonaanbieders) is of van Nokia...
Ik heb sinds begin december ook niets gehoord van Coolblue(preorder) en de Phonehouse(prioritie-club)
Ik vind het erg consumentenonvriendelijk. Denk toch dat het aan Nokia ligt. (levering).

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ok, ik ben naar de vodafone winkel gegaan en contact gehad met Nokia.
Volgende is dit:

Ik zou gebeld worden en zwart-wit krijgen dat hij tussen 1 en 6 jan ook pre-orderbaar zou worden voor verlengers.
Hiervoor ben ik niet gebeld.

Naar de winkel gegaan; bla bla verdomme niet bellen bla.

Het volgende: medewerker had inderdaad ook gehoord dat het 1 februari kon worden en vreesde er ook voor. Wat hij wel aan interessante dingen te melden had was dit:

De 10GB actie verloopt 7 januari (t/m 6 jan) .
7 januari, maandag komt een nieuwe actie namelijk: 4GB limiet maar dan ipv 25% korting eerste jaar maar liefst 50% korting eerste jaar (ze wisten nog niet of ze dit konden spreiden als 25% over 2 jaar maar dat maakt netto niets uit)

Verder gaat deze man mij bellen als er meer bekend is en ook over kleuren (ben er nu 3x geweest dus ze kennen mij bij naam etc. :P)

Nokia zei dit:
V: Komt de cyaankleurige of grijze Nokia lumia 920 ook uit in Nederland en komt hij dan uit bij Vodafone en wanneer?
A: Beste Mathias, De Cyan is momenteel exclusief voor AT&T en het is onbekend of en wanneer de grijze naar Nederland zal komen.

Groetjes allemaal, ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Worsteneter schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:24:
De 10GB actie verloopt 7 januari (t/m 6 jan) .
7 januari, maandag komt een nieuwe actie namelijk: 4GB limiet maar dan ipv 25% korting eerste jaar maar liefst 50% korting eerste jaar (ze wisten nog niet of ze dit konden spreiden als 25% over 2 jaar maar dat maakt netto niets uit)
Wat ik juist heb begrepen is dat de nieuwe actie van Vodafone vanaf 7 januari i.p.v. 8 maanden 25% korting, maar 6 maanden 25% korting geeft. Dat is bij een eenjarig abbo. Dus dan lijkt het me sterk dat je met een 2 jarig abbo dubbel zoveel korting gaat krijgen t.o.v. de huidige actie...

[ Voor 13% gewijzigd door AmonTobin op 04-01-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
AmonTobin schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:47:
[...]

Wat ik juist heb begrepen is dat de nieuwe actie van Vodafone vanaf 7 januari i.p.v. 8 maanden 25% korting, maar 6 maanden 25% korting geeft. Dat is bij een eenjarig abbo. Dus dan lijkt het me sterk dat je er met een 2 jarig abbo wel nog een betere actie gaat krijgen.
Ik heb van 2 vodafone medewerkers juist echt nét te horen gekregen dat het voor 2 jarig abo van 1 jaar 25% naar 1e jaar 50% korting gaat :P

kutvodafone, wat een informatie weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Worsteneter schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:50:
[...]

Ik heb van 2 vodafone medewerkers juist echt nét te horen gekregen dat het voor 2 jarig abo van 1 jaar 25% naar 1e jaar 50% korting gaat :P

kutvodafone, wat een informatie weer
Daar gaat mijn stealth edit. :P

Nou ja, we zullen het wel meemaken. Zou natuurlijk kunnen dat een 2-jarig abbo wel betere korting gaat geven, maar het zou me toch verbazen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door AmonTobin op 04-01-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
AmonTobin schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:51:
[...]

Daar gaat mijn stealth edit. :P

Nou ja, we zullen het wel meemaken. :)
inderdaad maar ze mogen er in elk geval van uitgaan dat als het bovenstaande niet waar is dat ik verdomd pissig ga worden en per direct mijn abo opzeg en juridische stappen ga ondernemen. Mondelinge toezegging/overeenkomst is ook een overeenkomst.

Beetje zonde dat het allemaal zo moet, alles is tegenstrijdig en niemand weet wat er eigenlijk speelt. Nokia is ook geen haar beter. Jammer dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Oke, dan kan ik niet wachten op 7 januari (Bekendmaking vodafone actie) en 10 januari (uitlevering nokia). Oftewel spannende volgende week :-) :-).

In elk geval dank voor de mensen die gebeld hebben, ben zelf helaas een beetje lui en laat het altijd op zijn verloop. Maar wel dank voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Nou ben opzich ook wel klaar met dat bellen, nog nooit zulks onfatsoenlijk volk gezien. Er is zelfs opgehangen :')

Niet dat vodafone 100% schuldig is want in vakanties wordt het natuurlijk vaak uitbesteed naar studentencallcenters maar toch, wat een achterlijk gedoe.

Niemand heeft ook informatie, erg lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
IK HOOP TROUWENS DAT DE CYAN KOMT, GODVER WAT ZOU DAT MOOI KLEUREN BIJ M'N SURFACE MET CYAN COVER

potverdikkie begin er wel beetje zat van te worden al dat gezeur met een toestel. Waarom kan het niet gewoon makkelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Volgens kennis van mij die bij Vodafone werkt is de netwerkactie vanaf 7 januari als volgt:
6mnd 50% korting
3 GB internet
Dit bij een 1 jarig abonnement, bij een tweejarig is het volgens mij 12 maanden 50% korting.

Blij dat mijn contract al rond is voor 10GB :), trouwens ik voel de spanning opkomen hier haha, niemand kan meer wachten.

Toch wel slecht van Nokia, de leveringsproblemen gaan ze geen goede publiciteit opleveren. Ze managen dit toch wel heel vreemd, wachten is vervelend maar als blijkt dat je nog langer moet wachten dan zal de normale consument een ander toestel kiezen. Natuurlijk doodzonde! Nokia is niet meer een merk waar mensen voor zullen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Dewaterweg schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:59:
Volgens kennis van mij die bij Vodafone werkt is de netwerkactie vanaf 7 januari als volgt:
6mnd 50% korting
3 GB internet
Dit bij een 1 jarig abonnement, bij een tweejarig is het volgens mij 12 maanden 50% korting.

Blij dat mijn contract al rond is voor 10GB :), trouwens ik voel de spanning opkomen hier haha, niemand kan meer wachten.

Toch wel slecht van Nokia, de leveringsproblemen gaan ze geen goede publiciteit opleveren. Ze managen dit toch wel heel vreemd, wachten is vervelend maar als blijkt dat je nog langer moet wachten dan zal de normale consument een ander toestel kiezen. Natuurlijk doodzonde! Nokia is niet meer een merk waar mensen voor zullen wachten.
Serieus waar 3GB? Mij is 4GB gezegd!
Snel even bellen met vodafonewinkel dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
het vodafone infonummer zegt: het is nu ontzettend druk, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Dewaterweg schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:59:
6mnd 50% korting
3 GB internet

Gebeld met vodafone, het gaat om het abo Altijd van 1GB en daar komt dan 3GB extra bij op = 4GB

Krijg het nu zwart op wit op de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Worsteneter schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:14:
[...]

Gebeld met vodafone, het gaat om het abo Altijd van 1GB en daar komt dan 3GB extra bij op = 4GB

Krijg het nu zwart op wit op de mail
Ow dat is dan wel weer netjes! Ik wou echt de 10GB zodat ik lekker kan streamen (sport+KPN ITV) als ik niet thuis ben. Met 10GB kijk je toch wat relaxter ;) zeker als je straks bedenkt dat Vodafone vast met een 4G blox komt waardoor je je snelheid verdubbeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Dewaterweg op 04-01-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Dewaterweg schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:20:
[...]

Ow dat is dan wel weer netjes! Ik wou echt de 10GB zodat ik lekker kan streamen (sport+KPN ITV) als ik niet thuis ben. Met 10GB kijk je toch wat relaxter ;) zeker als je straks bedenkt dat Vodafone vast met een 4G blox komt waardoor je je snelheid verdubbeld.
ja dat zei ik dus ook. Ik zeg ze nog.. ik zit dan wel elke keer rond de 3.. 3,x maar het is echt niet fijn als ik een keer een filmpje wil downloaden ofzo onderweg. Ik wil gewoon niet op mijn data hoeven letten en dat gaat niet met 4GB, Daarom bel ik nu ook as we speak met vodafone om die 10gb toch voor elkaar te krijgen.

Edit: Ok ik word nu morgen teruggebeld door diegene die mij die toezegging heeft gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 05-01-2013 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Hier hebben we de "wijzig" knop voor. Daarnaast is het niet de bedoeling dat je binnen een kwartier een nieuwe post aanmaakt

[ Voor 74% gewijzigd door PaT op 05-01-2013 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Worsteneter schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:40:
Ok ik word nu morgen teruggebeld door diegene die mij die toezegging heeft gedaan.
Hoezo is dat? Kon de medewerker aan de lijn niet dezelfde voorwaarde leveren/vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Dewaterweg schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:42:
[...]

Hoezo is dat? Kon de medewerker aan de lijn niet dezelfde voorwaarde leveren/vinden?
Regels vodafone medewerkers
1. lang laten wachten
2. zomaar doorverbinden zonder iets te zeggen
3. ophangen als je het niet snapt
4. altijd nee antwoorden en als iemand doorvraagt erover nadenken
5. sorry, kan ik niet, sorry kan ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^Je moet dat speciale nummer bellen: 1201, kost eenmalig 0,45 euro ofzo, maar dan heb je ook wat. Ik kreeg direct persoonlijk advies en het email adres van degene aan de lijn. Half uur lang met die vent aan de lijn gehangen. Kreeg ook binnen 5 minuten netjes en uitgebreid antwoord op mijn irritante doorvraagmailtjes. Ze praten wel allemaal Limburgs.

Klinkt verder als een leuke actie van Vodafone. Heb zelf 11 GB nu (1 + 10), maar 4GB is ook prima. Die gaan als warme broodjes over de toonbank :D!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-10 16:45
eventjes een vraagje,
ik had al een lumia 920 bij coolblue in de bestelling staan, icm een tele2 smartmix abbo, maar toen ik vandaag op de site van coolblue keek zag ik dit abbo:
vodafone altijd
toestel 6 euro
200 min
1000 mb
26.50 gehele looptijd

lk vraag me af of dit wel klopt, dit is namelijk maar 642 euro totaal, terwijl het toestel al 600 eu kost bij coolblue.

moet ik dan nu mijn bestelling met tele2 abbo weghalen?

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
kaasplank1 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:15:
eventjes een vraagje,
ik had al een lumia 920 bij coolblue in de bestelling staan, icm een tele2 smartmix abbo, maar toen ik vandaag op de site van coolblue keek zag ik dit abbo:
vodafone altijd
toestel 6 euro
200 min
1000 mb
26.50 gehele looptijd

lk vraag me af of dit wel klopt, dit is namelijk maar 642 euro totaal, terwijl het toestel al 600 eu kost bij coolblue.

Je kan met een ander account het bestellen, dan word je teruggebeld om het een en ander te controleren. Dan hoor je meteen of het klopt. Zou zonde zijn om je order te annuleren zonder zeker te zijn van de actie periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
want wie eerst heeft gepreordered krijgt telefoon ook als eerst? ik bel ze wel gewoon maandag eventjes.

Edit: heb nu wel 2 lumias in de preorder staan

[ Voor 19% gewijzigd door kaasplank1 op 05-01-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Heb dat bovenstaande abbo ook besteld. Twijfelde tussen de ativ S en de lumia. Als is het bij de ATIV nog helemaal niet zeker of hij nog komt.

Heb verlengen gekozen. Dan moet je wel 54 euro betalen maar géén aansluitkosten.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kaasplank1:

Nee de actie is: eerste jaar 25% korting + 10GB internet gratis. In het huidige tabelletje staat eigenlijk 50% korting gedurende de hele looptijd, en dat is wel iets teveel van het goede. Is allemaal voorbehouden voor typfouten dus zou er niet teveel van verwachten. Ter vergelijking: het goedkoopste abonnement Vodafone Regelmatig is duurder met 32,50 en met het toestel voor 212 euro. Kan niet dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:41:
@Kaasplank1:

Nee de actie is: eerste jaar 25% korting + 10GB internet gratis. In het huidige tabelletje staat eigenlijk 50% korting gedurende de hele looptijd, en dat is wel iets teveel van het goede. Is allemaal voorbehouden voor typfouten dus zou er niet teveel van verwachten. Ter vergelijking: het goedkoopste abonnement Vodafone Regelmatig is duurder met 32,50 en met het toestel voor 212 euro. Kan niet dus!
Ik heb wel vaker zulke gekke acties meegemaakt met vodafone.

90 min, 1000 sms 1gb 1 jaar met een one X voor in totaal 430,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

kaasplank1 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:15:
eventjes een vraagje,
vodafone altijd
toestel 6 euro
200 min
1000 mb
26.50 gehele looptijd

Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Denzis: Nouja, dit is Vodafone. Die andere is PDAshop, dus ik denk dat zij gewoon een fout hebben gemaakt. Hoop voor je dat je ze eraan kunt houden want dan is het natuurlijk de mooiste deal ooit!

Toestel trouwens 659 euro los bij Vodafone.. Zo zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Gewoon even naar de lumia icm met een abbo en dan vodafone altijd.. en dan zie je het vanzelf.

Zo extreem goedkoop is het ook weer niet hoor.

Per maand..

27.50
+30 aansluitkosten
+ 4 euro

= 694,-

Verlengen is

714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:45:
@Denzis: Nouja, dit is Vodafone. Die andere is PDAshop, dus ik denk dat zij gewoon een fout hebben gemaakt. Hoop voor je dat je ze eraan kunt houden want dan is het natuurlijk de mooiste deal ooit!

Toestel trouwens 659 euro los bij Vodafone.. Zo zo!
Bij mij was het Typhone, dus geen Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik ga hem bestellen, weet alleen nog niet welke kleur.
Pagina: 1 ... 10 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.