Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Denzis schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:47:
[...]

Bij mij was het Typhone, dus geen Vodafone.
EDIT: Ik heb zwart besteld. Wilde graag een ruwe tel.. Niet een gladde :)

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:58
Denzis schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:46:
[...]

Gewoon even naar de lumia icm met een abbo en dan vodafone altijd.. en dan zie je het vanzelf.

Zo extreem goedkoop is het ook weer niet hoor.
Het gaat erom dat het 'actietarief voor de hele contractduur' loopt, en niet alleen de eerste 12 maand. Daarom zou dit wel degelijk een goed abonnement zijn. Helaas staat onderaan 'Aanbiedingen van Vodafone Altijd 1GB
12 Maanden 25% korting op je abonnementskosten bij een 2 jarige Vodafone abonnement.
'.

Denk dat ik ook van dit maasje gebruik ga maken. Kijken wat eruit komt :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Duiedlijk een fout op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Geel of zwart? Aaargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Ik zou ook uitkijken hiermee, het is duidelijk een fout. Daarbij coolblue belt altijd na en geeft dan de werkelijke voorwaarden mee. Je krijgt ook niks op papier wat ik zelf behoorlijk vervelend vond toen ik daar een bestelling had lopen. Bij GSMeasy moest ik een contract invullen waarbij je zeker weet dat je krijgt waarvoor je je hebt ingetekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb gekozen voor factuur bij levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Dewaterweg schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:55:
Ik zou ook uitkijken hiermee, het is duidelijk een fout. Daarbij coolblue belt altijd na en geeft dan de werkelijke voorwaarden mee. Je krijgt ook niks op papier wat ik zelf behoorlijk vervelend vond toen ik daar een bestelling had lopen. Bij GSMeasy moest ik een contract invullen waarbij je zeker weet dat je krijgt waarvoor je je hebt ingetekend.
Uitkijken? Niet geschoten is altijd mis.

Overigens. Er staat dat je binnen 2 uur gebeld wordt.

Maar dat lijkt me stug op een zaterdag.

Edit: ik heb gekozen voor betalen onder rembours :)

[ Voor 4% gewijzigd door Denzis op 05-01-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-10 16:45
daarom laat ik mijn oude preorder ook staan en zal ik proberen deze te veranderen in bovenstaand abbo, als de voorwaarden kloppen, maar hoe langer ik erover nadenk hoe minder waarschijnlijk ik t vind, zeker als je het vergelijkt met de andere vodafone abbos icm met 920

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Denzis schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:57:
[...]

Uitkijken? Niet geschoten is altijd mis.

Overigens. Er staat dat je binnen 2 uur gebeld wordt.

Maar dat lijkt me stug op een zaterdag.

Edit: ik heb gekozen voor betalen onder rembours :)
In het geval dat je zekerheid wil dan lijkt het mij niet verstandig. Als er geen druk op staat dan is het natuurlijk een goede actie om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zo, ik heb een gele besteld. Ik heb momenteel een per maand opzegbare sim only abo (SimYo) en als ik geluk heb heb ik dadelijk een Lumia 920 en zo niet, blijf ik bij mijn HD2'tje :)

Er staat trouwens op het factuur dat het een Vodafone 55 abo betreft en niet de maandlaasten. Ik wil niet dat ik dadelijk in de 13e maand van mijn contract 55 euro moet dokken. Ik zal ze maandag wel even bellen voor nadere info.

[ Voor 112% gewijzigd door HollovVpo1nt op 05-01-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:40
Als ik het goed begrijp is dus de vierde niet gehaald (wat een van de eerste leveringstermijnen zou zijn). Wat wordt nu dan wel de eerste mogelijkheid? De 10e welke ik ook vaak voorbij zie komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de witte besteld. Zo goedkoop dat mag je niet laten liggen.
Achteraf kan er altijd nog geanuleerd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Hey mensen.. De klantenservice is gewoon open. Er kan dus al gebeld worden.

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon en e-mail tijdens de volgende openingstijden:
Openingstijden klantenservice
Maandag 8.00 - 23.59 uur
Dinsdag 8.00 - 23.59 uur
Woensdag 8.00 - 23.59 uur
Donderdag 8.00 - 23.59 uur
Vrijdag 8.00 - 23.59 uur
Zaterdag 9.00 - 17.30 uur
Zondag 12.00 - 17.00 uur

Heeft al iemand contact gehad met Coolblue

[ Voor 13% gewijzigd door Denzis op 05-01-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:58
Zojuist mail gehad van 4launch dat de lumia pas half januari geleverd word

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-10 19:24
Lijkt me een mooie aanbieding. Helaas loopt mijn hollandsnieuwe abonnement pas over 4 maanden af...Heeft iemand er al meer over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Denzis schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:43:
Hey mensen.. De klantenservice is gewoon open. Er kan dus al gebeld worden.

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon en e-mail tijdens de volgende openingstijden:
Openingstijden klantenservice
Maandag 8.00 - 23.59 uur
Dinsdag 8.00 - 23.59 uur
Woensdag 8.00 - 23.59 uur
Donderdag 8.00 - 23.59 uur
Vrijdag 8.00 - 23.59 uur
Zaterdag 9.00 - 17.30 uur
Zondag 12.00 - 17.00 uur

Heeft al iemand contact gehad met Coolblue
Ik heb net gebeld met Coolblue. Er is een fout op de website gemaakt. Bij verlenging Vodafone altijd 1 GB geen 23.75 voor gehele looptijd maar eerste jaar 25% korting. Mijn eigen bestelling verlenging Vodafone vaak 500 mb stond nu voor de gehele looptijd voor 42.50 ipv eerste jaar 25% korting. Was dus ook een fout en zal spoedig hersteld worden.
Verder gevraagd of levering van 10 januari nog steeds staat. Zij hebben bevestiging gehad van Nokia dat er voldoende toestellen geleverd worden dus 10 januari zou gewoon doorgaan.
We zullen zien. ;)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Net gebeld met Coolblue. De mensen die hem al besteld hebben worden maandag gebeld met de optie om de bestelling te annuleren of te wijzigen naar 2 jaar lang 25% korting i.p.v. 50%. Foutje van de website.

Ik ga het dus annuleren.

[ Voor 83% gewijzigd door HollovVpo1nt op 05-01-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Toepus schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:50:
[...]

Ik heb net gebeld met Coolblue. Er is een fout op de website gemaakt. Bij verlenging Vodafone altijd 1 GB geen 23.75 voor gehele looptijd maar eerste jaar 25% korting. Mijn eigen bestelling verlenging Vodafone vaak 500 mb stond nu voor de gehele looptijd voor 42.50 ipv eerste jaar 25% korting. Was dus ook een fout en zal spoedig hersteld worden.
Verder gevraagd of levering van 10 januari nog steeds staat. Zij hebben bevestiging gehad van Nokia dat er voldoende toestellen geleverd worden dus 10 januari zou gewoon doorgaan.
We zullen zien. ;)
Jammer maar helaas,

Wel tegenstrijdige berichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:04
We zullen het deze week gaan merken :). Ik heb bestelling bij bol.com...die staat voor de 14e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Is het misschien mogelijk om ons hard te maken tegen een eventuele annulering? Hoeveel mensen hebben nou van deze fout geprofiteerd, ik denk hooguit een man of 20. Ik ga ze maandag denk ik eerst een grote mond geven en als dat echt niet gaat ga ik toegeven.

[ Voor 192% gewijzigd door HollovVpo1nt op 10-01-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:23:
Is het misschien mogelijk om ons hard te maken tegen een eventuele annulering? Hoeveel mensen hebben nou van deze fout geprofiteerd, ik denk hooguit een man of 20. Ik ga ze maandag denk ik eerst een grote mond geven en als dat echt niet gaat ga ik toegeven.
Ik heb ook net gebeld helaas gaat het om een fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik ga ze straks weer bellen, andere mensen krijgen namelijk te horen dat het wel gewoon correct is.

[ Voor 101% gewijzigd door HollovVpo1nt op 10-01-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou een mooie actie zijn. Ik raad je anders aan om het toestel los te kopen en een simyo simonly abbo te nemen. totaal prijs over 2 jaar zo`n 900 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
tele2 abbo is ook totaal zoon 900 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tele2 is dat wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:40:
zou een mooie actie zijn. Ik raad je anders aan om het toestel los te kopen en een simyo simonly abbo te nemen. totaal prijs over 2 jaar zo`n 900 euro
Off topic:
Gaat niet man, ik heb zoveel geld niet. Weet je wat het is, ik heb momenteel ook geen behoefte aan een nieuw toestel. Mijn HD2 doet alles wat ik van hem wens. Het "probleem" is dat ik nu 17 euro betaal voor mijn Simyo abonnement (300minuten+500mb). Als ik daar iets bovenop doe heb ik ongeveer hetzelfde abonnement, maar dan mét toestel. Een HTC8S is bijvoorbeeld 22 euro per maand voor een vergelijkbaar abonnement. Dat is maar 5 euro bovenop mijn huidig abonnement, maar ik krijg er dan wel een toestel bij! Ik probeer nu een beetje de grens te vinden voor wat ik uit wil geven, en dat is c.a. 25 euro per maand voor een abonnement+toestel+internet.

Sorry voor de slowchat Mr. Mod, gebeurde in de hysterie van de aanbieding. Gaat niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:46:
[...]

Off topic:
Gaat niet man, ik heb zoveel geld niet. Weet je wat het is, ik heb momenteel ook geen behoefte aan een nieuw toestel. Mijn HD2 doet alles wat ik van hem wens. Het "probleem" is dat ik nu 17 euro betaal voor mijn Simyo abonnement (300minuten+500mb). Als ik daar iets bovenop doe heb ik ongeveer hetzelfde abonnement, maar dan mét toestel. Een HTC8S is bijvoorbeeld 22 euro per maand voor een vergelijkbaar abonnement. Dat is maar 5 euro bovenop mijn huidig abonnement, maar ik krijg er dan wel een toestel bij! Ik probeer nu een beetje de grens te vinden voor wat ik uit wil geven, en dat is c.a. 25 euro per maand voor een abonnement+toestel+internet.
Mijn idee ik heb ook niet veel te besteden maar dat geld heb ik op zich wel liggen ene over 2 jaar scheelt een dergelijke constructie toch wel 300-400 euro. verder moet je niet direct i de eerste maand een lumia kopen maar ff wachten want de prijs zakt toch wel. maar goeie ervaring met simyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deity
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 17:01
Gister contact met KPN gehad, ik krijg mijn toestel op 10 januari.

Authentically Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Best wel bizar dat het allemaal zo lang moet duren, met zulke levertijden beging je je toch af te vragen wat de productie snelheid eigenlijk is........

Anyway, ik ben voor Sim-only gegaan voor 1 jaar met 10GB data en lekker weinig bel minuten! Met een beetje geluk stampen we volgend jaar allemaal via LTE, en zoniet? Dan laat ik dit Abo gewoon doorlopen. Nu nog even een Lumia zien te scoren......... _/-\o_

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:53:
[...]

Mijn idee ik heb ook niet veel te besteden maar dat geld heb ik op zich wel liggen ene over 2 jaar scheelt een dergelijke constructie toch wel 300-400 euro. verder moet je niet direct i de eerste maand een lumia kopen maar ff wachten want de prijs zakt toch wel. maar goeie ervaring met simyo?
Je moet wel de afweging maken of je die oplader er bij wilt hebben. Die actie loopt tot 1 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Bunta schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:20:
Best wel bizar dat het allemaal zo lang moet duren, met zulke levertijden beging je je toch af te vragen wat de productie snelheid eigenlijk is........
Het is een van de best verkopende smartphones van het moment; het toestel is overal niet aan te slepen. Óf ze hadden dit niet voorzien, óf ze creeëren kunstmatige schaarste om het toestel exclusiever te positioneren.

Iemand een idee hoelang het doorgaans duurt voordat een toestel bij de Friends and Family verschijnt? Ken een mannetje die bij Vodafone werkt. Scheelt ook aanzienlijk in prijs, alleen; nog langer wachten zie ik niet zitten. De meneer aan de telefoon wist me het ook niet te vertellen.

Momenteel ook een pre-order lopen bij Coolblue. Als de prijs over de hele looptijd dan géén €27,50 is (Vodafone, 1GB, 200 min.) maar 25% over het eerste jaar..Wordt het waarschijnlijk gecancelled. In dat geval zouden de gemiddelde maandlasten op €48 liggen (€41,25+55/2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:50
baal ervan dat ik weer niet teruggebeld ben en weer de mails niet ontvangen heb. morgen even flink boos bellen, ben er nu compleet klaar mee. Kut vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Toch suf dat Coolblue de website nog niet aangepast heeft. Dat wordt een boel mensen nabellen maandag met excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:21:
[...]

Je moet wel de afweging maken of je die oplader er bij wilt hebben. Die actie loopt tot 1 maart.
Die oplader is best vet hoor maarru feitelijk heb je er niks an

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-10 14:01
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:46:
[...]

Die oplader is best vet hoor maarru feitelijk heb je er niks an
doe je hem in de verkoop, heb je dus een soort korting, tenzij de V&A overspoelt wordt met nokia`s chargers, kan je er best wat voor vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
Reaper.JA2 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:32:
[...]

Het is een van de best verkopende smartphones van het moment; het toestel is overal niet aan te slepen. Óf ze hadden dit niet voorzien, óf ze creeëren kunstmatige schaarste om het toestel exclusiever te positioneren.

Iemand een idee hoelang het doorgaans duurt voordat een toestel bij de Friends and Family verschijnt? Ken een mannetje die bij Vodafone werkt. Scheelt ook aanzienlijk in prijs, alleen; nog langer wachten zie ik niet zitten. De meneer aan de telefoon wist me het ook niet te vertellen.

Momenteel ook een pre-order lopen bij Coolblue. Als de prijs over de hele looptijd dan géén €27,50 is (Vodafone, 1GB, 200 min.) maar 25% over het eerste jaar..Wordt het waarschijnlijk gecancelled. In dat geval zouden de gemiddelde maandlasten op €48 liggen (€41,25+55/2).
Volgens mij is dit net als met de Wii in het begin. Hij lijkt niet aan te slepen, maar wordt eigenlijk ook amper verkocht omdat er zo weinig voorraad is. Als ie echt zo populair was, dan hadden we er wel wat meer van gehoord bij de oosterburen. Uiteindelijk is de Wii wel gaan lopen, maar dat kwam dan ook voor 98% dankzij Wii-sports. Daarna is die hele console ten onder gegaan en je ziet nu met de Wii-U dat er ook helemaal geen animo meer is.

In ieder geval zit ik nu wel weer te twijfelen of ik voor de 920 zal gaan, of toch gewoon nog enkele maanden langer doe met mn Omnia 7. Op zich bevalt die namelijk wel en op wat performance en de hardware-toevoegingen na, mis je op dit moment nog weinig met het OS zelf (ook nog weinig wp8-only apps).
MS zou met een mooi toestel kunnen komen, waarvan ik eigenlijk niet (!) verwacht dat ie (zoals nu ook met de Surface) in Nederland uitkomt. De licht-geupdate 920 schijnt er ook alweer aan te komen, waarvan ik hoop dat die dan wel meteen in het blauw zal uitkomen. HTC zal ook niet stilzitten denk ik zo, dus dat is nog even kijken. Het is even afwachten of Nokia met de nieuwe lijn en de aankomende lijn wat beter omgaat met de Nederlandse markt en de wensen van de klant, anders gaan mijn verwachtingen ook wel weer snel omlaag.

Op dit moment lijken ze het goed te doen, maar je ziet nog steeds geen verbluffende verkoopverhalen op internet verschijnen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Half januari maken ze de verkoopcijfers bekend. Ik ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Zaterdag een mail gehad van 4launch:
Beste,

U heeft op dit moment een Nokia Smartphone Lumia 920 (geel) in bestelling staan. Helaas is de verwachte leverdatum voor dit artikel op het moment van schrijven opgeschoven naar half januari. Helaas kan ik geen duidelijkere indicatie verschaffen. Wenst u te wachten op het bestelde artikel? U kunt eventueel ook een alternatief uitzoeken op de site, of het item kosteloos annuleren. Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Jeroen van Bogaert
Backoffice Medewerker
Alternatief is er niet, hoe durven ze dat te schrijven..... Ik wil gewoon een Gele Lumia 920, niets anders. Met mijn Duitse bestelling wacht ik al sinds 8 november. Echt, dat Nokia is gewoon een k#t bedrijf.

[ Voor 7% gewijzigd door Wim-Bart op 06-01-2013 03:30 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehkamp heeft hetzelfde verhaal opgehangen mbt de gele lumia. Ik hoop echt dat CB wel de gele lumia's zal verschepen op 10 januari. Ben het wachten een klein beetje zat aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10 00:22
Coolblue, bol etc. zijn toch verkooppartners o.i.d? Die kunnen voorrang krijgen met toestellen boven andere of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:04
phoenix_555 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:57:
Coolblue, bol etc. zijn toch verkooppartners o.i.d? Die kunnen voorrang krijgen met toestellen boven andere of niet?
Lijkt mij ook.....hoop het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb net nog gekeken op site van Coolblue. De fout staat er nog steeds gewoon erop. Het betreft de fout met verkeerde abo-voorwaarden die hier in dit topic eerder zijn genoemd.
Ze zullen morgen wel de hele dag klanten aan het bellen zijn dat het om een fout gaat. Is toch niet zo moeilijk om een fout, die bij hun diverse malen door oa mede-tweakers is aangegeven, te herstellen.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Toepus schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:51:
Ik heb net nog gekeken op site van Coolblue. De fout staat er nog steeds gewoon erop. Het betreft de fout met verkeerde abo-voorwaarden die hier in dit topic eerder zijn genoemd.
Ze zullen morgen wel de hele dag klanten aan het bellen zijn dat het om een fout gaat. Is toch niet zo moeilijk om een fout, die bij hun diverse malen door oa mede-tweakers is aangegeven, te herstellen.
Of het is geen fout ..

(valse hoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij coolblue is de 10 gig download wel van de site af maar de abbo blijft gehele looptijd half geld.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Bij Vodafone kan je de Lumia 920 wel als nieuwe klant bestellen, maar wil je verlengen dan kan je hem niet kiezen. Dikke vinger naar de vaste klanten, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even navraag gedaan bij de GSM shop in Den Haag, maar daar komen de lumia's begin februari pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even gebeld naar CoolBlue gebeld. De 10gb krijg ik niet ("excuses, we wisten toen (2 januari) nog niet dat we dit abo niet konden leveren op het moment van release") maar voor ik de Lumia geleverd krijg, krijg ik de nieuwe aanbieding te horen en kan ik dus nog annuleren. Hij wist ook niet of de aanbieding die op hun website staat wel klopt, dat vind ik nog het raarst aan het hele verhaal. Benieuwd naar het vervolg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Martinspire schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:45:
[...]

Volgens mij is dit net als met de Wii in het begin. Hij lijkt niet aan te slepen, maar wordt eigenlijk ook amper verkocht omdat er zo weinig voorraad is. Als ie echt zo populair was, dan hadden we er wel wat meer van gehoord bij de oosterburen. Uiteindelijk is de Wii wel gaan lopen, maar dat kwam dan ook voor 98% dankzij Wii-sports. Daarna is die hele console ten onder gegaan en je ziet nu met de Wii-U dat er ook helemaal geen animo meer is.

In ieder geval zit ik nu wel weer te twijfelen of ik voor de 920 zal gaan, of toch gewoon nog enkele maanden langer doe met mn Omnia 7. Op zich bevalt die namelijk wel en op wat performance en de hardware-toevoegingen na, mis je op dit moment nog weinig met het OS zelf (ook nog weinig wp8-only apps).
MS zou met een mooi toestel kunnen komen, waarvan ik eigenlijk niet (!) verwacht dat ie (zoals nu ook met de Surface) in Nederland uitkomt. De licht-geupdate 920 schijnt er ook alweer aan te komen, waarvan ik hoop dat die dan wel meteen in het blauw zal uitkomen. HTC zal ook niet stilzitten denk ik zo, dus dat is nog even kijken. Het is even afwachten of Nokia met de nieuwe lijn en de aankomende lijn wat beter omgaat met de Nederlandse markt en de wensen van de klant, anders gaan mijn verwachtingen ook wel weer snel omlaag.

Op dit moment lijken ze het goed te doen, maar je ziet nog steeds geen verbluffende verkoopverhalen op internet verschijnen.
Als de 920 qua pre-orders de iPhone 5 overtreft dan is het geen schaarste cremeerden. Nokia zal nooit verdwijnen en het toestel is gewoonweg populair.

Als je het toestel wil, dan neem je hem. En nee je mist heel veel vergeleken met een Omnia 7. Dat kun je echt niet goed genoeg meer noemen (ik heb hem zelf ook).

Je maakt je druk om niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Zou de mediamarkt of Saturn hem ook kunnen leveren donderdag ? En dan gewoon in de winkel.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de rode Lumia 920 in december bij de mediamarkt besteld, en ik word gebeld worden als hij binnen is.

Toen konden ze me al vertellen dat Nokia had besloten de 820 in januari te leveren en de 920 pas in februari. Ik weet niet in hoeverre dit klopt en of dit alleen geldt voor de media markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Nja ga donderdag/vrijdag gewoon ff de stad in, en even coolblue/MM/phonehouse/belcompany etc langs om te zien wie hem heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Ik heb gemaild naar Coolblue met de vraag of de gegevens bij Vodafone Verlengen/2 jaar/Altijd wel kloppen. Ik krijg als antwoord: "Vooralsnog klopt het zoals op de website staat. U kunt het best begin volgende week nog even kijken of dit op deze manier op onze website wordt weergegeven i.v.m. de juistheid".
Dus maar besteld, te mooi om waar te zijn & kan niet kloppen, maar we zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:40:
Ik heb net even gebeld naar CoolBlue gebeld. De 10gb krijg ik niet ("excuses, we wisten toen (2 januari) nog niet dat we dit abo niet konden leveren op het moment van release") maar voor ik de Lumia geleverd krijg, krijg ik de nieuwe aanbieding te horen en kan ik dus nog annuleren. Hij wist ook niet of de aanbieding die op hun website staat wel klopt, dat vind ik nog het raarst aan het hele verhaal. Benieuwd naar het vervolg...
Tja dat is niet helemaal waar, ik had mijn lumia voor de kerst daarzo besteld en toen vertelde ze me al dat die 10GB niet door zou gaan. Eigenlijk gewoon schofterig, zeker als je als consument niet doorvraagt en denkt dat je 10GB krijgt maar het uiteindelijk veel minder is. Had hiervoor nog nooit bij Coolblue besteld maar na dit grapje zal het voor mij ook nooit coolblue meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
Voor degene die niet meer kunnen wachten... heb de mijne te koop gezet: V&A aangeboden: Nokia Lumia 920 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:15
sokar24 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:40:
Voor degene die niet meer kunnen wachten... heb de mijne te koop gezet: V&A aangeboden: Nokia Lumia 920 Zwart
Toevallig al contact gehad met ING of ze binnenkort wel een mobiel bankieren app voor Windows Phone gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
doen ze wel, het is de enige bank die het nog niet heeft en windows phone komt straks als 3e platform naast android en iOS. Dan zijn ze het wel verplicht ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou ik net de 920 rood bestellen bij coolblue, staat de leverdatum op 11 februari!

Dit duurt nu wel echt veel te lang! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:30:
Wou ik net de 920 rood bestellen bij coolblue, staat de leverdatum op 11 februari!

Dit duurt nu wel echt veel te lang! :(
Ik zie nog steeds 10/1 staan:
http://www.smartphoneshop...nokia-lumia-920-rood.html

Hoe kom jij aan die datum ?

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ik zie het al, waarschijnlijk is het een belg ;-), daar is de datum inderdaad 11/2
http://www.pdashop.be/pro...7497242.1.1.utmcsr=google|utmccn=(organic)|utmcmd=organic|utmctr=coolblue%20be&__utmv=-&__utmk=164347583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Dat België uitgesteld was, was toch al vaker voorbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
volgens mij stond het op 1 pagina ofzo, dus makkelijk te missen :-). Wel lullig dat je in België 1 maand langer moeten wachten. Hoop dat Nederlandse datum op 10/1 blijft staan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 23:44
Voor de mensen die naar de MM/Saturn gaan, de Saturn in Tilburg kreeg afgelopen vrijdag de 920 dummy's geleverd, maar de leverdatum voor de echte toestellen was nog onbekend. Bij de MM in Eindhoven dachten ze dat het nog wel eens eind januari/februari kon gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
gaurdian schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:47:
Voor de mensen die naar de MM/Saturn gaan, de Saturn in Tilburg kreeg afgelopen vrijdag de 920 dummy's geleverd, maar de leverdatum voor de echte toestellen was nog onbekend. Bij de MM in Eindhoven dachten ze dat het nog wel eens eind januari/februari kon gaan worden.
Hmm daar wou ik net morgen gaan informeren, ook niet nodig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Cyrus The Virus schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:32:
[...]

Hmm daar wou ik net morgen gaan informeren, ook niet nodig dus.
zelfde wat VF zei; fucking februari? ze kunnen toch niet serieus wezen of wat?
Toestel is vóór de iPhone 5 aangekondigd en de aankondigingen over opvolgers gaan al rond en hij is hier nog niet eens uit!

Potverdikkie.. eerst de 10GB bij Vodafone mis gelopen en nu moeten we nog maar even zien.. misschien haal ik hem wel los dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:04:
[...]

Potverdikkie.. eerst de 10GB bij Vodafone mis gelopen en nu moeten we nog maar even zien.. misschien haal ik hem wel los dan.
Heb ik ook gedaan. Eerst de 10 GB vodafone abo los besteld (via friends & family) en een losse 920 bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Worsteneter schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:04:
[...]

zelfde wat VF zei; fucking februari? ze kunnen toch niet serieus wezen of wat?
Toestel is vóór de iPhone 5 aangekondigd en de aankondigingen over opvolgers gaan al rond en hij is hier nog niet eens uit!

Ik heb gelukkig nog FUP sim only dus nieuw abbo is altijd duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
De pagina van Coolblue / PDA Shop is al wel aangepast sinds de bestelling van afgelopen zaterdag. Eerder stond er nog rechtsonder in de hoek '25% korting op alle Vodafone abonnementen'. Dat is nu weg en de prijs is hetzelfde gebleven.

Zou dat goed nieuws zijn? :9~ Vandaag het belletje.
Anders zijn de prijzen van studentmobiel ook niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Op de website van Vodafone staan de nieuwe kortingen. Voor 1 jaar krijg je nu idd de eerste 6 maanden 25% korting. Voor 2 jaar met het Altijd abonnement krijg je het eerste jaar 50% korting.

Wel erg jammer dat de korting voor 1 jarige abonnementen omlaag is gegaan...al dat wachten op die klote Windows Phones kost me klauwen met geld. :(

[ Voor 28% gewijzigd door AmonTobin op 07-01-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
AmonTobin schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:48:
Op de website van Vodafone staan de nieuwe kortingen. Voor 1 jaar krijg je nu idd de eerste 6 maanden 25% korting. Voor 2 jaar met het Altijd abonnement krijg je het eerste jaar 50% korting.

Wel erg jammer dat de korting voor 1 jarige abonnementen omlaag is gegaan...al dat wachten op die klote Windows Phones kost me klauwen met geld. :(
Hoop wel dat deze vodafone actie snel op coolblue komt, lijkt me sterk dat als mijn nokia komt rond 10/1 dat ik dan die actie niet heb. Vind het een super actie voor mijn 2 jarige abbo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Heb toch even een mailtje naar coolblue gestuurd, want ik neem aan dat als mijn mobiel komt rond de 10e, dat ik dan wel in aanmerking kom met de vodafone actie van dit moment. Aangezien je dan ook het contract tekent bij aflevering. Namelijk 50% op 12 maanden en 3gb internet.

Edit: het staat wel op hun website: Nu bij Vodafone Bel SMS Web Altijd 50% korting gedurende 12 maanden. Nu inclusief 3.000 MB data.

Nou laat die mobiel maar komen :) :)

[ Voor 20% gewijzigd door MarcHealthy op 07-01-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56
GokuSsj schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:10:
Heb toch even een mailtje naar coolblue gestuurd, want ik neem aan dat als mijn mobiel komt rond de 10e, dat ik dan wel in aanmerking kom met de vodafone actie van dit moment. Aangezien je dan ook het contract tekent bij aflevering. Namelijk 50% op 12 maanden en 3gb internet.

Edit: het staat wel op hun website: Nu bij Vodafone Bel SMS Web Altijd 50% korting gedurende 12 maanden. Nu inclusief 3.000 MB data.

Nou laat die mobiel maar komen :) :)
Jaa ik zag het net ook staan op CB. Hier kan ik mee leven, 3 gb ipv 10 en 25% extra korting het eerste jaar. Ben benieuwd wanneer we van CB horen dat ze de nieuwe aanbieding weten en wanneer we horen dat de levering nog een maand moet worden uitgesteld ;)

Edit: Bericht is geplaatst door Sentinel89, gebruik een laptop van een maat van me maar was vergeten op mijn eigen account in te loggen.

[ Voor 7% gewijzigd door maarud op 07-01-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
maarud schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:30:
[...]

"en wanneer we horen dat de levering nog een maand moet worden uitgesteld ;)"

Edit: Bericht is geplaatst door Sentinel89, gebruik een laptop van een maat van me maar was vergeten op mijn eigen account in te loggen.
Zullen we hier maar even niet vanuit gaan ;-). Ik heb geduld, maar onderhand begint het toch wel een beetje te kriebelen!. Kijk er zelfs al naaruit om mijn 4s te gaan verkopen, dat zegt genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KPUT
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-02 14:08
Zit al de hele ochtend te wachten op het telefoontje van CB waarin mij wordt verteld dat de aanbieding niet klopte. Maar tot nu toe niks, zal het dan toch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
ik ben op zoek naar de lumia 920 maar 500mb of 1gb is genoeg kwa internet.
iemand enig idee waar de maandkosten dan het goedkoopst zijn?
kan alleen 3gb etc vinden.
Kun je ook een abonement afsluiten zonder sms ? gebruik dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
mrcosmo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:02:
Beetje zoeken mag ook wel, maar vooruit.

Tele 2 SmartMix 300 heeft 300 minuten/sms en 500 of 1GB internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-10 14:01
khad de lumia bij CB incl. vodafone vaak 500 mb 90 min besteld, maar een 1GB + 3GB van vodafone is even duur in totaalprijs XD

ff een mailtje gedaan

[ Voor 9% gewijzigd door reinier.sr op 07-01-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
mrcosmo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:02:
www.belsimpel.nl heeft waarschijnlijk het beste overzicht voor jou m.b.t. de vragen die je hebt. Succes!!

[ Voor 0% gewijzigd door Bunta op 07-01-2013 11:31 . Reden: Typvaut ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Reaper.JA2 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:39:
De pagina van Coolblue / PDA Shop is al wel aangepast sinds de bestelling van afgelopen zaterdag. Eerder stond er nog rechtsonder in de hoek '25% korting op alle Vodafone abonnementen'. Dat is nu weg en de prijs is hetzelfde gebleven.

Zou dat goed nieuws zijn? :9~ Vandaag het belletje.
Anders zijn de prijzen van studentmobiel ook niet gek.
Het antwoord is nee. Zojuist gebeld, het eerste jaar is 50% korting.
Nu terugbellen voor de aflever afspraak. Eindelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
bedankt was al aan het googlen :)
vind de prijs die je nog los moet betalen nog best hoog eigelijk , denken jullie dat deze nog gaat dalen de komende weken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de prijzen wel dalen. zie je bij alle nieuwe toestellen van laatste tijd (zie pricewatch S3 en iphone)
Vraag is alleen even wanneer en hoeveel. geruchten over alu. lumia 920 staan alweer dus wellicht daalt de huidige lumia 920 snel in prijs. Of we moeten wachten op de release van een concurrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
is dit niet spotgoedkoop
tele2 + Internet Large (1000 MB) 300b belminuten of sms

+ Mobiel internet 1000 MB (14.4 Mb/s)
+ €12,00 per maand eerste 12 maanden
+ €15,00 laatste 12 maanden
toestel prijs €62,-

ik gebruik meestal wifi dus?

of is er een catch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-10 10:52

EraZor

Don't mention the war

Ik zie (bij coolblue) dat die combi 36 per maand is (voor 2 jaar)? En als je altijd wifi neemt, waariom dan internet large??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
:D
Reaper.JA2 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:02:
[...]

Het antwoord is nee. Zojuist gebeld, het eerste jaar is 50% korting.
Nu terugbellen voor de aflever afspraak. Eindelijk! :)
Niet echt een scherpe aanbieding toch ? iets meer dan 1000 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
mrcosmo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:25:
is dit niet spotgoedkoop
tele2 + Internet Large (1000 MB) 300b belminuten of sms

+ Mobiel internet 1000 MB (14.4 Mb/s)
+ €12,00 per maand eerste 12 maanden
+ €15,00 laatste 12 maanden
toestel prijs €62,-

ik gebruik meestal wifi dus?

of is er een catch ?
Hoe kom jij bij deze prijzen?

Bij studentmobiel zie ik iets anders bij een 2 jarig tele2 abonnement:
- €24 p/m voor 300 minuten/sms
+ €12 p/m voor 1 GB
+ eenmalig €24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
1. waarom is de prijs van lumia 920 659 i.t.t. andere (zelfs thirdparty leveranciers!!) leveranciers die met 600 als verkoopprijs komen? gaat dit nog veranderen?
De reden dat wij deze prijs hanteren itt andere leveranciers is dat iedere leverancier zelf kan bepalen op welke toestellen welke korting gegeven zal worden. Net als in supermarkten kan dit wekelijks verschillen welke produkten in de reclame gaan. Dit gaat vooralsnog niet veranderen.

2. waarom kan ik geen betere aanbieding krijgen als levenslange vodafone klant? Is precies hetzelfde als bij een nieuw abo
Het klopt dat er een verschil wordt gemaakt in kortingen bij nieuwe aansluitingen tov bestaande klanten. Dit komt omdat de bestaande klanten in eerste instantie al meer korting hebben gekregen toen zij het abonnement aangingen. We proberen deze verschillen niet te ver uit elkaar te laten gaan en ook bestaande klanten te belonen voor het klant zijn en blijven. Echter kan dit niet met zulke stunts als we bij het aangaan geven. Het waarom is vanuit commercieel standpunt te verklaren.

3. waarom enkel in zwart en wit verkrijgbaar en niet in cyan/blauw?
De reden dat we alleen zwart en witte toestellen hebben is omdat er te weinig vraag is naar de andere kleuren om deze in ons assortiment op te nemen.

4. de 10GB actie is gedurende de looptijd van het contract. Als je niet verlengd na de 2 jaar, loopt de 10GB dan door of val je terug op 1GB? In feite loopt je contract namelijk wel door maar de initieel heb je natuurlijk wel de looptijd van 2 jaar, beetje onduidelijk.
De looptijd van het contract is de periode waarvoor U het contract aangaat, in dit geval de 24 maanden, daarna gaat het terug naar 1GB. Dit zou meestal geen enkel probleem opleveren omdat er 4 maanden voor einddatum van de looptijd er weer verlengd kan worden met de de acties die dan gelden.

Ik hoop U vragen hiermee voldoende beantwoord te hebben.

Met vriendelijke groet,
Rita
Vodafone Klantenservice

sorry maar deze antwoorden zijn stuk voor stuk politiekcorrecte BS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
zijn er nog mensen gebeld door coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee helemaal niet gebeld nog, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik was vanmorgen gebeld, maar ik zat op de wc en ga dan niet opnemen :P Ik heb ze teruggebeld en ik zij zouden mij weer terugbellen. Nog niks van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Net even gechat met een Hi 'expert' en deze kon mij melden dat ze de toestellen deze week gewoon binnen verwachten en dus beginnen met uitleveren. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist voor het eerst de L920 in real life mogen aanschouwen bij de KPN winkel, wel in het wit (ik heb de zwarte gepre-ordered (of gepre-orderd (of gepreordered (of gepreorderd)))) en ik vind hem er lekker uitzien en uitvoelen ;) Ook de 820 hadden ze daar uitgestald, maar over lelijke bakstenen gesproken...

Ik ben trouwens ook nog niet gebeld door CB, maar neem aan dat ze dat pas doen als ze hem daadwerkelijk kunnen leveren om ook direct een leverafspraak te maken...?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, bij Hi wordt de L920 zwart 11 januari geleverd en de witte op 15 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Denk persoonlijk dat CB pas vanaf 9/1 gaat bellen, moeten we elkaar maar hier even informeren op het moment dat je gebeld bent door Coolblue :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:01:
Ik ben trouwens ook nog niet gebeld door CB, maar neem aan dat ze dat pas doen als ze hem daadwerkelijk kunnen leveren om ook direct een leverafspraak te maken...?
GokuSsj schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:09:
Denk persoonlijk dat CB pas vanaf 9/1 gaat bellen, moeten we elkaar maar hier even informeren op het moment dat je gebeld bent door Coolblue :-).
Denzis schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:09:
zijn er nog mensen gebeld door coolblue?
Vanochtend gebeld door Cool Blue (zaterdag besteld) en onder voorbehoud een levering op aankomende vrijdag afgesproken. Aankomende woensdagavond of donderdag word er gebeld om te kijken of er voldoende voorraad is om te leveren op vrijdag. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik ben hem ook gepreordered bij Coolblue, ben benieuwd of ze hem kunnen leveren vrijdag (ik ben vrij laat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ik heb hem zelf 2/1 besteld, en ik stap over van t-mobile naar vodafone. Kon omstreeks 10 dagen duren zeiden ze. Dus dat zou 12/1 betekenen. Maar we gaan het zien :-)

@karel17, welke kleur had je besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n zwarte bestelde 920 afgehaald bij KPN winkel. Nu maar eens alles uit gaan vogelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
net met coolblue gebeld, die hebben mij gezegd dat het vodafone abbonement zou moeten kloppen en dat ik wordt gebeld over een afleverafspraak, maar ik geloof het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KPUT
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-02 14:08
Dat is merkwaardig. Ik ben vanmiddag gebeld door CB, werd aangegeven dat het om een fout ging. Wel 12 maanden lang 50% korting en 4gb ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPUT schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:44:
Dat is merkwaardig. Ik ben vanmiddag gebeld door CB, werd aangegeven dat het om een fout ging. Wel 12 maanden lang 50% korting en 4gb ipv 1.
3gb toch?

Edit: Never mind, my bad...

Edit2: Was het niet 3gb eerst?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 17:05 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.