Bij CB staat 4000 mb
link
[ Voor 88% gewijzigd door reinier.sr op 07-01-2013 17:07 ]
Abo of losse verkoop? Gefeliciteerd in ieder gevalVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:39:
Vandaag m'n zwarte bestelde 920 afgehaald bij KPN winkel. Nu maar eens alles uit gaan vogelen
Waar? Particulier of zakelijk?Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:39:
Vandaag m'n zwarte bestelde 920 afgehaald bij KPN winkel. Nu maar eens alles uit gaan vogelen
Verwijderd
Verwijderd
Potverdorie waarom moeten ze daar onze Lumia's voor gebruiken?! Of zal het Photoshop zijn?gaurdian schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:18:
Dus daar zijn all die lumia's gebleven!
[video]
Heb alleen nog steedsniks gehoord over een verwachte leverdatum.
Zometeen ff bellen naar de winkel.
Nog meer mensen bij de Priority Club hebben ingeschreven?
[ Voor 8% gewijzigd door LCP op 08-01-2013 10:43 . Reden: Toevoeging link bol.com ]
Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64
Kans is klein dat ze er eentje hebben, maar ach. Dan wacht ik wel, daalt de prijs misschien ook nog wel een beetje.
“Onze abonnementenadministratie is hard bezig deze bestelling in order te maken. Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om het een en ander in order te maken en u te informeren over de actie. Excuses voor de vertraging. “
Dus hoop dat ik vandaag ook gebeld word dat ze hem vrijdag kunnen leveren :-)
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Wel raar dat ze hem dan eerste week jan beloven. Ze vroegen toen ik voor levertijd vroeg of het een verlening was of een nieuwe aansluiting. Hier zit dus blijkbaar verschil in.
Ik heb de bestelling nu gewijzigd in een andere telefoon, dus zal ook niet meer kunnen aangeven of ze die datum wel gaan halen.
Ik heb het abonnement op zaterdag besteld en toen stond er nog op hun website dat het i.c.m. Vodafone 50, het gehele contractduur 27,50 per maand was. Moet ik ze even bellen en nog navragen wat de voorwaarden van mijn contract zijn? Zal ik wel even doen.Naar aanleiding van u order hebben wij u enkele malen geprobeerd telefonisch te bereiken, vanwege de extreme drukte is het ons niet gelukt om het nogmaals te proberen.
Graag willen wij aan u vragen om een aantal gegevens per mail aan ons aan te leveren zodat wij met u aanvraag voor het abonnement aan de slag kunnen.
Indien wij deze gegevens in ons bezit hebben en u een positieve autorisatie krijgt bij de provider, dan kunnen wij gewoon zoals u van ons gewend bent de volgende dag uitleveren. (indien het toestel op voorraad is)
Ze krijgen de levering pas donderdag (heel misschien woensdagavond binnen), eerder kunnen ze jou niet vertellen of ze kunnen leveren.GokuSsj schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:48:
Dus hoop dat ik vandaag ook gebeld word dat ze hem vrijdag kunnen leveren :-)
Je wordt door CB gebeld met de mededling dat er een fout op de website staat, met de vraag of je alsnog akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden: 1e jaar €27,50 en 2e jaar €55,00 met 4GB data.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:10:
Moet ik ze even bellen en nog navragen wat de voorwaarden van mijn contract zijn? Of moet ik de gegevens nietwetend invullen?
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Ik heb hem op 27-11 besteld dus ik neem aan dat ik een vd eerste ben!
Dat is het punt, ik ben nog niet gebeld.Je wordt door CB gebeld met de mededling dat er een fout op de website staat, met de vraag of je alsnog akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden: 1e jaar €27,50 en 2e jaar €55,00 met 4GB data.
[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 08-01-2013 12:43 ]
Ik ook niet!HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:42:
[...]
Dat is het punt, ik ben nog niet gebeld.
Vreemde Bedoeling.
Is de normale aanbieding 50procent het scherpst wat je nu kan krijgen?
[ Voor 21% gewijzigd door Denzis op 08-01-2013 13:00 ]
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik ook nog niet,,,Denzis schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:58:
[...]
Ik ook niet!
Vreemde Bedoeling.
Is de normale aanbieding 50procent het scherpst wat je nu kan krijgen?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Heb jij ook geprofiteerd van de 'fout' dan? En hoe ver ben je met je contractaanvraag?
Ik had ook gebruikt gemaakt van de ''fout'' ja. Ik had verlengen gekozen, en zie nog geen schot in de zaak geloof ik..HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:00:
[...]
Heb jij ook geprofiteerd van de 'fout' dan? En hoe ver ben je met je contractaanvraag?
Excuses voor slowchat
EDIT:
Bij nader inzien heb ik dezelfde mail als jou gehad. Weet ook niet of het zo handig is om ''akkoord'' te gaan zonder voorwaarden te zien.
[ Voor 17% gewijzigd door Denzis op 08-01-2013 13:08 ]
Same here.. 9 december de bestelling al geplaatst. Netjes dag erna gebeld voor mijn gegevens maar sindsdien helemaal niks meer gehoord.. Als ik morgen niks heb gehoord zelf maar even bellen naar CB,Denzis schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:02:
[...]
Ik had ook gebruikt gemaakt van de ''fout'' ja. Ik had verlengen gekozen, en zie nog geen schot in de zaak geloof ik..
Excuses voor slowchat
edit: Het gaat om een nieuw abo, heb nu bundelvrij van Rabomobiel.
[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 08-01-2013 13:07 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
- Een Nokia Lumia 920.
- Een type abonnement.
Wat dat abonnement inhoudt qua lopende acties zal Coolblue niet zoveel uitmaken en ook geen invloed over kunnen uitoefenen. Ik denk dat je daarom ook niet veel bij Coolblue kan regelen wbt je abonnement, hooguit een aangepaste toestelprijs. Maar ik denk niet dat je daar veel kans in zal hebben.
Ik heb goed nieuws. Ik heb net gebeld met Coolblue, ze zeggen dat je het abonnement krijgt waar je zaterdag voor getekent hebt/ die je zaterdag hebt besteld. Dus 2 jaar lang 27 euro per maandDenzis schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:02:
[...]
Ik had ook gebruikt gemaakt van de ''fout'' ja. Ik had verlengen gekozen, en zie nog geen schot in de zaak geloof ik..
Excuses voor slowchat
And now we wait!
[ Voor 3% gewijzigd door HollovVpo1nt op 08-01-2013 13:09 ]
Hou er wel even rekening mee dat de apps, zoals Twitter (in het engels) en bij ABN-Amro (uitgeklede versie) wat beperkt zijn nog in WP8.
Dus, allemaal aan de WP8, dan gaan ze aan de slag (hoop ik).
[ Voor 50% gewijzigd door GerCor op 08-01-2013 13:20 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Nee dat klopt. Ze hadden bij mij ook al een afspraak gemaakt om te leveren aan huis. Na toch maar even de contract te lezen die ze mij na de afspraak hadden vestuurd toch maar zelf even gebeld omdat er in het contract 12 maanden korting stond. Reactie was dat het een fout was en er niets aan konden doen. Dus of annuleren of doorgaan met 12 maanden korting.Rubs schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:05:
Volgens mij krijg je van Coolblue 2 'dingen' geleverd.
- Een Nokia Lumia 920.
- Een type abonnement.
Wat dat abonnement inhoudt qua lopende acties zal Coolblue niet zoveel uitmaken en ook geen invloed over kunnen uitoefenen. Ik denk dat je daarom ook niet veel bij Coolblue kan regelen wbt je abonnement, hooguit een aangepaste toestelprijs. Maar ik denk niet dat je daar veel kans in zal hebben.
Heb maar geannuleerd omdat ik dan toch liever wat bij betaal voor een lager abbo
Dus ze bellen zeker niet iedereen die gebruik heeft gemaakt van de ' aktie'
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
Haha, heb zelf nu nog een iphone 4s, en moet zeggen, ben echt niet ontevreden over iOS geweest afgelopen jaren. Heb zelf 3 iphones gehad hiervoor. Maar soms ben je toe aan wat vernieuwing vandaar dat ik nu overstap.GerCor schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:10:
HTC 8X (die heb ik) of Nokia Lumia 920 .... zolang men maar overstapt op Win8. Weg met dat Android en iOS.
Maar iphones hebben altijd soepel bij mij gelopen en zonder rare vastlopers, dus ben benieuwd hoe dat met de windows Phone gaat. Zo lang whatsapp en facebook maar soepel lopen, dan ben ik al erg blij
Maar we gaan het zien!
[ Voor 13% gewijzigd door MarcHealthy op 08-01-2013 13:26 ]
Ik heb hem ook in het weekend besteld, maar ik heb ook alleen de aflever mail ontvangen..
Frietjes
WhatsApp werkt op zich prima maar mist nog een aantal functies zoals filmpjes uploaden. Facebook heb ik niet, wil ik niet. Bij sommige apps moet de layout aangepast worden.GokuSsj schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:21:
[...]
Zo lang whatsapp en facebook maar soepel lopen, dan ben ik al erg blij![]()
Maar we gaan het zien!
Duidelijk allemaal in opbouw. Maar dat vind ik ook wel weer leuk om te zien. Kijken hoe lang het duurt voordat ABN-Amro met een upgrade komt.
Wat ook regelmatig voorkomt is dat je geen verbinding kunt maken met de 'Store'. Tsja ....
[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 08-01-2013 13:34 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Verwijderd
Vertellen ze me dat de leverdatum van 10 januari niet gehaald kan worden en dat ze nog geen nieuwe datum hebben waarop ze em wel kunnen leveren. Iets met de zending vanuit Nokia o.i.d. die vertraging heeft.
[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 08-01-2013 13:47 ]
Frietjes
Het probleem bij coolblue is dat je geen contract tekent, dit doe je pas wanneer de bezorger langskomt. Dat zou ook betekenen dat je gebruik kon maken van de 10GB actie, dat kon ook niet omdat ze de aanvraag bij VF pas doen wanneer ze het toestel op voorraad hebben. Daarbij komt ook dat indien VF die netwerkactie niet aanbied het ook niet zo kan zijn dat Coolblue dat wel kan, zij zijn altijd afhankelijk van VF.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:09:
[...]
Ik heb goed nieuws. Ik heb net gebeld met Coolblue, ze zeggen dat je het abonnement krijgt waar je zaterdag voor getekent hebt/ die je zaterdag hebt besteld. Dus 2 jaar lang 27 euro per maand![]()
And now we wait!
Waarschijnlijk wordt dat bij jou alsnog rechtgezet indien er een afleverafspraak wordt gemaakt. Misschien dat je met rechtsbijstand dan kan kijken of je alsnog recht hebt op die aanbieding aangezien ze je niet tijdig hebben ingelicht. Dan zou Coolblue jou die korting uiteindelijk zelf moeten betalen.
Als je vandaag besteld waarschijnlijk?Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:33:
Hmm... net met CB gebeld om te vragen wanneer dat ding bezorgd zou worden als ik em vandaag/morgen zou bestellen.
Vertellen ze me dat de leverdatum van 10 januari niet gehaald kan worden en dat ze nog geen nieuwe datum hebben waarop ze em wel kunnen leveren. Iets met de zending vanuit Nokia o.i.d. die vertraging heeft.
Als je eerder hebt besteld dan krijg je alsnog de 10e (hoop ik!)
Aaah joooh, dan wachten we toch nog een maandje, alle tijd tochVerwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:33:
Hmm... net met CB gebeld om te vragen wanneer dat ding bezorgd zou worden als ik em vandaag/morgen zou bestellen.
En als het toestel niet te leveren is deze week omdat Nokia ze niet snel genoeg in elkaar schroeft, daar kan CB ook weinig aan doen.. Uiteindelijk wordt t braaf wachten tot hij leverbaar is..
Verwijderd
Dat weet ik niet, die vraag kan CB het beste voor je beantwoorden.phoenix_555 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:40:
[...]
Als je vandaag besteld waarschijnlijk?
Als je eerder hebt besteld dan krijg je alsnog de 10e (hoop ik!)
Ze zeiden dat ze die datum wel nog op de site gingen aanpassen.
Opzich wel, alleen mijn Galaxy S heeft steeds minder zin om z'n ding te doen.GokuSsj schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:41:
[...]
Aaah joooh, dan wachten we toch nog een maandje, alle tijd toch![]()
![]()
Hoop nog steeds dat de al bestelde nokia’s gewoon op 10 januari komen en dat nieuwe orders later komen. We gaan het zien op 10 januari!
Nu dus maar hopen dat ik de 15e een smsje krijg dat hij onderweg is!
Hier precies hetzelfde (met twee galaxy s telefoons). Het lijkt wel alsof er een timertje in zit die na twee jaar de telefoon supertraag en buggy maakt. (Zelfs na een complete reset en re-flash).Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:44:
[...]
Opzich wel, alleen mijn Galaxy S heeft steeds minder zin om z'n ding te doen.
Als 't zo doorgaat met Nokia kunnen we gelijk voor de opvolger van de Lumia 920 gaan. Dat maandje extra wachten kan dan ook nog wel.
Mijn iPhone mag de rest 'van zijn leven' dienst doen als radioapp voor mijn soundbar (iPodcraddle)
[ Voor 42% gewijzigd door GerCor op 08-01-2013 14:01 ]
Via Twitter naar iemand:
@jkainama We houden je op de hoogte. We verwachten de Nokia Lumia 920 10 januari uit te kunnen leveren.
[ Voor 4% gewijzigd door spenky op 08-01-2013 14:50 ]
Frietjes
Verwijderd
Wordt een beetje gek hiervan dat ze niet duidelijk zijn bij CB. tegen de ene zeggen ze dit en de ander dat.
ik ga nu weer even bellen en kijken wat ze nu zeggen.
``````````````
Net gebeld met een ene Cris van CB en deze geeft gewoon aan de 10e
Wordt je toch scheitziek van die gekmakerij
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 15:05 ]
ben benieuwdVerwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:58:
Heb vanmiddag contact gehad met CB en deze gaf aan dat de levering is uitgesteld. Datum is onbekend.
Wordt een beetje gek hiervan dat ze niet duidelijk zijn bij CB. tegen de ene zeggen ze dit en de ander dat.
ik ga nu weer even bellen en kijken wat ze nu zeggen.
Frietjes
Hij heeft orderbevestiging ontvangen:
Vervolgens dit mailtje:Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
1 x Nokia Lumia 920 Zwart (EUR 30,00) Totaal: EUR 30,00
1 x Vodafone Altijd 65,00 2 jaar V
En nu net dit:Naar aanleiding van u order hebben wij u enkele malen geprobeerd telefonisch te bereiken (Hij is nooit gebeld) , vanwege de extreme drukte is het ons niet gelukt om het nogmaals te proberen.
Graag willen wij aan u vragen om een aantal gegevens per mail aan ons aan te leveren zodat wij met u aanvraag voor het abonnement aan de slag kunnen.
Indien wij deze gegevens in ons bezit hebben en u een positieve autorisatie krijgt bij de provider, dan kunnen wij gewoon zoals u van ons gewend bent de volgende dag uitleveren. (indien het toestel op voorraad is)
Graag hoor ik van u of ook dit voor u uitkomt.
De gegevens die nodig zijn:
Paspoort/ID kaart/Rijbewijs
Documentnummer:
Vervaldatum:
Initialen volgens legitimatie:
Geboortedatum:
Bankrekeningnummer:
Bankpasnummer:
Vervaldatum bankpas:
Indien nummerbehoud:
Te behouden nummer:
Simkaartnummer:
Huidige provider:
Eind datum contract:
Sorry hoor, maar als je nu dus niet zou opletten zou je dus gewoon een compleet ander contract krijgen en het laatste jaar in totaal (32.50 x 12 = €390) méér betalen. Dat ze je order annuleren of iets anders aanbieding omdat je gekozen aanbieding niet klopt, prima. Maar dat ze het op zo'n manier even onder het tapijt schuiven!Naar aanleiding van u order wil ik u mededelen dat wij in het weekend van 5 en 6 januari een fout hebben gehad op onze site wat misschien met u order te maken heeft. Door de veranderde acties van Vodafone hebben wij de site aan moeten passen en hierbij is er iets verkeerd gegaan.
Deze fout hebben wij 7 januari gecorrigeerd.
Dit betekend voor u dat u de volgende korting zult ontvangen:
Vodafone Altijd Abonnement van 2 jaar, korting 12 maanden 50% zijn. En dan 3GB extra.
Onze excuses voor het ongemak en de fout aan onze kant. In het contract dat u krijgt van ons zodra we alles compleet hebben zal dan ook de korting vermeld staan.
Al hoop ik uiteraard van niet omdat ik vorige week ook pas besteld heb
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/288647657054937088Dat is inderdaad nog de verwachte datum. We gaan hem morgen opsturen.
Er was nooit een actie van vodafone waarbij je 24 maanden korting kreeg. Ik heb vodafone constant in de gaten gehouden.Piet91 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:16:
Ook even reageren op die Coolblue/PDAshop aanbieding van pas. Een vriend van mij heeft de 920 besteld i.c.m. Altijd 1GB 65 abonnement verlenging. (Dus 1GB data, 300 min, onbeperkt sms voor €32.50 p/maand; korting voor gehele 24 maanden).
Sorry hoor, maar als je nu dus niet zou opletten zou je dus gewoon een compleet ander contract krijgen en het laatste jaar in totaal (32.50 x 12 = €390) méér betalen. Dat ze je order annuleren of iets anders aanbieding omdat je gekozen aanbieding niet klopt, prima. Maar dat ze het op zo'n manier even onder het tapijt schuiven!![]()
De actie was eerst 10gb en 12 maanden 25%. Nu is dat 4gb en 50% korting voor 12 maanden. Maar 24 maanden is nooit sprake van geweest. Zou ook wel erg lekker zijn als je 24 maanden 50% krijgt haha
Er stond duidelijk dat gehele looptijd voor €32.50 p/maand ging op PDAshop.nl. Of Vodafone dat niet aanbiedt is niet mijn probleem. Dat komt wel vaker voor dat een provider niet een bepaalde korting heeft uit zichzelf maar een reseller wel.GokuSsj schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:28:
[...]
Er was nooit een actie van vodafone waarbij je 24 maanden korting kreeg. Ik heb vodafone constant in de gaten gehouden.
De actie was eerst 10gb en 12 maanden 25%. Nu is dat 4gb en 50% korting voor 12 maanden. Maar 24 maanden is nooit sprake van geweest. Zou ook wel erg lekker zijn als je 24 maanden 50% krijgt haha
Punt is; er stond 100% duidelijk dat het bedrag voor gehele looptijd gold en dat dat niet klopt; fijn. Maar ga het niet op zo'n manier oplossen wat een klant €390 extra gaat kosten.
Wat zal ik doen? is deze aanbieding zo scherp? of is het ook geen probleem om nog even een maand af te wachten,...
Wel een leuke aanbieding bij tele 2. (vast al genoemd)
Pdashop.nl
55 euro per maand, Jaarcontract,
76euro aanbetaling.
30 euro aansluitkosten
450 minuten
1.5gb
Totaal:
766.
Weet iemand tot hoeveel maanden voor het eidne van je contract nummerbehoud kan doen?
[ Voor 26% gewijzigd door Denzis op 08-01-2013 15:52 ]
Als ze vrijdag niet leveren, dan annuleer ik mijn bestelling en dan kan heel dat WP8 in een dikke bak met stront zakken.las3r schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:38:
Ik hoop dat ze de eerste batch echt deze week nog gaan leveren - can't wait. Zal wel niet - is het trouwens ook zo dat de gele/rode later geleverd worden ipv kleur? Nokia moet echt gaan leveren voordat de hype voorbij is...
Ben er dan wel klaar mee...dan nog maar een jaartje Android...
"We denken inderdaad nog steeds te leveren op 10 januari, mocht dit veranderen laten we dit direct weten."
En hun twitter ziet er ook veelbelovend uit
"Als launching partner van Nokia krijgen we ze als een van de eerste. Over de verdeling is nog geen 100% zekerheid."
[ Voor 37% gewijzigd door stimmits op 08-01-2013 16:08 ]
Verwijderd
yep:Russel88 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:23:
Is Phonehouse ook launching partner?
http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/partners.html
Nunnspeet en Epe of ik kijk verkeerd!
Verwijderd
BOL.com: 14 januari
Kijkshop: 14 januari
Mediamarkt: Binnen 4 weken
Wehkamp: Binnen twee weken geleverd
PhoneHouse: Vanaf januari
PDAshop.nl/CB: 10 januari
Verwijderd
Dus geldt niet voor de bij 4Launch bestelde telefoon?
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Nee, alleen voor geselecteerde partnersWim-Bart schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:40:
[...]
Dus geldt niet voor de bij 4Launch bestelde telefoon?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
De verkoopster (best wel een muts volgens mij) wist me te vertellen dat ze van de dummie 920 modellen eigenlijk vrijwel elke kleur hadden binnengekregen. Dus de kans is groot dat er naast blauw en grijs nog meer kleuren aan gaan komen. Maar wanneer is nog steeds onbekend. Die blauwe 800 was in ieder geval wel mooi, maar de features van de 920 wegen wel erg zwaar zo. De 8x vond ik ook wel mooi, maar toch iets te paars (zou blauw moeten zijn) en qua design vind ik hem niet verkeerd, maar ook niet supermooi.
In ieder geval staat voor mij wel vast dat het de 920 gaat worden. Formaat vond ik prima en dummie was ook niet echt zwaar (al blijft het een dummie natuurlijk). Verder kon ik er weinig over zeggen, maar volgens mij was ze verrast dat ik uberhaupt een Windows Phone uit mn zak trok. In ieder geval fijn om te weten. De 820 was trouwens ook niet verkeerd, dus grote kans dat mn moeder die in het paars gaat nemen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Je mag zelf kiezenkaasplank1 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:18:
Is het trouwens mogelijk om een andere kleur draadloze oplader erbij te krijgen, of krijg je sowieso dezelfde kleur. Ik weet overigens niet of ik dat wel wil, maar dan kan ik daar ff over nadenken..
Frietjes
Exact dit heb ik ook gehad vandaag. Wel met een ander abonnement, namelijk de Vodafone Altijd 42.50. Na het onderste mailtje kreeg ik ook nog een bevestiging dat m'n gegevens door waren gezonden naar de abonnementsdienst en zij mijn gegevens gaan verwerken.Piet91 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:16:
Ook even reageren op die Coolblue/PDAshop aanbieding van pas. Een vriend van mij heeft de 920 besteld i.c.m. Altijd 1GB 65 abonnement verlenging. (Dus 1GB data, 300 min, onbeperkt sms voor €32.50 p/maand; korting voor gehele 24 maanden).
Hij heeft orderbevestiging ontvangen:
[...]
Vervolgens dit mailtje:
[...]
En nu net dit:
[...]
Sorry hoor, maar als je nu dus niet zou opletten zou je dus gewoon een compleet ander contract krijgen en het laatste jaar in totaal (32.50 x 12 = €390) méér betalen. Dat ze je order annuleren of iets anders aanbieding omdat je gekozen aanbieding niet klopt, prima. Maar dat ze het op zo'n manier even onder het tapijt schuiven!![]()
Vanavond heb ik het volgende terug gemaild:
Ben benieuwd wat daar uit gaat komenMet deze wijziging ga ik niet akkoord. Ik heb voor een prijs van maandelijks €21,25 een overeenkomst met jullie afgesloten en ik verwacht dan ook dat jullie deze nakomen.
Ik heb besteld via Coolblue maar nog niets gehoord over het maken van een keuze? Komt dit pas bij de afleverafspraak?phoenix_555 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:20:
Nee, je kan een eerste keuze en tweede keuze invullen qua kleur als je gebruik maakt van de actie!
Je moet hem zelf aanvragen op http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/Insert12 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:09:
Ik heb besteld via Coolblue maar nog niets gehoord over het maken van een keuze? Komt dit pas bij de afleverafspraak?
Daar kan je je 1e en 2e voorkeur van de kleur aangeven. Is je 1e kleur niet op vooraad, dan krijg je je 2e kleurkeuze
[ Voor 25% gewijzigd door Cyrus The Virus op 08-01-2013 19:23 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Het betaalde nummer is voor het dekken van de kosten van het outsourcen (call-center)Cyrus The Virus schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:22:
volgens mij is coolblue helemaal dood gebeld de afgelopen dagenhelaas voor hun is het geen betaald nummer.
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Niet altijd, heb ook bij een bedrijf gewerkt waar ze 0900 nummer invoerde om de telefoontjes te verminderen en daar verdiende ze ook nog aan.Reaper.JA2 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:29:
[...]
Het betaalde nummer is voor het dekken van de kosten van het outsourcen (call-center)
2 lege promo displays (zelfs zonder dummy), 1 promo display met een sony xperia erin in plaats van een 920, een stuk of 4 witte dummy's, en bij de Saturn elke kleur dummy. Handig, aangezien ik nog niet weet welke kleur ik wil, en ze graag nog een keer in het echt zag (klopt het bij jullie ook dat de gele iets naar groen neigt?).
Nergens hadden ze de Lumia in vooraad. Bij Hi konden ze 'm wel voor me bestellen (heb net een sim only afgesloten, dus dat ging 'm niet worden). Ze zeiden dat die dan rond de 14e bij mij binnen zou komen (sequentieel dus, na de eerste pre-orders). De meeste winkels hadden geen idee wanneer ze de 920 konden verwachten, een paar hoopten op volgende week.
Kortom, volgende week nog maar een rondje stad voor mij!
Dat je gewoon hetzelfde als iedereen mag gaan betalen. Je gaat daarin een overeenkomst aan met Vodafone, niet Coolblue. De kosten van een Vodafone abonnement worden door Vodafone bepaald en zijn voor alle retailers hetzelfde. Je denkt toch niet dat Coolblue uit eigen kas 12 maanden lang geld op je rekening gaat storten?
En er zal vast wel ergens in de voorwaarden staan dat de prijzen onder voorbehoud van (type-)fouten zijn.
AmonTobin schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:06:
[...]
Dat je gewoon hetzelfde als iedereen mag gaan betalen. Je gaat daarin een overeenkomst aan met Vodafone, niet Coolblue. De kosten van een Vodafone abonnement worden door Vodafone bepaald en zijn voor alle retailers hetzelfde. Je denkt toch niet dat Coolblue uit eigen kas 12 maanden lang geld op je rekening gaat storten?
En er zal vast wel ergens in de voorwaarden staan dat de prijzen onder voorbehoud van (type-)fouten zijn.
Dit staat onder 'Artikel 4: Het aanbod' in de algemene voorwaarden. Zouden ze het hierop kunnen gooien?Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Ik kan met het argument komen dat de prijs niet zo onwaarschijnlijk is, gezien mijn huidige abonnement met 1GB en 450 sms/minuten en toestel voor €27,50 per maand verkocht werd destijds. Het abonnement dat ik zondag bij PDAShop heb afgesloten is 1GB, 90 minuten en onbeperkt sms en een bijbetaling van €163 met een maandprijs van €21.25. Het uiteindelijke prijsverschil over twee jaar bedraagt dan slechts €13.
Ja, inderdaad. Je zou het daarop kunnen gooien, maar dan krijg je zo'n welles/nietes verhaal en ik denk dat je dat nooit gaat winnen.Insert12 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:29:
[...]
[...]
Dit staat onder 'Artikel 4: Het aanbod' in de algemene voorwaarden. Zouden ze het hierop kunnen gooien?
Ik kan met het argument komen dat de prijs niet zo onwaarschijnlijk is, gezien mijn huidige abonnement met 1GB en 450 sms/minuten en toestel voor €27,50 per maand verkocht werd destijds. Het abonnement dat ik zondag bij PDAShop heb afgesloten is 1GB, 90 minuten en onbeperkt sms en een bijbetaling van €163 met een maandprijs van €21.25. Het uiteindelijke prijsverschil over twee jaar bedraagt dan slechts €13.
Ben niet heel juridisch onderlegd, maar ik heb wel vaker dit soort zaken in de praktijk gezien en het liep nooit 'goed' af voor de consument. Maar goed, ik hoor het graag van je als het wel gelukt is...Zou Coolblue ook een beetje op hun plaats zetten na al die misinformatie van ze.
Ouders hebben rechtsbijstand, dus eventueel zou ik daar gebruik van kunnen maken. Eerst maar eens afwachten wat ze op m'n eerste mail antwoorden. Als het lukt groeit Coolblue maar een jaartje of twee wat minder hardAmonTobin schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:42:
[...]
Ja, inderdaad. Je zou het daarop kunnen gooien, maar dan krijg je zo'n welles/nietes verhaal en ik denk dat je dat nooit gaat winnen.
Ben niet heel juridisch onderlegd, maar ik heb wel vaker dit soort zaken in de praktijk gezien en het liep nooit 'goed' af voor de consument. Maar goed, ik hoor het graag van je als het wel gelukt is...Zou Coolblue ook een beetje op hun plaats zetten na al die misinformatie van ze.
Denk niet dat iemand gebaat is bij het fout neer zetten van informatie op een site, Vodafone niet, de koper niet, maar Coolblue ook niet.
En laten we eerlijk zijn, 2 jarig abonnement voor 625,- inclusief een telefoon van 600 euro, dan mag je best even afvragen of misschien iemand een foutje heeft gemaakt toch?
Ik verwacht overigens absoluut niet dat ik het abonnement voor die prijs krijg, ik probeer er enkel het beste aanbod voor mijzelf uit te slepen.
Same here. Je staat niet in je recht...gewoon foutje op de site......klaar.Rubs schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:48:
Ik snap ook niet echt dat hier zo een probleem van gemaakt wordt. Ja het is enorm vervelend en best lullig als een bepaalde actie je over de streep heeft getrokken, maar sommigen lijken zich echt 'genaaid' te voelen. Als je het niet goed genoeg vind of de manier waarop actie is genomen door Coolblue je niet aanstaat dan kan je toch gewoon kosteloos je order annuleren en ergens anders kijken? Kost je niks,hooguit wat tijd, maar hey dat kost het Coolblue dan toch ook?
Denk niet dat iemand gebaat is bij het fout neer zetten van informatie op een site, Vodafone niet, de koper niet, maar Coolblue ook niet.
En laten we eerlijk zijn, 2 jarig abonnement voor 625,- inclusief een telefoon van 600 euro, dan mag je best even afvragen of misschien iemand een foutje heeft gemaakt toch?
Wat ik CB wel kwalijk neem is dat er veel met ze is gebeld en gemaild over het foute aanbod, maar dat ze het nog dagen hebben laten staan. Daar krijg ik een "bait and switch" gevoel van, helemaal omdat ze iedereen een standaard (slecht geschreven) mail (met spelfouten) sturen met de opmerking dat ze het contract omzetten naar de juiste voorwaarden. Wat ze zouden moeten doen is automatisch annuleren en het aanbod sturen om toch het gecorrigeerde aanbod aan te nemen.
In de mail van vanmiddag staat niet eens beschreven dat er een mogelijkheid is om te annuleren. Daarbij hebben ze ook nog eens het foute aanbod tot maandag laten staan, terwijl ze zondag ook gewoon open waren. Als er dan ook nog eens zo'n mail wordt gestuurd ga ik het gewoon proberen.beschuit schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:04:
Tsja, iedereen kan fouten maken en Coolblue ook. Onzin (en kansloos) om ze aan het foute aanbod te houden.
Wat ik CB wel kwalijk neem is dat er veel met ze is gebeld en gemaild over het foute aanbod, maar dat ze het nog dagen hebben laten staan. Daar krijg ik een "bait and switch" gevoel van, helemaal omdat ze iedereen een standaard (slecht geschreven) mail (met spelfouten) sturen met de opmerking dat ze het contract omzetten naar de juiste voorwaarden. Wat ze zouden moeten doen is automatisch annuleren en het aanbod sturen om toch het gecorrigeerde aanbod aan te nemen.
Of het dan 'kansloos' is of niet maakt me vrij weinig uit. Ik ben ook maar een student met niet al te veel geld.
Ik heb het anders aangepakt. Voordat ik ook maar iets te horen heb gekregen van Coolblue, telefonisch of e-mail, heb ik zelf meerdere malen contact opgenomen met Coolblue om voor de zekerheid te vragen of mijn abonnement straks wijzigt. Geen een keer heeft Coolblue mij verteld dat het een fout van hun was. Ik had vanmiddag zelfs gebeld. Dit is letterlijk wat ik vroeg:Insert12 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:09:
[...]
In de mail van vanmiddag staat niet eens beschreven dat er een mogelijkheid is om te annuleren. Daarbij hebben ze ook nog eens het foute aanbod tot maandag laten staan, terwijl ze zondag ook gewoon open waren. Als er dan ook nog eens zo'n mail wordt gestuurd ga ik het gewoon proberen.
Of het dan 'kansloos' is of niet maakt me vrij weinig uit. Ik ben ook maar een student met niet al te veel geld.
"Op zaterdag heb ik de Lumia 920 met een hele mooie aanbieding bij jullie besteld en vandaag is die aanbieding anders. Aangezien de aanvraagbevestiging geen contract details bevat zoals aansluitkosten en kosten abonnement, vraag ik nu telefonisch hoe mijn abonnement eruit gaat zien: het abonnement van zaterdag óf het abonnement van vandaag/ het nieuwe abonnement"
Duidelijker kan niet toch? De medewerker heeft mij expliciet gezegd dat het gewijzigde abonnement niet voor mij geld omdat ik al besteld heb, en ik daarom gewoon het abonnement van zaterdag krijg. Dat heeft hij mij heel duidelijk verteld. Nadat hij de zoveelste medewerker was die mij dit verteld heeft vroeg ik aan hem of hij dit schriftelijk kon vastleggen en mij een mailtje kan sturen om dat te bevestigen.
Ik heb dus nu een mailtje van Coolblue, met de datum van vandaag, waarin wordt gezegd dat ik het abonnement van zaterdag krijg.
Niet lang daarna heb ik een mailtje van coolblue gehad, net zoals jullie, waarin zij zeggen dat dit een fout was en zij mij het juiste contract zullen sturen. Ik heb dus:
- Meerdere malen gebeld en ben steeds gerustgesteld dat ik mijn gekozen abonnement krijg
- Schriftelijk vast staan dat ik mijn gekozen abonnement krijg
Sorry hoor, maar Coolblue heeft zat kansen gehad om mij te informeren over een gewijzigd abonnement. Ik vind dat ik nu recht heb op dat abonnement en ga daar zeker ook voor knokken.
En de mensen die zeggen dat het abonnement niet redelijk is, kennen jullie de openingsacties van T-Mobile nog? Galaxy S3/HTC One X 2 jaar lang 50% korting. Aangezien de Lumia 920 een splinternieuw toestel is kan ik redelijkerwijs aannemen dat het om een introductieaanbieding gaat.
Verwijderd
Bestelling bij 4launch gecanceld en gewoon maar besteld bij een "geselecteerde" partner, want als ik toch nog langer moet wachten dan maar 1 met aanbieding.Cyrus The Virus schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:56:
[...]
Nee, alleen voor geselecteerde partners
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Yep dat heb ik ook gedaan.Wim-Bart schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 01:00:
[...]
Bestelling bij 4launch gecanceld en gewoon maar besteld bij een "geselecteerde" partner, want als ik toch nog langer moet wachten dan maar 1 met aanbieding.
Bij mij begint het toch al flink te kriebelen :-). Ook omdat dit de 1e keer is dat ik een telefoon bestel die ik nog niet in mijn handen heb gehad. En omdat ik overstap vanaf een 4s. Maar alles went :-)
Wanneer heb jij je beselling geplaatst bij CB?GokuSsj schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:58:
Spannend!, Nog 1 dag te gaan :-). Mochten er mensen worden gebeld door coolblue voor een afleverdatum of je dit dan wilt vermelden en de kleur van de telefoon. Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden :-)
Bij mij begint het toch al flink te kriebelen :-). Ook omdat dit de 1e keer is dat ik een telefoon bestel die ik nog niet in mijn handen heb gehad. En omdat ik overstap vanaf een 4s. Maar alles went :-)
Verwijderd
Volgens mij rond dezelfde datum als ik; 2 januari. Ik ben ook benieuwd, maar ben ook bang dat we één dezer dagen worden gecontacteerd dat de telefoon nog niet binnen is bij Coolblue...Scrisissszzz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:59:
[...]
Wanneer heb jij je beselling geplaatst bij CB?
Ok, ik heb die van mij 9 december al geplaatst.. Maar zal me idd benieuwen als je berichten leest dat mensen in Duitsland al 1,5 maand op hun toestel wachten!Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:02:
[...]
Volgens mij rond dezelfde datum als ik; 2 januari. Ik ben ook benieuwd, maar ben ook bang dat we één dezer dagen worden gecontacteerd dat de telefoon nog niet binnen is bij Coolblue...
Ik heb hem inderdaad ook 2 januari besteld :-). Ik heb alleen een overstap van t-mobile naar vodafone, dus wellicht duurt dat iets langer dan iemand die een nieuwe abbo heeft of een verlenging van dezelfde provider.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:02:
[...]
Volgens mij rond dezelfde datum als ik; 2 januari. Ik ben ook benieuwd, maar ben ook bang dat we één dezer dagen worden gecontacteerd dat de telefoon nog niet binnen is bij Coolblue...
Positief denken!, we worden of vandaag of morgen gebeld dat ze de telefoon vrijdag of zaterdag gaan leveren
[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 09-01-2013 09:05 ]
Hoop het niet. Heb mijn bestelling (los toestel, rood) geplaatst op 27 november bij CB, nog geen 10 minuten nadat hij op de website beschikbaar was. Verwacht dan toch wel dat ik tussen de eerste lading zit.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:02:
[...]
Ben erg benieuwd of ik een mailtje krijg vandaag dat het toestel is verzonden.
Hoop trouwens niet dat ze zaterdag leveren, heb het toestel op mijn werkadres laten bezorgen
[ Voor 43% gewijzigd door stimmits op 09-01-2013 09:09 ]
Verwijderd
Heeft er iemand trouwens al een mooi passend hoesje gevonden die geen afbreuk doet aan de kleurige behuizing van de 920? Al die silliconen covers beschermen je scherm nagenoeg niet (in je broekzak), en de flip/book covers dekken de gehele achterkant af bij normaal gebruik, waardoor die mooi gekleurde achterkant nagenoeg niet zichtbaar is.
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.