Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 13:33
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:22:
De mijne heb ik ook op 27 november besteld (rode), maar tot op heden geen correspondentie.
Heeft er iemand trouwens al een mooi passend hoesje gevonden die geen afbreuk doet aan de kleurige behuizing van de 920? Al die silliconen covers beschermen je scherm nagenoeg niet (in je broekzak), en de flip/book covers dekken de gehele achterkant af bij normaal gebruik, waardoor die mooi gekleurde achterkant nagenoeg niet zichtbaar is. :(
Na het zien van het YouTube filmpje "Nokia Lumia 920 Hammer & Knife Scratch Test" ben ik volledig af gaan zien van het aanschaffen van een hoesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Ik heb ook op de 27e een rode besteld bij CB, denk dat ik straks rond 6-7 uur maar even ga bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Gewoon wat geduld hebben, hij komt vanzelf zou me niks verbazen dat deze week niks kunnen leveren.

Geduld is een schone zaak. :+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Zojuist gevraagd aan CB wanneer ze wat meer laten weten over de bestelling en of het vandaag nog verstuurd gaat worden. Kreeg dit terug:

"Zodra je bestelling wordt ingepakt, dan zullen wij jou hierover berichten per email. Bedankt voor je bestelling :)"

Klinkt enigszins veelbelovend, maar toch weer politiek-correct :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:35
stimmits schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:41:
Zojuist gevraagd aan CB wanneer ze wat meer laten weten over de bestelling en of het vandaag nog verstuurd gaat worden. Kreeg dit terug:

"Zodra je bestelling wordt ingepakt, dan zullen wij jou hierover berichten per email. Bedankt voor je bestelling :)"

Zij zijn (helaas) ook afhankelijk van Nokia's levering. Gister werd me verteld dat de levering 'waarschijnlijk' is opgeschoven naar vrijdag. Door een wijziging van provider (T-Mobile naar Vodafone), duurt het een dag langer, waardoor het onwaarschijnlijk is dat de levering deze week nog plaatsvindt..

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:25

HollovVpo1nt

I like gadgets

Net gebeld met CB, zij hebben dus zonder mijn toestemming mijn aangevraagde abonnement van 50% korting 2 jaar lang overgezet naar 50% korting 1 jaar lang, het abonnement wat er nu staat. Voordat zij een overstap aangeven bij mijn huidige provider heb ik dat snel laten annuleren.
En nu stuur ik ze een mailtje waar ik pleit voor mijn oorspronkelijke abonnement :') Mochten ze niet instemmen ga ik gerechtelijke stappen ondernemen.

[ Voor 8% gewijzigd door HollovVpo1nt op 09-01-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
HollovVpo1nt schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:57:
Net gebeld met CB, zij hebben dus zonder mijn toestemming mijn aangevraagde abonnement van 50% korting 2 jaar lang overgezet naar 50% korting 1 jaar lang, het abonnement wat er nu staat. Voordat zij een overstap aangeven bij mijn huidige provider heb ik dat snel laten annuleren.
En nu stuur ik ze een mailtje waar ik pleit voor mijn oorspronkelijke abonnement :') Mochten ze niet instemmen ga ik gerechtelijke stappen ondernemen.
dan zou ik als ik jou was toch nog maar even de voorwaarden goed doorlezen. met wie jij in contract gaat en hoe dat gelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 15:28
Misschien kan je na al die foute beloftes een waardebon / gratis accessoire van ze krijgen voor alle moeite. Zou wel zo netjes zijn na je hele avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
stimmits schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:41:

gewoon standaard e-mail, dat kreeg ik van de week ook toen ik wat besteld had daar. Uw bestelling is ingepakt en klaar voor verzending. En je krijgt er een T&T code bij.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ze verwachten de zending vanavond en dan worden ze morgen bezorgd.

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09-2024
Gisteren door CB gebeld dat de levering waarschijnlijk maandag wordt. Eventueel zou zaterdag ook nog kunnen. We wachten gewoon weer af... ;)

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

alsditookniet schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:06:
[...]

dan zou ik als ik jou was toch nog maar even de voorwaarden goed doorlezen. met wie jij in contract gaat en hoe dat gelopen is.
Juist omdat de actie zo mooi was, te mooi achteraf, heb ik meerdere pogingen gedaan om mijzelf te informeren over de juistheid van de aanbieding en elke keer heb ik bevestiging gehad dat ik inderdaad het abonnement zou krijgen dat ik heb besteld. Dit heb ik zelfs schriftelijk vast staan ruim nadat bekend was dat het om een fout ging en ruim nadat het abonnement al gecorrigeerd was op de website. Ik ga inderdaad een contract aan met vodafone en niet met coolblue, maar coolblue is wel een tussenpersoon in deze. Desnoods sturen zij mij lekker een Lumia 920 van pdashop en sluiten ze maar een sim-only abonnement af. Ze zullen vast wel iets kunnen bedenken als ze dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:13
HollovVpo1nt schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:48:
[...]

Juist omdat de actie zo mooi was, te mooi achteraf, heb ik meerdere pogingen gedaan om mijzelf te informeren over de juistheid van de aanbieding en elke keer heb ik bevestiging gehad dat ik inderdaad het abonnement zou krijgen dat ik heb besteld. Dit heb ik zelfs schriftelijk vast staan ruim nadat bekend was dat het om een fout ging en ruim nadat het abonnement al gecorrigeerd was op de website. Ik ga inderdaad een contract aan met vodafone en niet met coolblue, maar coolblue is wel een tussenpersoon in deze. Desnoods sturen zij mij lekker een Lumia 920 van pdashop en sluiten ze maar een sim-only abonnement af. Ze zullen vast wel iets kunnen bedenken als ze dat willen.
Ik vind het niet alleen vreemd dat je hierin zo graag gelijk wil krijgen, ik vind het tevens een soort van naai-actie van jouw kant. CB heeft zich hier goed tegen ingedekt en je zal eerlijk geen kans maken. Dit staat meerdere malen in de voorwaarden en een eventuele rechter zal het altijd op onkunde van een medewerker gooien i.c.m. het feit dat de koper een onderzoekende rol heeft in zijn aankoop. Je krijgt hooguit een compensatie uit goodwill. Zou van de zotte zijn als webshops vast moeten houden aan prijzen die voortkomen uit foutjes.

Hoevaak jij je dan ook geinformeerd hebt gaat niet op want niet bij elke firma weet iedereen van alle zaken, daarbij zal de website zijn uitbesteed en zit de leverende partij gewoon weer op het einde van de SLA periode te wachten met de aanpassing van de site.

Het staat je uiteraard vrij om hier al je "rechtelijke stappen" tegenaan te gooien, maar dan vraag ik mij serieus af of je niet iets beters te doen hebt met je tijd, zo niet, jammer joh.

Bron: Bij webshop gewerkt. :)

Niet dat je het hier mee eens zal zijn maar moest het toch even kwijt. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik heb sowieso het gevoel dat sommigen hier proberen te profiteren van een aanbieding waar ze al van weten dat het niet doorgaat om achteraf compensatie te ontvangen. :) Gebeurt wel vaker op Tweakers.

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 09-01-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Haha, we leven in deze tijden :P. Elke cent eraf is meegenomen. Als gaan sommige er misschien wat ver in :P.

Ik ben zelf al helemaal blij met 12 maanden 50% korting, kan ik 285,- extra sparen/opzij leggen. Dus mij hoor je niet klagen. Ook geloofde ik niet in het sprookje 24 maanden 50% korting, want dat was wel heel mooi geweest :P

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Kunnen we de discussie m.b.t. CoolBlue ergens anders voort zetten? Dit heeft nu niet echt iets specifiek met de Lumia 920 te maken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is bij mij de leverdatum bij CB opgeschoven naar 17-1 (zwarte 920) , besteld 20-12 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

chaoscontrol schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:57:
[...]

Ik vind het niet alleen vreemd dat je hierin zo graag gelijk wil krijgen, ik vind het tevens een soort van naai-actie van jouw kant. CB heeft zich hier goed tegen ingedekt en je zal eerlijk geen kans maken. Dit staat meerdere malen in de voorwaarden en een eventuele rechter zal het altijd op onkunde van een medewerker gooien i.c.m. het feit dat de koper een onderzoekende rol heeft in zijn aankoop. Je krijgt hooguit een compensatie uit goodwill. Zou van de zotte zijn als webshops vast moeten houden aan prijzen die voortkomen uit foutjes.

Hoevaak jij je dan ook geinformeerd hebt gaat niet op want niet bij elke firma weet iedereen van alle zaken, daarbij zal de website zijn uitbesteed en zit de leverende partij gewoon weer op het einde van de SLA periode te wachten met de aanpassing van de site.

Het staat je uiteraard vrij om hier al je "rechtelijke stappen" tegenaan te gooien, maar dan vraag ik mij serieus af of je niet iets beters te doen hebt met je tijd, zo niet, jammer joh.

Bron: Bij webshop gewerkt. :)

Niet dat je het hier mee eens zal zijn maar moest het toch even kwijt. :)
Onzin, ab-so-lu-te onzin. Jij zet mij hier neer als een gierig persoon die coolblue wil naaien.
De reden dat ik zo graag gelijk wil krijgen is omdat ik uiteraard vind dat ik gelijk heb en elk weldenkend mens zal het met mij eens zijn. Op zaterdag is de fout gemaakt, op zaterdag wist Coolblue dat dit een fout was, op maandag is dit gecorrigeerd, en op dinsdag heb ik vooralsnog bevestiging gehad.
Op het moment dat er meerdere medewerkers zijn die hetzelfde zeggen is het geen onkunde van een medewerker meer maar onkunde van een bedrijf. En wat betreft mijn onderzoekende rol, wat had ik meer kunnen doen dan ik al gedaan heb? Denk je nou serieus dat ik nog zou aandringen voor het foute abonnement als ik ook maar één keer te horen had gekregen van een medewerker dat het om een fout ging? De mensen op tweakers kregen wel te horen dat het om een fout ging, maar daar kon ik niet aan vasthouden omdat diezelfde mensen weer wat anders te horen kregen nadat ze weer hadden gebeld.
Als de medewerkers van zaterdag, maandag óf dinsdag nou gewoon gezegd hadden dat er onduidelijkheid is en hij niet met zekerheid kan zeggen welk abonnement ik zou krijgen zou ik ook dat ook prima hebben gevonden. Maar dat deden ze niet. Dat deden ze geen van allen. Ik kan ze moeilijke elke dag bellen totdat ik het toestel binnen heb. Dus jij mag fijn vinden dat ik CB aan het naaien ben, maar je zou denk ik anders piepen als ik al voor 150 euro aan accessoires gekocht had. En daar had ik zeker reden toe aangezien niemand van coolblue mij tegensprak.
PaT schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:14:
Kunnen we de discussie m.b.t. CoolBlue ergens anders voort zetten? Dit heeft nu niet echt iets specifiek met de Lumia 920 te maken.
Sorry ik was al bezig met het bericht te typen toen jij dit postte. Zal ermee kappen.
prima, maar reacties op deze post worden verwijderd. Wil je hier verder over discussieren, gebruik DM, of als het voor andere bezoekers ook interessant is, in een nieuw topic

[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 09-01-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 16:43
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:17:
Zojuist is bij mij de leverdatum bij CB opgeschoven naar 17-1 (zwarte 920) , besteld 20-12 .
Mijn leverdatum is ook opgeschoven naar 17-1 (zwarte 920). Ik heb hem afgelopen zaterdag besteld. het betreft een prepaid simlock-vrij toestel. Dan wachten we maar een week langer.

Op bol.com staat nu dit:

De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 is 14 januari 2013. Het toestel is momenteel al zeer populair gebleken in pre-orders. Ten gevolge hiervan is er sprake van een landelijk tekort van de Nokia Lumia 920. Dit betekent dat wij snelle levering van dit toestel bij een bestelling na 15 december 2012 niet kunnen garanderen. De verwachte levertijd is onbekend.

[ Voor 33% gewijzigd door frenk16 op 09-01-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Telfort lijkt ze binnen te hebben (heb sim-only abo verandert om deze tel erbij te krijgen), mijn order staat aangemerkt als verwerkt. Wie weet is 'ie morgen binnen! Volgens hun website beschikken ze nog over 75 stuks.

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
ook op de website van CB staat nu 17 jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
Ja, via twitter geven ze dit aan:
Nokia kan helaas niet alles uitleveren wat zij hebben belooft. (1/2) Zodra wij het toestel binnen krijgen zullen wij op basis...
Dit is wel 1 dikke tegenvaller zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
En daar hebben we dus DM voor

[ Voor 99% gewijzigd door PaT op 09-01-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:38
phoenix_555 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:26:
Ja, via twitter geven ze dit aan:
Nokia kan helaas niet alles uitleveren wat zij hebben belooft. (1/2) Zodra wij het toestel binnen krijgen zullen wij op basis...
Dit is wel 1 dikke tegenvaller zeg...
:X Nog niets gehoord van bol.com..........heb nog hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhoneHouse heeft 'm tussen de verkrijgbare toestellen gezet met de melding 'leverbaar vanaf week 2 (black)'. http://www.phonehouse.nl/...kialumia920#ProductReview

Punt is dat ik niet verwacht dat per dealer een apart vliegtuig of tanker wordt ingezet, en gewoon de totale lading minder was die ze moeten verdelen. Dit zou logischerwijs inhouden dat de toestellen ook bij andere dealers minder goed op voorraad zullen zijn ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Maar heeft de coolblue datum betrekking op nieuwe orders of ook op al gemaakte orders ?.

Want ik zie in de bevestigingsmail van mijn bestelling nergens de datum van 10/1 staan. Dus dan zou de datum van 17/1 ook betrekking kunnen hebben op al gemaakte orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Niet doen dus

On topic:
Ja dit was te verwachten, ik denk dat iedereen die niet bij een KPN-brand hebben besteld langer moeten wachten. Ik verwacht zelf februari 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door PaT op 09-01-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Mail van Coolblue:
Onlangs heeft u een pre-order geplaatst voor de Nokia Lumia 920. Helaas is de levering van de toestellen vertraagd. Wij verwachten begin volgende week de eerste levering binnen te krijgen.

Uitlevering Nokia Lumia 920
De vraag naar de Lumia 920 overtrof alle verwachtingen en helaas krijgen we niet genoeg toestellen binnen om alle pre-orders uit te kunnen leveren. Alle pre-orders worden op volgorde van bestelling afgehandeld.

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffttttt ik heb de gele 920 op 28 november besteld bij CB. Als ze nog een keer gaan schuiven met de release datum dan zal ik echt een ander toestel overwegen. Ik snap dat CB er niks aan kan doen. Maar serieus Nokia...get with the programme!!!!!

CES is momenteel gaande en als je dan bijvoorbeeld de nieuwe Sony Experia ziet dan kan ik net zo goed wachten tot maart. 1 of 2 maanden erbij kan ik dan ook nog wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
GokuSsj schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:30:
Maar heeft de coolblue datum betrekking op nieuwe orders of ook op al gemaakte orders ?.

Want ik zie in de bevestigingsmail van mijn bestelling nergens de datum van 10/1 staan. Dus dan zou de datum van 17/1 ook betrekking kunnen hebben op al gemaakte orders.
Ik krijg net een email binnen met de volgende tekst:

"Onlangs heeft u een pre-order geplaatst voor de Nokia Lumia 920. Helaas is de levering van de toestellen vertraagd. Wij verwachten begin volgende week de eerste levering binnen te krijgen.

Uitlevering Nokia Lumia 920
De vraag naar de Lumia 920 overtrof alle verwachtingen en helaas krijgen we niet genoeg toestellen binnen om alle pre-orders uit te kunnen leveren. Alle pre-orders worden op volgorde van bestelling afgehandeld.

Draadloze lader + speaker-actie
Ook bestellingen die later worden verzonden ontvangen de gratis draadloze lader. Deze bestellingen doen ook mee met de verloting van de draadloze speaker.

We doen ons uiterste best om de resterende bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. De datum op onze website houden we zo actueel mogelijk. Heeft u in de tussentijd nog vragen? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja mensen die mail heeft iedereen gehad die hem in de pre-order heeft liggen... Niet iedereen hoeft hem hier heen te kopiëren...

Trouwens, van die speaker-actie wist ik niks af, leuke verrassing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Misschien met ze alle Nokia spammen op Facebook/Twitter, dan kunnen ze zelf met een officiële verklaring komen waarom dit nou weer fout gaat (alweer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat ik begrijp van het mailtje van CB is dat zij de toestellen op chronologische volgorde van gemaakte bestellingen gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Ik hoop dat er weinig mensen de gele lumia 920 hebben besteld :P

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
HollovVpo1nt schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:38:
Wat ik begrijp van het mailtje van CB is dat zij de toestellen op chronologische volgorde van gemaakte bestellingen gaan leveren.
Bij mijn bestelling gisteren (zwarte Lumia 920) bevestigde de medewerker van CB dit. Ze willen het op deze manier zo eerlijk mogelijk laten verlopen. Levertermijnen kon hij toen nog niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Heb mijn rode 27-12 besteld. Maar ik geloof dat dit niet de populairste kleur is (duimen maar) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Inderdaad net mail gehad van CB dat het op zijn vroegst volgende week ergens wordt en dat ze uitleveren op chronologische volgorde van bestellen. Te weinig voorraad. Erg slecht Nokia.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Hier ook de mail gehad, gelukkig zit geduld in me, dus wacht rustig af :). Zie hem wel verschijnen als het zover is :). Kan ik nog iets langer genieten van mijn 4s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
jojoppes schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:40:
Heb mijn rode 27-12 besteld. Maar ik geloof dat dit niet de populairste kleur is (duimen maar) ;)
Ik heb ook de rode besteld, op 02-01 en heb het mailtje al wel gehad, misschien heb je geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
de voorspelling van nokia zelf is dat ze nu 8,9 mil lumia's met w8 verkocht hebben. grotendeels zijn dit de 920.
en dat is gewoon meer dan dat nokia uberhoubs in gedachte had. ofgelopen maandag kwam een nieuwe lading in china aan maar zelfs daar is de wachtijd met 1 week opgeschoven tot volgende levering. (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:24
Hier een rode lumia 920 op 3 januari besteld en kreeg net de mail dat hij word uitgesteld. Hoop dat hij inderdaad volgende week geleverd word, kan ik eindelijk van die tijdelijke Samsung Star af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:16
Ik heb toch een beetje het gevoel dat ze die leverdatum kunstmatig op 10 hebben gehouden, je weet toch neem ik aan eerder dat het niet gaat lukken? Ze zullen het wel gebruikt hebben om meer pre-orders binnen te krijgen dan bijv. Bol.com.

Of zet er dan tenminste iets bij van dat de vraag gigantisch hoog is.

Ik heb hem pas op 2 januari besteld, dus voor mij gaat het wel later worden denk ik, hopen dat de vraag naar de witte klein is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:33:
Pfffttttt ik heb de gele 920 op 28 november besteld bij CB. Als ze nog een keer gaan schuiven met de release datum dan zal ik echt een ander toestel overwegen. Ik snap dat CB er niks aan kan doen. Maar serieus Nokia...get with the programme!!!!!

CES is momenteel gaande en als je dan bijvoorbeeld de nieuwe Sony Experia ziet dan kan ik net zo goed wachten tot maart. 1 of 2 maanden erbij kan ik dan ook nog wel hebben.
Ben het hier wel een beetje mee eens. Het is dat er geen grote WP8 toestellen aangekondigd gaan worden op de CES en Barcalona. Maar moet zeggen dat de nieuwe Sony er inderdaad wel retestrak uit ziet en deze schijnt ook mooie kiekjes te kunnen maken.

Ik vrees dat er zometeen alleen de early birds hun toestel krijgen en dat de rest gewoon lekker nog een paar weken mogen wachten tot de volgende keer. Tis nog gissen allemaal maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
Tot wanneer zou je een pre-order kunnen annuleren? Dus je order laten staan tot je een beter idee hebt of tot hij geleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
03/12 een rode besteld. Mail gehad, maar mag hopen dat ik dan ergens vooraan in de rij sta voor uit te leveren toestellen.

Nokia heeft geluk dat andere fabrikanten op korte termijn geen mooi WP8 toestel lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Wat is de voornaamste reden dat jevoor de lumia gaat?

Bij mij is dat het Wireless charge, de kleur en de exclusieve apps..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
spenky schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:14:
Wat is de voornaamste reden dat jevoor de lumia gaat?

Bij mij is dat het Wireless charge, de kleur en de exclusieve apps..
Kleur, camera, geheugen (vergeleken met htc 8x), exclusieve apps en scherm! Wireless opladen is leuke bijkomstigheid... maar jammer dat hij daarom zo zwaar is geworden.

[ Voor 4% gewijzigd door jojoppes op 09-01-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik heb de mail ook gehad, had al zoiets verwacht. Nu ben ik alleen benieuwd of de mensen die hem al op 27-nov besteld hebben ook die mail gehad hebben. Zou me niks verbazen dat ze helemaal niks gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Nou ik ben er klaar mee. Ga de order annuleren en een Nexus 4 halen ofzo. Ben dat wachten zat.

Dat vinden jullie allemaal heel erg interessant dat ik dat ga doen, dat weet ik...daarom vermeld ik het ook. :P

[ Voor 5% gewijzigd door AmonTobin op 09-01-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
AmonTobin schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:22:
Nou ik ben er klaar mee. Ga de order annuleren en een Nexus 4 halen ofzo. Ben dat wachten zat.

Dat vinden jullie allemaal heel erg interessant dat ik dat ga doen, dat weet ik...daarom vermeld ik het ook. :P
Neem dan op zn minst een 8X ?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
wel dus:
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:33:
Pfffttttt ik heb de gele 920 op 28 november besteld bij CB.
ik was half december, met een rode, en heb de mail ook gehad.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
Cyrus The Virus schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:21:
Ik heb de mail ook gehad, had al zoiets verwacht. Nu ben ik alleen benieuwd of de mensen die hem al op 27-nov besteld hebben ook die mail gehad hebben. Zou me niks verbazen dat ze helemaal niks gehad hebben.
Ik heb het ook gehad....
Maar op twitter zeggen ze dat ze wel een aantal hebben.. ik hoop dat ik er eentje krijg.. :)
EDIT: onee... ze hebben helemaal niks binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door phoenix_555 op 09-01-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Nu ik alle reacties hier lees, ben ik eigenlijk wel blij dat ik hem nog niet besteld heb. Ik heb momenteel nog geen haast om over te stappen, dus kijk het nog wel even aan.

Zijn er eigenlijk al wel winkels met werkende demomodellen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne komt vrijdag aan, net een bevestiging gehad van Telfort. En ze hebben er daar ook nog een stuk of 80 op voorraad, echter wel alleen de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
phoenix_555 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:24:
[...]

Ik heb het ook gehad....
Maar op twitter zeggen ze dat ze wel een aantal hebben.. ik hoop dat ik er eentje krijg.. :)
EDIT: onee... ze hebben helemaal niks binnen.
Dat dacht ik dus wel, en dan smoesjes dat ze niet genoeg binnen hebben gehad. Volgens mij was het gewoon om de meeste klanten te trekken door de lever datum op 10 januari te zetten :-( . De concurrenten zijn allemaal een week later en dus CB ook.

Was te verwachten, achja die week kan er ook nogwel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Laatst online: 05-05 17:03
spenky schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:23:
[...]

Neem dan op zn minst een 8X ?
Te klein scherm en te lelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn reden dat ik uiteindelijk voor een nokia 920 wilde gaan had in eerste instantie te maken met nokia maps. Waarom zou ik nog googlemaps gebruiken,b.v. in het buitenland, om mijn roaming kosten onnodig op te schroeven. Kleur en de grootte van toestel of van het scherm en andere zaken speelde niet echt mee voor mij. Als ik echt zo nodig foto's wil schieten doe ik dat wel met mijn spiegelreflex camera (toegegeven, het is geen zakformaat toestel, maar de kwaliteit is ook niet te vergelijken met een mobieltje). Daarnaast wilde ik niet wéér aan een iphone na tig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:02
Ik heb op 27/11 in de ochtend besteld en heb ook de mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Heb hem op 27 november 11:25 besteld bij Coolblue, nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikeau
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09-2024
Iemand anders ook de mail gehad van de Phonehouse prio club dat ie binnen is? Is echter wel €100 duurder t.o.v. CB met hetzelfde abbo (VF altijd €47,50)... Even bellen maar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Seikeau op 09-01-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Dit is wel erg lame natuurlijk. Ik had hem besteld op pdashop.be op 6/12. Vorige week pas werd duidelijk dat de launch in België een maand uitgesteld werd, dus ik annuleer en bel naar bol.com om te vragen of de datum op hun website accuraat is.

Ze antwoorden aan de telefoon dat die informatie altijd live blabla. En nu komen ze met de zever dat ze het plots toch niet meer zeker zijn (zie site). Wat een ongelooflijk debacle zeg, die launch :s Als het zo zit kan ik evengoed weer nóg wachten tot hij hier in België uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Lijkt erop dat hi op dit moment de enige is die ze op voorraad heeft, zie:
http://www.nokialumia920....it-voorraad-te-bestellen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
GokuSsj schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:54:
Lijkt erop dat hi op dit moment de enige is die ze op voorraad heeft, zie:
http://www.nokialumia920....it-voorraad-te-bestellen/
Als Hi ze op voorraad heeft dan KPN/Telfort ook, leveringen gaan vanuit 1 distributiecentrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Heb de rode besteld op 27 nov. en heb de mail ook gehad.. Heel jammer :-( wel vreemd dat CB dit niet eerder wist en zelfs vanmorgen nog vage (doch veelbelovende) antwoorden gaf op de vraag of hij vandaag nog werd verstuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikeau
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09-2024
Net PhoneHouse aan de lijn gehad, ook zij hebben nog geen toestellen binnen. De prijzen op hun website kloppen wel, en ze hebben geen idee van de prijzen van de concurrentie (CB in dit geval), €100 meer betalen om hem eerder te hebben is me iets te veel van het goede :s.

Even ter info: VF €47,50 Altijd is bij CoolBlue €127 bijbetalen (al besteld maar pas vorige week) en bij de PhoneHouse €225 (ingeschreven bij de prio club voor €10 op 28/11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:32

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Net Vodafone gebeld, via Internet kan je hem nu selecteren voor verlenging, maar telefonisch niet... Levertijd kom ze niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
stimmits schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:56:
[...]

Heb de rode besteld op 27 nov. en heb de mail ook gehad.. Heel jammer :-( wel vreemd dat CB dit niet eerder wist en zelfs vanmorgen nog vage (doch veelbelovende) antwoorden gaf op de vraag of hij vandaag nog werd verstuurd..
Dat dacht ik dus al :+ nja dan maar week extra (als het er niet meer zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Hi is de zwarte aan het uitleveren, vriend die tegelijk met mij besteld heeft (12-12-12) heeft zojuist een SMS gekregen dat zijn zwarte onderweg is en morgen binnen komt. Mijn witte komt echter pas volgende week. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
@Coolblue_NL

@renskerd Op dit moment hebben wij vernomen van de fabrikant dat de levering volgende week wordt verwacht. Volgende week is er meer bekend.

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Rubs schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:44:
[...]

Ik heb ook de rode besteld, op 02-01 en heb het mailtje al wel gehad, misschien heb je geluk
Jojoppes
Wat ik hier zo kan lezen is de rode versie best vaak besteld.
Ik heb ook de rode Lumia 920 besteld bij CB op 29-12 en vandaag ook de mail gehad.

Die mail is ook een beetje tegenstrijdig met datgene wat nu op de website staat. In de mail staat: begin volgende week en op de website staat: verwacht 17-1, dat is niet begin van de week!!!
Verder staat er dat ze niet genoeg toestellen binnenkrijgen om alle pre-orders te kunnen leveren. Dus dat kan ook weer 1 week (of meer) later zijn. :?

Er zit dus niets anders op dan maar weer wachten.
Ik hoop dat de eerste die hem geleverd krijgt en het toestel bij CB heeft besteld, ons wat laat weten met de datum erbij wanneer het toestel besteld is. Zo kunnen we dat lekker volgen. :9

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
ik denk dat de site een indruk geeft over wanneer een nieuwe bestelling kan worden uitgeleverd en de mail voor degene die hebben gepreordered

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:24
Eerlijk gezegd denk ik dat ze alleen nog maar de zwarte versie geleverd hebben gekregen en dat de kleuren pas later komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik denk dat ze helemaal niets binnen gekregen hebben bij CB. Ze wachten op de eerste levering heb ik ergens gelezen.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:48
The Phone House heeft ze nu wel, net mail gehad vanwege de Prio Club.
Echter lijkt het alleen de zwarte te zijn, en die wil ik niet.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
truffel50 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:37:
Ik denk dat ze helemaal niets binnen gekregen hebben bij CB. Ze wachten op de eerste levering heb ik ergens gelezen.
Stond inderdaad in het mailtje. Ik snap alleen niet dat Hi en Phonehouse al wel aan het uitleveren is (zwarte modellen) terwijl Coolblue beweerde (een van) de eerste te zijn..

Trouwens wel komisch:

Afbeeldingslocatie: http://www.timmoelard.nl/share/cb.png

Verrassing! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Waarom bieden bijna alle providers enkel de zwarte 920 aan, terwijl Nokia zoveel promoot met hun gekleurde toestellen? Heeft dit misschien met levertijden te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
truffel50 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:37:
Klopt, in de mail staat dat ze niet genoeg binnen krijgen en dat ze de toestellen begin volgende week verwachten.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

jojoppes schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:42:
Waarom bieden bijna alle providers enkel de zwarte 920 aan, terwijl Nokia zoveel promoot met hun gekleurde toestellen? Heeft dit misschien met levertijden te maken?
Misschien ook wel kosten. Ik kan met niet voorstellen dat de providers bijna alle kleuren op voorraad nemen. Bepaalde kleuren worden immers sneller verkocht dan andere, en ik kan me voorstellen dat de zwarte toestellen sneller worden verkocht. Ik denk niet dat een provider massaal verschillende kleuren in gaat kopen om het vervolgens stof te laten vangen in de voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
Dus er kan gezegd worden dat:

- Coolblue geen levering heeft gehad.
- Iedereen een mail gehad heeft ongeacht de besteldatum
- Coolblue weet dat ze volgende week te weinig binnen gaan krijgen (hoe weten ze dat nu opeens?)
- De bestellingen op volgorde van bestelling wordt verwerkt.

De vraag per kleur is dus tot welke datum van bestelling kunnen ze volgende week uitleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Rubs schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:48:
Dus er kan gezegd worden dat:

- Coolblue geen levering heeft gehad.
- Iedereen een mail gehad heeft ongeacht de besteldatum
- Coolblue weet dat ze volgende week te weinig binnen gaan krijgen (hoe weten ze dat nu opeens?)
- De bestellingen op volgorde van bestelling wordt verwerkt.

De vraag per kleur is dus tot welke datum van bestelling kunnen ze volgende week uitleveren
Volgende week komt alles wat in 2012 besteld is, en een paar weken later, alles wat in 2013 besteld is :P. Haha, het blijft toch maar gissen, we kunnen niet veel meer doen dan wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik vraag me af of de leverdatum van 10 januari überhaupt haalbaar was. Het had inderdaad een kunstmatige datum geweest kunnen zijn. Ik gun Nokia alle succes van de wereld maar ze moesten dit wel beter aanpakken. Trouwens, als ik HTC was had ik allang een HTC 8X+ aangekondigd :P Draadloos opladen, betere camera, groter intern geheugen etc.

Ik denk dat de aluminium opvolger van de 920 al wordt aangekondigd voordat iedereen zijn/haar 920 al heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
Kan je uit die mail ook opmaken dat de levering die ze volgende week verwachten binnen te krijgen niet voldoende is om alle pre-orders uit te kunnen leveren?

'Wij verwachten begin volgende week de eerste levering binnen te krijgen'
'... helaas krijgen we niet genoeg toestellen binnen om alle pre-orders uit te kunnen leveren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Northside schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:58:
Kan je uit die mail ook opmaken dat de levering die ze volgende week verwachten binnen te krijgen niet voldoende is om alle pre-orders uit te kunnen leveren?

'Wij verwachten begin volgende week de eerste levering binnen te krijgen'
'... helaas krijgen we niet genoeg toestellen binnen om alle pre-orders uit te kunnen leveren'
Daar kan je denk ik wel vanuit gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 11:07

GerCor

Zonder dallen geen pieken

AmonTobin schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:30:
[...]

Te klein scherm en te lelijk. :P
Ik heb een 8X, helemaal top. Vind het verder hilarisch om de discussie hier te volgen. De berichten vliegen je om de oren. Sommigen zijn kwaad en annuleren de hele handel, anderen hebben geduld en zien het wel.

Tsja, bij mij was het ... ik ben de iPhone zat, loop bij T-Mobile naar binnen en 15 minuten later een werkende HTC 8X. Superblij mee.

Nu jullie nog met de Nokia .... of ... voorlopig nog de Nokinee. >:)

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wachten wachten wachten wachten... ik hoop bij de eerste levering te horen... ik wordt hier gek van
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor net van CB dat de kans bestaat dat een paar mensen al dit weekend uitgeleverd krijgen
"...Maar ik kan niets beloven hoor.."
ik heb de witte op 5 jan besteld (idd met de VODA deal die niet doorging..) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:10:
wachten wachten wachten wachten... ik hoop bij de eerste levering te horen... ik wordt hier gek van
8)7
Je kan je maar beter instellen op 10 februari, dan kan het altijd meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
stimmits schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:59:
Daar kan je denk ik wel vanuit gaan :/
Dan zit ik met mijn 3 december misschien nog goed. Maar als je pas eind december besteld hebt wordt het sowieso 2e, en waarschijnlijker 3e of 4e levering. Zeg heel optimistisch 1 levering per week.. maar goed, dat is allemaal speculatie.

Zoals gezegd, Nokia heeft geluk dat er geen andere concurrent is die nu een WM8 toestel uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dewaterweg schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:13:
[...]

Je kan je maar beter instellen op 10 februari, dan kan het altijd meevallen :)
hahaha ja... Heb je misschien nog gelijk ook hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 15:28
Zo heb de Nokia Lumia Black besteld bij the phonehouse. ( met Priority Club inschrijving )

Ben benieuwd hoelang het gaat duren haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorraad op de site van Telfort/Hi (zelfde stock) loopt al de hele dag terug. Nu 58 stuks nog. Vandaag besteld, morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog vers nieuws over levertijden of nieuwe update mail van CB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corporalnl schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:43:
Zo heb de Nokia Lumia Black besteld bij the phonehouse. ( met Priority Club inschrijving )

Ben benieuwd hoelang het gaat duren haha :)
en je hebt €100 extra ON TOP betaald?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 15:28
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:54:
[...]

en je hebt €100 extra ON TOP betaald?!
Ik had nog andere vouchers liggen waardoor ik €250 korting extra kreeg.
Beetje zonde als ik die niet zou gebruiken :P

Maar zonder die vouchers had ik die €10 laten waaien inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:52:
iemand nog vers nieuws over levertijden of nieuwe update mail van CB?
Denk dat dit stil blijft tot het weekend. We zien volgende week wel weer of er al mensen gebeld zijn wanneer de nokia geleverd word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corporalnl schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:56:
[...]

Ik had nog andere vouchers liggen waardoor ik €250 korting extra kreeg.
Beetje zonde als ik die niet zou gebruiken :P

Maar zonder die vouchers had ik die €10 laten waaien inderdaad.
ok.. begrijp en zie het... natuurlijk! had ik dan ook gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:02:
[...]

Denk dat dit stil blijft tot het weekend. We zien volgende week wel weer of er al mensen gebeld zijn wanneer de nokia geleverd word :)
Ja.. Dat gevoel heb ik idd ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik snap dat velen hier in spanning zitten te wachten op de Nokia Lumia 920 en dat die spanning heel hoog op kan lopen. Dat is echter nog geen vrijbrief om terloops alle interessante alternatieven hier te gaan bespreken. Dit topic is enkel en alleen voor de Nokia Lumia 920. Om die reden heb ik een aantal berichten verwijderd

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 15:58
Net met Hi aan de lijn gehangen, ik krijg mijn zwarte Lumia 920 uiterlijk vrijdag binnen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbeldekkert schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:22:
Net met Hi aan de lijn gehangen, ik krijg mijn zwarte Lumia 920 uiterlijk vrijdag binnen. *O*
MAZZELPIK
Pagina: 1 ... 13 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.