Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
KPN levert morgen :)

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een heel enthousiast mailtje van de Phonehouse Priority Club gekregen met daarin de mededeling dat ik vanaf vandaag mijn Lumia kon bestellen.
In het bestelformulier waarin ik mijn gegevens invulde stond gelijk de mededeling dat bestellingen de volgende dag al geleverd kunnen worden dus mijn dag kon niet meer stuk.
Echter toen ik uiteindelijk mijn abonnement had gekozen en alles had ingevuld kreeg ik de mededeling dat de levertijd 1 of 2 weken is. Best een behoorlijke domper, ik ga uit van 3 weken dan kan het vanaf nu alleen maar mee zitten.

Die oplaadmat kun je pas bestellen zodra je je IMEI nummer hebt (waarvoor je natuurlijk je telefoon nodig hebt) dus ik ga er ook maar vanuit dat alle oplaadmatten straks naar KPN/Hi/Telfort klanten zijn tegen de tijd dat ik die kan bestellen.

Eén ding weet ik zeker ik ga nooit meer wachten op een Nokia toestel. Als ze beschikbaar zijn is het leuk maar daar houdt het absoluut mee op.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Iemand zijn Lumia toevallig ook bij Bol.com besteld ?
En zo ja, al iets bekend over de leverdatum van 14-01 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 16:43
bhorvers schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:35:
Ik heb hem zelf niet bij bol besteld maar dit staat op de website:

De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 is 14 januari 2013. Het toestel is momenteel al zeer populair gebleken in pre-orders. Ten gevolge hiervan is er sprake van een landelijk tekort van de Nokia Lumia 920. Dit betekent dat wij snelle levering van dit toestel bij een bestelling na 15 december 2012 niet kunnen garanderen. De verwachte levertijd is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:33:
Vandaag een heel enthousiast mailtje van de Phonehouse Priority Club gekregen met daarin de mededeling dat ik vanaf vandaag mijn Lumia kon bestellen.
In het bestelformulier waarin ik mijn gegevens invulde stond gelijk de mededeling dat bestellingen de volgende dag al geleverd kunnen worden dus mijn dag kon niet meer stuk.
Echter toen ik uiteindelijk mijn abonnement had gekozen en alles had ingevuld kreeg ik de mededeling dat de levertijd 1 of 2 weken is. Best een behoorlijke domper, ik ga uit van 3 weken dan kan het vanaf nu alleen maar mee zitten.

Die oplaadmat kun je pas bestellen zodra je je IMEI nummer hebt (waarvoor je natuurlijk je telefoon nodig hebt) dus ik ga er ook maar vanuit dat alle oplaadmatten straks naar KPN/Hi/Telfort klanten zijn tegen de tijd dat ik die kan bestellen.

Eén ding weet ik zeker ik ga nooit meer wachten op een Nokia toestel. Als ze beschikbaar zijn is het leuk maar daar houdt het absoluut mee op.
Daarnaast ben je waarschijnlijk ook meer dan €100 kwijt (extra) door te bestellen bij phonehouse ipv CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

bhorvers schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:35:
Nog geen wijziging gehad van Bol.com dus ik ga er van uit dat ie dan verzonden wordt.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:11
Begin wel steeds verder ontevreden te geraken over VF zeg.

Beloften die ze niet zijn nagekomen
1. Nokia lumia 920 voor verlengen tussen 1 en 6 jan online beschikbaar
2. dit zwart op wit bevestigen
3. iets voor mij uitzoeken en dan gewoon ophangen
4. zwart op wit bevestigd dat de 4GB actie zou komen; hebben ze ook niet gedaan

en nu zouden ze mij gelijk bellen als ze meer wisten, en dan moet ik hier lezen dat je hem nu online kan bestellen terwijl ze mij zouden bellen. Is toch verschrikkelijk man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:19:

Beloften die ze niet zijn nagekomen
1. Nokia lumia 920 voor verlengen tussen 1 en 6 jan online beschikbaar
2. dit zwart op wit bevestigen
3. iets voor mij uitzoeken en dan gewoon ophangen
4. zwart op wit bevestigd dat de 4GB actie zou komen; hebben ze ook niet gedaan

en nu zouden ze mij gelijk bellen als ze meer wisten, en dan moet ik hier lezen dat je hem nu online kan bestellen terwijl ze mij zouden bellen. Is toch verschrikkelijk man
Helemaal mee eens!! ook ik wilde verlengen maar kon niet!! vanmorgen nog met ze hierover gebeld.. Ik kreeg al natte voeten vorige week en toch erg blij dat ik hem via CB heb besteld; Nog bijna €100 goedkoper ook.. het is dat ze 4gig deal nog hebben anders was ik overgestapt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Op twitter meldt Nokia NL het volgende:

Jullie enthousiasme is geweldig. Helaas is er wat vertraging bij ons. Eerste uitlevering van Lumia 920 aan partners is volgende week.

Waarom heeft hi.nl ze dan al wel?

Update: Nokia NL heeft de tweet weer verwijderd.

[ Voor 11% gewijzigd door frenk16 op 09-01-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:32

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Worsteneter schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:19:
De klantenservice van VF is werkelijk gruwelijk slecht. Wat ik heb meegemaakt destijds bij het bestellen van mijn Desire wil je niet weten, heeft me echt jaren van mijn leven gekost, schuimbekkend aan de telefoon gehangen. Niet terug bellen, afspraken niet nakomen, geen idee hebben waar ze het over hebben, doorverwijzen naar de "backoffice" die dus niet aan de telefoon te krijgen is, niet willen doorverbinden. Ze kunnen alleen nee zeggen of verkeerde info geven. Mijn klachtenbrief was drie volle pagina's.

Ik heb vandaag ook gebeld met VF over de 920. Geen benul, de persoon die ik aan de telefooon had. Wat voor een prutser ben je dan, dan geef je toch geen reet om je vak. Prutsers zijn het.

Het is dat KPN veel en veel te duur is met zijn lease, anders was ik overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Zie http://www.facebook.com/N...d/posts/10151345710544127

Kortom volgende week de eerste lading en daarna gewoon weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
beschuit schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:45:
[...]

De klantenservice van VF is werkelijk gruwelijk slecht. Wat ik heb meegemaakt destijds bij het bestellen van mijn Desire wil je niet weten, heeft me echt jaren van mijn leven gekost, schuimbekkend aan de telefoon gehangen. Niet terug bellen, afspraken niet nakomen, geen idee hebben waar ze het over hebben, doorverwijzen naar de "backoffice" die dus niet aan de telefoon te krijgen is, niet willen doorverbinden. Ze kunnen alleen nee zeggen of verkeerde info geven. Mijn klachtenbrief was drie volle pagina's.

Ik heb vandaag ook gebeld met VF over de 920. Geen benul, de persoon die ik aan de telefooon had. Wat voor een prutser ben je dan, dan geef je toch geen reet om je vak. Prutsers zijn het.

Het is dat KPN veel en veel te duur is met zijn lease, anders was ik overgestapt.
Dat schuimbekkende heb ik ook ja, godver wat een onbenullen.
Ik had het laatst compleet gehad, ik bleef hartstikke netjes maar zei 'jullie verneuken je bestaande klanten' en als gevolg kreeg ik van die achterlijke troela te horen dat ze niet wou reageren op dit soort taalgebruik blabla. Toen heeft ze pas echt verkeerd taalgebruik gekregen, beperkte geest. En toen hing ze nog op ook, over klantvriendelijkheid gesproken.

Maar het ergste is nog dat je die mensen moet uitleggen hoe hun systeem werkt of wat ze moeten doen.. hoevaak heb je mij horen zeggen 'kijk even onder mijn nummer 06x en dan onder mijn log wie ik toen en toen aan de lijn had want hij heeft x gedaan' oh oja, goed idee.

Mijn klachtenbrief gaat nog komen maar ik ben bang dat ik net zo goed een boek kan schrijven.. het is ook dom van vodafone om dit soort werk uit te besteden aan call centers met verveelde moeders en studenten, gewoon je eigen personeel daar neer zetten man.

Het ergste vind ik nog dat hoe goed je iets ook uitlegt, of hoe je ze ook zegt van doe dit en dat en verbind met door met je leidinggevende ze gewoon altijd dit zeggen: 'sorry meneer, ik vind het heel vervelend maar ik kan u niet helpen' ergo: zoek het uit, het kost mij teveel tijd, red je maar lekker.

Trieste zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje van CB
Ik begin er intussen knap van te balen. Kan je weer een week wachten en hopen dat je dan bij de eerste uitlevering zit. Komt mij heel raar over dat een bedrijf dat noodlijdend ( Nokia ) is niet alles op alles zet om te kunnen leveren.

Onlangs heeft u een pre-order geplaatst voor de Nokia Lumia 920. Helaas is de levering van de toestellen vertraagd. Wij verwachten begin volgende week de eerste levering binnen te krijgen.

Uitlevering Nokia Lumia 920
De vraag naar de Lumia 920 overtrof alle verwachtingen en helaas krijgen we niet genoeg toestellen binnen om alle pre-orders uit te kunnen leveren. Alle pre-orders worden op volgorde van bestelling afgehandeld.

Draadloze lader + speaker-actie
Ook bestellingen die later worden verzonden ontvangen de gratis draadloze lader. Deze bestellingen doen ook mee met de verloting van de draadloze speaker.

We doen ons uiterste best om de resterende bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. De datum op onze website houden we zo actueel mogelijk. Heeft u in de tussentijd nog vragen? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Die mail is al meerdere keren voorbij gekomen

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja...
iedereen wacht op levering en nieuws....
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:58

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dewaterweg schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:54:
Zie http://www.facebook.com/N...d/posts/10151345710544127

Kortom volgende week de eerste lading en daarna gewoon weer afwachten.
Whaha, volgens mij had ik dit al voorspeld direct na de persco van Nokia voor de NL pers eind november. Toen zei ik al dat ze de eerste week van januari niet zouden halen en guess what..... De 2e week halen ze ook niet want dan zijn alle pre-orders al uitgeleverd. Dus mensen die deze telefoon niet direct besteld hebben bij de preferred supliers (bol, kpn, CB) hebben dus helemaal pech zullen hws tot eind januari, begin februari moeten wachten. Voordat deze telefoon een beetje fatsoenlijk te krijgen is bij diverse winkelketens (dus niet online) is het half februari.

Serieus slecht dit zeg van nokia. Maar wat wil je ook als je een release in half Afrika en India doet. Alleen al in India leven 100 miljoen mensen en nou zal niet iedereen daar een 920 gaan kopen, maar de markt zal daar wel wat meer verkopen dan in NL. India is een opkomende economie en daar heeft men ook steeds meer geld te besteden.

Las hier al dat Belgie tot februari werd uitgesteld. Voor mij geen 920 meer, ik wacht wel op een volgende generatie wp8 telefoons. Tegen de tijd dat men hier de 920 heeft, kondigt nokia haar volgende vlaggenschip aan. :')

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Heb op 27/11 bij CB besteld, heb vandaag echter geen mail ontvangen.... Ga morgen maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
MRELynx schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:10:
[...]

Whaha, volgens mij had ik dit al voorspeld direct na de persco van Nokia voor de NL pers eind november. Toen zei ik al dat ze de eerste week van januari niet zouden halen en guess what..... De 2e week halen ze ook niet want dan zijn alle pre-orders al uitgeleverd. Dus mensen die deze telefoon niet direct besteld hebben bij de preferred supliers (bol, kpn, CB) hebben dus helemaal pech zullen hws tot eind januari, begin februari moeten wachten. Voordat deze telefoon een beetje fatsoenlijk te krijgen is bij diverse winkelketens (dus niet online) is het half februari.

Serieus slecht dit zeg van nokia. Maar wat wil je ook als je een release in half Afrika en India doet. Alleen al in India leven 100 miljoen mensen en nou zal niet iedereen daar een 920 gaan kopen, maar de markt zal daar wel wat meer verkopen dan in NL. India is een opkomende economie en daar heeft men ook steeds meer geld te besteden.

Las hier al dat Belgie tot februari werd uitgesteld. Voor mij geen 920 meer, ik wacht wel op een volgende generatie wp8 telefoons. Tegen de tijd dat men hier de 920 heeft, kondigt nokia haar volgende vlaggenschip aan. :')
India heeft zelfs meer dan 1000 miljoen, ze hebben iets van 1.2 miljard ofzo?

Maar OT:
Dat nokia faalt weten we nu, dat ze het niet wereldwijd hadden moeten release ben ik niet met je eens. Nokia moet overal meedoen nu.. en dat het net zo goed als de iPhone zou verkopen had nokia natuurlijk nooit verwacht en ik denk dat andere mensen dat ook niet hadden kunnen voorspellen. Je moet als fabrikant die afweging maken en een bedrijf als Nokia kan niet die gok nemen om zoveel te produceren zonder te weten wat voor vraag er is. Maar aangezien ze eerst hebben geproefd aan de vraag in een x aantal landen, zouden ze nu de productie als een gek omhoog moeten schoppen. Maar gezien de geruchten van een update/facelift van de lumia 920, denk ik niet dat dat gaat gebeuren.

Laat ik het zo zeggen; de slechte leverbaarheid van de iPhone 5 vind ik vele malen erger omdat Apple deze vraag van te voren had kunnen inschatten.. ze lagen zelfs al het hele jaar voor de deur te slapen wachtende op de iPhone. Nokia kun je het kwalijk nemen, die had geen enkele manager of mark-analist, hoe goed ook, kunnen voorspellen

Wat wel kwalijk is is de transparantie, communicatie en klantenservice. Dát moet beter en is een van de punten waar je je juist op kan onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facebook Nokia Nederland: Jullie enthousiasme voor de Lumia 920 is overweldigend. We zijn inmiddels gestart met de eerste uitleveringen aan onze partners. Mogelijk zijn sommige leveringen iets vertraagd, maar wij doen er alles aan de toestellen zo snel mogelijk te leveren. Nog even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 13:33
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:40:
Facebook Nokia Nederland: Jullie enthousiasme voor de Lumia 920 is overweldigend. We zijn inmiddels gestart met de eerste uitleveringen aan onze partners. Mogelijk zijn sommige leveringen iets vertraagd, maar wij doen er alles aan de toestellen zo snel mogelijk te leveren. Nog even geduld dus...
Kijk dat zien we graag :) De vertraging valt dus waarschijnlijk nog wel mee (voor de eerste batch)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimmits schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:47:
[...]

Kijk dat zien we graag :) De vertraging valt dus waarschijnlijk nog wel mee (voor de eerste batch)..
Levering van 10-1 is opgeschoven naar 17-1. Lijkt me niet haalbaar. Denk eerder aan feb.
http://www.nokialumia920.be/nieuws/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:52:
[...]
Levering van 10-1 is opgeschoven naar 17-1. Lijkt me niet haalbaar. Denk eerder aan feb.
http://www.nokialumia920.be/nieuws/
17-1 zullen ze waarschijnlijk wel halen, de eerste bestellingen zijn inmiddels afgeleverd. Ik denk dat die volgende dan niet zo lang op zich zullen laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de eerste leveringen niet voor KPN/HI klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik snap niet waarom iedereen zo verontwaardigd doet. Het was al vanaf het begin duidelijk dat KPN als eerste de 920 kon leveren. De rest volgde later.

Dat bedrijven als CB beweren het ook te kunnen leveren leek mij al onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonazzo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-08 14:41
beschuit schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:45:
[...]

Telfort is de voordelige lease-optie van KPN.
Bijv. Telfort Den Bosch heeft de 820 al op voorraad liggen, ook daar moet de 920 nog binnenkomen (waarschijnlijk vrijdag heb ik begrepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag vanaf nu iets minder gefrustreerd reageren. Dit topic is om elkaar van informatie te voorzien, niet om op bedrijven af te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Toestel
Nokia Lumia 920
ToestelLease € 37,- p/mnd
Telfort basis abonnement
Contractduur 12 maanden € 0,- p/mnd
Belminuten
150 belminuten € 5,50 p/mnd
Internet
1500 MB internet € 20,- p/mnd
Prijs per maand
€ 62,50 p/mnd
Vaste lage prijs

Ik vind dat nou niet echt aantrekkelijk! Dan betaal je in totaal 750e en je moet je telefoon inleveren.

Ik heb nu Vodafone
8*35.63= 285,04
4*47.50= 190
1*220= 220
Totaal= 695

Aan het eind van het contract is de telefoon van jou en kan je hem verkopen. Ik heb laatst mijn Lumia800 nog verkocht voor 185 euro. Dus ga maar na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
RoD schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:28:
[modbreak]Graag vanaf nu iets minder gefrustreerd reageren. Dit topic is om elkaar van informatie te voorzien, niet om op bedrijven af te reageren.[/]
Het lijkt me toch juist goed dat iedereen hier weet wat voor beloftes bedrijven doen en hoe ze nakomen? Het is tenslotte een levertijden topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
ik las iets van een speaker actie? heb ik iets gemist? of was dat alleen bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Markie577 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:50:
ik las iets van een speaker actie? heb ik iets gemist? of was dat alleen bij vodafone?
Dat is bij coolblue. Ze verloten een JBL speaker (zo een met NFC compatibility) onder de pre orders van de lumia 920.

Wat meer info:
https://www.facebook.com/...72567.422603325536&type=1

[ Voor 16% gewijzigd door stimmits op 09-01-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Worsteneter schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:46:
[...]

Het lijkt me toch juist goed dat iedereen hier weet wat voor beloftes bedrijven doen en hoe ze nakomen? Het is tenslotte een levertijden topic?
Ik denk dat wordt bedoeld dat het na 1 middagje wat zeurderig overkomt en het niet erg bijdraagt aan deze topic. Punt is er zijn leveringsproblemen, het is vervelend echter hoeven we er niet de hele dag over te praten.

Ja die speaker actie is mij ook ontgaan, welke retailers boden dat aan en wat houdt het in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Dewaterweg schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:54:
[...]

Ik denk dat wordt bedoeld dat het na 1 middagje wat zeurderig overkomt en het niet erg bijdraagt aan deze topic. Punt is er zijn leveringsproblemen, het is vervelend echter hoeven we er niet de hele dag over te praten.

Ja die speaker actie is mij ook ontgaan, welke retailers boden dat aan en wat houdt het in?
True, maar vandaag krijgt iedereen de teleurstelling te verwerken, lijkt me geen overdreven gezeur verder.

Maar OT: de speaker was alleen bij CB onder de pre-orders. Opzich wel leuke box maar eigenlijk in de play360 fraaier vind ik :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speakeraktie bij Coolblue.
wordt verloot onder de pre-orderers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als goedmaker voor lange wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0kk0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-01-2024
Afgelopen dag een rode Nokia lumia 920 gekocht i.c.m. abbo van 50 euro p/m toestel gratis...
Maar wat een mooi telefoontje :)
Is alleen niet voor mij maar voor m'n vriendin..

Deze winkel in Den Haag had er nog meer op voorraad
Mensen hier benieuwd welke winkel? haha :p

http://www.phoneshop.nl/nokia-lumia-920/
Rood en zwart nog direct leverbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 20:29
0kk0 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:32:
Afgelopen dag een rode Nokia lumia 920 gekocht i.c.m. abbo van 50 euro p/m toestel gratis...
Maar wat een mooi telefoontje :)
Is alleen niet voor mij maar voor m'n vriendin..

Deze winkel in Den Haag had er nog meer op voorraad
Mensen hier benieuwd welke winkel? haha :p

http://www.phoneshop.nl/nokia-lumia-920/
Rood en zwart nog direct leverbaar..
689 euro... nevermind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Vraag en aanbod, ik snap het wel hoor :P
Daarentegen snap ik niet dat een grote telco als vodafone 659 vraagt, wát een afzetters. Heb er wat van gezegd maar ik moest het zien als dat een supermarkt ook z'n eigen prijs mocht bepalen, kansloos :')

Ben benieuwd of mensen aankomende week de telefoon gaan ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Op het forum van vodafone staat nu het volgende over de L920:
"Hi All,
Nou er is eindelijk iets bekend, of dit is wat jullie willen lezen laat ik even in het midden.
De verwachting is dat we eind januari de toestellen gaan ontvangen en kunnen gaan uitleveren."

Haha, ben je klaar mee als je bij vodafone besteld hebt, betaal je niet alleen meer, maar je moet nog langer wachten ook. Moet eerst nog zien dat CB ze volgende week wel gaat leveren overigens..

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Zag net deze conversatie voorbij komen op twitter, wellicht interessant:

---
Michel ‏@KrijtM
Beetje raar, dinsdag @Coolblue_NL gebeld, Lumia 920 gewoon op tijd. Woensdag mailtje dat hij een week later komt #disappointed

Coolblue ‏@Coolblue_NL
Het leek ook dat hij op tijd zou komen. Nokia had echter niet genoeg toestellen waardoor we niet alle pre-orders konden uitleveren.

Micha ‏@KrijtM
Betekend dat dat de rest van de preorders wel uitgeleverd kunnen worden op de 17e? Hoeveel 920s zaten er in de eerste levering?

Coolblue ‏@Coolblue_NL
We zijn op dit moment druk bezig met Nokia om ervoor te zorgen dat alle pre-orders hun toestel krijgen.
---

Ze zijn dus wel van plan alle pre-orders in 1x te kunnen leveren. Of dit ze ook lukt is natuurlijk een tweede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Als ik het zo lees hebben ze wel toestellen ontvangen. Dus de kans bestaat dat de vroege vogels het toestel deze week ontvangen?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
stimmits schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:31:
Zag net deze conversatie voorbij komen op twitter, wellicht interessant:

---

Ze zijn dus wel van plan alle pre-orders in 1x te kunnen leveren. Of dit ze ook lukt is natuurlijk een tweede ;)
Als ik dit zo lees, hebben ze inderdaad wel wat binnen gekregen, maar hebben ze iedereen een mail gestuurd. Dan zouden we vananond mail kunnen verwachten (althans de mensen die al in november begin december besteld hebben).

Ik snap niet waarom ze gewoon zeggen we hebben er 100 binnen gekregen punt. Dan hoef je niet vaag te doen of wat dan ook.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earry
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 07:39
Ook ik ben erg teleurgesteld in CB. Tot een dag van tevoren aangeven dat 'ie op tijd geleverd zal worden en dan opeens zo'n mailtje. Erg jammer. Ik denk er nu ook serieus over om dit toestel maar te laten schieten. Tegen de tijd dat ik 'm nu eindelijk krijg is de opvolger alweer bijna uit! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:55
Earry schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:39:
Ook ik ben erg teleurgesteld in CB. Tot een dag van tevoren aangeven dat 'ie op tijd geleverd zal worden en dan opeens zo'n mailtje. Erg jammer. Ik denk er nu ook serieus over om dit toestel maar te laten schieten. Tegen de tijd dat ik 'm nu eindelijk krijg is de opvolger alweer bijna uit! :-(
Die gedachte begint bij mij ook steeds meer te leven. Dan maar een low budget WP8 foon tot er wat fatsoenlijks echt in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Cyrus The Virus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:37:
[...]

Als ik dit zo lees, hebben ze inderdaad wel wat binnen gekregen, maar hebben ze iedereen een mail gestuurd. Dan zouden we vananond mail kunnen verwachten (althans de mensen die al in november begin december besteld hebben).

Ik snap niet waarom ze gewoon zeggen we hebben er 100 binnen gekregen punt. Dan hoef je niet vaag te doen of wat dan ook.
Klinkt aannemelijk. Maar op het moment dat je 'we' door 'ze' vervangt staat er opeens heel wat anders.

"Nokia had echter niet genoeg toestellen waardoor we (ze?) niet alle pre-orders konden uitleveren."

Laten we er maar niet vanuit gaan. Kan 't alleen maar meevallen. Denk alleen dat dit wel een dure fout wordt voor Nokia ivm annuleringen door een gebrek aan duidelijke communicatie richting de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
stimmits schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:41:
[...]

Klinkt aannemelijk. Maar op het moment dat je 'we' door 'ze' vervangt staat er opeens heel wat anders.

"Nokia had echter niet genoeg toestellen waardoor we (ze?) niet alle pre-orders konden uitleveren."

Laten we er maar niet vanuit gaan. Kan 't alleen maar meevallen. Denk alleen dat dit wel een dure fout wordt voor Nokia ivm annuleringen door een gebrek aan duidelijke communicatie richting de klant.
Nja op facebook staat wat anders
Klopt het dat de Nokia Lumia 920 een week later binnen is?

Vind ik leuk · · 11 uur geleden in de buurt van Bussum, Noord-Holland

Coolblue De Nokia Lumia 920 is inderdaad later binnen dan verwacht. Wij verwachten volgende week de eerste levering binnen te krijgen.

11 uur geleden · Vind ik leuk..

Jerphaas de Groot Top, bedankt.

Jerphaas de Groot En, als ik hem volgende week bestel. Woensdag avond. Is het dan zeker dat ik hem die donderdag dan nog kan ontvangen?

Coolblue We hopen volgende week de eerste levering binnen te krijgen. We zullen alle pre-orders op volgorde van bestelling afhandelen. Als je dus die avond besteld en we krijgen niet genoeg binnen om alles te kunnen versturen is de kans groot dat je hier niet bij zit.

10 uur geleden · Vind ik leuk ·
Dus we moeten toch echt nog een week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia Nederland (facebook)
13 uur geleden

Jullie enthousiasme voor de Lumia 920 is overweldigend. We zijn inmiddels gestart met de eerste uitleveringen aan onze partners. Mogelijk zijn sommige leveringen iets vertraagd, maar wij doen er alles aan de toestellen zo snel mogelijk te leveren. Nog even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nou, het is wel een lumia/luminee spelletje daar bij CB. ;)

Nu het zo lang duurt zijn er steeds meer mooie toestellen die aangekondigd worden.
Ik heb m'n abo al sim only nu, dus ik heb geen haast meer. Ik kijk nog wat de concurentie brengt, of wat de opvolger/upgrade variant is van deze lumia, hopelijk iets met verwisselbare accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Ik denk gewoon dat we op de 17e moeten wachten.
Ik hou jullie op de hoogte als ik een mail o.i.d krijg aangezien ik 27-11 een rooie heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
phoenix_555 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:04:
Ik denk gewoon dat we op de 17e moeten wachten.
Ik hou jullie op de hoogte als ik een mail o.i.d krijg aangezien ik 27-11 een rooie heb besteld.
Dat is goed
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:59:
Nokia Nederland (facebook)
13 uur geleden

Jullie enthousiasme voor de Lumia 920 is overweldigend. We zijn inmiddels gestart met de eerste uitleveringen aan onze partners. Mogelijk zijn sommige leveringen iets vertraagd, maar wij doen er alles aan de toestellen zo snel mogelijk te leveren. Nog even geduld dus...
Hier al voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Interessant bericht van GSMeasy op de chat.
Omtrent de levering:
Hetty:
Toestel komt vandaag binnen

Hetty:
heb nog geen tegenbericht ontvangen

Hetty:
Ik ga ervan uit dat het vandaag binnen komt

Hetty:
zodra het toestel binnen is wordt deze ook direct bij de TNT aangeboden

Omtrent de draadloze lader:
Hetty:
De actie loopt via Nokia zelf

rakesh:
oke ik zie jullie alleen niet tussen de 'partners' staan

Hetty:
de lader wordt dan ook verstuurd als u zich heeft aangemeld bij Nokia

Hetty:
Hoe bedoeld u

rakesh:
http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/partners.html

rakesh:
uitsluitend bij de volgende verkooppartners

Hetty:
Nee hoor Geldt ook voor GSMEASY!!

Dit betekend dus dat zij vandaag wel toestellen verwachten en dat zij ondanks dat zij niet op de website van Nokia vermeld staan toch mee doen aan de draadloze lader actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentt 86
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Vodafone gaat er vanuit dat ze vanaf de 25e kunnen gaan leveren.

Quote van Vodafone forum

"Ik heb zojuist meer info gekregen. De vraag stond al even uit en zoals beloofd: meer helderheid zodra die er is.

Gisterenavond laat kregen we door dat het eind januari ging worden maar dat er nog wat meer info zou komen. De verwachting is nu dat we vanaf 25-1 echt kunnen gaan leveren. Het kan dat er eerder wel al wat 820's worden uitgeleverd, maar voor zowel de 820 als de 920 verwachten we de grotere aantallen ronde de 25e. Dus vanaf dan zal, als alles goed gaat, de levering echt op gang komen!

Groeten - Kind regards

Bas

Moderator"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Laatst online: 16-04-2024
Nokia Belgie:
Goed nieuws! De Lumia 820 is vanaf nu beschikbaar. Lumia 920 volgt iets later. Deze is er eind februari. Nog even geduld dus...
Goed nieuws noemen ze dat... eind februari dus voor België. Bizar dat de draadloze oplader-actie maar loopt tot 1 maart. Wat spoken ze daar toch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
glennvanhaeren schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:55:
Nokia Belgie:

[...]

Goed nieuws noemen ze dat... eind februari dus voor België. Bizar dat de draadloze oplader-actie maar loopt tot 1 maart. Wat spoken ze daar toch uit.
ik ga er toch wel vanuit dat die actie wordt verlengt tot eind maart..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 09:55
Phone House vermeld dat ze de telefoons vandaag of uiterlijk morgen binnen krijgen bij hun hoofdkantoor. ( alleen de zwarte )
Deze worden dan direct verzonden naar de mensen die de priority code gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0kk0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-01-2024
Dewaterweg schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:04:
Interessant bericht van GSMeasy op de chat.
Omtrent de levering:
Hetty:
Toestel komt vandaag binnen

Hetty:
heb nog geen tegenbericht ontvangen

Hetty:
Ik ga ervan uit dat het vandaag binnen komt

Hetty:
zodra het toestel binnen is wordt deze ook direct bij de TNT aangeboden

Omtrent de draadloze lader:
Hetty:
De actie loopt via Nokia zelf

rakesh:
oke ik zie jullie alleen niet tussen de 'partners' staan

Hetty:
de lader wordt dan ook verstuurd als u zich heeft aangemeld bij Nokia

Hetty:
Hoe bedoeld u

rakesh:
http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/partners.html

rakesh:
uitsluitend bij de volgende verkooppartners

Hetty:
Nee hoor Geldt ook voor GSMEASY!!

Dit betekend dus dat zij vandaag wel toestellen verwachten en dat zij ondanks dat zij niet op de website van Nokia vermeld staan toch mee doen aan de draadloze lader actie.
Op http://nokiapromotion.nl/gratisoplader/partners.html staat ook een verkooppartner ´Telecombinatie´ ... als je daar op klikt zie alle Telecombinatie winkels...Daar staan veel winkels die volgens mij dus blijkbaar dan dus toch ook aan die actie meedoen(?)
K weet niet of gsmeasy dr tussen staat maar phoneshop wel iig... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:58

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Earry schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:39:
LOL serieus ???? :')

Je moet de fout bij Nokia zoeken. Die zullen ergens half november contact gezocht hebben met CB, KPN, Bol.com, Phonehouse etc etc met de vraag: Als we nou eens een pre order actie opzetten, dan weten wij hoeveel wij moeten leveren aan jullie en kunnen we een betere inschatting maken etc etc.

CB en de rest gaan akkoord en er wordt een pre-order opgezet en diegene die daar als consument aan meedoet zal bij de release in NL als eerste een toestel ontvangen. Helaas heeft Nokia weer gigantisch geblunderd, want ik denk dat oa CB wel aan Nokia NL heeft doorgegeven dat ze bv per 1-1-2013 300 pre-orders hebben ontvangen. Als je dan een beetje logisch nadenkt, dan zal daar in week 1 nog wel wat bij komen dus ga je als Nokia geen 300 toestellen leveren aan CB, maar 350 of 400. Nokia heeft dat dus niet gedaan ondanks dat ze een redelijk inschatting hadden kunnen maken hoeveel ze als pre-orders hadden moeten leveren.

Het is daar om ook van de zotte om teleurgesteld te zijn in CB en alle andere preferred supliers die nu nog niet genoeg kunnen leveren. Zijn zijn afhankelijk van wat nokia levert, of dacht je dat ze zelf deze telefoons maken ? 8)7

Nokia blundert voor de zoveelste keer op rij:
1. De Lumia niet voor de feestdagen in NL
2. Zeggen dat de Lumia in week 1 beschikbaar is in NL
3. Niet fatsoenlijk inventariseren wat de pre-orders zijn en adh daar van niet kunnen leveren en de zoveelste teleurstelling aan haar aanhang mede moeten delen
4. Gewoon in zn geheel niet genoeg kunnen produceren
5. Een wereldwijde release (India, Afrika, Europa) als je in de first wave landen je product al niet kan leveren.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
MRELynx schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:11:
[...]

Je moet de fout bij Nokia zoeken. Die zullen ergens half november contact gezocht hebben met CB, KPN, Bol.com, Phonehouse etc etc met de vraag: Als we nou eens een pre order actie opzetten, dan weten wij hoeveel wij moeten leveren aan jullie en kunnen we een betere inschatting maken etc etc.

CB en de rest gaan akkoord en er wordt een pre-order opgezet en diegene die daar als consument aan meedoet zal bij de release in NL als eerste een toestel ontvangen. Helaas heeft Nokia weer gigantisch geblunderd, want ik denk dat oa CB wel aan Nokia NL heeft doorgegeven dat ze bv per 1-1-2013 300 pre-orders hebben ontvangen. Als je dan een beetje logisch nadenkt, dan zal daar in week 1 nog wel wat bij komen dus ga je als Nokia geen 300 toestellen leveren aan CB, maar 350 of 400. Nokia heeft dat dus niet gedaan ondanks dat ze een redelijk inschatting hadden kunnen maken hoeveel ze als pre-orders hadden moeten leveren.
coolblue heeft mij dan ook vertelt dat ze elke dag naar nokia bellen, (gesprek afgelopen maandag) en dat nokia zegt dat het gewoon woensdag voor de bakker komt, dus de fout ligt echt niet bij coolblue maar bij nokia.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta volledig achter bovenstaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:48
Als reactie op de meldingen van de latere levering in België: De promotie actie heeft daar sowieso een andere looptijd en geldt ook voor de Lumia 820.

Zie http://www.nokiapromotion.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Gezien de leveringsproblemen in het buitenland en op internet, komt dit toch niet onverwacht mensen? Al weken is ie Duitsland maar met mondjesmaat te krijgen, dan gaat Nederland er echt niet teveel krijgen en dat blijkt nu dus ook.

Vandaag even een rondje Arnhem gemaakt, maar daar hadden ze hem ook nog nergens hangen. Bij de Phonehouse hadden ze nog wel dummies en bij KPN winkels hadden ze dummies van de 820, maar niet meer dan dat. Verder niet nagevraagd of ze hem hadden, maar zo te merken had dat toch niets uitgemaakt.

[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 10-01-2013 15:04 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Martinspire schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:04:
Gezien de leveringsproblemen in het buitenland en op internet, komt dit toch niet onverwacht mensen? Al weken is ie Duitsland maar met mondjesmaat te krijgen, dan gaat Nederland er echt niet teveel krijgen en dat blijkt nu dus ook.

Vandaag even een rondje Arnhem gemaakt, maar daar hadden ze hem ook nog nergens hangen. Bij de Phonehouse hadden ze nog wel dummies en bij KPN winkels hadden ze dummies van de 820, maar niet meer dan dat. Verder niet nagevraagd of ze hem hadden, maar zo te merken had dat toch niets uitgemaakt.
Het komt ook niet onverwachts, het is eerder de slechte informatie-voorziening waar iedereen hier over struikelt. Ze zouden 9 januari verstuurd worden vanuit de winkels (*kijkt naar CB*) en tot 12 uur staat er nog dat dit zou gaan lukken, maar einde van de middag krijgen mensen pas een mailtje dat het toch niet door gaat. Nu zal dit niet geheel de fout zijn van de winkels maar voor het grootste deel bij Nokia liggen. Voor alsnog denk ik dat dit wel het feit is waarom de meeste mensen hun frustraties naar de winkels uiten.

[ Voor 3% gewijzigd door stimmits op 10-01-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Laatst online: 23-09 16:52
Op de man & offtopic, dus weg.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 10-01-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 18:56
Ik verwacht dat het tekort idd nog een tijdje duurt.
Nokia heeft geluk dat alleen HTC een alternatieve WP8 telefoon heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
stimmits schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:11:
[...]

Het komt ook niet onverwachts, het is eerder de slechte informatie-voorziening waar iedereen hier over struikelt. Ze zouden 9 januari verstuurd worden vanuit de winkels (*kijkt naar CB*) en tot 12 uur staat er nog dat dit zou gaan lukken, maar einde van de middag krijgen mensen pas een mailtje dat het toch niet door gaat. Nu zal dit niet geheel de fout zijn van de winkels maar voor het grootste deel bij Nokia liggen. Voor alsnog denk ik dat dit wel het feit is waarom de meeste mensen hun frustraties naar de winkels uiten.
Hier sluit ik mij wel degelijk bij aan, er zijn pre-orders geplaatst en mensen gaan ervan uit dat dit netjes geleverd wordt. Uiteindelijk is de winkel de gene die mededeelt, op een te laat tijdstip, dat het niet gaat lukken om de producten te leveren, ongeacht dat deze fout bij Nokia ligt. |:(

Volgende week komt de Lumia 920 (na verwachting) gewoon netjes op de deurmat.
*Hopelijk valt hij niet kapot* :+

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Hier moet ik hem opnieuw bestellen door een rare fout...
Zucht... dat wordt dus niets meer. Nou ja... struin wel wat (lokale) winkels af om te kijken of ze daar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort aanbiedingen zijn ongewenst op het forum.

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 10-01-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Laatst online: 06-09 16:29
Weet iemand of ik mijn bestelling kan annuleren (met verlenging) bij CB? Ik kan hem ergens anders vandaag nog ophalen (particulier) - en wil dit gaan doen want ik ga niet nog 3 weken wachten :-)

[ Voor 12% gewijzigd door las3r op 10-01-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Laatst online: 08-09 11:12
las3r schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:35:
Weet iemand of ik mijn bestelling kan annuleren (met verlenging) bij CB? Ik kan hem ergens anders vandaag nog ophalen (particulier) - en wil dit gaan doen want ik ga niet nog 3 weken wachten :-)
bel cb?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
Yea ga ik zo doen, denk als iemand me gelijk afschiet met een "kan niet, hou maar op" dan neem ik niet eens de moeite! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Mij is al gemeld door CB dat vodafone de verlenging heeft goedgekeurd, denk dat er dan geen weg meer terug is... maar ja je kan het altijd proberen

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Zolang je niets hebt getekend zit je toch nergens aan vast? Denk ik altijd maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

las3r schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:35:
Dit soort vragen zijn zeer eenvoudig zelf op te lossen met wat eigen inzet. Volgende keer graag zelf "iets" doen voordat je post :) In dit geval moet je bij CB zijn.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
Sorry dan, dacht snel even aan mijn medetweakers vragen, maar zelfs dat mag al niet meer? Nou goed. Duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het forum is geen helpdesk :) Als je ergens niet uitkomt dan mag je gerust om hulp vragen maar er wordt wel enige eigen inzet verwacht voordat je post.
Discussiëren over topics en moderatie mag in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Nu graag weer ontopic :)

[ Voor 22% gewijzigd door janvanduschoten op 10-01-2013 16:00 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 10:09
jojoppes schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:41:
Mij is al gemeld door CB dat vodafone de verlenging heeft goedgekeurd, denk dat er dan geen weg meer terug is... maar ja je kan het altijd proberen
Je hebt feitelijk nog niets gehad toch? Dan moet het gewoon ongedaan gemaakt kunnen worden.

Overigens had ik graag wel de 920 willen hebben maar ik zie er maar vanaf. Het toestel is rond de zomervakantie aangekondigd, is nu zo vaak uitgesteld, zou nu in de winkels moeten liggen en nog steeds hebben ze leveringsproblemen. Dit gaat nog weken zo niet maanden duren (zie Duitsland, sinds november verkrijgbaar en nu 3,5 maand later is het nog steeds niet goed).

Ik ga wel voor de HTC 8S of voor de Xperia Z(L). Hopelijk heeft Sony zometeen wel zijn zaken op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Robkazoe schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:07:
[...]

Je hebt feitelijk nog niets gehad toch? Dan moet het gewoon ongedaan gemaakt kunnen worden.

Overigens had ik graag wel de 920 willen hebben maar ik zie er maar vanaf. Het toestel is rond de zomervakantie aangekondigd, is nu zo vaak uitgesteld, zou nu in de winkels moeten liggen en nog steeds hebben ze leveringsproblemen. Dit gaat nog weken zo niet maanden duren (zie Duitsland, sinds november verkrijgbaar en nu 3,5 maand later is het nog steeds niet goed).

Ik ga wel voor de HTC 8S of voor de Xperia Z(L). Hopelijk heeft Sony zometeen wel zijn zaken op orde.
Nee klopt, volgens mij moet ik bij aflevering pas tekenen. Ach ik annuleer toch niet, wacht wel rustig af.

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
Ter Info: Ik heb geannuleerd - was geen enkel probleem omdat er nog niets getekend was. Suc6 met wachten allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 15:28
las3r schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:16:
Ter Info: Ik heb geannuleerd - was geen enkel probleem omdat er nog niets getekend was. Suc6 met wachten allemaal! :)
Tnx voor de info, *knip* Als volgende week weer niet wordt geleverd zullen er wel meer mensen annuleren en willen weten wat en hoe.

Kritiek op de moderatie hoort in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile, niet hier.

[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 10-01-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:33

EraZor

Don't mention the war

Net op FB:

Nokia Nederland
We zijn begonnen met het uitleveren van de eerste exemplaren van de Lumia 920 in de kleuren wit, zwart, rood en geel. Ook de Lumia 820 wordt inmiddels uitgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op bol dat de datum, nog steeds, op 14 januari staat. Scheelt weer een 3 dagen met CB. Gelukkig heb ik daar ook een bestelling staan. Ben benieuwd wie mij als eerste gaat verblijden met 'n 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Heb hem inmiddels besteld bij CB. Had geen zin om ver van te voren te pre-orderen. Ben benieuwd of ik hem nog voor eind februari geleverd krijg ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 10:20
Net contact gehad met Coolblue over de prijs van het abonnement. Prijzen worden niet veranderd, maar ik ben een beetje gaan zeuren over die prijs. Ze hebben die fout immers wel een aantal dagen op de website laten staan.

Ze wilden me een voucher van €15 erbij doen om me tegemoet te komen, maar dat vind ik eigenlijk een beetje karig. Vertelde ik ook tegen die mevrouw en ze heeft het veranderd in een gratis accessoire als ik het uiteindelijk toch door laat gaan. Lijkt me redelijk :)

Nokia heeft het niet goed voor elkaar met de levering naar CB trouwens. Ze krijgen er morgen 200 binnen, terwijl er ongeveer 600 pre-orders zijn. Er komen wel meer zwarte dan andere kleuren binnen. Ik zit ook niet bij de eerste batch, maar dat had ik al verwacht. Nouja, nog even wachten en erover denken dan maar :)

Ze was ook al een heel aantal keren volledig uitgescholden trouwens door boze klanten. Die boden ze ook geen tegemoetkoming aan. Logisch. Zou ik zelf ook niet doen bij dergelijke aso's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Insert12 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:03:
Net contact gehad met Coolblue over de prijs van het abonnement. Prijzen worden niet veranderd, maar ik ben een beetje gaan zeuren over die prijs. Ze hebben die fout immers wel een aantal dagen op de website laten staan.

Ze wilden me een voucher van €15 erbij doen om me tegemoet te komen, maar dat vind ik eigenlijk een beetje karig. Vertelde ik ook tegen die mevrouw en ze heeft het veranderd in een gratis accessoire als ik het uiteindelijk toch door laat gaan. Lijkt me redelijk :)
Welke kleur had je besteld? en wanneer ongeveer? als ik vragen mag (ik wilt niet al te onbeleeft overkomen :) )

Maar een gratis accesoire? wat valt daar precies onder? want met alleen een charging plate zit je dan al boven de 60 euro, laat staan als je een Playup of die staande oplader kiest...

Edit: laat maar, het zal denk ik wel om een case gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Pyramiden op 10-01-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Net in Groningen even een rondje gemaakt. De medewerker van CB had geen idee wanneer ze er voldoende op voorraad zouden hebben voor de 'vrije verkoop'. Hij gaf ook aan dat er problemen waren met de levering en dat er waarschijnlijk minder telefoons geleverd zouden worden dan het aantal pre-orders dat is binnengekomen. Phone House had ze vandaag verwacht maar verwacht ze nu met enkele dagen alsnog te krijgen. De dummies hingen er al wel. Bij VF en T-Mobile nog geen spoor van zowel de 820 als de 920, bij Hi al wel de 820 binnen gekregen, de 920 verwachten ze begin volgende week. Nog even geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Ook GSMeasy heeft net Lumia's binnen gekregen echter alleen de zwarte :(. Morgen even overleggen of ik de rode kan omruilen voor een zwarte ze wisten nog neit wanneer die wel geleverd kon worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd net getipt door iemand dat Misco de zwarte op voorraad heeft. Dus als je een zwarte zoekt is Misco je zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
hahahi20 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:21:
[...]

Welke kleur had je besteld? en wanneer ongeveer? als ik vragen mag (ik wilt niet al te onbeleeft overkomen :) )

Maar een gratis accesoire? wat valt daar precies onder? want met alleen een charging plate zit je dan al boven de 60 euro, laat staan als je een Playup of die staande oplader kiest...

ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben blij dat ik niet bij CB werk achter de helpdesk. Sommige mensen zien niet in dat CB er niks aan kan doen dat Nokia niet leverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
hahahi20 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:21:
[...]

Afgelopen zondag een zwarte besteld. Dat was toen die fout op de website stond. Het gaat mij inderdaad om een case en daarbij had ik deze in gedachten. Alleen wil ik wel een case waarmee ik de telefoon nog steeds draadloos kan opladen. Weet niet of deze dat is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ja, ik had ook al even zitten kijken, ik vond die officiele van Nokia die op de tweede pagina staan ook wel wat hebben. Maar ik krijg waarschijnlijk een witte, dus dan gaat er bij mij geen zwarte case omheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Dan hoef ik hem zaterdag niet te verwachten, ik heb maandag pas een witte besteld :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Het was voor mij ook pas 1 januari, dus ik ga er niet vanuit dat die van mij bij de eerste batch zit. Ik zal morgen wel even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Net even gebeld, ze konden niks over de hoeveelheid zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net nog contact gehad met CB; ik moet wachten tot volgende week. Gevraagd of er al iets van NOKIA is aangekomen of dat er al leveringen zijn geweest, antwoorde hij "nee, geen van beide"

Toen ben ik er via slinkse vraagstellingen er achter gekomen dat ik nr 52 op de pre-order lijst ben en ik heb op 5 jan 2013 besteld..!
MAW zoveel preorders waren er blijkbaar niet tot zaterdag 5.. en we hebben het dus niet over GIGA aantallen bij CB! dan is het helemaal onbegrijpelijk dat Nokia niet op tijd kan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:24:
net nog contact gehad met CB; ik moet wachten tot volgende week. Gevraagd of er al iets van NOKIA is aangekomen of dat er al leveringen zijn geweest, antwoorde hij "nee, geen van beide"

Toen ben ik er via slinkse vraagstellingen er achter gekomen dat ik nr 52 op de pre-order lijst ben en ik heb op 5 jan 2013 besteld..!
MAW zoveel preorders waren er blijkbaar niet tot zaterdag 5.. en we hebben het dus niet over GIGA aantallen bij CB! dan is het helemaal onbegrijpelijk dat Nokia niet op tijd kan leveren...
Als het waar is dan is het uiteraard mooi. Ik heb hem ook op 5 jan 2013 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilyvanPutten
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
Welke kleur heb je besteld, waarschijnlijk gaat het om nr 52 van die bewuste kleur ipv algemeen de lumia 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:24:

Hebben er dan zoveel mensen besteld van het weekend? Bij mij hadden ze het er over dat het nog wel even kon duren, terwijl ik op 6 januari besteld heb. Ik heb een zwarte besteld, ben benieuwd welke kleur jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EmilyvanPutten schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:30:
Welke kleur heb je besteld, waarschijnlijk gaat het om nr 52 van die bewuste kleur ipv algemeen de lumia 920
zit wat in idd.. ik heb de witte besteld en misschien lult die medewerker ook maar wat; Ik heb nou al zo veel omzin doorgekregen van die afdeling dat ik niets meer geloof.. ook die zgn speakeraktie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:37:
[...]

zit wat in idd.. ik heb de witte besteld en misschien lult die medewerker ook maar wat; Ik heb nou al zo veel omzin doorgekregen van die afdeling dat ik niets meer geloof.. ook die zgn speakeraktie niet
Ik heb ook een witte, maar volgens mij is die het minst populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Laatst online: 16-04-2024
Cyrus The Virus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:44:
[...]

Ik heb ook een witte, maar volgens mij is die het minst populair.
Laat ons hopen dat dat een algemene trend is dan! Heb namelijk ook een witte besteld.

Zou graag eens cijfers zien over welke kleuren het populairst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 3 januari een rode besteld, hopelijk zit ik bij de eerste 50! :)
Pagina: 1 ... 14 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.