Heb contact gehad met phonehouse.
[10:40:16] U chat momenteel met Jan-Willem
[10:40:23] Jan-Willem: Goedemorgen, waarmee kan ik u van dienst zijn?
[10:40:57] M Jansen: Hallo Jan-Willem, gister had ik met u contact met de vraag over de Nokia Lumia 920.
[10:41:37] M Jansen: Is er meer bekend over de levering van het toestel? Zijn ze inmiddels bij u binnen?
[10:42:25] Jan-Willem: Er zijn gisteren enkele toestellen binnen gekomen en ook meteen uitgeleverd. We verwachten in de loop van volgende week nog meer toestellen binnen te krijgen.
[10:44:08] M Jansen: Ok, kunt u zien wanneer die van mij geleverd word? ( evt op welke plaats ) Aangezien ik vrij vroeg was met de priority club en ook erg vroeg met bestellen.
[10:44:35] Jan-Willem: Nee ik kan dit tot mijn spijt niet inzien.
[10:45:35] M Jansen: Op welke basis worden de bestellingen verzonden? Volgorde van een stapel met bestellingen? hoe gaat het in z'n werk?
[10:47:10] Jan-Willem: U hebt uzelf inegschreven voor de poriority club, U hebt een priority code ontvangen. Daarmee moet u een bestelling plaatsen en die wordt gekoppeld aan uw plaats op de priority club. Daar wordt naar gekeken wat betreft de uitlevering
[10:48:11] M Jansen: Hoeveel bestellingen staan er op dit moment met een priority club voor de nokia lumia 920 als ik vragen mag?
[10:48:51] Jan-Willem: Daar heb ik geen inzage in. Mijn excuses.
Ik heb nog wat geprobeerd los te porren maar helaas laten ze niet veel los.

Er zijn wel een aantal toestellen verzonden gisteren.
[
Voor 3% gewijzigd door
corporalnl op 11-01-2013 11:06
]