Hij zei dus dat dat centraal wordt geregeld, dus wat ze in de winkel binnenkrijgen is niet voor de priority club. Geen idee hoe ze het verder regelen daar.corporalnl schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:50:
[...]
WTF is dat voor bullshit. ze moeten die telefoons eerst naar die priority club hebben aangesloten ( aan het begin ) opsturen ipv verkopen aan mensen die binnen lopen.
toch vindt ik het bizar, bij Coolblue kost die lumia 920 bij een Vodafone altijd met 200 minuten, €6 euro. Als ik hetzelfde abbo ergens anders aan klik, bijvoorbeeld bij de Phonehouse kost die lumia €139.95..
Frietjes
Dan is het nog bullshit, ik sluit me niet voor niets erop aan en betaal er ook nog eens 10 euro voor. en dan gaan ze dit flikken.Zeara schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:51:
[...]
Hij zei dus dat dat centraal wordt geregeld, dus wat ze in de winkel binnenkrijgen is niet voor de priority club. Geen idee hoe ze het verder regelen daar.
Verwijderd
zeg, doe eens even normaal. Zulk hoofdlettergebruik doen we hier nietZeara schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:47:
Net even de phonehouse binnen gewandeld, 30 minuten later met een zwarte 920 op zak weer terug naar huis!
Ze hadden er eentje binnen gekregen, en de verkoper zei dat de priority club gewoon meteen wordt geregeld. Dus als ze iets binnenkrijgen dan verkopen ze het meteen. Dus je kunt het bij de phonehouse altijd proberen
Ik ga er weer mee verder prutsen.
[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 11-01-2013 15:10 ]
Denk dat ze dit nu tegen iedereen gaan zeggen, dan gaan er namelijk geen mensen meer bellen of hun toestel de 17e er is. Bij de witte en gele zeiden ze dat namelijk ook. En kan het eigenlijk alleen maar meevallen als hij dus eerder komen. Ik zet eind januari nu gewoon in mijn hoofd en zie wel wanneer hij komtphoenix_555 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:46:
Nou, de rode komt echt eind januari pas...
@Coolblue_NL kunnen jullie een indicatie geven over de levering en of ik bij de eerste lading zit met mijn nokialumia920 ordnr:8066836
8m Coolblue Coolblue @Coolblue_NL
De rode wordt pas eind januari verwacht. Lastig te zeggen dus.
En ik lees op twitter dat ze de datum van 17/1 ook weer gaan aanpassen want de pre-orders komen eind januari, dus nieuwe bestellingen dus nog later.
[ Voor 9% gewijzigd door MarcHealthy op 11-01-2013 14:58 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Vanuit commercieel oogpunt wel enigszins begrijpelijk, de schoonheidsprijs verdient het zeker niet.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:55:
[...]
ERG VEEL MOEITE MEE OM DIT NIET MET KORREL ZOUT TE NEMEN.
(zeker omdat ik ook prio club had)
Ik wil best een foto maken en via DM naar je sturen. Ik ging er zelf ook niet vanuit dat ik er daadwerkelijk eentje mee kon krijgen. Maar had het gevraagd, en het was goed.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:55:
[...]
ERG VEEL MOEITE MEE OM DIT NIET MET KORREL ZOUT TE NEMEN.
(zeker omdat ik ook prio club had)
Hij zei verder dat de kleuren juist populair waren (of dat via internet of in de winkel was weet ik niet) en dat zwart juist wel meevalt. En ik keek net op de site van hun, en de zwarte is beschikbaar daar.
Verwijderd
Als ik nu een lumia 920 besteld met verlening abbo vodafone . Krijg ik hem morgen dan binnen??
Verwijderd
okZeara schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:02:
[...]
Ik wil best een foto maken en via DM naar je sturen. Ik ging er zelf ook niet vanuit dat ik er daadwerkelijk eentje mee kon krijgen. Maar had het gevraagd, en het was goed.
Hij zei verder dat de kleuren juist populair waren (of dat via internet of in de winkel was weet ik niet) en dat zwart juist wel meevalt. En ik keek net op de site van hun, en de zwarte is beschikbaar daar.
ik geloof je!
dan zijn het honden daar bij phonehouse..
Maar goed, ze zijn toch te duur daar, dus ga er geen gbruik meer van maken...
hij staat niet meer op voorraad op de site....
Gok dat ze het snel veranderd hebben na mijn boze mail.
Gok dat ze het snel veranderd hebben na mijn boze mail.
Jammer:
Phonehouse website zegt "In bestelling, levertijd 1 tot 2 weken"
----
Bij Expansys zijn er nog 92 zwarte op voorraad.
Je betaalt wel 695 euro voor een toestel
Rode nog 4
Phonehouse website zegt "In bestelling, levertijd 1 tot 2 weken"
----
Rode nog 4
[ Voor 43% gewijzigd door Rezje op 11-01-2013 15:15 ]
Direct Message via Twitter van Coolblue_NL:
"Wat betreft de zwarte, die worden vandaag verwacht. Over levering morgen kunnen we geen garanties geven.
De rode van uw collega zal naar verwachting eind januari binnen komen."
"Wat betreft de zwarte, die worden vandaag verwacht. Over levering morgen kunnen we geen garanties geven.
+12 euro leverkosten...Rezje schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:06:

Na het lezen van dit bericht heb ik even gebeld en er is tegen mij gezegd dat er nog geen sprake was van een eventuele levering vandaag (lekker tegenstrijdig weer), ook niet voor zwart.Sepica schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:44:
Ze hebben wel gezegd dat er verschillende kleurtjes verwacht worden aankomende week (ook weer tegenstrijdig!!). Hij zei ook dat mijn pre-order positie praktisch nummer 1 was.
Begin het een klein beetje zat te worden, zal mijn ongeduld wel weer zijn

Verwijderd
En tot 15:00 uur waren er 77 WITTE in de pre-order (valt gelukkig nog mee voor de witte onder ons..)Sepica schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:44:
Serieus, gebeld? ik hoop dat ze ook genoeg besteld hebben! Ik heb ook n witte besteldVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:59:
[...]
En tot 15:00 uur waren er 77 WITTE in de pre-order (valt gelukkig nog mee voor de witte onder ons..)
Hebben ze dat tegen je gezegd? Zal wel weer gaan vallen onder de tegenstrijdige berichten...Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:59:
[...]
En tot 15:00 uur waren er 77 WITTE in de pre-order (valt gelukkig nog mee voor de witte onder ons..)
Via twitter zeiden ze vanmorgen nog tegen me dat de witte niet verwacht wordt voor eind deze maand..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Ja, ik had gebeld om ca 15:00 uurScrisissszzz schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:06:
[...]
Hebben ze dat tegen je gezegd? Zal wel weer gaan vallen onder de tegenstrijdige berichten...
Via twitter zeiden ze vanmorgen nog tegen me dat de witte niet verwacht wordt voor eind deze maand..
De 77 witte zijn gebaseerd op de pre-orders!
daarna zullen ze waarschijnlijk weer in de wacht komen (en dus eind deze maand..)
Het gaat hard hier, ik snap dat Coolblue er niks aan kan doen dat ze niks geleverd. Maar ze zijn wel heel wisselvallig met antwoorden. De helpdesk zegt wat anders als twitter en facebook is weer anders heel vaag.
Maar dat wil niet zeggen dat ze ze geleverd hebben gekregen, dit zegt meer dat er bij coolblue 77 mensen zijn die een witte hebben besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:59:
[...]
[ Voor 48% gewijzigd door Cyrus The Virus op 11-01-2013 16:12 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Ja...Cyrus The Virus schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:10:
Het gaat hard hier, ik snap dat Coolblue er niks aan kan doen dat ze niks geleverd. Maar ze zijn wel heel wisselvallig met antwoorden. De helpdesk zegt wat anders als twitter en facebook is weer anders heel vaag.
Ik zeg ook constant tegen mezelf "... maak je niet druk, je hebt besteld... Zennnnn... Zennnnnn..""
maar toch loer ik continu op deze site voor extra (en dus stress...) info..

Haha herkenbaar!Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:14:
[...]
Ja...
Ik zeg ook constant tegen mezelf "... maak je niet druk, je hebt besteld... Zennnnn... Zennnnnn..""
Maar samen wachten is toch ook leuker dan alleen
Haha jij ook al! Ja ik weet dat het waarschijnlijk februari wordt, maar dit forum blijft heel de dag open staan!Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:14:
[...]
Ja...
Lumia 920 rood CB 27-12-12
Dan kan ik misschien ergens nog beetje geluk hebben met mijn pre order van 9-12.. Maar goed.. Now we waitVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:10:
[...]
Ja, ik had gebeld om ca 15:00 uur
De 77 witte zijn gebaseerd op de pre-orders!
daarna zullen ze waarschijnlijk weer in de wacht komen (en dus eind deze maand..)
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
hahhaha ja dat is waar...stimmits schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:18:
[...]
Haha herkenbaar!
Maar samen wachten is toch ook leuker dan alleen
en gedeelde smart is halve smart..
WIJ ZIJN NIET ALLEEN, 920ERS!!
Twijfelde vooral over de grote aangezien dat niet niks is van een 5800XM naar een L920. Uiteindelijk gister toch maar een zwarte besteld bij CB, hopen dat het niet heel veel langer gaat duren als de eerste leveringen
Verwijderd
Goed gedaan!Rips10 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:23:
Twijfelde vooral over de grote aangezien dat niet niks is van een 5800XM naar een L920. Uiteindelijk gister toch maar een zwarte besteld bij CB, hopen dat het niet heel veel langer gaat duren als de eerste leveringen
Ga je geen spijt van krijgen! (misschien over de levertijd hahaha)
http://www.wehkamp.nl/com...a-920/C31_6F7_6F7_855616/
Hier staat levertijd langer dan 5 weken :o(
waar koop ik die SOYO K7 DRAGON ????????????????????????
Dan noem je ook een webshop lolwout14 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:30:
De witte en rode staan echter op "1 week"wout14 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:30:
Opvallend, hier schijnt hij op voorraad te zijn?
http://www.2call.nl/telefoon/11638/nokia-lumia-920-red
[ Voor 14% gewijzigd door weerdmeester op 11-01-2013 16:41 ]
Net te horen gekregen dat de gele begin februari wordt verwacht bij CB...
Verwijderd
De gele werd doorgeschoven naar februari. Ik heb mijn bestelling maar geannuleerd.weerdmeester schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:35:
[...]
De witte en rode staan echter op "1 week"
Opvallend, hier schijnt hij op voorraad te zijn?
http://www.2call.nl/telefoon/11638/nokia-lumia-920-red
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:52:
Ik zie net dat bij CB mijn zwarte 920 wordt ingepakt , yes .
Besteld 22-12
Verwijderd
*lucky, lucky bastard!!!!!*Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:52:
Ik zie net dat bij CB mijn zwarte 920 wordt ingepakt , yes .
Besteld 22-12
Heb het gevoel dat je aan het trollen bent, Eerst had je hem 20-12 besteld nu 22-12 
zoniet dan gratz
zoniet dan gratz
Verwijderd
22-12 is de juiste pre-order datum , had me eerst vergist .corporalnl schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:54:
Heb het gevoel dat je aan het trollen bent, Eerst had je hem 20-12 besteld nu 22-12
zoniet dan gratz
dit is echt geen geintje .
Gaat ook wel even duren. Die van mij is op 3 januari besteld en nog lang niet aan verpakking toe.frenk16 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:00:
Ik heb mijn zwarte op op 05-01-2013 besteld maar die word nog niet ingepakt
Dat is niet zo mooi. Hoe weet je dat hij nog lang niet aan verpakking toe is?CM0102 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:00:
[...]
Gaat ook wel even duren. Die van mij is op 3 januari besteld en nog lang niet aan verpakking toe.
Verwijderd
Ik heb net de zwarte besteld op amazon.fr en die leveren blijkbaar nog de 15e volgende week al. Prijs is 598 euro, geen oplader bij, maar goed, ze hebben er nog 15 op stock
Iemand ook bij Bol.com besteld ? Na mijn vraag over de levering, kreeg ik een standaard berichtje terug, dat mijn levering op 14-01-2013 gewoon doorgaat ... ik wilde eerst reageren, maar heb dat maar even niet gedaan. Laten we de maandag even afwachten ... ik heb trouwens op 6-12 al besteld ... een witte
Ik heb 28-11 bij bol.com een witte besteld, ik wacht het geduldig af tot maandag de 14e. Ik ga er vanuit dat hij dan wordt geleverd.
Bij de kijkshop kost hij 599 en beschikbaar vanaf 14 Jan (kleuren rood geel wit zwart) Gratis verzending
Verwijderd
Ik heb ook een bestelling (28/11) staan bij bol. Ben benieuwd of ze gaan leveren. En ik zal maandag ook wel even kijken in de kijkshop.
@Coolblue_NL enig idee als mijn zwarte 920 in de eerste batch zit?? Ordrnr: 820xxxx
@beezybane Je ontvangt vandaag nog een verzendbevestiging. Heb je hem morgen al in huis. Veel plezier ermee.
Kan niet dat ik de enigste ben, heb mijn order op 3 januari geplaatst. En vandaag nog een verzendbevestiging ontvangen?? Echt geloofwaardig is het niet, ik reken er niet op maar het zo zeker wel mijn weekend maken!!
@beezybane Je ontvangt vandaag nog een verzendbevestiging. Heb je hem morgen al in huis. Veel plezier ermee.
Kan niet dat ik de enigste ben, heb mijn order op 3 januari geplaatst. En vandaag nog een verzendbevestiging ontvangen?? Echt geloofwaardig is het niet, ik reken er niet op maar het zo zeker wel mijn weekend maken!!
16/12/12 Zwarte 920 besteld bij PDAShop.nl / Coolblue. Kreeg ook net de inpak smsje, een best wel erg aangenaam en onverwacht bericht moet ik zeggen.
Had eerst, best vroeg, de rode 920 bij Cyberport.de besteld en die kregen nooit de rode binnen. Vond toen de zwarte en witte al mooier dan de rode. Had de drukte wel verwacht bij CB maar ik was bang dat ik al te laat was met mijn order. Koos ook nog eens voor de zwarte omdat die overal als eerste werden geleverd in Duitsland.
Ben benieuwd hoeveel lumias CB gekregen heeft. Misschien dat hele stapel lumias uit de KPN reclame heh (al leken ze meer op de 900)?
Had eerst, best vroeg, de rode 920 bij Cyberport.de besteld en die kregen nooit de rode binnen. Vond toen de zwarte en witte al mooier dan de rode. Had de drukte wel verwacht bij CB maar ik was bang dat ik al te laat was met mijn order. Koos ook nog eens voor de zwarte omdat die overal als eerste werden geleverd in Duitsland.
Ben benieuwd hoeveel lumias CB gekregen heeft. Misschien dat hele stapel lumias uit de KPN reclame heh (al leken ze meer op de 900)?
Meen je dat nou!?!?! denk dat ik er dan toch niet bij zit want heb nog geen mail en geen sms ontvangencoolicer schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:53:
16/12/12 Zwarte 920 besteld bij PDAShop.nl / Coolblue. Kreeg ook net de inpak smsje, een best wel erg aangenaam en onverwacht bericht moet ik zeggen.
De dag is nog niet voorbijbchocotoff schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:55:
[...]
Meen je dat nou!?!?! denk dat ik er dan toch niet bij zit want heb nog geen mail en geen sms ontvangen
Collega kreeg zojuist ook een bericht. Helaas wordt zijn lumia (zwart) op het werk-adres geleverd.. op een zaterdag!
*stiekem een klein beetje leedvermaak aangezien ik zelf nog moet wachten*
Ze worden dus nu gewoon verstuurd zonder aflever afspraak?
Frietjes
Ligt eraan of je het toestel los hebt gekocht. Als je hem met abbo hebt genomen moeten ze wel een afspraak maken omdat je een contract moet ondertekenen bij de pakketmeneer.spenky schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:59:
Ze worden dus nu gewoon verstuurd zonder aflever afspraak?
[ Voor 9% gewijzigd door stimmits op 11-01-2013 18:00 ]
Hoe zit dat dan? Wel een sms dat ie verstuurd wordt, maar geen telefoontje voor een leverafspraak? Of hebben we t niet over CB nu?
Veel lokale retailers hebben hem gewoon beschikbaar. Had er net eentje in mijn handen, zegt ze... ja je kan hem alleen prepaid of via een abonnement kopen. Ok, dan kijk ik toch verder. 
Nu besteld bij een andere winkel en dinsdag kan ik hem afhalen (ging via een ander filiaal)
Nu besteld bij een andere winkel en dinsdag kan ik hem afhalen (ging via een ander filiaal)
Van uit gaande dat het vandaag niet meer lukt. Krijg ik een sms dat hij is ingepakt, e-mail dat het is ingepakt etc.
Helaas kan ik dus het aflever adres niet meer wijzigen van het werk adres naar huis adres.
Nu maar wachten tot maandag!
Helaas kan ik dus het aflever adres niet meer wijzigen van het werk adres naar huis adres.
Nu maar wachten tot maandag!

Ja hebben het wel over CB. Vreemd. Zou mijn theorie dan niet kloppen? Misschien een verschil met verlengen of nieuwe klanten?EraZor schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:02:
Hoe zit dat dan? Wel een sms dat ie verstuurd wordt, maar geen telefoontje voor een leverafspraak? Of hebben we t niet over CB nu?
Heb je een bericht gehad met de melding dat het is ingepakt of al daadwerkelijk een bericht met verzendbevestiging/Tracktracecode etc? Misschien dat ze je dan nog bellen ergens op de dag/in de avond?
CB stuurt een smsje met order status updates voor bestellingen. Ik neem aan dat hij dan net als ik de toestel los heeft besteld. Een leverafspraak over de telefoon neemt wel wat tijd in beslag, ik zou aannemen dat ze nu non-stop aan de telefoon zitten.
Overigens, CB is tot redelijk laat bezig met inpakken.
Overigens, CB is tot redelijk laat bezig met inpakken.
Net ook nog gebeld, en hij verwachte dat mijn witte bestelling er volgende week bij zat. Hij kon niks zeggen over de aantallen.
Was te verwachten
had ik toch maar zwarte besteld.
Coolblue heeft afspraken met TNT dat ze tot 24:00 uur kunnen verzenden. Dus ze zullen wel druk bezig zijn met inpakken.
Was te verwachten
Coolblue heeft afspraken met TNT dat ze tot 24:00 uur kunnen verzenden. Dus ze zullen wel druk bezig zijn met inpakken.
[ Voor 25% gewijzigd door Cyrus The Virus op 11-01-2013 18:07 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
E-Mail gehad dat het is ingepakt, wordt afgeleverd op het werk adres.stimmits schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:04:
[...]
Ja hebben het wel over CB. Vreemd. Zou mijn theorie dan niet kloppen? Misschien een verschil met verlengen of nieuwe klanten?
Heb je een bericht gehad met de melding dat het is ingepakt of al daadwerkelijk een bericht met verzendbevestiging/Tracktracecode etc? Misschien dat ze je dan nog bellen ergens op de dag?

Geachte heer ********,
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer ####### is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Op welke dag had jij hem besteld? ik zit ook met wit, ik heb net twitterberichtje en een email gestuurd, ik zie wel wat daar uitkomt...Cyrus The Virus schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:06:
Net ook nog gebeld, en hij verwachte dat mijn witte bestelling er volgende week bij zat. Hij kon niks zeggen over de aantallen.
Was te verwachtenhad ik toch maar zwarte besteld.
afgelopen maandag pas.hahahi20 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:07:
[...]
Op welke dag had jij hem besteld? ik zit ook met wit, ik heb net twitterberichtje en een email gestuurd, ik zie wel wat daar uitkomt...
Ik heb vandaag gebeld (witte besteld op 1 jan 13) en mij werd verteld dat de kans klein was dat ik bij de eerste batch zat
Ow, ik zou heel blij zijn als dat zo zou zijn, ik zit er met nieuwjaarsdag net voor... Ik zou het heel netjes vinden als ze het bij 1 week delay houden.
Edit:
@hahahi20 Die wordt eind januari binnen verwacht. Hoeveel we binnen krijgen is nog even onduidelijk.
Dat word dus nog even wachten... Helaas...
[ Voor 20% gewijzigd door Pyramiden op 11-01-2013 18:14 ]
Als het maar niet mijn Lumia 920 in een blender is.......
https://www.facebook.com/v/586253211392038
https://www.facebook.com/v/586253211392038
Bericht gekregen via twitter dat het vandaag voor mij word ingepakt en nog een mail zou ontvangen (besteld op 3-1-2013)
Zelf nog geen mail/sms mogen ontvangen maaarrr
Hier even een tip voor iedereen die een zwarte bij CB besteld heeft
Als je inlogged bij CB en onder bestellingen kijkt zie ik bij mij in ieder geval dat de status geupdate is naar: "Je bestelling wordt ingepakt".
Als je inlogged bij CB en onder bestellingen kijkt zie ik bij mij in ieder geval dat de status geupdate is naar: "Je bestelling wordt ingepakt".
Ik moet helaas nog steeds gebeld worden voor een afleverafspraak door CB ondanks dat ik voor de zwarte Lumia gegaan ben. Zal wel met de Vodafone verlenging die er aan vast zit te maken hebben... We wachten maar weer af!
Dat is erg mooi voor jou, helaas voor mij iets minder mooi. Ik heb hem twee dagen na jou besteld en mijn status staat nog op verwacht 17-01-2013.bchocotoff schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:25:
Bericht gekregen via twitter dat het vandaag voor mij word ingepakt en nog een mail zou ontvangen (besteld op 3-1-2013)
Veel plezier alvast met je nieuwe toestel!
Heeft er inmiddels al iemand een witte 920 geleverd gekregen van Hi? Heb er zelf sinds halverwege december een in de bestelling staan icm een overstap vanaf vodafone. De orderstatus staat echter nog altijd op "Wachten op voldoende voorraad".
Weet van mijn broertje dat ze de zwarte versie inmiddels wel uitleveren, die kreeg hem gisteren binnen namelijk.
Weet van mijn broertje dat ze de zwarte versie inmiddels wel uitleveren, die kreeg hem gisteren binnen namelijk.
Ik snap niet waarom jij zegt, mijn status staat nog op.. Terwijl dat de algemene status is.. Heeft niks met jouw status te maken... Tenzij jij een appart plekje heb waar je je persoonlijke status kan zijn, maar da lijkt me niet..frenk16 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:30:
[...]
Dat is erg mooi voor jou, helaas voor mij iets minder mooi. Ik heb hem twee dagen na jou besteld en mijn status staat nog op verwacht 17-01-2013.

Frietjes
Gewoon als je inlogd bent, maar dat is wel de algemene status ja.spenky schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:35:
[...]
Ik snap niet waarom jij zegt, mijn status staat nog op.. Terwijl dat de algemene status is.. Heeft niks met jouw status te maken... Tenzij jij een appart plekje heb waar je je persoonlijke status kan zijn, maar da lijkt me niet..
Neem aan dat je een los toestel hebt besteld?bchocotoff schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:25:...Als je inlogged bij CB en onder bestellingen kijkt zie ik bij mij in ieder geval dat de status geupdate is naar: "Je bestelling wordt ingepakt".
Mijn bestelling van 3-1-2013 heeft net ook een smsje opgeleverd. Bezig met inpakken.
In nederland zijn alleen zwarte geleverd, ook Hi heeft pas eind januari witte.FouT schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:33:
Heeft er inmiddels al iemand een witte 920 geleverd gekregen van Hi? Heb er zelf sinds halverwege december een in de bestelling staan icm een overstap vanaf vodafone. De orderstatus staat echter nog altijd op "Wachten op voldoende voorraad".
Ik heb hem besteld op 8 jan. en bij mij staat hij ook op verwacht 17-01-2013. Maar afwachten of ze die datum halen...frenk16 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:30:
[...]
Dat is erg mooi voor jou, helaas voor mij iets minder mooi. Ik heb hem twee dagen na jou besteld en mijn status staat nog op verwacht 17-01-2013.
Ik heb mijn zwarte 920 op 31-12-12 besteld bij CB. Zojuist eens ingelogd en zag dat de status staat op "je wordt gebeld voor een leverafspraak". Het is pas de eerste keer dat ik het check, maar dat zal wel de standaard status zijn.
ja dat klopt, dat is de standaard status
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ik heb vandaag dan eindelijk mijn zwarte Lumia 920 via Hi binnen gekregen. Prachtig toestel en het wachten meer dan waard. Sterkte aan iedereen hier die nog even geduld moet hebben..
Hm vreemd, ik heb mijn zwarte 920 14-12 besteld met een vodafone abonnement. En gezien de enthousiaste berichten hier ging ik eens even bellen. En het blijkt dat het nog totaal onduidelijk is wanneer ik mijn telefoon krijg. Terwijl er hier mensen zijn die de telefoon later dan mij hebben besteld, maar dat ie wel wordt ingepakt.
Maakt mij opzich niet zo heel veel uit, maar vindt het wel apart?
Voor de mensen die em morgen krijgen, veel plezier ermee!
Maakt mij opzich niet zo heel veel uit, maar vindt het wel apart?
Voor de mensen die em morgen krijgen, veel plezier ermee!
fijn, op 5 januari besteld, gele 920:
Deze order wordt begin februari binnen verwacht. We houden je op de hoogte wanneer we het toestel gaan leveren.
[ Voor 3% gewijzigd door spenky op 11-01-2013 20:32 ]
Frietjes
Verwijderd
Ben net gebeld Door pdashop om een afspraak te maken voor het bezorgen
Maandag avond krijg ik hem
Maandag avond krijg ik hem
ff een mailtje gestuurd naar 2call, volgens de website hadden ze de rode 920 op voorraad. Reply terug gehad dat dit klopte, gaat echter wel om een EU versie waarbij de gratis draadloze lader aktie niet geldig is
Morgen krijgen wij er 5 binnen bij The Phonehouse in Haaksbergen, gaat helaas alleen om zwarte!
Ik zie trouwens dat onze webshop er op dit moment 13 stuks heeft liggen
Ik zie trouwens dat onze webshop er op dit moment 13 stuks heeft liggen

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Yep, bij mij staat ie ook gewoon nog op de 14e.bhorvers schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:17:
Iemand ook bij Bol.com besteld ? Na mijn vraag over de levering, kreeg ik een standaard berichtje terug, dat mijn levering op 14-01-2013 gewoon doorgaat ... ik wilde eerst reageren, maar heb dat maar even niet gedaan. Laten we de maandag even afwachten ... ik heb trouwens op 6-12 al besteld ... een witte
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
In de bestelling sinds kerst een zwarte 920 met verlenging abo.
Ik ben daarstraks gebeld door CB, was helaas niet thuis. Komt er dus wel op korte termijn aan!
Ik ben daarstraks gebeld door CB, was helaas niet thuis. Komt er dus wel op korte termijn aan!
Makro is wel zakelijk, dus geen consumentenrecht van toepassing bij garantieproblemen. (of heb ik dat mis?)Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:10:
De Makro in A'dam krijgt morgen enkele GELE 920's binnen volgens de verkoper!
Coolblue houdt zich helaas niet helemaal aan de afspraak bij mijn bestelling. Ze zouden me vandaag terug bellen om de order definitief te maken, maar dat is niet gebeurd. Daarnaast heb ik nu opeens een waardebon in m'n mailbox van €15, terwijl ik een gratis accessoire er bij zou krijgen. Voor die €15 hebben ze voor zover ik weet geen enkele case.
Beetje jammer, hopen dat ze morgen bellen en meteen een afleverafspraak kunnen maken.
Beetje jammer, hopen dat ze morgen bellen en meteen een afleverafspraak kunnen maken.
Zojuist nog even Coolblue lastig gevallen via de telefoon na het niet reageren van hun kant op mijn e-mail over de op 8 januari bestelde zwarte Lumia. De medewerker zei dat ik maandag een telefoontje kon verwachten maar inmiddels verwacht ik, de andere berichten lezende, dat ik ergens nog maar eens flinke portie geduld mag gaan tanken.
Mijn vriendin zit dus zeker nog een aantal dagen opgescheept met mijn ongeduld
Mijn vriendin zit dus zeker nog een aantal dagen opgescheept met mijn ongeduld
De zwarte de 9e de witte de 15e, de eerste lading in ieder geval.FouT schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:33:
Hoe weet je dat als ik vragen mag? Ook nog rode?Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:10:
De Makro in A'dam krijgt morgen enkele GELE 920's binnen volgens de verkoper!
Dan maar hopen dat ik vroeg genoeg ben geweest met bestellen om in de eerste batch te vallen, de webcare via facebook chat kon me niet vertellen wat de verwachte leverdatum was.chaoscontrol schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:50:
[...]
De zwarte de 9e de witte de 15e, de eerste lading in ieder geval.
Volgens mij gaat het om de Phonehouse vestiging in de Makro. Lijkt mij dat dit een aparte winkel is binnen de Makro (zeker weet ik dit niet) en dat daarom de regels meer consument gericht zijn?BounceMeister schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:24:
[...]
Makro is wel zakelijk, dus geen consumentenrecht van toepassing bij garantieproblemen. (of heb ik dat mis?)
Verwijderd
Ik was daar en heb het meteen even gevraagd.phoenix_555 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:53:
[...]
Hoe weet je dat als ik vragen mag? Ook nog rode?
En het was idd bij The Phone House daarbinnen.
Verwijderd
De PhoneHouse binnen de Makro is inderdaad een aparte winkel. Je hebt dus geen Makropas nodig om aankopen te doen, maar wel om binnen te komen
.
Zoals ik gister zei waren er gister in het systeem 100 zwarte 920's en 200 zwarte 820's. Kennelijk wordt die eerste batch dus uitgeleverd. Veel is het niet, maar beter dan niets.
Hoop dat wij ook wat kunnen meepikken morgen!
Zoals ik gister zei waren er gister in het systeem 100 zwarte 920's en 200 zwarte 820's. Kennelijk wordt die eerste batch dus uitgeleverd. Veel is het niet, maar beter dan niets.
Hoop dat wij ook wat kunnen meepikken morgen!
Verwijderd
PostNL heeft zojuist de 920 geleverd , 2 dagen na de beloofde 10 jan, ik zeg hulde CB.
Nu maar hopen dat deze beter bevalt dan de vorige nokia (n96
) !!
Nu maar hopen dat deze beter bevalt dan de vorige nokia (n96
Welke kleur heb je en wanneer had je besteld? Mazzelaar.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:58:
PostNL heeft zojuist de 920 geleverd , 2 dagen na de beloofde 10 jan, ik zeg hulde CB.
Nu maar hopen dat deze beter bevalt dan de vorige nokia (n96) !!
Nokia 7Plus
Zijn er hier mensen die concessies gaan doen qua kleur? Ik had mijn ogen op een witte gezet, maar ik begreep dat dat nog even kon duren (tenzij ze dinsdag binnen komen). Nu net een telefoontje gehad dat er een zwarte voor me klaar ligt als ik die zou willen.
Mijn ongeduldigheid wordt op de proef gesteld.... en ik denk dat ik ga happen..
Indien ik de zwarte gelijk kan ontvangen en ze nog niet weten wanneer de kleurtjes komen. Dan neem ik de zwarte wel.-Splash- schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:06:
Zijn er hier mensen die concessies gaan doen qua kleur? Ik had mijn ogen op een witte gezet, maar ik begreep dat dat nog even kon duren (tenzij ze dinsdag binnen komen). Nu net een telefoontje gehad dat er een zwarte voor me klaar ligt als ik die zou willen.
Verwijderd
ZwartToepus schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:03:
[...]
Welke kleur heb je en wanneer had je besteld? Mazzelaar.
Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.