Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Ik heb net even gebeld met phonehouse, voor de mensend ie zwart willen moet je bij de filiaal in hoofddorp zijn.
Daar heb je de meeste kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:43
-Splash- schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:06:
Zijn er hier mensen die concessies gaan doen qua kleur? Ik had mijn ogen op een witte gezet, maar ik begreep dat dat nog even kon duren (tenzij ze dinsdag binnen komen). Nu net een telefoontje gehad dat er een zwarte voor me klaar ligt als ik die zou willen.

Mijn ongeduldigheid wordt op de proef gesteld.... en ik denk dat ik ga happen..
Bij CB? Wel gek dat er voor jou een meteen klaar zou liggen terwijl je zou verwachten dat ze alles meteen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Ik heb op vrijdag 4 januari een zwarte 920 besteld bij pdashop.nl (CoolBlue dus) en kreeg woensdag het 'beruchte' mailtje dat de levering werd uitgesteld. Een vriend zag het toestel gisteren liggen bij de Phone House in Zutphen en heeft hem voor me meegenomen. Ze hadden gisterochtend een levering gehad.

Gisteravond kreeg ik een mailtje van CoolBlue dat ze mijn bestelling op de bus hadden gedaan, dus die wordt vanmiddag afgeleverd. Is ook wat. Zo heb je maanden geen enkele Lumia, en zo heb je er twee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:40
Bij het KPN filiaal in Heerlen hebben ze de Lumia 920 op voorraad. Jammer genoeg wilden ze hem niet los verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:56
-Splash- schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:06:
Zijn er hier mensen die concessies gaan doen qua kleur?
Alleen als het mogelijk is om het volgende week te krijgen.

Heb ingezet op de gele, die 'pas' begin februari uitkomt. Even rondgezocht op internet en er zijn ook gele hoesjes verkrijgbaar. Zo kan er zelfs nog met kleur worden afgewisseld, nog beter. Alleen wel de vraag waar dan de zwarte vandaan wordt getoverd :/

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Reaper.JA2 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:24:
[...]

Heb ingezet op de gele, die 'pas' begin februari uitkomt. Even rondgezocht op internet en er zijn ook gele hoesjes verkrijgbaar. Zo kan er zelfs nog met kleur worden afgewisseld, nog beter. Alleen wel de vraag waar dan de zwarte vandaan wordt getoverd :/
Veel lokale winkels zoals Phonehouse bieden ze aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbaanr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 20:15
Zojuist binnen gekregen! Zwarte lumia 920 besteld bij Coolblue op 3 januari!! Wat een ding, zeer zeer premium kan ik wel zeggen. Het wachten zeker waard.

Iedereen die hem nog niet heeft, veel sterkte !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Reaper.JA2 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:24:
[...]

Wordt de telefoon dan niet heel erg dik met zo'n hoesje? Dat vind ik bij m'n Galaxy S al het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoenix_555 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:25:
Ik heb net even gebeld met phonehouse, voor de mensend ie zwart willen moet je bij de filiaal in hoofddorp zijn.
Daar heb je de meeste kans!
Dank! :)
Scheur er nu heen. :D
Hebben! Gaaf toestel, wel wat meer gewicht dan mijn galaxy S, maar daar wen je snel aan heb ik 't idee.
Toen ik overstapte van een sigma 70-300 naar een 100-400L en daarna van een 350D naar 7D + 1DmkIV vond ik die ook zwaarder. Nu allang niet meer. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog met CB gebeld om de eventuele bestelling van 25-12-12 witte lumia 920 om te zetten in een zwarte maar ze geven aan ook van zwart geen voorraad meer te hebben. Tevens geven ze aan dat ze niet weten wanneer zwart of wit weer geleverd word.
Maar weer wachten dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Heeft er iemand ook al recentelijk een witte Lumia gescored ?
Ik lees alleen maar zwarte ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Net gehaald bij PH Uithoorn.

Bel de Phonehouses af, zijn veel filialen die er 1 of meer hebben (alleen zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:52
Mensen die bij Bol hebben besteld, al iets ontvangen :) ?... kan niet wachten namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
bhorvers schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:13:
Heeft er iemand ook al recentelijk een witte Lumia gescored ?
Ik lees alleen maar zwarte ...
Helaas nog niet. Ik heb Waalwijk en Oosterhout afgezocht. Nergens een witte. Alle phonehouse winkels in Nederland hebben alleen de zwarte. Althans dat kon de medewerker van de phonehouse in het systeem zien. Ik heb de witte nu gereserveerd bij de phonehouse. Ik krijg een telefoontje zodra die binnen is.

De Hi wilde me geen los toestel verkopen. Alleen maar met een hi abonnement. :+
KPN wilde het wel maar die waren niet meer op voorraad. En hebben een hi / KPN simlock.

Ik wacht nu maar op het telefoontje van de phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN en Hi toestellen zijn simlockvrij! Ze hadden hier nog aardig wat witte op voorraad vandaag. Maar ik nam toch maar de zwarte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb om1400 een zwarte bij de Phonehouse gehaald. Is niet mijn ding.

Stuur me een DM, mag je 'm vandaag nog voor 599 ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaflor
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb net op PhoneShop.nl de rode besteld, er staat dat hij binnen 24 uur geleverd kan worden (ik neem aan dat dit maandag wordt). Is de kans groot dat dit gebeurt? En zou ik de lader er ook gewoon bijkrijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:06:
KPN en Hi toestellen zijn simlockvrij! Ze hadden hier nog aardig wat witte op voorraad vandaag. Maar ik nam toch maar de zwarte :)
Bij mij zeiden ze bij de KPN dat simlock zijn.

Ze waren toch niet op voorraad. Ik twijfelde tussen wit of rood. Heb bij phonehouse de twee vast gehad, vind de rooie wel mooi maar ik ga toch voor wit. Heb op dit moment de zwart lumia 800. Wil daarom geen zwart deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeNer schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:21:
[...]

Bij mij zeiden ze bij de KPN dat simlock zijn.

Ze waren toch niet op voorraad. Ik twijfelde tussen wit of rood. Heb bij phonehouse de twee vast gehad, vind de rooie wel mooi maar ik ga toch voor wit. Heb op dit moment de zwart lumia 800. Wil daarom geen zwart deze keer.
Welke Phone House?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
^ heb de demo modellen vast gehad bij de phonehouse in Waalwijk en Oosterhout.
In Waalwijk hadden ze vandaag maar één zwarte binnen gehad. Die was ook al voor iemand klaargelegd. Ze hadden al een aardig aantal reserveringen. Ik sta bovenaan de lijst :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Frijns.Net schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:46:
Bij het KPN filiaal in Heerlen hebben ze de Lumia 920 op voorraad. Jammer genoeg wilden ze hem niet los verkopen.
Vraag me af hoe dat mogelijk is. Ben vandaag bij KPN winkel in Heerlen geweest. Ze hadden nog niet eens een dummie liggen. Ook was er nog geen enkele 920 binnen gekomen en wisten niet wanneer eerste levering kwam.
Bij de Phonehouse in Heerlen alleen alle 4 de kleuren in dummies te bekijken.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier nu dat al twee mensen een telefoon hebben opgehaald zonder bestelling bij de Phonehouse omdat ze daar gewoon op voorraad waren. Kan me hier echt kwaad om maken. Beide filialen waar ze beschikbaar waren zijn op fatsoenlijke afstand van mijn woonplaats en ik had daar ook makkelijk vandaag een Lumia kunnen halen.
Echter.... ik sta voor 10 € ingeschreven bij een geweldige priority-club waardoor ik de telefoon als eerste heb zodra hij beschikbaar is (NOT!)
Eigenlijk heb ik alleen maar last in plaats van voordeel bij de priority-club. Extra kosten, langer wachten dan nodig, zeer slechte/ geen communicatie over de beschikbaarheid.
Momenteel staat mijn bestelling (zwarte lumia) op 'beschikbaar tussen 1 of 2 weken'. Ik wordt gebeld over een afspraak over de levering, ben benieuwd.
Ik heb overigens totaal geen problemen met wachten, het is de onduidelijkheid die mij tot wanhopig maakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaflor
Figaflor schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:18:
Ik heb net op PhoneShop.nl de rode besteld, er staat dat hij binnen 24 uur geleverd kan worden (ik neem aan dat dit maandag wordt). Is de kans groot dat dit gebeurt? En zou ik de lader er ook gewoon bijkrijgen dan?
Is er iemand die hier toevallig ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:02:
Ik lees hier nu dat al twee mensen een telefoon hebben opgehaald zonder bestelling bij de Phonehouse omdat ze daar gewoon op voorraad waren. Kan me hier echt kwaad om maken. Beide filialen waar ze beschikbaar waren zijn op fatsoenlijke afstand van mijn woonplaats en ik had daar ook makkelijk vandaag een Lumia kunnen halen.
Echter.... ik sta voor 10 € ingeschreven bij een geweldige priority-club waardoor ik de telefoon als eerste heb zodra hij beschikbaar is (NOT!)
Eigenlijk heb ik alleen maar last in plaats van voordeel bij de priority-club. Extra kosten, langer wachten dan nodig, zeer slechte/ geen communicatie over de beschikbaarheid.
Ik heb die tien euro ook betaald maar ik ga daar helaas niks meer mee doen. Ik koop hem gewoon los in de winkel en ik hoop mijn tien euro terug te krijgen. Zo niet, dan pech gehad. Had het beter niet kunnen doen die prioclub. Die prioclub is leuk als je hem online wilt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Ben net in Groningen nog even bij de Hi shop geweest. Daar hadden ze de witte op dit moment op voorraad. Maar 56,- p/mnd en het lease-verhaal zijn me allemaal iets te veel van het goede.

Daarna nog even bij de PhoneHouse in de Heerestraat binnengelopen. Daar was de zwarte op voorraad, kon hem zo meenemen, maar 120 euro bijbetalen bij een T-Mobile abo van 45 euro p/mnd gaat me iets te ver. Wacht dus gewoon nog even totdat ze bij CB of belsimpel op voorraad zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnline
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:56
Phonehouse in Soest had een uur geleden nog 2 zwarte op voorraad liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
  • Laatst online: 15:10
Phoneshop.nl is hetzelfde als 2call.nl, die heb
Ik gister een mail gestuurt over de rode die op voorraad is, dat betreft een EU model en komt niet in aanmerking voor de gratis lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:09
Wimbjorno schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:46:
Mensen die bij Bol hebben besteld, al iets ontvangen :) ?... kan niet wachten namelijk :P
Nope, heb daar een witte in bestelling...maar heb nog geen bericht gehad dat ie niet geleverd gaat worden...zit voor 15 december qua bestelling. Heb dus nog steeds hoop dat de witte wel naar bol.com zijn gegaan. Sowieso lees ik hier maar weinig mensen die bij Bol hebben besteld.....CoolBlue is helemaal plat gebeld iedere dag als ik het zo lees....bij Bol is alles rustig lijkt wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Vanmorgen contact gehad met Coolblue via FB. Ik heb de rode besteld op 29-12 maar deze levering is uitgesteld naar eind januari. Op de site zou dit aangepast worden. (nu nog steeds niet, staat op 17-1) De verlenging van abo Vodafone wordt pas afgewerkt als CB de telefoon heeft. Dat wordt dus maar weer 2 weken afwachten en maar hopen dat ze dan geleverd worden.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Laatst online: 13:02
VFRRijder schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:28:
[...]

Nope, heb daar een witte in bestelling...maar heb nog geen bericht gehad dat ie niet geleverd gaat worden...zit voor 15 december qua bestelling. Heb dus nog steeds hoop dat de witte wel naar bol.com zijn gegaan. Sowieso lees ik hier maar weinig mensen die bij Bol hebben besteld.....CoolBlue is helemaal plat gebeld iedere dag als ik het zo lees....bij Bol is alles rustig lijkt wel :).
Heb zelf de zwarte bij Bol besteld (24 december) maar nog geen bericht van gekregen van annulering / verzending.

Van bol klantenservice krijg ik steeds een mailtje terug van dat de levertijd 14 januari is en hem dan zou krijgen maar ze orders na 15 december niet kunnen garanderen.

Het is dus hopen en afwachten... :'(

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnacid
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:03
Gisteravond alle telefoonwinkels in hoogeveen langs geweest... Nergens voorraad. PH kreeg er vandaag 1 binnen (zwart) maar was al gereserveerd...
Vandaag gebeld met PH hier in de buurt en in Dedemsvaart was er 1 op voorraad. Direct gereserveerd en opgehaald. Verkopers in de winkel waren goed op de hoogte en wisten veel over WP8. Pluspunt!
Verder een echt toptoestel! Helemaal blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaflor
weerdmeester schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:17:
Phoneshop.nl is hetzelfde als 2call.nl, die heb
Ik gister een mail gestuurt over de rode die op voorraad is, dat betreft een EU model en komt niet in aanmerking voor de gratis lader
Oh dat is wel minder dan.. Zijn er voor de rest nog dingen anders aan deze versie of maakt het verder niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik heb een rode bij bol besteld. Tot nu toe geen bericht maar ik hou mijn hart vast. ben benieuwd of bol.com 1 van die prio leveranciers waren zodat ze zeker voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
Figaflor schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:31:
[...]

Oh dat is wel minder dan.. Zijn er voor de rest nog dingen anders aan deze versie of maakt het verder niets uit?
Geen idee, je zou ze even een mailtje kunnen sturen. Denk niet dat het pakket veel anders is, maar t'is altijd verstandig even te vragen, wellicht zitten er bijv. geen oordopjes bij of zoiets.
Ze antwoorden overigens vrij snel:

mijn mail, vrijdag 11 januari, 17:45:
"Ik heb bij jullie de Nokia Lumia 920 (red) zien staan en dat deze in voorraad is. Klopt dit gezien de leveringsproblemen bij Nokia en zo ja, betreft dit dan een Nederlandse telefoon waarbij de gratis draadloze lader op van toepassing is via www.nokiapromotion.nl ?"

antwoord van 2call, vrijdag 11 januari, 17:46:
"Geachte heer/mevrouw,

Toestel is inderdaad op voorraad. Toestel is een EU model en heeft geen recht op een draadloze lader."

[ Voor 35% gewijzigd door weerdmeester op 12-01-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ben niet zo te spreken over bol.com qua communicatie. Het is eigenlijk maar half werk altijd.
Vandaag ook een boek binnen gekregen, nieuw a 50 euro, met een dikke vouw in de kaft. Eerst krijg je allerlei reacties tot op een gegeven moment ze gewoon niet meer reageren. Erg kwalijk

Tevens zou vodafone mij bellen als ze beschikbaar waren.. nu staan ze voor verlenging in de webwinkel en ik ben niet gebeld. Heerlijk :P

[ Voor 19% gewijzigd door Worsteneter op 12-01-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Markie577 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:09:
Ik heb een rode bij bol besteld. Tot nu toe geen bericht maar ik hou mijn hart vast. ben benieuwd of bol.com 1 van die prio leveranciers waren zodat ze zeker voorraad hebben.
Ja, was zelfs op de website van nokia en website naar bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
Toepus schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:33:
Vanmorgen contact gehad met Coolblue via FB. Ik heb de rode besteld op 29-12 maar deze levering is uitgesteld naar eind januari. Op de site zou dit aangepast worden. (nu nog steeds niet, staat op 17-1) De verlenging van abo Vodafone wordt pas afgewerkt als CB de telefoon heeft. Dat wordt dus maar weer 2 weken afwachten en maar hopen dat ze dan geleverd worden.
Ik heb ook rond 30-12 bij Coolblue besteld.

Weet jij hoe het zit met de Abbonement voorwaarden die gaan gelden?
Toen ik het abbo bestelde zat er nog 10GB data limiet bij i.p.v. 3GB.
Er werd mij meteen verteld, aangezien het een preorder was, dat deze actievoorwaarden voor mij niet gingen gelden aangezien ze het IMEI nummer van de nieuwe telefoon moesten hebben voordat ze het abbo actief konden aanmelden.
Ik ben akkoord gegaan met het feit dat deze actie voorwaarde niet meer geld en heb meteen gevraagd hoe de nieuwe voorwaarden eruit gingen zien. Die zouden niet veranderen.

Nu zag ik de nieuwe abbonementsprijzen(die mijn bestelde abbo vervangt) en ook de kortingen zijn veranderd.

Welke voorwaarden gaan nu gelden voor mij als ik mijn lumia 920 eind januari ga ontvangen (althans, daar gaan we even vanuit). Heb al een mail naar CB uit staan, maar die zullen in het weekend niet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 19:18
harry899 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:20:
[...]

Er werd mij meteen verteld, aangezien het een preorder was, dat deze actievoorwaarden voor mij niet gingen gelden aangezien ze het IMEI nummer van de nieuwe telefoon moesten hebben voordat ze het abbo actief konden aanmelden.
Ik ben akkoord gegaan met het feit dat deze actie voorwaarde niet meer geld en heb meteen gevraagd hoe de nieuwe voorwaarden eruit gingen zien. Die zouden niet veranderen.

Nu zag ik de nieuwe abbonementsprijzen(die mijn bestelde abbo vervangt) en ook de kortingen zijn veranderd.

Welke voorwaarden gaan nu gelden voor mij als ik mijn lumia 920 eind januari ga ontvangen (althans, daar gaan we even vanuit). Heb al een mail naar CB uit staan, maar die zullen in het weekend niet reageren.
Goede vraag, ik zit met precies hetzelfde. Ik heb zelfs nog gebeld naar CB of die 10GB wel correct was, en dit bleek inderdaad zo te zijn. Nu zie ik ook dat de actieperiode 2 maand korter is geworden dan op het moment dat ik de bestelling plaatste eind vorig jaar.

Dit is het nadeel dat ze pas bij levering het contract laten ondertekenen, want ik had de lumia eerst bij studentmobiel.nl besteld en had ik het vodafone contract (8 maanden actieperiode en 10GB data) al ondertekend en opgestuurd (en dus bewijs in bezit gehad). Helaas kreeg ik daar in tegenstelling tot eerdere berichten geen draadloze lader bij, dus had ik mijn order geannuleerd en bij CB besteld. Stomme is dat je op zowel de site van CB als in e-mails van CB niks kan terug vinden over de details van het abonnement (GB, actietarief en duur hiervan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaflor
weerdmeester schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:10:
[...]

Geen idee, je zou ze even een mailtje kunnen sturen. Denk niet dat het pakket veel anders is, maar t'is altijd verstandig even te vragen, wellicht zitten er bijv. geen oordopjes bij of zoiets.
Ze antwoorden overigens vrij snel:

mijn mail, vrijdag 11 januari, 17:45:
"Ik heb bij jullie de Nokia Lumia 920 (red) zien staan en dat deze in voorraad is. Klopt dit gezien de leveringsproblemen bij Nokia en zo ja, betreft dit dan een Nederlandse telefoon waarbij de gratis draadloze lader op van toepassing is via www.nokiapromotion.nl ?"

antwoord van 2call, vrijdag 11 januari, 17:46:
"Geachte heer/mevrouw,

Toestel is inderdaad op voorraad. Toestel is een EU model en heeft geen recht op een draadloze lader."
Oke bedankt, ik heb inderdaad een mailtje gestuurd al. Had hem alleen al besteld voordat ik hier las das dat het om een EU versie ging. Is er een specifieke reden dat iedereen hem hier zo zit te stressen over de leverdatum van de NL versie terwijl de EU versie dus blijkbaar gewoon voor hetzelfde geld te halen valt?

Opzich heb ik hem liever met draadloze oplader omdat het me wel een grappige toevoeging lijkt, maar bij mij gaat de telefoon altijd 's nachts in de oplader en dan is een draad veel handiger om hem bij mn bed te kunnen leggen, dus als dat het enige is ben ik niet heel erg ontevreden. Ik wacht het wel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
Die lader maakt me ook weinig uit, wel dat je bij 2call en phoneshop veel meer moet bijbetalen icm een abbonnement terwijl de losse prijs nagenoeg gelijk is (in vergelijking met CB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:37:
[...]

Dank! :)
Scheur er nu heen. :D
Hebben! Gaaf toestel, wel wat meer gewicht dan mijn galaxy S, maar daar wen je snel aan heb ik 't idee.
Toen ik overstapte van een sigma 70-300 naar een 100-400L en daarna van een 350D naar 7D + 1DmkIV vond ik die ook zwaarder. Nu allang niet meer. :)
Geholpen door een redhead daar?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:03

SomerenV

It's something!

Voor iedereen die de Lumia 920 gaat nemen in combinatie met een abonnement: ik heb afgelopen week de Lumia 920 (zwart) besteld bij CoolBlue in combinatie met Tele2 SmartMix 300 en 1GB internet. 24 maanden voor 36 euro in de maand en het toestel voor 46 euro. Nummerbehoud wordt pas eind deze maand aangevraagd bij T-Mobile dus ik hoop het toestel begin februari te hebben. Maar Tele2 is by far het goedkoopste van alle providers (abonnement + bijbetaling) dus misschien een handige tip. Hi, KPN en Telfort kun je beter ver vandaan blijven. Vanwege het leasen véél te duur (KPN spant de kroon) en scheelt een paar honderd euro in die twee jaar tijd.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
SomerenV schreef op zondag 13 januari 2013 @ 04:15:
Voor iedereen die de Lumia 920 gaat nemen in combinatie met een abonnement: ik heb afgelopen week de Lumia 920 (zwart) besteld bij CoolBlue in combinatie met Tele2 SmartMix 300 en 1GB internet. 24 maanden voor 36 euro in de maand en het toestel voor 46 euro. Nummerbehoud wordt pas eind deze maand aangevraagd bij T-Mobile dus ik hoop het toestel begin februari te hebben. Maar Tele2 is by far het goedkoopste van alle providers (abonnement + bijbetaling) dus misschien een handige tip. Hi, KPN en Telfort kun je beter ver vandaan blijven. Vanwege het leasen véél te duur (KPN spant de kroon) en scheelt een paar honderd euro in die twee jaar tijd.
Klopt dat ze een van de goedkoopste zijn, geloof dat ik een paar pagina's geleden iemand zag posten die een jaar abbo nam van Tele2 waarbij het totaal uitkwam op 780 euro per jaar of iets in die buurt wat behoorlijk goedkoop is gezien de toestelprijs. Probleem voor mij is echter dat ik nu bij T-Mobile zit en daar slechte ervaringen mee heb (bereik en internet beschikbaarheid). Tele2 maakt helaas gebruik van het T-mobile netwerk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weerdmeester schreef op zondag 13 januari 2013 @ 08:46:
[...]

Klopt dat ze een van de goedkoopste zijn, geloof dat ik een paar pagina's geleden iemand zag posten die een jaar abbo nam van Tele2 waarbij het totaal uitkwam op 780 euro per jaar of iets in die buurt wat behoorlijk goedkoop is gezien de toestelprijs. Probleem voor mij is echter dat ik nu bij T-Mobile zit en daar slechte ervaringen mee heb (bereik en internet beschikbaarheid). Tele2 maakt helaas gebruik van het T-mobile netwerk :(
Jup ik heb ook veel last gehad van slecht bereik (lees: geen bereik) met t-mobile als ik thuis was. Voor mij dus ook absoluut geen t-mobile meer. Ook is de leaseconstructie een dealbreaker voor mij, dus blijft alleen Vodafone over, die naar mijn mening ook nog eens leuke datapakketten aanbieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:47
Ik ben zelf voor Sizz gegaan :P Is misschien een vrouwenprovider, maar ze gebruiken wel het Vodafone netwerk en hebben geen lease-constructie. Zijn ook nog eens goedkoper dan Vodafone geloof ik.

Ik heb nu ook nog T-mobile, maar ik ben de slechte dekking echt helemaal beu.

[ Voor 29% gewijzigd door Spollie op 13-01-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Het blijft toch mooi om te zien dat iedereen zulke verschillende ervaringen heeft. Ik zelf zit nu juist bij Vodafone en ben de slechte dekking ook helemaal beu. De laatste jaren altijd van de ene naar de andere provider overgestapt, maar voor mij zijn het KPN netwerk en het T-Mobile netwerk toch geschikter.

Ik ga dus ook voor de Tele2 aanbieding, helaas deed de PhoneHouse in Groningen geen aansluitingen bij Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Weet iemand toevallig wanneer Coolblue de volgende lading Nokia Lumia 920 zwart ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor gsm/umts dekking moet je even op http://www.umtsmasten.nl/ kijken. Volgens mij klopt het wel redelijk. Ik zit bij kpn en zie alleen maar masten aan de grens van mijn wijk en dat verklaart ook de 2 streepjes G die ik in huis heb. M'n vriendin zit bij T-Mobile en die mast staat zowat in de achtertuin wat bij haar resulteert in 5 streepjes H. Wel beide nog met een Lumia 800 en nog geen 920.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
harry899 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:20:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat: als CB de telefoon in bezit heeft zij het abo gaan regelen (verlengen of nieuw) en ik denk dat het abo dat op dat moment actief is op contract wordt vermeld. Er gaat nog niks definitief in zolang jij niet het contract aan de deur hebt getekend. Vodafone bepaald de voorwaarden in het contact met eventuele kortingen en niet CB. Tenzij CB het ontstane verschil vergoed maar dat denk ik zeker niet.
MRELynx schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:32:
Voor gsm/umts dekking moet je even op http://www.umtsmasten.nl/ kijken. Volgens mij klopt het wel redelijk. Ik zit bij kpn en zie alleen maar masten aan de grens van mijn wijk en dat verklaart ook de 2 streepjes G die ik in huis heb. M'n vriendin zit bij T-Mobile en die mast staat zowat in de achtertuin wat bij haar resulteert in 5 streepjes H. Wel beide nog met een Lumia 800 en nog geen 920.
Ik denk dat dekking voor bijna iedereen anders is. Ligt o.a. welke provider, welk toestel, waar je je bevindt enz. Voorbeeld is bij mij thuis, ik heb thuis bijna geen bereik met KPN met Vodafone volledig terwijl mn dochter (andere gsm) wel bereik had met KPN en weer iets minder met Vodafone.

[ Voor 21% gewijzigd door Toepus op 13-01-2013 13:40 ]

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:33
Ik ga eens even kijken bij de Makro in Nieuwegein of ze daar een Lumia 920 hebben liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 16:03

SomerenV

It's something!

Bereik bij verschillende providers is enorm regiogebonden. Zo kun je (op basis van ervaringen van mensen om me heen) in Zuid-Oost Brabant beter T-Mobile hebben dan KPN. Ik heb hier echt nooit problemen met dekking of snelheid van het internet, zelfs als ik midden in de bossen, terwijl KPN daar wel regelmatig problemen vertoond.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
SomerenV schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:54:
Bereik bij verschillende providers is enorm regiogebonden. Zo kun je (op basis van ervaringen van mensen om me heen) in Zuid-Oost Brabant beter T-Mobile hebben dan KPN. Ik heb hier echt nooit problemen met dekking of snelheid van het internet, zelfs als ik midden in de bossen, terwijl KPN daar wel regelmatig problemen vertoond.
Precies, hier ook in oost-brabant prima dekking met t-mobile.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimmits schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:40:
Ik ga eens even kijken bij de Makro in Nieuwegein of ze daar een Lumia 920 hebben liggen :)
heb gisteren gebeld met makro, amsterdam,beverwijk en nieuwegein, ze wisten nog nergens wanneer ze binnen komen.

phonehouse almere had ze vrijdag al binnen gekrgen, maar die waren allemaal al voor pc members gereserveerd.
toen maar even met phonehouse in huizen gebeld.... verkoper: ja hoor ik krijg ze zo binnen en er is nog niets besteld !!!!! dus ook niet voor priority club.
dus ik heb er gisteren gewoon 1 gehaald , verlenging met T-mobile, ging nog bijna mis omdat T-Mobile de nokia 920 nog niet in het system had staan, dus hij gaf "toestel onbekend" maar via via is het toch gelukt…
ben er tot nu toe erg tevereden mee.
snap niet dat iedereen zo moeilijk doet om iets bij CB te bestellen, je ziet nu dat ze eerder in de winkel verkrijgbaar zijn!!! :P en zoveel scheelt het ook niet in prijs, je hebt er nu alleen maar ergenissen van ..
succes voor de mensen die nog even moeten wachten op hun " bestelde toestel" .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:28:
[...]

heb gisteren gebeld met makro, amsterdam,beverwijk en nieuwegein, ze wisten nog nergens wanneer ze binnen komen.

phonehouse almere had ze vrijdag al binnen gekrgen, maar die waren allemaal al voor pc members gereserveerd.
toen maar even met phonehouse in huizen gebeld.... verkoper: ja hoor ik krijg ze zo binnen en er is nog niets besteld !!!!! dus ook niet voor priority club.
dus ik heb er gisteren gewoon 1 gehaald , verlenging met T-mobile, ging nog bijna mis omdat T-Mobile de nokia 920 nog niet in het system had staan, dus hij gaf "toestel onbekend" maar via via is het toch gelukt…
snap niet dat iedereen zo moeilijk doet om iets bij CB te bestellen, je ziet nu dat ze eerder in de winkel verkrijgbaar zijn!!! :P en zoveel scheelt het ook niet in prijs, je hebt er nu alleen maar ergenissen van ..
Dat weet je van te voren niet of ze eerder in de winkel liggen. Dat jij een winkel gevonden hebt is een toevalstreffer. Diverse forumleden, waaronder ikzelf, hebben heel wat winkels afgelopen zonder resultaat of ze waren al besteld. En als er een winkel is die ze heeft dan is het vaak maar 1 of 2 en alleen zwart. Ik denk dat je dus gewoon geluk gehad hebt. Ik heb bij CB een pre-order geplaatst voor rode Lumia 920. Tevens bij PH, Belcompany, Mediamarkt en Typone (is onlinewinkel) verzoek geplaatst om mij te bellen indien de telefoon voorradig is, no calls tot heden.
Welke kleur had jij ontvangen? Verder veel plezier met je nieuwe telefoon. :)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:28:
[...]

Met het T-Mobile abo wat ik gisteren bij PhoneHouse in gedachten had (ISmart 150), moest ik nog 120 euro bijbetalen. Dan kom ik in totaal over 2 jaar uit op 1070 euro. Bestel ik hem via CB of Belsimpel met een Tele2 abo, dan kom ik uit op zo'n 910 euro. 160 euro extra betalen alleen om hem iets eerder in huis te hebben gaat mij wat ver ;). Bovendien doet m'n Lumia 800 het nog steeds prima, dus een straf is wachten nou ook weer niet.

Edit: zie dat het actietarief bij T-Mobile 9mnd is, dus 2 jaar wordt dan 1002. Toch nog steeds 90 euro verschil.

[ Voor 3% gewijzigd door Beaub op 13-01-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Leuke aanbieding om je Lumia 920 op te laden: http://www.computerland.n...loos_opladen/details.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Hoort in ander topic thuis: Accessoires voor de Nokia Lumia 920 Daar vindt je nog meer. :)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
Bol.com nog steeds geen verandering in de levering datum helaas. Ik hoop toch echt dat ik hem morgen netjes geleverd krijg. Zijn er veel die de zwarte bij Bol hebben besteld ? Ik lees toch voornamelijk dat de kleurtjes populairder zijn (gelukkig maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Wimbjorno schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:23:
Bol.com nog steeds geen verandering in de levering datum helaas. Ik hoop toch echt dat ik hem morgen netjes geleverd krijg. Zijn er veel die de zwarte bij Bol hebben besteld ? Ik lees toch voornamelijk dat de kleurtjes populairder zijn (gelukkig maar)

Ja ik heb er ook een zwarte besteld op 24 december, heb verder nog helemaal niks van bol gehoord kwa annulering / verzending.

Jij toevallig wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Hier ook nog niets van Bol.....de witte besteld op 13 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Ik heb eerder vandaag een bericht gestuurd naar de Facebook pagina van Bol.com, met de vraag of ze morgen overgaan op levering van de Nokia 920. En dan met name de niet-zwarte kleuren, aangezien ik een witte heb besteld. Tot dusver nog geen reactie, maar het is ook zondag natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Dan heb ik nog hoop dat ik hem morgen krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS

NmS

Is trouwens al langs geweest, maar op de Bol.com website staat dat ze bestellingen na 15 december niet kunnen garanderen te leveren op 14 januari: http://www.bol.com/nl/p/n...0-zwart/9200000010044797/
De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 is 14 januari 2013. Het toestel is momenteel al zeer populair gebleken in pre-orders. Ten gevolge hiervan is er sprake van een landelijk tekort van de Nokia Lumia 920. Dit betekent dat wij snelle levering van dit toestel bij een bestelling na 15 december 2012 niet kunnen garanderen. De verwachte levertijd is onbekend.

[ Voor 5% gewijzigd door NmS op 13-01-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
NmS schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:30:
Is trouwens al langs geweest, maar op de Bol.com website staat dat ze bestellingen na 15 december niet kunnen garanderen te leveren op 14 januari: http://www.bol.com/nl/p/n...0-zwart/9200000010044797/

[...]
Klopt, maar als niemand nog iets gehoord heeft + er veel gekleurde besteld zijn is er hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Ik heb hem ook bij bol besteld, maar het zijn een stelletje leugenaars. Toen ik begin deze maand belde om te vragen of ze met 100% zekerheid de 14e zouden leveren, zeiden ze dat de leverdatum op de site dynamisch aangepast wordt naar gelang het aantal bestellingen, en dat hij dus 100% zeker op de 14e zou geleverd worden.

En dan passen ze vorige week de site aan met die melding hierboven...

Wat een bende incompetente mensen werkt er daar eigenlijk? Hopelijk krijg ik het juiste product geleverd, want ik heb al gelezen van mensen die een vaatwas bestellen en een wasmachine ontvangen...

Maar goed, misschien gebeurt er een mirakel en krijg ik hem toch morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Ik kreeg zojuist een mailtje van Coolblue waarin staat dat ze de volgende lading aankomende week verwachten. Hopelijk zit ik er deze keer wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 11:28
frenk16 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:47:
Ik kreeg zojuist een mailtje van Coolblue waarin staat dat ze de volgende lading aankomende week verwachten. Hopelijk zit ik er deze keer wel bij.
en welke kleur heb je in bestelling staan ?

zelf wacht ik op een rode die ik 19dec besteld heb, maar heb nog niets gehoord wanneer ze hem verwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaub schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:44:
[...]

Met het T-Mobile abo wat ik gisteren bij PhoneHouse in gedachten had (ISmart 150), moest ik nog 120 euro bijbetalen. Dan kom ik in totaal over 2 jaar uit op 1070 euro. Bestel ik hem via CB of Belsimpel met een Tele2 abo, dan kom ik uit op zo'n 910 euro. 160 euro extra betalen alleen om hem iets eerder in huis te hebben gaat mij wat ver ;). Bovendien doet m'n Lumia 800 het nog steeds prima, dus een straf is wachten nou ook weer niet.

Edit: zie dat het actietarief bij T-Mobile 9mnd is, dus 2 jaar wordt dan 1002. Toch nog steeds 90 euro verschil.
dus voor die 90 euro verdeeld over 2 jaar.... ;)
hoefde niets bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
frenk16 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:47:
Stuurde CB dit mailtje uit zichzelf of na een reactie van een mail van jou?

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:07:
[...]

dus voor die 90 euro verdeeld over 2 jaar.... ;)
hoefde niets bij te betalen.
90 euro, als je het verdeeld over 2 jaar is het inderdaad niet zo veel. Maar ik hoef niet per se een van de eerste gebruikers te zijn, dus wacht rustig af. Welk abonnement heb jij afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Toepus schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:08:
[...]

Stuurde CB dit mailtje uit zichzelf of na een reactie van een mail van jou?
Ashaman schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:56:
[...]

en welke kleur heb je in bestelling staan ?

zelf wacht ik op een rode die ik 19dec besteld heb, maar heb nog niets gehoord wanneer ze hem verwachten....
Ik heb zelf even een mailtje de deur uit gedaan omdat ik er erg benieuwd naar was. Ik heb 5 januari 2013 de zwarte besteld maar ik denk dat ik wel bij de twee batch zit aangezien mensen die hem op 4 januari besteld hadden hem al wel hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Bedankt voor de tip, mooi voor op het werk

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Staat bij de mensen die op bol.com besteld hebben de bestelstatus ook op ''wordt verwerkt''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS

NmS

DarkHunterNL schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:47:
Staat bij de mensen die op bol.com besteld hebben de bestelstatus ook op ''wordt verwerkt''
Ja, staat er al sinds dat ik de bestelling heb geplaatst. Is de standaard melding van bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
NmS schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:48:
[...]

Ja, staat er al sinds dat ik de bestelling heb geplaatst. Is de standaard melding van bol.com
Oke begon te twijfelen, heb wel vaker bij bol.com besteld alleen nog nooit zo zenuwachtig naar de betelstatus gekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
DarkHunterNL schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:49:
[...]

Oke begon te twijfelen, heb wel vaker bij bol.com besteld alleen nog nooit zo zenuwachtig naar de betelstatus gekeken :P
Stiekem hoop ik gewoon dat hij morgen netjes op men werk word geleverd. Nog langer wachten ga ik echt niet trekken!... we zijn al de aller laatsten en dan ook nog zo heerlijk vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hahaha je bent niet de enige die zenuwachtig, gefrustreerd, wanhopig of vol van hoop zijn bestelstatus bekijkt.. Ook ik zie bij mezelf bovenstaande en ik wist niet dat ik het in me had..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amirantha
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:45
Jep bij mij staat ook wordt verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Volgens mij kijkt iedereen die hem nog moet ontvangen zenuwachtig naar de bestelstatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Ja, 3 weken van te voren boeit het je niet zo heel veel maar 1 dag van te voren denk je nergens anders meer aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
Word er een mail verstuurd zodra er veranderingen zijn zoals 'Uw bestelling bevind zich in het sorteercentrum' ?. Of word ik morgen gewoon 'Hopelijk' verrast :p

[ Voor 3% gewijzigd door Wimbjorno op 13-01-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Wimbjorno schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:04:
Word er een mail verstuurd zodra er veranderingen zijn zoals 'Uw bestelling is in het sorteercentrum' ?. Of word ik morgen gewoon 'Hopelijk' verrast :p
Hoop op dat laatste, heb wel eens een bestelling gekregen zonder verzendsbevestiging te krijgen.

Dus we hebben hoop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik snap alleen niet helemaal waar dat hoesje voor is, die past toch niet op "elke" smartphone?
Hier de pagina van de fabrikant.

Ach, even doorscrollen. Dat is natuurlijk voor een iphone, iets anders kennen ze bij Philips niet.
Maar de pad zal wel zonder dat hoesje gebruikt kunnen worden voor de nokia 920.
Dan is het een leuk ding voor een mooie prijs. Duurder zou zo'n pad niet moeten zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door BounceMeister op 13-01-2013 21:55 . Reden: info over hoesje gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
DarkHunterNL schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:06:
[...]

Hoop op dat laatste, heb wel eens een bestelling gekregen zonder verzendsbevestiging te krijgen.

Dus we hebben hoop!!
Als ie al direct komt zal het dinsdag zijn......nog nooit gehad dat Bol op zondag (of zaterdag) iets ging verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
VFRRijder schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:40:
[...]

Als ie al direct komt zal het dinsdag zijn......nog nooit gehad dat Bol op zondag (of zaterdag) iets ging verzenden.
Op zaterdag heb ik al wel eens meegemaakt, maar anders zou het idd dinsdag of uiterlijk zelfs woensdag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:43
De goedkoopste lumia 920 die ik heb gevonden is €760,- over 2 jaar (tele2 voordeelactie) + 31,90 aansluitkosten
zijn er mensen die hem goedkoper gezien hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door bartelsrobert op 14-01-2013 01:07 . Reden: aansluitkosten toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
Waar is dat preices @bartelsrobert? Online of in een fysieke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Weet trouwens iemand of als ze bellen om een aflevertijdstip te maken, of je dan het adres nog kan wijzigen als je besteld hebt bij coolblue.

Ik wil namelijk komende vrijdag een vrije dag nemen, en zou het jammer vinden als ik donderdag alsnog gebeld word door CB dat ze hem vrijdag willen leveren :P. Anders durf ik geen vrije dag te nemen haha.

Afleveradres staat nu namelijk op mijn werk.

Ps, heb eind januari in mijn hoofd zitten maar heb toch nog hoop voor 17/1 :P

[ Voor 9% gewijzigd door MarcHealthy op 14-01-2013 09:03 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
GokuSsj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:02:
Weet trouwens iemand of als ze bellen om een aflevertijdstip te maken, of je dan het adres nog kan wijzigen als je besteld hebt bij coolblue.

Ik wil namelijk komende vrijdag een vrije dag nemen, en zou het jammer vinden als ik donderdag alsnog gebeld word door CB dat ze hem vrijdag willen leveren :P. Anders durf ik geen vrije dag te nemen haha.

Afleveradres staat nu namelijk op mijn werk.

Ps, heb eind januari in mijn hoofd zitten maar heb toch nog hoop voor 17/1 :P
Toen ze me belde voor mijn gegevens zeiden ze dat als ze je bellen voor de afleverafspraak, je het adres nog kunt wijzigen. Want ik wil dat ze op mijn werk komen ipv thuis ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
Scrisissszzz schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:21:
[...]

Toen ze me belde voor mijn gegevens zeiden ze dat als ze je bellen voor de afleverafspraak, je het adres nog kunt wijzigen. Want ik wil dat ze op mijn werk komen ipv thuis ;)
ik heb gewoon gevraagd of ze de telefoon sowieso naar de winkel kunnen leveren zodat ik m op kan halen. Heeft natuurlijk alleen zin als je in de buurt van één van de 3 winkels woont.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Scrisissszzz schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:21:
[...]

Thanks!, kan ik met een gerust hart vrij nemen :)

Ja, achteraf had ik beter gewoon mijn thuisadres moeten opgeven, maar doe dat achteraf wel via de vodafone site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 17:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik snap dat het spannend is maar blijf allemaal aub on topic posten :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:09
Iemand al een bestelling ontvangen van Bol.com? De mijne staat nog steeds op Word verzonden op verschijnings datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
evadnl schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:36:
Iemand al een bestelling ontvangen van Bol.com? De mijne staat nog steeds op Word verzonden op verschijnings datum.
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Bij mij staat nog steeds 'word verwerkt', ik ben er bang voor. Wel belachelijk dat je niet eens een mailtje of een andere bevestiging krijgt dat deze later binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik vind het echt achterlijk dat de verwachte levertijd op alle toestellen nog steeds op Verwachte leverdatum: 17-01-2013 bij Coolblue

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 17:03
Ik vind het schandalig dat er losse toestellen verkocht worden bij de phonehouse terwijl er mensen nog steeds wachten op met priority club.

In Utrecht hadden ze er 1 op voorraad maar die was al betaald en werd opgehaald.
Andere vestiging in Utrecht hadden ze al 1 geleverd en werd nog nieuwe verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Op de Bol.com site:
LEVERING NOKIA LUMIA 920
De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 is 14 januari 2013. Het toestel is momenteel al zeer populair gebleken in pre-orders. Ten gevolge hiervan is er sprake van een landelijk tekort van de Nokia Lumia 920. Dit betekent dat wij snelle levering van dit toestel bij een bestelling na 15 december 2012 niet kunnen garanderen. De verwachte levertijd is onbekend.

Beetje jammer, ik heb hem 11 januari besteld. Toen stond dit verhaal er nog niet op...

[ Voor 9% gewijzigd door Tazz@NL op 14-01-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
spenky schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:06:
Ik vind het echt achterlijk dat de verwachte levertijd op alle toestellen nog steeds op Verwachte leverdatum: 17-01-2013 bij Coolblue
Nou ik las uit hun twitter site een reactie van hun op iemand die een rode had besteld dat ze op 17/1 waarschijnlijk weer een voorraad binnen zouden krijgen, ook met kleuren. Dit zou dus voor mensen zijn die hem al eerder gepre-ordent hadden.

Bestel je hem deze week, dan is de leverdatum eind januari. Dus dan klopt de datum van 17/1 weer niet. Ze gingen de datum wel aanpassen. Vraag is allleen wanneer :P

Pagina: 1 ... 17 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.