Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
corporalnl schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:10:
Ik vind het schandalig dat er losse toestellen verkocht worden bij de phonehouse terwijl er mensen nog steeds wachten op met priority club.

In Utrecht hadden ze er 1 op voorraad maar die was al betaald en werd opgehaald.
Andere vestiging in Utrecht hadden ze al 1 geleverd en werd nog nieuwe verwacht.
Ik zou die 10e terugvragen/vorderen!

Edit: ik kijk even op de website van Bol.com, die maken het wel heel bond. Geven ze een alternatief de Lumia820. Kijk je bij de levertijd zie je: Vermoedelijk 8-10 weken.

Zou dat betekenen dat de 920 nog langer duurt 8)7 ?

[ Voor 20% gewijzigd door Dewaterweg op 14-01-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Dat word hem vandaag niet, geloof ik helemaal niks van xD, ik heb tenminste een tweet gestuurd naar bol.com(@bol_com) maar nog geen respons. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Modbreak:Ik heb zojuist een aantal berichten verwijderd die he-le-maal niets toevoegen aan het je up-to-date houden over waar de Nokia 920 voor welke prijs (en hoe snel :P ) te krijgen is.

We weten dat het reuze spannend is als je op korte termijn zo'n mooi toestel verwacht te ontvangen, maar probeer het desondanks wel duidelijk te houden.
Meningen over de handelswijze van bepaalde (web) shops horen niet hier maar in shopreviews. Het moge inmiddels duidelijk zijn dat Coolblue, Phonehouse en bol.com zo hun geheel eigen interpretatie van "verwachte leverdatum" hebben.

Dus nu graag weer on-topic

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:02
(hoop dat dit wel ontopic is)

Heb net bol.com gemaild en ik kreeg als antwoord dat ze de levertijd niet wisten en het zo snel mogelijk zouden laten weten. Dus je hebt best kans op 3 weken wachttijd...

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
PaT schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:10:
[modbreak]Ik heb zojuist een aantal berichten verwijderd die he-le-maal niets toevoegen aan het je up-to-date houden over waar de Nokia 920 voor welke prijs (en hoe snel :P ) te krijgen is.

We weten dat het reuze spannend is als je op korte termijn zo'n mooi toestel verwacht te ontvangen, maar probeer het desondanks wel duidelijk te houden.
Meningen over de handelswijze van bepaalde (web) shops horen niet hier maar in shopreviews. Het moge inmiddels duidelijk zijn dat Coolblue, Phonehouse en bol.com zo hun geheel eigen interpretatie van "verwachte leverdatum" hebben.

Dus nu graag weer on-topic[/modbreak]
Is dit niet iets voor Tweakers om hier een nieuws artikel aan te wijden met daarin:
  • Vermelde levertijden tegenover werkelijke levertijden
  • Communicatie vanuit de shops en Nokia (ze geven informatie die niet klopt)
  • reacties van de betrokken partijen CB, Nokia, Bol etc.
  • Wanneer kunnen de consumenten wel wat verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:47
Ben net gebeld door CB, ze verwachten dat ik mijn telefoon op zijn vroegst half februari krijg, het kon ook nog eind februari worden. Dat is wel balen, ik heb hem vorige week besteld (een witte 920) en moet nu dus nog minimaal een maand wachten. Op de vraag of een andere kleur eerder leverbaar zou zijn, was het antwoord dat dit niks uitmaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Spollie op 14-01-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
robpol schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:31:
Ben net gebeld door CB, ze verwachten dat ik mijn telefoon op zijn vroegst half februari krijg, het kon ook nog eind februari worden. Dat is wel balen, ik heb hem vorige week besteld (een witte 920) en moet nu dus nog minimaal een maand wachten. Op de vraag of een andere kleur eerder leverbaar zou zijn, was het antwoord dat dit niks uitmaakt.
Was jij uit jezelf gebelt met deze mededeling?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
robpol schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:31:
Werd je zomaar uit het niets gebeld door ze?
Of had je ze aangesproken op twitter/FB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Dewaterweg schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:15:
[...]

Is dit niet iets voor Tweakers om hier een nieuws artikel aan te wijden met daarin:
  • Vermelde levertijden tegenover werkelijke levertijden
  • Communicatie vanuit de shops en Nokia (ze geven informatie die niet klopt)
  • reacties van de betrokken partijen CB, Nokia, Bol etc.
  • Wanneer kunnen de consumenten wel wat verwachten?
Ik heb het in de groep gegooid. Je ziet vanzelf op de FP of er wat mee gedaan is :P

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:47
spenky schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:33:
[...]

Was jij uit jezelf gebelt met deze mededeling?
Ja, ze namen zelf contact met me op, ik heb alleen maar een bestelling geplaatst. Ze hadden overigens ook nog wat gegevens van me nodig omdat ik ben overgestapt van provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Ik vind het overigens ook zorgwekkend, ik heb namelijk de huidige vodafone actie besteld, eerst jaar 50% korting en 4gb data. Als ik mijn lumia in februari krijg is deze actie er natuurlijk niet meer.. Misschien betaal ik dan wel de volle pond?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Ze hebben antwoord aan iemand gegeven die gisteravond een vraag had gesteld over de lumia 920.
"Deze wordt 14-1-2013 verwacht. bestel je de Nokia vandaag dan wordt deze 14 januari naar je verstuurd." Voor mij iets te optimistisch maar goed!

EDIT: en met ze bedoel ik bol.com

[ Voor 7% gewijzigd door Markie577 op 14-01-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
het is zo ver! Datum bij CB weer opgeschoven naar 22-1-13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 11:28
bij mijn bestelling op CB is de status nu veranderd van eerst 10 naar 17 en nu naar 'Je bestelling wordt geleverd op 22-01-2013'

Ik heb een rode 920 in bestelling staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Geen geduld meer tegenwoordig(de jeugd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 15:28
mrcosmo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:10:
Geen geduld meer tegenwoordig(de jeugd) :)
Ja, hoe durven mensen ongeduldig te worden na een aankondiging in september!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
CB heeft mijn lever datum veranderd in 26 jan het gaat om een witte.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Cyrus The Virus schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:18:
CB heeft mijn lever datum veranderd in 26 jan het gaat om een witte.
Bij mij blijft er staan: je wordt gebeld voor een leverafspraak. Hoe komt het dat jullie al data hebben?

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
jojoppes schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:20:
[...]

Bij mij blijft er staan: je wordt gebeld voor een leverafspraak. Hoe komt het dat jullie al data hebben?
Ze spacen, dit is gewoon de aangepaste product leverdatum... Niks persoonlijks..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie in mijn bestellingsoverzicht staan dat CB mijn gele 920 op 5 februari zal leveren. Das een domper zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:43
Mijn zwarte lumia 920 staat nog steeds op 17-1-2013, hopen dat dit wel de waarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:29
Phonehouse vermeld dat de Nokia Lumia 920 ( Black ) deze week geleverd worden.
( priority club )

Ben benieuwd of dit ook waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:43
las3r schreef op maandag 14 januari 2013 @ 06:11:
Waar is dat preices @bartelsrobert? Online of in een fysieke winkel?
Dit is bij smartphonestunts.nl, maar meen het bij meer sites die het tele2 voordeelbundel van 18,75 aanbieden gezien te hebben.

Na deze combinatie is Ben volgens mij het goedkoopst (belnu.nl) 300min/500mb voor 785,- + 30,- aansluitkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Is het misschien een idee om in de TS even een update te zetten met welke shop welke kleur wanneer beschikbaar heeft?

En is er trouwens al ergens bekend welke datum de portico update voor iedereen beschikbaar moet zijn? Vooralsnog kan ik alleen februari vinden?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phonehouse op de leyweg in den haag heeft er 1 binnen gehad was net ff binnen gelopen om te kijken of ze hem hadden maar met het zelfde abbo bij phonehouse was hij 399 terwijl bij CB 163 kost ik wacht wel op CB het is een zwarte trouwens voor de liefhebbers die hem willen :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 12:56 . Reden: CB prijs aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:48:
phonehouse op de leyweg in den haag heeft er 1 binnen gehad was net ff binnen gelopen om te kijken of ze hem hadden maar met het zelfde abbo bij phonehouse was hij 399 terwijl bij CB 169 kost ik wacht wel op CB het is een zwarte trouwens voor de liefhebbers die hem willen :9
Welk abbo heb je vergeleken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corporalnl schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:52:
[...]

Welk abbo heb je vergeleken?
vodefone altijd 90 belminuten 4 gig verlenging 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Gisteren de rode Lumia 920 besteld bij Phoneshop, dit is wel de EU-versie zonder draadloze oplader actie (hoef zelf niet persé de draadloze oplader erbij). Ik had gisteren nl via dit forum gelezen dat de rode 920 daar op voorraad zou zijn. En inderdaad dus..

Zojuist bevestiging ontvangen dat toestel verzonden is en morgen wordt geleverd door PostNL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
  • Laatst online: 15:10
penscup62 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:58:
Gisteren de rode Lumia 920 besteld bij Phoneshop, dit is wel de EU-versie zonder draadloze oplader actie (hoef zelf niet persé de draadloze oplader erbij). Ik had gisteren nl via dit forum gelezen dat de rode 920 daar op voorraad zou zijn. En inderdaad dus..

Zojuist bevestiging ontvangen dat toestel verzonden is en morgen wordt geleverd door PostNL :)
Dan ben je optijd, zat net nog ff te kijken, is inmiddels niet meer op voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
weerdmeester schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:01:
[...]

Dan ben je optijd, zat net nog ff te kijken, is inmiddels niet meer op voorraad ;)
Hij is nog steeds op voorraad staat er (groen vinkje)
Alleen staat er:
"Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen "

dat stond er gister en eergister ook. Dus vind raar dat jij hem morgen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
penscup62 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:58:

Had zelf ook op die site gekeken, alleen moet ik daar 210,- bij betalen terwijl ik bij CB maar 79,- hoefte bij te betalen voor dezelfde Abbo. Uiteraard heb jij nu als voordeel dat hij eerder binnen is, maar vond dat de extra 130,-niet waard. Hoop dat hij mooi is!, ik wacht ook op de rode :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
Rezje schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:02:
[...]

Alleen staat er:

Nah das niet helemaal waar, als je namelijk de Lumia 920 kiest op die website staat hij standaard op de zwarte. Klikte je rechts ergens in het menu op de rode versie stond er toch echt op voorraad, zie ook een aantal eerdere posts hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Rezje schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:02:
[...]

Alleen staat er:

Nee hoor, als ik kijk via :
http://www.phoneshop.nl/nokia-lumia-920/

Dan zie ik overal staan bij de rode: Op voorraad: levering binnen 1 werkdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
weerdmeester schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:04:
[...]

Nah das niet helemaal waar, als je namelijk de Lumia 920 kiest op die website staat hij standaard op de zwarte. Klikte je rechts ergens in het menu op de rode versie stond er toch echt op voorraad, zie ook een aantal eerdere posts hierover
ah met abonnement dan zeker?
want losse verkoop check ik al een paar dagen, en dan staat er idd bij de rode: "op voorraad (groen vinkje", maar zodra je verder klikt staat er: Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
quote]Rezje schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:05:
[...]

ah met abonnement dan zeker?
want losse verkoop check ik al een paar dagen, en dan staat er idd bij de rode: "op voorraad (groen vinkje", maar zodra je verder klikt staat er: Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen
[/quote]

Gisteren stond er als je doorklikte bij rode 920 (als los toestel) toch ècht dat deze op voorraad was, levering binnen 1 werkdag. Dit stond alleen bij de rode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Verdammt!!!

gemist dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met PhoneShop en Coolblue gebeld. PhoneShop is nu uitverkocht en verwacht deze week voorraad, CoolBlue heeft voor mij bevestigd dat de levering van mijn rode 920 voor donderdag staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 15:28
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:12:
Net met PhoneShop en Coolblue gebeld. PhoneShop is nu uitverkocht en verwacht deze week voorraad, CoolBlue heeft voor mij bevestigd dat de levering van mijn rode 920 voor donderdag staat!
Wanneer had je deze gepre-ordered dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:12:
Wat staat er bij jou in je CB bestelling? 22-01?
En wanneer heb je hem besteld? Dan weet ik waar ik aan toe ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen account bij CoolBue maar ik had op 3/01 ge-preordered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Kijkshop heeft schijnbaar al pre-orders uitgeleverd en hebben nu geen voorraad. Morgen krijgen zij weer een lading Lumia's binnen. Ik weet alleen niet welke kleur ... iemand nog iets van Bol gehoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:15:
Ik heb geen account bij CoolBue maar ik had op 3/01 ge-preordered
Oh dat is goed nieuws! Hopen dat het deze x wel klopt want mijn rode is 27-12 besteld! :)

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:52
Net even voor de grap Billie (de automatische responder van Bol.com) gevraagd naar mijn bestelling. Krijg het volgende terug. Moest er wel even om lachen :9

Billie zegt: Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt: Wanneer komt mijn lumia 920 binnen?
Billie zegt: Heeft u een vraag over de aflevering van uw bestelling?
U zegt: ja
Billie zegt: Gaat het om uw meest recente bestelling met het elektronica artikel 'Nokia Lumia 920 - Zwart'?
U zegt: ja
Billie zegt: Ok, de release datum van 'Nokia Lumia 920 - Zwart' is vandaag! U kunt het artikel dan ook vandaag of anders uiterlijk morgen verwachten. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
U zegt: laten we het hopen Billie
Billie zegt: Ik heb u niet goed begrepen. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:32
Nog steeds niet van Bol...........heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Krijg ook gewoon geen antwoord op m'n mails naar Bol, hoop hem toch echt vandaag/morgen te hebben maar betwijfel het ten zeerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
jojoppes schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:16:
[...]

Oh dat is goed nieuws! Hopen dat het deze x wel klopt want mijn rode is 27-12 besteld! :)
Heb de mijne ook 2-1 besteld, ze krijgen komende donderdag een voorraad binnen, ook gelezen op hun twitter. Hier zitten ook rode bij. En De mensen die heb dus al eerder besteld hebben krijgen hem hopelijk dan de 17e

Zou dan wel blij zijn!, spannend dus!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Kreeg net een antwoord van Bol ... "Het toestel is nog steeds niet officieel released mijnheer !"

...

Betekent dat dat Bol nog geen toestellen heeft ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
spenky schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:20:
[...]

Ze spacen, dit is gewoon de aangepaste product leverdatum... Niks persoonlijks..
Laten we het hopen :+ dit was een losse bestelling

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
bhorvers schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:21:
Kreeg net een antwoord van Bol ... "Het toestel is nog steeds niet officieel released mijnheer !"

...

Betekent dat dat Bol nog geen toestellen heeft ontvangen ?
Ja hier dacht ik ook al aan, kreeg als antwoord op de email die ik gestuurd had, We zijn aan het overleggen met de leverancier over de voorraad!

Dus misschien hebben ze er niet eens een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
De witte lijkt op voorraad bij Hi?
Helaas wel lease: http://shop.www.hi.nl/hi/...SMS24a1,AHB24C2,ALEAS2JL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
DarkHunterNL schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:23:
[...]

Ja hier dacht ik ook al aan, kreeg als antwoord op de email die ik gestuurd had, We zijn aan het overleggen met de leverancier over de voorraad!

Dus misschien hebben ze er niet eens een?
:? Ze zijn prio leverancier..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Net Bol.com maar opgebeld (super korte wacht tijd, heel top!). Maar meisje kon me helaas niets vertellen over de voorraad status, dat kon ze niet zien.

Aangezien ik mijn bestelling al vroeg had gemaakt (28-11) en nog geen informatie of toestel heb ontvangen, en zij dit ook vreemd vond, heeft zijn mijn vraag doorgespeeld naar een andere afdeling. Deze gaat uitzoeken waar mijn witte Lumia 920 blijft. Ik wacht het mailtje dus even af. Begin ook beetje bang te zijn dat Bol.com niets binnen heeft gekregen van Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
VFRRijder schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:29:
[...]

:? Ze zijn prio leverancier..... 8)7
Krijg net dit als antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 januari 2013.
Omdat dit een zeer populair toestel is, is het voor ons niet mogelijk om verdere uistpraken te doen of de verwcahte levertermijn van het artikel. Wij sturen hem zodra wij het toestel were op voorraad hebben zo spoedig mogelijk naar u toe. We begrijpen dat hte vrevelend is dat u het toetsel nog niet heeft ontvangen. Toch willen we u vragen om hier nog even geduld in te hebben of anders uw bestelling te annuleren. Dit kan in de bestelstatus van uw product op onze website.

Op de typfouten na die me niet eens boeien is het weer een lekker emailtje waar je helemaal niks aan hebt en om je vraag heen lult 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Bleg Begin een hekel aan the phonehouse te krijgen. Het is dat ik die bonnen had anders had ik hem geannuleerd.

[13:28:48] Youp: De klanten die zich hebben ingeschreven voor de Priority Club online krijgen voorrang op de klanten zonder inschrijving. Het kan voorkomen dat er klanten zijn die via de winkel al een toestel hebben bemachtigd, echter is dit geen garantie en vaak ook een kwestie van geluk. Derhalve kan ik de 10 euro niet laten terugstorten, omdat u nog steeds krijgt waar u zich voor heeft ingeschreven; voorrang op de andere web-bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 23:25
Lol, ik bel voor de grap naar Hi, omdat ze vandaag toegezegd hadden en mijn bestel status nog niet gewijzigd was. Ik heb de witte Lumia besteld. Mevrouw vond het raar dat het nog niet verwerkt was, ze belde met de afdeling bestellingen en hij is meteen verzonden! Status van de bestelling is ook gelijk aangepast.

Dus, heb je een witte Lumia besteld bij Hi (ik zelf op 12-12-12) dan kun je beter even bellen, schijnbaar moesten ze het handmatig vrijgeven ofzo. :) hope this helps someone.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Is Hi de ultieme premium partner dan?
Daar staat inderdaad voorraad op de site en bijvoorbeeld CB moet nog dik 2 weken op witte lumia's wachten??

Terwijl het beide promotion partners zijn??? Erg raar dit allemaal....

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Heb de gele bij Bol.com besteld. Vorige week een email gestuurd met de vraag of ze het toestel ook daadwerkelijk vandaag (14 januari) kunnen leveren. Hier het antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail van 10 januari 2013.

U heeft contact opgenomen met onze klantenservice omdat u zeker wilt weten of u uw artikel 15 januari zal ontvangen. U geeft aan dat 'Nokia' een leveringsprobleem heeft op het moment en dat het niet zeker is of er op tijd geleverd zal worden door 'Nokia'.

De levertijden op onze site zijn zo actueel en accuraat mogelijk, maar wij zijn hierin afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken. Wij verwachten u het artikel te leveren op 15 januari. Indien het artikel is vertraagd zullen wij u zo snel mogelijk hiervan op de hoogte stellen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Kortom, heb er niets aan. Gewoon maar afwachten of er een mailtje komt vandaag met een shipping note ja of te nee... Heb er eigenlijk wel een hard hoofd in gezien de populariteit van het toestel...

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS

NmS

Op https://www.facebook.com/NokiaNederland zegt iemand ook gebeld te hebben met Bol.com en die hebben tegen hem gezegd dat Bol.com geen één Lumia heeft binnengkregen!

Gaat lekker zo met Nokia, pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Scrisissszzz schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:43:
Is Hi de ultieme premium partner dan?
Daar staat inderdaad voorraad op de site en bijvoorbeeld CB moet nog dik 2 weken op witte lumia's wachten??

Terwijl het beide promotion partners zijn??? Erg raar dit allemaal....
Wanneer heb je besteld? Als het in januari is vind ik het niks gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
chaoscontrol schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:49:
[...]

Wanneer heb je besteld? Als het in januari is vind ik het niks gek.
Ik heb die van mij op 9 december besteld met een nieuw vodafone abo...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Weet iemand al wanneer de Mediamarkt de Lumia 920 in de winkels heeft???

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
chaoscontrol schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:40:
Lol, ik bel voor de grap naar Hi, omdat ze vandaag toegezegd hadden en mijn bestel status nog niet gewijzigd was. Ik heb de witte Lumia besteld. Mevrouw vond het raar dat het nog niet verwerkt was, ze belde met de afdeling bestellingen en hij is meteen verzonden! Status van de bestelling is ook gelijk aangepast.

Dus, heb je een witte Lumia besteld bij Hi (ik zelf op 12-12-12) dan kun je beter even bellen, schijnbaar moesten ze het handmatig vrijgeven ofzo. :) hope this helps someone.
Dat beloofd goeds voor de kleuren, ik denk dat Hi en KPN er genoeg hebben omdat ze aan leasen doen. Niemand wil dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Cyrus The Virus schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:01:
[...]

Dat beloofd goeds voor de kleuren, ik denk dat Hi en KPN er genoeg hebben omdat ze aan leasen doen. Niemand wil dat :+
Die 100 euro om het toestel straks over te nemen voel ik echt niet op 2 jaar. :) Dus het is mij het meer dan waard om niet van provider te hoeven wisselen, nummer behoud etc enz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die bij gsmwijzer hebben besteld en iets weten over de beschikbaarheid?
Kleur onbelangrijk, heb aangegeven "eerst leverbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
Iemand nieuws over pre-orders in België? Ik zie namelijk enkel berichten omtrent leveringen in Nederland. Ik heb een rode 920 pre-order staan bij CB (pdashop.be) dd 04/12... Als ik Coolblue mag geloven dan krijgt NL blijkbaar prio over BE :? In België zouden de lumia 920's pas vanaf midden februari geleverd worden. Kan iemand dit bevestigen?

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkuh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09 21:37
Nosfera7u schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:59:
Weet iemand al wanneer de Mediamarkt de Lumia 920 in de winkels heeft???
Ik ben op donderdag 10 Januari bij de mediamarkt geweest om de dummie te bekijken. helaas lag die dus nog niet in de winkel en dus heb ik gevraagd wanneer die binnen zou komen. De verwachtingen waren eind januari... 8)7

Nokia Lumia 920 White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Cyrus The Virus schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:01:
[...]

Inderdaad!

Hi: €1248 totale kosten en vodafone via CB €1026 voor 24 maanden... Nogal een verschil.. en dan heb ik ook nog meer data en belminuten bij vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
chaoscontrol schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:04:
[...]

Die 100 euro om het toestel straks over te nemen voel ik echt niet op 2 jaar. :) Dus het is mij het meer dan waard om niet van provider te hoeven wisselen, nummer behoud etc enz :P
Het is niet bekend hoeveel je betaald aan het eind.
Je betaald de marktwaarde van dat moment.
Ze hebben wel leuke voorbeelden met iphone 3gs voor 100 euro maar dat is een toestel van 2009.

Je kan eerder rekenen op 200/300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
NmS schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:30:
Net Bol.com maar opgebeld (super korte wacht tijd, heel top!). Maar meisje kon me helaas niets vertellen over de voorraad status, dat kon ze niet zien.

Aangezien ik mijn bestelling al vroeg had gemaakt (28-11) en nog geen informatie of toestel heb ontvangen, en zij dit ook vreemd vond, heeft zijn mijn vraag doorgespeeld naar een andere afdeling. Deze gaat uitzoeken waar mijn witte Lumia 920 blijft. Ik wacht het mailtje dus even af. Begin ook beetje bang te zijn dat Bol.com niets binnen heeft gekregen van Nokia...
Check bol.com even. Zoals ik het lees kunnen ze alleen de mensen die voor 15 december besteld hebben leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Tazz@NL schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:22:
[...]

Check bol.com even. Zoals ik het lees kunnen ze alleen de mensen die voor 15 december besteld hebben leveren!
Klopt, ben ik, maar nog niets gehoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
corporalnl schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Het is niet bekend hoeveel je betaald aan het eind.
Je betaald de marktwaarde van dat moment.
Ze hebben wel leuke voorbeelden met iphone 3gs voor 100 euro maar dat is een toestel van 2009.

Je kan eerder rekenen op 200/300 euro.
Een Iphone zal altijd een grotere verkoop waarde hebben dan een Lumia, en een Iphone 4 neem je over voor 100e na 2 jaar. Volgens Hi medewerkers zal dit nooit boven de 100e komen te liggen voor de Lumia, is dat wel zo, mogen ze hem weer hebben, maar ik ga er niet vanuit. :)

Ik gebruik een telefoon 2 jaar en elke telefoon tot nu toe is dan ook zo goed als op. Mijn Desire HD is ook brak nu na 2 jaar, daarbij gebruik ik het ding toch nooit meer nadat ik mijn nieuwe toestel heb.

En tsja, ik ben gewoon gigantisch tevreden met Hi als provider. Ik zit er nu al 12 jaar en NOG NOOIT PROBLEMEN, dat is mij die paar euro meer dan waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 00:43
Dit antwoord kreeg ik na mijn vraag bij Bol:

Het artikel 'Nokia Lumia 920 - Zwart' uit uw bestelling xxxxxxxxxx is momenteel nog niet verzonden. Het spijt ons dat uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd bezorgd is. De levertijden op onze site zijn zo actueel en accuraat mogelijk, maar wij zijn hierin afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken.

Wij verwachten uw bestelling voor week 6 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

ConanTheB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:33:

Het artikel 'Nokia Lumia 920 - Zwart' uit uw bestelling xxxxxxxxxx is momenteel nog niet verzonden. Het spijt ons dat uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd bezorgd is. De levertijden op onze site zijn zo actueel en accuraat mogelijk, maar wij zijn hierin afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken.

Wij verwachten uw bestelling voor week 6 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging.
Op welke datum heb je de bestelling geplaatst?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS

NmS

Mail van Bol.com naar aanleiding van mijn telefoongesprek:
Geachte heer/mevrouw,

U heeft contact gehad met de bol.com Klantenservice in verband met de levering van uw bestelling xxxxxxxxxx.

We hebben uw vraag doorgegeven aan de betreffende afdeling. Graag informeren we u over het volgende antwoord.

U heeft de 'Nokia Lumia 920 - Wit' zeer tijdig besteld. Het artikel zal vandaag aan u verstuurd worden. We gaan er vanuit dat u het artikel morgen of overmorgen ontvangt.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Bestelling geplaatst op 28-11. We gaan het zien dan vandaag of hij ook daadwerkelijk wordt verzonden. Blijkbaar hebben ze dus wel Lumia's ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door NmS op 14-01-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
11-01-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
ConanTheB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:33:

Wow week 6... dat wordt nog even geduld hebben dan... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Ik denk dat ik gewoon afwacht, ga vanaf 26-01 toch op vakantie. Als ik tot die tijd niks gekregen heb annuleer ik hem. Ondertussen lokale shops en andere web shops bekijken of die daar al leverbaar is. Anders kijken of deze in Indonesië al te koop is :).

Bah wat een slecht leverbaar telefoon, Nokia scoort hiermee geen punten bij mij. HTC doet op dit gebied beter.

[ Voor 18% gewijzigd door ConanTheB op 14-01-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dit bericht van Bol.com ontvangen

U heeft uw bestelling (30 nov 2012) helaas nog niet ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en het spijt ons dat wij uw bestelling nog niet hebben kunnen leveren.

Wij verwachten de 'Lumia 920' deze week te kunnen leveren, maar de bestelstatus staat nog op 'verwacht'. Dat betekent dat wij nog geen actuele informatie van onze leverancier hebben ontvangen. Zodra het artikel verzonden wordt, ontvangt u hierover bericht.

Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren we uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren in uw bestelstatus op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting. Als u de bestelling voor annulering al heeft betaald, dan storten wij het betaalde bedrag binnen een week terug op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 16:03

SomerenV

It's something!

Bij Bol.Com worden ze ondertussen helemaal gestoord van alle e-mails en zit volgende week de halve bezetting overspannen thuis :+

Ik vraag me overigens af of de onduidelijk de schuld is van de leverancier of van de betreffende winkels. Coolblue is namelijk behoorlijk duidelijk over hun levertijden en kan prima aangeven wanneer welke toestellen binnenkomen en of je wel of niet bij de zending zit (tenminste, zo heb ik het ervaren).

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Je kan ook beter geen coolblue twitter gaan lezen, word je ook niet vrolijk van!, bericht van3 uur geleden:

Coolblue ‏@Coolblue_NL
@thomhubers Helaas niet. We horen net dat Nokia de levering heeft uitgesteld en dat het waarschijnlijk begin februari wordt.

Overigens gaat dat om een witte L920. Maar het zou zomaar ook om andere kleuren kunnen gaan.
Ik duik weer even onder en hoop nog steeds op 17/1, want de rest brengt alleen maar onduidelijkheid :P

Ook is het niet echt duidelijk of de datums gaan voor mensen die nu zouden bestellen of al 2 weken geleden of langer hebben besteld.

[ Voor 12% gewijzigd door MarcHealthy op 14-01-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
De data zijn: Rood 22-1, Geel 5-2, Wit 26-1 en over de zwarte Lumia is nog niets bekend.

Dit is wat CB net twittert en ook op de website staat bij de kleuren. Eerder dan die datums krijgen ze dus niks binnen.

Hi heeft duidelijke prio aangezien ze vanmiddag 40 witte op voorraad hadden...

Ik stel me in op 26-01 en dan zien we wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Grappig om je eigen tweet hier terug te lezen. Coolblue is niet heel eenduidig, Zeker de data op de website vind ik nogal dubieus.

Aan de andere kant schuift iedereen de bal naar Nokia, en die laat niks weten. (Behalve dat ze versturen, dat zeggen ze op facebook.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30

Megalodon86

Enzyme X

Ik baal nogal dat ik niet voor een bestelling bij Misco gekozen heb, die had ze dit weekend op voorraad. Ik was echter in de veronderstelling dat je er daar geen draadloze oplader bij kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Vandaag zou ik hem ontvangen... Post NL: "Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren." |:( 8)7

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
Scrisissszzz schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:59:
De data zijn: Rood 22-1, Geel 5-2, Wit 26-1 en over de zwarte Lumia is nog niets bekend.

Dit is wat CB net twittert en ook op de website staat bij de kleuren. Eerder dan die datums krijgen ze dus niks binnen.

Hi heeft duidelijke prio aangezien ze vanmiddag 40 witte op voorraad hadden...

Ik stel me in op 26-01 en dan zien we wel weer :)
deze data heb ik ook net doorgekregen van coolblue, en ze staan nu ook zo op de site

edit: hoop dat dit waar is, voor de rode iig, de 22e stopt mijn huidige abbonement.

[ Voor 7% gewijzigd door kaasplank1 op 14-01-2013 15:04 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 15:19
Zwarte Lumia 920 staat bij Coolblue nog op 17-1, maar dat gaan ze dus ook niet halen? Zou wel heel erg balen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
Insert12 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:04:
Zwarte Lumia 920 staat bij Coolblue nog op 17-1, maar dat gaan ze dus ook niet halen? Zou wel heel erg balen zijn.
op twitter stond dat de levertijd van de zwarte onbekend is.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Ik hoor net van een collega dat de Lumia 920 ook bij Wehkamp te krijgen is:
rood en wit > 1 week
zwart en geel > langer dan 5 weken

misschien ook een optie om eens te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 15:19
*knip

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 14-01-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
*knip

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 14-01-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
nog een webshop gevonden waar ze de zwarte op voorraad lijken te hebben:

www.castle.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
weerdmeester schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:19:

www.castle.nl
Staat bij verwacht week 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
weerdmeester schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:19:

www.castle.nl
mmm beetje dubbelop.

er staat ook:

Let op! Dit betreft een pre-order. Het is nog niet bekend wanneer de telefoon voorradig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
kijk je hier dan zie je toch op voorraad staan (andere kleuren weer niet)

http://www.castle.nl/gsm/...20-black?network=daisycon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
weerdmeester schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:22:

nou zo te zien is het een puinhoop daar. Ik klik op black staat er yellow etc.

Ik zou niet zo snel vertrouwen of ze die op voorraad hebben. en er staat 1 tot 3 werkdagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 16:03

SomerenV

It's something!

weerdmeester schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:22:

Met een prijsverschil van 100 euro vergeleken met de andere versies. Beetje apart :X

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
corporalnl schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:24:
[...]

nou zo te zien is het een puinhoop daar. Ik klik op black staat er yellow etc.

Ik zou niet zo snel vertrouwen of ze die op voorraad hebben. en er staat 1 tot 3 werkdagen....
Heb ze een bericht gestuurd met tevens de vraag of het een EU of NL model betreft, ik wacht even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
712 is de prijs?, dacht dat de Lumia 920 599 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
SomerenV schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Met een prijsverschil van 100 euro vergeleken met de andere versies. Beetje apart :X
Ja voor losse verkoop, icm een abonnement lijkt het (in mijn geval met een vodafone abonnement) net zo duur te zijn als bij CB
Pagina: 1 ... 18 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.