Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:09
weerdmeester schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Heb ze een bericht gestuurd met tevens de vraag of het een EU of NL model betreft, ik wacht even af...
hij is 712 euro ex verzend kosten.

Ik betaal geen 112 euro meer om hem eerder te krijgen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 00:43
Hmm beetje misbruik maken, omdat het slecht leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook gebeld met Bol.com. Mevrouw zei dat ze nog niks binnen hadden. Besteld op 29-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9-1-13 witte lumia 920 bij kpn besteld.
Net bevestiging dat hij morgen geleverd word. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48

Megalodon86

Enzyme X

Bol.com denkt aan de pre-orders van vóór 15 december te kunnen voldoen, dus ze zullen toch wel een indicatie gehad hebben van het aantal toestellen dat ze uitgeleverd krijgen?

Ben bang dat je sowieso dat je gewoon een belmiep aan de lijn krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-08 13:15
Megalodon86 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:30:
Bol.com denkt aan de pre-orders van vóór 15 december te kunnen voldoen, dus ze zullen toch wel een indicatie gehad hebben van het aantal toestellen dat ze uitgeleverd krijgen?

Ben bang dat je sowieso dat je gewoon een belmiep aan de lijn krijgt?
Ben bang dat ze helemaal niks aan niemand gaan leveren...

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

DarkHunterNL schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:31:
[...]

Ben bang dat ze helemaal niks aan niemand gaan leveren...
Best wel flauw als dat zo is. Zij waren een van de vier geselecteerde partners bij de lancering van de pre-orders. (ondertussen zie ik dat die lijst een stuk langer geworden is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien (optimistisch denkend) is het wel zo dat Nokia zo veel mogelijk telefoons in een keer bij Bol.com wil leveren. Ervanuit gaand dat Bol.com ook de meeste pre-orders heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdmeester
  • Laatst online: 21:17
corporalnl schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:27:
[...]

hij is 712 euro ex verzend kosten.

Ik betaal geen 112 euro meer om hem eerder te krijgen lol.
Nee voor een los toestel zeker niet. Maar zoals ik zei, icm een abbo net zo duur als CB:
Vodafone BSW 55 2 jaar: gratis (bij CB 6 euro dus scheelt niet veel)
http://www.castle.nl/aanb...ratis-de-nokia-lumia-920-

Maar goed, wellicht voor de ongeduldige tweakers hier wel een optie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bevestiging van kpn ontvangen. Witte lumia word morgen geleverd.
Besteld 09-01-13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Megalodon86 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:32:
[...]

Best wel flauw als dat zo is. Zij waren een van de vier geselecteerde partners bij de lancering van de pre-orders. (ondertussen zie ik dat die lijst een stuk langer geworden is).
Zou je me die link eens kunnen geven kan het niet meer vinden...

Verder is het idd flauw, heb het JUIST bij bol.com besteld omdat ze een partner waren en betrouwbaar kwa leveringen en dan krijgen ze er maar zo weinig geleverd. Heb de indruk dat de meeste bestellingen december / januari zijn gemaakt en alleen tot 15 december kunnen leveren.

Bar kleine voorraad en vind het schandalig zowel van bol.com als nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 14:46

defcon84

Multipass?

ConanTheB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:27:
Hmm beetje misbruik maken, omdat het slecht leverbaar is
volgens mij hebben ze gewoon nog eentje uit Duitsland liggen.. en krijgen ze die niet verkocht door de hoge prijs.. daarmee het prijs verschil.. de gekleurde hebben ze gewoon al de juist prijs gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Van wat ik heb gelezen heeft niemand nog de rode en gele, of heeft iemand een adresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Inmiddels ook (supersnelle) reactie van bol.com
Het spijt ons dat uw bestelling met bestelnummer xxx niet binnen de verwachte levertijd bezorgd is. De levertijden op onze site zijn zo actueel en accuraat mogelijk, maar wij zijn hierin afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken.

Wij verwachten uw bestelling in week drie/vier te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging.
Besteld op 21-12-2012 (kleur = zwart)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25
Track and trace is binnen! :D Morgen na een maand en 2 dagen een witte Lumia! :D

Speciaal thuiswerken zodat ik hem ook echt in ontvangst kan nemen :Y)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Je kunt Bol.com bellen met de vraag wanneer zij verwachten dat ze de telefoon kunnen leveren aan je. De telefoniste zal je dan zeggen dat ze dat niet kan zien, omdat in haar systeem nog staat dat het artikel nog uitgebracht moet worden, maar daarna moet je vragen (of ze stelt het zelf voor), om je vraag door te sturen naar een andere afdeling die dan uitgaat zoeken voor je wat de verwachte leverdatum gaat worden.

Ik kreeg 1,5 uur later een mailtje terug met daarin de toezegging dat mijn Witte Lumia 920 nog vandaag verzonden zal worden en dat ik hem morgen of overmorgen kan verwachten.

Heb het nog een keer gedaan voor een vriendin van me, betreffende een gele lumia 920, daarvan moet ze nog een e-mail van ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaoscontrol schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:39:
Track and trace is binnen! :D Morgen na een maand en 2 dagen een witte Lumia! :D

Speciaal thuiswerken zodat ik hem ook echt in ontvangst kan nemen :Y)
Waar had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NmS schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:39:
Je kunt Bol.com bellen met de vraag wanneer zij verwachten dat ze de telefoon kunnen leveren aan je. De telefoniste zal je dan zeggen dat ze dat niet kan zien, omdat in haar systeem nog staat dat het artikel nog uitgebracht moet worden, maar daarna moet je vragen (of ze stelt het zelf voor), om je vraag door te sturen naar een andere afdeling die dan uitgaat zoeken voor je wat de verwachte leverdatum gaat worden.

Ik kreeg 1,5 uur later een mailtje terug met daarin de toezegging dat mijn Witte Lumia 920 nog vandaag verzonden zal worden en dat ik hem morgen of overmorgen kan verwachten.

Heb het nog een keer gedaan voor een vriendin van me, betreffende een gele lumia 920, daarvan moet ze nog een e-mail van ontvangen.
Dat is goed nieuws, wachtende op mijn zwarte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023

Wanneer heb je de bestelling geplaatst dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

DarkHunterNL schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:35:
[...]

Zou je me die link eens kunnen geven kan het niet meer vinden...

Verder is het idd flauw, heb het JUIST bij bol.com besteld omdat ze een partner waren en betrouwbaar kwa leveringen en dan krijgen ze er maar zo weinig geleverd. Heb de indruk dat de meeste bestellingen december / januari zijn gemaakt en alleen tot 15 december kunnen leveren.

Bar kleine voorraad en vind het schandalig zowel van bol.com als nokia...
Volgens mij is die pagina er niet meer. Stond op Nokia site, maar ik kan hem niet meer vinden.
Ruud2001 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:38:
Inmiddels ook (supersnelle) reactie van bol.com

[...]

Besteld op 21-12-2012 (kleur = zwart)
Dat is nog wel een mooie prognose! Ik heb hem 28-11 besteld, ook een zwarte. Nog niks gehoor van Bol.com, alleen nog maar even hier gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:34:
Net bevestiging van kpn ontvangen. Witte lumia word morgen geleverd.
Besteld 09-01-13
Is dat een los toestel, of met een abbo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Coolblue nog even gemaild, volgende antwoord ontvangen over mijn zwarte Lumia (besteld op 8 januari):
Wij houden de verwachte leverdatum op onze website goed bij in overleg met onze leveranciers. Op dit moment verwachten wij de lading zwarte Lumia 920 toestellen 17-01 te kunnen leveren. De enige handeling die gedaan moet worden voor uw verlening is een afleverafspraak met u maken, en dit zal de levering niet in de weg zitten danwel vertragen. Wij houden nog steeds de volgorde van bestellen aan. En onze excuses voor de onduidelijkheden, door de enorme drukte die onder andere de nieuwe Lumia toestellen hebben veroorzaakt is het soms niet mogelijk om op de afgesproken tijdstippen te bellen. Ik hoop dat ik u iets meer duidelijk mee gegeven heb, wederom excuses voor de vertraging.
Dit staat weer haaks op de berichten via Twitter dat de zwarte Lumia een onbekende levertijd zou hebben... Ik ben dan ook benieuwd of ik de 17e daadwerkelijk wat van ze te horen krijg. Het lijkt er naar mijn idee steeds meer op dat Nokia geen telefoon wil verkopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
bhorvers schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:43:
[...]

Is dat een los toestel, of met een abbo ?
Kpn/Hi doen niet aan losse toestellen, dus het zal wel om een abbo in lease vorm zijn.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS

NmS

bhorvers schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:42:
[...]

Wanneer heb je de bestelling geplaatst dan ?
28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Hi, 12-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:52
Geachte heer P,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 januari 2013. U geeft aan op 24 december 2012 een bestelling met bestelnummer xxxxxxxxxx te hebben gedaan. Volgens onze gegevens is 'Nokia Lumia 920, zwart' vandaag verschenen en zullen wij u deze deze week toesturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Willem
Krijg ik zomaar even een mailtje van Bol.com via men naamsgenoot... binnen vijf minuten reactie (wat ik super snel vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Zo, het thuiswerken morgen is geregeld. Volgens de PostNL site is hij er tussen 14:00 en 16:00. Uiteraard laat ik het even weten als hij echt binnen is! :)

Toch wel jammer, was net zo gezellig in dit topic met alle lotgenoten. :+ Maar ik zie jullie uiteraard allemaal in het gewone Lumia 920 topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:32
Wimbjorno schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:04:
[...]

Krijg ik zomaar even een mailtje van Bol.com via men naamsgenoot... binnen vijf minuten reactie (wat ik super snel vind)
LOL, ieder persoon bij Bol zegt wat anders :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mailtje naar de klantenservice (ook super snel beantwoord) van bol.com geeft aan dat de afdeling inkoop en distributie er mee bezig is. Zij zullen me zo snel mogelijk iets laten weten. 29-11 zwarte besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
chaoscontrol schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:06:
Zo, het thuiswerken morgen is geregeld. Volgens de PostNL site is hij er tussen 14:00 en 16:00. Uiteraard laat ik het even weten als hij echt binnen is! :)

Toch wel jammer, was net zo gezellig in dit topic met alle lotgenoten. :+ Maar ik zie jullie uiteraard allemaal in het gewone Lumia 920 topic!
En waar had je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilyvanPutten
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
Zojuist iemand van CB gesproken, ze hebben de leverdatum opgeschoven naar de datum dat ze de 2e batch verwachten. Zo kunnen ze een reëler beeld geven, maar de datum die eerder op de site heeft gestaan is dus nog steeds de leverdatum van de eerste batch. Deze is niet zo groot, en ze verwachten de meesten bij de 2e batch te kunnen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Markie577 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:10:
[...]

En waar had je deze besteld?
Pas 12x gezegd alleen op deze pagina van het topic al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Mijn Status bij bol.com (order 8-01-2013):

Artikel: Nokia Lumia 920 - Geel
Bestelstatus: Wordt verwerkt (Uw artikel wordt zo snel mogelijk verzonden)
Verzending: Op verschijningsdatum

Dus volgens mijn info zou hij vandaag de deur uit moeten gaan. Maar tja..... Wacht nu al zo lang, die dag kan er wel bij.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Antwoord van bol.com:

Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en het spijt ons dat wij uw bestelling nog niet hebben kunnen leveren.
Uit navraag bij onze leverancier hebben een nieuwe leverdatum opgekregen. Wij verwachten nu uw bestelling in week 6 te kunnen leveren. Onze welgemeende excuses voor onze excuses.

Hoop t toch zeker niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

EmilyvanPutten schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:11:
Zojuist iemand van CB gesproken, ze hebben de leverdatum opgeschoven naar de datum dat ze de 2e batch verwachten. Zo kunnen ze een reëler beeld geven, maar de datum die eerder op de site heeft gestaan is dus nog steeds de leverdatum van de eerste batch. Deze is niet zo groot, en ze verwachten de meesten bij de 2e batch te kunnen voorzien.
De 2e batch was de reden waarom ik hem in Dutisland annuleerde. Daar kwam de 2e batch, afhankelijk van de reseller, een week, maand, 2 maanden, later :-(

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Wanneer had je hem besteld, kreeg de zelfde antwoord namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
ConanTheB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:14:
Wanneer had je hem besteld, kreeg de zelfde antwoord namelijk.
Als je mij bedoelt 24 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 01:09
Beste M Jansen,

Bedankt voor uw bestelling bij The Phone House. Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen. Zodra we uw bestelling weer op voorraad hebben ontvangt u van ons een email en sms waarmee u eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken.Wij verwachten uw toestel binnen Verwachte levertijd 1 tot 2 weken te leveren

Heb hem besteld met de prio code. ( ik sta ingeschreven sinds 28-11-2012 )
Bestelling heb ik de 1ste dag gedaan zodra dit kon bij the phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Lol, en nu krijg ik ook van bol.com

U doet navraag over de leverdatum van uw bestelling xxxxxxxxxxx. Wij hebben dit voor u nagevraagd bij de betreffende afdeling.

Op dit moment kunnen wij u geen precieze informatie over de leverdatum geven. Het artikel is nog niet afgeleverd door onze leverancier.

Onze excuses voor het ongemak.

Niemand daar weet ergens van af lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
EmilyvanPutten schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:11:
Thanks voor de update :), we gaan het zien komende donderdag :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wordt dat voor velen overwerken bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:20:
Volgens mij wordt dat voor velen overwerken bij bol.com
Niet als ze geen telefoons hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VFRRijder schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:22:
[...]

Niet als ze geen telefoons hebben 8)7
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Nog is de website niet aangepast, misschien kunnen ze beter de website aanpassen. Scheelt overspannen medewerkers daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ConanTheB schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:31:
Nog is de website niet aangepast, misschien kunnen ze beter de website aanpassen. Scheelt overspannen medewerkers daar :P
Maar veroorzaakt weer een lading boze mensen, nu klaagt maar een kleine groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij vodafone is het toestel helemaal van de site gehaald....

--edit--
Hoewel,Als je gaat zoeken op b.v. 920, dan is ie nog wel te vinden. :?

--edit2--
En nu staat ie er weer tussen? Heel gek.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg vreemd dit, ik heb ook een witte besteld op 28/11. Maar toen ik eerder deze ochtend navraag deed, middels email, werd me een 1.5 uur later doodleuk verteld dat ze 'mijn' witte 920 in week 6 zouden verwachten!!!? De logica ontgaat me echt!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Ohhhh wat ben ik blij dat ik geen pre-order heb gedaan en gewoon afwacht tot alle kleuren leverbaar zijn in alle shops, waarna de prijsconcurrentie begint.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
04-01 een rode besteld bij CoolBlue.

Ze melden nu nog, dat hij 17 januari binnenkomt... Net gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

LessRam schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:13:
Ohhhh wat ben ik blij dat ik geen pre-order heb gedaan en gewoon afwacht tot alle kleuren leverbaar zijn in alle shops, waarna de prijsconcurrentie begint.
Ja, maar dat is totaal niet interessant, wil toestel liever gisteren dan vandaag. Wat maken die paar 10-tjes uit tenslotte als je iets wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 15:28
harry899 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:17:

LOL, hoe vreemd ik krijg net dit binnen voor de rode 920 Coolblue bestellers:

De vraag aan CB of de rode lumia wordt geleverd op de 22e voor nieuwe bestellingen of ook voor preorders:

Beste Dhr. D***,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: **** en ordernummer: *****

Dit geldt helaas ook voor de huidige bestellingen. Wij zijn in constant overleg met de leveranciers, echter hebben wij niet kunnen voorkomen dat de verwachte leverdatum verzet moest worden. Excuses voor de vertraging.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Jurgen L*****
Medewerker Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
Ach, we zullen we zien.
Het verschil is het weekend, wanneer ik toch geen tijd heb om met mijn telefoon te pierewaaien.

Als hij er eind volgende week is, dan vind ik het wel best.

Later toegevoegd: 5 minuten na het typen van deze post, heb ik dezelfde mail in mijn mailbox. 22 jan 2013 :D

[ Voor 43% gewijzigd door harry899 op 14-01-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
harry899 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:17:

dat vind ik heel gek, ik heb m namelijk 17 december besteld en tegen mij zeggen ze dat ie 22januari binnenkomt

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat de bedrijven zelf niet weten waar ze aan toe zijn door de onduidelijkheid vanuit de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte,

U heeft contact opgenomen met de vraag over de levering van de bestelling met nummer xxxxxxxxxx.

De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 is 14 januari 2013. Het toestel is momenteel al zeer populair gebleken in pre-orders. Ten gevolge hiervan is er sprake van een landelijk tekort van de Nokia Lumia 920. Dit betekent dat wij snelle levering van dit toestel bij een bestelling na 15 december 2012 niet kunnen garanderen. De verwachte levertijd is in week 6.

Met vriendelijke groet,

Rick

Wat moet ik hier nu mee? Mijn bestelling is van 29-11. Simpele ziel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte,

U vraagt naar de verwachte levertijd van uw bestelling xxxxxxxxxx.

Zoals in de vorige e-mail staat aangegeven zal de levering naar verwachting in week 6 plaatsvinden. Dit kunnen wij niet garanderen, wij zijn hierin afhankelijk van de hoeveelheid telefoons die Nokia beschikbaar stelt voor de Nederlandse markt.

Met vriendelijke groet,

Thomas

Hier wordt ik wel boos van, besteld op 29-11!!! Dat gaat echt te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:32:

Wat moet ik hier nu mee? Mijn bestelling is van 29-11. Simpele ziel.
Frustrerend toch?!?! Ze weten volgens mij niet eens wie er op welke datum heeft besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:00
Krijg ik net een mailtje binnen van CB dat de leveringsdatum is gewijzigd naar 29-01. Ik heb em 14-12 besteld. En als ik hier de berichten lees zijn er mensen die em veel later hebben besteld, maar al wel binnen hebben?
Hebben hun het toestel los besteld?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
Zojuist in de mail, de nieuwe datum voor mijn zwarte Lumia 920...
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 29-01-2013
----------------------------------------------------------------
Nokia Lumia 920 Zwart
Om moedeloos van te worden, tegen de tijd dat ik mijn telefoon heb is deze alweer verouderd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:41:
Geachte,

U vraagt naar de verwachte levertijd van uw bestelling xxxxxxxxxx.

Zoals in de vorige e-mail staat aangegeven zal de levering naar verwachting in week 6 plaatsvinden. Dit kunnen wij niet garanderen, wij zijn hierin afhankelijk van de hoeveelheid telefoons die Nokia beschikbaar stelt voor de Nederlandse markt.

Met vriendelijke groet,

Thomas

Hier wordt ik wel boos van, besteld op 29-11!!! Dat gaat echt te ver.
Nog leuker er staat zelfs dat ze niet eens kunnen garanderen dat ze in week 6 kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen74
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 14:49
Bij Coolblue 17 november besteld en nu melding:

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 22-01-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Het vreemde is, CB heeft wel een aantal NL920 verstuurd...
Tenminste dat lees ik op twitter en aan zn ordernr te lezen heb ik eerder besteld maar ik heb nog niks :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41

NIEUWE LEVERDATUM 29-01-2013
Nokia Lumia 920 Zwart
Helaas, zojuist deze email ontvangen

[ Voor 17% gewijzigd door Rips10 op 14-01-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 23:17
Ik krijg het mailtje van CB ook net. Donderdag zouden ze toch een levering zwarte 920's binnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 10:55
Insert12 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:48:
Ik krijg het mailtje van CB ook net. Donderdag zouden ze toch een levering zwarte 920's binnen krijgen?
Dat werd mij ook verteld, ze zeiden dat ze contact gehad hadden met de leverancier en dat het zeker was dat ze hem donderdag konden leveren. Blijkbaar weer niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.

NIEUWE LEVERDATUM 26-01-2013
Nokia Lumia 920 Wit

Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:

http://www.pdashop.nl/klantenservice/email

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

PDAshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 2170277
Fax: (+31) (0)10 2125351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik heb ze terug gemaild met de vraag hoe het kan dat mensen eind december de 920 hebben besteld, en ondertussen al wel hebben ontvangen. En dat terwijl mensen die het toestel al eerder hebben besteld nog niets hebben ontvangen, desondanks hun belofte om alles op volgorde van besteldatum af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
Ik weet niet zeker of deze hier al langs gekomen is, maar een erg interessant artikel op TODAYonline, heb er ook maar even een nieuwstip voor de FP van gemaakt.

http://www.todayonline.com/Technology/EDC130111-0000069/Nokia-admits-Lumia-supply-problems

Men zag het niet aankomen, 'maar werkt er aan'. Als ik zo tussen de regels doorlees zou ik bijna gaan denken dat ze bij Nokia niet overtuigd waren van hun eigen product... Ik denk dat we voorlopig nog veel geduld nodig hebben!

[ Voor 12% gewijzigd door TMPJ op 14-01-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Remy!!!! schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:54:
Ik heb ze terug gemaild met de vraag hoe het kan dat mensen eind december de 920 hebben besteld, en ondertussen al wel hebben ontvangen. En dat terwijl mensen die het toestel al eerder hebben besteld nog niets hebben ontvangen, desondanks hun belofte om alles op volgorde van besteldatum af te handelen.
Dit zal waarschijnlijk liggen aan de kleur die je hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik heb een zwarte besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 13:37
Witte besteld op 1-1. Ik krijg net een mailtje van CB
leverdatum 26-01-2013 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Witte Lumia 920 bij Coolblue besteld op 27/11 (11:30), krijg zojuist mail dat levering uitgesteld is tot 26 januari.... BALEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rode besteld bij Bol op 5-12-12, nog niks van gehoord

Rode besteld bij CB op 7-12-12, leverdatum 22 januari

Ook eergisteren besteld bij Mediamarkt Almere, 3e op de lijst, leverdatum week 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Op 8-1 zwarte besteld bij CB, krijg zojuist een mailtje: nieuwe leverdatum 29-01-2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Hier ook de mail van CB betreft de witte. Hoe moeilijk kan het voor een bedrijf zoals nokia zijn om binnen een half jaar je product fatsoenlijk leverbaar te maken.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 25-12 witte besteld bij CB.
Leverdatum 26-01
Maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Ja het is feit, Nokia wil zijn telefoon gewoon niet verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
De Hi webshop heeft op dit moment 38 witte op voorraad... Weet je gelijk wie er bij Nokia bovenaan het lijstje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Levering Nokia Lumia 920

De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 is 14 januari 2013. Het toestel is momenteel al zeer populair gebleken in pre-orders. Ten gevolge hiervan is er sprake van een landelijk tekort van de Nokia Lumia 920. Dit betekent dat wij snelle levering van dit toestel bij een bestelling na 15 december 2012 niet kunnen garanderen. De verwachte levertijd is onbekend.

Dit staat bij Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 10:58
Kreeg net een mailtje van CB dat de levering pas 29-01 plaatsvindt. 20 minuten later bellen ze op om te melden dat de mijne toch nu geleverd gaat worden. Dus over 2 dagen is ie binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
hondapower schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:33:
Kreeg net een mailtje van CB dat de levering pas 29-01 plaatsvindt. 20 minuten later bellen ze op om te melden dat de mijne toch nu geleverd gaat worden. Dus over 2 dagen is ie binnen!
welk ordernr moet ik dan ongeveer aan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 23:17
Ordernummer maakt niet heel veel uit, gaat meer om de datum van bestellen en de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia Lumia 920 White
besteldatum : 30-11-2012
leverancier : bol.com
Levering (verwacht) week 6.

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:44:
Nokia Lumia 920 White

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Om gek van te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:44:
Nokia Lumia 920 White

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Waar staat deze info? Via mailcontact of in je account bij je bestelinformatie?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:45:
[...]

Waar staat deze info? Via mailcontact of in je account bij je bestelinformatie?
Zojuist een mail gestuurd naar bol.com en binnen half uur het antwoord :

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 januari 2013.

U wilt graag weten wanneer u uw bestelling xxxxxxxxxx kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw mobiele telefoon rond week 6 geleverd wordt.

Zodra we uw artikel(en) binnen hebben, sturen we deze direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Indien u de bestelling alsnog wilt annuleren kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail.

U kunt een bestelling ook zelf annuleren in de bestelstatus van uw account op onze site. Naast het artikel in de betreffende bestelling staat hiervoor, tot het moment van verzending, een speciale annuleerbutton.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Michel

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat NmS wel een bericht kreeg dat hij vandaag nog verstuurd zou worden. Besteldatum verschil niet veel en kleur is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Dit zal wel een zwarte zijn denk ik, die staat nog steeds op 17-01

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Cyrus The Virus schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:50:
[...]

Dit zal wel een zwarte zijn denk ik, die staat nog steeds op 17-01
De zwarte staat ook al op 29-01 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
Ik kom toevallig langs de MM en ik dacht vraag eens tegen beter weten of ze de Lumia 920 op voorraad hebben. Het antwoord wist ik al.
Ze hebben van iedere kleur een dummy,da viel me al mee. Ik vraag de echte hebben jullie zeker niet??? Natuurlijk wel meneer zegt ie!!!! Huh, ook in het zwart? Ja hoor en is niet gereserveerd. ik heb hem niet meer uit handen gegeven en ik zeg inpakken. _/-\o_
Zit ik nu onverwachts met een lumia 920 thuis te spelen.
Het hoeft dus niet zo moeilijk te zijn.
Volgens de meeste zou die vanaf vandaag leverbaar moeten zijn en is het dus ook [met een beetje geluk].
Veel succes voor alle pre-order mensen. Ik weet het. Het is oneerlijk verdeeld in de wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trinity999 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:59:
Ik kom toevallig langs de MM en ik dacht vraag eens tegen beter weten of ze de Lumia 920 op voorraad hebben. Het antwoord wist ik al.
Ze hebben van iedere kleur een dummy,da viel me al mee. Ik vraag de echte hebben jullie zeker niet??? Natuurlijk wel meneer zegt ie!!!! Huh, ook in het zwart? Ja hoor en is niet gereserveerd. ik heb hem niet meer uit handen gegeven en ik zeg inpakken. _/-\o_
Volgens de meeste zou die vanaf vandaag leverbaar moeten zijn en is het dus ook [met een beetje geluk].
Veel succes voor alle pre-order mensen. Ik weet het. Het is oneerlijk verdeeld in de wereld ;)
Stapt op de fiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infur
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
Zou ik mogen vragen wanneer u de Nokia lumia 920 heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar eerst even gebeld, MediaMarkt Eindhoven heeft m nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trinity999 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:59:
Welke Mediamarkt was jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Reactie van Bol:

Hartelijk dank voor uw reactie.

We zullen deze informatie zo spoedig mogelijk op onze site aanpassen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak door de vertraging van deze telefoon.

Met vriendelijke groet,

Guillaume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:04:
Toch maar eerst even gebeld, MediaMarkt Eindhoven heeft m nog niet binnen.
haha ik denk dan rij ik morgen wel even langs de MM in ehv :+ hoeft dus ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Is niet erg dat soms een leverdatum niet gehaald wordt, maar die bedrijven moeten leren informeren/communiceren. Geef gewoon duidelijk aan als je het niet kan halen. Als ik het zo begrijp heeft Bol niet een exemplaar.....dat weet je dan toch al voor het weekend. Als het echt week 6 gaat worden annuleer ik het wel en zie ik het wel weer als ie gewoon normaal verkrijgbaar is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
Roermond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS

NmS

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:49:
Vreemd dat NmS wel een bericht kreeg dat hij vandaag nog verstuurd zou worden. Besteldatum verschil niet veel en kleur is hetzelfde.
Tot dusver nog geen verzend e-mail ontvangen van Bol.com en/of wijziging in mijn bestelstatus. Ik hoop nu maar dat ze me geen verkeerde info hebben gegeven.

Sowieso vind ik het verdacht dat er nog helemaal niemand een Lumia 920 heeft ontvangen van Bol.com. Ik ben tot nu toe nog de enige met een e-mail van Bol.com dat ze hem vandaag nog zullen verzenden. Nog 4,5 uur en dan is de dag om. Ik wacht het nog even af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 10:58
Rips10 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:34:
[...]
welk ordernr moet ik dan ongeveer aan denken?
81 nog wat, zwarte lumia besteld 2e kerstdag.
Pagina: 1 ... 19 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.