Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NmS schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:24:
[...]

Tot dusver nog geen verzend e-mail ontvangen van Bol.com en/of wijziging in mijn bestelstatus. Ik hoop nu maar dat ze me geen verkeerde info hebben gegeven.

Sowieso vind ik het verdacht dat er nog helemaal niemand een Lumia 920 heeft ontvangen van Bol.com. Ik ben tot nu toe nog de enige met een e-mail van Bol.com dat ze hem vandaag nog zullen verzenden. Nog 4,5 uur en dan is de dag om. Ik wacht het nog even af....
Heb ook nog maar even gebeld.
Ze hebben het niet letterlijk gezegd, maar volgens mij hebben ze geen enkele Nokia Lumia 920 binnen gekregen. De vraag hoeveel ze er hebben binnen gekregen, kon niet worden beantwoord.

"Rond week 6" - pff lekker vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48

Megalodon86

Enzyme X

In welke week zitten we nu officieel?

Ach, ik wacht al bijna 2 maanden, 'kan nog wel een paar weekjes wachten. Ik heb nog een prima werkende iPhone 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-02 18:19
week 3, nog 21 dagen te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW M
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-03-2024
NmS schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:24:
[...]

Tot dusver nog geen verzend e-mail ontvangen van Bol.com en/of wijziging in mijn bestelstatus. Ik hoop nu maar dat ze me geen verkeerde info hebben gegeven.

Sowieso vind ik het verdacht dat er nog helemaal niemand een Lumia 920 heeft ontvangen van Bol.com. Ik ben tot nu toe nog de enige met een e-mail van Bol.com dat ze hem vandaag nog zullen verzenden. Nog 4,5 uur en dan is de dag om. Ik wacht het nog even af....
Ik hoop voor u, en voor Bol dat ze morgen wel een aantal telefoons binnen krijgen, en kunnen versturen. Heb zelf ook nog niks van Bol gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Hadden ze ook andere dan alleen zwarte ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infur
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
hondapower schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:24:
[...]

81 nog wat, zwarte lumia besteld 2e kerstdag.
Bedankt voor u reactie. Ik ben niet gebeld door Coolblue, terwijl ik de zwarte lumia heb besteld op 29-11-2012 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Heb ook zojuist de mail gekregen van CB dat mijn rode (besteld op 2-1) dat de nieuwe leverdatum 22-1 is. Dit zal wel betekenen dat ik niet bij de 1e zending van komende donderdag zit maar bij de 2e van 22-1. Met 22-1 ben ik ook nog blij :P

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:58:
Heb ook zojuist de mail gekregen van CB dat mijn rode (besteld op 2-1) dat de nieuwe leverdatum 22-1 is. Dit zal wel betekenen dat ik niet bij de 1e zending van komende donderdag zit maar bij de 2e van 22-1. Met 22-1 ben ik ook nog blij :P
Ik heb begrepen dat ze de rode pas vanaf de 22e kunnen leveren, dat is dus de eerste zending :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
Cyrus The Virus schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:54:
[...]

Hadden ze ook andere dan alleen zwarte ?
Dat weet ik helaas niet. Ik had alleen interesse in zwart. Als ik naar de Dummy kijk moet ik eerlijk zeggen dat ik vooral geel en rood naar "goedkoop glanzend plastic" vond uitzien. Hier zou ik spijt van krijgen als ik een van deze kleuren ongezien zou hebben besteld. Wit was wel weer Cool om te zien.
Wit en zwart zien er in mijn ogen duidelijk veel duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Mijn voorkeur ging eigenlijk naar matte grijs, maar die is (nog) niet in NL te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
trinity999 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:01:
[...]

Dat weet ik helaas niet. Ik had alleen interesse in zwart. Als ik naar de Dummy kijk moet ik eerlijk zeggen dat ik vooral geel en rood naar "goedkoop glanzend plastic" vond uitzien. Hier zou ik spijt van krijgen als ik een van deze kleuren ongezien zou hebben besteld. Wit was wel weer Cool om te zien.
Ah oke, morgen maar ff bellen. Ze zijn nu telefonische niet bereikbaar.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Rode besteld bij CB op 29-12. Ook vandaag mail van CB ontvangen met nieuwe leverdatum 22-01.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
trinity999 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:01:
[...]

Morgen maar even in Groningen op pad. Ben het met je eens dat die dummies in geel en rood er niet heel erg mooi uitzien. Vroeg me af of de daadwerkelijke kleur hetzelfde zou zijn. Zo ja, dan wordt het zwart of wit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
Toepus schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:29:
Rode besteld bij CB op 29-12. Ook vandaag mail van CB ontvangen met nieuwe leverdatum 22-01.
ik vind t echt heel gek dat CB blijkbaar wel nieuwere preorders mails stuurt terwijl er over mijn bestelling van half december helemaal niks gecommuniceerd wordt

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
kaasplank1 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:34:
[...]

ik vind t echt heel gek dat CB blijkbaar wel nieuwere preorders mails stuurt terwijl er over mijn bestelling van half december helemaal niks gecommuniceerd wordt
Nou ik had op twitter gelezen dat komende donderdag een zending komt waar ook rode/alle kleuren inzaten. Dus misschien heb jij nog geluk en krijg je hem gewoon donderdag/vrijdag. Dat is de 1e batch, komende dinsdag is dan de 2e en die zullen dan wel een mail hebben gekregen.

Paar paginas terug staat:
Zojuist iemand van CB gesproken, ze hebben de leverdatum opgeschoven naar de datum dat ze de 2e batch verwachten. Zo kunnen ze een reëler beeld geven, maar de datum die eerder op de site heeft gestaan is dus nog steeds de leverdatum van de eerste batch. Deze is niet zo groot, en ze verwachten de meesten bij de 2e batch te kunnen voorzien.

[ Voor 33% gewijzigd door MarcHealthy op 14-01-2013 20:43 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
GokuSsj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:36:
[...]

Nou ik had op twitter gelezen dat komende donderdag een zending komt waar ook rode/alle kleuren inzaten. Dus misschien heb jij nog geluk en krijg je hem gewoon donderdag/vrijdag. Dat is de 1e batch, komende dinsdag is dan de 2e en die zullen dan wel een mail hebben gekregen.

Paar paginas terug staat:
Zojuist iemand van CB gesproken, ze hebben de leverdatum opgeschoven naar de datum dat ze de 2e batch verwachten. Zo kunnen ze een reëler beeld geven, maar de datum die eerder op de site heeft gestaan is dus nog steeds de leverdatum van de eerste batch. Deze is niet zo groot, en ze verwachten de meesten bij de 2e batch te kunnen voorzien.
Witte besteld op 9 december en ik heb de mail ook gehad. 26-01 nu.....!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn lumia 920 op 31-12 besteld bij studentmobiel, zag hier echter nog geen berichten over de status van hun dus net even gebeld.

Konden mij vrij weinig vertellen, de status stond bij hun op 'binnen 10 werkdagen' echter konden ze absoluut geen garantie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:21
Mail gehad van CB voor levering van een rode 920 op 22-01. Besteld op 22-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Laatst online: 22:04
Vanmiddag ook een mailtje gekregen van CB dat de levering van mijn op 31-12 bestelde zwarte 920 was uitgesteld en nu op 29-1 zou plaatsvinden. Maar zojuist telefoontje gekregen dat het mailtje niet klopte, en dat hij morgen bezorgd gaat worden.

Erg blij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridian
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08-2017
Ik heb besteld op 28-11-2012 bij Bol.com. Nog niets van ze gehoord, status nog steeds:

Wordt verwerkt
Uw artikel wordt zo snel mogelijk geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:03
Status bij bol staat nog steeds op vandaag leverbaar?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Ook bij mij zal de witte lumia 920 morgen geleverd worden (hi 29-12-2012)

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 17:04

De Nelis

en anders maar niet...

Zojuist ook een e-mailtje van CB ontvangen. Gele 920 uitgesteld, 5-2 verwachte leverdatum (27-12-2012 vodafone)

[ Voor 5% gewijzigd door De Nelis op 14-01-2013 21:36 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
Toch een mailtje ontvangen, ook verwacht op de 22e :-(

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14-01-'13 [21:32]
Geachte heer Van der Valk,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 januari 2013.

U geeft aan dat u uw bestelling met bestelnummer xxxxxxx helaas nog niet ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en het spijt ons dat wij uw bestelling nog niet hebben kunnen leveren.

Het klopt dat u uw bestelling op 17 december heeft geplaatst. Wij zijn wat betreft de leveringen afhankelijk van de informatie die onze leveranciers geven en wij hebben geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen. Het blijkt een moeilijk leverbaar artikel te zijn.

Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren we uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren in uw bestelstatus op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting. Als u de bestelling voor annulering al heeft betaald, dan storten wij het betaalde bedrag binnen een week terug op uw rekening.

Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxxx

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Word ik niet veel wijzer van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkuh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09 21:37
Haha er is zelfs internationaal aandacht voor het probleem dat nokia met de levertijd in nederland.

http://www.wpcentral.com/...lands-lumia-920-sells-out

Nokia Lumia 920 White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Laatst online: 01-08 13:15
fokkuh schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:05:
Haha er is zelfs internationaal aandacht voor het probleem dat nokia met de levertijd in nederland.

http://www.wpcentral.com/...lands-lumia-920-sells-out
Natuurlijk ook precies waar ik hem besteld heb :P (die in het artikel aangegeven wordt)

Ik ga morgen eens lang de winkels in Arnhem kijken of ik hem daar kan scoren :)

[ Voor 9% gewijzigd door DarkHunterNL op 14-01-2013 22:15 ]

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Laatst online: 21:33
Iemand nog langs geweest bij Vodafone? Ze zouden mij bellen zodra die beschikbaar werd of als ze meer info hadden.. maar toen die voor verlengen beschikbaar werd als pre-order kreeg ik niets te horen en van de officiele release vandaag hadden ze mij ook niet op de hoogte gebracht. Ben benieuwd wanneer hij bij Vodafone dan beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 23:17
Vanmiddag met ze gebeld en hij is er nog niet daar. Ze verwachten hem half januari, dus deze week. Medewerker raadde me aan om aan het eind van de week weer te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap Bol.com werkelijk waar niet, nog steeds zowel bij de bestelinfo als bij de pagina waar je de telefoon bestelt staat dat hij vandaag geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 22:18

SomerenV

It's something!

In dit nieuwsbericht op GSMacties.nl staat uitgebreide informatie over de reden van de problemen en toelichting van verschillende (web)winkels die later nog aangevuld zullen worden. Altijd handig om te weten hoe het nou precies zit en wat de verschillende winkels zeggen over de levertijden en dergelijke :)

Zelf heb ik vandaag ook de beruchte mail van CB gekregen dat mijn toestel (zwarte versie) op de 29e verwacht wordt. Ik heb al twee jaar gedaan met m'n Desire Z, die paar extra dagen kan ik ook nog wel wachten :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Het is nu even balen dat je langer moet wachten, maar op de lange termijn is dit goed nieuws. Het WP platform is duidelijk populair en hoe meer gebruikers er zijn hoe meer apps en ook zullen nieuwe apps sneller uitkomen voor dit platform, want als je een zwak punt moet nomen is dat toch wel het.

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mijn artikel zou opeens verzonden moeten zijn!!! WOW! Nog geen bevestigingsmail ofzoiets. ben zeer benieuwd. Vraag me af wat er van dat week 6 over is dan?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
NIEUWE LEVERDATUM 05-02-2013
----------------------------------------------------------------
Nokia Lumia 920 Geel

Ik tref het maar weer ... @CB

Maar goed - ik ben blij dat er zoveel vraag naar is (is ook voor Nokia niet verkeerd lijkt me). Los van de leverproblemen kan dit alleen maar tal van goeds voor iedere lumia/wp8 gebruiker betekenen. Ik gebruik al 2 maanden een nokia 5310 - die laatste weekjes kunnen er ook nog wel bij :-)

[ Voor 44% gewijzigd door las3r op 15-01-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-08 10:18
Net ook al gepost, maar toen leek het wat sporadisch te werken.

Als je bij http://www.phonehouse.nl/...color=black#step2:reserve met een browser als chrome de tag data-basepart van 'SAMI9100' naar 'NOKLUMIA920' verandert voordat je zoekt, lijk je de resultaten voor de Lumia 920 te krijgen.
Oftewel, dan kan je zien in welke phonehouse winkels de Lumia voorradig is en waar ze wanneer worden geleverd!

Note: Het werkt (bij mij) alleen als je na het openen eerst nog een keer refresh, en niet op de input balk klikt.

[ Voor 188% gewijzigd door gaurdian op 15-01-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridian
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08-2017
Hmmm..heb het toestel op 28-11 gekocht bij Bol maar ik heb nog niet die 'Verzonden' status zoals Geordy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 00:07:
Ok, mijn artikel zou opeens verzonden moeten zijn!!! WOW! Nog geen bevestigingsmail ofzoiets. ben zeer benieuwd. Vraag me af wat er van dat week 6 over is dan?
Zie je dat staan bij je bestelstatus?

Staat bij mij nog steeds "wordt verwerkt" en heb ook nog geen verdere mail ontvangen.

Edit: Grappig trouwens. Op Bol.com staat nu "Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis" voor de Witte Lumia 920 :D

[ Voor 13% gewijzigd door NmS op 15-01-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag levering kpn witte lumia 920. 09-01-1013 besteld. Tussen 12 en 15 uur.
Krijg de melding bij sneeuwval kan de levering niet door gaan. :'(
Heb ik weer. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
NmS schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 00:45:
[...]

Staat bij mij nog steeds "wordt verwerkt" en heb ook nog geen verdere mail ontvangen.

Edit: Grappig trouwens. Op Bol.com staat nu "Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis" voor de Witte Lumia 920 :D
Inderdaad......nou, kom maar op met die witte. Wat een gedoe zeg.......zorg even dat je site klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Bol.com ... Vandaag besteld, morgen in huis !!

WTF ... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

[...]

Falende automatisering dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
SomerenV schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:17:
In dit nieuwsbericht op GSMacties.nl staat uitgebreide informatie over de reden van de problemen (knip)
Een mooie reclamestunt van Nokia, of een ernstig falende productielijn!
In beide gevallen erg vervelend voor de pre-order klanten.
Hopen dat Nokia snel orde op zaken heeft, dan zou dit wellicht het keerpunt voor ze kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
[...]

Heb even gebeld, maar ze kon niks beloven dat hij daad werkelijk geleverd word. Dus het zal wel niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:52
bhorvers schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:36:
Bol.com ... Vandaag besteld, morgen in huis !!

WTF ... :-(
Bol.com... Vandaag besteld, ergens volgend jaar in huis zonder enige garantie van leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Ik heb net CB gebeld, ze denken dat ze de 22e meer krijgen dan de pre orders.
Maar hij kon helaas niet zien of ik bij de 1e batch zit of hoeveelste ik sta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Op Bol.com staat ondertussen "Vermoedelijk 8-10 weken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Wit is op voorraad bij BOL.com

Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
Megalodon86 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:57:
Op Bol.com staat ondertussen "Vermoedelijk 8-10 weken."
Jep, ik heb daarjuist een mail over gestuurd. Ik ga er vanuit dat het overigens niet voor de pre-orders geld... anders zijn we blij gemaakt met een dooie mus als ik dat zo mag verwoorden.
phoenix_555 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:58:
Wit is op voorraad bij BOL.com

Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis
Dat geeft duidelijk aan dat ze wel toestellen hebben gekregen... waaruit ik mag/kan concluderen dat het niet alleen de witte kan/mag zijn. Waarschijnlijk hebben ze de lever datum voor mensen die nu bestellen op 8-10 weken gezet. Dat hoop ik tenminste!

[ Voor 38% gewijzigd door Wimbjorno op 15-01-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ahja, ik zie het. Alleen de witte blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Wimbjorno schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:59:
[...]
Jep, ik heb daarjuist een mail over gestuurd. Ik ga er vanuit dat het overigens niet voor de pre-orders geld... anders zijn we blij gemaakt met een dooie mus als ik dat zo mag verwoorden.

[...]

Dat geeft duidelijk aan dat ze wel toestellen hebben gekregen... waaruit ik mag/kan concluderen dat het niet alleen de witte kan/mag zijn. Waarschijnlijk hebben ze de lever datum voor mensen die nu bestellen op 8-10 weken gezet. Dat hoop ik tenminste!
Volgens de telefooniste kun je er niet vanuit gaan dat dit klopt, ze kon niet zien of ze ook werkelijk op voorraad waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik ben vooral benieuwd of er uberhaupt iemand is die zijn telefoon via Bol.com al binnen heeft gehad (of een verzendbevestiging). Volgens mij was ik echt wel op tijd met bestellen (28-11), maar ik heb nog niets gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
Ja, dat is een goeie ... heeft iemand uberhaupt al zijn Lumia via Bol.com gekregen ?

Vreemd ... op Bol.com is de witte de enige met de tekst "vandaag besteld, morgen in huis" ... alle andere kleuren hebben de tekst "vermoedelijk 8 - 10 weken"

Ik heb een witte besteld ... en vreemd genoeg ben ik nog niet enthousiast !

[ Voor 58% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
Niet dubbelposten maar je laatste post aanpassen als je de laatste poster bent :)

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat ik erg veel hetzelfde voorbij zie komen en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2013 09:18 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Het lijkt erop dat Bol.com toch aan het verzenden is, ik heb een verzendbestiging binnen gehad!

Geachte xxxx,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx van
28 november 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

De bestelling wordt verzonden met PostNL pakketservice. U kunt met het nummer 3Sxxxx op de website van PostNL uw pakket volgen zodra zij hem hebben ontvangen. Het pakket zal vanwege het formaat niet door de brievenbus kunnen. De bezorger zal daarom aanbellen om uw bestelling te overhandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor degene die net als ik bij de phonehouse via de priority-club besteld hebben;

Ik me op 17-12 ingeschreven voor een zwarte Lumia 920. Gisteren ben ik gebeld voor een afspraak voor de levering. A.s. Maandag wordt mijn toestel geleverd. Ik heb nummerbehoud aangevraagd na overgang van KPN -> Vodafone. Het toestel lag al klaar voor me maar doordat alles bevestigd moet worden door Vodafone moet ik nog heel even geduld hebben.

Ben in ieder geval heel blij dat ik eindelijk duidelijkheid heb. Ondanks dat ik er persoonlijk weinig last van heb blijft het een schande dat Phonehouse eerst toestellen naar winkels heeft gestuurd voordat naar de Priority-Club is gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 januari 2013.

De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 was 14 januari 2013. Het toestel is momenteel al zeer populair gebleken in pre-orders. Ten gevolge hiervan is er sprake van een landelijk tekort van de Nokia Lumia 920. Dit betekent dat wij snelle levering van dit toestel bij een bestelling na 15 december 2012 niet kunnen garanderen. De verwachte levertijd is onbekend.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Nivard
Jo, heb ik hem besteld op de 24e. Die klanten service heeft volgens mij instructies gekregen om dit bericht standaard te melden gezien het allemaal verdacht veel op elkaar lijkt en het elke keer op het zelfde uit komt. Ik heb nu echt de neiging om mijn Nokia te gaan annuleren... maar dan? waar is hij nog wel te krijgen (provincie Friesland) -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook om 00:38 vandaag een verzendbevestiging gekregen, heb een zwarte. besteld op 29-11. bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Niks ontvangen van bol.com.... heb dan ook op 24 december besteld maar vind het echt onzin dat ze 2 dagen voor de release ineens erop zetten na 15 december geen zekerheid en vervolgens levertijd 8-10 weken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:21:
Het lijkt erop dat Bol.com toch aan het verzenden is, ik heb een verzendbestiging binnen gehad!

Geachte xxxx,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx van
28 november 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Welke kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Voegt niets toe , dus *knip*

[ Voor 134% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 01:09
Zo nieuwe ochtend nieuwe kansen :)

Mijn bestelling is nog steeds op de zelfde status. ben benieuwd.

Phonehouse verwacht deze week een levering toestellen en begin volgende week.
Dit gaat om de Zwarte Lumia's

[ Voor 35% gewijzigd door corporalnl op 15-01-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Ondanks dat ik gisteren een mail kreeg dat mijn Witte Lumia 920 nog diezelfde dag verzonden zou worden, nog geen verzend bericht ontvangen.

Net gebeld met Bol.com, maar die kunnen weer eens niks zeggen over voorraad of over wanneer het verstuurd gaat worden. "Meneer, u bent één van de eerste waarnaar hij verstuurd zal worden".

Zo te zien is alleen de zwarte verstuurd vanuit Bol.com? Iemand al bericht die een witte heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25
Offtopic, dus weg.

[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2013 10:05 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NmS schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:03:

Iemand al bericht die een witte heeft besteld?
Reactie op mail : week 6 8)7

- Nokia Lumia 920 white
- Bol.com
- 30-11-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 15:18
Heb Bol ook maar even een mail gestuurd, heb echter pas op 6 januari besteld... Zwarte Lumia 920.

Mijn status staat namelijk nog steeds op Wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombrtls
  • Laatst online: 20-05-2022
Zojuist via twitter te horen gekregen dat mijn zwarte NL920 vandaag bezorgd wordt door Bol.com. Ik had deze 6-12-2012 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 14:29
Begin !OKTOBER! mijn Lumia920 Besteld bij "The Phone House", ik zou op de hoogte gehouden worden van mijn bestelling, wanneer de verwachte leverdatum zou zijn, wanneer deze in het centraal magazijn ligt, waneer deze naar de winkel gaat en tot slot waneer deze afgehaald kan worden. ik heb zelfs €10,- betaald voor de pre-order maar tot op heden NIETS van ze gehoort... ik vind dit een ZEEER kwalijke zaak...

Eeuwige roemlijst: 1. Achilles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
LordWhiskey schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:12:
Begin !OKTOBER! mijn Lumia920 Besteld bij "The Phone House", ik zou op de hoogte gehouden worden van mijn bestelling, wanneer de verwachte leverdatum zou zijn, wanneer deze in het centraal magazijn ligt, waneer deze naar de winkel gaat en tot slot waneer deze afgehaald kan worden. ik heb zelfs €10,- betaald voor de pre-order maar tot op heden NIETS van ze gehoort... ik vind dit een ZEEER kwalijke zaak...
In oktober heb je wrsch alleen de priority club voor de nokia lumia 920 gedaan.
Dan heb je hem nog niet daadwerkelijk besteld.
9-1-2013 zou je een mail moeten ontvangen hebben dat je hem kan bestellen.
In die mail staat dan een priority code die moet je dan gebruiken :)

[ Voor 4% gewijzigd door corporalnl op 15-01-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
corporalnl schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:14:
[...]

In oktober heb je wrsch alleen de priority club voor de nokia lumia 920 gedaan.
Dan heb je hem nog niet daadwerkelijk besteld.
9-1-2013 zou je een mail moeten ontvangen hebben dat je hem kan bestellen.
In die mail staat dan een priority code die moet je dan gebruiken :)
Dankje!,
maar ik heb helemaal niks gekregen what so ever... lekker bekwaam personeel dan daar bij de phonehouse...

Edit:
net even gebeld met de desbetreffende shop, en die gaan proberen om het toestel vanuit een ander filiaal deze kant op te krijgen. en dit zou deze week nog moeten lukken.,,... ze hadden echter wel mijn preorder staan op de zwarte lumia 920.

Groeten doen we niet aan op GoT. Tweakers zijn van nature al vriendelijk! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door PaT op 15-01-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
LordWhiskey schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:18:
[...]

Dankje!,
maar ik heb helemaal niks gekregen what so ever... lekker bekwaam personeel dan daar bij de phonehouse...
Ah oke das niet netjes idd. Voor mij is het ook de 1ste en laatste x bij phonehouse....
Ik snap dat er leverings problemen zijn. Maar ga ze dan niet in de winkel los verkopen terwijl ik 10 euro betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
corporalnl schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:25:
[...]

Ah oke das niet netjes idd. Voor mij is het ook de 1ste en laatste x bij phonehouse....
Ik snap dat er leverings problemen zijn. Maar ga ze dan niet in de winkel los verkopen terwijl ik 10 euro betaald heb.
Daar ben ik het mee eens, in 86 van de 200 winkels licht ie momenteel als stock... en ik heb hem nog niet terwijl ik m 4 maanden van tevoren bestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 00:43
Ik heb mijn order geannuleerd bij Bol nadat ze 8-10 weken bij hadden gezet :(. Ik ga gewoon een HTC 8x halen. Doei Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
wat een stel prutsers daar bij BOL... bel je ze lezen ze het letterlijke bericht van de website af verder kunnen ze nix melden... nog langer wachten dus op mn 920 Black :S

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Laatst online: 11-10-2023
[b]Wat ik van een kennis die met Nokia werkt heb begrepen is dat Nokia maar 1 doel had voor Q4 en dat was kostenbesparing. Alles is ingezet om elke euro te besparen. Om dit te bereiken hebben ze geen risico genomen en de productie van de 920 beperkt. Ze waren bang dat ze, net als vorige jaar, veel te veel zouden produceren en met een gigantische voorraad en kosten zouden zitten. Dit was het geval bij de Lumia 800.

Toen ze halverwege november zagen dat de vraag veel meer was dan verwacht, werd er besloten om pas de productie vanaf januari te starten om de Q4 kosten te besparen.

Vandaar dat er zo weinig is geproduceerd en de toestel pas vanaf februari overal (ook in andere landen) pas goed leverbaar is. bericht van lisad @ http://www.iex.nl/Forum/T...t/Nokia-Januari-2013.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van bol.com :
- Nokia Lumia Rood - levertijd 8-10 weken
- Nokia Lumia Zwart - levertijd 8-10 weken
- Nokia Lumia Geel - levertijd 8-10 weken
- Nokia Lumia Wit - vandaag voor 22:30 besteld, morgen in huis!! ECHT NIET !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Das wel stom van ze, want nu ga ik naar de concurrentie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ConanTheB schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:37:
Want je verwacht dat bol.com zelf Lumia's in elkaar gaat zetten? Ik denk dat er gewoon nog niet meer duidelijke informatie is, dus er valt niet meer te melden dan dat er nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
ConanTheB schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:37:
Kijk en daarom doen alle (online) verkopers zo vaag over de lever datum. De verkopers die eerlijk zeggen dat het februari wordt lopen het risico dat klanten weglopen naar een concurrent die zegt "vermoedelijk in de loop van de week", en die datum steeds opschuiven......

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
janvanduschoten schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:39:
[...]

Want je verwacht dat bol.com zelf Lumia's in elkaar gaat zetten? Ik denk dat er gewoon nog niet meer duidelijke informatie is, dus er valt niet meer te melden dan dat er nu is.
Ik bedoel Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Net nog gebeld met de MM in roermond, maar die hadden waarschijnlijk alleen zwarte. Kleuren hadden ze zeker niet en dat ging ook nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 15:18
Zelfde verhaal is al hierboven gepost. Eerst kijken of je wat nieuws post voordat je post, staat ook in de topicwaarschuwing. Dat is niet voor niets.

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evadnl schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:53:
Reactie van Bol.com... had ik al op de site gelezen, ze komen er lekker makkelijk vanaf zo...

[...]
Ik zou doorvragen, krijg je meestal wel meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
In Roermond moet het bij MM liggen. Ik woon in de buurt, maar geen zin in 30 km te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Heeft iemand al wat van de providers gehoord? Dat ze bij PH, bol.com CB enzo nu verkrijgbaar zijn is wel duidelijk maar bij VF, t-mobile, kpn etc? Gewoon bij providers zelf? Ben vooral benieuwd naar Vodafone.

Verder wel goed nieuws dat de Lumia920 gelijkt met portico update wordt geleverd.

Waarom bel je zelf niet even?

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Bol.com nog steeds niet leverbaar hoor, krijg steeds van die mailtjes van maximaal nog 10 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Bol.com heeft dus weldegelijk uitgeleverd. Ik zit al de hele ochtend m´n pakketje te volgen via PostNL, maar die gaat niet hard. Maar alleen een deel van de pre-orders dus.

In dit topic is ook al meerdere keren geroepen dat witte L920's onderweg waren vanaf Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Voegt niets toe, dus weg.

[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is afgeleverd bij het afhaalpunt van de AH. Veel succes jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Megalodon86 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:55:
Bol.com heeft dus weldegelijk uitgeleverd. Ik zit al de hele ochtend m´n pakketje te volgen via PostNL, maar die gaat niet hard. Maar alleen een deel van de pre-orders dus.

In dit topic is ook al meerdere keren geroepen dat witte L920's onderweg waren vanaf Hi.
Je moet ook nog rekening houden met de sneeuw he, grote kans dat postNL echt niet alle pakketjes weg krijgt vandaag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een mail ontvangen van bol.com, ze beloven me vandaag duidelijkheid te geven over de levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:01:
Zojuist een mail ontvangen van bol.com, ze beloven me vandaag duidelijkheid te geven over de levertijd...
Kreeg hetzelfde antwoord via twitter dus ben nu best nieuwsgierig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Nogmaals, ik begrijp dat het spannend is maar het topic is geen chatbox of slowchat, post ontopic en relevant, of post niet. Controleer ook of je niet al eerder geposte informatie post. Zoekbalkje boven, topicwaarschuwing onder, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Zo ik krijg een reactie van the phone house op een mail die ik vorige week heb verzonden.

Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Uit uw e-mail maak ik op dat u graag wilt weten wat de status is van uw bestelling. Ik heb dit voor u uitgezocht en gezien dat uw bestelling correct bij ons is aangekomen. Uw telefoon is echter nog niet op voorraad. Een indicatie van de levertijd moet ik u schuldig blijven; door de grote belangstelling voor deze actie zijn wij momenteel in afwachting van de fabrikant.
Zodra uw toestel bij ons binnen is zal er contact met u worden opgenomen om een afleverafspraak te maken.
We verwachten deze week een levering van deze toestellen en zullen u zo spoedig zodra uw toestel voor u op voorraad is, contact met u opnemen.
Mijn excuses voor het ongemak.

Grappig dat ze alweer niet reageren op de vraag, hoe het komt dat er toestellen verkocht worden in de vestigingen. En waarom deze niet verzonden wordt naar de mensen die een prio code hebben. 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door corporalnl op 15-01-2013 12:19 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
corporalnl schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:12:
Zo ik krijg een reactie op een mail die ik vorige week heb verzonden.

Geachte heer ,

Uit uw e-mail maak ik op dat u graag wilt weten wat de status is van uw bestelling. Ik heb dit voor u uitgezocht en gezien dat uw bestelling correct bij ons is aangekomen. Uw telefoon is echter nog niet op voorraad. Een indicatie van de levertijd moet ik u schuldig blijven; door de grote belangstelling voor deze actie zijn wij momenteel in afwachting van de fabrikant.
Zodra uw toestel bij ons binnen is zal er contact met u worden opgenomen om een afleverafspraak te maken.
We verwachten deze week een levering van deze toestellen en zullen u zo spoedig zodra uw toestel voor u op voorraad is, contact met u opnemen.

Grappig dat ze alweer niet reageren op de vraag, hoe het komt dat er toestellen verkocht worden in de vestigingen. En waarom deze niet verzonden wordt naar de mensen die een prio code hebben. 8)7
Reactie van????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:08
Zo ik krijg een reactie op een mail die ik vorige week heb verzonden.

Geachte heer ,

Phone House? Die prio code is 1 grote oplichterij. Je betaald geld voor het mailtje dat je ontvangen hebt dat vanaf x januari de Lumia te bestellen is. Nou, dat wisten we al want het was overal bekend dat de lumia vanaf begin januari besteld kon worden.

Als je de bestellink ook volgt in het mailtje kom je op de normale website terecht en plaatst je een normale order. Niets prio.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem_liu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-04 08:21
...
Ik gok zo om de winkels toch nog relevant te maken ten opzichte van websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Devian schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:18:
[...]

Phone House? Die prio code is 1 grote oplichterij. Je betaald geld voor het mailtje dat je ontvangen hebt dat vanaf x januari de Lumia te bestellen is. Nou, dat wisten we al want het was overal bekend dat de lumia vanaf begin januari besteld kon worden.

Als je de bestellink ook volgt in het mailtje kom je op de normale website terecht en plaatst je een normale order. Niets prio.
Je moet wel een prio code invullen die je gehad hebt.

( niet dat ik er zelf ook in geloof hoor daar niet van )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
Devian schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:18:
[...]

ik heb m oktober besteld en heb nooit een mailtje van de phonehouse gehad over wanneer deze verwacht zou worden noch een code voor die priority club!~ik vind het een slechte tent!, laatste keer phonehouse voor mij!

Pagina: 1 ... 20 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.