Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 18:56
Ik denk dat we nu wel de conclusie kunnen trekken dat de priorityclub van de Phonehouse anders is dan wat men ervan verwachtte.
Je kan inderdaad losse toestellen kopen in de fysieke winkels. Zaterdag kreeg ik nog een telefoontje van een fysieke winkel dat er een zwarte 920 binnengekomen is en of ik 'm op wilde halen.
Vriendelijk tegen 'm gezegd dat ik liever een witte wil en hij zou me bellen als een witte binnen zou komen. Dit alles buiten de prio club gedaan. Gewoon winkel binnenlopen en gegevens achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:33
corporalnl schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:22:
[...]

Je moet wel een prio code invullen die je gehad hebt.

( niet dat ik er zelf ook in geloof hoor daar niet van )
Je bedoelt de kortingscode? Dat is de enige die je invullen kunt voor 20eur korting op accessoires.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:09
Devian schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:44:
[...]

Je bedoelt de kortingscode? Dat is de enige die je invullen kunt voor 20eur korting op accessoires.
Klopt maar zij zien dat als prio code ( zeggen ze )

Nja ben ze al een lange tijd aan het treiteren want ik wil of zsm mijn toestel of mijn 10 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhensen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-02-2023
Zo.. ik dacht laat ik me ook maar eens van een nieuw toestel voorzien en heb bij CB een verlenging afgesloten.. Werd netjes gebeld ivm zakelijk abbo voor kvk info etc.. en direct gaf de verkoper aan dat de nokia 920 in de kleur wit niet leverbaar is en de voorzichtige schatting was nu eind feb! .. Ik heb de tijd maar ben wel benieuwd hoe dat dan gaat met de actie van Nokia, de draadloze lader actie die tot 1 mrt loopt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de grijze Lumia 920 al ergens in Europa te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Mediamarkt Eindhoven net gebeld, pas eind februari in de winkel...... |:(

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nosfera7u schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:40:
Mediamarkt Eindhoven net gebeld, pas eind februari in de winkel...... |:(
Mediamarkt Almere heeft me verteld dat ze volgende week een lading krijgen, ik sta daar nu op de lijst als vierde.
mhensen schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:31:
Zo.. ik dacht laat ik me ook maar eens van een nieuw toestel voorzien en heb bij CB een verlenging afgesloten.. Werd netjes gebeld ivm zakelijk abbo voor kvk info etc.. en direct gaf de verkoper aan dat de nokia 920 in de kleur wit niet leverbaar is en de voorzichtige schatting was nu eind feb! .. Ik heb de tijd maar ben wel benieuwd hoe dat dan gaat met de actie van Nokia, de draadloze lader actie die tot 1 mrt loopt?!
Gezien de leverproblemen zal Nokia denk ik de actie wel verlengen, maar dat is niet met zekerheid te zeggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Hi heeft ineens 84 witte op voorraad?? Toch blijf ik het vreemd vinden, zij krijgen er vandaag 50 bij en andere promotie partners moeten er nog 2 weken op wachten!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Scrisissszzz schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:44:
Hi heeft ineens 84 witte op voorraad?? Toch blijf ik het vreemd vinden, zij krijgen er vandaag 50 bij en andere promotie partners moeten er nog 2 weken op wachten!
Hi heeft vanaf het begin al de lumia's netjes op voorraad, lijkt erop dat ze een betere band hebben met nokia dan de andere leveranciers. Vriend van me had gelijk een zwarte op 10/1 van hi. Het is dat het lease is, anders had ik daar ook wel besteld.

Lijkt erop dat hi gewoon een deal heeft met nokia. Of dat niemand besteld bij hi natuurlijk vanwege het dure lease systeem ;)

[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 15-01-2013 13:48 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij AT&T in de VS is de oplader actie ook verlengd. Zal hier ook wel het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 01:09
Ik gok dat de meeste mensen via een andere provider gaan.
( in iedergeval 1 die GEEN lease heeft. )

Dus ik snap wel waarom ze voorraad hebben.
Weinig mensen leasen een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN, dat eigenaar is van Hi, heeft een goede band met Nokia. KPN heeft ook 720 Lumia's gekocht voor zijn personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:54

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Reactie van bol.com op mijn vraag of ze bij uitlevering rekening houden met de besteldatum (oftewel, oudste bestelling eerst)
...
Het is bij ons op dit moment nog niet bekend wanneer het toestel weer leverbaar zal zijn. De oudste bestellingen zullen uiteraard als eerste worden verstuurd.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste levering van de Nokia Lumia 920 is helaas door Nokia uitgesteld en wordt vanaf volgende week beperkt geleverd. We verwachten in uw geval dat het nog minimaal 1 tot 2 weken zal duren.

Aldus gsmwijzer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag was er 1 zwarte 920 te vinden in de Phonehouse op de Leyweg in Den Haag. Ik wilde in eerste instantie een gele, maar aangezien het gewoon te lang gaat duren ben ik maar voor een zwarte gegaan. Ik zal mijn CB bestelling annuleren en die van bol.com ook.
Vanavond maar eens lekker aan de slag met de lumia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridian
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08-2017
Ik heb op 28-11 besteld en betaald bij Bol. Nu zie ik dat sommigen die later besteld hebben de telefoon al krijgen. Bol meldt mij echter te verwachten dat het toestel pas in week 6 wordt geleverd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iridian schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:19:
Ik heb op 28-11 besteld en betaald bij Bol. Nu zie ik dat sommigen die later besteld hebben de telefoon al krijgen. Bol meldt mij echter te verwachten dat het toestel pas in week 6 wordt geleverd. :(
Ik zou ze even bellen met precies dit argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:33
gebeld door vodafone, dat hele corporate vodafone is echt dikke kut maar de lokale winkel is wel erg behulpzaam en doet wat ze kunnen en houden mij steeds bij alles wat er gebeurd op de hoogte via belletjes. Dikke pluim hoor. Maar ze weten nog niets over levering, ze hebben ze nog niet en belcompany (ook van vf) heeft ook nog niets. Hij zal bij VF waarschijnlijk in zw, wit, geel, rood komen zeiden ze ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phonehouse nootdorp heeft er ook nog 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridian
Iridian schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:19:
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:20:
[...]

Ik zou ze even bellen met precies dit argument.
Ze bieden hun excuses aan. Ze geven nu aan dat hun afdeling Distributie en Inkoop contact opneemt met de leverancier en dat ze het mij zo snel mogelijk laten weten wanneer een nieuwe leverdatum bekend is. Ook geven ze me aan dat ik de bestelling kan annuleren vanwege de vertraging...
Belachelijke gang van zaken. :(

[ Voor 24% gewijzigd door Iridian op 15-01-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:13:
Vandaag was er 1 zwarte 920 te vinden in de Phonehouse op de Leyweg in Den Haag. Ik wilde in eerste instantie een gele, maar aangezien het gewoon te lang gaat duren ben ik maar voor een zwarte gegaan. Ik zal mijn CB bestelling annuleren en die van bol.com ook.
Vanavond maar eens lekker aan de slag met de lumia.
ik had hem daar gezien maar niet genomen ivm hoge aanschafprijs van de telefoon bij een vodafone altijd 90 min verlenging niet gedaan hij zou daar dan 399 kosten iets te veel van het goede, hij is bij CB 163 dan maar twee weken meer wachten. En die meneer in de winkel deed een beetje poopie joopie raar ventje maar goed. Bij de vodafone in de winkel was de levering helemaal niet bekend het kon wel 8 tot10 weken duren. De belcompany had hem niet en wisten niet wat de levertijd was. Maar heel veel succes met je telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:46:
[...]

ik had hem daar gezien maar niet genomen ivm hoge aanschafprijs van de telefoon bij een vodafone altijd 90 min verlenging niet gedaan hij zou daar dan 399 kosten iets te veel van het goede hij is bij CB 163 dan maar twee weken meer wachten. En die meneer in de winkel deed een beetje poopie joopie raar ventje maar goed bij de vodafone was de levering helemaal niet bekend in de winkel kon wel 8 tot10 weken duren de belcompany had hem niet wisten niet wat de levertijd was. Maar heel veel succes met je telefoon!
Gast serieus, wat moet iemand hieruit kunnen opmaken? Ben je dronken of ben je zo mentaal beperkt dat je niet eens een leesbare post kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
Wimbjorno schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:22:
[...]

Jo, heb ik hem besteld op de 24e. Die klanten service heeft volgens mij instructies gekregen om dit bericht standaard te melden gezien het allemaal verdacht veel op elkaar lijkt en het elke keer op het zelfde uit komt. Ik heb nu echt de neiging om mijn Nokia te gaan annuleren... maar dan? waar is hij nog wel te krijgen (provincie Friesland) -.-'
'
Hij is te krijgen de phone house in leeuwarden (Zwart), en in Dokkum (Rood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:07
Nog een tip voor degene die een tele2 abbo bij coolblue hebben gekozen.
ik heb 17 december de lumia920 rood besteld icm smartmix 300 en internet medium(500mb) en toen zou ik 124 euro moeten bijbetalen. Nu heb ik vandaag contact gehad met CB omdat de bijbetalingsprijs nu nog maar 65 euro is, en ik heb bevestigd gekregen dat ik dus maar 65 hoef bij te betalen, dit scheelt mij dus bijna 60 euro, ik weet niet hoe het icm met andere smartmix abbos zit (of je dan nu ook minder zou moeten betalen), misschien is het zelfs zo dat het ook bij vodafone en tmobile abbos ook voordeel op kan leveren. maar ik zou dus eventjes nakijken of de bijbetalingsprijs nog hetzelfde is als op het moment dat er besteld is bij CB

ik heb eventjes een mailtje gestuurd en mij is dus toegezegd dat ik de nieuwe prijs moet betalen.

Edit: is toch weer extra budget voor een extra draadloze oplader :)

[ Voor 4% gewijzigd door kaasplank1 op 15-01-2013 14:57 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:52
las3r schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:55:
[...]

'
Hij is te krijgen de phone house in leeuwarden (Zwart), en in Dokkum (Rood).
Welke van de twee, er zit ook één in de Makro Leeuwarden. En hoe ben je aan deze informatie gekomen?... ik ga gelijk even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:17
Bij PhoneHouse in Raalte hebben ze één Lumia 920 en één 820 op voorraad. Voor mij is het meerprijs tegenover CB niet waard, dus ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
Wimbjorno schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:58:
[...]

Welke van de twee, er zit ook één in de Makro Leeuwarden. En hoe ben je aan deze informatie gekomen?... ik ga gelijk even bellen!
DM.

Overigens is het bij de kleine telecomretailers inderdaad niet fraai - zelfde abo als bij CB, en ipv 4 tientjes zo'n 350 euro bijleggen. Ik ben wel gek van de Lumia, maar niet zó gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:48:
[...]

Gast serieus, wat moet iemand hieruit kunnen opmaken? Ben je dronken of ben je zo mentaal beperkt dat je niet eens een leesbare post kan maken?
sorry hoor gaf alleen maar aan dat ze hem daar hadden zie mijn vorige post, en dat ik de andere winkels ook nog afgelopen was, en dat taalgebruik vind ik niet zo netjes maar das mijn mening nu weer ontop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN en Hi hebben vast een bepaalde voorreservering gedaan. Die telefoons zijn ook allemaal geupdate en zullen meteen de nieuwe 4G abbo's van KPN en Hi ondersteunen.
Die vooraden hoeven ze dan dus niet te delen met andere afnemers die voorlopig nog niet geupdate Lumia krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
las3r schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:04:
[...]

DM.

Overigens is het bij de kleine telecomretailers inderdaad niet fraai - zelfde abo als bij CB, en ipv 4 tientjes zo'n 350 euro bijleggen. Ik ben wel gek van de Lumia, maar niet zó gek.
Gozer, jij bent één geniale gast. Zojuist even gebeld en kan hem zometeen ophalen. Nu hangt het even van de geld overboeking af, maar indien daar geen problemen mee zijn... ben ik vanmiddag een troste bezitter van een Lumia 920 !

De meneer die aan de telefoon kwam reageerde op een manier alsof die nog een pallet vol had liggen... heel verbaast, net of niemand hem wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
kaasplank1 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:56:
Nog een tip voor degene die een tele2 abbo bij coolblue hebben gekozen.
ik heb 17 december de lumia920 rood besteld icm smartmix 300 en internet medium(500mb) en toen zou ik 124 euro moeten bijbetalen. Nu heb ik vandaag contact gehad met CB omdat de bijbetalingsprijs nu nog maar 65 euro is, en ik heb bevestigd gekregen dat ik dus maar 65 hoef bij te betalen, dit scheelt mij dus bijna 60 euro, ik weet niet hoe het icm met andere smartmix abbos zit (of je dan nu ook minder zou moeten betalen), misschien is het zelfs zo dat het ook bij vodafone en tmobile abbos ook voordeel op kan leveren. maar ik zou dus eventjes nakijken of de bijbetalingsprijs nog hetzelfde is als op het moment dat er besteld is bij CB

ik heb eventjes een mailtje gestuurd en mij is dus toegezegd dat ik de nieuwe prijs moet betalen.

Edit: is toch weer extra budget voor een extra draadloze oplader :)
Top, bedankt, ook maar gelijk de knoop doorgehakt en een besteld icm met nummerbehoud. Scheelt nu toch weer 30 met 2 weken geleden. (nu 46 aanbetalen ipv 76) bij een smartmix 450 met 1.5 gb.

Totaal 736,-

Heb wel nummerbehoud gedaan terwijl dat officieel nog niet kan. (pas de 29ste) maar aangezien ik dan ook pas mijn contract teken moet het eigk geen probleem zijn toch? (aangezien hij dan pas hopelijk binnenkomt)

Edit:
Haha, werd net gebeld. Ze zeiden dat de telefoon pas eind februari (in mijn geval) geleverd kan worden. Dan hou ik het abbonement nog wel even open. Wie weet verandert de boel wel weer.

[ Voor 6% gewijzigd door Denzis op 15-01-2013 15:24 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
Wimbjorno schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:16:
[...]
Gozer, jij bent één geniale gast. Zojuist even gebeld en kan hem zometeen ophalen. Nu hangt het even van de geld overboeking af, maar indien daar geen problemen mee zijn... ben ik vanmiddag een troste bezitter van een Lumia 920 !

De meneer die aan de telefoon kwam reageerde op een manier alsof die nog een pallet vol had liggen... heel verbaast, net of niemand hem wil ;)
Haha, in Dokkum of Leeuwarden? Ik heb het idee of is het hier toch allemaal wat "achter". Ik liep de t-mobile winkel in @ Leeuwarden, "Lumia? Die komt in april ofzo" - lolwut?

Veel plezier met je foon man ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
las3r schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:18:
[...]

Haha, in Dokkum of Leeuwarden? Ik heb het idee of is het hier toch allemaal wat "achter". Ik liep de t-mobile winkel in @ Leeuwarden, "Lumia? Die komt in april ofzo" - lolwut?

Veel plezier met je foon man ;-)
In 058 Leeuwarden :-D... heeft men dag goed gemaakt dit >:) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbaman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 22-01-2013
----------------------------------------------------------------
Nokia Lumia 920 + Screenprotector

Gisteren een rode besteld... Hij zei eerst eind januari, maar is bijgesteld. Met als slag om de arm eind februari, dus dat zal het wel worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik al ca 2 weken deze site en een kleine 3 andere sites dit topic bekijk en alle posts lees en ook de reacties en verwachtingen van de aanbieders naast elkaar zet; kom ik op 3 zaken:

1. alleen Hi en KPN kunnen leveren (op tijd) waarschijnlijk door goede contacten Nokia en lease..
2. ik het gevoel heb dat we het hebben over (maar) enige honderden (en geen duizenden) lumias die in de preorder zijn...
3. als je genoegen neemt met zwart, heb je de meeste kans om er 1 te kopen is een zaak binnen lopen en hem gewoon meteen te kopen.

Helaas is Nokia de "screw up" hier en NIET de retailers; die willen wel verkopen (hun werk...)

Naar maar waar

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Toch bizar dat Coolblue geen enkele witte Lumia 920 ontvangen heeft, terwijl de webshop van Hi blijkbaar weer aangeleverd heeft gekregen want ze hebben er nu maar liefst 83 stuks op voorraad. Mijn conclusie kan toch niet anders zijn dat Nokia Coolblue volledig voor jan-met-de-korte-achternaam laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:03
RoccoS schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:09:
Toch bizar dat Coolblue geen enkele witte Lumia 920 ontvangen heeft, terwijl de webshop van Hi blijkbaar weer aangeleverd heeft gekregen want ze hebben er nu maar liefst 83 stuks op voorraad. Mijn conclusie kan toch niet anders zijn dat Nokia Coolblue volledig voor jan-met-de-korte-achternaam laat staan.
En Bol.com ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Dat idee heb ik ook. Ze wisten ook nog niet of de levering zwarte 920's van 17 januari wel zou komen bij CB. Zo maar eens even via Facebook of Twitter vragen wanneer er weer wat richting CB gaat. Daar zitten volgens mij behoorlijk wat pre-orders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Ik dacht dat de "vaporware" periode allang achter ons lag...

HALLO Microsoft, HALLO Nokia, het Windows 8 "ecosysteem" gaat op deze manier ECHT niet lukken!

Speedster ziet een vacante PR functie bij Microsoft en Nokia. (stelletje PRUTSERS)

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireblade75
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-07 14:59
Net nog naar bol.com gebeld, waarschijnlijk krijg ik m'n Nokia Lumia 920 (Rood) eind januari of begin februari. Hopelijk dat eerste, dat is nog net op tijd om EAS te activeren voor G-Mail, denk je dat het mooi gaat lukken met een levering op 14 januari krijg je dit weer, leveringsproblemen xD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
Fireblade75 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:19:
Net nog naar bol.com gebeld, waarschijnlijk krijg ik m'n Nokia Lumia 920 (Rood) eind januari of begin februari. Hopelijk dat eerste, dat is nog net op tijd om EAS te activeren voor G-Mail, denk je dat het mooi gaat lukken met een levering op 14 januari krijg je dit weer, leveringsproblemen xD...
Ik heb mijn mail lekker naar Outlook.com overgegooid.
Zijn we straks google vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Laatst online: 01-08 13:15
Net bol.com gebeld meneer aan de lijn zegt dat de 8-10 weken een prima inschattig van de levertijd is..

Hoop het niet...

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Net weer mail gekregen van Bol.com betreffende mijn Witte L920 besteld op 28-11:
In eerder contact met onze klantenservice heeft u gevraagd of de Nokia Lumia 920 - Wit bij ons op voorraad is en wanneer u deze kunt verwachten.

Wij hebben op dit moment de Nokia Lumia 920 - Wit wel op voorraad. Wij hebben contact opgenomen met de leverancier hierover en wij hopen dat deze vandaag kan worden verzonden.
De logica ontgaat mij beetje in dit bericht. Waarom zou Bol.com contact op moeten nemen met hun leverancier, wanneer zij aangeven de witte L920 zelf op voorraad te hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Oke wtf momentje van de dag. Ik had de 24 december de lumia 920 in het wit besteld bij bol.com. Ik zie op de website dat deze als enige leverbaar is. Zegt die vrouw, ja kan zijn dat er iets is met het artikel nummer. Bestel het opnieuw en dan annuleren we de vorige. Ik zo van ja leuk maar dan sta ik weer onderaan bij de bestelling en heb niet ff weer 600 euro weer op mijn normale rekening.

Had erbij vermeld dat ze maar erachteraan moet gaan en niet een vage oplossing moet verzinnen.... Dit herinnerd mij weer waarom ik zo min mogelijk bij bol.com bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
In de CB winkel in Groningen had de medewerker het over in totaal ongeveer 600 pre-orders. Voorlopig verwachten ze nog niets uit te leveren, en dat wat er binnenkomt zal sowieso voor pre-orders gebruikt worden. Op dit moment stond de zwarte op -109, wat volgens hem aangaf dat er 109 toestellen tekort zijn, na de volgende levering.
Ik leg me er dus rustig bij neer dat het februari gaat worden en ga me nu maar focussen op schaatsmogelijkheden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Laatst online: 01-08 13:15
Bol.com = Geen voorraad
Mediamarkt = Geen voorraad
Dixons = Geen voorraad
Kijkshop = Geen voorraad

Allemaal net gebeld en overal hetzelfde antwoord: ''Nee sorry die wij hebben we niet en we kunnen ook niet zeggen wanner wel, er staat ook nergens een levertijd''.

+ die 8-10 weken die op bol.com staat ga ik echt niet NOG 2 maanden op wachten...

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Beaub schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:38:
In de CB winkel in Groningen had de medewerker het over in totaal ongeveer 600 pre-orders. Voorlopig verwachten ze nog niets uit te leveren, en dat wat er binnenkomt zal sowieso voor pre-orders gebruikt worden. Op dit moment stond de zwarte op -109, wat volgens hem aangaf dat er 109 toestellen tekort zijn, na de volgende levering.
Ik leg me er dus rustig bij neer dat het februari gaat worden en ga me nu maar focussen op schaatsmogelijkheden ;)
Wist ie ook ongeveer tot welke datum ze de pre-orders uit kunnen leveren? Ik hoop toch dat ik er bij de volgende levering bij zit. Anders maar de 820 of de HTC 8X als die dan wel leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn gele nokia lumia 920 op 7 januari besteld.

Na telefonis contact gehad te hebben met Bol.com kreeg ik een mail dat ik mijn telefoon in week 6 ontvang.
Ik ben benieuwd of het ook werkelijk gaat gebeuren.

Ik wil de bestelling ook niet meer annuleren omdat het een heeeeel gedoe is om mijn kadobonnen weer terug te krijgen. En ik niet zou weten wat ik voor zo'n bedrag bij bol.com ooit zou gaan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Misschien toch maar eens een dagje shoppen in Lille, de Phone House heeft er daar genoeg op voorraad in de winkel voor €549....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 15:28
RoccoS schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:45:
Misschien toch maar eens een dagje shoppen in Lille, de Phone House heeft er daar genoeg op voorraad in de winkel voor €549....
reiskosten, reistijd, geen Nokia lader... is dat het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail van Bol.com

Geachte heer, mevrouw,

De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 is 14 januari 2013 in Nederland. Het toestel blijkt zeer populair te zijn. Hierdoor is er sprake van een landelijk tekort van het toestel. Om deze reden kunnen we uw bestelling op dit moment niet uitleveren. Nokia Nederland heeft aangegeven dat de schaarste aanhoudt tot medio maart. Bol.com zal de komende weken beperkte aantallen van de Nokia Lumia 920 ontvangen. De levertijden hiervan zijn nog onbekend. Een exacte levertijd voor uw bestelling is om die reden helaas niet te geven. In uw bestelstatus kunt u zien of er zich wijzigingen hebben voortgedaan.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Ook dezelfde mail gehad van bol. Medio maart. Het wordt toffer met de week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Rubs schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:47:
[...]

reiskosten, reistijd, geen Nokia lader... is dat het waard?
Phonehouse maakt wel gebruik van de Gratis draadloze Nokia oplader ;)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Laatst online: 22:04
Vanochtend is dan mijn zwarte 920 afgeleverd. op 31-12 besteld bij CB (smartphoneshop.nl)

Ziet er cool uit, ga vanavond eens lekker spelen met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook dezelfde mail gekregen.
Wordt steeds belachelijker.
Eerst 14.01.2013, gisteren week 6 en nu zou het zelfs medio maart kunnen worden.
Bestelling 30-11-2012 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:47:
mail van Bol.com

Geachte heer, mevrouw,

De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 is 14 januari 2013 in Nederland. Het toestel blijkt zeer populair te zijn. Hierdoor is er sprake van een landelijk tekort van het toestel. Om deze reden kunnen we uw bestelling op dit moment niet uitleveren. Nokia Nederland heeft aangegeven dat de schaarste aanhoudt tot medio maart. Bol.com zal de komende weken beperkte aantallen van de Nokia Lumia 920 ontvangen. De levertijden hiervan zijn nog onbekend. Een exacte levertijd voor uw bestelling is om die reden helaas niet te geven. In uw bestelstatus kunt u zien of er zich wijzigingen hebben voortgedaan.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,

bol.com Klantenservice
Dezelfde mail binnengekregen... Hopelijk krijg ik een beetje voorrang.. 24 december besteld alweer.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 15-01-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridian
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:52:
Ook dezelfde mail gekregen.
Wordt steeds belachelijker.
Eerst 14.01.2013, gisteren week 6 en nu zou het zelfs medio maart kunnen worden.
Bestelling 30-11-2012 !!
Zelfde email gekregen. Gekocht op 28-11-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Twardt schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:52:
Vanochtend is dan mijn zwarte 920 afgeleverd. op 31-12 besteld bij CB (smartphoneshop.nl)

Ziet er cool uit, ga vanavond eens lekker spelen met dat ding.
Zoo de zwarte 920s zijn duidelijk de enige die CB (en de rest m.u.v. Hi) uitlevert!
Nog niemand die een rode of gele heeft gehad?

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS

NmS

Het is duidelijk dat dit om een algemeen e-mailtje gaat die is verstuurd naar alle Bol.com klanten die een Lumia 920 in bestelling hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NmS schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:54:
Het is duidelijk dat dit om een algemeen e-mailtje gaat die is verstuurd naar alle Bol.com klanten die een Lumia 920 in bestelling hebben staan ;)
En dan gewoon op de site laten staan :

Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:57:
[...]

En dan gewoon op de site laten staan :

Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Vond de medewerkster ook erg vaag... Dan nog de opmerking proberen te maken, bestel hem dan nog een keer.....

Net nog naar bol.com en de phonehouse gebeld. De zeiden bij het wordt nokia al gelijk dat ze de lumia 920 niet op voorraad hebben. Blijkbaar ben ik niet de enige die belt :+

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 15-01-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Hoe langer dit duurt, hoe meer zin ik heb om er gewoon in Roubaix (net over de Franse grens) een zwart toestel te gaan halen voor 550€. Had liever een witte gehad, maar op dit tempo zijn er eind februari nog geen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of de actie (gratis draadloze oplader) verlengt wordt nu de levering zo traag verloopt. Scheelt toch 60 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Net Bol.com gebeld. Levering van de hele linie Lumia 920's is vertraagd met 8 tot 10 weken. Inmiddels ook op hun site aangepast: http://www.bol.com/nl/p/n...20-geel/9200000010055974/

Ik ben voor een collectieve klachtenactie richting Nokia. Dit slaat nergens op.

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
LCP schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:08:
Net Bol.com gebeld. Levering van de hele linie Lumia 920's is vertraagd met 8 tot 10 weken. Inmiddels ook op hun site aangepast: http://www.bol.com/nl/p/n...20-geel/9200000010055974/

Doe met je mee, jezus christus (excuse my french) 2 en halve maand vertraging.

Zo groot is ons land toch ook weer niet?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali

Denk dat Nokia de grote vraag niet verwacht had... Anyway, waarom halen ze de witte niet van de "Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis " af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS

NmS

vali schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:10:
[...]

Denk dat Nokia de grote vraag niet verwacht had... Anyway, waarom halen ze de witte niet van de "Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis " af....
Die worden automatisch gegenereerd aan de hand van de voorraad die ze hebben. Paar berichten geleden had ik een reactie van Bol.com op mijn mail geplaatst, waarin ze zeggen dat de witte op voorraad is bij ze. Maar zo vaag als dat ze zijn, maken ze meteen een mooi tegenstelling in de zin daarna. Voor het gemak hieronder nog een keer:
Wij hebben op dit moment de Nokia Lumia 920 - Wit wel op voorraad. Wij hebben contact opgenomen met de leverancier hierover en wij hopen dat deze vandaag kan worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit geldt niet voor de WITTE !!

http://www.bol.com/nl/p/n...920-wit/9200000010044799/

Daar staat nog steeds : Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
NmS schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:13:
[...]

Die worden automatisch gegenereerd aan de hand van de voorraad die ze hebben. Paar berichten geleden had ik een reactie van Bol.com op mijn mail geplaatst, waarin ze zeggen dat de witte op voorraad is bij ze. Maar zo vaag als dat ze zijn, maken ze meteen een mooi tegenstelling in de zin daarna. Voor het gemak hieronder nog een keer:

[...]
Lekker vaag weer. Hopelijk leveren ze dan mijn witte snel, ik zie het namelijk niet zitten om 8 weken hierop te wachten. Erg jammer dat hij op mijn werk nog niet leverbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, vanmorgen een mailtje gekregen van Bol, dat de Lumia920 verzonden is. Nu weer pech dat het sneeuwt, dus vertraging in aflevering.
Nog even een commentaar op het review. Naar mijn mening is kleur, grootte, gewicht van een toestel ontzettend persoonlijk, dus ik zou er geen sterren voor geven. Verder vind ik dat men zou moeten kijken naar de kwaliteit van een genomen foto, zolals hij digitaal opgeslagen is. Kijken naar die foto kan dan op verschillende manieren. Natuurlijk op het scherm van de lumia. Maar geeft kijken op een TV dan een ander reultaat. Of op je PC, Tablet? Het echte resultaat zie je naar mijn mening als je de foto laat afdukken door een vakfotograaf.
Wat echt belangrijk is in een revieuw is de snelheid en het gebruiksgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS

NmS

Ah interessant terug bericht van Bol.com:
Onze excuses voor de onduidelijkheid. De Lumia 920 telefoons leveren wij niet vanuit ons eigen magazijn maar direct vanuit onze leverancier.

Onze leverancier heeft aangegeven genoeg witte versies op voorraad te hebben, vandaar dat wij ervan uitgaan dat uw bestelling zeer spoedig zal worden geleverd.
Er komt dus helemaal niks binnen bij Bol.com zelf, maar er wordt direct verstuurd vanuit de leverancier. Als dat maar goed gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:18:
Hoera, vanmorgen een mailtje gekregen van Bol, dat de Lumia920 verzonden is. Nu weer pech dat het sneeuwt, dus vertraging in aflevering.
Nog even een commentaar op het review. Naar mijn mening is kleur, grootte, gewicht van een toestel ontzettend persoonlijk, dus ik zou er geen sterren voor geven. Verder vind ik dat men zou moeten kijken naar de kwaliteit van een genomen foto, zolals hij digitaal opgeslagen is. Kijken naar die foto kan dan op verschillende manieren. Natuurlijk op het scherm van de lumia. Maar geeft kijken op een TV dan een ander reultaat. Of op je PC, Tablet? Het echte resultaat zie je naar mijn mening als je de foto laat afdukken door een vakfotograaf.
Wat echt belangrijk is in een revieuw is de snelheid en het gebruiksgemak.
Welke kleur en datum had jij hem besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 nov besteld, in zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om vragen over kleur, winkel en besteldatum te voorkomen,
kan je deze gegevens in je 'signature' zetten.

Dan krijg je dit als onderschrift te zien bij elk bericht.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:33:

hahahah :P Idd een slime manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
Hoppaa, goed plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook voor actie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Ik vrees alleen niet dat hij er sneller door geleverd gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsertje13
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:10
Vandaag bij de vodafone winkel in groningen geweest, hier werd mij verteld dat zij het toestel pas begin februari zouden krijgen. Hierna naar de kpn winkel geweest, hier hadden ze het toestel gewoon op vooraad, meteen abbo bij kpn verlengd en een witte 920 meegenomen. Met de huidige actie van kpn heb ik een dusdanige korting dat het toestallease verhaal makkelijk uit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:33:

Zeer goed plan!
Hoe doe je dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Heeft iemand al een rode telefoon gescoord? Dit gaat namelijk helemaal nergens over. Ik hoef geen voorrang maar 2 december bestellen en nu nog niks is belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:47:
[...]

Zeer goed plan!
Hoe doe je dat??
klik forum->myreact->wijzig profiel zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:47:
[...]

Zeer goed plan!
Hoe doe je dat??
Ga naar je profiel (rechts boven)
Kies voor bewerken
Ga naar forumprofiel
Vul je gegevens in bij 'signature'
Suc6 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:50:
[...]

Ga naar je profiel (rechts boven)
Kies voor bewerken
Ga naar forumprofiel
Vul je gegevens in bij 'signature'

Suc6 8)
ff checken of het gelukt is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb hem er ook bijgezet. De gele heeft de langste lever tijd ;(

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 15:18
Jammerlijk net mail gekregen van Bol.com dat het nog tot medio maart kan gaan duren!!!

Gelijk gemailed met de vraag hoe het dan zit met de actie van de gratis oplader, gezien je daar een IMEI nummer van het toestel voor nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Laatste waarschuwing voor dit topic. Post ontopic en relevant. De bovenstaande offtopic slowchat is niet de bedoeling zoals ik ook al eerder vandaag heb gemeld en ook in de topic waarschuwing staat. Mocht het weer offtopic gaan dan gaat dit topic op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Kunnen we dan eigenlijk niet beter even een public Google Docs documentje gebruiken om daar gewoon alles te laten invullen om zo te weten welke winkel welke kleur wanneer kan leveren?

Ik ben er niet zeker van, maar volgens mij kon dat namelijk met Skydrive nog niet, dus vandaar de suggestie voor Google Docs...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Martinspire schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:03:
Kunnen we dan eigenlijk niet beter even een public Google Docs documentje gebruiken om daar gewoon alles te laten invullen om zo te weten welke winkel welke kleur wanneer kan leveren?

Ik ben er niet zeker van, maar volgens mij kon dat namelijk met Skydrive nog niet, dus vandaar de suggestie voor Google Docs...
Je kan een gedeelt document maken met Skydrive. Openbaarmaken voor iedereen. Wellicht een idee.. Of in de OP bijhouden?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
spenky schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:05:
[...]

Je kan een gedeelt document maken met Skydrive. Openbaarmaken voor iedereen. Wellicht een idee.. Of in de OP bijhouden?
Laten we maar een SkyDrive document maken dan, gewoon omdat we dan niet die googlediensten gebruiken en lekker bij Microsoft blijven; het gaat tenslotte om windowsphone hier!

edit: hier een documentje, verander er aan wat je wil is gewoon een opzetje.
https://skydrive.live.com...&authkey=!APvjKEZrrQHETjc

[ Voor 17% gewijzigd door Worsteneter op 15-01-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
Ik heb wat kleine aanpassingen gedaan in de doc,bijv. nieuwe categorie namelijk de besteldatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Linkje naar het Skydrive document staat nu in de topicwaarschuwing, dan kan het hier weer ontopic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Ah het lotgenoten topic ;) .

Ik zit ook te wachten op mijn Lumia 920 (Geel), en deel het leed met mijn mede CoolBlue bestellers.
Heb mijn Lumia 12 januari besteld, en levertijd staat nu op 5 februari. Aan de telefoon werd mij al medegedeeld dat die van mij zelfs daar niet bij zou gaan zitten. Dus nu is het gewoon afwachten :)

Hopelijk verlengt Nokia uit coulance de actie rondom de gratis lader, zou ze heel erg sieren i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Hier ook een mail gekregen van Bol.com. Staat ook medio maart, maar ik neem aan dat de gratis lader actie gewoon door gaat want daarvoor heb ik hem in Duitsland gecanceled omdat deze dan nu al gehad had (levering was Januari). Dus ik heb gewoon recht op de lader, net zoals een ieder ander.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Beste mede lezers en wachtenden,

Net telefonisch contact gehad met Bol.com (Overigens vriendelijke mensen daar) over de Gratis Lader actie.

De gratis lader actie is een actie van Nokia. En wanneer de bestelling wordt geleverd en verzonden dan is dat de facturatie datum. Wanneer dat is na afloop van de "gratis" lader actie (medio februari), dan ben je te laat voor de actie en krijg je "GEEN" gratis lader omdat de actie verlopen is op het moment van de factuur datum.

Morgen bel ik met Nokia Nederland om hierover opheldering te krijgen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Wim-Bart schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:33:

Net telefonisch contact gehad met Bol.com (Overigens vriendelijke mensen daar) over de Gratis Lader actie.

De gratis lader actie is een actie van Nokia. En wanneer de bestelling wordt geleverd en verzonden dan is dat de facturatie datum. Wanneer dat is na afloop van de "gratis" lader actie (medio februari), dan ben je te laat voor de actie en krijg je "GEEN" gratis lader omdat de actie verlopen is op het moment van de factuur datum.

Dat is een goeie, zou wel heel slecht van nokia zijn. Ik vraag me af hoe dat zit bij Coolblue, ik heb tenslotte al betaald er is alleen nog niet geleverd.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wim-Bart schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:33:

Je kan er wel vanuit gaan dat bol.com en de andere e-tailers dat op gaan lossen met Nokia. :)
100% dat Nokia de actie gaat verlengen. Hier kunnen de winkels immers niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik heb nu 2 extra "pre-orders" gedaan bij pdashop en een andere winkel. Ik ben erg benieuwd!. Beide staan dat ze volgende week leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 22:18

SomerenV

It's something!

Markie577 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:25:
Ik heb nu 2 extra "pre-orders" gedaan bij pdashop en een andere winkel. Ik ben erg benieuwd!. Beide staan dat ze volgende week leveren.
Ik vraag me af hoeveel pre-orders bij de verschillende winkels dubbel zijn door dit soort acties. Nu snap ik wel dat je het toestel snel in je handen wilt hebben, maar ergens heb ik een hekel aan dit soort taferelen. "laat ik hem bij een paar winkels bestellen en dan zien we wel". Nu zal het percentage van consumenten dat dit doet niet heel hoog zijn, maar ik blijf het een vervelend iets vinden O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:27:
[...]

Ik vraag me af hoeveel pre-orders bij de verschillende winkels dubbel zijn door dit soort acties. Nu snap ik wel dat je het toestel snel in je handen wilt hebben, maar ergens heb ik een hekel aan dit soort taferelen. "laat ik hem bij een paar winkels bestellen en dan zien we wel". Nu zal het percentage van consumenten dat dit doet niet heel hoog zijn, maar ik blijf het een vervelend iets vinden O-)
Helemaal mee eens!
Maar als de leverancier (nokia) en de retailer (CB etc) weigeren om up to date info te geven, kun je dit soort acties verwachten; men gaat alles doen om aan 1 te komen
Pagina: 1 ... 21 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.